|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
העלה העולה |
|
28/10/03 16:17
|
|
|
|
גידולים איכותיים בארץ יחסלו כמעט לגמרי את התופעה!
עוד סיבה ללגאליזציה :)))
|
|
כתוב תגובה ל-
העלה העולה
|
|
|
|
|
|
|
ורד. ב |
|
28/10/03 17:29
|
|
|
|
אולי זה הפתרון היחיד
(שעובד ד"א בהמון ארצות)
|
|
כתוב תגובה ל-
ורד. ב
|
|
|
|
2 |
|
|
הציונית |
|
28/10/03 16:20
|
|
|
|
|
|
|
|
קישקשתא 24 |
|
28/10/03 22:54
|
|
|
|
מה את אומרת? תחזרי למטבח........... תעשי לי טובה
|
|
כתוב תגובה ל-
קישקשתא 24
|
|
|
|
3 |
|
|
רמי לוי |
|
28/10/03 16:26
|
|
|
|
אין פלא שחיילים רודפי בצע משתפים פעולה עם מברייחי סמים ומחבלים. הרווח גדול והעונש - במיקרים הנדירים שנתפסת- קל יחסית. אז מדוע לא?
אנו חייבים לקבוע עונשים מרתיעים לעבירות כאלו. אין צורך בחקיקה מיוחדת אפשר להשתמש בחוקים הקימים. לדוגמא אדם הסוחר בנשק עם חיזבאללה יכול להישפט על עזרה לאויבב בעת מלחמה. אדם המעביר מידע לארגוני הטרור יכול להשפט על בגידה במולדת וכו' יש מספיק חוקים כאלה.
אלא ששופטי ישראל רחמנים בני רחמנים הם כידוע ותמיד ימצאו סיבות לקולא. זה יתום והשני סבל מילדות עשוקה וכך הלאה וכך הלאה.
|
|
כתוב תגובה ל-
רמי לוי
|
|
|
|
4 |
|
|
הכיסוף = כסף |
|
28/10/03 16:26
|
|
|
|
|
|
|
|
ביילין |
|
28/10/03 18:17
|
|
|
|
אירופי? ואתה יודע כמה היוסי ההוא (גינוסר, הנוכל מקו 300) מפסיד מסגירת הקזינו ביריחו? (מסכן, יש לו שם מניות)
אז מה אם בכסף שהישראלים השקיעו שם קנו הפלשתינים שאהידים. לו זה היה כדאי!וזה העיקר.
|
|
כתוב תגובה ל-
ביילין
|
|
|
|
5 |
|
|
הגאון |
|
28/10/03 16:26
|
|
|
|
על מנת להרתיע ולמנוע שיתוף פעולה עם חיזבאללה או גורמים עוינים בגבול הצפון, יש לפעול:
א.הגבהת הגדר או\ו הוספת גדר נוספת,
ב. מצלמות במעגל סגור,אשר יכולים לצפות על גדר המערכת, שתתריע על פעילות באיזור.
ג.חוק-ועונש מרתיע.
ד.מחסומים קבועים, ורוטציה של החיילים המשרתים דרך קבע בגבול הצפון, ולהם נגישות ליד גדר הגבול.
ה. תצפיות מאויישות של משטרה או\ו סיורים תכופים יותר.
ו. פריסת כלבים.
ז. הקמת וועדה לבחון עוד\ו אמצעים למזער את המגע\שיתוף פעולה\החדרת סמים.
ח. לגייס רק לוחמים שלהם אין פוטנציאל לשימוש בסמים\משתפי''ם.
ט.גיוס משתפי''ם.
|
|
כתוב תגובה ל-
הגאון
|
|
|
|
|
|
|
דני מהצפון |
|
28/10/03 17:31
|
|
|
|
כל מה שצריך זה להפעיל את סעיפי החש"ץ (חוק השיפוט הצבאי) בהתאם לצורך ולנסיבות. אחרי שני מקרים סביר להניח ששלישי לא יהיה כי ההרתעה תספיק. הדבר תלוי בעיקר בפצ"ר וחבורתו ובמידת מה באלוף הפיקוד (הבלתי מנוסה) והצוות שלו. כל העניין פשוט מכפי שנראה למי שמתכוון ומסוגל לעשות - וזה מה שנחוץ.
|
|
כתוב תגובה ל-
דני מהצפון
|
|
|
|
|
|
|
אני . א |
|
28/10/03 18:08
|
|
|
|
צודק! לדעתי נוציא מטוסים שיטוסו בשמים ויפזרו כסף על כל הארץ ואז הכל יהיה שמח ואף אחד לא ירצה להרע לבגוד ולפגוע!
ממש חכם מה שאמרת!!!
ועל פתרון חשבת?
|
|
כתוב תגובה ל-
אני . א
|
|
|
|
|
|
|
ורד . ב |
|
28/10/03 17:41
|
|
|
|
ואוו טוב שדיברת!
כאן ועכשיו הצלת את המדינה, אני רק צריכה לשלוח את המכתב שלך לאריאל שרון וניצלנו!
צא מהסרטים! כל מה שאמרת (ויותר) ידוע, ובדוק ודווקא עובד! אבל...
* מי יממן את כל זה? בטח לא אתה!
* המדינה הזו לא מעוניינת בביטחון- וחבל.
נ.ב.
אין דבר כזה אדם (לוחם או לא לוחם) שלו אין פוטנציאל לשימוש / סחר בסמים!
|
|
כתוב תגובה ל-
ורד . ב
|
|
|
|
6 |
|
|
צביקה37 |
|
28/10/03 16:29
|
|
|
|
מחדל רודף מחדל ולמרות ש{כמעט} כולם
יודעים מה, מתי ואיפה, נעשה מעט מאד
לסיכול התופעה ובמקרים רבים מעדיפים
לעצום עין מכל מיני סיבות.
לו היה מדובר "רק" בהברחת זונות
וסמים אפשר היה "לישון בשקט" אבל
ברור שפעילות זו משמשת צינור להעברת
אמל'ח לטובת האינטיפדה וכאן אסור
לישון בשקט כי זה בנפשנו............
|
|
כתוב תגובה ל-
צביקה37
|
|
|
|
7 |
|
|
א.ש. |
|
28/10/03 16:29
|
|
|
|
לאן התדרדרנו....למען השם מה אנשים
מוכנים לעשות בשביל כסף..למכור מדינה?
האמת שאם הורים הם ימכרו, אז מדינה??.
"כסף מעוור עייני צדיקים".....
|
|
כתוב תגובה ל-
א.ש.
|
|
|
|
8 |
|
|
מיק |
|
28/10/03 16:29
|
|
|
|
מי שעושה כך.יש להעמיד אותו לדין על בגידה.ולמצות איתו את הדין
|
|
כתוב תגובה ל-
מיק
|
|
|
|
9 |
|
|
השופט |
|
28/10/03 16:30
|
|
|
|
אנני מסוגל להבין את הטרוף והאדישות של הקצין באשר לבגידה של חיילי צ.ה.ל המשתפים פעולה עם החיזבללה.
על פי חוק השיפוט הצבאי ניתן לגזור עליהם מוות או לפחות מאסר עולם. מה קורה לעם הזה???????
|
|
כתוב תגובה ל-
השופט
|
|
|
|
|
|
|
ורד. ב |
|
28/10/03 17:46
|
|
|
|
אהבתי אותך ותתגובה שלך!
אפשר להציע לך נישואים?
|
|
כתוב תגובה ל-
ורד. ב
|
|
|
|
10 |
|
|
דרוזי פטריוט פלסטיני |
|
28/10/03 16:33
|
|
|
|
איוב קרא בוגד..כמו העורב שרצה ללמוד איך יונה הולכת ולא הצליח..גם לא זכר איך עורב הולך..ומאז הוא מנטר
איוב קרא כמו העורהב הזה..מנודה מכולם
בוגד...דינך מו......
|
|
כתוב תגובה ל-
דרוזי פטריוט פלסטיני
|
|
|
|
11 |
|
|
אא |
|
28/10/03 16:34
|
|
|
|
וכל המוסיף גורע.
|
|
כתוב תגובה ל-
אא
|
|
|
|
12 |
|
|
אלחנן טננבאום |
|
28/10/03 16:36
|
|
|
|
אני יושב במאסר אצל החיזבאלה זה עונשי
אבל כל הרחמנים יפי הנפש בישראל רוצים להוציא אותי אחרי 3 שנים
הם מוכנים להפקיר שבוי מלחמה (רון ארד)
לתת לישראל להראות מדינה סחיטה וחלשה
ןלשחרר 400 מפגעים בפוטנציה
אין להם רחמים על מי סתם אזרחים חפים מפשע שיפגעו
|
|
כתוב תגובה ל-
אלחנן טננבאום
|
|
|
|
|
|
|
ורד. ב |
|
28/10/03 17:54
|
|
|
|
עזוב אותך מפרסומות סמים או לא סמים מי שמוכן למכור תמדינה שלו לא יחפש סיבה...
אים זה לא יהיה סמים זה יהיה משהו אחר צריך לקטול את תופעת הבגידות מהשורש - עונש מוות לבוגדים!
אני מבטיחה שמי שריצה עונש מוות לא יבריח יותר סמים, גם אים יהיה נורא יבש בארץ...
|
|
כתוב תגובה ל-
ורד. ב
|
|
|
|
13 |
|
|
גלגלים |
|
28/10/03 16:36
|
|
|
|
אני לא מכיר אף חברה שהצליחה לאורך זמן למנוע כליל את השימוש בסמים. בוודאי לא הקלים שניתן להפיק בקלות.
עדיף למסד את הסמים הקלים, הפיכתם לחוקית תוריד לחלוטין את הצורך לקנות מגורמים מפוקפקים ועוינים ותכרות מיידית את הענף הזה ממנו מתפרנסים, בין השאר, ארגוני טרור.
|
|
כתוב תגובה ל-
גלגלים
|
|
|
|
14 |
|
|
ל.א.? |
|
28/10/03 16:36
|
|
|
|
שר חוצינו החכם הרי אמר שאין לנו מלחמה בעם הפלשתיני. אז אם אין מלחמה, אין אוייב, אין בגידה ואין עונש. הדג מסריח מהראש (ביילין ושות')!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
ל.א.?
|
|
|
|
15 |
|
|
לא מעשן |
|
28/10/03 16:37
|
|
|
|
|
|
|
|
a9 |
|
28/10/03 17:13
|
|
|
|
מדובר באנשים שנמצאים בתחתית הבור, אנשים ללא ערכים ,אם לא בשביל סמים, יעשו זאת בשביל כסף. הפתרון שלך רדוד,
וגם הוא חסר ערכים.
|
|
כתוב תגובה ל-
a9
|
|
|
|
16 |
|
|
לאון כ. |
|
28/10/03 16:42
|
|
|
|
הנתונים שהתפרסמו מדעיגים מאוד ויש לשים סוף לתופעה זו.רבוי המקרים עדות שעונשים הם כלים ולא חושבים פעמייםץ רק עונשים כבדים ירתיעו את הפושעים ן אם לו שישבו שנים רבות בבית הסוהר.יש צורך לקבוע מינימום עונש של 15 שנה למשתפי פעולה והברחת סמיםץ
|
|
כתוב תגובה ל-
לאון כ.
|
|
|
|
|
|
|
אני.א |
|
28/10/03 18:01
|
|
|
|
חינוך תרבות וחברה הם נושאים חשובים
אבל בוא לא נקשט תבית לפני שנדאג לאוכל במקרר.
סדרי עדיפויות אומר לך משהו?
|
|
כתוב תגובה ל-
אני.א
|
|
|
|
17 |
|
|
A1 |
|
28/10/03 16:49
|
|
|
|
כאשר מזניחים את המצב החברתי במדינה, והעדיפות היא למצב הבטחוני - זה מה שמקבלים - זה מגיע בדלת האחורית למערכת הביטחון בחזרה.
יש להעלות את העדיפות לנושאים כמו חינוך, תרבות וחברה.
|
|
כתוב תגובה ל-
A1
|
|
|
|
18 |
|
|
MOTY |
|
28/10/03 16:50
|
|
|
|
|
19 |
|
|
גרישה |
|
28/10/03 16:54
|
|
|
|
החיילים האלו הם שמאלנים, זה ברור!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
גרישה
|
|
|
|
20 |
|
|
זהבה גלרון |
|
28/10/03 17:03
|
|
|
|
כל הכבוד לחילים הנרקומנים המשיכו לבגוד תמורת צינגלה
|
|
כתוב תגובה ל-
זהבה גלרון
|
|
|
|
21 |
|
|
מיקו10 |
|
28/10/03 17:11
|
|
|
|
נווכח לדעת שרובם מחבר העמים!!
יהודים אמתיים לא יעשו את מעשה הנבלה שכזה.
רבותי זו הסיבה שטרם הכנענו את הטירור!!
תקראו לזה גזענות ומה שאתם רוצים זו
עובדה ויש להתחיל לפעול עד כדי העמדת הבוגדים בפני כיתת יורים !!
|
|
כתוב תגובה ל-
מיקו10
|
|
|
|
|
|
|
תמים |
|
29/10/03 11:47
|
|
|
|
רוב ה"תןשבים" בבתי הכלא בכלל ועל עבירות סם בפרט הם מעדות המזרח
|
|
כתוב תגובה ל-
תמים
|
|
|
|
22 |
|
|
כץ אלי |
|
28/10/03 17:23
|
|
|
|
|
23 |
|
|
יבד |
|
28/10/03 17:29
|
|
|
|
אולי באמת הגיע הזמן שיחשבו בהגיון ויהפכו את הסמים הקלים לחוקיים. לפי דעתי קצב ההברחות יקטן בהרבה ואיכות הסמים תהיה טובה יותר
|
|
כתוב תגובה ל-
יבד
|
|
|
|
24 |
|
|
גמלאי |
|
28/10/03 17:31
|
|
|
|
מעמד האדונים והעבדים !!! ראשית שיעבוד האויב ! בהמשכו שיעבוד משפחתו של האויב
כאשר הדור השני כבר נכנס למעמד העבדות
וביום שהוא מתעורר והעבד הופך חית טרף
האדונים אשר התרגלו לעבדות הופכים ע"י
אידאולוגיה מדינית לאדונים של בני עמם
וכאן המעבר לחית טרף הוא נעשה בתהליך מקוצר יותר ! מסוכן יותר היות והם בני אותו הבית ! מתחיל תהליך ההתפורות!
וזה מתחיל בקטן החיל מגיע הביתה ומשפחתו שאתמול היו מרוויחים את לחמם אוכלים היום לחם חסד של בית תמחוי
כי לא לכל אחד נפל לו "אי" עם אוצר של אלפי דולרים לחודש ! ומכאן איבוד הערכים הוא רק ענין של זמן
|
|
כתוב תגובה ל-
גמלאי
|
|
|
|
|
|
|
A1 |
|
28/10/03 18:23
|
|
|
|
|
|
כתוב תגובה ל-
A1
|
|
|
|
25 |
|
|
הציוני |
|
28/10/03 17:34
|
|
|
|
|
|
|
|
נאטק בן ליאון היבנאי |
|
28/10/03 17:44
|
|
|
|
אתה צודק צריך לכתוב בעתונים רק חדשות טובות שירוממו את רוחו של העפ כמו סיפורי השלום והבטחון של אריק שרון סיפורי איך נתתי לעניים כסף והצלתי את הכלכלה מפי ביביהו השקרן וסיפורי ירושליים ויהוד השכונות המוסלמיות שלה ע"י אהוד השובב.
|
|
כתוב תגובה ל-
נאטק בן ליאון היבנאי
|
|
|
|
26 |
|
|
בוב מרלי |
|
28/10/03 17:39
|
|
|
|
לא חשבתי שסמים ידרדרו את המצב!!! בן אדם בפשיטות, אם אתה חושב שסמים (בין לאסור בין להתיר)זאת הבעיה, לא רוצה להעליב אותך, אבל אחי שתה קפה שחור חזק חזק!!! כי אתה ישן!!!
בוא נגיד שיש איזה מישהו שרוצה להוריד לילד שלך את הידים ואת והרגלים ואז להיסתכל לו בעיינים לירוק לו בפרצוף ולעבור לבת שלך וכו' זה לא קשור לגיזענות, ימין ושמאל, דתים חילונים, צעירים ומבוגרים,עשירים עניים וכו' זאת שאלה של קייום,הילדים,ושכל פשוט ונכון"הקם להורגך השכם להורגו" תיתבונן ותבין!!!
וגם אם אתה אומר לעצמך: מה פיתאום אני... אני נאור,רודף שלום ,תדע שמעמידים אותך במצב הזה,ואי אפשר לשנות אותו אחרת, ומוחמד שם עין על בת שלך...
אז תהיה קצת קשוח!!!
זה לא יפגום בלב שלך...
|
|
כתוב תגובה ל-
בוב מרלי
|
|
|
|
|
|
|
ורד . ב. |
|
28/10/03 18:17
|
|
|
|
תקשיבו לבוב!
הוא הראשון שלא מ*** תשכל
דיי עם כל ניתוחי המצב!
אנחנו מחפשים פיתרון נכון?
מה יותר פשוט מזה?
יש איום? מחסלים אותו? אין איום יותר!
אני לא חכמה כ"כ אבל את זה למדנו הרבה לפני כיתה א' !
|
|
כתוב תגובה ל-
ורד . ב.
|
|
|
|
27 |
|
|
A1 |
|
28/10/03 17:43
|
|
|
|
זה מה שמקבלים כשמערכת הביטחון מקבלת עדיפות עליונה לתקציבים.
הרחיבו תקציבים לחנוך, תרבות וחברה כדי לצמצם תופעולת כאלה ואחרות בחברה שלנו.
|
|
כתוב תגובה ל-
A1
|
|
|
|
28 |
|
|
זאב |
|
28/10/03 17:44
|
|
|
|
כל פעילות הסמים במיוחד בגבול הצפון, נעשית בידיעת ממשלת ישראל ובעידודה.
כל זה נעשה, כדי לשמור על שקט יחסי בגבול הצפון.
אם רק רצו יכלו לחסל מזמן את תעשית הסמים מלבנון.
|
|
כתוב תגובה ל-
זאב
|
|
|
|
29 |
|
|
משה מ,,, |
|
28/10/03 17:46
|
|
|
|
|
30 |
|
|
jj |
|
28/10/03 17:46
|
|
|
|
voהם לא אשמים, מי שאשם זו מדינת ישראל והמחוקק, וכונתי היא כאשר הצבא הוא זה שבעצם שופט את האנשים ולא משפט פלילי אז מה שקורה הוא שלפי החוק הצבאי נשפטים האנשים האלו ויושבים למאסרים קטנים מאוד בהשוואה לכך שאים היו נשפטים במשפט אזרחי היו מקבלים על סחר בסמים 20 שנה או אפילו יותר, ולכם צריך לשנות את החוקה במדינה ואולי כאשר פושעים מהסוג הזה ישפטו וירצו עונשים מרתיעים אחרים שישמעו על כך יחשבו פעמיים, אבל לחשוב על כך שהעברינים חושבים שבסך הכל משתלם מאוד לעבור את העברה ובמידה ויתפסו אז העונש כדאי מבחינתם מסיבה פשוטה אים עושים חשבון של כסף ועבודה, כמה זמן יקח לאדם ממוצע לחסוך סכום מסוים מעבודה וכמה זמן מסחר בסמים אז מגיעים למסקנה המצערת שזה פשוט משתלם.
|
|
כתוב תגובה ל-
jj
|
|
|
|
31 |
|
|
שלמה צאלים |
|
28/10/03 17:47
|
|
|
|
במדינה בה השלטון נקנה בכסף הכול אפשרי וצפוי. המינה עברה מזמן את ימי התום שלה וזאת אחת מהתוצאות. מכאיב מאוד, מביך מאכזב אך צפוי. הנורא מכול שמי שנגוע בפרשה זו , עשוי למצוא את עצמו מעורב בפיגועים בהם שכניו לאוהל או למוצב יהיו ראשוני הנפגעים. מי שחווה מצב כזה יודע איזו איזו עוגמה נגרמת למראה המיטה הריקה של שכנך לאוהל.
לצערנו מדיניות מנהיגי שני הצדדים מביאה אותנו למצבים אלה.
אל תגחדו מה הם עושים לנו. חישבו פעם גם מה אנחנו עושים לנו.
|
|
כתוב תגובה ל-
שלמה צאלים
|
|
|
|
32 |
|
|
הצודק |
|
28/10/03 17:58
|
|
|
|
|
33 |
|
|
הלכה המדינה |
|
28/10/03 17:58
|
|
|
|
|
34 |
|
|
מ"מצפון" תפתח הרעה |
|
28/10/03 18:08
|
|
|
|
עם או בלי סמים, עם או בלי"אידיאולוגיה"
עם או בלי תשלום כסף, על כל סוג של בגידה במדינה יש להטיל עונש מוות. נכון, זה לא יפה (לא מצטלם יפה) ובאמת לא נעים, אבל, אם המדינה יקרה לנו, בעידן אפס הערכים, יש לפעול ממשית, לעצירת התופעה המתרחבת.
|
|
כתוב תגובה ל-
מ"מצפון" תפתח הרעה
|
|
|
|
35 |
|
|
שומר חוק |
|
28/10/03 18:10
|
|
|
|
יש כמה חזיתות שפתחו נגדנו ערבים - טרור, גניבות ופשעים אחרים כמו אונס
וגם סמים.
יש להתייחס גם לפשעים האלה כמו לפצצות מהלחות שמתפוצצות לנו בערים.
ה"אנטי-גזעניים" משתיקים את המידע על פשעים שערבים מבצעים. למה לא פרסמו שאונס קבוצתי ביום שישי בלוד בצעו ערבים?
|
|
כתוב תגובה ל-
שומר חוק
|
|
|
|
|
|
|
דני מהצפון |
|
28/10/03 23:50
|
|
|
|
אתה צודק לגבי הדרכים בהם נלחמים בנו אויבינו. אתה טועה בהשוותך את הסמים לשאר צורות הלחימה. מבין כל מה שמנית, בשימוש בסמים יש שיתוף פעולה מרצון מצד אותם ישראלים שמעורבים בסוג פשיעה כזה. לכן הדבד חמור הרבה יותר, שלא לדבר על הפגיעה השקטה והמתמשכת בבריאות, בחברה, בכלכלה וכו' וכו' שנובעת מהשימוש בסמים. לדעתי צריך להחמיר בצורה המרבית האפשרית עם אנשי ביטחון שמעורבים בפשיעה, במיוחד כשמדובר בסמים. על זה אין סליחה ואין מחילה ואין תירוצים...
|
|
כתוב תגובה ל-
דני מהצפון
|
|
|
|
36 |
|
|
אזרח ישראלי |
|
28/10/03 22:28
|
|
|
|
הגיעה העת שהממשלה תודיע ברבים,שהמצרים מנסים לטרפד את השלום ומובארק הנו צבוע ומעמיד פנים.הם מאפשרים לבצע את החפירות לרפיח בצד שלהם,והם מסייעים בהברחת הנשק לרצועת עזה.ושלא יתממו.על פיהם ישק דבר ואם הם ירצו למנוע זאת אפילו מחט לא תוחדר לרצועת עזה.גם בים יש בידם לעשות הרבה.ולבידואים הגרים בדרום הארץ אשר הפכו לכנופיות פשע שאפילו המשטרה חוששת לטפל בהם,יש להודיע ולבצע-גירוש לסיני ושלילת התעודה הכחולה.צריך לחזור לשיטות שנות ה-50,זה עבד יפה מאד.
|
|
כתוב תגובה ל-
אזרח ישראלי
|
|
|
|
37 |
|
|
אזרח טוב |
|
29/10/03 07:03
|
|
|
|
הערבים ידועים כסוחרים " מלוכלכים " בהסטוריה , עבדים , נשים , סמים , נשק
יש לתת מאסר עולם מינימום למבריחי סמים ולסוחרים ולא משנה מה הכמות שהוא הבריח או סחר והייתי מוסיף עבודת פרך בסלילת כבישים בנגב , הסמים זו המחלה המסוכנת ביותר לחברה הישראלית , גם ביטחונית
אסור לרחם עליהם , תלמדו מתאילנד , תורכיה ,
|
|
כתוב תגובה ל-
אזרח טוב
|
|
|
|
38 |
|
|
נופר |
|
29/10/03 07:31
|
|
|
|
ילדי ישראל המסיימים תיכון מגיעים לצבא חסרי ידע וערכים בסיסיים לגבי מדינת ישראל והעם היהודי.
לדוגמא: מה הם יודעים לגבי ט' באב, כלום
מה הם יודעים על השואה, כמעט כלום.
ועוד ועוד....
מדינת ישראל עבורם היא עוד מדינה
היצר לכסף ולהשגים מידיים (כמו רייטינג)
הורס כל חלקה טובה בחינוך.
עם ערכים הרוסים, כל סמל לאומי מושמץ.
ללא ערכים מתגייס הנוער לצבא ומכאן הדרך לשתף פעולה עם גורמים עויינים לא ננראית כל כך בעייתית.
|
|
כתוב תגובה ל-
נופר
|
|
|
|
39 |
|
|
משה פ"ת |
|
29/10/03 08:54
|
|
|
|
פעם היה בטחון שדה החיילים לא דיברו לא סיפרו על תפקידם לא העזו לעשן או לסחור בסמים.על פניו נראה הפקרות .הכסף מדבר.הממשלה יודעת הצבא יודע.ומה קורה כולם מכסים עיינים.מי יודע איזה אסון מתקרב אלינו.כל כך הרבה סמים "פחד"מה יהיה.
|
|
כתוב תגובה ל-
משה פ"ת
|
|
|
|
40 |
|
|
דב מאיר |
|
3/05/04 13:53
|
|
|
|
יש לשים לב לעובדה הבוהקת שהמעורבים בפרשיות הסמים אינם שייכים לאיזה שהוא מגזר של שומרי המצוות בארץ.לא בכדי.
הכשלונות והסכנות הנובעים מן החינוך החילוני ילכו ויתגברו.
מעילות ענק, סמים, מכירת סודות לאוייב, התבוללות וירידה מן הארץ יהיו תופעות שתלכנה ותחמרנה. החינוך הממלכתי-חילוני הינו סכנה מתגברת לעתידנו כאומה.
|
|
כתוב תגובה ל-
דב מאיר
|
|
|
|