|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
יוד60 |
|
10/09/12 08:59
|
|
|
|
הנהלה המזוהה עם שמאל והמחלקה לפוליטקה וממשל היא מחלקה לפיתוח אנרכיזם וכאוס פוליטי וכן מסיתה נגד מדינת ישראל אני מניח שהם ההנהלה יחפשו תקציב בארגונים אנרכיסטים ועוכרי ישראל בחול ובארץ
לפטר את הנהלת המוסד החי מהעטין הממשלתי
|
|
כתוב תגובה ל-
יוד60
|
|
|
|
2 |
|
|
להם את המימון!!!! |
|
10/09/12 09:18
|
|
|
|
שיחפשו מימון אצל אירופאיים ,תומכי פלסטינאים/תומכי אל-קעידה.....
יש גבול לשינאה עצמית.....
|
|
כתוב תגובה ל-
להם את המימון!!!!
|
|
|
|
|
|
|
למען הסר ספק |
|
10/09/12 09:31
|
|
|
|
כוונתי לבטל מימון כללי לאוניברסיטה( לא רק למחלקה המדוברת)!!!!
אין שום סיבה שמנהלי האוניברסיטה יחיו כמו מלאכים ( ווילות/רכב צמוד/נסיעות לחו"ל ע"ח הברון) אבל יעודדו פעילות אנטי ישראלית!!!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
למען הסר ספק
|
|
|
|
|
|
|
לין 64 |
|
10/09/12 10:49
|
|
|
|
|
|
|
|
ההבהרה ברורה. |
|
10/09/12 10:56
|
|
|
|
כולם אמורים להתיישר לפי הדיעות שלו, ואין מקום לדיעות שונות.
|
|
כתוב תגובה ל-
ההבהרה ברורה.
|
|
|
|
|
|
|
בעיה עם פעו-ל-ו-ת |
|
10/09/12 12:12
|
|
|
|
פעילות אקטיבית ,אנטי ממלכתית ,זאת הסטה לגרום לאחרים לפעול בטרור.
הרי מה אומרים המחבלים?? גם אתם,היהודים, נגד עמכם..
במדינה מתוקנת ,אנשים כאלה היו יושבים בבית הסוהר או למצער נזרקים לחו"ל ( שילקקו לגויים)...
לתת להם משכורות עתק על חשבוני?? למה מי מת??
|
|
כתוב תגובה ל-
בעיה עם פעו-ל-ו-ת
|
|
|
|
|
|
|
אין צורך להבהיר. |
|
10/09/12 12:29
|
|
|
|
מאז ומתמיד הדיקטטורה הגדירה דיעות לא מקובלות על השלטון כמוך: "פעילות אקטיבית ,אנטי ממלכתית ,זאת הסטה לגרום לאחרים לפעול בטרור".כך בברה"מ לשעבר, כך בגרמניה בשנות השלושים, בסין, בצפון קוריאה ועוד.
אתה טוען: "במדינה מתוקנת ,אנשים כאלה היו יושבים בבית הסוהר או למצער נזרקים לחו"ל"- אכן כך נהגו במדינות שהזכרתי, והיו מבצעים משפטי ראווה מבויימים עם האשמות מפוברקות, בנוסח משפטי הרופאים בברה"מ.
|
|
כתוב תגובה ל-
אין צורך להבהיר.
|
|
|
|
|
|
|
מוטי1 |
|
10/09/12 13:54
|
|
|
|
להסית נגד המדינה....כן לגרום להחרמת ישראל....כן לעודד טרור נגד ישראל.....כן לזרוק סטונדט מהשיעור כי הגיע ישר מהמילואים במדים.....כן, לפעול למען השמדת ישראל.....כן לפעול למען ישראל ע''י התזת ראש התמנון......... לא, תנו לנו חופש אקדמי, עוד לא סיימנו להשמיד אותכם.......הכינוי המתאים לכם - 0מול של זונות ונבלות.
|
|
כתוב תגובה ל-
מוטי1
|
|
|
|
|
|
|
מוטי ידידי. |
|
10/09/12 16:25
|
|
|
|
|
|
|
|
אוהד ג |
|
11/09/12 21:09
|
|
|
|
ואתה יכול לצרוח עד מחר שהימין פאשיסט זאת זכותך הדמוקרטית.
אבל אם אתה מקבל כסף מהממשלה אתה אמור להיות ממלכתי ולא מזוהה.
|
|
כתוב תגובה ל-
אוהד ג
|
|
|
|
|
|
|
אתה טועה. |
|
14/09/12 12:18
|
|
|
|
בדמוקרטיה, להבדיל, הממשלה תומכת גם באנשים או במוסדות, שמותחים עליה ביקורת, ואפילו ביקורת קשה.
|
|
כתוב תגובה ל-
אתה טועה.
|
|
|
|
|
|
|
כמו תמיד, |
|
10/09/12 10:08
|
|
|
|
|
|
|
|
מירר |
|
10/09/12 11:58
|
|
|
|
כן ממש - איפה שמעת דעות ימין באונ',
רק לדעות שמאל יש בימה ראה את הסגל הרקוב בבן גוריון כולם שונאי ישראל חורשי רעתה.
|
|
כתוב תגובה ל-
מירר
|
|
|
|
|
|
|
בכל מקום, |
|
10/09/12 12:19
|
|
|
|
|
|
|
|
מירר |
|
11/09/12 06:45
|
|
|
|
|
|
|
|
בכל אלה, |
|
11/09/12 09:34
|
|
|
|
|
3 |
|
|
הזורע רוח, |
|
10/09/12 09:40
|
|
|
|
אוניברסיטת בן גוריון היתה צריכה לדחות מכל וכל את המלצת הועדה כבר אז, שהרי זו עשתה מעשה בלחץ הימין הלאומני המאוס "אם תרצו" ותומכיהם בפרלמנט.
במקום זאת, האוניברסיטה ניסתה לרצות את הלאומנים האלה ועשתה שינויים במחלקה, שכולם מיותרים לא נחוצים, ובעיקר לא מתאימים לאקדמיה, שתפקידה לייצר מחקר ומחשבה ללא לחצים ותכתיבים פוליטיים.
כצפוי, זה לא הספיק. לימין הלאומני תמיד היה תיאבון בלתי נדלה, בכל תחום בחיים. עד שלא מתיישרים לפי הקו שלהם הם לא מפסיקים ללחוץ ולחבל. ועכשיו הם רוצים לסגור את המחלקה.
אוניברסיטת בן גוריון גם אכלו את הדג המסריח וגם גורשו מהעיר. שיהיה בתאבון.
|
|
כתוב תגובה ל-
הזורע רוח,
|
|
|
|
|
|
|
עובד אדמה |
|
10/09/12 14:33
|
|
|
|
לפוץ שזורע רוח. ועדה בינלאומית ,נכון שמעת נכון "ועדה בינלאומית" היא שחרצה דעת על המחלקה למימשל באוניברסיטת א-נאג'ח סליחה בו גוריון-בבאר שבע.ועדה שאיננה ימין או שמאל. ואתה ממשיך להאשים את הימין.אופייני לאידיוט מן השמאל.
|
|
כתוב תגובה ל-
עובד אדמה
|
|
|
|
|
|
|
הסמול בוכה. |
|
10/09/12 16:13
|
|
|
|
השמאל האמיתי צוחק. גם על הימין. גם על הסמול המתחזה. אחי, תצחק גם אתה איתי. החיים מצחיקים.
|
|
כתוב תגובה ל-
הסמול בוכה.
|
|
|
|
|
|
|
לעובד אדמה. |
|
11/09/12 09:24
|
|
|
|
אחרת אי אפשר להסביר איך לא הבנת, שההחלטה של המל"ג היא בניגוד להמלצת היועצים הבינ"ל, שלא לסגור את המחלקה.
haaretz.co.il
|
|
כתוב תגובה ל-
לעובד אדמה.
|
|
|
|
4 |
|
|
ירדנה |
|
10/09/12 09:45
|
|
|
|
שגברת כרמי תתכבד לשלם למרצים את משכורתם מכיסה ולא אגורה מכספי משלם המיסים.
אחת שפועלת נגד החוק לא יכולה להיות נשיאת אוניברסיטה ולכן יש לפטרה מידית
|
|
כתוב תגובה ל-
ירדנה
|
|
|
|
5 |
|
|
יונני |
|
10/09/12 09:55
|
|
|
|
יש לסגור לאלתר את קן הצרעות שעוזר לחמאס
|
|
כתוב תגובה ל-
יונני
|
|
|
|
6 |
|
|
מלש |
|
10/09/12 10:37
|
|
|
|
הטיה לא רק בפקולטה זו. כל האוניברסטיאות לוקות בהטיה
מובנית לשמאל זה שנים אך השפעתה על דפוסי ההצבעה לכנסת אפס
|
|
כתוב תגובה ל-
מלש
|
|
|
|
|
|
|
אחי היקר, |
|
10/09/12 11:02
|
|
|
|
אם לשמאל אין השפעה, מדוע מתעסקים איתו כל כך הרבה ופועלים נגדו בכל מקום אפשרי? לא מקובל להתעסק בענינים שהשפעתם וחשיבותם אפס.
כנראה שגם הימין המזוהם יודע, שהשמאל חזק, וגם משפיע, ולכן הוא עושה כל שביכולתו כדי להשתיק אותו, כמקובל בדיקטטורות החשוכות הנערצות על הימין הלאומני.
|
|
כתוב תגובה ל-
אחי היקר,
|
|
|
|
|
|
|
לא אחיך ולא רוצה |
|
10/09/12 15:27
|
|
|
|
הטינופת השמאלנית צריכה להבין שהמנויים הפוליטיים שנעשו בתקופת
הצואה האנושית של יוסי שריד שולמית אלוני יולי תמיר ואמנון רובינשטיין הגיע לקיצה.
הנזק הוא לא בבחירות שהרי הטינופת השמאלנית מכחידה עצמה
אך יש לחסל את הדיקטטורה הפשיסטית השמאלנית ולפתוח את הפקולטה גם לצד האחר השפוי של המפה הפוליטית.
|
|
כתוב תגובה ל-
לא אחיך ולא רוצה
|
|
|
|
|
|
|
אכן אחיך, |
|
10/09/12 16:19
|
|
|
|
אמרת "הצד האחר השפוי של המפה הפוליטית". עוד אחת מהתכונות המאפיינות דיקטטורות היא, שמי שמביע ביקורת לשלטון מוגדר כבלתי שפוי.
|
|
כתוב תגובה ל-
אכן אחיך,
|
|
|
|
7 |
|
|
אלטע קאקער |
|
10/09/12 10:44
|
|
|
|
|
8 |
|
|
אברהם מערב השומרו |
|
10/09/12 10:52
|
|
|
|
|
9 |
|
|
בראש |
|
10/09/12 11:27
|
|
|
|
"פרופ' כרמי ועמיתיה מתייחסים להחלטה שהתקבלה על-ידי ועדת המשנה של המועצה להשכלה גבוהה,
... הליקויים המרכזיים הייתה הטיה ברורה של המרצים ושל התכנים... לצד השמאלי של המפה הפוליטית"
חחח...נדמה שהגוף שולט בראש...
חנן וייס
קצין בכיר במיל'
|
|
כתוב תגובה ל-
בראש
|
|
|
|
10 |
|
|
חנה שרה- |
|
10/09/12 12:05
|
|
|
|
באנטישמיות שלה (וזו לשון המעטה). באריאל, למשל, בכלל לא מדברים פוליטיקה, אלא, שהאוניברסיטה שוכנת בארץ ישראל שמחוץ לקונצנזוס האנטישמי, ולכן, צריך לפסול אותה. אבל, אוניברסיטה, שהיא בעלת אוריינטציה אנטישמית למהדרין, כשרה ואף מותרת למרוד בשלטון החוק. כבר כתבתי לא פעם - המאפיין המשמעותי ביותר של השמאל, אחרי שנאת ישראל, זה השקר והצביעות.
|
|
כתוב תגובה ל-
חנה שרה-
|
|
|
|
11 |
|
|
דוד בר דרור |
|
10/09/12 12:11
|
|
|
|
|
|
|
|
את תומכי האוייב |
|
11/09/12 12:53
|
|
|
|
|
|
|
|
לא ראוי, |
|
11/09/12 16:51
|
|
|
|
אלא אם המטרה היא להידמות למשטרים בנוסח צפון קוריאה, סוריה או איראן.
|
|
כתוב תגובה ל-
לא ראוי,
|
|
|
|
12 |
|
|
חוסיין אובמה |
|
10/09/12 12:19
|
|
|
|
באחרת
יש לסגור את האוניברסיטה בבאר שבע או לפחות להעבירה לחברון ובמקומה לפתוח במהירות את האוניברסיטה באריאל.
במידה ויש קן צרעות אנטי ישראלי שם יש לרמוס במהירות את הקן.
שונאים יש לנו מספיק. לא צריך לטפח עוד.
|
|
כתוב תגובה ל-
חוסיין אובמה
|
|
|
|
|
|
|
עוד גזען מטונף. |
|
10/09/12 12:36
|
|
|
|
|
|
|
|
חוסיין אובמה |
|
11/09/12 09:56
|
|
|
|
הקיצוני ולא את השמאל שהולך יד ביד עם הערבים.
מספיק ללקק את הישבן של הערבים כמו שאתה רוצה.
מלבד זאת, האם הנך מכיר אותי שאתה מחלק לי "מחמאות"?
כמדומני כי אתה מסתכל בראי כאשר אתה מחלק מחמאות מעין אלו.
|
|
כתוב תגובה ל-
חוסיין אובמה
|
|
|
|
|
|
|
ידידי הגזען, |
|
11/09/12 10:06
|
|
|
|
או, לכל היותר, ברק חוסיין אובמה. הדגשת ה"חוסיין" באה כדי ללעוג למוצאו של אביו המוסלמי (הנשיא עצמו נוצרי) והמניעים שלה גזעניים.
|
|
כתוב תגובה ל-
ידידי הגזען,
|
|
|
|
|
|
|
חוסיין אובמה |
|
11/09/12 12:43
|
|
|
|
אותי גזען.
שמו המלא הינו אכן ברק חוסיין אובמה.
תמהני מדוע אין הוא מציג עצמו בשמו המלא.
ולעינין אחר.
מדוע הינך מציג אותי כגזען?
האם פגשתה אותי אי פעם?
האם שמעתה את דעותי מךבד מה שצינתי בתגובתי קודם?
אם לשפוט על פי תגובתך הינך גזען לא קטן המתחבה מאחרי מילים כוזבות.
שא עיניך לפנים. הפסק לזמן מה להאזין להטפות השמאל ואז תנסה לגבש דעה שאינה מעתיקה מאחרים.
בזאת אני שם קץ לדיון בינינו כי אינך בר שיח עימי.
|
|
כתוב תגובה ל-
חוסיין אובמה
|
|
|
|
|
|
|
לא פגשתי אותך, |
|
11/09/12 14:24
|
|
|
|
הדבר היחיד בהודעתך היה ההדגשה, שלנשיא הנוצרי של ארה"ב יש אב מוסלמי. הסיבה היחידה לכך היא גזענות כלפי מוסלמים.
|
|
כתוב תגובה ל-
לא פגשתי אותך,
|
|
|
|
13 |
|
|
ליכודניק 111 |
|
10/09/12 13:28
|
|
|
|
לקחת את המימון מהפוסט ציונים שונאי המדינה ולהעביר לציונים שבונים אותה ותומכים בה.
|
|
כתוב תגובה ל-
ליכודניק 111
|
|
|
|
14 |
|
|
סמן ימני |
|
10/09/12 14:21
|
|
|
|
גב' כרמי מיצתה את עצמה. כבר מזמן אינה עוסקת בניהול האוניברסיטה אלא בהחדרת האג'נדה האישית שלה ושל הסמול.פתאום נעמדה על רגליה האחוריות להגן כביכול על "דמוקרטיות" ו"נאורות".
כשמרצים חולירות מבית מדרשה משמיצים את ישראל בעולם,היא מתכווצת בכיסאה ומתרצת זאת ב- "אלה דעות פרטיות שהאוניברסיטה אינה מתערבת בהן".
לכי הביתה חולירע ויפה שעה אחת קודם.הציבור מסרב לממן בוגדים.
|
|
כתוב תגובה ל-
סמן ימני
|
|
|
|
15 |
|
|
גיסנו |
|
10/09/12 21:16
|
|
|
|
הרבה תורמים תמימים בחו"ל מעבירים כספים לאוניברסיטה שנויה במחלוקת זו. יש להביא לידיעתם את האמת כדי שידעו את מי ואת מה הם מממנים.
מכה בכיס תיישר אפילו את השמאלני הכי אדוק.
|
|
כתוב תגובה ל-
גיסנו
|
|
|
|
16 |
|
|
קלונה נחשף |
|
10/09/12 21:19
|
|
|
|
כבר לא משנה אם החוג ימשיך לפעול או לא, אם מרציו ימשיכו להעניק זה לזה תואר פרופ' או אם ימשיכו לכתוב ברזומה שלהם מאמרים שכתבו ל-"אצבעוני" כאילו מדובר במאמרים אקדמיים. קלונם נחשף והקשר הרופף בינם ובין "אקדמיה" נחשף. כל השאר כבר לא משנה. הם מדממים. או שיאמצו מנהגים של אוניברסיטה אמיתית או שיום אחד ייסגרו שעריהם.
|
|
כתוב תגובה ל-
קלונה נחשף
|
|
|
|
17 |
|
|
ולדמיר |
|
11/09/12 02:21
|
|
|
|
מעשה זה של הגב' כרמי מתווסף למעשיה ומעשי חבריה במאבק המתוקשר כנגד אוניברסיטה באריאל.
משתפיסת עולמם הינה פוסט ציונית ,ותומכות בנרטיב הפלסטיני כנרטיב היחיד עליו ניתן ללמד, האוניברסיטאות בישראל מרגישות חזק לפעול ובגלוי כנגד אושיות המדינה והחלטותיה .
אשר על כן, במדינה שפויה שבה ראשי האוניברסיטאות פועלים במישרין כנגד עצם קיומה של המדינה ,יש לפעול במיידית כדלקמן:
1. פיטורי הגב' כרמי לאלתר.
2.פיטורי הסנט באוניברסיטת באר שבע לאלתר.
3.מניעת הכרה בתוארים אקדמאיים של אוניברסיטת באר שבע .
4.מניעת הקצבה מכספי משלם המיסים לאוניברסיטה שהרימה את נס המרד כנגד החלטות המל"ג וכנגד, החלטות מוסדות ממשלתיים .
ואולם,בואו ונראה -כל עוד החלטות המל"ג תואמות ציפיותיה הפוליטיות הנוטות לשמאל הקיצוני ולשינאת ישראל זה בסדר .ואולם,ברגע שהחלטה נוגדת את תפיסת עולמה ואינטרס ההשמדה העצמית עולה לגבהים חדשים , נתלת היא בטוענת בטוענת חופש הדיבור ,חופש אקדמי .היתכן?עד היכן הגב' הזאת מייצגת את העמדת הפנים ,הטהרניות,הצדקנות ושינאה עצמית כה עמוקה כנגד מפעל ההתיישבות היהודי בארץ ישראל?כנגד עצם קיומנו כאן?
|
|
כתוב תגובה ל-
ולדמיר
|
|
|
|
|
|
|
ולדימיר ידידי, |
|
11/09/12 09:29
|
|
|
|
אז חופש הביטוי כולל זכות להגיד דברים שמרגיזים אותך. לא כאלה שנעימים לאוזנך. אני לא יודע איפה גדלת והתחנכך, אבל הטקסט הזה מעלה בי חשד, שגדלת ברוסיה וטרם הצלחת להשתחרר מדרך המחשבה והטרמינולוגיה שם, שעד היום היא מגדירה את מי שמבקר את השלטון כאוייב העם והאומה. זו מחשבה אופיינית לדיקטטורה ולא לדמוקרטיה.
|
|
כתוב תגובה ל-
ולדימיר ידידי,
|
|
|
|
18 |
|
|
ק.ר. |
|
11/09/12 08:53
|
|
|
|
מה ההתרגשות? הרי במל"ג מרדה הממשלה. המל"ג התנגדה להפיכת מכללת אריאל לאוניברסיטה והממשלה כן רוצה להפכה לאוניברסיטה. אז מה ההתרגשות והפיכת המל"ג לאיזה ריבון? אם המל"ג הוא כ"כ חשוב, מדוע לא שומעים לו כשהוא מתנגד להפיכת המכללה באריאל לאוניברסיטה? כמובן שאני כותב זאת מעמדה של רוב הציבור שלא נהיר לו מבחינה מקצועית מה כן ראוי להיות אוניברסיטה ומה לא ולכן הטיעונים הכן פוליטיים או לא-פוליטיים לא מענינים אותי. מה שכן ברור לי שהאקדמיה הלאומית למדעים יצאה נגד הפיכת המכללה לאוניברסיטה ושבני הוא בוגר מכללה ומכללה זה באמת לא אוניברסיטה, לפחות לא באלו שלמדתי בעברי- ת"א וירושלים.
|
|
כתוב תגובה ל-
ק.ר.
|
|
|
|
19 |
|
|
גם את האוניברסיטה |
|
11/09/12 09:21
|
|
|
|
|
20 |
|
|
שמואלה |
|
11/09/12 11:13
|
|
|
|
השמאל מאז ומתמיד עסק בשטיפת מוח. לכן לא התנגדו במקהלה לתת לאוניברסיטה באריאל את אישורי המל"ג
|
|
כתוב תגובה ל-
שמואלה
|
|
|
|
|
|
|
לנוייבכית? נשים |
|
11/09/12 14:02
|
|
|
|
|
|
|
|
גם הימין המזוהם, |
|
11/09/12 15:37
|
|
|
|
|
21 |
|
|
לפטר אותם |
|
12/09/12 18:06
|
|
|
|
כנופיות שמאלנים באקדמיה,בפרקליטות,בבתי המשפט וברוב אמצעי התשקורת..
|
|
כתוב תגובה ל-
לפטר אותם
|
|
|
|
22 |
|
|
ישראל בר-ניר |
|
14/09/12 01:00
|
|
|
|
של ניב גורדון להחרים את אוניברסיטת בן גוריון. נשיאת האוניברסיטה היתה צריכה לאמץ את זה בשתי ידיים.
|
|
כתוב תגובה ל-
ישראל בר-ניר
|
|
|
|
23 |
|
|
מדמוני אסף |
|
5/10/12 19:45
|
|
|
|
יאכלו את התקציבים של השכבו החלשות. כמה משתכר מרצה אנטישמי השודד את הקופה ומשטין על ישראל ? כמה כסף עולה מרצה אומלל ועלוב ומחקריו האנטישמיים באוניברסיטת בן -גוריון על חשבון סל התרופות ? חובה לטהר את הטומאה האנטישמית מהמוסדות היהודים ציונים ולשלח אותם אל גרמניה במנהרת הזמן. לפחות ל 70 שנה.
הגיע הזמן להדליק את נס הציונות ואת העכירות המחשבתית לסלק. כולל רקב-בה קרמיט.
|
|
כתוב תגובה ל-
מדמוני אסף
|
|
|
|