s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
העיתון דר שפיגל חושף: ישראל נערכת להנחית "מכת מנע" על אירן
מאת: גלית יצחק  |  11/10/2003
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
פיתוח נשק גרעיני באירן
  micahl   11/10/03 16:30
לא בטוח שזה ירתיע את אירןלפתח פצצה גרעינית
כתוב תגובה ל- micahl
2
ישראל שולטת
  צודק   11/10/03 16:30
עדיף שלישראל יהיה כוח גרעיני מאשר לאיראן
כתוב תגובה ל- צודק
3
אז מה בעצם רוצים מאיראן?
  המטיף   11/10/03 17:18
כתוב תגובה ל- המטיף
4
למה לא עוצרים את הנשק האטומי בארץ?
  Mr-Morgue   11/10/03 17:54
מצחיק קצת שישראל היא היחידה שתקפה את שכנותיה בעבר הקרוב (סוריה) והיא היחידה שמותר לה לפתח נשק גרעיני...
אתם יודעים שיש בעולם אנשים שהיו אומרים שזאת אירוניה ביזארית ולא צודקת?
אתם מתארים לעצמכם?


הייל בוש!
כתוב תגובה ל- Mr-Morgue
למה לא עוצרים טיפשים כמוך בארץ?
  עוד חכמולוג   11/10/03 19:22
כתוב תגובה ל- עוד חכמולוג
תגובה ל-1
  XXX   11/10/03 19:30
למה לא תקים תנועה בשם האידיוטים ואתה תעמוד בראשה
כתוב תגובה ל- XXX
נשק אטומי
  עידן.ס   11/10/03 19:30
הנשק של ישראל לא בא כדי להשמיד איזו מדינה רק כדי שמדינות ערב יפחדו להתעסק איתנו הוא נועד רק כגורם הפחדה וטו לא
כתוב תגובה ל- עידן.ס
אם
  sus   11/10/03 19:34
אם לא נפתח אמצעי הגנה והרתעה הם יחסלו אותנו וגם אותך אם אתה חי בארץ ולא משנה אם אתה יהודי או ערבי.
כתוב תגובה ל- sus
אתה בטח שונא ישראל
  אחד שאיכפת לו   11/10/03 19:35
אתה ניראה לי שונא ישראלים או מה אתה רוצה שהחברה האלה ישמידו אתנו ואז מה נתחיל מחדש זה לא כל כך פשוט ידידי.
כתוב תגובה ל- אחד שאיכפת לו
נשק גרעיני בישראל
  אלעד א.   11/10/03 19:36
קו המחשבה שלך הוא מדאיג מאוד.
הנשק הגרעיני של ישראל מפצה על כך שאין לנו עומק אסטרטגי והאוכלוסיה שלנו קטנה בהשוואה לאויבותנו.
בלי הנשק הגרעיני שלנו (והבלעדיות שלנו כמחזיקי נשק כזה בזירה שבה ישראל ממוקמת) כבר מזמן היו הסורים והמצרים משלחים בנו נשק בלתי קונבנציאלי.
עם כל הכבוד לשלום עולמי ולפירוק הנשק הגרעיני אנחנו חייבים לשמר את היכולת הגרעינית שלנו ולמנוע יכולת גרעינית מאוייבנו (וגם מאוייבנו לשעבר- מצרים וירדן).
כתוב תגובה ל- אלעד א.
הדמוקרטיה היחידה!!
  נדב   11/10/03 19:38
הסיבה שאין עוצרים את יכולות האטום של מדינת ישראל הם כיון שאנו הדמוקרטיה היחידה השפויה במזרח התיכון..
שאר מדינות המזרח התיכון הם דקטטרות או דמוקרטיות בכאילו שיכולת השיגור וביצוע השיגור של פצצת האטום נתונה לגורם יחיד במדינה בדרך כלל קיצוני מה שלא במדינת ישראל
כתוב תגובה ל- נדב
הדימוקרטיה השפויה!..הצחקת אותי!..
  צדק   11/10/03 22:56
כתוב תגובה ל- צדק
אתה מטומטם או מה
  mr wiseman   11/10/03 19:42
או שאתה פלסטינאי חבלן , או מאלה שמגינים על ערפאת בגופם או שאתה יוסי ביילין או סתם אידיוט!!
כתוב תגובה ל- mr wiseman
בוש! איזו השואה זו?לפונדמנדליזם
  ישורון   11/10/03 19:45
איך אתה משווה מדינה עם בלמים, למדינה חומנסטית פודמנטליסטית, למדינות האיסלאם שחוד החרב היא האידאולוגיה שלהם?
הג'יהאד שלהם , והאלקעידה , וכל הטרור בעולם יוצא מהם גם כאשר זה לא נוגע להם, העיקר האיסלאם יכבוש את העולם ויכפה את האיסלאם בעולםפ ומוחמד יבוא כמשיח.
אעני חושב שאותך צריך לזמן לחקירה ולכלוא אותך ליד וענונו, אתה נשמע או ערבי כמעט בטוח ,או שמאלני קצוני ביותר
שמעוניין בחיסולה של המדינה.
כתוב תגובה ל- ישורון
למה לא עוצרים חלאות כמוך
  יאיר5656   11/10/03 19:47
אם אתה ערבי אז ההערה מובנת ואני מאחל לך את כל הרע שבעולם, אם אתה יהודי אז ההערה מטומטמת ואני מאחל לך את כל הרע שבעולם ומסביבו
כתוב תגובה ל- יאיר5656
למה באמת לא עוצרים את האטום הישראלי
  Daniell   11/10/03 19:49
זה ש"יש כאלה בעולם שיאמרו שזה אירוני" שדוקא ישראל ש"הייתה זו שתקפה את סוריה" היא היחידה שמותר לה להתחמש גרעינית - לא צריך לענין אותנו..
כבר מזמן ברור שאי אפשר להיות צודק באופן אובייקטיבי ובעיני כל העולם, ומה שחשוב הוא להיות צודק (ואחראי) כלפי תושבי המדינה.
"צודק" מהבחינה הזו זה להבין שמאחר ונראה שישראל היא היחידה באיזור שמקבלת החלטות באופן מסודר ובדר"כ הגיוני - עדיף שיהיה לנו גרעין כדי שנוכל לשבור להם את העצמות אם ח"ו נצטרך..
כתוב תגובה ל- Daniell
שיאג לחוחכמה שתיקה
  צדיק   11/10/03 19:57
אין לך מושג כמה המשפט בנושא נכון לגביך
כתוב תגובה ל- צדיק
TO # 4 U. R. A F O O L
  charlie   11/10/03 20:22
Too bad that you have nothing between your ears ...they call it brain...shell i explain it to you...?mmmmm
כתוב תגובה ל- charlie
למה לא עוצרים את האי קיו היחיד שלך.
  צ   11/10/03 20:26
כתוב תגובה ל- צ
אין שכל אין צרות....אתה דפוקקקקקק
  יוכי   11/10/03 20:28
כתוב תגובה ל- יוכי
איראן
  גואהניש   11/10/03 20:47
בגלל יפי נפש כמוך העם היהודי נראה כמו שנראה לך תחייה עם האירנים או תמתין שיפציצו לך את הצורה הקם להורגך השקם להורגו
כתוב תגובה ל- גואהניש
לך תשב עם אבנרי במוקטעה, אתה לא...
  מיכל י   11/10/03 21:18
ראוי אפילו לתגובה הזו, עוכר ישראל.
כתוב תגובה ל- מיכל י
כל הכבוד למיכל י!!!
  גאה להיות ישראלי   11/10/03 23:42
כל הכבוד!!!
כתוב תגובה ל- גאה להיות ישראלי
לידידי הלא חכם מס' 4
  כפרה   11/10/03 23:25
שאין שכל כל הגוף סובל
כתוב תגובה ל- כפרה
דפיקות ...
  יום חג   12/10/03 00:20
אני לא אחדש שמס' 4 ממש ממש דפוק !!!!!!!!
כתוב תגובה ל- יום חג
לא להתייחס....הוא מטופל במכות חשמל
  כוכב   12/10/03 00:43
כתוב תגובה ל- כוכב
5
איראן- הבאה בתור. עושים סדר בבלאגן
  איילת   11/10/03 19:24
בתמיכת ארה"ב, כעת מטפלים במדינות טרור ותומכות טרור, בשיטתיות.
לא לנצח ישכון רשע. יש תקווה לעולם
כתוב תגובה ל- איילת
6
כבר יצא לנו שם רע מזה
  אשכנזי גאה   11/10/03 19:25
כתוב תגובה ל- אשכנזי גאה
7
אריאל שרון
  navenelken   11/10/03 19:27
רק שתדע שאני בחרתי בך!!!!
כתוב תגובה ל- navenelken
8
עוד הפלצה של עיתונאי.
  דודו5   11/10/03 19:31
האומנם?
כתוב תגובה ל- דודו5
9
תגובה ל 4
  ליישב את הנגב   11/10/03 19:35
מה אתה מעדיף, שלסוריה יהיה נשק גרעיני ואטומי (ואז הם לא יהססו להשתמש בו כנגדנו כמו שהם לא מהססים לשלוח מחבלים מתאבדים לארץ שלנו)
או שלארץ שלנו יהיה נשק גרעיני ואטומי כדי להגן על עצמנו ולהרתיע אחרים???
מדינה ששולחת מחבלים כדי לעשות פיגועים ולרצוח משפחות שלמות לא תהסס להשתמש בנשק כזה או אחר שיהיה לה.
כתוב תגובה ל- ליישב את הנגב
10
תגובה ל-4אתה מפגר
  בני   11/10/03 19:35
לידיעתך משחר ההיסטוריה העם היהודי היה עם נרדף ואתה צריך להבין שאין מה לעשות ורק על ידי כך שנהיה חזקים נוכל לחיות אין מקום לסטיות מהדרך הזאת חשוב להיות נחושים והחלטיים בדרך שאנו מאמינים בה הרי ידוע שאם לאירן יהיה נשק גרעיני היא תתקוף אותנו והרי מנהיגיה אמרו שהם יוכלו לספוג מכה ישראלית ויגרם להם נזק אך הם מדינה גדולה שלא מפחדת לאבד כמה מיליונים מאנשיה ואילו אנו מדינה קטנה שלא יכולה להרשות לעצמה לקבל מכה גרענית לכן הקם להורגך השכם להורגו
כתוב תגובה ל- בני
11
למס' 4
  עכגד   11/10/03 19:38
זו בין השאלות הכי אידיוטיות שיש...
אז הנה התשובה:
אם הם יראו שאין לנו יכולת טילים אטומים אז מה שיהיה זה "תפיסת גב" על מדינת ישראל ואיומים
כתוב תגובה ל- עכגד
12
להפציץ עכשיו
  יני   11/10/03 19:38
כתוב תגובה ל- יני
13
אם נתקוף אירן,התוה ואוהו קרוב !!
  רמי 10   11/10/03 19:43
אם נתקוף אירן אין מנוס ויהיא סקנדל גדול ממימדים במזרח התיכון כול מדינות הערביות באיזור יכנסו למצב מלחמה בחזרה איתנו ולא יהיא לנו שקט כאן לפחות לער שנים של מלחמות ופיצוצים גם דרך האוויר יתפשטו ההתקפות דרך אירן וסוריה ושאר מדינות ערב אנחנו לא חסינים נגד מכות מנע גם מצידם ,או וואוי לנו אם כך חושב שרון אני לאחר ההתקפה יורד /עוזב הארץ 10-15 שנים .....להתראות בגהניום המתחדש
כתוב תגובה ל- רמי 10
14
מה מפתיע בידיעה הזאת?
  יועד   11/10/03 19:44
צריך להיות נאיבי עד אימה במחשבה כי ישראל לא תפעל להגנתה בכל דרך אפשרית.
וזאת למרות כליאת ואננו .
כתוב תגובה ל- יועד
15
תגובה לMr-Morgue
  עדיב   11/10/03 19:44
את\ה בכנות מאמין כי ישראל היתה קיימת היום ללא ההרתעה הגרעינית? איפה את\ה חי\ה? במזרח התיכון הכללים מוכתבים ע"י דם ושנאה, לצערנו. לי לא היה אומץ לחיות בארץ אילולא הרגשת הבטחון שאנו חזקים מהאויב המוסלמי הפנאטי. תאר לך שלסוג האנשים שמוכנים להתאבד כדי להרוג כמה יהודים היה נשק גרעיני!!! יפה נפש את\ה יכול\ה להיות מחוץ לישראל, אבל אז, לדעתי אין לך זכות להביע דעה בעינין הזה.
כתוב תגובה ל- עדיב
16
עד שארה"ב יתעוררו..............
  תלניר   11/10/03 19:46
ישראל לא מצריכה לחכות עד שהאמריקאיים יתעוררו שכן ידוע שהם תמיד אוהבים לאחר את הרכבת ובשבילנו האיחור הוא קיומי.אם הם יפתחו נשק גרעיני קיומנו בסכנה רצינית.
כתוב תגובה ל- תלניר
17
להרוס להם הכל עוד בחודשיים הקרובים
  kaazalite   11/10/03 19:47
לדעתי חייבים להפציף להם הכל גם אם האמריקאים לא יעזרו וכל העולם יתנגד, בסופו של דבר העולם עוד יודה לנו על כך ונוכל לישון בשקט בלילה (אמן!)
כתוב תגובה ל- kaazalite
18
למר מס' 4 הלא נכבד:
  בן אדם   11/10/03 19:48
הבה נחזק כולנו את ידי אלה המנסים להגן על חיינו מפני מטורפי האיסלם ועושי דברם אצלנו - אתה ושכמותך.
כתוב תגובה ל- בן אדם
19
היידה לאיראן
  בייבי   11/10/03 19:49
בתפקידי האחרון כטייס F-16 הסכמנו כי עלינו להפציץ את מיתקני הגרעין באיראן בתאריך : 18\10\2003 ערב שימחת תורה י"א בטבת תשמ"ג כיפאק היי היי היי היי

כתוב תגובה ל- בייבי
20
ל-4. אתה ציני עד כדי טמטום, מצטער.
  איש אחד   11/10/03 19:52
כתוב תגובה ל- איש אחד
21
תגובה ל- Mr-Morgue
  מייק   11/10/03 19:52
שלום רב ידידי.

ישבתי וחשבתי, מדוע באמת רק לישראל ניתנת הזכות (האם זאת זכות..? חישבו על כך) לפתח נשק גרעיני בעוד היא מפצציה את שכנותיה בגלל נושא זה.

ובכן, לאחר היסוסים רבים ואין ספור בירורים יש בפי את התשובה לשאלתך.

התשובה היא: ארה"ב. (פשוט יותר ממה זה נראה אה..?)
ישראל בדר"כ עושה דברים אחרי שקיבלה אישור מארה"ב. לארה"ב מתאים מאוד לאיראן לא יהיה נשק גרעיני מפני שאיראן (ואני מצטט את בוש) היא "מדינה תומכת טרור". אז במקום שארה"ב יביאו שוב את המטוסים שלהם לתקוף במזרח התיכון יש להם את ישראל שתעשה זאת בשימחה לטובתם ולטובת ארה"ב. מקווה שעניתי לך ושתישן היום טוב בלילה בלי לחשוב על זה יותר מידי. :)
כתוב תגובה ל- מייק
אחי אתה צודק
  דניאל מ   11/10/03 20:25
תנו לי מדינה בעולם הזה שתרצה להתעסק איתנו....
אחי אנחנו מאחד המדינות הכי חזקות בעולם.....

הוכחה שבכל מלחמה שישראל הייתה בה...
לא נכנענו ולא ניכנע....
כתוב תגובה ל- דניאל מ
22
לפני שישראל תתקוף את אירן.
  אירני מודאג   11/10/03 19:53
כדי לכל יהודים וערבים לפנות את ארץ כי אירן תשלך טילים גרעינים לתל-אביב.
מייד אחרי התקיפה של ישראל סוריה תפתח גבול אוורי לאירן וצבא אירני תתחיל להבעיר כוחות לגבול עם ישראל-לבנון.
לאירן יש צבא עם מיליוני שהידים מוכנים להתפוצץ עם נשק גרעיני בתל-אביב.
בגלל זה לא תהיה שום תקיפת ישראל.
שרון יודעה שעם תקיפה יבוא אסון גרעיני לישראל והיא תחדל מלהתקיים.
כתוב תגובה ל- אירני מודאג
לאיראני המו-דג
  שוקיק   11/10/03 21:00
כתוב תגובה ל- שוקיק
אל תהיה מו-דג
  שוקיק   11/10/03 21:11
כל מנהיגי המדינות המוסלמיות יודעים
מצויין את מה שציינת שעל שרון לדעת.
כלומר להם יש הרבה יותר מה להפסיד
ולכן אל אף שנאתם המטורפת לישראל הם
לא מטומטמים.
האמצעי היחידי שבו הם משתמשים ככלי שרת כדי לפורר ולהשמיד את ישראל הוא ערביי השטחים (מה שהשמאלנים מכנים פלסטינאים)ע''י תמיכה ועידוד ולימוד וציוד מערכת הרצח המשומנת שלהם.
כתוב תגובה ל- שוקיק
23
ההבדל בין ישראל לשכנותיה
  נשק גרעיני   11/10/03 19:54
ישראל מעולם לא איימה למחוק אף אחת מהמדינות השכנות מעל פני האדמה, וזאת בניגוד לאירן, סוריה, עירק ומצרים (בתקופות מסוימות). ולכן, נשק גרעיני בישראל משמש להגנה והרתעה - בניגוד למצב שבו אירן מפתחת נשק גרעיני וקיימת אפשרות סבירה שתשתמש בה כדי למחוק את "הישות הציונית" מעל פני האדמה.

יחי ההבדל הדק.

להזכירך, רק לפני 10 שנים היינו במצב דומה עם עירק, ואז ללא כל פרובוקציה נתקפנו עם טילים. מה היה קורה עם לעירק אז היה נשק גרעיני?!
כתוב תגובה ל- נשק גרעיני
24
אנחנו עושים בשכל
  יוני ארנון   11/10/03 19:54
אוקיי שימו לב הם נגדנו למה נראה לעולם שהם מפתחים נשק אם לא בשביל לתקוף אותנו...
ובגלל זה אנחנו צריכים לתקוף אותם קודם...
והנה ציטוט מהתנ"ך שמוכיח כי גם אלוהים חושב ככה:
"הקם להורגך, השקם להורגו"...
כתוב תגובה ל- יוני ארנון
אנחנו נוהגים בטמטום
  השוטה של הכפר   11/10/03 20:49
שרון השתגע ומשגע את המדינה
כתוב תגובה ל- השוטה של הכפר
25
למה שנעצור את הנשק האוטמי בארץ?!
  ...   11/10/03 19:55
למה שנעצור את הנשק האוטמי בארץ?!
צריך להגן על עצמנו חתיכת אידיוט...
צריך לתקוף את אירן בכל מחיר אחרת הם יתקפו אותנו עם אטום ואז סופנו כבר ידוע!!
כתוב תגובה ל- ...
26
חייבים לעשות חשבון.
  אירני מודאג   11/10/03 19:57
אם ישראל תתקיף את מדינה ערבית-מוסלמית בנשק גרעיני אז ישארו עוד הרבה מדינות ערביות-מוסלמיות.אך אם מדינה ערבית-מוסלמית תתקיף את ישראל אז לא ישאר עוד מדינות יזראליות כי יש אחד כזאת בעולם.
אני יודע חשבון.ואתה?
כתוב תגובה ל- אירני מודאג
החשבון הוא אחר
  מלא גאוה יהודית   12/10/03 00:44
יש רק מדינה אחת ערבית איסלאמית עם נשק גרעיני. אם תשמיד את הנשק הגרעיני שלה לא ישארו עוד מדינות ערביות איסלאמיות עם נשק גרעיני. אז איזו מדינה בדיוק מהמדינות הערביות האיסלאמיות האחרות יכולות לפגוע בנו בצורה משמעותית?!- אף אחת!!!

אני יודע חשבון. ואתה?!
כתוב תגובה ל- מלא גאוה יהודית
27
שיטת הצוללות כ-ב-ו-ד !!!
  שייטת 7 שולטת ...   11/10/03 19:57
כתוב תגובה ל- שייטת 7 שולטת ...
28
אני שקט כי ישראל לא תתקוף את אירן.
  ט"י   11/10/03 20:00
כי אם ישראל לא יכולה לגרש אפילו את אראפת אז......על מה לדבר פה?
כתוב תגובה ל- ט"י
אל תהיה בטוח -
  תגובה לבטוח   11/10/03 20:34
כתוב תגובה ל- תגובה לבטוח
29
תגובה ל mr-morgue
  spike   11/10/03 20:02
ההבדל בין ישראל לסוריה ושאר שכנותינו הוא שאנחנו תוקפים על מנת להגן על אזרחינו ןשואפים למינימום נפגעים אזרחיים, הם תוקפים במטרה להרוג כמה שיותר מאתנו.
אנחנו נשתמש ביכולות הגרעין שלנו רק כמפלט אחרון הם ישתמשו בהם בהזדמנות הראשונה שתהיה להם.
כתוב תגובה ל- spike
30
אם דיבור היה מקצוע...........
  enigma   11/10/03 20:06
דיבורים זה המחלה הכי קשה בישראל
ועוד העיתונות,,,
על הבסיס של זכות הציבור לדעת,
ממש בדיחה
ובסוף פדיחה.
כתוב תגובה ל- enigma
31
התישקורת = א ס ו ן ! סיתמו פיות !!!
  נביא הזעם   11/10/03 20:13
כמה כבר תיצרו כותרות מתגרות ? כמה תעוררו את המתים ? וגם אם יש נכונות בידיעה, למה לדבר יותר מידי, שיעשו, שפשוט יעשו ואחר-כך יספרו...
זו הבעיה המרכזית שלנו, שכל אידיוט בעל אינטרס אגואיסטי גדול, מוכן למכור את אמא שלו בזול מאד, רק להישאר במקומו.
איפה אתה בגין ?! יהיה זכרכך ברוך.
ומי יתן שתעבור ממשלת זדון מן הארץ (ובהקדם) - אמן.
כתוב תגובה ל- נביא הזעם
איפה אתה בגין ?! יהיה זכרכך ברוך
  אריק שרון   11/10/03 21:38
כתוב תגובה ל- אריק שרון
אני מסכים איתך בקשר לתקשורת
  מסכים   11/10/03 21:58
יש דבר שאני מסכים איתך וזה התקשורת, היום לתקשורת "אין דין ואין דיין"
הם עושים מה שבא להם, דופקים תוכניות בקצב...
למרות שבדמוקרטיה יש חופש עיתונות אבל צריך לדעת איפה זה פוגע בעצמנו...עצמכם (העיתונאים...)
אולי כדאי שתקחו את זה לצומת לבכם....
במידה וזו הייתה הדלפה לשם הרתעה אז קבלו ביטול לגבי כל הערות שלי למקרה זה למרות שהן נכונות בכללי...
כתוב תגובה ל- מסכים
32
רוצים שערפאת יכריז שזה פשע מלחמה?
  המוציא לפועל   11/10/03 20:19
כתוב תגובה ל- המוציא לפועל
33
כמה שאתה יכול להיות מטומטם..
  שלי יוסי   11/10/03 20:23
מה אתה חושב הרתיע את הערבים ממלחמה כוללת עד עכשיו?

למה לאמריקה לא מפריע שלנו יש ולהם אין, אם היה לך מעט שכל בגולגולת, לא היית שואל שאלות כאלה מטומטמות.

כאן יש ממשל דמוקרטי, וכן לא ילחצו על הכפתור, אלא אין נהיה עם הגב אל הקיר, תוך סיכון למחיקת מדינת ישראל, וגם אז לא נעשה זאת בקלות, ובטח רק על מנת להרתיע.

במדינה כמו אירן, שולט שילטון דיקטטורי , שלא בדיוק מעניין אותו מהעם שלו, עלה בכוח, ושולט בכוח. שם ישנו מצב שהמיעוט שולט על הרוב (האיטולות).

שם לא יחשבו פעמיים בשביל ללחוץ על הכפתור.

כתוב תגובה ל- שלי יוסי
34
שרון מסוכן !!!! - נפל על הראש !!!
  עזרה ראשונה   11/10/03 20:32
איפא האופוזיציה?
מדוע אין אופוזיציה שיוצאת למאבק כנגד שרון וחבורתו?
חוץ מגימגומים חסרי ערך - המערך ובראשם פרס וברק מצדיקים את מדיניות שרון !!!!
ועכשיו אירן ? הוא נפל על הראש ואין רופא שיכול לרפאו
כתוב תגובה ל- עזרה ראשונה
35
העיתון ידטע בעמדותיו האנטיישראליות
  mn   11/10/03 20:33
"טייס אישר" גורם בכיר אישר".

יש לקבל בערבון מוגבל את אשר נכתב כאן.

מה לא עושים בכדי למכור עיתון.
כתוב תגובה ל- mn
36
לתקוף את איראן בנשק גרעיני
  שוקי123   11/10/03 20:37
חובה על ישראל לא להיות שאננה ולסמוך על האחרים שיעשו את העבודה
כמו שהיה בעיראק כולם גינו ואחר כך נשקו לבגין את הרגליים ועד היום כולם מודים לישראל שלא איפשרה את התחמושתה של עיראק
אסור לישראל לבצע תקיפה שלא תועיל לכן יש לבצע תקיפה בנשק גרעיני שלא ישאר מהמקום כלום ולא יוכלו להכנס פנימה במשך שנים רבות רק כך זה יעצור את האירנים בהתחמשות
ותגובה לאלו שחוששים מהדרדרות במזרח התיכון לאחר ביצוע המשימה לא יהיו רבים שירצו להתעסק עם הישראלים זכרו מה קרה לאחר הטלת פצצות האטום במלחמת העולם מצד ארה"ב
כולם ילמדו שלא כדאי להתעסק בכוח עם הישראלים
אין פתרון אחר למצב
כתוב תגובה ל- שוקי123
עוד חמום-מוח כוחני חבר-הבנה
  תגובה ל123   11/10/03 21:19
כמה חבל שיש רבים כמוך - ועליהם מבסס שרון את מדיניות ההרס שלו
כתוב תגובה ל- תגובה ל123
כמה חבל שאנשים כמוך נשארים אטומים
  שוקי123   11/10/03 21:26
לאחר כול כך הרבה שנים ואתה נותרת הטום ולא מבין את השפה שהערבים מבינים
כן כוח ועוד כוח וכמה שיותר כוח
כתוב תגובה ל- שוקי123
מה יוצא מעורבא פרח וברווז עיתונאי?
  איתן הצפוני   11/10/03 21:51
שוקי, שהידיעה לא תרגש אותך מידי. אל תמהר לצאת להשמיד את העולם בגלל ברווז עיתונאי צולע.

הידיעה הזו היא לא יותר מאשר עורבא פרח, היא משולה לציפור חסרת רגליים, שכל שנותר לה הם כנפיים לעופף בהם, ופה לצווח באמצעותו את כזביה.
כתוב תגובה ל- איתן הצפוני
37
יש צורך במכת מנע לשרון
  אמצעי-מניעה   11/10/03 20:42
שרוןן מכניס אותנו לגיטאות בשנית -
כמו לפני קום-המדינה, גם אתה, מסדר לנו שרון גיטו - סגורים ומסוגרים בפני אויבינו, כשכל מי שרק יכול - בורח מכאן -
כתוב תגובה ל- אמצעי-מניעה
לצערי הפתרון זה רק כוח ויותר כוח
  שוקי123   11/10/03 21:05
זו הדרך שאחרים יגידו הישראלים משוגעים אסור להתעסק אתם
כתוב תגובה ל- שוקי123
38
מה פתאום לפרסם ידיעה כזו????
  חסויה   11/10/03 20:43
כתוב תגובה ל- חסויה
39
ושוב נשרת אינטרסים של הדוד סם?
  המשרת   11/10/03 20:46
בהחיתו מכה בסוריה, ובנסיון לאיים על אירן - שוב משרת שרון אינטרסים אמריקאיים - ורק עכשיו ניתן להבין את פשר ההבנה שמגלה בוש כלפינו בנוגע למדינה הפלשתינאית -

קרי: בוש נותן יד חופשית לשרון במדיניותו כלפי השפלתינאים ותומך בו -
ומאידך , שרון הופך להיות השוטר של בוש במזרח-התיכון : מאיים על סוריה וע אירן.

ואיפא אנחנו בכל מעגל האימים הזה?
כתוב תגובה ל- המשרת
זה לא רק האינטרסים של אמריקה
  וד מישהו שמגיב   11/10/03 20:59
זה בעיקר האינטרסים שלנו! קודם כל האיראנים לא יכולים לשגר על ארצות הברית טילים, עלינו כן.. וכמובן שאנחנו נאבד את אפקט ההפחדה שלנו על הערבים
כתוב תגובה ל- וד מישהו שמגיב
נעשה הכול בשביל הדוד סם
  שוקי123   11/10/03 21:06
כתוב תגובה ל- שוקי123
אתה הרי מוכן לשרת רק את ערפאת..
  ויזתא בן המן   11/10/03 21:08
כתוב תגובה ל- ויזתא בן המן
ואתה את המשיח של הכיבוש
  ללוחמן   11/10/03 21:35
כתוב תגובה ל- ללוחמן
מי זה?
  ויזתא בן המן   11/10/03 23:05
כתוב תגובה ל- ויזתא בן המן
40
בשביל מה צריך לפרסם את זה?
  בן 16   11/10/03 20:52
אם זה אמיתי, דברים כאלה אסור לפרסם!!!
איך לעזאזל העיתון הגרמני הזה חשף תוכניות של המוסד..ולמה תמיד יש הדלפות כאלה...
כאן מתחילות כל הבעיות שלנו!!!
כתוב תגובה ל- בן 16
41
בכביש תהיה חכם.....
  אריה-111   11/10/03 20:53
אין לוותר לאף אחת ולא להקשיב לאף אחת - יש להתיל פצצת האטום ללא המתנה . אירן זה שרמותא שמדברת כל הזמן על השמדת מדינת ישראל ומדית יהודים . שלא נהיה מתומתמים ולא יגידו השורדים : הדור שלפנינו עמר אך לא חשבנו . יש לזרוק עליהם פצצת אטום וזהו . כאן כמו בכביש : אל תהיה צודק ... העולם הערבי מבין רק כוח וזהו !!!!! או לבצע חבלה כמו בעירק ב- 83 , רק שעירק יראה יומן יחסית לסרט של אירן .
כתוב תגובה ל- אריה-111
42
מי הדליף לעיתון הגרמני?
  שוקיק   11/10/03 20:54
הפצצת הכור הגרעיני העיראקי נפלה כרעם
ביום בהיר .
היום כבר אין לנו את גורם ההפתעה.
יש כאן יותר מידי פטפטנים ומחבלים מבית.
אפשר להגיד שלום על התוכנית שכנראה
היתה.
דבר אחד בטוח , אם האיראנים יתכננו לתקוף אף אחד לא יידע זאת קודם....
כתוב תגובה ל- שוקיק
43
נגרעיני בידי אירן כמו בידי מחבלים
  בנציון   11/10/03 20:56
הניו-איקווידיציורים המנהלים מדינה שאזרחיה שבויים בה, הופכים את אירן לסכנה לכל העולם. אסור תהיה שבידי גורמים אלה יכולת גרעינית.
שוב בגלל בצע כסף מדינות המערב פישלו
והעבירו טכנולוגיות אסורות לגורמים
מסוכנים לשלום העולם.
לא תהיה בררה אלא לפרק את אירן מיכולתה
הגרעינית, רצוי על ידי שיכנוע ולא ....

כתוב תגובה ל- בנציון
44
-------$אני רק מחכה שזה יקרה$------
  שחר שדה   11/10/03 21:02
ליפני הרבה שנים הפצצנו גם לאירק את הקור ואז העו'ם רצה להחרים אותנו אבל בסוף הוא לא כי הוא גילה שעם לא היינו עושים זאת הוא היה מישתמש בזה אני בטוח שאותו מיקרה יקרה שוב
כתוב תגובה ל- שחר שדה
תרגום קל
  דונה   11/10/03 22:29
תרגום: לפני* עירק* כור* או"ם*
תודה רבה:
דונה המתנדבת......חחחחחחחח
כתוב תגובה ל- דונה
45
אריאל שרון התחיל להשתגע שוב...???
  שרון בת   11/10/03 21:04
כמו שהוכיח לנו אריאל שרון בעבר (כשסירב פקודה במלחמת יום כיפור והתקדם לכוון התעלה על דעת עצמו ! או כמו במלחמת לבנון שהוא שיקר ביודעין לראש הממשלה כשדווח שהוא במקום אחד, נאמר לו לא להתקדם הלאה יותר , והוא אמר בסדר, ובפועל דהר עד ביירות וסיבך אותנו במלחמה של 20 שנה שבגללה נרצחו אלפי חיילים שלנ!!!
וכו וכו,

הוא מאבד שליטה ותדמית הסבא הטוב והחביב וה-ש-ק-ו-ל דועכת לאט לאט, שבוע שעבר תקיפה בסוריה (שמסכנת אותנו ובפועל לא חסלה שום פיגוע עתידי אלא הכניסה למעגל המלחמתי מולנו גם עוד ממדינות ערב ולא רק פלסתינאים כמו עד היום...)...

מחר זה יהיה איראן???
ולאן פנינו??
אז מה אם אנו צודקים, גם צריך להיות חכמים ושקולים, למה להיות כמו הערבים?
צריך להיות נבונים יותר
אני חוששת שאריאל שרון מדרדר אותנו, הוא לא מציע שים פתרון, רק הצעות נגטביות, ושוםו צעד לשינוי או לפריצת דרך.

פחד אלוהים פה.
בקצב הזה באמת מבהיל לחשוב על לגדל פה ילדים!!!!!!!!!!!



כתוב תגובה ל- שרון בת
גאוה יהודית
  גאה להיות ישראלי   12/10/03 00:29
רציתי לומר לך שאני גר בשטחים ולומד בתיכון בירושלים. בבית שלי פגעו המון פעמים כדורים וגם מרגמה אחת ולבית ספר שבו אני לומד הגיעו אנשים גם מהשב"כ שנתנו לנו תידרוך ואמרו שיש עלינו התראות ממוקדות (לתיכון שבו אני לומד קוראים ישיבת ירושלים לצעירים) וגם מהמשטרה באו אלינו והם עדיין מפעילים אותנו בפועל דרך המשמר האזרחי. רציתי לומר שאני בכלל לא מפחד ובדיוק להפך. אני מרגיש מלא גאוה שאני נוסע בכבישי ארצנו, או נמצא באיזה שהוא מקום בארץ (לא משנה איפה אני נמצא), ועל כך שיש לי ממשלה בארץ שלי, ואני חושב שזה שיש לנו ממשלה בארצנו (היא הארץ שלנו ולא של אף אחד אחר, ושלא יהיו טעויות!!!) זה ממש חזרה לימי הזוהר של מלכות דוד ושלמה לפני כ3000 שנה, וזה ממש מבשר על כך שכל המהלכים הגדולים של כ1500 השנים האחרונות , שמכוונים לכך שעם ישראל ישפיע את השפעתו המוסרית על שאר העולם, ממש קרובים לסיום, ואם אני הוא אחד מהעם שאמור לעזור לעולם להתעלות במוסריות אני חש מלא גאוה לאומית, ובכלל אין בי שום מקום לפחד.
כתוב תגובה ל- גאה להיות ישראלי
100%
  aisrae_uss   12/10/03 02:05
u r right 100%
Kol Hakavod!
כתוב תגובה ל- aisrae_uss
46
לאמריקנים יש גיבוי לנו לא!
  שמעון מהדרום   11/10/03 21:11
האמריקנים יכולים להפציץ כבר מחר את כל האתרים באירן אבל הם מעדיפים שאנו נעשה את העבודה במקומם. צריך ללחוץ על האמריקנים לנטרל את האירנים מכל נשק גרעיני או כל אופציה אחרת.
כתוב תגובה ל- שמעון מהדרום
47
התוקף
  התקף   11/10/03 21:11
הלואי ונתקוף
כתוב תגובה ל- התקף
משעמם לך בחיים - חפש לך עיסוק אחר
  תרבות הפנאי   11/10/03 21:31
כתוב תגובה ל- תרבות הפנאי
48
שרון -הגזמת - אתה לא נפוליאון -
  טפל החוותך   11/10/03 21:14
אל תהרוס אותנו -
המדינה יקרה לנו ואתה מסכן את קיומה -
מספיק עם חלומות על סדר חדש במזרח-התיכון
כבר תרמת מספיק להריסת מדינתנו -
הפעם זו כבר הגזמה פרועה
כתוב תגובה ל- טפל החוותך
49
לישראל נשק גרעיני ותרמו גרעיני
  גואל   11/10/03 21:14
לישראל נשק גרעיני ותרמו גרעיני (פצצת מימן) שיכול לימחוק את המיזרח התיכון עם המיפרץ הפרסי עם הנפט שבו ולהביא שואה כלכלית על העולם .תדה לך אלוהים . תודה לך פרו"פ אדווארד טלר (הפיזיקאי היהודי שפיתח את הפצצה התרמו גרעינית מיימן.)
כתוב תגובה ל- גואל
בזכות זה אנחנו חיים
  שוקו   11/10/03 22:48
גואל ידידי רק בזכות אלוהים והפיתוח הגרעיני אנחנו עדיין על המפה!
כתוב תגובה ל- שוקו
50
הוא לא נאפוליון אם כי יש הרבה דמיון
  רוברטו   11/10/03 21:21
בינו לבין בן לאדן
כתוב תגובה ל- רוברטו
51
המוסר של ה....
  יוסי...........   11/10/03 21:23
לשלוח את הסרבנים
כתוב תגובה ל- יוסי...........
52
במדינת הגמדים - רעש מהומה
  עוץ לי גוץ לי   11/10/03 21:29
הצבא לבש מדים
יצא למלחמה
ובראשו מי תמיד צועד?
אריק שרון - המפקד
לאירן ישלח פצצה
ואת מדינתו יקרע
וכל זה בשביל מה?
בשביל להרבות בקברים - לספח את קבר רחל, קבר יוסף, קבר אברהם, קבר שרה -

כתוב תגובה ל- עוץ לי גוץ לי
53
מטרת ההדלפה היזומה - הרתעה
  אריק - ת"א   11/10/03 21:35
מהעדר טילים ארוכי טווח, "המציאו" את
הסקופ בדבר יכולת שיגור מצוללות.
ערב-רב של חלמאים שעלו על הדיס-אינפורמציה ומפנטזים עד שהשתן עלה להם
לראש.
הצוללות שבידי ישראל, גילן עולה על
גילם של כל המגיבים ומשמשות כמוזאונים
היסטוריים.......
האמצעי הבלעדי היה ונותר - ע"י ח"א.
שיש לו גם היכולת וגם טווח מתאים באמצעות תדלוק באוויר, אולם אינו חסין
מפני טילי קרקע-אויר ואויר אויר
"הבלון התנפח התנפח ו...התפוצץ".....
כתוב תגובה ל- אריק - ת"א
54
תגובה למייק
  אריאלה   11/10/03 21:37
אתה הכי צודק שיש!!!
כתוב תגובה ל- אריאלה
55
רק אנחנו נוריד אטום על המזרח התיכון
  הביטחון הורג אותנו   11/10/03 21:39
כתוב תגובה ל- הביטחון הורג אותנו
וגם עלינו - אתה אוהב את הרעיון ?
  התפוצצות   11/10/03 22:10
כתוב תגובה ל- התפוצצות
56
שמישהו יעזור לגל"צ להעלות האתר
  אריק - ת"א   11/10/03 21:39
זה שעות רבות משותק האתר לגמרי
ואתם.....באטום, טילים בליסטיים,
טרמו-גרעיני.......
אסטרונאוטים בגובה 150,000 רגל.....
רדו לקרקע ולמציאות, גם אם עצובה היא...
כתוב תגובה ל- אריק - ת"א
57
כל הכבוד לצהל
  כלימו   11/10/03 21:42
כתוב תגובה ל- כלימו
58
הפצצות על איראן
  מה זה משנה   11/10/03 22:09
שמעתי היום מטוסי קרב טסים...
אולי הם מתאמנים...
כתוב תגובה ל- מה זה משנה
59
אל דאגה!!
  BUGO   11/10/03 22:26
לישראל יש המון - מיליוני פצצות גרעין...ואפילו אני יגלה לכם ולאירנים איפה....ב....גרעיני עפולה...
אז אירנים תזהרו...כי את כל הנשורת של הגרעין נזרוק עליכם!
כתוב תגובה ל- BUGO
60
פחד
  מפחד   11/10/03 22:30
אני מרגיש שאנו קרובים לאבדון, אחי, זה הולך להיגמר רע הסיפור הזה. אני מציע להחזיר לערבים את כל השטחים אחרת הם בטוח ישמידו אותנו. אין טעם לתקוף את הכור האירני כי אז הם יחדירו לישראל פצצות מלוכלכות ואם לא נתקוף אז קרוב לודאי שהם מתי שהוא ישמידו אותנו. פחד אדיר. או להחזיר להם הכל ולהתחנן שיתנו לנו לחיות כאן או להגר אנא מי שיכול לעזור וליעץ לי מה לעשות עם הפחד הזה שאני חש מהחיים כאן שיכתוב לי שובה. המון תודה.
כתוב תגובה ל- מפחד
תניח לפחד ודבוק בעובדות!
  איתן הצפוני   12/10/03 05:20
אין לנו, לישראל, צורך אמיתי לפחד מקיומו של נשק גרעיני בידי האירנים. נשק גרעיני יכול להוות איום אם זה יגיע לידי ארגוני פשע, או, טרור, אבל קיומו של נשק כזה בידי מדינה סביר שישמש רק להרתעה. בסופו של דבר, לא סביר שמדינה תשתמש בנשק גרעיני, אלא, אם היא מבקשת מכת מוות שתבוא על ראשה כתגובה לכך.

החשש האמיתי הוא מפני ארגון טרור שעלול לשים ידיו על פצצה גרעינית, אבל, לא קל להשיג פצצה כזו, קשה להעביר אותה ממקום למקום ולהפעיל אותה בסופו של דבר. מדינה שתתן יד לדבר כזה עלולה לספוג מכת מוות נצחת על ראשה.

המדינות שמחזיקות בידיהן נשק גרעיני מודעות לכך שכוחו של הנשק הזה הוא רק בהרתעה כלפי היריב - אין להן רצון להשתמש בו באופן מעשי.

אני מקווה שדברי הרגיעו אותך, ושחררו אותך, לפחות במעט, מהפחד.
כתוב תגובה ל- איתן הצפוני
61
# נשק גרעיני #
  אזרח !   11/10/03 22:36
לאירן וצפון קוריא יש כבר נשק
כתוב תגובה ל- אזרח !
62
תגובה ל-70
  סתם   11/10/03 22:39
אתה צודק בהחלט
כתוב תגובה ל- סתם
63
תקיפת אירן
  jackuo   11/10/03 22:39
לתקוף באירן רק באישור אמיריקה ?
כתוב תגובה ל- jackuo
64
אסור לפרסם דברים כאלו!!!
  אסור!!!   11/10/03 22:41
אסור לפרסם דברים כאלו!!!!!!!!!!!!!!
זה הורס אותנו!!!!
כתוב תגובה ל- אסור!!!
אי אפשר למנוע מגרמניה לפרסם ...
  כל כלב...   11/10/03 23:22
אז למה שכל העולם ידע ואנחנו לא???
אפשא לומר להם שנשקול את עניין תקיפת הכור ( האמריקאים קרובים יותר לאיראן ולא הכל צריך ליפול עלינו) אם הם ישחררו את רון ארד
כתוב תגובה ל- כל כלב...
65
שרון מפחיד אותי -
  הכוח לשנות   11/10/03 22:58
רק כוח ועוד כוח ועוד כוח - ומה יהיה כשיגמר לנו הכוח?

- נהיה צפויים לאבדון?
- ממש פחד לבסס קיום של מדינה על כוח והפחדה
כתוב תגובה ל- הכוח לשנות
לא לפחד!!!!!!!1
  גוגלה   11/10/03 23:17
על מה לבסס אם לא על כוח הרתעה ...על פיסתוק חלבי.......לצרפתים החמודים יש כוח גרעיני השלישי בגודלו בעולם .....
כתוב תגובה ל- גוגלה
66
כל הכבוד ,אחלה הרתעה
  הטייס   11/10/03 23:04
כל הכבוד , את היכולת תמיד יש ותמיד תהיה לנו ,וזו גם אחלה הרתעה.
כתוב תגובה ל- הטייס
67
הגרמנים הורסי מסיבות
  ש   11/10/03 23:05

למה להרוס את ההפתעה?
כתוב תגובה ל- ש
68
מהיכן לגרמנים המידע? חוסר אחריות
  זהירות   11/10/03 23:07
פרסום כזה על ידי הגרמנים, מעבר להיותו חסר אחריות, מצביע על הקו החד צדדי שהם נוקטים נגד ישראל ובעד ארצות ערב. איך בכלל הגיע אליהם מידע כזה- שערוריה! זהירות מגרמניה שהתאווה למרקים, קנאה בארה"ב ושנאה נושנה לעם היהודי תוביל אותם שוב למחוזות מסוכנים.
כתוב תגובה ל- זהירות
69
דר שפיגל
  גוגלה   11/10/03 23:09
מאיפא העיתון הגרמני יודע מה שרון אומר למוסד ושאר ירקות....זו לא פעם ראשונה בטוח שהעיתון מחפס ריטינג...
כתוב תגובה ל- גוגלה
70
הממשלה מדליפה כל מני דברים בכוונה
  ORANI   11/10/03 23:24
גם בנושא הזה וגם בנושא אלחנן טננבאום.

גילוי "מרעיש" של איזה עיתונאי אדיוט זה שמועה שמערכת הביטחון מפיצה בכוונה בכדי לתמרן את האוייב לכיוון הרצוי לה.

ותחשבו על זה....
כתוב תגובה ל- ORANI
71
תגובה ל-94
  ORANI   11/10/03 23:30
לישראל יש צוללות חדשות לגמרי (שנת 2000 מספיק טוב!?!) וגם טילים ארוכי טווח (יריחו), שכחת ששלחנו לווין לחלל, עם מה עשינו את זה??!בזוקה???

ובקשר להדלפה, נכון, גם זה סוג של נשק!!

כתוב תגובה ל- ORANI
72
למה מפרסמים דברים כלו
  דניאל- ק   11/10/03 23:57
כתוב תגובה ל- דניאל- ק
73
עכשיו ולא להתמהמה עוד!!!!
  דני מרעננה   12/10/03 00:10
זהו הזמן המתים ביותר לתקוף את ה"החומיינים" האלו, שיוצרים פצצות אטום - כדי להרוס את העולם היפה שאנו חיים בו. אז אנא תעשו את זה, כמה שיותר מהר!!!
כתוב תגובה ל- דני מרעננה
74
בואו אני אגיד לכם למה מפרסמים את זה
  מן   12/10/03 00:24
ישנם דיווחים בעיתונים שמיועדים למה שמכונה בשפה המקצועית "לוחמה פסיכולוגית". לפעמים צד אחד מפרסם משהו כדי לראות כיצד הצד השני מגיב על זה או על מנת ליצור הרתעה מסוימת.
כתוב תגובה ל- מן
75
בכלל מישהו חשב למה איראן צריכה פצצה
  הצייר   12/10/03 00:30
מדוע איראן החליטה על התגרענות?
האם יש איזושהי מדינה אשר מאיימת
על הטריטוריה שלה?
האם מישהו בעולם יכול לסמוך על איראן
כשיש ברשותה פצצה?
איראן מכנה את ישראל השטן הקטן(ארה"ב
זה השטן הגדול) ואף לא פעם הצהירה שיש
צורך להשמיד אותנו.
איראן מימנה ומממנת גורמים טרוריסטים
כדוגמת החיזבאללה, ומחמשת את הפלסטינאים לעידוד הטרור.
איראן מדינה איסלאמית פונדמנטליסטית
נבערת אשר אין יכולת לחזות אותה, זהו הגורם העיקרי מדוע יש לפעול בכל תוקף למנוע את התגרענותה.
ישראל לעומת זאת לא מאיימת או איימה על
אף מדינה.
כתוב תגובה ל- הצייר
76
מענין למה לא עוצרים את שרון המסטול"
  G.Bush   12/10/03 00:31
מענין למה לא עוצרים את שרון המסטול" הגדול ביותר במדינה.שרון,תתקוף גם במצרים! העיקר שלא תלך הביתה!!!,העם מטומטם,העיקר הכסא
כתוב תגובה ל- G.Bush
77
גאוה ישראלית
  גאה להיות ישראלי   12/10/03 00:36
לאן נעלמה הגאוה היהודית, טמבל שכמוך! צא כבר מהגלותיות!!!
כתוב תגובה ל- גאה להיות ישראלי
78
שהשב"כ יחקור מי השמאלני שהדליף
  אלבי   12/10/03 00:38
את המידע החסוי! דחוף!!!
כתוב תגובה ל- אלבי
79
אל דאגה
  סיגל מפדואל   12/10/03 01:02
אין לנו מה לדאוג מאירן בגלל שהשמאל יחסל אותנו קודם בעזרת שריד טיבי לפיד ופרס וביילין ושאר מרעין בישין דאתו לעלמה
כתוב תגובה ל- סיגל מפדואל
80
מי בעד שניהיה המדינה ה-51 של ארה"ב?
  אלעד ירד אל הירדן   12/10/03 01:27
כתוב תגובה ל- אלעד ירד אל הירדן
81
טוב מאוד ככה צריך להיות
  לח   12/10/03 02:10
כתוב תגובה ל- לח
82
רק הבולשביקים
  ישראלי זועם   12/10/03 04:17
סביר מאד להניח שהשמאלנים שמשמיצים את המדינה בחו"ל, ועושים כל כך הרבה מעשים שליליים, כדי להרוס את מדינת ישראל ולהפיל הממשלה לפי מיטב המסורת הבולשביקית!! עומדים מאחורי הדלפה מסוכנת זו יחקר הנושא ויועמדו עושי מעשה הנבלה לדין.
כתוב תגובה ל- ישראלי זועם
!JAIL THE TRAITORS
  29DIRTY PILOTS   12/10/03 09:05
כתוב תגובה ל- 29DIRTY PILOTS
83
מי שהדליף אז הוא גם הדליף היום !!!!
  פילוביץ שחף   12/10/03 04:31
מצ"ב פרק על ד"ר יוסי ביילין, שכתב אותו העיתונאי המפורסם. שאול מייזלס בספרו שפורסם ויצא לאור בשנת 2000, בשם...:-
"מבןגוריון עד פרס- פרורים מן המטבחים הפוליטיים" !!!

בפרק זה תבחינו שמה שאמר ראש הממשלה אתמול בשידור חי, זה אמת ויציב, ולמה הכוונה..:-
"ההסטוריה של אז היא האקטואליה של היום", והדוגמאות בפרק זה הן רבות, לדעתי פרק זה יכול, לשמש כפרוטוקול לועדת חקירה- "הסכם אוסלו" לכשתקום בע"ה !!!

לדוגמא מוחשית וחשובה:

ציטוט- "כדובר מפלגת העבודה שימש ביילין גם כמדליף, ידיעות וסיפורים פיקנטיים, וכך רכש את אהדתם של עיתונאים רבים.
גם אני חייב חייב לו סקופים רבים שקיבלתי ממנו והופיעו ב"מעריב",
בהבלטה רבה. אחד מהם היה ביקורו החשאי של פרס אצל מלך מרוקו,
חסן השני בראבאט ב-1981. הצנזורה אסרה לציין באיזו ארץ מוסלמית מדובר והיינו נאלצים למצוא נוסחת פרסום מרומזת, בלי להזכיר במפורש את שמה של מרוקו.
סקופ שני עורר סערה גדולה. ימים אחדים אחרי הפצצת הכור האטומי בעירק, דיווח לי ביילין על אותה ישיבה חשאית של לשכת מפלגת העבודה, שנערכה ב-7 ליוני 1981, ובה סיפר פרס לחברי הלשכה שראש הממשלה:
מנחם בגין הודיע על הכוונה להפציץ את הכור האטומי של עירק.
הוא ביקש לקבוע את תגובת המפלגה על כוונה זו.
ראש הממשלה מנחם בגין, שמע שישיבת לשכת מפלגת העבודה , נערכה כמה שעות בטרם המריאו מטוסי חיל האויר למשימתם,
הוא היה מזועזע מגילוי זה וביקש מהרמטכ"ל לבדוק את הענין".

להזכירכם/ן..:-
בחודש מאי כאשר הודלף לתקשורת על מבצע חומת מגן 2....!!

שמעון פרס עומד מאחרוי כל ההדלפות !!!

מבחן התוצאה.
פ"ש.


כתוב תגובה ל- פילוביץ שחף
84
מלחמות שאריק אוהב במיוחד
  המרקסיסט   12/10/03 05:17
עוד חזית נוספת, עוד מלחמה, עוד הרוגים - בקיצור, כל מה שממשלת שרון-מופז-יעלון-חלוץ אוהבת ויודעת לעשות.

אגב, האם יש מדינה בעולם שמכינה תוכנית מנע נגד התחמשות הגרעין המסוכנת של ישראל, הנמצאת בידיים כה מסוכנות?
כתוב תגובה ל- המרקסיסט
85
זה מרנין את הנפש לקרוא נושא שאלה
  השפוי מן ההר   12/10/03 06:55
שכותבים עליו אין להם שמץ של מושג מהו ואיך הוא נראה ,אלא אם במקרה קראו את הוקינג או את אסימוב.
מדינת ישראל הודיעה,לא אחת,שהיא לא תהיה הראשונה להכניס נשק אטומי לאיזור.כל הממשלות,כולל של שולה ויוסי.וזה צריך להספיק לכל 'החכמים'.
כתוב תגובה ל- השפוי מן ההר
86
לא לחכות!!!!
  פיסטה   12/10/03 07:58
לא לחכות יותר מידי צריך להכות את אירן כבר עכשיו!!!!
כתוב תגובה ל- פיסטה
87
אולי אירן גרעינית עדיפה? וממתנת יות
  משה מ,,,   12/10/03 08:50
כתוב תגובה ל- משה מ,,,
88
MENAKHEM BEGIN DID WITHOUT TALKING
  ANTI TERRORISTS   12/10/03 09:02
TOO MUCH
כתוב תגובה ל- ANTI TERRORISTS
89
יש דברים שיפה השתיקה להם!
  מאור   12/10/03 09:39
לפרסןם כזה לא צריכה לצאת לא הכחשה וא אישור מצד ישראל ודבר זה יעצים את הלחץ על אירן
לדעתי ממשלת ישראל הדליפה את דבר תוכנית התקיפה בכדי להלחיץ את אירן עוד יותר
כתוב תגובה ל- מאור
90
מי לא בעד להיות ה 51 של ארה"ב?
  טל   12/10/03 10:00
כתוב תגובה ל- טל
91
הפצצה
  אבי שלו   12/10/03 11:34
לפי דעתי צריך להביא לאירנים הזדמנות עד סוף החודש אם הם לא יקשיבו לאמריקאים צריך לשלוח מפציצים ולפוצץ את כל אתרי הגרעין
כתוב תגובה ל- אבי שלו
92
התקשורת עושה את עבודתה נאמנה
  גיל. פשוט גיל   12/10/03 11:54
מה אתם רוצים מהתקשורת? (ועוד מעיתונים זרים, כדוגמת ה-דר שפיגל)?
האחראי להפצת המידע, לטוב או לרע, הוא אותו מדליף שטרח לעדכן אותנו בפרטים.
אם ההדלפה אינה מכוונת - יש למצוא המדליפים ולהענישם במלוא חומרת הדין.

אם ההדלפה מכוונת (כלומר: האיום הוא רק להרתעה ואיננו ממשי) אז זו "הלוחמה הפסיכולוגית" הכי טיפשית שפגשתי, כי בסוף זה יפעל נגדנו כבומברנג, כשיסתבר שלא ביצענו כל תקיפה, ושוב נצטייר בעיני שכנינו כ"נמר בלי שיניים".
כתוב תגובה ל- גיל. פשוט גיל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il