s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אורי אבנרי באתר פלשתיני: הרג חיילים ישראלים בשטחים - "פעולת גרילה שניתן להבינה"
מאת: עומר כרמון  |  03/11/2003
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אבנרי הכריז כי הוא נגד מדינה יהודית
  רק מדינה ליהודים   3/11/03 14:07
כל השאר מובן מתוך אמירה זוועתית זו.
כתוב תגובה ל- רק מדינה ליהודים
2
He is right
  The Man   3/11/03 14:35
...but in the same token killing traitors like himself is not murder either!
כתוב תגובה ל- The Man
3
אתה מגזים
  אילן.א   3/11/03 14:40
אורי אבנרי ,אתה מגזים בשנאת בני עמך, זה שחלק גדול מהם לא מסכים עמך, לא צריך להעביר אותך על דעתך. תאר לך שהייתי כותב, שהריגת אורי אבנרי על הסתופפותו עם ערפאת היא במקרה הטוב, שנויה במחלוקת, אבל אפשר להבינה.זה קצת מוגזם לא?
כתוב תגובה ל- אילן.א
4
צריכים להרוג אותו
  אביב.ל   3/11/03 14:44
לא ייתכן מצב שנותנים לבן אדם כזה חרא לחיות ...העיקר הדביל הזה לא יכול להבין חיסולים...אבל רצח של אזרחים חפים מפשע הוא מצדיק, אז הוא חרא של בן אדם זה מה שהוא בלי כבוד עצמי!!
ולמערכת בבקשה אל תמחקו את ההודעה רק תצנזרו אותה (אם צריך בכלל) כי זה מסר חשוב!!!!
כתוב תגובה ל- אביב.ל
5
די נמאס ממך כבר
  I.4.E   3/11/03 14:46
כתוב תגובה ל- I.4.E
6
עוכר ישראל
  פנינה אלון   3/11/03 14:47
אורי אבנרי ושכמותו אלו עוכרי ישראל מהזן הבזוי ביותר, גייס חמישי המעודד את הטרור הערבי הרצחני,
על מלותיהם (כתבות ופרסומים כגון אלו) ומעשיהם (ישיבה במוקטעה והזדהות עם מרצחים) אנו משלמים בנפשות.
אני אבדתי את היקר לי מכל על ידי המרצחים שעליהם אבנרי מגן בחרוף נפש.
כתוב תגובה ל- פנינה אלון
7
למה ארגון שמאל?? איפה קשר לשמאל?
  יגאל1   3/11/03 14:48
מה הוא מייצג מדיניות כלכלית שמאלנית???
מדיניות רווחה שמאלנית??? אנשים כבר לא יודעים מה זה שמאל ומה זה ימין...
רק שתדעו שההבדלים הם לא בגישה המדינית
אלא בעיקר הכלכלית שמביאים לשמאל וימין

שמאל = כלכלה סוציאליסטית , התערבות של מדינה
ימין = כלכלה חופשית/קפיטליסטית , פחות וללא התערבות המדינה
כתוב תגובה ל- יגאל1
אכן מסכים איתך שהוא מבזה את השמאל..
  אביעד ש   3/11/03 15:31
..כמו שמיקרה יריקת האנדרטא שילשום מבזה את הימין אבל תן לי לתקן לך משהו חשוב:
הימין-התחברות למסורת ומינהגי הקבוצה
השמאל-התחברות לחוץ(גלובליזציה)

העיניין הכלכלי זה תפיסות שהקבוצות הללו מיסמות לעצמן והדבר פתוח לשינויים .שני הצדדים חשובים כאחד ואמורים(בפרופורציה נכונה)להשלים זה לזה
כתוב תגובה ל- אביעד ש
8
הכיבוש משחית רוצח בדם קר אבנרי צודק
  zlayeta   3/11/03 14:49
כתוב תגובה ל- zlayeta
אז תיצאו מארץ ישראל ותחזרו לג"ונגל.
  אביעד ש   3/11/03 15:36
אז באמת היגיעה הזמן שתצאו מהארץ שכבשתם לנו ותחזרו הביתה לערב הסעודית. הכובש רוצח הערבי לא יצליח לכבוש את א"י .ואם יצליח בכול זאת זה רק זמני.
כתוב תגובה ל- אביעד ש
ואתה ממזר בן כלב חולה
  פיני הגדול   3/11/03 17:21
וזה גם נכון וגם צודק.
כתוב תגובה ל- פיני הגדול
9
אבנרי-הסתה ובגידה
  ד.נ   3/11/03 14:50
מעניין האם יועמד איש זה לדיןבעוון קריאה לרצח חיילים בידי אויב צמא דם והאם יואשם "הומניסט" זה בעוון בגידה וחבירה לאויב בעת מלחמה .נכון שהוא מחפש כותרות בכל מחיר גם במחיר שפיכת דם עמו(?)ע"י הגרועים והשפלים שבשונאי ישראל,אולם אין זה פותר את הגורמים המוסמכים לבוא עמו משפט .
כתוב תגובה ל- ד.נ
10
הימין לא ישנה את דעתו והשמאל חלש
  דיכאון   3/11/03 14:53
כתוב תגובה ל- דיכאון
11
חזירות נתעבת של איש בזוי
  ישראל ישראלוב   3/11/03 14:53
תן כבוד לחיילים ולהרוגים, גם אם אינך לא מסכימים עם הדרך! - סתום את הפה שלך ותמשיך להתקשקש עם התנועות שלום שלך - מנוול!!!
אני מזועזע לנוכח קיומם של חלאות אדם עם מחשבה הזויה ובזויה שכזו-
ראוי לשלול את אזרחותם מייד ולגרשם לאותן מדינות שבהם שוכנים "לוחמי החופש". כדאי גם שאותו אורי אבנרי הארור ימיר את דתו -
ביזיון שחלאה כמותו יקרא יהודי
כתוב תגובה ל- ישראל ישראלוב
אשריך
  555   3/11/03 15:27
חזק וברוך
כתוב תגובה ל- 555
12
?
  stl   3/11/03 14:53
המרחם על אכזרים בסוםו של דבר יתאכזר אל רחמנים והמבין יבין
אורי אבנרי אתה בשבילי יותר גרוע מנאצי והייתי שם אותך בין כוונות לטובת סיכול ממוקד במוקטע ביחד עם "חבריך" לנשק
כתוב תגובה ל- stl
13
אבנרי - שונא ישראל
  שגיב .   3/11/03 14:53
זו לא הפעם הראשונה ולא האחרונה שאבנרי מציג עצמו כשונא ישראל- או לחילופין כפלסטיני - הייתי שולל לו את האזרחות ומגרש אותו ממדינת ישראל.
הוא לא ראוי ליהיות אזרח ישראלי
כתוב תגובה ל- שגיב .
14
אורי היקר
  ניקיטה   3/11/03 14:54
אורי החביב יש להודות על צעד חשוב שעשית-
שפתרת אותנו מדור נוסף של יצורים כמוך!!!
והמזרון אצל יאסר פנוי כל ימות השנה.....
כתוב תגובה ל- ניקיטה
15
בעיקרון הוא צודק
  אייל - איש מרכז מתון   3/11/03 14:54
אבל..... הייתי רוצה לראות את האמריקאי שיעיז לומר אותו דבר על מפילי המסוק בעירק. אולי הוא שכח שהיינו בדרך להסכם שלום שבעקבותיו היה אמור לבוא פינוי התנחלויות אבל הפלסטינים חשבו שבאמצעות אלימות הם יוכלו להשיג יותר מבמשא ומתן לכן ההתנגדות לכיבוש אינה לגיטימית. אולי הפתרון הוא גירוש כל הפלסטינים מהשטחים והחזרתם רק לאחר חתימת הסכם שלום? כך שהשטחים ישארו סטריליים ללא אזרחים וכך לא תהיה אפשרות להגיע לחיליינו.
כתוב תגובה ל- אייל - איש מרכז מתון
16
אם כך אז אני מחכה לפלשתיני שיאמר...
  גבי-גבי   3/11/03 14:54
אני ממתין לפלשתינים שיתמכו בהרג אנשי חמאס ואנשי טרור פלשתינים. יהודי המתראיין לעיתון פלשתיני ותומך במעשייהם אין לו מקום במדינת ישראל. מאז ומתמיד האויב של העם היהודי היו יהודים עצמם לאוך כל ההיסטוריה. הם אלו שהביאו לחורבן בית ראשון ושני והם אלו שיביאו לחורבן בית שלישי ועל כל נאמר: "מהרסייך ומחריביך מקרבך יבואו".
כתוב תגובה ל- גבי-גבי
17
הוא לא רואה מה הולך סביבו
  הוא ממש מטומטם   3/11/03 14:54
שילך לחברו ערפאת במוקטעה
כתוב תגובה ל- הוא ממש מטומטם
18
היריקה של אבנרי על קברי החיילים
  אנטי פופולוס   3/11/03 14:55
חמורה יותר מהיריקה על קבר רבין.

יש לעצור אותו מיד.
כתוב תגובה ל- אנטי פופולוס
19
צודק!
  שמאלני גאה   3/11/03 14:57
גם אני נמנה על אותה תנועת שלום ואני חושב שגם לוחמת החופש האמיצה שהתפוצצה במסעדת מקסים שבפלסטין הכבושה משנת 48 (השוכנת בעיר שהציונות המקוללת מכנה אותה: חיפה) עשתה מעשה אמיץ, מול הכיבוש האיום והנורא של הרצל והציונים.
כתוב תגובה ל- שמאלני גאה
תעבוד על מישהו אחר
  שמאלני אמיתי   3/11/03 15:25
אולי אנשי ימין חסרי הבנה יחשבו שזה אמיתי, אבל כל מי שיש לו טיפת שכל יבין שאתה ימני שמנסה בהתחזות שקופה להציג להראות כאילו ככה חושב השמאל. כשמאלני אמיתי אני מבהיר לכולם שאף אחד מהשמאל לא חושב ככה, אנחנו ציונים בדיוק כמוכם, אוהבים את המדינה אבל מאמינים שהדרך הנכונה לחיות היא בהבנה ושלום עם אויבנו ולא במלחמה, מושג האהוב על אנשי הימין
כתוב תגובה ל- שמאלני אמיתי
מה אתם עושים במדינת היהודים עופו ..
  ליאת..   3/11/03 15:53
כתוב תגובה ל- ליאת..
אתם בעצמכם,הערבים,כבשתם את הארץ!
  אביעד ש   3/11/03 15:53
ואני בטוח שבסוף נטרנספר אותכם חזרה לגהנום...מקום מושבכם במקור,אם אורי אבנרי.שחרור 1948 הוכיח עצמו כהצלחה. התושבים היהודים,בסוף,למרות הליקויים בהבנת הניקרא,יבינו זאת.וימשיכו לשחרר את כל הארץ...מהפרת שבצפון,ארץ הלבנון היהודית,סוריה הגדולה,עבר הירדן המיזרחי,ומיצריים הצפונית עד הנילוס. וכל הערבים הכובשים והרוצחים יצתרכו לעזוב את כל האדמות שגזלתם עם השנים.
כתוב תגובה ל- אביעד ש
20
לפנינה מ-11 אין שופטים אדם בצערו
  מדמוקרטית   3/11/03 15:00
אבל אתם אנשי הימין עוסקים כל הזמן בהסתה נגד אנשים ודעות השונים משלכם. אתם מפיצי שנאה. אינכם יודעים לשבת על המדוכה. ולברר בצורה הגיונית עניינים. עוצמת הרגשות שלכם מסנוורת את עינכם מלראות שהמדינה הזאת היא לא רק שלכם.
כתוב תגובה ל- מדמוקרטית
21
מהרסייך ומחריבייך מקרבך יבואו
  גביגבי   3/11/03 15:00
אני ממתין לפלשתינאי שיתמוך בהרג אנשי טרור פלשתינים - מדוע זה אינו קורה. היות ורק בעם היהודי היו תמיד אנשים ששנאו את מורשתם ואת עצמם. אלו היו האנשים שגרמו לחורבן בית ראשון ושני, אלו היו המתיוונים בימי החשמונאים, אלו היו ממציאי הקומוניזם. לגיטימי לבקר את המדיניות של ישראל בשטחים אך לא לגיימי לקבל את נקודת המבט של האויב.
כתוב תגובה ל- גביגבי
בגידה אינה לגטימית.
  גידי מצגר נהריה   3/11/03 15:10
תבין גבי גבי! אורי אבנרי הוא ילד בוגר עם המון חסכים של אהבת אם ואב.
ובגלל זה גם לא רצה כל חייו להביא ילדים לעולם. הוא העדיף שכל תשומת הלב תינתן לו עצמו.ואת אותה תשומת לב מחפש האיש עד היום. בקרב עמו הפלשתינאי. הם מחבקים אותו
הם נותנים לו אהבת אם ואב.ומהם הוא מקבל את כל תשומת הלב הדרושה לו
אבל עדיין אין זה נותן לאידיוט הזה (אופ'ס התרגזתי סתם) שום לגיטימציה לבגידה.
כתוב תגובה ל- גידי מצגר נהריה
22
אבנרי יפה נפש אוהב שוני ישראל
  אבנרי חולם   3/11/03 15:00
אבנרי אל תישכח שלום עושים אם בני אדאם
כתוב תגובה ל- אבנרי חולם
23
אבנרי הבוגד
  י.י   3/11/03 15:03
אורי אבנרי,דינך כדין בוגד.....
ברגע שאתה קורא להרג חיילים השומרים על בני עמך ומצדיק את פעולות הטרור הרצחניות שמתחוללות כנגד החיילים דינך כדין רוצח ובוגד.
אם ממש רע לך במדינה הזו ואתה מרגיש כנטע זר בארץ הזו הינך מוזמן לעזוב..
אני בטוח שאחיך הרוצח ערפאת,יסכים לקבלך בזרועות פתוחות.
אינך חייב להסכים עם מדיניות הממשלה ולהסכים לישיבתינו בשטחים אך אל תשכח שכל עוד יש ממשלה נבחרת בישראל וזוהי המדיניות אינך יכול לעשות כלום בנידון למעט פעולות אופזיציה חוקיות.
ואני בטוח שהאופזיציה בארץ שמאלנית ככל שתיהיה אשר מצדיקה מסירת רוב השטחים לערבים לעולם לא תצדיק רצח חיילים יהיו אשר יהיו.......
כתוב תגובה ל- י.י
24
גם אם את אורי אבנרי ירצחו!!
  שמאליקק צמרת האקציה.   3/11/03 15:03
אם איזה שהם מטורפים לאומנים ירצחו את אורי אבנרי. זו גם תהיה מלחמת גרילה?
כתוב תגובה ל- שמאליקק צמרת האקציה.
25
אורי
  גוגלה   3/11/03 15:05
אם היינו משתילים המוח של אורי לציפור הציפור היית עפה אחורנית. אני בטוח שחסר לא חלק במוח :מרוב אהבה לעראפת הוא כבר לא יודע אם הוא מוסלמי או יהודי.לגבי הפלסטינים מעניין הסבתא שלהם אם זה חיילים או תינוקות העיקר לשחות יהודים :אם צהל לא היה חזק היינו מזמן שלולית דם.
כתוב תגובה ל- גוגלה
26
אבנרי פוגע בשמאל
  אבי כ   3/11/03 15:05
אני איש שמגדיר את עצמי שמאלי, לצערי אדם כמו אבנרי (שאני לא בטוח אם הוא יהודי) גורם נזק רב לשמאל .השמאל במדינה הוא פטריוט ישראלי ואילו אבנרי הוא פטריוט ערבימהסוג הגרוע. אנא אל תתנו לו במה ציבורית להביע את שנאתו לכל מה שהוא יהודי וישראלי.
אבי
כתוב תגובה ל- אבי כ
נכון אבל...
  הנטוריסט   3/11/03 15:32
גם אני כשמאלני מתון חושב כמוך, אבל בכל זאת אורי אבנרי הוא יהודי גם אם דעותיו אינן נוחות לך, והוא אפילו ציוני לפי ההגדרה. אני אכן מצטער כי אדם שבעבר הסכמתי איתו לקח היום צעד קיצוני מדי, ומביע דעות המביכות אנשי שמאל. למה לתת לימין על מגש את מה שהם מבקשים?
כתוב תגובה ל- הנטוריסט
את זה הוא עושה באמת הכי טוב.
  אביעד ש   3/11/03 16:02
אני אישית מאמין שבגלל זה מפרסמים את הדברים.להוריד לשמאל את התמיכה...דבר שמוכיח את עצמו כפועל יפה מאד,עד כדי תהיה:האם הוא באמת שמאלני?-כי לפי איך שאני רואה את זה,אם יש לנו למי להודות על התמוטטות השמאל,זה אך ורק למר אבנרי שמציג אתכם כבגידה שאינה משתמעת לשני פנים.
כתוב תגובה ל- אביעד ש
27
לפעמים זכות הציבור לא לדעת
  עמוס   3/11/03 15:06
בס"ד
זכותו המלאה של הציבור לא להתקל במאמרים כתבות וראיונות עם אנשים בזויים כמו גאולה אמיר ואורי אבנרי. התקשורת נותנת לגיטימציה מסויימת לדעותם בעצם פירסומם ולכן היא אחראית בעקיפין לתוצאות ההרסניות שלהן כמו העידוד לרצוח יהודים או לירוק על קברים.
עם כל הכבוד אורי אבנרי לא מייצג אפילו אחוז מאחוז של מדינת ישראל ולכן דעותיו אינם מעניינות או רלוונטיות.
למה לא שומעים יותר בתקשורת על הרב אמנון יצחק? יש לו לפחות 20 מנדטים.
כתוב תגובה ל- עמוס
28
גם את זה ניתן להבין
  טל   3/11/03 15:06
לאורי אבנרי אם הפל-שתינים בעצמם יחסלו אותך גם את זה ניתן להבין כי מי יודע לאן תנשב הרוח הרי הם מחליפים פרצופים כמו הגרביים המסריחות שלהם
כתוב תגובה ל- טל
29
צודק - כ פלשתיני זה הדבר הלגיטימי
  נ   3/11/03 15:06
האם אין הבדל בין אזרחים לחיילים?
כתוב תגובה ל- נ
30
לא להורגו- לשופטו
  ישראל ש .   3/11/03 15:07
לו היה בידי הייתי נותן לו עבודות שרות אצל נפגעי הטרור קטועי האברים והנשרפיםוהיה לפחות נהנה ממעשי ידי אחיו "הנדכאים" ועליו ושכמותו אמרו חז"ל כל המרחם על האכזרים סופו שמתאכזר על הרחמנים כל מילה נוספת מיותרת.
כתוב תגובה ל- ישראל ש .
31
יאללה תמות או תהגר לעזה
  משה איש עצם   3/11/03 15:08
מי לא אוהב ילדים אוהב רק את עצמו והפרסום אשר סביבו.
במדינה נורמלית האיש הזה היה מסומן במקרה הטוב כליצן או פסיכופת
כתוב תגובה ל- משה איש עצם
32
מי שלא פינה את נצרים שלא יתלונן
  לא חשוב   3/11/03 15:10
ממשלת השמאל בראשות רבין החליטה לא לפנות את נצרים בהסכם אוסלו
צעד די תמוה
אז מי היום מתלונן? שוב השמאל
האם לשמאל יש זכרון חלש?
נצרים לא פונתה בגלל חשיבותה האסטרטגית
ולא בגלל קישקושי התנחלויות
בתור ימני אשר הצביע ליכוד
אני הייתי מוותר על נצרים כבר מזמן
אבל העיתוי גם חשוב
איך שרון יכול לוותר יותר מביילין?
כתוב תגובה ל- לא חשוב
33
לשפוט אותו על בגידה מהר...!!!
  ציוני מהמרכז   3/11/03 15:15
כתוב תגובה ל- ציוני מהמרכז
34
ע"ע בית משוגעים
  אסילום   3/11/03 15:16
מישהו יודע מהו בית המשוגעים הקרוב ביותר למקום מושבו של אורי אבנרי?
בלתי שפוי בעליל
כתוב תגובה ל- אסילום
35
נכון!כנ"ל לגבי ברוך גולדשטיין ז"ל
  אביעד ש   3/11/03 15:16
ויגאל עמיר שיחיה.אכן,אם היו הערבים נלחמים בחיילים ולא מפוצצים תנוקות היו באמת לוחמי גרילה.אבל המציאות אחרת...מר אבנרי.מטרת הפלישטינים היא להרוג ילדים ולהכאיב להוריהם ואם היה הרוצח נתקל בילד תושב נצרים במסלול הרצח שלו,ספק אם היה מניחו לחיות את חייו(כידוע ע"פ מקרים קודמים). ועל כן מר אבנרי גם אתה טרוריסט,כשקרן מסלף המציאות ומשת"פ ומי שיחסל אותך גם יחשב בעיננו כלוחם גרילה.ולא כטרוריסט או פושע רוצח כמו שאתה קורא ליגאל עמיר ולברוך גולדשטיין הגיבור גרילה ז"ל.
כתוב תגובה ל- אביעד ש
36
נמאסתם, איזה מלל אלים, אלוהים אדירי
  נגד אלימות   3/11/03 15:17
אורי, איזה עוצמה יש לך לא להתייאש ולהמשיך ולהאמיןהלוואי שנראה את האור
כתוב תגובה ל- נגד אלימות
האור מגיע ממנהרה ארוכה וקורא לכם
  האור   3/11/03 16:16
כתוב תגובה ל- האור
חבל שכערבי אתה לא מזדהה כך -אין יהו
  sho   3/11/03 16:26
ברור לי מהיכן אתה מגיע ,

צד אויבינו אתה .פשוט משם !!!!
כתוב תגובה ל- sho
37
הייתי הורג אותו בלי לחשוב פעמיים
  בוב   3/11/03 15:19
אני רק בן 17 וחצי, אני לא ערס, אני לא מצביע ליכוד, אני אשרת ביחידה מובחרת, ואני אשיג תואר של בנאדם משכיל מהשורה,

אבל אני מוכן לשבור גבולות אם אורי אבנרי יהיה מולי, אני מציע לו לא לעבור לידי ברחוב, הוא שווה ערך לעראפת מבחינתי.
כתוב תגובה ל- בוב
אורי אבנרי
  יוסי93   3/11/03 16:22
אני מצדיק כל מילה שאמרת, בעיני הוא סכנה לחברה ולאינטרס הישראלי ואין לו מקום בתוכנו כשם שלקיצוניים מן הצד השני אין לנו עניין בהם, חזק ואמץ כל הכבוד על הרצון ליחידה המובחרת!!!
כתוב תגובה ל- יוסי93
תגובה ל53
  סמרלי   3/11/03 16:52
אתה צעיר מלדעת אבל קומניסט זה שונא ישראל ואוהב את אלה ששופכים את דמינו חתר במשך שנים נגד מדינת היהודים ועשה מעשים שהם בגדר בגידה במדינה אולם מעולם הוא לא הובא למשפט צדק ,אדם אחר היה מואשם ומוכנס לכלא .גם אני אילו הוא היה עובר לידי הייתי קורע אותו לגזרים
עם ישראל חי.
כתוב תגובה ל- סמרלי
38
אורי אבנרי
  יוסי חי   3/11/03 15:19
תלמיד של מורשת רבין????
-כנראה שלא!
זה תוצר של השמאל האבוד.
כתוב תגובה ל- יוסי חי
39
מה להגיד?
  liorco   3/11/03 15:23
אני כבר לא יודע אם הוא עושה את זה או מאהבה לעראפת,אידאולוגיה,שמירה על זכויות האדם,שנאת אחים,שכחון שהמחבלים לא מבדילים בפעמים מסוימות אפילו בין ערבים ישראליים לבין יהודים,אז הגעתי למסקנה שהוא מנסה על כותרות אלה לרכוב
כדי להשיג פרסום אולי משום שבתחום שבו הוא מתפרנס ממנו הוא כושל עד כדי כך ואם זו בכל זאת אידאולוגיה אז הוא עיוור למה עם אידאולוגיה נטו "לא קונים הסכם שלום במכולת".
כתוב תגובה ל- liorco
40
עכשיו אני מבין למה הוא משוקץ בעיני
  הצייר   3/11/03 15:27
כתוב תגובה ל- הצייר
41
הגיע זמן להוציא אותו מחוץ לחוק
  Dartson   3/11/03 15:28
למה את כ"ח הוציאו מחוץ לחוק והתנועה העויינת כגוש שלום עדיין פועלת חופשי?
הרי הצעד הבא שלהם יהיה סיוע אקטיבי לחבריהם המחבלים בהטמנת פצצות ואירגון התקפות על ישראלים. (אולי הם כבר עושים את זה - ראה תגובת ערבי מ28).
אני לא קורא לחסל אותם פיזית כי אני נגד רצח של יהודים (למורת שבגידה = עונש מוות), אבל מקומם בכלא יחד עם יגאל עמיר.
כתוב תגובה ל- Dartson
42
אורי אבנרי פאשיסט
  Zאיציק   3/11/03 15:32
אני מכיר אותו עוד כשהיה הלמחט מרחוב בוגרשוב פינת חובבי ציון,אז הוא התגאה כפאשיסט עם חרב מעל המיטה ובעצם לא השתנה,אנטישמי קטן ועלוב ובמדינה נאורה היו מעמידים אותו לדין או מגרשים חזרה לגרמניה שם מקומו,השמאל מחבק כל תועבה וגם הוא בתוכה,
כתוב תגובה ל- Zאיציק
43
שדות פלשת
  אריאל ע.   3/11/03 15:33
מר אבנרי מה קרה בשדות פלשת ? (במלחמת
השחרור).
כתוב במקורות, הרודף אחרי הכבוד, הכבוד
בורח ממנו.
מי שלא נבחר, כי הוא במיעוט, אל נא ייצג אחרים. דמוקרטיה (שלטון הרוב) יש
לכבד. אך בדבר אחד אין לי כלל ספקות
לו ידדך עראפת היה שולט בנו, לשיטתו
אני וגם אתה כבר ההינו בעולם שכולו טוב,
או במדינה אחרת.
כתוב תגובה ל- אריאל ע.
44
אבנרי הזה - יהודי???
  משה א.   3/11/03 15:36
מי שמזלזל בדם היקרים לנו וחי במדינה הזו שבניה מקריבים חייהם למען בטחונו אין לו זכות להימנות על העם הזה ויש להקיאו כמה שיותר מהר. צריך לחקור אחריו אם הוא יהודי בכלל !!!
כתוב תגובה ל- משה א.
45
פרובוקטור שצריך להתעלם ממנו
  איל   3/11/03 15:38
we shouldn't think of him as israeli but as an arab person. then we should take what he says with a grain of salt...he is not an israeli, not a zionist, and he should be deported to ramalla, to be with his partner- arafat
כתוב תגובה ל- איל
46
במלחמה כמו במלחמה
  חייזר   3/11/03 15:39
מאחר ואנו במלחמה והפלשתינים הם אויב, יש להכיר בכך שהרג חיילינו - עד כמה שהוא מצער - הוא פעולה לגיטימית מצד אוייב, שלא כן הרג אזרחים, כמובן. מניעה של הרג חיילים אינה באחריותה של הרשות הפלשתינית וארגוני הטרור, אלא באחריות ממשלת ישראל.
כתוב תגובה ל- חייזר
47
למה
  מתנחל   3/11/03 15:40
למה הוא עדיין עם אזרחות ישראלית?
ואיך הוא מעיז לקורא לעצמו יהודי
כתוב תגובה ל- מתנחל
48
פרס נובל לאורי אבנרי!!!
  ח.נ.   3/11/03 15:41
שנים הוא עומד באומץ ומתוך יושר לב מוסרי מול כל האטימות היהירות והרוע של הכיבוש ושל הגזענות הציונית.
הוא נפגש עם אנשי אש"ף כשערפאת היה ההוא עם השערות על הפנים עד שכולם (כולל
ביבי ואריק שר החוץ שלו) הבינו שלא נוכל למנות לנו בובת מחמד פלשתינאית בתור מנהיג.
מתוך נאום הועדה בשבדיה.
כתוב תגובה ל- ח.נ.
49
להוציאו מחוץ לחוק. אבנרי = בוגד.
  gilv   3/11/03 15:42
אי אפשר להתעלם מהעובדה הפשוטה שלכל אחד יש דין אחר במדינה.
אם לדוגמה אני הייתי (חס ושלום. ללא ציניות !!!) טוען שיש להפציץ ריכוזי אוכלוסין שבהן מסתתרים מחבלים בלי הבחנה ולהשמידם עד עפר ואפר היו טוענים שאני "נאצי", רחמא ליצלא.
לעומת זאת לו בתוקף היותו "חסיד אומות עולם" ובעל "עיטור הזהב" ליושר, מותר למלעול, בשם הדמוקרטיה כמובן, להוציא דיבתנו רעה.

אני קורא להוציאו מחוץ לחוק בדיוק כפי שהוצאנו את הימין הקיצוני מחוץ לחוק.
למען מידה שווה !!!
כתוב תגובה ל- gilv
50
לחדש את עונש המוות על בגידה במדינה.
  שלוש שנים +   3/11/03 15:43
הסתה לרצח חיילי ישראל ועידוד האוייב הרצחני להמשיך בטרור הרצחני נגד ישראל
הינה בגידה חד-משעית במדינה. בוגד כזה אינו ראוי לאזרחות ישראלית אלא לחבל התליה. עם כל הרצון של כולנו לא להתעסק ברפש המצחין הזה, מדינה אינה יכולה להתעלם מבגידה של מי מאזרחיה, והיא חייבת להפסיק את המשך זילותה בעיני שאר אזרחיה ובעיני העולם - וכמובן, את המשך הנזק החמור שהבגידה גורמת.
כתוב תגובה ל- שלוש שנים +
51
ומה אם אותו "לוחם חירות פלשתינאי"
  רונןק   3/11/03 15:44
היה נתקל בדרכו לרצוח חיילים באדם לא חמוש, באשה, ילד או זקן. ודאי הוא היה מסיק שמדובר באזרחים ישראלים תמימים והיה עושה מאמצים עיליים לא לפגוע בהם כיוון שהוא "לוחם חירות פלשתינאי" בעל מוסר גבוה ולא טרוריסט, תת- אדם. הלא כן, מר אבנרי. בכל מקרה אאחל לך התקלות אם אחד מלוחמי הגרילה האלה, כדי שתוכל לומר לו כמה אתה מעריך את גבורתו ואת מאמציו לשחרר את עמו, והוא יגמול לך בכדור בראש.
כתוב תגובה ל- רונןק
52
שפנפן
  מומו   3/11/03 15:45
נראה הם הצליחו לשכנעו לגבי הבתולות ב"גן-עדן"....
כי איך שהוא נראה, הוא לא זיין כמה שנים טובות.
כתוב תגובה ל- מומו
53
הלוואי שתתפחלץ
  נני   3/11/03 15:47
יא אללה שאלוקים ייקח אותך כבר, חתיכת שונא ישראל, מצדי תעבור דירה לעזה (עזאזל) חתיכת בן אדם מפגר, אני פשוט לא סובלת אותך.
כתוב תגובה ל- נני
54
לשפוט אותו על סיוע לאויב בעת מלחמה
  מורה למתמטיקה   3/11/03 15:49
כתוב תגובה ל- מורה למתמטיקה
צודק
  דמו בראשו   4/11/03 09:39
כתוב תגובה ל- דמו בראשו
55
מקומו בכלא!
  מיקה   3/11/03 15:49
הרי כאילו לקח רובה וירה בחיילים בעצמו.
נכון שיש לו סעיף שפיות כלשהו?
כתוב תגובה ל- מיקה
56
זיקנתו מבישת את נעוריו
  ניר איש הצנחנים   3/11/03 15:50
אורי אבנרי איש עתיר זכויות בתקשורת ובחברה הישראלית מביש את נעוריו בשלל אמירות סהרוריות והמצב רק מדרדר ככל שהוא מזדקן נורא
כתוב תגובה ל- ניר איש הצנחנים
57
גם אורי אבנרי הרג ערבים כשהיה באצל
  מההיסטוריה   3/11/03 15:55
כידוע אורי אבנרי היה חייל באצל אירגון מחתרת ובפעולות של האצל יצא אורי אבנרי למבצעי תגמול וטרור כנגד הערבים.
כתוב תגובה ל- מההיסטוריה
58
לך תגור בעזה ותשתה את מי הים שם
  תושבת יש"ע   3/11/03 15:58
אורי אבנרי פשוט עדין לא היפנים שעראפת וחבר מרעיו שמחים על כך שיש אנשים נאיבים כמוהו במדינת ישראל שעושים את העבודה עבורם. (גייס חמישי במדינה)
הם יושבים להם במוקעטה שלהם וצוחקים על טיפשוטם של אבנרי וחבריו הנאיבים.
הגיע הזמן שתבין שהם לא אוהבים אותך וברגע הראשון שיוכלו, הם יעיפו אותך וכל חבריך לים, ואז בשמחה יגידו לך: שתה, שתה, את מי הים של עזה.
כתוב תגובה ל- תושבת יש"ע
59
שם כבר היו תולים אותו ואת כל המשפחה
  לאוניד   3/11/03 16:00
הבנאדם הזה הולך נגד הממשלה..בדיוק כמו ההסכם שחתמו ביילין וחברים ..מה שמוציא אותנו סותרים את עצמנו..מבחינת העולם "שקרנים". זה עוד העוול הקטן שהוא עשה איתנו כי את זה הרי פרס ומצנע עושים נונסטופ. העניין הגדול הוא שהוא מאשר רצח של חיילים ! מה שיכול להוביל רק לשפיכות דמים נוספת אצלנו מצד הערבים שמבחינתם עושים צדק.
הפלשתינאים רואים באבנרי כ"יהודי השפוי היחיד" מה שלא יאפשר להם לקבל את מה שרוב הציבור שלנו באמת חושב.. חבל.
בזמנים אחרים היו תולים את אבנרי ואת כל המשפחה שלו. (גם ברשות כיום ...)
כתוב תגובה ל- לאוניד
60
אנחנו רוצים רק ליכוד
  קוששוילי   3/11/03 16:09
רק הליכוד דואג למדינה ואכפת לו מהמדינה. לכן אין סיכוי לשמאל ליות בשלטון.
רק הליכוד יביא השלום והביטחון.
כתוב תגובה ל- קוששוילי
61
שווה לקרוא !!!
  E.M   3/11/03 16:09
הייתי רוצה להתייחס לדבריו של אורי אבנרי, אך החלטתי שהוא לא שווה התיחסות.
כתוב תגובה ל- E.M
62
האמת כואבת
  אמת   3/11/03 16:12
מה לעשות- והאמת כואבת? אם אנחנו היינו במקום הפלשתינאים והם היו החיילים שהיו יורים עלינו - גם אנחנו היינו עושים אותם המעשים בלי להניד עפעף...הפתרון לבעייה שלנו הוא פשוט : לפעול במוח - ולא בכוח!!! אבל נראה לי שהמוח כבר אבד לנו מזמן,אחרת איך אפשר להסביר את מצב המדינה שלנו????
כתוב תגובה ל- אמת
63
אורי אבנרי
  ttt.w   3/11/03 16:14
לפעמים נראה שהבחור הזה הוא פשוט בצד הלא נכון. אני אומר בו ניתן לו את הזכות (לא רק ללחום למען ה"עם" שהוא כל כך אוהב) להיות חלק מה"עם" הזה.
אורי אבנרי צריך "לאבד" את הזכות להיות חלק מהמדינה הזאת. אם הוא רוצה (והוא כנראה רוצה) שיעבור ממש לצד השני...
כתוב תגובה ל- ttt.w
64
גרוע בהרבה מלירוק על האנדרטה לרבין
  י .   3/11/03 16:16
כתוב תגובה ל- י .
65
מה הכתובת של אבנרי?
  נגד פשעי השמאל   3/11/03 16:17
אם המדינה המתוקנת לא עושה זאת, למה שאנחנו לא נמרר לפושע זה את החיים יומם ולילה. ואפילו זה יהיה פחות ממה שמגיע לו!
כתוב תגובה ל- נגד פשעי השמאל
66
ומה אם הנכד שלך היה נהרג?
  יובל24   3/11/03 16:17
זו עדיין פועלת גרילה לגיטימית?
כתוב תגובה ל- יובל24
איזה נכד? אין לו אפילו צאצא אחד. ה
  רחמן   3/11/03 21:01
הוא עקר!!!!!! אם אי אפשר להבין מישהו שיהרוג אותו, אפשר להבין מישהו שמרחם עליו.
כתוב תגובה ל- רחמן
67
מי שיורק על אנדרטה נעצר. מי שתומך
  שמאלן מוצהר   3/11/03 16:20
מי שיורק על אנדרטה רבין נעצר. מי שתומך ברצח אזרחים חפים מפשע מופרסם בעיתון כבעל דעה.....בושה וחרפה לעם היהודי ואפשר להבין מדוע חושבים עלינו שאנחנו הכי מסוכנים בעולם.
כתוב תגובה ל- שמאלן מוצהר
68
מעניין איך היית מגיב...
  אזרח מפוכך   3/11/03 16:20
...לו היו הורגים לך "יפי הבלורית והתואר"את בנך בשם "המאבק הלגיטימי
והצודק שלהם ,לשחרור פלסטין".
כתוב תגובה ל- אזרח מפוכך
69
מה היה אומר אם הנכדים שלו היו
  d.r   3/11/03 16:21
מעניין מה היה אומר אם הנכדים שלו היו משרתים שם בצבא?
כתוב תגובה ל- d.r
70
גובה למאמר לא לאיש -מהרסיך ומחריביך
  ברהם   3/11/03 16:23


מהרסיך ומחריביך ממך יצאו ,

התגובה היא לא לאיש כיוון שהוא חצה את הגבול מזמן ועבר לצד השני (האויב)

בעם ישראל תמיד היו שותפים לאויבינו מתקופת נבוכדנצאר ועבור לכל אורך התקופה ולצערינו גם בשואה וגם בקום המדינה .
כתוב תגובה ל- ברהם
71
ככה חושבים בשמאל...
  לא מזגזג   3/11/03 16:28
אתם באמת רוצים להצטרף למחנה הזה??
כתוב תגובה ל- לא מזגזג
72
אורי אבנרי- אתה שפל!!!
  אסף- קרית מלאכי   3/11/03 16:30
בגלל אנשים כמוך המדינה שלנו ניראת כמו שהיא ניראת!!!! תתבייש לך!
כתוב תגובה ל- אסף- קרית מלאכי
73
בשדות פלשת
  יליד הארץ   3/11/03 16:30
אורי אבנרי
העיתונאי והסופר שידע לספר על גיבורנו אחי התהילה בשדות פלשת, על שועלי שמשון
איש פלמ"ח שלפני 50 שנה הערצתי.
היום אני בז לך, אתה עוכר ישראל ומבייש אותנו הצברים שחיים כל הזמן בין שכול לשכול.
אתה הוא זה שמוכן להגן על חייו של ערפאת במחיר חייהם של בנינו ואחינו.
בוש לך.
אתה חרגת מכתיבה ענינית והפכת למסית ולמורד בכל מה שהמדינה . גם בארצות נאורות היית עומד בפני בית דין. הוגד..
כתוב תגובה ל- יליד הארץ
74
זה הסוד שלו לא כולם יודעים את הסיפ
  דוד צור   3/11/03 16:31
אורי אבנרי וערפת ניפגשו במלון בליאז בלגיה בשנת שמונים ושש .וחלקו את אותו חדר .ולא ידעו שבאותו מלון ישנה משלכת ממעפעל ישראלי מצפון הארץ .שנשארו פעורי פה .לזוג בחלוק רחצה שעמד בפתח הדלת .תשאלו כל ילד בשטחים.לנטיות ערפת כווווולם יודעים את הסוד..ולכן כל פיצוץ בישראל מר אבנרי מחזק את ידו של ערפת וזכות הציבור לדעת
כתוב תגובה ל- דוד צור
75
תגובה לחייה
  אייל ר   3/11/03 16:32
שונאיך ומחריבך ממך יצאו
כתוב תגובה ל- אייל ר
76
מסכים ,אבל
  בלה בלה   3/11/03 16:33
אורי אבנרי,
אני מסכים עם תוכן הדברים, אבל אמירתם בעיתון פלסטיני רק תביא לעוד טרור.
במלחמה ברור שמגוחך לכנות הרג חיילים כמעשה טרור או רצח, אבל למה ללכת לאוייב ולומר לו שאנו לא רואים בזה רצח. מה זה נותן
כתוב תגובה ל- בלה בלה
77
אורי צודק!!!
  מישהי   3/11/03 16:36
כל אלה שקוראים להרגו ולשפטו נשמעים כמו חבורה של פשיסטים בורים! אתם אומרים שדבריו שלו הינם הסתה, אך אתם בעצמכם קוראים להורגן באשמת בגידה. הצביעות שלכם, הטמטום. אם אתם לא מסכימים עם דעותיו, זו עדיין אינה סיבה לקרוא כאלה קריאות. זוהי עדיין מדינה דמוקרטית. לאנשים עדיין יש פה את הזכות החוקית להביע את דעתם, גם אם זה לא מוצא חן בעיני האספסוף שכותב פה. אתם לא מבינים שאתם רק מלבים את האלימות והשנאה. הקשבתם בכלל למה שהוא אמר וניסיתם להבין? לא! ישר להרוג אותו, הוא בוגד. ואתם עוד אומרים שמה שהוא אמר זה הסתה.... תחשבו טוב טוב לפני שאתם פותחים את הפה.
כתוב תגובה ל- מישהי
מישהי לא יקרה !
  דוד מנצרת עלית   3/11/03 17:27
דבריו של אבנרי (יימח שמו וזכרו) כן כן הם בגידה !!!, במיוחד בעת מלחמה כה קשה כמו זו המתנהלת כיום, מלחמה זו היא לא קשה פיסית כמו מלחמות העולם שהיו או מלחמותינו שלנו בשנים עברו - לא מבחינת המאמץ ולא בכמויות ההרוגים, כי הרי אם רצינו היינו יכולים פשוט למחות את רוב הפלסטינים במס' שעות מעל פני האדמה. מלחמה זו היא על התודעה על כח הרצון על האמונה, ומי שחזק יותר בזה ינצח !.
אבנרי (יש"ו), חוטא בכך שהוא עוזר באופן פעיל מאוד לתעמולה השקרית הפלסטינית, הם הרי משקרים במצח נחושה על כל דבר לתועלתם- לדוגמה- הריסת רבי הקומות ליד נצרים, תוארה על ידם כפיגוע בתאומים בניו-יורק, וכידוע הבנינים היו בכלל נטושים, הם מעולם כלל לא אוכלסו, למעט צלפים פלסטינים ואוספי מידע פלסטינים.
אז אל תיתממי ואל תפלי בפח התעמולה הפלסטינית אשר אבנרי (יש"ו) נפל בו.
כתוב תגובה ל- דוד מנצרת עלית
דוד, מילים כתובות בסלע, חזק ואמץ.
  יוסי - תל אביב   3/11/03 18:41
כתוב תגובה ל- יוסי - תל אביב
ליוסי מת"א ודוד מנצרת-עלית
  צבי תמרי , מראשון לצ   3/11/03 20:09
בואו נעשה ,ביחד,מאמץ ו...נאתר את זו
הפחדנית הקוראת לעצמה "מ-י-ש-ה-י "
ונברר מפיה,מלה-אחר-מלה,למה היא תומכת
בצדקנותו של אורי אבנרי החלאה.
יש לי רכב מסוג טרנזיט,בצבע שחור,
שמעל לחלון הקדמי שלו כתוב, באותיות של
קידוש-לבנה :
והלך לפניך צידקך !

כתוב תגובה ל- צבי תמרי , מראשון לצ
78
נבל ברשות האוייב
  נחש   3/11/03 16:38
המצדד בעמדות האוייב הינו בן נעוות המרדות
כתוב תגובה ל- נחש
79
uri avneri ???
  Zvi Tamari   3/11/03 16:40
TERMINATE him WITH EXTREME PREJUDICE.
כתוב תגובה ל- Zvi Tamari
80
מה אפשר כבר לצפות מאבנרי ?
  שלמה שלום   3/11/03 16:40
כתוב תגובה ל- שלמה שלום
81
חבר טוב
  אבו גמיל עזה   3/11/03 16:42
אני מאוד אוהב אותך מר אבנרי גם את החברה שלך שולה אלוני ממרץ .חבל שעם ישראל לא הולך אחרי אנשים כמוך .זה עוזר לנו במלחמה .צריך עוד הפגנות של השמאל שלך בתא ,רק בזכות אנשים כמוך רבין הסכים להכניס את חיילנו שוחרי החופש לארץ שלנו .ונתן תקוה לירושלים.שלנו .תודה אנו נמשיך את השחרור של יפו חיפה תא" צמח .טבריה ואז נעשה צדק.ונחזיר את האחים שלנו לארץ.ואתם רק מי שהיה כאן קודם ישאר .כל השאר תחזרו לרוסיה ואמריקה ואפריקה...
כתוב תגובה ל- אבו גמיל עזה
82
!!!!!!
  אורי.ד   3/11/03 16:43
יש לי רק דבר אחד להגיד.
אני רוצה לציין שלא יהיו אי הבנות שאני רואה עצמי לא כימני או שמאלני אלא איפשהו באמצע ואני בעד להחזיר התנחלויות ...
אבל למרות הכל מה שרציתי להגיד זה שצריך להרוג את אבנרי ולשלול ממנו את האזרחות היהודית
כתוב תגובה ל- אורי.ד
83
מאחל לאורי אבנרי אריכות חיים
  חסר שם הכל תפוס   3/11/03 16:43
כזקן סיעודי - שירקב לאט המון שנים עד 120

שישאר בהכרה מלאה ,
שכל יום יקבל זונדה וקטטר .
שיחליפו לו טיטולים .
וכמו כל זקן סיעודי שיאבד את יכולת הניידות שלו .
שיהיה זקן סיעודי המון שנים .

ושיגיע לגיל 120 - הלוואי וחיה כך עד גיל 130
כתוב תגובה ל- חסר שם הכל תפוס
84
ולזה באמת כותבים איש שלום
  א.ד   3/11/03 16:43
ולזה באמת כותבים איש שלום - אחד שתומך תמיכה כלשהיא בהרג אנשים. כן גם חיילים הם אנשים לידיעת אבנרי או שהוא לא מודע לזה?
כתוב תגובה ל- א.ד
85
אבנרי אתה צריך לקבל כדור בראש!!!!!!
  אורר   3/11/03 16:43
כתוב תגובה ל- אורר
86
"בן-אדם" חולה .מה אתם רוצים?
  איש שמבין   3/11/03 16:44
"בן-אדם" חולה.מה אתם רוצים?
כתוב תגובה ל- איש שמבין
87
אני מקווה שיום אחד תכנס לכוונת שלי
  M-16   3/11/03 16:45
כתוב תגובה ל- M-16
88
ואם אכן נאמרו דברי הבלע וההסתה
  פיני הגדול   3/11/03 16:47
מפי חלאת המין האנושי הזה-אורי אבנרי(יימח שמו ושם זכרו),אזי שיש גושפנקא מלאה להשיב לו באותה מטבע לשון.
יש לגלות הבנה ואפילו הצדקה אם מישהו יפגע בדרך זו או אחרת באורי אבנרי או במי מבני משפחתו ותהה זו זכות לגיטימית של העם השפוי היושב בציון להגן עלינו מפני מסיתים ובוגדים קוויזלינגים למען יראו וייראו כל אלה אשר מתירים דמם של יהודים ישראלים בגלל דתם ו/או לאומיותם.
טוב דמו של בוגד ומסית חלאתי אחד,מדמם של חפים מפשע רבים.
כתוב תגובה ל- פיני הגדול
89
שאלה והמלצה לאורי
  לופי   3/11/03 16:47
המנהיגים של העם הפלסתינאי מגנים את הפעולות הללו (לפחות מהפה אל החוץ). אם ככה, היכן זה מציב אותך? אה אורי?
הדבר הכי טוב שאתה יכול לעשות למען שני העמים הוא פשוט להעלם. הם ישמחו כי הרי עוד יהודי חלף מין העולם ואנחנו (99.99999999 אחוז מהעם היהודי) לא ממש ניצטער.
כתוב תגובה ל- לופי
90
אורי אבנרי לדין!!!
  אין   3/11/03 16:48
יש לשפוט את השמאלני הקיצוני הזה.
איך אפשר להגיד שפעולות הטרור המתועבות של הפלשתינים ניתנות להבנה???
איך אפשר לומר שהרג חיילים שלא פגעו באף אחד הן "פעולת גרילה שניתן להבינה"???
צריך לעצור אותו ביחד עם חברו הטוב ערפאת ולזרוק אותם לכלא למאסר עולם.
כתוב תגובה ל- אין
91
פרסום דבר אבנרי ועמיר-לא ניתן להבין
  דניני   3/11/03 16:51
האם MSN הוא במה לכל מטורף? גם תחושת הגועל מדברי אבנרי ועמיר היא בהחלט תחושה שניתן להבינה.
כתוב תגובה ל- דניני
92
הוא רוצה לימשוך תסומת לב - זוכרים .
  שמוליק ג.ש.   3/11/03 16:52
את היצור שקראו לו פעם בול??
הוא כמו ביילין עושים הכל כדי
לימשוך תסומת לב - ואוךי ךהיות מוזמן
בחו"ל כאיש חשוב שכאילו מייצג גוש גדול
של ישראלים - רק הממשלה היא אשמה בכל

אדוני אתה פגום בראש. תיזכור איך זה התחיל
ב1963

יש אפילו תהליך שלום - ובמצב זה קוראים לזה טרור ורצח

לפי מישנתך לישראל אז מותר לעשות מחסומים
בדרכים ולחסל כל ערבי שמופיע ברשימות כמחבל

תיסלח לי אבל אתה מזמין לך צרות
שב בבית ותישתוק חתיכת מפגר
כתוב תגובה ל- שמוליק ג.ש.
93
אורי אבן נרי
  מיכאל איש הנגב   3/11/03 16:53
אני מציע שאשון אורי ישנה את שמו לשם ערבי .אולי דעתו תתקבל ביתר הבנה.כמו כן אני מציע לו להיכנס לאחד מהכפרים בלילה ללא ליווי של אנשי הראשות הפלסטינית ונראה כמה זמן הוא ישאר בחיים.
לפי תפיסה זו הרי מותר לחיילי צהל להרוג את השוטרים הפלסטינאים,את עראפת ההחראי למותם של חפים מפשע ומחר הוא יצדיק פגיעה גם בשרים וחברי כנסת.מעולם לא שמעתי את האיש ההזוי הזה מגנה פגיעה באזרחים חפים מפשע.אגב אני משתייך למחנה השמאל אבל יש גבולות שאסור לחצות.
כתוב תגובה ל- מיכאל איש הנגב
94
HE IS RIGHT
  twisted   3/11/03 16:56
IN HIS LITTLE TWISTED MIND HE IS RIGHT. HE DOESN'T LOOK AT THE SITUATION. HE HAS AN AGENDA AND EVERYTHING IS EQUAL.
IF ISRAELI SOLDIERS WHERE DOING SUCH AN ATTACK AND IN THEIR WAY THEY SAW AN OLD MAN, WOMAN OR CHILD, THEY WOULD LIVE THEM ALONE. BUT TERRORISTS DO NOT THINK THIS WAY. FOR THEM THE MORE DEAD THE BETTER. THIS KIND OF MENTALITY DOES NOT COME FROM OCCUPATION!!!
THIS IS SUCH A JASTIFICATION BY THE FANATICS TO FORWARD THEIR AGENDAS.
AVNERI SHOULD BE TREATED AS AN ENEMY COMBATANT.
כתוב תגובה ל- twisted
95
תגובה ל28
  sailor   3/11/03 16:59
כל נבל שפל אכול שנאה עצמית,דור ההמשך לקאפוס ממחנות ריכוז היום קורא לעצמו "שמאלני גאה"=נבל עם קבלות.
כתוב תגובה ל- sailor
96
תגובה למס' 19 ,כן ירבו כמוך אניאיתך
  אבנרי בן זונה   3/11/03 17:05
כתוב תגובה ל- אבנרי בן זונה
97
אבנרי-הפרצוף האמיתי של השמאל
  אהרון   3/11/03 18:03
לפחות הוא מדבר את מה שיש לו על הלב.
כל השמאל הצבוע חושבים ומתנהגים כמוהו
רק כלפי חוץ הם מכחישים.
היתם בוגדים ותמשיכו להיות בוגדים!!!!!
כתוב תגובה ל- אהרון
98
עד מתי אבנרי יעלוז? דמו בראשו
  הנוקמים   3/11/03 18:34
לעשות סיכול ממוקד בערפאת ואבנרי הסייען של הטרור
כתוב תגובה ל- הנוקמים
99
אינני דתי,ולמרות זאת,אלה
  צבי תמרי , רשל"צ   3/11/03 19:06
כתוב תגובה ל- צבי תמרי , רשל"צ
100
הוא חולה. שילחו לו רופא
  ישראלית   3/11/03 19:22
כתוב תגובה ל- ישראלית
101
אם הדברים המיוחסים לאבנרי נכונים,
  גדיבו   3/11/03 19:28
אזי לדעתי, במשתף פעולה מסוגו, יש לטפל בדרך בה מטפלים הפלשתינים במשתפי פעולה אצלם - ודוגמא לכך ראינו בטלויזיה בשבוע שעבר. זו דעתי ומי שזה לא מוצא חן בעיניו יכול לשתות מלוא פיו מן הביוב של עזה.
כתוב תגובה ל- גדיבו
102
המביא דבר בשם אומרו...מקווה
  צבי תמרי , רשל"צ   3/11/03 19:42
ומאמין שדברי יגרמו ליהודים שבינינו
לגאול אותנו מנוכחותם וקיומם של כל
"ה-אורי אבנרים" שפעילים בכנופיה
המכונה גוש-שלום. יש לשפוך את דמם,
ולכוון את זרימתו אל תעלות הביוב...יש
לשרוף את הפגרים שלהם ולא לאפשר את
קבורתם באדמת ישראל...

"...ואדרכם באפי ואדרסם בחמתי,
ויז ניצחם על-בגדי,וכל-מלבושי
אגאלתי ; כי יום נקם בלבי,
ושנת גאולי באה ; ואביט ואין
עוזר,ואשתומם ואין סומך,ותוושע
לי זרועי,וחמתי היא סמכתני ;
ואבוס עמים באפי ואשכרם בחמתי,
ואוריד לארץ ניצחם..."

ישעיה, ס"ג, ב-ו'

"...העל אלה לוא-אפקוד ? ...ואם-בגוי
אשר כזה לא תתנקם נפשי ?..."
ירמיה , פרק ה',פסוק ט'
כתוב תגובה ל- צבי תמרי , רשל"צ
קלק לא דתי!
  אביעד ש   3/11/03 19:57
אז איך אתה יודע את כל התורה בעל פה?
כתוב תגובה ל- אביעד ש
תגובה לאביעד ש.
  צבי תמרי , רשל"צ   3/11/03 20:39
קלק ...באמת לא דתי! אך לא רואה בדת
שלנו שום דבר שאינו ראוי לכבוד.
ולגופה של שאלתך...זה מאוד פשוט,
אביעד ; אין הכרח לזכור בעל-פה את כל
תורת-ישראל.
מספיק בהחלט לפתוח את אחד
משלושת כרכי הקונקורדנציה (באיוורית
פשותה :ספר-המתאימות) לתנ"ך,מאת אברהם
אבן-שושן ועף אתע תוחל למסוא שם את
כל מבוקשך...אנתה פאהם ?!?
מודה,מנעורי יש לי ז-י-ק-ה למסורת.
כתוב תגובה ל- צבי תמרי , רשל"צ
זה האדיוט שופך זרעו כל היום מאונן
  זרע פורענות   1/11/05 02:20
כתוב תגובה ל- זרע פורענות
103
Is a palestinan whore
  Avneris mother   3/11/03 19:54
her name is Arafat
כתוב תגובה ל- Avneris mother
Response to "avneri's mother"
  Zvi Tamari, Rishon   3/11/03 23:26
Your claim ,that Avneri's mother is
a Whore, is an imposible AND an
improbable one...merely,for the sole
reason that there are things that
even a Whore (i.e.,Arafat) WON'T DO !
..try,for example,Avrum Burg,or
let's say,Elyakim Rubinshtein...now
these two are capable of...just about
A-N-Y-T-H-I-N-G !!!
כתוב תגובה ל- Zvi Tamari, Rishon
104
והכלב ממשיך להסתובב חופשי
  רמי מ   3/11/03 21:26
כתוב תגובה ל- רמי מ
105
הנשיא קצב, אתה מוכן לקבל אותו שוב
  בלשכתך???   3/11/03 21:28
כתוב תגובה ל- בלשכתך???
106
נמושה מלידה
  צבי המבקר   3/11/03 21:43
לא כולם בגיל 50+ זוכרים "ליצן החצר"
של האו"מ בשנות ה70 נציג סעודי בן למשפחת מלוכה-אבנרי אותו דבר הוא ליצן של חצר עראפתית אך גם נבל שפל.
כתוב תגובה ל- צבי המבקר
שימעו שמים--והאזיני ארץ !
  צבי תמרי , רשל"צ   3/11/03 22:58
לא יאומן כי י-ס-ו-מ-פ-ר !!גם לי
קוראים צבי,וגם אני בן 50+ (55)...
ואני כן זוכר ! (ממש פינת הנוסטלגיה !)
ואתה טועה רק בכך,שזה היה מיד לאחר
מלחמת-ששת-הימים,ולא בשנות ה-70 .
בתחילת יולי 1967,בכינוס עצרת האו"ם,
קם לו שגריר ערב-הסעודית ונשא נאום קצר
אך חוצב-להבות...זעק: ..."למה הם
(הישראלים) הורגים אותנו !? למה הם
מחריבים את ציבאותינו ??!! הרי בני-
דודים אנחנו ??! ממש אחים בדם !!
שמו של אותו ליצן...שאגב,זכה לפרצי
צחוק אדירים בכל בנין האו"ם...היה
מוחמד בארודי MUHAMAD BARUDI.
לצערי הרב,אין כל אפשרות סבירה,
להתייחס לאבנרי ולשותפיו-לאידאולוגיה
,כאל ליצנים. זוהי כנופיה מסוכנת של
בני-בליעל ובני-תשפוכת השטן ,שאותם,
עד לאחרון שבהם,חובה מוסרית,חוקית,
הילכתית וצבאית---יש להשמידם.יותר
מכך יש לכרות את אחריתם,ממיד וללא
כל דיחוי.
כתוב תגובה ל- צבי תמרי , רשל"צ
107
מרגל רוסי צריך להעמיד לדין
  דוד ,,   3/11/03 21:55
כתוב תגובה ל- דוד ,,
108
אלוהים מעניש
  פל   3/11/03 22:25
אלוהים העניש את אורי אבנרי שלא יהיו לו ילדים שייתביישו באבא שלהם
כתוב תגובה ל- פל
תגובה ל- פל ,בהנחה שאתה צודק
  צבי תמרי , רשל"צ   3/11/03 23:57
ולא נולדו לאבנרי ילדים כדי שיתביישו
באבא שלהם...אז בהתאם ל-תזה שלך,האם
יהא זה סביר להניח,שאם כך,לאורך כל
שנותיו אבנרי שפך את זרעו לשוא,וכעת,
כל תאי-הזרע השפוכים שלו,גאים באבא
שלהם ?!?
אתה יודע...זוהי סוגיה פילוסופית מאוד מרתקת,שכדאי לך להשקיע
בה זמן,אנרגיה וחשיבה יצירתית !!!
כתוב תגובה ל- צבי תמרי , רשל"צ
109
אבנרי הוא איש ימין מובהק כי....
  ש.מץמ   3/11/03 22:51
לאחר כל מאמר או ציתתה של אורי אבנרי שמתפרסמת בכל נושא שהוא מתווספים למחנה הימין עוד ועוד תומחים.

אין לדעת אולי הוא עובד הפוך על הפוך
כתוב תגובה ל- ש.מץמ
110
אבנרי.........
  חוטמאן   3/11/03 23:13
המדינה צריכה לבטל את אזרחותו ולגרש אותו לבן זוג שלו(לארפעת). צריך להרוג עם ערפאת לפני שהם (שנכם) יבואו עם חגורת נפץ.
כתוב תגובה ל- חוטמאן
111
אבנרי: אתה חלאת אדם.
  עתלית   3/11/03 23:19
זקנתך אינה יכולה לבייש את נעוריך - כי גם הם מחליאים.
כתוב תגובה ל- עתלית
112
אבנרי ניצח
  דוד צימרמן   3/11/03 23:32
אני מתאר לעצמי שאבנרי יושב מול מחשב ונהנה מכל רגע.
מדוע? הוא " מת" על פרסום עצמי .לא חשוב מה יכתבו ,העיקר שיצוטט בשמו.
הרי ברור שאדם מחפש כותרות. לפני " אוסלו" אבנרי היה "בעננים". הוא היה ,בין הבודדים שניפגשו עם עראפת,הוא היה (,לפחות בעיני עצמו), דמות חשובה.
היום ? הוא נידחק,הפך לבדיחה עצובה,אף אחד,( גם לא עראפת ) לא "סופר" אותו,ולכן הוא עושה או אומר דברים פרובוקטיים.( וכניראה "אוכל את הלב") שאנשים צעירים כמו ביילין ושות' " גנבו לו את ההצגה!!!
sic transit gloria mundi
כתוב תגובה ל- דוד צימרמן
113
לשפוט את מי שלא מעמיד אותו לדין
  נחום שחף   3/11/03 23:47
כתוב תגובה ל- נחום שחף
מי ישפוט אותו - עדנלה ארבל? בייניש?
  ומי יחקור - מזרחי?   4/11/03 09:37
כתוב תגובה ל- ומי יחקור - מזרחי?
114
אורי אבנרי-מאוס ומבחיל.
  שם   4/11/03 00:11
כתוב תגובה ל- שם
115
he is a spy
  israelit   4/11/03 05:55
כתוב תגובה ל- israelit
116
כל הכבוד
  מוחמד   4/11/03 06:54
אבנרי אומר את מה שהרבה יאהודים חושבים.
לא מגיע לכם מדינה. אתם תלכו מכאן כמו האנגלים והתורכים.
אנחנו מוכנים שתשאירו פה את אבנרי.
רק אותו.
כתוב תגובה ל- מוחמד
117
אבנרי - לך הביתה
  אחת שאיכפת לה   4/11/03 07:59

הייתי אומרת שאין גרוע מאבנרי. עם ידידים כאלה מי צריך אויבים. אנחנו צריכים להוקיע "יפי נפש" כאלה מן החברה הישראלית. אז מה דם ישראלים וחיילים הוא מותר? תתבייש לך. לפי דעתי הדם שלך מותר!!! מי אתה שתדבר בשמו של העם היהודי, מי נתן לך את הסמכות לכך, צריך להוריד אותך מן הבמה התקשורתית ומהר. אתה ושכמותך הם האויבים העיקריים שלנו, אתה וכל אנשי שלום עכשיו וכל השמאלנים שבראשם עומד יוסי שריד.
כתוב תגובה ל- אחת שאיכפת לה
199 יא חתיכת סתומה...
  ortl   1/03/04 01:13
אני גם חושב שהדברים שהוא אומר הם שטויות ואני לא מסכים איתך אבל את הרבה יותר גרועה ממנו והרבה יותר גזענית כשאת אומרת שצריך להרוג את כל השמאלנים. את כאילו אומרת תגובה חכמה ואז מסיימת אותה עם המשפט הכוללני והדבילי הזה וסותרת את עצמך לחלוטין...
כתוב תגובה ל- ortl
118
אנטישאמי
  מישל   29/02/04 15:42
אתה אידיות חונכתה אצל הנצים אידיות
כתוב תגובה ל- מישל
119
איפו כל עם ישראל אחים אתה אנטישמי .
  סטודנט   29/03/04 13:32
יהודי
כתוב תגובה ל- סטודנט
חתיכת מפגר
  ציון כהן   5/04/04 14:01
קודם תלמד לכתוב בעברית ללא שגיאות , חתיכת יהודי ציוני ישראלי מלוכלך ומפגר
כתוב תגובה ל- ציון כהן
בטוח ששמך ציון כהן ? כי לי לא נראה
  דנה א   5/04/04 16:05
כלל יא ערבי
כתוב תגובה ל- דנה א
120
אספסוף פטריוטי
  עיעג   5/04/04 13:46
200 תגובות זועמות. רוצים להרוג את אבנרי או לפחות להכניס אותו לבית סוהר - מאוד מתאים למדינת ישראל של היום. אבל מה אבנרי אמר? מה לא ידעתם שבמלחמה גם לצד השני יש זכות להלחם? הרי הוא לא מצדיק פיגועי התאבדות. צבא עם טנקים ומטוסים נכנס לשטח בו שוהה עם שלם, אז מה מפתיע בכך שפלסטיני ייקח נשק ויילחם נגד הצבא הזה.
כתוב תגובה ל- עיעג
121
שמאל קיצוני ?
  לייזר גצל   16/05/04 16:09
לדעתי אורי אבנרי הוא פטריוט ישראלי, המבטא את ההזדהות שלו לעמו בצורה בריאה וחיובית,הכוללת גם הכרה בשוויון הזכויות לפלסטינים,עיתונכם מכנה אותו מנהיג השמאל הקיצוני....לידיעתכם אין בארץ שמאל יהודי קיצוני,אשר מבטא ונאבק על השקפתו באמצעים רדיקלים , בשנאה , באלימות או טרור, השמאל היהודי בארץ הוא סופר פשרני ומשתמש רק באמצעים מינורים חוקיים בכדי לקדם את השקפתו= רק הימין בארץ הוא רדיקלי וקיצוני משתמש בשנאה, אלימות וכפיה, בכדאי לחפות על עובדה זו הומצא מטבע הלשון המזוייף "שמאל קיצוני"
כתוב תגובה ל- לייזר גצל
122
שאבנרי לא יתפלא למה בני עמו שונאים
  אמיר   16/05/04 16:13
אותו...
או אולי עמו הוא בכלל פלשת?

איך אפשר להבין רצח אנשים שמגנים על ארצם מתוך חובה ויש כאלה שגם מרצון, מפני מפלצות טרור שכאלה, אשר מודות שהן בוגדות גם בדתן?
רוצחות ערבים, רוצחות כולם, בוגדות באיסלאם, העיקר רק בשביל אדמה מסכנה שהם יכולים להתיישב בה בשלום במקום לסבול את כל החרא הזה שנקרא מלחמה..
כתוב תגובה ל- אמיר
123
הלך היקה
  זלמן   16/05/04 18:06
נשאר הפוץ
כתוב תגובה ל- זלמן
124
בטח מקבל מליונים מהערבים גם סטלין
  ישראלי דתי גאה   16/05/04 19:25
היה יהודי
כתוב תגובה ל- ישראלי דתי גאה
125
Uri Avnery is talking like Peres
  Abu Chemi   20/06/04 15:44
כתוב תגובה ל- Abu Chemi
126
שלא תדעו לאן המתלהם מזרים זרימתו
  סתם אדם   1/11/05 02:26
כתוב תגובה ל- סתם אדם
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il