|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
גיל שםטוב |
|
21/10/06 14:34
|
|
|
|
להעיף אותו כבר זה כבר מוגזם האיש טובע בכסף
ואיש אינו נוקף אצבע כדי לגלות מאיפה.
|
|
כתוב תגובה ל-
גיל שםטוב
|
|
|
|
|
|
|
A.BARAK+17 houses+A |
|
21/10/06 17:35
|
|
|
|
|
2 |
|
|
צ. - עתונאי פעיל |
|
21/10/06 14:50
|
|
|
|
חולח חולה האיש .לא ראש הממשלה אלא יואב יצחק .
גם תומכיו הגדולים ביותר לא יוכלו להימנע מלאמר שיש משהו חולני בהאשמותיו הסידרתיות הממוחזרות וחסרות הבסיס העובדתי ברוב המקרים .
כעתונאי עלי להגיד בגלוי לב שבקרב הברנזה העתונאית ידוע יואב יצחק ככזה שהגדרתי קודם לכן .
כדי שלא תחשבו שאני מעליל סתם נסו לשאול עתונאים המעורים בנושא ותשמעו בעצמכם .
שאלו בין השאר מדוע הוא נזרק ממעריב?!!!!!!!!!!!!!11
|
|
כתוב תגובה ל-
צ. - עתונאי פעיל
|
|
|
|
|
|
|
מבין משהו בעניין |
|
21/10/06 15:18
|
|
|
|
חשוב לך לידע אותנו שיואב יצחק חולה במקום להיות קצת מודאג שמשהו מדבריו עלול להיות נכון??
מה איכפת לך שיבדקו ביסודיות את גילוייו ויחליטו אם יש משהו בדבריו או לא?
אם תענה,אשמח אם לא,אנסה לענות במקומך!!
בכל מקרה,אני במקום אולמרט כבר מזמן הייתי מגיש תביעת דיבה במיליונים שהרי מדובר בהשמצת ראש ממשלה.
אגב, יש לך השערה מדוע אולמרט שותק כמו דג??
אם תענה,אשמח אם לא,אנסה לענות במקומך!!
בקיצור,לא מתרשמים ממה שאתה כותב.
|
|
כתוב תגובה ל-
מבין משהו בעניין
|
|
|
|
|
|
|
חזק מאוד |
|
21/10/06 15:20
|
|
|
|
אתה חושב שמישהו מאמין לשטויות שאתה פולט?
כאזרח ישראלי המודע לריקבון המערכות...יש לפחות קרן אור בדמות עיתונאי אמיתי החותר לאמת..
אתה קורא לעצמך עיתונאי?...תתביש לך...לשקר במצח נחושה...
|
|
כתוב תגובה ל-
חזק מאוד
|
|
|
|
|
|
|
פנחס |
|
21/10/06 15:26
|
|
|
|
מבחינה מקצועית ,הם הברנז'ה העיתונאית הפועלת רק לפי סדר היום הסמולני שלה,כלאמר שמירת ההגמוניה של האוליגרכיה הסמולנית במדינה.
ויואב יצחק לא נזרק ממעריב אלא פרש אחרי שעורך מעריב הידוע ולא לטוב, לא הסכים לפרסם תחקירים שלו.
|
|
כתוב תגובה ל-
פנחס
|
|
|
|
|
|
|
duducohn |
|
21/10/06 15:50
|
|
|
|
הדבר המינימלי הנדרש מעיתונאי, בוודאי אם הוא "עיתונאי פעיל" כדבריך, הוא חשיפה שמית. אפילו זאת אינך עושה ואתה רוצה שנאמין לך.
אומר לך זאת. תגובתך אפילו גיחוך אינה מעוררת, אולי רחמים על "עיתונאי" פחדן ומוג לב.
|
|
כתוב תגובה ל-
duducohn
|
|
|
|
|
|
|
אחד שלא מבין כלום |
|
21/10/06 16:57
|
|
|
|
שהביא להתפטרותו של עזר ויצמן.
אני טועה? ענה לי עיתונאי קטן שלי.
|
|
כתוב תגובה ל-
אחד שלא מבין כלום
|
|
|
|
|
|
|
א.ל. רמת-גן |
|
21/10/06 17:19
|
|
|
|
לא, לא פעיל. אולי תספר לנו עתונאי עלוב שמסתתר מאחורי האות צ' למה אלפי מנויים זרקו את מעריב ועשרות אלפים הפסיקו לקרא אותו???
|
|
כתוב תגובה ל-
א.ל. רמת-גן
|
|
|
|
|
|
|
יעקב העוקב |
|
21/10/06 17:31
|
|
|
|
תגיד, מה באמת מרגיז אותך?
- האפשרות שיואב יצחק צודק
- האפשרות שאתה פוחד
- האפשרות שמה שאתה מכנה עיתונאי פעיל זה בכלל עיתונאי מופעל
או שאולי אתה סתם מנסה להרגיע אותנו האזרחים, ולומר שמדובר במשוגע אחד ולא במושחתי צמרת בכירים?
הייתי שמח להכיר בצדקתך. זה היה עושה טוב לארץ הזאת. אלא שאתה טועה, וחמור מכך - מטעה.
אז אולי בכל זאת אתה לא פעיל, אלא מופעל???
|
|
כתוב תגובה ל-
יעקב העוקב
|
|
|
|
|
|
|
Real-Estate Expert |
|
21/10/06 18:09
|
|
|
|
|
|
|
|
חץ - ל-צ. "העיתונאי" |
|
21/10/06 18:47
|
|
|
|
יעזרו לא לך ולא לידידך.
הוא מתקרב או יותר נכון החבל מתקרב אליו.
היואב יצחק הוא לא יצליח לחמוק, כי כולם תומכים ומודים לו על גילוייו
|
|
כתוב תגובה ל-
חץ - ל-צ. "העיתונאי"
|
|
|
|
|
|
|
מזרחן |
|
21/10/06 18:57
|
|
|
|
נוכל, שקרן, רודף בצע, אדם שנישל אפילו את אביו, בקיצור אחת החלאות הגדולות בתולדות ישראל והעמים.
העיתונות הממסדית, כולל מעריב, סייעת למפלגת הפשע "קדימה" לנצח בבחירות ע"י זה שהתעלמה והשתיקה את פרשיות השחיתות הרבות של אולמרט, עוד כשהיה ראש עיר ירושלים, פרשיות שהיו ידועות למי שרצה לדעת.
יואב יצחק היה אז בין היחידים שהעיזו לכתב את האמת על אולמרט. לוא היינו שמים לב לדבריו היה אולי נמנע האסון שאולמרט ופרץ הביאו על המדינה.
|
|
כתוב תגובה ל-
מזרחן
|
|
|
|
|
|
|
zolen |
|
21/10/06 20:32
|
|
|
|
כנראה שאתה די שולי אם אתה מזדהה ככה?
|
|
כתוב תגובה ל-
zolen
|
|
|
|
|
|
|
ויואב מגן עלינו |
|
21/10/06 20:57
|
|
|
|
|
|
|
|
דו קרב |
|
21/10/06 22:56
|
|
|
|
אם אתה טוען שהכל שטויות - בבקשה נראה את אולמרט, רונית קן וכל בשאר מגישים תביעת דיבה נגד יואב יצחק. אם הכל שקרים הם בודאי יזכו. ואם לא - יראה הציבור וישפוט
|
|
כתוב תגובה ל-
דו קרב
|
|
|
|
3 |
|
|
ציקו |
|
21/10/06 14:52
|
|
|
|
|
4 |
|
|
מ.ש. |
|
21/10/06 14:56
|
|
|
|
הנה כי כן, מר יואב יצחק, שכנעת אותי כי חזרנו לתקופת הטורקים, כשכל דבר יכולת להזיז תמורת השלשת בישליקים.
זה המצב, אחרי הכל, הטורקים משלו כאן 400 שנה, ואילו האנגלים, רק 30. יתכן כי אילו המנדט היה נמשך עוד 10 שנים, היינו הופכים לבני אדם. אבל לא זה מה שקרה.
אולי צריך לארגן עצומת המונים בזו הלשון:
יוחזר המנדט הבריטי.
|
|
כתוב תגובה ל-
מ.ש.
|
|
|
|
5 |
|
|
סבא של אסף |
|
21/10/06 15:01
|
|
|
|
חרף העובדה שאיני סולח וכנראה לא אסלח לעולם ליואב יצחק על תמיכתו באליקים רובינשטין אחת הדמויות המאוסות ביותר בציבוריות הישראלית לדעתי.האיש שנתן לשחיתות מעמד לגיטימי לאור השמש בהחלטותיו ומחדליו...ומעניין הוא שבאיש הזה תמך יואב יצחק שכל כך נזעק מההקשרים המוזכרים בכתבה על אולמרט.זה עדיין פרדוקס שאינו מובן לי.
שלא יובן מכך שיש בי איזה שהיא תמיכה או צידוד במעשים המוזכרים.לטעמי, הכל מדובר "ברמה של כסף קטן"...עוד לא הגעת לדברים האמיתיים .
ניתן לצפות התנהלותו של אדם על-פי מעשיו בעבר ולצפות גם את שהוא צפוי לעשות בעתיד...התחל בפרשת בנק צפון אמריקה..והמשך משם.
|
|
כתוב תגובה ל-
סבא של אסף
|
|
|
|
|
|
|
THE REAL THINGS |
|
21/10/06 17:43
|
|
|
|
OLMERT is a JUDICIAL TOO... and together with other POLITICIANS they do these CORRUPT actions, JUST because OUR CORRUPT JUDICIAL SYSTEM that DON'T PUNISH THEM ACCORDING TO THE LAW...(A CLIQUE OF SUSPECTED JUDGES AND LAWYERS let the Politicians do it, so they will NOT act against them...!!) l
HAND WASHES HAND ALL THE WAY TO ISRAEL'S END...! l
|
|
כתוב תגובה ל-
THE REAL THINGS
|
|
|
|
6 |
|
|
duducohn |
|
21/10/06 15:02
|
|
|
|
כתבה שעושה סדר בכל הבלגן.
אגב, מי שמחפש את יגאל כהן, הוא יופיע באחת התגובות. אומנם הוא יסתתר תחת שם כיסוי, אבל הוא יופיע.
|
|
כתוב תגובה ל-
duducohn
|
|
|
|
7 |
|
|
בן עזרא |
|
21/10/06 15:07
|
|
|
|
|
8 |
|
|
zolen |
|
21/10/06 15:09
|
|
|
|
יש סיפור ישן נושן שמסתןבב בין וותיקי ירושלים. לפי 48 בימי המנדט הבריטי, היו בירושלים המזרחית צורפים רבים, ביניהם אחד יצחק שמיר. האגדות מספרות שהיו צורפים מדהימים שידעו לקחת כל דבר, כולל חרא, ולהפכם לזהב. היה רק צורף אחד שידע להפוך זהב לחרא, כן ניחשתם נכון מי הוא.
גבירותיי ורבותיי, היום יש לנו ראש ממשלה, שכל דבר שנגעו בו ידיו, או שעבר תחת ידיו, יש לו ריח מאוד לא נעים. אולמרט הוא תמונת ראי של כל הרע והמושחט במדינתנו, אולי סוף סוף יילך הביתה, די לנו מעונשו של זה. צריך אולי לחוקק חוק שיאסר על עורכי דין לכהן כראשי ממשלה?
|
|
כתוב תגובה ל-
zolen
|
|
|
|
|
|
|
NAPOLION BONAPARTE |
|
21/10/06 17:59
|
|
|
|
|
9 |
|
|
טוהרת המידות(יושרה) |
|
21/10/06 15:28
|
|
|
|
יואב כל הכבוד, אני רק מקוה מאד שיצא משהו מכל הפירסומים שאתה מפרסם, אדם שלא היה מקורב למושחת הזה
אולמרט והיה עושה עסקים עם החמאס היו עוצרים אותו מיד,
זוכרים יהודים שהסיעו מחבלים תמורת בצע כסף, לא כסף גדול כמו שמקבל בינו, נעצרו מיד ע"י רשויות הביטחון, פה
יש לנו ראש ממשלה וכל מיני מכרים שהם ממש פושעים רציניים, מה יהיה עם מבקר המדינה מתי הוא כבר יפרסם את
הממצאים שלו למה הוא מחכה, די כבר עם מריחת הזמן וכתוצאה מיזה יש נזקים עצומים.
|
|
כתוב תגובה ל-
טוהרת המידות(יושרה)
|
|
|
|
|
|
|
OLMERT= JUDICIAL TOO |
|
21/10/06 17:32
|
|
|
|
|
10 |
|
|
רימה ותולעה |
|
21/10/06 16:34
|
|
|
|
כמה רדיפת-כבוד, רדיפת פירסום, רדיפת ממון ורדיפת שררה
יכול להכיל בן-אדם אחד.
הרי כשהוא ילך בסופו של דבר בדרך כל בשר ויגיע אלינו
לא תישאר מכל זה אפילו נפיחה אחת ראויה לשמה.
אז בשביל מה כל זה? הגידו-נא לנו בעצמכם.
|
|
כתוב תגובה ל-
רימה ותולעה
|
|
|
|
|
|
|
שלמה חיים |
|
21/10/06 18:06
|
|
|
|
נראה לך שאולמרט כזה צדיק רז למה הוא לא תובע את יואב יצחק בלשון הרע
|
|
כתוב תגובה ל-
שלמה חיים
|
|
|
|
|
|
|
רימה ותולעה |
|
21/10/06 22:05
|
|
|
|
לא יכול להזיק, בייחוד לפני שמגיבים.
אין לנו שום טענות ליואב יצחק שחושף את הנאדות הנפוחים בקרב הפוליטיקאים ועוזריהם, שזה רובם ככולם - ובדיוק לנאדות האלה התכוונו דברינו. את הפליאה הבענו על תאוות ההתנפחות שלהם, שאינה יודעת גבול.
קרא שנית ובטח תבין.
בברכה,
רימה ותולעה
|
|
כתוב תגובה ל-
רימה ותולעה
|
|
|
|
11 |
|
|
אזרח |
|
21/10/06 16:54
|
|
|
|
טורבוביץ הוא זה שקיבל חברה רווחית, מצליחה עם עובדים מסורים ומערכת עיסקית מצויינת, לקח אותה לידייים, והרס אותה עד לפשיטת רגל.
כל אחד שואל במה מדובר? אז לכל מי ששכח.
טורבוביץ הוא זה שהביא את חברת הכלבים "תבל" לפשיטת רגל - הסטוריה של הזמן הקרוב.
כעת, לאחר שאני רואה שהוא קשור לאולמרט, אני לא התפלא, באם מאחורי פעולותיו השגויות, היו כוונות אישיות שלו.
לאלוהים הפתרונות, או ליואב יצחק ועיתונאים אחרים.
בגלל האדם הזה. רבים וטובים מחברת "תבל" איבדו את מקום עבודתם. בגלל אדם זה, הציבור הרחב איבד את התחרותיות בענף שהיה מתוכנן עם מספר חברות כבלים מתחרות. למעשה קיבלנו היום חברה אחת ויחידה ללא כל תחרות.
זה טרובוביץ למי שלא ידע.
צא ולמד.
|
|
כתוב תגובה ל-
אזרח
|
|
|
|
12 |
|
|
אזרח מודאג |
|
21/10/06 17:08
|
|
|
|
טענותיו של יואב יצחק מעלות שאלות קשות ביותר לגבי הליך המינוי של קן כממונה על רשות ההגבלים העסקיים:
1.אם נכונה טענתו של יואב יצחק שטרובוביץ הכין את קן לוועדה - היה זה ניגוד ענינים מוחלט מצדו לשבת בוועדה כאשר הוא הכין את אחת המועמדות כיצד להתנהג בוועדה.
2. אם זה נכון - מדוע קן לא ביקשה שטרובוביץ יפסול את עצמו מלשבת בוועדה לאחר שהכין אותה לקראת הוועדה?
3. כיצד חברי הוועדה הסכימו לקבל תכתיב משר התמ"ת אולמרט לצרף לרשימת המועמדים את קן שלדעתם לא ראויה לכהן בתפקיד עקב העדר כישורים?
4.כיצד שר התמ"ת אולמרט מתערב בהחלטה של ועדה לאיתור מועמדים תוך כדי הליך הבחירה ובמיוחד לאחר שהוועדה מחליטה שלא להזכיר את שמה של קן כמועמדת לתפקיד עקב העדר כישורים?
5. מדוע חברי הוועדה לא התפטרו מידית מהוועדה לאחר שטרובוביץ הודיע להם על שיחתו עם אולמרט?
6. האם חברי הוועדה שקיבלו תכתיב משר התמ"ת אולמרט ושינו את דעתם רשאים לשבת בוועדות עתידיות באיתור מועמדים לתפקידים בכירים במדינה?
7. האם יושב-ראש הוועדה לא היה במקרה נציב שרות המדינה הולנדר?
אם כן - כיצד אישר נציב שרות המדינה את ההחלטה על מינוי קן?
בהנחה שטענותיו של יואב יצחק לגבי אופן התנהלות המינוי של קן הם נכונות, הרי שיש לחקור מידית את טרובוביץ, את קן, את כל חברי הוועדה ואת אולמרט ומן הראוי שהדבר יעשה במהירות לנוכח חומרת המעשים מצדם של אחדים מהבכירים ביותר בשרות הציבורי.
|
|
כתוב תגובה ל-
אזרח מודאג
|
|
|
|
13 |
|
|
העובדות |
|
21/10/06 17:17
|
|
|
|
מינוי רונית קן נעשה במסגרת הסכם הבנות (הקשר התחיל בעופרה שטראוס ופגישתה עם אהוד אצל רני רהב) שהחלטת הרשות להגבלים עסקיים להעמיד את בכירי עלית לדין על פרשת קדבורי תשונה. ואכן רונית קן מונתה ומייד החליטה להמיר את כתב האישום בצו מוסכם. אומ"ץ התנגדה ומאז (מישהו יודע מה קרה לכתב האישום?) לא צריך לחפש רחוק בעובדות ידועות
|
|
כתוב תגובה ל-
העובדות
|
|
|
|
14 |
|
|
OLMERT+A.BARAK |
|
21/10/06 17:26
|
|
|
|
|
15 |
|
|
CORRUPTION EYE |
|
21/10/06 17:29
|
|
|
|
|
16 |
|
|
מכיר מקרוב ביותר |
|
21/10/06 17:33
|
|
|
|
אני מכיר באופן אישי וקרובביותר חלק מהמעורבים והענייים הנדונים.
ואני אומר לכם שמדובר כאן בתחילת הפיצוח של "צופן אולמרט" - צופן השחיתות שהביא קבוצה מצומצמת של אנשי עסקים לשלוט על מדינתישאל, משאביה, תקציביה, והם גם אלה שמובילים אותה למכירה פומבית במחיר אפס לרשות אוייביה.
חסרים כאן בתחקיר עוד כמה שמות, עוד כמה הקשרים - אבל אני מניח שהם הושמטו כדי לא להסתבך עם תביעות טורדניות של כל יתר המושחתים.
בשורה התחתונה: לא רק שהכל כאן נכון, אלא שהמציאות הרבה יותר גרועה.
|
|
כתוב תגובה ל-
מכיר מקרוב ביותר
|
|
|
|
17 |
|
|
אחד שלא סופרים אותו |
|
21/10/06 17:41
|
|
|
|
|
18 |
|
|
סתם אזרח |
|
21/10/06 17:52
|
|
|
|
מתוך מקור ראשון - נובמבר 2005
"על-פי פרסומים בעיתונות, הליך הבחירה של קן נעשה תוך עקיפת הכללים הנהוגים במינוי בכירים בשירות הציבורי וכלל רמיסה ברגל גסה של המלצות שהגישה ועדת האיתור של המועמדים לתפקיד. בהתאם לדרישות השר, נקבה הוועדה בשמותיהם של 3 מומלצים סופיים מבין 30 המועמדים שניגשו למכרז. שמה של קן, המשמשת כיום בתפקיד ראש מינהל סחר חוץ במשרד התעשיה והמסחר, נפקד מהרשימה הזו. אך אז החליט יו"ר הוועדה ומנכ"ל משרד התמ"ת, רענן דינור, להוסיפה לרשימת המומלצים תוך שהוא שם ללעג ולקלס את המלצות הוועדה עליה הוא מופקד.
שני חברי הוועדה - המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, טניה שפיץ, ופרופסור זהר גושן, הנחשב לאחד המומחים המובילים בארץ בתחום ההגבלים העסקיים – התנגדו בתוקף להוספתה של קן לרשימת המומלצים. מנגד תמכו במינוי נציב שירות המדינה, שמואל הולנדר, וד"ר יורם טורבוביץ', שבתקופת כהונתו כממונה על ההגבלים הפכה הרשות לאחד הגופים המשפיעים ביותר במשק.
את הכף הכריע מקורבו של אולמרט, דינור. מרגע זה ואילך היה ברור לכולם כי קן זכתה בתפקיד. זאת, למרות שאולמרט טרח לקיים מראית עין של מינהל תקין ונפגש אישית עם כל אחד מארבעת המומלצים.
על חברי הוועדה נאסר להתראיין, אך מקורות "מקורבים" טרחו להביע את סלידתם מההליך הפרובלמטי ומהפיכת הוועדה לחותמת גומי להכשרת מינוי אישי של השר. "
|
|
כתוב תגובה ל-
סתם אזרח
|
|
|
|
|
|
|
סבא של אסף |
|
21/10/06 18:52
|
|
|
|
התבלבלתי,אם הולנדר הוא משת"פ של אולמרט(לטענתך)..אבל הולנדר זה הוא תואם רובינשטין(לדעתי) חביבו של יואב יצחק...
אז יכול להיות שיואב יצחק מעריץ את תואם הולנדר...???
ללמדכם שיש כמה אנשים שתמיד יודעים מאיזה צד מרוחה הפרוסה ואת עקרונותיהם ואת עמדותיהם יתאימו ל"שליט העכשווי"...העיקר שיוכלו להמשיך לקבל משכורות של כ 12000 דולר לחודש...
ממשל בישראל 2006...פחות מ60 שנה אחרי הקמת מדינת היהודים.מביש ומייאש.
העיקר שכיפה סרוגה על ראשיהם..ופיהם מרגליות ודברי חלקלקות.
שמתם לב שהשתתקה פרשת הולנדר והאשה ההיא...עם הקידום המסתורי.
כאשר המידות מושחתות אצל אלה האמונים על שמירתם מה לנו כי נצפה מאזובי הקיר?
|
|
כתוב תגובה ל-
סבא של אסף
|
|
|
|
|
|
|
קן עשתה עיסקה |
|
21/10/06 18:59
|
|
|
|
רונמית קן עשתה עיסקה. היה סיכום איזה תיקים היא זוגרת, איך היא תוותר לכמה גורמים שדיברו עם אהוד על הבעיה שלהם (למשל ראשי עילתי/שטראוס) ולכן היא מונתה ןסגרה התיקים. לכן היא מוננתה, המכרז היה תפור ושום דבר לא מפתיע.
|
|
כתוב תגובה ל-
קן עשתה עיסקה
|
|
|
|
19 |
|
|
ZU |
|
21/10/06 18:56
|
|
|
|
|
|
כתוב תגובה ל-
ZU
|
|
|
|
20 |
|
|
אני לא מקנא בך |
|
21/10/06 18:59
|
|
|
|
|
21 |
|
|
האזרח הקטן |
|
21/10/06 19:11
|
|
|
|
|
22 |
|
|
אברום |
|
21/10/06 19:43
|
|
|
|
ומה עושה היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז והמשטרה...מסייעים כמו שסייעו לשרון המושחת...ומחפשים בחורות שעשו להם מעשה מגונה...זה תקשורתי לאגו מאניק שלהם...וכאשר המושחתים אונסים את המדינה...זה לא אונס...זה לא מעשה מגונה...זה פשוט רצח בשם החוק...!!! בלשון אחרת כך הם שומרים על שלטון החוק...!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
אברום
|
|
|
|
|
|
|
יוסיפוב |
|
11/11/06 16:47
|
|
|
|
מזוז מעדיף להתעסק בפרשת נשיקה שבינה לבין פלילים המרחק עצום-רמון - מאשר לעשות את עבודתו האמיתית והחשובה יותר . שים לב באיזה מהירות החליט היועץ להעמיד לדין את רמון ובאיזה חוסר רצון שלח את הממצאים שהעביר לו מבקר המדינה - כאשר מדובר היה על אולמרט . אכן סדר עדיפות למופת .
|
|
כתוב תגובה ל-
יוסיפוב
|
|
|
|
23 |
|
|
מאיר גלבוע |
|
21/10/06 19:45
|
|
|
|
הממונה על הגבלים עסקיים בעד תחרות בסיסמא "תפוס כפי יכולתך" ומוכנה לאבד נכס חשוב
לפני מספר חודשים התפרסמה ידיעה קטנה בירכתי אחד העמודים האחוריים של מוסף כלכלי של עיתון יומי, לפיה החליטה הממונה על הגבלים עסקיים, החלטה שכמוה כהתפרקות הרשות מנכסיה החשובים - מכלי האכיפה העיקרי שלה – וגם כהכרזה לכל עברייני ההגבלים העסקיים שהם חופשיים מהגבלות החוק. היא החליטה להעביר את מחלקת החקירות ממקום מושבה הקבוע מזה שנים בתל אביב לירושלים. משמעותה האמיתית של ההחלטה היא פירוק המחלקה וגרימת התפטרותם של טובי החוקרים, ולכן – אובדן ההרתעה של הרשות.
תקופה קצרה מאד לאחר שהוקמה מחלקת החקירות ברשות ההגבלים העסקיים, הועברה המחלקה ממשרדי הנהלת הרשות בירושלים למשרדים בתל אביב. יורם טורבוביץ, היום ראש הסגל במשרד ראש הממשלה, שהקים את הרשות בתחילת שנות התשעים, הבין כי בהעדר יחידת חקירות ראויה לשמה, לא תהיה לרשות יכולת לאכוף את החלטותיה, עסקים לא יפנו לקבל את אישורה באותם מקרים בהם הם חייבים לעשות כן (למשל קבלת אישור למיזוגים, קבלת פטור מהסדר כובל וכיו"ב) וההסדרים הכובלים, הפוגעים בכלכלת המדינה וברווחת תושביה, יפרחו, בעוד התחרות תגווע. מבלי להפחית כהוא זה מיכולתו של טורבוביץ להבין דברים, הרי הם באו לידי ביטוי מעשי ודחוף לאחר שהגיעו אליו ידיעות על הסדרים כובלים שנעשים בין חברות הביטוח הגדולות. מאחר שטרם הוקמה מחלקת החקירות, פנה טורבוביץ לפרקליטת המדינה דאז, דורית ביניש, בבקשה לאשר את ביצוע החקירה על-ידי חוקרים פרטיים, שיוסמכו על ידו כחוקרים של הרשות. משאישרה פרקליטת המדינה את המינוי, נפתחה חקירה שהובילה, אחרי משפט ארוך ומתיש, להרשעת חברות ביטוח רבות ומנהליהן, ולהטלת עונשים שונים, ביניהם קנסות של מיליוני שקלים. הגם שבית המשפט העליון קבע כי יש פגם במינוי חוקרים פרטיים לבצע חקירות בעבירות פליליות, הוא לא נענה לבקשת חברות הביטוח ומנהליהן לזכותם ולפטור אותם מכל עונש בגין העסקת חוקרים פרטיים, מסיבה שבאותה עת לא היו ברשות ההגבלים חוקרים (במיוחד סעיפים 46 – 50 לפסק הדין של בית המשפט העליון).
את החקירות הבאות ביצעה כבר מחלקת החקירות, שהוקמה תוך כדי מהלך חקירת קרטל הביטוח. כאמור, מחלקת החקירות התמקמה במשרדים בתל אביב, על אף שהנהלת הרשות, כמו כל הנהלת משרד ממשלתי, יושבת בירושלים הבירה. אולם, ההבנה כי הזירה העיקרית לפעולת מחלקת החקירות מצויה במרכז בכלל ובתל אביב במיוחד, הובילה להפרדה זו. ואכן, במשך השנים הוכח כי רוב העסקים שנחקרו ושנערכו בהם חיפושים ועיכובים של חשודים ורוב המנהלים הבכירים שהובאו, עוכבו או הוזמנו לחקירה, מצויים באזור זה. לימים, כשהקמתי במסגרת מחלקת החקירות את צוות המודיעין, הסתבר לנו, מה שכבר ידענו, כי גם רוב המקורות המודיעיניים ורוב הסייענים מצויים באזור שבין הרצליה בצפון, יפו בדרום ופתח תקוה במזרח. באזור זה גם נוח לאותם אנשים לקיים את המפגשים עם אנשי המודיעין ועובדי האיסוף בצוות המודיעין. עובדות אלו הקלו על עבודת המחלקה ומדרך הטבע עובדי המחלקה גם גרים באזור גוש דן. לימים, עברו החוקרים ואנשי המודיעין הכשרות והדרכות רבות, הם גם רכשו ניסיון רב, שאין לו תחליף והפכו ליחידת החקירות הטובה ביותר בתחום עבירות הצווארון הלבן.
המשך בהודעה אחרת בגלל בעיה טכנית
|
|
כתוב תגובה ל-
מאיר גלבוע
|
|
|
|
|
|
|
מאיר גלבוע |
|
21/10/06 20:29
|
|
|
|
כנראה שהיכולת הגבוהה של מחלקת החקירות ברשות ההגבלים העסקיים הפריעה לכמה אנשים. התלונות לא איחרו לבוא, ביניהן תלונות שווא רבות או תלונות על התנהגויות שאינן חורגות מהפרקטיקות המותרות במסגרת חקירות פליליות. זכורה לי במיוחד תלונתה של אחת מבעלי הקונצרנים הגדולים במשק, נגדו נוהלה חקירה, שכאשר אנשי עיכבו את אחד מעובדי אותה חברה לחקירה בשעה מוקדמת בבוקר, נטען כי הם העירו את הילדים הקטנים וגרמו להם בהלה קשה. אכן האשמה קשה, אך לא היו לה ידיים ורגליים, כי אותו עובד עוכב על-ידי החוקרים, שארבו לו מחוץ לביתו, ומשם הובל לחקירה, מבלי שהחוקרים דרכו על סף ביתו.
בשנתיים האחרונות לכהונתי כמנהל מחלקת החקירות, בטרם עזבתי את השירות הציבורי, נסגרו בזה אחר זה תיקי החקירה, בטענות מטענות שונות, שאין ביניהן ובין המציאות דבר וחצי דבר. הלוואי שיכולתי לומר כי הדברים נעשו בשל חוסר חוסר ידיעת החוק והפסיקה.גם אחרי שסיימתי את תפקידי "נקבר" תיק החקירה, שנפתח בשלהי כהונתי, בעניין חשדות להסדרים כובלים בין הבנקים הגדולים, למרות שלפחות בתקופתי היו מספיק ראיות להמשיך בחקירה ואף יותר מכך.
השיא הוא, כאמור בתחילת הכתבה, החלטה להעביר את מחלקת החקירות מתל אביב לירושלים. מידיעה אישית, אני יכול לומר בפה מלא שאין מדובר בחסכון כספי כלשהו. נהפוך הוא, רוב הסיכויים שהוצאות הרשות בגין שכירות המשרדים תעלינה, בעקבות המעבר לירושלים. הסיבה היא בין היתר, שהרשות תמשיך להחזיק במחצית המשרדים בתל אביב, בעוד תשכור משרדים חדשים לכל המחלקה בירושלים. למעבר עצמו עלויות לא מעטות, שכן העברת מערכות המיכשור והמיחשוב המורכבות שהותקנו במשרדי המחלקה, מאז עברה למשרדיה החדשים בשנת 1999, תהיה יקרה.
הרחקת החוקרים ואנשי המודיעין מהזירה הטבעית בה הם צריכים לפעול תגרום לכך שתחושת השטח שלהם תיפגע. האפשרויות לבצע פעולות במהירות תיפחתנה במידה משמעותית. הפרודקטיביות שלהם לא רק שלא תגבר אלא תפחת, מאחר שלרוב הפעולות יצטרכו החוקרים לנסוע למרחקים ארוכים מירושלים לתל אביב, בעוד שקודם יצאו מהמשרד בתל אביב ותוך דקות מספר הגיעו למחוז חפצם, אם מדובר בחיפוש, עיכוב או בפגישה עם מקור מודיעיני. זמנם היקר של החוקרים יתבזבז בנסיעות, במקום להכין את החקירות, לחקור, לנתח את המסמכים שנתפסו במסמכים ועוד.
|
|
כתוב תגובה ל-
מאיר גלבוע
|
|
|
|
|
|
|
מאיר גלבוע |
|
21/10/06 20:51
|
|
|
|
משמעות נוספת, חשובה לא פחות מהקודמת ואולי אף קריטית, היא שלמעשה, מגרשת הממונה על הגבלים עסקיים את החוקרים מהרשות. כפי שהזכרתי קודם, כל החוקרים מתגוררים באזור עבודתם – גוש דן. רובם ככולם בעלי משפחות וילדים. רובם עובדים במחלקה שנים רבות, צברו ניסיון רב ורכשו יכולות חקירה טובות, שכיום אין להן תחליף מידי. מאחר שמדובר בעובדי מדינה זוטרים יחסית, שאין להם רכב צמוד (וגם התשלום על נסיעות ברכבם הפרטי אינו גבוה במיוחד, ובוודאי לא יכסה נסיעות יום יומיות מתל אביב לירושלים וחזרה, ולעתים קרובות נסיעה מביתם בתל אביב למשרד בירושלים, ירידה לתל אביב לצורך עיכוב של חשוד או פעולת חקירה אחרת, חזרה למשרד לצורך החקירה, ונסיעה חזרה הביתה בסיום שעות העבודה), ומאחר שעל שעות העבודה שלהם יתוספו שעות הנסיעות, מבלי שיקבלו על כך כל תמורה, סביר להניח שרובם הגדול יחפש מקום עבודה אחר. בכך תפסיד הרשות את הידע והניסיון המצטברים של עובדים אלה, מבלי שלפחות בשנים הראשונות שלאחר מכן יהיה להם תחליף ראוי, מאחר שהכשרת חוקר מקצועי ברמה גבוהה היא תהליך ארוך ויקר, שנמשך לפחות שלוש עד חמש שנים. המשמעות האמיתית היא שבשנים הקרובות יכולים בעלי העסקים "להשתולל" ולבצע קרטלים ועבירות אחרות של הגבלים עסקיים באין מפריע ובאין אוכף. עבריינים לא יועמדו לדין וההרתעה תישחק. כתוצאה מכך, גם הוראות אחרות של הרשות לא ימולאו, למשל תנאים שיושתו על עסקים בעת מיזוג או במתן פטור מהסדר כובל או במקביל להכרזה על מונופולין. הרשות תתפשט מרוב נכסיה. מאחר שבכל העולם פגיעה בתחרות בכלל וקרטלים בפרט נחשבים כעבירה הכלכלית שתוצאותיה ונזקיה הם הקשים ביותר, מבין העבירות הכלכליות, הפגיעה תהיה גם בכלכלת המדינה.
מה שעשוי להפליא היא העובדה שהממונה על הגבלים עסקיים לא התייעצה עם מומחים בתחום האכיפה בכלל והחקירות בפרט, טרם קיבלה את החלטתה זו. היא, שאין לה כל ניסיון קודם באכיפה, אף לא התייעצה עם מנהל מחלקת החקירות הנוכחי. אין לי ספק, שהתשובה של כל מומחה בתחום הייתה אחת – מקומה של מחלקת חקירות ברשות ההגבלים העסקיים, כמו כל מחלקת חקירות מרכזית אחרת בתחום הצווארון הלבן, הוא במרכז העסקים של המדינה – באזור גוש דן. כמו במדינות רבות אחרות, יש הפרדה בין עיר הבירה הלאומית ובין העיר בה מרוכזים העסקים ואשר מהווה את המרכז הכלכלי. בעוד ירושלים עיר הקודש היא הבירה הלאומית של ישראל, תל אביב הייתה הווה ותמשיך להיות הבירה הכלכלית והעסקית של המדינה, ושם בתל אביב קבעה מחלקת החקירות את מושבה ושם היא צריכה להמשיך לשבת.
אבל, אולי אני תמים מידי, ואולי זו המטרה של אותם בעלי ממון ושל אותם פוליטיקאים שמינו את הממונה על הגבלים עסקיים הנוכחית, או בקיצור ההון והשלטון, שחברו להם יחדיו להקל מעול האכיפה על בעלי ההון, המתגמלים את תופסי התפקידים בשלטון?
עד כה, נעשו מספר ניסיונות להעביר את רוע הגזירה, אך כנראה כוחם של בעלי ההון הוא רב, מאחר שעד כה המאמצים להשאיר את מחלקת החקירות במשרדיה התל אביביים לא הועילו. בכתבה הבאה בשבוע הבא אנסה להרים את המסך ולחשוף את האינטרסים והאינטרסנטים המגבים את המהלך של הממונה על הגבלים עסקיים.
פורסם ב 8 באוקטובר 2006 21:31 במדור הכלכלה והצרכן - בעלי ההון והשה לעולה | 1 תגובות | אפשרויות
|
|
כתוב תגובה ל-
מאיר גלבוע
|
|
|
|
|
|
|
פרשת עלית וקדבורי |
|
21/10/06 21:54
|
|
|
|
הסיפור הכי מדהים הינו פרשת שוקולד קדבורי והמונופול ששמו עלית. מק'רה קלאסי שבו נאספו ונמצאו ראיות (לתפארת) על כך שחברת עלית ובכיריה פעלו באלימות ובאיומים של ממש נגד בעלי חנויות ומכלולות ומנע בכך את החדרת שוקולד קדבורי לארץ. מנקרה קלאסי של מונופול דורסני. הפרה האדומה חסמה בכוח את כניסת פרות השוקולד האחרות. הוחלט על העמדה לשין של ראשי עלית. אבל עופרה שטראוס ומשפחת שטראוס הם חברים טובים מאד של אהוד אולמרט ומילה שלהם עוזרת , וככה סודר שרונית קן תכנס לתפקיד וההחלטה הראשונה שקיבלה היא לא להעמיד לדין את ראיש עלית ולגמור "עסקת כופר" של 5 מיליון ש"ח. זו בדיחה (5 מיליון זה הכנסות חברת עלית ב-4 שעות !!! זה כמו שמעלים מס בישראל יגמור עם מס הכנסה על קנס של 22 ש"ח....). מאז תרשמו לעצמכם: רונית קן והמנגנון שהיא עוטמדת בראשו לא שווים את שמם. המערכת הזו רקודה עד יסוד. אם עלית לא מועמדת לדין כשיש נגדה ראיות - אז את מי תעמידו לדין ? את מוכר התירס מפינת הרחוב. מושחתים ומושחתת.
|
|
כתוב תגובה ל-
פרשת עלית וקדבורי
|
|
|
|
24 |
|
|
כפתור ופרח |
|
21/10/06 19:47
|
|
|
|
מזוז שומר המושחתים שרון והיום אולמרט בטוח שלא יזיז אצבע לחקור ויואב יצטרך לכתב עוד תחקרים עד שהאזרחים יתעוררו ומערכות המשפט יזעקו ועיתונאים ישרים בנוסף ליצחק יחליטו לחקור לפרסם את האמת.
זעקי ארץ ישראל אהובה, מושחתים עלנו.
|
|
כתוב תגובה ל-
כפתור ופרח
|
|
|
|
25 |
|
|
מאיר גלבוע |
|
21/10/06 19:53
|
|
|
|
תקראו בקישורים שהבאתי מכתבות עדכניות ביותר
בכלל מומלץ לקרוא את כל הכתבות באתר הנוגעות למוסד הרשות להגבלים
עוד יותר מומלץ ליואב יצחק ולכל רודף שחיתות לחקור ולפשפש ברשות להגבלים כמה שנים אחורה
|
|
כתוב תגובה ל-
מאיר גלבוע
|
|
|
|
|
|
|
משה 11 |
|
22/10/06 15:46
|
|
|
|
אתה מציע לחקור כמה שנים אחורה אודות הנעשה ברשות ההגבלים העסקיים. למה? מה אתה יודע שהציבור לא יודע. אם יש לך משהו קונקרטי שלוף אותו ופרסם אותו באתר שלך. האם גם מדובר על חקירה לאחור בתקופה שלך? לפי הפרסומים עליך בתקשורת היית כמה שנים טובות מנהל החקירות ברשות, הלא כן?
|
|
כתוב תגובה ל-
משה 11
|
|
|
|
26 |
|
|
אחיעזר |
|
21/10/06 19:56
|
|
|
|
זה נראה כאילו תופרים תיק לאולמרט, נראה לי שיצחק לא השאיר אבן אחת לא הפוכה, אך בינתיים יוק ??
|
|
כתוב תגובה ל-
אחיעזר
|
|
|
|
|
|
|
אחרת היה נתבע |
|
21/10/06 21:01
|
|
|
|
אולמרט מגובה בחברים מושחתים במערכת המשפט פרקליטות ומשטרה
לכן כל הפרסומים יוק.....
|
|
כתוב תגובה ל-
אחרת היה נתבע
|
|
|
|
|
|
|
טצ'ו |
|
22/10/06 12:00
|
|
|
|
שום יואב יצחק ושום בטיח לא תופר תיק לאולמרט,אבל נניח לצורך ברור כל האפשרויות שיצחק מחפש את אולמרט,אז שיוכיח שהכל מצוץ מהאצבע או הכל עלילות ולאחר ההוכחה שידרוש מיואב יצחק פיצויים ו-או התנצלות , הצרה היא שאולמרט מספיק ערמומי ע"מ לא לבחוש יותר מדי ע"מ שהצחנה לא תצא מכלל שליטה ולכן הוא מחליק אותה.אבל לא יעזור סוף גנב תליה.
|
|
כתוב תגובה ל-
טצ'ו
|
|
|
|
27 |
|
|
הניה |
|
21/10/06 20:17
|
|
|
|
|
28 |
|
|
עובד הרשות להגבלים |
|
21/10/06 20:32
|
|
|
|
כדי לחשוף את השחיתויות של רונית קן ושל קודמה דרור שטרום צריך יואב יצחק לחשוף פרשות על מפרסמים כבדים באתר שלו. מה יגבר ? הרצון לחשוף את השחיתויות או הכסף של המפרסמים ? תנחשו.......
|
|
כתוב תגובה ל-
עובד הרשות להגבלים
|
|
|
|
|
|
|
באתר שלו |
|
21/10/06 20:54
|
|
|
|
|
|
|
|
עוד הרשות להגבלים |
|
21/10/06 21:24
|
|
|
|
יתכבד יואב יצחק ויספר לקוראיו מהן הפרשות הפליליות הגדולות ביותר שחקירתן נבלמה על-ידי הרשות להגבלים. נראה אותו אוזר אומץ ומזכיר את הפרשות הטריות בהן מעורבים מפרסמים כבדים באתר שלו. פרשת עלית - קדבורי היא רק אחת מהן. יש גדולות הרבה יותר ומשמעותיות הרבה, הרבה יותר. יואב יצחק חושש מהמפרסמים ? (אם זה היה אולמרט הוא היה ממהר וקורא לזה שוחד....)
|
|
כתוב תגובה ל-
עוד הרשות להגבלים
|
|
|
|
|
|
|
חץ |
|
21/10/06 21:30
|
|
|
|
|
|
כתוב תגובה ל-
חץ
|
|
|
|
|
|
|
חץ |
|
21/10/06 21:30
|
|
|
|
|
|
כתוב תגובה ל-
חץ
|
|
|
|
29 |
|
|
מאיר גלבוע |
|
21/10/06 20:53
|
|
|
|
מפרקים מחלקה, מתפרקים מנכסים, מאבדים הרתעה וצוחקים כל הדרך לבעלי ההון
איני בטוח באיזו שפה מדברת הממונה על הגבלים עסקיים בתגובתה לאחד העיתונים שהעברת מחלקת החקירות ממקום מושבה מזה שנים בתל אביב לירושלים, נעשית "בשיתוף מלא עם העובדים". מה שאני בטוח שכשאומרים בעברית "שיתוף פעולה מלא" מתכוונים לכך ששיתפו את העובדים בשיקולים לפני קבלת ההחלטה ולא אחריה.
רשות ההגבלים העסקיים איבדה זה מכבר את כוח ההתרעה שלה. מאז שמספר כתבי האישום שהוגשו על-ידי הרשות ירד פלאים, בעלי העסקים בשוק, ובעיקר הגדולים שבהם, “לא סופרים" אותה. ובהעדר אכיפה אין הרתעה ואיש הישר בעיניו יעשה. אלא שהישר בעיני בעלי העסקים לא תמיד תואם את הישר בעיני החוק. בשנים האחרונות מגישה המחלקה המשפטית של הרשות ככתב אישום אחד בשנה. לשם השוואה, רשות ניירות ערך הגישה ב"שנה רעה" כעשרה כתבי אישום, על אף שאין הבדלים גדולים בכוח אדם העוסק באכיפה פלילית בין שתי הרשויות (הגם שאני מסכים שהן החקירה והן התביעה בתיקי הגבלים עסקיים הרבה יותר מסובכות מאשר ברוב תיקי ניירות ערך, אין בכך הצדקה לפער כזה).
כפי שכתבתי כאן לפני מספר ימים, להעברת מחלקת החקירות ממקום מושבה הקבוע כמעט מאז הקמת הרשות ועד עתה בתל אביב לירושלים משמעות אחת בלבד – פירוקה של המחלקה, התפטרות רוב החוקרים הוותיקים, “פסק זמן" של כשלוש שנים בביצוע חקירות, ובעיקר המורכבות שבהן, עד לגיוס חוקרים חדשים והכשרתם ואובדן מלא של יכולת ההרתעה.
"ריאורגנזציה" זו משרתת בעיקר את בעלי המאה ואת מקורביהם בתפקידים הפוליטיים, וכמובן את היכולת של שני הצדדים לשרת אלו את האינטרסים של אלו.
עד כאן, אין הדברים יוצאי דופן במקומותינו. היו תקופות בהן פעלו הפוליטיקאים ואנשי שלומם בדרג המינהלי להפחתת הכוח של האכיפה הפלילית בכלל ושל האכיפה הפלילית בתחום עבריינות הצווארון הלבן והשחיתות בפרט. כזו הייתה תקופתו השניה של ניצב בנימין זיגל ביחידה הארצית לחקירות הונאה, אחרי ש"העז" לחקור שרים, חברי כנסת, שועים ודומיהם (וניתן לקרוא על כך מאמר מאלף של Stewart Reiser, בשם: The Israeli Police: Politics and Priorities, שפורסם בכתב העת – Police Studies, ב – 1983). כך, היה בשנים האחרונות ביחידה זו, שהיו מי שרצו לגרום לכך שתתפקד באופן מינורי, ואכן מספר כתבי האישום נגד בכירים שהוגש בעקבות חקירות של כל היחידה (המונה כ – 120 חוקרים ואנשי מודיעין) בשמונה השנים האחרונות, קטן ממספר כתבי האישום נגד בכירים בשירות הציבורי, שהופקו מחקירות שאני ניהלתי בעת ששימשתי כראש מפלג ביחידה הארצית לחקירות הונאה ועמדו לרשותי בממוצע 15 חוקרים (ובאחת החקירות 20 חוקרים בממוצע לאורך תקופה של כשנתיים, מתוך שלוש השנים שנוהלה כל החקירה). לצערי איננו ייחודים בכך, וכל הרוצה להרחיב את דעתו בעניין מוזמן לקרוא באתר עמותת שבי"ל (שקיפות בין לאומית) את מאמרו של פרופ' משה מאור, על גורלן של יחידות לחקירת שחיתויות במדינות שונות בעולם.
|
|
כתוב תגובה ל-
מאיר גלבוע
|
|
|
|
|
|
|
מאיר גלבוע |
|
21/10/06 21:21
|
|
|
|
מעבר לכך, שהעברת המחלקה מתל אביב לירושלים היא לרצונם של בעלי ההון והתופסים בשלטון, אין כל אמת בטענה כי העברת המחלקה תייעל את עבודת הרשות. לדעתי, הן עצם העברת המחלקה לירושלים, רחוק מזירת עבודתה, והן עצם הישיבה של כל עובדי הרשות "תחת קורת גג אחת", יפגעו קשות בתפקודה של המחלקה ובעצמאותה. כך, גם, למיטב ידיעתי, מתבטא שיתוף הפעולה "המלא" של הממונה עם העובדים. הממונה על הגבלים עסקיים הודיעה לעובדי מחלקת החקירות, לרבות למנהל המחלקה, על העברתם לירושלים, אחרי שקיבלה את ההחלטה ואחרי שהתחילה להניע את הסידורים להעברה, כגון שכירת חדרים נוספים סמוך למשרדי הרשות בירושלים והתאמתם לתפקידי מחלקת החקירות, וכמובן אחרי שהרשות התחייבה התחייבויות כספיות בנושא זה.
כנראה ששיתוף פעולה מלא על-פי הממונה הוא ניהול משא-ומתן עם העובדים תוך כדי ביצוע עבודות ההכנה הלכה למעשה, ובכך שואפת הממונה להגיע לאותו קו של "אל חזור". אין ספק שטענתה תהיה שההוצאות כבר הוצאו ורק החוקרים אינם מאפשרים לשינויים הארגוניים הללו להתבצע.
אולם, איני מתפלא על התנהגות כזו. ממונה על הגבלים עסקיים שאינה יכולה לומר לעורכת דין, העובדת ברשות, כי הצעד שהיא מתכוונת לעשות, בכך שהיא מחפשת משרה בחברה גדולה, שבענייניה (אם במישרין ואם בעקיפין) היא עסקה בתקופה אחרונה, הוא לא רק בלתי חוקי (כמובן, שהממונה תחסה תחת הטענה שהמעשה תלוי בהחלטת ועדה כלשהי) ובעיקר לא מוסרי, אינה סמכות מוסרית, וקשה להתייחס לדבריה ולטענותיה על שהיא משתפת את העובדים בהחלטותיה.
המשך עוד יבוא.
פורסם ב 16 באוקטובר 2006 16:23 במדור קשה לזהות פגיעה בטוהר מידות | 1 תגובות | אפשרויות
|
|
כתוב תגובה ל-
מאיר גלבוע
|
|
|
|
|
|
|
duducohn |
|
21/10/06 21:37
|
|
|
|
ניצב משנה מאיר גלבוע?
|
|
כתוב תגובה ל-
duducohn
|
|
|
|
|
|
|
מאיר גלבוע |
|
21/10/06 23:02
|
|
|
|
הכתבות המתפרסמות הן מהאתר "הרמת מסך" חפש בגוגל ותקרא עוד גילוים מאוד מעניינים על הרשות להגבלים.
נכונה, עם זאת, טענת עובד הרשות להגבלים האומר בתגובות אחרות כאן שגם לאתר של יואב יצחק יש חלק במשחקי הון/שלטון כאשר פרשות מאוד משמעותיות נגד גורמים חזקים במשק נפקד מקומם מאיזכור כאן ואני מגלה שאותם גורמים הם מפרסמים קבועים אצל יואב יצחק.
קשה להשתחרר מהרושם שרדיפת הצדק של יואב יצחק היא מאוד סלקטיבית.
|
|
כתוב תגובה ל-
מאיר גלבוע
|
|
|
|
30 |
|
|
עובד לשעבר בהגבלים |
|
21/10/06 21:27
|
|
|
|
יואב יצחק בעצמו שותף לקשר השתקה של פרשיות עסיסיות ביותר שהועברו אליו לפירסום לגבי התנהגות מוזרה בחקירת בעלי הון במדינה שהם גם במקרה שופכים הרבה כסף לפירסומות באתר הזה. אין שום שוני בין השחיתות של רונית קן לשתיקה של יואב יצחק נוכח הפרשיות האלו. אותי יואב יצחק לא יכול למרוח בצדקנותו.
|
|
כתוב תגובה ל-
עובד לשעבר בהגבלים
|
|
|
|
|
|
|
מאיר וייסמן |
|
21/10/06 23:24
|
|
|
|
אני מזמין אותך להתקשר, לשלוח פקס או מייל אל תנועת אומ"ץ ולהעביר כל מידע המצוי ברשותך
אני מבטיח לטפל בכך באופן אישי.
אנא הרם את הכפפה
|
|
כתוב תגובה ל-
מאיר וייסמן
|
|
|
|
31 |
|
|
מוריה |
|
21/10/06 21:30
|
|
|
|
הכל מה שקשור למעלליו של אולמרט
אם הדברים נכונים העיתונות חייבת לפרסם
ולא להסתיר ,
לדעתי דן מרגלית מתחיל להתפכח בקשר לX חברו אולמרט,
עיתונאים נכבדים-הרעישו עולמות עד שהאמת בקשר לאולמרט תצא לאור,
אל תטטאו מתחת לשטיח,
|
|
כתוב תגובה ל-
מוריה
|
|
|
|
32 |
|
|
אחד שרוצה לצאת מזה.. |
|
21/10/06 21:40
|
|
|
|
|
33 |
|
|
תם |
|
21/10/06 21:57
|
|
|
|
|
|
כתוב תגובה ל-
תם
|
|
|
|
34 |
|
|
שושפרידמן |
|
21/10/06 22:38
|
|
|
|
כדי להציל את עורו ,יצטרך אולמרט לקחת עורכי דין
מהצמרת המשפטית , שירוויחו הון ממנו.
בסוף אולמרט יבין , שהשחיתות אינה משתלמת וכל גנב יבוא יומו .
אולמרט יזכר כראש ממשלה, מושחת ,שהביא אסון למדינת ישראל כשאיבדנו את כוח ההרתעה ואנו המנוצחים
במלחמת לבנון ה 2 .
|
|
כתוב תגובה ל-
שושפרידמן
|
|
|
|
35 |
|
|
זמירה |
|
21/10/06 23:25
|
|
|
|
על-פי הידוע אהוד אולמרט הכין גם משרת ברירת מחדל ובישל לרונית קן חלופה נוספת במשרד התקשורת עליו היה ממונה בעת ההיא...יש למצות החקירה
|
|
כתוב תגובה ל-
זמירה
|
|
|
|
36 |
|
|
ורד בר |
|
22/10/06 00:53
|
|
|
|
יואב, תמשיך לחשוף את המסיכות מעל הפרצוף המכוער של אולמרט הכביכול חביב וסימפטי. גועל נפש
|
|
כתוב תגובה ל-
ורד בר
|
|
|
|
37 |
|
|
איתן בוקס |
|
22/10/06 01:22
|
|
|
|
ליואב : סוד כמוס
ממה ששמתי לב ועניות הדעה :
האדם שעליו אתה מדבר ""מת"" על "יופי אנושי" בדיוק כמוך,
קטונתי מלדעת מה עשה ומה לא עשה,
המניע שלו הוא כעס, על אנשים מסויימים
(ממש ממש ""ראויים"" שעלו לגדולות).
(סוד כמוס, ראוי לבדיקה מעמיקה, לילה טוב).
זאת פשטות האמת?
__
|
|
כתוב תגובה ל-
איתן בוקס
|
|
|
|
38 |
|
|
DAVIDBS |
|
22/10/06 02:57
|
|
|
|
|
39 |
|
|
גולני |
|
22/10/06 05:10
|
|
|
|
יואב יצחק, מי המפעיל שלך????????????????.
האם אתה הדוגמא לנקיון כפיים לדעתך?????????..
|
|
כתוב תגובה ל-
גולני
|
|
|
|
40 |
|
|
קול המציאות |
|
22/10/06 06:37
|
|
|
|
שרון אינו אתרוג. הוא אטד. ממנו יצאה אש ואכלה אותו ואותנו. הוא הדין באולמרט האטד - נאכלנו ועוד נאכל על-ידי האש שיצאה ועוד תצא ממנו. למה אנחנו מחכים?
|
|
כתוב תגובה ל-
קול המציאות
|
|
|
|
|
|
|
המכיר והיודע |
|
22/10/06 14:57
|
|
|
|
לא ראית איך יצאה אש מן האטד של הישיעים ושרפה את משאל עגבניות השרי ואת המחנה הכתום?
|
|
כתוב תגובה ל-
המכיר והיודע
|
|
|
|
|
|
|
חץ |
|
22/10/06 18:09
|
|
|
|
|
|
כתוב תגובה ל-
חץ
|
|
|
|
41 |
|
|
ציפעונה |
|
22/10/06 07:09
|
|
|
|
רגע תעצרו אולמרט רוצה לרדת ...
ולמרות הכל כל העם שותק.
נותן לו להתנהל במקום לעצור את "מחול השדים"והתענוגות
על חשבון אזרחי המדינה .
|
|
כתוב תגובה ל-
ציפעונה
|
|
|
|
42 |
|
|
יצחק 111 |
|
22/10/06 08:05
|
|
|
|
מלאכת הקודש שנעשית ע"י יואב יצחק , אריה אבנרי ועיתונאים מכובדים נוספים היא היא עיתונות אמיתית בשיאה.
שימו לב כי אין קולותיהם מובאים בתקשורת המשדורת ברדיו ובטלוויזיה ע"י אף עורך או מגיש .
המסקנה - יש לתמוך בעיתונאים אמיתיים ולפסול את הצבועים והמושחתים המהוים את הרוב.
אין ספק שרוחות השחיתות שהחלו עם שרון מתחזקות כעת וכשיבוא ה"צונמי" הגדול אל תגידו שלא היו צדיקים בסדום.ובכל זאת מה עושים, בשלב ראשון לא לרכוש שום עיתון במשך שבוע ימים, החל מהיום . לא תאמינו איך הדבר יעבוד! בשלב הבא לא לצפות בשידורי הטלוויזיה בכלל לשבוע ימים!התגובות תהיינה מדהימות והשינוי יתפרץ!
לאחר מכן ניתן לקבל הוראות מן האתר הנוכחי ובמסגרת החוק לפעול כאיש אחד - הדברים ישתנו!
|
|
כתוב תגובה ל-
יצחק 111
|
|
|
|
43 |
|
|
לא עו"ד ! |
|
22/10/06 08:56
|
|
|
|
את מפת הקשרים בתוך מערכת המשפט, שפוטנציאל ההיזק שלה למשפט ולצדק הוא גדול לא פחות מפוטנציאל ההיזק של קשרי ההון והשלטון להתנהלותם התקינה של כול מסדות המדינה האחרים.
|
|
כתוב תגובה ל-
לא עו"ד !
|
|
|
|
|
|
|
סופי ט. |
|
22/10/06 09:36
|
|
|
|
סמכויות מעוותות של בעלי שררה וקשרים משחיתים ביניהם, מסתבר שכבר נכתב והותרע על-כך פעמים רבות כאן ובמקומות נוספים (ראו דוגמה בקישור) אך כרגיל במקרים כאלה - הכלבים נובחים והשיירה עוברת, ולוקח תמיד זמן רב מדי עד שהזמן עושה את שלו והשיירה כולה עוברת מן העולם.
בהיסטוריה האנושית ניתן למצוא אינספור תופעות כאלה.
|
|
|
כתוב תגובה ל-
סופי ט.
|
|
|
|
|
|
|
כלב בן-יפונה |
|
22/10/06 12:09
|
|
|
|
ועל השיירה המאפיוזית של המערכת המשפטית נבחתי
אפילו יותר מאשר על שיירת המחדלים של מערכת הביטחון, אבל, כצפוי, מה שהיה הוא שיהיה. חבל על הגרון וחבל על הזמן.
|
|
כתוב תגובה ל-
כלב בן-יפונה
|
|
|
|
|
|
|
האם יש מי שחוקר? |
|
22/10/06 17:10
|
|
|
|
וכונס הנכסים? כבר נכתב על זה ונאמר שהפרקליטות עצרה את חקירת המשטרה.
הדבר הזה אסור שירבוץ עלינו כענן אפל ללא חקירה אמיצה שתוציא לאור את האמת. האם זו רק האשמת שוא או אמת
פנחס
|
|
כתוב תגובה ל-
האם יש מי שחוקר?
|
|
|
|
44 |
|
|
לנץ |
|
22/10/06 11:51
|
|
|
|
ישנם הרבה סיפורים של כל מי שמכיר את אולמרט והוא משהוא מתחום הבנייה והנדל"ן בעיקר בירושלים, ידע שאצל אולמרט העניינים זזים ומוזזים ע"י "שמון מתאים",השמון יכול להיות בהרבה דרכים החל מקשרים שיכולים "להיטיב עימו" ועדד הרבה שיטות(חלקם אף פורסמו ומפורסמים אצלכם) שתוצאתם הסופית היא כלכלית,לוותיקים שביננו זכור עוד הסיפור על תחולת הכספת של אולמרט (בפרשת הכספות שנששדו בבנק הפועלים בירושלים לפני הרבה שנים).
בקצור האיש מגדולי "הצדיקים" שקמו לנו מבין מנהיגי ישראל.
ברור מאיליו שחלק מהדברים לא הוכח וכנראה גם לא נחקר ואף יתכן שחלק אפילו מוגזם,אבל איך אומרים מספיק שחלק יהיה נכון אז "דיינו"
על הצלופח אולמרט יוכלו פרקליטיו לטעון כי לשולחם מסורת ארוכה של יושר פעמים רבות הוא הועמד לדין ולרוב יצא זכאי,
נחמד מה.
|
|
כתוב תגובה ל-
לנץ
|
|
|
|
45 |
|
|
qwer |
|
22/10/06 11:54
|
|
|
|
לא נראה לך מוזר שסגניתו של מזוז היא
אשתו של עו"ד קרוב מאוד לאולמרט.
מומלץ לבדוק מקרוב את הפרשה - אולי זו
הסיבה להכשרת כל שרץ ע"י מזוז.
אולמרט ואורי מסר
המשנה ליועץ
|
|
כתוב תגובה ל-
qwer
|
|
|
|
|
|
|
הכסף של דליה איציק |
|
22/10/06 13:16
|
|
|
|
מזוז אסר על המשטרה לחקור את התלונה נגד דליה איציק שקיבלה כסף מהמיליארדר חיים סבן לצרכי הפריימריז ואח"כ העבירה לטובתו "הוראת שעה" שאיפשרה לו כפל בעלות על כלי התקשרות. מזוז מנע חקירה כי מי שסידרה את העניינים עבור דליה איציק היתה עו"ד לחמן מסר, אשתו של שותפו של אולמרט וסגניתו של מזוז. יד רוחצת יד רוחצת יד רוחצת יד והשחיתות האישית נמצאת בצמרת משרד המשפטים והפרקליטות.
|
|
כתוב תגובה ל-
הכסף של דליה איציק
|
|
|
|
46 |
|
|
אזרח מודאג |
|
22/10/06 12:31
|
|
|
|
יואב היקר כל הכבוד לך על האומץ והתעוזה
אין עיתונאים כמוך
רובם בעלי אינטרס צר להיות מקורבים לשילטון ולאולמרט בראש
רשימה כזו של סיפורים חייבת תגובה מיצד אולמרט
חוסר תגובה מראה על אמיתות
תביעת דיבה מיתבקשת
או הודעה בעובדות
כל הכבוד לך יואב יצחק
עלה והצלח
הצלחה שלך זו הצלחה של הדמוקרטיה הישראלית וחופש העיתונות
נישארת צדיק יחיד בסדום
|
|
כתוב תגובה ל-
אזרח מודאג
|
|
|
|
47 |
|
|
מבין דבר וחצי |
|
22/10/06 14:52
|
|
|
|
האתר הזה הופך מיום ליום,לאתר היתולי.
וגם מצנזר צנזורה פוליטית בוטה כמו בימי סאלח שבתי.
איכה היתה לזונה קריה נאמנה.
|
|
כתוב תגובה ל-
מבין דבר וחצי
|
|
|
|
48 |
|
|
הירושלמי האחרון |
|
22/10/06 17:24
|
|
|
|
עיתונאי אמיץ, שבלעדיו העיתונות הישראלית היא פודל רכרוכי ולא כלב שמירה נשכני.
|
|
כתוב תגובה ל-
הירושלמי האחרון
|
|
|
|
49 |
|
|
אזרח חרד לעתידו |
|
22/10/06 18:41
|
|
|
|
1. אריאל שרון - ראש ממשלה (בתרדמת)
2. אהוד אולמרט - ראש ממשלה (פעיל מאוד)
3. צחי הנגבי - שר לביטחון פנים (עומד למשפט)
4. 5. 6. 7. 8. ..............עד שימאס לכם (וגם שמות כל מי שנתמנו על ידם לרבות לבתי למשפט, למשטרה, לצהל, לפתולוג ראשי (ד"ר היס), לועדות חקירה וכו וכו וכו וכו וכו ......
אז למה אתם יכולים לצפות?????????????????????
אני צופה סוף למדינה.
מישהו יכול להדריך אותי איך מסדרים דרכון לאיזו מדינה באיחוד האירופי או לצפון אמריקה?
|
|
כתוב תגובה ל-
אזרח חרד לעתידו
|
|
|
|
50 |
|
|
דלקן |
|
23/10/06 11:13
|
|
|
|
אולי כדאי לבדוק את ההבדל בין המלחמה הגורפת של הרשות להגבלים עיסקיים במיזוג דור וסונול (נדמה לי שבאיזה שהוא שלב בית הדין-לפני העירעור של קן, אישר את המיזוג אך בהגבלה שלא יוכלו להתמודד על בית זיקוק אשדוד) לעומת ההגבלות הקצת רחוקות שהוטלו על פז ברכישת בית זיקוק אשדוד. דור סונול ביחד קצת יותר גדולת מפז והייתה אפשרות שימכרו תחנות ויהיו באותו גודל.בנוסף , נדמה לי שהרשות להגבלים עסקיים טרחה להודיע כי דור לא תוכל להתמודד על בית זיקוק חיפה .
|
|
כתוב תגובה ל-
דלקן
|
|
|
|
51 |
|
|
דוד המלך |
|
26/10/06 00:03
|
|
|
|
כל פעם אנחנו נדהמים מחדש- והנה סדר הגיוני בשפע הפרשות הנשפכול על ראשנו חדשות לבקרים. כל הכבוד ליואב יצחק.
|
|
כתוב תגובה ל-
דוד המלך
|
|
|
|
52 |
|
|
דוד המלך |
|
26/10/06 00:03
|
|
|
|
כל פעם אנחנו נדהמים מחדש- והנה סדר הגיוני בשפע הפרשות הנשפכול על ראשנו חדשות לבקרים. כל הכבוד ליואב יצחק.
|
|
כתוב תגובה ל-
דוד המלך
|
|
|
|
53 |
|
|
שאואט מזל |
|
26/10/06 16:32
|
|
|
|
עד כה הייתי ניזונה מתושבי ירושלים שהעידו כי נודף ריח רע ממעשיו של אולמרט - מעשיו מושחתים. כעת ברור לי שחוות דעת זו נסמכת אכן על עשיה בשטח.
אנא אל תרפה מאיסוף הנתונים . בקשתי זאת לא באה מתוך רצון נקמה אלא מחמת הבושה.
הגעתי לסף כאב כאשר אני שומעת מאחניג'אד שאין למדינה זכות קיום כי כולם מושחתים החל מהנשיא וכו וכו.
מדוע אנו מרשים לקבוצת פרחחים ומושחתים לנהל אותנו יהודים ישראלים יישרי דרך ותאווי הגשמת הציונות כפי שנחזתה ע"י אבות האומה.
אנא אל תישבר.
מאחורי קבוצה ענקית שמחזקת את ידיך.
תודה
מזל
|
|
כתוב תגובה ל-
שאואט מזל
|
|
|
|
54 |
|
|
שימיב |
|
3/05/08 14:02
|
|
|
|
היכן היה יואב יצחק בשנתיים שחלפו משנת 2006 ועד היום?
|
|
כתוב תגובה ל-
שימיב
|
|
|
|