s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
עדנה ויג
עדנה ויג
משוררים רואים בשירה דרך לבטא את הדיוקן העצמי שלהם ואת חלומם    כאן המשורר מבטא זאת כבר מראשיתו כעוּבּר, שגדל להיות משורר
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נחקר בכיר משרד הפנים שעיכב הריסת גן אירועים
מאת: מתי טוכפלד  |  16/03/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
בכיר במשרד הפנים
  גרשון ז   16/03/07 11:05
תחקירכם מגוחך. כל הארץ מלאה גני אירועים ללא רישיון הפעלה. כל אחד כזה והמכר שלו. מה התלבשתם על גופר אחת מסכן? אם תחקיר, אז מקיף! כנראה שהתחקירן שלכם חושף הפרשה, סוגר חשבון עם משהו ומנצל את האתר לכך.
כתוב תגובה ל- גרשון ז
2
מה חדש בשחיתות השלטונית
  עובד מדינה   16/03/07 11:23
מה חדש בשחיתות השלטונית, הכל קורה עקב כך שאין ענישה הולמת ואין פגיעה ברכוש לוקחי השוחד, כנראה עקב כך שווה לאנשים לפשוע.
כתוב תגובה ל- עובד מדינה
3
ומה עם חוות הסוסים של אלפרון
  אלקיים   16/03/07 11:40
מי יפנה את אלפרון מהשטח עליו השתלט ליד נחל פולג. המנהל לא עושה דבר ושמורת הטבע נפגעת.
כתוב תגובה ל- אלקיים
4
במשרד המתלהם והמגעיל בראון
  חבר של אולמרט   16/03/07 11:43
כתוב תגובה ל- חבר של אולמרט
5
כל הכבוד לכם. תמשיכו בכך !!!
  אבי יוסף   16/03/07 12:50
כל הכבוד למערכת nfc. תמשיכו בתחקיריכם על מעשי השחיתות במדינה. תחקירכם טובים וממצים. לצערנו, רק גילוי תקשורתי של מעשי השחיתות והסטייה מנוהלי מינהל ציבורי תקין והמעקב אחרי מה שנעשה בעקבות כך, הן הדרך היחידה לביעור השחיתות שפשטה וגואה בארץ. זו הדרך היחידה.
כתוב תגובה ל- אבי יוסף
6
המדינה מתפוררת
  אליעזר45   16/03/07 15:24
השחיתות שנחשפת רק קצה הקרחון מתחת יש נורמה שילטונית מושחתת מסואסת ומסוכנת לקיום העם הזה
כתוב תגובה ל- אליעזר45
7
סמנכל משרד הפנים=קן הצרעות.
  תמיר.   17/03/07 15:12
הרבה מעובדי המשרד יודעים במה מדובר. כל הכבוד שפתחו פיהם בעניין גן האירועים. אבל ועוד -הסמנכל אחראי ופעל במעשים מחרידים , קשים ביותר, נוראיים כלפי עןבדים ישרים במשרד. חשוב שהמדור סדום ועמורה ייכנס היטב לנושא. שאלו גם את מבקרת הפנים של משרד הפנים. יפה יעשה המנכל החדש של משרד הפנים שלא יעלים עין, להיפך עליו לא לפחד ולהוציא מן המשרד אחד מקודקדי קן הצרעות הלא הוא הסמנכל. העובדים שהגיבו לכתבה בעניין גן האירועים וודאי , הם ואחרים יזרימו גם העדכונים והפרטים בעניין הסמנכל.
כתוב תגובה ל- תמיר.
8
הייתה המלצת סיום הסמנכל.
  אריאל.   17/03/07 15:43
המנכל הקודם החליט- המליץ על סיום כהונת הסמנכל הנוכחי. הוא השאיר המלצה זו. אין ספק שמבקרת הפנים תאשר זאת. נשאלת השאלה מה מפחיד ומה מרתיע את השר ואת המנכל הנוכחי מניקוי האורווה. מדוע לא בוצעה ההמלצה. כדאי שהמחלקה הראשונה יפנו וישאלו. המשרד וראשיו חייבים במתן תשובה. יפה שהמנכל בודק נושא גן האירועים. מן הנכון שיקום משנת הצהריים שלו ויקרא בכתבה הקודמת בעניין גן האירועים ,בתגובות הקוראים, עניין הסמנכל. לא די בקריאת התגובות . על השר והמנכל לפעול לפי ההמלצה הקודמת.
כתוב תגובה ל- אריאל.
9
האם זה פקח הבניה היחיד ששרח?
  שואל השאלות   17/03/07 20:33
כתוב תגובה ל- שואל השאלות
10
בקשה לשר הפנים
  עובדי משרד הפנים.   18/03/07 11:17
אנו עובדי משרד הפנים לאחר שקראנו את שתי הכתבות ואת התגובות, מבקשים ממך בכל לשון של בקשה כי תבדוק מהר את מעשיהם של הסמנכ"ל ישראל ענו ,מנהל היחידה הארצית לפיקוח על הבניה אברהם דותן, וממונה מחוז מרכז עמית גופר, ובמידה ומה שנאמר בכתבות הוא נכון אנו מתחננים אליך שתעיף אותם לפני שהמשטרה או הטלויזיה או העיתונות תעשה מזה חדשות השעה, ומזה כל משרד הפנים כולל אתה ואנו העובדים נפגע.
אנו מחזיקים מזה שאתה לא מושחת ומקווים שתראה זאת במהרה לפני הכתבה הבאה בכך שלפחות תשהה ו/או תעיף אותם ממשרד הפנים .
כתוב תגובה ל- עובדי משרד הפנים.
11
לא להאמין.
  עובדת במחוז מרכז.   18/03/07 11:25
באחת מהישיבות שהיו במחוז מרכז נתן הממונה על המחוז מר שוקי אמרני לעמית גופר אישור להיות בועדות מכרזים של ועדות מקומיות כמו יהוד ומודיעין.
מפחיד לדעת מה הוא עולל בכל המכרזים שהוא היה בהם חלק מהועדה.
כתוב תגובה ל- עובדת במחוז מרכז.
12
למי השר מחכה.
  עובדת במשרד הפנים   18/03/07 11:40
כבוד השר בבקשה תידאג להפטר כמה שיותר מהר מהמושחתים כי אנו עובדי המשרד הישרים והנאמנים ניפגעים.
כתוב תגובה ל- עובדת במשרד הפנים
13
לעובדי משרד הפנים הישרים.
  שחר.   18/03/07 18:04
לדעתי , מעבר לפניתכם לשר. המנכל והשר ספק אם יעשו דבר. עליכם להזרים חומרים עובדתיים מן השטח אל מבקר המדינה. מבקרת הפנים. המנכל והשר. נגד הסמנכל, נגד דותן , נגד גופר. אם גם אמרני בשיתוף פעולה עמם, זה אתם עובדי המשרד יודעים טוב מכולם. אם יש עובדות על העלמת עין ושיתוף פעולה מצידו ,יש להתלונן.
כתוב תגובה ל- שחר.
14
הסמנכל,שמו ישראל ענב. ל 10.
  רם.   18/03/07 18:20
התגובה שלכם -מיספרה 10. דייקו בשם הסמנכל. המנכל הקודם המליץ , לפני סיום כהונתו להעיף את ישראל ענב. הפתרונים -מדוע זה לא בוצע, בידי השר והמנכל ותעשיית הקומבינות. אתם יודעים יותר מכולם שהדבר האחרון המעניין את עושי בקומבינות זה ההגנה על צדק. יושר ועל עובדים ישרים- נאמנים- מסורים.
כתוב תגובה ל- רם.
15
הילד הזה שורר ומורד
  דותן א.   24/03/07 19:38

בנים גידלתי וטיפחתי והם בעטו לי בתחת
הוא מסבך אותי הילד הזה
כתוב תגובה ל- דותן א.
16
לאברהם דותן.
  עובד המשרד   24/03/07 21:59
אל תדאג גם תורך יגיע הרי כולם יודעים שהדברים שעמית עשה זה כסף קטן בשבילך.
חכה שיגלו את כל המיליונים שאתה לקחת.
כתוב תגובה ל- עובד המשרד
17
עובדי מ. הפנים. פחדנים.
  קמיניץ.   26/03/07 17:55
כנראה , בלעתם הלשון וסתמו לכם הפה. אחרת- כיצד אינכם מגיבים. עליכם לארגן עצומה אל השר לסילוק מיידי של המושחתים. כמו כן הזרימו חומרים ועובדות לכתבה זו כדי לתת בשר לחקירות.
כתוב תגובה ל- קמיניץ.
18
חלק מהקומבינות של אברהם דותן.
  דנה ס   28/03/07 13:51
אברהם דותן מנהל היחידה הארצית של הפיקוח על הבניה מחזיק ביד הקטנה שלו את כל משרד הפנים וגם חלק ממשרדי ממשלה אחרים + עיריות ומועצות.
זאת הוא עושה ע"י כך שהוא על דעת עצמו מקבל לעבודה עובדים ללא כל קריטריונים (יש רק קריטריון אחד שהעובד יהיה מקורב כדי לנצל אותו אחר כך)ורק לאחר תקופה הוא דואג להעביר את העובד מכרז בנציבות. זאת הוא עושה ע"י כך שהוא תופר את המכרז בזה שהוא שולח אחד מהממונים שלו או את סגנו(שהם כולם שפוטים שלו כי חלקם פשוט מטומטם וחלקם פשוט מפוחד.)ודואג להחתים את זה שנשלח לועדת המכרז על טופס שאומר כי הוא לא הממונה הישיר של העובד וכי אברהם דותן הוא הממונה הישיר וכמובן הכל שקר .
מדרך זו יוצא כי הממונה הישיר של העובד נמצא בועדת המכרזים של הנציבות בניגוד להוראות הנציבות.
כמובן שכל זה נעשה בעצימת עינים מכוונת של הנציבות.
כתוב תגובה ל- דנה ס
19
אפליה ע"י הפיקוח המחוזי.
  עובד לשעבר   28/03/07 16:37
יש ועדות מקומיות שלהם עמית גופר מתעלק כמו ועדת לודים וחוף השרון וישנם ועדות מקומיות שהוא לא מיתעסק כי כנראה הוא באיזה צורה קשור אליהם כמו ועדת זמורה שעד היום הוא לא נתן לאף מפקח שלו שעבד שם להגיש כתב אישום שם למרות שיש שם עברות בניה חמורות לא פחות מועדת לודים או חוף השרון.
כתוב תגובה ל- עובד לשעבר
20
אברהם דותן.
  משה נ   28/03/07 23:40
לפני שנים עבדתי ביחידה הארצית לפיקוח על הבניהואברהם דותן גרם לפיטורי וזאת לאחר שהוא היתעלל בי במשך שנים אני מדבר על כך שהוא גרם לי לקבל משכורת של כ-2500 ש"ח לחודש ללא שעות נוספות ללא רכב וללא אש"ל ותאמינו לי זה היה רק ההתחלה.
תאמינו או לא אבל מניסיוני הרב אברהם דותן הוא רשע מרושע ויש לו המון כוח ע"י כל הקשרים שלו והוא ממש ללא כל הגזמה "חלאת המין האנושי".
כתוב תגובה ל- משה נ
21
ביעור= סילוק הסמנכל במ. הפנים.
  צדוק.   29/03/07 21:27
הגיע הזמן שהשר והמנכל ינקו ביסודיות. הסמנכל- ישראל ענב ,יחד עם הרצל גדז ננזפו קשות וביותר- כמייצגי הנהלת המשרד בבית הדין הארצי לעבודה. השניים רומסים בשיטה של חונטה צבאית, לשניהם עבר פיקודי צבאי, דורסים עובדים ישרים וחרוצים. השניים גם מנסים להשתלט על המשרד בדרך של מינויים של חברים, המינויים נעשים בעמדות צומת בלשכות . במחוזות ובתפקידים רבי השפעה. הכתבות והתגובות נוגעות גם לגופר ודותן. ייתכן והשר מהרהר במשרד האוצר. אם לא תנקו השר והמנכל את האורוות הפנימיות ומייד ,יקשה עליך לשדרג עצמך. חומרים על הדמויות שנזכרו , תמצא בשפע במשרדך,וגם בנציבות, וגם אצל מבקרת הפנים , וגם בלשכת מזוז, גם בתפקידו הקודם, שאל גם בתנועה לאיכות השלטון ,כעורך דין עיין בתיקי דיונים משפטיים. לדעתי ,גם הדוברת יכולה לעדכן אותך. כמו כן , אצפה שהדוברת תציג תגובתנו זאת בפניך. הגיע זמן העשייה ויפה שעה אחת קודם.
כתוב תגובה ל- צדוק.
22
עמית גופר
  עובד משרד הפנים   2/04/07 07:26
את עמית גופר אני מכיר היטב הוא אדם ישר כמו סרגל. מטרת סדרת הכתבות היא לפגוע בעבודת האכיפה ע"י פגיעה בעמית. זה מסע השמצות ונקם שמנהלים אנשים שנפגעו בדרך זו או אחרת (ויש הרבה מאוד כאלה) מפעילות האכיפה של היחידה במחוז מרכז. כנראה שבמדינה כזו בה פורעי החוק שולטים זה מה שקורה לאנשים שעושים את עבודתם כמו שצריך. יש לחזק את ידיהם של העוסקים במלאכת האכיפה הקשה וכפויית הטובה. איפה המשטרה והפרקליטות כשבאמת צריך אותם ?!
כתוב תגובה ל- עובד משרד הפנים
לעובד משרד הפנים.
  עובד שבאמת עובד   4/04/07 00:43
לפי דבריך אפשר להבין רק שתי דברים:
1. לכנראה אתה אחד המושחתים .
2. אתה לא עובד המשרד כי אז היתה יודע שהעבודה נעשת לא ע"י עמית או דותן אלה ע"י המפקחים ועמית ודותן רק מפריעים למהלך התקין של העבודה ואכיפת החוק.
כתוב תגובה ל- עובד שבאמת עובד
יהללך זר ולא פיך. היכן השר.
  הלר   4/04/07 17:58
התגובה המשתבחת בפועלו של עמית גופר, כנראה נולדה בביתו או מטבחו , ערב ליל הסדר. לידיעת השר והמנכל-כל עוד אינכס פועלים ומגיבים, החמץ לא בוער והמשרד רחוק מכשרות. דרך אגב ,היכן מבקרת הפנים ויותר ממנה מבקר המדינה שכנראה מסתתר בפינה ואינו פועל. האם המבקר אין בידך תלונות מחרידות על הנעשה במשרד הפנים ובפועל ידיהם של הדמויות שהוזכרו בתגובות. מדוע הפכת עורך והיית לאיש מחריש.
כתוב תגובה ל- הלר
23
פנייה לשר הפנים והסמנכל.
  בועז.   3/04/07 21:47
קשה להאמין שהדוברת לא עדכנה אותכם בתגובות לשתי הכתבות. איננו מאמינים שהשר והמנכל לא ראו את פניית העובדים בתגובה 10 למשל. ואם כך למי מחכים. העובדות , התלונות קשות מנשוא. הדעת לא סובלת שתתעלמו. העובדים אינם כלבים שרק נובחים. השר והמנכל- תתעשתו ותמלאו תפקידכם בהיבט זה של יושרה , מינהל נקי, וסילוק המעוותים והמתעללים מהמשרד ומהשירות הציבורי בכלל. רק כך תוכל השיירה לעבור. שאם לא כן הרכבת לא תוכל להמשיך במסלולה.
כתוב תגובה ל- בועז.
24
הפנייה ב-22 היא לשר ולמנכל.
  בועז.   3/04/07 22:39
הפנייה נועדה למנכל ולשר. היא מכוונת נגד המעוותים במשרד ובהם מככב הסמנכל.
כתוב תגובה ל- בועז.
טעות חוזרת. כוונתי הייתה ל-23
  בועז.   3/04/07 23:44
כתוב תגובה ל- בועז.
25
חלק מטובות ההנאה של דותן.
  ליאת מ   4/04/07 16:50
דותן אברהם מנצל חלק מהעובדים שלו(מפקחים) כדאי לבצע עבודות / מטלות של בני משפחתו וכל זאת נעשה בזמן העבודה של העובד על חשבון משרד הפנים.
האם רק שהרמטכ"ל שולח את הנהג שלו לעשות קניות לאישתו זה מעניין.
כתוב תגובה ל- ליאת מ
26
השר והמנכל הדוממים. הסמנכל מכה
  ברוך.   5/04/07 17:04
עיניים להם ולא יראו..פה ולא ידברו. על הדממה הזאת מרשה לעצמו הסמנכל וחבר מרעיו לחגוג, להתנכל כאשר יחפוץ. במשרד הנאור והמוצלח הזה אין מי שיחסום אותו. השר שהוא משפטן, אולי תקרא מה כתוב ומה מתנהל במערכות המשפטיות בתביעות נגד המשרד. למד אילו תשובות, אם בכלל נותנים פיקודיך. היות ואולמרט טוען שאתה מצטיין. כדאי שתשב כמה ימים במחלקות שונות, יומיים למחלקה וראה הדברים מקרוב. כדאי מאד שתלמד מה עושה המנכל המתנכל בנוכלות. ראוי שהדוברת תביא ההצעה בפני השר.
כתוב תגובה ל- ברוך.
27
הסמנכל הוא המתנכל. לא המנכל.
  ברוך 1   5/04/07 21:38
בטעות נכתב בתגובתי הקודמת כאילו המנכל. לכן אני מתקן ומדגיש הנוכל המתנכל הוא הסמנכל.
כתוב תגובה ל- ברוך 1
28
אנשי המשרד-פנים מאויימים.
  טמיר.   8/04/07 22:35
זו כנראה הסיבה שמפחדים להגיב. אם הפחד שולט בכם , אולי מגיעה לכם הנהלה מעוותת.
כתוב תגובה ל- טמיר.
29
שר, מנכל-עד מתי ייחקר-עד המשיח
  קובי.   10/04/07 16:22
יש גבול לכל תעלול. אולי יעדכן הכתב מפי דוברת המשרד ומבקרת הפנים , או השר או המנכל עד מתי החקירה, מה תוצאותיה ועד מתי יימשך שלטון האימים והרשעות והתככים של הסמנכל במשרד הזה. בשליטתו המעוותת של סגן המנכל, הוא הופך החלקות במשרד לחלקות בבעלות החונטה שלו ושל חבריו מקורביו.
כתוב תגובה ל- קובי.
30
פרס ישראל-לשר, מנכל , סמנכל...
  גיורא.   14/04/07 23:20
וועדת עובדים מושחתים במשרד הפנים החליטה בישיבתה בגן האירועים ובחצר הסמנכל ,להעניק לשר הפנים, למנכל, לסמנכל... את פרסי האנשים המושחתים, על תרומתם האישית של הדמויות לעיל בנושא העלמת וגניזת וגריסת האמת. פרס על תרומתם הייחודית לחיסול האנשים-עובדים ישרים במשרד הפנים ובמיוחד על הגנתם המוחלטת על המושחתים במישרד הפנים. יבואו על הברכה. הצליחו בהמשך דרככם. יישר כוח בהתמסרותכם לשחיתות ובתיכנון הקומבינות הבאות עלינו... לטובתכם...לפניכם עוד הרבה עבודה... שורו הביטו וראו...שלא ישאירו , אפילו אחד במישרד שהוא ישר דרך...על כך יאמרו המושחתים...לא דיינו... עלה נעלה ויכול גם נוכל על ראשי הישרים עד שנחסלם.
כתוב תגובה ל- גיורא.
31
שר ומנכל-שותפים לשערורית סמנכל
  הירש.   18/04/07 22:28
הסמנכל , ישראל ענב מצטיין בקומבינות, של כיסוי שערורייה של בכיר במישרד. במקום שהשר יטפל ומיידית. השערורייה - הקלון הועבר הטיפול לישראל ענב, הסמנכל. שומו השמים על הדרך שהיתנהל בה ישראל ענב -הקומבינה , כדי לקבור הקלון.
כתוב תגובה ל- הירש.
32
סמנכ"ל משרד הפנים ישראל ענו.
  דני ג   20/04/07 14:23
אני יודע שעוד בתקופתו בצבא הוא היה דואג למקורבים שלו ואותו הדבר הוא עושה אם אותם המקורבים גם במשרד הפנים אפילו שהם לא עונים על עף קריטריון בתפקיד (צריך לבדוק מול מכרזים של תפקידים מקבילים)הוא דואג שהם יעברו מכרז וזה אפילו נעשה בשיתוף פעולה עם הנציבות כי המועמדים כביכול אפילו לא עשו בחינות של הנציבות .
בקיצור למי שלא הבין אותי ישראל ענב דואג למינוים של מקורבים לא רק משפחה.
כתוב תגובה ל- דני ג
שם הסמנכל המתנכל-ישראל ענב.
  עובד.   21/04/07 01:08
לדני. זה התיקון לשמו.
כתוב תגובה ל- עובד.
33
הכספים שגונב אברהם דותן .
  עובדת המשרד.   20/04/07 14:29
אברהם דותן גונב כספים במשך שנים רבות וזה נעשה ללא כל הפרעה אפילו שבכירים במינהל מקרקעי ישראל העירו למשרד הפנים על גנבת הכספים אף אחד לו עוצר את גנבת הכספים של דותן אברהם לידיע מדובר במיליונים רבים של דולרים.
כתוב תגובה ל- עובדת המשרד.
34
ישראל ענב-סמנכל חביבו של מנכל
  עובדים.   21/04/07 00:23
הסמנכל המעוות כל דרך ישרה, הוא חברו הטוב- האיש כלבבו של המנכל. הסיבות יכולות להיות רבות. עלינו להבין, כל התנכלות ,מגובה, כך נראה בידי המנכל. אנחנו מבינים שלמבקר המדינה אין פיתחון פה. היכן האגודות האזרחיות- אומץ והתנועה לאיכות השילטון. היכן ההגנה על עובדים ישרים.
כתוב תגובה ל- עובדים.
35
בראון- הפנים והראש באוצר.
  וייזר.   22/04/07 17:24
נפל האסימון. הירשזון פינה הכיסא. המושחתים במישרד הפנים רגועים. הם-גופר, דותן , הרצל גדז, ישראל ענב חוגגים. יבוא, כנראה שר חדש. אולי המנכל ילך עם בראון. רוני בראון, בינתיים לומד את תפקידו באוצר. מה לו כי יעסוק בזוטות של שחיתות במישרד הפנים.
כתוב תגובה ל- וייזר.
36
אברהם דותן.
  מקורב   24/04/07 20:02
אברהם דותן גונב מיליונים דרך "חברים שלו" שהוא אחראי לתת להם עבודה הכספים הם ממשרד הפנים והקופה הציבורית.
היכן המשטרה ומבקר המדינה.
כתוב תגובה ל- מקורב
37
השר והמנכל= הם מ-צ-פ-צ-פ-י-ם.
  זאביק.   28/04/07 23:48
מה להם ולשתי הכתבות בנושא. דותן-גופר- ישראל ענב - הרצל גדז הללו י-קי--ר-י-ו של שר הפנים ושל המנכל. שאר העובדים= אספסוף . האזרחים=נתינים. מבקר המדינה, ב.ג.צ.=ניפקדים-חסרי נוכחות. אגודות ציבוריות, אומץ והתנועה לאיכות השילטון=אפסים. פוליטיקאים= מיתרפסים. בכלל... בראון השר- בצו חירום. מגוייס להגנת אולמרט. עתיד= אולי שר האוצר. ענייני המישרד הפנימי= זוטות, עקיצות היתוש המטריד. עיתון הבוקר= מה ...ביתר- תהיה אלופה....איזה יופי...
כתוב תגובה ל- זאביק.
38
השר והמנכל= הם מ-פ-ח-ד-י-ם.
  כבשוני.   29/04/07 00:37
איך שכחנו זאביק ואנוכי. ה-ו-ל-נ-ד-ר. השותף, החבר הוותיק. אנחנו מ-ס-ו-ד-ר-י-ס. המישטרה. דיכטר והחברים . הכל בסדר. תלונות, עבירות, חטאים... לא , לא , לא שמענו כלל על כך. הפרקליטות. נו... באמת...השר והמנכל -אומרים.ואם הם אומרים אז, הכל כשר...אולי לא מריח טוב... אבל ...אין אישום. הכותרת= מי מה מי הם. השר והמנכל, הם= לא ולא לא ..... מ-פ-ח-ד-י-ם מ-כ-ל-ו-ם. אמרתם גופר, אמרתם דותן, אמרתם ישראל ענב, אמרתם הרצל גדז אמרתם ב-ד-י-ח-ה.
כתוב תגובה ל- כבשוני.
39
השר והמנכל=ל-א מ- פ-ח-ד-י-ם.
  כבשוני.ל.   29/04/07 02:04
הם מצפצפים. ולא מפחדים בכלל ומכלום.
כתוב תגובה ל- כבשוני.ל.
40
היכן המשטרה ?
  אילן 2   3/06/07 10:22
תפסו את עמית גופר בלקיחת שוחד, גנבה, וניצול מעמד והמשטרה לא עושה כלום כנראה יש לו חברים ממש חזקים כמו אברהם דותן וישראל ענו וכנראה החברים הללו שנותנים לו גב הם המושחתים הרצינים כי הם מעל החוק ונראה שהם מסובבים את המשטרה, הנציבות ומבקר המדינה על האצבע הקטנה שלהם.
כתוב תגובה ל- אילן 2
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il