|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
אודי מכרמיאל |
|
30/05/10 17:56
|
|
|
|
לכל המומחים למיניהם לא צריך רכבת קלה מכרמיאל לקריות וחיפה,
מה שכן חסר זו היא רכבת מכרמיאל למרכז.
|
|
כתוב תגובה ל-
אודי מכרמיאל
|
|
|
|
2 |
|
|
דוד י. |
|
30/05/10 18:57
|
|
|
|
לסלול לרכבת כבדה וקלה, וכביש אספלט במקביל ! !
זה חסכוני !
למה במקום לסלול כביש נורמלי עם 3 נתיבים לכל כיוון - עובדים כאן כמו מדינת עולם שלישי ?
מסלול אחד, שני מסלולים, ...
הרי עלות הכלים לכל יום היא במצטבר עצומה - וכאשר עושים הכל באותו מכרז ועבודה החיסכון גבוה לפחות פי 1.5 מאשר בנפרד !
|
|
כתוב תגובה ל-
דוד י.
|
|
|
|
3 |
|
|
התבלבלת עידן |
|
30/05/10 20:26
|
|
|
|
הצגת בלבול וחוסר הבנה
יש החלטות שאינן כלכליות. כך היה לגבי המוביל הארצי, וכך לכל החלטה שיש לה משמעות לדורות.
הדרישה היתה כל הזמן רכבת אמיתית, ולא "רכבת קלה" על מה שאין בה.
אתה פשוט הצגת עובדות לא נכונות
וכל כך התפעלת מעצמך שקראת לזה שלומיאליות
שלומיאל זה מי שמנסה לסובב עובדות מחוסר הבנה
|
|
כתוב תגובה ל-
התבלבלת עידן
|
|
|
|
4 |
|
|
אורי פ |
|
30/05/10 20:43
|
|
|
|
אלה אותם פקידים שתירפדו התפלת מי ים, העריכו באופן שגוי את הרכבת לירושליים את הרכבת הקלה בירושליים, וכו'. לא הבנתי מדוע מוצא פיהם קדוש עד שמבקר הדינה "קורע" אותם על השטויות שלהם.
|
|
כתוב תגובה ל-
אורי פ
|
|
|
|
5 |
|
|
טל2 |
|
31/05/10 16:00
|
|
|
|
ברור שעורכי המחקר עשו אותו כשהמטרה מסומנת והממצאים משרתים את המטרה. איך בדיוק ולאן יעלמו 8 מליון נוסעים?!
רכבת קלה יכולה להסיע יותר נוסעים מרכבת כבדה? הנוסעים לא יאהבו את התחנות? הרי כיום לרוב התושבים בגליל יש רכב, אז
הם לא יוכלו לנסוע לתחנת הרכבת הכבדה 3 דקות?!
המחקר הזה דוגמא מובהקת למחקרים מוטים שמטרתם לחבל במאמצי הממשלה להניע תוכניות שתקועות בגלל הממשלות הקודמות. ההתערבות של חבר כנסת מסיעת חד"ש הערבית קיצונית רק מחשידה שכל מטרתו לתקוע הלאה את תוכניות הממשלה.
|
|
כתוב תגובה ל-
טל2
|
|
|
|
6 |
|
|
ביטחוניסט |
|
2/06/10 11:37
|
|
|
|
|
7 |
|
|
בלון סרק |
|
2/06/10 21:36
|
|
|
|
ניסית לייצר סקופ, מחוסר הבנה על מה כל הסיפור
הרכבת תשנה את המציאות ההקפית
רכבת קלה זו המצאה של טחינת מים , "עשיית כאילו"
לא שמת לב שכתבת לוקשים ??
|
|
כתוב תגובה ל-
בלון סרק
|
|
|
|
8 |
|
|
שביטון |
|
2/06/10 21:39
|
|
|
|
גיבוב שטויות מיותר. רכבת קלה משמשת מרכזים עירוניים ואילו המרחק בין כרמיאל לעכו ושירות ההמשך מחייב רכבת רגילה לכל דבר. הכותב מריח כמי שמונע מסיבות אחרות.
|
|
כתוב תגובה ל-
שביטון
|
|
|
|
9 |
|
|
בר ברע |
|
3/06/10 09:20
|
|
|
|
בכרמיאל והסביבה כמחצית מאוכלוסית ר"ג.
יש כביש מהיר מכרמיאל לעכו. 20 דקות מכרמיאל לתחנת הרכבת בעכו. לעומת זמן הגעה ממוצע של 12 דקות מאיזורי המגורים שבכרמיאל לת. רכבת (עתידית) בכרמיאל.
כל מה שצריך הוא להעלות תדירות קוי האוטובוסים, שמימלא עוברים בתחנת הרכבת של עכו ובהמשך גם בקריות.
כך שבכסף קטן ניתן לפתור בעיה קטנה.
|
|
כתוב תגובה ל-
בר ברע
|
|
|
|
10 |
|
|
תות שדה |
|
3/06/10 15:18
|
|
|
|
מנסיוננו העשיר בענייני שרי תחבורה לא יתבצע פרויקט זה כמו שלא התבצעו כל פרוייקי הרכבות למינהם קלות כבדות, רגילות ודמיוניות. עד שיתילו לבנות, אם בכלל השר כץ יעלם מן המפה. הוא לא יהיה חייב כלום להבטחותיו כמו שכל קודמיו לא בצעו שום תכנית הכול רוח וצלצולים ורכבת אין
|
|
כתוב תגובה ל-
תות שדה
|
|
|
|
11 |
|
|
לונה פארק |
|
4/06/10 17:33
|
|
|
|
|
12 |
|
|
המפוזר מכפר אז"ר |
|
5/06/10 00:39
|
|
|
|
|
13 |
|
|
אםרת שדר |
|
5/06/10 02:12
|
|
|
|
משהו מסריח בכל אסופת הטוקבקים הנחזית להיות בעד רכבת כבדה ונגד רכבת קלה. לא אתפלא אם משרד התחבורה עומד מאחורי הטוקבקים. אחד הסימנים המובהקים לטוקבקים מוזמנים הוא תקיפת השליח, קרי הכתב, במקום התייחסות לעצם העניין.
יושב מרכז מידע ומחקר של הכנסת, שזה גוף בלתי פוליטי ובלתי תלוי וקובע קביעה שאינה משתמעת לשתי פנים. והנה לנו שני מותקפים - גם מרכז המידע וגם הכתב.
|
|
כתוב תגובה ל-
אםרת שדר
|
|
|
|
14 |
|
|
יוסף לוינשטיין |
|
6/06/10 00:28
|
|
|
|
בס"ד
על אוטובוסים לא חשבו והם אינם יכולים להכנס לשטח להוביל חילים בגלל גחון נמוך ואין כושר עבירות.
הרכבת צריכה להוביל טנקים ותומ"ת ונושאי טילים.
הא כיצד יעבירו ברק"ל?
|
|
כתוב תגובה ל-
יוסף לוינשטיין
|
|
|
|