s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הצעת חוק: לעצור את אדלסון
מאת: יואב יצחק  |  07/12/2009
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מונופול ידיעות פגע בדמוקרטיה
  נחום שחף   7/12/09 23:34
המונופול של עתון ידיעות אחרונות פגע אנושות בדמוקרטיה הישראלית, למחצית העם בישראל אין היום כל יצוג ממשי בתקשורת. האינטרס הציבורי מחייב שבירת המונופול התקשורתי הקובע לנו איך נכון לחשוב.
דמוקרטיה אללאק.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
חנן וייס-מסכים.
  היוזמה תגנז   8/12/09 05:20
כתוב תגובה ל- היוזמה תגנז
שימוש סלקטיבי בדמוקרטיה
  הן שלמה   8/12/09 07:53
חוגים מסויימים בארץ תמיד עשו שימוש בדמוקרטיה ככלי מניפולטיבי לסתימת פיות. אינטרס ציבורי לא עמד כנגד עיניהם של אלה שנתנו יד לסגירת ערוץ 7 (טומי לפיד, איתן כבל, השופט תאודור אור ואחרים). תקדים מצמרר זה מלמד שהכל אפשרי אצלנו וניתן בעזרת חוקים לחסל עיתון פופולרי. לכל הצבועים שיצאו כעת נגד "ישראל היום" לעולם לא הפריע שעיתון "הארץ" נמצא בבעלות גרמנית. חבורת הון-שלטון-עיתון תוקפת שוב!
כתוב תגובה ל- הן שלמה
2
אם ידעות ומעריב מפחדים זה טוב
  גדעון משה   7/12/09 23:55
מהלך של סתימת פיות כזה כבר שנים שלא היה כאן, סוף סוף קם בישראל עיתון עם השקפת עולם קצת יותא מאוזנת, ופתאם כל אנשי התקשורת נעמדים על הרגלים האחוריות.

העיתון הרי לא יסגר ימצאו דרכים לעקוף את החוק, ומי יפסיד מזה? רק ידיעות ומעריב, שיראו לעולם עד כמה הם מפחדים מישראל היום, מה שרק יחזק את העיתון ואת הלגטמיציה שלו.

ולדעתי אין לחוק הזה כל סיכוי לעבור וזה רק יראה באיזה דרכים מתמודדים ידיעות ומעריב עם העיתון החדש.

ולגבי העיתון עצמו, אם ידיעות ומעריב כל כך מפחדים ממנו, עד שמפעילים לוביסטים כדי לחסום אותו חוקית, זה רק מוכיח שהוא עושה עבודה טובה.

ולסיום: קרן ברק זו לא זו שהתמודדה בפרימריז בליכוד? מה היא לא רוצה להיבחר שוב?
כתוב תגובה ל- גדעון משה
3
סכנה לדיקטטורה לא לדמוקרטיה
  מטאטא   8/12/09 00:01
מי שינזק מהשתלטות אידלסון על העיתונות בישראל, היא האוליגרכייה השלטת, כלומר הדיקטטורה הנוכחית. טינופות רקובים מסוגם של נימרודי, מוזס, ואחרים דואגים לביזנס שלהם, ושלטון האוליגרכי הקיים. כעת משהיגיע אוליגרך חדש לעיתונות בארץ, כווולם נזעקים חמס ומגינים על עסקיהם המשוחתים. כי רק להם מותר להחריב את הדמקורטייה, ולא יכול לבוא אדם אחר, ויתפוס את מקומם. בקיצור מדובר כאן בקרב בין דיקטטורים על שליטה במדמנה המתפוררת. אין לזה שום קשר לדמוקרטייה. כוולם שם משתייכים לכנופיית רוצחי הדמקורטייה, כולל "ישראל היום" שהפך שופרו האישי של הביוב מקיסרייה, ומנסה להכשיר כעת את צעדיו הקלגסיים של נתנייהו. מיותר לציין כי אותם חכי"ם מטונפים, לא יגבילו את הכספים הניתנים לארגוני טרור שמאלנים החותרים לחיסול מדינת ישראל, הנתנים במאות מליונים מהאיחוד האירופי הנאצי!!!! מלוכלכים נמאסתם!!
כתוב תגובה ל- מטאטא
למטאטא גנבת לי ת'מילים
  אידלסון   8/12/09 00:39
כתוב תגובה ל- אידלסון
4
ומקור ראשון היום ומחר ומחרתיים
  ישראלי היום !!!   8/12/09 00:09
ולא יועיל לאיש דבר.שימו לב איך אלה שרוממות הדמוקרטיה וחופש הביטוי בפיהם אבל ידם אוחזת בגרזן הדיקטטורה כשאנשים חזקים נוספים מפריעים להם לשחות ב"בריכת המונופוליסטים".
ועוד שימו לב לשמות חברי הכנסת שמוזכרים בכתבה...כולם מהשמאל שמאלה ועד הערבים אוהבי ישראל הדמוקרטיים.
תנו לנשום בארץ הזאת!!!
ועתונות חפשית היא אוויר לנשימה!!!
למה כואב לכם שיש מאות אלפים שקוראים ישראל היום (ומקור ראשון)?! אם הנכם מרגישים כבר מחנק מהעושר שעשיתם ,הרשו לעצמכם גם אתם,כמו שלדון אידלסון לחלק עיתונים בחינם.
אינכם מסוגלים?! כי הכיסים שלכם קרקעיתם היא אין סופית.ולא תוותרו על ליטרת הבשר ועל המונופול התקשורתי והפוליטי.
כתוב תגובה ל- ישראלי היום !!!
5
לועס הניירות מפחד.....?????
  גורג   8/12/09 00:23
כתוב תגובה ל- גורג
6
הם לא שומרים על הדמוקרטיה
  הם הורסים אותה   8/12/09 00:31
במשך 5 שנים ניסיתי לפרסם טוקבקים ב-ynet וב-nrg. כל הטוקבקים שלי צונזרו ללא יוצא מהכלל, כי הדיעות שאני מביע אולי סוטות במקצת מהקונצנזוס של כנופיית המשפט שהשתלטה לנו על החיים.
כתוצאה מההתנהגות הבלתי דמוקרטית של "ידיעות אחרונות" ו"מעריב" החלטתי להחרים את שני העיתונים הנ"ל. אני לא קונה אותם יותר ולא גולש יותר באתרי האינטרנט שלהם.
גם אם "מעריב" ו"ידיעות אחרונות" יהיו העיתונים היחידים בארץ, אמשיך להחרים אותם כי הם הורסים את הדמוקרטיה.
הדרך לשיפור העסקים שלהם היא ע"י ביטול הצנזורה הבולשביקית שהם הנהיגו אצלם, ולא ע"י סתימת פיות לעיתונאים בלתי תלויים.
כתוב תגובה ל- הם הורסים אותה
חנן וייס-אתה צודק, הם מצנזרים
  בסיטונות   8/12/09 05:15
כתוב תגובה ל- בסיטונות
7
פאשיזם עכשיו!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  מד' ליונה עיוורת   8/12/09 00:32
הפשיסטים החדשים הממומנים על ידי גורמים אנטישמיים מחו"ל לא מעוניינים לאבד את ההגמוניה השלטונית. אז הם סותמים פיות: ערוץ שבע ראוס! קול השלום/טרור ייייהה!, שתי אניות, שתי דעות שני חוקים, שני עמים: העם היהודי נגד הקואליציה הפרו אסלאמונאצית... בל נשכח שאירופה מחזיקה פה בארץ עיתון של הנציבות היוצא לאור בחסות גורמי סמול אנטישמיים ובעידודם. כך גם הרבה מן הזבל האסלאמונאצי יוצא לאור במימון זר של גורמים הדוגלים בג'נוסייד של העם היהודי ואין פוצה פה ומצפצף... שלדון הוא התנאי לדמוקרטיה והסיכוי היחיד לכך שהמונופול הססססמולני עוד ישבר בתשקורת הכתובה. מעניין איזה אתנן זונה הבטיחו לש"ס על התמיכה בחוק האידיוטי הפשיסטי הזה....
כתוב תגובה ל- מד' ליונה עיוורת
8
הח"כים מכרו עצמם למען הרייטינג
  גלית פתח תקוה   8/12/09 00:35
הח,כיםהתומכים בהצעה מוכרים את עצמם למען הרייטינג. קודם כל שיחוקקו חוק נגד אגודות המשאת במסווה של זוכיות אזרח המקבלים מימון מממשלות זרות
כתוב תגובה ל- גלית פתח תקוה
9
במקביל כנופיית בייניש בטח מנסה
  לתפור לו תיק   8/12/09 00:36
אל תתפלאו אם יוגש נגד שלדון אדלסון תיק פלילי על נישוק החתולה שלו בניגוד לרצונה. בישראל הכל אפשרי.
כתוב תגובה ל- לתפור לו תיק
10
מי משלם לחברי הכנסת ?
  ישמעאל   8/12/09 00:37
העיתונים האחרים ? ולאחד שיושב בחו"ל רוב הזמן , מותר להחזיק בעלות על ערוץ טלויזיה ? ולגופים ועמותות שמאל , מותר לקבל מימון ממדינות אירופה כדי שישמיצו אותנו ?
כתוב תגובה ל- ישמעאל
11
לפרסם את שמותיהם של התומכים
  אמנון אברמוביץ   8/12/09 01:03
כל התומכים חייבים להחשף מיד,כדי שאוכל ל"אתרג" אותם...
כתוב תגובה ל- אמנון אברמוביץ
12
ומוזס המושחת מטונפים שניהם
  נמרודי העבריין   8/12/09 01:10
כתוב תגובה ל- נמרודי העבריין
13
מוזס, בעל מונופול ידיעות גונב
  יצחקל'ה   8/12/09 03:29
לנו את הדמוקרטיה. עשה הכל בחיו כדי להרוס, ולהגביל עיתונות ואת המתחרים בישראל. האיש היה מעורב בפרשת האזנות הסתר, שעורך העיתון שלו, לקח על עצמו את האשמה, משה ורדי כדי שמוזס יוכל להמשיך את מעלליו ולהתעשר על חשבון כולנו. מוזס, איש כוחני שעושה הכל כדי להרוס עיתון מתחרה, העושה עבודה טובה, ושמחולק בחינם לישראלים ששנים שילמו במיטב כספם כדי להעשיר את התמנון שקוראים לו "ידיעות תקשורת". מעניין מדוע אף פעם לא רואים את נוני מוזס מתראין לאיזהשהו אמצעי תקשורת, האם הוא יודע שלא כדאי לו להחשף? האם כולנו יודעים שלנוני מוזס בעלות צולבת על כמעט כל אמצעי תקשורת מרכזי במדינת ישראל? הפצה? תקשרות מחשבים, עסקי דפוס ערוץ 2 ועוד. לאיש הזה שלא יודע שובע, רוצה עוד להרוס עוד עיתון ולהיות מונופול גדול עוד יותר, כי הוא יודע שמעריב על סף קריסה, משלם שכר מגוכך לצעירים אחרי צבא שלא ממש יודעים איך לעשות עיתון ולא ממש בעלי דעה מיושבת שלה זקוק כל עיתונאי ועורך מערכת, זרק ממערכת ידיעות אחרונות כל עיתונאי שרצה והראה קצת עצמאיות, שולט בעיתון ביד רמה ומכתיב את רוח ואת כתבות העיתון. האיש ניתץ את ועדי העובדים במערכת ידיעות אחרונות, ומשלם שכר מינימום לעובדים חדשים בעיתון, הוא הוא האיש שדוחף את חיסול המתחרה, ישראל היום. באם הוא יצליח בעזרת שמאל רדיקלי כמו דניאל בן סימון ושכמותו, זה יהיה יום אסון לדמוקרטיה השלטונית והעיסקית במדינת ישראל האיש פשוט סכנה לדמוקרטיה של מדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- יצחקל'ה
14
מוזס, בעל מונופול ידיעות גונב
  nonimoses   8/12/09 03:34
לנו את הדמוקרטיה. עשה הכל בחיו כדי להרוס, ולהגביל עיתונות ואת המתחרים בישראל. האיש היה מעורב בפרשת האזנות הסתר, שעורך העיתון שלו, לקח על עצמו את האשמה, משה ורדי כדי שמוזס יוכל להמשיך את מעלליו ולהתעשר על חשבון כולנו. מוזס, איש כוחני שעושה הכל כדי להרוס עיתון מתחרה, העושה עבודה טובה, ושמחולק בחינם לישראלים ששנים שילמו במיטב כספם כדי להעשיר את התמנון שקוראים לו "ידיעות תקשורת". מעניין מדוע אף פעם לא רואים את נוני מוזס מתראין לאיזהשהו אמצעי תקשורת, האם הוא יודע שלא כדאי לו להחשף? האם כולנו יודעים שלנוני מוזס בעלות צולבת על כמעט כל אמצעי תקשורת מרכזי במדינת ישראל? הפצה? תקשרות מחשבים, עסקי דפוס ערוץ 2 ועוד. לאיש הזה שלא יודע שובע, רוצה עוד להרוס עוד עיתון ולהיות מונופול גדול עוד יותר, כי הוא יודע שמעריב על סף קריסה, משלם שכר מגוכך לצעירים אחרי צבא שלא ממש יודעים איך לעשות עיתון ולא ממש בעלי דעה מיושבת שלה זקוק כל עיתונאי ועורך מערכת, זרק ממערכת ידיעות אחרונות כל עיתונאי שרצה והראה קצת עצמאיות, שולט בעיתון ביד רמה ומכתיב את רוח ואת כתבות העיתון. האיש ניתץ את ועדי העובדים במערכת ידיעות אחרונות, ומשלם שכר מינימום לעובדים חדשים בעיתון, הוא הוא האיש שדוחף את חיסול המתחרה, ישראל היום. באם הוא יצליח בעזרת שמאל רדיקלי כמו דניאל בן סימון ושכמותו, זה יהיה יום אסון לדמוקרטיה השלטונית והעיסקית במדינת ישראל האיש פשוט סכנה לדמוקרטיה של מדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- nonimoses
15
מקארתיזם שמאלני
  דני מ   8/12/09 03:49
זה מאוד מפחיד שזה הרעיון שלהם לדמוקרטיה, חס וחלילה שיתירו לכלי תקשורת כלשהו להציג עמדות ימניות.
כל חבר כנסת שתומך בהצעת חוק כזאת, מקומו לא בכנסת.
כתוב תגובה ל- דני מ
16
הארץ בחצי בעלות גרמני
  ברוריה מקרית חיים   8/12/09 04:56
מחול שחשוב בעברו הנאצי, לפי מה שקראתי בזמנו.

זה בסדר? חוק כזה לא יכול לעבור אפילו בישראל. מה זה השטויות האלה? לנימרוני למוזס ושוקן אין השקעות ברחבי ה"כפר הגלובלי"?
כתוב תגובה ל- ברוריה מקרית חיים
17
חברי הכנסת-זונות
  יהושע קוצינסקי   8/12/09 05:13
יצביעו בעד כל מי שמשלם
ברור שידיעות אחרונות
כתוב תגובה ל- יהושע קוצינסקי
קוצ'נסקי, אל תעליב את הזונות.
  אליהו חיים   8/12/09 11:26
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
18
מעניין מאיפה מגיעים הכספים של
  מוזס ונימרודי   8/12/09 06:53
כתוב תגובה ל- מוזס ונימרודי
19
נמרודי ומוזס שניהם גם יחד וכל
  שוחט ברוך   8/12/09 07:24
אחד לחוד , יכולים פשוט לקפוץ למר אדלסון .
יהודי חם ואוהד- אוהב ישראל .
כל מה שמר אדלסון צריך לעשות , הינו לבקש אזרחות ישראלת בתוקף חוק השבות , ואז שני אלה יחד וכל אחד לחוד , וכל חברי הכנסת השמלאנים יכולים לעמוד אצלו בתור ארוך ומתמשך ............... ובא לציון גואל .
כתוב תגובה ל- שוחט ברוך
20
למנוע מהסעודים לרכוש קרקעות
  שמואל פישר   8/12/09 07:24
אם כבר מציעים חוק מגמתי שברורה כוונתו (לחסל את "ישראל היום" [וגם לחסל את ישראל, בהקדם האפשרי]) מדוע לא למנוע גם קנית אדמות בישראל ע"י שיכיים ערביים מסעודיה ומקטאר ?
כתוב תגובה ל- שמואל פישר
21
אבירי חופש הביטוי
  ג'וחא   8/12/09 07:41
פשוט לא יאומן לאן הגענו.היכן כל אבירי חופש הביטוי?עוד מעט יחקקו חוק שאוסר להדפיס ספרים שמחבריהם גרים בחו"ל דוגמת סיפרה של ג'ואן פיטרס "מאז ומקדם",שצריך להיות ספר חובה בכל בית ספר תיכון בישראל[אל חשש זה לא יקרה כי אבירי השמאל אינם נותנים להדפיסו מכיוון שהוא פרו ישראלי ופרו-ציוני חזק].
ובנוסף לזה יש בארץ עיתון פלשתיני אנטי יהודי ואנטי ישראלי ואיש איננו פוצה פה ומצפצף-עיתון "אלארד" המכונה אצלנו"הארץ".
כתוב תגובה ל- ג'וחא
22
אדלסון טוב משוקן וחבריו
  רון כפרי   8/12/09 07:46
אדלסון ועתונו יותר נאמנים לישראל ותושביה מאשר למשל שוקן ועתונו ה"ארץ" או מוזס ועתונו.

לי לא מפריע כי אדלסון תושב חוץ הלואי ירבו כמוהו.
כתוב תגובה ל- רון כפרי
23
ומי יעצור את הכסף האנטישמי שממ
  עץ   8/12/09 07:49
שמממן שנים רבות
פעילות עניפה ומגוונת לרעת ישראל כמו ארגון בצלם ושאר הקדושים המתחזים לשמור על זכויות?
כספים עצומים הזורמים למכללות מסויימות בדרום ובצפון שהן ממש חממות מיועדות מטרה פוליטית?
מלגות ומהלכים בארץ ובעולם ללימודים ולמסעי הרצאות של אנשי שמאל, מכוני "מחקר" למיניהם...

מי יעצור את כל אלה ועוד?

כתוב תגובה ל- עץ
לעשות אותו הדבר,רק הפוך,לתמוך
  ד.ט.   8/12/09 09:32
במוסדות ובחוקרים המציגים את האיסלאם במלוא כיעורו הרצחני,כולל חיזבאללה וחמאס.
כתוב תגובה ל- ד.ט.
24
לתת לאדלסון אזרחות ישראלית
  פותר בעיות   8/12/09 07:56
נפתרה הבעייה,
כתוב תגובה ל- פותר בעיות
אשתו של אדלסון, אזרחית ישראלית
  והוא יכול להתחכם   8/12/09 11:36
כתוב תגובה ל- והוא יכול להתחכם
25
הצעת חוק: פיקוח על המחשבות
  עדי אברג'יל   8/12/09 07:57
הצעת החוק הזו ראויה וברוכה. כך ראוי שיהיה. לא יכול להיות שכל אחד יחשוב כמו שבא לו, בלי לבקש רשות ממעריב ומידיעות. מי בכלל מרשה פה לאנשים לא לרצות לקרוא את ידיעות ומעריב. חייבים לקרוא אותם. הרי לא יכול שכל אחד פה יחשוב מה שבא לו. כמה טוב שיש לנו חברי כנסת ששמים לב מתי המחשבות שלנו סוטות לצד. האמת, הצעת חוק כל כך טובה, חבל להשאיר אותה ככה, בלי להרחיב אותה לתחומים נוספים. מה פתאום כל אחד יכול להאזין לתחנות רדיו כרצונו? שמתי לב לאחרונה לתופעה מטרידה לא פחות: יש אנשים שהולכים לחנויות ספרים וקונים בלי שום פיקוח! נורא, פשוט נורא המצב הזה. כמה טוב שיש לנו אישיות אינטלקטואלית ורבת תבונה כמו ח"כ חסון. יש לחזק את ידיו (ואם אפשר גם את מוחו, למרות שעניין זה נראה קצת אבוד)
כתוב תגובה ל- עדי אברג'יל
26
הם מפחדים
  צביקהה11   8/12/09 08:00
פשוט השתלט עליהם הפחד פתאום בא מישהו זר ונוטע דעות שלא מתאימות לשמאל הישראלי אני מקווה שרה"מ יטיל ווטו שהחברי כנסת מהקואלציה לא יוכלו להשתתף בהצבעה כדוגמת הפיכת ההצבעה לאי אמון
ועוד דבר מה זה ענינם של חברי הכנסת מאגוי שישבו בצד ויתנו לעיתונות ששנים תקפה אותם לקרוס בשקט
כתוב תגובה ל- צביקהה11
27
אין דמוקרטיה יש ברדקרטיה
  אליהו חיים   8/12/09 08:01
אוי לה לדמוקרטיה עם אלו השרצים מסוגם של נמרודי ונונימשמשים לה מגן,ושלום עכזב ושאר ארגוני שמאל מחוברים לפיטמות סעודיות, אבל כאשר כל שרצים אלו מפסידים כסף הם מתעוררים.שאלו את אמנון אברמוביץ מדוע עזב את מעריב ?ןשאלו את וויץ מדוע עזב את ידיעות?האם עזבו מעודף דמוקרטיה או מהסיבה שכל עיתון שמר על המושחתים שלו?
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
28
זה יהיה שיא השחיתות
  צדק   8/12/09 08:03
נוני מוזס שולט המדינה ? מישהו בחר בו ? האם אנו חייבים לסבול את כל המאמרים השמאלניים שלו ? המייצגים את אובמה ??? מי משלם לו באמת ? מי מחזיק את העיתון שלו ?
כתוב תגובה ל- צדק
29
זה מקרה שדן מרגלית השמאלן
  ממומן מאדלסון?   8/12/09 08:05
כתוב תגובה ל- ממומן מאדלסון?
30
מדוע עלי להגן על מעריב וידיעות
  שאול א.   8/12/09 08:07
שני עיתונים המשרתים את השמאל הישראלי ובדרך עושים ממון רב? מדוע לתקוף עיתון רק משום שהוא מציע גישה מאוזנת?

האם מהלך כזה היה נרקם אילו בעליו היה מקורב לח"כ מהשמאל? סביר להניח שלא.
כתוב תגובה ל- שאול א.
31
לעצור את אריסון
  אהרונוביץ   8/12/09 08:27
צריך לעצור את מוזס ונמרודי ולא את אדלסון.
כוחם כה רב, הנה מסיגים לעצמם הגנה בצורת חוק.
חוצפה!
כתוב תגובה ל- אהרונוביץ
32
אני פשוט לא מבין מה הזעקה!
  דודו47   8/12/09 08:32
1. ואם אידלסון "יעלה" מחר ארצה ויהיה אזרח ישראלי, אז זה בסדר?
2. העיתונות / התיקשורת בישראל נשלטים ע"י קבוצת טייקונים שמעצבת עבור האזרחים את דעת הקהל. במלים אחרות "דעת הקהל" אינה כשמה, אלא היא דעתם של 100-300 עיתונאים, בנקאים ופרופסורים. הייתי שמח אם היה מצטרף אליהם גורם חיצוני שמייצר מין היפכא מסתברא.
3. מעריב, הארץ, ידיעות הם עסקים פרטיים שעושים הכל בשביל לרפד את התחת של בעליהם. כבר מזמן הם לא כלב השמירה של הדימוקרטיה.
4. הפרטנו את כל המדינה. גם העיתונות היא ביזנס ושיפסיקו שוקן, נימרודי ומוזס ליילל ולשאת את שם הדימוקרטיה לשווא.
כתוב תגובה ל- דודו47
33
משרתים את מוזס ובית ידיעות ?
  חופש עיתונות !!   8/12/09 08:33
מה ההבדל אם אדלסון שולט בעיתון בישראל או עמוס שוקן ? יש חשש לבטחון המדינה ? (כי אז החשש מאנשי הארץ גדול יותר...). מדובר בהתארגנות על בסיס כלכלי, וברור שכל הח"כים התומים יקבלו עכשו סיוע מבית ידיעות אחרונות.
כתוב תגובה ל- חופש עיתונות !!
34
סכנה למוזס ונמרודי
  אברהם דיש   8/12/09 08:45
הצביעות הולכת יחד עם השחיתות.
לא יעזור לכם העתון מושרש בציבור, זה שזה פוגע המעריב ידיעות ושל העתון ל"אנשים חושבים", זה רק לתועלת.
אולי הם יחזרו לתקופת שלום רוזנפלד ומשה זקש במעריב והרצל רוזנבלום בידיעות. שבענו את פז-מלמד ודומיה
מוזסונמרודי חומר למחשבה.
כתוב תגובה ל- אברהם דיש
35
מדינה מושחתת
  אסיר ציון בציון   8/12/09 08:47
1. נגמרו הבעיות במדינה ? הדבר שהכי מעניין את החקקים זה הטלת מגבלות על חופש העיתונות בישראל ועוד בחוק של "הליך מהיר" - יותר מסריח מזה לא יכול להיות.
2. ולא שהעיתון של ביבי הסמרטוט הוא כליל השלמות - אך דבר זה מלמד אותנו על הקשרים המושחתים שבין הקרטל של "ידיעות שקריות" והחקקים המסריחים.
3. מה בדבר הצעת חוק כנגד מימון ארגונים לא ממשלתיים ע"י ממשלות זרות ועוינות....
4. האם למר מוזס וחבריו המושחתים אין השקעות בחו"ל, בעולם הגלובאלי וכתוצאה מכך אינטרסים מנוגדים עם ישראל ? האם תושבי חוץ (כולל ישראלים לשעבר) לא מחזיקים בהשקעות בארץ ? האם לא מותר להם להשקיע בארץ בשום דבר או שרק בעיתון הפוגע באינטרסים של צד (פוליטי) מסוים ?
הרי רק לפני זמן קצר מר חיים סבן שמבלה את מרבית חייו בלוס אנג'לס אירח פה כינוס סמולני פוליטי שזחלו אליו מנהיגי המדינה על ארבע ולאף אחד הדבר לא הפריע...
5. הדבר רק מלמד שמדינה זו נמצאת על זמן שאול והם יודעים את זה ! הם מנצלים את האוליגרכיה בישראל או הדמוקטטורה לעשיית רווחים מהירים והשקעתם בחו"ל, כולל הבטחת מקומות מקלט באיחוד האירופי ובאמריקה. מה אכפת להם שכל הפרענקים, המתנחלים, הרוסים והחרדים יישארו פה תחת שלטון ערבי אסלאמופשיסטי.
כתוב תגובה ל- אסיר ציון בציון
36
דמו ,בכאילו
  שתום העין   8/12/09 09:59
אומרים יש דמוקרטיה,היא כנראה חד סטרית,רק למי שפונה שמאלה,למרכז תל אביב
כתוב תגובה ל- שתום העין
37
הצעת חוק בושה
  ירושלמי אסלי   8/12/09 10:07
אין לה סיכוי לעבור!
כתוב תגובה ל- ירושלמי אסלי
38
בזכות אדלסון יש עיתונות מאוזנת
  ההצעה מושחתת   8/12/09 10:07
כתוב תגובה ל- ההצעה מושחתת
39
בירור יסודי
  יוא"ב   8/12/09 10:10
בין השאר יש גם לבדוק אם שני העתונים הנפגעים כביכול אינם נותנים טובות הנאה כלשהם למתנגדי "ישראל היום."
כתוב תגובה ל- יוא"ב
40
בסדר, אבל רק מהתושב חוץ הבא
  דן מרגליתוש   8/12/09 10:14
כשעלתה ההצעה לפצל את תפקיד היועץ המשפטי לממשלה, מייד אצו רצו כול עושי דברם של המוזסים והשוקנים כדי לדרוש שאם זה יעבור, זה יחול רק מהיועץ המשפטי הבא (או בעצם היה זה הבא הבא). אז יש לי רעיון: כדי שלא נחשוב שזה משהו אישי נגד אדלסון (שזה הרי כך בדיוק), נקבע שהשינוי בחוק יחול רק על תושב החוץ הבא שירצה לקנות (או בעצם להקים חדש) עיתון במדינה. מה אתם אומרים? אה, ואם כבר אתם נגד השפעות זרות עלינו. מה דעתכם על חוק שיאסור על עמותות פוליטיות לקבל תרומות מממשלות זרות ומגופים בינלאומיים זרים? לא יותר חמור?
כתוב תגובה ל- דן מרגליתוש
41
וכסף מהאיחוד האירופי לעמותות
  שמאל, זה בסדר?   8/12/09 10:17
כתוב תגובה ל- שמאל, זה בסדר?
42
חדשטובות שידעות ומעריב יק
  חץ   8/12/09 11:11
כתוב תגובה ל- חץ
43
חדשטובות ידיעות ומעריב יקרסו!
  חץ   8/12/09 11:13
כתוב תגובה ל- חץ
44
דמוקרטיה?
  איל   8/12/09 11:14
התנהגות חברי הכנסת ה"נבחרים" כאילו מלמדת על כך שאין בישראל דמוקרטיה. המדינה נשלטת על ידי קבוצה אלימה ומושחטת.
כתוב תגובה ל- איל
45
ההעיתון היחידי שאיננו שמאלני
  תמימה   8/12/09 11:23
זה העיתון היחיד בישראל שאיננו שמאלני במובהק - אם כי יש לו כמה כתבים קבועים שהם שמאלנים והומוריסט אחד שאיננו מצחיק אותי. המשך קיומו של העיתון מאוד חשוב לי כי נמאס לקרוא בידיעות או במעריב רק דעות שמאלניות. לדעתי צריך להחתים נגד העיתונים השמאלניים שלא מאפשרים שום דעה נוספת והבעיה הזאת קיימת גם בטלוויזיה.
המבצע שלהם לעיתון חינם עד הבית בא לי בדיוק בזמן כשביטלתי מינוי על "מקור ראשון" שפשוט לא הצליח להגיע בזמן למושבה הקטנה שלי. אני מאוד מרוצה מ"ישראל היום". הוא לא ארוך מדי אבל יש בו כל מה שאני רוצה. אני לא מעוניינת לקרוא את עיתוני השמאל, כך שאם יצליחו לבטל אותו אשאר בלי עיתון בכלל.
כתוב תגובה ל- תמימה
46
תבדקו כמה מוזס משלם לח"כ האלה
  אחד שיודע דבר   8/12/09 11:25
חוץ מזה אשתו של אדלסון אזרחית ישראלית, הוא צוחק על כולם.
מעריב אינו עיתון כבר מזמן.
וידיעות מפרסמים כותרות שיקריות כדי לקדם אינטרסים.
ידיעות בפאניקה מ"ישראל היום" בעיקר מאז החל להופיע עיתון ביום שישי.
כתוב תגובה ל- אחד שיודע דבר
47
כלבי השמירה של הדמוקטטורה ביש
  בזיון   8/12/09 11:25
בישראל יצאו להגן על המונופול והכסף שלהם. גם יורקים על ישראל גם אומרים להם שזה גשם וגם לוקחים על זה כסף.
כתוב תגובה ל- בזיון
48
בהגבלות מסויימות ,יבורך אדלסון
  טומי טייטלבאום   8/12/09 11:27
הכל תלוי ב- " אם "....

אם המהלכים העכשוויים יגרמו במהרה להתפוררותו של המנוול מוזס -- אזי תבוא הברכה על אדלסון.

לעומת זאת ,וביתר-שאת :

אם המהלכים העכשוויים יורידו במהרה את עמוס שוקן לגיהנום
בשאול-תחתיות, כאשר בשינייו תקוע הצהובון המלוכלכון השמאלני-קיצוני שלו ,הארץ - אזי יבורך שלדון אדלסון
ש ב ע ת י י ם !!

זכר רשעים שונאי ישראל - ירקב.
כתוב תגובה ל- טומי טייטלבאום
49
מוזסורודי- זה המחיר למשת"פיות
  איל   8/12/09 11:29
זה מחיר המשת"פיות שלכם עם השמאל ואולמרט. לא יעזור לכם, העם לא רוצה את התעמולה המעוותת שאתם מציעים, טוב אולי חברי הכנסת כן. לפחות 120 עותקים תמכרו בכל זאת.
כתוב תגובה ל- איל
50
שיוציא ת.ז כחולה
  סער פז   8/12/09 11:34
בס"ד מה העניין ? ואם כבר - מה עם "הארץ" שממומן על ידי גרמניה ? האם תעמולת נוצרים בתשלום זה כן בסדר ? אולי זה בדיוק מה שמפריע למוזס ונמרודי הסמולנים הקיצונים ? מפחדים שלא יצליחו לשטוף לנו את המוח בשנאה אנטישמית ?
כתוב תגובה ל- סער פז
51
בהגבלות מסויימות ,יבורך אדלסון
  טומי טייטלבאום   8/12/09 11:37
הכל תלוי ב- " אם "....

אם המהלכים העכשוויים יגרמו במהרה להתפוררותו של המנוול מוזס -- אזי תבוא הברכה על אדלסון.

לעומת זאת ,וביתר-שאת :

אם המהלכים העכשוויים יורידו במהרה את עמוס שוקן לגיהנום
בשאול-תחתיות, כאשר בשינייו תקוע הצהובון המלוכלכון השמאלני-קיצוני שלו ,הארץ - אזי יבורך שלדון אדלסון
ש ב ע ת י י ם !!

(וכדי שלא לטעות ולא להטעות :
גם כלפי עופר נמרודי ממש אין לי
אהבה /סימפטיה /חיבה מיותר/ת... הזה, הוא עבריין
שנשפט וישב במאסר - לא זמן ארוך מספיק.)

זכר רשעים שונאי ישראל - ירקב.
כתוב תגובה ל- טומי טייטלבאום
52
פחדיהם של שליטי התקשורת בארץ !
  uzigroup   8/12/09 12:11
כל הנושא שהועלה כאן אודות עצירת פעילותו של העיתון אשר ממומן ע"י שלדון אדלסון הרי שהוא אינו בעל ביצוע גם וכאשר יחוקק ומדוע ?
האם לא ניתן יהיה להעביר או להזרים כספים לחברה חדשה או כל גורם אחר שיקום בצורה כזו או אחרת בשם בדוי כזה או אחר אשר יפעיל את העיתון וישמש כביכול כבעליו או כמנהלו ?
הרי כל נושא החוק המוצא למען האמת הוא ממש שטותי משום שבאותה מידה מעריב או ידיעות אחרונות יכולים גם הם לתמוך במנהיג כזה או אחר. הרי ברור לכולנו שהעיתונים האלו העלו למעשה את הבעיה מתוך פחד עסקי שבו הם יכולים לאבד את העליונות והשליטה שלהם בתעשיית העיתונות הישראלית !!
רק לשם הדוגמא כיצד מצטייר כיום עיתון הארץ בעיני אזרחי המדינה ובהסתמך גם על אותם עיתונאים אשר מעלים בו את כתבותיהם לבקרים ?
הרי ברור לכולנו שהעיתון הזה מסמל בעיני הציבור עיתון שמאלני לחלוטין !!! אז מה כבר רוצים מאותו שדלסון הנדבן ?
בואו ונרד מהעצים וניתן לחופש הביטוי והעיסוק לעבוד כפי שזה מקובל בכל מדינה נורמאלית אחרת בעולמנו הקטן שלנו.
יתרה מזאת וכתוספת לתגובתי האם מישהו מכל אותם חברי כנסת ואנשי ציבור יודע עד כמה אותו שדלסון נכבד תורם, תרם וממשיך לתרום למדינה ובדולרים ??
מדוע על זה כלל איש אינו מניח את דעתו ?
זוהי הרי חוצפה לבוא בדרישה שכזאת לעצור את פעילותו הנדיבה !

האם חייבים לפגוע בפעילותו של נדבן כה יקר משום שהאינטרס העיקרי כאן הוא ברמה של 2 משפחות שאינן מעוניינות כלל בכניסתו של גורם נוסף לתחרות אשר עשויה לצמצם את רווחיות עסקיהם.

עוז

ישראל לישראלים !!

theibclub@gmail.com
050-5475557
כתוב תגובה ל- uzigroup
53
הנבלות מנסים להציל את עצמם!
  dodel   8/12/09 13:13
כל חבר כנסת מהימין שנותן יד למעשה הנבלה הזה המנסה להציל את שופרי השמאל (ידיעות ומעריב)נותן יד לבולשביזם התקשורתי!מירי רגב כמו שידעתי מתחרה עם ציפיכלום














הקומיסרים הבולשביקים בשמאל התקשורתי מרגישים את עניבת החנק מסביב למוצר הקלוקל שהם מייצרים!מירי רגב היא הנסיכה ההחדשה הנושאת תואר"מטומטמת מקוממת"בבחירות הבאות נבוא בחשבון איתה ואפילו מוזס המושחת לא יציל אותה











כתוב תגובה ל- dodel
54
ואם מחר הוא יתהפך ?
  מאיר דרום   8/12/09 15:21
היום אתם מריעים לאדלסון , ואם מחר הוא יתהפך ?
"יחליט לחתוך שמאלה" גם תגנו עליו ?

כמה שזה ישמע מופרך , אני עדיין מעדיף עיתון שמיוצר
בארץ גם אם אני ממש לא מסכים עם דעתו .

אישית בכלל לא קורא עיתונים , מתעדכן ברשת .
כתוב תגובה ל- מאיר דרום
העיתון אינו ימני הכותבים השמאל
  ירדנה   8/12/09 16:52
הכותבים משמאל כמו שאמר דן מרגלית גם כשכתב נגד ביבי הוא אף פעם לא צונזר
גם מנהיגי שלום עכשיו כותבים בו והוא סוף כל סוף עיתול נייטרלי כמו שצריך וולא שונא ישראל כמו ידיעות שנוטף ארס כלפי ביבי כל הזמן בגדול הגיע הזמן שיזחלו על 4
כתוב תגובה ל- ירדנה
עופריקו משלם לך טוב על הטוקבק?
  עדי אברג'יל   8/12/09 22:35
כי אם לא, תבקש תוספת מנוני
כתוב תגובה ל- עדי אברג'יל
55
הציבור יחרים את ידיעות ומעריב
  ירדנה   8/12/09 16:39
אם הם יעיזו לעשות את זה הציבור לא יקנה את העיתונים ידיעות טמעריב עד לקריסתם הטוטאלית
כתוב תגובה ל- ירדנה
ל-55 , לירדנה -- הלוואי !
  טומי טייטלבאום   8/12/09 19:24
הלוואי ...מהפה שלך -- לאוזניים של אלוהינו שבשמיים !!!

האם אני מאמין שכאן,בארצנו , החיים יכולים / עשויים להיות
יפים יותר בלי קיומם של מעריב וידיעות ?? ... בטוח ש-כן!!

... ואם גם הצהובון-המלוכלכון-השונא-ישראל היה גם הולך
לאלף-אלפי-עזאזלים -- אז היה בודאי נהדר כאן !!

שלושת אלה יחד וכל אחד מהם לחוד , מהווים גורמים שליליים ביותר ,המשפיעים לרעה על : המצב רוח הכללי של הציבור , הם מעוררי פאניקה , הם מעצימים,משחירים-עוד-יותר את החדשות הרעות ומבליטים אותן , בו בזמן שהם ממזערים חדשות "טובות" , או " רעות-פחות ", מפני שחדשות טובות (לטענתם) אין בכוחן "למכור" עיתון. ובמצב ההפוך -- חדשות רעות או אנטישמיות , או אנטי-ישראליות יש בכוחן למכור עיתון כי יש בהם כדי להרגיז, להעציב,לקומם ולהרעיש.

אכן-כן ! מן הסיבות הללו ועוד רבות נוספות,אני מקווה ששלושת אלה יקרסו במהרה בימינו - אמן.
כתוב תגובה ל- טומי טייטלבאום
56
סתימת פיות
  אזרחית   9/12/09 13:30
כרגיל במקומותנו: הבעת דיעה משמאל זה חופש הביטוי.
הבעת דיעה מימין זו הסתה.
כתוב תגובה ל- אזרחית
57
זאת תהיה שגיאה נוראית...
  ג'ו   9/12/09 15:51
לפני שנים חוקקו את "חוק לשון הרע" כדי לסתום פיו של איזה עוכר ישראל. התוצאה: עורכו נכנס לכנסת ועד היום פועל נגדנו. צריך להיזהר שהחוק המוזר והלא הגיוני הזה יחזור אלינו כבומרנג. השלדון הזה שמחלק עתונים חינם הוא יהודי ויכול לדרוש ת.ז. כחולה.
כתוב תגובה ל- ג'ו
58
הצעה מגונה ביותר. נסיון נבזי.
  משה ג   9/12/09 21:54
פתאום העיתונים רואים תחרות ומנסים לבלום אותה.
ביחוד תחרות מימין, לא הפריע להם השליטה של תושב חוץ בבזק וביס, זה בסדר, אבל פתאום פוגעים לעיתונים הגדולים בכיס,
ועוד מישהו מהימין, חס וחלילה.
לא לתת לחוק הניבזי הזה לעבור.
כתוב תגובה ל- משה ג
59
אידלסון יבקש ויקבל אזרחות...
  עמוסי   10/12/09 13:06
מה הבעייה ??? הרי מדובר ביהודי ציוני ולא אנטי ציוני כמו החבר'ה שחושבים שהם חשובים בהארץ ידיעות ומעריב , אז הוא יהפוך לאזרח ישראלי ציוני שגר בחו"ל כמו ישראלים רבים אחרים .
כתוב תגובה ל- עמוסי
60
רק לשמאל מותר לממן עיתון
  סולו לשמאל בלבד   11/12/09 11:43
ואזרחות לא חשובה, טיבי יכול לקבל מימון , ואפילו זהבה עם 3 הדובים ממרצ שנשארו , יכולים לקבל כספים לעיתון, וגיבוי מאהרון
כתוב תגובה ל- סולו לשמאל בלבד
61
חוצפה
  מ1שה   12/12/09 17:24
העיתונים ידיעות,ומעריב מנסים לסתום פיות בעזרת חברי הכנסת איפה הדמוקרטיה
כתוב תגובה ל- מ1שה
62
לעצור את נוני מוזס
  גוברנור   12/12/09 22:13
להפסיק לאלתר את ההשתלחות חסרת הרסן של ידיעות אחרונות באידלסון ובעם ישראל.
לסגור ומיד את העיתון של המדינה.
כתוב תגובה ל- גוברנור
63
דמוקרטוס לכולמוס
  מגא   20/12/09 22:21
האמת היא שהמוסד (הסגור בגהה)חשף במבצע נועז,כי אין אדם כזה בשם: שלדון אדלסון!את השם צריך לקרוא הפוך:"נוסלדא(ן) המכונה "נודלס"-"אטריות"...שהוא למעשה סגנו של בן לאדן, ו"ישראל היום" איננו עיתון תמים,כי אם פלטפורמה מסוכנת ומתוחכמת לנשיאת הנגיף האיום"דמוקרטוס לכולמוס"...
כתוב תגובה ל- מגא
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il