s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בית המשפט מתח ביקורת קשה על משה לדור
מאת: יובל יועז, חן מענית  |  26/10/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כנראה שטוקבקיסטים נמרצים
  הוא זכאי הוא זכאי   26/10/11 13:25
מפוצצים את הכתבה המקבילה באתר וואי נט רק לטובת אולמרט... מעניין הא?
כתוב תגובה ל- הוא זכאי הוא זכאי
2
ראשית הכתבה סותרת את סופה!
  נ"ל   26/10/11 13:30
"בהחלטתה של שופטת השלום ריבה ניב לדחות את תביעת לשון הרע האישית שהגיש אולמרט נגד לדור ולהכיר ב"הודעת החסינות" שביקשה המדינה לתת ללדור" "השופטת ריבה ניב קיבלה כאמור את עמדתו של אולמרט, ודחתה את הודעת החסינות שהמדינה ביקשה להעניק ללדור." ??????????
כתוב תגובה ל- נ"ל
3
משה לדור היה אמור לעוף
  סובול עידן   26/10/11 13:44
עו"ד משה לדור היה אמור לעוף משירות המדינה עם אות קלון, עוד כששימש כפרקליט מחוז ירושלים, כשמסר תצהיר-שקר לבית המשפט
 וזו אינה הסיבה היחידה :
כתוב תגובה ל- סובול עידן
משום-מה נותקו ב"הארץ" קישורים
  הנ"ל   26/10/11 14:14
משום-מה נותקו ב"הארץ" קישורים שהובילו ישירות
 לתצהיר השקר של לדור
כתוב תגובה ל- הנ"ל
4
מר לדור - כשלון גדול
  קוראים ישראלים   26/10/11 14:32
מאז הבעייתיות עם התצהיר שהגיש אסור היה למנות אותו בכלל - לימים התברר ככשלון גדול
כתוב תגובה ל- קוראים ישראלים
5
אבקש ובכל ...
  ((((עסא))))   26/10/11 15:10
חלק מסויים בלבד שנשלח ובחר שלא לפרסם ומשיקול דעתם/ן: כעוד סתם תוכי: ** כצדק הפרט * כהחשיבות ושאמת שמתחיל: תוכן התגובה שנשלחה ======================= אבקש בכל לשון של בקשה: וממערכת ... כזאת עדות אמיתית כמהימנה כצריכה (רק קול שכותב), כתיודע ושתאמר: שבאם הפרטים נכונים כאכן ונכונים: תפרסם זאת: כהבנתי הפרטים מדוייקים. בילדותי הכרתי את אביה(החורג)ואת אמא של המנוחה: זאת כי מידי פעם בחרנו לאכול פלאפל, אחד מהטעימים אם ומיותר לציין. אין לי לאמר מילה רעה על אביה כהכרות,אף פעם לא ידעתי/נו שהוא (כאמור). זאת יצא לי משיחה אישית, כרגיל חמה כלבבית, עם אישיות אכפתית כמקסימה, בה היא סיפרה לי ששכלה את אביה, שנפטר עוד כשהיתה בצעירותה ואמא התחתנה בשנית. כותב הדברים חובתו כלציין, שתמיד נגעה בי גם האישיות המקסימה המסורה כהמרשימה של אמא. כמיתנצל אם רק ומעט המילים: אמא יש בך צער כיגון, זה ברור אין בכך ספק, כמו ובהחלט ויש לך המון במה להיתגאות. נא חיזרי כנא וחיזרו לחיים, גידלת בת מקסימה ונכדות ממש ממש עוד ובלשון ההמעטה ממש לא פחות. ((789238)).
כתוב תגובה ל- ((((עסא))))
נתנה הוראה דחופה לאשפז את עסא
  פסכיאטר מחוזי   26/10/11 18:08
כתוב תגובה ל- פסכיאטר מחוזי
6
מר לדור -הגיעה העת להתפטר. לא?
  אבי שרון   26/10/11 15:17
וטובה שעה אחת קודם...
כתוב תגובה ל- אבי שרון
נראה לך ?
  קוסא מחשי   26/10/11 17:58
לדור אינו מבין את מהות תפקידו כעובד ציבור. מדובר בפקיד חצוף שהשתן עלה לראשו והוא חושב שהוא מעל החוק.
כתוב תגובה ל- קוסא מחשי
7
תשומת ליבכם/ן:
  עוד סתם אזרח   26/10/11 15:48
לצופים ולצופות שלום רב =========================== יש כאן שאלה בסיסית, שבמידה והתשובה עליה היא כן: ללא צל של ספק, יש לשקול לבצע הדחה של האנשים המכתיבים בכלי התיקשורת המובילים במדינה, ** הדחה במובן הדמוקראטי*: חלופות ראויות, מה שכרגע נראה וחסר. כאשר צריך לספר, לספר: חובה גם שתדעו, דווקא יש לי (היו לי יותר יתכן) : יחסים לא רעים איתם שכותב. האם רחל המנוחה סיפרה לי את האמת?: היא אמרה לי זאת בהיתרגשות ואין לי ספק בכך, כוזה ** צדק הפרט * : שהיא כן רצתה שתדעו. ואלו השאלות האמיתיות: 1. למה עיתון ידיעות אחרונות פירסם, גם וארוע חמור ובלשון ההמעטה זה, כה בהבלטה. שימו לב: האם ולמעשה היה לו גם מניע אחר, שאומר: העם הזה לא כל כך טוב כפי שנאמר. 2. מערכת וואלה ווילה, בקישור: news.walla.co.il גם לא בחרה לפרסם את התגובה, כעם זאת היתה בראש סולם הסיפורים של ג'וגל חדשות. יחד עם זאת שהיא ** כן פירסמה ובהדגשה * את המעצר ושם החשוד. השאלה הפשוטה: האם היא מעדיפה 'אינטרסים' צרים על כעניין מהותי ועיקרי: צדק הפרט. כחובה ולהגיד: יש הרבה הרבה יותר גרועים ממנה. 3. גלי צה"ל: פירסמה את התגובה והנחיתה/העלימה את הכתבה. הסיפור אותו הסיפור השאלה כמו ב- 2. glz.co.il ובכן אם באמת הסיפור ונכון?: אפסים מאופסים מלככי פינחה, זאת גם ומחמאה גדולה בשבילם. מעוררי גועל נפש ודחיה בצורה שלא תאמן, וזה עוד כביכול מייצג את מערכת הביטחון בה ואכן: ** רבות ורבים טובות וטובים * כאן אני חובתי לספר לכם את מניעי בצורה הפשוטה. דף הבית שונה בבוקר יום זה מהסיבה הפשוטה, כי רציתי שכותב להסיר את הכובע בפני עמי ונבחריו ובצדק רב. {חוץ מזה שלא מוצא סיבה ולו הקלה כלו וקל החשד להפליל כאמור, כבניגוד למה שכן ושאכן רואות עיני}. 4. כפשטות האמת: הינכם כועסים לפעמים על מערכת זאת כי למרות שהיא דורשת אמת ולכאורה היא מגלה חוסר אופי. יחד עם זאת: יש לחצים וכוחות ממש לא ופשוטים כנגדה, כזאת פשטות האמת. {0507-789238}
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
8
### למערכות התיקשורת ###
  איתן בוקס   26/10/11 16:07

במידה ויש לכם שונה להעיר ולהגיד:
בבקשה והינכם/ן מוזמנים. כמו כתגובות.

בבקשה ואדרבא, כמו גם וכאן: 0507-789238.

אם ומיותר:
כבהחלט והייתי שמח לפרסם דברים נכונים כואחרים.

כתוב תגובה ל- איתן בוקס
9
פקיד בעיתי
  אורי פ   26/10/11 17:30
אולמרט לא הכוס תה שלי, לעומת זאת לידור מצטייר ככוחני שבז לכל המגבלות החלות על עובד ציבור. עשה זאת כפרקליט ירושליים ועושה זאת בתפקידו הנוכחי. הגיע הזמן לז....אותו.
כתוב תגובה ל- אורי פ
10
דר' אביגדור שפרמן - סעיף 7 א
  נס ציוני מיואש   26/10/11 17:56
דר' אביגדור שפרמן מנהל המכון הביולוגי, יחד עם הסגן שלו והחבר שלו מלמ"ב נתבעים בימיים אלה על ידי עובד המכון הביולוגי שעבר התעללות במשך קרוב ל 15 שנה והוכר כנפגע עבודה עקב התעללות זו על ידי ביטוח הלאומי.
שלושת הנתבעים בנו את ההגנה שלהם על סעיף 7א המקנה הגנה וחסינות לעובדי המדינה בגין תביעה נגדם, בדומה לתביעה שהגיש אולמרט נגד לדור.

בית המשפט המחוזי, דחה על הסף את בקשת ההגנה שלהם לפי סעיף 7 א' בדומה לדחייה שקיבל לדור היום מבית המשפט.

בית המשפט בדחיית הבקשת ההגנה לפי סעיף 7 א אומר את דברו
עובדים המדינה הבכירים אינם חסינים ואינם יכולים לעשות ככל העולה על רוחם ולפי רצונם האישי.

שפרמן וחבר מרעיו עומדים דין וישלמו פיצויים מכיסם הפרטי !!!!!!!!!!!!!!

הצדק ינצח !!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- נס ציוני מיואש
11
התשובה:כעקרונית ושכך:
  עוד סתם אזרח   27/10/11 06:51
התשובה:כעקרונית ושכך: יש צדק בדבריך, כהמצב סבוך לפעמים ויותר, כמו וואנו גם ורוצים להישתפר. יחד עם זאת וגם הגם ורצינו להגן עלייך-הגם עוד סתם אזרח כזה ואחר. {אך ורק וקטן ההגינות שכותב שבזאת ייחשב}. כאם כך ואכן כוונה: תשובתי הגם ועוד סתם אזרח, איתן בוקס ולא לשקר ולהודות, כמו ויחד עם רבות ורבים טובות וטובים כמבלי זילות, כמו וגם: *** כהנו מכהנים יכהנו נצח לב ענק ***** הגם ומצב שכזה כבל ונשכח, כמו וגם החשיבות ובאחריות שמצפון כחובה, עוד ושהעת כלציין: ** הבנה כתיכנון השיקום והפרנסה כבהתאם ורצון שהדדי כשבהחלט ושעדיף * כמו וגם שחובתי המצפונית להוסיף, כטובת אנוש האדם והכלל העם האומות והעמים התולדה ושעתיד: כמו וגם שבמידה וטיעונים: שכדיון צדק שלב אנושיות כהגינות ושבסיסית שהסבר כומילים. באין הסברים הכדור מיתערם, או שבכלל כוונה עורמתית רעמומית ניגוד צדק בסיסי כיסודה לשמחתחילה, או ואז רק וחיפוש מציאת כן/לא פז שלכך היזדמנות. אם רק וקטן הנ.ב, כאם ומיותר ושציין: כאין מענה וגם לא היה מענה ולעוד סתם אתגר כזה ואחר: 0507-789239. גם ועד כה כמו ולגבי אתגר כזה ואחר, לא היה כלל ניסיון לאתגר ובבקשה, הגם ושבהחלט כעד ולאמש: 26.10.2011: !!הרבה הרבה הרבה כסף!! (כבכל ההגינות: יתכן: בכל אופן הסיכוי טוב 1 ל-10 לטובת המאתגר) כמוזמן כמוזמנת לנסות לאתגר. כהערכה ורבה על שלכם/ן שבזאת ותשומת הלב.
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
12
לדור ומריעיו מפיה בהתגלמותה
  ישראלי מן המנין   27/10/11 08:19
כתוב תגובה ל- ישראלי מן המנין
13
יום עצוב
  עטרה שגב קלימי   27/10/11 08:51
לדור מהפרקליטים הטובים האיכותיים והמקצועיים ביותר שידעה המדינה.
הוא ניחן באומץ לב אחריות ועושה עבודתו נאמנה.
הלוואי וזכינו לעוד משרתי ציבור כלדור משום שאז המערכת הציבורית היתה טובה יותר לכל אזרח ואזרח בישראל.
כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
14
לדור - תתפטר
  הציבור בישראל   27/10/11 16:42
תתפטר. הגיעה העת להודות. לך הביתה. אינך מתאים. נכשלת. מעולם לא ניתן בישראל פסק דין כזה כנגד פרקליט מדינה. סוביודיצה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- הציבור בישראל
15
כמו גם ולשכן מדרום:
  ###עוד סתם אזרח##   27/10/11 18:21
##### כהחשיבות ולציין אין כלל קשר למגיבות ולמגיבים האחרים כהמוזכרים, לבד מכותב זאת, ועם הודעה זאת: כופשטות האמת ###### כמה מילים שבכלל כהכלל שנוסף, כמו גם ולשכן מדרום, ================================ כלצופים ולצופות כומייצגים שלום רב וברכה ========================================== נדמה שאין מדברים, נראה שגם עלולים להיות שגגות כותולדתם שעלול שהמעשים. לכן הגם עוד סתם אזרח (כזה ואחר), כמה מילים תחושת מצפון כוחובה להוסיף כהסבר ודבר: כוזכותכם להעיר כלהאיר כומצויין שהמשך. #### כהידברות גם שאין מיתבקש כאם כוהבנות ושדברים פה: בל ותאשימו מאיימים שכן ושממניע כתחושת חוסר מוצא ####כוהדדי בהחלט יתכן כולדגש#### כנישתדל ונמשיך, כועקרונית שדיון כמיתבקש הגם פשטות ושמילים: קודם ולציין נכון שנהגתם ביושר ואמרתם את כוונתכם ובזמן. ###כנכון יש הגינות בסיסית כלהודות### ועם זאת האם כאיפה כאן ההגינות?: את זה אמרתם קבל עם ועדה כמודגש ###אחרי או ולפני חתימת ההסכם###, הסכם שחרור החייל השבוי?. (האם העסקה שקרוי היתה כחוסר בייחס כובנדיבות?: נכון ושאלה כנכון והסכם כדו והצדדים: הגם בסוגרים ובכל זאת זה מערים ככן יוצר שאלות הגינות לשמה). עם העסקה, כמה והינכם מודעים ולכך כעל הקושי ועל הכאב ועל הקורבנות, כבהגינות ולציין הגם ולכם תחושה שכזאת, ובכל זאת ועם זאת כויחד עם זאת: האם מישהוא הפריע לכם? האם מישהוא/מישהם ניסו להפריע לכם??, ובמהלכם של החגיגות, כמו והינכם יודעים כמודעים שיש יכולות ולהפריע, ואותם החגיגות מיתנגשות עם תחושות של אובדן כמו תחושות שכול כיגון מר, שכזאת ופסול שהמשך לאחל, מהצד האחר. אם וכך כועם וכך כויחד עם ההגינות הבסיסית שלכם ולציין: האם כל אותן ההצהרות היו למעשה גם אולי לצרכי לעג הכוון כזריעת חול שקרוי שמכונה בפרצוף שהאחר ???: ובכל אופן כך והישתמע, למרות ושהיתה הגינות בסיסית כאמור ולהודות. לציין הגם ונאמר עוד ולפני מימוש שהיתה שקרוי העסקה. השכן מדרום שלום רב, כעייונכם ובחומר נוסף שזה כזבה, אני-שכותב תקווה שנאמר בהגינות וביושר כמו ושמונע הרות ורעות כפגעים כשגגות לעתיד. יתכן ותגידו : הלו הלו: פה אתה וטועה: אדרבא ובבקשה נא כנוסך ושתגובות לסבר. ### כמו ויתכן כושזכותכם הגם ותירצו כשקודם התגובה ולאתגר ####: אדרבא ובבקשה כבאותם התנאים. יתכן ותגידו: מסכימים עקרונית לדברים, {יתכן וגם מעריכים כעם וכל זאת שמוסף כבצניעות}: שהיינו הראשונים לאיים, כמו ועדיין יש בעיה שאינה פתורה: מובן לי שכותב, ועם זאת והדרך היסודית כמראית הקשה היא והדרך הקלה. כמבלי נדר ואין שכותב מתיימר ונביא: יום אחד גם שבהחלט שעשוי ויבוא: הבנה כושברית, הגם ונסה {כניסיון} שהעתיד מוליד כומשפר, כבהחלט עם הדתות כמו וערך הדעות. כמו וכאן ובכל הצניעות המתבקשת והנדרשת: עדיין לא מבינים והכל כבטוח ושיתכן, כבכל הצניעות: ומה היא השאיפה כהרצון והבסיסי לטובה ולברכה: לאנוש האדם והכלל: שהעיקר כובמהות. שהאם כהעיקר ושהמהות: חס שלום : חסרת הבנה ? כפוית טובה ?? אינה רצון בסיסי טובת האנוש האדם והכלל ???: חס שלום וחלילה, חס ושלום וחלילה, כמו ומכאן הגם והינכם מוזמנים כביושר והגינות להערות הארות כנוסף ולהידברות זאת. כלציין: ** עוד היו כויש רבות ורבים טובות וטובים דרך כורצון בסיסי כבוד הדת כבוד הדתות וערך הדעות כבחרו כובוחרים * : כועיזרו שהוגן ושהדדית התרה, הגם המראית """"האפשרי"""" שהעת שהסבך: ממשי כדרך ראוי ושאנושי, שלא נדבר ושהצורך הגלוי ושנראה כונצפה, התולדה והעתיד. המשמעות: #### אין לרמוס שקרוי א
כתוב תגובה ל- ###עוד סתם אזרח##
###שנכון כנוסף ולהודות #####:
  עוד סתם אזרח   27/10/11 19:11
נראה וההודעה ארוכה ומידי: כמו כושאישור: 0507-789238: גם שהועברו בה והעיקרים, כעניין שנכון כנוסף ולהודות: כלעניין שלמות ההודעה, בבקשה ואדרבא: ככלל ושהצדדים: כאפשרי דרך זאת כמו וגם שנוסף לכך בקשה ושתגובה: כלכל צד שהוא הגם שאין ומוזכר כוכאמור: הגם שלכאורה וחושד ושהופך שבצד כחש ושמרגיש כברצון טוב והדדי: כבבקשה ובבקשה שאדרבא נא שהמשך כרק לידרוש כולבקש ::: ::::: כברצון והדדי כבהגינות ושיושר :: ** כבהצלחה ורבה והערך הטוב ובטוב * בברכה.
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
16
גרהרד קונרד שלום רב:
  עוד סתם אזרח   29/10/11 16:20
גרהרד קונרד שלום רב: היום מפורסם כנלמד מכתבה זאת: news.walla.co.il שאתה היית האחראי במשך שנים, ##לא ברור### ... כלמאמצים להוביל לגישור כלהסכמה כלהסכם בין והצדדים. האמת תאמר: הגם אין בהירות עת שמצב שיילך ושיוביל. ((הגם ולא אם וקטן הצעה ושל עוד סתם א.(כזה ואחר)). כהסברה הבהירה היא עוד והעת שכזאת: יתכן בהחלט ועשית מאמצים מכל הרצון והלב לתרום כלסיוע כלעזור. אם אכן וכך?: שכותב?: זאת שכותב (??):::::: כבעיקר ובמהות: כבשם רבות ורבים טובות וטובים: הגם שבעיקר וביום זה הגם ובפרט בעת הגם הסבך שכזאת: שאת מאמציך המסורים והכנים בהחלט ובהחלט להוכיר ולהעריך. ((((כבהתאם כאך ורק וקטן שבזאת שכותב כצו המ9פון ייחשב)))). הערות/הארות לנאמר, כאפשרי בנוסף כשתגובות : {0507-789238: כמו הערות כבהגינות כביושר הארות שבעיקר, #####כמו ובהחלט בבקשה כגם לאתגר כזה ואחר}. הגם כבשקיפות שמיתבקש כונישלח : news1.co.il news.walla.co.il glz.co.il (כמו עוד שבהתאם כשרצון שהכתבה להדגיש).
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
17
האם שונכון:??? ?????:
  עוד סתם אזרח   31/10/11 20:38
האם שונכון:??? ?????: (מיתבקש), מיתבקש?: ###נידרש#####: הגם ושקודם כברור ובהגינות כביושר: כבעיקר: #####השגות/הערות/הארות/טענות ##### לכל אותם הדברים הנאמרים בכתבה זאת כמקושר כבהמשך. לכאורה ####לכאורה####: כולמיבדק שקודם: הגם כלכאורה הגם אם בכלל ומיותר כלא קלים עוד ובהמעטה של ההמעטה כחמורים הדברים כחובה ולציין: ** אכן וכן רבות ורבים טובות וטובים כתמימות כותמימים להעיד * כנכון ולהודות שקודם עוד ועדיין חוסר הבנה שהעת. הגם ועוד סתם אזרח, הגם ואין ולא היה שעבר מענה: כאפשרי כאדרבא ובבקשה: #####0507-789238####### הגם ובהחלט כלאתגרים כמו והבחלט גם ועד ליום זה: 31.10.2011. {אם ומיותר כבשקיפות שכותב זאת והתגובה, !עוד סתם אזרח! ((כזה ואחר)): איתן בוקס}. כבשקיפות: הייתי מאוד שמח, זאת שכותב, לדברים נוספים כאחרים כבהחלט ומשמחים אנוש האדם והכלל העם האומות והעמים כששונים ובתכלית. עם זאת ####לכאורה#### #####כהשגות/הערות/הארות #####: כהחשד הבסיסי שבניגוד לצדק ואנושיות: כחובה נוסף ושהסבר, למה הכל #### כשקודם ולכאורה ###: אם הדברים כלכאורה מדוייקים כנכונים וכמבוססים באמת, כבצדק ובאנושיות: אדרבא ובבקשה ... ..... כלא בדרך של ניסיון של הכתבה של דברים ושבדרך ניצול הכח והתססת המונים (אומר: מבינים שהכח וההמונים בידיהם כלרצון תימרונם, הצדק כוהאנושיות שחשוב?: הערכים שחשוב?? האמת שחשובה???: מניעת העוולות והאוולות כעבר כהווה כשעתיד????: מי בכלל צריך את הדרך הזאת מה עוד והשאיפה למסויימים היא וגם לנוחיות, ניקרוץ להם ולשאיפתם כבדרך פומבית: בקלות כניסיון והעיקר לנצח. מה לכאורה הבעיה בכלל ????? כלא בדרך של צביעות כבכפיות טובה עוד והיסטורית כביושר הגם כבהגינות בסיסית: אפילו כמה ושהם ובהמעטה של ההמעטה לא קלים כחמורים ... ואם ושההפך ומזה, ###כאמור לכאורה שאמור ####, מה עוד ומעטים אלו מה בדיוק שבדיוק ניסיון צדק ואנושיות יציאה ממצוקות האנוש האדם והכלל העם האומות והעמים התולדה ושעתיד. מה שבדיוק שהמשך לנסות לתכנן להוביל ??? ?????. כאמור הגם ושוב עוד סתם תוכי: לכאורה ####לכאורה####: כולמיבדק בהגינות ושביושר שקודם: כאשמח ויותר כאישית כוהכלל : להשגות כהערות והארות כטענות אמת שדרך שבהגינות כשבעושר שאחר. (789238).
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
18
###כלכאורה## כתגובה:16 ובבקשה:
  איתן בוקס   31/10/11 20:46
הערה מקדימה, מערכת News1 ולפי שיקול דעתה רשאית כן/לא קישור נוסף לכתבה ובהתאם לדברים קודמים שנאמרו פה בתגובות, כלהלן והכתבה:::::::: :::::::: הרש"פ ממשיכה להתעלם מישראל במפות ובספרי הלימוד: כך עולה מדוח מכון IMPACT-SE לחקר הסובלנות והשלום לקראת ההצבעה על בקשת הרש"פ להתקבל לאונסק"ו מהדוח עולה כי הבעיה המרכזית בספרי הלימוד היא יצירת תפאורה הרואית למעשי אלימות והתאבדות לתלמידים צעירים הרשות הפלשתינית ממשיכה שלא לציין ושלא לאזכר את קיומה של מדינת ישראל במפות שהיא מלמדת בספרי הלימוד בכל הכיתות בבתי הספר שלה – כך עולה מדוח שמפרסם מכון IMPACT-SE לחקר הסובלנות והשלום, לקראת ההצבעה על בקשהת של הרש"פ להצרף כחברה בארגון אונסק"ו. המחקר שבחן 117 ספרי לימודי פלשתינים חושף מגמה עקבית בספרי הלימוד משנת 1995 ואילך, בהם הילד הפלשתיני שלומד גיאוגרפיה לא מוצא את המלה ישראל, פרט לדיווח יחיד על תוכניות ישראליות לפשרה טריטוריאלית הנתפסות כעוינות. כמו-כן הילד הפלשתיני לומד שנצרת שבגליל, וגם הנגב, שייכים לרשות הפלשתינית. עוד נמצא כי החומר הנלמד בספרי הלימוד המיועדים לרבדי הגיל השונים עוסק בנושאים כמו ג'יהאד, ריבאט לנצח (מלחמת גרילה) לצד גלוריפיקציה של מוות ודם. בספרים קיימות דעות קדומות קשות, בעיקר על יהודים ונוצרים, ולא רק בספרי משרד ההקדשים. השואה אינה נלמדת כלל וכך, הרשות הפלשתינית גם איננה מלמדת על גורלן של הקהילות היהודיות בארצות ערב ובשטחים שאיבד הצד היהודי והישראלי מאז ראשית הסכסוך. תיאור ה-נכבה הוא התיאור הפלשתיני הגורף המטיל על הצד הציוני את מלוא האשמה, אף כי קיים איזכור אחד בדבר דחיית הערבים את הצעת החלוקה. התלמידים מחונכים לכך שהפליטים הפלשתינים ישובו לבתיהם. הצד הישראלי מוצג כרע המוחלט הבעיות המרכזיות בספרי הלימוד הנן הפער בין המציאות לבין החומר הנלמד ויצירת תפאורה הרואית למעשי אלימות והתאבדות לתלמידים צעירים. האידיאולוגיה הנלמדת עלולה לגרום להתפרצויות של אלימות אף באין הכוונה מרכזית. קיימת התעלמות מוחלטת מתרבות הזולת ומן הזולת הפרטי כאדם ומכך שיש לו טענות לגיטימיות כתנועה לאומית – שהיא אומנם תנועה לאומית מתחרה אך קיימת, וגם בעלת שורשים היסטוריים ותרבותיים בארץ ובאזור. הדוח קובע כי הצגת הצד הישראלי כרע המוחלט, כפולש אירופי קולוניאליסטי, לצד החינוך למלחמת נצח והעדר איזכורים של שיתופי פעולה איננה תואמת את ההחלטות וההמלצות העקרוניות של אונסק"ו. חלק מן הספרים מעודדים ערכים ליברלים ודמוקרטיים יחד עם זאת, אומרים במכון IMPACT-SE , לא הכל שחור בספרי הרשות. ניכר מאמץ רציני ושיטתי לפתח לאומיות קונסטרוקטיבית שמובילה לציות למורים, הורים ומבוגרים, לצד עזרה לזולת, חריצות ולימודים. אין קריאה ישירה לביצוע מעשי טרור והרג. חלק מן הספרים מעודדים ערכים ליברלים ודמוקרטיים כמו דיון פתוח ושוויון לנשים. ספרים אחרים אומנם מצדיקים אפליית נשים על-פי חוקי האיסלאם ומציבים נשים בתפקידים מסורתיים. קיים גם חינוך לשמירה על הסביבה אף כי ברוב המקרים ספרי הלימוד הפלשתינים מטילים אשמה בלעדית על הצד הישראלי ואינם מחנכים לשיתוף פעולה ולא לפתרון סכסוכים – כגון בשאלת המים – בדרכי שלום. התלמידים לומדים כי עניין המים עלול לגרום למלחמות בעתיד. התלמיד הפלשתיני איננו מקבל כלים על-מנת למנוע התממשות תחזית קשה זו. בחלק מן הספרים יש ניסיון למתן את הממד הלוחמני של האיסלאם. הדת מוצגת כמעודדת שלום ונמנעת ככל שניתן ממלחמת גי'האד. למשל מושג ה-ד'ימה, שמשמעו, כפיפותם של היהודי והנוצרי למוסלמי והיותם תחת חסותו של שלטו
כתוב תגובה ל- איתן בוקס
19
הרשות: ובבקשה ...כובבקשה..
  ((עסא))   1/11/11 23:52
הרשות: ובבקשה ...כובבקשה.. בבקשה ושקודם שדברי הרשות כשובזה הקישור: news.walla.co.il הגם עקרונית כוהזכות כשהיבדק, הגם כפשטות והמילים. כבמקום ***** הבנה כוהתיכנון כוזכות הפרנסה והשיקום, שזה הגם כן ואכן תחילתו כהמשכיותו של הליך אמיתי ופיוס, כהפיוס הגם שמקורו באמת, כאין הוא ייחודי לדת היהדות והאיסלאם, הגם כוברצון והדדי: כדרש שיותר ואמת כוחיבור: כושהזכות ועל כך הגינות שוהדיון. הוא בהחלט הגם עשוי בהחלט שלמות היקף המעגל כלטובה ולברכה שבהחלט כועשוי שיניב: השלמה כבוד הדת והדתות כרצון טוב כוהדדי כבהחלט כוערך הדעות, כפשט הגם כשעיקר ושמהות, כהבטחת הווה זה האנוש האדם והכלל כהעם האומות והעמים מיתבקש כצריך כלטובה ולברכה התולדה והעתיד. {האם לדעתכם אלו 'קלישאות' שקרוי ??? האם לדעתכם זה לא צו השעה כמורה פסיק שעבר שסמיכות ?????}. ושואל הגם ועוד סתם אזרח (כזה ואחר): ממש לא מובן, הפצר שיותר זאת כהזכות ושלהבהיר: הטענות עוד ושלאחר """"" ניסיון לשאותם המעשים """"" ??? כמה שאתם עושים כתקופה על תקופה שנראה ####לכאורה#### שיטתיות כמה שההכוונה שבדיוק: ?????: כוהזכות שדמוקראט, כבהגינות ושביושר שהשיב: הרשות: ובבקשה ...כשתשובתכם שולכך ::: ::::: ::::: כובבקשה ... (789238). בהגינות וביושר כנוסף נ.ב. למיבדק כועיון: {לעניין ההקלות באקלים כדור הארץ כאכן ומכל לב פלא ארץ כוהשמים: מתן כלהוכיר ולברך, כך גם נירשם בעבר כולמיבדק: האם שליחת ברכה זאת האנוש האדם והכלל כבדרך ובאמצעות היתפרצויות ענני האפר התמירים: כויחד עם זאת זה ורק פסיק הקלה כהיסטורי בשעון הזמן, כמתן סיוע אמת כנניח אם וש:'פלא המקריות' ועם זאת זמן תרדמה שקרוי?: לא הספיק סימנים שעבר רצינות מבדק כוהיתיחסות??: כיש בהחלט לטובה ולברכה כלתכנן להעריך האנוש האדם והכלל כלטובה ולברכה לעשות כולעשות}. הגם ומעוד סתם אזרח ((((כזה ואחר)))): כתודה והערכה על שלכם ושלכן כושבזאת כשתשומת הלב.
כתוב תגובה ל- ((עסא))
20
הרשות כונוסף ובבקשה
  כאם כעוד סתם תוכי   8/11/11 18:35
האם ורצון כבצדק כביושר ושבהגינות שמבדק, מסגרת אנוש האדם והכלל העם האומות והעמים, כמעט שנוסף שעזר ייחשב: ## כויותר והבנה הגם כותיכנון כושיקום והפרנסה כלטובה ולברכה התולדה ועתיד # אם וקטן הכללים שנאמרו כ:עוד סתם אזרח כאתם ואתן, כובהחלט שלכלל הגם לשכן: אי הסכמה/הסכמה, הערות הארות עוד ושיותר ולכך הגם כבהוספת ותגובות כוזכות הדיון ובבקשה. אם וקטן נב, כושכך: אם ועניות הדעה כוהינכם/ן עושים, כורצון שמהות: ####כאין כלל מרכז/לב ניצחון שמכונה כתבוסה שקרוי####: כושרצון שמהותי כוחסד רב ושגדול אנוש האדם והכלל כושיותר התולדה ושעתיד. כמו ושבעצם: שהינכם/ן הנכון הראוי שצודק כושאנושי , רצון בסיסי כומהותי, כבהחלט ושזכותכם/ן שרבה: כברצון ושהדדי כושמשותף: שהבין שוהכיל כולהמשיך: ** כבהצלחה ורבה שראוי כמו והערך הטוב ובטוב *. {{{{כבסדר הגם ועד ליום זה כוזאת שהתגובה, כאם ורצון ו####לעוד סתם#### אתגר כזה ואחר(אם ומיותר ככלל האתגרים): כנוסף כאם כעוד סתם תוכי כאדרבא ובבקשה: 0507-789238}}}}. ((((789238)))). הרשות כונוסף ובבקשה: בברכה.
כתוב תגובה ל- כאם כעוד סתם תוכי
21
נר א"י שלום בר כובבקשה ..
  עוד סתם אזרח   9/11/11 21:54
נר א"י שלום בר כובבקשה .. בבקשה כמו ושבזאת מקושר הגם כאישור: news1.co.il .
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
22
כנוסף ובבקשה: כאם/עם שעזור:
  כעוד סתם תוכי   9/11/11 22:08
כנוסף ובבקשה: כאם/עם שעזור: כבהגינות וביושר כשהדברים ####כבעיקר הערותיכם לדברים ####: הגם כאפשרי כודברים שכאן, הגם (אם) כאם שעיקר ושמהות שעזור, הגם ובבקשה כו: (עוד סתם תוכי): הערותיכם כאנוש האדם והכלל, כאדרבא ובבקשה ... ..... ... ((789238)). ((כנוסף ושקיפות: לאחר כ-5 שנות פעילות, אם טיפה פחות כיתכן עם ויותר נראה והבטריה של המכשיר החלה להתעייף, הגם כאין איתגור כלפעמים הגם ומיתעורר לחיים שקרוי: כמו עוד ועצלן שכמותי להודות .. .)) אם וקטן שנאמר שדברים, כבעיקר ובמהות כשברצון והדדי שראוי בצדק כואנושי: כבעיקר ובמהות:** בהצלחה ורבה והערך הטוב ובטוב * בברכה.
כתוב תגובה ל- כעוד סתם תוכי
23
שוקלת הגם ושוקלת:
  (איתן בוקס)   10/11/11 05:23
שוקלת הגם ושוקלת: כבתגובה לכתבה כולאותו היומון: news.walla.co.il כובהחלט שקודם לציין: ** כיחד עם רבות ורבים טובות וטובים * : נכון שוקלת כנכון הגם ושוקלת: שאותם מיעוט המסויימים שבמסויימים: כאותם """"האמיצים"""" הביגורים: שיתבשלו בפח מיץ 7בל 'אגואיסטים' של עצמם, נפלתי שכותב מהכסא מהיתרגשות: כן אם ולא תאמינו ואותם מסויימים אלו הועילו בטובם בצאילותם הברה, ולתת לנו אישור, איזה היתרגשותתתתתתת.... איזה דהר ואיזה בכוד {חחחחחחח}. בכל אופן ולאותם אלו המסויימים שבמסויימים: הינכם רחוקים כמרחק החושך ממרחק והאור. כבכל אופן שהמשך בהגינות ושביושר: אנוש האדם והכלל כבעיקר והערותיכם/ן כונוסף שאדרבא כובבקשה ... ..... ... (789238).
כתוב תגובה ל- (איתן בוקס)
24
שוב ואם עליי חם אני שלום בר?!:
  עוד סתם אזרח   10/11/11 14:53
שוב ואם עליי חם אני שלום בר?!: חמינאי: נגיב ב"אגרוף ברזל" לכל מתקפה ציונית: news.walla.co.il מבינות כמבינים את הצורה שהם בה מנסים לאחד ללכד ?: מה המסר שלהם, האם כאלו אשר חושבים שהם המייצגים כהבעלים של האלוקות כעם זאת עודדו הגם עודדו לעברת כעיקר ושמהות שבין האדם לרעהו: האיסור החמור כנגד שפיכת דם אדם כקדושתו, כלהודות כמו ויחד שפסול כושהכלל שמצב כהובלתו לאחל. כהערה: כמי בכלל ושמנסה להוביל למצב שכזה, כ4-מי באמת השטן? מי שבאמת שהכריז על צד כשטן ?? לא יאומן כי יסופר: איך הם הגיעו עד כלעצם חשיבה זאת?: כביכול אמונה שלמה באלוקות ככפירה במהות הנחיותיו המפורשות כבעיקר ובמהות הדרכתו כרצון נתינתו לאנוש האדם והכלל. זה שמדאיג, תמימות כתמימים מודרכים חס שלום וחלילה שכך: כבמפורש החשד הבסיסי לביזוי האלוקות כעיקרה לאנוש האדם והכלל. מה עוד כואם חשדם למצב, כושיש דרך צודקת כואנושית כומשלימה כהבנה, דרך אשר אינה נגועה בחומרת העוון העוולה כהאוולת, כלכל הפחות בהגינות וביושר הישתדל לדיון מהותי כועיקרי שלכך. כרבות ורבים טובות וטובים שהרי מיתבקש שנוסף הגינות כבדרך כביושר שהסבר: כעוד סתם תוכי ובבקשה: מחשבה שאחרת כמו ונא לדיון הגם כתגובות ולהוסיף. האם ירצו לשמוע כלדון בהגינות וביושר כבאחריות ובלב באמת, {סוד כמוס(?): היה והיה הסבר ולמי שצריך, נחשו כולל ומי, הגם והישלח כושניבדק}. או שכפשוטו יתנהגו כדרך וזאת בעיקר להצדיק את דרכם למנוע את חששם כבעיקר ושבמהות שמירת כיסאם מליפול?. הברור כהדברים מיתבקשים, באמת אם וסליחה, שוב ואם עליי חם אני שלום בר?!:לא מחר כאשר מאוחר, כעת: עלי חמינאי, ####הגם בהגינות וביושר שלך####: אם מצאת אי דיוק כהתאמה כהערות לדברים, אדרבא ובבקשה: כמו כפשוטו הוסף זאת גם וכאן. 1.אם ובדרך זאת שכעת, מה לדעתכם/ן יהה טיב תוכן האיומים כהעידוד אם ויבחרו ויהה בידם?: כאמור איראן כניבחריה כמייצגיה הצהירה כבל עם ועדה שאין היא מפתחת נשק להשמדה המונית, האם בכלל ואכפת להם אם ויצאו כזבים כשקרנים?, זהירות שלא יהתלו כביכול בניסיון היטפלות למצהיר כזה ואחר, שכן אלו מייצגיה כקול שהוסמך לאמר את הדברים כמדיניות, שמכאן הגם ומיתבקש כברור הגם כוהבהרה ולנושא הבא: 2.אבקש שוב אם והדברים אינם נכונים: האם ניתמכו של עלי חמינאי כמנהיג, בן למשפחה של העם היהודי שבחרה להמיר את דתה? נכון כהגם הגם ואותן ההצהרות...: כבהגינות אין להאשים את האיש על כך שכן אותה ההמרה נעשתה בילדותו. כאם וכך, כמו יחד ועם זאת: האם המניע העיקרי של משפחתו שבחרה לעשות כך ומתוך חשש/דאגה לבני המשפחה כלעתיד ילדיה ??. (789238).
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
25
###השגות כהערות### נו.כבבקשה:
  עוד סתם אזרח   13/11/11 15:01
אם רק וקטן שדברים נאמרו, כמו וגם: עלול מרוץ זה מסכן את שלום העם האומות והעמים ככולו ... ####חס שלום וחלילה#### ###השגות כהערות### נו.כבבקשה: כאך ורק וקטן הישתדלות ייחשב, כשחובה ולהשלים: דברי ממשלת ישראל מובאים ובזה הקישור: news.walla.co.il הגם וכנוסף בהגינות וביושר מפגש מובילים שמייצגים כמבלי רצון זילות שוכאחר כבקישור זה: news.walla.co.il כבהגינות ושביושר: מיתבקש אמירתה של איראן כמנהיגיה כמייצגיה כבנושא זה. בכל ההגינות והיושר, יש לאיראן טענות ושבזה, טענותיה של איראן עד כה: #####שאין היא שואפת פיתוח נשק זה לעתיד כאין היא מייצרת נשק להשמדה המונית.##### #####יחד עם זאת הדו"ח שיצא לאחרונה מראה חששות כדברים כסימנים ששונה שאחר##### כדברים הגם אם רק וקטן כנוסף שפה. הערה כמשלימה כומיתבקשת: טענותיה של איראן כמבלי רצון חשיפה כפשטות כעובדות שהדו"ח הוא כנניח נגדיר: למטרה פוליטית, כועם זאת כמו והם נקיים מזאת שאמור כוונה. רבות ורבים טובות וטובים כמבלי שחץ כזילות, כדעה שהדו"ח אחראי כורצון רצינות כלציין #####כממניע מהותי ומרכזי לדאגת שלום העולם כהתולדה והעתיד. ####השגות כהערות#### נוספות כנוסף כהזכות כאדרבא ובבקשה: {0507-789238}: הגם ושל עוד סתם אזרח ((כזה ואחר)) כאישור שנוסף שבזאת. הגם כלאתגר כזה ואחר, הגם ובבקשה ועד ליום תגובה נוסף שבזה. הגם אם אם ולאם כספק?: כאישור שנוסף שבזה. אם ומיותר: ####השגות כהערות כובכלל#### הערות כולמי שרוצה הגם כתוספות כהערות: הגם שחוזר ועוד סתם תוכי כזה ואחר (כאך רק כקטן בהגינות וביושר כאדרבא ובבקשה, זאת שכותב כשבזאת ייחשב). (789238).
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
26
כאדרבא ובבקשה:
  ((((עסא/ת))))   13/11/11 15:08
הערות השגות, כאם נניח ושאחר: הגם הארות תוספות: ... ..... ... ..... ... ..... ... ..... ... ..... ... ..... ... ..... ... ..... ... ..... הערות השגות הארות תוספות כועוד: כאדרבא ובבקשה: ... ..... ... ..... ... ..... ... ..... ... ..... ... ..... ... ..... ... ..... ... ..... (789238).
כתוב תגובה ל- ((((עסא/ת))))
27
####הגם השכן ומדרום ...
  עוד סתם אזרח   14/11/11 15:17
הגם השכן ומדרום שלום רב כאדרבא ובבקשה: {אם ורק כפשוטו}: לסרגל הכתובות שבדפדפן העתק והדבק: news1.co.il. הערה כאך ורק קטן בהגינות וביושר כונוסף ייחשב: הגם שמוזכר : גורם מודיעיני כן/לא מיסתורי, כדיוק כאמור: כן/לא מיסתורי {?!?}: הגם שכך כאדרבא כבבקשה ... : (789238).
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
28
כבפשטות הגם כועקרונית
  עוד סתם אזרח   22/11/11 01:10
אכן שקודם ושהיה שדיון בעניין כמיבחן שבצדק כובאנושיות ששלב, כאם כרק כיתכן השפעות ולטובה כבוד הדת והדתות כוערך הדעות, התולדה והעתיד. כבהערכה רבה ועל שלכם כשלכן שבזאת צודק כואנושי ושתשומת הלב, כאכן ולהודות ויש עוד לברכה ועשות. כיחד עם זאת יש גם ולהגיד דברים נוספים, אם אין פומבי שנאמר, כמציאות שמראה כזאת שחובתי לספר כולהגיד: אם מתיר כואפשרי עוד ובמצב כוהסבך שכזה, הגם ולעוד סתם אזרח (כזה ואחר), {אם ומיותר כותב השורות בן העם היהודי, כמבלי שחץ/כזילות ברבות ורבים טובות וטובים להעיד}. כאך ורק בהגינות וביושר כמו ואיך יתכן והעם היהודי כנילמד ושמקור שקרוי קוף??? שחזיר ???: ##### כיחד ועם זאת הגם ועקרונית כמהותי כאין סתם להאשים כזילות כחינם כעדיין עוד וחוסר הבנה ושהעת ######: כיש עוד לטובה ולברכה שברצון הדדי ולעשות, כבאמת אם/עם והסליחה אם כיותר כבפשטות הגם כועקרונית (ביושר) שהמסר כוהמילים ::: ::::: כרק ועוד סתם אזרח, כבעיקר ובשם רבות ורבים טובות וטובים: אם אך ורק וקטן האסמכתא כבעוד אתר כזה ואחר: h21_Michale21112011_AsmaBevakasha.htm ** כבעיקר ובמהות, כבהצלחה ורבה, אנוש האדם והכלל העם האומות והעמים: לטובה ולברכה בצדק כובאנושיות הגם כוברצון הדדי והערך הטוב ובטוב, בהחלט כונוסף כמכל הרצון : הגם והרשו לו יהי אוולות כוועולות שחינם הפחת כוהפחת, כלב כוהיתחשבות והדדית גבר הרבה שיותר, כבהצלחה ורבה בברכה. * ((789238)).
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
29
מי שמנסה להתחמק
  koger   28/11/11 15:19
הרי אולמרט ניסה כל דרך אפשרית בכל הליך שנעשה כנגדו לדחות....להקשות....לבטל....כולל בכאילו מחלה.....אז הוא מתלונן על אחרים
כתוב תגובה ל- koger
30
רובכם/ן שבזאת התגובה נא לדלג.
  עוד סתם אזרח   10/02/12 02:09

{לצופים ולצופות שלום רב: אין כאן רצון להיתרברבות שמכונה, אלא למתן תשובה: כאך ורק אם ונשאלה: כבחפץ לב: ######רובכם/ן מוזמנים מוזמנות שבזאת התגובה לדלג######}.

שבתחילה, אם שאחר?: נא לא לשים לב כפשוטו ושלדלג.
====================================================
לי נס בדהרה (שאחר)???:
אתגר לי נס בהדרה?!: שלום רב ...
נרמז שכך כיתכן בכלל ושאחר:
מה שניסיון ולירמוז ???: ואיזה נס ... איזה נס איזה נס ..... {כהישתדלות ובהנחה שאין שאותו/ה לי הנס: כמעיקר וששרת הלוגל}:
אך ורק ואם שאכן וזאת הכוונה:
בואי ונעזוב את השאלה, למה לא ניזכרת/ה בכך קודם ?
{ממש לא משמחת עובדה זאת, כהיה ניתן כפשוטו עוד ושנים לפני לפנות כלמתן תשובה, אפילו מלאה כיתכן הגם הרבה ויותר שמזאת, שבכך אין היה רצון ועיסוק כהבהרה}.
בואי ונעזוב גם ואת זה שלאחר שבע שנות של פעילות ניסיון למניעת פרנסה.
{בכנות היו בתחילת הדרך צדיקה וצדיק, שמהם מחיר והוגן, אם כועם טיפה ויותר, הצדיקה השלישית בצורה כזו ואחר: לא כתודה}.

נעזוב שקודם והנס .. {ואיזה נס, איזה נס } ...
ישר ולעניין מה שבדיוק אותו והנס שמנסה ולרמוז?:
שאין לי הגם ועוד סתם יכולות הבנה כעשייה, ואיזה נס:
מצאת משהו יותר מורכב כסבוך מדף כחישוב החזר והמס ?:
בבקשה כונוסף: או 1 ל 10 לטובת מי שבוחר/ת לאתגר או שאחר:
{האתגר?: מאוד פשוט : האם נעשה לבד, או בעזרת אדם שהו שאחר}.
כבאותם התנאים לדגש: כחילופין אפשרי: אדרבא ובבקשה:
נא ולהביא את קוד החישוב שאחר כנגד הקוד שבאתר זה: הקוד יוצג יושווה בפני כזה ואחר: האם יש דימיון שקרוי?: איזה נס, כזה בדיוק האתגר כממש שאין לי מושג שכותב מה אותו הקוד שאחר.
{האתגר מיתבקש: הגם ועוד סתם אזרח, הגם וביסודו: האם יש בעיה עם קוד כעשייתו או שאין בעיה: כבכל הצניעות ######אך ורק שבקוד שהרי מדובר}.

בנוסף לזה, איזה נס, איזה נס:
האם מחשבה שלמישהו יש מונופול על חישוב מבוסס נתונים: יומי/חודשי/הגם רבעוני הקשור הגם בפסיקה שכזה ואחר?:
אם ויתפלא ואותה לי והנס:
למרות שזאת המניפולציה שקרוי כהכתבה ולאורך שנים של מנועי החיפוש:
{שלא יהה ספק:החשד הבסיסי שאלו עושים דבר מכוער מגמתי מחוסר בצדק:
כמודעים לכך, כמודעים להרגזתם של האחרים שעושים להם זאת: כזאת מחפשים לעשות ובכוונה תחילה:
כבמודעות וכמרצון להכתבה כניצול כוחם השפעתם ובילעדיותם כמובן כתוצאה מיכולות הענקתם לאחרים}.
כושכן הם זנחו מדירוג, כמופיע בדף בשפה האנגלית{הגם כאן וספק?: בבקשה כאותו העקרון ובאותם התנאים}.

איזה נס, איזה נס, גם לי כמבלי מחוייבות,
כאותם כלים בתחום כאמור: {נתונים יומיים/חודשים/רבעונים}:
אין מיסודו מחשבה שאלו, כשרות נקי כשהיה הגם הגם והגם כמפירסומות ולפרנסה:
האם מובן לך, כאם שאחר/ת: ואיזה נס , איזה נס, איזה נס ...
{כהבהרה וכהדגשה: עיקר הצפיות נובעות מהכתבה כמבחירת מנועי החיפוש, שמלכתחילה כהמשכיות לכך: {הערה: חיפוש מס רכישה גם בשימוש נפוץ}:
דף הפריים, חישובי ההצמדה והריבית הם שבראש הצפיות, לציין שיש ממש לא ומעט, כבהערכה ורבה כשימוש מהנה ומועיל ובוחרים כלים אלו מקישורים מועדפים}.
{כנכון ולא לשקר ולהודות יש עוד ודברים שמיתבקש שדיון כהבהרה ושהגון, הגם וזה ממש לא סתם: גולג בן 7ונה שמו קץ ?? ??????:
כלא רק שקרוי אשמתם ולהודות, כיש להם את היכולות את מי להקים את מי לייבש כפועלים בנידון: כנכון וחוסר ההבנה משרתת כצמדיקה דרך שכזאת: כואם זאת כך ששיטה להביא?: הבנה כצדק ובאנושיות כדרך תיכנון הפרנסה והשיקום}.

אם רק וקטן הנ.ב:
האם לי נס, איזה נס אי
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
31
כבהתאם התגובה שקודם כנ.ב:
  ((עוד סתם אזרח))   10/02/12 03:11
כאם אכן וכך?: כנ.ב. :
הגם כנוסף ובשעה שכזאת:
{כפשוטו אם ושאלה?: כבבקשה רק והישתדלות כלכל התשובות}
דווקא כן כיש תמונה גם כהופיע באתר Nrg- תישאל/י אותם.
אדרבא ואפשר לנצל את קשרייך/ם ולברר הגם ולגביי ###### כל אתגר כזה ואחר ######.
{אין לך מה להיסתמך על תודעתי האישית שכותב: אם ומצאת?: יופי! יופי!! יופי!!!: ##### כרק וכפשוטו לאתגר######
אם אך ורק דשת כחיפשת/ה ולא נמצא: אין לך כלל מה לספר שכן זה אך ורק עוד סתם אתגר כזה ואחר יחשב}.

כ- דרנב(יקו) שקקשן(יקו) צאפר דחל עמשים-
נו שיהיה: כאך ורק ועוד סתם אזרח ייחשב.

(789238).

כתוב תגובה ל- ((עוד סתם אזרח))
כולהודות גם שטרם פניה:
  (עוד סתם אזרח)   10/02/12 15:39

נכון, נכון ונכון ...כולהודות:

(((
גם שטרם פניה:
כולאחר ההשוואה,
אפשרי הגם להשוות עם האחרים,
אם יתפלא לי והנס, יש נוסף אפשרויות כדרכים
פיתאום גם שבכלל לא מעט כבהמעטה בקוד שפתוח כהשוואה:
כיש לא מעט חידושים שלראשונה {למייטב ידיעתי} יצאו כנעשו.
((פיתאום יתגלה שמדובר בה.טכנים ק-היתפ' כהיו עוד כודברים לעשות)).
))).

רק ואיזה נס איזה נס, איזה נס?:
שלא יתגלה חס שלום וחלילה שהמצב מאוחר השעה הוחמצה:
שאנוש האדם והכלל במצב קרוב עבדים כוהמחלוקות מרובים והמוצא כהאפשרויות כאם ובכלל פחות כמופחתים.

(789238).

כמו ושהגיע הזמן לטובה ולברכה:
הבנה התיכנון השיקום כושהפרנסה הגם כברצון הדדי ומשותף ולעשות:
נכון, נכון ונכון ... כרבה ובזכות: כבעיקר ובמהות כבשם רבות ורבים טובות וטובים:
** איזה נס, איזה נס ואיזה נס * : בהחלט ויתכן: כבהצלחה ורבה והערך הטוב ובטוב.

נכון, נכון ונכון ... :
(אך ורק וקטן ההצעה כנוסף כשזאת שכותב: עוד סתם אזרח ייחשב)
כבר ומוצע, פשטות המילים כעקרונית
האפשרות הבאה למחשבה כאירגון סידור כללים שלב אנושי כועשייה:
==========================================
רואים את אשר מסביבכם?: בגדים ריהוט מוצרי חשמל כעוד ויותר ...
{סין למשל, אשמהנ שפה? מה ואשמה?:יצרנים ממדרגה 1, מישתפרים ומישתבחים עם הזמן להיתפעל:
ככבר הווה זה, כאם זה ימשך כך וגורף: איך ולהם כסף יהה?: אין מי שיוכל לשלם להם: פרדוקס שקרוי הלו כן}.

באמת אם וסליחה וחשד ושהכותב משוחד: טובת ישראל, טובת כלל ישראל, כן ובהחלט עשוייה להוביל להוליד: טובת האנוש האדם והכלל העם האומות והעמים, כהחשיבות גם ועצמאים שמוכח:
גוף שכן יכול לעשות, כמוכח יכולת אירגונו כיכולות פיקודיו, כשלוב במיסגרת אזרחית ומתגמלת(חלק מניה=רווח שקרוי בקרב מועסקות ומועסקים שייבחרו: כבסבלנות ובהתמדה עם התמיכה כהמשך ושהתוצאות),
כגוף מוערך שהוא גוף העם, לאו דווקא שהימים יובילו אותו לעימותים כבעיקר כבכלל, צה"ל- צבא ההגנה לישראל, יכול לקחת על עצמו כבתחילה והמשימות:
הקמת מנוע חיפוש: כייעשה בהגינות וביושר כברצון והדדי לדגש כמו ויתמך הגם כיישפר את אלו הקיימים=שגם לטובתם, אם וצורך?: גם דפדפן הגם ופשוט כבאותו העיקרון,
לאחר דברים אלו כבדיקתם כ אי/הן וכן הצלחתם: אפשרי לעשות גם בכוון של ייצור מקומי הגם כשלוב כשיתוף אזורי כאמור, כתשומת לב לאלו שפועלים ובשטח שמכונה כדרך כמבלי נישתדל ונכנה דורסנות כלפיהם: כמנוף התיכנון הפרנסה והשיקום אנוש האדם והכלל.
{אם ומיותר: מיסתבר שיש ייצור כתעשיות ואצל השכן: כברצון והדדי: אם ומיותר כותב דברים אלו כבעיקר ובשם רבות ורבים טובות וטובים: הערכה רבה כולברך} : כברצון ובשיתוף: {חזון לימים?}: ***** כבהמשך התיכנון בניה והשיקום כוהפרנסה כלל והאיזור.

{כאם רק וקטן הנ.ב: נניח בעוד 20-30 שנה הדרך כלטובה ושיצלח:
אנוש האדם והכלל כבכלל מחוסר מעוני מסבל כבר לא ויסבול, האם מישהו יעריך?:
שטבע האדם להתייחס למצב כושנתון: או ואז חזרה ולאותו יופי טופי מחלוקות כהריבים שמעגל ???:
זאת חשיבות ההערכה והתודה לקיים #####כוזאת הגם וממש לא ההמצאה שלי שכותב######: אם ורק כנוסף הייבט שלחשיבה מחשבה}.

נכון, נכון ונכון ... בהחלט ואפשרי כעשייה שלב תבונה כובסובלנות: כבהצלחה ורבה והערך הטוב ובטוב. בברכה.

(789238).

כתוב תגובה ל- (עוד סתם אזרח)
כבבקשה והקוד:
  (עוד סתם אזרח)   12/02/12 08:19
הערות, הנחיות: ניתן למצא את הקוד בקובץ: Mas_Calc.txt כבאתר זה ואחר (כאין מדובר בפירסומת שקרוי). המכיל את פונקציה הראשית לחישוב המס. {יש עוד}. הקוד שבפונקציה זאת כבהתאם לאחרון כשיצא ובשנת 2011. {אם ומיותר כבבקשה: אותם קודי פעולה בדיוק גם כבאותו הסדר}. פונקציה זאת במקורה ניכתבה, (נידמה כמדוייק):לקראת שנת 2005, היו התאמות ועם השנים כושבהתאם לשינויים כהתוספות שפקודת המס. כהיו גם תיקונים עם השנים ולא לשקר ולהודות, יחד עם זאת: המבניות כשיטת החישוב כלמשכתחילתה. אם כלכל הבהרה כתוספת נוספת, כבבקשה כאדרבא ולפנות. (789238).
כתוב תגובה ל- (עוד סתם אזרח)
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il