s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
יגאל יששכרוב
יגאל יששכרוב
מרק אברג'ל, גמלאי של צה"ל, רב נגד בצנחנים וחבר ממשפחתו הקימו בחודש שעבר אנדרטה לזכרו של אלירן הי"ד
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
בין אם הוא ידע ונתן את הפקודה ובין אם הוא לא ידע על הפקודה, מדובר בהוכחה נוספת לנפסדות ולסכנה הקיימת שהמשך שלטונו של בנימין נתניהו מהווה סכנה לחטופים, הנמקים בגיא ההריגה של החמאס ה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הרב אלישיב וארגון לב לאחים גויסו לתעמולה של כת
מאת: עידן יוסף  |  30/05/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ועדיין קיימת אפשרות סבירה שהפא
  פלאיועץ   30/05/07 14:58
שהפאלון גונג צודקים. שהם נרדפים באכזריות- ידוע זה מכבר; שסין אינה אבירת זכויות האדם -גם כן. מרכזיות מיקומו של ביה"ח בו מתבצעת כריתת האברים- ודאי אינה אסמכתא לשום כוון.
יתכן בהחלט שהרב אלישיב צודק בהחלט. ללא ספק מגיע לו כבוד ויקר על עמדתו המוסרית, שנהיית נדירה בחברה הכללית שלנו.
כתוב תגובה ל- פלאיועץ
2
מבדר
  אמנונן   30/05/07 15:50
מענין מתי יגייסו כבר את הישיש הסנילי לעצומת תמיכה במיקי מאוס.
כתוב תגובה ל- אמנונן
3
סין היא באמת מדינה חשוכה
  תמר הר-פז   30/05/07 16:25
ובאמת מוציאה להורג אנשים, כדי לעשות כסף ממכירת האברים שלהם(בד"כ מתנגדי מישטר) ואת המשפחות שלהם היא מחייבת בעלות הכדורים של ההוצאה להורג. לגבי הפאלון גונג אני לא יודעת מהם, אבל כל זמן שהם יוצאים נגד סין, יבורכו.
כתוב תגובה ל- תמר הר-פז
4
חכמים הזהרו בדבריכם
  חיים אליקים   30/05/07 16:40
לפי הכתבה זאת השגרירות הסינית שטוענת כי כת הפאלון גונג המהתלת בעולם היתלה גם בפוסק ההלכה החרדי ובארגון הלוחם במיסיון - לא יד לאחים!
יד לאחים רק מזועזע מהשימוש הציני שעושים אנשי הכת בדמותו של הרב שליט"א
כתוב תגובה ל- חיים אליקים
שימוש ציני ע"יהשגרירות הסינית
  יערה   31/05/07 03:05
אנשי פאלון גונג לא עושים שימוש ציני בדברי הרב. להיפך, חולקים לו כבוד על תגובתו האנושית והמוסרית שהוא מתנגד לרצח חפים מפשע.
האם ראית את הכתבה של NTDTV שאתה מדבר כך?
הכתבה מכובדת ויפה וחולקת כבוד לרב שעומד לצד הצדק.

וזו גם לא תחנה שמייצגת את הפאלון גונג, היא הוקמה על ידי מתרגלי השיטה והיא יוצאת בפומבי נגד המשטר הסיני החשוך. מטרתה להוציא לאור את האמת על הרוע שמשתולל בסין ולהחזיר לעם הסיני את התרבות העתיקה שלו שלפני הקומוניזם. אתה יודע שהקומוניזם השמיד את כל התרבות הסינית ויצא נגד כל ערכיה? תרבות עתיקה שהדגישה מוסריות?זה מה שהתחנת טלויזיה הזו מדגישה בשידורים שלה.

זה בסדר שאתה לא יודע כלום על סין, לא כל אחד חייב לדעת הכל, אבל תבדוק את הנושא בדיקה שטחית בשביל עצמך כי מדובר באירועים חמורים מאד שקורים שם ומשפיעים על כל העולם.

פאלון גונג זה גם לא כת. תבדוק גם את זה לפני שאתה חוזר על ביטויים מרושעים שמטרתם להזיק.

שוב סליחה על הבוטות. אני קצת נסערת ומתוסכלת ממה שיד לאחים מעוללים לציבור קוראיהם...
כתוב תגובה ל- יערה
5
השכחנו את התעמולה נגד היהודים?
  אוהד י.   30/05/07 21:29
רק לפני כמה עשורים רדפו את היהודים בשל אמונתם והפעילו מסע תעמולה ארסי ושקרי נגדם. פאלון גונג היא שיטה אותה מתרגלים בכל העולם אנשים פרטיים שעושים מדיטציה ומשפרים את המוסריות שלהם. למפלגה הקומוניסטית האתאיסטית בסין זה צורם, והיא רודפת אותם כמו שהיא רודפת קבוצות אמונה אחרות בארצה, וכמו שמשטרים קומוניסטיים אחרים רדפו ורודפים קבוצות שונות. המק"ס (המפלגה הקומוניסטית הסינית) מנסה בכל דרך להסתיר רדיפה זאת ולהעליל על מתרגלי הפאלון גונג עלילות שונות. בשנים האחרונות התגלו עדויות על קצירת האיברים ממתרגלי הפאלון גונג הכלואים במחנות הריכוז של המק"ס, והן אומתו ע"י חוקרים בלתי תלויים - קילגור ומטאס - חבר הפרלמנט הקנדי לשעבר ועו"ד בינלאומי יהודי לזכויות אדם. נכתב "לא תרצח", וחשוב שלא ניתן יד לרצח בהגנה על רוצחים.
 חדשות פאלון גונג
כתוב תגובה ל- אוהד י.
6
אוהד, שכחת לציין ....
  חוקר אמת   30/05/07 21:59
כי קילגור והמחבר השני של הדו"ח המכונה "קנדי" הודיעו כי אין בידיהם הוכחות חותכות כלל וכלל....
וכך דווח בסוכנות הידיע AP
כתוב תגובה ל- חוקר אמת
7
הדברים בכתבה לא משקפים את המצב
  אנטולי   30/05/07 22:07
כל קופות החולים הפסיקו לשלוח חולים לסין בגלל קצירת האיברים, אז איזה ספק יכול להיות בכלל?
כתוב תגובה ל- אנטולי
8
talbabic@netvision.net.il
  אנטולי   30/05/07 23:57
עו"ד מטאס שבוע הבא מגיע לישראל וכולם מוזמנים לשמוע את העובדות בכנס בבית חולים בלינסון (פרטים בלינק)

הודעה לעיתונות

עו"ד דיוויד מאטאס, מחבר "הדו"ח הקנדי" על קצירת האיברים
ממתרגלי הפאלון גונג בעודם בחיים מגיע לישראל

עו"ד מאטאס, יהודי, חבר הועד העולמי של ארגון בני ברית ופעיל בארגון אמנסטי חקר לעומק יחד עם עמיתו הקנדי, חבר הפרלמנט הקנדי ומזכיר קנדה לענייני אסיה לשעבר,עו"ד דיוויד קילגור, את ההאשמות שהועלו בשנה החולפת אודות המערכת השיטתית לקצירת איברים ממתרגלי פאלון גונג בעודם בחיים בסין.

השניים פרסומו דו"ח חריף ביולי 2006 אשר קבע באופן חד משמעי כי הטענות נכונות ואכן קיימת בסין תופעה מזעזעת ורחבת היקף של קצירת איברים ממתרגלי פאלון גונג בעודם בחיים. השניים המשיכו לחקור את הנושא ופרסמו בפברואר השנה עדכון לדו"ח אשר מעמיק ומעבה את ההוכחות שהובאו כבר בדו"ח הראשון.

בין ההוכחות אשר הוצגו בדו"ח ניתן למצוא הקלטות של שיחות טלפון עם מרכזי השתלות בסין בהם רופאים מודים כי אכן איברים מגיעים ממתרגלי פאלון גונג, עדויות של עובדי מרכזי השתלות בסין התומכות בטענות, נתונים סטטיסטיים רבים אודות תעשיית ההשתלות בסין, עדויות רבות של מתרגלי פאלון גונג אשר חוו בדיקות רפואיות מקיפות בעודם כלואים במחנות עבודה ועוד.

בשנה החולפת, הופיעו מחברי הדו"ח בפני ממשלות וקונגרסים רבים ביותר מ-30 מדינות ברחבי העולם, התראיינו לכלי התקשורת הגדולים וחשפו את מימדי הפשע שזכה לכינוי " צורת רשע חדשה"

עו"ד מאטאס מגיע לישראל על מנת לקחת חלק בכנס של החברה הישראלית להשתלות, שעוסק בנושא.

מר מטאס ישהה בישראל ויהיה זמין לראיונות החל מ- 03.06 ועד 05.06 בלילה.

לקביעת ראיונות, (בשפה האנגלית בלבד) :

רועי - 0525518866


לאתר הדו"ח organharvestinvestigation.net/

לאתר הדו"ח בעברית falunnews.org.il/

קורות החיים של עו"ד דיוויד מאטאס cjlsa.ca
(מר מטאס התפרסם בעולם בזכות מאבקו רב השנים באנטישמיות, הבאת פושע מלחמה נאצי לדין בקנדה, ספריו הרבים בנושא ועבודתו המשפטית הרבה בנושא זכויות האדם)
כתוב תגובה ל- אנטולי
9
ככה זה במשטר קומוניסטי
  ישראלה   31/05/07 00:47
אני לא מבינה איך אנשים לא מאמינים לטענות לגבי מה שקורה בסין שיש בה משטר קומניסטי. ובקומוניזם כידוע אין אמונה מלבד בקומוניזם. כל מי שלמד קצת היסטוריה ואלה שחיו במדינה קומוניסטית יכולים להעיד על מה שקורה שם. תזכרו מה עשה סטאלין לבני עמו. בחסות הקומוניזם הוא רצח כ- 18 מיליון בני אדם מבני עמו!! ראו מה עשתה המפלגה הקומוניסטית בסין בתחילת דרכה כשרדפה את הטיבטים והשמידה כמעט עם שלם ומנהיגה כיום מסתובב בגלות. כל אלה הן עובדות מוכחות שכבר נחשפו ואין עליהן עוררין. אמנם סין היא עדיין קומוניסטית ולכן איננו יכולים לבדוק מה באמת קורה בין כתליה מלבד עדויות של אנשים שהצליחו לברוח. האם לא תאמינו להם? איזו סיבה יש להם לשקר? גם ליהודים שהצליחו לברוח לא האמינו בהתחלה לסיפורי הזוועות. באמת קשה להאמין אבל לצערנו אלה הן העובדות.
כתוב תגובה ל- ישראלה
10
עצוב בשביל יד לאחים
  יערה   31/05/07 02:54
עצוב בשביל יד לאחים שהם משמשים פה לשגרירות סין.
סין היא המדינה הכי פוגעת בזכויות האדם שישנה היום. כל הגורמים שטוענים אחרת הם בעלי אינטרסים שנח להם להיות מרומים.(ואני עושה עמם חסד עם הספק שאולי הם פשוט רומו ולא אחרת) מה שהופרך מעל כל ספק הן הטענות שזה לא מתרחש. יש כל כך הרבה מידע.
המגיבים האחרים כתבו את כל הקישורים וכל כך פשוט לבדוק את זה.

איפה אתם חיים אנשי יד לאחים? מה נסגר אתכם? אתם לא מבינים שאתם נסחפים לשיתוף פעולה בטרור הכי אכזרי שקיים היום?
ליד לאחים אינטרס מאד ברור שהם לא מחביאים להתנגד לכל דרך רוחנית שאינה היהדות. זו זכותם הלגיטימית.
אבל עצוב מה שזה גורם להם לעשות. זה הורס את היהדות.
אתם פוגעים בעצמכם ובעם היהודי עם הפצת השקרים שמשרתים אינטרסים של פושעים נגד האנושות כמו אלו שאחראים לרדיפה בסין.
זה גם לא כל "יד לאחים" . יש להם אדם או שניים שעוסקים בנושא ה"פאלון גונג" ודואגים להפיץ שטויות זוועתיות כאלה. האחרים בכלל לא יודעים כלום ולא אכפת להם. אולי הגיע הזמן שמישהו אחר שם יקח את המושכות ויעצור את חבריו הכסילים. יד לאחים פשוט מזיקים לכל מי שבא אתם במגע ושומע את השקרים ובנוסף מוציאים שם רע לאנשים נוספים בתוך הארגון הזה שלא אשמים בכך.

ואם מישהו מתלבט אם בכלל להתייחס ברצינות לתגובת שגרירות סין אנא בדקו מה תגובת לגבי כיבוש טיבט ועוד נושאים אלמנטריים כאלה.
סין זה לא ישראל. זה לא דמוקרטיה ואין שם זכויות אדם. אפילו לא קצת. המשטר שהכי התקרב לרמת האכזריות והעיוות ושימוש בהסוואה כלפי חוץ של סין היה המשטר הנאצי. והוא רק התקרב לזה. עברו שישים שנה והשיטות השתכללו.

ומה קרה בשואה לפני שישים שנה עם המחנה השמדה "לדוגמה" שקירותיו נצבעו ורוד לכבוד המבקרים?

מתקיים ביום ראשון בשעה חמש אחה"צ פורום במרכז הרפואי רבין בנושא השתלות איברים ובנושא הרצח וקצירת האיברים בסין. יהיה שם האיש שכתב את הדוח הקנדי שחקר ואימת את העדויות. דוח שכל ממשלות העולם הנאור פועלות על פי המלצותיו כולל ממשלת ארה"ב.
ויהיו שם רופאים ובעלי שם בתחום ההשתלות. למי שיש ספק שווה ללכת לשם ולהקשיב ואפשר לשאול שאלות ולקבל מידע. זה מספיק חשוב בשביל שאם יש למישהו ספק אז במקום לעזור להחביא את הרציחות מתוך בורות, מוטב לבדוק לעומק.
צר לי אם אני מעט בוטה. אני חושבת שמה שקורה עם יד לאחים מסוכן ויש להגיב על כך בחריפות לטובתם שלהם ולטובת הציבור שבתוכו הם פועלים.
כתוב תגובה ל- יערה
11
אלישיב שטיא
  הרבנית קנייבסקי   31/05/07 07:47
אלישיב שטיא - הוא לא היה מבריק במיוחד בנעוריו ועל כן אין פלא שהוא די סתום עכשיו.

(נאום הרבנית קנייבסקי ריבת אתרוגים.)
כתוב תגובה ל- הרבנית קנייבסקי
12
עצוב גם בשביל הכתב
  אוהד י.   31/05/07 09:27
נראה שהכתב תמך וקיבל את עמדת שגרירות סין ואפילו פרסם אותה כלשונה. תגובת ממשלה אינה בהכרח האמת. דמיין מה הרגישו כתבים בעולם שנתנו פה ותמיכה לעמדת גרמניה הנאצית וגילו בדיעבד את היקף התעמולה והשקרים...
כפי שכבר נכתב פה, סין רחוקה שנות אור מלהיות דמוקרטיה. בניגוד לתרבות הסינית המופלאה, המפלגה הקומוניסטית הסינית (המק"ס) רחוקה מלהיות תרבותית. בעשרות השנים מאז שהשתלטה על המדינה הם טבחה בעשרות מיליוני סינים, כל פעם בטוענה ובמדיניות אחרת. כל פעם קבוצה אחרת על הכוונת.
מי שהכיר את השלטון הקומוניסטי מכיר את הטבע הרצחני שלו, שנראה גם ברוסיה, קמבודיה, צפון קוריאה ועוד. בכל מקום בו יש קומוניזם אנשים נטבחים.
למרות ניסיונות המק"ס לטייח את מעשיה ולמנוע מעמה לדעת את האמת, היקף הזוועות מתחיל להיחשף לתושבים. בשנתיים האחרונות אנו עדים לגל היסטורי של התנערויות של חברי המק"ס - מעל 20 מיליון איש - כרבע מחברי המפלגה. בכך הם מוותרים על זכויות ואף מסכנים את עצמם. חלקם פועלים מתוך צו מוסרי וחלקם מפחדים מהיום בו המק"ס תיפול ויחלו משפטים בעולם נגד רצח-עם.
 חדשות פאלון גונג
כתוב תגובה ל- אוהד י.
13
הרב אלישיב
  אביבה שמלה   31/05/07 12:11
האם שמתם לב שכל המקורות בכתבה שהוזכרו הם ממרץ-אפריל 2006? בינתיים היו דוחות של קילגור ומטאס מקנדה (אמין קצת יותר ממפגה קומוניסטית בסין?), אמנסטי אינטרנציונל התייחס ואמר שהטענות סבירות ביותר, דו"ח של ממשלת ארצות הברית, החלטת הפרלמנט האירופאי בנושא, וממש בימים אלה החלטת הפרלמנט הגרמני הדורשת סגירה של מחנות ריכוז בסין. ולמה לסטות מהנושא, יש בסין השתלות של איברים שנלקחים מאנשים חיים, והרב אלישיב (הוא עצמו לא הזכיר את הפאלון גונג) משכמו ומעלה ומוכיח שיש החמלה בליבם של חכמי ישראל והוא וודאי אמין יותר מפקידי המפלגה הסינית בשגרירות סין בישראל, לא?
כתוב תגובה ל- אביבה שמלה
14
לכל המגיבים מהפאלון גונג
  איש אחד   31/05/07 12:33
יש גם דעת של פרופסור יורי פינס (אבל גם הוא טעה כמובן)...
קראתי מחקר של ד"ר בנג'מין פני מהאוניברסיטה הלאומית באוסטרליה (אבל גם הוא טועה), מחקר מאוניברסיטת סינגפור (גם מוטעה כמובן), נמצא ברשת מחקר נוסף (גם מסולף) "the two tales of falungong"...
מדהים לראות שכל כך הרבה פרופסורים טועים ומושפעים מהמפלגה הקומוניסטית הסינית!!!!
מה? אתם באמת חושבים כי אנחנו טמבלים?
בניסונכם להוכיח בכל מחיר מה שאתם אומרים אתם חושפים עד כמה אתם לחוצים ועד כמה אתם שטופי מוח.
ועוד אתם מוסיפים עם כל מיני קישורים לכלי התעמולה שלכם.
עשיתי קצת חיפושים באינטרנט והמסטר לי שאתם הולכים אחריו פשוט אומר שטויות (הוא יכול לעוף באוויר, לעבור קירות וכד')
לפרטים נוספים באנגלית:
falungonginfo.org
כתוב תגובה ל- איש אחד
בנימין קלועגר אין ממה לפחד
  רועי בר אילן   31/05/07 18:33
שלום בנימין

ראשית אין סיבה לפחד,אתה יכול לכתוב בשמך ולא צריך להתחבא. מתרגלי הפאלון גונג הם לא אנשים אלימים.
שנית, על כול ציטוט עקום של מחקר מסולף שתביא ישנם מאות מקורות מהימנים שיוכיחו אחרת. החל מהאו"ם, הפרלמנט האירופאי, הקונגרס האמריקני, ממשלת קנדה,אירגוני זכויות האדם רבנים ידועים רבים וכנסת ישראל.

מדוע אתה וחברי אירגונך מפחדים אפילו להביט בחומר?
מדוע אתם מסרבים להיפגש ולדבר?
מדוע אתם מתגאים בקשרים הטובים שיש לכם עם המשטר הסיני הרצחני, שלא מאמין בדבר ומטיף לכך שאין בורא עולם?

הזמן הולך ומתקצר, האמת נחשפת בכול יום יותר ויותר,אולי באמת כדי שתקשיב למילים האדיבות שפצירות בך לנתק את הקשר הקטלני עם שגרירות סין.
אחרי שהאמת תצא לאור,יהיה מאוחר מידי להתחרט, ההיסטוריה תשפוט אותך לחיוב וכן, גם השמיים.

תפסיק לתמוך ברצח של חפים,לפני שאתה פעיל בתנועה,אתה אדם ירא שמיים שמקדש את קדושת החיים.

בתקווה שלבך יזוז ושהחלק האנושי שבך יתעורר
כתוב תגובה ל- רועי בר אילן
15
הכתבה של NTDTV
  אנטולי   2/06/07 11:22
זו הכתבה של NTDTV שתורגמה גם לעברית
מה בדיוק התעמולה שם ??flix.co.il
מר עידן יוסף, למה לצאת בהצהרות בלתי אחריות?
כתוב תגובה ל- אנטולי
16
ממשלת סין לא אפשרה לחוקרים
  אוהד י.   3/06/07 23:13
המק"ס (המפלגה הקומוניסטית הסינית) לא אפשרה לצוות החקירה להיכנס לסין. מה יש לה להסתיר שם?
כתוב תגובה ל- אוהד י.
17
סנהדרין
  מאיר   13/07/07 15:40
אנשי תנועת פאלון גונג פנו לסנהדרין בבקשה לקיים משפט בנושא.
הסנהדרין פנתה לשגרירות סין וקיבלה חומר נגדי מטעמה.
החומר של שני הצדדים נמצא בבדיקה.
בית הדין של הסנהדרין דן בחומר ואף נוטל עצה ממומחים אקמיים נודעי שם כדי להעריכו.
יש להניח שתוך כשבועיים תצא החלטה של הסנהדרין בענין.
כתוב תגובה ל- מאיר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il