s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
"ביבי נקלה, ביבי נבל, ביבי מושחת, ביבי שקרן, ביבי מאוס, ביבי תחמן"... כך נפתח ביום שלישי מאמר בעיתון ה"הגון", שופר הפלשתינים - הארץ
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
גם בשעתה היפה של ישראל, כאשר העולם מוחא לה כפיים והתעשיות הביטחוניות הישראליות זוקפות קומה לנוכח ההצלחות הטכנולוגיות ללא אח ורע, יש בקרבנו כאלה המתעקשים "להשבית שמחות" ולגמד את ממד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עורך הפלס הותקף; המשטרה מתרשלת
מאת: יואב יצחק  |  21/12/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
למחבלים חרדים מותר לעשות הכל
  יועץ לענייני טרור   21/12/12 09:32
המשטרע לא תיגע בטרוריסטים חרדים. גם אם הם היו מכים חילוני. אין לזה קשר למותקף, אלא למתקיף. כלומר זה לא שדמם של החרדים הותר, אלא שהטרור החרדי הוא מעל החוק. מעלימים מיסים, גונבים כספים מהמדינה, לא משרתים בצבא. מתעללים בנשים וכו'.הם עושים כאן מה שהם רוצים. הערים והשכונות החרדיות הן אזורים אקסטריטוריאליים. כל דאלים גבר.
כתוב תגובה ל- יועץ לענייני טרור
אני רוצה להבין אחת ולתמיד
  יפה ורדינון   21/12/12 10:54
הדוסים מעלימים מס , לוקחים כספים מהמדינה התקציבים הכי גדולים זה של החרדים וכו וכו וכו' ובכל במדדי העוני הם הכי עניים כי הם לא עובדים משהוא יכול להסביר לי.
כתוב תגובה ל- יפה ורדינון
אי אפשר להסביר למי שלא רוצה
  החילונים תמימים   21/12/12 12:44
רק להכפיש אתם יודעים.
כתוב תגובה ל- החילונים תמימים
תשובה לתגובה
  יחיאל לין   21/12/12 13:17
שלום - אני יכול לשתף אותך בניסיוני האישי - גדלתי בבית חילוני ועם הזמן נמשכתי ליהדות אך לא לחרידים - כי הציגו לי אותם תמיד כאנשים סגורים ואנטיפטים מוצצי כסף ואלימים. עם התקדמותי בעולם היהדות הכרתי את האוכלוסייה החרידית ופתאום קיבלתי תמונה אחרת לגמרי : כמות גדולה של אנשים שמקריבים תענוגים גשמיים כדי לזכות בהנאה וחיים עם איכות רוחנית, הרבה חסד ואהבה לזולת וגם המון אנשים שעובדים לפרנסתם. גם בהיותי חילוני הייתי מרגיש יותר בטוח כאשר עברתי ליד קבוצה של נערים חרידים מאשר כאשר עברתי ליד קבוצה של נערים חילוניים. לא כולם צדיקים אך דווקא את שוליים האלה אנשי התקשורת מבליטים כדי להציגם כדוגמא של החברה שצריך לסלוד ממנה.
שבת שלום
י ל
כתוב תגובה ל- יחיאל לין
הסבר ליפה
  משה ש.   22/12/12 22:49
התשובה היא פשוטה – הם אינם עניים כלל, אלא מציגים עצמם ככאלה. כיוון שרובם מקבלים קצבאות מהביטוח הלאומי (הגבר לומד בישיבה), ומצהירים שאין להם הכנסה אחרת, הם נחשבים לעניים. הם אינם מדווחים על עבודות מזדמנות שהם מבצעים, על מנת להימנע מתשלום מיסים. מקבלים תמיכה כספית עבור הרבה תלמידי ישיבות שכלל לא לומדים אצלם. בקרית יובל בירושלים למשל, חלק גדול מהדירות נקנו על ידי חרדים. וכל דירה שם שמוצגת למכירה, נחטפת מיד על ידם. מאיפה יש למשפחה חרדית "עניה" כסף לקנות דירה שעולה בסביבות מיליון שקל ? ומה שלא פחות מפליא, שחלק גדול מהם בעלי מכוניות, כפי שראיתי במו עיני.
כתוב תגובה ל- משה ש.
2
מניעת תפילת יהודים בהר הבית
  רק את זה עושים   21/12/12 09:53
המשטרה עסוקה בעצירת יהודים שמנענעים את שפתותיהם בהר הבית במקום לתפוס פושעים מסוכנים שמנסים לרצוח אנשים ברחוב.
כתוב תגובה ל- רק את זה עושים
3
בושה מפקד מחוז ירושלים נמושה
  יצחק רוט   21/12/12 10:42
הפחד משתק אותו עד שלא היו ערימות של גופות הוא ימשיך לקלף אגוזים
כתוב תגובה ל- יצחק רוט
4
הקוזק הנגזל
  הכואב   21/12/12 10:47
נכנב ר' יענקל אל האדמו"ר כשהוא חבול בראשו וזעק "רבי, ראה מה עשה לי יוסל הגבאי.

קרא האדמו"ר למשב"ק שלו (משמש בקודש, כינוי למי שממונה לצרכי האדמו"ר), ומצוומ עליו, לך מהר וראה האם ר' יוסל הגבאי עוד חי?.
ודאי לא יאמינו לי, כי אני לא דגל, לא אגודה, לא נצח, גם העיתונים המונחים חינם בהן יתד, פעם בשבוע איני נוגע בהם.
מה שאני יודע כי גרוסמן מבזה תלמידי חכמים כרוני, אם הוא לא הסמיך אותו.
אנא בדקו כיצד העיתון יתד כאשר גרוסמן תיאר את פטירתו והלוויתו של הגאון הרב הראשי לישראל וראש ישיבת מרכז הרב אברהם אלקנה שפירא זצ"ל. זה ממחיש מי האיש. כך הוא נהג ונובג היום בגדולי מי שהוא אמור להיות מהמחנה שלהם ואוי לתורה שמתחלקת למחנות.
כתוב תגובה ל- הכואב
עבודה זרה בשיתוף
  עבודה זרה בשיתוף   21/12/12 13:12
כשאהבת ישראל נובעת מעבודה זרה בשיתוף, כך מגיבים על ניסיון לרצח. עבודה זרה בשיתוף- הגדרת גדולי ישראל להשקפה הפסולה מבית מדרשם של אנשי מרכז הרב.
כתוב תגובה ל- עבודה זרה בשיתוף
5
הדוגמה האישי
  יעקובנו   21/12/12 11:07
כתוב תגובה ל- יעקובנו
6
הדוגמה האישי
  יעקובנו   21/12/12 11:07
כתוב תגובה ל- יעקובנו
7
כואב הלב
  עמוס שנער   21/12/12 11:42
המשיח יבוא, כך אומרים, בדור שכולו זכאי או בדור שכולו חייב. כבר וויתרתי על התקווה כי המשיח יגיע בדור שכולו זכאי. אני רק מקווה למות קודם לכן, בתקווה שאינני אדם רשע.
אני מצדיע לרעיון החרדי גם אם אינני חרדי לפי הספר, וכואב לי לראות מעשים כאלו בציבור זה אף על פי שברור לי כי המתפרעים אינם מייצגים את הציבור החרדי וכי הם השוליים שבשוליים.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
8
למגיב מס' 1, עושה רושם שאתה
  ב_שמואל   21/12/12 13:08
עושה רושם שאתה אדם ערכי שרוצה לתקן תקלות בחברה בה אנו חיים. אבל בעייתך היא שאתה מוזן מגורמים שאינם מבקש את התיקון לחברה אלא את "התיקון" לפי האינטרס שלהם שנובעים דווקא מהקלקולים.
ראה, מערכות אכיפת החוק מדירות ומפלות שתי אוכלוסיות מיוחדות, הערבים והחרדים. הדעת נותנת שבאוכלוסיות קשות חייבים להגדיל את התקציב ולהרבות את התקן כח אדם של המשטרה (מסיבות ברורות של קשיים רבים), אך כיוון שמערכות אכיפת החוק נישלטות ע"י אנרכיסטים (האידיאולוגיה שלהם להרבות כאוס) אזי אין בחברות האלו "שופטים ושוטרים". מכאן לא רחוקה הדרך לכל דאלים גבר, כלומר, הנבל חופשי לעשות ככל העולה על רוחו ואם מישהו ירצה להתגונן מפני הנבל (שהרי בכל חברה ישנם נבלים) אזי אין לו ברירה אלא לקחת את החוק בידים (הרי אף אחד לא יעשה עבורו את המלאכה), ולנו אין אפשרות לדעת מי הנבל (מי התחיל ראשון)
סיכום: מי שאשם באי קיום החוק בחברות הערבית והחרדית אלו השליטים של מערכת אכיפת החוק.
בקשר לפרנסה ותשלום מיסים (אתה בוודאי יודע שרבים מהחרדים עובדים אך אינם משלמים מיסים) הבעיה הזו מקורה בסחיטה של חוק גיוס חובה. לו לא הייתה חובה זו, אזי היינו רואים חרדים בכל מקום ובמיוחד באוניברסיטאות (תגיד, אתה באמת רוצה את זה, או שאתה מתכוון רק להסית נגד החרדים כמו שמאלני ממוצע - אנטישמי?).
ובאשר לאי גיוס לצבא, הרי ברור לכל שהשרות הצבאי יפגע בערכיו של החרדי, לכן וכמו הערבים, אין לחייבם לשרת בצבא או בכל מסגרת לא מתאימה לחברה הזו.
צה"ל עבר מזמן את הצורך בגיוס חובה. צה"ל אינו זקוק לחיילים מיותרים שעולים לו הון עצום שבהון הזה ניתן לשמש למטרות טובות יותר. בצה"ל ובמשרד האוצר יועים היטב שניתן לחסוך הון עצום אם צה"ל יבחר את החיילים על פי צרכיו האמיתיים, ויתגמל אותם בשכר נורמלי כמו את כל אנשי הקבע (רבים מאנשי הקבע במתכונת הנוכחית יצטרכו לחפש עבודה אמיתית, כיוון שלא יהיה צורך בהם, הם בצה"ל רק משום שצה"ל מחזיק המוני חיילים מיותרים)
אני מקווה שעזרתי לך להבין את הנושא טוב יותר.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
האם המסגרת הצבאית אינה
  קלמן1   21/12/12 13:31
מתאימה לחרדים - כדברי דבריהם - משום שאמונתם רפה, או משום שראשי הצבור החרדי רוצים לשלוט בצאן מרעיתם ולחלוב לכיסיהם את הכספים המגיעים לחרדים?
כתוב תגובה ל- קלמן1
9
משטרת י-ם לא מתפקדת.
  מיקימאוס   21/12/12 14:35
משטרת ירושלים גם בעידן של פרינטי לא מתפקדת כמו שלא תפקדה בעידן שחם (המפקד היוצא), אלימות קשה פציעות ומכות. כאזרח אין לך הגנה מהמשטרה ובוודאי לא כאזרח דתי. יאללה משטרת ירושלים אפסים כולכם.
כתוב תגובה ל- מיקימאוס
10
אין ספק שבגיל הנעורים
  ב_שמואל   21/12/12 14:40
אין ספק שבגיל הנעורים לא מצופה שהאדם יהיה בשל. זו אחת הסיבות מדוע נכון לקחת ילד בגיל 18 לצבא. כי בגיל מאוחר יותר האדם בעל תובנות גדולות ומוצקות יותר ולא ניתן לעשות בו את מה שעושים לנער. תראה כמה שונים חיילי המילואים ביחס לחיילי הסדיר, ותראה שגם הצבא מתייחס אליהם אחרת.
את העובדה שניתן לקלקל את הצעיר הדתי בגלל גילו וחוסר בגרותו, מנצלים האנטישמים במסווה שטובת המדינה בפניהם ורק את ה"שוויון" הם מבקשים. אך אתה בוודאי יודע שהאנטישמים הם מנובלים שרוצים את רעתנו ומבוקשם להשמיד את העם היהודי. אז אל תקשיב להם.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
11
זה מה שקורה כשאין אלוהים
  עידןסובול   21/12/12 17:02
זה מה שקורה כשאין אלוהים כי הוא פשוט לא קיים לחלוטין, וגם המשטרה לרוב לא קיימת כשנזקקים לה.
כתוב תגובה ל- עידןסובול
12
הנה עוד פאנט שמאמין באמונה
  ב_שמואל   21/12/12 19:08
חסרת הוכחה. איך אתה "יודע" שאין אלוקים? הרי אף מדען לא יכול לאמר דבר כזה. כל מה שניתן לומר זה שיש תאוריה שמנסה לתת תשובות על שאלות שהמדע עדיין לא מסוגל להבין.
כאשר המדע של האדם יצליח להבין כיצד העולם בנוי, יתכן שאז יוכח שאין אלוקים או שיוכח שיש אלוקים, ובינתיים, אתה מאמין של הדת המחזיקה ברעיון שאין אלוקים והחרדים מחזיקים בדת שיש אלוקים.
מה יותר טוב לחברה? ברור שחברה שפוחדת מהמשטרה והאלוקים יותר טובה מאלו שלא פוחדים מהמשטרה ומהאלוקים.
בכל מקרה, מדינת ישראל ללא המאמינים באלוקים, אינה ראויה להתקיים. למה? כי יהדות בלי אלוקים אינה שונה מתרבות נאורה צרפתית, אוסטרית או סתם גרמנית.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
היחודיות של ישראל
  משה ש.   22/12/12 23:05
למה התרבות במדינת ישראל חייבת להיות דתית ושונה מארצות נאורות ? השוני וההתבדלות של היהודים מסביבתם לאורך הדורות היו אחד הגורמים העיקריים לשנאה כלפיהם.
כתוב תגובה ל- משה ש.
13
חרדים וסובלנות
  משה ש.   22/12/12 23:31
סובלנות כלפי אלה שאינם הולכים בתלם אינה מתכונותיהם של דתיים פאנאטים, כמו החרדים. ראו מה קורא למי שחוזר בשאלה (חרם טוטאלי), או כיצד נרדפו רבי אמסלם ומשפחתו כיוון שהעיז למתוח ביקורת על ש"ס. גם בריוני הקב"ה לא ינומו ולא ישנו.
כתוב תגובה ל- משה ש.
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il