s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חשיפה: מחדל הרכבת לגליל
מאת: עידן יוסף  |  30/05/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אנחנו לא צריכים רכבת קלה
  אודי מכרמיאל   30/05/10 17:56
לכל המומחים למיניהם לא צריך רכבת קלה מכרמיאל לקריות וחיפה, מה שכן חסר זו היא רכבת מכרמיאל למרכז.
כתוב תגובה ל- אודי מכרמיאל
2
לסלול לרכבת כבדה וקלה !
  דוד י.   30/05/10 18:57
לסלול לרכבת כבדה וקלה, וכביש אספלט במקביל ! ! זה חסכוני ! למה במקום לסלול כביש נורמלי עם 3 נתיבים לכל כיוון - עובדים כאן כמו מדינת עולם שלישי ? מסלול אחד, שני מסלולים, ... הרי עלות הכלים לכל יום היא במצטבר עצומה - וכאשר עושים הכל באותו מכרז ועבודה החיסכון גבוה לפחות פי 1.5 מאשר בנפרד !
כתוב תגובה ל- דוד י.
3
החלטה פוליטית ראויה -לא כלכלית
  התבלבלת עידן   30/05/10 20:26
הצגת בלבול וחוסר הבנה
יש החלטות שאינן כלכליות. כך היה לגבי המוביל הארצי, וכך לכל החלטה שיש לה משמעות לדורות.
הדרישה היתה כל הזמן רכבת אמיתית, ולא "רכבת קלה" על מה שאין בה.
אתה פשוט הצגת עובדות לא נכונות
וכל כך התפעלת מעצמך שקראת לזה שלומיאליות
שלומיאל זה מי שמנסה לסובב עובדות מחוסר הבנה
כתוב תגובה ל- התבלבלת עידן
4
עוד פעם הפקידים?
  אורי פ   30/05/10 20:43
אלה אותם פקידים שתירפדו התפלת מי ים, העריכו באופן שגוי את הרכבת לירושליים את הרכבת הקלה בירושליים, וכו'. לא הבנתי מדוע מוצא פיהם קדוש עד שמבקר הדינה "קורע" אותם על השטויות שלהם.
כתוב תגובה ל- אורי פ
5
איך "יצטמצמו" 8 מליון נוסעים?!
  טל2   31/05/10 16:00
ברור שעורכי המחקר עשו אותו כשהמטרה מסומנת והממצאים משרתים את המטרה. איך בדיוק ולאן יעלמו 8 מליון נוסעים?!
רכבת קלה יכולה להסיע יותר נוסעים מרכבת כבדה? הנוסעים לא יאהבו את התחנות? הרי כיום לרוב התושבים בגליל יש רכב, אז
הם לא יוכלו לנסוע לתחנת הרכבת הכבדה 3 דקות?!
המחקר הזה דוגמא מובהקת למחקרים מוטים שמטרתם לחבל במאמצי הממשלה להניע תוכניות שתקועות בגלל הממשלות הקודמות. ההתערבות של חבר כנסת מסיעת חד"ש הערבית קיצונית רק מחשידה שכל מטרתו לתקוע הלאה את תוכניות הממשלה.
כתוב תגובה ל- טל2
6
בחירום יעבירו טנקים בקלה?
  ביטחוניסט   2/06/10 11:37
כתוב תגובה ל- ביטחוניסט
7
זה לא כלכלה -זו הציונות
  בלון סרק   2/06/10 21:36
ניסית לייצר סקופ, מחוסר הבנה על מה כל הסיפור הרכבת תשנה את המציאות ההקפית רכבת קלה זו המצאה של טחינת מים , "עשיית כאילו" לא שמת לב שכתבת לוקשים ??
כתוב תגובה ל- בלון סרק
8
קשקשת עיתונאית מכוונת
  שביטון   2/06/10 21:39
גיבוב שטויות מיותר. רכבת קלה משמשת מרכזים עירוניים ואילו המרחק בין כרמיאל לעכו ושירות ההמשך מחייב רכבת רגילה לכל דבר. הכותב מריח כמי שמונע מסיבות אחרות.
כתוב תגובה ל- שביטון
9
אין צורך ברכבת
  בר ברע   3/06/10 09:20
בכרמיאל והסביבה כמחצית מאוכלוסית ר"ג.
יש כביש מהיר מכרמיאל לעכו. 20 דקות מכרמיאל לתחנת הרכבת בעכו. לעומת זמן הגעה ממוצע של 12 דקות מאיזורי המגורים שבכרמיאל לת. רכבת (עתידית) בכרמיאל.
כל מה שצריך הוא להעלות תדירות קוי האוטובוסים, שמימלא עוברים בתחנת הרכבת של עכו ובהמשך גם בקריות.
כך שבכסף קטן ניתן לפתור בעיה קטנה.
כתוב תגובה ל- בר ברע
10
עוד פרויקס שלא יקרה
  תות שדה   3/06/10 15:18
מנסיוננו העשיר בענייני שרי תחבורה לא יתבצע פרויקט זה כמו שלא התבצעו כל פרוייקי הרכבות למינהם קלות כבדות, רגילות ודמיוניות. עד שיתילו לבנות, אם בכלל השר כץ יעלם מן המפה. הוא לא יהיה חייב כלום להבטחותיו כמו שכל קודמיו לא בצעו שום תכנית הכול רוח וצלצולים ורכבת אין
כתוב תגובה ל- תות שדה
11
תבינו--הם מתכוונים לרכבת הרים
  לונה פארק   4/06/10 17:33
כתוב תגובה ל- לונה פארק
12
רכבת ההפתעות עם הקטר שלא נסע
  המפוזר מכפר אז"ר   5/06/10 00:39
כתוב תגובה ל- המפוזר מכפר אז"ר
13
טוקבקים מטעם מש' התחבורה?
  אםרת שדר   5/06/10 02:12
משהו מסריח בכל אסופת הטוקבקים הנחזית להיות בעד רכבת כבדה ונגד רכבת קלה. לא אתפלא אם משרד התחבורה עומד מאחורי הטוקבקים. אחד הסימנים המובהקים לטוקבקים מוזמנים הוא תקיפת השליח, קרי הכתב, במקום התייחסות לעצם העניין.

יושב מרכז מידע ומחקר של הכנסת, שזה גוף בלתי פוליטי ובלתי תלוי וקובע קביעה שאינה משתמעת לשתי פנים. והנה לנו שני מותקפים - גם מרכז המידע וגם הכתב.
כתוב תגובה ל- אםרת שדר
14
רק"ל או כבדה
  יוסף לוינשטיין   6/06/10 00:28
בס"ד
על אוטובוסים לא חשבו והם אינם יכולים להכנס לשטח להוביל חילים בגלל גחון נמוך ואין כושר עבירות.
הרכבת צריכה להוביל טנקים ותומ"ת ונושאי טילים.
הא כיצד יעבירו ברק"ל?
כתוב תגובה ל- יוסף לוינשטיין
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il