s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
יגאל יששכרוב
יגאל יששכרוב
מרק אברג'ל, גמלאי של צה"ל, רב נגד בצנחנים וחבר ממשפחתו הקימו בחודש שעבר אנדרטה לזכרו של אלירן הי"ד
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
לצערי, מנהלי המשא-ומתן לפדיון 133 יהודים, הנמצאים כבר מאה ותשעים יום בגיא ההריגה העזתי, אינם משתחררים מיצר הנקמה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הכיכר הייתה מלאה בצבועים
מאת: חיים משגב  |  29/07/2018
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כנראה שבחלק אחד אתה צודק
  מגיבה   29/07/18 13:44
כנראה שבהפגנה הזו היו גם צבועים שאינם נמנים על הקהילה הלהט"בים ובעיקר המדובר בכתבה שמופיע בהפגנות ולדבריך על מנת להלהיט חייבת לציין שהמציאות הוכיחה זו בהפגנות.
להבדיל ... מהקהילה עצמה שהם נולדו ברובם בארץ והם אזרחי המדינה ושרתו בצהל ועוסקים בתפקידי מפתח ורבים מהם בכירים
ומיגוון רב של מכלול של דברים שרוצים לפתור את בעיית הפונדקאות ואת צורת חייהם , הם יודעים שהם אזרחי המדינה ויש להם חובות שהם ממלאים ומבקשים זכויות של הכרת זוגות חד מיניים ולהט"בים כמו כל הזוגות במדינה. מאחר ובשוויון עסקינן השכל הישר אומר שצריך לעשות הכל כדי להשוות אותם לכולם . ומחקרים מראים שילדי ההומואים מטופלים היטב ומושקעים וחכמים .לכן... לא הייתי משתמשת בביטוי של
הלוואי והיו נודדים למקום אחר ? ועוד ביטויים לא מכבדים
כלל וכלל את אף אחד ,בטח שלא את מי שכותב , ולכן ,כדאי יהיה
שבתגובותנו נהיה מאופקים ומכילים ומבינים מאחר ומדובר באנשים
כמוך כמוני עם רגשות והבנה ורגישות ואין מקום בכלל להתבטא
כמו בכתבה מאחר ויש להם תרומה למדינה אולי אף יותר מאלה
שאינם נמנים על הקהילה
לכן.. אפ אחד לא נחשב טוב יותר מאזרח אחר וכולם צריכים להיות שווים כמה שיותר.
ואם מטפסים על ההפגנה הזו אנשים אחרים כדי להלהיט אז הציבור דיי חכם כדי להבין ולבחון זאת
וראש ממשלה ממעמד יציב לא צריך לחשוש בכלל ממפגין מלהיט כזה או אחר כי בשורה התחתונה מי שעושה עבודה בסדר לא ניתן לערער את מעמדו.
ערעור מעמד קורא במצבים של שקרים גנבות שוחד זלזולבעם וכו
לכן הצבעוניות הזו ברבה אינה צביעות אלא רצון של חלק מהעם
לשוויון
כתוב תגובה ל- מגיבה
מה יגידו לילד לכשיגדל-??
  יעקב יעקב   31/07/18 20:09
השמאל תמיד היה כזה מושחת אכזרי גזעני רשע גונב --הטרור האגרסיבי של הסוטים - המלווה בשטיפת מוח תקשורתית השכם והערב על מנת להכשיר את הלבבות כאילו יש כאן איזשהו מושג של "משפחה" -להרוס את מושג המשפחתיות ולהפוך את הסוטים לגיבורים---לא יצלח--נקודה---כמו כן הנסיון לסתום פיות של רבנים ואנשים שפויים ולהפוך אותם לקיצונים הזויים גם זה לא יצלח --- מי שנותן לגיטימצייה לאדם שוכב זכר לגדל בת או בן יורק בעצם בקיומו של האלוהים ומעשה בריאתו- אלוהים יהיה אשר יהיה קח מאיתנו את בני החלם האלה שלא יודע להבדיל בין מלפפון לדלעת לא בצבע ולא בצורה כי הכל שווה אצלהם --איזה דור מבולבל בדיוק כפי שהזהירו אותנו מהם הנביאים--לא מגיעה לכם האדמה הקדושה הזו שאתם דורכים עליה--צאו מאיתנו סוררים אובדי דרך--
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
2
האמת משגב,
  הירונימוס   29/07/18 16:06
יש אנשים רבים מספור במדינת ישראל שמצער אותם מאד להווכח שטיפוסים כמוך חולקים אתם את אותה מדינה. אני מעריך גם שהם לא יזילו דמעה אם גם אתה תיעלם לך לברלין או לכל מקום אחר שיסכים לקבל אותך. אני משער שגם ימצאו אי אלו שישמחו מאד.
כתוב תגובה ל- הירונימוס
עוד תגובה פבלובית - ללא שכל
  טודא   31/07/18 11:39
הרוב הדומם אך המצביע מורכב מאנשים כמו משגב. הקימו את המדינה נלחמו להגן עליה ועכשיו מנסים לשמור על מהותה.תפסיק לבוז לו. אין בעיה לרוב הזה עם מצעדי הגאווה כמו שאין לו בעיה עם ההפרדה בין נשים לגברים האירועים דתיים..זה הרוב השפוי. המיעוט מנסה עוד ועוד ..משומן וממומן על ידי קרנות ומדינות זרות שיש להם אינטרס להשמדת המהות היהודית של ישראל..כל זאת על מנת ליצור אנרכיה ומפולת. בינתיים הפרויקט לא מצליח, אבל שומר על מומנטום כמו שעון..
כתוב תגובה ל- טודא
סע לברלין שם תמצא הוזים כמוך
  מקס פאואר   31/07/18 15:20
כאן בארץ אין מקום לשונאי ישראל, יש מספיק שונאי יהודים באירופה, סע והצטרף אליהם.
כתוב תגובה ל- מקס פאואר
מקס, זה שאתה מעריץ את ביבי
  דני האדום   29/08/18 08:32
אינה סיבה להחדיר לאתר מכובד זה את דעותיך ההזויות.
כתוב תגובה ל- דני האדום
3
משגב מלין על "אמירות שדופות"?
  שלמה המגיב   29/07/18 19:06
נו ,תראו מי מלין על "אמירות שדופות" ( של גורמי שמאל ) ? , הרי באותו המאמר עצמו מכריז משגב בפאתוס על "אמצעי תיקשורת ארכי שמאלנים , שמכורים לקנאה בנתניהו , על הובלת המדינה לגבהים שמעולם לא היו כמותם בעבר" !!!. וואלה , "אמירות שדופות" של השמאל , משגב ? , ואילו נתניהו "הוביל אותנו לגבהים שמעולם לא היו כמותם בעבר" ? , זהו משגב ? ,זה לא "שדוף" ? , האם אתה מחקה את שרה נתניהו ? . נו , תראו מי מלין על "אמירות שדופות" ? , זה שמרים את נתניהו לדרגות שאפילו בן גוריון ויתר מייסדי המדינה לא זכו לה אצלו. וזה לא סתם אמצעי תיקשורת "שמאלנים" ,זה אצל משגב , שמתנגד "לאמירות שדופות" ,זה כבר אמצעי תיקשורת "ארכי שמאלנים" !!. טוב , אני מצפה מדוקטור למשפטים שהינו אדם רהוט , מן הסתם , שימצא אימרות שאינן "שדופות" ומגוחכות , כדי להביע עמדותיו ולשכנע בהם את הקוראים. "גבהים שלא היו כמותם בעבר" ,עאלאק ! , מחר יציע משגב שנתניהו ואשתו יומלכו עלינו לעד , ויאיר יהיה הנסיך יורש העצר. וואלה , "התיקשורת מקנאה בנתניהו" ? , מה הקשר כאן למושג "קנאה" ? , מעולם לא שמעתי על תיקשורת במדינה כולשהי , "שמקנאה" בראש המדינה ? . ולמשגב מפריעות "האמירות השדופות" של השמאל ? . נו , הקרקס של משגב בהתגלמותו.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
נא לשים לב
  אורי פ   31/07/18 13:26
לא ניתן לנהל שיח הגון זה משתלח וגם זה.
כתוב תגובה ל- אורי פ
"משתלח" , אורי ?
  שלמה המגיב   31/07/18 16:47
אולי תתייחס כאן לגוף הערותיי , בלי הסיסמאות האילו ? "משתלח" עאלק ! היכן ראית בתגובותיי סגנון של "השתלחות" ? . אני בהחלט מבקר קשות , אך מנומק וממוקד , את הבלוגרים והמגיבים כאן באתר , מימין או משמאל , שמטמטמים כאן את הקוראים , מסיתים אותם ועושים עליהם מניפולציות ( שלא להזכיר כאלה שמוצאים כאן במה ראוייה ,לטיפול "רפואי" לבעיותיהם האישיות והמבין יבין !) . אני לעולם לא מקלל , לא משקר , לא מטעה את הקוראים ולא מסית אותם אילו באילו , אלא חושף כאן את ערוותם של המבוקרים ומנמק זאת באופן הגיוני . אין חובה על אף אחד להשתכנע מנימוקיי , אך אין כאן שום "השתלחות" אלא התייחסות עניינית ולא מוטה אידיאולוגית או פוליטית.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
קורא את תגובתך שלמה ויודע.
  אמנון111   1/08/18 03:41
אתה פשוט רפה שכל. לוכד צמד מילים סתמי ומגלגל על הלשון בלי להגיב על כתבה שלמה וראויה, ולקינוח ממציא הזיה , מייחס אותה למשגב, ו...לועג לו על ההזיה שהמצאת והדבקת לו.. ו..איכשהו לא שכחת לשרבב את שרה... טיפש מקלדת.
כתוב תגובה ל- אמנון111
4
ומשגיב גם מלין על "צבועים" ?
  שלמה המגיב   29/07/18 20:54
משגב מלין על אנשי שמאל "הצבועים" ,לטעמו , ומקווה שהם "ינדדו לברלין ואפילו יותר רחוק " , וכועס על הפגנותיהם כנגד נתניהו "שהביא אותנו לגבהים שלא היו מעולם". נו , רק משגב שכח לציין את אחד משיאי הגובה של נתניהו , שהצביע בכנסת בתאריך 16.2.2005 , בעד (!!) חוק ההינתקות מגוש קטיף וצפון השומרון ! , כן זה החוק שמשגב טוען במאמרו מתאריך 11.3.18 באתר , שבעטיו "גורשו בברוטליות אלפי משפחות מגוש קטיף וצפון השומרון". נו אדון משגב ,אז חוץ "מהגבהים" שהביא עלינו נתניהו , יש גם "תהומות" , או את התהום הזו , אתה מייחס לשמאלנים ולאריק שרון ( שהיה ראש ממשלת הליכוד שהביאה את החוק !) ?. טוב ,תראו מי מדבר על "צביעות" ? זה "שמגביה" את נתניהו "לגבהים שלא היו מעולם " ,ודואג להשכיח מהקוראים , את "התהומות" ( גם לטעמו של משגב !) של נתניהו , שתמך במו הצבעתו בכנסת "לגרש בברוטליות אלפי משפחות מגוש קטיף". נו , משגב למד מנתניהו לזגזג , פעם ככה ופעם ככה , פעם "גבהים" ופעם "תהומות" , כמו נתניהו שפעם מכריז על שתי מדינות לשני עמים ( נאום בר אילן ) ופעם לא לתת להם מדינה . "צבועים" בנוסח משגב .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
5
כמו משגב רבים מאד חשים שאט
  ח.כ.   30/07/18 21:33
נפש מהצביעות שחגגה בכיכר. הדמות הכי מאוסה והכי מבוזה בהמון זה, הוא אלדד יניב. הפמיניסטיות הטפשות אשר הקמת רעש אדיר על לא כלום - זה ה"מקצוע" שלהן - מבקשות לפטר את איתן ברושי מן הכנסת. נקוה שהכנסת תהיה חכמה ולא תאזין לצווחות המזוייפות האלה, שכן, אם ברושי יפוטר, היניב הזה יתפוס את מקומו בכנסת. אבוי!
כתוב תגובה ל- ח.כ.
6
זה היה מקבץ של החולי בישראל
  רון3   31/07/18 22:51
כל מה שנתעב היה בכיכר שונאי ישראל ושונאי דמוקרטיה לצד סתם טיפשים וצבועים. אני מסכים עם כל מילה של עו"ד משגב
כתוב תגובה ל- רון3
7
אורנה בנאי ליצנית ובדיחה לסבית
  אורנה בנאי?   1/08/18 12:39
כתוב תגובה ל- אורנה בנאי?
8
מעניין איך עורך הדין והדוקטור
  גדעון לבטוב   13/08/18 20:22
המהולל, משתבח במצביעי הליכוד שטסים לקזינו בבוקרשט, משתוללים ומשליכים בקבוקים. זה קהל היעד של משגב, חבורת ג'נגוס נמוכי מצח, לא מגולחים ומחליפים תחתונים אחת לשבוע.
כתוב תגובה ל- גדעון לבטוב
9
עורך דין משגב, אני קראתי את כל
  הניה פינטר   24/08/18 12:04
ספריך וחושבת שאתה איש מבריק. אני מספיק מבוגרת כדי לזכור אותך בצעירותך כאחד הגברים המרשימים בתל-אביב, ומאחלת לך בריאות טובה.
כתוב תגובה ל- הניה פינטר
10
המחאה נגד השחיתות
  הפוך גוטה   5/09/18 12:54
אנשי המחאה נגד השחיתות הם הישראלים היפים
כתוב תגובה ל- הפוך גוטה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il