|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
שוחר-שלום |
|
23/07/18 08:32
|
|
|
|
אבל ל"גאים" יש הכשר גורף לכל גחמה ואבוי לך אם תעיז לערער ולו במעט על הזכויות שנאצלו עליהם ממעל.
|
|
כתוב תגובה ל-
שוחר-שלום
|
|
|
|
2 |
|
|
גל59 |
|
23/07/18 09:12
|
|
|
|
. ביבי מרשה לצמרת המשפטית לעשות כרצונה. לא כופה משילות, לא מדבר על זה אפילו. מרשה לכל מדינות אירופה לבחוש פה כבשלהן..הוא איש מבריק , אבל בתחום הזה הוא נכשל חזק.
|
|
כתוב תגובה ל-
גל59
|
|
|
|
3 |
|
|
ימים טובים |
|
23/07/18 10:33
|
|
|
|
סורוס /הקרן החדשה תומכים בכל אקט שהוא נגד השלטון במדינה.תומכים בכסף. עכשיו הפצ"ר מצטרף ובקרוב הוא ימומן ע"י הגופים הללו.אם הוא מרשה לחיילים הוא כאילו הוא בעצמו היה בהפגנה ושא שלטים שסורוס מימן. איזנקוט לא ינקוט בשום צעד מפני שזה יפגע בתדמית ה"רכה" (נשית?) שהוא נותן לצבא. בסוף הם יאשרו לקיים בקורס קצינים את מצעד השרמוטות
|
|
כתוב תגובה ל-
ימים טובים
|
|
|
|
4 |
|
|
צודק לגמרי |
|
23/07/18 10:42
|
|
|
|
אפשר לראות את זה גם ביחס שלהם לסגירת בתי עסק בתשעה באב כקבוע בחוק, וגם בהרבה נושאים אחרים.
|
|
כתוב תגובה ל-
צודק לגמרי
|
|
|
|
5 |
|
|
אני רק שאלה |
|
23/07/18 12:15
|
|
|
|
הפצ"ר הזה שרדף את אלאור אזריה בחימה שפוכה וממשיך לרדוף חיילים אחרים , הפצ"ר הזה שמונע ירי על מפריחי בלוני תבערה נמצא מתאים לקבל דרגת אלוף למרות שרשמית דרגתו של הפצ"ר היא תא"ל.
אבל תא"ל וינטר לוחם לתפארת לא נמצא מתאים לקידום.
איזה צבא עקום ערכית בנה רמטכ"ל המספריים אייזנקוט !!
|
|
כתוב תגובה ל-
אני רק שאלה
|
|
|
|
6 |
|
|
וינטר הניה |
|
23/07/18 12:39
|
|
|
|
|
7 |
|
|
קורןנאוה טבריה |
|
23/07/18 12:43
|
|
|
|
זה הפרצוץ המכוער הצבוע הצפוי והלא מפתיע של השמאל בישראל - ואת הפצ"ר הזה ו''ערכיו'' היה צריך לפטר ממזמן - מספיק נזק הוא גרם לצה"ל שלנו!
אין מקום ל'ערכיים' כמוהו בצה"ל!
|
|
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה
|
|
|
|
8 |
|
|
א.ל. רמת-גן |
|
23/07/18 13:06
|
|
|
|
זה ממש לא יאמן שהפצ"ר לא מצא לנכון לא לגעת וגם לא להתקרב כלל לנושא הלהט"ב,בגלל ניגוד עניינים ברור הנוגע לו אישית .את עמדת הפרקליטות הצבאית בשאלת השתתפות אנשי צבא בהפגנה של הלהטבים היה צריך להשאיר לטיפול של פונקציונר אחר.
ההפגנה אתמול בכיכר רבין היתה פוליטית בהחלט,הסתובבו שם חכי"ם מהאופוזיציה, נשמעו שם גידופים קללות ונאצות, הונפו שלטים ותמונות נגד הממשלה , ראש הממשלה והחכי"ם שהצביעו בעד החוק.
הגרוע מכל יהיה אם הרמטכ"ל לא ינקוט עמדה לנוכח השתתפות חיילים במדים בהפגנה נגד הממשלה.
|
|
כתוב תגובה ל-
א.ל. רמת-גן
|
|
|
|
9 |
|
|
שאול א. |
|
23/07/18 13:21
|
|
|
|
צה"ל מבחינתי הוא אויב לעולם הערכים שלי. ואינני מצפה ממנו לשום דבר ערכי. אפילו לא לכבד את הפקודות שלו עצמו.
|
|
כתוב תגובה ל-
שאול א.
|
|
|
|
10 |
|
|
פרשנות אידאולוגית |
|
23/07/18 14:13
|
|
|
|
כתבת: "חיילים לא יכולים להיות..." כאשר הפקודה אומרת "חייל לא יטול חלק בכל הפגנה וכן בכל תהלוכה או מצעד, הנערכים על ידי רשות שאינה צבאית". ..... יטול חלק התפרש כל השנים לא חלק פעיל בארגון ולא נוכחות במדים. שהייה במקום ללא פעילות וללא מדים אינה מהווה נטילת חלק, אינה ניראת, ויכולה להיות מיקרית.
|
|
כתוב תגובה ל-
פרשנות אידאולוגית
|
|
|
|
|
|
|
ים תיכונית |
|
23/07/18 16:14
|
|
|
|
השימוש בביטוי "ליטול חלק" כאשר אין כוונה לקחת נתח ממשי מדבר מסוים הוא שגוי לשונית. בפקודה היה צריך לרשום להשתתף. אם חייל עובר במקרה ברחוב שבו מתקיימת הפגנה או שהחייל הוא כתב גלי צה"ל - אז ברור שהוא לא יכול להיחשב כאילו השתתף.
אבל שצועד יחד עם ההמון, מסתחבק איתם, מניף שלטים או עושה כל פעולה אחרת שיש בה כדי לתמוך בהפגנה - הוא ודאי בגדר משתתף.
|
|
כתוב תגובה ל-
ים תיכונית
|
|
|
|
|
|
|
1 העם |
|
23/07/18 18:18
|
|
|
|
כשחייל בחופשה וללא מדים משתתף פאסיבי בהפגנה, כיצד בכלל יזוהה כחייל? ..... ומדוע עיתונאי האמון על השפה העיברית כותב "יהיה" (נוכחות בלבד) במקום "יטול חלק" (פעילות מוכוונת)? כשזה עיקר המאמר קשה לי להניח שזו סתם טעות, ונראה שנעשה שימוש בהטעייה על מנת לתקוף את הפצ"ר גם שאין סיבה אמיתית.
|
|
כתוב תגובה ל-
1 העם
|
|
|
|
11 |
|
|
שלמה המלך |
|
23/07/18 16:13
|
|
|
|
אם הוא הולך עירום במערכת "הצדק" שהוא מייצג
כל תביעה שלו תוביל לשאלה...תראו מי מדבר ????
אבל זה כנראה מתחיל ברמטכל שמינה אותו, ובשר שלא מפטר אותו
|
|
כתוב תגובה ל-
שלמה המלך
|
|
|
|
12 |
|
|
ב.ניצן |
|
23/07/18 17:29
|
|
|
|
|
|
|
|
שוחר-שלום |
|
24/07/18 08:01
|
|
|
|
|
13 |
|
|
טודא |
|
23/07/18 18:04
|
|
|
|
ראו את ההתנהלות בעזה. מדרון חלקלק זה כבר לא, זו כבר נקודת אל חזור. הפצ"ר באופן אישי בולם תגובות ראויות נגד הפראים ששורפים את המדינה.
חבל, שאנשים לא ראויים שולטים במוסרות השלטון. הפחד להפסיק את ההשתוללות
גורם לשיתוק מערכות.האם הומוסקסואל הוא מעל החוק ?. האם כל מי שמבקר אותו הוא גזען, חשוך ופשיסט ? . ממש לא. האלימות, הגזענות והתגובות החשוכות הן מצד הלהטב"ים שהשתלטו על המרחב הציבורי וסותמים פיות בסגנון הקוזק הנגזל. מצעד הגאווה - מצעד בוטה ללא כל עידון ואיכות, כבש את רחובות רוב הערים במדינה ללא שום אפשרות לביקורת. די כבר עם התקינות הפוליטית....תהיו הומוסקסואלים, בביתכם ובצאתכם, חיו ותנו לחיות. תנו לאחרים לחיות את חייהם, חיי משפחה עם בני זוג לא מאותו המין. תנו לחיות ...וצאו מהפוקוס לא כל העולם סובב סביב ה"גאווה".
|
|
כתוב תגובה ל-
טודא
|
|
|
|
14 |
|
|
לא לפייסבוק |
|
23/07/18 18:19
|
|
|
|
אם חיל מפגין בהפגנה כל שהיא ללא מדים אז אין לי בעיה עם זה.
אך אם חיל במדים עושה זאת יש להמידו לדין על הפרת פקודות מטכ"ל ולהענישו בהתאם.
|
|
כתוב תגובה ל-
לא לפייסבוק
|
|
|
|
15 |
|
|
1 העם |
|
23/07/18 18:32
|
|
|
|
כמה שנאה והסתה בתגובות על מאמר מטעה.
פקודות הצבא אוסרות "ליטול חלק" בהפגנה ולא אוסרות "להיות" בה ככתוב במאמר. ממילא אם חייל בחופשה ללא מדים נמצא בהמון והוא פאסיבי, מי בכלל יכול לזהותו כחייל? ..... המאמר מריח רע מליבוי שנאה והסתה...
|
|
כתוב תגובה ל-
1 העם
|
|
|
|
16 |
|
|
אביאאא |
|
23/07/18 21:58
|
|
|
|
|
17 |
|
|
נדב |
|
23/07/18 22:32
|
|
|
|
|
|
כתוב תגובה ל-
נדב
|
|
|
|
18 |
|
|
אורח |
|
24/07/18 00:45
|
|
|
|
ההפגנה צריכה להיות מאורגנת על ידי רשות, כלומר גוף בעל סמכויות. לא ברור מי ארגן את ההפגנה ולכן ההתלהמות של הכתב החרדי אינה במקום.
|
|
כתוב תגובה ל-
אורח
|
|
|
|
19 |
|
|
נתין מדמנת ישראל |
|
24/07/18 06:06
|
|
|
|
צה"ל בפוליטיקה מלוכלכת כבר יותר מ-20 שנה, תחת רמטכ"לים עיוורים ו/או פחדנים. כבר יותר מ-15 שנים שוטפים ארגוני שמאל קיצוני את ראשי האלופים והחיילים, כולל בסיוע נשים שתמכו בסרבני גיוס ותקעו לרמטכ"לים בראשם החלול את עניין ה"מיגדר"(אורנה ששון-לוי. גגלו). היום זה רק מתפוצץ לנו בפרצוף, בגלל חולה מסכן שהגיע למקום של השפעה ואינו מבין מה עושים איתה. אז ברוך השם יותר ויותר זה מתפרץ ויותר ויותר מבינים מה קורה לצבא המלחמה בעפיפונים.
|
|
כתוב תגובה ל-
נתין מדמנת ישראל
|
|
|
|
20 |
|
|
ו-NEWS1 שותק??? |
|
24/07/18 09:32
|
|
|
|
שיטתם של איתמר לוין ועידן יוסף, עיתונאי מערכת בכירים, לכתוב מאמרים מאד מוטים לדעתם האישית, ושתיקה רועמת של יואב יצחק, הינה עיתונות קלוקלת. NEWS1 סימן כמטרה להשמצות בלתי פוסקות את מערכת אכיפת החוק, עד כדי הסתה. מספיק לקרוא את התגובות למאמריהם של השניים, כדי להבין את עומק ההסתה. ..... ולמאמר הנוכחי, ציטוט מליבת המאמר, משפט מודגש במקור והינו שיקרי: "הפקודה גורפת, ואינה מבדילה בין הפגנה פוליטית להפגנה א-פוליטית. היא קובעת בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים - חיילים לא יכולים להיות בשום הפגנה, נקודה.". ==》》 הפקודה אומרת "לא יטול חלק" ואינה אומרת "להיות". עיתונאי אמור קודם כל להביא ציטוט מדוייק. בנוסף עיתונאי יודע טוב מאד מה ההבדל בין "לקחת חלק" כלומר השתתפות אקטיבית, לבין "להיות" שזה נוכחות פאסיבית. ..... מאז ומתמיד לא ננקטה כל פעולה לאיתור חיילים לא פעילים וללא מדים הנוכחים בהפגנות בזמנם החופשי. גם אין סיבה או בסיס או יכולת לכך. ..... עידן יוסף ו-NEWS1 חייבים הסבר ו/או התנצלות. השיטה של שימוש בכלי כל כך חזק כעיתון לזריקת בוץ, ואחר כך שתיקה, הינה עיתונות קלוקלת...
|
|
כתוב תגובה ל-
ו-NEWS1 שותק???
|
|
|
|