|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
אותי זה מצחיק |
|
16/02/13 14:25
|
|
|
|
אם שלי תזחל לממשלה עם ביבי,( אחרי שהיא נשבעה ,לפני הבחירות שבחיים לא תעשה כן) היא תוכל רק לחלום ,להמשיך בתפקיד של ראש מפלגה ומפלגת העבודה ,בבחירות הבאות,ל-א תעבור את אחוז החסימה וגורלה יהיה כמו " מפלגת" ( תאבי בצע) עצמאות ז"ל...
|
|
כתוב תגובה ל-
אותי זה מצחיק
|
|
|
|
|
|
|
רק באופוזיציה |
|
16/02/13 15:20
|
|
|
|
|
|
|
|
עטרה שגב קלימי |
|
17/02/13 08:35
|
|
|
|
הבטחה אחת יש לי לכל מתיישבי יהודה ושומרון אותי ואת מרבית חברי הפסדתם במאבק על בתיכם .
יעל גרמן ממר"צ עופר שלח עיתונאי השמאל , ויאיר לפיד השמאל המחמד של צפון תל אביב יעמדו בצמתים עבורכם ויצעקו עד שגרונם ישחק עבורכם.
אני וחברי לא נעשה זאת משום שהבגידה שלכם בבוחרי הליכוד היא קשה וכואבת.
אנו לאורך כל השנים כופפנו את ראשנו עבור ההתיישבות ביהודה ושומרון , בגדנו באינטרסים של ילדנו ונכדנו עבורכם לא דאגנו לצרכיהם,רק כדי שלכם לא יחסר דבר.
היום לאחר בגידת בנט החלטנו לא עוד ולכן
תחכו לנו בסיבוב!!!!!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
עטרה שגב קלימי
|
|
|
|
|
|
|
דניאל לוין |
|
17/02/13 13:56
|
|
|
|
אותי באופו אישי בנט הונה משום שהשתתפתי באחת מהמפגשים שלו והוא הבטיח לי ולכל הקהל שישב שם שהוא יחתור שמר נתניהו יהיה ראש הממשלה ולכן בחרתי בבית היהודי.
ידי יותר לא תחזיק את הפתק המתואב הזה משום שעבורי הוא מייצג שקר מירמה וניצול לרעה של דעתי ודעת היושבים באותו כנס.
בנט מבחינתי אדם לא ישר ולא נקי כפיים ולכן הוא לא עבר את מבחן המנהיגות .
|
|
כתוב תגובה ל-
דניאל לוין
|
|
|
|
|
|
|
ששונה לוי |
|
18/02/13 13:19
|
|
|
|
כל בני המשפחה שלי מרגישים ממורמרים ומבינים שבנט הונה אותם, יש סטיקר שמסתובב בעיר ואומר ארורה היד שתבחר הבית היהודי אנשים בעיר שונאים את בנט יותר מאריה דרעי בגלל שהם מרגישים שבנט עשה להם סיקול ממוקד לרצון שלהם שהליכוד יהיה בשלטון ובנט יהיה יחד איתו בממשלה
מאז השקר הגדול לעולם אבל לעולם ידי לא תיגע בפתק הארור הזה הבית היהודי
|
|
כתוב תגובה ל-
ששונה לוי
|
|
|
|
|
|
|
מייש |
|
18/02/13 16:48
|
|
|
|
באיזו בהירות ומהירות הסקת את המסקנות שלך. האם העובדה שבנט מאמין שביבי אמור להיות ראש הממשלה הבאה,מחייבת שהבית היהודי לא יעמוד על עקרונות כלשהם, לא ינסה למקסם את מה שניתן מהמו"מ ? האם לדעתך היה על הבית היהודי לרוץ קדימה, להודיע שנכנסים לקואליציה, וכלל אין זה משנה על איזה קווי יסוד תהיה מושתתת הממשלה ?
עם כל הכבוד לך, ולנו כמצביעים, בחרנו מנהיג, הוה ניתן לו מעט קרדיט, ובמבחן התוצאה נשפוט אותו.
מבחינתי,גם אם בסופו של מו"מ לא תקום ממשלה, או שהבית היהודי לא יהיה בה, אין הדבר מוכיח שהיה כשלון, כי עקרונות לעיתים יותר חשובים מכיסאולוגיה.
אבל מבחינתך, שאין לך את הסבלנות, ואינך מוכנה לבחור במסלול ה"מרתון", לפחות תמתיני עד גמר המו"מ לפני שאת חורצת דין.
|
|
כתוב תגובה ל-
מייש
|
|
|
|
|
|
|
עטרה שגב קלימי |
|
18/02/13 17:28
|
|
|
|
אכן אתה צודק בנט לא חייב מאום עד שישיג את המטרות של הבית היהודי במשא ומתן.
מה שמטריד אותי הוא השקר הגדול , ההבטחה החד משמעית של בנט לחבור אך ורק לנתניהו
ומה שאנו רואים חיבור לא מוסרי ולא הגיוני עם יאיר לפיד דור שני לשינאת חינם
ברשימתו של יאיר לפיד 60% שמאל ואף שמאל קיצוני שהקשר בין הבת היהודי לרשימתו של יאיר לפיד הזוי ביותר.
ולכן
אני כבוחרת ליכוד מאז בגרותי המוקדמת שמתי לעצמי מטרה להגן על מתיישבי יהודה ושומרון אפילו שאני ובני ביתי משלמים מחיר יקר על כך
לא עוד הצביעות השקר והמירמה של בנט ראש הבית היהודי גרם לי ולרבים מחברי להחליט לא עוד אנו לא נעמוד יותר בצמתים נרים קולנו למענכם לא נתבע מנתניהו להגן עליכם ובעיקר אנו רוצים יותר תקציבים לשכונות ולפריפרייה ולא למתיישבי יהודה ושומרון שהתקציב שלהם הוא מהגדולים ביותר במדינה.אפילו יותר מהקיבוצים שקיבלו בזמנו בשלטון מפאי.
וזאת משום
שניצלתם את אמונתנו לצרכיכם ולא לצרכי שאר עם ישראל חברתם לשונא הגדול של שומרי תורה ומצוות וחיזקתם אותו .
לא נסלח לכם , ולא נשכח לכם הגיע השעה שתנהלו משא ומתן עם הגברת גילרמן יעל ועם מר עופר שלח להגנה בימים קשים שתעברו מן הסתם עם פינוי יהודה ושומרון
|
|
כתוב תגובה ל-
עטרה שגב קלימי
|
|
|
|
2 |
|
|
אחרת אין ליכוד |
|
16/02/13 14:31
|
|
|
|
נתניהו עם 20 המנדטים שלו, לא יכול לעשות הרבה רוח. הליכה לקואליציה צרה של ליכוד, ישראל ביתנו, חרדים כמוה כגזר דין מוות על הליכוד.
|
|
כתוב תגובה ל-
אחרת אין ליכוד
|
|
|
|
|
|
|
אהוד פרלסמן |
|
16/02/13 17:19
|
|
|
|
מהיום שנודעו תוצאות הבחירות ברור לי שהקואליציה הטבעית היא קואליצית ה-61 + קדימה ולבני, ובינתיים לא קרה דבר שישנה את דעתי. זה שגורם בכיר המקורב לנתניהו מדבר על ברית לפיד בנט זה ממש בדיחה, כי לפיד אולי הוא כל יכול במפלגתו, אבל הבית היהודי זה לא איש אחד אלא מפלגה שלא יכולה להרשות לעצמה לא ללכת עם נתניהו. את אף אחד מאלה שהצביעו לבית היהודי לא מעניין שהחרדים ילכו לצבא, ואת כולם כן מענין שתקום פה שוב ממשלת ימין. קואליצית ה-61 היא קואליצית ברזל לחמש שנים, עם לבני וקדימה או בלעדיהם, ולכן ברור שזו הקואליציה שתקום, והשאלה היחידה היא אם לפיד יצטרף אליהם. נתניהו לא יקריב את בריתו עם החרדים לטובת שותפות עם הקריקטורה היהירה והמאופסת ששמה יאיר לפיד.
|
|
כתוב תגובה ל-
אהוד פרלסמן
|
|
|
|
|
|
|
יוסי מ |
|
16/02/13 19:17
|
|
|
|
אשרי המאמין.
נתניהו יגזור את גורל הליכוד לשבט, אם יקים ממשלה כזו.גורלו שלו כבר נחרץ.
ההזיה הזו מתבססת על הנחה שגם העבודה יכנסו והשאלה שתישאר היא כמה יתמכו בנתניהו וכמה ינהלו אופוזיציה מתוך הקואליצה, ההנחה מתבססת על צרוף לבני,ואני מסכים שהיא תיכנס מפני שזונה פוליטית היא זונה פוליטית (ואני משאיל כאן ביטוי של יוסי שריד),וגם על תקוה שמופז וחסון מספיק מטומטמים כדי להאמין לנתניהו שוב.
|
|
כתוב תגובה ל-
יוסי מ
|
|
|
|
3 |
|
|
צנחן |
|
16/02/13 14:32
|
|
|
|
הלואי ונלך לבחירות חדשות.בנט-לפיד יתעוררו לחלום בלהות פוליטי.כל מי שניסה להעניש את נתניהו יבין שטעה בבחירת שני הטירונים מלאי האגו שמדינת ישראל מעניינת אותם כשלג דאשתקד.
|
|
כתוב תגובה ל-
צנחן
|
|
|
|
|
|
|
פרשן פוליטי |
|
16/02/13 16:41
|
|
|
|
|
|
|
|
בחירות חדשות |
|
16/02/13 19:41
|
|
|
|
|
|
|
|
צנחן |
|
16/02/13 20:48
|
|
|
|
זה נכון לעבר אבל לא עוד.כולם יעשו חשבון חדש ואני מאמין שהמפלגות הללו ייפגעו והליכוד יגדל.אחרי הכל הלך הרוח לפני הבחירות הייה נעניש את ביבי או נחשק את ביבי עכשיו ניתן לראות שהעסק לא עובד בצורה כזאת ראש ממשלה בלי חברי כנסת לצידו.
|
|
כתוב תגובה ל-
צנחן
|
|
|
|
|
|
|
טבריה |
|
16/02/13 22:24
|
|
|
|
העם לא חושב במונחים של להעניש או לחשק את נתניהו. מבחינתם לא מצביעים נתניהו כי הוא מזוהה עם מיסים , יוקר מחיה, בעיות דיור וכו'. זה בלי שדברנו על שמאל או ימין.
אתה צריך להבין שהעולם השתנה מאז שיש אינטרנט המידע חינם.
בפריפריה קוראים גם אתרים כלכלים ופייסבוק מה שהיה ידוע רק למעטים פרוס יום יום כמו בשוק לעיני כל. לא ניתן יותר להסתיר מהעם ולהמשיך למשול.
להערכתי הליכוד יתרסק בבחירות הבאות אם ימשיך כך.
|
|
כתוב תגובה ל-
טבריה
|
|
|
|
|
|
|
צנחן |
|
16/02/13 22:46
|
|
|
|
טבריה הו טבריה לו היית צפת......אני ממתין בכליון עיניים לממשלת השמאל שרק טוב תביא לנו.זאב עם צבי ירבץ....לא יהיו מיסים.....כל ילד יקבל דירה מתנה עם כניסתו לגן.....נדפוק את כל העשירים במיסים המיוחדים רק להם- ועדיף גבוהים במיוחד -והם עוד יודו לנו.....בכלל גן עדן ישוב להיות כאן כמו תמיד בממשלות השמאל.יהיה כיף לא רגיל טבריה.כמה כיף לחלום......
|
|
כתוב תגובה ל-
צנחן
|
|
|
|
|
|
|
טבריה |
|
17/02/13 00:38
|
|
|
|
ראשית אף אחד לא מאמין בשלום של גר זאב עם כבש- זה לא יהיה במזה"ת. אבל כן אפשר לצפות לשלום קר שגם הוא מוגבל בזמן אולי 17 שנה ללא מלחמה. אבל כדי לעשות זאת נצטרך להיות הרבה יותר חזקים צבאית ונצרך להוציא הרבה יותר כסף על ביטחון כדי להתעצם לשעת הצורך שתגיע.
לעניין הכלכלי: מרבית הכסף ממס יגיע תמיד ממעמד הביניים. מרבית המתגיסים לצהל יגיעו ממעמד זה. אבל הגיע הזמן כמו בארה"ב שאנשים יתחלו לשלם מס ירושה, שחברות שמרוויחות מילירדים ישלמו מס ולא יקבלו פטור. שאדם שמחזיק 15 דירות ישלם מס. הגיע הזמן להפסיק לתת לטייקונים לאכול לנו את הפנסיה. הגיע הזמן לפרק את הנמלים חברת החשמל וכל מי שיש לו עודף כח שצבר בלי הצדקה להתעלל בנו.
|
|
כתוב תגובה ל-
טבריה
|
|
|
|
|
|
|
צנחן |
|
17/02/13 08:05
|
|
|
|
בקיצור טבריה קומוניזם טוב כמו פעם.זאת שאיפתך הכמוסה והמשמעות של דבריך.לא טעיתי בך. שוב אני פוגש אדם נחמד שהחליט לא לחשוב ולתת למשרדי הפרסום של אייל ארד וחבריו לחשוב בשבילו.תמיד בקומוניזם ביקשו גם וגם וגם והגיעו לפשיטת רגל כלכלית מוסרית ובטחונית.תהיה לי בריא וחזק ידידי.
|
|
כתוב תגובה ל-
צנחן
|
|
|
|
|
|
|
קורצ'אק |
|
16/02/13 23:28
|
|
|
|
שני מנדטים. בנט ולפיד מתחזקים. ביבי גמר את הקריירה. כולם כבר מכירים את הרב-נוכל הזה.
|
|
כתוב תגובה ל-
קורצ'אק
|
|
|
|
4 |
|
|
ממשיך את אביו |
|
16/02/13 14:37
|
|
|
|
בגזענות! את החרדים הוא מוכן לשלב בממשלה שהוא חולם עליה,ולמעשה רימה את הבוחרים שהבטיח להם שהוא הולך עם נתניהו. ילמד מה קרה למיפלגה בת 28 מנדטים שנשארה בחוץ. בנט יבין גם הוא תוך זמן קצר שאין לו יפלגה. גם הוא הבטיח שהוא עם נתניהו...אבל האמינות שלו כבר מוכרת מהתפקידים הקודמים שעשה...
|
|
כתוב תגובה ל-
ממשיך את אביו
|
|
|
|
5 |
|
|
אמיר אמיר |
|
16/02/13 14:43
|
|
|
|
|
6 |
|
|
מוטי1235 |
|
16/02/13 14:51
|
|
|
|
הארונההאח ארונה טעיתי והצבעתי לביבי
הפעם אצביע לפיד
|
|
כתוב תגובה ל-
מוטי1235
|
|
|
|
|
|
|
צנחן |
|
16/02/13 20:53
|
|
|
|
מצויין מוטי רק תדרוש לפני כן שיעמיד עצמו לראשות הממשלה ולא יחפש פטרון שגם יהיה ראש ממשלה וגם שהוא לפיד יתעלל בו ואז נראה כמה הרפתקנים יבחרו בו.
|
|
כתוב תגובה ל-
צנחן
|
|
|
|
7 |
|
|
רלף |
|
16/02/13 14:57
|
|
|
|
אם בנט ישאר בראש הבית היהודי מהערמומיות שלו יתכן שבסופו של דבר הסמול יעלה לשלטון
ראיתי את המבט הערמומי שלו למצלמה כשהו דיבר על קורס טרור
עם שרה נתניהו. יש לעם ישראל בעיות הרות גורל
והוא כורת בריתות עם אנשים שהם על גבול האנטישמיות(עופר שלח)לא נראה שהוא פועל לשם שמים ימים יגידו
|
|
כתוב תגובה ל-
רלף
|
|
|
|
|
|
|
יוסי מ |
|
16/02/13 19:22
|
|
|
|
בלי קשר לשאר הגיגיך, לקרא לעופר שלח אנטישמי זו אנטישמיות לשמה.
|
|
כתוב תגובה ל-
יוסי מ
|
|
|
|
8 |
|
|
מיכל מירושלים |
|
16/02/13 15:03
|
|
|
|
אין בו ובמפלגתו שום איכות נוספת שאין לאחרים חוץ מהסקס-אפיל.
לפיכך, הוא ייעלם לקראת הבחירות הבאות.
|
|
כתוב תגובה ל-
מיכל מירושלים
|
|
|
|
|
|
|
רמץ |
|
16/02/13 21:02
|
|
|
|
עם כל מי שאני משוחח מאלו שאומרים באופן פומבי שהצביעו לפיד הוא אומר כי הצבעתו היתה הצבעת מחאה. לא מאהבת לפיד אלא מאי סימפטיה לצד השני.. הצרה היא שמי שמצביע כמחאה ומשתמש בזכות הנדירה הזו של בחירות, מסוגל בהינף פתק לגזור על המדינה את כליונה בלי לחשוב.
מה שאנחנו רואים כעת זה ערב רב של אנשים שאין מאחוריהם נסיון ועשייה ברמה הפוליטית מדינית והם טורפים את הקלפים של בוחריהם.כמה עלובים הפכו הבית היהודי ויש עתיד.
|
|
כתוב תגובה ל-
רמץ
|
|
|
|
|
|
|
צנחן |
|
16/02/13 22:56
|
|
|
|
תגובה נכונה ושקולה.
|
|
כתוב תגובה ל-
צנחן
|
|
|
|
|
|
|
מציאותית |
|
17/02/13 06:25
|
|
|
|
אני שומעת אצלנו בחדר כושר אנשים שבחרו לפיד ובחרו בבנט אלו יתרסקו בבחירות הבאות............אפילו לפי ההורסקופ של טובה ספרא הם יתרסקו............בנימין נתניהו מוביל לאחדות והם מובילים לאסון ..........מעיני אלוקים זה לא נעלם.............
|
|
כתוב תגובה ל-
מציאותית
|
|
|
|
|
|
|
דאגנית |
|
17/02/13 10:08
|
|
|
|
ממש לא הבנתי את דברייך בקשר ליחימוביץ. את כותבת: "מי שמצביע שלי הוא קיים ושריר מבחינת אמונתו..." ??? לא ברור. מבחינתי - מי שמצביע ליחימוביץ - מסכן את המדינה!
קומוניסטית קטנה עם פה מושחז. זה הכל. חסרת כבוד (בזה שהפיצה מסמך לא לה - ברבים). רחוקה מציונות. ***
ובאשר לדברייך על בנט - אני בדעה אחת אתך. דומני שאם יתקיימו בחירות חדשות - רבים שהצביעו עבורו יחזרו לליכוד.
|
|
כתוב תגובה ל-
דאגנית
|
|
|
|
|
|
|
מציאותית |
|
19/02/13 08:41
|
|
|
|
שתמיד יהיו אנשי שמאל שיצבעו עבודה וזו זכותם כך הם מבינים את החיים ואנו לא יכולים לשנות זאת .........אבל הם חלק מהעם הזה בדיוק כמו הימין כמו החרדים כמו המרכז( אם יש חיה כזאת) וצריך לחיות עם כולם בשלום והלוואי ותהיה ממשלת אחדות לכשתמצא המשוואה המתאימה......לזה כיוונתי
|
|
כתוב תגובה ל-
מציאותית
|
|
|
|
9 |
|
|
מרוצה מאד |
|
16/02/13 15:06
|
|
|
|
למרות ההתלבטויות, שמח שהצבעתי לו. הוא מוכיח שהוא לא טירון שהדעה שלו היא עקבית ושהוא פועל לאידיאלים הנכונים.
|
|
כתוב תגובה ל-
מרוצה מאד
|
|
|
|
|
|
|
בבחירות הבאות |
|
16/02/13 16:48
|
|
|
|
איאפשר לספר לעם שהוא מאין בשוויון בנטל אבל ילך עם נתניהו, ואם האמינו לו הפעם, והוא ישאר בחוץ, יבינו את הספין והלך עליו.הוא ישאר עם 4-5 מנדטים. הימין יחזור הביתה.
|
|
כתוב תגובה ל-
בבחירות הבאות
|
|
|
|
10 |
|
|
דאגנית |
|
16/02/13 15:12
|
|
|
|
עם כל הדאגה להוצאות העצומות בבחירות חדשות - מי יתן והן תתקיימנה. ואז העם יתפכח ויוריד לגמרי את הבינוניות והרדידות שהועלו לדרגה לא הולמת להם (לפיד-לבני-גלאון, ואולי יחימוביץ תחלוף מהזירה).
|
|
כתוב תגובה ל-
דאגנית
|
|
|
|
|
|
|
עמוס שנער |
|
16/02/13 21:24
|
|
|
|
אם לא תקום קואלציה שיכולה לשמור על ארץ ישראל ללא וויתורים לפלסטינאים, אז צריך לעשות בחירות חדשות ואז כל אלו שרק רצו להעניש את נתניהו אבל לא רצו שייפול יצביעו לו בחזרה. דאגנית, הגבתי לתגובתך בקשר לכתבה על וויטמין D ואני אשמח אם תציצי שם.
|
|
כתוב תגובה ל-
עמוס שנער
|
|
|
|
|
|
|
מציאותית |
|
17/02/13 06:39
|
|
|
|
גם הוא יקרוס וילך לעולם החלמות עם שאר מפלגות הרוח העכשיויות לחשוב ששני מטומטמים ינסו לסחוט ........הליכוד ביתנו הלכו כמפלגה אחת וככזו הם קיבלו 31 בנדטים הניסיון של בנט ולפיד לגנוב בחירות לא נלעם מעינינו..בנימין נתניהו שואף לאחדות....והם שואפים להרים את יוקרם וערכם ולא יותר...........העם מקבל עכשיו פרק באיך לבחור נכון לפעם הבאה...........אין פוליטיקה חדשה יש פוליטיקה ...וחמודה מי שמצביע לשלי הוא קיים ושריר מפאת אמונתו.......אני ימנית הצבעתי נכון הצבעתי מחל.....כי ראש ממשלה טוב לא מחליפים........
|
|
כתוב תגובה ל-
מציאותית
|
|
|
|
11 |
|
|
אבי123 |
|
16/02/13 15:20
|
|
|
|
להשאיר את לפיד הגזען מחוץ לממשלה.
|
|
כתוב תגובה ל-
אבי123
|
|
|
|
12 |
|
|
פוליטקאי בדם ,,, |
|
16/02/13 15:31
|
|
|
|
ביבי חסר סבלנות ,,,,,
קודם קומבינה עם ליברמן ,,,,,
מו'ק'מ עם בנט ולפיד , הם לא פרירים !!! הם משקפים את העם !!!
ביבי - אם הם לא בפנים ,,,, והדתיים בחוץ - אתה הולך הביתה - ומהר !!!
זה רק ענין של זמן !!!
|
|
כתוב תגובה ל-
פוליטקאי בדם ,,,
|
|
|
|
|
|
|
לנה |
|
16/02/13 23:01
|
|
|
|
מסכימה לחלוטין,
הצבעתי לליכוד, אך כבר מצטערת על כך.
|
|
כתוב תגובה ל-
לנה
|
|
|
|
|
|
|
דאגנית |
|
17/02/13 10:36
|
|
|
|
אם הנך כה עיוורת ואינך מסוגלת לראות את הדלות והרדידות של שניים אלה - אזי לכי והצביעי להם. בכך את מביאה את מדינתך לפיה של תהום פעורה, בכל שטח.
|
|
כתוב תגובה ל-
דאגנית
|
|
|
|
13 |
|
|
חונטי בונטי |
|
16/02/13 15:43
|
|
|
|
כל הכבוד לבנט ולפיד, שעל שברור שהם מאמינים שביבי צריך להיות ראש ממשלה, לא מתקפלים ומוותרים על העקרונות שלהם. האחדות הזאת נותנת להם כוח לדאוג לצרכים שלנו. לעומת זאת, ליברמן והחלק שלו בתוך המפלגה מאכזב. איפה הם שיגידו ״אנחנו מעדיפים את בנט ולפיד ואת גיוס החרדים והשוויון בנטל על פני ממשלה לא הגיונית עם החרדים ומפלגות השמאל מרכז שהן יותר שמאל מלפיד״ רע מאוד.
ללפיד אין בעיה לשבת עם חרדים, הם פשוט לא מראים שום כוונה ונכונות לשינוי (מן הסתם) ולכן אין לו מה לשבת בממשלה שתקרקע את היכולת שלו לממש את שהבטיח.
ובנט כל הכבוד על האחדות עם לפיד, רק ככה נצליח.
בהצלחה!
|
|
כתוב תגובה ל-
חונטי בונטי
|
|
|
|
14 |
|
|
פוליטקאי בדם ,,, |
|
16/02/13 15:49
|
|
|
|
ביבי חסר סבלנות ,,,,,
קודם קומבינה עם ליברמן ,,,,,
מו'ק'מ עם בנט ולפיד , הם לא פרירים !!! הם משקפים את העם !!!
ביבי - אם הם לא בפנים ,,,, והדתיים בחוץ - אתה הולך הביתה - ומהר !!!
זה רק ענין של זמן !!!
|
|
כתוב תגובה ל-
פוליטקאי בדם ,,,
|
|
|
|
15 |
|
|
אברהם מחולון |
|
16/02/13 16:12
|
|
|
|
|
16 |
|
|
עוצמה לישראל |
|
16/02/13 16:30
|
|
|
|
עוצמה לישראל תעבור את אחוז החסימה והרבה מעבר לכך...
כל מי שחשש להצביע להם כי לא יעברו את אחוז החסימה יצביע הפעם !
|
|
כתוב תגובה ל-
עוצמה לישראל
|
|
|
|
17 |
|
|
ספינולוג בכיר |
|
16/02/13 16:40
|
|
|
|
אני מזכיר לכם שהליכוד מנהל מו"מ כדי להקים קואליציה.
אני עוד מזכיר לכם שהמו"מ מוגבל בזמן, כך שכולם משחקים כאן בשאלה "מי ימצמץ ראשון".
ההודעה של איש הליכוד נועדה ואך ורק להכניס את בנט ולפיד ואנשיהם ללחץ בסגנון של "אם לא תלכו לקראתנו ותתגמשו בעמדות, אז אתם תהיו בחוץ" - כלומר יש לכם מה להפסיד.
לבינתיים נראה שמי שלחוץ כאן זה הליכוד, שיודע שהשעון מתקתק ולא לטובתו ... טיק טק ... טיק טק ... טיק טק ...
|
|
כתוב תגובה ל-
ספינולוג בכיר
|
|
|
|
18 |
|
|
פישלזון |
|
16/02/13 16:51
|
|
|
|
כל מי שילך לממשלה שכוללת את החרדים - לא תחזיק מעמד.
הבחירות האחרונות היו תחילת הסוף של ביבי ואולי גם של הליכוד.
לעם ישראל מגיע משהו חדש, משהו שונה , נקי יותר.
|
|
כתוב תגובה ל-
פישלזון
|
|
|
|
|
|
|
עמוס שנער |
|
17/02/13 00:31
|
|
|
|
אחד הממשלות הכי מושחתות שהיו הייתה הממשלה ללא חרדים של שרון ולפיד האב. האזרח הקטן לא הרגיש שהכיס שלו נהיה יותר כבד וזו ההוכחה שהגנבים האמיתיים הם לא החרדים. אפשר לדפוק את החרדים אך רק לקדנציה אחת, אחר כך מי שדפק נדפק בעצמו כמו לפיד האב.
|
|
כתוב תגובה ל-
עמוס שנער
|
|
|
|
19 |
|
|
מייק |
|
16/02/13 16:59
|
|
|
|
לפיד יעשה הכל עלמנת שביבי לא יהיה ראש ממשלה
וכנראה שגם בנט למרות שטען (בקמפיין שנתניהו יהיה
ראש הממשלה, להרדים את בוחריו)
משתף פעולה עם לפיד. אם יתקיימו בחירות בקרוב
לפיד ובנט לא יחזרו לאותם מספרים
|
|
כתוב תגובה ל-
מייק
|
|
|
|
20 |
|
|
יובל מאשקלון |
|
16/02/13 17:00
|
|
|
|
|
21 |
|
|
צדק |
|
16/02/13 17:06
|
|
|
|
הוא חייב לקחת את לפיד-בנט, אין לו ברירה אלא להתכופף, כי זהו רצון מרבית העם
|
|
כתוב תגובה ל-
צדק
|
|
|
|
22 |
|
|
דודי30 |
|
16/02/13 17:07
|
|
|
|
המכנה המשותף היחיד בין בנט ללפיד הוא הגברת השיוויון בנטל.מתווה בוגי מגיע למטרה הזו בדרך שקולה ומאוזנת ועלול לזכות אפילו לתמיכתם של שס בנוסף לבית היהודי וליש עתיד.
לנתניהו ישנן שתי אופציות להקמת ממשלה:
1. ליכוד+יש עתיד+הבית היהודי+לבני+מופז= 70 ח"כים
2. ליכוד+שס+יהדות התורה+הבית היהודי+לבני+מופז= 69 ח"כים
לסיכום - אם נתניהו צריך לבחור בין המפלגות החרדיות לבין יאיר לפיד, הוא יבחר בשותפים הטבעיים-החרדים ויקבל
קואליציה חזקה ויציבה יותר.
בשתי האופציות הרכב הממשלה מאוזן- הליכוד במרכז ,מימינו בנט ומשמאלו לבני ומופז.
|
|
כתוב תגובה ל-
דודי30
|
|
|
|
23 |
|
|
אחד העם |
|
16/02/13 17:31
|
|
|
|
שלי יחימוביץ יודעת טוב מאד שאם תצטרף לממשלה כזו זה סופה בפוליטיקה וסוף מפלגת העבודה.
ביבי רוצה ממשלת הפרד ומשול, והוא מפחד מהברית של בנט ולפיד. שניהם מתואמים בממשלה זה יהיה הגוף המוביל ולא ביבי.
ביבי מ-פ-ח-ד
|
|
כתוב תגובה ל-
אחד העם
|
|
|
|
24 |
|
|
טויטו |
|
16/02/13 17:31
|
|
|
|
דרעי וש''ס מסוכנים , ומושחתים שגנבו כספים מהציבור .
אריה דרעי הוא עבריינא מורעתא. גם גנב מנדטים מדופלם שתפקידו לגנוב מנדטים של יהודים תמימים החושבים ימין ולהעביר את השלטון לשמאל באמצעות אותם המצביעים התמימים והמסכנים.
לעולם לא נשכח את אישור הסכם אוסלו של המנהיג דרעי יחד עם חברי הכנסת מש''ס , יחד עם הערבים וחברי כנסת מהשמאל ויחד עם העריקים ממולדת, וההסכם עבר בחודו של קול אחד בלבד והכל ביוזמת סיעת ש''ס ובהנהגתו של דרעי תמורת כסף כמובן .
מפלגת ש''ס זו מפלגה של בצע כסף ושחיתות.
עדיין דמם של אלפי נרצחי אוסלו מבעבע והדם הזה רובץ לפתחו של האדריכל מר דרעי המושחת.
שיסתום את הפה אז שילך הביתה או לכל הרוחות...
העיקר שלא נשמע יותר מש''ס ועל דרעי האיש המאוס והבזוי הזה.
|
|
כתוב תגובה ל-
טויטו
|
|
|
|
|
|
|
בניש |
|
16/02/13 18:54
|
|
|
|
אתם כל כך מפחדים מדרעי
|
|
כתוב תגובה ל-
בניש
|
|
|
|
25 |
|
|
אחד העם |
|
16/02/13 17:38
|
|
|
|
יואב, את שנאתך לנוני מוזס על תוציא על לפיד.
אתה הופך את New1 לצהובון, אתה פוגע באמינות News1 ומחקה את ידיעות אחרונות וישראל היום, כאשר עיתונך הופך להיות שופר הבעלים ולא עיתון מאוזן ואמין.
חבל, אני אוהב את News1, אל תהרוס אותו.
|
|
כתוב תגובה ל-
אחד העם
|
|
|
|
|
|
|
ברוריה מקרית חיים |
|
16/02/13 18:20
|
|
|
|
|
26 |
|
|
נירון קיסר |
|
16/02/13 17:53
|
|
|
|
ייתכן שהזדמנות כזו לא תשוב . עכשיו הזמן לחייב את העלוקות להסכים לחלוקת הנטל ושיפסיקו למצוץ דמנו מהצוואר כמו ערפדים . אם לפיד ובנט יתעקשו על חלוקת הנטל ונגיע לבחירות אתן גט כריתות לליכוד ואעבור לבנט . או ששס יבינו שהגיע הרגע לשינוי ויסכימו לחלוקת הנטל בהסכמה או , ששבו ויתייבשו באופוזיציה . קואליציה עם העבודה לא ניתנת לביצוע ולא תחזיק מים . אם ביבי יעשה קואליציה ללא שס וזו תתפרק תוך זמן קצר , יתכן וגם הם יתנו לו גט .
|
|
כתוב תגובה ל-
נירון קיסר
|
|
|
|
|
|
|
אמרו שהם עם ביבי |
|
16/02/13 22:52
|
|
|
|
כלומר הונאה בזמן מסע הבחירות. יש מסקנות ברורות.הם יסיימו מהר מאוד את דרכם. את בנט יאכלו מבפנים בתך המיפלגה ולפיד ישאר קטנטן בבחירות הבאות ואחר כך יעלם.
|
|
כתוב תגובה ל-
אמרו שהם עם ביבי
|
|
|
|
27 |
|
|
דודי30 |
|
16/02/13 17:56
|
|
|
|
הליכוד ביתנו
1. בנימין נתניהו – ראש הממשלה
2. אביגדור ליברמן – שר החוץ
3. גדעון סער- שר החינוך
4. יאיר שמיר – שר המדע
5. גלעד ארדן- שר המשפטים
6. סילבן שלום - שר התיירות
7. עוזי לנדאו – שר האנרגיה והמים
8. ישראל כ"ץ- שר התחבורה
9. סופיה לנדבר- שרת הקליטה
10. משה (בוגי) יעלון - שר הביטחון
11. יצחק אהרונוביץ'- שר לביטחון פנים
12. יובל שטייניץ- שר האוצר
יש עתיד
13. יאיר לפיד- שר הבינוי
14. שי פירון- שר הדתות
15. מאיר כהן- שר הפנים
16. יעקב פרי- שר להגנת העורף
הבית היהודי
17. נפתלי בנט- שר התמ"ת
18. אורי אריאל- שר החקלאות
ש"ס
19. אלי ישי- שר הרווחה
20. אריאל אטיאס- שר התקשורת
התנועה
21. ציפי לבני- שרת הבריאות
22. עמרם מצנע- שר להגנת הסביבה
קדימה
23. שאול מופז- שר לפיתוח הנגב והגליל
|
|
כתוב תגובה ל-
דודי30
|
|
|
|
|
|
|
יוסי מ |
|
16/02/13 19:30
|
|
|
|
קראתי פעמיים כדי להבין.
תגיד לי, מאיפה אתהקונה את החומר שאתה עף עליו? חומר מעולה יש לומר.
כמו הגלידה שהמדינה מממנת לנתניהו.
|
|
כתוב תגובה ל-
יוסי מ
|
|
|
|
28 |
|
|
פועה |
|
16/02/13 18:28
|
|
|
|
זה האינטרס המשותף הזמני, שנועד לנתק את הברית בין נתניהו לש"ס. זה ימשך ממש עד לתום הזמן המוקצב, ההנחה מאחריה שנתניהו יילחץ ויוותר, ההנחה שנתניהו חייב להראות לש"ס שעשה ככל יכולתו לשמר את הברית הישנה עם ש"ס אבל לא הייתה ברירה.
המטרות: למזער את דרישותיה והתנגדותה של ש"ס למינימום, לנתק את החרדים ממשרד הדתות וממשרד הפנים וממשרד השיכון, שלוש האחוזות המכניסות שהקימו לעצמם תחת נתניהו. ולאחר שש"ס תתקפל ממילא כבר לא יהיה לה קושי לנתוש את נתניהו לטובת ברית חדשה שבה יהיה לה יותר כוח פוליטי.
נתניהו אמור להבין את זה אבל אין לו אומץ להכריע עכשיו והוא יתעקש עד לרגע האחרון שכנראה יהיה לקראת תום תקופת הארכה שיבקש ותנתן לו כמקובל.
המפתח לשבירת הברית מצוי בידיה של יחימוביץ, שלא רוצה להכנס ורוצה לתפקד כראש האופוזיציה, אבל פוחדת יותר, שלפיד יהפוך לראש האופוזיציה במקומה. הדילמה הזאת תותיר אותה בהמתנה טקטית עד תום הזמן, בהנחה שנתניהו ימשיך לוותר לדרישותיה, כדי לצרפה לממשלתו כדי שלא יהיה תלוי ביאיר ובבנט.
|
|
כתוב תגובה ל-
פועה
|
|
|
|
29 |
|
|
חרותניק שרוף |
|
16/02/13 19:32
|
|
|
|
בחירות בעוד 90 יום ואז הליכוד יקבל 10 מנדטים
ביבי!! לא לעולם חוסן.
|
|
כתוב תגובה ל-
חרותניק שרוף
|
|
|
|
30 |
|
|
בינה מורביץ |
|
16/02/13 19:44
|
|
|
|
בנט לא מבין כי יאיר לפיד ומפלגתו הם בדיוק ההפך מ"הבית היהודי" ועל כך עתיד בנט לשלם מחיר פוליטי יקר.שוב מוכיח בנט כי הואנלא אמין ולא מבין בפוליטיקה.האם האינטרסים של מצביעיו ישמרו טוב יותר כאשר הוא מחוץ לממשלה?
|
|
כתוב תגובה ל-
בינה מורביץ
|
|
|
|
31 |
|
|
hamber |
|
16/02/13 19:51
|
|
|
|
בסופו של תהליך: הבית היהודי יהיה חלק מהמשלה , וגם ש"ס,
וגם יאיר לפיד.
|
|
כתוב תגובה ל-
hamber
|
|
|
|
32 |
|
|
התנהלות מגוחכת |
|
16/02/13 19:53
|
|
|
|
מעניין שביבי מעדיף כל שותף לא-טבעי לליכוד על פני 2 שותפים טבעיים ש'יש להם נוכחות' מולו. הם לא מיכי רצון או פייגלין שביבי זרק בתרגיל מסריח בבחירות הקודמות.
בסוף ביבי יאכל קש ממופז, ליבני ודומיהם שכבר הוכיחו את בוגדנותם/שינאתם לנתניהו.
חבל שאיש אינטליגנטי כביבי נכשל בגלל התנהלות אמוציונלית שלו ו/או של שרה.
|
|
כתוב תגובה ל-
התנהלות מגוחכת
|
|
|
|
33 |
|
|
על שטויות. |
|
16/02/13 21:02
|
|
|
|
|
34 |
|
|
מרים צפת |
|
16/02/13 21:23
|
|
|
|
|
35 |
|
|
Oscar |
|
16/02/13 21:31
|
|
|
|
שמן ומים לא מתערבבים.
לא נראה לי שזה יעבוד.
|
|
כתוב תגובה ל-
Oscar
|
|
|
|
36 |
|
|
דני1948 |
|
16/02/13 21:54
|
|
|
|
אם לא תהיה עדין ממשלה, ניפטר מהביקור של הכושי בישראל,
שנשארה הארץ היחידה במזרח התיכון שהוא יכול לבקר מבלי לסכן את חייו,
|
|
כתוב תגובה ל-
דני1948
|
|
|
|
37 |
|
|
מוזה |
|
16/02/13 22:55
|
|
|
|
הגם אתה תומך בהלשנה על שכנך כדי להעשיר את הקופה?
|
|
כתוב תגובה ל-
מוזה
|
|
|
|
38 |
|
|
דמר94 |
|
17/02/13 01:05
|
|
|
|
אם נהנתניהו חושב שבמידה ותתקיימנה בחירות חדשות הוא יהיה ראש הממשלה הוא טועה טעות מרה! העם מבין עכשו שבנט הוא תחליף ראוי ביותר ולכן בבחירות הבאות בנט יבחר לראשות הממשלה במקום נהנתיהו!
|
|
כתוב תגובה ל-
דמר94
|
|
|
|
39 |
|
|
מלש |
|
17/02/13 01:09
|
|
|
|
הצבעתי ביבי ברציפות משנת 81 ולא עוד. טעיתי הפעם
כשהסתבר שביבי זה עיסקת חבילה עם החרדים ולכן ללא קשר
איזה ממשלה תוקם בבחירות הבאות ליכוד נייט ואחליט בבוא\העת בנט או לפיד.
|
|
כתוב תגובה ל-
מלש
|
|
|
|
|
|
|
מציאותית |
|
17/02/13 08:28
|
|
|
|
אדם שהולך להצביע למען מפלגה זו או אחרת אני מניחה שמצביע משיקולים הגיוניים...........היכן היה ההגיון שלך אם טעית.......חראטות גם אני יכולה לכתוב על משקל
|
|
כתוב תגובה ל-
מציאותית
|
|
|
|
40 |
|
|
ביבי אנטי ציוני |
|
17/02/13 01:39
|
|
|
|
במו ידיו ביבי מקים מדינה סלאפית חרדית
מדינה שמתבססת על אנטי ציונים שלא תורמים לכלה ולביטחון
ביבי אמשים התפקחו חרדים זו סכנה לא פחותה מהסכם שגוי עם הפלסטינים
|
|
כתוב תגובה ל-
ביבי אנטי ציוני
|
|
|
|
41 |
|
|
עזרא מועלם |
|
17/02/13 02:13
|
|
|
|
בנט ולפיד נותנים לביבי את הזדמנות חייו להיות לראשונה מנהיג. לפתור את הבעיה החרדית. קודם כל עבור החרדים העניים והמנותקים משאר חלקי החברה הישראלית ודבר שני למען המשק הכלכלה החברה והצדק בישראל. דבר שני הם מאפשרים לו לפעול לשינוי שיטת הממשל. הם נותנים לו מנדט לפתור את בעית הריכוזיות במשק. מה ביבי צריך יותר מזה? הוא בן קרוב לשבעים. שיעשה במשך שנה שנתיים הסטוריה וילך לעשות לביתו כאחד המנהיגים הנערצים והחשובים שהיו כאן אם יבצע את המשימות הללו. במקום להגיד להם תודה הוא ממשיך לחזר אחרי הכוחות הרעים והשליליים בחברה הישראלית - שלי של הועדים הגדולים של החרדים המעווותים וחברי הכנסת הקיצוניים של הליכוד. חבל
|
|
כתוב תגובה ל-
עזרא מועלם
|
|
|
|
42 |
|
|
מציאותית |
|
17/02/13 07:33
|
|
|
|
לכל החולמים באספמיה........יש ראש ממשלה אחד והוא נבחר .......לכל אלה עם הכיפות שכותבים ....איך זה שאתם לא מבינים דבר אחד.........מלכות ניתנת משמיים ...אני אדם חילוני ואת זאת שמעתי מפי רב מאוד מכובד ואני מאמינה לו שאמת הם דבריו.......ולראיה בבחירות הקודמות קדימה 28 מנדטים הליכוד 27 ..........ומי היה ראש הממשלה? נכון? בנימין נתניהו...........מפלגות האווירה של לפיד ובנט בעוד 4 שנים יעלמו כלא היו......זאת תהיה עובדה .......ולמה? אלו מפלגות שאינן דואגות לאחדות העם אל לתועלתם האישית ולהרים את יוקרתם וכל מה שהם עושים זה לפעול למען כיתוב ופירוד בעם ואלוקים רואה זאת.....זה לא נעלם מעיני אלוקים........ ולכל הכותבים שלא אוהבים שמאל חרדים וכו' .....לידיעה השמאל הם חלק מהעם החרדים הם חלק מהעם הימין הם חלק מהעם......כל המפלגות זה עם שלם אחד למעט מפלגות ערביות..........בנימין נתניהו רואה זאת ופועל למען אחדות העם כדי לתת ייצוג לכל שכבודת העם............מה עושים בנט ולפיד .........מנסים לטרפד את זה...........זה לא ילך להם .......ראש ממשלת ישראל מר בנימין נתניהו בסופו של דבר יקים ממשלה מורחבת או מוקטנת את זה רק אלוקים יודע.......אבל כוונותיו של בנימין נתניהו טובות למען אחדות ישראל ולכן הוא מקבל מלכות והוא יהיה ראש הממשלה ............
|
|
כתוב תגובה ל-
מציאותית
|
|
|
|
43 |
|
|
אברהם מערב השומרו |
|
17/02/13 07:47
|
|
|
|
|
|
|
|
שקשוקה |
|
17/02/13 10:37
|
|
|
|
את לפיד אני מבינה. לא מבינה את בנט ואנשיו. האמביציה מעבירה אותו על דעתו ובדרך יביא את השמאל לשלטון ואת הכסף שנותנים להתנחלויות ואולי גם נסיגות נוספות יגלו את פרצופו האמיתי. מי שיכול להפיל את הימין הוא הימין. בבחירות הבאות גם אלה שהצביעו לבנט יצביעו ללפיד ובצדק
|
|
כתוב תגובה ל-
שקשוקה
|
|
|
|
44 |
|
|
אורי ציון |
|
17/02/13 07:52
|
|
|
|
|
45 |
|
|
שושית |
|
17/02/13 08:13
|
|
|
|
יש עתיד 19 עבודה 15 - 34
חרדים - 7
התנועה 6
קדימה 2
סה"כ 49
והנה ההמשך : 6 מר"צ = 55
עכשיו הפואנטה : אם בנט רוצה להקים ממשלה חלופית לביבי ליברמן
וש"ס הוא יצטרף ותהיה ממשלה של 67
קווי יסוד פשוטים מעטים וברורים : מיד מ"ומ עם הפלסטינים הכל גלוי ומתועד בלי חדרים סגורים , יש הצעות משני הצדדים ואין הסכמה פונים לגישור. כל החלטה שתתקבל תובא למשאל עם כל אחד בצד שלו בתוך 30 יום. כך יקבעו שני העמים את גורלם. מה שיוחלט חייב אבל חייב ליישר את הממשלה שלו לביצוע.
שוויון בנטל : העלאת שכר לחיילים לפי שכר מינימום עד השכר הממוצע במשק לקראת 1/2 שנה לפני תום 3 שנים. בהתאם, זכאות בביטוח לאומי, שכר ללומדים בהשכלה גבוהה כולל ישיבות גבוהות. מסלול ישיבות ההסדר ישתנה : שנתיים וחצי רצוף ומלא בצבא ועוד 6 חודשים לפני סיום-ישיבת הסדר ללא תשלום שכר (חל"ת).
הגבלת שכר בכירים לפי הצעתה של יחימוביץ מהכנסת הקודמת למרות שלדעתי מספיק אם יוחלט פי 10 מהשכר הממוצע ללא תוספות של בונוסים.
איסור להשתמש במושג בניה בשטחים בגלל "ריבוי טבעי". גם אני רוצה בניה מוזלת לילדיי על ידי במרכז הארץ.
להשוות תנאים של תשלומי בי"ס וחוגים וכו' בין המגזרים. או כולם משלמים או פטורים. לא חשוב היכן גרים.
בכלל, לא צריך יותר מ-8-10 קווי יסוד. את היתר ינהלו תוך כדי משילות.
אפשר וצריך להקים ממשלה חלופית לליכוד ביתנו. זה תפקיד האופוזיציה.
|
|
כתוב תגובה ל-
שושית
|
|
|
|
46 |
|
|
נירון קיסר |
|
17/02/13 10:01
|
|
|
|
אם בנט ולפיד יתעקשו על חלוקת הנטל והעלוקות החרדיות יתעקשו ולא יסכימו לשום ויתור , עדיף לו לביבי לעשות קואליציה עם לפיד ובנט ולא להתעקש ולהמשיך בחתונה הקתולית עם העלוקות החרדיות . הקמת ממשלה ללא הסדר של חלוקת הנטל , תגרום לכך שבבחירות הבאות הליכוד יצטמק עוד יותר . זה לא רק "טרנד" נגד חרדים הם פשוט עברו כל גבול וחייבים לעצור אותם לפני שיהיה מאוחר מדי . קראתי באחד המקומות ש 30% מתלמידי כיתה א' באים מהחרדים משמע , בעוד 10 שנים הם יהיו כאן רוב ונהפוך למדינת חומייניזם חרדי !
|
|
כתוב תגובה ל-
נירון קיסר
|
|
|
|
47 |
|
|
רפי לאופרט |
|
17/02/13 11:25
|
|
|
|
בין המפלגות המיועדות להשתתף בקואליציה הקרובה, קיימת הסכמה רחבה למדי בנושאי פנים. בשאלת ההשתתפות בנטל - חרדים + ערבים - תהיה תמיכה גם מצד מפלגות מחוץ לקואליציה. אם החרדים יפרשו, תשאר ממשלה עם רוב מצומצם, ואם לאו תוכל להתקדם כך - אזי בחירות חדשות מהירות.
הליכוד חייב להוביל בשנים מתוך ארבעת הנושאים המרכזיים: איראן, נסיון מדיני, תקציב והקלה ביוקר המחיה, השתתפות בנטל שינויים ממשליים ולחימה בביורוקרטיה.
המבנה הנכון מבוסס על הקצאה של 4.5 חכ"ים לכל שר. בקואליציה של של 88 ח"כים פרוש הדבר הוא עד 20 שרים + ראש ממשלה.
החלוקה הנכונה:
שלב א':
ליכוד ש"ס בנט חרדים או לפיד (עם חרדים ללא לפיד - 61 ח"כים. עם לפיד ללא חרדים וש"ס (62 ח"כים).
שלב ב':
צרוף ליבני (6) וקדימה (2) (סה"כ 70 או 71 ח"כים).
שלב ג': צרוף לפיד או החרדים, מי שלא צורף /הצטרף בשלב הראשון (סה"כ 89 ח"כים)
לפי 4.5 ח"כים לשר, תהיהחלוקת התיקים כדלקמן:
ליכוד ביתינו - 7 שרים
לפיד - 4 שרים
בנט - 3 שרים
ש"ס 2 ו-1/2 שרים (1/2 = סגן שר)
חרדים 1 ו- 1/2 שרים
התנועה 1 ו- 1/2 שרים
קדימה 1 שר
סה"כ: 19 שרים + רוה"מ (ועוד שלושה סגני שרים, לפי צורך תוספת של 2 סגני רו"מ בנוסף להיותם שרים, ושני סגני שרים נוספים)
לאחר סיכום עקרונות אלה, וקביעת מובילים/שותפים מרכזיים מבין המפלגות הגדולות בכל אחד מהנושאים העקרוניים, יחולקו גם התיקים.
בכך מושג גם העיקרון של צימצום משמעותי במספר המשרדים השרים וסגני השרים בממשלה הבאה.
התאמות של תחומי אחריות וסמכויות ביצוע אפשריות גם מבלי להגדיל את מספר השרים או סגני השרים, ע"י שינויים והתאמות בחוק או בתקנות.
|
|
כתוב תגובה ל-
רפי לאופרט
|
|
|
|
|
|
|
דאגנית |
|
17/02/13 13:04
|
|
|
|
שטויות במיץ עגבניות.
|
|
כתוב תגובה ל-
דאגנית
|
|
|
|
48 |
|
|
מיכאלאא |
|
18/02/13 16:58
|
|
|
|
כל הכבוד ללפיד ובנט שמשכילים לא לוותר על עקרונות לפיהם נבחרו וקיבלו אמון ציבורי גדול
אם יהיו בחירות חדשות רבים ימשיכו להצביע להם וחדשים יצטרפו.
פרצופו של ביבי נגלה פעם נוספת שמוכן לשלם כל סכום מכיסנו שיהיו לו 18 ח"כים רובוטים מהמפלגות החרדיות.
בנט ולפיד - המשיכו כך!
|
|
כתוב תגובה ל-
מיכאלאא
|
|
|
|
49 |
|
|
כלב מוכה , |
|
19/02/13 06:08
|
|
|
|
עננה חדשה מרחפת בשלוה מעל הפוליטקאים ,,,,
מרביתם שכחו את אשר הבעיחו - ולמענם אף הצבענו,,,,
וראה זה פלא - בנט , ויאיר לפיד - עומדים על עקרונות שלהם !!!
כל הכבוד לכם !!! דרכם נחושה , לבסוף ביבי יתרצה ,,,,,
ולאלטרנטיבה =נשב באופוזיציה ,,,, ונעשה לביבי את המוות !!! אל דאגה , הוא מודע לתרחיש זה ,,,,
הוא מפחד מכך !!!
האובססיה של ביבי להיות ראש הממשלה ,תגרום לו לעשות טעויות -וסבל לעם ישראל !
|
|
כתוב תגובה ל-
כלב מוכה ,
|
|
|
|
50 |
|
|
Jo Katz |
|
22/02/13 15:57
|
|
|
|
Lapid disappoint even his electorate of frehot.
He has to cool down his mania grandiose; otherwise he will finish like Livni.
|
|
כתוב תגובה ל-
Jo Katz
|
|
|
|
51 |
|
|
ג'ו כץ |
|
22/02/13 16:06
|
|
|
|
אפילו פרכות שבוחרו לפיד מאוכזבות ממנו.
הוא צריך לרסן מאניה הגרנדיוזה שלו, אחרת הוא יגמור כמו ציפי.
|
|
כתוב תגובה ל-
ג'ו כץ
|
|
|
|