s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ממשלת פרו הסגירה את העבריין דן כהן לישראל
מאת: יואב יצחק  |  16/03/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כגודל הגאונות כך גודל השטניות.
  אהוד פרלסמן   16/03/13 02:18
ראיתי פעם תוכנית בטלוויזיה על הסיפור הזה, והיתה איזו בחורה, שנדמה לי שהיתה גם כן דירקטורית בחברת החשמל, שהתנגדה לעסקאות האלה, והיא אמרה עליו "כגודל הגאוניות כך גודל השטניות". אם הוא יוסגר תהיה זו שמחה גדולה, ואולי גם ישראל תחליט להילחם בשחיתות, ותנסה לברר כיצד נתנו לו לצאת מהארץ אחרי שכבר הובררו החשדות נגדו, והאם היתה להחלטה לתת לו לברוח קשר לעובדה שהבת שלו היתה נשואה לבן של אהרן ברק, נשיא בית המשפט העליון. הלואי!!!
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
מחותן עם אהרון ברק! זה הקשר?
  לא אהוד   16/03/13 06:56
האם נכון שאהרון ברק הוא עתיר נכסים? (17 דירות כפי שפורסם כמה פעמים בעיתונות) ואם נכון מקורות נכסיו מוסברים כחוק כמתחייב בהצהרות הון במס הכנסה?
כתוב תגובה ל- לא אהוד
18...17 זה השנים של ליברמן
  וייס2   16/03/13 09:14
חנן וייס
כתוב תגובה ל- וייס2
גם לאהרון ברק יש חברים
  אספסוף   16/03/13 07:27
גם לאהרן ברק יש חברים 24/08/2003 | יוסי דר
ראש הממשלה סופג, כידוע, לאחרונה ביקורת קשה על שפעל תוך ניגוד אינטרסים בכך שסייע לחבריו מכפר מלל. מתברר שתופעת הסיוע לחברים - תוך ניצול המעמד והתפקיד - פושה ומשגשגת גם במערכת המשפט - בראש המערכת ממש - והמקרה להלן יעיד:
בשלהי שנת 2000 בוחרת מועצת המנהלים של "אל-על" איש ושמו דוד חרמש לתפקיד מנכ"ל החברה. התקשורת מבשרת לציבור דבר הבחירה. בעקבות המינוי מגישה "התנועה למען איכות השלטון בישראל" עתירה לבג"צ כנגד שר התחבורה, שהמליץ על המועמד וכנגד יו"ר דירקטוריון "אל-על" יוסף צ'חנובר, שהוביל את המינוי בישיבת הדירקטוריון. העמותה מבקשת מבג"צ לבטל את המינוי בשל פגמים קשים ובסיסיים שנפלו, לטענתה, בהליך הבחירה. לטענת העמותה, הדירקטוריון לא נקט אמצעים סבירים לאיתור המועמד הטוב ביותר, וכל חמישה עשר המועמדים שהגישו מועמדותם לתפקיד, בנוסף לחרמש, נפסלו על הסף מבלי שהוזמנו כלל לראיון ומבלי שנתבקשו לספק נתונים נוספים אודות עצמם. העמותה מוסיפה, כי: "הזיקה הברורה בין השר הממונה לחרמש מעלה ריח רע של שיקולים זרים ובלתי ענייניים אשר הביאו לפגמים המהותיים בהליך הבחירה".
התקשורת מגלה עניין בסיפור ומביאה לידיעת הציבור דבר העתירה ונימוקיה. כך למשל, מתפרסם בעיתונות מאמר שכותרתו "קשרים חשובים מכישורים", ובו נטען בין היתר כי: "הסיבה להליך התמוה היא שמדובר במי שהומלץ על-ידי שר התחבורה אמנון שחק, והרי "אל-על" היא חברה ממשלתית שבאחריות שר התחבורה. שחק הכיר את חרמש בעת שזה שימש קצין שלישות בחטיבה 35, כששחק היה סגן מפקד החטיבה, והנה שוב מופעלת הברית הגברית הלא קדושה למינוי בכירים במשק. שוב הוכח שהמינויים לחברות הממשלתיות אינם המתאימים ביותר. כל מי שנשאל בקשר לחרמש... מציינים שהתפקיד של מנכ"ל אל-על גדול עליו בכמה מספרים. אין לו ידע בתעופה וניסיון בתחומי התיירות. כל תפקידיו בעבר היו בחברות ממשלתיות, ומעולם לא היה מדובר בתפקיד עסקי בשוק תחרותי... התנהגותו של יו"ר אל-על, יוסף צ'חנובר, בפרשה מעוררת גם היא סימני שאלה. האם צ'חנובר היה ממנה את חרמש למנכ"ל אילו היה מדובר בחברת תעופה פרטית שבבעלות צ'חנובר? אני מנחש שלא. האם שחק היה עושה זאת? גם כאן אני מנחש שלא. אך כשמדובר ברכוש ציבורי, הקשרים חשובים מהכישורים. מדרך המינוי, ניתן לנחש ששחק רצה במינוי כדי שהמנכ"ל, מקורבו, "יהיה חייב לו", וכך יוכל לשלוט בחברה באופן ישיר.
ניתן רק להמשיך ולנחש שצ'חנובר ידע שאם לא יבין את רצון שחק, אפשר להחליף גם אותו, כי מועד סיום הקדנציה של צ'חנובר הוא פברואר 2001". יושב ראש מועצת המנהלים של אל-על, יוסף צ'חנובר, מגן על החלטת הדירקטוריון וטוען כי "אני חושב שפעלנו כראוי ובחרנו את האיש המתאים ביותר מבין כל המועמדים". ממתינים לדיון בבג"ץ.
הנשיא ברק ממנה את הרכב השופטים, ובראשו - את עצמו. יום הדיון מגיע. הצדדים תופסים את מקומותיהם באולם. עיון אחרון בניירות. מגיע הרגע. והנה - הדיון מסתיים טרם שהחל! הנשיא ברק מודיע לתנועה לאיכות השלטון כי אין פגם בהליך המינוי של חרמש, ומציע לתנועה למשוך את עתירתה - שאם לא כן הוא יטיל עליה הוצאות כספיות. עורך הדין של התנועה מבקש פסק זמן להתייעצות עם הממונים עליו, וכתום ההתייעצות - מושך את העתירה כהצעת הנשיא. הנשיא ברק חותם את ההליך בפסק דין בן תריסר מילים בזו הלשון: "בהמלצתנו, חזרה בה העותרת מהעתירה, ואנו מוחקים אותה בלא לעשות צו להוצאות". זהו! נסתם הגולל. מוות ללא כאבים. צ'חנובר מרוצה. על הפרק עומדת, כידוע,
כתוב תגובה ל- אספסוף
אין דבר כזה חברה פרטית...
  רק בתאוריה   16/03/13 09:23
החברות ששורדות כמו אל על...הן חברות ציבוריות או גדולות או בינוניות שעובדות מול גופי המדינה... חברה פרטית באמת שחיה מעסקים בינה לבין חברות פרטיות אינה אפשרית בישראל, בה שלטון הפקידים שולט.. תשובה, לבייב, דנקנר ודומיהם חיים ממשכורת של שכיר..אותה משלמות החברות שבבעלותן ... אבל את הכסף הם מקבלים מהלוואות ואג"ח (סוג של הלוואה), שלא יחזירו לעולם... גם אל-על לעולם תחייה מתקציב המדינה...ידע בניהול עסקים לא קיים בארץ... חנן וייס
 חנן וייס
כתוב תגובה ל- רק בתאוריה
גם לאהרון ברק יש חברים 2
  אספסוף   16/03/13 07:37
זהו! נסתם הגולל. מוות ללא כאבים. צ'חנובר מרוצה. על הפרק עומדת, כידוע, גם הארכת כהונתו כיו"ר מועצת המנהלים של "אל-על". ברק הסיר מכשול מן הדרך. התקשורת, שליוותה את ההליך מתחילתו, מדווחת לציבור כי התנועה לאיכות השלטון משכה את העתירה.
חייבים לשאול: הייתכן שהעתירה של התנועה לאיכות השלטון היתה כה חסרת בסיס עד שהיה צריך למשכה בלא כל דיון, ותוך "איום" בהטלת הוצאות? והייתכן שמאמר הביקורת המפורט לעיל הוא סתם גיבוב של מילים? ברק מוכיח - שוב הפעם - שהחוק והמשפט נמצאים אצלו בתחתית הסולם. שאם לא כן, הוא היה נרתע מלמנות את עצמו לדון בתיק שאחד מבעלי הדין בו - ולמעשה בעל הדין העיקרי - הינו יוסף צ'חנובר. אמרנו "בעל הדין העיקרי" כיוון שהעתירה היתה בראש ובראשונה כנגד צ'חנובר כמי שישב בראש מועצת המנהלים שמינתה את המנכ"ל. וכל זאת בתקופה רגישה לצ'חנובר עצמו - תקופה שבה, כאמור, עומדת על הפרק הארכת כהונתו הוא כיו"ר מועצת המנהלים. השופט ברק ידע היטב, שבמנותו את עצמו לדון בעניינו של צ'חנובר הוא קולע את עצמו לניגוד אינטרסים חריף.
במה דברים אמורים: ברק, שלמד משפטים במסגרת העתודה האקדמאית, הוצב - במסגרת שרותו הצבאי - בלשכת היועץ הכספי לרמטכ"ל (יצוין אגב, שעיון בקורות חייהם של ברק וצ'חנובר מגלה ששניהם בני אותו מחזור (בשנים 54-58) בפקולטה למשפטים של האוניברסיטה העברית). ברק לא מצא עניין בתפקידו בלשכת היועץ הכספי לרמטכ"ל, וביקש לעבור ללשכת היועץ המשפטי של משרד הביטחון - אך מבוקשו לא ניתן לו. רק כשהיה כבר בשרות מילואים השיג ברק את מבוקשו. היה זה הודות לצ'חנובר שהיה אז יועצו המשפטי ומקורבו האישי של שר הביטחון משה דיין. צ'חנובר הקים באותם ימים יחידת מילואים של משפטנים שתסייע בעניינים משפטיים הנוגעים למשרד ובחר, בין היתר, את ברק לשרת באותה יחידה.
מתכונת התפקיד היתה כזו שברק וחבריו היו מתייצבים לשרות כל אימת שהמשרד נזקק לשירותיהם (יצוין, בהקשר זה, שאז גם נוצר הקשר בין ברק לבין דיין - קשר שהתהדק והלך עם השנים). צ'חנובר, שכאמור הביא את ברק ליחידת המשפטנים שהקים, מספר כי: "ברק בלט כבר אז בידע המשפטי שלו, ביכולת הניסוח ובתפיסה. בעבודה אתנו במשרד הביטחון הוא התבלט מאד". הנה כי כן, קשריהם של ברק וצ'חנובר לא היו קשרי היכרות בעלמא.
צ'חנובר, לא רק שסייע לברק להשיג את חפצו ולעבור ליחידת המילואים במשרד הביטחון, אלא ששם גם העסיקו במתכונת שפורטה לעיל. כל מה שפורט לעיל - די היה בו כדי לחייב את השופט ברק לפסול עצמו מלדון בעניינו של צ'חנובר. פסילתו של ברק התחייבה על-פי המבחנים שהוא עצמו קבע. ואם בכל המסופר לעיל לא די, הנה אנו למדים שבתחילת שנת 2001 - זמן לא רב לאחר הדיון בעניין "אל-על" וצ'חנובר בבג"צ - מתארח השופט ברק לערב בביתו של צ'חנובר בסביון. הארוע שהתקיים אז בביתו של צ'חנובר מעניין כשלעצמו: ברק פגש שם את ראש הממשלה הנבחר אריאל שרון וקיים עימו שיחה ממושכת - לאחר תקופת ארוכה של נתק בעקבות דוח ועדת כהן (על פגישה כזו ניתן לומר, שחשיבותה בעצם קיומה. מכל מקום, העובדה שהפגישה הדיסקרטית והמיוחדת הזו התקיימה בביתו הפרטי של צ'חנובר דווקא - יש גם בה כדי ללמד על עומק הקשרים שבין ברק לצ'חנובר. היעלה על הדעת ששופט - נשיא בית המשפט העליון - ידון בעניינו של בעל דין עימו הוא נמצא בקשרים הכוללים אירוח בביתו?! עוד קו אדום נחצה.
וכשאלה הם פני הדברים, ניתן להבין טוב יותר מדוע הבריח השופט ברק את התנועה לאיכות השלטון מאולמו. אין זה אלא שהשופט ברק ניצל כאן את האמון (העיוור?) שנו
כתוב תגובה ל- אספסוף
גם לאהרון ברק יש חברים 3
  אספסוף   16/03/13 07:56
וכשאלה הם פני הדברים, ניתן להבין טוב יותר מדוע הבריח השופט ברק את התנועה לאיכות השלטון מאולמו. אין זה אלא שהשופט ברק ניצל כאן את האמון (העיוור?) שנותנת בו התנועה, ביודעו שהיא לא תהרהר אחר דבריו. כך נוצר מצב, שהציבור מתוודע, באמצעות כלי התקשורת, לטענות קשות - ומפורטות - הנוגעות לנסיבות מינויו של מנכ"ל "אל-על", ואז מגיע השופט ברק ומועך את העתירה ישר לפח. כל שהיה צריך הוא לשכנע את העמותה למשוך את העתירה וחסל. וכך גם משך ברק את השטיח מתחת לרגלי העיתונות והשתיק באחת את הביקורת כנגד המינוי. במילים אחרות: כיוון שהתנועה לאיכות השלטון היא זו שמשכה את העתירה - את השאלות והתמיהות יש להפנות אליה ולא אל ברק.
הטענות הקשות - כפי שבאו לידי ביטוי בעתירה ובעיתונות - נותרות, איפוא, כעננה מעל המינוי באין פסק דין שיבררן. ובאין פסק דין - אין גם ביקורת על פסק הדין. רווח נקי ממש. הנה כי כן, השופט ברק מגלה את יחסו האמיתי לצורך לקיים דיון משפטי ענייני ולברר את האמת. והוא גם מגלה את יחסו - האמיתי - לעיתונות במדינה דמוקרטית ולזכות הציבור לדעת. ומה על שלטון החוק? הכל מוקרב על מזבח ניגוד האינטרסים. נפסדותו של ההליך בולטת לעין גם על רקע התרחשות מאוחרת יותר.
במה דברים אמורים:
כעבור זמן, לאחר שמשכה את עתירתה בעניין מינוי מנכ"ל אל-על, מגישה התנועה לאיכות השלטון עתירה אחרת לבג"צ, והפעם בעניין מינוי מנכ"ל רכבת ישראל. אלא שהפעם, השופט ברק - שמינה עצמו גם לתיק זה - דן בעתירת העמותה בכובד ראש ונותן פסק דין מנומק המתווה את השלבים השונים בהליך המינוי של מנהלים. התנועה לאיכות השלטון מתקשה, מן הסתם, למצוא את ההבדלים ולהסביר לעצמה כיצד זה שבעניין אל-על הציע להם השופט ברק למשוך את העתירה - תוך איום בהטלת הוצאות - בעוד שבעניין רכבת ישראל זכתה התנועה לדיון ענייני ולפסק דין מנומק. ואכן, התנועה לאיכות השלטון איננה שלמה עם משיכת עתירתה בעניין אל-על, שכן פורסם כי: "בתנועה ציינו כי הם עדיין סבורים שבהליך מינויו של חרמש נפלו פגמים מהותיים". ניגוד האינטרסים שבו היה נתון השופט ברק, בשל קשריו עם צ'חנובר - מסביר הכל. חרמש נכנס, איפוא, לתפקידו והנה - כעבור כשנה בלבד הוא מתפטר. ברור שתקופת כהונה כה קצרה מצביעה - היא עצמה - על דבר מה לא תקין ובוודאי שאיננה מוסיפה בריאות לחברת אל-על. ואכן, הדיווחים בתקשורת אודות נסיבות עזיבתו של חרמש נראים כמו סוגרים מעגל עם הסיבות להתנגדות למינויו כשנה קודם לכן.
האם לשופט ברק - לאור התנהלותו בתחילת הדרך - חלק בתוצאה הזו?
כך או כך, התנהלותו של השופט ברק, כפי שתוארה לעיל, חמורה בלא קשר לתוצאה.
השופט ברק מגלה לא אחת שקיים פער בלתי נסבל בין אמות המידה שהוא נוקט כלפי עצמו לבין אלו שהוא נוקט כלפי זולתו. הפער המקומם הזה מתגלה במלוא חומרתו בסוגיית ניגוד האינטרסים. ואם מביאים בחשבון כי בעניין צ'חנובר, הנשיא ברק - מכוח סמכותו לשבץ את השופטים - בעצם מינה את עצמו לשבת בהרכב, כי אז יש להגיע למסקנה העגומה שברק למעשה נכנס מרצונו למצב ניגוד האינטרסים הזה, במטרה להשיג את התוצאה שחפץ בה. הנה כי כן, דבר חמור ביותר הוא ששופט יושב לדין בתיק פלוני כשהוא נתון בניגוד אינטרסים, ואינו פוסל עצמו מלדון באותו תיק. אבל בעניין צ'חנובר חמור הדבר שבעתיים: שכן, כפי שכבר אמרנו, עניינו של צ'חנובר לא התגלגל לידיו של השופט ברק בדרך מקרה, אלא השופט ברק מינה עצמו - ביוזמתו הוא - לדון בתיק המסויים הזה. ואם השופט ברק מינה עצמו - למרות ניגוד האינטרסים - לדון בתיק, כי אז אין מנוס
כתוב תגובה ל- אספסוף
לאדון אספסוף: האמת שאין מנוס מ
  שולם   16/03/13 09:26
לאדון אספסוף: האמת אין מנוס מהמסקנה שהשופט בדימוס אהרון ברק הוא מ........ופ ........... .נו......... נב.........כמ ........ רא........ אר............ וכל אחד ימלא את החללים המסומנים בנקודות כיד המחשבות הנוגות העולות בראשו. אכן כסדום היינו ולעמורה דמינו. ובעזרת השם נגאל והאלוקים ימטיר אש וגופרית אנשיה כאשר עשה לסדום ועמורה. (אולי באמצעות הגרעין האירני ואחמדינגאד שליחו של עושה הצדק במרומים?).
כתוב תגובה ל- שולם
ספרו של עו"ד דר,"ברק ומנעמי
  בני בנקר   16/03/13 10:52
שילטון החוק", מציג את השופט/פוליטיקאי אהרון ברק ערום ועריה.ספר חובה לכל מי שחפץ להכיר את אהרון ברק האמיתי.
גם העזרה והחיפוי שנתן לידידו האישי זמיר, שהיה היועץ המשפטי לממשלה בתקופת הטבח בסברה ושתילה,בהיותו חבר בועדת כהן פורסמה.ברק דאג לכך שאשם עקרי בהחלטת הממשלה לאפשר כניסת נוצרים למחנות הפליטים,היועץ המשפטי זמיר שישב בישיבת הממשלה שאישרה זאת, על תקן של הקוף המפורסם: לא רואה,לא שומע ולא מדבר,לא יואשם במאומה ואפילו לא יאומן,לא יזומן לעדות !!! גם על החיפוי הזה כתב עו"ד דר ספר מאלף.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
הבחורה שראית, הייתי אני
  עדה רבון   16/03/13 09:58
כתוב תגובה ל- עדה רבון
כל הכבוד!!! למה לא תכתבי מאמר?
  אהוד פרלסמן   16/03/13 10:40
באתר הזה כל אחד יכול לכתוב מאמרים. גם אני כותב לפעמים, ואני בטוח שרבים מהקוראים ישמחו לקרוא מאמר שלך שיסביר לנו מה בדיוק קרה שם, כי מובן מאליו שאנחנו לא יכולים להבין כמוך את הפרטים. אם תרצי הנחייה כיצד מכניסים כאן מאמר, אשמח לעזור לך בדוא"ל udikhamudi@gmail.com
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
האם ניתן להכניס מאמא/טור
  השועל   16/03/13 12:24
האם ניתן להכניס מאמא/טור שלא כתגובה אלא רגיל בתור שכזה אך בשם מקלדת?
כתוב תגובה ל- השועל
הנחיות להוספת מאמר.
  אהוד פרלסמן   16/03/13 13:02
בעמוד הראשי הולכים לצד שמאל עד הסוף למטה, ומוצאים ריבוע שכתוב בו "בימה חופשית". מקליקים על המילים האלה, ומגיעים למסך שיש בו מספר ריבועים וביניהם "מאמרים" שבתחתית הריבוע רשום "הוספת מאמר". מקליקים על מילים אלה ומגיעים למסך של "הוספת מאמר", ושם צריך להכניס את השם ואת הדואר האלקטרוני, ואת כותרת המאמר, תקציר המאמר (לא חובה) ואת המאמר עצמו, ולמטה יש ריבוע אדום שכתוב בו "שלח". לוחצים עליו והמאמר מתקבל.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אסור להיות עלי התאנה...
  אזרח שלא נספר   16/03/13 11:02
אסור להיות עלי התאנה של השחיתות...אסור לשתוק כשהעוול נעשה, השופטת ורדה אלשיך שקובעת גורלות של רבים מהעסקים מי לשבט ומי לחסד וכמה יעשקו הטיקונים חבריה את הפנסיה שלנו - רק לאחרונה נתפסה מזייפת פרוטוקול של משפט שנעשה בפניה, עדות שקר - עבירה פלילית., הדחה לדבר עבירה-עבירה פלילית -כולנו שתקנו. שר המשפטים נאמן בעליו של משרד עורכי הדין הגדולים במדינה - שעורכי דינו יופיעו ומופיעים לפני השופטת אלשיך, זה אותו נאמן שאיים על עורך הדין שהתלונן על הזיוף, ולא פיטר אותה - פרשת הרפז, סער, בדיחה ליד מערך זיוף המשפט. לאחרונה המשרד של נאמן קיבל מיליונים מההחלטות של אלשיך. אנחנו שתקנו כשורדה אלשיך VARDA ALSHECH הובילה לסגירת פיקנטי, בשמם של בעלי ההון, יצרני המזון ורשתות השיווק שהקימו קרטל לחיסולה של פיקנטי, כאשר בראש הובילה אסם, שחששה כי חטיף הבוטנים של פיקנטי עומד לעשות מהפך ולנצח עסקית את הבמבה של אסם. אנחנו שתקנו כשהשופטת ורדה אלשיך VARDA ALSHECH לא הכחישה שהשתמשה בהאזנת סתר לא חוקית וסירבה לומר איך הגיע אליה אותה האזנת סתר. את התמורה קיבלה משפחת אלשיך בהמשך וכיום בעלה של השופטת אלשיך דירקטור באסם. בעקבות נפילת פיקנטי - יצרני המזון העלו את מחירי המזון - ואתם משלמים את המחיר עד היום. VARDA ALSHECH ומי יודע כמה חברת הייעוץ העסקי של משפחת אלשיך מקבלת? אנחנו לא עוד עלי התאנה של השיטה, נקרא בקול גדול את שירו של נימלר: שיר מחאה ידוע של נימלר כנגד שיתוף הפעולה וכנגד השתיקה של הרוב הדומם הינו: "לא הרמתי את קולי בגרמניה לקחו הנאצים תחילה את הקומוניסטים, אני לא הרמתי את קולי, כי לא הייתי קומוניסט, ואז הם לקחו את היהודים, ואני לא הרמתי את קולי, כי לא הייתי יהודי, ואז הם לקחו את חברי האגודים המקצועיים, ואני לא הרמתי את קולי, כי לא הייתי חבר אגוד מקצועי, ואז הם לקחו את הקתולים, ואני לא הרמתי את קולי, כי הייתי פרוטסטנטי, ואז הם לקחו אותי, אך באותה עת כבר לא נותר אף אחד שירים את קולו למעני."
כתוב תגובה ל- אזרח שלא נספר
בהמשך לשיר המצוטט
  רועה העצים   16/03/13 14:36
לו נשאב מעט אומץ מאליזה ואוטו המפל (otto and elise hampel ) ,גרמנים מפשוטי העם ,שבהעדר כל תמיכה נלחמו, בדרכם, בנאצים ונרצחו בשל כך. אצטט את דברי אוטו קוונגל – דמותו הספרותית של אוטו המפל כפי שהונצחה בספרו המדהים של הנס פאלאדה “לבד בברלין” (פן הוצאה לאור, ספרי חמד, ידיעות אחרונות, מגרמנית יוסיפיה סימון ע”מ 490)
“לא, את זה לא תבין. לא משנה אם אחד נלחם או עשרת אלפים, כאשר האחד מבין שעליו להילחם, הוא נלחם, בין אם יש לוחמים נוספים לצדו ובין אם לאו. אני הייתי חייב להילחם והייתי ממשיך ועושה זאת.”
כתוב תגובה ל- רועה העצים
מדבריך יוצא שאולמרט גאון גדול
  עובד אלילים   16/03/13 11:44
אהוד אולמרט הינו המושחת הגדול ביותר שהיה לעם ישראל בכל ההיסטוריה שלו. אם יש מי שיודע אחרת אבקשו לתקן את שגיאה זו.
כתוב תגובה ל- עובד אלילים
2
אני מאמינה בחפותו של דני
  נאוה מהצפון   16/03/13 06:29
שאביו היה יליד טבריה, והוא עצמו עורך דין מבריק.
כתוב תגובה ל- נאוה מהצפון
נכון...שופט שהבריח כסף לכיסו
  סליחה כתבת הבריק.   16/03/13 09:30
חח... ולכן צריך למנותו לעליון...שם השוחד נקרא "היסוד הנפשי", ע"ע ה"עליונה" דורנר... ע"ע גם הספר, "העליונים" של נעמי לויצקי... חנן וייס
 חנן וייס
כתוב תגובה ל- סליחה כתבת הבריק.
גרתי זמן מה בטבריה....
  שמואל דן   16/03/13 09:40
וטברינים אסלים ניסו כל הזמן לשכנע אותי ש"טברינים הם לא גנבים ולא עברינים".לפי אמונתם והבנתם כל הגנבים והעברינים הם ילידי מקום אחר. .... "לו יהי..."

בנתיים הוא זכאי ויזכה לטיסת חינם חזרה בערב הפסח. ואולי השופט המהולל בדימוס יהיה סניגורו...
כתוב תגובה ל- שמואל דן
האמונה היא מפלטם של הטפשים
  אלישמע   16/03/13 09:58
כתוב תגובה ל- אלישמע
דן כהן מודה בלקיחת השוחד!
  עזרא מנצור   16/03/13 10:41
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
לנאוה מהצפון
  דידה   16/03/13 18:01
אני מבין שדן כהן ברח מהרץ לפרו הרחוקה "רק" בגלל יושרו, לא כך נאוה? זה שאת מכירה את המשפחה אינו מקנה לו תעודת יושר. אדם המתחמק ומסתתר כל כך הרבה שנים ברור שהדבר אינו נובע מזה שהנ"ל נמנה עם חצרו של הרבי עקיבא או שמעון בר יוחאי אלא נמנה אל הארכי פושעים נוסח משפחת שרון ותלמידו המובהק אולמרט, שכולו קנוניה ופשע מתמשך. קשה לי להאמין שבנושא דן כהן אין לאולמרט ומשפחת שרון יד ורגל ונחלה במזימות הפשע. ולגבי השופט ברק פורסם פעמים אחדות באתר ynet שאיש רכש במסגרת הוצאה לפועל 16 דירות בירושלים ובתל אביב. עד עכשיו טרם שמענו ממנו הכחשה. אבל התקשורת אצלינו כמו התקשורת מאתרגת מהמונח אתרוג את יקיריה בפרט שרוח שמאל נושבת מכיוונם. לכן קיימת סבירות גבוהה "שהשופט" דן כהן דינו בסופו של תהליך יהיה שלושה חודשי השעיה. וגם זה יקרה לאחר דיון קצר של 16 שנה כמו הקרדיולוג סמולנסקי.
כתוב תגובה ל- דידה
גם אני מאמין בחפותו של אולמרט
  עובד כוכבים ומזלו   16/03/13 19:24
אל תשכחו שבית המשפט ״זיכה״ את אולמרט מכמה אישומים מחמת הספק (בדין ישב צוות שופטים שבייש את שופטי סדום ועמורה). גם אם היה זיכוי ואפילו חלקי לאולמרט, דנ כהן ואהרון ברק צדיקים גמורים.
כתוב תגובה ל- עובד כוכבים ומזלו
3
מאפשרים לחברת סימנס לזכות ב
  למה   16/03/13 07:32
מיכרזים. בארץ? החברה המשחדת זכתה במיכרז גדול ברשות שדות התעופה.
כתוב תגובה ל- למה
4
השמחה מוקדמת ,
  בשורה טובה   16/03/13 07:56
צריך לייבא שופטים שאין להם קשר עם השופט כהן המושחת.
כתוב תגובה ל- בשורה טובה
זו בדיוק הצרה
  רינטינטין   16/03/13 08:13
כדי להיות משפטן בארץ צריך ללמוד בארץ לפחות חלק, כי לכל מדינה חוקים משלה. לכן התלות בממסד המשפטי כה גדולה, כולם מקושרים אל כולם.
כתוב תגובה ל- רינטינטין
את השופט הזה לא צריך לשפוט. צר
  עובד אלילים   16/03/13 11:51
צריך להעמיד לפני כיתת יורים במו שנהוג בארצות בהן יש משפט וגזר דין צדק.
כתוב תגובה ל- עובד אלילים
5
לחשוב על אהרון ברק כעל
  בני מירושלים   16/03/13 09:32
אדם נגוע באינטרסים אישיים על גבול השחיתות: יש לו ממי ללמוד במשפחתו (דן כהן), והצורה שאשתו אלישבע התמנתה לשופטת בבית משפט לענייני עבודה (עם כל כשליה במערכת זו) והעובדה שאהרון ברק על פי התקשורת הוא בעל 30 עד 30 דירות.....איך מגיעים להון כזה?
כתוב תגובה ל- בני מירושלים
הצדיק הגדול אהרון ברק ילך לבקר
  גם אני מירושלים   16/03/13 17:55
הצדיק הגדול אהרון ברק ילך לבקר את המחותן, ידידו וחברו הטוב, לחזק את ידו ולעודד את רוחו ולהבטיח לו שיפעל אצל כל חבריו וידידיו, שיוציאו תחת ידם פסק דין צודק ויצא לחופשי זך וזכאי, בעזרת שמו יתברך על פי האחווה הנהוגה והמקובלת של הקליקה.
כתוב תגובה ל- גם אני מירושלים
6
שוחד...מחותן של אהרון ברק...
  ח"ח...נשיאות   16/03/13 09:40
עם רקע כשלו וייחוס כשלו, מתאים להיות נשיא המדינה... האם היה נשיא בישראל שלא קיבל שוחד...כספי ו/או מיני... פרס החכם בניגוד לקצב הלא חכם מינה את חברותיו לכנסת..
 פרס החכם
כתוב תגובה ל- ח"ח...נשיאות
7
למה כל הטרחה..הוא כבר
  חילק את כספו   16/03/13 09:45
למה כל הטרחה..הוא כבר חילק את כספו... למשפחה ול"קרובים" ולשאר חצי המדינה שהשתתפה בחגיגה.. נניח שיושם במעצר בית...המדינה תממן לו שמירה על הבית מפני פורצים... נניח בכלא...המדינה תממן אותו... אף אחד לא יבקשו להחזיר את הכסף... חנן וייס, סא"ל (במיל' פעיל) שופט בכיר בדין משמעתי משטרה צבאית, כלא 4 קצין משטרה לשעבר מנכ"ל תאגיד מומחה לעבירות שוחד ושחיתות של פקידי/קציני מדינה, שרים ויועצים, בכירים...
 שופט בכיר בדין משמעתי
כתוב תגובה ל- חילק את כספו
8
לתת מעמד עד מדינה לשופט כהן
  אביב שיר   16/03/13 09:46
השופט דן כהן אדם מוכשר ויכל להמשיך ולכהן כשופט ולהגיע עד מעמד נשיא בית המשפט העליון לקחת שוחד ומכיוון שהפרקטיקה הנהוגה בישראל ששופטים הגונים ואין לחקור אותם אזי לעולם הוא לא היה נתפס!!! היום יש רינונים קשים על השופטת השנויה במחלוקת ורדה אלשיך ומעשים תמוהים מאוד שיש לחקור לעומק את המשולש ורדה אלשיך בעלה יוסף והיחצן משה תאומים. כן לחקור את הקשרים של בעלה יוסף עם שרשור חברות שהיו או נמצאים בדיון אצל הגברת ורדה אלשיך! זה המקום להזכיר נשכחות את הפרסום הרץ באינטרנט:חובה להקים ועדת חקירה ממלכתית שתבדוק את הטענות על חלקה של אלשיך VARDA ALSHECH בריכוזיות בשוק המזון ובדאית מחירי המזון כמו כן את ניגוד העניינים של אלשיך בתיק פיקנטי ובתיק קלאבמרקט כאשר בראשון נטען שיש לה קשר לחברת אסם ולאחרונה נודע שבעלה החל לכהן כדירקטור באסם והחמור הסתרת קשריה, בעלה יוסף מכהן במספר רב של חברות ובין היתר גם בנכסים והשקעות בע"מ ברשת הרבוע הכחול שגם הם מרוויחים מחיסול שתי החברות קלאב מרקט ופיקנטי ובשני המקרים חובה היה על השופטת ורדה אלשיך להודיע לצדדים ולפסול את עצמה אך היא בחרה להסתיר. חקירה קצרה לסיבות ריכוזיות המזון ולמחירים הגבוהים בארץ תוביל למסקנה הברורה שהשופטת ורדה אלשיך אשמה בכשל שוק זה במזיד ,פעם אחת כשחיסלה את חברת פיקנטי ,בשרות חברת אסם ופעם שנייה בחיסול קלאב-מרקט וספקיה הקטנים, פעולות אלו ששרתו את חברת אסם. ופעולותיה ההרסניות הועילו לרוחי חברת אסם במיליארדי שקלים מאז ההחלטות.. לא צריך להיות משפטן ו/או כלכלן דגול מספיק מוח בריא להבין שהגברת ורדה אלשיך פועלת בניגוד ליסודות החוק ומסכנת את חוסן הציבור כאשר בפועל היא גורמת לריכוזיות מטורפת המעלה את מחירי המזון למשפחה ב2000 ₪ בקרוב לחודש, בהשוואה למדינות בעולם. כמו כן היא מסכנת את חסכונות הציבור ע"י אישור תספורות באג"ח כאשר היא באמצעות היחצ"ן משה תאומים יוצרים מצגים כוזבים כאילו היא שומרת על המשקיע הקטן בעוד היא פוגעת בחסכונות הציבור מחד וגורמת להפקרות מחירים .לאחרונה בעלה בן ה-77 מונה לדירקטור בחברת אסם." news1.co.il
כתוב תגובה ל- אביב שיר
ה"קוזה נוסטרה" הינה חלק מהמדינ
  בישראל כל המדינה   16/03/13 09:59
חח..יכול להיות...חח ה"קוזה נוסטרה" הינה חלק מהמדינה באיטליה... המאפיה הישראלית...הינה כל המדינה...חח חנן וייס
כתוב תגובה ל- בישראל כל המדינה
אסם חברה "פוליטית" ואינה
  תאגיד עסקי   16/03/13 10:25
חנן וייס
כתוב תגובה ל- תאגיד עסקי
9
מקוה שלא השופט רוזן ישפוט אותו
  רחובות   16/03/13 10:02
כתוב תגובה ל- רחובות
10
אם ללכת על ההקש של השר לשעבר
  רפי איתן   16/03/13 10:19
במקום להסגיר את השופט לישראל...למה לא להסגיר את ח"ח לפרו... לחברת החשמל אין "מונופול" בפרו... (רפי איתן, מהמוסד...לחטוף את אחמנניג'אד...לדעתי "על הדרך" את כל אירן)... בעבר נפסקו פסיקות וחוקים נגד ח"ח ...אך ראש הועד התנגד (אוברוקוביץ בזמנו)...מה עשו ?! החזירו את הפסיקות והחוקים לעיון מחדש..חח אגב, חלק מהסיבות לגרעון העצום של ישראל הינם ה"טריליונים" שח"ח חייבת למדינה (חובות "נצחיים" בחשבונאות שמם - חובות אבודים)... לח"ח בתוך הועד עבריינים מוצהרים מהעולם התחתון...בדומה לצמרת הצבא, ע"ע אלוף במיל' עמירם לוין... חנן וייס
 חנן וייס
כתוב תגובה ל- רפי איתן
11
לה פאמיליה
  עידןסובול   16/03/13 10:40
השופט בדימוס דן כהן אינו העבריין הגדול ביותר בין שופטי מדינת-ישראל. עבריין הרבה יותר גדול ופושע הרבה יותר מסוכן הוא שופט שמכר משפט.
 איך מתמנים לשפיטה
כתוב תגובה ל- עידןסובול
הכלבים נובחים והשיירה עוברת
  הנ"ל   16/03/13 10:48
נוכל משפטי מובהק הומלץ ע"י חברי "ועדת האיתור" לעמוד בראש פרקליטות המדינה.
 על קצה ערימת הזבל
כתוב תגובה ל- הנ"ל
אבא שלא היה שופט ביהמ"ש העליון
  הנ"ל   16/03/13 10:55
והג'וב עבר בירושה מהאב לבן --- כנהוג בסוריה, למשל. wsoft.co.il
 הגאון מיהופץ החדשה
כתוב תגובה ל- הנ"ל
לסובול ,נכון מאד .
  שמחה ב   16/03/13 17:23
כתוב תגובה ל- שמחה ב
אני מבין מדבריך שמליוני
  דידה   16/03/13 18:13
דולרים בכיסיו של מה שנקרא השופט דן כהן וזה כנראה רק פרומו למעשיו אינם הדברים החמורים ביותר שקרו אצל שופטים? אולי תרחיב את היריעה שידועה לך שנלמד באיזה סדום ועמורה אנו חיים עם מערכת משפט שבזאת.
כתוב תגובה ל- דידה
מאחורי הקלעים של מערכת המשפט
  עידןסובול   16/03/13 19:57
בקרוב, כשיופיע הספר "מוחל הטובות" יהיה אפשר לראות את אחוריה של מערכת המשפט ואכיפת החוק, אחוריים שהם גם מכוערים וגם מסריחים.
 הצצה לאחורי הקלעים מזווית אחרת
כתוב תגובה ל- עידןסובול
12
שיחשוף את אלי לנדאו
  עובר ושב   16/03/13 12:01
מקורביו של דן כהן גילו בשעתו שיו"ר חברת החשמל לשעבר אלי לנדאו העביר לו בשעתו אזהרה שלא יבוא ארצה מחשש לחייו.לנדאו חשש שכהן יפתח את פיו ויגלה כמה שוחד קיבל לנדאו מגורמים שונים שתץ זהותם הוא יודע . מאניין אםן כהן יחספר עכשיו את כל האמת הידועה לו
כתוב תגובה ל- עובר ושב
מה קרה לעד המדינה נגד אולמרט ?
  המפוקח   16/03/13 12:28
ניפרד מהעולם לפי תקוותו של הנוכל.הלוואי ואתבדה,אבל לאור פוטנציאל המידע המפליל שיש לשופט בדימוס כהן,ימצאו החוששים ממנו את הדרך להפגישו עם בוראו.יקראו לזה כניראה "התאבדות".
כתוב תגובה ל- המפוקח
13
משפחה שכזו
  מבחן בוזגלו   16/03/13 12:36
גם למחותן אהרון ברק (מחותן לשעבר) יש כנראה כ-17 דירות (לפחות עפ"י מה שהתפרסם) כאשר לא בדיוק ברור מקור הכסף ודרך הרכישה של הדירות והדברים לא "הוכחשו" ע"י ברק, וכדאי לזכור שברק היה עובד ציבור בכיר הרבה שנים......
נו אז זו כנראה העייה משפחתית
כתוב תגובה ל- מבחן בוזגלו
14
האם ההסגרה בלתי חוקית ?
  נפתלי גור אריה 3   16/03/13 13:26
הידיעה המפתיעה מעוררת שאלות כבדות משקל חוקתיות חוקיות ובמישור הדין הבינלאומי הפומבי. נחזה שפרקליט המדינה להוט להציג תמונת נצחון כמשמעותה בעגה הישראלית לאחר הפסדיו. השאלות המתעוררות בשלב מקדמי זה של קריאת הידיעה ושמיעתה ברדיו מעלות סימני שאלה כבדים. ראשית כיצד עקפו רשויות התביעה בפרו את בית המשפט בפרו. שנית , האם אמנת ההסגרה עליה חתומה ישראל קבעה את פרו כמדינה שלה אין הסכמי הסגרה עם ישראל. שלישית האם התביעה הכללית הפלילית רשאית לכרות הסכמי הסגרה עם מדינות מבלי לחשוף הסכמים אלה במסגרת המשפט הבינלאומי הפומבי קרי האמנות עליהן חתומות המדינות . רביעית , למיטב הבנתי הלקס פורי של דיני ההסגרה מחייב כי הסכמי הסגרה יהיו גלוים לכל אזרחי מדינת ישראל ולעורכי הדין וגילויים מחייב את מדינת ישראל לחתום על אמנת ההסגרה על פי המשפט הבינלאומי הפומבי על מנת לאפשר לעורכי הדין לייעץ מי הן המדינות איתן יש או אין למדינת ישראל הסכמי הסגרה. חמישית , לכל אדם גם לעבריין יש זכות יסוד להמלט מהגשת כתב אישום אל מדינה שאיננה חתומה על אמנת הסגרה עם מדינת ישראל. ערי מקלט הן מושג עתיק יומין וערי מקלט כמוהן כמדינות מקלט. אם אכן תזה משפטית זו נכונה הרי שאנו עדים שוב , שוב , לפעולתו של פרקליט המדינה הפועל בניגוד לחוק ולמשפט תוך הטעיית אזרחי המדינה המסתמכים על הרישום. והרישום הוא עיון באמנת ההסגרה המהווה מסמך מדינתי חוקי וחוקתי. אם התביעה הכללית מקיימת הסכמים עם מדינות מבלי שמשרד החוץ של מדינת ישראל אישר הסכמים אלה , כלומר מבלי שהכנסת והממשלה אישור הסכמים אלה כהוראה חקוקה בדין המקומי - הלקס פורי - אזי התביעה הכללית של מדינת ישראל פועלת בדרך עבריינית. אם התביעה הכללית של מדינת ישראל פעלה בדרכים עבריניות אזי מדובר במעשה נורא של ציד אדם. לא פחות ולא יותר. ציד אדם הוא חטיפה במלוא משמעותו על פי חוק העונשין. ציד אדם באמצעות הפעלת המשפט או באמצעות הפעלת "הבנות" בלתי כתובות בין התביעה הכללית במדינת ישראל לבין התביעה במדינת פרו הוא מעשה נורא ואיום. ציד אדם נעשה על ידי מדינת ישראל ב-2 מקרים שהתפרסמו : האחד היה מרדכי ואנונו . השני היה האסיר האוסטרלי שהתאבד לאחרונה. ראוי שמשרד עורכי הדין אלי זוהר יפעל בנחישות והפעם לא ברגישות נגד התביעה הכללית. ראוי שבמשפט זה יתייצבו כנגד התביעה הכללית ופרקליט המדינה כל הפרופסורים למשפטים במדינת ישראל כחזית הגנה עוצמתית אם אכן התזה המשפטית שלי נכונה. ללא כפפות ללא מורא וללא משוא פנים. ואין בדבריי אלה כדי להביע עמדה כלשהי כלפי ההאשמות המיוחסות לשופט לשעבר דן כהן כמלוא הנימה. דיני ההסגרה במשפט הבינלאומי כמוהם כמגנה כרטה . אסור בתכלית האיסור להפר אותם ולפעול תוך עקיפתם אחרת מדינת ישראל באמצעות פרקליט המדינה תיראה לא רק כבריון אזורי אלא והפעם כבריון עולמי שהחיים בה כאזרח הם דבר מסוכן. התביעה הכללית של מדינת ישראל איננה לא היתה ולא תהיה הקיי.ג'י.בי של ברית המועצות בשנותיו האפלות ביותר של ימי המלחמה הקרה. כי מכאן ועד "חיסול" הדרך קצרה מאד.
כתוב תגובה ל- נפתלי גור אריה 3
15
דרושה פעולה משפטית יצירתית
  נפתלי גור אריה 4   16/03/13 13:42
על פי הבנתי ואילו דעתי היתה נשמעת דרושה פעולה הגנתית דחופה ויצירתית כנגד מעשה החטיפה של התביעה הכללית במדינת ישראל. אין לשלול פנייה דחופה מאד את בית הדין הבינלאומי הפלילי בהאג נגד מדינת ישראל. בהיסטוריה של המשפט הבינלאומי הפומבי טרם ננקט צעד כזה. מדינת ישראל איננה חברה בבית הדין הבינלאומי הפלילי. ואולם זכויות האדם בהיביטן הכלל עולמי עומדות כאן למבחן מדינתי עליון. הדעת איננה סובלת מציאות שבה מדינת ישראל תחטוף את מי שהיא בוחרת מנימוקי ביטחון או מנימוקים שבמשפט הפלילי על פי רצונה של התביעה הכללית מבלי שהמדינה מקיימת באופן קפדני את כללי המשפט הבינלאומי המדינתי הפומבי אם אכן אלה הופרו בעניינו של השופט לשעבר. פנייה אל בית הדין הבינלאומי בהאג במהירות אשר תקדים את נחיתת המטוס בספרד תעכב את המשך הטסתו. ופנייה כזו יכולה להעשות באמצעות משלוח מברק דחוף ביותר אל המזכירות התורנית או באמצעות שימוש בפרקליט היושב בסמוך לבית הדין כדי לקבל החלטה בהולה שתעכב את המשך הליכי ההסגרה כלומר תורה על עיכובו של השופט לשעבר בספרד ואי העברתו לישראל עד לקיום דיון משפטי בבית הדין הבינלאומי הפלילי ההולם את חשיבות השאלות המחייבות דיון עומק כבד משקל. naftali57@gmail.com 03-6041733 054-9355630
כתוב תגובה ל- נפתלי גור אריה 4
16
נגמר לו הכסף לשחד בפרו
  לכן הוסגר   16/03/13 13:51
מני מזוז עשה עבוד נקווה שויינשטיין לא יקלקל כהרגלו מסכן ויינשטיין נכנס לעצלן הזה עוד תיק לטפל של יישן
כתוב תגובה ל- לכן הוסגר
17
פנייה דחופה אל ביהמ העליון כאן
  נפתלי גור אריה 5   16/03/13 13:51
במקביל לפנייה הדחופה אל בית הדין הבינלאומי בהאג ראוי שמשרד עורכי הדין ישלח בדחיפות גבוהה פרקליט לספרד כדי להופיע בחיפות שם בפני בית המשפט לשם הוצאת צו המעכב את המשך ההטסה. במקביל ובו זמנית על המשרד לפנות במהירות אל השופט התורן בבית המשפט העליון בישראל כדי להוציא צו מניעה נגד מדינת ישראל ובו הוראה לעכב את השופט לשעבר בספרד ולא להעבירו לישראל עד לקיום דיון רציני בזכויות האדם שלו על פי כללי המשפט הבינלאומי ודיני ההסגרה. צו שיפוטי דחוף שכזה ייאכף על ידי ספרד על פי כללי האכיפה של פסקי חוץ. ספרד תכבד צו שיפוטי של בית המשפט העליון המופנה אליה ותעכב אצלה את השופט עד לבירור יסודי של פעולות התביעה הכללית במדינת ישראל ופרקליט המדינה כאן משה לדור. naftali57@gmail.com 03-6041733 054-9355630
כתוב תגובה ל- נפתלי גור אריה 5
18
רק שלא יתגלה שיש הסכם עם הפרקל
  רחובות שוב   16/03/13 14:01
וסגרו על שנתיים מאסר וחצי עבודות שרות .... לפני למעלה משנה קראתי שדן כהן מת לשוב ארצה ורוצה לסגור על הסכם עם הפרקליטות.
כתוב תגובה ל- רחובות שוב
שערוריה,עיסקת טיעון אם זה נכון
  רחובות מעדכן   16/03/13 14:22
כלי תקשורת בפרו דיווחו כי השופט לשעבר שנמלט למדינה לפני שמונה שנים לאור חקירת חשדות לקבלת שוחד, עושה את דרכו בחזרה לארץ. מוקדם יותר החודש דווח על עסקת טיעון, במסגרתה יודה בהאשמות נגדו וירצה ארבע שנות מאסר
כתוב תגובה ל- רחובות מעדכן
19
אנו "אבק האדם"
  אוריא   16/03/13 15:04
אין לנו פנים ומשקלנו כמשקל הנוצה, אנו מפורדים ע"י כאלה שיש להם ענין כי נהיה מפורדים, כך הם יכולים להרוויח יותר כסף.
ככל שירבו "משקלי הנוצה" כך יתחילו להתחשב בדעתנו. נדגיש כי כולנו מקווים ליום שבו יהיה נקי בית המשפט משחיתויות. והנה אני שחוזר כמו מנטרה על שקריו של הש' דנציגר בעניני (יריבי הם בל"ל) שקרים מוכחים במסמכים, לא מצליח לעורר את התודעה הציבורית.
למען מטרת הפיכתנו להמון קובע ומשפיע, פתחתי את האתר גיליוטינה על מנת שיהיה לפה לכל נפגעי מערכת המשפט.
יום יבוא והפרטים שיהיו באתר ישפטו כפי שהיו צריכים להשפט
כתוב תגובה ל- אוריא
20
נו באמת, הכל מכור.העיסקה סגורה
  חשדנית   16/03/13 19:14
ברור שלא הפתיעו אף אחד ובמיוחד לא את השופט דן כהן. נחתמה עיסקה בינו לבין הפרקליטות. מינימום שבמינימום. ואחרי שליש על התנהגות טובה בכלא ייצא חדש כמו תינוק בחיתוליו, עם כל הכסף שגנב עליו. מדובר בעשרות מיליונים. כדאי לדן כהן להסגיר את עצמו תמורת המחיר הפעוט הזה. כמובן שסוכמו גם תנאי הכליאה, ע"ע קלגסבלד שריצה 8 חודשים בכלא בתנאי אסיר עבודה במעצר באבו כביר בזכות קשריו עם הוד מעלתה....(שצולמה מחבקת ומנשקת אותו)
וזה אומר - בגדים רגילים, המשך עבודה פרטית כרגיל, ארוחות מוזמנות מקייטרינג, ביקורי אורחים חופשי, ובקיצור תנאי דה-לוקס, למי שהרג אם ובנה בתאונת דרכים שלא נחקרה (אלכוהול, סלולארי, מהירות - המשטרה חיפפה בכוונה תחילה). להשוואה - מי שהרג בתאונת דרכים את הבן של השופט חשין (בית המשפט זה הבית שלי) קיבל 12 שנה !!! בכלא.

בקיצור, במדינה שלנו החוק הוא הוא חוק !! בתנאי שאתם לא שופטים או מקורבים. להם יש חוק אחר...חוק שהוא צחוק !
כתוב תגובה ל- חשדנית
21
הוא יטען שמצב בריאותו קריטי...
  אלה הם שופטינו[?]   17/03/13 08:34
ולכן תראו שבפועל הוא לא יישב בכלא בכלל או רק משהו סמלי
כתוב תגובה ל- אלה הם שופטינו[?]
22
אם בארזים נפלה שלהבת~משפט-משפח
  אבנר אברהם   17/03/13 09:31
כתוב תגובה ל- אבנר אברהם
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il