s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
גדעון סער: לוקח פסק זמן מהפוליטיקה
מאת: איציק וולף  |  17/09/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מפחיד,ליבי על החיילים העניים
  bz   17/09/14 21:15
חיילים שאין להם ולהורים שלהם אוכל בבית מוציאים מכתב וזועקים ,באותה נשימה המערכת הפוליטית גועשת וזה מפחיד ביותר . זה מוציא את האוויר מהחיילים ומבני המשפחה שלהם.
כתוב תגובה ל- bz
2
כתבת תחקיר בעיתון הארץ על סער
  הוציאה אותו בחוץ   17/09/14 21:49
אל תחשבו יותר מדי, כנראה שהבין שעל הכתבה הזו אי אפשר לדלג. והעדיף להשאר מחוץ לאור הזרקורים. כך שלא יתמודד כל כך מהר נגד נתניהו.
כתוב תגובה ל- הוציאה אותו בחוץ
גידי וייץ עומד לגלות את מעשיו
  הניה   18/09/14 05:09
של סער בתחום הפנויים-פנויות. גידי הפך כל אבן לגלות את האמת. אני ממש מצפה לפרסום. הוא וסטס מיצ'שניקוב היו שובבים גדולים.
כתוב תגובה ל- הניה
3
יצא המרצע מן השק
  הר-דטה   17/09/14 23:28
גדעון סער היה הסוס הטרויאני של השמאל בליכוד.כעט הוא ינסה לכבוש את מבצר הימין מבחוץ. הוא היה אחראי למפולת ההליכוד-ביתינו בבחירות האחרונות.במקום לנהל את מערכת הבחירות חפש את החור שבאבן. ממש בא לי לבכות, האם כל אבא שנולד לו ילד "דוד" (זה לא הראשון)הולך ומתפטר מעבודה. ?!
רואים כי הוא נמצא מתחת לנעלי הבית של רעיתו הטריה השמאלנית.
כתוב תגובה ל- הר-דטה
הסוס הטרויאני האמיתי - בנט
  סוס   18/09/14 08:19
הסוס הטרויאני של השמאל במחנה הלאומי הוא נפתלי בנט, אשר חבר ליאיר לפיד כדי למנוע מהליכוד הקמת ממשלה ימנית, אשר תמך (באמצעות איילת שקד) בחוק לסגירת "ישראל היום" ואשר עכשיו מקבל חיזוקים מיובל דיסקין בהכפשת בוגי יעלון. זה הסוס הטרויאני האמיתי.
כתוב תגובה ל- סוס
נכון מאוד כל מעשיו מחזקי 0מול
  !   18/09/14 12:45
בנט לא רק שחבר והפך לתאומו של לפיד אותו לפיד שאינו מוכן בשום פנים ואופן לשבת עם החרדים, אלא שגם משך זאת זמן רב. כחודשיים לא יכלה לקום ממשלה כי לפיד לא נכנס וגם בנט לא נכנס. כך ללא החרדים וללא הבית היהודי וללא יש עתיד נתניהו צריך היה להתחיל במשהו לכן חתם על הסכם לפי דרישותיה של ציפי ליבני ה0מולנית מדינית. טען שרוצה לסגור את ישראל היום כי העתון כמו פרבדה. העיקר שיש עתונות אחרת ממש הוגנת כמו אל ארד - הארץ ידיעות ומעריב. בחוצפתו הוא טוען שרוצה שתהיה "עתונות תוססת" שלושת העתונים ה0מולנים ממש תוססים ברבגוניותם. מה שכן אלו עתונים מתסיסים את העולם נגדנו! באשר לחבירה לדיסקין שאינו משנה את הדיסק, הרי היא כמו חבירה ליהיר לפיד ועכשיו הוא כאילו נגדו אך הוא בנט נתן ללפיד את הכוח!
כתוב תגובה ל- !
אכן סוס טרויאני מטעם השמאל
  צרצר   18/09/14 08:19
גדעון סער הוא אכן סוס טרויאני של ה0מול בתוך תוכו של הליכוד! אחרת איך אפשר להסביר את התנגדותו הנחרצת להצעה המבורכת לערוך למועמדים למשרת שופט שימוע בכנסת, ולבטל את הנוהג של שופט חבר מביא חבר מביא קרוב משפחה מביא חבר כולם בדמותם ובצלמם של השופטים המכהנים ה0מולניים המתערבים מאוד במקום שבו אסור שיתערבו בהחלטות מדיניות? גדעון סער התבטא: "מדובר בהצעה מסוכנת, שתביא לפוליטיזציה מוחלטת וחסרת מעצורים של הליכי בחירת שופטי בית המשפט העליון".כלומר ידידנו גדעון סער השתמש בדיוק באותו תעלול של "דאגה לנקיונו ולא-פוליטויות בית המשפט" בעוד שבפועל בית המשפט דואג לכך שיוכל להמשיך באותו קו פוליטי.

גם תמיכתו ברובי ריבלין לנשיא כביכול משום שרצה שיהיה בית"רי כנשיא גם היא אחיזת עיניים! רובי ריבלין לאחר שנפגע מהמשפטנים עושה הכל בצד 0מול! גם הוא הצביע נגד שימוע בכנסת למועמדים לשיפוט ובאותה הטוענה! רובי רבלין ממשיך הכל בצד 0מול, כמו איחוליו הלבביים למתאסלמת שנישאה לערבי. הוא שכח שאוי לה למוסלמית ערביה אם תחתן עם יהודי ותתגיר! רובי ריבלין הוא כיום בית"רי כמו רוב הנסיכים כמו דן מרידור לדוגמא שאין בו שום דבר ליכודניקי מלבד רצונו שנכזב לעלות בליכוד!

מצוין שגדעון סער פורש! ברוך שפטרנו ולא צריך להדיח אותו. רק לא מובן למה הליכוד מאבד מנדט הרי מנדטים נשארים באותה המפלגה. במקומו צריך לבוא אחר מטעם הליכוד.
כתוב תגובה ל- צרצר
ובהמשך בית המשפט הינו פוליטי1
  צרצר   18/09/14 09:23
בדמוקרטיות בעולם מקובל לנהל שמוע למועמדים למשרות שופט בפני נציגי ציבור, לשם שקיפות ודיון פתוח. למען חיזוקה של הדמוקרטיה היתה הצעת החוק לשמוע למועמדים למשרות שופט בפני ועדת חוקה חוק ומשפט. שמוע ודיון פתוח היו חושפים את העסקאות הנעשות במחשכים. הצעה זו עוררה התנגדות חריפה מצד שופטים ומהכיון הפוליטי התומך. טענת השופטים נגד שימוע בועדת חוקה חוק ומשפט בכנסת למועמדים למשרת שופט היא כי הדבר יביא לפוליטיזציה מוחלטת של הליכי בחירת שופטים ובכך יהיה בית המשפט "לשלוחה כנועה של הרוב הפוליטי המשתנה מעת לעת". התנגדות עזה עוד יותר לכך שחובת השמוע בפני הועדה תחול גם על נשיא בית המשפט העליון הועדה תוכל לפסלו ובידה תהיה החלטת מינוי השופטים.

לפי טענה זו בית המשפט לא יוכל להגן על מי שנדרס תחת שרירות ליבו של השלטון. המרכיבים המדיניים אכן משתנים מעת לעת ולכן כחם כלל אינו מוחלט. כל ארבע שנים או פחות משתנה הרכב הכנסת והממשלה לכן בגלל השינויים אין בית המשפט צריך להיות כלל כנוע. עבור מדינאים וכל שאר נושאי תפקידים בעלי כוח תחלופה היא המגבילה שררה ושחיתות. שופטים כטענתם אם משרותיהם תהינה טעונות אישור נציגי הציבור וניתן יהיה להחליפם, הם יפחדו ולא יוכלו לתפקד. לכן עבורם אמות מידה הפוכות למניעת שחיתות - משרותיהם מובטחות עד פרישתם. אכן שופטים אינם מפחדים וזה מתבטא בשחיתותם חסרת הגבולות.

עוד טענו נגד כי כיום בועדה לבחירת שופטים יושבים ארבעה פוליטיקאים ולכן להם רוב. הפוליטיקאים אינם בעלי דעה אחידה. ישנם שני חברי כנסת אחד מהקואליציה ואחד מהאופוזיציה ושני שרים כשאחד מהם הוא שר המשפטים אשר תמיד יצביע עם השופטים לבל יבולע לו. ישנם שלושה שופטים מבית המשפט העליון אך אלו תמיד מצביעים באחידות עם נשיא בית המשפט העליון. במצב הנוכחי בועדה לבחירת שופטים בו נדרש רוב של שבעה מתוך התשעה ושלושה מהם שופטים יש לשופטים יכולת להטיל וטו מה עוד שישנם גם שני נציגי לשכת עורכי דין ושר משפטים אלו כעקרון מצביעים יחד עם השופטים כך שלנשיא בית המשפט העליון שליטה מוחלטת.

פוליטיקה במובנה השגור נובעת מהמונח פוליס פרושו ביונית עיר-מדינה, יחידה מדינית המתנהלת באופן עצמאי. פוליטיקאי - מדינאי אדם המנהל את עניני המדינה, דואג לכלל הנושאים הציבוריים המגוונים מאוד הקימים במדינה בענייני פנים וחוץ. אי לכך המילה פוליטיקה כשלעצמה אינה מורה על פסול כלשהו ואיננה מילת גנאי. במדינות דמוקרטיות קיימות מספר מפלגות לכל הפחות שתיים, אלו מיצגות גישות, השקפות לגבי אופן ניהול המדינה. במדינות דמוקרטיות העם בוחר במפלגות. המדינאים שייכים למפלגה כלשהי הקובעת את ערכי ומטרות היסוד. על בסיס אלו הם נבחרים לנהל את ענייני המדינה. לכן אין שייכותם המפלגתית פוסלת אותם מלעסוק באיזה שהוא נושא, כך בענייני תשתיות, חינוך, בריאות, בטחון, חוץ וכך גם בדאגה לקיומם התקין של רשויות החוק שהם מאושיות קיומה של מדינה. על הממשלה לדאוג לכינון ופעילות מערכות ועל הכנסת לפקח ולאשר או לדחות שינויים כאשר אלו נדרשים. בכל אלו על המדינאים לבטא את רצונו של הציבור לדאוג לרוחתו ולשליטתו בגורלו. המילה פוליטיקה עלולה לקבל פרוש שלילי במידה ויש ערוב של עניינים לא שייכים כדרך ששיקולים זרים לכל נושא הם שליליים.
כתוב תגובה ל- צרצר
ובהמשך בית המשפט הינו פוליטי2
  צרצר   18/09/14 09:33
למערכת המשפטית תפקיד צר יותר והוא לדאוג להבט המשפטי בלבד של אכיפת החוק כפי שהחליטה עליו הרשות המחוקקת היא הריבון המייצגת את רצון העם. עיקר עבודתו של בית המשפט שפיטה בין צדדים אזרחיים או בין המדינה התובעת לבין האזרח. המערכת המשפטית אינה אחראית לשאר תחומי המדינאות לזאת קיים הציבור שמעלה מדינאים להשלטון או מורידם ממנו. אין זה מתפקידה של המערכת המשפטית להתערב במדיניות נושאים אחרים. במידה והיא עושה כן הרי היא משיגה גבול בניגוד לחוק. במידה והמערכת המשפטית מונעת משיקולים פוליטיים הרי שאלו שיקולים זרים ושליליים לגבי תחום עיסוקה. בישראל בית המשפט מתערב יותר ויותר בנושאים מדיניים, באופן שלא קים בשום מקום אחר על פני האדמה. בית המשפט מתערב על פי קו מדיני אחיד וברור.

מדינאים הם האחראים לתקינות החיים הציבוריים והם לכן הצריכים להיות אחראיים גם לתחום המשפט, אל להם להתערב במשפטים אלא לפקח על טיב התפקוד. בין תפקידיה של הכנסת הוא לפקח על המערכת המשפטית לשביעות רצונו של הציבור. בישראל בית המשפט פועל ללא כל פיקוח מצד נציגי הציבור. אין אף מדינה אחרת בעולם בה שופטים בוחרים את עצמם. בשאר מדינות העולם או ששופטים נבחרים על ידי שר המשפטים או על ידי הפרלמנט או שילוב של שניהם. עקרוני אף יותר האפשרות להרחיק שופטים שסרחו גם היא בידי גופים אלו. לא כך בישראל רק הועדה לבחירת שופטים שכולה להרחיק שופט ממשרתו. ועדה זו נשלטת באמצעות זכות וטו של השופטים הפועלים באחידות לפי רצון נשיא בית המשפט העליון, כך שבו תלויה היכולת לסיים כהונתו של שופט. הציבור סובל מעולות בית המשפט משופטים שפרקו כל עול מוסר מעליהם ואין מי שיושיע. קיימת בעית כוחם המוחלט של השופטים המניע את שחיתותם חסרת המעצורים.

בעוד שתפקיד בית המשפט מוגדר מאוד, בישראל בית המשפט מאז שאהרון ברק קבע כי הכל שפיט מתערב ביותר ויותר נושאים מדיניים ולאחרונה אף צבאיים. בית המשפט גם לקח לעצמו את הזכות לפסול החלטות ממשלה ולפסול החלטות של הכנסת וגם להתערב בפעולות צבאיות ופעולות שיטור צבאיות. הקו המדיני של השופטים נוגד את הקו המדיני של רוב הציבור וכך קובע נגד רצונו והכרתו. בית המשפט מנותק מהעם משאיפותיו ומסבלותיו וכופה את החלטותיו באופן כוחני וללא התחשבות. בית המשפט נוהג כרודן נגד הדמוקרטיה נגד העם ואף נגד קיום המדינה היהודית. כפיה מדינית זו מתאפשרת בגלל האחידות המדינית תודות לאופן בחירת השופטים. בישראל גם בגלל זכות הוטו של השופטים המצביעים כאחד, ובנוסף חברי הועדה לבחירת שופטים האחרים המתאמים עצמם לרצון השופטים, שופטים למעשה בוחרים את עצמם. שופטים אף רואים בזה יתרון שהם בוחרים שופטים אחרים בדמותם ובצלמם. הם בוחרים איש את רעהו כתנאי ראשון והכרחי על פי שיכותם המדינית.
כתוב תגובה ל- צרצר
ובהמשך בית המשפט הינו פוליטי3
  צרצר   18/09/14 09:46
את התפקיד שלשמו הוא נועד בית המשפט בדרך כלל מבצע גרוע ביותר וללא כל מעצורים מוסריים כי אין מי שיעצור. אך זה אינו מפריע לו להתערב בתחומים לא לו. במדינות בהן לבית המשפט העליון – והעליון בלבד סמכות לפסול חקיקה של הפרלמנט, אלו המדינות בהן קיימת חוקה ובנוסף הדבר נעשה תוך הסכמה עקרונית עם המדינאים ולא כמחטף נגד רצון העם. גם שם בית המשפט אינו מתערב בנושאים מדיניים טהורים וודאי שלא בנושאים צבאיים. מה עוד שבשום מקום אחר אין שופטים בוחרים את עצמם אלא נציגי ציבור בוחרים בהם. במדינות בהן לבית המשפט העליון ניתנה סמכות לפסול חוקים נערך שימוע למועמדים לבית המשפט העליון תוך חשיפה לאמעי התקשורת קבל עם ועולם! כך שופטים נושאים באחריות בפני נציגי הציבור אשר בסמכותם גם להרחיקם מתפקידם. על בית המשפט להיות שלוחה של הציבור ורק בתור שכזה ביכולתו להגן על מי שנדרס תחת שרירות ליבו של השלטון. זהו תפקיד שבית המשפט מוכיח שוב ושוב שדוקא במצב הנוכחי אין הוא מבצע תפקיד זה.

שופטים אינם נבחרים בהליך דמוקרטי ובית המשפט גם מתנגד למינוי עלידי נבחרי העם בשם חיוניות העצמאות הרשות השופטת . בישראל הרשות השופטת אינה עצמאית כל עיקר היא פוסקת לטובת הצד החזק. מחויבות כלפי הציבור רק היא יכולה לגרום לה לנהוג על פי הצדק. ברוב צביעות טוענים השופטים נגד פוליטיזציה של הליך מנויים. אין בישראל גוף שאמור להיות מקצועי והוא דוקא פוליטי יותר מבית המשפט וללא כל התחשבות בדעת ושאיפות הציבור. כל מה ששופטים מעונינים בו הוא שלא יפריעו לבית המשפט להיות פוליטי בכיונו הוא הום חוסמים כל אפשרות כזו בשם "התנגדות לפוליטיזציה". הטיב לבטא את חוסר התחשבות בית המשפט בציבור השופט אהרון ברק אשר הגדיר עצמו כמיצג את הציבור הנאור..
כתוב תגובה ל- צרצר
4
ליברמן השועל מפרק הליכוד======
  יוד יוד   17/09/14 23:50
האיש הכי לא מבריק עושה בית ספר לנתניהו ופוגע בליכוד. כיצד זה ישראל ביתנו מכניסה מועמד מטעמה לאחר שפרשה מהליכוד?
כתוב תגובה ל- יוד יוד
5
אישה בונה אישה הורסת...
  שרשה ל'פאם\צרפתית   18/09/14 05:59
כתוב תגובה ל- שרשה ל'פאם\צרפתית
שטויות! הכל פוליטיקה. שרשה לה
  ההצגות של סער.   18/09/14 11:05
טלנובלת הסבון המביכה של סער ו"אהובתו" כרגע מול האומה כולה. אולי הוא זה שהורס כל דבר שידו בו? זה הזמן לכל ההצגות האלה כשאנחנו מאוימים מכל הכיוונים? שרשה לה טמבל אולי?
כתוב תגובה ל- ההצגות של סער.
6
לא כל 1 יכול להיות רוה"מ
  שוש אידסיס   18/09/14 06:07
עם כל הכבוד לגדעון סער וכליכודניקית לא ראיתי שהשאיר את חותמו עד להיותו מועמד לראשות ממשלה יעברו מם רבים שיילך יבוא אחר במקומו - עצם עזיבתו עכשיו מרמזת על כוונות לא נקיות מצידו
כתוב תגובה ל- שוש אידסיס
7
שנה מהיום ואף אחד לא יזכור
  שבץ חלובה   18/09/14 06:10
אותו. הכל שרשה לה פאם. מאז שנישא שנית הוא כאסקופה נידרסת תחת הכפכף של אישתו הסמולנית גאולה. באופן אישי זאת לא אבידה גדולה לליכוד. בסך הכל פוליטיקאי בינוני שנופח אל מעבר לגודלו האמיתי. הליכוד של היום מזכיר לי את צומת של רפול של שלגיה ושבעת הגמדים. כולם שם גמדים ליד ביבי שיחסית אליהם נחשב גדול למרות שגם הוא לידם של בגין שמיר ושרון גמד לא קטן. הליכוד התגבר על פרישתו של כחלון ויתגבר על פרישתו של סער.אני מעריך שהבן אדם יפנה לעסקים פרטיים. יפתח משרד עורכי דין וינצל את קשריו כדי לעשות כסף לביתו.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
8
מסביב ידום הסער..
  מ.אלקרייאף   18/09/14 07:01
אמש מנה השר סער את ההישגים שלו במשרד החינוך והן במשרד הפנים...כה אמר קנדי נשיא אמריקה הנרצח..להצלחות אבות רבים .. אך הכישלון תמיד יתום...וכך עשה סער מנה את ההצלחות (לפי דעתו האישית בלבד) אך שכח למנות את עשרות הכישלונות בשני המשרדים אשר אותם ניהל...סער מדבר על חסימת המסתננים.. ולוקח נקודות זכות על כך ..אך שוכח כי מי שבאמת עשה את העבודה להקמת הגדר בגבול מצריים ישראל וחסם את הנהירה של המסתננים לישראל..זה לא סער .. זאת הייתה החלטה של נתניהו בשיתופו המלא של אהוד ברק..עם ישראל לא אלמן ..הסער ידום ויבואו מוכשרים אמיתיים ..למלא תפקידים ממלכתיים...סערא היה עסוק בקידום אישי וקידום האג'נדה הפוליטית שלו..ואני אומר לכל אנשי הימין והליכוד..כי כישלון הליכוד בבחירות האחרונות לכנסת..רובצת על כתפיו..של סער .. אשר לא הסיק מסקנות מהכישלון ..ואשר היה עליו להתפטר....טוב שיידום הסוס הטרויאני השמאלני המתקרא סער..ולידיעת הקוראים יש בכמה מערכות עיתונים בישראל..תיבות פנדורה עשירות על מעשיו של של "הכוכב סער"..נכון להיום סער היה מועמד הליכוד לראשות הממשלה אך ורק מטעמו של מוזס מבית ידיעות אחרוונות..
כתוב תגובה ל- מ.אלקרייאף
9
כחלון מספר 2
  רכלר   18/09/14 08:00
הלך לשבת ליד הגדר עד שלדעתו יבשילו התנאים והעם יפרוץ בקריאות - גדעון, בוא תנהיג אותנו. נו, עוד מגלומן שזוכה למחמאות מעמיתיו לשעבר שחושבים בוודאי בדיוק את ההיפך.
כתוב תגובה ל- רכלר
10
ככה זה ששרל'ה היא ראש
  צורי   18/09/14 08:01
הממשלה בפועל פה. היא נוהגת כאילו היתה מרי אנטואנט. גם טפשה וגם שנואה. היא משמשת בבית ראש הממשלה כקבלן הריסות למפלגת הליכוד. בסוף הליכוד באמצעות השרה תיהיה משהו בסדר גודל של בל"ד.כחבר ותיק בליכוד מצהיר שבאם נתניהו לא ידאג להשיב אנשים באיכותם של מרידור בני בגין סער וכחלון למפלגה אני לרשימות הש'רלה לא מתכוון חלילה לחבור.
כתוב תגובה ל- צורי
אתה באמת ליכודניק??
  ?   18/09/14 09:15
""ליכודניק"", את מי אתה רוצה?? את המסריח מרידור, את סער, את בני בגין שהלך בעקבות בנו 0מולה? אין לזה כל קשר לשרה! אתה ליכודניק כפי ששמי קוגילגר!
כתוב תגובה ל- ?
11
סער אכל דג-מלוח וגורש מהעיר
  רק הפריץ החליט   20/09/14 11:00
כתוב תגובה ל- רק הפריץ החליט
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il