s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
מירב ארד
מירב ארד
חופשת החג מתקרבת בצעדי ענק, ועל רקע חוסר הוודאות יש מי שעדיין לא החליטו סופית על תוכניות לחופש    עבור המתלבטים בדקנו מחירים של חבילות נופש מובחרות מעבר לים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
מלחמת חרבות ברזל, בצד מוראותיה, חשפה לנגד עינינו מציאות הטעונה שינוי דחוף    אנו חיים בעולם "פתוח", כפי שנוהגים לומר: "כל העולם הוא כפר אחד גדול"
דן מרגלית
דן מרגלית
עמרי מניב בערוץ-12 הביא צרור של הקלטות של שיחות בין שקד לבין נוה    הוא לחץ למנות את איתן אורנשטיין לנשיא המחוזי בתל אביב    שקד נכנעה והצביעה בעד אורנשטיין
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המקובל דוד בצרי ובנו הודו בעבירת הסתה
מאת: רותי אברהם  |  06/11/2008
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כבר היו דברים מעולם
  gango   6/11/08 22:48

הרב בצרי לא חידש דבר כאשר בנו נענש במקומו.זה קורה בעיקר במשפחות הפחות טובות ראה משפחת שרון
כתוב תגובה ל- gango
2
מניפלאות ארץ ישראל. ארץ זבת
  הבל וזבל   6/11/08 22:48
1- ערביי א"י (בעלי תעודת זהוי כחולה) קוראים בגלוי להשמדת כל אחינו היהודים בא"י, בדם ואש ותימרות עשן.
2- היהודים מתארים מצב זה ומזהירים את הקהל שלא לבוא איתם במגע.
3- ישראל נותנת פרס למסיתים הערבים ומענישה את היהודים שמנסים להתגונן ולו בצורה מילולית נגד האסון הממשמש ובא.
4- אל יתפלא הקהל אם שיטות ניפלאות אלו יביאו להגשמת החלום הפלסטיני במהרה בימינו.
כתוב תגובה ל- הבל וזבל
3
ערבי מסית נגד יהודי נשאר חופשי
  יהודי הולך לכלא   6/11/08 23:04
אז ככה. בישראל אין כבר מזמן שוויון בפני החוק. ערבי מסית נגד יהודים, לא עושים לו כלום. יהודי משמיץ ערבים, נוחת במאסר ממושך.
אישה מגישה נגד בעלה תלונת שווא במשטרה על אלימות הבעל כביכול. השקר מתגלה, אך לפי תקנה של עדנה ארבל לא עושים לאישה העבריינית כלום.
מי שמוכן לחיות במדינת עושק כזאת עושה זאת על אחריותו בלבד.
כתוב תגובה ל- יהודי הולך לכלא
נגד המיעוט היהודי כנראה חוקית
  ההסתה הערבית   7/11/08 00:38
כתוב תגובה ל- ההסתה הערבית
4
איך העז הרב לומר דבר כזה????
  מד' ליונה עיוורת   6/11/08 23:07
להגיד על הערבים שהם עם רע? שטן??? פגע רע??? נו באמת, הם הרי עם נפלא שוחר שלום ואהבה, מלא חמלה ודמוקרטיה, השכלה ודעת, זכויות אזרח מוסר ושאר רוח. צריך לאסור את כל מי שאומר אחרת...
כתוב תגובה ל- מד' ליונה עיוורת
5
"יהי כבוד ה' לעולם".
  kunin   6/11/08 23:10
צודק הרב בצרי בהסקתו שאין מביאין דברי קדושה במקום טומאה, ואין לערב בין קודש לחול, אך אין הסקה זו יכולה לתת גושפנקא להכפיש את אחינו הישמעאלים, שגם להם, בנוכחותם ופועלם יש תפקיד חשוב בעולמינו המסייע לנו (היהודים) לבוא לידי גאולה שלמה בפרט, ולתת ישועה כלל עולמית לאומות העולם בכלל. וכאיש מופת עליו לבלום בהצהרות פזיזות וחסרות אחריות שיכולות רק להזיק ולגרום לבעלי דיעה נמוכה רצונות שיש בהן כדי להצדיק את קיומן בצורה אגרסיבית כיוון שאין בגובהן ההסברתי כדי להשפיע.
כתוב תגובה ל- kunin
6
בשמאל מורשעים כי אמרת אמת ומקב
  לים פרס נובל לשקר   7/11/08 00:15
כתוב תגובה ל- לים פרס נובל לשקר
ו"השפט כל הארץ לא יעשה משפט?"
  kunin   7/11/08 01:09
כתוב תגובה ל- kunin
7
ישראל הפכה למדינה אנטישמית
  והאנטישמים מרוצים   7/11/08 07:09
כשפרופ' שטרןHELL מסית נגד יהודים, הוא מקבל את פרס ישראל.
אבל, כשרב יהודי מזהיר את אחיו היהודים מפני האספסוף הישמעאלי, זו נקראת הסתה ועל זה הוא נענש.
אין לי ספק שאדולף שיקלגרובר משקיף עלינו עכשיו מלמעלה ומחכך את ידיו בהנאה. הנה זה בא! אחרי 70 שנה, היהודים מוליכים את עצמם לאבדון ללא עזרתו וחלומו הגדול עומד להתגשם.
כתוב תגובה ל- והאנטישמים מרוצים
8
המדינה היחידה בעולם בה כולאים
  יהודי בגלל דתו   7/11/08 07:18
מערכת המשפט בראשות דורית בייניש הופכת את ישראל לארץ קומוניסטית אנטישמית באופן גלוי. רק בישראל מעמידים רב יהודי למשפט בגלל היותו יהודי.
אצל ערביי ארץ ישראל שימחה וששון. הם לא מצליחים להבין את גודל מזלם: השופטים היהודים עוזרים להם להשמיד את העם היהודי שלדעתם כבש מהם את מולדתם (הנכבה).
כתוב תגובה ל- יהודי בגלל דתו
אין לך שם?
  kunin   7/11/08 08:44
ראה נא ידידי,
סיבת הדברים ש"כולאים" אדם בשל יהדותו (לדעתך), זה בגין שאינו מייצג עדיין את היהדות הנאורה (והיהדות הנאורה עדיין אינה מיוצגת כראוי), וכל אחד חושב שהוא מבין את האלהים בצורה הטובה, הנכונה, והגבוהה ביותר. אלו ה"כולאים" את אלו שחושבים ש"רואים", גם הם עדיין בעיוורון, והם פועלים כשומרי סף (ע"י וברצון ההשגחה, ובלא ידיעתם) שלא יעלו למימדים הרוחניים הגבוהים שבהם יכולים להיות ה"עולים" בעלי השפעה, "יצורים" או "שדים" מתוך בקבוקים. שיעצימו את "עלייתם", לא על דרך ההתפשטות, אלא מימד תחתון, בעל מגבלות התנהגותיות, המעצים את עצמו (כבלון המתנפח) ולוכד, וכולא, ומטיל את מרותו והשפעתו על מימד עליון שבו תחושת החופש גבוהה יותר, שאלו שנמצאים שם ראויים לתחושת החופש שבו. אלא אם חטאו, וראויים הם להיות "נלכדים" (כדוגמת ה"שואה", ועוד הרבה דוגמאות רבות בהיסטוריה). וזוהי ידידי מלחמת ה"אור בחושך", או אם תרצה "גוג ומגוג", שבמלחמה זו המצביא הוא: הקב"ה בכבודו ובעצמו. ולכן על מנת להקל על הקב"ה במלחמה זו, עלינו להיישיר את דרכינו, מי פחות ומי יותר, איש איש כפי שכלו, הבנתו, וכוחו. על מנת שלא נהיה בבחינת "חייבים" ושלא נהיה חשופים לפגעי ה"מלחמה" שלפעמים הן בלתי נמנעות.
כתוב תגובה ל- kunin
9
דברי תורה ותזמון
  shomer   7/11/08 11:10
בשבת הבאה נקרא את פרשת וירא. בפרשה זו מסופר סיפור העקדה, סיפור המוכר לכולם בעולם. שם, כאשר אברהם ויצחק מגיעים עם ישמעאל ואליעזר עבדו להר המוריה לקראת העקדה, אומר להם אברהם "שבו עם החמור..." ומפרש רש"י (המעיד על עצמו "לא באתי אלא לפרש פשוטו של מקרא") "שבו עם החמור - עם הדומא לחמור" (והרי הערבים המכונים בני דודנו, מיחסים את עצמם לאותו ישמעאל שעליו מעידה התורה שהוא הדומה לחמור).
אם כן, על הפרקליטות להימיד לדין את חז"ל, בעלי המדרשים, רש"י ומפרשים נוספים אשר כא תקצר היריעה מלפרטם, שהרי הרב בצרי הביא מדבריהם ולא דבר מקורי משל עצמו.
והערה נוספת, מדוע אין הפרקליטות מעמידה לדין את המטיפים המוסלמים כאשר הם מכנים את היהודים קופים וקוראים קבל עם ועולם להרוג ביהודים?
נראה ש"במדינת היהודים הדמוקרטית" דמוקרטיה והזכות לחופש הביטוי, כמו גם הגנה, שמורה לערבים בלבד.
כתוב תגובה ל- shomer
על מה אתה שומר?
  kunin   7/11/08 12:12
אם רש"י היה מפרש את מה שפירש בצורה שמקורב למלכות המכיר את המלך היה יכול לפרש, כנראה שהיתה באה גאולה או לפחות שלום זמני, או עוד יותר פחות, הבנה בעולמינו.
גם בנביא מוזכר שבשר חמורים בשרם, וכנראה הכוונה ש"החומר" דבוק בהם , והריהם מאנשי העולם הזה, וקשה להם עולם ההגות (לא הדימיון , או הבידיון) והרוח שבו אמור להיות ניחון עם ישראל.
והרי נאמר על המשיח שרוכב הוא על חמור, כלומר על ה"חומר" שאינו שולט בו, ולמעשה בז לו.
ובימינו, שבו עם ישראל, כמעט דומים לקופים, כפי שהישמעאלים מגדירים זאת, (וידיעה זו חדשה לי ממך), בגין בניית מגדלי הבבל כאותו דור הפלגה שהקב"ה הפכם לקופים, אלא שבימינו חס הקב"ה על ישראל, ומכונים עם ישראל היום ע"י חז"ל (שבהם אתה ממליץ לראות בפרקליטות תיגר ולהעמידם לדין על מסקנותיהם) "כלב". כמוזכר בסוטא.
"שבו לכם פה עם החמור (זו המלצה, שאינם יכולים לחזות במעשה מרכבה) ואני והנער נלכה עד כה ונשתחוה ונשובה אליכם:" אל ה"חומר", והרי אין והרוח והחומר יכולין לדור בכפיפה אחת , (אף על פי שהרוח יש בכוחה ליצור את החומר, אך לא להיפך) אך זקוקין הן זה לזה (בעולמינו). לטובתינו, טובת כל בני האדם. האם תרצה ידידי לחיות כדוגמת דיוגנס? שביטל את החומר, על מנת לתור אחר אדם ישר? עם פנס? לאור היום? והרי עיוור הוא דיוגנס, שבממלכת היום שלו, עירום הוא, וזקוק הוא לפנס על מנת להאיר לו באור היום (החשוך שלו). או שמא ידידי תרצה להידמות לאותו אלכסנדר, שאמר עליו אלמלי הייתי אלכסנדר הייתי בוחר להיות דיוגנס. ושניהם יושבים בחושך, עם החמור, החומר, ואילו אני, המקורב למלכות, ולמלך, אלך נא לי עד כה, ואשתחוה, אך... לא אשובה אליכם יותר.
אם תרצו, תוכלו לרכב על החמור. ואם לא תיטיבו שאת, לפתח חטאת רובץ, והחמור ימשול בכם, ותשוקת מי אל מי? כפי נטיותיכם, בימים אשר אין מלך בישראל, ואיש הישר בעיניו יעשה.
כתוב תגובה ל- kunin
10
ודברי הסתה נגד מתנחלים - מותר?
  שלמה מאור השקעות   7/11/08 11:48
ברק חושב שאם יהא בכותרות אז הציבור יצביע לו , לכן ברק עושה פרובקציות, התנכל לפדרמן, היום בית המשפט הוכיח לברק שהוא סתם עושה בלגן , אחר כך האשים את המתנחלים שהם מסכנים את כוחות הבטחון וצהל, אחר כך האשים את כל הימין שממנו יצא רצח פוליטי נוסף, אחר כך הפר את הסכם הרגיעה עם חמסתן וגרם לחמסתן להגיב בקטיושות על אשקלון, עכשיו ברק מאשים את שותפתו לממשלה קדימה שהביאה הינתקות ומלחמה!!!!
ברק ועבודה שותפים מלאים בממשלת קדימה ושלא יחשוב שהציבור טיפש- כולם יודעים שברק מאחז עיניים וכל זה תעמולת בחירות תוך ניצול לרעה של התפקיד הציהבורי שלו כשר הבטחון.
אז תדע לך ברק שאנחנו רואים ובוחנים את התנהלותך הכושלת ואת ההסתה והפרובקציות שאתה מלבה פילוג בעם ומסית לשינאת אחים.
ברק - זמנך עבר!!!
מחכים לביבי!!!!

כתוב תגובה ל- שלמה מאור השקעות
לא מחכמה שאלת על זאת
  kunin   7/11/08 14:16
"אי לך ארץ שמלכך נער..."


לא כחכמת 'שלמה' חכמתך,
וההשקעות שלך, לא באו מאור טוב.

ידידי,
מה הסיפור שלך?
באיזה עולם אתה חי?
מהי המציאות שלך?
האם אנשים אלו, עליהם מתהלכות בדיחות השכם והערב, מאכלסים את חדרי משכבך? ובד בבד את חדרי מחשבותיך?
ידידי, אתה יודע, שעל ברק (לא אובאמה), מתהלכת שמועה שמשמש הוא כג'ייל לשערו של ביבי? ולכן שיערו מבריק?
ואתה יודע, שביבי נחשב למשיחם של הילדים הערבים? כל ילד ערבי כשרואה את ביבי נכנס לכפר, מזהה אותו, ואומר: "אמא ביבי"!
ופדרמן? הריהו מזכיר לי את שרגא פרידמן מילדותי.
ידידי, אינני יודע אלו עוד אנשים המשעשעים אותי, גורמים לך לעוגמת נפש, אך דע לך, שאם תלך שבי אחריהם, יוליכוך הם אל תוך פי לוע השחת ושם אין דרך חזרה.
לעומת זאת אם תחבוש כיפה, וציצית, ותלך להתפלל, ותקבע עיתים לתורה, תמצא מרגוע לנשמתך התועה, וגדולי ישראל יוליכך אל ארץ אשר הרריה ברזל, ולא ממשלה מן קרטון. אשר אצלה, יום עסל, יום בצל, והולכים אופסייד.

הכדור אצלך, ידידי, ושלא תאמר ביום הדין, לא שמעתי, לא ראיתי, ולא אמרו לי.

שבת שלום!
כתוב תגובה ל- kunin
11
אבות אכלו בוסר ושיני בנים תכהי
  בצרי   9/11/08 12:50
על כך אומר הנביא: " אבות אכלו
כתוב תגובה ל- בצרי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il