s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל חקק
הרצל חקק
נאבק למען ספרות שביסודה ערכים אנושיים    זכה בפרסים רבים על הישגיו הספרותיים: פרס ראש הממשלה, פרס ברנר, עיטור ההתאחדות הבינלאומית לספרות נוער בברלין, פרס רוטרי ועוד
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
גם בשעתה היפה של ישראל, כאשר העולם מוחא לה כפיים והתעשיות הביטחוניות הישראליות זוקפות קומה לנוכח ההצלחות הטכנולוגיות ללא אח ורע, יש בקרבנו כאלה המתעקשים "להשבית שמחות" ולגמד את ממד...
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
דן מרגלית
דן מרגלית
השופט קפלן שחרר את השכל לאחר שהבין שהמשטרה מתאנה להשכל, ובכלל הוא נעצר באזור שהמשטרה ממילא חסמה ולא הייתה בו תנועה
ראובן דינור
ראובן דינור
חדר בבית מלון, ממומן בידי המדינה, או דירת מגורים זמנית אינה מענה הולם אלא אקט רנדומלי שמעצב ביתר שאת את הגלות בתוך הארץ
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
לצערי, מנהלי המשא-ומתן לפדיון 133 יהודים, הנמצאים כבר מאה ותשעים יום בגיא ההריגה העזתי, אינם משתחררים מיצר הנקמה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הפת"ח נאבק לחופש; אירופה היא 'הלב' - אמריקה היא 'השכל'
מאת: עומר כרמון  |  04/11/2003
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
יש לי משפט דומה
  מיכאל ב   4/11/03 14:39
כל עוד בישראל יהיו אנשים שיצדיקו את האויב לא יהיה שלום עם הפלשתינים. בכך יש לרון פונדק וחבריו חלק לא מבוטל.
רון היקר את שלך כבר אמרת ולנו יש מזה בתי קברות מלאים. די תנוח ותן לנו לחיות. ואגב אזכור רבין יש לי ספקות כבדים מאד אם היה רוצה לראות אותך במחנהו.
כתוב תגובה ל- מיכאל ב
2
אני חושב שהוא טועה.100שנות מסע ומתן
  אביעד ש   4/11/03 14:44
...נכשלו כישלון טוטלי,עובדה.דוקא מלחמת השיחרו והטרנספר הוכחו כהצלחה, כל השטחים שנילקחו בכוח ב1948 כיום נחשבים ארץ ישראל וגם השמאלנים גרים בהם בלו היסוס ובלי להעלות שאלות ותהיות לגבי בעלות הקרקע.
כתוב תגובה ל- אביעד ש
3
תגובה לא מתלהמת
  תותח   4/11/03 15:01
אני לא רוצה לכתוב תגובת ימין מתלהמת, אבל איך הד"ר הלא-נכבד מסביר את פיגועי התנזים בתוך הקו הירוק ונגד אזרחים ? איך הוא יכול להבין ובעקיפין להצדיק את איש הפת"ח שנכנס לקיבוץ מצר ורצח אישה וילדים בתוך ביתם ? (זה רק אחד ממעשי הרצח של התנזים-פתח).
גם אם ברק אשם בכשלון קמפ-דיוויד, האם יש בכך איזו שהיא הצדקה לגל הטרור ששטף אותנו ?
נראה לי שמישהו קצת איבד את הכיוון.
כתוב תגובה ל- תותח
4
רון פונדק משת"פ עם המחבלים
  שורר גרשון   4/11/03 15:04
כתוב תגובה ל- שורר גרשון
5
אהוד ברק והלקח
  דד   4/11/03 15:05
גם אם נדמה שבמפלגת העבודה ישנם מועמדים עם השקפה ימנית, יש להזהר מאוד מהם.
ראה את יצחק רבין "הימני" ואהוד ברק היותר "ימני"...
הזהרה זו עבור הבוחרים, המזל הוא שאנחנו עדיין יכולים ללמוד לקח...
כתוב תגובה ל- דד
6
מדובר ביהודון
  בבא ביילין   4/11/03 15:06
פונדק גש לאברבנאל ותאשפז את עצמך
כתוב תגובה ל- בבא ביילין
7
להכניס את רון פונדק לרמאללה.יצא חי?
  אמא של חיילים   4/11/03 15:07
כתוב תגובה ל- אמא של חיילים
8
חלאה שמתפרנסת מאויבינו
  ישראלי מוסרי   4/11/03 15:07
כתוב תגובה ל- ישראלי מוסרי
9
רוןמ פונדק משת"פ עם המחבלים
  שורר גרשון   4/11/03 15:08
רון פונדק כמו ביילין כמו בורג לא שכח דבר ולא למד דבר.
כאילו לא הביאו לנו 1000 נרצחים עקב הסכמי אוסלו עכשיו הוא מצדיק את פגועי הטרור.
היכן היעץ רובינשטיין? היכן המשטרה??

כתוב תגובה ל- שורר גרשון
10
תגובה למר פונדק
  aizik0   4/11/03 15:08
מר פונדק היקר

עם ישראל בכל מיני וראציות הסכים לנסיגות, תוכניות חלוקה, הסכמי הפסקת אש , הודנא וכל שם שתרצה לקרוא העיקר לקבל שקט והפסקת אש. בהסכמי הפסקת האש של 48 סוכם שהיהודים יורשו להתפלל בכותל ובמערת המכפלה . אף בהסכם אוסלו סוכם שתהיה נוכחות יהודית בבית הכנסת שלום על ישראל ביריחו.הא זה בוצע
איזו ערבות תתן ליהודים שאחרי כל הנסיגות יהיה שלום ומה אם לא יהיה . אז תגיד טעיתי רק שלא יהיה ממי לבקש סליחה. על כן היכבד ושב בביתך ונקה את מצפונך מאסונם של 10000 ישראלים ויהודים שנפגעו ממעשיך
כתוב תגובה ל- aizik0
11
אירופה הפכה למקום המוסרי ביותר בעול
  הלב של העולם   4/11/03 15:08
אירופה הפכה למקום המוסרי ביותר בעולם. אירופה היא 'הלב' של העולם, בעוד ארה"ב היא 'השכל' and Israel is the place of BOgdim like Pondac
כתוב תגובה ל- הלב של העולם
12
אהרונסון
  צפנת   4/11/03 15:09
עוד הוכחה לטענתו של פרופ' אהרונסון, המקור האמיתי לאנטישמיות האירופאית היא יצוא ישראלי: פונדק אורי אבנרי ואילן פפה.
כתוב תגובה ל- צפנת
13
הצנזורה הפוליטית של מפעילי האתר
  אהוד כ.   4/11/03 15:10
מפעילי האתר מפרסמים תגובות מתלהמות של הימין, תגובות אנמיות של המרכז ותגובות "אנושיות" של השמאל.
בדרך זו הם מנסים לתייג את הימין כברברי ומתנשא ואת השמאל כאנושי ורגיש.
כדרך התקשורת בקודש, מצונזרות תגובות מנומקות אשר אינן תומכות בקו הפוליטי של העורכים.
הדמוקרטיה מבוססת בראש ובראשונה על היכולת להביע דעה ומכאן שחדלנו משכבר להיות מדינה דמוקרטית !!!!
כתוב תגובה ל- אהוד כ.
14
פונדק מנכ"ל מרכז פרס לשלום?
  שורר גרשון   4/11/03 15:10
אם זה המנכ"ל יש לשנות את שם המרכז
למרכז פרס לעדוד פגועי טרור
כתוב תגובה ל- שורר גרשון
או פונדק פרס להתחסדות וצביעות
  הראשוןלציון   4/11/03 15:33
כתוב תגובה ל- הראשוןלציון
15
מתקפת השמאל!!!
  גדול מהחיים!   4/11/03 15:10
צריך להיות עם זכרון מינימלי בכדי לראות איך השמאל הישראלי מייצר מערכת של "אייטמים" תקשורתיים,אחד אחרי השני.
והכל במסגרת מתקפה מאורגנת ברמה אסטרטגית שבראשה אדריכלי השלום-רון פונדק,ביילין יוסף ועוד...
אחד אחרי השני קיבלנו את הטייסים הסרבנים,את הסכמי ז'נבה,את אימרות השפר והמעשים של אורי אבנרי,ועכשיו ...רון פונדק מצדיק את סוגי הטרור...
אכן צודק מר פונדק הטרור מתחלק לשלושה סוגים:טרור פלשתיני,טרור איסלמי וסתם טרור לשם רצח יהודים,כל ימי חיי חונכתי על ברכי השלום-היום אחרי כל כך הרבה סטירות לחי ...הבנתי שטרור הוא טרור
ולא משנה באיזו איצטלה הוא מתכסה...ההצדקה שנותן מר פונדק מהווה סכנה לכל מי שמנסה(ולא רק ישראל)להילחם בטרור.
כתוב תגובה ל- גדול מהחיים!
16
תעבור לגור לקלקיליה, דפוק בנפש !!
  אלפה   4/11/03 15:11
כתוב תגובה ל- אלפה
17
מר פונדק, אתה מבדיל בין טרור לטרור?
  הפטריוט   4/11/03 15:12
אתה מצדיק טרור מסוג "אחר" כאילו יש טרור טוב ומצודק לבין טרור בלתי מוסרי.

טרור הוא טרור ואין כל סבל שבעולם שיצדיק ביצוע פשעים נגד האנושות מהסוג שהפלסטינאים, כולל הפתח של הטרוריסט ערפאת, מבצעים בנו.

אני מתנגד לכיבוש כי לדעתי הוא בלתי מוסרי ומעבה אסון לישראל אבל לא ניתן להצדיק את המעשים הנפשעים שלהם לשם החופש.

מקומך בכלא כתומך טרור.
כתוב תגובה ל- הפטריוט
18
זה האיש שייצג את ישראל
  מנני   4/11/03 15:12
זה האיש שייצג את ישראל בהסכם אוסלו. אדם שאינו מאמין בצידקתנו. רק במדינה מטורפת כמו שלנו יכול אדם בעל דעות כאלה לייצג את המדינה, שאת האינטרסים שלה עליו להבטיח במו"מ. את התוצאות אנו חשים מדי יום, כולל בסקר שנערך לאחרונה באיחוד האירופי.
כתוב תגובה ל- מנני
19
שטחים
  מ.י.   4/11/03 15:12
הפלשתינים אף פעם לא יסתפקו בגבולות 67 אפילו אם ניסוג משם וימשיכו בטרור שלהם עד שניסוג לגבלות 47 ומשם הדרך לאבדון קצרה
כתוב תגובה ל- מ.י.
20
ירד מהפסים!!
  נתןב   4/11/03 15:12
הבן אדם מורפן לגמרי. צריך להזכיר לו שחללי א אקצה והתנזים שייכים לפת"ח ואם זה לגיטימי בשבילו אז שיחפש מדינה אחרת!! הוא לא חי על הקרקע!!
כתוב תגובה ל- נתןב
21
כל הכבוד לרון פונדק, לא קל לדבר כך!
  ההיגיון   4/11/03 15:12
כתוב תגובה ל- ההיגיון
דווקא קל אם אתה מקבל שכר
  ישראל ישראלי   4/11/03 15:23
משונאי ישראל
כתוב תגובה ל- ישראל ישראלי
maorheal@bezeqint.net
  היגיון שניים   4/11/03 17:44
כתוב לי, ביי.
כתוב תגובה ל- היגיון שניים
22
הלב, השכל והשקפת העולם המעוותת
  סביאטוסלאב   4/11/03 15:12
בארץ הזאת, אנשים משימים עצמם למומחים גדולים בענינים רבים. עכשיו - ד"ר פנודק הפך לרופא לב ולרופא שכל!
אירופה המערבית מעולם לא היתה מוסרית ואין לה אפילו שאיפות כאלו. רק איש מוסרי יכול פתאום להגיד שרוצח ילדים ממעלות הוא מושא ל"מוסריות" הרי מה מצפים ממנו? הוא הרי ממציאי הטפשות הזאת ושמה אוסלו.
על ידיו המוסריות של פונדק יש כתמים של קרבנות חפים מפשע וגם רצח רבין הוא תוצאה של טפשותם של אנשי אוסלו. בענין השכל - ומבכן, מה בדיוק כשוריו של האיש הזה לקבוע מה מוסרי ומה שכלי? התוצאות של מעשהו הבלתי מוסרי וחסר התבונה באוסלו? או הצדקת מעשיו? כולם אשמים: ברק, שרון, ממשלות ישראל ומי יודע מי עוד. באיזו זכות בכלל יש לו מה לומר? מה משמעות נסיונו? האירופים גם מזרימים לו כספים לא מועטים בשביל שיגיד את הדברים שהוא אומר. His master's voice ותו לא!
כתוב תגובה ל- סביאטוסלאב
23
נו באמת
  mansnail   4/11/03 15:13
הטרור של הפתח לגיטימי?! עד כמה שאני זוכר, מחבל מטעם הפתח רצח אמא ושני ילדים קטנים בישוב מצר, אם אינני טועה, בשנתם, בדם קר. זה לגיטימי. הארגון הנקרא חללי אל אקצא, ששייך לפתח, מייצר מתאבדים המכוונים נגד ילדים ונשים לא פחות מאשר החמאס והג'יהאד האסלאמי. אז לקרוא לצורה כזו של מאבק "שגוייה", זה האנדרסטייטמנט של המאה. אני מקווה שההתבטאות הזו היא מתוך חנפנות לאיחוד האירופי ולא מה שהוא באמת חושב.
כתוב תגובה ל- mansnail
24
רון פונדק = פונדק לטרור
  ציקי   4/11/03 15:13
אני מציע שפונדק לטרור ילך להסביר להורים שלידיהם נהרגו או נשארו נכים כתוצאה מפיגועי התאבדות מכוונים ליד עגלות תינוקות, שזה טרור טוב של הפת"ח.
הוא גם שכח שהשמדת ישראל עדיין כלולה ב- Agenda של הפת"ח.הערבים המייצרים נשק להשמדה המונית ואנחנו נשק להשמדה עצמית.
כתוב תגובה ל- ציקי
25
גאון
  אלמוני   4/11/03 15:13
שאלות לגאון.

מאיזה משלושת סוגי הטרור אתה בוחר שיהרגו קרוביך?
אם אתה כל כך חכם איך לא צפית שברק יכשל?
אם לקחת בחשבון שזה עלול לקרות איפה היתה כשזה קרה?
אם אמריקה זה מרכז ה"שכל" איך קרה שמפת הדרכים היא "מסמך עלוב".
האם צריך ללכת לפי השכל או לפי הלב?
האם לפלסטינים יש חלק כלשהו באחריות למצב או שהם רוצחים ילדים בצדק?
האם לרון פונדק יש אחריות כלשהי למצב שהוא היה מאדרכליו?

אם רון פונדק היה אדם ישר או מוסרי היה מבצע חרקירי ולא מתעקש להמשיך ולהטיל עלינו אשמה כי העולם לא מתנהג לפי ה"לב" שלו.

כתוב תגובה ל- אלמוני
26
מחמאות
  טובוש   4/11/03 15:14
יש לי ויכוח עם מר פונדק לגבי המחמאות שהוא מרעיף על ראשי האיחוד הארופי. באירופה לדעתי מכתיבה האנטישמיות את הראציונאל הפוליטי.ניתן לראות זאת בתגובתו של נשיא צרפת לגבי ההתיחסות של האיחוד לדברי נשיא מלזיה בשבוע שעבר. עם זאת צודק המדבר בנושא ממשלות הימין והאסון הישראלי. כל עוד ממשלות הימין מושכות זמן בענין ההסדר ופינוי שטחים ישראל מפסידה בגדול.
כתוב תגובה ל- טובוש
27
נמאס לתת לאנשים כאלה במה
  מירו מאילת   4/11/03 15:14
די נמאס מה יש לכם לתת לאנשים כמו אלה במה די צריך לשים לזה סוף הם בכלל לא מיצגים את העם העם לא רוצה לשמוע דברם ודי מספיק ואני אומר גם שאנחנו הורגים ילד קטן ערבי זה לגיטמי אז זה בסדר
כתוב תגובה ל- מירו מאילת
28
ישר לבית סוהר
  קיקו שונא שמאל   4/11/03 15:15
ישר לסגור אותו.המזל שאצלי תודה לאלוהים לא נהרג לי אף אחד בפיגוע וזה גם המזל שלו ושל עוד כמה כמוהוא.
כתוב תגובה ל- קיקו שונא שמאל
29
אדריכל המוות
  אזרח כואב   4/11/03 15:16
האם כאשר יהרג או יפגע מישהו קרוב לך
מר פונדק ,אתה חושב שיענין אותך מאיזה
סוג טרור נחתה עליך המכה הכואבת.
טרור זה טרור ,רצח זה רצח ואין להצדיקו
או לסווגו בשום אופן.
ואתה מאדריכלי אוסלו שהכנסת למדינה זו
רוצחי ילדים נשים וטף ונתת להם כלי רצח
ביד חושב שיש לך זכות להעביר ביקורת על
אחרים? עדיף שתשתוק במדינה מתוקנת היית
מוענש,מועמד למשפט על רצח המוניים ואת
גזר הדין על כך לא צריך לספר לך .
אז שוב שתוק ושתוק.
כתוב תגובה ל- אזרח כואב
30
לא למד ולא שכח
  חייםק   4/11/03 15:17
מדהים לראות כיצד אחד מאדריכליו הראשיים של אסון אוסלו לא למד כלום ולא שכח כלום.
"טרור הנובע מרעיון של מאבק לחופש..." זהו הסוג "האציל" וה"לגיטימי" של טרור!
אין גבול לאיוולת של השמאל הקיצוני!!!
כתוב תגובה ל- חייםק
31
נו? נותר רק להרים ידיים ולזעוק
  מר ישראלי   4/11/03 15:17
יש גבול לטימטום
אירופב מדינה מוסרית?
כולם אשמים?
ברק
שרון
(האדון שכח את הפיגועים שהיו בתקופת רבין ופרס)
אין ספק שמשקפיו של אדון פונדק יוצרו על כוכב אחר
כי הספקטרום שבו הוא רואה את המציאות
מוזרה מאוד
וההתרפקות על הסכמי אוסלו (שמזמן נזרקו לאסלת ההיסטוריה אפילו על ידי חבריו)
לו היו כך וכך דברים מתקיימים לא תחזיר
את אלפי הנרצחים בעקבות הסכם קלוקל זה.
כתוב תגובה ל- מר ישראלי
32
סוללי מסלול שואה 2
  חזון אמיתי   4/11/03 15:19
המרצע יצא מהשק.עם תפישת עולם כשל פןנדק
הונאת אוסלו מקבלת מימדיים זועתיים.
המסלול לשואה 2 הוכן .חבורת המתעתעים שהשחילה לעם ישראל את הבלוף של "שלום" אוסלו ממשיכה לחלל הנסיון להמשיך את מסע האווזים לנהר השואה
כתוב תגובה ל- חזון אמיתי
33
מתברר כי רון פונדק היה ונשאר גייס 5
  יוסי,הנגב   4/11/03 15:19
סוכנו של ערפאת במדינת ישראל ועושה דברו כנגד מדינת ישראל.האיש,שהוא וחביריו הכניסו אותנו למערבולת דמים בהסכם אוסלו,לא רק שלא מתחרט על מעשיו אלא מאשים את ישראל שלא לקקנה מהר ומספיק לבוס החדש שלו-יאסר ערפאת.
איש כזה-רבין ז'ל בטח שלא רצה ואין הפונדק מוביל את מורשתו.
כתוב תגובה ל- יוסי,הנגב
34
לדעת אדריכלי אוסלו יש טרור לגיטימי!
  המרצע שיצא מהשק   4/11/03 15:19
רון פונדק הנכבד: האם ה"לגיטמיות" שאתה מעניק לטרור לצורך מאבק בכיבוש מתייחסת גם למחבל מתאבד שמתפוצץ בדיסקוטק מלא ילדים?!!! או אולי כוונתך רק למקרים "קלים כמו אחד שטבח ב30 איש בליל הסדר?!!! אתה בטח גם כולל בקרב אלה שניתן להבין אותם גם את הכלב שירה למוות באם ושני ילדיה בקיבוץ מגל?!!!
מה שבטוח הוא שהיום, כאשר אני מבין מהו קו המחשבה של יוזמי אוסלו אני מצטער עד מאד על שנתתי את קולי למחנה השמאל בבחירות של 1992 ו- 1996.
קשה לי גם לראות איך אני חוזר לתת בכם אמון בעתיד הנראה לעין.
אני מרחם עליכם, על עם ישראל ואפילו על יצחק רבין אשר הלך שולל אחריכם.
אני בטוח שאם רבין היה מבין מה מניע את יוזמי אוסלו הוא היה מתייחס לכל העניין בזהירות רבה יותר.
כולם טעו בעניין זה, גם אני אבל טעות זו לא תחזור ומצדה לא תיפול שנית.
כתוב תגובה ל- המרצע שיצא מהשק
35
רון שמענו ושבענו ממך די והותר
  מ.א   4/11/03 15:19
כתוב תגובה ל- מ.א
36
למתנחל השפוי (93)
  הקוסם   4/11/03 15:19
אתם צודקים. זוהי החילוניות המאפשרת לאיש רקוב כמו רייף לייצג אותנו כנספח תרבות אבל גם זוהי החילוניות המקיאה אותו. ואילו אצלכם? - דרעי הגנב נחשב צדיק. ליצמן הלוקח כספים במרמה ומעבירם לישיבות הוא צדיק. אבל העיקר הוא ברבנים שלכם ומורי ההוראה במדרשיות לבנות ובישיבות המטרידים מינית הן את הבנים והן את הבנות והכל נשאר במשפחה. כי אצלכם המחנה הוא טהור.
כתוב תגובה ל- הקוסם
37
חוצפן !
  אלו03   4/11/03 15:19
כתוב תגובה ל- אלו03
38
אדירכל אוסלו
  ללא שם   4/11/03 15:20
הוא ממשיך להטיף את תורתו וקורא לאירופיים מוסריים האירופאיים חושבים שהיהודים ומדינת ישראל מסוכנת לשלום העולם והוא קורה להם מוסריים ולטרור של הפלשיתנאים ותסלח לי מר פונדק אם אני לא מבדילה בין התנזים, הפתח החמאס או הגי'אד לכולם מטרה אחת ויחידה לחסל את המדינה שהיא במקרה גם המדינה שלך אבל, אתה ממשיך לחלום על מזרח תיכון חדש ואזרחי מדינת ישראל ממשכים לשלם את המחיר של הסכם אוסלו מוטב שתשתוק.
כתוב תגובה ל- ללא שם
39
רון פונדק דוגל באלימות
  ישראל ישראלי   4/11/03 15:22
יש להבדיל בין דעה (לגטימית) המצדדת בשאיפות הלאומיות של הפלסטינים, לבין הסכמה מוחלטת לשימוש באלימות כאמצעי להשיג מטרות אילו.

ההצדקה של אמצעים אלימים כמו רצח אוכלוסיה אזרחית, מהווה צידוק לשימוש באלימות מכל צד שהוא, ולכן אין להתייחס לדברים אילו כדעה לגיטימית מכל צד שהוא.

המחמאות לאיחוד האירופי הן דווקא מובנות, שכן האירופים משלמים לפונדק משכורת חודשית, ואין לצפות שיביע ביקורת כלשהי על מעבידיו הנדיבים.
כתוב תגובה ל- ישראל ישראלי
40
אדריכלי הסכם אוסלו מכים שנית.......
  צביקה37   4/11/03 15:22
לא די בנזק האדיר אשר גרמתם למדינה
עד היום, אתם עוד מוסיפים שמן על
מדורת הטרור !! כל מי שמצדיק פעולות
טרור כנגד אזרחי המדינה הוא שותף
לפשע ! ! ההסטוריה תשפוט אותך פונדק
ואת שותפיך להרפתקאה המסוכנת ואתם
תוצבו על דוכן אחד יחד עם פטן הצרפתי
קויזלינג הנורווגי ועוד גלריה
"מפוארת" של משתפי'ם................
{כי מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו....}
כתוב תגובה ל- צביקה37
41
ואחרי זה אנחנו מתפלאים......
  davidg   4/11/03 15:23
אתם מבינים מה קורה פה אנשים שלנו (ישראלים) שנמאסו על כולם במדינה חוץ מחבריהם נוסעים לחו"ל מברברים את השטויות שלהם מאשימים את ישראל בכל מה שקורה מתקבלים כגיבורים במדינות ערב ובתקשורת העולמית ואחרי זה אנחנו מתפלאים שבסקר אומלל ישראל נבחרת במקום הראשון כמסכנת את שלום העולם כמו שאומרים "עם אזרחים כאלה מי צריך אוייבים".
פונדק תעשה לכולנו טובה תחזור הבייתה תכתוב ספר ותשתוק כי אתה הדלק של הפיגוע הבא ע"י הפת"ח כי להם מותר לא???
כתוב תגובה ל- davidg
42
מדהים כמה נזק יכל
  מדהים   4/11/03 15:23
אדם אחד עלוב נפש לעשות למדינה שלמה.
רון פונדק - אין דבר כזה טרור לגיטימי.
טרור הוא טרור הוא טרור.
אין פיצוץ אוטובוס ילדים לגיטמי.
אתה מטורף, מקומך בכלא.
כתוב תגובה ל- מדהים
43
אתה רק גורם לנו נזק
  שמאלן הגיוני   4/11/03 15:23
כל האמירות האלו רק מביאות לכך שהסיכוי שבעתיד הקרוב ייבחר פה מנהיג הגיוני, שיגיע להסכם שלום הגיוני ומעשי, רק ייקטנו וילכו. את כל הביקורת שיש לך על שרון,ברק,אוסלו וערפאת, תגיד כאן ועכשיו, ואל תרוץ לי לאנגליה. זה רק גורם נזק לישראל, לתהליך, ולמחנה השלום בארץ. הציפיה שאיזה לחץ בינ"ל ישנה פה משהו היא מופרכת. השינוי חייב לבוא מתוכנו (וואלה יצאתי שרי אריסון.....)
כתוב תגובה ל- שמאלן הגיוני
44
אין מלים
  elton   4/11/03 15:23
כמה מלשן אתה יכול להיות כמה אתה
יכול ללקק לעמי העולם?!
כתוב תגובה ל- elton
45
כמה מנוכר יכול אדם להיות ?
  מהצפון   4/11/03 15:24
האם מר פונדק אתה חי בארץ זו הקרויה ישראל?
האם במהלך 100 שנות ההוויה הציונית נשמע קול מקביל כשכמותך אצל שכניננו?
האם בכלל אפשרי סוג של ניכור שבקוראי את עמדותיך אינני מוצא את מקורות השנאה העצמית,מאיכן זה מגיע ? אם מצאת את המקורות לך לשם רחוק ומהר.
כתוב תגובה ל- מהצפון
46
עוד חאריית שמאלני עם שינאה עצמית
  פוצו   4/11/03 15:24
כתוב תגובה ל- פוצו
47
נטיות איתאבדותיות
  התוהה   4/11/03 15:26
האם לרון היקר יש ילדים?
אם כל כך מזדהה עם המאבק של הפלשתינים לחיסולנו, אולי שכברר ימסור את ילדיו ואת עצמו לחסול מיידי ובכך יוכיח כי "מוסריותו" כמעט כמו של האירופים האנטישמים
כתוב תגובה ל- התוהה
48
מדהים כמה נזק יכל
  מדהים   4/11/03 15:27
אדם קטנטן אחד לגרום למדינה שלמה.
רון פונדק - אין טרור לגיטימי.
טרור הוא טרור הוא טרור.
אין פיצוץ אוטובוס ילדים לגיטימי.
אתה מטורף.
מקומך בכלא.
לסלקו מיד מכל תפקיד מוסדי.
כתוב תגובה ל- מדהים
49
לא לתת במה
  לסתום   4/11/03 15:27
כולל לאישה שמולידה רוצחי ראש ממשלה
חבל שהיא לא נולדה עקרה
כתוב תגובה ל- לסתום
50
אתה מפקיר את דמם של חיילי צהל
  ש אלי   4/11/03 15:27
כדי לשמור על הדם שלך כאי שיכניסו אותך לבית הסוהר
כתוב תגובה ל- ש אלי
מספיק להתלהם/ בסוף הוא ייצא צודק
  שולמן מפסיק לשלם   4/11/03 16:44
נמאס מאוכלי החינם שאנו סוחבים על גבינו. שלשום זו הייתה ההיסתדרות, לפני כן אלה היו תלמידי הישיבות, והיום אלו המתנחלים. כל אלה עולים לנו בכסף ובדם. ואנו משלמי המיסים והולכי המילואים ושומרי ההתנחלויות - נמאס לנו שכל אלה רוכבים עלינו. מה זה אנחנו נרוב וכל אלה , שהם מיעוט, משתינים עלינו ועוד רוצים שנרגיש אשמים.
כך שאל תרוצו להתלהם על פונדק. גם ברק אמר שאם הוא היה פלסטינאי הוא היה חבר בפת"ח. ומה תגידו לאנשי אצ"ל וליצחק שמיר? המלחמה שלהם לא הייתה לגיטימית?
לא צריך להתפלש בעפר השמאל כדי להבין שפתרון לא יצמח באדמה של הסיפוח והקיבעון המדיני והכלכלי.
משהו צריך לזוז פה אחרת אנחנו נזוז מפה!!!!!!!
כתוב תגובה ל- שולמן מפסיק לשלם
51
אוי ל"אדריכל" ואוי למבנה שבנה...
  zvika37   4/11/03 15:27
חרפה לעם שיש לו אנשים כמותו........
כתוב תגובה ל- zvika37
52
מה לא עושים כדי לגייס קצת תרומות
  שי ל   4/11/03 15:28
והוא יקבל תרומות אבל מה זה הרבה.הכי הרבה יתרום המשקיע האלמוני א. ב. לאדן, גם אירן יתרמו יפה, נסרללה גם הוא ישתתף במאמץ, תנועת החמאס תערוך מגבית מיוחדת.
אחרי הכל אין להם יחצנות טובה יותר מאשר זו שניתנת על ידי הגוף המטופש הקרוי מרכז פרס לשלום
כתוב תגובה ל- שי ל
53
פונדק - חזור לפונדק שלך
  ישראל ישראלוב   4/11/03 15:28
מה זה ההפרדה הטפשית הזאת בין סוגי הטרור???
זה בערך כמו לומר שנתז רוק קטנטן על מצבה הוא לגיטימי, לעומת סמעחטה ירקרקה ועסיסית - שהיא כבר ראויה לגינוי...
בקיצור,
טרור הוא טרור וצריך להשמיד אותו ולבער אותו ולעקור אותו מן השורש.
וכל מי שחושב אחרת - שיחזור לפונד הקטן והאומלל שלו ויביא ביד בשקט
כתוב תגובה ל- ישראל ישראלוב
54
פונדק פרס להתחסדות
  הראשון לציון   4/11/03 15:29
רון פונדק עלית על רבך פרס גם הוא לפניך הלך להוציא את דיבת הארץ
מנכ"ל פונדק פרס להתחסדות
כתוב תגובה ל- הראשון לציון
55
לרון פונדק יש דם על הידיים
  מרינה   4/11/03 15:29
עם כאלו לא פלא שאנחנו נחשבים למדינה המסוכנת בעולם.
שיפסיק לעשות קריירה אצל האירופיםפ על חשבון הדף היהודי.
הוא מתנהג ממש כמו יודנרט!

פרס מגדל וגידל את גידולי הפרא ואנחנו אוכלים את פרי הבאושים.

כתוב תגובה ל- מרינה
56
סוגי טרור
  מרק   4/11/03 15:30
לדעתי אסור לעשות הפרדה בין טרור פוליטי
לבין טרור של עניים בגלל שאם מחר חס וחלילה יהייה פיגוע המוני במרכז הארץ
ויבצעו אותו אנשי פתח לא נוכל לומר
שהמעשה שלהם מוצדק בגלל מאבקם
הלגיטימי בכיבוש
כתוב תגובה ל- מרק
57
לרון פונדק
  ציוני   4/11/03 15:30
רון פונדק אל תחזור הבייתה אתה לא רצוי פה.
אם תאה רוצה תחזור אל המוקעטה אל יאסר ערפת הרוצח.
אתה לא יותר טוב ממנוץ
בגלל אנשים כמוך 60% מאירופה אומרים שאנחנו יותר מסוכנים מהאירנים
כתוב תגובה ל- ציוני
58
מ ד ה י ם כמה נ ז ק יכל
  א ו ר י   4/11/03 15:30
אדם קטנטן אחד לגרום למדינה שלמה.
רון פונדק - אין טרור לגיטימי.
טרור הוא טרור הוא טרור.
אין פיצוץ אוטובוס ילדים לגיטימי.
אתה מ ט ו ר ף.
מקומך בכלא.
לסלקו מיד מכל תפקיד מוסדי.
כתוב תגובה ל- א ו ר י
59
מי שמך....
  איציק השורד   4/11/03 15:31
מי שמך איש פתלתל
בוש לך
האם סבך אביך שעשו אותך יהודי
הפקירו מדינה?
אף לא עץ ושיח!!!!!
ואילו אתה :חברת, ליווית -
ומעל לכל וכל יום
מצדיק את הסכם אוסלו שהביא עלינו
יום כיפור פוליטי
לך לך מארצך וממולדתך לארץ נוכריה
שם פזר מחשבותיך לכל רוח
וייטב לנו
אדוני המנכל............
כתוב תגובה ל- איציק השורד
60
בונייך ומחריבייך ממך יצאו
  מימה   4/11/03 15:31
כתוב תגובה ל- מימה
61
פחדנים
  ללללל   4/11/03 15:33
כתוב תגובה ל- ללללל
62
למה המשטרה לא עוצרת את הנבל???
  אלבי   4/11/03 15:34
הרי הוא חותר תחת הממשלה ומפריע לתפקודה, תורם לאנטישמיות, משתף פעולה עם האויב וכו' וכו' וכו'
כתוב תגובה ל- אלבי
63
אירופה?!? מוסרית?!?
  אירופה?!?   4/11/03 15:35
האירופאים הם כולם אינטרסנטים... וניתן לראות את זה מהמשאל של האיחוד האירופי על המדינות המסוכנות ביותר לשלום העולמי...
כתוב תגובה ל- אירופה?!?
הדג דגני
  מיקיאגי   4/11/03 15:49
אתם צודקים. זוהי החילוניות המאפשרת לאיש רקוב כמו רייף לייצג אותנו כנספח תרבות אבל גם זוהי החילוניות המקיאה אותו. ואילו אצלכם? - דרעי הגנב נחשב צדיק. ליצמן הלוקח כספים במרמה ומעבירם לישיבות הוא צדיק. אבל העיקר הוא ברבנים שלכם ומורי ההוראה במדרשיות לבנות ובישיבות המטרידים מינית הן את הבנים והן את הבנות והכל נשאר במשפחה. כי אצלכם המחנה הוא טהור.
כתוב תגובה ל- מיקיאגי
64
עוד איש מעצבנת
  חנילה   4/11/03 15:35
עוד אחד שלא מבין מה שהוא אומר.
אירופה היא המקום המוסרי ביותר בעולם... הוא בטח מתכוון האנטישמי ביותר בעולם... אבל הוא בטח חושב שזה מגיע לנו היהודים כי אנחנו עם כובש.

אז אדוני, טרור שהורג חפים מפשע לא מחלקים לדרגות, מה צודק יותר או לא.

ברק לא אשם שאין שלום וגם לא ביבי וגם לא שרון. חשבת לרגע שהמנהיגות הפלסטינאית (ערפאת) פשוט לא רוצה שלום? מה, נולדת היום? מעולם לא שמעת את הצהרות ערפאת ודומיו? איפה אתה חי?
נולדת רק כדי לעצבן עם הטיפשות שלך.
מי אתה בכלל?
כתוב תגובה ל- חנילה
65
עכשיו יודעים מי הכניס אותנו לברוך
  מגיב   4/11/03 15:35
ארור פונדק,ארור ביילין דם כל הנרצחים על ראשם,ושמעון פרס שתמך בהם פלא שהוא עוד בפוליטיקה ועוד מחוזר,כניראה שהרשעים מוגנים על ידי השטן ,חבל להתווכח עם הנבזה הזה פונדק גם אין טעם ,פגשתי זוג כזה באחת מהטיסות שלי באל על ,אנשים אגואיסטים ,שבמקרה הם כאן כי כאן הם מרוויחים כסף ,אין כאן שום אידיאליזם אולי הוא מומחה למילים יפות אבל הוא רשע מרושע ,תוצר פגום של הציונות
כתוב תגובה ל- מגיב
66
הבנאדם חכם אבל קצת טועה
  xxx   4/11/03 15:35
אמנם אני לא מסכיםפ אם ההבחנה בין טרור לטרור אבל מסכים אם העובדה שמאוד אפשר להבין את המאבק של הפתח בעיקבות העוני והעובדה שמונעים מהם מדינה (למרות לגם לעראפת יש חלק בזה.
בתכלס זה מה שעשה היישוב היהודי לבריטים ומאוד עצוב שאנשים שמהללים את מנהיגי הימין שוכחים מהר מאוד שהמנהיגים האלה עשו לפני 60 שנה את אותו הדבר.
אבל אני מאוד מסכים שממשלות הימים יביאו את זופה של מדינת ישראל

חוץ מביבי שאסור שיהיה ראש ממשלה והייתי שם אותו בתור שר אוצר בכלל ממשלה שיש אני לא סומך על אף אחד מאנשי הימין, ובמיוחד לא על מופז שאם הוא יבחר כראש ממשלה זה יהי תחילת הסוף של מדינת ישראל, אבל ממשלות הימין במשך שנים נוקטות בקו אינפנטילי ומטומטם של להכנס אם הראש בקיר והתנהגות של ילדים בגן של אני יחזיר לך על כל מה שאתה עושה לי וככה זה נמשך, המון אנשים פה מחשיבים את עצמם כיותר טובים מ הפלשתינים אבל מתנהגים יותר גרוע מהם ובתכלס הייתי מעדיף לגור אם כבשים במדינה במקום אם אמבצילים כמוהם.
הפכנו למדינה חסרת מצפון, למדינה חסרת תרבות ולמדינת חוליגנים וברברים.
מה לעשות במקום להתקרב מבחינת מדנה לעולם בהמערבי אנחנו נראים יותר כמו מדינה ערבית, גם תרבותית וגם מבחינה התנהלותית.
כתוב תגובה ל- xxx
67
פונדק גרוע מערבים
  אוניל   4/11/03 15:35
אוי לנו ואבוי לנו על הדמוקרטיה השמאלנית בסופו של דבר ךא תהיה לנו מדינה בגלל אנשים כמו פודנק
כתוב תגובה ל- אוניל
68
רון פונדק
  כתב אישום   4/11/03 15:35
רון פונדק חבר למרים ולאכזריים שבאויבי האנושות, ומצדיק לא רק את מטרות מאבקם הנלוז, אלא גם את זוועת האמצעים.
נשיא ארה"ב הבהיר כי מי שמגן על רוצחי ההמונים - ישא איתם בעונש.
רון פונדק הוא שותף מלא ברצח העם שמבוצע באזרחי ישראל, מחולל שואת אוסלו, שופך דמם של המונים.
כתוב תגובה ל- כתב אישום
69
אילו.........
  elton   4/11/03 15:35
אילו לא פוצצו אוטובוסים על זקניהם
וילדהם.......נגיד שאתה צודק
אילו לא ירו בתינוקות בעודם בעריסה...............נגיד שאתה צודק
אילו נלחמו ופגעו רק בצבא........
אבל ריבונו של עולם יש עם שמונחה על
ידי דת האיסלם שאומרת שהעם היהודי בארץ
ישראל חי בחטא ואסור לו להתקיים ולכן
מר פונדק כל הפתרונות שלך מגוחכים
כתוב תגובה ל- elton
70
הגיע הזמן לקרוא לילד בשמו
  ערן   4/11/03 15:36
רון פונדק הוא בוגד
אני לא קיצוני בדעותיי,אבל אני חושב שצריך להעמיד את רון פונדק לדין בעוון בגידה
המנוול הזה שתמורת טובות הנאה מכר אותנו בהסכמי אוסלו צריך לתת את הדין
אגב אני מזכיר לכם קוראים יקרים שהעונש בגין בגידה הוא מוות
כתוב תגובה ל- ערן
71
שבחים לאיחוד
  ד   4/11/03 15:37
נו מה היתם מצפים מאדם שמקבל מימון מהאיחוד האירופי שיגיד.

האיש עדין נמצא בשלב ההכחשה (צר לי עליו קשות), ביום שהוא יתעורר יהיה מאוחר מידיי.

כנראה שבכדי להעירו , יש "לחבוט בראשו בנבוט" כנהוג בסרטים המצויירים.
כתוב תגובה ל- ד
72
חפפת וגם השמצת
  animaltango   4/11/03 15:38
בוויכוחים שאני מנהל עם האינטרנציונל האנטישמי במרחבי הפורומים השונים באינטרנט, נתקל אנוכי לא פעם אחת בשונאי ישראל מהסוג השפל ביותר, אחדים מהם ממש בעלי נטיות נאציות מובהקות, שבטיעוניהם נתלים באילנות גבוהים דוגמת רון פונדק ומכתב הטייסים.כל מאמץ שלי לנסות ולהסביר גם את נקודת המבט של ישראל, נתקל בקיר אטום וישראל מקוטלגת בעליצות מופגנת כהתגלמות כל הרוע בעולם.
אני מבין שמר פונדק מוציא את לחמו מארגון הממומן בכספי החוגים הרדיקליים באירופה, בכל זאת הייתי מצפה ממנו, שבישל לנו הסכם עם יותר חורים מאשר בגבינה שווייצרית, לחשוב טיפה יותר לפני שהוא נותן דרור לחרצובות לשונו.
כתוב תגובה ל- animaltango
73
רון פונדק - לידי ההמון ברמאללה
  שמחת עניים   4/11/03 15:38
כתוב תגובה ל- שמחת עניים
74
עד שיהרגו משהו מילדיו
  והוא היה אדרכל אוסלו   4/11/03 15:38
שימשהו מבניו ימות בפיגוע הוא ידבר אחרת.
כתוב תגובה ל- והוא היה אדרכל אוסלו
אם הם בכלל בארץ.כי הוא יודע מה יקרה
  יוסי,הנגב   4/11/03 15:45
כאן ליהודים אם ערפאת ומריעיו ישלטו.
כתוב תגובה ל- יוסי,הנגב
75
שמישהו ימחק כבר
  כועס   4/11/03 15:41
את החיוך מהתמונה שלו.
ושידאגו שלא יחייך יותר בבקשה.
כתוב תגובה ל- כועס
76
רוצח עם עיגולדים
  טנא שרייבר   4/11/03 15:43
התיפיפות הרוחנית השנקינאות הבוהמינית
הקבוצה שחושבת שהיא האליטה המבינה המוסרית הליברלית בידיה עצמה הביאה ל 1500 נרצחים יהודים ועוד כ 3000 חללים ערבים נזקים כלכלים אדירים ומורל נמוך

איפה אבינו מורה דרכנו ראש הממשלה יצחק שמיר שאמר לא למדינה אשפית לא למשא ומתן עם אשף
איזו חכמה איזו תבונה
כתוב תגובה ל- טנא שרייבר
77
סתם אחד
  יעקב 1   4/11/03 15:44
אין צורך לפרסם את דבריו, כמו שלא מפרסמים את דרכי.
פשוט מדהים כמה חוצפה יש לאיש הזה
כתוב תגובה ל- יעקב 1
78
הם לא מסתפקים רק בחופש..
  aviril   4/11/03 15:44
רון פונדק ,שמעון פרס,יוסי שריד ובייליןגם, משחקים שחמט עם עצמם ולוקים בעיוורון אולי מרצון.
זה לא היה כל כך חשוב, אילו זה לא היה מסוכן לעצם קיומנו, אבל החבורה הזו כבר אחזה בהגה השלטון ואנחנו עד היום אוכלים את פירות ההימור שלהם בגורל המדינה.
הנראטיב הלאומי הפלסטיני אינו מושתת רק על השאיפה לחופש ועצמאות..לכך הם יכלו לזכות כבר מזמן באין ספור הזדמנויות..הם קבלו למשל מאהוד ברק את האמא של "די לכיבוש".
הנרטיב הלאומי מושתת על שני יסודות..
האחד הנדל"ני :כל שעל אדמה במזרח התיכון שייך לאומה הערבית.
השני האנושי :זכות השיבה לפליטים.
כל אחד משני יסודות אלה לחוד ושניהם ביחד ,משמעותו שלילת זכותה של מדינת ישראל להתקיים..וזה השורש האמיתי של הסכסוך..
ולכן הפרדות כן! אבל בתנאים הנוחים לנו,ועל הפלסטינאים לשלם על תוקפנותם ארוכת השנים נגד מדינת ישראל ואזרחיה..

כתוב תגובה ל- aviril
79
קודם נראה שלום בין 2 מדינות ערביות
  תום   4/11/03 15:46
כתוב תגובה ל- תום
80
דידי קוקאלי
  הנטוריסט   4/11/03 15:46
אתם צודקים. זוהי החילוניות המאפשרת לאיש רקוב כמו רייף לייצג אותנו כנספח תרבות אבל גם זוהי החילוניות המקיאה אותו. ואילו אצלכם? - דרעי הגנב נחשב צדיק. ליצמן הלוקח כספים במרמה ומעבירם לישיבות הוא צדיק. אבל העיקר הוא ברבנים שלכם ומורי ההוראה במדרשיות לבנות ובישיבות המטרידים מינית הן את הבנים והן את הבנות והכל נשאר במשפחה. כי אצלכם המחנה הוא טהור.
כתוב תגובה ל- הנטוריסט
81
לא להאמין
  ליז   4/11/03 15:46
כרגיל יש אידיוט תורן שחייב להצדיק את כל מי שפושע נגדנו ולהצדיק כל פעולה נגדנו, וכרגיל לא יעשו לו כלום כי במדינה שלנו מותר להיות שמאלני וכל השאר מצטיירים כאלימים ומתלהמים.
כאלה אנחנו - מזוכיסטים.
כתוב תגובה ל- ליז
82
תגובה לרון פונדק החכם והמלומד !!!!!
  רפי כ   4/11/03 15:47
מר רון פונדק
אתה מוזמן לעזוב אותנו לנפשינו וללכת לגור באירופה הנהדרת והמאוזנת וכשיחליטו על הפתרון הסופי שוב אל תבקש שנבוא להציל אותך משום שאנשים שכמותך גורמים לנו נזק יותר מתועלת.
לידיעתך המלומדת באירופה המאוזנת חושבים שישראל המדינה הכי מסוכנת לשלום העולם איפה איראן סוריה ושכמותם הרבה אחרינו ממש צחוק הגורל.
אתה ממש גייס חמישי.
כתוב תגובה ל- רפי כ
83
העמדת פונדק ועוזריהם לדין
  חוק העונשין.   4/11/03 15:48
יש בהחלט עילה לכתב אישום בעבירות של בגידה, פגיעה בבטחון המדינה, סיוע לאויב במלחמתו בישראל, תמיכה בארגוני טרור, הסתה והמרדה. כל זאת מאז העבודה על הסכמי אוסלו ועד היום.
כתוב תגובה ל- חוק העונשין.
84
Ron Poondak
  Ori Avneri   4/11/03 15:58
כתוב תגובה ל- Ori Avneri
85
חוטא ומחטיא
  Zאיציק   4/11/03 16:01
השרץ הזה שהפיל בפח גם את יצחק רבין ואת כולנו ובזכותו בתי הקברות מלאים ממשיך להסית נגד המדינה וכל הקדוש בה,למה לתת לו פתחון פה?
כתוב תגובה ל- Zאיציק
86
איני מאשים את פונדק כי אם את...
  ציון ששון   4/11/03 16:09
רון פונדק מזדהה רגשית עם אשף ומסית את העולם נגדנו, אבל לא הוא הפושע הגדול

הפושע נגד עם ישראל הוא המנהיג שהפקיד את גורלנו ביד אדם כמו פונדק ושלח אותו לעמוד מול ערפת וחתם עמו הסכם עבורו שלמו אלפי משפחות ישראליות בדם וכל מדינת ישראל בסבל והרס ועוני

את מנהיגי מפלגת העבודה שתמכו בפונדק ועד היום הוא נחשב מכובד בעיניהם והם מנסחים את מסמך זנבה לפי דבריו - את אלה צריך לחשוף ולהוקיע.

נודיע לעםישראל המנהיגים האלה בחרו בידיד אשף ואויב ישראל ליצג אותנו והביאו עלינו את אסון מלחמת אוסלו ולא יחדלו עד שישיגו את מטרתם החרבת ישראל ובנין פלסטין או עד שנעצור אותם ונביאם למשפט
כתוב תגובה ל- ציון ששון
צריך להוקיע את ציון ששון
  הנטוריסט   4/11/03 16:37
כתוב תגובה ל- הנטוריסט
יואב יצחק איש רב אשכולות
  ניר איש הצנחנים   4/11/03 17:11
ויש לו גוב חדש הצנזור הראשי של האינטרנט בנוסף לקשריו המפוקפקים עם משפחת נימרודי הוא מזכיר לי יותר ויותר את יגאל לביב פשוט חבל
כתוב תגובה ל- ניר איש הצנחנים
87
לא מבינים את הקו האדום שלהם....
  שלומלום   4/11/03 16:09
להזכיר למר פונדק שגדודי אל אקצא שייכים לפתח. הוכח שערפאת הורה על לא מעט פיגועים בזמן ולאחר ההסכם שפונדק חתם איתו. פונק טוען שאנחנו לא מבינים את הקווים האדומים שלהם ולכן קורה מה שקורה.
באמת תודה רבה על ההסבר למה יש פיגועים.

האם מר פונדק לך יש איזה שהוא קו אדום שאם יעברו אותו תהייה מוכן להרוג בשבילו או מינימום להלחם בשבילו. אם כן אנה ספר לנו על כך. לדעתי הקו האדום שלך הוא העברת קורס שחייה מזורז לעם ישראל ושלום על ישראל ולא כמו שאמר ערפאת שנשתה את מי ים המלח.
כתוב תגובה ל- שלומלום
88
משת"פ
  ישראלי גאה   4/11/03 16:29
מי שהפקיר את מדינת ישראל ומכר אותנו לאויבנו הגדולים ביותר מנהל כעת את מרכז פרס לאבדון.
אם שלום משמעותו לחיות בפחד שיוכלו לחסל אותנו מבלי שנגיב אז מה הטעם.
מה הפיתרון לתת להם עוד נשק אולי זה מה
שרון פונדק רוצה באמת צריכים לבדוק מי ממממן את מרכז פרס לשלום.
אני לא אתפלא אם הרשות הפלאסטינית והחמאס.
כתוב תגובה ל- ישראלי גאה
89
פונדק האם משהו בחר אותך למשהו???
  בור   4/11/03 16:34
כתוב תגובה ל- בור
90
פונדק מקבל כסף מהאיחוד הארופי
  שרית   4/11/03 16:35
וכמו כל שמאלן הנתמך על ידיו-פיו מפיק מרגליות לקידון אדוניו.
כמו כן,
טרור זה טרור זה טרור - לא אכפת לי אם המחבל המתאבד פוצץ את עצמו כי הוא חמאס/גיהאד או שסתם רצה לקבל 15,000 דולר עבור משפחתו הענייה.
הצדקת רציחת יהודים מעוררת בי חלחלה.
דבר נוסף,
הנחתום מעיד כאן על עיסתו: אם זאת הגישה של אדריכלי אוסלו מה הפלא שהגענו למצבנו זה.
כתוב תגובה ל- שרית
91
זה ישראלי????
  דורון159   4/11/03 16:36
בשבילי הוא יותר גרוע מאחמד יאסין
כתוב תגובה ל- דורון159
92
לשמאל אין שום משמעות לחיי יהודים
  זוועה יהודית שמאלנית   4/11/03 16:41
כתוב תגובה ל- זוועה יהודית שמאלנית
93
סע לעזה
  סהר   4/11/03 16:42
לאדון רון מאחר ואתה מביע הזדהות שכזאת עם "המאבק הצודק של הפלסטינים לחופש" ההצעה שלי אליך היא פשוטה ואני מאמין שרבים גם יסכימו איתי שאתה הרבה יותר ממוזמן להצתרף אליהם וללכת לגור בעזה ואני מבטיח לך שבפעם הבאה שאני אעשה מילואים ואהיה במחסום אני גם לא אתן לך לבור כי אנשים כמוך הם אלה שסיבכו אותנו במצב הזה מלחתחילה אז תעשה לכולנו טובה גדולה וסע לעזה כי "מזדהים כמוך אנחנו ממש לא צריכים
כתוב תגובה ל- סהר
94
פונדק תומך טרור
  הצודק   4/11/03 16:42
להכניס את פונדק לרשימת האירגונים תומכי הטרור
כתוב תגובה ל- הצודק
95
מה הוא מדבר? לא להאמין. חבל"ז
  שכלישר   4/11/03 16:43
כתוב תגובה ל- שכלישר
96
שאלה לרון פונדק
  ניר איש הצנחנים   4/11/03 16:44
לשיטתך ילדי משפחת אוחיון שנירצחו בידי סירחאן איש הפתח נפלו בקרב?
כתוב תגובה ל- ניר איש הצנחנים
97
מדבר שטויות מכוון שהוא מתפרנס מכסף
  גיד   4/11/03 16:44
כתוב תגובה ל- גיד
98
זה מה שקורה כאשר לא מעמידים את
  פושעי אוסלו לדין !   4/11/03 16:45
כתוב תגובה ל- פושעי אוסלו לדין !
99
שאלה לרון
  ניר איש הצנחנים   4/11/03 16:47
לשיטתך ילדי משפחת אוחיון שניקטלו בידי סירחאן איש הפתח נפלו בקרב?
כתוב תגובה ל- ניר איש הצנחנים
100
פלסף של "אינטליגנט"
  אומהגומה   4/11/03 16:48
פלסף של "אינטליגנט"
כתוב תגובה ל- אומהגומה
101
אירופה המוסרית השמידה 6 מיליון יהוד
  ניצולת שואה   4/11/03 16:48
באירופה המוסרית הסתובבו אנשים כמוך בתקופה מלחמת העולם השניה שהאמינו באהבת אדם , בחופש ...אך האנשים הללו לא נשארו לתת עדות ..האנשים הללו הושמדו במחנות השמדה על יהדותם .
אירופה לעולם לא היתה מוסרית ...היא רק מתיימרת להיות .והיום רק כי הכריזה שמדינת ישראל היא סכנה לעולם כולו ..6 מיליון יהודים שחיים הם אלו שיגרמו לעולם להיכחד...אתה מבין .....
כתוב תגובה ל- ניצולת שואה
102
חשבתי שכדאי לחזור בתשובה...
  מחפש עבודה כדאית   4/11/03 16:50
ולחיות מזה.........!!
אבל עכשיו נראה לי שעם התקציבים של
מרכז פרס וארגוני השלום למיניהם
אפשר למצוא ג'וב הרבה יותר מכניס
ויוקרתי !!!
כתוב תגובה ל- מחפש עבודה כדאית
103
האיש פשוט מטורף
  שדלמה   4/11/03 16:51
הנער שהתפוצץ אתמול הוא מהפת"ח. עד מתי ניתן לאנשים האלה להשתולל. הם הביאו עלינו את אסון אוסלו וכולם אשמים חוץ מהם. די מספיק, הם צריכים לתת את הדין9.
כתוב תגובה ל- שדלמה
104
הרגע הוכח שהסכם אוסלו מסוכן
  דניני   4/11/03 16:51
איני מצוי בפרטים המדוייקים של ההסכם. אבל אם אחד ה"אדריכלים" טוען כי:
1. אירופה היא המקום המוסרי ביותר בעולם.
2. מדיניות האיחוד מאוזנת ויש להגדיל את מעורבות אירופה בתהליך השלום
3. טרור של יחידים היא תגובה צודקת.
4. ברק אחראי לכישלון המו"מ (לאחר שקלינטון הכריז אחרת).
5. לברק (הרמטכ"ל מיל.) אין כישורי ניהול (המלפפון מלמד את הגנן)
5. כל ויתורי ברק כולל ירושלים היו "פקס-ישראלינה"

אזי מדובר באדם הוזה שאינו מקושר בכלל למציאות או אולי באדם ציני, שעבור קבלת תקציבים (מאירופה המוסרית) למוסד שהוא מנכ"לו, מוכן לוותר על האמת. מי שעוד התלבט בקשר להסכם אוסלו-שוכנע לאחר קריאת דבריו של פונדק.
כתוב תגובה ל- דניני
105
אירופה היא לא רק מוסרית
  רונןק   4/11/03 16:52
היא גם יסודית. בעבר הם ניסו להשמיד יהודים בצורה ברברית, אבל היום הם משאירים את העבודה השחורה לערבים. זה כי הם מאד מוסריים. לא מלכלכים את הידיים. תחי אירופה ויחי רון פונדק.
כתוב תגובה ל- רונןק
אירופה הצביעה, הימין בישראל סכנה
  מרגלית עומרי   4/11/03 17:15
הימין ששולט היום בישראל בונה לעצמו אנטישמיות מכוונת כדי שיבואו יהודים נרדפים לישראל.
השיטה ידועה, טבח עם, מעצרים המוניים, התנחלויות באדמת פלסטינים, הרס בתים, עקירת אלפי עצי זית ופרי,דיכוי אכזרי.
התוצאה: שנאת ישראל.
כתוב תגובה ל- מרגלית עומרי
106
לרון פונדק ולכל יפי הנפש........
  ישראלי****   4/11/03 16:54
שלום רון ולכל יפי הנפש!
יש לי בשבילך סיפור (שסיפרת לילדך ואולי אפילו סיפרו אותו לך ) שכנראה שכחחת אותו : עקרב רצה לעבור מגדה אחת של הנהר לגדה השניה וביקש מצפרדע להעבירו . הצפרדע סרב בטענה כי העקרב יעקוץ אותו וכך הוא ימות. העקרב נתן נימוק הגיוןני שהתקבל על דעת הצפרדע, באם תמות אז גם אני אטבע ואמות עמך. הסכים הסכימה הצפרדע ,ולפתע באמצע הנהר הקיש העקרב בשניות גסיסתה האחרונה שאלה הצפרדע"מדוע הרי גם אתה תמות?" ענה העקרב " עקרב נשאר עקרב !!!!!!!
וכעת איליך אותם אנשים שמצדיקים טרור (ולא משנה מסו סוג הטרור) ראוי שיבחנו טוב טוב את עצמם במלחמת העולם השניה היו יהודים כאלו שגם שרתו בצבא הנאצי להזכירך......! אני מקווה בשבילך שעדיין לא מאוחר מדי תתעורר!!! הטרור לא מבחין בין יהודי וישראלי ליהודי וישראלי אחר!!!! מלבד זאת בשבילך אני מקווה שהנך מתבטא בתמימות(או אז יש דעת תקווה להוריד אותך לקרקע ולמציאות) ולא מטיפשות כי אזי אבדה התקווה!!
כתוב תגובה ל- ישראלי****
107
פרס ! האם אתה עומד מאחורי הדברים?!
  צביקה37   4/11/03 17:00
ההשתוללות של ה"שמאל הרדיקלי"
"מחרחרי השלום" שוברת מידי יום
שיאים חודשים מבלי לתת לעצמם דין
וחשבון על המחיר הכבד שישלם העם
בארץ ובעולם בעתיד. ודאי שמעת על
הסקר של "אוהבי ישראל" בעולם אשר
ניזון ברובו מהקולות הנשמעים מפה.
שמעון! אולי אתה מסוגל לשלוט באנשים
המתיימרים לדבר בשמך ....(או אולי
אתה מסכים לדברי הבלה כי אתה אחד
מהם.... עצוב ! לאן התדרדרת...)
כתוב תגובה ל- צביקה37
108
רון צודק ב100%, הימין שקר וכשלון
  דליה בוחבוט ממעלות   4/11/03 17:00
כתוב תגובה ל- דליה בוחבוט ממעלות
גברת בוחבוט ..............
  צביקה37   4/11/03 17:10
ככה בקלות את מסכימה 100% מעניין...
אז לדברייך מותר לטבוח ולרצוח יהודים
בשם המאבק של הפלסטינים ה"חפים מפשע"
כתוב תגובה ל- צביקה37
הכללות,זה מה שמאמיני בדרך השמאל
  יוסי,הנגב   4/11/03 17:15
יודעים.כל היהודים אשמים .כל הערבים צדיקים רון פונדק,שהוא גייס חמישי מובהק,בכל מבט היסטורי ,יהיה לדעת בוחבוט,מלך ישראל.כי הרי הימין הוא 100%שקר והפונדק 100% אמת בכסף ערבי ואירופאי.
כתוב תגובה ל- יוסי,הנגב
דליה היקרה
  ניר איש הצנחנים   4/11/03 17:25
המתנחלים באמת אוייבי העם היהודי אבל הדברים של פונדק מקוממים סירחאן סירחאן שרצח את ילדי משפחת אוחיון שייך לפתח אז מה המשמעות? שהרצח מוצדק?
כתוב תגובה ל- ניר איש הצנחנים
רון איש הצנחנים....
  צ.ל.   4/11/03 17:45
כתוב תגובה ל- צ.ל.
מסכים אם כול מילה חוץ מ-
  י"קל 84   4/11/03 17:47
מסכים אם כול מילה חוץ מ-המתנחלים הם אויבים ולמה אני לא מסכים אם האמירה הזו אויבים צריך להרוג ואת המתנחלים צריך להחזיר לגבולות הקו הירוק ולכפות אליהם את חוקי מדינת ישראל
כתוב תגובה ל- י"קל 84
ניר איש הצנחנים....הצנחנים ודאי
  צ.ל.   4/11/03 17:48
כתוב תגובה ל- צ.ל.
שירתתי בגדוד מלואים 7056 צפוני כ15
  ניר איש הצנחנים   5/11/03 08:48
שירתתי במלואים בחטיבה צפונית החטיבה שלא גויסה
כתוב תגובה ל- ניר איש הצנחנים
109
יש טעות במודעה לא יכול להיות ....
  שמאלן מתבייש   4/11/03 17:00
לא יכול להיות שכך אמר האדריכל
כתוב תגובה ל- שמאלן מתבייש
110
אני לא מבין
  OF   4/11/03 17:01
יש לי דעות מאוד שמולניות מוכן להחזור לקוי 67 ולפנות את כול ההתנחליות בשביל שלום אבל אני לא מבין אנשים כמו רון פונדקאי

ישראל אשמה בהכול?
הפלסטינים לא אשמים בכלום?
אנחנו צרכים להתפוצץ בשימחה משני סוגי הטרור הראשונים ולהתגונן נגד השלישי בלבד?
אירופה הינו המקום המוסרי ביותר בעולם
האם צרפת מוסרית או האם צורפת מדינה הצבועה ביותר בעולם?

אני מאוד רוצה שלום ושקט אבל עד שהצד השני ירצה אותו דבר צריך להלחחם בהם


כתוב תגובה ל- OF
111
הפודל של ביילין רון פונדק
  מורא   4/11/03 17:06
מעניין מאד הלך מחשבה של שמאלן הלום והזוי דוגמת פונדק.
1. אבחנה בין סוגי הרוצחים. לדעתו המלומדת והמעוותת יש סוג רוצחים של תינוקות ילדים נשים וזקנים שהם לגיטימיים בעיניו.
2. הוא כל כך חשוב ומבין שהוא יכול להרשות לעצמו לגלגל מן השרוול מילות שבח לקהילה האירופאית הצבועה ןהשטופה בשנאת יהודים . כאילו היא הקהילה המוסרית ביותר בעולם. אירופה הלב אמריקה השכל ומה איתך רון פונדק לפי אותו היגיון שווה בין גדולים אתה בוודאי
אחד האיברים המוצנעים יותר הלא כן.
הגיע הזמן שמדינת ישראל על מוסדות המשפט הבטחון והשיטור שלה ישימו קץ להתהלכותם החופשית המזיקה והמוציאה דיבת הארץ לרינת שונאינו בחוצות העמים של חדלי אישים דוגמת רון פונדק ורון ירון נציג שלום עכשיו בארה"ב, שזורעים הרס ומשרתים את אויבי המדינה היהודית.
כתוב תגובה ל- מורא
112
ענין ה
  גידים   4/11/03 17:07
עם ישראל מכיל שלמות של "לב" ו"שכל".
גם לאמריקה יש לב- הערכים שהיא מייצגת.
דווקא האנטי האירופי למלחמות בעירק וכו' מייצג גישה שכלית, או עצלות לשנות את המציאות.
לדעתי אירופה שטופה בעיוורון ונגועה בערביזציה ומעוניינת לוותר על עמדה מוסרית כלפי התנהגות הערבים כל עוד תמשיך לעשות איתם עסקים (שוב שכל).
כתוב תגובה ל- גידים
113
הוא בכלל לא שייך למזה"ת ולישראל
  חסידי אומות העולם   4/11/03 17:08
אלא עוד אירופאי שמתפרנס מלהתחנף לערבים ול"מוסריים"
מנהל מרכז פרס-ערפת לשלום.
כתוב תגובה ל- חסידי אומות העולם
114
רון פונדק - אתה גיבור שלי!!!
  רחל   4/11/03 17:10
רון פונדק - אתה גיבור שלי!!!
כתוב תגובה ל- רחל
115
קשה לנו לשמוע את זה אבל הוא צודק
  זו האמת   4/11/03 17:10
עם זאת ישנה בעייתיות לדבר כך בתקשורת, דבר זה לא תמיד עוזר לאינטרסים של המדינה...
כתוב תגובה ל- זו האמת
116
רון פונדק לרשות הממשלה!!!
  רחל   4/11/03 17:11
רון פונדק לרשות הממשלה!!!
כתוב תגובה ל- רחל
117
פונדק
  יהושוע   4/11/03 17:12
אני פרם נטו אך אם לא ינקה את הפונדק שלו אני אגייס קולות נגדו בבוא היום
כתוב תגובה ל- יהושוע
118
רון פונדק אני אוהבת אותך מאוד-מאוד!
  רחל   4/11/03 17:12
רון פונדק אני אוהבת אותך מאוד-מאוד!!!
כתוב תגובה ל- רחל
119
פונדק הזדהות עם התוקפן"
  אורי מרכז   4/11/03 17:13
פונדק סובל כמו ישראלים שמלאנים אחרים מתופעה ששמה בפסיכולגיה : "הזדהות עם התוקפן"-ראה ספרה של אנה פרויד " האני ומנגנוני ההגנה"
הפחד מהאוייב גובר עליו לכן הוא מניח כי אם יעשה צעדים לקראת האוייב לפייסו הוא ינצל.
הצעדים הם: 1. הבנה 2.הצדקה 3. הצטרפות אל האוייב.
ממחלה זו סובלים בעיקר אנשים בעלי שנאה עצמית לכן הם מסוגלים להבין לכבד כל תוקפנות נגדם. הם בזים למי שמנסה לעזור להם מכיוון שבתוך תוכם הם יודעים שאינם ראויים.זו הסיבה שתופעה זו קיימת אצל אנשים שטועני שהם " מתבישים להיות יהודי" . הם בטוחים שכל הצרות נפלו עליהם בגלל יהדותם, ולכן רוחשים בוז ליהדות ולדת היהודית.
היום האפיק הזה מופנה נגד המתנחלים.
זהו סוג מיוחד של אנטישמיות יהודית.
הצדקת התוקפנות הפלשתינית והאשמת הקרבן-הישראלי /המתנחלים. אמירות כמו: אם הם לא היו שם לא היו פוגעים בהם, הם דוגמא לכך.
פתרון:
למחלה זו אין פתרון, זוהי בעיה נפשית עמוקה ואין טעם להחזור ולהסביר מה שגם הם יודעים היטב, על התוקפנות הערבית.
חלקם סובלים גם ממאזוכיזם ונהנים לקבל מכות ולשלם עבורם.לדוגמא:" לשקם את הפליטים ולשלם להם פיצויים"
פתרון: הרוב הגדול והשפוי במדינה חייב להרחיק אותם מכל עמדה פוליטית ומדינית.
הנזק שהם גורמים הוא אין סופי , המשך המלחמה עם הערבים הרחקת השלום, והגברת האנטשימיות.
כתוב תגובה ל- אורי מרכז
ניתוח מעולה. חובה לקרוא!!!!!!!!!!
  מנימר   4/11/03 17:31
כתוב תגובה ל- מנימר
120
רון פונדק אני גאה בך!!!
  רחל   4/11/03 17:13
רון פונדק אני גאה בך!!!
כתוב תגובה ל- רחל
121
"אירופה היא 'הלב' של העולם" הלב שמב
  יא "שואה" על היהודים   4/11/03 17:15
כתוב תגובה ל- יא "שואה" על היהודים
122
האמת מתחילה לצאת החוצה-
  אמיתי   4/11/03 17:15
תומכי מפלגת העבודה
האמת יצאה החוצה
ועכשיו צריך להעמיד את ברק לדין
ואל תשכחו אתם הרצתם אותו
מי יודע עוד מה יתגלה
ימים יגידו
ביילין ובורג עכשיו מתחבאים מתחת לכסא ואוכלים את הכובע ואומרים איך גילו את האמת?
כתוב תגובה ל- אמיתי
123
עראפאת אחד מל"ו הצדיקים !!
  בת של פליט   4/11/03 17:16
רק מה אף אחד לא יודע את זה חוץ מפונדק
.
כתוב תגובה ל- בת של פליט
תגובה
  אבאבאבג   4/11/03 17:29
צודקת 100 אחוז הלוואי וכולם היו חושבים כמוך!
כתוב תגובה ל- אבאבאבג
124
רון פונדק אתה אליל שלי!!!
  רחל   4/11/03 17:16
רון פונדק אתה אליל שלי!!!
כתוב תגובה ל- רחל
עובדי אלילים...............
  צ.ל.   4/11/03 17:47
רחל "היקרה" טוב לשמוע שיש
עדיין עובדי אלילים.........
כתוב תגובה ל- צ.ל.
125
הערים הם הגובשים תלמד היםטוריה
  סלים   4/11/03 17:16
כתוב תגובה ל- סלים
126
צודק צודק צודק
  בן   4/11/03 17:17
לבן אדם יש הפרעה נפשית והוא מציג אותה.
מה אתם רוצים.
כתוב תגובה ל- בן
127
רון פונדק!!! רון פונדק!!! רון פונדק
  רחל   4/11/03 17:18
רון פונדק!!! רון פונדק!!! רון פונדק!!! רון פונדק!!! רון פונדק!!! רון פונדק!!! רון פונדק!!!
כתוב תגובה ל- רחל
שאלה
  נטשה   4/11/03 17:39
באיזה סם את משתמשת?
כתוב תגובה ל- נטשה
על מה הגילה והדיצה ?
  קלאודיוס   4/11/03 17:49
ואולי את = אתה = מתחזה= רון פונדק ?
כתוב תגובה ל- קלאודיוס
128
ר ו ן פ ו נ ד ק ! ! ! ! YES
  רחל   4/11/03 17:20
ר ו ן פ ו נ ד ק ! ! ! ! YES
כתוב תגובה ל- רחל
129
לקדם אותו, אך לא בבית ספרנו
  חבר הקיני   4/11/03 17:20
באיזה צד נמצא הבנאדם הזה, אחד מאדריכלי ה"פל-קל" של אסון אוסלו? לפי דבריו ועמדותיו, אפשר בהחלט לקדם אותו, אפילו לראשות הממשלה. אבל ברשות הפלשתינית, לא אצלנו (בזמן האחרון יש שם בעיה עם המועמדים, ואין ספק בנחישותו של רון פונדק להילחם עד חורמה באויביה של הרשות הפלשתינית, במיוחד במדינתו לשעבר.
לדעתי, מדובר בבעיה רפואית, אשר חבל שלא טופלה לפני חתימת ההסכם ההזוי ההוא.
כתוב תגובה ל- חבר הקיני
130
ערפאת רצח ישירות ובעקיפין
  אלבי   4/11/03 17:21
אלפי יהודים ופושעי השמאל לא מפסיקים לכרכר סביבו!
כתוב תגובה ל- אלבי
131
אני אוהבת את ביילין ופונדק!!!!!
  רחל   4/11/03 17:22
אני אוהבת את ביילין ופונדק!!!!!
כתוב תגובה ל- רחל
גם אני גם אני
  שלהבת   4/11/03 17:43
אז מי את? אני חשה כמו טיפה בים שהולכת לאיבוד בתוך ערב רב של שטויות וטמטום המאפיינים תקופת חושך זו, היי לי קרן אור רחל, רות.
כתוב תגובה ל- שלהבת
מה הקשר לאהבה?
  שאלתיאל   4/11/03 17:51
בגלל חוסר הבנה של אנשים כמוך הצד השני חושב שאין לנו עמוד שידרה.
והנה אנחנו נופלים לרגליו, עקב מחלוקות פנימיות. בגלל שכמותך המלחמה נמשכת.
לכי לקבל קצת ידע בנושאים את כותבת עליהם.
כתוב תגובה ל- שאלתיאל
אבל הם אימפוטנטים
  קרטאת הגבר   4/11/03 19:27
כתוב תגובה ל- קרטאת הגבר
132
איזה סוג טרור יהרוג את משפחתו?
  אין טרור צודק   4/11/03 17:24
כתוב תגובה ל- אין טרור צודק
133
שטויות שקר
  אבאבאבג   4/11/03 17:24
שטויות במיץ גזר ומלפפון
כתוב תגובה ל- אבאבאבג
134
ר ו ן פ ו נ ד ק - מלך ישראל!!!
  רחל   4/11/03 17:25
ר ו ן פ ו נ ד ק - מלך ישראל!!!
כתוב תגובה ל- רחל
מלך לא אולי מלכה
  ניר איש הצנחנים   4/11/03 17:27
כתוב תגובה ל- ניר איש הצנחנים
לא אוליי
  בטוח   4/11/03 20:31
כתוב תגובה ל- בטוח
רחל, את אשתו של רון פונדק?
  נגד אוסלו   4/11/03 17:34
כתוב תגובה ל- נגד אוסלו
לכי להתאשפז
  קוקוריקו   4/11/03 18:03
כתוב תגובה ל- קוקוריקו
135
מרכז פרס לשלום
  ס.ש.ל.   4/11/03 17:25
לסגור את מרכז פרס לשלום או לשנות את שמו. אין סיבה להנציח שלום שלא התממש או לא קרה.
כתוב תגובה ל- ס.ש.ל.
האיש צודק
  ר.ו.נ.י   4/11/03 17:33
אין שלום לסגור עכשיו את המקום.
כתוב תגובה ל- ר.ו.נ.י
שם חדש רון פונדקאי
  סטאסיק   4/11/03 17:42
תגובה לתגובה!

אם באמת מר רון פונדק עושה משהו במרכז פרס לשלום, צריך מיד להחליף את שמו של רון לרון פונדקאי כי מה אפשר לעשות קמפ דיוויד היתה כישלון והוא היה חלק ממנה. מה עושים עם אם פונדקאית מפילה את עוברה?
כתוב תגובה ל- סטאסיק
136
וגם בייליו מלך ישראל!!!
  רחל   4/11/03 17:25
וגם בייליו מלך ישראל!!!
כתוב תגובה ל- רחל
ואת המלכה שלו עם השוט והמגפיים
  ניר איש הצנחנים   4/11/03 17:30
כתוב תגובה ל- ניר איש הצנחנים
יש לי בעיה
  רחל   4/11/03 17:42
כתוב תגובה ל- רחל
137
כולם אשמים ערפת היחיד שרוצה שלום
  א.אבנרי   4/11/03 17:26
כתוב תגובה ל- א.אבנרי
138
עם כאלו חברים מי צריך שונאים
  גרי   4/11/03 17:26
כתוב תגובה ל- גרי
139
שטויות שקר
  אבאבאבג   4/11/03 17:26
כתוב תגובה ל- אבאבאבג
140
אירופה מעונינת לפרוק מדינת ישראל ..
  סלים   4/11/03 17:27
מלחמות הצלב שנמשכו אלף שנה לא נגמרו במלחמת העולם השניה זה ממשיך גם היום במלחמה הקרה נגד היהודים כאשר מפעילים את הערבים בשלט רחוק
כתוב תגובה ל- סלים
141
גם אני אוהבת את ביילין ופונדק!!!!!
  שולמית   4/11/03 17:27
גם אני אוהבת את ביילין ופונדק!!!!!
כתוב תגובה ל- שולמית
142
עוד אדיכל אוסלו מתוסכל - חרטטן צמרת
  בנימין גדול   4/11/03 17:28
רק במדינה כמו שלנו שהזיכרון הקולקטיבי בה כה קצר יכול אדם כמו פונדק להוסיף לומר את דברו מבלי להתבייש בקלון ובמוות שזרעו ההסכמים שהוא מאדריכליהם.

רון ! גם לדמוקרטיה ובמיוחד לאזרחים החייםבה יש גבול לכושר הסיבולת שלהם. אנשים מתים ברחובות בודאות קרובה מפאת הסכמי האיוולת אותם, בין היתר, הובלת.
האם אין גבול לחוצפה ?! המוות המקנן בכל פינה היה עוד במהלך ולאחר חתימת הסכמי אוסלו, במהלך ולאחר שהסכמנו לוותר על 90% שטחי יש"ע. כיצדף אפוא, ניתן לטעון בכיכר השוק כאילו לא היו דברים מעולם וכאילו האשם דבק בנו.
אף אחד לא ביקש מאיתך או מחבר מרעך כי תודו בטעויותכם הפטאליות. ברם, הנכם מתבקשים לפחות לשמור על זכות השתיקה וליתן לנו להנות מהזכות שלא לשמוע את דברי ההבל והבלע שלכם.
כתוב תגובה ל- בנימין גדול
143
יש להקים מדינה שמאלנית-פלסתינית
  רעם   4/11/03 17:28
באירופה וכבר עתה יש לנהל מו"מ על-כך.
כתוב תגובה ל- רעם
144
גם פונדק וגם ביילין לרשות הממשלה!!!
  שולמית   4/11/03 17:29
גם פונדק וגם ביילין לרשות הממשלה!!!
כתוב תגובה ל- שולמית
145
מדובר בהצדקה של הטרור. פשע.
  אליאר   4/11/03 17:29
יש להעמיד מיידית את פונדק לדין על עידוד מעשי רצח וטרור נגד תושבי ישראל. בכל מקרה מדובר בטיפשות קיצונית. אין קשר בין "הייאוש" לבין הטרור. זוהי תעמולה פלסטינית שפונדק מצטרף אליה בשמחה.
יש להרחיק אותו לאלתר מכל פעילות ציבורית. הוא אינו נאמן לאינטרסים הישראליים.
כתוב תגובה ל- אליאר
146
פונדק מסית למה לא עוצרים אותו?????
  די להסתה   4/11/03 17:29
כתוב תגובה ל- די להסתה
תגובה
  אבנר ק.   4/11/03 19:39
אתה כנראה מסוג המטומטמים , שלא ניתן לבלבל אותם אם עובדות. יתכן שמחוסר מזל , נולדת עם מנת שכל מצומצמת. "חכמים" כמוך היה צריך לכלא ! פונדק הוא פיקח שעיניו פקוחות ומוחו פעיל והגיוני.כשהוא רואה את האמת - הוא לא מתבייש לתאר אותה
כתוב תגובה ל- אבנר ק.
147
אני אוהבת את אחמד יאסין
  רחל   4/11/03 17:31
כתוב תגובה ל- רחל
148
אני מתה על יוליוס שטריכר
  רחל   4/11/03 17:32
כתוב תגובה ל- רחל
149
וגם שימון מלך ישראל, פרס!!!!!
  רחל   4/11/03 17:33
וגם שימון מלך ישראל, פרס!!!!!
כתוב תגובה ל- רחל
את באתר הלא נכון.
  טל   4/11/03 18:24
כדאי אולי לנסות ב cupidon.co.il שם תוכלי לספר את מאוייך.
כתוב תגובה ל- טל
150
אני מעריצה את בעלה של מגדה
  רחל   4/11/03 17:34
כתוב תגובה ל- רחל
151
קלינטון בעצמו טוען שערפאת אשם!?!?
  לא ייאמן!?   4/11/03 17:34
הצילו אותנו מידי ההוזים הללו, של השמאל הפנאטי. חסרי יכולת חשיבה, שיכורים מרדידות ילדותית, מנהנתנות מופקרת, חסרי יושר. הצילו!!
כתוב תגובה ל- לא ייאמן!?
152
אני חולה על מוריס זולי
  רחל   4/11/03 17:35
כתוב תגובה ל- רחל
153
חבל על העם הפגוע מכל הכוונים ושותק.
  אישאמת   4/11/03 17:35
תגובה למי ,תגובה על מה ,תגובה הגיונית?
כולם כתבו על כוון מחשבתם ועל העיקר לא כתבו ומהו העיקר ,ממשלה עם תגובה לעם,
האם אינם רואים מה קורא בתוך המדינה ?
הכל קורס ולעם רע,האם לזאת פיללנו?
מה חשוב לנבחרי העם לנצח בכל המשאלים ,בהצעות ,בחוקים העיקר לנצח בפנים ואנו מותשים לפני שהיצלחנו לעמוד מול אויבינו.חושינו כהו, מחשבותינו רק איך להנות מהיום בשלטון?,לאחר שדפקו כבר את כל המסכנים שבתוכינו ולא את כולם אלה שבעשירונים הגבוהים ,טוב להם ,הם אינם סועדים במסעדות פחד בארץ,הם אוכלים תסמכו עליהם,במסעדות הכי טובות ומרשימות בחו"ל,להם לא קשה לסיים את החודש,מהם לא ניכו 2% מהפנסיה,להם לא הקטינו את הביטוח הלאומי,להם לא פגעו בהכנסות השונות,מי שיכל עזב למיאמי,מי שפחות יכל נסע לדירתו השניה בחו"ל,שם אפשר להנות ולהנות,מס-נסיעות הם לא משלמים,אז ביכולתם לקפוץ לכל מקום בכל עת ונאמר שהיו משלמים מסים כאלה ומסים אחרים לא חסר להם ויכולים הם לשלם,במקום כל המסכנים-כולם יחד ,אילו רק ניסו לקחת מהעשירונים הללו,האמינו לי ,הם לא היו בורחים מהארץ,הם רק היו מפעילים את לחציהם על היושבים בשלטון,לחזור לכוון מחשבתם.מה שיש לעשות כרגע,להקים מפלגה חדשה,שתחשוב בחשיבה אמריקאית ואפילו אירופאית,כיצד חשוב להם העם לפני הכל ואח"כ כוון הדפיקה כפי שאלה עושים כיום,
יאללה מכבי,יאללה ביתר יאללה כדורגל,זה עדיין מנוהל טוב ואנו נהנים מערבי- ספורט מרתקים,חשבו בכוון זה להטיב ולתת הרגשה לעם שהוא ראוי לסבלותיו. שנה טובה, אישאמת...
כתוב תגובה ל- אישאמת
154
מי זה פונדק ?? למה בכלל קיבל כותרת?
  דני ב.   4/11/03 17:36
כתוב תגובה ל- דני ב.
155
אני טפשה
  רחל   4/11/03 17:36
אני טפשה!!!
אני טפשה!!!
אני טפשה!!!
I'm Sooooo Stupid
אני ממש ממש מטומטמת
אני תמיד, אבל תמיד מדברת שטויות
ה- IQ שלי קצת יותר נמוך מטמפרטורת ההפלצות של כל השמאלנים שאני מעריצה.
ולכן אני מדברת כך בחיבה על רון וביילין.
כתוב תגובה ל- רחל
156
אם אני אגיד מה אני חושב יצנזרו אותי
  ל.א.   4/11/03 17:37
כתוב תגובה ל- ל.א.
157
אני מאוהבת בהורסט וואסל
  רחל   4/11/03 17:38
כתוב תגובה ל- רחל
158
תחושת הזדהות אמיתית
  שלהב   4/11/03 17:38
סוף סוף אני שומעת הד לדברי ותחושותיי מזה זמן רב, כי בטפשותינו בחרנו בברק כממשיכו של רבין והיה זה למעשה סוס טרויאני, ברק לא האמין מלכתחילה באוסלו ובוודאי שלא היו לו הכישורים לעשיית שלום שכן שלום לא עושים רק בהצהרת כוונות ובנתינת "זכות מעבר" כמו בתמונה המצחיקה מקייפ דייויד, אלא בנסיון להבין את הצד השני, לדעת שהוויתור הוא קודם כל פנימי, ויתור על השנאה הנצחית ונסיון אמיתי להבין ולדעת להבחין את המרכיבים של הסכסוך גם כאשר הכל נראה שחור מבחוץ, אז לזה יקרא אומץ לב ותחושת ייעוד אמיתי, שנכון ממשלה זו לעולם לא תבין זאת, ולסיום כל הכבוד לדבריו של פונדק!
כתוב תגובה ל- שלהב
159
מהרסיך ומחריביך ממך יצאו
  השפוי האחרון   4/11/03 17:40
כתוב תגובה ל- השפוי האחרון
160
איפה האבן?
  השפוי האחרון   4/11/03 17:42
מי שאחראי באופן ישיר ליותר מ600 הרוגים בשלוש השנים האחרונות - שיחפש אבן, יזחל מתחתה וישתדל לשמור על השקט ולא לנשום עמוק מידי.
כתוב תגובה ל- השפוי האחרון
161
יש לו שריטה בגודל השבר סורי אפריקני
  ג.ג   4/11/03 17:42
כך מדבר בוגד.
כתוב תגובה ל- ג.ג
162
פקס פונדקיינה....
  aviril   4/11/03 17:42
פקס פונדקיינה....בייליניינה...שרידייינה,,ערפאתיינה....
ותשקוט הארץ ארבעים שנייה...ובא גואל לצפון תל אביב...
כתוב תגובה ל- aviril
163
רון פונדק
  רחל   4/11/03 17:43
אני לא סובלת אותך!!
כתוב תגובה ל- רחל
164
עכשיו אתם מבינים מדוע ברחתי מהשמאל
  שמאלן שהתפקח   4/11/03 17:43
בגלל אנשים כמו רון פונדק ושמאלנים אחרים שבכל מצב יאשימו תמיד את מדינתנו אין סכוי שאני ומאות אלפים כמוני נחזור למחנה המובסים. חבל שמדינאי השמאל אינם מבינים כיצד למרות המצב הכלכלי הציבור שפרש אינו חוזר "הביתה". אין מה לעשות, הפטריוטיות למדינתנו קודמת לכל.
כתוב תגובה ל- שמאלן שהתפקח
הפטריוטיות האמיתית
  ברק (לא אהוד)   4/11/03 19:06
היא לעזוב כמה שיותר מהר את השטחים (גם באופן חד צדדי). זה או נצרים וחברון או תל אביב. הכיבוש וההתנחלויות הם האסון שלנו. תבדוק כמה בתי תמחוי נפתחו בתל אביב וכמה בנצרים ובחברון. תראה כמה עולה גדר ההפרדה "הימנית" במקום הגדר המקורית שהיתה אמורה חעבור פחות או יותר בתואי הקו הירוק, תבין למה היא לא גמורה, למה ממשיכים לתת למרצחים להגיע בקלות כזו לתוך הקו הירוק רק כי משתמשים בגדר כדי להנציח את השלטון בשטחים ולא כדי להביא מינימום ביטחון לפחות לאזרחים בתוך הקו הירוק!
אפילו הרמטכ"ל כבר הבין שאין פתרון צבאי לטרטו ושהממשלה מביאה בדרכה הכוחנית וההרסנית את המצב לפיצוץ(אולי גם הוא לא מספיק פטריוט בשבילך???)
אתה לא עזבת את השמאל כי כנראה לא היית שמאל. שמאל זה להבין שמה שטוב לך יכול להיות מאד רע למישהו אחר ויש להתחשב בכך. לא כי חבל עליו אלא כי חבל עליך. וזו משמעות הכיבוש!
כתוב תגובה ל- ברק (לא אהוד)
165
אני שונאת
  רחל   4/11/03 17:44
אני שונאת את ביילין ועוד ותר שונאת את רון פונדק
כתוב תגובה ל- רחל
166
מהרסיך ומחריביך ממך יצאו
  יהודה הוכחן   4/11/03 17:45
כתוב תגובה ל- יהודה הוכחן
167
רון פונדק מלך
  רחל   4/11/03 17:45
רון
רון פונדק
רון פונדק הוא
רון פונדק הוא מלך
רון פונדק הוא מלך הפלסטינאים
כתוב תגובה ל- רחל
168
רון פונדק! NO
  רחל   4/11/03 17:47
רון פונדק! NO
כתוב תגובה ל- רחל
169
רון פונדק לכלא
  רחל   4/11/03 17:47
כתוב תגובה ל- רחל
מה קורה איתך?ברחת מבית משוגעים?
  I   4/11/03 19:56
כתוב תגובה ל- I
170
מי אומר שאין גיס חמישי בישראל????
  ציפורי   4/11/03 17:48
כתוב תגובה ל- ציפורי
171
הצדקה או "הצדקה"
  עם הארץ   4/11/03 17:49
פונדק, מעניין את מי אתה מצדיק
את הטרור או את השכר שאתה מקבל מהארופאים ה"לבביים" האנטישמים, רוצחי יהודים - ילדים, נשים, זקנים וטף - פתאום כל הארופאים "צדיקים"
ואתה פונדק, אתה "סדום".
כתוב תגובה ל- עם הארץ
172
מיזהו מפתע?
  יאיר כידן   4/11/03 17:50
כתוב תגובה ל- יאיר כידן
173
השמאל הישראלי השתגע
  עודד השודד   4/11/03 17:50
השמאל הישראלי ככל שהוא קטן הוא נעשה יותר קיצוני ומנותק מהמציאות. ככל שהוא מבין שהוא טעה כל הדרך, הוא מתחפר בעמדותיו ונעשה יותר קיצוני. גם אני הייתי פעם שמאל אבל שיניתי את דעתי עקב הטרור הפלשטינאי שהוכיח לי שהמטרה של הישות הפלשטינאית אינה הקמת מדינת פלשטין אלה השמדת מדינת ישראל. וכמו שאמר אדם חכם אחד "רק חמור אינו משנה את דעתו" לא יקרה כלום אם תשנו את דעתכם, זה לא יעשה אותכם פחות חכמים.
כתוב תגובה ל- עודד השודד
174
כן ירבו מדברי האמת
  רימונית   4/11/03 17:50
אז למה כל כך קשה לאנשים לשמוע את האמת? הרי לכם מבחן לרמות הפתיחות שלכם, כמה הרבה אנשים לא מסוגלים לשמוע דעות שונות משלהם, בשל כך נראית המדינה שבא אין למחאה כל קול, עצוב, עצוב, רון פונדקאי אמר את האמת שמזמן ידעתי, ברק היה רק סוס טרויאני "ממשיכו של רבין" הצחקתם!!!!!
כתוב תגובה ל- רימונית
175
בור ועם הארץ
  סוס   4/11/03 17:50

מי שמבדיל בין טרור לטרור נותן עתה לגיטימציה לערבים להמשיך לתקוף אותנו גם כאשר יוחזרו השטחים. טיפשות, בורות, חןסר הבנה בסיסי.

לדעתי הסכם אוסלו היה החמצה היסטורית, למעמד החשוב ביותר בתולדות המדינה שלחנו חבורת אנשים רדודים ודוגמטים כמו ביילין ופונדק. אותם שלחנו לשאת ולתת מול הנציגים הממולחים של הפלסטינים ואת התוצאה כולם רואים היום.

מפגש בין פונדק וביילין ובין עראפת הוא מפגש בין אנשי הטקסט בוק הקלאסיים ובין ערפת שכותב ומכתיב את הטקסטבוק של מחר.
אין להם סיכוי.
כתוב תגובה ל- סוס
האורווה של המזרח התיכון
  אתון   4/11/03 18:39
מה דעתך שנהיה זוג ?
אתה כל כך חכם...
כתוב תגובה ל- אתון
176
פונדק=אבנרי=עראפת
  תומר השפוי   4/11/03 17:55
תמיד אומרים עלינו הימנים שאין לנו שכל תרבות הבעיה היא אצל השמלנים שהם לא רק יהירים ושחצנים הם גם גזענים מי שלא בדיעה שלהם אז הוא חיה ופרא אדם לכל השמאלנים בינהם ביילין וחבריו אתם הבאתם כאוס עלינו 3 שנים בגללכם יש כאוס ואבדון אריק להזכירכם היה גיבור מלחמות ופרס תפסיק עם ההסת נגד הימין מביןאז פונדק מאיזה חור יצאת איפה היית שהיתה האינטיפאדה בחור שלך כמו עכבר אז לכל השמאלנים הבלאגן שעשיתם אנשי הימין צריכים לנקות ולפונדק להזכיר לך שאירופה היא "מוסרית" אתה מדבר יא חתיכת כלומניק נרצחו שישה מיליון יהודים ומידי שנה יש אלפי גילויי אנטישמיות באירופה אתה מצדיק את פת"ח אז אתה אנרכיסט ולא שונה מהערבים בשטחים ואם כל כך גרוע לך פה תעבור לגור בשטחים כלומניק
כתוב תגובה ל- תומר השפוי
177
טישטוש בין הקו המדיני לקו הבטחוני
  שלומיקט   4/11/03 17:56
המציאות מכתיבה קו מדיני של פשרה (עם התקדמות נחושה ליעד של הסכם שלום), אך קו עיקבי בטחוני ללא פשרות וחולשה כלפי הטרור.

הטעות של פונדק: ביבלול בין מלחמת גרילה (שחרור מהכובש) לבין טרור (פגיעה מכוונת באזרחים).

כל זמן שהשמאל לא יעשה את חשבון הנפש של הטעויות האלה ויגיע לביצוע נכון של שני הקוים, הוא בבעיה.

כל זמן שהימין השפוי יגרר אחרי בריוני הרחוב ,הגבעות, וככר השוק הוירטואלית שכאן, ולא יממש את הבטחתו לבוחר: "שלום ובטחון", הוא מחזיר עצמו להיות לא רלוונטי.
כתוב תגובה ל- שלומיקט
178
עוד לא שמעתי יותר קשקוש
  עצבני   4/11/03 17:57
כתוב תגובה ל- עצבני
179
פונדק משלם מס לספונסרים שלו
  ישראלי55   4/11/03 17:57
האירופאים מפרנסים בעקביות את שולי השמאל בישראל, מרכז פרס בתוכם.

על פונדק מוטלת החובה לרצות את הגביר באמירות מופרכות כגון אילו.
כל הצדדים המעורבים בפסגת קמפ דייויד ושארם, למעט המצרים אולי, הטילו את האחריות המלאה לכשלון המשא ומתן על ערפאת, ולא בכדי.

מעבר לכך, עצם ההבחנה בין רצח לרצח, דם לדם, הינה הסתה באופן חד משמעי.
אולי, רק אולי תגלה מערכת המשפט המושחתת שלנו אוזלת יד קטנה מהמקובל ותביא את מר פונדק לדין, שם יוכל להסביר ביתר פרוט את אמירותיו.
כתוב תגובה ל- ישראלי55
180
פונדק שלי!!! FOREVER
  רחל   4/11/03 17:59
פונדק שלי!!! FOREVER
כתוב תגובה ל- רחל
181
israel is a country of the media
  soso   4/11/03 18:01
ron pundak and all his friend the media is so powerfull that they want to control the opinions of us the people, we choose sharon but the media decide that sharon and netanyahou and the right are wrong
and they can write what they want and say what they want why there is never a person from the right that can speak free like people from the left
because it's only a left democraty
כתוב תגובה ל- soso
182
אני אוהבת הכי
  רחל   4/11/03 18:01
הכי הכי בעולם אני מעריצה מעריכה ומחבבת את ראש הממשלה שלנו אריאל שרון.
אני גם מאד אוהבת את בניימין נתניהו, ראש הממשלה שלנו בעבר ושר האוצר בהווה.
כתוב תגובה ל- רחל
ואני אוהב אותך, שאת אוהבת אותם...
  יעקב אבינו   4/11/03 18:22
כתוב תגובה ל- יעקב אבינו
ואני אוהב את שניכם
  גדיאל   4/11/03 19:12
בואו ולא ניבהל מכל דברי הנאצה ומתבוסתנות השמאל. אנו היהודים מרגישים כל כך בודדים לעיתים בעולמו של הקב''ה. גם בתוך עמנו אנו עומדים מופתעים ומשתאים מול הפלגנים, התבוסתנים ואלו היוצאים מאיתנו והחוברים לאוייבים שלנו. וגם בתוך עמנו אנו חשים לעיתים בודדים ומופקרים. בואו ונזכור כי בעם ישראל אנו שעדיין מאמינים בכוחנו ובעתיד המדינה, עדיין יש לנו אחד את השני ואת שותפות הגורל. יחד נחזק אחד את השני ונתחזק. בכל זאת אנו לא לבד. לכן אני אוהב את כל היהודים והיהודיות, אחים ,אחיות ושותפים לגורל שלי למעלה משלושת אלפים שנה. צריך רק להאמין יהיה טוב. נתעלם מהביילינים, מצנעים, בורגים, פונדקאים ושאר האנשים הבינוניים הללו. יש לנו אחד את השני וזה המון.
כתוב תגובה ל- גדיאל
183
תודה רון על הדברים הנכוחים.
  עמישראל   4/11/03 18:01
כתוב תגובה ל- עמישראל
פונדק מנלאוס
  האמת   4/11/03 18:59
תמיד היו בעם ישראל אנשים "טובים" שפנו נגד עמם.
ותמיד עשו זאת "לטובת עם ישראל"
רק שהדברים הנכוחים היו במטרה לקדם את עצמם ותו לא
מנלאוס עזר לאנטיוכוס בדיוק כשם שפונדק עוזר לעראפת מאותה הסיבה
תפקיד ומשרה ציבורית
כתוב תגובה ל- האמת
184
מי אומר שאין גיס חמישי בישראל???
  ציפורי   4/11/03 18:02
רון פונדק וחבריו בשמאל הקילוני הם ללא ספק גיס חמישי במדינת ישראל. איזה מזל שהם לא בשלטון!! אם כן היו כבר מזמן היינו נבלעים ע"י "הצדיקים" הפלסטינים חבריו של רון פונדק. מעניין כמה שילמו לו עבור ההרצאה שנתן. הרי השמאל הקיצוני ממומן ע"י גורמי חוץ ונאום והרצאה כמו זה של פונדק מגיע הון עתק. שוב דוגמא לנזק שאנשי השמאל עושים למדינה וגורמים להכפשת שמה בעולם.
אפשר להגדירם אויבים, בוגדים וגיס חמישי. שמעון פרס חייב לפטרו מיידית ויש להוקיאו מתוכינו.
כתוב תגובה ל- ציפורי
185
תחשבו לפני שאתם זועקים, יש בזה משהו
  מומלץ לקרוא!!!   4/11/03 18:09
הוא לא מצדיק את הטרור הוא אומר דבר אחד קטן ופשוט:

יש סוג של טרור שיפסק ברגע שנצא מהשטחים, והטרור הזה (של הפתח) אינו מוצדק והוא מזעזע אך יש לנו פיתרון לעצור אותו וזה - לא להיות כובשים.
כלומר-המטרה שלהם מובנת , הדרך לא!!!!

מאידך יש טרור אחר, מזעזע באותה מידה אך לא יפתר כשנגיע להסדר וזה הטרור של האיסלאם שנועד למטרת הרג ותו לא, אין להם שום מטרה אחרת אלא להרוג יהודים
כלומר - המטרה והדרך אינם מובנות!!!!

זה הכל,
זה כל כך נורא?!?!
כתוב תגובה ל- מומלץ לקרוא!!!
מהיכן ההערכה שהטרור הפת"חי ייפסק בר
  נביא בעירו   5/11/03 02:26
כתוב תגובה ל- נביא בעירו
186
רון פונדק, אפשר להגיד את כל האמת
  טל   4/11/03 18:10
אולי נזכיר כי בתולדות הממשלות, דוקא בנימין נתניהו רצה לתת את מקסימום השטח לפלשתינאים, אבל הם העדיפו את הטרור (שאתה מנסה לחלק בצורה די מלאכותית ל - 3). שמאל, תתפכחו, העם לא רוצה אתכם ולא את דעותיכם. אם לא שרון יביא שלום מי כן? ברק שלב ב'?
כתוב תגובה ל- טל
187
מרכז פרס לשלום
  עזי מרחובות   4/11/03 18:12
לדעתו של רון פונדק, מיוזמי הסכם אוסלו
האומלל, ארגון הפתח נאבק לשחרור ורק
החמאס והג'יהד האיסלמי הם אירגוני טרור.
הפתח= ההגנה. הג'יהאד= האצ"ל.
הג'יהאד האיסלמי= הלח"י.
ואנחנו= השלטון המנדטורי הבריטי בא"י.
אנחנו רצינו לסלק את הבריטים מהארץ ולהקים את מדינתנו וכך גם הם,רוצים לסלק
אותנו מכאן.לפי שיטת אוסלו, יש מי שדורש
ויש מי שצריך לתת.אם אהוד ברק לא נתן מספיק לערפאת, הוא האשם. כמה ומה שיבקש
צריך לתת לו, אפילו הכל. לצאת מכאן ויהיה שלום בארץ ובעולם.
מענין מי מממן את מרכז פרס לשלום,המרכז
החותר ללא ליאות,לעזור לערפאת.
זה מזכיר לי חתרן בלתי נלאה אחד.
כתוב תגובה ל- עזי מרחובות
188
הפושע מנסה להטיל את האשמה על אחר
  גדיבו   4/11/03 18:12
כתוב תגובה ל- גדיבו
תגובה
  אבנר ק.   4/11/03 19:42
גדיבו ,רואים שאתה ילד תתבגר!
כתוב תגובה ל- אבנר ק.
189
רון פונדק
  רחל   4/11/03 18:16
הרצחת וגם הצדקת???
כתוב תגובה ל- רחל
190
פרצוף חנון כזה הלך לעשות עסקים עם
  הפלשתינאים התכמנים?   4/11/03 18:16
כתוב תגובה ל- הפלשתינאים התכמנים?
191
טרור הוא טרור הוא טרור
  אריאלללללל   4/11/03 18:16
ושום דבר שבעולם לא יצדיק אותו
אחרת מי שיקירו נהרג לו בפיגוע יוכל לצאת בטרור משלו וראה את האדריכל ה"חכם" פונדק מצדיק אותו
כתוב תגובה ל- אריאלללללל
192
רון,ספר לנו איך הם החיים בסרט?
  ציון ימיני   4/11/03 18:17
כתוב תגובה ל- ציון ימיני
193
רון פונדק
  סמיר   4/11/03 18:17
האמת אינה מענינת את האנשים רק הכוח הדבר החשובץ
כתוב תגובה ל- סמיר
194
עכשיו אני מבין מהו ערב רב (התנכי).
  ישראל ציוני   4/11/03 18:20
כתוב תגובה ל- ישראל ציוני
195
OSLO
  ZAL_ZAL   4/11/03 18:21
כדאי לדעת קצת היסטוריה לפני שקובעים שההיסטוריה מתחילה בברק!

עובדות:
1.טרור היה גם לפני עידן ברק.
2.וגם החינוך לטרור היה לפני עידן ברק.
3.ואם רוצים לדייק אז אחרי אוסלו ולפני עידן ברק גם היה טרור (עיין תקופת רבין, פרס ונתניהו).

שאלות:
שאלה: אבל מי כן אשם בטרור שהתרחש????
הערה: ניתן להעז ולומר שברק אינו אשם בטרור שלפני תקופתו.

ניחושים:
אני מנחש שלדעת מר פונדק האשם בטרור בתקופה שלפני עידן ברק אינו ערפאת.
שאלה למר פונדק: אז מי בכל זאת האשם בטרור שלפני עידן ברק ?????

אני יודע השאלה קלה אבל התשובה קשה!!!!!




כתוב תגובה ל- ZAL_ZAL
196
רון פונדק
  אילן123   4/11/03 18:22
"אירופה הפכה למקום מוסרי, יותר מאשר אזורים אחרים. אירופה היא 'הלב' של העולם, בעוד ארה"ב היא 'השכל'", אמר פונדק".
וכבר שכח את "השואה"
כתוב תגובה ל- אילן123
197
אהוד אשם הוא לא הציע את חיפה ות"א
  ג הדרום   4/11/03 18:22
ליאסר אז כמובן הוא אשם
ומשונה עניין הטרור לא ידעתי שיש 3 סוגים מה הפתח זה טרור מוצדק? הם לא רוצים להשלים את מה שהיטלר התחיל?
מעניין שאפילו דבר פעוט שהם הסכימו עליו באוסלו כמו שינוי סעיף אחד באמנה הפלשתנאית שקורא לחיסול ישראל עדיין לא שונה בפועל.
כתוב תגובה ל- ג הדרום
198
מי ממן אותך רון פונדק???
  דוד צימרמן   4/11/03 18:26
אין לי בעיה עם דעותיך ,ואפילו את העובדהשאתה " מבין " את ערבים ולא מבין את הישראלים.
אתה מנכ"ל של "מרכז פרס לשלום" ( כלומר מתפרנס יפה מאד מ"שלום")
מ י מ מ מ ן את המרכז????
מין הראוי שתגיב על כך!!!!!
כתוב תגובה ל- דוד צימרמן
מי מממן את רון פונדק?
  שורר גרשון   4/11/03 20:20
דוד צימרמן אינך יודע את התשובה?
מי שמממן את מרכז פרס מי שמממן כבר שנים
את יוסי ביילין הפודל הם האחוד האירופאי
הידוע באהבתו הגדולה לישראל
כתוב תגובה ל- שורר גרשון
199
להעמיד לדין
  אליוי   4/11/03 18:27
פונדק צריך להשפט על הוצאת דיבה
ועדוד מעשי טרור נגד ישראל
עוד מעט הנבל יטען שזכות השיבה זו זכות לגיטימית שהוחלט עליה בהחלטות האום
פונדק משמיט את הצדוק המוסרי לקיומה של ישראל ומעודד את אירופה במגמה האנטי ישראלית שלה שמאחוריה מסתתר הרצון להשמיד את מדינת ישראל
כתוב תגובה ל- אליוי
200
כל מילה בסלע
  ברק (לא אהוד)   4/11/03 18:28
כל כך נכון. אני מקווה שלאריק יש זמן לקרוא את זה (בזמן המועט שנשאר לו אחרי שגמר להתכונן לחקירות)...
וכמובן שאני מקווה שגם אהוד ברק קורא ויחסוך מאיתנו את חזרתו האולי צפויה אך מאד מיותרת (כל עוד לא הפיק שום לקח מכהונתו הראשונה הכושלת)!!
כתוב תגובה ל- ברק (לא אהוד)
201
להפסיק את הכיבוש !!!!
  gfdf   4/11/03 18:30
כתוב תגובה ל- gfdf
202
oslo ?? he's nuts
  schmulik g.s.   4/11/03 18:36
sir, you would never be a businessman in your life

oslo is a deal in which the most important issues are not settled

if oslo was a closed deal, we would not have had all these troubles

oslo should not have mentioned the refugees issue and jerusalem because as mentioned it means israel is prepared to eventually give it up

the only right thing you write is that sharon's policy is trying to win time while not knowing that times runs against us
כתוב תגובה ל- schmulik g.s.
203
תעמולה נגד ישראל בחו"ל
  ישראלי מחו"ל   4/11/03 18:39
בתור ישראלי שנמצא באירופה, אני מבין למה רון פונדק מצא קרקע פוריה לדעותיו בבריטניה, וזאת מאחר והמדיה הבריטית ידועה ביותר בנטיותיה האנטי ישראליות.
חבל שאין לנו אפשרות לצנזר דברים שנאמרים נגדנו בחו"ל על ידי אזרחים ישראלים, הדבר פוגע בדימוי שלנו, שהוא די הרוס גם ככה.
בנוסף, לפני מספר שבועות קראתי בעיתון "הראלד טריביון" מאמר שנכתב על ידי יו"ר הכנסת לשעבר, אברהם בורג, שמטרתו היא אחת - לערער על סמכותה של ישראל כמדינה ריבונית, הודעה (לפי דעתו של בורג) על סיום עידן הציונות, ובנוסף, העלאת עניין יושרו של ראש הממשלה הנוכחי והקודם לדיון בזירה הבינ"ל.
פשוט בושה, שאת הכביסה המלוכלכת (מאוד) מכבסים בחוץ. הנזק שדברים כאלה גורמים, הוא בלתי ישוער!!!!! וכל זאת, על מנת לאפשר פתחון פה לאנשים מסוימים, שדעתם לא היתה מתקבלת ולא היתה נשמעת בארץ.
כתוב תגובה ל- ישראלי מחו"ל
204
הבנתי, אחמד טיבי כר"מ מתאים לך,אה?
  צ.י.   4/11/03 18:43
כתוב תגובה ל- צ.י.
205
טרור זה טרור וזה לא משנה מי המבצעה
  אא   4/11/03 18:45
כתוב תגובה ל- אא
206
האיחוד האירופי
  א.א   4/11/03 18:46
בוודאי שפונדק יחמיא למדיניות של האיחוד האירופי באזורנו .
- הם משלמים את המשכורת שלו.
כתוב תגובה ל- א.א
207
Ron Pundak opinien about Barak
  Robert Harsanyi   4/11/03 18:52
I don't agree with him, as Barak, Peres did everything to keep the agreement with the Palestinian in life. The Palestinian answered with cruel terror, without any consideration if the one is an Israeli soldier or a child going to school. I don't care, how you are calling the terror, as for me terror is terror, there is no different between Chamas terror or Fatach terror. Ariel Sharon remained with no alternative and he is doing what he has to do, to make the Palestinian understand, that the terror will not give them any future. They have to stop with terror and sit down around the table and talk. I am sorry to read this articel, as just giving new power to the forces are consequently against Israel. He will be glorified with enemies of Israel, because he is telling what they want to hear, specially when it is coming from an Israel one.
כתוב תגובה ל- Robert Harsanyi
208
הפרצוף, הוא פרצופו של גיס חמישי!
  פיטר   4/11/03 18:53
כתוב תגובה ל- פיטר
209
עד מתי
  טטומי2   4/11/03 18:54
עד מתי רשעים יעלוזו
כתוב תגובה ל- טטומי2
210
NFC: למה עשיתם למורון כותרת?
  עובד   4/11/03 18:56
נפלתם על הראש? מי הוא בכלל? נבל מנוול.
כתוב תגובה ל- עובד
211
אכן 3 סוגי טרור
  אייל בר   4/11/03 18:58
מר פונ-דרק היקר
3 סוגי טרור אכן פועלים נגדנו:
הטרור של יאסר הג'יהאד ושות'
הטרור של סכנין ודומהן
הטרור של פונדק-בילין
ומה לנו כי נלין על אירופה
ולמה אנו כועסים ש 60% שם חושבים שישראל מסוכנת. גם מר פונ-דרק וחבריו שותפים למחשבה זו. יחד עם ערביי ישראל לא ירחק היום שגם כאן 60% יחשבו שישראל מיותרת.
כתוב תגובה ל- אייל בר
212
דברים שאמרה אישתו של רון פונדק, תמר
  לזכור ולא לשכוח   4/11/03 19:04
תמר פונדק אמרה בראיון עיתונאי את הדברים הבאים: שנהרגים ילדים של מתנחלים זה באשמתם וזה מגיע להם, ומצידה כל עוד נמשך הכיבוש לא איכפת לה.
כתוב תגובה ל- לזכור ולא לשכוח
213
אסור לפגע בפונדק פיזית אבל תדמיתית
  משה מ,,,   4/11/03 19:08
כן , משום שאוסלו הביא אסון
כתוב תגובה ל- משה מ,,,
214
אילו היית פלסטינאי...ברק הקדים אותך
  rand   4/11/03 19:09
רון פונדק!
אמור את האמת.
אילו היית פלסטינאי היית הופך ל"לוחם חופש" פלסטינאי?
מעניין מה חושבים כל אלו שנרצחו בדם קר בשם המוסר איתו אתה לכאורה
מוכן להשלים. להם לא מועילים כל ההתפתלויות שלך. רצח זה רצח זה רצח....
אין ספק שהכסף שהאיחוד האירופי משלם לגוף שאתה עומד בראשו נותן להם פירות.לאזרחי המדינה מעט פחות...
כתוב תגובה ל- rand
215
תודה ידידי
  יאסר אבו קדרה   4/11/03 19:11
הכסף הועבר לחשבון הבנק שלך בשוויץ.
תמיד טוב שיש יהודים כמוך שונאים עמם ומולדתם.
כמו כן הובא לתשומת לבי על שאמרת שטרור שלנו הינו מלחמת חופש.
הוריתי מיד להעביר עוד בסף לחשבונך.
המשך כך ואני אהפוך אותך לעשיר.
שלך בידידות
יאסר אבו קדרה
המוקטעה ראמללה
כתוב תגובה ל- יאסר אבו קדרה
216
אם אש
  שמואל111   4/11/03 19:13
יהיה יותר טוב מאשר אם החמאס יעשה זאת ?
כתוב תגובה ל- שמואל111
217
כשהרקדן אינו יודע לרקוד הרצפה עקומה
  אלמוני   4/11/03 19:25
כתוב תגובה ל- אלמוני
218
פיתרון
  נתן4   4/11/03 19:27
אני מסכים עם רון פונדק.
הבעיה היא שהחמס והגיהד הם כ- 30% מהחברה הפלסטינית.
לכן הפיתרון צריך להתחיל בחיסול פיזי
ולוגיסטי וכספי של החמס ןהגיהד ורק א"כ
ללכת להסכם קבע.
כתוב תגובה ל- נתן4
219
הטררור של הפתח היה גם לפני 1967
  סלים   4/11/03 19:29
אז מה היתה אז הסיבה? גם הינו כובשים?

מי שי לא מכיר היסטוריה מוכן למכור את אמה שלו.

ההיסטוריה שמלמדים בארץ היא סלקטיבית ואנטי יהודית
כתוב תגובה ל- סלים
אתה באמת יודע הסטוריה
  יאיר כידן   4/11/03 20:35
נכון היה. אבל בנתיים ישנה היתפשרות. אין לפלשטיני לאן לחזור בזכות השיבה.
אופפססס. טעיתי. כן, יש שטחים בנגב...
אם אתה יודע היסטוריה, ושכחת שלהיסטוריה אין הוכחה. יש רק פרשנות. וזו שלך באמת מאירה עיניים.
הדרך היחידה ללחימה בטרור היא לתת לארגון הפתח המפחיד שלך מדינה פלסטנית.
ולא, תמשיך כל חייך לרדוף אחרי שתי מחרטות וחמש חגורות נפץ שכך ילד יכל להכין.
מדינה? עם כלכלה שיש מה להפסיד?
עם צבא פלסטיני?
ואז נדבר.
אבל טוב, אתה הרי כל כך יודע הסטוריה.
מה זה תוכנית מרשל אגב, אתה יודע? ויודע שהיא כבר בת כמעט שישים שנה?
כן, אני אחסוך לך את התשובה:
אה, כן אבל אלה יפנים, וגרמנים וזה לא ההם, התת מין ההם...
רק להזכיר לך היסטוריון מלומד - מה שהיפנים שכחו על קמיקזה...
כתוב תגובה ל- יאיר כידן
וכשתהיה להם מדינה
  Dartson   4/11/03 23:06
עם צבא והם יתחמשו בנשק שתספק ערב הסעודית ואיראן והגבול שלהם יהיה 10 ק"מ מתל-אביב וטילי נ"מ שלהם לא יאפשרו לאף מטוס שלנו להמריא וכל עיר ובסיס צבאי יהיו בטווח תותחים שלהם...
ואז, יום אחד בהיר הם יחליטו לעשות אנשלוס עם אחיהם הערבים הישראלים, שיחסמו את הדרכים כמו במהמות אוקטובר...
באמת, מה נעשה אז?
כתוב תגובה ל- Dartson
איזה פחד..! ממש "פיחדתי..!"
  יאיר כידן   4/11/03 23:19
ממש..!
רגע... נשק גרעיני הם לא יקבלו מערב ה
סעודית???
וכשהם יתחמשו... אנחנון נעמוד בצד, או נחכה לנביא כמוך?
אמרת אנשלוס... וואו..! איזה ידע..!
נו, ומה אחרי המילה אנשלוס? לך אין אנטי אנשלוס בריבוע??
ת'גיד.. אתה באמת כזה פחדנצ'יק?
על תעלב.. רק תבין כמה שטפו לך את המוח.
ישד לך דוויזיות טנקים אם שכחת. לא לסיורי בוקר בפרדס של נצרים.
ויש לך.. טוף נו... זה סוד לא? מה שדערב הסעודית עוד אין..
ותפסיק לרעוד כמו עלה ברוח.

כתוב תגובה ל- יאיר כידן
220
דניס רוס טוען -ערפת אשם!
  מגי   4/11/03 19:43
שמעתי את הרצאתו של דניס רוס אשר היה מהוגי הבנות קלינטון ונכח בקיימפ דיויד והוא טוען חד משמעית כי ערפת ורק ערפת אשם בכישלון השיחות. הוא טוען שערפת לא הסביר מעולם מדוע סרב להצעה ואף פעם לא אמר לעמו מה באמת הייתה ההצעה לה סרב בקיימפ דיויד. למי להאמין?
כתוב תגובה ל- מגי
221
Ron is correct
  akee   4/11/03 19:52
You all should be shame. Ron is correct and at least there is onbe who is saying what you all do not want to admit. Killing is bringing more killing and we (Israel) and our leaders are responsible for this situation not less then the palestinian. There deserve their country and their independense and Ron is right with all he is saying
Shame on all of you
כתוב תגובה ל- akee
222
אחריי שהרסת את המדינה אתה ממשיך
  להפליץ שטויות ???   4/11/03 19:54
ההסכם הכי מטומטם שנערך בהיסטוריה!!!
"הסכם כישלון אוסלו"
לפני שמתחילים תהליך היה צריך לטוות
עקרונות וקווים אדומים.

חלמאי אוסלו(בניגוד לדעת האמריקנים)הביאו הסכם בסיגנון סוס טרויאני.

אני בטוח שכוונתם הייתה טובה,אך מעשיהם
גרמו נזק ביטחוני וכלכלי עצום ומתמשך למדינת ישראל.

האמריקנים סברו שעל הצדדים מראש לחתום
על נקודות האלחזור:זכות השיבה ,פליטים,
ירושלים,ואז לאפשר לתהליך להתקדם.
קרי:הכנסת עראפת וכוחותיו לשטחים.
חבורת החובבנים שקצרה רוחם להראות השגיהם ברבים,טענה שלא יהיה אפשר להתקדם
מבלי התחלה בפועל כשלהי.וכך החל אסון
אוסלו.
כולם שהאזינו להסתה בתקשורת הפאלשטינאית
ידעו שעראפת מכין עמו למלחמה,עד היום יש
דיברי שבח לשהידים וחינוך הדור לשוהאדה.
נ.ב אל תדאגו לרון פונדק,מעניין איזה
צ'ק שמן הוא קיבל על דיברי הטימטום שלו.

כתוב תגובה ל- להפליץ שטויות ???
223
פונדק לדין באשמת הסתה לרצח יהודים
  שורר גרשון   4/11/03 20:16
היכן רובינשטיין? היכן הפרקליטות?
היכן המשטרה? הם עסוקים בשמירה על זכרו
של רבין ומה עם הצדקת פיגועים ע"י רון פונדק?
האם אין זה כהסתה ועדוד לפת"ח לרצוח יהודים.
יש להעמיד את הפושע פונדק לדין ומידית.
כתוב תגובה ל- שורר גרשון
224
מישהו מופתע?
  יאיר כידן   4/11/03 20:24
כן בטח.. כל אלה שיודעים שרק אנחנו צודקים. ביכלל, סתם שונאים אותנו... הנה, האירופים האנטיש... נו בטח, אנטשימים, לא? הנה גם הם.
זה בטוח. רק אנחננו חכמים. רק אנחנו יודעים. ואה, כן... שכחתי.. הפלסטינים מבינים רק כוח.. לא?
איזה עוד קלישאות?
אבל בסדר, בנתיים יהרגו עוד קורבנות. כי אין מיגור טרור. לא יעזור לכל הימניצ'קים. אין. יש יחסים בין מדינות ריבוניות. לשלום ו.. ונכון גם למלחמה, אבל בין מדינות. כלכלות. ואפילו צבא. מדינה פלסטינית בלי המתנחבלינצ'קים.
תכניסו את זה טוב טוב לראש. כל הרוג שלנו הוא באשמת חבורת ההזויים האלה.
אבל בסדר. זה יקח זמן..
נחכה.
נגרור רגליים. עם שרון כמו שמר'ל במדריד.
בסדר.
עוד מאה מאתיים הרוגים בפיגועים?
למה לא?
את המתנחלים כל הרוג משרת.
הם צוחקים לכם בפרצוף -
הנה... אנחנו שומרים עליכם..!
הנה, זה קורה גם לכם.

כתוב תגובה ל- יאיר כידן
225
התקשרו מבלוקבאסר שתחזיר את הסרט
  חי בוא   4/11/03 21:24
כתוב תגובה ל- חי בוא
226
גם להיטלר יהודים עזרו איך להשמיד או
  אייל עופר   4/11/03 21:29
כתוב תגובה ל- אייל עופר
227
מרכז פרס-במימון אירופאי
  ציוני   4/11/03 22:50
מרכז פרס לשלום מתקיים במימון כספים אירופים-לא פלא שהמנכל מלקק להם תתחת!
כתוב תגובה ל- ציוני
228
כישלון אוסלו
  ravit   4/11/03 22:59
הגיע הזמן שנדע להגן על עצמנו בעולם במצב בטחוני פוליטי רגיש כמו היום יש לנסות כמה שפחות לגנות אחרים וכמה שיותר להגן על ישראל ומנהיגיה !!!!!
באירופה בייחוד בצרפת כיום יש עלייה בלגיטימציה לאנטישמיות מאוד גדולה

וכל זה בשל אנשים כמו פונדק שמדברים לתקשורת העויינת של העולם אז אני שואלת אתכם אם ישראלי מדבר כך למה שנצפה מהאירופאים לחשוב אחרת ?!
כתוב תגובה ל- ravit
229
יישר כוח פונדק
  נביא בעירו   5/11/03 02:22
כל הכבוד !!!
ולהלן כמה עצות להמשך דרכך, ולקבלת מחיאות כפיים והמשך משכורתך מאדוניך האירופאים
1. תסביר שבשואה היהודים רצחו את עצמם, ואת הרוסים וכל השאר, והגרמנים "עשו כמה טעויות"
2. תסביר שה"פרוטוקולים של זקני ציון" הוא מסמך אוטנתי, ושההתנערות ממנו היא מזימה של הימין.
3. השוס האמיתי (אבל תשמור את זה לסוף) - תסביר שכן, אנחנו כן משתמשים בדם של ילדים נוצרים בפסח.
4. תלמד את לשיר "מה יפית" (מנגינה לא משנה)
תמיכה, אהדה, המשך מימון ואולי פרס נובל ערוכים ומוכנים לפקודתך המפקד מצד כל האומות האירופאיות המוסריות.
כתוב תגובה ל- נביא בעירו
230
מי צריך אויבים
  פני   5/11/03 05:41
עם חולירות כמו רון פונדק, ביילין ואורי אבנרי מי צריך אויבים.
דרך אגב, שלושתם ושכמותם מוזמנים לקבל אזרחות פלסטינאית, לעבור להתגורר בעזה ולהמשיך ללקק לעראפאת וחבורתו, אבל שיפסיקו לדבר בשם המדינה ולחלק את מה שנשאר ממדינתינו לשונאינו.
כתוב תגובה ל- פני
231
אוסלו גבה יותר 1000 קורבנות אז מה כ
  משה מ,,,   5/11/03 06:42
כבר יגיד אדריכלו!
כתוב תגובה ל- משה מ,,,
232
עברה גוררת עברה
  אריק1   5/11/03 08:26
מי שעשה עברה אחת חייב לעשות נוספות כדי להצדיק את הקודמת, ואין לדבר סוף.
כתוב תגובה ל- אריק1
233
רצח הוא רצח הוא רצח
  לא תרצח   5/11/03 08:34
כתוב תגובה ל- לא תרצח
234
'עידכון' שפירושו שינוי מהותי בטקסט
  מטרניך   5/11/03 16:47
בפירסום שאני ראיתי וממנו ציטטתי (בשעה 14.35) הופיעה ב'סוג הראשון' של הטרור המילה 'צודקת' אחרי 'תגובה', כלומר: 'תגובה צודקת לכיבוש'.
בעידכון הנוכחי הושמטה המילה 'צודקת'.
המערכת חייבת הסבר.
רצוי גם שהמערכת תיתן לינק למקור כדי שאפשר יהיה לקרוא את הדברים באנגלית.
כתוב תגובה ל- מטרניך
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il