s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כישלון לקו הרכבת לדימונה - רק 80 נוסעים ביום
מאת: נחמיה שטרסלר  |  29/11/2009
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
לא נכון!!
  הדרת   29/11/09 09:41
בתור דימונאי אני חייב לציין כי מחיר אוטובוס הוא 10.60 ולא 12.60 כמו שמפורסם!! מאיפה הנתונים האלו??
דבר שני, הרכבת "המדהימה" נמצאת מחוץ לדימונה וצריך להגיע אליה במקום שהיא תמוקם בתוך דימונה.
וכן מה לעשות, כשיש אוטובוס כל חצי שעה ורכבת כל שעתיים, כל אחד יעדיף את הנסיעה הזמינה יותר.
כתוב תגובה ל- הדרת
2
רכבת העמק בעדיפות
  הקו אשקלון ב"ש   29/11/09 10:53
הגיע הזמן שפוליטיקאים יבינו אחת ולתמיד שהקו לרכבת העמק בשתי מסילות יצדיק גם כלכלית וגם לאומית ,בניגוד לקו לדימונה והקו ב"ש אשקלון.
כתוב תגובה ל- הקו אשקלון ב"ש
את רכבת המנדט בחיפה פיצץ האצ'ל
  ההסטוריה חוזרת   29/11/09 12:41
כתוב תגובה ל- ההסטוריה חוזרת
3
מר נחמיה-מתי לאחרונה נסעת על כ
  motiii   29/11/09 11:09
מר נחמיה-מתי לאחרונה נסעת על כביש 85?
על פי הכתבה נראה שאתה לא מכיר כלל את הכביש אולי נסעת בו לפני הרבה מאוד שנים אולי לפני שנוסדה כרמיאל.
כאחד שנוסע יום יום מכרמיאל לעכו- אני אומר לך שיש פקקים עצומים במיוחד בבוקר מ- 6 וחצי ועד ל-10 ואחה"צ מ16:00 ועד ל-18:00. אתה מוזמן לבוא ולבדוק בעצמך.

מאיפה המצאת את המידע הזה? שאין גודש תנועה על כביש 85?
כתוב תגובה ל- motiii
4
לפקידי האוצר היקרים
  שרול1   29/11/09 12:32
כאחד שחיי בעבר בדימונה, ועזב עקב חוסר תעסוקה.
הפתרון הפשוט הוא, לתת חינם רכבת עד תל אביב לכל דימונאי שמוצא עבודה בתל אביב,
זה עדיף מכל ויקונסין, גם אם אתם סקפטיים, תנסו את זה לפחות לשנה

פחות אבטלה פחות תשלומי העברה, יותר משלמי מיסים.

כתוב תגובה ל- שרול1
5
האוצר רק יודע לטרפד פרוייקטים
  מטיאס   29/11/09 12:37
מבחינת האוצר מדינת ישראל זקוקה לחבית גדולה מלאה בכף. לא מים,לא רכבת,ולא שום פרוייקט שיקל על החיים.
כתוב תגובה ל- מטיאס
6
הרכבת לדימונה
  יוסי איש הרכבות   29/11/09 12:43
הרכבת לדימונה היא
הכנה לעתיד
כרגע היא משומרת כדי להכינה לעתיד
בקרוב הקו יוארך עד ירוחם וצומת הנגב
עיר הבהדים תמוקם בצומת הנגב
התכנית לסלול מסילה מדימונה עד עיר הבהדים
מדובר ב20 אלף איש שישהו בעיר הבהדים
וכל אלה יסעו ברכבת
בנוסף יש תכנית להקמת עיר לחרדים כסיף
כך שתסלל מסילת רכבת לכסיף
ותמשיך לערד
במסילה שתחובר לדימונה
בסופו של דבר
כל הנגב יחובר למסילה
עד אילת אבל זה יקח זמן יותר מאשר התכניות
של ירוחם-עיר הבהדים
שזה ממש בקרוב עד כ3 שנים יסתיים
כתוב תגובה ל- יוסי איש הרכבות
7
לו נזכרו ברכבת לפני 50 שנה ..
  מנחם מנדל   29/11/09 12:58
היא היתה היום במרכזי הערים וכולם היו נוסעים בה ואת כל הכסף שהשקיעו בכבישים עד היום היו שמים שם ומקבלים בחזרה מכרטיסים לכן נתניהו אתה צודק יש לסלול קוי רכבת לכל מקום אפשרי בארץ ולהתחיל לעודד את האנשים להשתמש בה בכל מיני דרכים אפילו ע"י סיבסוד גדול זמני יקח כמה שנים טובות עד שהדור ילמד לנסוע ברכבת לא מודדים הצלחה בחצי שנה!
כתוב תגובה ל- מנחם מנדל
8
בקו עכו-כרמיאל יסעו אלפי אנשים
  קיפי   29/11/09 14:39
דווקא בכביש עכו-כרמיאל יש תמיד פקקים בצומת כפר יסיף ובצומת אחיהוד בשעות השיא. לכן הרכבת חיונית לתושבי הגליל.
כתוב תגובה ל- קיפי
9
פקידי האוצר
  מורן מהצפון   29/11/09 21:10
פעם ת"א נגמרה בירקון ובראשון לציון היו רק דיונות ויקב. בעוד 10 שנים תחנות הרכבת הרחוקות האלה תהיינה הסיבה שבגללה אנשים ירצו לעבור ולגור במקומות כמו דימונה וכרמיאל והם ירצו לגור בשכונות שיקומו מסביב לתחנות האלה. אז פקידי האוצר של היום יקבלו כבר תפקיד בכיר באיזו חברה גדולה כמו צים ויביאו אותה לחדלות פירעון, מה שיכול להימנע אם יקשיבו לשטויות שהם מדברים היום ויבינו שצריך לפתח את ההתיישבות בנגב ובגליל אתמול.
כתוב תגובה ל- מורן מהצפון
10
רוצים להפוך את הקו לרווחי?
  דניאל77   29/11/09 23:41
בבקשה: הדבר הראשון שיש לעשות הוא להגביר את תדירות הרכבות בין באר שבע לדימונה. שנית, יש לבנות תחנות רכבת בירוחם, ערד ואילת ואנשים שירצו להגיע לאילת יעברו דרך תחנות אלה, יאספו אנשים, תהיה תנועת רכבות באזור הזה בתדירות גבוהה וכך הקו יהיה רווחי. מה הבעיה?
כתוב תגובה ל- דניאל77
11
אם יעבור ביקנעם, נשר ועפולה
  שקר וכזב   30/11/09 12:36
יסעו כמה מאות לא עשרות
כתוב תגובה ל- שקר וכזב
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il