s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
יורם אטינגר
יורם אטינגר
הפקת לקחי 7 באוקטובר מחייבת להימנע ממדיניות של תגובה, הכלה ומתקפות נקודתיות, ולנקוט במלחמת-מנע ומתקפות מערכתיות ולא רק נקודתיות
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כיצד חילץ זיילר את ארבל
מאת: יואב יצחק  |  24/02/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
זה לא סיציליה אלא ציציליה
  info123   24/02/07 15:49
כתוב תגובה ל- info123
2
יואב יצחק איש אמיץ נטול פניות מאין כמוהו, צריך הרבה אומץ....
  זימרת הארץ.   24/02/07 15:54
לפרסם כזאת כתבה, זו לא הכתבה היחידה שיואב מפרסם ומתגלים פרשות חמורות ומוזרות ביותר כמו השופטים חשין ושמיר, אין ספק יואב יצחק ראוי לקבל את פרס פוליצר, ממש
מעורר צמרמורת מה שיואב מעלה כאן, ברור כשמש שיד רוחצת
יד במערכת המשפט וכמו חבר מביא חבר, צריך ללחוץ ולהקים
ועדה שלא תחשוש מאף אחד ושהיא באה לעבודתה בנקיון כפיים
ולא בעשית קומבינות, ממש שערוריה שאין כמוה.
כתוב תגובה ל- זימרת הארץ.
3
שאלה למר יואב יצחק .
  א..ל.. רמת-גן   24/02/07 15:59
הטיעונים בכתבה ביחס לאי זימונה של ארבל לוועדה למסור עדות על אותם נושאים תמוהים ומאוד רלבנטיים לחקירה- הם רציניים ביותר ואין מנוס שינתן להם הסבר. השאלה המתבקשת היא איפה היה יואב יצחק,בכל פרק הזמן הארוך שהוועדה פעלה. זהות הנחקרים והעדים שהופיעו בפניה,היתה גלויה וידועה לכל.משראה יואב יצחק , שהוועדה לא מזמנת את ארבל,והיא עומדת לסיים את עבודתה-היה עליו להתריע ולצלצל בכל פעמוני האזעקה שברשותו ! כולל פרסום מאמר זה , בטרם הוציאה הוועדה את הדו"ח המסכם שלה. הרי כל הפרטים בכתבה היו ידועים לו מזמן. היום זה כבר מאוחר,הסוסים הספיקו לברוח...
כתוב תגובה ל- א..ל.. רמת-גן
אין מוקדם ומאוחר בתורה
  י.ה.   24/02/07 16:11
ומכול צד ובכול רגע שמשקיפים על מערכת המשפט - רואים את פרצופה המכוער.

אם לשופט בדימוס זיילר יש ביצים, ואם הביצים הללו אינן בדימוס - הוא ימצא את הדרך לזמן לעדות את השופטת ארבל.

ובמקרה הזה במיוחד - עדיף מאוחר מאשר לעולם לא.
כתוב תגובה ל- י.ה.
4
נזכיר לגולשים את מקרה הרצח לשם תענוג הרצח בלבד
  עדי מדינה עם קשרים   24/02/07 16:13
בו היתה מעורבת אחת מבנות המשפחה הבולטות באוליגרכיה הסמולנית, שאחד מבניה הוא איש תשקורת ידוע, שהצליחה לחלץ את הרוצחת בזכות קשריה בכל מוקדי הכח במדינה ובכללם בפרקליטות ודאגה שהרוצחת תקבל מעמד של עד מדינה שלא יואשם בשום דבר למרות שהיו עדויות די והותר גם בלעדיה על מנת להשיג פסק דין אשם נגד הרוצחים.
פנחס
כתוב תגובה ל- עדי מדינה עם קשרים
5
להלן רשימת התיקים שתרה כנופיית שלטון החוק
  פנחס   24/02/07 16:21
1. אריה דרעי
2. אביגדור קהלני
3. רפול
4. יעקב נאמן
5. דרור חוטר ישי
6. רובי ריבלין
7. חיים רמון
8. אלי לנדאו

האחרון עמד להתמנות לתפקיד ראש רשות השידור והשקפת עולמו לא תאמה את השקפת העולם הנכונה של האוליגרכיה הסמולנית
כתוב תגובה ל- פנחס
6
תוצאת המחדל של הועדה
  מקשה הקושיות   24/02/07 16:22
בגלל מחדלה של הועדה לזמן את עדנה ארבל למתן עדות וממילא טירפוד האפשרות שגם במעשיה ימצא פגם, נאלצו חברי הועדה להימנע מלמצוא פגמים, במסקנות הסופיות, במעשיהם והתנהגותם של ערן שנדר, הרצל שבירו ויסכה ליבוביץ, כי אם היו מוצאים פגמים במעשיהם והתנהגותם, יכולים היו אלה לטעון - ובצדק - כי כל מעשיהם היו מגובים ומאושרים על ידי הממונה הישירה עליהם באותה תקופה, פרקליטת המדינה עדנה ארבל, ולא יתכן שהיא לא נשאלה אפילו לעמדתה. כך מחדל גורם לעיוות דין.
כתוב תגובה ל- מקשה הקושיות
7
כול הכבוד לכותב, ייש כוח.
  ZU   24/02/07 16:26
כתוב תגובה ל- ZU
8
לא מסכים ולא מבין מה האשמה
  ג.ה   24/02/07 17:05
עסקת טיעון עם מי שרצח היא בעייתית מאד והחלטתה של ארבל להתעקש על עונש חמור היא בוודאי סבירה. היא לא יכולה ולא חייבת לצפות כל תרחיש כמו בריחה ורצח נוסף מה שגם שאפשר להזמין רצח גם בכלא. לא דבר בארבל שמץ של שיקול זר ואפילו לא מוטעה במיוחד. אי אפשר להתגולל על עדנה ארבל כל הזמן-כמו לגנות אפשר לעבור הלאה
כתוב תגובה ל- ג.ה
אבל לכל הפחות צריך לשאול כמה שאלות, לא?
  פנחס   24/02/07 18:16
כתוב תגובה ל- פנחס
9
יואב יצחק שנאתך לשופטי העליון מעבירה אותך מדעתך
  מאבחן   24/02/07 17:28
חבל שאתה פוגע בשופט בדימוס זיילר שעשה מלאכת קודש בועדה זו אשר זיעזע את המערכת המשטרתית המנוונת שיש בה גם תפוחים רקובים שיש להקיאם.
כתוב תגובה ל- מאבחן
שרות חשוב עשה זיילר, אבל חלקי כפי שמסתבר
  יואב יצחק עושה עבודה עיתונאית שלמה   24/02/07 18:06
הבעיה אינה יואב יצחק
הבעיה הינה שיש חוקיות של כלים שלובים בין כל המערכות.
לכן, יואב יצחק הוא פיזיקאי והשופט זיילר הוא עוד שופט חשוב וחכם, אבל מחויב לקוד האתי של קשר הרופאים, טעות קשר השופטים.
ואם טעיתי ביחס ליואב יצחק, ניתן לתקן אותי כמובן.
כתוב תגובה ל- יואב יצחק עושה עבודה עיתונאית שלמה
ומי יעשה את מלאכת הקודש בחקירת המערכת המשפטית להקיא מתוכה את תפוחיה הרקובים הרבים?
  פנחס   24/02/07 18:14
כתוב תגובה ל- פנחס
כתבה זו הינה אות כבוד ליואב יצחק !
  ש' אלידע   24/02/07 18:43
בהיבט מסוים מאכזבת העובדה שעתונאים - כמו יואב יצחק, אריה אבנרי - המקפידים על אתיקה ויושרה מקצועית, הינם נדירים ומעוררים התפעלות.
אתר המחלקה הראשונה צובר הישגים מקצועיים, המעוררים מחשבות לגבי עתיד "עתוני החצר", המחזיקים בשתי מערכות נורמות, בהתאם למושא הפרשה.
כתוב תגובה ל- ש' אלידע
דבר לגופו של ענין לא לגופו של אדם
  אזרחית   24/02/07 20:20
אם יש לך משהו להגיד נגד הדברים עצמם - דבר. מה הקשר לשנאתו של יואב יצחק (אם אכן יש כזאת) לעצם הדברים? אם הדברים נכונים - זה מה שחשוב. ברגע שאתה מפנה את חיצי זעמך אל יואב יצחק - האיש - סימן שאין לך שום ביקורת עניינית על מושא כתיבתו. זו לא גישה אינטליגנטית, עם כל הכבוד.
כתוב תגובה ל- אזרחית
זיילר עשה עבודת קודש אבל רק חצי עבודה.הוא נמנע מלדון קולגות
  מענה לצבועים והמתחסדים   24/02/07 20:53
כתוב תגובה ל- מענה לצבועים והמתחסדים
למאבחן
  שושיה   24/02/07 23:54
האבחנה שלך מתייחסת יותר לש.ג. לא לקולגות של זיילר.
אולי יואיל המאבחן לומר מדוע הוא לא מאבחן את הפרקליטות ץ
הפרקליטות יוצאות נקי או כדברי זיילר חכמים לאחר מעשה.
כתוב תגובה ל- שושיה
10
עוד חילוץ כזה כמו שחילצו חברי ועדת זיילר את עדנה ארבל
  פירוס   24/02/07 17:29
והם עצמם יזדקקו לחילוץ אקרובטי מדעת הקהל.
כתוב תגובה ל- פירוס
11
עוד חילוץ כזה כמו שחילצו חברי ועדת זיילר את עדנה ארבל
  פירוס   24/02/07 17:30
והם עצמם יזדקקו לחילוץ אקרובטי מדעת הקהל.
כתוב תגובה ל- פירוס
12
אילו זה היה שיקול הדעת המוזר היחיד
  ט.ג.מ.   24/02/07 17:45
של ארבל...אני בעצמי נוכחתי עד כמה השיקולים שלה בעניינים מסוימים, היו לא ענייניים ובחלקם נגועים בחוסר יושרה. וזאת בלשון המעטה.

אני מסכימה לכל מילה ומילה במאמרו של יואב. ועדת זיילר מעלה בתפקידה באופן החריף ביותר, בכך שמחד גינתה את המשטרה, כאילו מדובר בארגון קוזה-נוסטרה אפל
ומאידך- התעלמה באופן הבוטה ביותר ממחדליהם של יסכה לייבוביץ', ערן שנדר ועדנה ארבל, שקיבלו בתיק הזה החלטות שגויות, שאפילו פרקליט טירון לא היה מקבל. הם "יצאו בשלום" מהתיק ועוולותיהם, שהובילו לרצח צחי בן-אור ולמריחת הפרשה, טוייחו בטיח גס ע"י 3 חברי הועדה.

ומדוע?

התשובה ברורה: כי ארבל, שנדר ולייבוביץ' שייכים לחבר'ה. בהם אסור לפגוע. מותר לירוק בפרצופו של המפכ"ל קראדי, שהתעלם מאיזו אמירה בישיבת צוות, אבל אסור לגעת בקצה ציפורנם של יקירי המערכת, שפעלו באופן שערורייתי, חסר תום לב בעליל ודירדרו את הפרשה לקטסטרופה ידועה מראש.

אי לכך, צריך להקים ועדה נוספת, או לפחות למנות גורם חוקר אובייקטיבי (אם יתכן כזה בישראל) שיחקור את מחדלי ועדת זיילר.

אבל מי האיש, שיהיה אמיץ מספיק כדי לכונן חקירה כזאת?
כתוב תגובה ל- ט.ג.מ.
13
מזכיר את סטרשנוב השופט הגרוע
  והפצ"ר המושחת בהחלטותיו   24/02/07 17:46
כאשר היה עושה איפה ואיפה בהחלטותיו
כתוב תגובה ל- והפצ"ר המושחת בהחלטותיו
סטרשנוב היה מושחת?
  בוטרוש   24/02/07 21:52
על איזה שחיתויות מדובר?
כתוב תגובה ל- בוטרוש
הגד לי מי חברך ואדע מי אתה סטרצנוב
  ארז לוסטיג   24/02/07 22:30
שמי ארז לוםטיג, שותפי לשעבר גבי דוביצקי,יחד עם עורך דין אמנון שיבולת ובעצימת עיין זידונית של רו"ח/עו"ד
יחזקאל פלומין, שהיה בורר בשנים 1975/6 והתגלה כיועצו
של דוביצקי!) ביצעו "פעולת עוקץ" נגדי ונגד אבי,יוסף לוסטיג, שהיה מגדולי הקבלנים. היות ודוביצקי הוא חברו
של הפצ"ר והשופט אמנון סטרצ'נוב, אבקש פרטים על מעשיו של הנ"ל שהוגדרו כמעשי מרמה. אני מחפש את מי הוא הגורם
המושחת שיש לו השפעה לגרום לפסקי דין שיקריים נגדי, שהאחרון ניתן ע"י השופטת אלמגור ב-14/06/2006
כתוב תגובה ל- ארז לוסטיג
דברים קשים
  ירח בעמק איילון   24/02/07 23:19
אכן נפלת בידים לא טובות.
התעסקת עם גדולי המושחתים. אם נשארת בחיים, אשריך.
כתוב תגובה ל- ירח בעמק איילון
כמו שקלעתי סלי נצחון נגד מכבי ת"א
  ארז לוסטיג   24/02/07 23:58
כך אנצח את השחיתות במעכרת המשפח.
על פי הלכת פרידמן: "שופט הוא עובד מדינה, ואפשר לתבוע את המדינה על רשלנות שופט, בתנאי שעוולת הרשלנות קיצונית מאד ובוטה מאד"

כמובן שבית המשפט יעשה הכל כדי למנוע מימוש הלכה זו!

רק לחץ ציבורי יוכל לגרום לתקדים החשוב ביותר.

כתבה כזו ע"י יואב יצחק שיחקור את הפרשה, ותגובת העתונות והציבור תוכל לגרום לשופטים לפחד לעוות משפט.

להשופטת אל-מגור אין מגור מלעוות משפט. ואני אעשה את כל המאמצים שלא תמומש בקשתה למינוי למחוזי.

כתוב תגובה ל- ארז לוסטיג
The corrupt syst. ILLEGALLY closed claims against Judges...!l
  Good Luck - You have a lot to learn   25/02/07 04:16
כתוב תגובה ל- Good Luck - You have a lot to learn
אחריות שילוחית לפי הלכת פרידמן
  קצב ישראל   27/04/07 08:57
100.000 ש"ח מספיק קיצוני בתור מחיר שעליי לשלם עבור רשלנות בוטה של שופט בעליון ושופטת במחוזי, (אשר שנייהם לא עיינו מספיק בניירת המוכיחה את חפותי)???????????? לכל המעוניין בכתבה או יכול לעזור לי לתבועה את המדינה על כך,אשמח לתגובה. ברשותי כל המסמכים המוכיחים. ט?לֹ08-6274277
כתוב תגובה ל- קצב ישראל
להפסיק לפחד ולחתום בשם האמיתי
  ארז לוסטיג   25/02/07 01:34
קחו דוגמא מיואב יצחק, שלא חושש מלגלות שחיתויות.

קחו דוגמא ממני: שמי ארז לוסטיג מאבן גבירול 37 ת"א

טל/פקס 077-3394060 erezl5@bezeqint.net

הנוהג הנפסד שלא לגלות את שם הכותב, לא תורם מאומה
למיגור השחיתויות

רק חשיפת שמות המגיבים על כתבות אמיצות של יואב יצחק
יכולות להשפיע, ללא חשיפה זה כמו "להשחית זרעך ארצה"

מדברי בלזק: "חוסר אמון בשפיטה, תחילת סופה של החברה"
כתוב תגובה ל- ארז לוסטיג
14
וכי היה ספק שיחפו על בכירות הפרקליטות?
  הפרקליטות כולה רקובה   24/02/07 18:10
איש במדינת ישראל לא נוגע בפרקליטות, לא בודק את המתרחש בה - ולכן זו התוצאה: פרקליטות המדינה, על כל עובדיה, היא הגוף הכי מסואב במדינת ישראל. ארבל היא רק דוגמא לטימטום+רדידות+ שחיתות (הפיצויים שלה)המאפיינת את כל חברותיה.
כתוב תגובה ל- הפרקליטות כולה רקובה
אם תשאלו איך קרה שטיפוסים בינוניים ולמטה מזה הצטברו במערכת המשפטית
  פועל זבל   24/02/07 18:46
סימן שמעולם לא ביקרתם בחיריה או ברמת חובב.
כתוב תגובה ל- פועל זבל
כי כל השופטים הם בוגרי הפרקליטות
  ומערכת המשפט הידרדרה   24/02/07 20:28
כמו שארבל ובייניש הגיעו לביהמ"ש העליון - ועכשו מתברר שביהמ"ש העליון ירד אליהן ולרמתן הנמוכה...
כתוב תגובה ל- ומערכת המשפט הידרדרה
כיצד ארבל חולצה
  surhchhbha   24/02/07 20:55

למה יש לי תחושת בטן שגם כבוד השופטת דורית בייניש מעורבת בסיפור.

הגברות הנכבדות הנ"ל הלכו הרבה יחד בעשרים השנים האחרונות.
כתוב תגובה ל- surhchhbha
15
כלב אינו נושך כלב
  יוסקה   24/02/07 18:39
כתוב תגובה ל- יוסקה
כלבים נושכים כלבים, ועוד איך
  מאלף   24/02/07 19:30
אולי התכוונת לעכברושים.
כתוב תגובה ל- מאלף
עובדה
  יוסקה   24/02/07 22:00
כתוב תגובה ל- יוסקה
16
מט סנדרלים: הלבן הכריע את השחור
  מב"י   24/02/07 19:33
כמו בשחמט: ישנם שני צבעים: הלבן והשחור. כך בוועדת החקירה של זיילר: המלך, המלכה והסוס - כולם לבנים!!!
ומה הפלא שהם מגינים בכל כוחם על הכלים הלבנים (ארבל ושנדר) ובה בעת תוקפים בחמת זעם את השחורים (קראדי ולוי) ומכריעים אותם ארצה במט נוכלי וערמומי! אולי לא היינו מבחינים בכך, אלמלא תרומתו של העיתונאי יואב יצחק בגילוייו ובחשיפותיו, כשהוא מסיר ללא מורא את המסיכות מפניהם של הצבועים והמתחסדים...

כתוב תגובה ל- מב"י
הגדרה יותר מדוייקת של הכלים השחורים והלבנים
  פנחס   24/02/07 19:56
בוודאי ששמת לב שיש כמה שחורים בתשקורת ובעוד מקומות שהם למעשה לבנים בכל מאפייניהם.
לכן נאמר מעתה שהלבן הוא הנאור המתקדם בעל הדעות הנכונות והפטפטת המיוחדת ללבנים , או בקיצור סמולן.
כל האחרים: החרדים הדתיים המסורתיים הימניים הספרדים הרוסים הם שחורים, חוץ מאשר במיקרים שהם מפטפטים בלשון האידאות של הלבנים.
כתוב תגובה ל- פנחס
17
ואפשר שהועדה נהנית מאשראי, רב מזה לו היא ראויה, ופשוט לא חכמה די?
  הניה   24/02/07 19:38
כתוב תגובה ל- הניה
מה קרה לך הניה? את/ה פתאום התחלת להתמם
  פחס   24/02/07 20:28
כתוב תגובה ל- פחס
כשמדובר במערכת המשפט - העיקרון של שמור לי ואשמור לך עולה על כל העקרונות האחרים
  יודעת דבר מבפנים   24/02/07 20:40
והוועדה הזאת היא חלק בלתי נפרד ממערכת המשפט; בשר מבשרה, עצם מעצמותיה, וזיעה ממאמציה להיראות אמינה בעיני הציבור.

אילולא חשף יואב יצחק את הסירחה הנודפת מכיוון פרקליטת המדינה לשעבר - הייתה הוועדה נראית די אמינה ומריחה לא רע.
כתוב תגובה ל- יודעת דבר מבפנים
יש גם "יוקרת המערכת"
  בוטרוש   24/02/07 21:54
והחשוב מכל זה האינטרס האישי.
כתוב תגובה ל- בוטרוש
18
כיצד חילץ זיילר את ארבל?
  ד"ר א. תור   24/02/07 19:42
נוטה להאמין לטיעוניך, גם בנושאים אחרים. מדוע אינך עותר לבג"צ?
כתוב תגובה ל- ד"ר א. תור
עתירה לבגץ תונח על שולחנה של ארבל והיא תדחה אותה. המעגל נסגר
  חץ   24/02/07 20:37
כתוב תגובה ל- חץ
תנו רבותינו: "אין כלב אוכל בשר כלב" ודי לחכימא ברמיזא.
  אזרח תמים   24/02/07 20:41
כתוב תגובה ל- אזרח תמים
19
החבר'ה מגינים אחד על השני-מה ציפיתם?
  סמואלו   24/02/07 20:12
היה לכם ספק לרגע? שופט יםגע בעמיתה שלו לגילדה? הם סוגרים שורות ומחרפים נפשם להגן אחד על השני ועל חלקת האלוהים שלהם, מישהו ייכנס כחוצץ ביניהם? לא עד שתקום ועדת חקירה שתבדוק באמת את המערכת השיפוטית, על כל חולשותיה, קומבינותיה וכו'
כתוב תגובה ל- סמואלו
20
האם לדעת יואב יצחק רק ארבל אינה ראויה לתפקידה?
  מעניין לקרוא מה דעתו על העליון   24/02/07 20:18
כתוב תגובה ל- מעניין לקרוא מה דעתו על העליון
21
ועדת חקירה למעכרת המשפח.
  ותיק מכפר ותיקין   24/02/07 20:28
כתוב תגובה ל- ותיק מכפר ותיקין
22
שלטון החוק שלטון החוק החוק. אנחנו שלטון החוק אנחנו שלטון החוק החוק. אנחנו השלטון אנחנו השלטון
  המנון כנופיית שלטון החוק   24/02/07 20:35
פנחס
כתוב תגובה ל- המנון כנופיית שלטון החוק
23
יואב מציג המבושים של מערכת המשפט בישראל.
  פטריוט ישראלי   24/02/07 21:04
יואב יצחק מגלה לנו את מערומינו ומבושינו שבוע אחרי שבוע. והשאלה האם אנו מפנימים את הדברים וחושבים לתקנם, או שהכלבים נובחים והשירה עוברת, כי אם האפשרות השניה נכונה אז רבותי אפשר כבר לארוז והאחרון שיצא שיכבה את האור. כי הגילוים שיואב מביא לנו לא יאפשרו לאורך זמן אורח חיים סביר בארץ דמוקרטית ומתוקנת, והרגע בו יסרור אנדרלמוסיה לא רחוק.
כתוב תגובה ל- פטריוט ישראלי
24
מעניין כמה עוד נחכה עד שיואב יצחק יעלה על
  סדומאי   24/02/07 21:31
...המוקד את וועדת שמגר לרצח רבין? הצצה קלילה בעתירה 229/06, תעלה שהיא נקברה עמוק במרתפי הבג"צ בדיוק מסיבה זו:שקרים, עובדות ידועות אבל חסויות, אליטות שמחפות זו על זו כי כולם יודעים שכולם יודעים. אפילו דליה, בתו של הנרצח יודעת את האמת ובדיוק בגלל זה היא שותקת. סה"כ אבא וראש ממשלה. מה יש למהר? יואב יצחק, תשאל גם למה קברו עמוק את העתירה? יש לך אומץ גם לזה?
אפילו לעתון ה"ימין" מקור ראשון לא היה
כתוב תגובה ל- סדומאי
25
שלטונן של עדנה ובייניש
  ה פ ר ק ל י ט י ם כותבים   24/02/07 22:13
עדנה ובייניש החברות הטובות על רמתן הנמוכה והרדודה מנהלות לנו את החיים. בושה למדינה. בושה ממש.
כתוב תגובה ל- ה פ ר ק ל י ט י ם כותבים
26
השבוע אין ביניש ,יש ארבל
  מגוחך   24/02/07 22:13
כנראה שיש ליואב יצחק חוזה עם נמרודי שבכל שבוע יזכיר את ביניש או ארבל,כי כידוע שתי אתה גרמו למשפחת נמרודי לבלות בכלא ויותר מפעם אחת.
נראה מי תעלה בשבוע הבא,אני מנחש שביניש מן תורנות כזאת כאילוץ
באשר לגבב המילים קישקוש בלבוש מי הוא שיקבע מה לחקור מי אחראי למה ומה שיקול הדעת של מי.
כתוב תגובה ל- מגוחך
תגובה למגוחך
  שושי   24/02/07 22:30
באמת מגוחך שהפרקליטות ארבל ובייניש השתיים שהמוסר והיושר רחוק מהן, קובעות גורלות.
בתחילת החקירה היה צריך זיילר להזמין את ליבוביץ וארבל לחקור את ארבל מדוע לא חתמו על עד מדינה עם צחי אור כשידעה שמדובר ברצח., וכולם כולל שנדר ידעו על התיק.
אבל אצילנו כמו תמיד הש.ג. משלם
כתוב תגובה ל- שושי
ההר הוליד עכבר -הש.ג. משלם
  שושיה   24/02/07 23:18
שום דבר חדש הועדה לא גילתה שהיה ידוע לנו.
ידענו על הקשרים של יורם לוי עם משפחת פריניאן.
ידענו שהרקליטות לא הסכימה לחתום עם השוטר הרוצח כעד מדינה.
והחמור מכל צחי בן אור שוחחר למעצר בית. שוטר רוצח משוחרר למאסר בית כשיודעים שהוא חי על זמן שאול
כתוב תגובה ל- שושיה
למגוחך, אתה באמת מגוחך. אם לא שמת
  ג.   24/02/07 22:33
לב זהו מאמר ביקורת, ובביקורת הזו יואב יצחק מביע את דעתו.
יש לך דעה שונה, תביע אותה.
אין לך תגובה אינטלגנטית - עוף מפה טמבל.
כתוב תגובה ל- ג.
27
זיילר נראה לא בכושר
  שיייקה   24/02/07 22:21
אנו מצפים למהפכות מאנשים שמזמן עברו את שיאם. לגבי זיילר, מהופעותיו בתקשורת מתעוררת השאלה מה כושרו והאם כל דבריו הם דברי אלוהים חיים וכל מסקנותיו אמת צרופה. לי יש ספק גדול ולכן צריך לקרוא את הדוח בבקורת רבה. כמו שיש לקרוא את פסק הדין של רמון גם שם יש ספק בחכמת ותבונת הכותבים. כנל דברי חשין וזמיר האחרונים. גם שופטים זקנים מזדקנים ויש לקראם בביקורתיות
כתוב תגובה ל- שיייקה
28
מי המטומטם שמינה את ארבל לעליון
  רון בוטרוש   24/02/07 22:54
יותר ויותר מתברר שארבל לא הייתה ראויה להיות שופטת עליונה.
למה מינו אותה?
האם יש דרך לבעוט אותה החוצה?
כתוב תגובה ל- רון בוטרוש
למה מטומטם? ראשי המאפיה! "קאזה נוסטרא"
  אזרח תמים   25/02/07 04:39
כתוב תגובה ל- אזרח תמים
מי?בסופה של השרשרת- אלה שהעלו לשלטון את
  נתין המדמנה   25/02/07 05:25
ברק(שניהם)-שרון-אולמרט
כתוב תגובה ל- נתין המדמנה
29
למה כל כך הרבה מושחתים בשיפוט?
  סיסרא הפלישתי   24/02/07 23:15
איך התרכזו כלכך הרבה אנשים מושחתים בתפקידי שיפוט?
בית משפט העליון מורכב ממושחתי צמרת ואלו שמתחתיו שרוצים להיות בעליון חייבים להוכיח שגם הם יודעים להיות מושחתי צמרת.
כתוב תגובה ל- סיסרא הפלישתי
FOLLOW A.BARAK + 17 HOUSES + MORE
  CORRUPT JUDICIAL   25/02/07 04:10
כתוב תגובה ל- CORRUPT JUDICIAL
חבר, חבר מביא חבר! הבנת את זה ברוך?
  אין תקוה   25/02/07 04:41
כתוב תגובה ל- אין תקוה
30
יואב,אתה גדול,אתה מכה בשורש הבעיות,איזה אומץ,חזרתה לעצמך,
  אל תחת,בי נשבעתי ההמונים מאחוריך   25/02/07 02:07
כתוב תגובה ל- אל תחת,בי נשבעתי ההמונים מאחוריך
31
כדי להשפיע חייבים לחתום בשמות
  ארז לוסטיג   25/02/07 02:14
האמיתיים, עם ציון פרטים מלאים. התגובות האנונימיות, לא תורמות מאומה, אולי רק לכותבים כפורקן יצרים.

שמי ארז לוסטיג, שחקן עבר בנבחרת ישראל בכדורסל.

אני שצעדתי בגאווה באולימפיאדה שעל דש בגדי סמל המדינה,

חש נבגד, ובז למדינה עם מערכת משפט מושחתת.

עורך דיני הפקיר אותי לא לפני שכתב לאילן בומבך:

סע' 19. "לפיכך, עומד מר לוסטיג על טענתו כי יש לבטל את פסק הדין מחמת תרמית או קנוניה ממסדית של מערכת המשפט, שכן תוצאת פסק הדין, היא היא הנותנת שכך נעשה, שאחרת-כיצד ניתן להסביר את עיוות הדין הנוראי ממנו סבל-ולמערכת הצדק הפתרונים".

סע' 20 . "בנסיבות אלה, לא יכלתי להמשיך לייצגו ולו מחמת הסיכון לנזק שהיהנגרם לי שעה שהייתי טוען טענות אלה והמבין יבין",

עו"ד בומבך "מלחך הפינכה" של בית המשפט, אישר לעורך דיני יובל מור להפקירני.

בומבך העמיד את מועמדתו לנשיא לשכת עורכי דין!!

בלזק: "חוסר אמון בשפיטה תחילת סופה של החברה"

כתוב תגובה ל- ארז לוסטיג
32
אני בוחר להאשים את דורנר במותו
  שאול השואל   25/02/07 02:34
של הרוצח ,היא שיחררה אותו למעצר בית בעוד מתמקחים על הסדר הטיעון.
רק השינאה התהומית מונעת מיואב יצחק להזכיר את השיחרור של דורנר.
כתוב תגובה ל- שאול השואל
דורנר, ארבל, הכל זבאלה.
  עובד תברואה   25/02/07 08:43
כתוב תגובה ל- עובד תברואה
33
הנוהג הנפסד להשתמש בכינויים
  ארז לוסטיג   25/02/07 02:34
לכל המגיבים לכתבות האמיצות של יואב יצחק ואחרים.

ברצותחם להשפיע? לגרום לחסיפת שחיתויות?

לתמוך בגילויים האמיצים, הדרך היחידה היא, לגלות את שמותיכם האמיתיים.
כתוב תגובה ל- ארז לוסטיג
אדון לוסטיג, פוחדים! כי מחר יפטרו אותם. מאפיה אדוני, מאפיה!
  אין תקוה   25/02/07 04:43
כתוב תגובה ל- אין תקוה
אתה עוד לא יודע 2
  הגשש ,,שועל   7/10/07 18:39
כתוב תגובה ל- הגשש ,,שועל
34
השינאה משבשת את האמת
  יעקבויאן   25/02/07 02:54
בעוד שהתנהל משא ומתן על הסדר טיעון עם בן אור שיחררה השופטת דורנר את בן אור ממעצר ,ברור היה שלחייו נותרו שעות ספורות,פרט קטן זה אינו מוזכר כלל רק בשל שינאה והתחשבנות של הכותב בשם שולחיו,
ואני מתעלם מכך שדורנר משמשת כנשיאת מועצת העחתונות ומי רוצה להסתבך איתה עיתונאי כלשהו? או מי שמתחזה לעיתונאי?
כתוב תגובה ל- יעקבויאן
האם ניתן להסיק מדבריך שארבל רוצה
  ט.ג.מ.   25/02/07 05:30
להסיט את האש לכיוונה של דורנר?

מה עניין מחט לת@ת? אילו היו חותמים עם צחי בן-אור על הסכם עד מדינה, ניתן היה למצוא לו מקום מסתור עם שמירה משטרתית צמודה, כמו שעושים במקרים דומים, אפילו של סוכנים. וכך היו מגינים עליו ומצילים את חייו.

שיקול הדעת של עדנה ארבל היה שערורייתי!!! במקרה כזה מתמקחים על עוד שנה או שנתיים של מאסר?

ואם זה היה המקרה היחיד שהיא הפעילה בו שיקול דעת מוזר, זה היה טוב.

התגובה שלך בעניין הזה היא מאד לא במקומה.
כתוב תגובה ל- ט.ג.מ.
העובדות לא מבלבלות אותך כרגיל
  יעקובויאן   25/02/07 08:36
המו"מ להסדר טיעון התגלגל בהיות בן אור במעצר ,כאשר שוחרר ברח לאחר מספר ימים למקסיקו ונרצח שם חודשיים לאחר שיחרורו ממעצר.
מהרגע ששוחרר ממעצר לא היה שום המשך למו"מ על עיסקת הטיעון.
אני יודע שקשה להתמודד עם עובדות ואז או שמסתירים אותן כמו מעשה הנבלה של הכותב,או שמתעלמים מהם כמוך.
אם תקראי את הכרוניקה של הנושא תגיעי למסקנות דומות לשלי אבל לשם כך צריך להשקיע איזה חצי שעה ולך כנראה אין זמן,עדיף בעיניך לקנות מוצר מוכן שיקרי ומגמתי,לבריאות.
כתוב תגובה ל- יעקובויאן
ומה עם הישיבות שנוהלו אצל עדנה ארבל ושבהן
  שאלה לי   25/02/07 09:15
דנו בחשדות הברורים נגד יורם לוי (ראה ציטוט מהדו"ח בגוף המאמר).
איך ייתכן שפרקליטת המדינה שמעה כאלה דברים מחרידים על יורם לוי ושתקה? מה עם המחדל שלה בעניין הזה?
אם אתה רודף את האמת תתייחס בבקשה.
כתוב תגובה ל- שאלה לי
בעת ההיא לוי היה בחקירת מח"ש
  יעקובויאן   25/02/07 09:50
והמו"מ נגע לבן אור ומעשיו ולא ללוי.
כתוב תגובה ל- יעקובויאן
למה אתה מתחמק? אני לא מדבר כלל
  שאלה לי   25/02/07 10:13
על המו"מ לעיסקת טיעון אלא על מעורבותה של ארבל בעניין של החשדות נגד יורם לוי.
ראה הציטוט הארוך מהדו"ח בגוף המאמר של יואב יצחק המספר על הדיונים שנוהלו אצל ארבל בקשר לאותם חשדות כנגד יורם לוי.
אין לכך כל קשר לעיסקת הטיעון.
זו אחריות בפני עצמה ללא קשר לעיסקה ולצחי בן אור.
מה ארבל עשתה כששמעה את כל החשדות המבהילים האלה נגד יורם לוי? לפי הדו"ח, כלום. אפס אחד עגול.
איך יתכן שזיילר לא הזמין - לפחות הזמין - את ארבל לשמוע מה יש לה לומר על העניין.
ואגב, דווקא לגבי העיסקה, אין להאשים את ארבל, כי המדובר בשיקול דעת, וזה לא חוכמה לשפוט העניין על פי מבחן התוצאה, ובזה זיילר צודק.
אבל העובדה שהיא לא עשתה דבר בקשר ליורם לוי, זה כבר לא שיקול דעת. זוהי רשלנות נטו, שמוצאה מתופעת הראש הקטן.
אני קורא פעם ועוד פעם את הציטוט הזה מהדו"ח ולא מאמין שפרקליטת המדינה עדנה ארבל שמעה ושתקה.
יש לך תגובה עניינית לכך?
כתוב תגובה ל- שאלה לי
אם המו"מ המופלא היה מסתיים במהירות
  ט.ג.מ.   25/02/07 10:06
כמו שצריך להיות במו"מים כאלה, שאלת שחרורו של צחי בן-אור לא היתה מתעוררת, הוא לא היה צריך להימלט למכסיקו, בשל החשש לחייו וגם לא היה נרצח בסופו של דבר.

או שאתה מיתמם, או שאתה מדברר עכשיו את ארבל.

אגב, האם זכור לך התרגיל הקטן והחמוד שלה בפרשת אולג שייחט? כיצד היא עיכבה את הההחלטה על שחרור הנאשמים החפים מפשע ממעצרם עד שהועדה תמנה אותה לעליון?
כתוב תגובה ל- ט.ג.מ.
העובדות שאף אחד לא רצה להחזיק בתפו"א לוהט
  סטיבס ניו-יורק'   25/02/07 14:53
מי ששחרר את השוטר אחרי שהיתה בידיהם הודאה והקלטה שהוא הרוצח ורצה להיות עד מדינה, נבהלו כולם הפרקליטות המשטרה שהחזיקה בתיק. נראה שזאת הסיבה ששוטר רוצח משוחרר למאסר בית. הם ידעו שהוא חי על זמן שאול.
אלה שרצחו אותו במקסיקו עשו את העבודה למשטרה לפרקליטות
ולכל המעורבים בראש וראשונה לאחים פריניאן.
כתוב תגובה ל- סטיבס ניו-יורק'
והטמטום (שלך) משבש את האמת עוד יותר.
  אבי ב.   25/02/07 05:32
כתוב תגובה ל- אבי ב.
תגובתך מעליבה ופוגעת מה עוד שמר יעקוביאן כתב אמת
  סטיבס ניו-יורק'   25/02/07 12:02
כתוב תגובה ל- סטיבס ניו-יורק'
35
רק להזכיר לכולכם:זה לא התחיל היום.מי
  השיבה שופטינו כבראשונה   25/02/07 05:32
שהרשיע את עמוס ברנס ידע שהוא זכאי. מי שהיה היועץ המשפטי ואח"כ שופט ביהמ"ש העליון, חיים כהן, היחידי שגם רצה לנקות את עצמו מהבוץ הזה, בכל זאת לא הסכים לנקות את ברנס ולצד בקשת המחילה ממנו על העוול שעשה לו(יפה כשלעצמו במערכת כזאת) אמר ש"מפאת כבודה של המערכת", אי אפשר לערוך משפט חוזר וניסה לשכנע את ברנס לבקש חנינה, והבטיח שתאושר!
כתוב תגובה ל- השיבה שופטינו כבראשונה
36
BY "SAVING" Judge TOVA SIVAN & Others
  A.BARAK WAS THE WORST   25/02/07 06:20
ZEILER just follows the foot steps of AHARON BARAK that was CAUGHT "SAVING" suspected Criminal JUDGES like: TOVA SIVAN, YEHUDIT SHITZER, NISSIM MAMAN and OTHERS that were CAUGHT WITH FACTS AGAINST THEM, but AHARON BARAK'S FOREIGN MOTIVES caused CHEATING and LIES against the LAW in order to "SAVE" these Judges and others that activited our Judicial system like an ORGENIZED CRIME!!! l

כתוב תגובה ל- A.BARAK WAS THE WORST
What orgenized crime ?????
  Orne - Miami   25/02/07 14:04
כתוב תגובה ל- Orne - Miami
37
דן מרגלית והפרשה
  חץ שץ   25/02/07 08:52
שוב מוכח כי כאשר (גם) דן מרגלית נמצא בשטח למימסד אל פחד. נמאס שעיתונאים עושים לילות כימים לטייח להסתיר ולהטעות. אם ידע מרגלית הנחשב לעיתונאי על העובדה כי ורדי זיילר טייח, מדוע בחר פעם נוספת להסתיר? אם העיתונאי לא ידע, אז מדוע הוא נחשב ל"עיתונאי בכיר"? רק י"י יוצא עיתונאי ואפילו עיתונאי בכיר ! ! !
כתוב תגובה ל- חץ שץ
38
ככה זה כשיש חברים....
  כולם מהפרקליטות   25/02/07 09:38
מה שחבתם - כאשר אנשי מערכת המשפט הם "הבודקים" ?
כתוב תגובה ל- כולם מהפרקליטות
לא רק חברים בנוסח חבר מביא חבר
  משה ישראל   25/02/07 10:28
אלא בני משפחה מדרגה ראשונה!
כתוב תגובה ל- משה ישראל
39
בקשה מיואב יצחק
  גדעון 13   25/02/07 10:28
אנא פרסם את תובנותיך בצורה ממוקדת ומקוצרת יותר כדי שקורא מזדמן יוכל להבין מקריאתה את עיקרי דבריה .
בצורה שפרסמת אותה אינך יכול להשיג את מטרתך למעט תפיחה עצמית על שכמך .

כתוב תגובה ל- גדעון 13
יואב יצחק מתבאט כל כך בבהירות שגם קשיי תפישה ולמידה מבינים
  שושי   25/02/07 12:00
הכל ברור. מה לא ברור
כתוב תגובה ל- שושי
כולם מושחתים וזהו- לזה התכוות?
  אביש   25/02/07 14:53
כתוב תגובה ל- אביש
40
זו אותה ארבל מפרשית אבישי רביב
  יגאל מהגליל   25/02/07 10:50
גם אצל אבישי רביב הזכור לשמצה בכינויו "שמפניה", אותה עדנה ארבל מיהרה לסגור תיקים פליליים שנפתחו נגדו.

איזו ועדה תקום על מנת לחקור את עדנה ארבל? איזו ועדה תקום כדי לחקור את ועדת הכיסוי של זיילר?

השחיתות לא מסתיימת בממשלה ובמשטרה. ראש החץ של השחיתות והפשיעה מצוי אצל כנופית שחורי הגלימה הקרויים בית המשפט העליון. שם נמצאים אנשי העולם התחתון האמיתיים. האחים פריניאן יכולים לעבור לדמקה. הם קטנים ומשעשעים לעומת המאפיה של לובשי הגלימה בראשות ארבל.
כתוב תגובה ל- יגאל מהגליל
איך אתה כותב יגאל ולא מצנזרים אותך?
  מאיר אברהם   25/02/07 23:30
כל פעם שהחבר שלי יגאל כהן כותב :יגאל,מצנזרים אותו כאן. יש לך יחסים בהנהלה?
כתוב תגובה ל- מאיר אברהם
41
כל הכבוד לך יואב.המשך כך.
  אבוחצירא אילן   25/02/07 12:35
כתוב תגובה ל- אבוחצירא אילן
42
אז מה? מה חדש? כולנו מאפיה!!
  אביש   25/02/07 14:35
עם ישראל הצביע עבור השחיתות ונתן למושחתים לקבוע את סדר היום של המדינה
על מה אתם מלינים??
העיתון זה רק נייר ואף אחד לא יבדוק ואו יעשה מעשה לתקן המצב!
כתוב תגובה ל- אביש
43
צדק טבעי או מקריות משונה?
  ליזי ס.   25/02/07 23:14
השופט זכריה כספי פורש מסיבות שלכאורה שמורות עמו,
אבל הוא אינו יוצא מכלל אלה שכבר פרשו לצמיתות בדרכים שונות בגין חלקם בעיוות דין ביודעין.
 הביתה הביתה
כתוב תגובה ל- ליזי ס.
44
יואב בלעדיך המדינה היתה יותר מושחתת
  יואב קרן אור באפלה   1/03/07 21:29
כתוב תגובה ל- יואב קרן אור באפלה
45
אצל ארבל זו שיטה!
  דר' משה פרץ   5/03/07 13:31
כזכור, ארבל נבעטה לעליון לאחר שכפרקליטת המדינה היא המליצה להעמיד לדין את שרון. היא הימרה נכון, והוחלפה במזוז אשר ניקה את התיק של שרון.
כתוב תגובה ל- דר' משה פרץ
46
שוב זיילר..? כי לא מזמן...
  יצק 44   29/03/07 05:20
האומנם נגד זיילר "מידע על הסתבכותו במעשים פליליים לכאורה ובקבלת שוחד משני משרדי עורכי דין," ?!
וזה עובר ככה כאילו כלום..? משרדי עורכי דין שיחדו אותו..? כזאת עוד לא קראתי,
אבל כן קראתי לא מכבר, שאותו זיילר ביקש במחוזי חיפה לפרק חברה (שמן הסתם יש בה עוד מתפרנסים לא קשורים) כי חסרו בדירה אותה קנה מקבלן בצפון, 3 ממ"ר (הקבלן היה מוכן לפצות ב 25 ממ"ר למרות שהכחיש.. ולהסדרים מפליגים)
ומי "שמצאה עצמה" דנה בתיק היא נשיאת המחוזי בצפון בלהה,
נטען כי למרות שהנשיאה היא ידידת משפחת זיילר, ולמרות שבעלה של הנשיאה, שותף במשרד שתבע את הקבלן
"רצה הגורל" והנשיאה מצאה עצמה משובצת לדון בתיק הידיד זיילר..
והאם יש עוד צורך לספר מה החליטה לגבי גורלה של חברת הקבלן..?
דומה שלא רחוק היום, ואולי הוא כבר כאן..
שחוסר אמון רוב הציבור במערכת המשפט יהפוך לשנאה של הציבור במערכת הזו,
זה כבר לא עגום, זה מפחיד ממש..
כתוב תגובה ל- יצק 44
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il