s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חשיפה: חגיגת המשכורות על-חשבון הנווט רון ארד
מאת: איילת פישביין  |  13/10/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
עד היכן פשה הנגע ?!
  שי אלידע   13/10/07 09:54
עצוב מאוד להיווכח את עצמת החמדנות ! אנו מכירים עמותה הפועלת כשלושים שנה, באמצעות מתנדבים בלא לקבל אפילו שקל אחד.
לא זו בלבד אין ביכלתה לשלם הוצאות למתנדבים. כל מתנדב נושא בהוצאותיו !
גם המנכ"ל המתרוצץ ברכבו הפרטי לכרמיאל ומעולות בצפון ולבאר שבע וערד בדרום ממן הכל מהפנסיה הקטנה שלו !!
יש גם עמותות אחרות !!
כתוב תגובה ל- שי אלידע
2
נקעה נפשנו ממדינת הנוכלים
  איציקב   13/10/07 10:23
סירחון בכל פינה ובכל מה שתבדוק. השחיתות אוכלת כל מה שנשאר והאמון במנהיגות ובעקבותיה גם בצהל הולך ונשחק.
אם לא ננקה האורוות מיידית נגיע למפלה צבאית מוסרית וטוטאלית.
עם דג שמסריח מהראש ועם טיוח של המפלה הגדולה בצפון לא נוכל להמשיך.
שחיתות במזרח התיכון ישכבר בלעדינו....
כתוב תגובה ל- איציקב
3
מספרים לנו שעובדים בהתנדבות
  ירדנה   13/10/07 10:31
גם נאוה ברק הופיעה בטלויזיה בקמפיין לילדים מוגבלים כנותנת חסות וכמי שעובדת בהתנדבות וכולם מחאו לה כפיים אלא שמי שביצע תחקיר גילה שהיא מקבלת מהעמותה כ-200 אלף שקל בחודש . משחקים אותה צדיקים וגונבים את כספינו כך גם אלו שעשו קופה על הטרגדיה של רון ארד ומי שמופיע בכאילו מלחמה בשחיתות ונוהל תקין עד היום חשבתי שהם עושים עבודת קודש שלא על מנת לקבל פרס אבל ממדינה שמשחררת בחסות נבחרי העם מחבלים ורוצחים עבור סוחר סמים נתעב כמו אלחנן טננבוים שמכר את סודות טנק המרכבה לחיזבלה ולכן במלחמת לבנון השניה פגעו בטנקים והרגו חילים מה לנו האזרחים הקטנים לצפות מהמדינה ננהג לפי הכלל "אם אין אני לי מי לי" ונשלח את המושחתים למקום אליו הם ראויים וכמובן בראש המושחתים ראש ההמשלה עם חבריו בתקשורת שאותם הציבור חייב להחרים.
כתוב תגובה ל- ירדנה
לירדנה
  הכועסת   13/10/07 17:19
כעסך על השלטון הוא דבר טבעי כי השלטון השמאלני הזה הוא אויב המדינה ולא בעד המדינה.
בכל מדינה מתוקנת היתה קמה מהפכה אזרחית כמו רבות אחרות בהיסטוריה ששמה את השליט ומריעיו במקום ממנו לא יוכלו להזיק יותר.אבל בישראל ועמה הנכנע לכל דבר מהפכה כזו לא תקרה.

*** אבל מה את בוחרת בבחירות הקודמות או הבאות???***

כאן קבור הכלב. אנו רואים מה קורה כשהאזרחים מולכים שולל אחרי כל מיני מאכערים וכל מיני קבלני קולות שמוכרים דבר שלא שלהם (קולות) ועושים על זה קופה.

לא משנה מי הוא ראש הממשלה כאן אבל תמיד תמיד, או שזה שמאלן או שהוא בסך הכל מבצע את פקודות השמאל במחיר שלא יתפרו לא תיק ויזרקו אותו למחבוש. ככה זה עובד כאן, זה קרה לעיננו עם שרון ובניו זה קורה לעיננו עם קדימה ופעיליה ותמיד תמיד זה נגד מדינת ועם ישראל.

הבה נחליט עכשיו, שאם ומתי יהיו בחירות, לא נצביע בעד שום מפלגה שמאלנית וגם לא מפלגה מתחפשת למשהוא אחר אבל מאחורי הקלעים זו מפלגה שמאלנית, או מפלגה שמוכנה למכור את קולות בוחריה לכל המרבה במחיר והתמורה הולכת כמובן להם ולבני ביתם.

זה נחמד להתלהם כאן, אבל זה חסר ערך אם שוכחים את הכל ביום הבחירות.

אז במקום להתלהם, אנו מחליטים להסיק מסקנות ולא להכניס לכנסת שום שמאלן. ולא אמנה מפלגות כאן כי כולן ידועות.

וגם לא מישהוא שמתחזה כיהודי אבל מתחת לעורו הוא שמאלן שונא ישראל, או סתם מושחת כמו שיש עכשיו
כתוב תגובה ל- הכועסת
כועסת יקרה, מעניין מי שולט
  מזכיר נשכחות   13/10/07 19:19
היום ובעבר, השלטון כבר מזמן איננו שמאלני, האנשים שבשלטון הגיעו מתוך הימין, להזכירך ציפי לבני, אולמרט ושרים אחרים אינם מה שאת בשנאתך כי רבה מכנה שמאלנים.
אגב התעלולים המוזכרים בכתבה, היו כשהיה שלטון ימני "טהור", עוד מימי יצחק שמיר, ביבי נתניהו "הקוסם"
כך שלהטיל אשמת שווא על שלטון שמאלני, הוא יותר מרעות רוח ודברי בלע.
השנאה אצלך כל כך גדולה, שהיא השכיחה מתודעתך, שהימין שולט כבר שנים רבות, כך שהוא נושא בעול העוולות והתעלולים , להזכירך את מרכז הליכוד הצדיקים וגנבותיהם?
כתוב תגובה ל- מזכיר נשכחות
מהכועסת
  למזכיר הנשכחות   14/10/07 04:23
לפני שאתה מציין את השנאה שיש לי לשמאל קרא את התגובות כאן בעתון היחידי שבו מותר ליהודים לכעוס חופשי חופשי בלי צנזורה ומחיקת תגובות כמו בעתונים האחרים שהם לא יותר מעיתוני אויב אלא שכתובים בעברית.

לא , לא שכחתי את השחיתות של הליכוד, והשחיתות הזו עדיין קיימת שם במלואה לצער כולם כמו שהיא קיימת בשאר המפלגות של ישראל ובמיוחד הדתיים שהם רק סוחרי קולות ואת קולותיהם אתם בשמאל קונים ברצון ומשלמים להם טבין תקילין מכספי העם.

אבל לצערי לא הבנת את עיקר התגובה שלי.

כי לא משנה מי הוא ראש הממשלה, לא משנה מי היא המפלגה השלטת כביכול, מאחורי הקלעים עובד הכוח האמיתי שיש לו כוח לתפור תיקים וכל מיני לחצים אחרים כדי שתתבצע המדיניות של השמאל לחסל את המדינה היהודית לטובת אהוביהם הערבים ואת זה אפשר לראות בכל הפעולות של כל הממשלות לכל אורך חיי המדינה.

הכוח מאחורי הקלעים הוא שקובע וזה הוא כוחו של השמאל ולא של הברברנים הן כאן והן בכל מקום אחר בציבור.

איך אחרת, איך אחרת אתה מסביר את בחירת פרס לנשיא למרות השמועות שאינו יהודי ואמו ערביה וזה מעולם לא
הוכחש. אם לא קראת על זה עד עכשיו בעשרות מקומות אז אתה כנראה קורא רק את מה שמרשים לך לקרוא וזה לא מספיק.

זה הכוח של השמאל, הכלבים היהודיים נובחים והמדיניות של השמאל נמשכת.

ולהבא תלמד לקרוא בין השיטין
כתוב תגובה ל- למזכיר הנשכחות
4
אני לא מופתע כלל...
  דיוגנס   13/10/07 10:36
1.כל העמותות ה"ביטחוניות" הן מפלט לפורשי מע' ה"ביטחון" וזה רק קצה החוט.
2.האגודה לחייל,אמץ לוחם,לב"י,אירגוני ההורים השכולים,אירגוני האלמנות העליזות וכל שאר הגופים שקמים לאחר טראומה לאומית מטפחים בראש וראשונה את ה"מנהלים".
3.ואת כלל המערכת המתוקצבת שכחתם? הרי המשרד הביטחון על על שלל שלוחותיו (צבא,נספחי צה"ל ברחבי הגלובוס,משתלמי הפרישות המוקדמות ואגפים אזרחיים-כולל אגף השיקום המושחת) יושבים רבבות אוכלי חינם שרוממות הביטחון בפיהם וכיסיהם מלאים בכסף.

לפעמים שאני חושב על חונט'ה שמצליחה לשרוד ללא הפגנות נוסח בורמה אני רואה לעיני רוחי את שלטון הגנרלים בישראל.
בכנסת,בממשלה בסוכנות,ברשויות המקומיות,בתאגידים הנסמכים על תקציב המדינה ובכל מקום שניתן לחמוד את כספי המיסים של האזרח-שם תמצא את ידידינו ה"מנהלים".
כתוב תגובה ל- דיוגנס
5
ומה המצב בעמותות אחרות?
  יוש   13/10/07 10:42
מדוע לא מחייבים את כל העמותות לפרסם בפומבי את הדוחות הכספיים, כולל השכר של 5 בעלי השכר הגבוה?
כתוב תגובה ל- יוש
6
פרצופו האמיתי של אליעד שרגא
  חבר מהלימודים   13/10/07 10:42
האם פרצופו האמיתי של אליעד שרגא כפי שהקרובים אליו מכירים מתגלה סוף סוף
כסף... כסף... כסף...
כתוב תגובה ל- חבר מהלימודים
7
גם בעמותת איכות השלטון ?
  שרגא חייב הסבר   13/10/07 10:43
אלעד שרגא חייב לציבור הסבר: איךיתכן שעמותה שהוא הקים ושחיה כולה מכספי הציבור , נתפשת עם אי סדרים. עכשו עולה השאלה גם לגבי המתרחש בכספי התנועה לאיכות השלטון. אלעד שרדא: חשוף בגלוי את מלוא הדו"ח הכספי + דיווחי שכר בתנועה לאיכות השלטון. אני תרמתי לך - ועכשו אני מתחיל לחשוד !!
כתוב תגובה ל- שרגא חייב הסבר
8
משרד הבטחון מבזבז את כספינו
  מוץ   13/10/07 10:51
השחיתות מתחילה מזה שמשרד הבטחון מעביר אחד עשר מיליון שקלים לעמותה שמורכבת כולה מפנסיונרים של צה"ל שמרוויחים פנסיות ענקיות. לו באמת היה לפנסיונרים האלה לב, הם היו צריכים לעשות את עבודת הקודש הזאת בהתנדבות, ללא משכורות ובלי להגיש חשבון הוצאות.
את הכסף הנחסך צריך משרד הבטחון להשקיע באימונים לצבא הסדיר והמילואים.
מי יודע עוד כמה ביזבוזים כאלו יש במשרד הבטחון?
כתוב תגובה ל- מוץ
9
מה שא-י-ן בתגובה של שרגא:
  מבין עניין   13/10/07 10:54
1. אין שום איזכור לעובדה שמנהלי העמותה " הביאו הביתה" כל חודש כ-12-15 אלף ש"ח נ-ט-ו +קיבלו החזר הוצאות " בשמיים" ,כנראה גם נסיעות לחו"ל..."

יופי של " עבודה" יופי של " תפקיד".
והכל "למען עם ישראל ועל מנת להשיב את הבנים למשפחותיהם האהובות".....

2. דבר נוסף: היות ונוכלי העמותה הרגישו שביחס לרון ארד " הלימון נסחט עד הסוף",ועל מנת להצדיק את קיום החגיגה ( סליחה -העמותה..) התחילו ל"פעול" למען מג'די חלבי ( כעת תהיה להם "פרנסה" לעוד 5-10 שנים..)

3. הרי אמרו לפני: מפלטו של כל נבל ( או קבוצת נבלים) זאת הצגת פאטריותיות....
כתוב תגובה ל- מבין עניין
הוקמה לדאוג לכל שבוי ונעדר
  מודאגת   15/10/07 15:04
למיטב ידיעתי העמותה הוקמה כדי לדאוג לכל השבויים והנעדרים.

נכון, יש שני נעדרים גיא חבר ומג'די חלבי - שבעת שירותם הצבאי, 'בלעה אותם האדמה' פשוט נעלמו.
לצערי לא נראה שמה"ל והרמים האחרים שחייבים לטפל בעניין, ממש עושים כמיטב יכולתם.
בדבר אחד אני בטוחה - שאם חס וחלילה היה זה בן של אחד מבעלי הדרגים הגבוהים של פורשי צה"ל, בוודאי היו הופכים כבר כל אבן, וואדי או הר, כדי למצוא אותם.
כתזכורת קטנה - ביום שאמא של קהלני נעלמה, במשך כמה שעות, עד שלא מצאו אותה - המשטרה עסקה רק בזה.

צר לי שאנו חיים במדינה שערכי החיים בה הפכו להיות 'ערכי שחיתות'.
כתוב תגובה ל- מודאגת
10
זה נשמע"לקומבינה זה נועד"
  הכל מושחת כאן?!   13/10/07 10:55
כתוב תגובה ל- הכל מושחת כאן?!
11
לחברי העמותה שארד ישאר בשבי
  אזרחחח   13/10/07 10:58
אים חגיגה של המשכורות עדיף לחברי העמותה שארד ישאר בשבי לחילי צהל תישמרו אל עצמכם למה כולם גנבים במדינה המושחתת המישטרה מחפשת בגדול את אוספי הבקבוקים קלק מאפיה
כתוב תגובה ל- אזרחחח
12
אליעד שרגא ? מאיכות השלטון?
  לא יאמן   13/10/07 11:02
כתוב תגובה ל- לא יאמן
13
מי האחראי להתנהלות הלא תקינה
  אליהו גנור   13/10/07 11:07
הבעיה העיקרית הנה לא רמת השכר הגבוה של עובדי העמותה אלא שאלת האחריות לפעילותה הלא תקינה של " לחופש נולד" בעבר
כתוב תגובה ל- אליהו גנור
14
לבדוק קישור המינויים עם אולמרט
  חץ   13/10/07 11:22
כתוב תגובה ל- חץ
15
אינני משפטן ואינני יודע מהו
  צפנת פענח, סדום   13/10/07 11:36
החוק. ואולם יש לחוקק חוק שבו ייאמר במפורש שאסור לעמותות לשלם משכורת כלשהי. כמו כן אסור לממשלה, למפלגות, ולמקורות זרים לממן את העמותות אפילו בשקל אחד. כל העובר על החוק ייאסר לשנים אחדות. רק כך, וכמובן בכפוף לביצוע החוק כלשונו וכרוחו אפשר יהיה להשתחרר מעוד קומבינות הנפוצות במקומותינו.
כתוב תגובה ל- צפנת פענח, סדום
איזו תמימות: כל חוק שמחוקקים
  מופר באופן מיידי   13/10/07 18:08
אם אתה דורש לחוקק חוק חדש, כנראה שאתה חדש בארץ או תמים מדופלם.
כתוב תגובה ל- מופר באופן מיידי
16
הכל בהתנדבות !!!!!!!!!!!!!!
  ממ   13/10/07 11:47
חברי העמותה כידוע מובטלים ,חיים מהבטחת הכנסה,
עשו ועושים רק לשם שמיים...רחמנות,
בגלל עמותות כאלה מתמעטים התורמים לעמותות ואירגונים שעושים חסד של אמת..

נ.ב. הם לא המציאו את השיטה ,הם למדו מאגודות ותיקות..
אליעד שרגא לוחם הצדק והאמת (עו"ד ממולח,יודע באיזה צד של הלחם נמצא הדבש...
כתוב תגובה ל- ממ
17
תגובתו של אלעד שרגא
  משה, עורך-דין   13/10/07 11:55
תגובתו של עו"ד אליעד שרגא ראויה לתשומת לב: יש בה הרבה על התנדבותו-הוא, אך אין בה שום הסבר לחרפה שבתשלום משכורות גבוהות לראשי העמותה. קשה להאמין שהוא לא ידע על כך, ולמרות זאת לא גילה את הדבר לציבור, שהאמין כי מדובר בחבורה של מתנדבים, חבריו-הנפש ודורשי טובתו של רון ארד האומלל.

אלעד שרגא, המתיימר להיות אביר איכות השלטון, לא בוש בעריכת הכינוס של תנועתו בשנה שעברה, ובהזמנת אורח הכבוד לכינוס זה: ראש הממשלה אהוד אולמרט, האיש שאת פעולותיו ומעשיו - בין אם הם ישרים וצחים כשלג ובין אם הם מושחתים - התנועה הזו מתיימרת לבקר ולבדוק, ובשעת הצורך גם להוקיע.

אין כבר לאן להפנות את הראש, שכן לכל כיוון שנפנהו ניתקל בצחנה עזה בניחוח אחר.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
תוספת על אליעד שרגא
  משה, עורך-דין   13/10/07 12:35
בקריאה נוספת, דבריו של אליעד שרגא בתגובתו אינם חד-משמעיים. הוא אומר אומנם כי עבור המשפחה עבד בהתנדבות, אך אינו אומר במפורש "לא קיבלתי אף פרוטה אחת מהעמותה".

"קיים מפגש ערכים (אם לא למעלה מכך) בין משפחת ארד לבין פעילות העמותה ובין עבודתי ההתנדבותית לטובת המשפחה ולטובת העמותה".

משפט מבולבל זה מבלבל אותי, ואולי לא רק אותי. צירוף המילים הלא-תקני "בין.. לבין..ובין", האופייני ללשונו שאינה-לא-עילגת של אליעד שרגא, מעלה במוחי תהיות בשאלה האם קיבל או לא קיבל תמורה כספית מהעמותה, או שמא פעל בהתנדבות עבור המשפחה ועבור העמותה גם יחד.

אגב, אין פסול בקבלת שכר ע"י עורך-דין, הפועל בתחום מקצועו ופרנסתו, גם כאשר העבודה נעשית עבור עמותה שמטרותיה חשובות ולאומיות. הפסול טמון אך ורק בהצגת העבודה כהתנדבותית, אם אינה כזו. אליעד שרגא מוזמן להבהיר לציבור, חד משמעית, את התשובה.

בהמשך דבריו הוא מהלל ומשבח את עבודתם המסורה של מנהלי העמותה, שבמסכנות ובעוני המשיכו לשאת בתפקיד תמורת שכר-רעב של לא יותר מ-16 עד 27 אלף שקל בחודש (נוסף לכל הכנסה אחרת במקרים המתאימים, לרבות הכנסות מפנסיה בטחונית).

הדמעות זולגות מעצמן על לחיי, ללא מעצור. רחמנות על המסכנים!. אם חלילה יקרה האסון הנורא, ורון ארד ימצא - חי או מת, מה זה משנה? - תישלל הפרנסה מחבורה טובה ומתנדבת זו, וייכרת המזון מפיותיהם.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
האם שרג קיבל שכר ממשרד הבטחון
  חיים דלת   13/10/07 12:48
אתה צודק
עורך הדין אליחעד שרגא טוען שלא קיבל כסף מהעמותה שהתנהלה בתקופה שבה כיהן סגןם היו"ר באורח בלתי תקין. השאלה היא אם משרד הבטחון שילם לו ישירות שכר טריה עבור הטיפול ברון ארד וחבריו הנעדרים
כתוב תגובה ל- חיים דלת
אתה מזמין אותו להגיב! היגיב?
  למשה-מוצא"פרנקית"   13/10/07 13:26
תמהה אני.
במקרים כאלה, האנשים הנוגעים בדבר אינם מגיבים,תמיד וכאשר ידיהם אינן נקיות!, ויש רגליים לחשדות!, בתקווה שיישטפו עם הזמן, אל תוך הביב הכללי, של הליכלוך הישראלי.
כך שאני במקומך, לא הייתי משחיתה את זמני, בציפייה דרוכה!!!
כתוב תגובה ל- למשה-מוצא"פרנקית"
18
לא מופתע
  יחיאל ספרא   13/10/07 12:09
אני בן 60, עד גיל 10 עוד יכלו "למכור" לי:
"תרמתי למדינה" "התנדבות"... וכל השקרים האלה.
חוץ ממשפחתו של רון ארד, לאף אחד, כולל צה"ל, לא ממש איכפת מה עלה בגורלו.
אל תהיו נאיבים ואל תאמינו לכל הדיבורים של ח"כים, שרים, אלופים ו"בכירים אחרים. אותם מעניין רק הפנסיה שלהם ותנאי השכר. נקודה.
כתוב תגובה ל- יחיאל ספרא
19
נשבר...
  יהורם   13/10/07 12:14
לעזאזל,אין יותר על מי לסמוך,המגיפה התפשטה לכל הכיוונים,והבעייה שכבר אין על מי לסמוך,מי יבדוק?איזו ועדה?אולי עוד אחת ממונה בשם "וינוגרד",זליכה,אני מאמין לך יותר ויותר,צדקת,קשה להילחם נגד צונאמי הפשע,תגייס את העם,הוא בצידך...
כתוב תגובה ל- יהורם
20
שכר עבור עבודה
  תוהה תמיד   13/10/07 12:22
אינני יודע , ולכן לא אביע דיעה.
אני רק שואל: מדוע שאדם יעבוד בחינם? הוא צריך לפרנס את עצמו ואת משפחתו. לא?

אלא אם כן המכרז שיצא אז (אם יצא) דרש במפורש מתנדבים.

אני לא בטוח שהיו מוצאים טובים שמוכנים לעבוד בהתנדבות שנים.

אז לפני שתוקפים, תחשבו.
האם אתם מוכנים להתנדב שנים ולא להביא כסף הביתה?
כתוב תגובה ל- תוהה תמיד
21
אובדן הבושה-אביר איכות השלטון
  אזרח מודאג   13/10/07 12:25
הוא מצטרף לרשימה הארוכה של אלו שאיבדו את הבושה.ה"צדיק" הזה מגלגל עיניים כשה תמים ונותן יד לגניבת כספי ציבור.
כתוב תגובה ל- אזרח מודאג
22
עכשיו אני מבין מדוע
  המרצע   13/10/07 12:40
לא מחזירים את רון ארד מהשבי.
שהרי ברגע שהוא יחזור תיפסק החגיגה המושחתת הזו.
כתוב תגובה ל- המרצע
23
התגלה הפרצוף האמיתי
  המושחת   13/10/07 12:44
שיחזירו את הכסף
כתוב תגובה ל- המושחת
24
שרגא חייב להתפטר מאיכות השלטון
  אליהו גנור   13/10/07 12:54
אני מציע לעורך הדין אליעד שרגא להתפטר מיד מתפקיד היו"ר הנצחי של התנועה לאיכות השלטון .הוא לא ראוי להמשיך בתפקיד זה אפילו יום אחד נוסף.הבעיה היא שהוא קבע את מקבלי המשכורות בתנועה שמשרתים אותו ומחניקים כל פעילותאופוזיציונית
כתוב תגובה ל- אליהו גנור
25
לא רוצים אותו בעמותה? תמצאוהו
  בכנסת   13/10/07 13:03
כתוב תגובה ל- בכנסת
26
מעניין כיצד יגיב דן מרגלית
  גרשון חירם   13/10/07 13:37
דן מרגלית חבור הטוב של הג'ינג'י שהציע בשעתו לראש הממשלה המושחת אהוד אולמרט למנות את עורך הדין שרגא כשר המשפטים בממשלתוומחניף לו כל הזמן חייב להגיב על הדברים החמורים שנכתסבו כאן
כתוב תגובה ל- גרשון חירם
27
הבעת גועל- איכות שלטון?
  חנה איסלר   13/10/07 13:48
לא ירחק היום ומר שרגא יחבר לחבר המושחתים שבשלטון. יפגשו בחדרי החקירות של המשטרה. ורון ערד היכן הוא?.? אין הרי שום מידע. ויש לו בת שממתינה לדעת על אביה. כעת היא יודעת שרוקדים על זכרו.ומתעשרים באיצטלא של
צדקנות. ימים ולילות.... תגידו לי? אף אחד לא ישן פה בלילות?מרב דאגה לרון ארד?או שרק הגינגי הזה? א י כ ס !
 המומה משרגא
כתוב תגובה ל- חנה איסלר
28
בשבלי לא עשה שרגא כלום
  bar-noy   13/10/07 13:52
בהתנדבות, כי ממני לא תעמוד לו לשרגא כל טובה שהיא, לא כספית ולא מעמדית, מרון יוצא לשרגא המון "רון" וכף בלב, כף שנספר בכסף, גם לא ישיר אלאדרך אגב מפרסום

שאולי
כתוב תגובה ל- bar-noy
29
כל הכבוד לאומ"ץ.
  אהובה שמואלביץ   13/10/07 13:56
קראתי בכתבה בnfc ובאתר של אומ"ץ שהעמותה האמיצה הזו עוסקת זה מכבר בבדיקת התנהלותה של עמותת " לחופש נולד". כל הכבוד לאומ"ץ.הגיע הזמן שמישהו יחשוף את פרצופו האמיתי של הג'ינג'י שהטיל עד כה פחד ומורא ואייןם בתביעות דיבה כלפי כל אנשי התקשורת והגופים שמנסים לבדוק את מעלליו
כתוב תגובה ל- אהובה שמואלביץ
מה מקבלים מנהלי אומ"ץ?
  מישהו   13/10/07 14:28
לפני שמשבחים את מנהלי אומ"ץ, כדאי לדרוש שיציגו בפני הציבור את המשכורות של חברי ההנהלה שם, או שיצהירו שכולם (כולל היו"ר אריה אבנרי) עובדים בהתנדבות.
כתוב תגובה ל- מישהו
באומ"ץ כולם מתנדבים
  דובר אומ"ץ   13/10/07 15:02
אף אחד מחברי הנהלת אומ"ץ לרבות ביו"ר ההנהלה אריה אבנרי והמנכ"ל פליצ'ה פלד אינם מקבלים אגורה ופועלים בהתנדבות מלאה. לעיתים הם תורמים מכיסם הפרטי למימון הפעילות השוטפת של העמותה. אתה מוזמן להכנס לאתר שלנו ולקרוא בשקיפות מלאה את כל הנתונים. רק מזכירת העמותה והאחראית על האירועים מקבלות שכר נמוך
כתוב תגובה ל- דובר אומ"ץ
30
אל תהיו תמימים - תקראו פה !!
  יודע !!   13/10/07 14:40
אל תהיו תמימים .
אלעד שרגא הוא מושחת ו"ההתנדבות "שלו עולה למדינה המון כסף .
אבל אומ"ץ ואריה אבנרי ישמחו תמיד לקפוץ על כל דבר שקשור בשרגא ובעמותת איכות השלטון .
השנאה המפעפעת באריה אבנרי כלפי אלעד שרגא היא היתה מוצדקת בעיני אם היה מטפל גם בעמותות אחרות שגונבות את הציבור והמדינה . אבל לאור חומר חמור שהעבר אליו בעינין זה ( בעמותה אחרת עם תקציב של 500 מיליון ש"ח ) שלא מגיעים למטרות שבשבילם קיימת העמותה ושנגנבים ע"י חברי המנכ"ל שלו הוא סירב לטפל .
לכן המניעים חשובים לא פחות מהחשיפה עצמה .
אריה לא תמים בעיניין הזה ולא נקי כפיים .

אני חושבת שיש לבדוק מה קרה בעמותת לחופש נולד בלי קשר לשנאה של אריה אבנרי אלא בגלל חשיבות הנושא עליה מופקדת העמותה הזו .
ניצול מצבים רגישים כמו רון ארד ושאר החיילים הנעדרים הוא ציניות ישראלית נפוצה לשני הכיונים .
הן של הגונב וחומס כספים אלה והן של החושף , שלא פועל ממניעים עיניניים אלא משנאת הגנב.
ככה נראית ישראל 2007 !
חושפי השחיתות גנבים גם הם , שופטים מדושנים מקבלים שוחד וחומסים את השאר , לא חשוב כלום רק טובה אישית , ובשביל זה לא צריך מדינה . זה מאפיה יותר מכל דבר אחר .
כתוב תגובה ל- יודע !!
שקר וכזב
  דובר אומ"ץ   13/10/07 14:52
אנחנו יודעים את זהותך וןאת המניעים שלך גם אם את כותבת בזהות מדומה של גבר .את יורקת לבאר שממנה שתית וחבל שאת מטעה את הגולשים . את מתכוונת לאגודה למען החייל ואנחנו מטפלים בנושא זה במלוא כובד הראש ובקרוב יהיו תוצאות
כתוב תגובה ל- דובר אומ"ץ
31
מדינת היהודים=מדינת הגנבים
  הגויים צודקים!!   13/10/07 14:57
כתוב תגובה ל- הגויים צודקים!!
32
מלכ"ר זה עסק מאוד רווחי
  michael123   13/10/07 15:05
אולי העסק הכי רווחי. אתה מקים לך מוסד ללא כוונת רווח ורושם אותו כעמותה, מגייס כספים מכל עבר למען המטרה הציבורית החשובה שלשמה נוסדה העמותה. לא חשוב מה, תרבות אומנות סעד או בית כנסת.
אתה קובע מי יהיו חברי העמותה ודואג להיבחר או לבחור את מי ממקורביך לתפקידי ניהול בעמותה. או אז השמים הם הגבול. מושכים משכורות של עשרות אלפי שקלים בחודש, חשבון הוצאות, ואם רוצים עוד, מוציאים עבודות שונות לספקים מקורבים בסכומים מנופחים וגוזרים גם מזה קופון, במזומן.
המדינה מפריטה הכל החוצה ויש מי שמרויח מזה. בסוף הציבור משלם כך או אחרת.
כתוב תגובה ל- michael123
עמותות
  ראם   14/10/07 00:00
כל מילה בסלע
כתוב תגובה ל- ראם
33
תרומה לעמותות
  מוקי9898   13/10/07 15:44
אני מזמן לא תורם לאף עמותה, מאז שהתגלה שכל העמותות מעניקות בוחטה של משכורות לראשיהן על חשבון שימוש בכספים למטרות שבגללן הם מבקשים עזרת הציבור. עד כאן , יש גבול לחוצפה שמנכלים ו"עובדים בכירים" עושים בכסף כבשלהם ובתאריך קבוע ( סרטן, לב ילדים חוסים וכד,) מתבכיינים בתקשורת ומנסים לנגן על נימים רגישים של רגש , אחריות ציבורית וטוב לב ולסחוט עוד כספים.
מה עוד שאני חושב שרב התמיכה בנושאים אלה צריכים להינתן ע"י הממשלה שזה תפקידה.
כתוב תגובה ל- מוקי9898
34
איילת פישביין
  חלקיק   13/10/07 15:53
האם יש ממש במידע המוגש לנו ע"י גב' פישביין?
האם שרשרת "החשיפות" על אלעד שרגא אמת בבסיסן?
האם גם בסנשו-פנשה על החמור עלינו לחשוד?
האם התברגן הסנשו?
והעמותה קרדום לחפור בו?
ואסור לחסום שור בדישו?

אם כן, או אז עלינו לקנות כרטיסי טיסה כיוון-אחד לטימבוקטו (או שווה-ערך)...

ולכן גם אנו ראויים
לרמון-הילדון
לאולמרט-רקוב-כאן
למרגלית-המגלגל-עיניים
לחברון-בר-און
לברק-ימ"ש
לבייניש-קפוט
לרם-כספי-התולע
לקלגסבלד-הרוצח
להיס-הסוחר-הקניבל
ל...
כתוב תגובה ל- חלקיק
35
אין לאומ"ץ דובר- והגיב זה אריה
  שגיאות כתיב   13/10/07 16:28
חחחח
אריה כותב בשם דובר אומ"ץ .
אין לאומ"ץ דובר .ראו האתר שלהם מהר לפני שיתקנו וישנו אותו .
אתה אריה עושה נקמות אישיות על גב הציבור והחברה וגם מבטיח הבטחות שווא סידרתי . אבל על גב רון ארד ? על גב החיילים שבשבי ? אין גבול ?
הכל כשר לצאת איתו לתקשורת רק שיכתבו אומ"ץ נכון ויכפישו את אליעד שרגא ?

אין גבולות של טעם טוב ? אין גבולות של הורים ווילדים ומשפחות החוששות לגורל בניהם ?

תלחם באלעד כמה שאתה רוצה אבל לא ככה , לא הכל כשר !!!
כתוב תגובה ל- שגיאות כתיב
36
אין דובר - ומידע מסולף
  שקיפות באומ"ץ אין   13/10/07 16:33
1. אין דובר באומ"ץ .
2. המידע באתר אומ"ץ אינו מדויק בלשון המעטה !
3. המגיב הוא אריה אבנרקי בעצמו . הוא מוכן הכל לישות כדי להכניס את שמו לתקשורת כולל מעשים חמורים ביותר , הטעיה, ניצול, ניהול נקמות אישיות ועוד..
כתוב תגובה ל- שקיפות באומ"ץ אין
בדבריך יש משום לשון הרע
  דורון א. טל   14/10/07 13:00
בהתייחס לספרור 2 בתגובה לעיל, לא יעלה על הדעת שטוקבקיסט ישמיץ את האמור באתר העמותה, באופן גורף ללא הזדהות וללא התייחסות עניינית לביקורת.

אני עומד על כך ש-

(א) יזדהה המגיב

(ב) יבהיר לנו בבקשה, מה לא מדוייק באתר העמותה?

(ג) אם המגיב לא יזדהה ו/או לא יבהיר מה לא מדוייק באתר העמותה, על אתר nfc לגלות לאומ"ץ את זהות המגיב.

אם לא יתקיימו התנאים דלעיל אסיק מסקנות מרחיקות לכת גם לגבי אתר nfc וחבל.

בכל הכבוד,
דורון טל
אחראי על אתר עמותת אומץ
כתוב תגובה ל- דורון א. טל
37
תדע כל אם עבריה שגורל בניה
  פוליטיקאי   13/10/07 16:50
הופקד בידי מפקדים הראויים לכך,
כתוב תגובה ל- פוליטיקאי
38
אולמרט בשליטה מלאה. כנסו:
  צדיק בסדום   13/10/07 16:51
הסיכויים לנפנף אותו דומים לנסיון בבורמה.
אולמרט ממונה על השב"כ.
אולמרט ממונה על דיכטר (שב"כ לשעבר) שר המשטרה כיום.
אולמרט ממונה על ברק (צהל) שרוצה להמשיך כשר בטחון.
אולמרט ממונה על בתי המשפט באמצעות שר המשפטים חברו.
אולמרט ממונה על אוצר המדינה באמצעות בראון חברו.
אולמרט ממונה, אולמרט ממונה, אולמרט ממונה, ......
אין סיכוי להפיכה במדינה הזו.
כתוב תגובה ל- צדיק בסדום
זה מה שאמר המושחת הזה אולמרט
  למה יש עוד לצפות?   13/10/07 18:26
כאשר מינה את מחדיר הלשון חיים רמון שהורשע בפלילים אז
באמת למה יש עוד לצפות חוץ מלשחיתות ועוד שחיתות ואנרכיה מושלמת.
כתוב תגובה ל- למה יש עוד לצפות?
39
והיה והכל נכון והעיתונאית א
  טהורת המידות   13/10/07 17:15
איילת פישביין נחשבת לעיתונאית מבורכת ביותר. פשוט מזעזע ממש קשה לכתוב אחרי קריאת כתבה כזו ובמיוחד שאליעד שרגא על כל במה צועק כבר שנים על שחיתות, דעת לר
יכולה לסבול שאנשים כאלה בכלל קיבלו שכר על עבודה כזו.
מדובר באנשים אמידים שיש להם משכורות שמנות ממקומות אחרים ופנסיות נדיבות, חשבנו שגורלו של רון ארד והנעדרים הם בראש מעינם של האנשים הללו ושוב אם הכל נכון פה מוצגת לנו חרפה של ממש וניצול ציני שלא היה כדוגמתו! עד לאן היגענו?.
כתוב תגובה ל- טהורת המידות
הבנת הנקרא!!!!
  לא צדיקה מדי   13/10/07 19:24
האנשים עם המשכורות והפנסיות הנדיבות אינם אלה שקיבלו משכורות מהעמותה. הם עבדו בהתנדבות. מקבלי המשכורות ששמם מפורט הם לא אלה שהתכוונת אליהם.
כתוב תגובה ל- לא צדיקה מדי
באמת לא צדיקה ולא מבינה הבנת
  צוריה   14/10/07 06:01
הניקרא קיראי את המאמר שוב ושוב אולי תביני יותר תפנימי
מה אילת פישביין מביאה לנו תתבישי לך.
כתוב תגובה ל- צוריה
40
מהתלות אומ"ץ
  אמנונן   13/10/07 17:28
אבנרי "יחקור" את שרגא... כמו לשלוח כומר פרבוסלבי לבדוק ו"לחקור" את הכשרות ההלכתית של בשר חזיר... שני טפילים נקלים המתפרנסים משחיתות, ועוסקים באופן פעיל בשחיתות, ומושחתים בעצמם... מהתלה עלובה.
כתוב תגובה ל- אמנונן
וממה אתה מתפרנס פלצן ידוע של
  נהנה להפליץ עליך   13/10/07 17:52
האתר פשיסט שמאלני.
כתוב תגובה ל- נהנה להפליץ עליך
סליחה,אמנונן לא מתפרנס...
  דוקטור גורביץ   13/10/07 18:56
אצלנו במוסד מקבלים הכל, כולל קצת כסף לקנטינה,
אמנונן יש חדר מסודר ויפה אצלנו, הוא תלה בו קישוטים,
יש חדר אוכל ואמנונן מקפיד על הארוחות,
וכל התרופות שהוא מקבל הן חינם לגמרי.
כך שאמנונן לא צריך להתפרנס.

אנחנו מצטערים שהוא מקבל חופשות הביתה מידי פעם,
ובמיוחד בסופי שבוע, הוא לא מסוכן לציבור
ולכן חייבים לתת לו את החופש הזה,
ושנאה תהומית כל כך עדיין לא מסוכנת לציבור,
רק מגעילה אותו.
אגב, אם הייתם יודעים את רמת השנאה
של אמנונן לפני התרופות שהוא מקפיד לאחרונה לקחת,
גם אתם הייתם מודים שמגיע לו חופשה מידי פעם בסופי השבוע.

בברכת שבוע טוב לכולנו, ולכל חולינו.
דוקטור גורביץ.
כתוב תגובה ל- דוקטור גורביץ
אתה עלוב נפש
  צבי יקיר   13/10/07 20:54
כדי לכרוך את אריה אבנרי עם אליעד שרגא אתה צריך להיות גם כסיל גם בור ועם הארץ וגם פחדן
כתוב תגובה ל- צבי יקיר
41
יטענו שזהו שכר סימלי בלבד
  ב.ק.   13/10/07 17:58
אני מבקש מיואב יצחק לבדוק מי הם חברי העמותה שמקבלים שכר ממנה, איך הם התקבלו לעבודתם ומה מידת הקשר (המשפחתי) שיש להם עם בעלי העניין השונים בעמותה שהם: העמותה לאיכות השלטון, משפחת ארד ועובדי משרד הביטחון.
כתוב תגובה ל- ב.ק.
42
אידיוט מי שנתן להם את הכסף
  או שהוא מושחת....   13/10/07 18:32
מי שנתן לעמותה הזאת את הכסף מתבקש להסביר: איך יתכן ש-11 מליון ש"ח מועברים ליחסי ציבור ומשכורות של כמה אנשים ? יצאתם מדעתכם ????
כתוב תגובה ל- או שהוא מושחת....
43
אליעד שרגא אתה חייב הסבר
  רמתגני   13/10/07 19:33
בתור תורם מזה שנים לאגודה שלך בתור אחד שהאמין שאתה מיצג אותי בלחימה נגד שחיתות שלטונית אתה חייב בהסבר לכל תורמי האגודה. הסנקציה היחידה שיש לי נגדך זה להפסיק לתרום לכם .ואני קורא כאן לכל התורמים להפסיק לתרום לכם ,ולבקש ממשרד הבטחון שיפסיק לבזבז את כספי המיסים שלי למען מפוקפקים כאלה."חגיגות" השכר הנהוגות אצלכם, לא פלא שרון ארד עוד בשבי.
רמתגני
כתוב תגובה ל- רמתגני
44
הכל מושחת ורקוב כאן?! עד
  לאן נגיע?!   13/10/07 23:17
כתוב תגובה ל- לאן נגיע?!
45
עמותות
  ראם   13/10/07 23:37
רעה חולה העמותות כולן שפותחות את הפתח לכל העלוקות עח אזרחי המדינה
כתוב תגובה ל- ראם
46
עצה לקוראים המזועזעים
  משה, עורך-דין   14/10/07 00:57
מאחר שכתבה זו הותירה זעזוע עמוק בליבות הקוראים הנדהמים, מה גם שחלק מהתגובות בעניין אליעד שרגא ותנועת אומ"ץ - שיש או שאין לה דובר, ואם יש לא נודעה לנו זהותו, שלא כדרכם של דוברים מימים ימימה - אנדב (ללא שכר, באופן חריג בהחלט) עצה לאותם נדהמים:

כל אימת שמישהו מכריז באוזניך על יושרו ועל הגינותו, תחוב את שתי ידיך בכיסיך והחזיקן שם עד שהאיש יסתלק, פן תמצא שכיסיך רוקנו בידי אותו צדיק.

כל אימת שמישהו מודיע לך, כי אין כמוהו לשמירת סוד וכי מה שתספר לו ישאר שמור בבטנו ולא ייוודע לאיש - אל תתפלא אם, שעתיים לאחר שסיפרת לו את סודך האישי הכמוס, וביקשת עצתו, פורסם הסיפור במדורי הרכילות של כל העיתונים, ובאתרי האינטרנט הנקראים ביותר.

וכל אימת שמישהו מכריז באוזניך על התנדבותו עד כדי הרעבת עצמו וילדיו - בשירות האומה, למען החלכאים והנדכאים, למען אחינו גיבורי התהילה, בעבור חטופינו ונעדרינו, או בשירות עניין חיוני אחר - מן הראוי שתערוך תחקיר קטן, ותברר האם עוויתות הרעב של הצדיק אינן מפילות מכיסיו חבילות גדושות של כסף.

לאחר שהתברר לי לזוועתי כי כמה צדיקים, שסברתי כי הם מתנדבים החיים על פת-לחם למען רווחת חיילינו, השמינו מרוב זלילת כסף - קבעתי לעצמי שיטת-פעולה בכל הקשור לתרומות. משרדי עורכי-דין מהווים אבן שואבת לכל מיני מתרימים ומגייסי נדבות, הסבורים בטעות כי הגיעו לבורות-שומן. כל מתרים כזה, המתקשר למשרדי ומבקש תרומה לעמותה או לאגודת צדקה, אני מודיע לו כי בכוונתי לתרום בנדיבות, בתנאי אחד: שימציא לי אישור חתום בידי רואה חשבון, בדבר שיעור שכרם של חמשת בעלי המשכורות הגבוהות ביותר בעמותה, ואני דורש שהאישור יהיה מהשנה האחרונה.

עד היום, איש מהמתרימים לא שלח אלי אישור כזה. יתכן שמרוב רעב, לא היה להם כסף לקניית בולי-דואר.

אני ממליץ לקוראים החביבים, לאמץ שיטה זו לתרומותיהם. יתכן שכמה מתנדבים רעבים ימותו ברעב, או יפנו לעיסוקים אחרים, אך בתוך כך יופנו כספי התורמים למטרות שלמענן פועלים צדיקים אמיתיים.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
ישר כח לך משה עורך הדין
  טהורת המידות   14/10/07 06:31
אני מכירה את אליעד שרגא עוד מימי השביתות הגדולות שלו.
אז באמת הייתי נאיבית כזו שהאמנתי שהוא צם צום של ממש
ולא אחת תהיתי איך הוא וקומץ אנשים מחזיקים מעמד על כך הרבה ימים ללא מזון ושתיה? בחום שהיה אז. יום אחד
גילתי שהבחורים האמיצים לא שותים מים אלה שותים מיצי
תפוזים אשכוליות שידוע שאפשר להחזיק איתם הרבה ימים
מעמד שלא לדבר אולי אכלו בלילות כמו בצום הרמאדן, אני
כל כך הזדעזעתי וכבר מזמן גיליתי את פרצופם של התורמים
הגדולים ובפרט לעיני המצלמות שכבר חשדתי שכל המטרה היא
לפירסום עצמם בלבד, אבל פה נידמה לי שעזות המצח החוצפה כשמדובר באנשים שלא חסר להם דבר באמת עברה כל דימיון בכל זאת רון ארד והנעדרים גורמים לכאב איום ונורא למשפחות והזדהות של אלפי אלפי אזרחים עם המשפחות וכך לבוא ולשלשל סכומים כאלה הוא ניבזות שאין כדוגמתה.
לא אחת יש כאלה הנהנים להתקיף אותי בשל בחירת השם
שבחרתי באתר, הסברתי לא אחת שאין אדם שאין לו חסרונות
וחוכמה להודות בהם ולישם אותם, אבל התקפה לשם התקפה
והעלבה כמו שעושה האמנונן שיש לו כינויים אחרים באתר וזכותו להשתמש בכינויים אחרים ולהחזיק בדעותו, אבל הוא
כל מטרתו להשמיץ להשפיל לרקוד על דם של כל מי שמזוה כדתי או עם דתיים או ימני שלא לדבר מתנחלים ועם הם כתומים אז על אחת כמה וכמה, וטוב עשית שהעמדת את האמנונן הזה אחת ולתמיד במקום הראוי לו ונתת לו מנה
אחת אפיים כשהודיעו על פטירת "שרה הקטנה" ז"ל מלוחמות האצ"ל אמה של ציפי ליבני. וגם במאמר הזה האיש ממשיך
להרהיב עוז ולהתחצף ואנשים לא מוכנים ובצדק לתת לאיש
הזה להשתולל ולרקוד על הדם.
אני מסכימה בכל לב עם תגובתך למען אלה שלא מבינים עד
כמה המצב חמור הוא ואתה נוהג נכון בענין המתרימים,
אגב לא פעם אני מקבלת טלפון לתרום לכל מיני עמותות,
צורת הפניה של מתרימים אלו היא כשלעצמה חוצפה נכנסים
לפרטיותו של אדם, פונים אלו כאילו מכירים אותו מימים
ימימה, אני פשוט עונה להם לא תודה וסוגרת את הטלפון.
מי שרוצה שישלח מכתב ואני אחליט אם אתרום או לא אתרום
בטח לא דרך טלפון או מיילים למיניהם, אם העשה זאת אך ורק אם אני מכירה היטב היטב את האנשים.
כתוב תגובה ל- טהורת המידות
47
עם סכומים כאלה הייתי עושה הכל
  העארס המנומס   14/10/07 02:34
בשביל לא להחזיר את רון ארד.
כתוב תגובה ל- העארס המנומס
48
אביהו בן נון המושחת
  אביהו   14/10/07 03:12

בכל מקום שבו נמצא אביהו בן נון תמצא גם שחיתות. זכורים לרע מסיבות השחיתות שהנהיג בחיל האויר. זכורים לרע גם ימיו ביוניברסל מוטורס שם מכר מכוניות פגומות לרוכשים תמימים וזכורה גם פעילותו הנמרצת בכדי לקדם חקיקה שתמנע מאלמנות חיל האויר לתבוע יצרני מטוסי קרב אמריקאים פגומים (מעניין אם היה קשר בין מאבקו למען חברה אמריקאית אחת לבין מינויו כנציג חברה אמריקאית אחרת)
כתוב תגובה ל- אביהו
נא
  ע   14/01/10 15:06
תשמור את דעותך לעצמך וכאשר אתה מעונין להביע את דעתך דבר בשם עצמך אביהו אינו בנאדם מושחט כלל הוא בנאדם שעבר המון בחיו אפיאלו אולי יותר ממך נא בבקשה אל תדבר בשפה בוטה ותוציא שם רע לאביהו ודה חסויה
כתוב תגובה ל- ע
49
חגיגה?
  דב ר   14/10/07 04:19
במידה וצה"ל ומערכת הבטחון הרימו ידיים, כי אז מה לנו כי נלין - אלא שהתוצאות עגומות, ויש לפזר ולפטר העובדים.
במידה ומערכת הבטחון ממשיכה ואינה מרפה - אי אז המדובר במעשה נוולה, פשוטו כמשמעו.
כתוב תגובה ל- דב ר
50
תזהרו מהשמצות
  יודע   14/10/07 05:33
אם רשם האמותות בודק והגוף פועל ויש אישור מיהול תקין. אז מה הקשקוש.
כתוב תגובה ל- יודע
תקין אבל מסריח
  איציקבן   14/10/07 08:35
הניהול על הנייר תקין.וזו הבעיה,איש לא גנב כסף אלא קיבלו שכר נפוח באישור שני הצדיקים אביהו ושרגא ועל זה מתלונן הנביא
כתוב תגובה ל- איציקבן
51
אין הצאר שווה בנזק המלך
  מגילת אסתר   14/10/07 06:24
כלומר העניין המרכזי הוא שחרורו של רון ארד ולא הקמת מסגרות עבודה ותעסוקה עמותות ג'ובים ומשכורות.
כתוב תגובה ל- מגילת אסתר
52
ציניות!והלאה? מנכל לבתי קברות
  סוריקטה חברתית   14/10/07 06:34
הצהליים עם עמותה לתחזוקתם כי אין למשרד הביטחון כסף לתקציבי מים אדמה פרחים וקברנים ??? השחיתות הסיאוב הציניות ועזות המצח פשו בכל. זוהי בדיוק הסיבה שצריך לכרות את מחוללי השחיתות הגרורות מתפשטות לכל עבר פוגעים באיברים החיוניים ובסוף באופן בלתי הפיך יש יותר תאים סרטניים ואיברים פגועים מאשר תאים בריאים והתוצאה הבלתי נמנעת היא מוות . מוות מוסרי מוות מורלי מוות גופני.
כתוב תגובה ל- סוריקטה חברתית
53
שרגא - אתה היו"ר אתה האחראי
  תגיש התפטרותך !   14/10/07 07:22
שרגא אלעד: תגיש התפטרותך ולך הביתה. היותך גם העו"ד של המשפחה וגם יו"ר העמותה שקיבלה כספים מהמדינה וביזבזה אותם על משכורות (5 משכורות ?!!!) מעלה צחנה. תסיק מסקנות ולך הביתה.
כתוב תגובה ל- תגיש התפטרותך !
54
צדקו הגויים שאמרו שהיהודים
  נגועים בגנבת.   14/10/07 08:43
כתוב תגובה ל- נגועים בגנבת.
55
שרגא-אין לך בושה "אביר" צדק?
  אל"מ חן בן עמי   14/10/07 08:55
כתוב תגובה ל- אל"מ חן בן עמי
56
זה הזמן לעזוב את ארץ ה"אלופים"
  הנוכלים.   14/10/07 09:11
אם זה היחס של אלוף ח"א לנווט בחייל, מה עוד נשאר.
כתוב תגובה ל- הנוכלים.
57
התנדב וזכה במשכורת וכבוד
  מרק טווין   14/10/07 09:12
במדינת הכאילו שלנו- כל צדקן הוא זכיין
כתוב תגובה ל- מרק טווין
58
האם אפשר לדרוש החזר כספים
  לב שבור   14/10/07 10:09
מהשודדים האלה?
היה ראוי ביותר לדרוש החזר הכסף.
לא יאומן.
עולה על דעתי מחשבת זדון ממש - מי שהתפרנס כל כך יפה מהמצב הזה, למה שבכלל ירצה לפעול להחזרתו של ארד?
מצמרר!!!
כתוב תגובה ל- לב שבור
59
זה פורסם לפני שנתיים...
  אחד שגולש   14/10/07 10:26
news.walla.co.il
כתוב תגובה ל- אחד שגולש
60
מה אתם רוצים משרגא - הוא מנהל
  מור וקינמון   14/10/07 10:49


ודואג ל - "איכות השילטון" כלומר שמי שזוכה להגיע לשילטון אז שרגא דואג לו שהתפקיד יהיה "איכותי" וכדאי
כתוב תגובה ל- מור וקינמון
61
ומי יעז לחקור את אליעד שרגא??
  אחת מהעם   14/10/07 11:03
מסתבר שאליעד שרגא אינו נקי כפיים ובר לבב, מדוע הוא ממשיך בתפקידו הרי יש טובים ממנו באגודה לאיכות השלטון והגיע הזמן להחליף את יושב הראש, מסתבר שכל אישיות ציבורית הנמצאת בתפקיד מעבר ל3 שנים מתחילה להסריח משחיתות. היום שרגא אלעד פוגע באיכות הנקיה של התנועה לאיכות השלטון.
כתוב תגובה ל- אחת מהעם
62
פעם החזקתי מ-אלעד שרגא.
  אמנון לוי   14/10/07 11:57
פעם,בעבר הייתה לי התחושה כי יש צדיק אחד בסדום,,יש ,האמנתי בכך, אלעד שרגא היה הצדיק שלי.!
היום,לדאבוני גם הצדיק הזה מצידי יכול ללכת לאלף הרוחות עם כל פעילותו הציבורית הטובה,לדעת מכך ולשתוק יש בזה טעם נפגם וריח מסריח של מיליון בואשים.
עו"ד משה בתגובה 17 מבטא בצורה מדהימה מיהו שרגא אלעד,,מי אתה שרגא ?
כתוב תגובה ל- אמנון לוי
63
מי היה מאמין?פשוט חרפה!
  ש.ר   14/10/07 15:23
לתומי חשבתי שהכל נעשה מרצון טוב לסייע,מסתבר שאני תמים.
כתוב תגובה ל- ש.ר
64
אתר התחקירים הרציני ביותר
  עו"ד דן הרצוג   14/10/07 15:28
האתר של יואב יצחק הוא המקום לקרוא תחקירים רציניים ללא מורא! זו עיתונות במיטבה.
כתוב תגובה ל- עו"ד דן הרצוג
65
איך מתקבלים לעבודה בעמותה הזאת
  מובטל   14/10/07 15:30
כתוב תגובה ל- מובטל
66
זו הסיבה שאני לא תורם לעמותות!
  אלי2   14/10/07 15:41
כולם מושחתית , מנכל"ים, מכוניות , מזכירות משכורות וטיסות לחו"ל על חשבונינו !!!
כתוב תגובה ל- אלי2
67
שרגא סייע גם לדורון אלמוג.
  אליהו.מ   14/10/07 15:54
שרגא ערך גם מסע יחסי ציבור לדורון אלמוג והעניק לו פרס פקטיבי כ"אביר זכויות השלטון". רק מה, לא ברור איזו שחיתות גילה דורון אלמוג מלבד העובדה שבאותה עת הוא קיווה כי יתמנה לרמטכ"ל. חלומו נכזב והוא נאלץ להמשיך ולמסחר את מות בנו..

פתטי !!~!~!
כתוב תגובה ל- אליהו.מ
גם אני תמהתי על מה הפרס
  לאון מזור   14/10/07 17:15
שקיבל אלמוג. כנראה שאין כבר גבול לציניות במדינה הזו.
כתוב תגובה ל- לאון מזור
הפרס היה על שרלטנות
  יואב צרויה   14/10/07 18:04
אלמוג מנע הבאתו של ציוד מתאים לאיתור מנהרות ברפיח
לאדם הזה בחר שרגא להעניק פרס. איני צריך להוסיף למה גרם המחסור בציוד זה, כולנו אז ספרנו את ההרוגים בדרום ....
כתוב תגובה ל- יואב צרויה
68
קראתי .......
  יויו גם   14/10/07 16:01
ומרגיש בתחושת קבס אמיתי......
כתוב תגובה ל- יויו גם
69
גם דורון אלמוג שכר את שירותי ש
  בנאי   14/10/07 16:05
שרגא.
כתוב תגובה ל- בנאי
70
פה: חגיגת המשכורות על-חשבון הנ
  פליקס   14/10/07 17:01
סתם גנבים
כתוב תגובה ל- פליקס
71
דברים קשים מהמגע שלי עם העמותה
  אלכס לוין   15/10/07 01:11
עמותת לחופש נולד . להחזרת רון ארד.
מאת אלכס לוין

אני קורא את הנאמר בכתבה ומתחיל להבין מה קורה באותה עמותה ולהיכן הולכים כל הכספים הזורמים לאותה עמותה.
למה הם מקבילם משכורת חודשית ועוד כה גבוהה.
מה הם עושים שם במשרדים הללו כל היום. מה כל היום הם עסוקים לחפש את רון ארד?. או את שאר השבויים?.האם אלה כל בעלי התפקידים? בשביל מה הם צריכים כל כך הרבה מנהלים?. מה כל ההוצאות הללו?. בשביל אירוע פה ושם זה פשוט מיותר.

להלן שתי היתקלויות שהיו לי עם העמותה הנ"ל. אפשר לקבל גם את מה שאני כותב כעדות כתובה ולתת עדות, הצהרה בשבועה ,למי שחוקר את הנעשה בעמותה הזאת.

מקרה ראשון: לפני כשנה בערך ,פחות או יותר, איש הנהלה בכיר מאותה עמותה פנה אל אחד מחברי וביקש ממנו ולנסות ולפרסם מידע מסוים בכול העולם הערבי ופרס על קבלת מידע אמיתי על רון ארד. סוכם על מחיר. העבודה נעשתה. הגיעו אלפי מכתבים מפרס ומהעולם הערבי עם פרטים רבים וחשובים. הגיע האדם שהזמין את העבודה לקח כמה מאות מכתבים, שילם חלק מהסכום ולא בא לקחת את שאר אלפי המכתבים. כמובן גם לא באו לשלם תמורת העבודה שנעשתה.
נשאלת השאלה מה לא מעניין אותם מה כתוב על רון ארד באלפי המכתבים שהגיעו. אולי באחד מהם יש מידע חשוב שיכול להאיר את הפרשה באור חדש.ידידי הבין כי אין להם כסף לשלם עבור העבודה כפי שסוכם על כן הם לא באים לקחת את המכתבים.המדובר באלפי מכתבים ותגובות. ( המכתבים עדיין נשמרים בארכיון עד אשר יבקשו אותם וישלמו עבור העבודה.)

מקרה שני: אני באופן אישי נפגשתי עם המנכ"ל חן אורי (שמקבל שכר של 269,939 שקל לשנה(, הייתה לנו שיחה מעניינת באחד מבתי הקפה של תל אביב.
אני הצעתי לעזור ולקבל פרטים על רון ארד דרך גורמים שונים ברחבי העולם שאני בקשר אישי טוב איתם, ואני יודע כי יש להם מהלכים באיראן ובמדינות ערב השונות כולל מספר מנהיגים של מדינות. בהם ראשי ממשלות ונשיאים ושרים במספר מדינות שאני ידידם והם בעלי קשרים טובים עם ממשלת אירן. לא בקשתי כל שכר. בקשתי רק הוצאות שיהיו אם יהיו לפי פרוט, לצורך פגישות אם אותם אישים והטיסות אליהם. הכול בכול היה אמור להסתכם הכמה עשרות אלפי שקלים בודדים. דיברנו כשעה וחצי אני והמנכ"ל. אני לא בקשתי כל תמורה. הבנתי כי הם חיים על תקציב מוגבל כך לפחות נאמר לי. ובכן לאחר השיחה נפרדנו והבטיחו לחזור אלי. עברו כבר כמה חודשים טובים , אולי חצי שנה ויותר. לא שמעתי מהם יותר, גם לא מהמנכ"ל שעסוק יומם וליל בחיפושו של רון ארד. עד כדי כך שאין לו זמן להתקשר אלי.
כיום אני יודע למה הוא לא חזר אלי. פשוט נגמר הכסף בקופה ולא נשאר כסף לחפש באמת את רון ארד ושאר השבויים.
אני כבר לא מוכן לעשות כלום עבור ארגון זה עד אשר לא ינקו את האורוות הללו וינקו את האנשים שלוקחים כספים כה רבים עבור חיפושים יום וליל בלי מנוחה אפילו רגע אחד. תחשבו בעצמכם. איזה חיפושים הם עושים. עושים פה ושם אירוע. כמה כתבות, הפגנה אחת או שניים. אם מזה יוחזר רון ארד אני חושב שאתם תמימים. אבל הם עושים קרירה וחיים משוגעים ,גורפים משכורות ענק תמורת קשקושים חסרי תוחלת ויעילות.
להלן מקבלי השכר ויש עוד מזכירות ועוד עובדים שונים. היכן כל ההוצאות כגון טלפונים, רכבים, כיבודים ועוד.
בשנת 2005 התחלפו רוב הבכירים. חמשת מקבלי השכר הגבוה בעמותה בשנה זו - המנכ"ל חן אורי (269,939 שקל לשנה); לי-און מיכה, מנהל (223,209 שקל לשנה); שר-אל מירב, סמנכ"ל (219,231 שקל לשנה); בראף רן, סמנכ"ל (212,105 שקל לשנה); ומינץ מור יהודה, מנהל (148,360 שקל לשנה(
לשם מה צריך מנהל
כתוב תגובה ל- אלכס לוין
72
עמותות רבות בארץ מושחתות
  מודאגת מאד   15/10/07 15:18
למיטב ידיעתי העמותה הוקמה כדי לדאוג לכל השבויים והנעדרים.

נכון, יש שני נעדרים גיא חבר ומג'די חלבי - שבעת שירותם הצבאי, 'בלעה אותם האדמה' פשוט נעלמו.
לצערי לא נראה שמה"ל והרמים האחרים שחייבים לטפל בעניין, ממש עושים כמיטב יכולתם.
בדבר אחד אני בטוחה - שאם חס וחלילה היה זה בן של אחד מבעלי הדרגים הגבוהים של פורשי צה"ל, בוודאי היו הופכים כבר כל אבן, וואדי או הר, כדי למצוא אותם.
כתזכורת קטנה - ביום שאמא של קהלני נעלמה, במשך כמה שעות, עד שלא מצאו אותה - המשטרה עסקה רק בזה.

צר לי שאנו חיים במדינה שערכי החיים בה הפכו להיות 'ערכי שחיתות'.
כתוב תגובה ל- מודאגת מאד
73
יש לעצור את אליעד שרגא!מקומו
  רועי לרנר   22/10/07 17:01
בכלא! הוא חשוד בעיני כבר זמן רב!
כתוב תגובה ל- רועי לרנר
74
העמותות
  גלינה   23/10/07 08:24
צריך לחוקק חוק שמנהלי עמותות יוכלו לקבל משכורת מסויימת ותו לא. אחרת זוהי פירצה הקוראת לגנב. מתגלגלים שם הרבה כספים ומנהלי העמותות שוכחים את ייעודן האמיתי - לא הכיס שלהפ כמובן. לא פעם אני תוהה אם כסף שתרמתי אינו משמש למשכורתו השמנה של המנהל במקום למטרה האמיתית בשלה הוקמה העמותה. את המנהלים "הרעבים" יש להעמיד לדין, למנוע מהם ע'י צו בית משפט מילוי תפקיד ציבורי בעתיד ולדרוש מהם להחזיר
הכספים לעמותה. אם נכון מה שכתוב על אביהו בינון - בושה וביזיון לערכים אותם אמור לייצג. בקשר לע'וד אנו יודעים שהם "פושעים חוקיים" - תמיד ימצאו את הדרך לצאת נקי - הם והפושעים אותם מייצגים.
כתוב תגובה ל- גלינה
75
בושה!!!!!!!!!!!!!! מגעילים!!!!
  שרה   25/11/07 20:38
כתוב תגובה ל- שרה
76
חגיגת המשכורות
  נתי לוי   8/05/08 22:53
אנשים דוחים,ועצלנים,שקוראים להם ראש עמותה!!! גורמים לאנשים טובים,לאאאא לתרום.[חזירים]
כתוב תגובה ל- נתי לוי
77
אביהו בן-נון אדם ישר ואמין
  וידה   12/03/10 18:45
אביהו בן-נון אדם ישר ואמין,נקי כפיים,אפשר לסמוך עליו,מהטובים בחיל-האויר.שירתתי בחיל האויר - וראיתיו - איש נעים הליכות,בעל ערכים.
כתוב תגובה ל- וידה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il