s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל חקק
הרצל חקק
נאבק למען ספרות שביסודה ערכים אנושיים    זכה בפרסים רבים על הישגיו הספרותיים: פרס ראש הממשלה, פרס ברנר, עיטור ההתאחדות הבינלאומית לספרות נוער בברלין, פרס רוטרי ועוד
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
"ביבי נקלה, ביבי נבל, ביבי מושחת, ביבי שקרן, ביבי מאוס, ביבי תחמן"... כך נפתח ביום שלישי מאמר בעיתון ה"הגון", שופר הפלשתינים - הארץ
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ציונות מוסרית וציונות קולוניאליסטית
מאת: ארז תדמור  |  09/10/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הגשתי תלונה נגד בר רפאלי
  אייל.ב   9/10/07 15:49
הגשתי תלונה נגד בר רפאלי. כמו כן הגשתי בקשה לשלול את אזרחותה ולהחרים את כל רכושה בישראל לטובת ילדים חולים סרטן.

כתוב תגובה ל- אייל.ב
חחח....על איזה בסיס, בדיוק?
  אחמד זיבי   9/10/07 18:36
כתוב תגובה ל- אחמד זיבי
2
אני לא מיחסת לבר רפאלי
  תמר הר-פז   9/10/07 16:04
מספיק עומק בשביל לגבש דיעות כאלה, או דיעה בכלל. לדעתי היא זוכה ליותר תשונת לב מהראוי.
כתוב תגובה ל- תמר הר-פז
3
צודקים!
  צדוק   9/10/07 16:10
אין מה להגיד. יש דור עתידי.
כתוב תגובה ל- צדוק
4
ציונות ???
  א ר   9/10/07 16:20
מה הקשר בין רחב (בר) רפאלי ,לציונות ? המאמר לכשלעצמו מצויין ועניני,אולי אפשר היה להכניס את הגברת הדוגמנית בהקשר עם רחב הזונה שהייתה ציונית כמוה כשעזרה למרגלים לרגל לטובת בני ישראל
כתוב תגובה ל- א ר
5
הכותב מסווה את עקרונותיו
  משה, עורך-דין   9/10/07 16:38
הכותב מסווה את עקרונותיו. הוא מפנה לאתר של תנועתו - "אם תרצו - מחזירים את הציונות למרכז" - אך עיון קל בסיסמאות ובמצע של אותה תנועה מראה, שפרט להתנגדות מוצהרת לוויתור על ירושלים, תנועה זו מסכימה לוויתורים על חלקים של הארץ.

עצם השם "מחזירים את הציונות למרכז", הוא רב-משמעי. אפשר לומר שהמרכז הוא מרכז המפה הפוליטית, כלומר שמאלה מהליכוד שהוא כיום תנועה הדוגלת ב"שתי מדינות לשני עמים" ומנהיגה נתניהו מצהירא כי אין זו עוד תנועה של אף שעל, כלומר זוהי תנועת שמאל לכל דבר. האפשרות האחרת היא שה"מרכז" הוא מרכז הליכוד, שאת מעלותיו יודעים הכל, ואזי אפילו חבריו מבינים שהציונות כבר אינה שוכנת שם.

בקיצור, הכותב הוא עוד אחד ממרבי המלל שאינם אומרים דבר, מדברים גבוהה-גבוהה על כל מיני ערכים ערטילאיים אך ברגע הנכון מ וצאים לעצמם היתרים למסור לערבים את חלקי הארץ. הרי תמיד נמצא את היהודי שיאמר, כמו חיים רמון, שהעם היהודי לא התפלל לאבו-דיס, ובעצם אפשר לומר גם כי מעולם לא התפללנו לבאר-שבע, לתל-אביב (שלא היתה קיימת עד לפני 98 שנה), ליפו או לחיפה. ואילו לגבי ירושלים, יאמר אותו מתרץ תירוצים דלוחים - מי אמר בתפילתו היכן גבולותיה, ומדוע לא נאמר שגם השכונות רוממה וטלביה (שהיתה בכללל כפר ערבי בעבר) אינן מוזכרות בסידור התפילה.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
כיצד יש לשנות, לדעתך, את הלך
  הניה   9/10/07 20:16
החשיבה, הרווח בציבור, המקל בערכה וחשיבותה של המולדת היהודית?
כתוב תגובה ל- הניה
שאלה קצרה, והתשובה גדולה כים
  משה, עורך-דין   9/10/07 21:29
תחילה יראו מנהיגי הימין, שאינם מתביישים לדבר על המולדת. בעיקר הטוענים לכתר, כמו נתניהו. זה עניין לחינוך במשך שנים ארוכות.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
6
היא תלמד בדרך הקשה
  מוישה גרוייס   9/10/07 17:49
כמו רבים לפניה היא תלמד בדרך הקשה. ביום שהיא תיראה פחות כמו כריסטינה אגילרה ויותר כמו שלי ווינטרס (רק בלי הכשרון), היא תגלה את הצד המכוער של האנטישמיות, ואז היא תבין שיש חשיבות לבית ולמולדת. ואם היא תגיע בטעות לאיזו שכונה מוסלמית בפאריס היא תגלה שאפילו טוב למות בעד ארצנו.
כתוב תגובה ל- מוישה גרוייס
7
ברבר רפאלי
  מישהו   9/10/07 20:09
לדעתי כותבים יותר מדי כתבות עליה וזה נובע בגלל הפרדוקס של: "איך בחורה שנראית טוב כל כך, מעליבה אותנו בני עמה ? "

אם היה מדובר באיזו שמאלנית מגובשת בדעותיה כביכול אך "מכוערת" סליחה על ההקצנה, אף אחד לא היה מתרגש, אומרים "עוד שמאלנית הזויה" אבל יש משהו שלא ממש משאיר אותנו אדישים...היא מטומטמת, אין לה מושג מהחיים שלה, והיא בובה לכל דבר...אבל עצם זה שהיא נראית טוב ביחד עם התכונות הקודמות שהזכרתי גורמות לנו להתקומם נגדה יותר מאשר נגד אשת שמאל מצויה עם קצת יותר "תוכן".

בשבילה אכן טוב למות באיזה חור בלוס אנג'לס בלי משפחה, בלי קרובים, אלמונית עלובה וזנוחה, מאשר למות בשביל משהו קצת יותר נעלה, כמו אהבת המדינה שלך, עבור אחיך וחבריך ושותפי גורלך, היא חיה במנטליות של זונה, היא תתפשט כשיגידו לה, היא תמלמל את המילים שישתלו בפיה, והיא תיסע ללוס אנג'לס ולניו יורק, ואם צריך גם לסעודיה אם הסוכן שלה יחליט שזה מה שהיא צריכה לעשות...

לא הייתי מייחס את כל מה שהיא אמרה לכך שיש איזו "אידיאולוגיה" מאחוריה, אני פשוט חושב שהיא חדלת אישיים, כמו שאמרתי קודם - בובה פוסט(מה) ציונית.

ואגב לתשומת ליבו של כותב המאמר, אני לא חושב שהיא יודעת מה משמעות המילה "קולוניה" ואני בספק אם היא יודעת לאיית את השם "טרומפלדור".

אני אשמח אם תביאו דמות קצת יותר מאתגרת שכלית...את הטיפשות לא צריך לנצח, היא מנצחת את עצמה.

כתוב תגובה ל- מישהו
8
תילי תילים של הלכות, על גבה של
  טיפשה   9/10/07 20:21
כתוב תגובה ל- טיפשה
מייצגת תופעה רחבה
  מפני שהיא   10/10/07 13:04
כתוב תגובה ל- מפני שהיא
9
בר רפאלי כוסית עולם. תדמור ושו
  נחמיה פינס   9/10/07 20:57
בר רפאלי כוסית עולם. תדמור ושובל שני מכוערים. אני הולך עם בר ללוס אנג'לס.
כתוב תגובה ל- נחמיה פינס
10
הבעייה מס 1-ישראל לא דמוקרטייה
  דורון ט   9/10/07 21:02
ישראל נשלטת ע"י קבוצה קטנה של תאווי בצע, שהפכה את המדינה לרכושה הפרטי. קבוצה זאת לא רואה ממטר אף אחד, והיא שולטת בכל הרשויות, בכלכלה, ובתקושרת. קבוצה נהנתנית זאת רואה במדינת ישראל איזה ביזנס צדדי בבחינת להשתמש ולזרוק. הקבוצה הזאת תתמוך בפולטיקאי הממונה מטעמה כל עוד הוא שומר על האינטרסים שלה. ומכיון שהמילה ציונות מכילה את כלל האינטרסים של כלל העם היהודי, ולא של קבוצה קטנה ששמה לה בחיים לשדוד את שאר העם, אז המשמעות היא שאין ציונות. ובקשר לבר רפאלי, היא בהחלט צודקת לגבי עזיבתה את הארץ. מדוע להשאר במדינה שנמצאת במסלול של חורבן? והחורבן הזה, נכון לעכשיו, הוא וודאי.
כתוב תגובה ל- דורון ט
11
קצת ראליה בבקשה
  fg3w tm,57   9/10/07 21:05
כל אזרח ישראלי 7 חי כיום בחו"ל!
כל אחד וסיבותיו עימו.
האלהום על בר רפאלי הוא צביעות ורשעות.
הנכד של רבין הוא אזרח אמריקני
הנכד של מאיר פעיל הפלמחניק היפה הוא אמריקני
יובל נריה גיבור ישראל הוא כיום אזרח אמריקני
הנכדה של עגנון היא כיום אזרחית בריטית
הנכדים של רבקה מיכאלי הם אזרחים אמריקנים
והרשימה היא אין סופית, ממש אין סופית

תכניס טוב לקודקוד שלך שבמקביל לציונות, כאשר זרזיף של בילויים הזויים הגיע ארצה, היגרו למעלה משניים וחצי מליון יהודים מתחום המושב לאמריקה. תקרא את שלום עליכם. המפנה התחיל בשנת 1924 עם הטלת מכסות ההגירה לארה"ב. זאת הפעם היחידה בהסטוריה שליהודים לא היה לאן להגר. עם עליית הנאצים הפכה פלשתינה א"י למקום מקלט. אבל עם תבדוק את נתוני ההגירה של יהדות גרמניה עם עליית הנאצים תגלה שיותר יהודים הגרו לארה"ב ובריטניה מאשר לפלשתינה. גם אחרי המלחמה ממחנות העקורים בארופה העדיפו יהודים לחכות עד שטרומן פתח את שערי ארה"ב. שכחת כבר את הנושרים בווינה. יותר יהודים מברית המועצות לשעבר הגרו לארה"ב וגרמניה מאשר לישראל.

אתה מדבר על ציונות אדאולוגית וציומות קולניאליסטית.
אבל הציונות הינה למעשה ציונות פרקטית. באו הנה כי לא הצלחנו להתברג לשום מקום אחר. גן במשפחתי אלה שהגרו לארה"ב עשו חייל באקדמיה ובכסקים ואילו הצד של מפחתי הלכו להתיבות וכיום הורי הזקנים חיים בעוני מחפיר כי המדינה הזאת מתעללת בזקניה. כל תנועה שמבוססת על אידיאולוגיה נועדה מראש לכשלון.
אם המדינה הזאת תמשיך להתעלל בצעיריה, אז הם ילכו מכאן.
ללמעלה משמונה מאות אלף צעירים בישראל יש כיום דרכונים אירופים והם לא יסבלו לזמו רב את ההתעללות הזאת.
כתוב תגובה ל- fg3w tm,57
ללא ישראל והנפט, תאבד ארה"ב
  נפט-ון   10/10/07 00:11
ללא ישראל, תאבד ארה"ב את _כל_ השליטה ב_כל_ נפט של המזה"ת ואז באמת לא יהיה לשום יהודים היכן להיות, כי ארה"ב לא תוכל לסייע לישראל כ"כ הרבה ובקלות וגם כי אירופה והמוסלמים ירדפו את היהודים עד חרמה בכל העולם.
כתוב תגובה ל- נפט-ון
12
הציונות פשטה את הרגל
  שירה   9/10/07 22:10
נשארה רק היהדות המקורית האותנטית!
מי שדבק בה נשאר וישאר כאן לא משנה מה יקרה
מי שרואה את עצמו חילוני, ליברל, נאור, פלורליסט, הומניסט וכו'...
מצא מוצא וימצא את עצמו ו/או את ילדיו בארץ אחרת - לא מבינים מה יש לעשות כאן בארץ ישראל
כתוב תגובה ל- שירה
13
בצבא אמיתי אין נשים
  info123   10/10/07 00:05
1. צבא א. בצבא אמיתי אין נשים וכל מי שיש לו שכל ואומץ ציבורי מתנגד ל'שירות' נשים, בכלל זה הדתיים. ב. שרות הנשים עולה למשק מיליארד שקל בשנה, מזה כחצי עלות (בזבוז) ישיר לצה"ל. ג. חיזבאללה ניצח ביבשה בשנה שעברה, לפחות ביחס למספר אנשיו ולרמת ציודם, כי כולם שם גברים אמיתיים ואתלטים. 2. גב' רפאלי גב' רפאלי חכמה ואמיצה ותצליח בארה"ב יותר מאשר פנינה רוזנבלום הצליחה בארץ. 3. ציונות משפט הקיום של הציונות יבחן לאחר שהמערב יסיים לשדוד את הנפט של המזה"ת.
כתוב תגובה ל- info123
נשים הן היתרון שלנו
  יובל ברנדשטטר   11/10/07 08:07
צבא מורכב מ16 תומכי לחימה על כל לוחם. לוחם ללא תמיכה הוא לוחם על רגל אחת ויד קטועה. התמיכה בצה"ל מורכבת מנשים וגברים כאשר לנשים יש IQ גבוה יותר במספר נקודות מאשר לגברים המתגייסים. הנשים הן התצפיות, הקשר, הניהול, המודיעין, האספקה, האימון, בקרה אוירית, וכל מה שצבא חייב בו כדי לנצח. החיזבאללה נוצח בכל מפגש עם לוחמים יהודים, ורק איוולתו של הטריומביראט הגברי, והמטכ"ל הגברי שקבע כי אין צורך להילחם על שטח, ואם להילחם אז רק כיד להיראות גבר, מנעה ניצחון מוחץ. לא את העם צריך להחליף. את המנהיגות צריך להחליף. הנשים בצה"ל הן יתרונו גדול על האויב השוביניסטי שהשימוש היחיד שיש לו לנשים הוא של מכונת ילודה לשהידים. ובאשר לבר רפאלי, מה רוצים ממנה כך חונכה, זה מה שהמדינה וההורים שלה לימדו אותה וזה מה שהיא יודעת. אם לא היתה פרצוף בובה איש לא היה אכפת לו מה היא אומרת.
כתוב תגובה ל- יובל ברנדשטטר
14
זהו בעצם ההבדל בין ימין לשמאל
  שונא שמאלנים   10/10/07 02:40
בעוד שאדם בעל השקפות עולם ימניות מתבסס על הזיקה היסטורית והדתי והקשר בין העם היהודי לבין החזרה למולדתו הנטושה, הגישה שחיפשה בית לעם היהודי ולא לחיות בגולה שרדפה את היהדות !נאמן למורשת,גאה להיות לאומי ופטריוט , בעוד השמאל לא מוצא את הקשר כי אין לא שום אמונה יהודית או דתית, הוא לא מכיר את ההיסטוריה היהודית,ולא מעניין אותו איפה יגור ,מה קדוש ומה לא... הוא כבהמת השדה שמענין אותו רק כסף,וכסף! מיצידו להיות נוצרי,בודהיסטי,או לגור על הירח זה לא משנה העיקר שיש לו איך להנות ולעשות כסף למרות ששאר עמי העולם מקדשים את אדמתם,מכבדים את דתם,וגאים להיות פטריוטים ונאמנים למולדת, השמאל מבולבל ונאמן רק לעצמו !
כתוב תגובה ל- שונא שמאלנים
15
ארז תדמור,,אתה שטותניק.
  אמנון לוי   10/10/07 08:35
ארז תדמור אתה שטותניק גדול,אני קצת שונה בהתבטאותי מעו"ד משה המלומד המגיב כאן גם,אך,אני מבין מה הוא שח.
אני גם מבין על מה אתה שח,אך,אינני מבין היכן נותרה הציונות ההיסטורית ההיא,על איזה רוב העם אתה שח ?
השלטונות במדינה דאגו עם הזמן לקרקע את הציונות לרמוס אותה עד עפר ולגרום לאזרח לרדוף אחר חומר ודאגה עצמית לחיים טובים ואחרים,,על איזו ציונות אתה שח ? ירושלים שלך עומדת בפני חלוקה עוד מימי אהוד ברק ועכשיו המושחת אולמרט מודיע לנו על כך אז אתה רוצה שאני או אחרים ידאגו לירושלים ?
אני מגיע מיום ליום למסקנה אחת לדאבוני, היות והשלטון פה כל כך מסואב וכל כך משחית כל חלקה טובה שאין צורך להמשיך להיות ציוני ובעל ערכי מדינה,,אדם צריך לדאוג לעצמו ואם הוא יכול לחיות חיים טובים אחרים במקום אחר שיעשה זאת.!
בר רפאלי צודקת ובגדול,אולי לדאבוני ודאבוננו אך היא צודקת.
ואם רוצה אתה או כל מי שבדעתך לחזור לערכי הציונות ההיא ולשמר ולשמור על א"י צריך לקום ולצאת נגד השלטון ויהא המחיר שיהא..
אין לי כוח לזה,,דרכה של בר רפאלי נראית לי יותר,ירושלים פרט ליופיה המדהים לא מעניינת אותי אם היא תישאר שלנו או לא,,מעניין אותי לחיות טוב ועכשיו...
כתוב תגובה ל- אמנון לוי
16
תדמור יש הרבה בר רפאלי
  טל נתניה   10/10/07 09:41
תדמור יש כרגע מיליון ישראלים בחו"ל.
איך מדינה מצליחה ב60 שנה לגרום למיליון ישראלים להגר מכאן.

להבנתי זה בגלל שיש אנשים במדינה הזו ששווים יותר והם מקבלים הכל לעומת שאר האוכלוסיה ואין רצון אמיתי להגיע להסדר שלום עם שכנינו.

במקום להשקיע מיליארדים בכלכלה אזורית אנחנו משקיעים מיליארדים במלחמות והמשך הסיכסוך ועידוד של תעשיות נשק אמריקאיות.

עד אז יהיו הרבה בר רפאלי ובצדק.
כתוב תגובה ל- טל נתניה
17
כמה הערות
  מישהו   11/10/07 03:12
ל- "שונא שמאלנים":

- תעשה הפרדה בין לאומיות לבין דת, בין המיסטיקה לבין ההיסטוריה הידועה והנתמכת בעיקר בזכות ממצאים ארכיאולוגים ותיעודים אלה ואחרים, אני אסביר גם למה.

מושגים כדת, אמונה, אלוהים הם בהחלט שנויים במחלוקת, אני גם נגד הדיכוטומיה של דתיים-ימניים-לאומיים, שמאלניים-חילונים/אתאיסטים-פוסט ציוניים.

הסיבה לכך היא שיש הרבה ימנים שאינם רואים עצמם כדתיים, וחלקם בכלל אתאיסטים, אבל הם משרתים את המדינה באותה מידה שהדתי הלאומי משרת, והדעות במישור הלאומי הן אותן דעות או דומות מאוד.

בסופו של דבר הארץ הזו שייכת לאלה הרואים עצמם שייכים אליה, אם אתה צריך הצדקה דתית כדי להרגיש שייך בבקשה, אך הצדקה היסטורית ותרבותית בהחלט מספיקה כדי שגם יהודים חילונים ירגישו שייכים אליה, ובעצם היא המכנה המשותף האמיתי שאמור להיות מוסכם על כולנו, בסופו של דבר השייכות נקבעת לפי החובות שכל אזרח מוכן וצריך למלא עבור הגוף המכיל אותו (המדינה) וכאן בדיוק מיטשטש העניין הדתי...הנה יש לך חרדים שעושקים את המדינה, יש לך שמאלנים משתמטים, וערבים שנאמנים למדינת אוייב, ומצד שני יש לך רוסים שדי מרוחקים ממסורת ודת אבל כן לוקחים חלק בחובות המשותפים, בשירות המדינה, ומסייעים לכלכלה.

מה שהשמאל עושה בהחלט מנוגד לכל היגיון, אך היום אנו יודעים שגם האנטי שהם מפגינים נגד המדינה אינו אידיאולוגי אלא כספי, אותם אנשים מקבלים מימון מהאיחוד האירופי וגופים העוינים את המדינה, לצערי לא רק הם מכרו את נשמתם לשטן...נטורי קרתא עשו מעשה נבלה כשנפגשו ונישקו את אחמנידג'ד.

קל מאוד לפגוע ולהשחית מדינה שאין לה עקרונות ברורים לגבי אסור ומותר, שהחוקים שלה ניתנים לכיפוף כל שני וחמישי, שהכל פוליטיקות וקומבינות, השיטה חולה, והבילבול והבורות מחלחלים למטה לאזרחים, צריך להגדיר את הדרך מחדש, להחליט על עקרונות בסיסיים שמי שרוצה לחיות כאן חייב להסכים עליהם ומי שלא פשוט לא יהיה כאן, אין דרך אחרת.
כתוב תגובה ל- מישהו
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il