s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
אלי אלון
אלי אלון
נזילה ברפת מזרע    פרה מפרישה צואה ושתן בכמות גבוהה פי 40 משל בני-אדם, ורפת בגודל בינוני יוצרת זיהום בכמות גדולה מאוד    הריכוזים העצומים של השפכים הללו לעתים קרובות מגיעים למקורות ה...
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נזיפה לגבי גזית על השתלחות בבנק לאומי
מאת: איתמר לוין  |  17/08/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
בושה וחרפה לנצל את "מצעד החיים
  עמית לונן   17/08/13 21:24
כדי לעשות פרסומת לבנק לאומי. מעניין מי ובאיזה שיעור מימן את נסיעת עובדי הבנק ל"מצעד החיים", והאם ההוצאה נרשמה תחת "פרסומת ויחסי ציבור" בספרי הבנק. למה המשתתפים היו צריכים להציג במצעד את הלוגו של הבנק? האם במצעד הבא נזכה לראות את ירון ברלד משתתף ועושה לעצמו פרסומת בביצוע שטויות תחת השלט "העבודה משחררת"?
כתוב תגובה ל- עמית לונן
2
גבי זית צודק ב-100% ממתי
  לוציפר   17/08/13 21:35
מניפים שלטים מסחריים בדרך לקרמטוריום. ואכן עובדי הבנק הזה יצורים נאלחים.
כתוב תגובה ל- לוציפר
3
נו ?
  טולסטוי   17/08/13 21:47
כאשר אתה חי גונבים אותך. כאשר אתה מת שודדים את גופך. זה המוטו של המקום י ש ר א ל.
כתוב תגובה ל- טולסטוי
4
גם באתר זה משתלחים לעיתים
  לנושא   17/08/13 22:01
גם באתרכם יש המשתלחים בלשונם וללא בדיקה והצדקה וזאת בנושאים שונים.
כתוב תגובה ל- לנושא
5
הגיע הזמן, ועוד
  רוני1234   17/08/13 23:01
וראוי כי גם התגובות כאן וסגנון הבלוגרין המשתלחים בנשיא המדינה ובאוכלוסייה של מגוון פוליטי שונה משלהם, יטופל עפ"י כללי האתיקה שמייצג ביה"ד האתי של התקשורת.
כתוב תגובה ל- רוני1234
6
אני פשוט בז לגזית על ההתבטאות
  ניצול שואה בן 80   18/08/13 00:15
אני ניצול שואה מידניק שבני ונכדי נסעו למצעד החיים איתי ביחד במסגרת בל"ל , היה חשיבות עליונה להראות לפולנים שהיו בסביבה כי הצלחנו לקום מההריסות ושני דורות אחרי חיים במדינה בטוחה ואני ממקימי הבנקאות בישראל. אני בז לאיש השפל גבי גזית על דבריו. לא הפקידים שמרו על הכסף של ניצולי ומושמדי השואה . ההנהלה הראשית עשתה מספר טעיות . אני אישית עזרתי לרו"ח בר לב לטפל בכספים האבודים שבבנק.אבל לצאת בצורה כזאת נגד בני ונכדי . חוצפן, שפל, ואחד שהשתן עלה לו לראש וחושב שמותר לו הכול. אם היה לך אומץ של עיתונאי ובן אדם הגון הפוך להיות מדריך לחודש לבני נוער במחנות הריכוז , כמובן שתחילה תעבור קורס שבו תלמד את מה שאנו עברנו , אולי אז תבין. חתיחת דראעק.
כתוב תגובה ל- ניצול שואה בן 80
כל הכבוד.הלואי היו רבים..
  יפה פרידמן   18/08/13 01:37
התופעה של עובד שפועל בעצמו לטובת לקוחות, בניגוד למדיניות ההנהלה היא תופעה חק=ריגה..שלצערי - מעידה על הכלל..ועל זה גבי דביר. מסכימה איתך שהניסוח שמצוטט מפי גבי - מיותר ומלהים, ובעיקר - מחמיץ העברת מסר. באמת חבל. כי היה כאן מסר. עובדים צריכים לנקוט עמדה,ובעניין כספי הניצולים - כבר מזמן..ובאמת כל הכבוד לך.. הלוואי ונראה יותר עובדים שנוקטים עמדה ועושים מעשנה בעוד מוסדות בישראל..הביטוח הלאומי בראדם.
כתוב תגובה ל- יפה פרידמן
7
לוגו בנק לאומי על המסילה
  לבירקנאו, הזניה!   18/08/13 01:04
כתוב תגובה ל- לבירקנאו, הזניה!
8
למרות קלות לשונו של גזית הפעם
  פלא יועץ   18/08/13 01:49
הוא בהחלט צודק.השאלה הנשאלת היא כמה שילם בנק לאומי לחברי מועצת העיתונות תמורת ההחלטה התמוהה למדי,אשר מראה על אטימות לב וחוסר רגישות לנושא כה כאוב.עשו חשבון נפש ותתפכחו.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
9
גבי גזית
  כהן צדק   18/08/13 03:12
גזית יש לו פה גדול תפס תחת ב 103 ומנסה לחקות את הקבלן נתן זהבי , אם לא יורם שפטל לא הייתי מאזין לתחנה העפולאית המפגרת הזאת
כתוב תגובה ל- כהן צדק
חחח עוד קרבן של שפ(ט)ל
  liat elharar   18/08/13 09:27
חחחח אתה גאה להיות שפוט
כתוב תגובה ל- liat elharar
10
גזית ,נאלח ניבזה ועלוב
  אהרון מ. רול   18/08/13 03:59
הוא מטמא את אדמת ישראל עליה הוא דורך. האיש מעורר קבס. הפרשותיו הצואות עלו לראשו והוא חושב לעצמו כי מדינת ישראל כפופה לו ולגחמותיו. גזית הוא בסך הכל נפוח מחשיבות עצמית, מקק על סטרואידים אשר יש לשופו עקב וכל המקדים הרי זה משובח.
כתוב תגובה ל- אהרון מ. רול
11
עיתונאים לא בודקים את העובדות
  האמת לא חשובה   18/08/13 04:22
רמוי שאדם שמדבר לקהל גדול של מאזינים ובכוחו להרעיל את מוחם בעובדות שגויות שיבדוק את הדברים לפני ההשתלחות
כתוב תגובה ל- האמת לא חשובה
12
אתם הבנתם את זה?בית הדין של מו
  קורןנאוה טבריה   18/08/13 06:07
מועצת העיתונות נזפה בוויזתא גזית בגלל 'השתלחותו' בעובדי בנק לאומי שהשתתפו 'במצעד החיים' וקבעה:"חופש הביטוי אינו חופש השיסוי"? מנוולים!!!הרי מדובר בשדרן מתנשא לריק ואנטישמי סלקטיבית כמו זהבי בלוף ושי גולדשטיין שמתפרנסים מאנטישמיות וגזענות סלקטיבית ומחופש השיסוי,הביזוי וההסתה כלפי יהודים,רבנים,מתנחלים, שומרי דת משה החרדים לתורתו בעיקר אם הם מזרחיים "בצבע חום חרא" כלשונו של זהבי וקוראים להם ש"ס=ובמשטמה מצמררת...מעולם לא שמעתי את אותו 'בית הדין' של מועצת העתונות הבזויה מגיבה כך גם כלפיהם! התגובות החמורת שמורות רק כלפי הבנקים 'שלנו' וכלפי כל מה שקשור לבית המקדש 'שלנו' כמו השואה,וזה בסדר גמור כמובן=רק איפוא השיוויון,האיזון,היושרה,הנאמנות למקצוע והצדק? ויש להם את החוצפה לנאץ ולגדף את אמנון לוי וכל מי שמעז לקונן על אפלייה וגזענות בעקבות הסדרה המבורכת והעובדתית על 'הפרצוף האמיתי של(מחוללי) השד העדתי"?כל מה שאני רוצה לומר לצבועים הללו מבית הדין לצביעות ואפלייה בשפת העצבנימהתוכנית 'איטבח אל-יאהוד':לכו ותתחמשו לכם ביחד עם הגזית,הלבנצ'יק זהבי, (גולדשטיין יקירי) ושי אויבי!!!!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
13
אז למה שפ(ט)ל חטף חומצה בפרצוף
  liat   18/08/13 09:12
אם עשרות בני משפחתו של עורך הדין הבזוי נרצחו ע"י הסדיסט אז משתנים החוקים? יהודי יכול לייצג נאצי אם הוא עצמו דור שני לשואה? ברור שלא ונושא השלטים על אותו עקרון! נשיאת לוגו על אדמת אושוויץ זאת פשוט חזירות של בנק לאומי ולמי אכפת בכלל אם הבנק דאג שגם ניצולי שואה יעשו זאת!!!!!!!
כתוב תגובה ל- liat
14
נזיפה לגבי גזית
  שמ   18/08/13 11:37
אף אחד מהמגיבים לא גילה אם יש לו קשר לבל"ל.גילוי נאות- אני נפגע בל"ל.לאחר כל סאגת העינויים שעברו פליטי השואה במדינתם- ישראל,מאז הסכם השילומים שנחתם ב1953 עם הגרמנים יורשי הגרמנים הנאצים,לא ראו הפליטים הקלה בחייהם הנוראים ולו יום אחד.חותני, אבי אשתי,ראה בעיניו כיצד נאצים הונגרים יחד עם נאצים גרמנים יורים באשתו הראשונה מפני שהייתה בהריון.וכמובן הרגוה לנגד עיניו. הזוועות שחוו האומללים חיו איתם עד מותם. רובם הגדול חיו חיי עליבות נוראה. לא היה כסף כדי להקל עליהם חייהם המרים?הממשל היהודי בארצם של הפליטים החזיק,מחזיק גם ברגע זה,מליארדי שקלים שהיו צריכים להגיע לפליטים.נזכור את ח"כ קולט אביטל,את יו"ר הכנסת אברום בורג ורבים וטובים אחרים שעשו לילות כימים, חודשים ושנים כדי להשיב לפליטים את הגזילה ולא הצליחו.כי--מרגע שהפוגלים(כדברי מר יצחק רבין ז"ל בהיותו ראש ממשלת ישראל)הניחו ידם על הכסף שום בית דין (אפילו בג"ץ) לא הצליח להוציאו מידם. אז למה במחילה מכבוד כל המגיבים תתגוללו על מר גבי גזית? וכי אמר דבר שקר?וכי לא אמת צרופה הם דבריו?
כתוב תגובה ל- שמ
15
מצעד החיים הבהרה
  גבי גזית   18/08/13 14:41
בכתבה אודות הנזיפה שספגתי צריך היה רק להוסיף את הנקודה היחידה שנשמטה והיא החשובה!!! .
לא השתלחתי בעובדי הבנק שיצאו למשלחת לאושוויץ נהפוך הוא -כל הכבוד להם.
השתלחתי בכך שנשאו עימם לוגו מסחרי של בנק לאומי וזאת באחד המקומות הטראומטיים ביותר לעם ישראל ואסור לנצל מקום כזה כדי לעשות פרסומת.
מי שכתב את הכתבה באתר השמיט, אני מקווה, שלא בזדון עובדה זו וחבל. אז בואו נראה קצת עיתונות הוגנת גם במחלקה ראשונה
כתוב תגובה ל- גבי גזית
שקרן
  קידי   20/08/13 15:51
נכתב שאת עובדי הבנק שנטלו חלק ב"מצעד החיים" הגדיר גזית כ"חבורת אנשים דוחים, מגעילים ועלובים".
כתוב תגובה ל- קידי
16
רק נזיפה.
  את מי גזית מפרסם?   18/08/13 20:57
גבי גזית הוא בושה לרדיו.
איש פופוליסט, דמגוג, רדוד, מסית ומעורר בחילה.

לך תפרסם את לבנת, טמבל.
כתוב תגובה ל- את מי גזית מפרסם?
טרם ההסתה ווהקללות תבדוק עצמך.
  דני ב   19/08/13 13:09
בטרם אתה מקלל ומסית, דע את כוונתו של גבי גזית שפועל רבות למען ניצולי השואה. כוונתו היתה שאין זה המקום ללכת עם חולצות עם לוגו של הבנק. הבנק הזה שהצטיין כל השנים בסחבת שנקט בהחזרת כספים של נספי השואה ליורשים ולבעלי חשבונות קפואים כולל אלו ששרדו את השואה וחיכה עד שימותו חסרי כל בעוד הבנק מותיר בכספות שלו מיליארדים. זוהי כוונתו של גבי גזית ועל כך יבורך ולא יפול בפה כמו שלך חס ושלום
כתוב תגובה ל- דני ב
17
כל אחד שעובד בבנק לאומי
  urixo   18/08/13 21:47
ניכנס אצלי ל IGNORE / בוקר טוב לך גבי גזית רק עכשיו התעוררת.
כתוב תגובה ל- urixo
18
אנא תקנו הכתבה
  נתן דר   19/08/13 11:33
שמעתי את דבריו הבוקר של גבי גזית, לכאורה הוא צודק. הוא איננו נגד סיורים במחנות ההשמדה, נהפוך הוא. התנגדותו נגד עשיית פרסום, כך לדעתו, שנעשתה ע"י משלחת בנק לאומי. נא תקנו הכתבה.
כתוב תגובה ל- נתן דר
19
גבי גזית צודק ב-100% אדם אמין.
  דורה   19/08/13 12:47
תודה שיש אנשים כגבי גזית, איש אמין, אמיתי. אולי לפעמים הוא בוטה, אך הוא צודק ב-100%. אתם נוסעים לאשוויץ, סעו, ותזכרו אבל תפסיקו בנק לאומי וכל הבנקים וחברות אחרים להדגיש לנו שאתם תורמים לחברה, ואתם אנשים מקסימים וטובים. מספיק!!! יישר כח גבי גזית, אתה איש מקסים וכל הצוות שאיתך, וגם נתן זהבי, למרות שגם דיבורו בוטה אך איש אמיתי, וישר.
כתוב תגובה ל- דורה
20
יואב יצחק אתה חייב התנצלות
  דני ב   19/08/13 13:04
גבי גזית ידוע ביושרו ובאמינותו. קהילת ניצולי השואה יקרה מאד לליבו. חרה לו לגבי שקבוצה של עובדי הבנק מתרוצצת באתר עם חולצות עם לוגו של הבנק. האם העובדים יצאו לפיקניק? מזל שלא הביאו בלונים איתם עם לוגו של הבנק או חילקו עטים ויומנים עם סמל הבנק. רק נזכיר לכם שדווקא הבנק הזה בנק לאומי לישראל הוא אבי אבות הטומאה של משיכת הזמן והתעללות בקשישים ניצולי שואה ויורשים של כספים של קורבנות השואה. הסחבת שנקט הבנק מזה שנים רבות הותיר בכספות של הבנק מיליארדים. 60 שנה לקח להם לפרסם את רשימת השבונות הקפואים והישנים שלהם. ועוד מעזים להתגאות במשלחת ששלחו למחנות ההשמדה. אין להם בושה.
כתוב תגובה ל- דני ב
21
לא מאזינה לגזית בגלל "זכותי"
  חולת סרטן   19/08/13 19:20
הכל שקר וכזב. איני מאמינה לגזית ולבעלת הבית של "זכותי"
הם שקרנים ורמאים.
האם בטוח לאומי נותן 10000 שקל לחודש. זו רמאות
כחולת סרטן בשלבים מתקדמים מקבלת 1800 שקל .
מליון שקל פטור ממס הכנסה. הכל חלומות ולא מציאות
איני מאזינה לגזית. השתוף עם "זכותי" מזיק לאמינותו
כתוב תגובה ל- חולת סרטן
תיקון
  עמית פוצץ   19/08/13 20:15
גבי גזית לא מפרסם את "זכותי". הוא מפרסם חברה מתחרה בשם "נבלת פורן"
כתוב תגובה ל- עמית פוצץ
22
גבי גזית בנק לאומי
  avi47   20/08/13 08:23
גבי צודק 100% העובדים מייצגים את הבנק על כל המשתמע
כתוב תגובה ל- avi47
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il