s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המילכוד של הנגבי
מאת: יואב יצחק  |  27/02/2003
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
העיתונאי במקום הנכון
  נעמי כרמל   27/02/03 21:54
הרשימה הזאת מחודדת ופוגעת בלב הענין של המינוי השערוריתי.

לא זכור לי בעבר מינוי כל-כך בעייתי שחובת כל אזרח לשלול אותו ולהאבק בו. לא יתכן שאיש שכדברי פרופ' קמניצר "בגדיו מרובבים כל-כך" ימונה לתפקיד הזה אליו צריך לבוא רק נקי כפיים- אלא אם יש כוונה נסתרת במינוי הפרוע הזה לאפשר להנגבי להקשות על אנשי המשטרה לבצע את תפקידם המורכב והקשה, בחקירות המוגדרות כ"עדינות".

בסדק הזה שנקרע בין שלטון שוגה לאזרח הקטן חובה על כל עיתונאי ובעיקר כזה שעוסק בחקירות, לבטא את הידוע לו וללחום את מלחמת האזרח הקטן.

לשם-כך קיימת עיתונות המכונה "כלב השמירה של הדמוקרטיה".

יואב יצחק עשה מעשה חשוב ברשימה הזאת. האם יהיה לה המשך ראוי?
כתוב תגובה ל- נעמי כרמל
2
מפחיד
  עידן   27/02/03 23:00
מפחיד לחשוב על הנגבי כמי שאחראי לגופים כמו המשטרה.
המשטרה לא אהובה על רבים אבל אף אדם הגון לא רוצה משטרה מסורסת בגלל אדם כמו צחי הנגבי
כתוב תגובה ל- עידן
3
מדהים
  תוכי ושמו מוקי   27/02/03 23:09
השר הגנבי (פליטת קולמוס נהדרת של "הארץ") הוא פחות או יותר המועמד הגרוע ביותר לתפקיד, אבל במקום לתהות מדוע טורח ראש הממשלה למנות דווקא איש כזה לתפקיד, בשעה שעניינו שלו מונח לפתחה של המשטרה, טורח העיתונאי "החוקר" לתקוף את הפרקליטות. מדהים. מעניין את מי משרת יואב יצחק בשעה שכל מה שמעניין אותו הוא לתקוע את עדנה ארבל ואליקים רובינשטיין ואיזה אינטרסים סמויים הוא מייצג בשעה שהוא מנסה במשך זמן רב ללכלך את ניצב מזרחי, בשעה שכל חוקר מתחיל יודע שהתלונה נגדו תגמר בפח הזבל של בתי המשפט (מפני שאי אפשר לתמלל רק "שיחות מקצועיות" - פשוט כי אין דבר כזה - גם "שיחה פרטית" עלולה לעיתים להכיל חומרים מודעינים, רק עיתונאי יהיר שלא מבין דבר בעבודת מודיעין בטוח שהוא יודע יותר טוב). ועם כל "האג'נדה" שלו, מדהים איך יואב יצחק הצליח לשתוק בנושא הזה כבר יומיים, בשעה שהשערוריה הזו מתגלגלת בחיינו, או איך שתק בנושא חקירת "צוות בטחון". האם באמת אין לו דעה או מידע בנושא, או שכאשר הסיטואציה לא נוחה לו, הוא מעדיף לא לדווח?!
כתוב תגובה ל- תוכי ושמו מוקי
4
רובינשטיין מסריח למרחקים !!
  משה   27/02/03 23:19
כתוב תגובה ל- משה
5
תגובה לתוכי
  יצחקי   27/02/03 23:19
אם על שתיקות אתה מדבר אזי יז את שטיקת פרשות נמרודי,מה אתה רוצה זה הרי נותן לחמו.
השתיקה הגדולה בפרשות נמרודי זאת העלילה נגד מזרחי נסיון הסירוס של המשטרה שיואב יצחק שותף לה היא אמירתו בפרשות נותני לחמו.
כתוב תגובה ל- יצחקי
6
תרבות שלטון
  משה מרון   27/02/03 23:49
כתבתו הטובה והחשובה של יואב יצחק מעוררת (איך אפשר שלא) תמיהות וזאת לנוכח רדיפתו האובססית של יואב יצחק אחרי הפרקליטות וניצב משה מזרחי.
לשרון יש סיבות טובות מדוע בחר בהנגבי כשר האחראי על משטרת ישראל (החתול ישמור על השמנת), פרשת סיריל קרן ושתיקתו הרועמת של עומרי שרון בפרשת העמותות. כבר כתבתי בעבר על פסילתו של שרון ע"י ועדת חקירה ממלכתית מלכהן כשר בטחון, אבל ההכשר שקיבל לכהן כראש ממשלה האחראי על שר הבטחון הינו לעג לרש. שר המשפטים טומי לפיד ידרש לתת מענה לעוותי השלטון בממשלה שהוא שותף לה ועד כה לא שמעתי מפיו ולו מילת ביקורת על המינוי השערוריתי.
טומי לפיד נבחר להביא תרבות שלטון (שאינה קיימת היום) חדשה למדינת ישראל, חוששני מר לפיד שגם 100 ימי חסד לא יהיו לך כפי שהדברים נראים היום.
כתוב תגובה ל- משה מרון
7
מינוי שר לבט"פ חדש.
  פאקו   28/02/03 00:14
עם כל הכבוד,השר הנגבי אינו מתאים לתפקיד.מספיק שהיה מעורב בפרשיה פלילית בכדי להסיר בכלל את מועמדותו.כזכור הפרקליטות לא העבירה את תיקו לבימ"ש עקב חוסר ראיות. זה אומר שהוא אשם בגדול.לכן צריך לשים מועמד מתאים יותר,ללא רבב,שיתן גב לפקודיו ויתן תחושה שיש על מי לסמוך.
כתוב תגובה ל- פאקו
8
טכס סיום כיתה ג'
  ישראל אזרחי   28/02/03 00:42
אני תוהה האם בממשלת ישראל מדובר או בטכס סיום כיתה ג'.
זה, הפירחח של הכיתה, משחק את תפקיד השריף בהצגת הסיום, עד כאן בסדר.
אך השר לבטחון פנים בממשלת ישראל ?!?!
לולא היה כה עצוב הייתי צוחק.
לאן הגעת שרון?
כתוב תגובה ל- ישראל אזרחי
9
המינוי
  ידעתי זאת   28/02/03 00:45
טוהר המידות לא בבית סיפרינן.
היום כנראה לא גאוה גדולה אים אין
על גבו של איש ציבור קופת שרצים
נשאלת שאלה?שרון יודע שזה מינוי בעיתי אז למה למנות את הנגבי?
כי אים שרון התנהג בחקירה שלו כמו שהתנהג אז מה הבעיה עים הנגבי?
לשדר אני ואתה מעל כולם השחיתות חוגגת ותמשיך לחגוג נראה איך טומי לפיד ינהג האם במחיר כיסא ישתוק או ילחם ימים יגידו טומי.תמיד אפשר להעניש בקלפי הזדמנות שניה לא תקבל ממני
מ ב ט י ח ה
כתוב תגובה ל- ידעתי זאת
10
הנגבי
  רם   28/02/03 00:51
אין לי דבר וחצי דבר נגד מר הנגבי אך יחד עם זאת תמוהה בעייני החלטת ראש הממשלה למנות את מר הנגבי לשר הממונה בעצם על המשטרה שעסקה בענייניו שאולי לא היו כל כך לגיטימיים.
המינוי הזה הוא בלשון המעטה ציני.
מר שרון יש כאן קור טוב של פסול או קולוברציה .
מצבך כבוד ראש הממשלה הוא בבחינת מי שנבחן ונחקר בנושאים שנויים במחלוקת. השאלה התמימה שלי היא מדוע לחבר את הנגבי כשר שליט על מי שאמור לחקור ? או שמא עיניינך לשים מכשול בפני מי שכבר נכשל אך מסיבות בלתי ברורות לא הוגש נגדו כתב אישום.
כתוב תגובה ל- רם
11
צחי השפן מפחיד אותנו
  המשפטנים   28/02/03 01:30
היה שפן כשר משפטים. יהיה שפן כשר לבטחון פנים. מריונטה היה ונשאר. לנדאו עוזי נכשל וכעת יבוא החלש צחי. רובינשטיין ממילא וגם ארבל צריכים להחזיר ציוד וללכת הביתה.
כתוב תגובה ל- המשפטנים
12
חתול/חלב
  אלמוגי   28/02/03 01:45
אריק היום צריך יותר מכולם תומחים לפרשיות העומדות על הפרק( של מפ' שרון)ומיוכל להסדיר זאות רק *רק איש חזק מהפכן ומרדן בעל יכול לחוק והוא ידידנו השר הנגבי ועוזרו לקואליציה ליברמן החברים מימי הפקולטה . נו יהייה לנו רע במדינה שבנינו אבל אפילו אתה אריק בעל היכולת לנוט לא תוכל עם כל העדר שהיקמתה כגולם מפראג. שוב אריק טוב תעשה לך תגדל את הנכדים.
כתוב תגובה ל- אלמוגי
13
שאלות למשה מרון
  יהודה דרורי   28/02/03 02:06
מדוע המינוי של הנגבי הינו שערוריתי ?
לא הוגשו נגדו כתבי אישום והוא לא הורשע באיזה דין שהוא. יתר על כן, השופט ברק אמר בפומבי כאשר צחי הנגבי גמר את תפקידו כשר המשפטים :"חזיתי בתיפקודם של 5 שרי משפטים והשר הנגבי היה הטוב מכולם.." לי זה מספיק.
שאלה נוספת לי אליך, מדוע אינך מזכיר את "שתיקתם הרועמת" של אהוד ברק ושל חה"כ החדש הרצוג בפרשת העמותות ורק מזכיר את עמרי שרון, מדוע ההפליה הזו..?
כתוב תגובה ל- יהודה דרורי
14
צחי הצחצחן
  אריה   28/02/03 02:26
צחי הוא רק דובדבן מרקיב על קציפתה המבאישה של הפוליטיקה הישראלית. גם אם היה נותר מחוץ לסבב המינויים. אולי רק כך תגיע צחנתה לאפו של "העם" ונאמר סוף סוף: "מספיק ודי".
כתוב תגובה ל- אריה
15
תשובות למר דרורי
  משה מרון   28/02/03 03:02
לגבי שאלתך הראשונה איני חושב שקראת בעיון את כתבתו של יואב יצחק היות והוא מתיחס לנושא ולהלן ציטוט מהכתבה:

"בימים כתיקונם, ניתן היה לצפות מפרקליטת המדינה ובמיוחד מהיועץ המשפטי לממשלה, להתנגד למינוי זה; להצביע על חוות דעתו של היועמ"ש אליקים רובינשטיין, שאומנם שלל הגשת כתב אישום נגד הנגבי - בפרשת 'דרך צלחה', אך בד-בבד עם כך, כתב חוות דעת המאירה באור בעייתי את מעשיו של הנגבי; ובכלל, לאותת - ובזאת מתמחים הרי ראשי התביעה, כי לא יוכלו להגן על מינוי זה בבית המשפט העליון. די בכך כדי להסיר מועמדות שר. והיו דברים מעולם (רפאל איתן, ראובן ריבלין)".

ושים לב לכותרת התגובה תרבות שלטון

באשר לשאלתך השניה היה כדאי שתפנה אותה ליועץ המשפטי, תיק החקירה נמצא בידיו והוא זה שצריך להחליט.
האמן לי מר דרורי שאין לי שום בעיה במידה ואהוד ברק יעמוד לדין, נהפוך הוא אולי הדבר יהווה אזהרה לראשי השלטון בהווה ובעתיד שמערכת המשפט בישראל אינה נוהגת איפה ואיפה.

כתוב תגובה ל- משה מרון
16
הכשרת השרץ
  אחד העם   28/02/03 09:56
הי אתם שם למעלה, תציצו וראו לאיזה שפל אתם מגיעים, האם קוים אדומים זזים בכזו קלות?? במדינות נאורות על הרבה פחות מזה, הנגבי היה יושב בבית סוהר ולא בבית הנבחרים. אבל מה ...... זה כנראה מה שמגיע לנו.
כתוב תגובה ל- אחד העם
17
עולם כמנהגו נוהג.
  אפרי הלפרין   28/02/03 10:58
בואו נאמר לרגע כי לא ראש הממשלה בוחר את השרים, בפועל הם נבחרים ע"י מרכזי המפלגות שלהם, ועל פי מפתח כמותי הנקבע ע"י המפלגה הקטנה ביותר הנכנסת לממשלה (מזל שלמפדל היו 6 חכי"ם ולא 5 אחרת היו לנו עוד שרים בממשלה)

אך ודאי שראש הממשלה בוחר את תפקידיהם.

היו לו 24 "ראשים" לסדר על הלוח, אם אני זוכר נכון את שיעורי ההסתברות, מדובר ב 24 עצרת שהם (כולל עיגולים של ה EXCEL ):

13,649,864,838,131,300,000,000,000 אפשרויות

כל כך הרבה אפשריות תיאורטיות היו לשרון ותראו מה שיצא בשני התפקידים המובילים את שלטון החוק, משפטים ובטחון פנים.

יותר ממה שמעידה התופעה על השרים הנבחרים היא מעידה על סדר עדיפויות מאד מאד תמוה ומוזר - אצל ראש הממשלה.
כתוב תגובה ל- אפרי הלפרין
18
משה מרון --לא ענית על שאלותי.
  יהודה דרורי   28/02/03 11:32
מה זה חשוב מה אמרה הפרקליטות או המשטרה שפישלו עם נבחרי ציבור כל כך הרבה פעמים בשנים האחרונות. האם השופט ברק לא אמין עליך ?
ביחס לשאלה השניה שאלתי מדוע אתה (אתה!) מתייחס רק לעומרי שרון ולא לאהוד ברק והרצוג.
כתוב תגובה ל- יהודה דרורי
19
על דיאלוג מענין - דרורי+מרון-אפרי
  תוקע יתד   28/02/03 12:00
התשאלות ששואל יהודה דרורי הן לעניין. ואילו התשובות שהוא תובע ממשה מרון גם הן לענין. אך לא פחות מזה הן התשובות הבהירות והמדויקות של מרון. לפיכך תמוהה קביעתו של יהודה דרורי שממנה עולה הרושם שהוא לא קיבל מענה לגופו של דבר. קיבל גם קיבל ועליו רק לעכל.

לעומת שני אלה המנהלים בכל זאת דיאלוג שיש בו ענין, הרי נסיונו של אפרי הלפרין להשתלב במערך הזה כבעל תרומה ממשית, שוב חוזר ומתגלה כניסיון מבולבל ונואש, שרק מעורר שאלה: היכן הם חבריו האמיתיים של אותו מר הלפרין, שאינם נחלצים לעזרתו להבהיר לו כי שגיונותיו ובלבולו אינם מוביאים אותו לחוף מבטחים, ומרחיקים את כולנו ממנו.
כתוב תגובה ל- תוקע יתד
20
נעתור נגד מינוי אלייקים לעליון
  צחי הנגבי   28/02/03 13:12
נעתור לבג"צ נגד מינוי הכשלון ושמו אלייקים רובינשטיין לעליון.
כתוב תגובה ל- צחי הנגבי
21
איך הפרחח הגיע לשם בכלל?
  תוקע יתד   28/02/03 16:08
איך ממנים פרחח לאחד התפקידים הרגישים ביותר בממשלה?

התנהלותו של האיש הזה פוסלת אותו מכבר לתפקידים מסוג השר הממונה על בטחון הפנים.

לאיש הזה אין גבולות. התנהגותו כהתנהגות נבל ברשות רבים, ומתעורר הרושם כי הוא נשלח לשמש כלב השמירה על שלמותה של משפחת שרון.

הסיפור הזה עלול להתפתח לפרשה הרבה יותר מורכבת משהעלה בדעתו ראש הממשלה מר שרון.
כתוב תגובה ל- תוקע יתד
22
תשובה ליהודה דרורי
  משה מרון   28/02/03 17:05
אולי תשובותי אינן לרוחך אבל תשובות קיבלת, ולעצם הענין השופט ברק מאוד מקובל עלי אבל אין להתעלם מחוות דעתו של מר רובינשטיין שלא בטוח שמינוי הנגבי יעמוד במבחן הבג"ץ. נכון הוא שאיני מתיחס לכל המקרים (יש הרבה לצערי) אלא לאלה הנוגעים ישירות לראש הממשלה שהינו "דומא ומופת" לתרבות שלטון (והדגש הוא על תרבות שלטון) שאינה קיימת. לסכום מר דרורי מינוי הנגבי הוא טעם לפגם והרגשתי היא שגם אתה פנימה בלבך מסכים לקביעה.
סוף שבוע נעים ושבת שלום.
כתוב תגובה ל- משה מרון
23
צחי הנגבי
  אמנון עזריאלי   28/02/03 19:31
ראוי לשבת במעשיהו
כתוב תגובה ל- אמנון עזריאלי
24
משהו על הדיאלוג שבין דרורי למרון
  אריאנה מורה   28/02/03 21:24
בדיאלוג הקצר שנכפה על-ידי דרורי על מרון, מבטא דרורי עמדה התומכת במינויו של הפרחח הפוליטי, הנגבי, לשר הממונה על בטחון הפנים.

עמדה זו של דרורי תמוהה בעיקר כשהוא עצמו נמנע מלהסביר את מניעי עמדתו בעת שהוא חולק על גישתו החד-משמעית של מרון - באשר למינהל תקין, ואף תובע ממנו הסברים נוספים.

חבל שדרורי שמעת לעת שולף רשימה קולעת, נבונה ובנויה כהלכה, אינו עומד בשיעור קומתו זו גם בתגובותיו. נוצר פער של ממש בין דרורי המגיב לדרורי בעל הגוון הפובלציסטי.

אני גם תמימת-דעים עם מרון שפרשת המינוי האומלל הזה של הנגבי כבר מונח כגיבנת מעיקה על כתפיו של שר המשפטים החדש, לפיד. זה אכן יהיה מבחנו המשמעותי הראשון כשר בנושא רגיש, שיתבע ממנו להתעמת עם הממנה והממונה.

בכל מקרה, אני סבורה שמרון לא התחמק כלל מתשובה לשאלותיו של דרורי - והשיב עליהן אחת לאחת.
כתוב תגובה ל- אריאנה מורה
25
אני מאזין בסתר לצחי הנגבי בטלפון
  משה מזרחי - ניצב   28/02/03 21:50
אל תדאגו - אני ניצב מזרחי מאזין לו בציתות בלי צו לכל שיחות הטלפון שלו ואנסה להשחיל לו תיק בהזדמנות... לא לדאוג...
כתוב תגובה ל- משה מזרחי - ניצב
26
תגובה לאריאנה המורה
  יעקב המורה   28/02/03 21:52
שכחת כי קיימת חזקת החפות? את בטח דבקה בחזקת הכפות עדיין... . על מה את מקשקשת? איזו מורה את בכלל?
כתוב תגובה ל- יעקב המורה
27
לאפרי המורה -אתה לא שווה תשובה
  אריאנה מורה   28/02/03 22:36
כתוב תגובה ל- אריאנה מורה
28
הופה! המופרע חזר!
  נחצ'ה   28/02/03 22:38
כתוב תגובה ל- נחצ'ה
29
13,649,864,838,131,300,000,000,000
  אפרי הלפרין   1/03/03 09:05
13,649,864,838,131,300,000,000,000 אפשרויות
תיאורטיות היו לשרון בסידור התיקים.

13,649,864,838,131,300,000,000,000

כל כך הרבה אפשריות תיאורטיות היו לשרון ותראו מה שיצא בשני התפקידים המובילים את שלטון החוק, משפטים ובטחון פנים.

יותר ממה שמעידה התופעה על השרים הנבחרים היא מעידה על סדר עדיפויות מאד מאד תמוה ומוזר - אצל ראש הממשלה.
כתוב תגובה ל- אפרי הלפרין
30
הופה! המופרע חזר!
  לבנה נשרי   1/03/03 15:09
כתוב תגובה ל- לבנה נשרי
31
מה זה מופרע? פסיכי על כל הראש!
  תוקע יתד   1/03/03 15:52
כתוב תגובה ל- תוקע יתד
32
מינוי הנגבי מעורר תהיות ?
  shlomo   1/03/03 20:53
אדם שאינו מבחין בדיוק מה מותר ומה אסור בנושא חוקי מדינת ישראל ישנה שאלה קשה על מינויו . מה בדיוק קרה לשרון שהוא מינה אותו אולי הוא התחייב לסדר לו את הענינים במשפט שעומד נגד משפחתו.
כתוב תגובה ל- shlomo
33
תפסיקו כבר לתקוע, זו בושה לאתר זה
  אהרון ברונופולסקי   1/03/03 23:00
כתוב תגובה ל- אהרון ברונופולסקי
34
הציתן לא יפריע להם לעשות ככל העולה
  פושעי אוסלו לדין   2/03/03 00:11
כתוב תגובה ל- פושעי אוסלו לדין
35
13,649,864,838,131,300,000,000,000
  אפרי הלפרין   2/03/03 01:23
אתם כולכם פשוט לא נורמלים. עד שלא תהיו כמוני לא תבינו את הפלא הזה.

אתם פשוט לא תופשים בשכל הקטן שלכם את כל האפשרויות האלה...

13,649,864,838,131,300,000,000,000 אפשרויות תיאורטיות היו לשרון בסידור התיקים.

13,649,864,838,131,300,000,000,000

כל כך הרבה אפשריות תיאורטיות היו לשרון ותראו מה שיצא בשני התפקידים המובילים את שלטון החוק, משפטים ובטחון פנים.

יותר ממה שמעידה התופעה על השרים הנבחרים היא מעידה על סדר עדיפויות מאד מאד תמוה ומוזר - אצל ראש הממשלה.
כתוב תגובה ל- אפרי הלפרין
36
מינוי פסול
  אפרים גלפרין   2/03/03 09:49
מינוי של הנגבי מעיד על שתי נקודות מרכזיות. האחת, ששרון פעZר אבק בעיני הציבור כשהבטיח שילחם בחדירת אלמנטים פליליים לליכוד.

אז מה קרה?

אחרי הברק לא הגיע הרעם...

אבל עכשיו בא יואב יצחק שכל הכבוד לו שבחר בין הבחירות שהיו לפניו: 1234567890, את הבחירה הנכונה ואמר את האמת המרה ששרון דפק את כולנו.

עושה מה שרוצה להגן על התחת שלו.

כל הכבוד ליואב, העיתונאי הכי חוקר שאני מוכר!

הבחירה של שרון בהנגבי (בחירה מס' 978345- מוכיחה את ההפך. שרון הוא שקרן גס. אפילו לא מתחמן ברמה הפשוטה ביותר. ואפילו טומוש לפיד צח כשלג לעומתו?

הייתם מאמינים שיגיע רגע שאגיד דבר כזה על לפיד?

הנקודה השניה, שהמינוי הזה נראה לשרון מועדף מבחינתו, מפני שצחי הנגבי הוא כל-כך חרוץ שיהיה מעורב בחקירות מסויימות שלולות לסבך את שרון והבנים שלו.

אז זהו - וצריך להגיד את האמת שטוב שיש עיתונאי כמו יואב יצחק שזה היה רק יריית הפתיחה שלו.

המשך יבוא. אני מבטיח לכם. מפני שאני מכיר אותו. בולדוג אמיתי. סוגר מלתעות אז זהו זה.

בכל מקרה מדובר לאור עברו של הנגבי במינוי פסול ביותר, שהוא הוצאת לשון ארוכה של שרון לעבר ציבור בוחרים. שרון שהיה הוא שנשאר. בצד גילויים מפתיעים באישיותו, הו נשאר עם שלוש רגליים. האחת, הסמויה, נדחקת תמיד לפניו ומכשילה אותו עד שהוא נופל אפיים ארצה. שרק לא ניפות ביחד אתו.
כתוב תגובה ל- אפרים גלפרין
37
יואב יצחק
  בשם המהפכה!   2/03/03 14:29
באופן כללי
אתה לא ראוי להיות עיתונאי ובטח שלא
לנהל אתר עיתונאי לכאורה.
לך הביתה ותשאיר את האור דולק ביציאה!
כתוב תגובה ל- בשם המהפכה!
38
הצעה רצינית ליואב יצחק.
  אפרי הלפרין   2/03/03 21:48
אני משתתף חדש באתר, יש לו יתרונות ויש לו חסרונות.

החיסרון הבולט הוא היכולת של אנשים להופיע בשמם של אחרים.

כל אדם רציני שיגיע לאתר, יבלה בו מספר ימים, יגיב, וכאשר שמו יזוייף בפעם הראשונה או השנייה, ייטוש וילך לו לאתרים אחרים.

וכך מנצחים דלי הלשון ודלי התבונה, ולעומתם אלה המקפידים להופיע בשמם, רק בשמם ובשום שם פרט לשמם, יעברו להם לאתרים אחרים.

לדוגמא, בגליון זה ישנן 2 גובות שלי 17 ו29 וכל השאר המתיימרים להופיע באותו שם או שם מאד דומה הם המצאות של אנשים משועממים.

החתימה האלקטרונית תטרוף לכל המשועממים האלה את הקלפים, ועד אז, אנא יתגייס יואב יצחק וייתן פתרון זמני, כל מגיב יצמיד לשמו קוד, כל שם יהיה ייחודי במערכת, ולפחות יימנעו חזרות מדויקות על אותו השם.

יואב והמערכת, תחשבו על זה.
כתוב תגובה ל- אפרי הלפרין
39
שאפרי ישמש דוגמא
  רני ספיבק   2/03/03 21:53
רעיונו הדיגיטלי של אפרי הלפרין נשמע מכובד וראוי להתיחסות רצינית. אך לפני שיתבע מעורך ובעלי האתר לעשות את העבודה הזאת, כדאי שאפרי עצמו ישמש דוגמא נאותה ויפסיק להשתמש בפסבדונים "מנאצים" (כלשונו) את כל מי שדעתו לא נחשבת בעיניו.
כתוב תגובה ל- רני ספיבק
40
אפרי לא הכי הכי מדייק בעובדות
  המופתע   2/03/03 22:02
אפרי לא פוסק מלהפתיע בחוש ההומור שלו. הוא כותב ליואב יצחק בין יתר דריו את המשפטים הבאים:

"בגליון זה ישנן 2 תגובות שלי 17 ו29 וכל השאר המתיימרים להופיע באותו שם או שם מאד דומה הם המצאות של אנשים משועממים."

מוזר ספרתי את התגובות ויש בסך הכל שלוש של הלפרין, אז על מה הוא מדבר? כל השול הן שלו. תבדקו בעצמכם.
כתוב תגובה ל- המופתע
41
הופה! המופרע חזר!
  נחצ'ה   2/03/03 23:29
כתוב תגובה ל- נחצ'ה
42
צחי הנגבי
  נתן   5/03/03 08:48
מקווה אני ששר לבטחון פנים לא יהיה ציתן לפי דברי המשורר לכן מקווה אני שהוא יהיה הוא עצמו.
כתוב תגובה ל- נתן
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il