|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
dodel |
|
19/06/10 08:24
|
|
|
|
|
|
|
|
את הקשקוש הזה ! |
|
19/06/10 17:58
|
|
|
|
|
|
|
|
של השב"כ עד כה |
|
19/06/10 18:48
|
|
|
|
|
|
|
|
אולי כל העם שב"כ? |
|
19/06/10 21:50
|
|
|
|
|
2 |
|
|
אזרח מפוכח |
|
19/06/10 08:52
|
|
|
|
כשיפסיקו להתעניין בה, תחפש כותרת חדשה כדי להשאר במודעות.
לא נופתע אם תעשה עוד צעד טיפשי וחסר משמעות.
גם ההתאסלמות שלה זו רק בעיה שיצרה לעצמה. היא רק קוריוז ותו לא. נגד מי היא מתריסה?
מה המשפחה שלה חושבת עליה?
להפסיק להתעניין בה יעשה את העבודה הכי נכונה.
|
|
כתוב תגובה ל-
אזרח מפוכח
|
|
|
|
3 |
|
|
ekhe |
|
19/06/10 08:53
|
|
|
|
|
4 |
|
|
1.5מליארד נראה... |
|
19/06/10 09:03
|
|
|
|
שטלי הצטרפה לדת שאלוהים אוהב יותר ואולי הברכה שאלוהים נתן לאברהם מתקימת אצל בנו ישמעאל ולא אצל בני יצחק?!
|
|
כתוב תגובה ל-
1.5מליארד נראה...
|
|
|
|
|
|
|
ליהודים אין מה... |
|
19/06/10 12:58
|
|
|
|
|
|
|
|
=בורות ונחשלות... |
|
19/06/10 15:57
|
|
|
|
שיהפכו את היהודים לנתינים של האיסלם.טלי הקדימה והצטרפה אליהם.
|
|
כתוב תגובה ל-
=בורות ונחשלות...
|
|
|
|
|
|
|
פלא יועץ |
|
19/06/10 22:41
|
|
|
|
שמח הציפור שלו יוכל לקלוט ולהבין. -גרגרי חול יש לרוב גלויים לעין כל ,ניתן לקחתם להתיחם בחום ולהופכם לכל כלי זכוכית בכל צורה ,גודל וצבע,אך אם הוא נופל הוא מיד נשבר ומתרסק לרסיסים,כך הוא העולם המוסלמי.היהודים משולים ליהלומים ,יש מהם מעט, מוכנים להשקיע כל מאמץ לגלותם במאווה האדמה.הם יקרי ערך,הם יפים ונוצצים באור יקרות,הם חזקים ובלתי משתנים{אין חומר בטבע חזק מהם}ובכל מקום או תכשיט שתשים אותם הם מוסיפים לו ערך וחן. ולכן היהודים מסמלים את האמת ה א-לוקית הנצחית והבלתי משתנית עד עולם.
|
|
כתוב תגובה ל-
פלא יועץ
|
|
|
|
5 |
|
|
סיישל |
|
19/06/10 09:46
|
|
|
|
טלי בחרה בדרך חיים, שתממש אותה באופן פרטי! זה לא מעניין לא אותי ולא את הציבור הישראלי! הפירסום שניתן לה מיותר ויש בו איזה אלמנט מיסחרי, תעמולתי, שמגמתו לפרסם את פחימה ודעותיה. מאיזו סיבה אחרים שהחליפו את דרך חייהם לא הולכים עם דגל, ועושים זאת בשקט ומאיזו סיבה אני ועם ישראל חייב לפגוש את תמונתה , וליקרוא דעות וביאוגרפיה של חריג, מתוסכל, שמחפש את עצמו!
|
|
כתוב תגובה ל-
סיישל
|
|
|
|
|
|
|
התאסלמה,הבבות.... |
|
19/06/10 09:56
|
|
|
|
פינטו,רנטגן,אלעזר,ברוך ודומיהם לבושים כמו החרדים האשכנזים עם קפוטות ושטרימל כמו כמרים פולנים מהמאה ה-17או מגדיל איפרגן שזורק נרות לאש כמנהג הנוצרים וכו........מה יש ביוצאי מרוקו שכך הולכים שולל אחרי עבודה זרה?!
|
|
כתוב תגובה ל-
התאסלמה,הבבות....
|
|
|
|
|
|
|
אלישמע |
|
19/06/10 11:10
|
|
|
|
מאיפה הבאת את דרעי לסיפור הזה? ומה עם אדון טננבאום? ומה עם גברת ענת קם? ומה עם מר קלינברג? גם הם היו מרוקאים? אתה כותב מתוך בורות וגזענות.
|
|
כתוב תגובה ל-
אלישמע
|
|
|
|
|
|
|
אקירו קורוסווה |
|
19/06/10 17:33
|
|
|
|
אילו היה סיישל מסוגל לקרוא מאמר ללא דיעות מוקדמות, הוא היה קולט את דברי העיתונאי יהונתן דחוח הלוי, שעשה לטלי פחימה חור בראש ורדף אחריה עד שניאותה להתראיין. מכאן נובע שלא טלי פחימה מעונינת להתפרסם, אלא העיתונות רודפת אחריה ומעונינת לפרסם עליה מאמרים.
אם יש לסיישל טענות על כמות הפירסומים על התאסלמות טלי פחימה, שיפנה לעיתונאים שרודפים אחריה ולא נותנים לה מנוח.
למיטב הבנתי, טלי פחימה בורחת מכל פירסום והתאסלמה מתוך נימוקים אישיים, לא לצרכי פירסום.
|
|
כתוב תגובה ל-
אקירו קורוסווה
|
|
|
|
6 |
|
|
די |
|
19/06/10 09:50
|
|
|
|
|
|
כתוב תגובה ל-
די
|
|
|
|
7 |
|
|
עם מטורפת הזויה |
|
19/06/10 09:59
|
|
|
|
|
8 |
|
|
יהוידע |
|
19/06/10 10:01
|
|
|
|
אדוני,
לא קראתי הכתבה. האם הגברת הנכבדה שווה כתבת פרסום כה ארוכה?
האם לא מתאים לה לשבת בחיק משפחתה החדשה המאמצת אותה בחום מבלי שנשמע עליה ומבלי שנזכירה?
רדו ממנה! היא לא שווה שנזכירה!
|
|
כתוב תגובה ל-
יהוידע
|
|
|
|
9 |
|
|
רשומון |
|
19/06/10 10:07
|
|
|
|
|
|
|
|
אקירו קורוסווה |
|
19/06/10 12:00
|
|
|
|
אני לא מזדהה עם הטוקבקים השליליים על גב' פחימה. הם מוכיחים את טענותיה. התפעלתי מהיושר שלה. אני מאחל לה הצלחה בדרך שבחרה לעצמה. לכלנו יש זכות להגשים את עצמנו בכל דרך שנראית לנו.
|
|
כתוב תגובה ל-
אקירו קורוסווה
|
|
|
|
|
|
|
סיישל |
|
19/06/10 14:12
|
|
|
|
וחבלי ההתבגרות שלה, התיסכולים, הרצון להתפרסם, אופן גדילתה, וכו' לא רק שלא מעניינים הם דוחים? מצידי שתתנזר אחר כך!ואחרי כן, יש את בודהה ושבטים באפריקה! והשמים הם הגבול- מה לי ולעם ישראל בכל הקטע שלה?
|
|
כתוב תגובה ל-
סיישל
|
|
|
|
|
|
|
אקירו קורסווה |
|
19/06/10 17:24
|
|
|
|
זכותה של פחימה לאמץ כל דת שמוצאת חן בעיניה: איסלאם, בודהיזם, you name it. עם ישראל לא צריך להתערב בשיקול הדעת הדתי של אזרחיו. לכן הטוקבקים השליליים על פחימה משאירים לי טעם רע בפה.
|
|
כתוב תגובה ל-
אקירו קורסווה
|
|
|
|
10 |
|
|
פיגוע מכונן אצלה |
|
19/06/10 10:28
|
|
|
|
|
11 |
|
|
גילוי אמת מחרידה |
|
19/06/10 10:31
|
|
|
|
הפחימה הזו חונכה בבית ערבי מרוקאי של בני דת משה ,על תרבות , מנהגים ושפה ערבית ! בדיוק כמו וואנונו המרוקאי.
|
|
כתוב תגובה ל-
גילוי אמת מחרידה
|
|
|
|
|
|
|
הגילוי - אתה גזען |
|
20/06/10 15:54
|
|
|
|
הבוגדים מהצד האשכנזי, יש המון כאלה.
חלקם אנטישמים גדולים, תוכל לראות אותם מתחבקים עם אחמדינג'אד נאסראללה ויתר חבריהם הטרוריסטים.
|
|
כתוב תגובה ל-
הגילוי - אתה גזען
|
|
|
|
|
|
|
נועם כהן |
|
22/07/10 17:13
|
|
|
|
אולי כן ואולי לא...
מה שבטוח לא חסר אויבים שלנו שנפלו בתרבות הנוצרית(המתבוללת)
עין ערך א. ב.(ג.) יהושע שיצאו נגד מדיניות עם ישראל("מדיניות הכיבוש")
|
|
כתוב תגובה ל-
נועם כהן
|
|
|
|
12 |
|
|
אלישמע |
|
19/06/10 10:41
|
|
|
|
ואין משמעות למה שהיא אומרת. בחורה מסכנה שלוקה בנפשה.
|
|
כתוב תגובה ל-
אלישמע
|
|
|
|
13 |
|
|
קורןנאוה טבריה |
|
19/06/10 11:15
|
|
|
|
עיוות ובורות לטלי מאום אל פחימה!=כמוך,גם אני ילידת הארץ שנולדה לאימא עולה ממרוקו הי"ד!ובניגוד לך,ברצוני להעמידך על כמה טעויות הנובעות מבורות זועקת לשמיים!=היללת ושיבחת את האיסלאם הדוגל בשיוון ואמונה,אשמח אם תשיבי לכמה משאלותיי:הידעת שדין מוחמד בסייף כי"לא תדורנה שתי דתות תחת כפיפה אחת"?!הידעת שעל פי הקוראן אברהם נתן את כנען לישראל ואת ערב לישמעאל כדי ליצור מצב שהם לא ילחמו זה בזה?!הידעת שהטלאי הצהוב הוא המצאה איסלאמית של יורשו של מוחמד,עומר הכליף,שאחת מגזרותיו היה על היהודים לענוד טלאי צהוב ועל הנוצרים טלאי כחול?!הידעת שחאג'אמין אל חוסייני בבפגישתו עם היטלר ב-1941 ודן עימו ב"הפתרון הסופי"של יהודי "פלשתינה" והודה בפניו כי:"קיים דמיון מובהק בין האיסלאם לנאציזם"?!הידעת שב-1884 הוצא צו נגד יהודי מרוקו המאמינים לעבוד בשבת הקדושה,לשאת משאות כבדים,לנקות ביבי ובתי כסא ללא תשלום?!המשך יבוא בתגובתי חלק ב'.
|
|
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה
|
|
|
|
|
|
|
גזען אשכנזי |
|
19/06/10 12:08
|
|
|
|
|
|
|
|
קורןנאוה טבריה |
|
19/06/10 12:53
|
|
|
|
ואנטי ישראלית מסוגך הנקלה והמאפיין את רוב השמאל האנטישמי שמפחד(ת) להזדהות בשמך=וגם גאה מאוד במוצאי המרוקאי=לא הייתי מחליפה את מוצאי בשום עדה אחרת=ואם קוראים לזה גזענות?אז אני גזענית גאה!!!!!!!!!!!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה
|
|
|
|
|
|
|
קשיש יליד הארץ |
|
19/06/10 16:44
|
|
|
|
בלעדנו היתם נישארים אצל המלך האהוב במרוקו עד היום. אנחנו לחמנו בדמנו במלחמות ישראל על מנת שטיפוסים כמוך, וואנונו וטלי פחימה יוכלו לגדול בישראל . והיום תוכלו לקלל את אותם אלה שלחמו עבורכם והקימו את מדינת ישראל אליה ברחתם מהערבים במרוקו.
|
|
כתוב תגובה ל-
קשיש יליד הארץ
|
|
|
|
|
|
|
קורןנאוה טבריה |
|
19/06/10 19:01
|
|
|
|
|
14 |
|
|
קורן נאוה טבריה |
|
19/06/10 11:41
|
|
|
|
עיוות ובורות!בהמשך לחלק א':הידעת שב-1032 נרצחו 6000יהודים בפס שבמרוקו וב-1146הותקפו בפס ובמראכש ע"י האלמווחידים וטבחו ב-200אלף חללים,ובנותרים הפצירו להתאסלם ומשסרבו נטבחו עוד מאה אלף=והנותרים המירו את דתם בלית ברירה?! הידעת שב-1160 הותקף ונקרע לגזרים בלינץ' ידידו של הרמב"ם,אבן שושן,בהתפרצות קנאית איסלאמית ובעקבות זאת עזב הרמב"ם את ביתו בפס?!זהו חלק קטנטן בנוגע למרוקו שלך!לטענתך:"החברה הכואבת והמדממת" באום אל פחימה השרויה תחת "כיבוש"ציוני ישראלי "אכזרי"?האמנם?אם כך מדוע נחרדים ערביי ישראל ה"מקופחים"וה"נרדפים" כדברייך מלחיות תחת שלטון ערבי שקורא לעצמו"פלשתיני"?כפי שהציע ליברמן?=מדוע הם מתעקשים לחיות רק תחת"כיבוש"ישראלי"אכזרי"?!הידעת שששת המיליונים היו מוכנים להתחלף עם ערביי ישראל ה"מדממים והכואבים" גם ב"נאצים"?!אילו השכלת מעט בהיסטוריה לא היית מרהיבה עוז לשקר ולסלף את האמת ולהשתמש גם בעלילת דם ה"כיבוש" משום שיהודים אינם כובשים בארצם ומעולם לא היו =ויש בידי תילי תילים של הוכחות ואמיתות לכך כולל מפי ערבים הגונים וישרים! המשך בחלק ג'!
|
|
כתוב תגובה ל-
קורן נאוה טבריה
|
|
|
|
|
|
|
גילוי אמת מחרידה |
|
19/06/10 12:14
|
|
|
|
השתיים מאותה תפוצה ערבית מרוקאית בת דת משה שמזהמת כל חלקה טובה במדינת ישראל התרבותית .
|
|
כתוב תגובה ל-
גילוי אמת מחרידה
|
|
|
|
|
|
|
קורןנאוה טבריה |
|
19/06/10 13:00
|
|
|
|
יותר מטלי פחימה המטופשת והאומללה=גם אין מה להשוות!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה
|
|
|
|
|
|
|
שמאלן לאומי |
|
19/06/10 16:50
|
|
|
|
זה שאת ערבית מרוקאית בת דת משה כמו שהיתה טלי פחימה זה ברור. זה שאת רווקה ,זה גם ברור , עכשיו רק הינו מבקשים לראות את פרצופך בלי רעלה ערבית ..
|
|
כתוב תגובה ל-
שמאלן לאומי
|
|
|
|
|
|
|
קורןנאוה טבריה |
|
19/06/10 19:06
|
|
|
|
|
15 |
|
|
הדודה קלרה |
|
19/06/10 11:48
|
|
|
|
אל תשלי את עצמך,בזמן שנותנים לך לפטפט את עצמך לדעת, כבר מתככנים באופן ציני להיות תרנגולת כפרות-את תקריבי את עצמך למען אללה,גם אם אינך רוצה. יבושם לך עם עמך החדש.
|
|
כתוב תגובה ל-
הדודה קלרה
|
|
|
|
16 |
|
|
סתם אחד |
|
19/06/10 11:56
|
|
|
|
|
17 |
|
|
צנחן |
|
19/06/10 11:57
|
|
|
|
תודה ליונתן דחוח הלוי על הכתבה המעניינת.אני מוצא את עצמי מבין מאוד חלק מהתובנות שלה ותוכלו למצוא אותם-את התובנות-אפילו אצלכם הקוראים אם תביטו טוב טוב פנימה.אלא מה הסקת המסקנות שלה שגוייה לחלוטין על פי דעתי.מה הייה לנו כאן??בחורה מצפונית שגדלה מבלי שיהיה לה שום מאור שיישב את הסתירות שהתגלו בה בגיל ההתבגרות וכך המאבק הפנימי נמשך בה והביא לתוצאה שכזאת.בחורה רגישה מאוד לעוול.לא אטעה אם אומר שסיבוב רעיוני שכזה יכול לקרות רק אצל בחורה שכזאת רגישה לעוולות חברתיות .אני יודע שהכי קל לפטור את הכתבה בתגובות כגון :"זונה" "בוגדת" "מכוערת "ועוד כהנה וכהנה.....אין היריעה מספקת להתווכח עם חבריי המגיבים בזעם כי גם הם כמוה רגישים לעוולות ואי צדק אלא מה?בכל חברה יש מקומות לשיפור ולתיקון אם תיקח כל פגם חברתי תקצין אותו הוא ייגרום לך בסיכומו של עניין להחזיק רובה ביד ראו למשל את פרשת החרדים או המשט כמה אמוציות "נחלבו"מאיתנו ושם שגתה פחימה בחוסר נסיונה בגרותה ואופייה.ממקרה טלי פחימה העצוב הייתי מתרה ומזהיר את חבריי המגיבים הישמרו מקיצוניות לסוגיה היא מסוכנת.הרוח האנושית היא גדולה ועצומה אם רק תספק את הסיבה היא תעשה מעשים גרנדיוזים לטוב ולרע שום דבר אינו עומד בדרכה אפילו לא מוות כך שמעשיה של פחימה הינם "קטנים"אפילו יחסית ליכולת הנפש שלה ..אני מסכים איתה בחלק מהדברים שנכתבו למשל על תל-אביב מולדתו של היהודי החדש האגוצנטרי הסמים והחינוך הקלוקל שהפך כזה עם השנים.חבר טוב שלי רופא במקצועו מכנה את תל אביב "פי-הטבעת של מדינת ישראל".וזו כמובן גם אמירה כוללנית.אני מסכים איתה שהציונות כפי שלבשה פנים חדשות אינה מייצגת אפילו אותי כי מהי ציונות??רדיפה אחרי כסף??חומר??צינות היא מצב נפשי של כמיהה מזה דורות לארץ אבותינו וליסודות הנפשיים חברתיים פסיכיים שמהם העם הזה קורץ בגלות בת אלפיים.הרצון לקום בבוקר לבנותה לחיות בה לשפרה לחונן רגביה כפי שכתב אבן גבירול.וברגע שגברת פחימה לקחה את פגמי החברה שלנו מחד והקצינה אותם והתעלמה לחלוטין מפגמי החברה האיסלאמית השכנה לנו הרי הנתיב אל המדרון הייה סלול ומוכן.וזאת בעצם אכזבתי הגדולה ממנה.ניכר בה שאין היא אשת מחשבה ולמידה גדולה אלא בעלת נפש רכה שבמקרה הייתה כאן בסביבה והתרגשה מהאיסלם ייתכן מאוד כפי שקרה בהיסטוריה שאם הייתה מתגוררת בארצות הברית הייתה מתוודעת לנצרות הייתה הופכת לנוצרייה .אני יכול לכבד את בחירותיה שבעיניי אינן עמוקות אלא אמוציונאליות וזה ייתרון הכתבה הזאת על פני ססמאות נבובות בעיתונות הכללית.דחוח הלוי אוליי שלא במתכוון מציג את פחימה כפי שהיא ללא מסכות הגבורה וההקרבה וההתרסה .פשוטה .עממית.כעוסה.מרירה קצת.ומאוד אמוציונאלית.פחימה שגדלה במקום לא קל בסביבה לא פשוטה בביית קשה.פחימה היא פחימה היא לא קארל מרכס ולא ניטון .רק פחימה עם כל הכבוד והצניעות.ופתאום כמו האדם שמצמידים לו מיקרופון ברחוב נאלץ ללבוש חליפה של חכם גדול בעל כורחו.אם נבין את הראיון הזה כפי שהוא לא נצטרך לראיין אותה יותר נבין את החומר ואת הרעיון ודיי.אפילו לא נכעס יותר בתגובות פאבלוביות .אפשר הייה להסכים איתה אפילו בחלק מהדברים אך מכיוון שהוציאה עצמה מאיתנו אין היא ודבריה חשובים יותר כפי שנאמר "המוציא את עצמו מהכלל כופר בעיקר.
רק אנקדוטה קטנה המתאבד ששינה את עולמך???פגשתי בו שם בפיגוע הזה או בשאריות שלו אבל לא התעכבתי אצלו יותר מידיי כי ביהדות שלי רצים להציל את הפצועים וזה מה שעשינו כולנו היצלנו את הברמנית השרופה מכויות ופצועה קשה ואוליי זה ההבדל הגדול בינינו עכשיו אתם תחריבו וא
|
|
כתוב תגובה ל-
צנחן
|
|
|
|
|
|
|
אבזם |
|
19/06/10 23:18
|
|
|
|
הנהנתי בליבי לאורך קריאת תגובתך. ניכר בלשונך שאתה אדם שקול ותבוני, לא מתלהם ולא שולף ססמאות מן המותן לעת כעס. זוהי תגובה ראויה - תגובה שמכוונת לשכל ולא למעיים. נכון שמאכזב לקרוא על אחת העם שבוחרת בדרך החושך, אבל גם לא צריך להסיק מסקנות כאילו מדובר באישה צלולת דעת או חשובה. בסופו של דבר, זהו מקרה של ילדה כעוסה שעוזבת את הבית בבכי כי ההורים לא הסכימו לקנות עבורה את הצעצוע שבו חפצה. יש בתל אביב מן הרקב שעליו פחימה מדברת, אבל תל אביב היא גם עיר תוססת ויפהפיה. האנשים שיושבים בבתי הקפה באבן גבירול אולי שטחיים, אבל הם אנשים טובים והם נהנים מן החיים מבלי לפגוע באיש.
|
|
כתוב תגובה ל-
אבזם
|
|
|
|
|
|
|
צנחן |
|
20/06/10 00:56
|
|
|
|
|
18 |
|
|
קורןנאוה טבריה |
|
19/06/10 12:48
|
|
|
|
גזענות ואיסלאם=בנושא אחד הסכמתי איתך שהציונות החילונית היא גזענית ואבן נגף ליהדות=ויתרה מכך,בעיני הציונות החילונית לדורותיה הינה אנטישמית רק כלפי יהודים הנאמנים לארצם מולדתם:ארץ חמדת אבות!הציונות אליה את מתכוונת היתה ועודנה חנפה,וותרנית,מתרפסת וסלחנית לערב אך זועמת,מתנכרת ומתעמרת ביהודים!מאז היוולדה של הציונות היא פשעה ועודנה פושעת ליהודים ללא הבדל עדתי=ולראייה הפקרת יהדות אירופה לנאצים ומסע צלב הסיזון העכשווי המתרחש נגד שומרי דת משה החרדים לתורתו=ובעיקר נגד האשכנזים=להזכירך רוב המגורשים מיש"ע הם אשכנזים!על הגזענות נגד המזרחיים בקום המדינה כבר נכתב רבות לכן אדלג על זה! לסיום,כמי שמכירה מעט את ההיסטוריה,אני מציעה לך לא להסתנוור מהאיסלאם "הקדוש והטהור"ברובו=שמרי נפשך טלי,גם מהערבים הטובים, ויש רבים כאלה =גם הם לא מקבלים באהבה בוגדים ללא הבדל דת כשווים=בניגוד לרבים מהישראלים ששכחו מה זה להיות יהודים=לערבים יש כבוד =וכל הכבוד להם על כך! כדאי לך טלי,לאמץ את מה שלמדתי מהתיאולוג האיסלאמי אל גזלי על החובה לשקר בדת האיסלאם:"עלינו לשקר כשהאמת מובילה לתוצאות לא נעימות-לפעמים מוטלת עלינו החובה לשקר-ואם השקר הוא דרך להשיג תוצאה טובה-הוא מותר"!ומי כמו ריאד סלאח היותר נאמן לציווי הזה בכל הנוגע לשנאת ישראל!ראי הוזהרת=ושלא תגידי לא ידעתי?!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה
|
|
|
|
|
|
|
תל אביבית חילונית |
|
19/06/10 17:46
|
|
|
|
|
19 |
|
|
המציאותי |
|
19/06/10 12:52
|
|
|
|
אומללה מחפשת תשומת לב.קונים אותה בבדל סיגריה .הרקע המשפחתי עלוב. משפחה במצוקה חד הורית.לא מצאה את דרכה בחיים זוכה לתקשורת בגלל התנהגות מוזרה.לא שמאל אלא רחמנות לאן הגיע ילדה במצוקה שמחפשת תשומת לב.
|
|
כתוב תגובה ל-
המציאותי
|
|
|
|
|
|
|
האמת תמיד נכונה |
|
19/06/10 12:58
|
|
|
|
|
|
|
|
קורןנאוה טבריה |
|
19/06/10 13:42
|
|
|
|
תארי לעצמך שכל האומללים היו מתאסלמים?לא היו נשארים יהודים בעולם=מסקנה מטופשת!
|
|
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה
|
|
|
|
|
|
|
אשכנזי |
|
19/06/10 16:33
|
|
|
|
גם את מרוקאית חלכאית מסכנה.
|
|
כתוב תגובה ל-
אשכנזי
|
|
|
|
|
|
|
איו חדש תחת השמש |
|
19/06/10 16:55
|
|
|
|
כמו וואנונו ,,כמו קורןנאווה מטבריה כך גם טלי פחימה ---דוגמה אופינית לערבים מרוקאים בני דת משה ..
|
|
כתוב תגובה ל-
איו חדש תחת השמש
|
|
|
|
20 |
|
|
נדב |
|
19/06/10 14:02
|
|
|
|
שילוב קטלני של טמטום וכינוף.
לתפארת מדינת ישראל.
|
|
כתוב תגובה ל-
נדב
|
|
|
|
|
|
|
כנופיית בייניש |
|
19/06/10 14:07
|
|
|
|
כנופיית בייניש (בתימ"ש, משטרע, פרקליטות, שב"כ) התעללו בצורה נבזית בטלי פחימה. שמעתי שלפני כל הופעה בבימ"ש עשו לה חיפוש גוף לאיתור חומרי נפץ, קרי חיטוט באצבעות בנרתיק שלה. זו שערוריה שכך מתנהגת כנופיית בייניש באישה לא נשואה שגדלה בבית דתי אדוק.
לאור הדברים הנ"ל, אל תתפלאו שטלי פחימה מפנה את גבה לציונות. אני מבין אותה בהחלט. כל זמן שכנופיית בייניש ממשיכה להתעלל באוכלוסיה, טלי פחימה כנראה לא תהיה היחידה.
|
|
כתוב תגובה ל-
כנופיית בייניש
|
|
|
|
21 |
|
|
אבא של חייל |
|
19/06/10 14:17
|
|
|
|
הגברת הנ"ל אינה מצדיקה כותרת ראשית, גם לא אצל יואב יצחק.
היא בן אדם פרטי, ואין בו כל עניין מיוחד.
יכולה לעשות ככל העולה על ראשה ולפי הרגשתה - מדינה דמוקרטית.
נולד עגל חדש ברפת בקיבוץ בגליל........כתבה חשובה יותר מכתבה על טלי פחימה.
|
|
כתוב תגובה ל-
אבא של חייל
|
|
|
|
22 |
|
|
מ.ש |
|
19/06/10 14:26
|
|
|
|
ישראל היא אכן חברה רקובה, מושחתת וחסרת כל בסיס מוסרי, ללא חסד וללא אמונה. טוב שהתאסלמת, ואת מביעה את שאט נפשך ממדינה מסואבת זאת, הגם שקבלת דת דגולה ואמיתית מכניסה לדבריך איזון ועומק רוחני, וזה דבר טיבעי.
גם אני מוחרם כאן בגלל דתי הנוצרית-קתולית (אני שייך למסדר הפרנסיסקני, הדרגה השלישית, לאלה שאינם כוהני דת)), ובערב בו היה דיון בין אילן פאפה ואורי אבנרי, לפני שלוש שנים, היית האדם היחיד שדיבר איתי ממושכות. ואז גם עישנת, כמוני, אחות לעישון. סברתי שאת אדם יחיד בסדום.
אלא שכעבור זמן מה אודי אלוני (הבן של שולמית אלוני), במאי זבל הניזון מתקציבים וקשרים ושסרטיו חסרי כל מגע של כישרון כלשהו, היפריד בינינו וניטפל אלייך כשהוא מלגלג עלי כנראה ברוח הטוקבקים הניתעבים ששרצי שמאל ציוני תחבו אז לרשימותי ("בלון נפוח" ציטט אז טוקבק אופייני כזה כשכל גופו הרופס מרטיט מצחוק עיוועים של איש מאורות חשיש).
זכרוני האחרון ממנו אז היה ריח הצחנה המבאיש שנדף מפיו. חשבתי שאת מוקפת בעדת שרצים בדרך כלל, שמנסים להבנות אישית מהמצוקה הפלשתינאית ולקבל תקציבים ממשרד החינוך הציוני וממשרד החוץ. טוב שאת מתנערת מהשמאל הציוני, זה דבר והיפוכו, לכל היותר קיים כאן שמאל הגון יותר לרוב, השמאל הרדיקלי.
God bless you,
sister Tali
מיכאל שרון
|
|
כתוב תגובה ל-
מ.ש
|
|
|
|
|
|
|
צבי גלברד |
|
20/06/10 00:32
|
|
|
|
|
23 |
|
|
אוי לעברית האהובה |
|
19/06/10 15:12
|
|
|
|
|
24 |
|
|
גבי1 |
|
19/06/10 15:20
|
|
|
|
שמעו נא כל האנטי ציונים. טלי פחימה היא לפחות כנה ומסיקה את המסקנה המתבקשת מהאידאולוגיה האנטי-ציונית: התאסלמות. אין דרך אחרת. אלה מביניכם שחושבים שהערבים והגיהדיסטים צודקים ואינם מתאסלמים-צבועים. הצטרפו נא אליה אם באמת כנים וישרים אתם.
אי אפשר להיות יהודי בישראל ןלהיות אנטי ציוני. את זה הערבים יגידו לכם אם לא הבנתם.
|
|
כתוב תגובה ל-
גבי1
|
|
|
|
25 |
|
|
הפרסומת של טלי! |
|
19/06/10 15:20
|
|
|
|
|
|
|
|
פירסומת |
|
19/06/10 15:42
|
|
|
|
|
|
|
|
לגלגני כמו שטירמר |
|
19/06/10 16:04
|
|
|
|
מאז ומתמיד התעמולה הנאצית לגלגה בארסיות על אויבי הנאציזם. האתר מתחזה לאתר פטריוטי ישראלי, אך זו תעמולה נאצית לכל דבר, לגלגנית, ארסית. כנראה כותבי האתר צפו בסרטוני תעמולה נאצים. הסרטון מלגלג על המתנגדים בעולם למעשי הפרע והטרוף של ישראל.
|
|
כתוב תגובה ל-
לגלגני כמו שטירמר
|
|
|
|
26 |
|
|
ייבגני - ירושלים |
|
19/06/10 15:45
|
|
|
|
אישה חדלת אישיות שמייצגת את השמאל הישראלי במלאו כיעורו.
|
|
כתוב תגובה ל-
ייבגני - ירושלים
|
|
|
|
27 |
|
|
סxyz |
|
19/06/10 16:02
|
|
|
|
יואב יצחק
תעשה טובה לקוראים
ותוציא את התמונה שלה מהעמוד הראשי (ואולי בכלל)
אתה נותן במה למתנגדת לקיום ישראל
|
|
כתוב תגובה ל-
סxyz
|
|
|
|
|
|
|
ישראלה |
|
19/06/10 17:15
|
|
|
|
לא שמים תמונה של כופרת,ועוד מכוערת מבפנים ומבחוץ! ולאורך כל היום. נו די!
|
|
כתוב תגובה ל-
ישראלה
|
|
|
|
28 |
|
|
מה, לאט... |
|
19/06/10 16:13
|
|
|
|
|
29 |
|
|
hf |
|
19/06/10 16:33
|
|
|
|
את תל אביב כשהיא לא מוצאת עצמה שם.מי יסתכל על מגעילה שכזאת זולת ערבים.
|
|
כתוב תגובה ל-
hf
|
|
|
|
30 |
|
|
מ.אלקרייאף |
|
19/06/10 18:51
|
|
|
|
ברור שראשך ומוחך מדולדלים ורפויים וכמו כן ריקניים : הידעת שכאשר התורה נתנה לעם היהודי הנבחר והנאור מכל העמים . מוחמד . הקוראן . והאיסלם . היו רחוקים ב! 1800 שנה התורה נתנה לפני 3336 שנה . והקוראן החל להיכתב לפני כ1400 שנה . והנוסח הסופי של הקוראן הופיע רק לפני כמה מאות שנים . אז איך מופיע השם איסלם בתורה???
|
|
כתוב תגובה ל-
מ.אלקרייאף
|
|
|
|
31 |
|
|
בוננזה |
|
19/06/10 18:55
|
|
|
|
|
32 |
|
|
דיטה |
|
19/06/10 19:09
|
|
|
|
אתה לא מבין שהפירסום הוא החמצן שלה? אין מה לראיין אותה. הישתישאר שם. לא מעניין מה היא חושבת ומה היא לא חושבת.
אל תשרת אותה ותתבטל לפניה שתואיל לדבר איתך.
סמרטוטית.
|
|
כתוב תגובה ל-
דיטה
|
|
|
|
33 |
|
|
ביבי זה שמאל |
|
19/06/10 19:20
|
|
|
|
|
34 |
|
|
humanape |
|
19/06/10 20:59
|
|
|
|
רבים!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
humanape
|
|
|
|
35 |
|
|
Moonshine Madoff |
|
19/06/10 21:27
|
|
|
|
Modesty and critical thinking are wonderful. Even though she reached the wrong conclusion, give her credit for honesty.
|
|
כתוב תגובה ל-
Moonshine Madoff
|
|
|
|
36 |
|
|
ישראלית גאה |
|
19/06/10 22:10
|
|
|
|
אנחנו לא מעוניינים בה ולא במה שיש לה לומר, יש הרבה מקום שתבחר האיזה ארץ ערבית לחיות, ושתעזוב אותנו בשקט, נמאס מהשם שלה.
|
|
כתוב תגובה ל-
ישראלית גאה
|
|
|
|
37 |
|
|
ארז עוז |
|
19/06/10 22:19
|
|
|
|
|
38 |
|
|
שתחנק בעזה |
|
19/06/10 22:34
|
|
|
|
|
39 |
|
|
ורדינה |
|
19/06/10 22:42
|
|
|
|
|
40 |
|
|
אבזם |
|
19/06/10 22:46
|
|
|
|
ראשית, אתה ראוי לשבחים על עריכת ראיון בלעדי עם דמות מרתקת בחברה הישראלית כמו טלי פחימה. שנית, מגיעות לך תשבחות על העריכה הלשונית הנכונה: לא הוספת הערות בסוגריים עגולים אם מקף וראשי תיבות של שמך, אלא כתבת אותן בין סוגריים מרובעים ללא הפניה לשמך, ואכן כך צריך עיתונאי מקצועי לכתוב.
לגופו של עניין, טלי פחימה מזכירה את העיוות שלו גרמה התנועה הציונית בכך שבוללה את היהדות המזרחית בתוך התרבות האירופית של יהודי אירופה. בהיבט הנקודתי הזה, פחימה צודקת, וזה עיוות שנמשך אל תוך ימינו ונדחק כי לא נוח לבעלי הכח להתעמת עימו. פחימה גם צודקת בכך שמדינת תל אביב נרקבת.
אבל פחימה מצאה מקלט באשליה, וזה הדבר שבא לידי ביטוי בתשובות ההזויות לשאלות המראיין. האסלאם מקדש את הכפייה ואת הדיכוי. אין הוא פתרון לחולי שפחימה מתארת. האסלאם מותיר אחריו שביל של חורבן ושל מצוקה בכל מקום אליו הוא מגיע. ערכי האסלאם הם פרימיטיביים ביחס לערכי הנאורות.
העצוב הוא שדווקא מדינת ישראל אמורה לייצג את החיבור הנשגב של ערכי היהדות עם ערכי הדמוקרטיה, אבל מנהיגינו כשלו בהנחלת האידאולוגיה הזו לדורות הנוכחיים. פחימה משקפת תופעה: חלל אידאולוגי נואש לתוכן.
|
|
כתוב תגובה ל-
אבזם
|
|
|
|
41 |
|
|
** מומחה לאיסלם * |
|
19/06/10 22:50
|
|
|
|
בכל דף בקוראן יש היתר מסיבה אחרת לרצח
דת שנוסד למטרת כיבוש וכפיית איסלם כדי שהעולם ישרת את ערבים
|
|
כתוב תגובה ל-
** מומחה לאיסלם *
|
|
|
|
42 |
|
|
פחימה מרוקאי |
|
19/06/10 23:08
|
|
|
|
|
43 |
|
|
יהושפט |
|
19/06/10 23:17
|
|
|
|
מניפולציות יתירות שהיו מפילות אותה למרות כל הרושם שהיא מנסה לעשות. 1. מוחמד מוזכר בספר דברים? היכן? באיזה אופן? בשיטה שבה מוזכר כל מי שנרצה? 2. האם השיויון שמוזכר בקוראן הוא השיויון (זכרים - נקבות) המיושם בארצות האסלאם? 3. מדוע היא לא נשאלה לגבי משטר דמוקרטי? לגבי הפיגור התרבותי של עמי האסלאם מאז המאה ה-13? ואלו רק שאלות על קצה המקלדת...
|
|
כתוב תגובה ל-
יהושפט
|
|
|
|
|
|
|
ורדינה |
|
19/06/10 23:27
|
|
|
|
האם היא תהיה מוכנה להיות שאהידית
|
|
כתוב תגובה ל-
ורדינה
|
|
|
|
44 |
|
|
פלא יועץ |
|
19/06/10 23:35
|
|
|
|
שעשו שונא ליעקב,הלכה היא ,והיא ההלכה היחידה שעשו ועמו מקיימים,ובמסירות נפש. ותפילתו של יעקב היתה:"הצילני נא מיד אחי מיד עשו כי ירא אני אותו פן יבוא והכני אם על בנים". והקדים בחינת "אחי" לבחינת "עשו",להורות כי אותו "אחי",הוא הנכרי ונפש הגוי הפנימי שנתערב במשפחת ישראל.-והוא מסוכן יותר מאותו "עשו"האויב החיצוני.כי כאשר מופיע כ"אחי"וקרוב מבפנים,מקרב אחיךבעם,הוא קשה ומסוכן ללא שיעורמאשר גילויו כ"עשו"אויב חיצוני מאומות העולם.ואדרבא"אח"זה מתנכר ואויב ושונא יותר מכל "עשו"וגוי החיצוני,וע"כ יש להתיירא מפניו ולהיזהר יותר,וכשה"אחי"השונא הפנימי שבתוך ישראל ,פותח לפעול כנגד ישראל-אזי מתעורר ובא ומצטרף אליו אותו "עשו"הגוי החיצוני.ולכך מקדים יעקב היראה מפני ה"אח" הפנימי,כי הו המבקש להכות "אם על בנים",דהיינו שרוצה לפגום בצניעות האמאות היהודיות ובטהרת הבנים.עד שיהיו כולם כגויים ר"ל.ומורה יעקב לבניו עד עולם שאותו צורר פנימי אינו באמת "אח"כי אם "עשו"והוא הרשע השונא הגרוע ביותר ליעקב ובניו בכל הדורות.ויש לדחותו מישראל ,ורווח לישראל. אכי"ר ב"ב.שכוע טוב.
|
|
כתוב תגובה ל-
פלא יועץ
|
|
|
|
45 |
|
|
דב בינדר |
|
19/06/10 23:39
|
|
|
|
אם את כל כך מזדהה איתו למה שלא תלכי בדרכו?את האימון הראשון תעשי במקום מגוריך החדש ונאחל לך הצלחה כבר בנסיון הראשון.
|
|
כתוב תגובה ל-
דב בינדר
|
|
|
|
46 |
|
|
עמי, ת"א |
|
19/06/10 23:55
|
|
|
|
חסרה לנו עיתונאות שעניינה הוא להעביר מידע, בלי מליון מניפולציות ואינטרפרטציות בדרך. סחתיין.
|
|
כתוב תגובה ל-
עמי, ת"א
|
|
|
|
47 |
|
|
אמתי |
|
20/06/10 00:17
|
|
|
|
|
48 |
|
|
עמיקם הר ציון |
|
20/06/10 00:23
|
|
|
|
מה שנציגי האיסלאם עשו לפחימה זה פיתום אווזים.אני בטוח שרב עם כישורים בינוניים היה יכול להוביל את פחימה לדת.מה שחסר לפחימה זה הרוחניות, משהוא להתפס בו.פחימה לא בחורה רעה,מה שהיא עשתה זה מסמל יותר על עצמה מאשר על עצמנו.ולך פחימה,כדאי שתדעי קצת יותר על האסלאם ועל היהדות.האיסלאם מוכן שנחיה בתוכו,אבל שנהיה כפופים לו.כך היה בכל ארצות ערב. פחד מתמיד מהשלטון.נתנו לחיות אבל בפחד,והם השולטים.הם לא מאמינים בנצרות ,לא ביהדות,רק בכוחם להיות שליטי העולם.הביאו לך זהב (יהדות) ובדיל (האיסלם) ובחרת באיסלאם.ואני שואל- למה את כל המרץ הזה לא הפנת לעניי עמך. חבל לי עלייך פחימה. בבוא היום ואני מקווה שזה יבוא מהר ,תראי שהאיסלאם הוא יפה מבחוץ ורקוב מבפנים.תראי לי באיזה דת אמא רוקדת שהבן שלה נהרג.את תמיד תרגישי לא שייכת,כי זה לא המקום הטבעי שלך.מה רצית להראות במהלך שלך?את הופכת לקישוט באיסלאם.אם את בכיוון של להאמין אז למה לא לחיק הטבעי ליהדות וזה לא קשור בהכרח לציונות.
|
|
כתוב תגובה ל-
עמיקם הר ציון
|
|
|
|
49 |
|
|
דוד צפוני |
|
20/06/10 03:43
|
|
|
|
לוגית אי אפשר להיות שניהם את סתם טיפשה
|
|
כתוב תגובה ל-
דוד צפוני
|
|
|
|
50 |
|
|
אותה שטות |
|
20/06/10 05:02
|
|
|
|
|
51 |
|
|
yehda66 |
|
20/06/10 05:49
|
|
|
|
אני מרוקאי שגאה בעדה שלו ופחימה מבישת את עדתנו גועל נפש
|
|
כתוב תגובה ל-
yehda66
|
|
|
|
|
|
|
גילוי נאות |
|
23/06/10 12:27
|
|
|
|
להזכירך טלי פחימה ומרדכי ואנונו.. שניהם מאותה תפוצה ערבית מרוקאית שאתה גאה בה . נ ק ו ד ה !
|
|
כתוב תגובה ל-
גילוי נאות
|
|
|
|
52 |
|
|
את אותו סבל |
|
20/06/10 06:21
|
|
|
|
מהציונות האנטישמית המזרחיים סבלו את רוע ליבם של הפושעים הציונים שהתכלית שלהם היא לשמד את העם היהודי.
אז למעשה הציונות נצחה כי זה מה שהם רצו היה עדיף להם שתתנצרי אבל מוסלם זה גם טוב ,רק לא יהודי.
אחותי את בחורה חכמה תחזרי לאמת היחידה את שייכת לעם סגולה ליהלום שבכתר צר לי לבשר לך בשמחה אבל זאת האמת היחידה, לא מתאים בדור המדע והידע ללכת לחפש ישועה בהבל הבלים. אבא שבשמים אוהב אותך.
"שמע ישראל ה' אלוהינו ה' אחד"
|
|
כתוב תגובה ל-
את אותו סבל
|
|
|
|
53 |
|
|
דן 5 |
|
20/06/10 07:12
|
|
|
|
זניח ביותר הרי לא מדובר בתופעה
רק אשה חולה בראש תמיר דתה לאיסלאם
דת שאינה מכבדת נשים
רק אשה יהודיה חולה תהיה חברה של אדם שמטרתו להרוג יהודים
מי בכלל היה מכיר אותה אם לא היתה חברה של מחבל או ממירה דתה לאיסלאם
תנו לה לחיות את חייה ולהפוך לקובבה
רק אל תשתפו אותי במעשיה
|
|
כתוב תגובה ל-
דן 5
|
|
|
|
|
|
|
די להיות מרוקאי |
|
23/06/10 12:33
|
|
|
|
מרוקאים וערבים בעלי אותה תרבות !!! ההוכחה היא ,טלי פחימה ומרדכי ואנונו ....
|
|
כתוב תגובה ל-
די להיות מרוקאי
|
|
|
|
54 |
|
|
דר יובל |
|
20/06/10 07:25
|
|
|
|
טלי פחימה היא סוכנת בכירה של שב"כ, הטובה ביותר והמתוחכמת ביותר. זו חדירה העמוקה ביותר אל תוך החברה הג'יהאדית ששאיפתה היא מחיקת המדינה היהודית, והריגת כל היהודים על שום הציונות. מתוכם היא יכולה לתת מידע אמין בהרבה מאשר מבחוץ. כל הכבוד טלי, המשיכי בדרכך וובסופו של דבר תוכרי כגיבורת ישראל
|
|
כתוב תגובה ל-
דר יובל
|
|
|
|
55 |
|
|
פירפק |
|
20/06/10 08:52
|
|
|
|
די לתת במה להזוייה הזאת!בפעם הבאה שתתאבד עם המחבל...חבל שלא עשתה זאת אז........
|
|
כתוב תגובה ל-
פירפק
|
|
|
|
56 |
|
|
תימני בEZ |
|
20/06/10 09:41
|
|
|
|
לא הייתי מתרגש מהאדיוט שתוקף בכל פעם בכינוי אחר (גזען אשכנזי, קשיש יליד הארץ,גילוי אמת מחרידה, שמאלן לאומי)
היה יכול להשתמש בכינוי אחד: "טמבל" (תחליף IP לפחות...)
זה חלק נוסף מאותו סחי לבנבן ו"נאור".
זה "שהקים את הארץ" על גבם של חוטבי העצים ושואבי המים מעדות המזרח.
שגר בתל-אביב אבל שיכן את העולים ביישובי עימות (כי מישהו צריך לשמש בשר תותחים)
ששונא "שחורים" אבל אשתו נשכבת 3 שעות בשמש לתפוס קצת צבע.
ספרדים אצלו זוועה-אבל הוא מת על ג'חנון, קובה וקוסקוס.
שמאלני הוא לא..אפשר לראות בכל מילה שלו.רק מנסה להרגיז.
העונש הכי גדול שלו?
הבת שלו מתחתנת בסוף עם תימני....
:)
|
|
כתוב תגובה ל-
תימני בEZ
|
|
|
|
57 |
|
|
לא קראתי מילה |
|
20/06/10 09:44
|
|
|
|
|
58 |
|
|
אורן78 |
|
20/06/10 16:13
|
|
|
|
יום אחד.
היא חיה מקיצון לקיצון, וכשהקיצון השמאלני המטורף שצץ במוחה הריקני לא הספיק לה, היא פנתה לקיצון החריג יותר, התאסלמות. בקרוב, היא תלך אף באופן קיצוני יותר ותתחבר לחמאס בעזרה לפיגועים נגד מדינת ישראל.
אה סליחה, היא בעצם כבר עשתה את זה.
|
|
כתוב תגובה ל-
אורן78
|
|
|
|
59 |
|
|
פלא יועץ |
|
28/06/10 10:14
|
|
|
|
שתי מהויות יש בעולם היהודי הראשונה-מהו יהודי?והתשובה-מי שנשמתו היתה במעמד הר סיני וקיבלה כלי הקיים רק אצל יהודים {נשמה-לאומות העולם יש נפש בלבד}.לאמשנה מה יעשה אותו יהודי,אין ביכולתו "להקטין "את הכלי שלו.אך משום שיש לו נשמה והוא אינו דבק בדרך התורה והיהדות,יש ביכולתו להזיק הרבה יותר מכל גוי. ב) מיהו יהודי?-כרגע אין ביכולתנו לדעת בודאות ורק לכשיבוא משיח בן דוד,יבדיל ויפריד הסולת מן המוץ,בין היהוידים באמת למי שאינם כאלה,וזאת בעזרת חוש הריח המיוד שלו,{"כל הנשמה תהלל יה" -זה חוש הריח}. וב"ב
נזכה לגאולה שלימה בעזרת ה. קובע הרמב"ם-עם נוצרי מותר לדבר דברי תורה,משום שהנצרות מקבלת את התורה כבסיס,אך שוגה בפירוש,ויש להראותו את טעותו. אך עם מוסלמי יש איסור גמור לדבר דבר תורה כל שהוא,משום שבדו מליבם אך דברי הבל ושטות,ואינם מקבלים את התורה כבסיס.לכן האיסלאם אינו נחשב כדת כלל,שאין לו חיבור לאמת הא-לוקית, והנצרות נחשבת כחצי דת בלבד,ויש בה צלמים לרוב של עבודה זרה. עשה לעצמך טובה ושוב מבלבולך הרב לדרך האמת.
|
|
כתוב תגובה ל-
פלא יועץ
|
|
|
|
60 |
|
|
sandy |
|
23/07/10 19:09
|
|
|
|
I wouldn't be surprised if we read that she carries out a sucicide bombing and kills people in Israel. She has always craved attention. It is sad that she has been brainwashed. Wait till she marries and has children and has to live the life of a Muslim woman. Then interview her. Very sad indeed!
|
|
כתוב תגובה ל-
sandy
|
|
|
|
61 |
|
|
Rostaman |
|
29/07/10 17:53
|
|
|
|
היא בסך הכול אדם שגדל ברגשי נחיתות והחברה הערבית המוסלמית היא הפינה המושלמת בגלל שהיא חברה חלשה, חסרת אמביציות, ששואפת להאדם הקטן ולא לפיתוח. מעבר לכל היא שוללת את החופש בחירה בהיותה חברה שמועדדת קטנות. אין חופש אין מעמדות וכולם שווים, סוג של פאשיזים טהור.
|
|
כתוב תגובה ל-
Rostaman
|
|
|
|
62 |
|
|
ציוני חילוני |
|
3/04/12 14:13
|
|
|
|
זונה מטומטמת, צוררת ישראל, שמצאה קשר תלוש בין תחושת ה"מזרחי המקופח" לתחושת הקיפוח והשנאה אצל חברה קיצונית ורדיקלית. "הפעולות הצבאיות" הללו הן תוצר של ברברים קנאים שטופי מח שבאים לרצוח בשם הדת. אני עד היום לא מבין למה לא אירגנו לה איזה "תאונה". מילא שהבחורה חולת נפש, אבל כשזה מגיע להסתה שפוגעת בבטחון המדינה ואזרחיה צריך לפעול בהקדם.
|
|
כתוב תגובה ל-
ציוני חילוני
|
|
|
|
63 |
|
|
ניצן אוזדובה |
|
8/09/14 20:00
|
|
|
|
כמה צבוע צריך להיות כדי לתמוך במעשה של רצח אזרחים שהוא לא יותר מפעולת טרור. גם אם הם טוענים מה שהם טוענים על "כיבוש" וכיוצא בזה אין ולא תהיה שום לגיטימצייה לרצוח אזרחים חפים מפשע שלא יכולים להגן על עצמם
|
|
כתוב תגובה ל-
ניצן אוזדובה
|
|
|
|