s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המקור היהודי למסורת סרוב פקודה
מאת: עו"ד שמאי ליבוביץ  |  07/10/2003
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
שמאי, אפיקורוס עם כיפה
  משה היפה   7/10/03 19:19
איזה עיוות, דת כבקשתך.

מר לייבוביץ' היקר,הבה נלך עם ההגיון שלך ןנראה לאן נגיע.

היחס לגר הוא יחס של הוגנות אבל ע"פ התורה אסור שיהיה לו שויון זכויות בארץ ישראל.
הזכויות שיש ליהודי בארץ ישראל הן לאין שיעור גדולות משל הגר.
ומה הם התנאים שגר בכלל יוכל לשבת בארץ ישראל תחת שלטון יהודי?
כמובן שאין לו שום זכות לתביעה על הארץ אחרת אחת דינו להיות מגורש.

מר לייבוביץ', את סבך מכנים "אפיקורוס שומר מצוות", אבל הוא לא עיות עד כדי כך את הדת, דת אדוני איננה הומניזם.

אני יודע שהסיבה היחידה שאינך מוריד את הכיפה(דבר ששקלת לעשות פעמים רבות)היא הפוזה המגוחכת של דתי שמאלני קיצוני.

פוזה שישנם כמה כסילים בשמאל שעדיין שעבורם היא תעודת כניסה למחנה הקטן שלהם.
כשהפוזה הזו תפסיק להשתלם אתה תהפוך לאפיקורוס בלי כיפה ממש כמו כל צאצאיו של לייבוביץ' המנוח.
למה שלא תלמד משהו מנחמה לייבוביץ'הצדקת?
כתוב תגובה ל- משה היפה
2
עו'ד ליבוביץ מסלף הן את התנ'ך והן
  יוסי,הנגב   7/10/03 19:36
את האמת ההיסטורית.אנו לא מדברים על דיקטטורה או שלטון ירושתי אבסולוטי אלא על משטר נבחר,דמוקרטי.ליבוביץ הנכד מכיר,כנראה רק בדמוקרטיה של עצמו.
כתוב תגובה ל- יוסי,הנגב
אמן שמאלני שיחוסל בקרוב בכדי שלא
  ליצור דילמות מיותרות   7/10/03 21:51
אתם אולי לא שמים עדיין לב לכך וספק אם תבינו שזאת הסיבה בעתיד, אבל את העובדה העובדה שהדמוקרטיה שלנו חוסלה היום אתם בבדאי תרגישו בקרוב .
אתם מרגישים אותה כבר עכשיו העוני פושה במדינה, במהלכים רחבים והחלטיים גוזלת הממשלה שלנו את זכויות העובדים אשר הם אחת הלבנות המרכזיות של מדינה דמוקרטית .
אולם כבר כמה זמן ראש הממשלה שר האוצר ושר המשפטים אינם יודעים כיצד להתמודד עם העובדה שזכויות אלה הינם מוקנות על ידי המדינה והמעסיקים ובראשם שרי אריסון ומיליונרים אחרים אינם מבינים כיצד למרות שהם קנו את המדינה מעזים בתי המשפט להרים ראש ולפסוק לטובתם של עובדים אשר מעזים לתבוע זכויות.
זכויות אשר אינם יכולים להתקיים באוליגרכיה אשר הם קנו כאן בכסף רב אשר נלקח מכיסם של עובדים אשר עבדו בתנאים טובים מדי .
לא עוד היום נמצא המתכון הבטוח לחיסולה של מדינת ישראל כמדינה דמוקרטית אשר דואגת וקיימת למען אזרחיה :
בשם ולמען המצב הכלכלי בטחוני הקשה יקוצץ תקציב בתי המשפט לעבודה והם יסגרו על כל שופטיהם שהעזו פנים להגן על אזרחים נחותים .
ובא למליונרים גואל .
והעוול ישלוט בארץ .
כתוב תגובה ל- ליצור דילמות מיותרות
3
תנ"ך
  אחמד יאסין   7/10/03 19:48
אם אני לא טועה......שתמשיך לקרוא בתנ"ך תגיע ל"הקם להורגך השכם לזרוק עליו טיל"
כתוב תגובה ל- אחמד יאסין
4
הפכת לנבל ברשות התורה
  אפי נץ   7/10/03 20:51
היית נבל קטן, מכיר אני אותך מילדות, באמת היית נבל, והפכת להיות נבל גדול, רע מכך - נבל ברשות התורה.
ידוע מה היו שורשיך השמאלניים, אין פלא שהקהילה בגבעת שמואל מקיאה אותך בכל אשר אתה בא !!!
כתוב תגובה ל- אפי נץ
נבל ברשות השטן, לא התורה.
  תיקון טעות :   7/10/03 23:17
כוונתך, ידידי, בוודאי טובה. רצית לרומם מעט את השפל הזה, מתוך נדיבות יהודית טובה. אבל, כאן מדובר בנבל ברשות השטן, תומך במחבלים הרוצחים בנו, "המבין" ומצדיק אותם ומשרת בכך את מטרותיהם. איני יודע הרבה על השטן, אבל, זו דמותו המהותית, כפי הנראה.
כתוב תגובה ל- תיקון טעות :
5
הינך חומץ נכד לחומץ
  אפי נץ   7/10/03 20:54
ישנם כאלה שהינם חומץ בו יין, אביך ז"ל לבטח מתהפך בקברו כשהוא רואה את האמת מלמעלה ויודע כמה אתה טועה.
אתה, לצערנו העתק של סבך. שנון, חריף, אך, נולדת לעם הלא נכון. בגופך זורם דמו של ישמעאל ועשיו ולא של יצחק ויעקב.
חובשי הכיפה הסרוגה בזים לך. אינך משלנו. אתה משתמש בכיפה כקרדום לחפור בו.
כתוב תגובה ל- אפי נץ
6
ספר תורה שכתבו מין - יישרף
  לא תעמוד על דם רעך   7/10/03 20:56
שמאי לייבוביץ הרשע, תומך הרוצח אויב ישראל ברגותי אל תבוא ותטיף לנו מוסר ואל תטמא את תורת משה בהטפותיך לרציחת עמו.
אין ספק כי גם לדתן ואבירם , גם לקורח וגם למרגלים היו פלפולים שונים מדוע להפקיר את דם ישראל ולמאוס בארץ חמדה.
גם עשיו הרשע שאל את אביו כיצד מעשרים את המלח.

ברדיפתך אחרי פרסום אתה מוכן לכל נבלה ומעשה שפל. גם כשיכתב שמך בדם יהודים אתה רק תדאג לוודא כי אייתו אותו נכונה.

בוז לך ולשכמותך. עוכר ישראל.
כתוב תגובה ל- לא תעמוד על דם רעך
7
עד מתי רשעים יעלוזו ?
  אפי נץ   7/10/03 21:00
מדוע אינך הולך להתחבק עם אורי אבנרי הרשע במוקטעה ? יחד עם אבי הרשעות הפלסטינית ?? אתה חושש לנפשך ?? הרי שם אחיך. שם בני האדם הדומים לך. הם לבטח לא יפגעו באחד משלהם. אם לא היית כה מוג לב - היית הולך לחיות שם. הרי מנדים אותך מכל מקום שאתה נמצא.
כתוב תגובה ל- אפי נץ
8
דיכוי? כיבוש? נישול? מצפון?
  אראלה   7/10/03 21:10
ליבוביץ מדבר על: דיכוי, כיבוש ונישול וכן על הישמעות למצפון.
כיבוש ?- ארצות ערב הן שיצאו למלחמת כיבוש עלינו ותוך כדי מלחמה שהם כפו עלינו נכבשו יהודה שומרון ועזה. הורינו עלו ארצה וקנו אדמות בכסף מלא. הם לא רצו לכבוש אף אחד. בעלי הקרקעות הערבים מכרו ברצון ולא היה נישול. הקו הירוק שאתה רוצה לחזור אליו גם הוא קו שביתת נשק שאחרי מלחמה שהערבים כפו. לזמן מה יהודה ושומרון השתייכו לירדן רק בזכות כיבוש ירדני. מה עשה את שטחי ארץ ישראל הכבושים על ידי ירדן לשייכים לזולת ולא לנו אם אתה כופר בכוחו של כיבוש?
אותם הדברים אמורים בנישול ודיכוי. אף אחד לא ניסה לנשל אותם ולא לדכא אלא הם יצאו עלינו שוב ושוב למלחמות ובזמן מלחמה אדם נוח לבריות כמוך שלא רוצה לכבוש אסור לו בכלל להתגונן כי תוך כדי הגנה הוא שוב עשוי/עלול לכבוש? וכשהם רוצחים יהודים בכול הזמנים ובכול התאריכים -למה אתה חושב שעלינו להגיש את הלחי השנייה?
אתה טוען שכול פרט צריך להישמע למצפון שלו. זה נשמע לי אנרכיה אבל חייל בזמן מלחמה ברור שאסור לו להמריד אחרים וזה מה שעשו כמה טייסים.
כתוב תגובה ל- אראלה
9
in the"bible"you&co. will be stoned
  charlie   7/10/03 21:15
what are you talking about ?you'r not a "tzadik" you pretend to be,you sound just like the rest of your "savanim"despite the "quts" from the bible...god say "LOOK I GAVE YOU LIFE AND DEATH"AND TAKE LIFE,NOW YOU COME TO TELL US TO QUESTION OUR LIFE AND BEING???BECAUSE OF THOSE THAT WANT NOTHING BETTER THEN KILLING ALL OF US ,INCLUDIND "SARVANIM"..SHAME ON YOU.
כתוב תגובה ל- charlie
10
הנכד והסבא
  שלמה ש.   7/10/03 21:21
שני דפוקים . קח את התואר שקנית באוניברסיטת לטביה ודחוף אותו ל..
כתוב תגובה ל- שלמה ש.
11
גועל נפש
  ישראלי55   7/10/03 21:24
כתוב תגובה ל- ישראלי55
12
יואב, למה לתת לאויב במה באתר זה?
  יהודי חילוני   7/10/03 21:32
החסרים אתרים אנטישמיים ברשת , יהודים ונוכרים? למה לטנף את אתרך במאמרי תועבה מבחילים מסוג זה המעוותים כל מוסר אנושי וקוראים לאור לילה וחושך יום? לרע טוב ולטוב רע?

מבחיל לקרא את המאמר המשווה את ממשלת ישראל לפרעה ואת המחבלים הרוצחים לבני ישראל במצרים פשוט מחליא.
מרשעים יצא רשע וממעוותים מאמרי שיטנה.

חבל שתפוח מרקיב ומבאיש שכזה ידיף את ביאושו באתרך.

כתוב תגובה ל- יהודי חילוני
13
אמן שמאלני אשר יחוסל בקרוב עקב
  דעותיו החריגות .   7/10/03 21:49
אתם אולי לא שמים עדיין לב לכך וספק אם תבינו שזאת הסיבה בעתיד, אבל את העובדה העובדה שהדמוקרטיה שלנו חוסלה היום אתם בבדאי תרגישו בקרוב .
אתם מרגישים אותה כבר עכשיו העוני פושה במדינה, במהלכים רחבים והחלטיים גוזלת הממשלה שלנו את זכויות העובדים אשר הם אחת הלבנות המרכזיות של מדינה דמוקרטית .
אולם כבר כמה זמן ראש הממשלה שר האוצר ושר המשפטים אינם יודעים כיצד להתמודד עם העובדה שזכויות אלה הינם מוקנות על ידי המדינה והמעסיקים ובראשם שרי אריסון ומיליונרים אחרים אינם מבינים כיצד למרות שהם קנו את המדינה מעזים בתי המשפט להרים ראש ולפסוק לטובתם של עובדים אשר מעזים לתבוע זכויות.
זכויות אשר אינם יכולים להתקיים באוליגרכיה אשר הם קנו כאן בכסף רב אשר נלקח מכיסם של עובדים אשר עבדו בתנאים טובים מדי .
לא עוד היום נמצא המתכון הבטוח לחיסולה של מדינת ישראל כמדינה דמוקרטית אשר דואגת וקיימת למען אזרחיה :
בשם ולמען המצב הכלכלי בטחוני הקשה יקוצץ תקציב בתי המשפט לעבודה והם יסגרו על כל שופטיהם שהעזו פנים להגן על אזרחים נחותים .
ובא למליונרים גואל .
והעוול ישלוט בארץ .
כתוב תגובה ל- דעותיו החריגות .
14
ויך את המצרי ויטמנהו בחול
  משה רבנו   7/10/03 21:49
כשמשה רבנו ראה איש מצרי מכה איש עברי הוא לא הסס לרגע הרג את המצרי והציל את היהודי.
שני יהודים מסוגו של שמאי , דתן ואבירם , היו שם באזור ורצו להלשין לפרעה על משה שנאלץ לברוח למדיין.

זו היתה דרכו של משה כותב הספר שהוא הבסיס לכל תורת המוסר המערבית על בסיסה שוטח שמאי את טענותיו.

כמו בשנות הגלות בהם השתמשו מומרים בתורה להסתת האספסוף והשלטון הנוצרי נגד אחיהם היהודים מדהים לראות איך נבל כמו שמאי עושה את תורת העם היהודי פלסתר ומגייס גם את התורה להצדקת שונאי ישראל המחבלים רוצחי היהודים ולהאשמת היהודים עצמם ברציחתם.
כתוב תגובה ל- משה רבנו
15
דברי הבל. סירוב פקודה - מאסר. בעת
  גדיבו   7/10/03 22:34
מלחמה - בי"ד צבאי עם סמכויות להוציא להורג. כל השאר דיבורים של משתפי פעולה מלוכלכים.
כתוב תגובה ל- גדיבו
16
חובת ציות לשלטון בנצרות ובאיסלם
  זלמן   7/10/03 22:58
למר לייבוביץ ולקוראים - חובת ציות מחלטת לשלטון - כל שלטון - נדרשת בברית החדשה, האיגרת אל הרומיים, פרק 13 פסוקים 1-7. ואשר לאיסלם - האידיאל הנו הכליפה שהוא גם ראש הרשות הדתית, גם ראש הרשות השופטת וגם ראש הרשות המבצעת.
כתוב תגובה ל- זלמן
17
עו
  מלכישוע   7/10/03 23:09
מן המפורסמות הוא שאין להאמין לאף מלה של עורכי-דין, אלא שקיוויתי שחובש כיפה, גם אם הנו עו"ד, לא יסלף פסוק מפורש: שמות פרק א פסוק ט"ו: "ויאמר מלך מצרים למילדות העבריות, אשר שם האחת שפרה ושם השנית פועה". ועל כך נאמר "השנאה מקלקלת את השורה"
כתוב תגובה ל- מלכישוע
18
המנוול המשוקץ הזה מקבל במה ?
  שלוש שנים   7/10/03 23:13
כבודכם ירד לרמתו השפלה של העו"ד המלומד
המסלף כל מה שלמד ורק את פרק הבגידה אימץ ויישם כמו עוד כמה חלאות-חבריו. אז, לזה אתם נותנים במה, לבהמה? למי למנאץ ומגדף את כל הקדוש והיקר לנו ותומך ברוצחינו השפלים ביותר, לזה אתם נותנים במה. הכל כשר בעיניכם במטרה להשיג קצת רייטינג פרובוקטיבי, גם אם מאוס ושפל, האם אתם לא חלק מהעם המוכה והמבוזה ע"י אוייבים מבחוץ וביגדים שפלים שמשום מה, כעלוקות, עדיין נצמדים אלינו.
כתוב תגובה ל- שלוש שנים
19
קול צלול מהמקורות
  בן חורין   7/10/03 23:29
קול צלול עם מסר ברור עם מעט עומק,לא תמיד מייטיב עם שמיעתם ובינתם של אוילים משרישים בקרב האספסוף-ערב רב המתלהם.
בברכת שלום בארץ ובעולם.
כתוב תגובה ל- בן חורין
20
לכסילים ועוד מתווכחים
  תתביישו בבורותכם   7/10/03 23:56
צר לי עליכם אחי . אבל אינכם מתמודדים עם השאלה שהעמיד בפניכם מי שמכיר את המקורות לא פחות טוב מכם .
כל מה שאתם עושים זה ניסיון של דה לגיטימציה של האיש מבלי להתמודד עם השאלה .
זה עלוב , זה פתטי , וזה מעורר רחמים על צורת הויכוח שלכם .
קומו נמושות והתמודדו עם העובדות . אם תוכיחו שהוא טעה , ניחא . אבל אם לא יעלה בידכם , החרישו , ותתביישו בבורותכם .
כתוב תגובה ל- תתביישו בבורותכם
אתה כותב זאת כי אתה לא בקי בדבר
  רעם   8/10/03 04:39
מדבריו........
ולעצם העניין- אין ולו פעם אחת שמי-ממנהיגי ישראל במקרא שטען כי יש זכות לעם אחר על הארץ! אבל אם ירצה לחיות כיחיד חובה עליו לקבל מרות מלאה של השלטון הישראלי.
כמו אצל משה שהכין את ישראל לכבוש את הארץ מידי תושביה !!! ולהורגם !!! וזה משה בן אותן המילדות שהוזכרו,בדברי הילד הטיפש והמבולבל-כמו סבא שלו.
לגבי עצם הענישה הקולקטיבית: הכיצד מצווה העם להרוג את כל זרע עמלק? היתכן שאין שם אדם טוב אחד ?? ואידך זיל גמור(אם אתה מכיר לפחות את הפתגם הנ"ל- אני שמח בשבילך).
כתוב תגובה ל- רעם
מצטער,ישלךבעיות בהבנת הנקרא.
  יוסי,הנגב   8/10/03 07:05
ליבוביץ הנכד מדבר על דבר לא נכון.סירוב לדיקטטורה זה דבר אחד וסירוב בדמוקרטיה זה דבר אחר.השמאל היה מוציא אותי להורג לו סירבתי פקודה שלו.ראה 'הקולקטיביות הרעיונית ' בקבוצי השומר הצעיר.
כתוב תגובה ל- יוסי,הנגב
ממליץ לך לקרוא את בתגובה שלי
  מיכאל ב   8/10/03 07:57
כתוב תגובה ל- מיכאל ב
21
is writing עו"ד שמאי ליבוביץ
  The Israeli   8/10/03 00:06
like an Arab. perhaps his mother had relation with an Arab
כתוב תגובה ל- The Israeli
22
דת פגאנית ודת מונותאיסטית
  סובלני   8/10/03 02:48
אני דוקא מעדיף את הדת הפגנית על האמונה באל אחד.
אמונה בעל אחד עושה אותך קנאי וכופה. הרבה נוולות הגדולות בוצעו ומתבצעים ע"י כהני דתות מונותאיסטיות, החל מרצח נביאי הבעל ע"י אליהו, וכלה בתאומים. וכל אחד "יודע" מה רוצה אלוהיו. כמו למשל מס. 22 מס. 4 ואחרים שמחרפים ומגדפים כאחד הנבלים בשוק. דמוקרטיה לא היתה יכולה תתחיל עם כאלה.
לעומת זאת דת מרובה אלילים כמו הדת היוונית-רומית היא מטבעה סובלנית יותר. לא פלא שביוון העתיקה התחילה הדמוקרטיה. אם אתה מאמין בהרבה אלים, תמיד תמצא מקום לאלוה חדש. הרומים לא כפו את דתם על עמים שכבשו, ואפילו עם ישראל שנכבש ע"י הרומאים נהנה מחופש פולחן. עד היום רוב תכניות החלל האמריקאיות נקראות על שמות אלים יוונים.
כתוב תגובה ל- סובלני
עשר בניסוח, הרבה פחות בהיסטוריה
  תוכי יוסי   8/10/03 14:54
דבריך נאים אך לא כ"כ מדוייקים.
אמנם היוונים היו סבלניים לדתות אחרות בעמים שנכבשו על ידם אך לא כן במסעות כיבושים. יוצא מהכלל הנ"ל היה יחסם לדת היהודית וזאת בהשפעת "יהודים טובים" כפי שיש גם היום. הויקינגים שגם השתייכו לפאגנים לא התפרסמו בטוב ליבם דוקא. כנ"ל ההונים ועוד ועוד.
במזרח היפנים התפרסמו אך לאו דוקא בהומניות שלהם.
לכן אם תרצה לטעון שהיהודים לא בסדר, זה לגיטימי. המוסלמים מקדשים את ההרג זה בסדר. אבל הכללות ?
כתוב תגובה ל- תוכי יוסי
23
חגרו איש חרבו על ירכו והרגו איש
  NITSAN_7   8/10/03 03:39
איש מגוחך, טמא ושפל.

עוד בעל לשון מתלהלהת המהלכת בארץ וזורה ארסה בצאן ישראל קדושים שהלכו לשמד נקיים וברים ומכפיפתם בסמיכה אחת עם אותם הרוצחים הערפאתיים, תערובת פלישתים כנענים עמלקים וישמעאלים.

נכד הולם לסבו המוקיון האינטיליגנט עלוב הנפש. חכמה בגויים תאמין.

במלחמת מדיין צווה משה לא להשאיר מהם אלא ילדות עד גיל שלוש. מה היה מצווה לעשות לפלסטינאים.

אכן מתבהרת משמעות הכתוב "והיה בהשמיד השם את כל אויבך מסביב, מחה תמחה את זכר עמלק". (הציטוט לא מדויק).

היינו את אויבנו מסביב השם משמיד. תפקידנו למחות את זכר עמלק שבתוכינו.
כתוב תגובה ל- NITSAN_7
24
גם לעראפת יש סיוע מקראי של ליבוביץ
  רעם   8/10/03 04:47
שהרי הקב"ה רצה למחות את העם לאחר חטא העגל, וזה בדיוק מה שעראפת רוצה, ראיתם מה-זה?? שכיר החרב של השמאלנים פועל לפי אמות מידה נעלות, פלא שהוא הפך להיות אלוהי-השמאלנים ? .........
כתוב תגובה ל- רעם
25
המקור היהודי לעוכרי-דין ולליבוביץ'
  רעם   8/10/03 04:55
"אל תהיו כעורכי הדיינים" -שלומדים מה לטעון על-מנת לנצח במשפט, ואין להם דבר וחצי-דבר עם האמת.
הכל שטויות קישקושים ובילבולציה של ילד קטן שלא למד תורה כהוגן
כתוב תגובה ל- רעם
מילתא בסלע משתוקא בטריין
  ע   8/10/03 08:24
דבריו של ליבוביץ הם דברי אמת, ואתה מסלף ומשמיץ.
כתוב תגובה ל- ע
26
מאמר מעניין ומעמיק
  תודה   8/10/03 05:06
למרות שעומק מחשבה זה כבר "אווט" היום.
כתוב תגובה ל- תודה
27
דמגוגיה חסרת שחר
  קטיף8   8/10/03 05:22
אתה מטומטם?
אתה מוציא דברים מהקשרם.
אתה משתמש בפסוקים מסוימים ומוציא אתם מהקשרם.
אתה לא חייב להראות את חור הידיעה שלך בתורה בכדי שכל מי שיודע יבין כמה אתה לא יודע.
אתה מנסה להצדיק בגידה במולדת בתורה הקדושה?
כתוב תגובה ל- קטיף8
28
לייבוביץ חובה עליך ליקרוא
  גואל   8/10/03 06:56
אתה מנצל את העובדה שהרבה לא מכירים את התנ"ך . א . כתוב בתורה "לך ולזרעך נתתי את הארץ הזאת" ב." כי ביצחק יקרא לך זרע".ג. "והיה כי ירחיב ה" את גבולך והובשת (גרשת) את יושביה וכל אשר תותירו מהם וצררו (יעשו לכם צרות) אותכם על הארץ אשר אתם יושבים בה ". מר ליבוביץ התורה מצווה אותנו על גירוש וכל עוד לא נבצע זאת דם שקול ויתמות זה מה שנקבל.
כתוב תגובה ל- גואל
29
ציפיתי ממאמרך קצת יותר עומק
  אשרע   8/10/03 07:09
חבל לנסות לשייך את שמאי לישעיהו לייבוביץ. אמנם גם סבו אהב להיות אחר מהעדר, אולם כל מה שהוא עשה היה בעומק בלתי רגיל, מה שאין כן אצל נכדו. איני חולק על זכותו של שמאי לחשוב אחרת, גם אם הוא מציין זכות אבות לצורך זה, אבל לכתוב מאמר הרדוד יותר משלולית בנגב בשנת בצורת, תחת השם לייבוביץ, זו כבר הגזמה.
כתוב תגובה ל- אשרע
30
ליבוביץ
  לוי   8/10/03 07:23
הנכד בדומה לסבו מעוות את המקראות . להלן כמה הערות קלות :
המיילדות לא היו מצריות אלא עבריות .
על העם המצרי הנחית ה' עונשים קבוצתיים כבדים ביותר , כלכליים , סביבתיים ולבסוץ מכת בכורות .
"כי שרית עם אלוקים ועם אנשים ותוכל " הכווה למאבק עם מלאך ה' .
בדומה לסבו אשר הניח שקהל השומעים הוא בור ועם הארץ מה שלעיתים היה ננון, גם שמאי הולך באותה דרך. שמעתי את סבו וכאשר הערתי לו על אי אלו אי התאמות הוא היה פורץ בצעקות וגידופים .כאשר התחילו להגיע לאונירסיטה בוגרי ישיבות ההסדר אשר הידע שלהם ,בניגוד לבוגרי רשת המזרחי,היה מעמיק יותר הפסיק פרופ' ליבובין להיות האדמו"ר של ארגון הסטודנטים הדתיים יבנה והסתופף בצילם של גופים אנטישמיים , אנטי דתיים ובורים ביהדות.
שמאי לא קלט עדיין את המניפולציות של סבו אבל יש לו זמן ללמוד .הוא בודאי יעשה זאת .
גמר חתימה טובה .
כתוב תגובה ל- לוי
31
נקודת מבט מעניינת
  כל הכבוד   8/10/03 07:46
אני מסכימה עם מה שאתה אומר. אך מעולם לא חשבתי על הדברים מנקודת ראות כזאת. אני בהחלט מסכימה עם מה שאתה אומר. זהו הסבר נוסף, ומנומק היטב, שמה שאנחנו עושים הוא לא בסדר. באמת צריך אנשים כמוך במדינה הזאת....
כתוב תגובה ל- כל הכבוד
32
אם בתנ"ך עסקינן אז קדימה...
  מיכאל ב   8/10/03 07:52
1. התנ"ך כמו שהוא בידנו מביא דברים רבים אשר מהם ניתן לדלות ככל שנרצה.
המילדות הפרו ציווי של שילטון אוייב. כמו שתטען שמורדי גטו ורשה הפרו את חוקי הנאצים.
2. בפרשת המרגלים כתוב:"ונהיה בעיננו כחגבים וכן היינו בעיניהם" כלומר מי ששפל בעיני עצמו אל יתפלא שכך מתייחסים אליו.
3. כשבני יעקב שמעון ולוי נקמו באנשי שכם יעקב פחד מה יעשו לו בגללם והתנך אומר:"נפל פחד..." כלומר הפחד כתוצאה מהענישה הקולקטיבית דוקא עזר.
4. והכי חשוב ורלבנטי: אלוהים מצוה את בני ישראל כשירשו את הארץ לגרש או להשמיד את יושבי הארץ, כי אם לא והיו לשיכים ....
לצערנו זה לא נעשה (ולא ניכנס לטעם) וההמשך היה בדיוק כמו שהמקרא ניבא.
כתוב תגובה ל- מיכאל ב
33
מזל טוב! שומעים יהודי אמיתי!!!!!
  סוף סוף   8/10/03 08:47
ולא את מתחזי ולאומני יש"ע! שעיוותו כל ערך ומוסר!
כתוב תגובה ל- סוף סוף
34
ליבוביץ וסנגורי הטרוריסטים
  מקור הבגידה הישראלית   8/10/03 08:53
כתוב תגובה ל- מקור הבגידה הישראלית
35
אפילו לא בחרת בדוגמא הנכונה
  אלי ו.   8/10/03 11:06
דוגמא 1:
המיילדות לא היו חיילות בצבאו של פרעה אלא ההפך, חלק מעם מדוכא.
אתה יכולת אולי להשוות אותן לפלשתינאים מול ממשלת ישראל בודאי שלא לטייסים מול מפקדיהם.

דוגמא 2:
ביקורת כלפי הקב"ה.
ביקורת מותרת גם בישראל, ביקורת שונה מסרבנות.

דוגמא 3:
היחס אל הגר. או שאתה ממש אידיוט או שאתה לא יודע שהיחס אל הגר תלוי בקבלתו את עול מלכות ישראל.

דוקא מהדוגמא הקלאסית לסרבנות בתנ"ך התעלמת. הסירוב של חיילי שאול להרוג את כהני נוב. זו דוגמא קלאסית לפקודה בלתי חוקית *בעליל*
כמובן שזה מצב שונה לחלוטין מסרבנות עקרונית, אבל לפחות קרוב.

אם אני הייתי המורה שלך לתנ"ך הייתי מתבייש.

סבא שלך והדודה הגדולה שלך בטוח היו מתביישים. אם לא על הטיעון על הדרך בה אתה מביא אותו.
כתוב תגובה ל- אלי ו.
36
הרמב
  בתשובה   8/10/03 11:10
הרמב"ם כבר אמר מזמן שהאויב הכי גדול שלנו יבוא מתוכנו.
אין לנו מספיק שונאים מסביב שאנחנו צריכים לגדל גם כמה מתוכנו?
כתוב תגובה ל- בתשובה
37
ליבוביץ אנחנו רוצים שלום עם מי
  jak   8/10/03 11:23
במצרים יצאו עם בני ישראל גם "עם רב" מלשון לא מעם ישראל כניראה אתה וזרעך מהזן הזה
וגם כתוב "עם לבדו ישכון ובגויים לא יתחשב" בן גוריון אמר בזמנו "לא או"ם ולא שמואם" גם לא התחשב אפילו מאומות העולם
כתוב תגובה ל- jak
38
זה רמה של עו"ד בישראל??
  ניתוח משפטי של המאמר   8/10/03 11:30
יש הבדל בין התרסה של אברהם ומשה לבין סרוב ועובדה היא שהם מילאו את כל הוראותיו של הקב"ה.
למיטב זכרוני בני ישראל לא הרגו במצרים והצידוק של המצרים היה המצאה. יתכן כי מר ליבוביץ טוען שחלק מהפלשתינאים אינם רוצחים בנו אך נראה לי כי הוא טועה.
"הדמיון המדהים" בין אז להיום לא היה עומד בשום בית משפט (אולי מלבד בהאו"ם ובסוריה).
המיילדות לא סרבו להגן על בני ישראל ומלבד הגיחוך בהשוואה הרי שהמיילדות היו עבריות וככאלו צייתו למנהיגם (הקב"ה).
הרדידות של עו"ד התעבורה מוליכה אותו לטיעונים מגוחכים שאינם מחזיקים מים.
במקום השמאל הקיצוני והמחבלים למינהם הייתי מחפש סניגור אחר קצת יותר מוצלח.
כתוב תגובה ל- ניתוח משפטי של המאמר
39
העו"ד מחפש רייטינג
  שימוש מסולף בתורה   8/10/03 12:04
כתוב תגובה ל- שימוש מסולף בתורה
40
למי שעוד לא קרא
  חבלז - גיבוב שטויות   8/10/03 15:20
כתוב תגובה ל- חבלז - גיבוב שטויות
41
תגובה לעו"ד שמאי ליבוביץ
  אורי נטע   8/10/03 16:37
עו"ד יקר
1. נראה שאין כל קשר בין מה שאתה כותב לבין היותך עו"ד. ולפי הכתוב נראה לי שהקידומת כלל לא מוסיפה.

2. כדאי לך לדייק בעובדות. מכתב הקצינים כלל 60 קצינים ומולו חתמו תוך מספר ימים אלפי חיילים ומאות קצינים.

3. לגבי הניתוח שלך לגבי המילדות פה הן הצילו חיים ובמקרה של מלחמתנו במוסלמים, הריגתם יכולה רק להציל חיים ואי הריגתם עלולה בהסתברות גבוהה להביא להרג יהודים. מי לדעתך בדיוק חף מפשע בעם המרצחים החיי לצידנו? הילד שמגיל 0 לומד שייעוד חייו הוא לרצוח יהודים? או אימו של הילד שילדה אותו כדי שיהיה שהיד? או אולי אביו של הילד שלוקח אותו לאימוני נשק? מי בדיוק חף מפשע שם?

האמריקאים והבריטים לא בדקו מי בדיוק חף מפשע בערי גרמניה, יפן ויוגוסלביה ולא הפכו בכך לפושעי מלחמה או עושי מעשים לא מוסריים. שכחת אולי את המשפט המוסרי ביותר במקורות "הקם להרגך השכם להורגו". נראה ששכחת עוד כמה פרטים קטנים כמו שאלוהים ידע מי חף מפשע אך אנחנו לא. ברור לי שגם אתה לא היית חושד ברוצחת מג'נין, עורכת הדין הנאה והאלגנטית, וגם אם היית יודע כנראה שהיית מתקשה לירות בה. זהו כנראה ההבדל בין מוסלמים רצחניים ליהודים מבולבלים כמוך.

תהיה בריא
כתוב תגובה ל- אורי נטע
42
סרבנות בהכשר הבד"צ
  דני ו.   8/10/03 18:41
כמה טוב שיש לנו את התנ"ך.

וכמה טוב שניתן לדלות ממנו פסוקים היכולים להצדיק, בהיותם מוצאים מהקשרם הכולל, כמעט כל תיזה שניתן להעלות על הדעת.

וכך השמאל הקיצוני רותם לו הפעם את מרכבות פרעה ורוכב בעזרתן אל תהום האנרכיה.

יש לי הצעה, עו"ד ליבוביץ'; הרי הרעיון האנאכרוניסטי של מדינה שנועדה להיות בית לעם היהודי ולהגן עליו מפני גלי הפורעים בו במהלך ההיסטוריה לא מתאים לך.

למה שלא תסרב להחזיק בתעודת הזהות הכחולה, זו המייצגת את הישות הכובשת והמדכאת. בחר לך תעודה אחרת של אומה נאורה יותר (אולי למשל תעודה של הרש"פ) ושב לך במרומי המוקטעה. שם בודאי תמצא אוזן קשבת לרעיונות הומניים ולעקרונות הצדק הטבעי.



כתוב תגובה ל- דני ו.
43
תסביר למה ריססת כתובות בשבחך.....
  יהוא   8/10/03 19:42
תסביר לנו מדוע נתפסת מרסס על הקירות באיזור מגוריך כתובות בשבח עצמך. אינך אלא תפוח אכול תולעים שנפל לא רחוק מהסבא הטיפש שלך.
כתוב תגובה ל- יהוא
44
הנכד, הסבא ורוח השטות.
  טריניטי   8/10/03 19:56
כתוב תגובה ל- טריניטי
שכחת את השקר העצמי
  רעם   9/10/03 01:40
שהיה מנהגו של סבו, מנהג הערביים מקדמת-דנא.
כתוב תגובה ל- רעם
45
בטוח יש משמעות עמוקה. אנו לא נבין .
  גדיאל   8/10/03 20:13
אני בטוח שלמאמר של העו''ד יש משמעות פילוסופית נשגבת אשר אבק אדם כמונו לא ישכיל להבין. בעיני הדיוטות כמונו נראה המאמר כאוסף הבלים מטופש להפליא, אולם אמת נצח נשגבת מתחבאת מאחורי המילים הנהדרות הללו. הללויה.
כתוב תגובה ל- גדיאל
46
תודה, עו"ד לייבוביץ
  גדי יערי   8/10/03 21:06
כל מה שהוא אומר פשוט וברור. אלהים נתן לנו את האפשרות לחשוב, לשאול ולהסיק מסקנות, ואת היכולת לא לבלוע כל דבר בלע וזימה שמנהיגינו מאכילים אותנו.

פאשיזם יותר מסוכן מטרוריזם.
כתוב תגובה ל- גדי יערי
47
התגובות האוהדות כאן של בורים
  רעם   9/10/03 01:47
רק מהללות את הכותב, ואין להם מושג על-מה. שבאיוולתם לא למדו מימהם כתובים וכך יכול הילד הטיפש נכדו של סבא ממורמר וחסר הבנה, להתל בהם.....

עוד נבוא בדין עימכם ותהיו כל שארית ימיכם משועבדים לטיפשותכם,מאחרי דלתיים ובריח.
כתוב תגובה ל- רעם
48
אין ספק הבחור למד לקרוא
  מומי 1   9/10/03 08:54
מה כל הקישקושים האלה, אתה מסלף עובדות
מספר הספרים ומוציא דברים מהקשרם ומביא חלקי משפטים והיכן שנוח לך אתה גם משמיט מילים לדוגמא:שכחת את המלה "עיבריות" הכוונה למיילדות העבריות שאחת מהן הייתה יוכבד אמו של משה
יה בור ועם הארץ "בוגד" כמו סבו
כתוב תגובה ל- מומי 1
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il