|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
הדרת |
|
29/11/09 09:41
|
|
|
|
בתור דימונאי אני חייב לציין כי מחיר אוטובוס הוא 10.60 ולא 12.60 כמו שמפורסם!! מאיפה הנתונים האלו??
דבר שני, הרכבת "המדהימה" נמצאת מחוץ לדימונה וצריך להגיע אליה במקום שהיא תמוקם בתוך דימונה.
וכן מה לעשות, כשיש אוטובוס כל חצי שעה ורכבת כל שעתיים, כל אחד יעדיף את הנסיעה הזמינה יותר.
|
|
כתוב תגובה ל-
הדרת
|
|
|
|
2 |
|
|
הקו אשקלון ב"ש |
|
29/11/09 10:53
|
|
|
|
הגיע הזמן שפוליטיקאים יבינו אחת ולתמיד שהקו לרכבת העמק בשתי מסילות יצדיק גם כלכלית וגם לאומית ,בניגוד לקו לדימונה והקו ב"ש אשקלון.
|
|
כתוב תגובה ל-
הקו אשקלון ב"ש
|
|
|
|
|
|
|
ההסטוריה חוזרת |
|
29/11/09 12:41
|
|
|
|
|
3 |
|
|
motiii |
|
29/11/09 11:09
|
|
|
|
מר נחמיה-מתי לאחרונה נסעת על כביש 85?
על פי הכתבה נראה שאתה לא מכיר כלל את הכביש אולי נסעת בו לפני הרבה מאוד שנים אולי לפני שנוסדה כרמיאל.
כאחד שנוסע יום יום מכרמיאל לעכו- אני אומר לך שיש פקקים עצומים במיוחד בבוקר מ- 6 וחצי ועד ל-10 ואחה"צ מ16:00 ועד ל-18:00. אתה מוזמן לבוא ולבדוק בעצמך.
מאיפה המצאת את המידע הזה? שאין גודש תנועה על כביש 85?
|
|
כתוב תגובה ל-
motiii
|
|
|
|
4 |
|
|
שרול1 |
|
29/11/09 12:32
|
|
|
|
כאחד שחיי בעבר בדימונה, ועזב עקב חוסר תעסוקה.
הפתרון הפשוט הוא, לתת חינם רכבת עד תל אביב לכל דימונאי שמוצא עבודה בתל אביב,
זה עדיף מכל ויקונסין, גם אם אתם סקפטיים, תנסו את זה לפחות לשנה
פחות אבטלה פחות תשלומי העברה, יותר משלמי מיסים.
|
|
כתוב תגובה ל-
שרול1
|
|
|
|
5 |
|
|
מטיאס |
|
29/11/09 12:37
|
|
|
|
מבחינת האוצר מדינת ישראל זקוקה לחבית גדולה מלאה בכף. לא מים,לא רכבת,ולא שום פרוייקט שיקל על החיים.
|
|
כתוב תגובה ל-
מטיאס
|
|
|
|
6 |
|
|
יוסי איש הרכבות |
|
29/11/09 12:43
|
|
|
|
הרכבת לדימונה היא
הכנה לעתיד
כרגע היא משומרת כדי להכינה לעתיד
בקרוב הקו יוארך עד ירוחם וצומת הנגב
עיר הבהדים תמוקם בצומת הנגב
התכנית לסלול מסילה מדימונה עד עיר הבהדים
מדובר ב20 אלף איש שישהו בעיר הבהדים
וכל אלה יסעו ברכבת
בנוסף יש תכנית להקמת עיר לחרדים כסיף
כך שתסלל מסילת רכבת לכסיף
ותמשיך לערד
במסילה שתחובר לדימונה
בסופו של דבר
כל הנגב יחובר למסילה
עד אילת אבל זה יקח זמן יותר מאשר התכניות
של ירוחם-עיר הבהדים
שזה ממש בקרוב עד כ3 שנים יסתיים
|
|
כתוב תגובה ל-
יוסי איש הרכבות
|
|
|
|
7 |
|
|
מנחם מנדל |
|
29/11/09 12:58
|
|
|
|
היא היתה היום במרכזי הערים וכולם היו נוסעים בה ואת כל הכסף שהשקיעו בכבישים עד היום היו שמים שם ומקבלים בחזרה מכרטיסים
לכן נתניהו אתה צודק
יש לסלול קוי רכבת לכל מקום אפשרי בארץ ולהתחיל לעודד את האנשים להשתמש בה בכל מיני דרכים אפילו ע"י סיבסוד גדול זמני
יקח כמה שנים טובות עד שהדור ילמד לנסוע ברכבת
לא מודדים הצלחה בחצי שנה!
|
|
כתוב תגובה ל-
מנחם מנדל
|
|
|
|
8 |
|
|
קיפי |
|
29/11/09 14:39
|
|
|
|
דווקא בכביש עכו-כרמיאל יש תמיד פקקים בצומת כפר יסיף ובצומת אחיהוד בשעות השיא. לכן הרכבת חיונית לתושבי הגליל.
|
|
כתוב תגובה ל-
קיפי
|
|
|
|
9 |
|
|
מורן מהצפון |
|
29/11/09 21:10
|
|
|
|
פעם ת"א נגמרה בירקון ובראשון לציון היו רק דיונות ויקב. בעוד 10 שנים תחנות הרכבת הרחוקות האלה תהיינה הסיבה שבגללה אנשים ירצו לעבור ולגור במקומות כמו דימונה וכרמיאל והם ירצו לגור בשכונות שיקומו מסביב לתחנות האלה. אז פקידי האוצר של היום יקבלו כבר תפקיד בכיר באיזו חברה גדולה כמו צים ויביאו אותה לחדלות פירעון, מה שיכול להימנע אם יקשיבו לשטויות שהם מדברים היום ויבינו שצריך לפתח את ההתיישבות בנגב ובגליל אתמול.
|
|
כתוב תגובה ל-
מורן מהצפון
|
|
|
|
10 |
|
|
דניאל77 |
|
29/11/09 23:41
|
|
|
|
בבקשה: הדבר הראשון שיש לעשות הוא להגביר את תדירות הרכבות בין באר שבע לדימונה. שנית, יש לבנות תחנות רכבת בירוחם, ערד ואילת ואנשים שירצו להגיע לאילת יעברו דרך תחנות אלה, יאספו אנשים, תהיה תנועת רכבות באזור הזה בתדירות גבוהה וכך הקו יהיה רווחי. מה הבעיה?
|
|
כתוב תגובה ל-
דניאל77
|
|
|
|
11 |
|
|
שקר וכזב |
|
30/11/09 12:36
|
|
|
|
יסעו כמה מאות לא עשרות
|
|
כתוב תגובה ל-
שקר וכזב
|
|
|
|