s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פעילי שמאל חגגו שחרור אסיר שהורשע בניסיון לרצח חיילים
מאת: ישי פרידמן  |  29/10/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אלו החגיגות ש-BB הכין ל....
  מטאטא   29/10/11 23:57
לסמולנים ולנאו-נאצים הפלסטינים. ואילו לעם ישראל BB הכין את הקסאמים של החמאס, שיפלו לו על הראש. חשבתם שבחרתם BB וקיבלתם TB... אז טעיתם- בחרתם BB קיבלתם את טילי החמאס על הראש!!!
כתוב תגובה ל- מטאטא
2
קשה לעיכול
  בטן   30/10/11 00:37
כתוב תגובה ל- בטן
3
פעילי שמאל חגגו ובלי ביבי...
  שוקי טבריה   30/10/11 00:38
ממש חבל היה אפשר להזמין את ממני החגיגה הזאת לכל הפחות.הרי הם שמננו את זה בדם אזרחי המדינה..ביבי והליכוד אורחי הכבוד..
..הליכוד מסוכן לישראל..
כתוב תגובה ל- שוקי טבריה
4
לא היה "כיבוש" -הפרעות בישובי
  מב"י   30/10/11 00:54



בהסטוריה שכותבים הערבים, שאותה את קוראת בשקיקה ובהנאה לא כתוב שום דבר על הפרעות של הערבים ביהודי ארץ ישראל הרבה לפני ה"כיבוש". בשנים 1929 ו1938 בחברון, בטבריה, בצפת בירושלים וגם ביפו היו פוגרומים ביהודים: גברים, נשים וטף בלתי חמושים ובתוך בתיהם נטבחו בגרזנים ובסכינים. מתוך הלהט השמאלני החולני שלך את מתענגת לשכוח שהמופתי של ירושלים נפגש עם היטלר ימ"ש לתאם השמדת היהודים בארץ ישראל במקביל להשמדתם באירופה. 7 מדינות ערב הפרו את החלטת האו"מ על הקמת מדינת ישראל ותקפו במלוא כוחן הצבאי את ישראל מכל העברים במטרה מוצהרת לחסלה - מטרה תקפה ושרירה עד עצם היום הזה. איזה "כיבוש" היה בעת שנרצו 7 שוטרים באזור. איזה "כיבוש" היה בזמן שנרצחו באכזריות 35 רופאים ואחיות בדרכם ל"הר הצופים". איזה "כיבוש" היה כשנרצחו נוסעים תמימים באוטובוס לאילת ב"מעלה עקרבים"? - והרשימה עוד ארוכה ארוכה...והעיקר שכחת: כיצד נוצר ה"כיבוש"? האם לא מפני שישראל הותקפה ע"י מצרים ירדן וסוריה?! או שלא היינו צריכים להתגונן ולנצח אלא לספוג תבוסה סופית, השמדה המונית של היהודים בישראל מטף ועד זקן - כולל יפי נפש כמוך וחיסולה של מדינת ישראל!
את יהודה ושומרון לא "כבשנו" מהפלשתינאים, שלא היו מדינה וגם היום אינם מדינה, אלא מממלכת "ירדן" - וזו ויתרה על יו"ש. זהו קו ירוק - שהוא לפי החוקים הבינ"ל קו שביתת נשק ולא גבול קבוע בצבע סגול בין מדינות!
בטבריה שבה נולדתי רצחו משפחה שלמה בת 7 נפשות של חלבן, התעללו קשות בילדים ובנשים ואת ראשם הכרות הציתו בפרימוס.
מכאן שהסיסמה שלך "הכיבוש" היא שקרית, כוזבת ומתעה!
תחפשי לך סיסמה אחרת, כגון: "הקם להרגך השקם להרגו".
כתוב תגובה ל- מב"י
5
לא "כיבוש" הפרעות ביהודים
  מב"י   30/10/11 01:20
בהסטוריה שכותבים הערבים, ה"אוביקטיבית", "המדעית", ה"אקדמית" הזכה והטהורה שלה מאמינים ללא סייג הפרופסורים שונאי עמם לא כתוב שום דבר על הפרעות של הערבים ביהודי ארץ ישראל הרבה לפני ה"כיבוש". בשנים 1929 ו1938 בחברון, בטבריה, בצפת בירושלים וגם ביפו היו פוגרומים ביהודים: גברים, נשים וטף בלתי חמושים ובתוך בתיהם נטבחו בגרזנים ובסכינים. מתוך הלהט השמאלני החולני של פרופ' מטר היא מתענגת לשכוח שהמופתי של ירושלים נפגש עם היטלר ימ"ש לתאם השמדת היהודים בארץ ישראל במקביל להשמדתם באירופה. 7 מדינות ערב הפרו את החלטת האו"מ על הקמת מדינת ישראל ותקפו במלוא כוחן הצבאי את ישראל מכל העברים במטרה מוצהרת לחסלה - מטרה תקפה ושרירה עד עצם היום הזה. איזה "כיבוש" היה בעת שנרצו 7 שוטרים באזור. איזה "כיבוש" היה בזמן שנרצחו באכזריות 35 רופאים ואחיות בדרכם ל"הר הצופים". איזה "כיבוש" היה כשנרצחו נוסעים תמימים באוטובוס לאילת ב"מעלה עקרבים"? - איזה "כיבוש" היה בזמן שהפדאיון עברו את גבולות המדינה מעזה ורצחו ושדדו - איזה "כיבוש" היה בפרעות במוצא...והרשימה עוד ארוכה ארוכה...והעיקר אבירי ה"צדק" התומכים ברוצחי תינוקות, נשים וילדים מבני עמם, שכחו כיצד נוצר ה"כיבוש"? האם לא מפני שישראל הותקפה ע"י מצרים ירדן וסוריה?! או שלא היינו צריכים להתגונן ולנצח אלא לספוג תבוסה סופית, השמדה המונית של היהודים בישראל מטף ועד זקן - כולל יפי הנפש הענוגים מן השמאל. לא תעמוד לכם זכות התמיכה בהם כאשר הערבים יצליחו לחסל את מדינת ישראל - קודם כל באשמתכם!
את יהודה ושומרון לא "כבשנו" מהפלשתינאים, שלא היו מדינה וגם היום אינם מדינה, אלא מממלכת "ירדן" - וזו ויתרה על יו"ש. זהו קו ירוק - שהוא לפי החוקים הבינ"ל קו שביתת נשק ולא גבול קבוע בצבע סגול בין מדינות!
בטבריה שבה נולדתי רצחו משפחה שלמה בת 7 נפשות של חלבן, התעללו קשות בילדים ובילדות ואת ראשם הכרות הציתו בפרימוס.
מכאן שהסיסמה "הכיבוש" היא שקרית, כוזבת ומתעה! ראוי לכם
לחפש סיסמה אחרת, כגון: "הקם להרגך השכם להרגו".
כתוב תגובה ל- מב"י
6
left is clear enemy
  Gilead   30/10/11 03:03
take their names, and since the state does not do much to punish the leftists collaborators, I suggest the citizen of Israel take the law into their hands. Just get rid of the left one by one.
כתוב תגובה ל- Gilead
7
הייתי מוריד אותם לפני המחבלים,
  מוטי שקורי   30/10/11 03:31
בוגדים נאלחים,עוד באים בטענות על מחתרת יהודית ,ממש חוקי מדינה דפוקים,אין משפט צדק בישראל והאנרכיה חוגגת ,כמו אותם שופטים בעליון שמחייבים את המדינה לשלם לרוצח דיראני מהחיזבאללה 6 מליון שקלים.
כתוב תגובה ל- מוטי שקורי
8
לשחרר מייד
  רונן גולדשטיין   30/10/11 05:49
את ווליד דקה החשוד שרצח את החייל משה תמם. אם ד"ר ענת מטר אומרת שהיא מאמינה לווליד שהוא חף מפשע,גם אני מאמין לד"ר מטר שהיא מאמינה לווליד,ולכן יש לשחרר את ווליד לאלתר,ולהפסיק להאמין לשופטי ישראל ששפטו את ווליד המסכן והחף מפשע למאסר עולם. כמו כן יש להאמין ללא הסתייגויות לד"ר ענת מטר וכנופייתה שהם בעצם חותרים לשלום ולא חותרים תחת מוסדות המדינה ויש להאמין להצהרותיהם שהם ציונים שפועלים לטובת המדינה. אם יתגלה שיש באיזה שהוא כלא עוד אסיר ערבי טרוריסט שרצח יהודים חפים מפשע והוא אזרח ישראלי בעל תעודת זהות כחולה,יש לשאול את המאמינה ד"ר מטר אם היא מאמינה גם לערבי הזה,ואם יתברר שהיא מאמינה,יש לשחררו לאלתר,ולהפסיק בכלל את הנוהל הפסול של להביא טרוריסטים ערבים לבית משפט ציוני. צריך להקים במשרדה של ד"ר מטר בית משפט חלופי שישפוט רק ערבים טרורסטים שענת מטר מאמינה להם שהם חפים מפשע.
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
9
0מול קיצון=בעייה פאתולוגית-אני
  קורןנאוה טבריה   30/10/11 06:11
הייתי מטרנספרת אותם מארץ ישראל כחוק=ולאלתר!!מדובר באזרחים מסוכנים לביטחונם של חיילי צה"ל ללא הבדל דת ולארץ חמדת אבות!!!באמריקה הדמוקרטית-מתוקנת היו מטפלים בהם כחוק כאל בוגדים בזויים= ובהתאם!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
10
ואת הד"ר המטורללת אנו מממנים
  אברהם מערב השומרו   30/10/11 07:31
כתוב תגובה ל- אברהם מערב השומרו
11
לשמאל הישראלי הסתובב הראש.
  נועם בלום   30/10/11 07:44
כשאני קורא שאינטלקטואלים ישראלים תומכים בפעולות טרור נגד אזרחים וחיילים ישראלים אין לי אלא להיות יותר ויותר בטוח שהסתובב להם הראש. כן הבעייה פסיכייטרית ולא פוליטית.
כי איך יכול מי שמכריז על עצמו כליברל ישראלי, לתמוך באלימות פושעת.
נראה לי שראוי להסיק מכך בכלל בהתייחסותנו לקבוצה זו שפועלת נגד המדינה במלחמת ההשרדות, של העם היהודי ומלחמת התקומה של העם בישראל.
מי שחוגג עם טרוריסט כמו מי שחוגג עם כול פושע. אין נסיבות מקלות.
אל למדינה לתת למי שחי בארץ לנצל את הדמוקרטיה הישראלית כדי לפגוע בחיים בארץ ולתמוך בטרור.
כתוב תגובה ל- נועם בלום
12
יש לזרוק מיד את החלאות הללו
  פלא יועץ   30/10/11 08:01
מהאוניברסיטה,לשלול את אזרחותם הישראלית ולהעמידם לדין על בגידה במדינה ובעם.אין לעבור ע"כ בשתיקה ולא להתעלם מחבורת הנבלות המעלות צחנה הללו.חולי הנפש טרוטי הדעת אין מקומם בהיכלי האקדמיה ובוודאי לא לאפשר להם להשפיע על צעירינו ממשנתם רפת השכל והחולנית,המעלה תחושת קבס.אוי לנו שהערב רב הלזה נותן היום את הטון בארצנו.ואוי לשלטון הנותן לחלאות הללו לפעול כך ועוד לקבל שכר מהמדינה מכספי הציבור. אכן בושה לחברה אשר צמחה בה תופעה כ"כ אוטו אנטישמית מלאת שנאה עצמית מן הסוג הבזוי הזה.והקב"ה יצילנו מידם וישלח לנו את משיח צדקנו ב"ב אמן.שבוע טוב.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
13
על השב"כ לעקוב צמוד על המחבל
  הגבוה   30/10/11 08:25
חובה לעקוב אחרי המחבל המשוחרר הזה וגם אחרי השמאלנים שהם סכנה למדינה וחובה להיזהר מהם
כתוב תגובה ל- הגבוה
זה ממש לא יעזור
  שולי   30/10/11 10:46
כתוב תגובה ל- שולי
14
פעילי שמאל SMALL
  ogoj0816   30/10/11 13:21
קשה מאד אך עולם הטבע כולל הכל: זמירים נגד נחשי צפע, כלבים ביתיים מול זאבי טרף וכך יש, כנראה גם "חפושיות זבל" אפילו בעלי השכלה אקדמאית... פשוט צריך להתעלם מאותה ד"ר ולפחות לירוק על פניה!!!
כתוב תגובה ל- ogoj0816
15
מי הולך ללמוד אצל הזבל הזה
  דן ה   30/10/11 18:18
המחאה החברתית צריכה לתת שיעור לכל עוכרי ישראל
ולהפגין להם מול הבית
כתוב תגובה ל- דן ה
16
ואוו, חולי נפש, חד וחלק
  123איתן   30/10/11 20:56
כתוב תגובה ל- 123איתן
17
השמאל הקיצוני = הקאפו החדש !
  חזיהו   30/10/11 22:46
משתף פעולה עם הצורר החמאסי והטרוריסטי כנגד בני עמו שלו!
כתוב תגובה ל- חזיהו
18
ביבי הבטיח שכל מי שיפגע בנו "ד
  קורןנאוה טבריה   31/10/11 04:02
"דמו בראשו"?נראה אותו!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
19
לא הבנתי איך אדם שגר בעיר לוד
  דודא   31/10/11 07:53
נחשב לאדם שחי תחת כיבוש. נשמע לי קצת תמוהה ולא הגיוני.
כתוב תגובה ל- דודא
20
Isracampus Call to Students at
  ישראקמפוס   1/11/11 11:35
Isracampus Call to Students at Tel Aviv University


A couple of days ago Tel Aviv University's airhead philosophy faculty member, Anat Matar, was in the news for her celebrating the release of mass murderers and terrorists as a great reason to party. She also defended a terrorist's tossing a grenade at a bus full of soldiers. Her own son of course was not on that bus because he was convicted and did jail time for refusing to serve in the Israeli army.

The same bimbette is in the media today (Hebrew only: news1.co.il ), where she is essentially saying that there was nothing very objectionable to the Hamas kidnapping and holding Gilad Shalit incommunicado for so long because Shalit was "not shooting Bamba from his tank," in her words.

Now for those of you not familiar with the product, one of the great cultural achievements of Israel is "Bamba" - a high-calorie snack with peanut butter in the center, which no teenager watching South Park on television can resist eating.

Of course, Tel Aviv University still needs to explain why they have given tenure in the philosophy department to a traitor who has Bamba between her ears.

Isracampus would hereby like to call upon students at Tel Aviv University to throw Bamba at Anat Matar!
כתוב תגובה ל- ישראקמפוס
21
עדה יונת לא לבד
  סתם_1   2/11/11 17:21
היא רק חשפה בגלוי את הסוד השמור של השמאל: גלעד מעניין אותם כקליפת השומשום, הם רוצים משהו אחר לגמרי...
כתוב תגובה ל- סתם_1
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il