s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
מלחמת חרבות ברזל, בצד מוראותיה, חשפה לנגד עינינו מציאות הטעונה שינוי דחוף    אנו חיים בעולם "פתוח", כפי שנוהגים לומר: "כל העולם הוא כפר אחד גדול"
דן מרגלית
דן מרגלית
עמרי מניב בערוץ-12 הביא צרור של הקלטות של שיחות בין שקד לבין נוה    הוא לחץ למנות את איתן אורנשטיין לנשיא המחוזי בתל אביב    שקד נכנעה והצביעה בעד אורנשטיין
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
גם בשעתה היפה של ישראל, כאשר העולם מוחא לה כפיים והתעשיות הביטחוניות הישראליות זוקפות קומה לנוכח ההצלחות הטכנולוגיות ללא אח ורע, יש בקרבנו כאלה המתעקשים "להשבית שמחות" ולגמד את ממד...
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
יעקב אחימאיר
יעקב אחימאיר
בשעות הצוהריים, לפני כניסת השבת, מתייצבת לה חבורת מפגינים, כולם מצויידים לא רק בקולות צרחניים אלא כתגבורת הם מצויידים בתופים, בחצוצרות ועוד
אחדות במשפחה [צילום: יוסי אלוני/פלאש 90]
חנינא פרבר
הרשע נמצא סמוך לחכם, כדי שהחכם יתקנו' אולם לתיקונו דרושים כוחות גדולים    התם וזה שאינו יודע לשאול אין בכוחם להחזיר את הרשע למוטב    משימה חשובה זו מוטלת על הבן החכם שהוא הגבוה מכולם...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שלל הכוכבים של ביבי
מאת: דר' יובל ברנדשטטר  |  18/11/2008
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
לא לבחור בפרימריז את מרידור אי
  גבי ד   18/11/08 15:04
לא לבחור בפרימריז את מרידור איש הבג"ץ לרשימת הליכוד

רשימת המועמדים ימין אמיתי ושמאלנים מחפשים ג"וב

רשימת המועמדים ימין אמיתי ושלאלנים מחפשים ג"וב
ולא מתכוונת לבחור באלה ששיתפו פעולה עם שרון
1 בני בגין כן אבחר הוא ימין אמיתי
2 מרידור שמאלני לא אבחר בו חביב השמאל
3אסף חפץ שמאלני שמחפש ג"וב
4 יוסי פלד שמאלני שמחפש ג"וב
5 לימוד ליבנת שיתפה פעולה עם שרון
6 חיים כץ שיתף פעולה עם שרון
7 ישראל כץ שיתף פעולה עם שרון
8 ח"כ מיקי איתן ערך מסיבת פרידה נרגשת לעדנה ארבל ואיחל לה הצלחה בתפקידה החדש כשופטת ביהמ"ש העליון... 9 גדעון סער ערך מפגש סודי בביתו עם שלי יחימוביץ' וטומי לפיד כדי לתכנן מערכה תקשורתית לקידום המינוי של עדנה ארבל לביהמ"ש העליון
10 יולי אדלשטיין ימין אמיתי
11 גלעד ארדן ניסה להעביר חוק בכנסת שיחייב את הועדה למינוי שופטים לרשום פרוטוקולים. לאחר טלפון אחד של דורית בייניש הוא התקפל וגנז את החוק...
12 מיקי רצון ימין אמיתי
13 לאה נס ימין אמיתי
14 פגליין ימין אמיתי
15 אהוד יתום ימין אמיתי
16 ראובן ריבלין רץ לתקשורת השמאל
17 מיכאל קלינר ימין אמיתי
18 אפי איתם ימין אמיתי
19 בוגי יעלון עמד בכבוד מול שרון המושחת
כתוב תגובה ל- גבי ד
מיקי איתן התנגד לארבל
  שבתאי עזריאל   18/11/08 19:07
כתבת שח"כ מיקי איתן ערך מסיבת פרידה נרגשת לעדנה ארבל ואיחל לה הצלחה בתפקידה החדש כשופטת ביהמ"ש העליון...

לא ברור חהיכן נלקחה השטות הזו.

מיקי איתן היה מהמתנגדים החריפים ביותר למינוייה של ארבל לבית משפט עליון.

איתן היה יו"ר ועדת החוקה בעת שעדנה ארבל התמנתה. יום לפני הדיון בוועדה לבחירת שופטים, מיקי איתן כינס את ועדת החוקה לדיון בניסיון של רגע אחרון, למנוע את המינוי וזכה לביקורות קטלניות ממספר רב של תומכי מערכת המשפט.

אני עצמי נכחתי בדיון. נכחו בו עוד כמה אנשים ביניהם שמחה ניר, יואב יצחק (שהורשה לשאת דברים) ונוספים. הדיון היה סוער ביותר ואם לכך הכוונה שמיקי ערך לארבל מסיבה נרגשת, אז אפשר לומר שהיתה הבעת רגשות גדולה. מסיבה...? בוודאי שלא שום דבר הדומה לזה.

בהמשך יש קישור לידיעה עיתונאית המתארת את האמור. ידיעות דומות הופיעו בכל כלי התקשורת עקב הרעש שהתעורר, כיצד יו"ר ועדת החוקה מנסה להשפיע על בחירת שופטים.

מעבר לכך, מיקי איתן הוא אחת הצרות הגדולות שנחתו על מערכת המשפט, כי האיש בפירוש לא נהג בהם בעדינות והוא מהבודדים שיצאו באופן מופגן נגד המתרחש בבית המשפט העליון, בוועדה לבחירת שופטים ובמערכת המשפט בכלל.

גם התיאור בעניין הפגישה הסודית של סער עם ארבל לא מדוייק. הפגישה התקיימה לאחר שארבל נבחרה ובעת הפגישה היא כבר היתה שופטת. חפש בגוגל את המלים סער+יחימוביץ+ארבל+לפיד
 ועדת חוקה מנסה לעשות סיכול ממוקד לארבל
כתוב תגובה ל- שבתאי עזריאל
מר עזריאל כנראה לא דובר אמת
  .   18/11/08 19:46
מר עזריאל הנכבד,
בקישור הבא מתוארת הפגישה הלילית הסודית בביתו של ח"כ גדעון סער:

news1.co.il

"הפגישה הלילית, שכללה ארוחת ערב, התקיימה אצל ח"כ סער, בביתו בתל אביב. סער מקורב לארבל ונחשב לאחד מאנשי סודה ואנשיה במערכת הפוליטית. הוא שימש בעבר עוזרה - כשזו כיהנה בתפקיד פרקליטת המדינה. קודם לכן שימש עוזרה של השופטת דורית בייניש, שאף היא אחת החברות הקרובות המגוננות על ארבל. סער נטל באחרונה חלק פעיל הן בוועדת החוקה חוק ומשפט שדנה בפרשת ארבל והן במקומות אחרים, גונן על ארבל מפני מיצוי הדין עימה בשל מעשיה, ואף לא מסר גילוי נאות על קשריו הקרובים עם ארבל. סער, שאת תגובתו ביקשתי, אמר שלוש פעמים כי אינו מעוניין להגיב, ואף טען כי הפגישה אינה מעניינו של הציבור."
מדיווח זה, שלא הוכחש ע"י משתתפי הפגישה, מתקבלת התמונה שגדעון סער הוא הנציג של דורית בייניש ועדנה ארבל בליכוד. זה מעמיד בספק את נאמנותו של סער לא"י וגם מסביר את תמיכת נתניהו בביהמ"ש העליון, שהוא פרו-פלסטיני ואנטי-ציוני. הציבור חייב לדעת דברים אלו לפני שהוא מחליט לבחור את נתניהו ואנשיו להנהגת המדינה. התוצאות עלולות להיות הרות אסון.
הדיווח הנ"ל משליך צל על נאמנותם של נתניהו וסער לעקרונות תנועת הליכוד. טענתך שגדעון סער התנגד למינוי של ארבל מופרכת ע"י המאמר הנ"ל, אשר כאמור לא הוכחש.

כתוב תגובה ל- .
ממשיך למחזר את נייר הניגוב
  .......   18/11/08 21:55
טמבלים מתרבים כמו שפנים.
ניסיון להכפיש, לא כל פגישה היא הבעת עמדה מדינית או פוליטית.

הגיע הזמן שתבין, אם הליכוד לא יגבר על קדימה,לא תהיה ממשלה ימנית.
ימניים קיצוניים לא בוחרים בליכוד.
כתוב תגובה ל- .......
התבלבלבלת קשות ידידי
  שבתאי עזריאל   19/11/08 11:50
מאחר וכתבת ללא שם, עלי להעיר שהתגובה הזו היא המשך לתגובה מס' 1, למי שהגיב לדברי.

בתגובה המקורית שלך, כתבת שמיקי איתן ערך לארבל מסיבה ושגדעון סער נפגש עם ארבל לקדם את המינוי.

דברי היו שמיקי איתן התנגד לבחירה ולא כפי שאתה כתבת.

לגבי סער כתבתי שהוא נפגש עם ארבל לאחר שהתמנתה לעליון.

לא אמרתי מילה כאילו הוא מתנגד לארבל. סער הוא תומך ידוע של ארבל וביניש, אם הוא היה מהמתנגדים, היא לא היתה נפגשת אתו ועם אחרים לאחר שהתמנתה לשופטת.
כתוב תגובה ל- שבתאי עזריאל
בנקודה אחת טעיתי. ביתר לא.
  נימרוד לוי.   19/11/08 15:52
1- אתה צודק שמיקי איתן התנגד למינוי עדנה ארבל לשופטת ביהמ"ש העליון. בנושא זה טעיתי ואני מתנצל על כך.
2- לא טעיתי בכך שמיכאל איתן ערך מסיבת פרידה לעדנה ארבל בסיום תפקידה כפרקליטת המדינה וקבלת מינוי של שופטת.
3- לא מובן איך מיקי איתן התנגד למינוי עדנה ארבל ואחכ' ערך לה מסיבת פרידה. אחד מהשניים: או שמסיבת הפרידה היתנ מהשפה ולחוץ, או שהתנגדותו למינוי שלה היתה מבויימת. אחרת קשה ליישב את הסתירה בהתנהגותו.
4- ציטוט מדבריך: "(ח"כ גדעון) סער הוא תומך ידוע של ארבל וביניש." אוסיף לכך שח"כ גלעד ארדן הגיש הצעת חוק שתחייב את הועדה למינוי שופטים לרשום פרוטוקולים ולאחר מכן הסיר אותה. שתי העובדות הנ"ל מוכיחות שיש לדורית בייניש וקבוצתה נציגים במפלגת הליכוד, ששומרים שם על האינטרסים שלה.
5- בג"ץ שולט במדיניות החוץ והבטחון שלנו מבלי שנבחר ע"י העם. לכן נראה לי בג"ץ כמקור הצרות של ישראל. לאור תמיכת חברי ליכוד בכירים בשופטי בג"ץ, מסוכן ביותר לבחור בנתניהו ומפלגתו. ביבי יימשיך במסורת קודמיו של כניעה מוחלטת לתכתיבי בג"ץ בתחום החוץ והבטחון.
כתוב תגובה ל- נימרוד לוי.
אני בטוח שמיקי איתן ערך מסיבה
  לכבוד עדנה ארבל   24/11/08 19:49
מר שבתאי עזריאל, אתה אמנם מכחיש שח"כ מיכאל איתן קיים מסיבת פרידה לעדנה ארבל. העיתון "ידיעות אחרונות" טוען שח"כ מיכאל איתן כן ערך לה מסיבת פרידה. נא עיין במאמר מיום 18.05.2004 בקישור הבא:
ynet.co.il
מי משניכם אינו דובר אמת, מר שבתאי עזריאל או העיתון "ידיעות אחרונות"?
כתוב תגובה ל- לכבוד עדנה ארבל
2
כמה הערות ליובל
  מעשית   18/11/08 15:19
יובל- אתם אנשים טובים אבל רובכם אנונימיים לציבור וטירונים פוליטיים (למעט אריה אלדד). יש בכם תמימות ודעה רווחת כלפיכם היא שלא מעשי לבחור בכם- משתי סיבות: סיכוי נמוך מאד לעבור את אחוז החסימה, שהוא שני אחוז, כלומר כ-100000 קולות לפחות. וטענה שניה היא שמנגנוני השמאל כל כך מוטמעים חזק ומשופעים בכסף- שאין לכם כוח ויכולת לפרק אותם. זה שאתם אנונימיים רק מוסיף לשתי התהיות האלה. והשלישית היא- שגם אם תכניסו ח"כ אחד, או אפילו שלושה, ונניח מספר דמיוני של חמישה, מה אתם כבר תוכלו לעשות.
דרושות תשובות מעשיות ומפורטות. אשמח לתשובה מפורטת במאמרים הקרובים שלך, לנקודות שהעליתי. תודה.
כתוב תגובה ל- מעשית
תגובה מעשית ל"מעשית":
  הניה   18/11/08 16:39
הצטרפי, עוד היום אל "התקווה" והביאי איתך את ההמונים. יובל, לא יוכל לעשות את המאבק לבד. "אני ואתה, נשנה את העולם"!! אז כמה זמן עוד ניתן להתלבט? וכמה התניות ניתן עוד להתנות?
"מעשית", מה לעשות? לעשות, ועכשיו!!
כתוב תגובה ל- הניה
הסבר:
  מעשית   19/11/08 05:36
לי באופן אישי אין בעיה עם האנונימיות ואני מסכימה עם קודמיי. הבעיה היא שלאנשים שאני מדברת איתם יש בעיה עם זה. וגם הם רוצים לראות דרכי פעולה מעשיות. יש גם ייאוש בציבור ממפלגות כמו שהיו התחיה צומת מולדת וכו'. לא נשאר מזה יותר מדי. לכן אני אומרת שצריך לתת תקווה אמיתית לא רק בדיבורים וסיסמאות ("נפעל למען XYZ") אלא להסביר איך בדיוק תפעלו כשיהיו לכם 3 או 5 מנדטים למשל. האם תצליחו למגר את מוקדי הכוח של השמאל, או לפגוע בהם אנושות? איך אתם מתכוונים להתמודד עם הלחץ האמריקאי למשל? עם הרקטות מעזה וכו'? אנא פרטו דרכי פעולה מעשיות. זה אולי הדבר היחיד שיכול להקל עלי את ההסברה. תודה
כתוב תגובה ל- מעשית
תשובות? באתר הבית של "התקווה"!
  הניה   19/11/08 12:04
ואת פרטי הכניסה לאתר, תוכלי למצוא, בין היתר, בחשיפה שבאתר זה: WWW.HATIKVA.ORG.IL. הצטרפי, והביאי אתך את כולם.
כתוב תגובה ל- הניה
את לא מעשית אלא כנראה תועמלנית
  של בנימין נתניהו   19/11/08 14:40
הליכוד מת מרוב פחד שבוחריו הקלאסיים יברחו למפלגת "התיקווה". מאחר שמטרות מפלגת "התיקווה" הוסברו בצורה ברורה באתר האינטרנט שלהם, אין מקום לטענה שמטרותיהם לא ידועות. לצערכם אין אפשרות לתפור לרון בריימן תיק פלילי ברגע האחרון. מה שנשאר לכם הוא התירוץ העלוב של אנונימיות פעילי "התקווה". טיעון זה אינו מתקבל על הדעת. את ביבי בחרנו לראש ממשלה לאחר קריירה של כמה חודשים בתור מוכר רהיטים בחנות "רים" בירושלים. לאור זאת חבל על כל מאמץ לשכנע אותך להצטרף ל"התיקווה". נראה לי שמישהו משלם לך כדי להקטין את הפופולריות של המפלגה ההגונה הזאת.
כתוב תגובה ל- של בנימין נתניהו
עצה מעשית לאשה נבונה אך הססנית
  רוני קבאלו   18/11/08 19:57
המנהיגים המפורסמים עשו לביתם במקום לדאוג לעם ישראל, וכך הביא את העם אל עברי פי פחת. כנראה הגיעה שעתם של המנהיגים האנונימיים. אני ממליץ שתצטרפי למפלגת "התיקווה". אנא הצביעי עבורה ושכנעי אחרים להצביע עבורה. למען עתיד טוב ובטוח יותר לעם ישראל.
כתוב תגובה ל- רוני קבאלו
תשובות מעשיות
  דר יובל   18/11/08 23:26
הנבואה מגשימה את עצמה. זוכרת את המפץ הגדול, שכולם התנבאו שאריאל שרון ינפץ את הליכוד? הנבואה הגשימה את עצמה. לכן אני מתנבא לשבעה מנדטים, של כל אנשי הימין שלא מאמיניםם לביב לןאחר שבגד בהם בנושא דוש קטיף והצביע בעד הגירוש שהיום הוא טוען שהתנגד לו.
מה נוכל לעשות? הכל תלוי במצה הפרלמנטריע של היות לשון מאזניים. אם ביבי הולך לשמאל, דהיינו קדימה, לא נוכל לעשות דבר חוץ מלילל. אבל אם אנשי מפלגתו ילחצו עליו מבפנים להקים קואליציה יהודית ציונית, גם חמישה וגם שלושה חברי כנסת הם חשובים. המשימות שלנו אינן בממשלה. הן בכנסת, חקיקה ציונית!!
ושוב, אם יתנו לנו את הכוח, נבצע. אם לא, ימשיך העם לסבול מסוחרי הסחרירים וביב ימכור את הקולות של הימין, לשמאל, יפנה את רמת הגולן באישור, ויקים מדינת טרור שאיננה כוללת את ירושלים.
כתוב תגובה ל- דר יובל
3
פסמיסט בחסד עליון.
  א.ל. רמת-גן   18/11/08 15:40
הכותב המלומד ניחן במידה רבה של מטען פסימי בנוגע להתנהלות נתניהו באוסף הכוכבים הנקבצים לליכוד.מה מציע הכותב? לגרש אותם ? להצהיר מהיום הצהרות מפוצצות על "ישוב הארץ"? ועל כיבוש מחדש של גוש קטיף והחזרת המתיישבים שגורשו משם? על פי עצות הכותב עלול הליכוד להשאר עם 12 המנדטים שלו גם בכנסת ה-18.
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
אילו עיצות לא רעות דווקא.
  נה   18/11/08 16:36
כתוב תגובה ל- נה
4
בני בגין כמגדלור
  אמנון מגה   18/11/08 15:52
אם יש לנו את בני בגין שהוא דמות מופת בעם היהודי ובן של גדול הישראלים בתולדות העם היהודי אז אפשר להירגע.
כתוב תגובה ל- אמנון מגה
גילוי האמת
  שמאלן מצוי   18/11/08 17:42
איפה לעזאזל התחבא "סמל היושר" של הליכוד, בגין ג'וניור 10 שנים,,,ומדוע עד היום הוא נמנע מלגלות מדוע באמת ברח הדמגוג מנחם בגין מראשות ממשלת הנפל של הליכוד .....
כתוב תגובה ל- שמאלן מצוי
5
ל"התקווה" יש להצביע רק
  פנחס   18/11/08 16:05
אם ברור מעל לכל ספק סביר שהיא עוברת את אחוז החסימה. אחרת אלו יהיו קולות ימניים שהלכו לאיבוד.
כתוב תגובה ל- פנחס
6
המשך לתגובה 3= ניסיון לפסול את
  שרה.א   18/11/08 16:30
נתניהו,לא בהכרח תוביל להצבעה המקווה.
מי שלא רואה את עצמו כימני ,שאינו מוכן ל"וויתורים כואבים", ימצא את עצמו (לאחר פסילת נתניהו) בוחר בקדימה.
ראו הוזהרתם.
ניתן לראות זאת בכלים אוביקיטביים : למרות ההיתנתקות קדימה קיבלה יותר מנדטים מכל מפלגה בימין.
ובפועל מקדימה לשמאל היו יותר מנדטיים.
לדעתי,רוב העם מוכן לפשרות =וויתורים ,עם גבולות ביטחון,למען שלום.

בכתבה מצויין שבוגי גדל בחיפה האדומה. ומתוך כך כבר מסיק את המסקנות.
כאחת שהייתי מפאיניקית,יודעת לבטח שבן גוריוון או גולדה ,לא היו "שמאלניים",אפילו רבין הביא את עראפת,
כיוון שהוא לא היה מסוגל להלחם בטרור מבלי להפטר מ"בצלם" או "שלום עכשיו" ושאר האנרכיסטיים.

אם נמשיך לפמפם בהכתמת נתניהו,נמצא את עצמנו בשילטון "מרכז שמאל".
כתוב תגובה ל- שרה.א
7
יובל ברנדשטטר , אכן נתניהו לא
  שרה.א   18/11/08 16:55
יכול להנער לחלוטין מהסכם אוסלו שממשלת ישראל חתמה עליו, אבל הוא עשה שמיניות באויר ,כדי למזער את אסון אוסלו,כאשר חתם על הסכם וואי.
כפי שאתה מציין "יתנו יקבלו".
כדאי לבדוק למה זה היה אמור להוביל .
כגון פירוק מנישקם של כל המליציות, אי לוחמה ועוד.
(הלוואי והיום היינו באותה נקודת זמן).

ומי שהפיל את נתניהו היה הימין.
ומה קיבלנו אח"כ ? ממשלת שמאל !

צריך לקבל את העובדה ,שאף מפלגה ימנית השוללת מכל וכול מראש,כל אופציה אפשרית למו"מ בעתיד,תגיע להיות מפלגת שילטון.
כתוב תגובה ל- שרה.א
8
ברנדשטטר טועה בגדול
  משה עיר-יוקדת   18/11/08 16:55
המפלגה החדשה של נתניהו היא מר"ץ בתחפושת ליכוד, לא "קדימה" בתחפושת ליכוד.
כתוב תגובה ל- משה עיר-יוקדת
משה, לפי דבריך מומלץ להצביע לק
  קדימה   18/11/08 21:32
כתוב תגובה ל- קדימה
9
יבוש מרוכז
  מגדל תבלינים   18/11/08 17:28
עכשיו צריך ביבי לקחת חוט ברזל , למתוח אותו מעל בימת מרכז הליכוד ,וליתלות עליו ליבוש כמו פילפלים , את כל הכוכבים החדשים והישנים שכאילו מאמינים בכישוריו...
כתוב תגובה ל- מגדל תבלינים
10
מדוע האתר לא דורש גלוי נאות?
  גילוי נאות   18/11/08 17:40
מדובר בתועמלן המריץ מפלגה מתחרה לליכוד המטיף נגד נתניהו באופן עקבי כחלק מתעמולת בחירות. דבר זה אינו משתקף בכתבה.
כתוב תגובה ל- גילוי נאות
צודק בהחלט!
  ישראבלוף   18/11/08 19:23
כתוב תגובה ל- ישראבלוף
הליכוד מנסה לסתום פיות
  כמו מפא"י בשעתו   18/11/08 19:25
עוד לא עליתם לשלטון וכבר אתם מנסים לסתום פיות לאזרחים? אני קורא באתרים שונים שאנשי ליכוד מאיימים בתביעות לשון הרע נגד כל מי שמתנגד למשיח החדש שלהם נתניהו. הערה בסגריים: מותר לד"ר ברנדשטטר לתמוך במפלגה שונה מהליכוד. זה לא מוגדר כעבירה בחוקי העונשין הישראליים.
ליכודניקים, טוב שאתם מגלים את פרצופכם האמיתי לפני הבחירות. אתם מתנהגים כשמאלנאצים, בדיוק כמו מפלגת העבודה. עצתי לכם, ליכודניקים: תישארו באופוזיציה, שם מקומכם הטבעי.
כתוב תגובה ל- כמו מפא"י בשעתו
דרך חדשה
  הנוקם   18/11/08 20:02
איזה תביעות על לשון הרע !!הם מאיימים לנקוט בדיוק כמו שאיימו מעל המרפסת המפורסמת. רק ההבדל הפעם. שהם הצליחו לחסל את יצחק רבין ויש להם נסיון מעשי לחיסול עם הדרכת חבר מרכז ליכוד למשפחת אלפרון... וזה ממש מסוכן !!!!
כתוב תגובה ל- הנוקם
טיעון מצחיק
  מד' ליונה עיוורת   21/11/08 00:41
שכן חוץ ממוסא אלפרון אין לאלפרונים חברים בליכוד. הם כולם שייכים לאבודה על פי הצהרתם המפורשת!!! ואגב כך עוד לא שכחנו את בלאס, מלך השוק האפור, שפרס הציע למנותו לשר אוצר בישראל זמן קצר לפני שחבריו לשוק האפור פוצצו את ביתו, וכן לא שכחנו את העבריין המבוקש ג'ו ליבו שתרם מליונים לאבודה, ואת סחורי הנשק המורשעים מנבר נחום ומארק ריץ' שתרמו מליונים לססססססמממול. אז כדאי שתחדלו לפמפם לנו למוח את המנטרות הסטאליניסטיות שלכם. עבריינות=סמולנות.
כתוב תגובה ל- מד' ליונה עיוורת
וניסיון למכור נייר ניגוב כ
  צדק צדק תירדוף   18/11/08 21:19
פסיקת ביה"מ , מה זה אומר ?
כשבעצם מי שתבע את ביה"מש ,היה עיתון הארץ !

העיקר לזרוק חרה.

האם זה ישכנע מישהו להיות ימני אפילו לא קיצוני ?

שקלתי אם להצביע לליכוד,אך לבטח לא אצביע לימין.
כניראה שבסוף אצביע קדימה, או אולי עבודה.
כתוב תגובה ל- צדק צדק תירדוף
גילוי נאות
  מגדל תבלינים   18/11/08 19:57
תגיד לי אתה יבחוש בן שלולית, מלכך עכוזו של ביבי! מדוע אתה לא מזדהה בשמך האמיתי?..אני למשל כשמאלן מפחד להזדהות מפחד מאנשים כמוך שאולי תרכיבו גם לי מטען חבלה במכוניתי ,,ראינו מה מסוגל הימין לעשות לשמאלנים כמו רבין.רוב אנשי מפלגתו של ביבי הם כנראה אלימים כמוך כהוכחה :אפילו אחד מאחיו של האלפרונים, חבר מכובד במרכז הליכוד !!.
כתוב תגובה ל- מגדל תבלינים
פחחחחחחחחחחח...
  מוכר חמוצים.   18/11/08 22:47
כתוב תגובה ל- מוכר חמוצים.
11
שלל כוכבי ביבי
  עי   18/11/08 19:31
תמיד בפרסימים ד תגובות ימניות הליכוד מפלגת מרכז ימין לכו להצביע התקווה
כתוב תגובה ל- עי
12
תפרגנו לנתניהו ולליכוד
  מוריה   18/11/08 19:57
אם זה היה ההפך -אם קדימה או מפלגת העבודה היתה מגייסת כוחות חדשים- התקשורת היתה חוגגת .
אנא עיתונאים היו נא אמינים בדווחים שלכם-אז נוכל להיתיחס ברצינות ובכבד ראש,
כתוב תגובה ל- מוריה
ביבי ימסור את המולדת לפלסטינים
  נימרוד לוי.   18/11/08 22:40
אני לא עיתונאי. ביבי מגייס אנשים חדשים שיעזרו לו למסור שטחי מולדת לפלסטינים.
כתוב תגובה ל- נימרוד לוי.
נימרוד,סופסוף מזדהה בשמך המלא
  צדק צדק תירדוף   18/11/08 22:57
יכול להיות גם מפוברק. מי יודע.
איך אמרת באחת מתגובותיך "טוב לדעת שזו הרמה האנושית של
אנשי הליכוד...
והמשך טענת
" הסיגנון של תגובתך הוא ההוכחה הטובה ביותר שאסור לבחור בעד נתניהו, כדי לא לתת לאנשים מסוגך להתקרב לעמדות שלטוניות. תאר לעצמך שאפנה אליך בבעיה בתור אזרח וכך תענה לי בתור פקיד ממשלתי מטעם מפלגת הליכוד? "

יש אימרה האומרת נאה דורש נאה מקיים.

תפסיק להכפיש,ולנופף להנחתה את נייר הניגוב.
כי בסופו של יום ,לדעתי שנינו רוצים שהימין יעלה לשילטון.

הכפשת נתניהו לא תואיל ותוסיף מנדטים להתקווה.
כתוב תגובה ל- צדק צדק תירדוף
מר צדק למרות ההצתה המאוחרת אתה
  מתחיל להבין...   19/11/08 01:52
אסור לבחור בדן מרידור ובנימין נתניהו כי הם ימסרו את כל שטחי המולדת לפלסטינים, בהתאם להוראות בייניש וארבל.
כל אוהבי ארץ ישראל צריכים לבחור את מפלגת "התיקווה". אני מציע לך להפסיק לקבל תשלום מסני עבור הטוקבקים שלך ולהתחיל לכתוב בהתנדבות עבור מפלגת "התיקווה". מה דעתך??
כתוב תגובה ל- מתחיל להבין...
13
על קריסת מעריב והאתר NRG כנסו
  דן מנו   18/11/08 20:09
עןד 100 עובדים יפותרו החודש במעריב,

אין ספק שמאז שנימרודי העביר את ההנהלה לצמד יוצאי עיתון הארץ דורון גלעזר ורותי יובל העיתון והאתר בקריסה חופשית,האתר NRG שהיה שוקק חיים בתקופת דנקנר ומלא בתגובות מימין ומשמאל מת וכמעט ריק מתגובות,בגלל צנזור תגובות מימין שהנהיגו הצמד הבולשביקי,מענין מה נמרודי חושב על זה?
כתוב תגובה ל- דן מנו
14
העיקר שלא יבחרו בסלבן שלום,
  שקיפות   18/11/08 20:15
הגייס החמישי של משפחת מוזס חייב לעוף מהליכוד.
רק אז יושלם נקיון הליכוד.

אל תשכחו את ההפגנות שעשה לנתניהו בבחירות 99.
ואת הגיוס שעשתה אישו למען הגימליים.

ברגע שהוא יהיה במקום בטוח משפחת מוזס תדאג שהליכוד
יקבל כמה שפחות.

אם הוא יהיה בחוץ משפחת מוזס תתאמץ שהליכוד יכבל כמה
שיותר ושנתניהו יסדר לו ג'וב.
כתוב תגובה ל- שקיפות
15
"התקווה"-התמיכה היחידה האמיתית
  הניה   18/11/08 20:23
"התקוה", היא המפלגה הציונית-לאומית היחידה, הנאמנה בכל נימיה לעם ישראל ולארץ-ישראל. יש לומר את הדברים, ברור ובקול רם, גם אם הם מקלקלים את ה"שמחה", לחלק מהציבור.
אז למה לנו גירסאות חיוורות, של "דומה", "כאילו" ו"בערך", כאשר באפשרותנו לבחור במקור האמיתי?!!
כתוב תגובה ל- הניה
16
התלבטות
  יוסי שפניר   18/11/08 20:47
אני מודה ש"התקווה" כמפלגה ימנית חילונית מציגה רעיונות שרבים מהם מדברים אלי. אין בי יותר מידי אמון בסופרמרקט שהולך ונבנה בליכוד, ומה לעשות ניסיון העבר מהבהב מולי בנורת אזהרה אדומה: מפלגת "קדימה" המאוסה , לא היתה קמה בלי יוזמתם של עריקי הליכוד ואריק בראשם, ובנוסף התנהלותו של נתניהו ובכירי הליכוד טרם ההתנתקות, היתה ניקלה. מצד שני ,יש חשש שמפלגת התקווה או שלא תעבור כלל את אחוז החסימה וקולות מצביעיה יאבדו, או שתהיה עוד מפלגת רסיס מיעוטת השפעה. בשלב זה טרם החלטתי ואני חושב כמו פנחס(5)ץ
כתוב תגובה ל- יוסי שפניר
יוסי, התקווה תאסוף את הכתומים
  נחום שחף   18/11/08 23:59
החילוניים, וכן רבים מבין הכתומים הדתיים שלא רואים במפד"ל נציג העונה באופן מלא על תפיסת עולמם המדינית.
תוסיף להם את כל אוהדי המתנחלים וקיבלת רשימה מכובדת לכנסת.
בבחירות הקודמות מאות אלפי כתומים נשארו בבית לאחר שלא ראו בביבי או במפד"ל את נציגיהם האוטנטים, וזאת לאחר שלטעמם לא לחמו בממשלה נגד תוכנית ההתנתקות אלא לאחר שהיה כבר מאוחר.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
17
למס' 5 ו-16: חכמולוגים מסוכנים
  לעצמם ולסביבתם   18/11/08 22:54
מפלגת ביבי הולכת בדרכיה של מפלגת "קדימה". הסופרמקט של ביבי מורכב רובו ככולו משמאלנים שיחזירו את המולדת לידי הערבים. אם אתם חושבים שמפלגת התיקווה משקפת את הערכים שלכם תצביעו בעדה ללא היסוס. רק כך ניתן להבטיח שהיא תעבור את אחוז החסימה. אני אצביע "התיקווה" מתוך נאמנות לעקרונות שלי, גם אם היא לא תעבור את אחוז החסימה.
כתוב תגובה ל- לעצמם ולסביבתם
18
יובל, גם בני בגין קדימה?
  נחום שחף   18/11/08 23:35
אני יכול להבין את יחסך למרידור, אסא חפץ, עוזי דיין, רק לא הבנתי כיצד אתה מיחס את בני בגין לקדימה?
ובאשר לבוגי. אצל בוגי זה נראה אמיתי, גם אם אתה לא מקבל את הניואנסים.
והשאלה האחרונה מה אתה רוצה יובל? ימין אליטיסטי "טהור" או ימין שיקח את הבחירות?
כתוב תגובה ל- נחום שחף
ימין שיקח
  דר יובל מפ התקווה   19/11/08 12:29
לגבי בני בגין, הוא אמר בפירוש שאין לו בעייה לחבור לליבני, ולבני כיודע היא קדימה. היא אחראית ישירות לכל האסון הקדימאי, גם במדיניות חוץ גם בהפקרת חיילים בשבי האויב, גם בתוצאות מלחמת לבנון, גם בעימות עם פלשתין דעזה. אם בני בגין היה אומר לנו היא הארץ, לא בשל נסיבות פוליטיות אלא בשל הצדק הטבעי, ניחא. אבל הוא לא. הוא חובר למי שכבר היה מוכן למסור את הגולן ומי שקיבל מנדט לפרק את מוקש אוסלו, והשאיר אותו במקומו מפחד התקשורת.
ימין? איזה ימין? ימין של מה? המושגים של שמאל וימין לא רלבנטיים. יש ציוני, ארץ ישראל לעם ישראל, ויש פוסט-ציוני, ארץ ישראל פתוחה למשא ומתן עם הג'יהאד. יבוא נתניהו ויאמר, אין משא ומתן על ארץ ישראל, ולעולם לא תקום פה מדינת הג'יהאד, והרשות הפשלתינית היא מבחינתי פסה, לא יותר משמעותית ממועצת יש"ע, זה ציוני. זה לא אליטיסטי. זה פרגמטי. מה אליטיסטי ברופא ילדים בשכונה בבאר-שבע? הפרגמטי הוא לא לדגל בבפיתורן שנכשל במשך 85 שנה וליצור פרדיגמה אחרת.
כתוב תגובה ל- דר יובל מפ התקווה
לא לממשלת סנדול הדדי כן לממשלה
  בעלת כושר פעולה   20/11/08 11:07
1- בני בגין יודע שביבי הפך שמאלני ובכל זאת חובר אליו.
2- לא צריך לדון כ"כ הרבה באישיות בני בגין. ברגע שביבי יסטה מהקו האדום שבני בגין קבע לעצמו, הוא יתפטר מהמפלגה ובזאת תמה פרשת בני בגין.
3- בוגי יעלון הוא חבר קיבוץ שמאלני שהיה מרגיש טוב גם במפלגת קדימה וגם במפלגת העבודה. אדם הגון לא יכול להגדירו כאיש ימין.
4- על מנת שישראל תוכל להגיע לתוצאה מעשית כלשהי, מפלגת אליטיסטית טהורה חייבת לזכות בבחירות.
5- מאז קום המדינה יש לנו קואליציות מן המודל המפורסם "תאומים סיאמיים". גוף אחד עם שני ראשים מנוגדים, שכל ראש מושך לצד הנגדי ולכן הגוף לא זז ממקומו.
6- אני מעדיף ממשלה ממודל "ימין טהור" שתוכל להתנתק אחת ולתמיד מתהליך השלום, שמשמעותו בעיני הערבים היא רק "שלום על ישראל".
7- אפילו אם תזכה בבחירות מפלגת שמאל טהורה, זה הרע במיעוטו. לפחות היא תוכל לקבוע לעצמה כיוון ולנווט לעברו באופן מעשי. הכי גרוע הוא ממשלת אחדות לאומית, אשר בה השמאל מסנדל את הימין וההיפך.
כתוב תגובה ל- בעלת כושר פעולה
19
הסמול בפניקה הכוכבים של ביבי מ
  קורן נאוה,טבריה   19/11/08 05:40
מטריפים את דעתם-רק שלא יכינו לנו עוד רצח פוליטי חלילה כדי לסכל את סיכוייו של ביבי לנצח גם הפעם בבחירות כפי שקרה לפני רצח רבין שהסתיים בתאונת "עבודה" (תרתי משמע)-למרות שנתניהו ניצח חרף הניסיון לפגוע בדמוקרטיה-אמנם באחוז קטן אבל ניצח-אילמלא הרצח הימין היה מנצח ברוב ענק מאחר שהוביל לפני הרצח בכל הסקרים ב-30%יותר מרבין והסמול-הבה נתפלל שחלילה לנו עוד רצח פוליטי!
כתוב תגובה ל- קורן נאוה,טבריה
תשובה לחולת נפש ימנית
  הנוקם   19/11/08 18:20
חולת נפש ימנית..חבל שלא קרתה לך אותה "תאונה" במקום לרבין .מנוולת היית וארורה תהיי והלוואי ואת תהיי המטרה הבאה של ה"שמפניה" הבא !!!!!
כתוב תגובה ל- הנוקם
שלום דני בלוך, מה שלומך...
  יורם רובין המאבטח   20/11/08 10:54
אני לוקח את איומי הרצח של השמאל ברצינות. השמאל הוכיח את יכולתו המבצעית ברצח ארלוזורוב וברצח רבין והעללתו על יגאל עמיר. מי רצח את השופט עדי אזר ואת יעקב אלפרון השד יודע. לא אתפלא אם מעשים אחרונים אלה באו ממקור דומה.
כן מר בלוך, אני מאד חושש שמישהו בשב"כ מתכנן את רצח נתניהו ומתפלל לאלוהים שרצח פוליטי לא יקרה שוב בעמנו ויביא לקרע נוסף שרק אויבינו יפיקו ממנו תועלת.
כתוב תגובה ל- יורם רובין המאבטח
20
מנהל תעמולת בחירות זולה ומבזה
  יואב יצחק התעורר!   19/11/08 06:53
האם יואב יצחק מריץ את בריימן וברנדשטטר או שהוא סתם מנוצל ע"י תמהונים שהחליטו פתאום לאחר כמה כתבות שהם המשיחים החדשים?
כתוב תגובה ל- יואב יצחק התעורר!
זו בימה חופשית
  דר יובל מפ התקווה   19/11/08 11:44
עובדה שהוא מפרסם תגובה שלך למרות שאינך מזדהה בשמך ומתחבא מאחרי כותרת מבזה. יתכן שיואב יצחק שפגש אותנו דיבר איתנו מבין אותנו ומכיר שחיתות מהי חושב שפתחון פה לישרים ונאצמנים הוא דבר טוב לעם ישראל.
כתוב תגובה ל- דר יובל מפ התקווה
הליכוד מתגלה בכל כיעורו. מפלגה
  של סתימת פיות   19/11/08 14:28
1- עוד לפני שהליכוד נבחר הוא מנסה לסתום את הפה לאזרחים שלא חושבים כמוהו. מסקנה: מסוכן להצביע בעד הליכוד כי הם רוצים לבטל את הדמוקרטיה ואת חופש הביטוי.
2- יואב יצחק הוא בעל עיתון פרטי. הוא רשאי להריץ איזו מפלגה שהוא רוצה ואינו חייב דין וחשבון לאף אחד.
3- מנהיגים פוליטיים שלא מסכימים עם דרכו של הליכוד אינם תמהונים או משיחים. הם יריבים פוליטיים במערכת בחירות דמוקרטית.
4- טוב יעשה הליכוד אם יתייחס ליריביו הפוליטיים בכבוד המגיע להם. אחרת ידחה מעצמו את האזרחים ההגונים וימצא את עצמו ללא מושבים בכנסת.
כתוב תגובה ל- של סתימת פיות
ביבי מלך ישראל
  שמאלן מצוי   19/11/08 18:34
צריך לקחת את האיומים של אנשי הליכוד ברצינות..אסור לזלזל בהם ,כי כידוע שאחד מעמודי הכח של ביבי במרכז הליכוד הוא ממשפחת האלפרונים, שנוהגים גם לאיים ובעיקר לבצע !!!!
כתוב תגובה ל- שמאלן מצוי
ביבי מסוכן מסיבה אחרת. יחזיר
  כל השטח לערבים   20/11/08 09:47
כתוב תגובה ל- כל השטח לערבים
21
ובתור שכזו אתה מנצל את הציבור
  תעמולת בחירות   19/11/08 15:52
מדובר בניצול ציני, אלא אם כן תיתווסף כותרת הולמת שמדובר בנציג מפלגה. טיפת יושר לא תזיק.
כתוב תגובה ל- תעמולת בחירות
כולם פה נציגי מפלגות. לכל אחד
  יש דיעה פוליטית   20/11/08 13:44
יוסי אחימאיר כותב באתר זה מאמרים בשבח מפלגת הליכוד. איני יודע האם הו מקבל תמורה עבור זה או לא, אך זה חוקי ומותר בדיוק כמו שלברנדשטטר מותר לכתוב בעד "התיקווה". אנו צריכים להיות חברה שוויונית. מה שמותר לעיתונאי אחד צריך להיות מותר גם לעיתונאי השני.
כתוב תגובה ל- יש דיעה פוליטית
22
דמיון פרוע
  חבר מפלגת העבודה   19/11/08 18:43
יואב יצחק הנכבד.כל הכבוד על הביקורת על המלך בנימין נתניהו.אבל תמיד צריך לזכור לחשוש כמוני מהאיומים של עדר תומכיו.. כי להזכירך, שאחד מעמודי הכח של ביבי נתניהו במרכז הליכוד הוא ממשפחת אלפרון שתמיד מבצעת את איומיה !!
כתוב תגובה ל- חבר מפלגת העבודה
23
זה מזכיר לי את ד"ש ,וגם את -
  הרשלה   19/11/08 18:51
סופה...!!!
כתוב תגובה ל- הרשלה
24
תכונתם של כוכבים...
  יהואר גל - התקווה   20/11/08 05:12
תכונתם של כוכבים, שגם אם הם כבר אינם קיימים, נשרפו, אז אנחנו עדיין רואים אותם...
כתוב תגובה ל- יהואר גל - התקווה
25
האם נתניהו כרת ברית חדשה עם
  החונטה השמאלנית?   20/11/08 09:42
1- בג"ץ מוציא פס"ד דין נגד נתניהו שמאפשר ליועץ המשפטי לפרסם חומר רגיש נגדו בכל עת שיחפוץ (חרב דמוקלס מעל ראש נתניהו אם לא יציית לבג"ץ). ראה בקישור הבא:
courts.co.il
2- ח"כ גדעון סער, חבר בכיר בליכוד, מקיים פגישה סודית עם בכירי השמאל הקיצוני ח"כ שלי יחימוביץ' והשופטת עדנה ארבל. ראה בקישור הבא:
news1.co.il
3- ח"כ גלעד ארדן, חבר בכיר בליכוד, גונז את הצעת החוק שלו שתחייב את הועדה למינוי שופטים לרשום פרוטוקולים.
4- בנימין נתניהו חובר לאהוד ברק ונחלץ לעזרת דורית בייניש וכנופיית בג"ץ. ראה בקישור הבא:
news1.co.il
5- נתניהו מצרף למפלגתו את דן מרידור השמאלני ולוקח אותו איתו לפגישה עם הקוורטט, עוד לפני שנבחר לרה"מ.
6- נתניהו מצרף את עוזי דיין ואסף חפץ השמאלנים למפלגתו.
7- נתניהו מצרף את בוגי יעלון למפלגתו ומציג אותו כאיש ימין, בעוד שחברי בוגי יעלון מציגים אותו כאיש תנועת הקיבוצים בעלי השפקה שמאלנית.
8- מתחילת מערכת הבחירות שותקת מקהלת מתנגדי נתניהו בתקשורת השמאלנית. איך יתכן הדבר? הרי בסוף שנות התשעים הם עשו לו סיכול ממוקד והפילו את ממשלתו??
9- לדעתי יוצרים הנתונים הנ"ל תמונה עגומה. זה נראה כאילו שנתניהו מתכנן לעלות לשלטון לאחר שהגיע להבנות והסכמים עם השמאל הקיצוני ונציגתו דורית בייניש. בתמורה לוויתורים שהוא כנראה הבטיח להם, הם כנראה הבטיחו לא להציק לו ולהניח לממשלתו לעבוד 4 שנים. כל זאת כנראה בתנאי שיוותר לפלסטינים לפי הציפיות שלהם.
כתוב תגובה ל- החונטה השמאלנית?
26
אחימאיר לא מתמודד וברנדשטטר כן
  יחי ההבדל   20/11/08 23:51
ולכן אני עדיין לא מבין את יואב יצחק שלא דואג להצמיד גילוי נאות לכותרת, על מנת שיובן שמדובר בתעמולת בחירות פרופר.
כתוב תגובה ל- יחי ההבדל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il