s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שירת הברבור של רובינשטיין
מאת: אריק באך  |  12/10/2003
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אם כבר אז כבר מדוע רק פרטים חלקיים
  רועד מפחד   12/10/03 11:47
בסוף המאמר הנ"ל מופיעים 2 שורות המעידות על היותו של הכותב אסיר משוחרר ועל תביעתו כנגד שופט שהרשיע אותו ולפי מה שמשתמע הרי שתביעתו הייתה ככל הנראה צודקת עובדה שהוא שוחרר מכילאו, מדוע המערכת לא מפרסמת באיזו פרשיה מדובר, האם המערכת נותנת ידה להסוואת פרשיות בהם שופט נחשד בקבלת שוחד? 2 השורות הנ"ל בסוף המאמר טעונות מאוד ולא יתכן שמערכת NFC תשאיר את הקוראים עם כל כך הרבה סימני שאלה, האם המערכת מסווה בכוונה תחילה את שמות השופטים החשודים בקבלת שוחד או טובת הנאה ושלפי זה יצר איפה ואיפה בהכרעתו ובפסק דינו?
על מערכת NFC לפרסם מיד את כל הפרשה
כתוב תגובה ל- רועד מפחד
גם אני רועד מפחד - אבל NFC לא אשם
  ורדין   12/10/03 13:09
זה לא ממש חדש. המדובר בפרשה ישנה, נגד שופט מחוזי לשעבר בשם אברהם פריש ואיזה קצין משטרה בכיר שאינני זוכר את שמו אבל זכור לי ששמעתי שהסתבך קשות עקב המעורבותו בעבירות (שמו של הקצין גם כן היה כלול בעיסקת הטיעון, עד כמה שאני זוכר, אבל הוא הספיק לחטוף פסק דין מרשיע, המאשר את טענות באך, ע"י השופט שמואל ברוך). הפרשה הושתקה בזמנו על ידי בייניש (שהייתה אז פרקליטת המדינה) ואהרון ברק (שהיה היעד הראשי להתקפת מר באך, המחזיק בתיק-ראיות בעייתי מאוד מבחינת ברק ומשפחתו, הגם שאני בספק באשר לקבילות הראיות שאסף בדרכים הייחודיות כנראה למיסטר באך ולהאקרים שכמותו, ואני זוכר שבאך החצוף טוען שלגבי אהרון ברק "הכל קביל" (על משקל "הכל שפיט")- לרבות האזנות לאבנר ברק ושותפו עו"ד כהן, תדפיסי מע"מ ופלטי חשבונות בנק ושיחות של הבת של ברק בעניין הגישורים).

זנבות של הפרשה פורסמו פה ושם -לא זוכר אם באתר זה או במקומות אחרים- ואני זוכר שאישים בכירים כמו מאיר שמגר, חיים כהן ז"ל, ואפילו אריק שרון כשהיה שר התשתיות נחלצו בגלוי (לצד בכירים אחרים שנחלצו בסמוי) לעזרתו של הבחור, שככל הידוע לי כיום בכלל אינו בארץ אלא מנהל את פרוייקט מערכת ההפעלה האסיאתית הנחשב לאחד היוקרתיים בעולם המחשוב בשיתוף סינים ומדינות אסיאתיות שחברו לפרוייקט משוגע נוסף שהאיש ההגיוני (מידי?) הזה המציא.

אני דווקא מוצא שראוי לשבח את אתר NFC על הפירסום של הדברים שחייבים להודות שיש בהם -כשלעצמם- הרבה טעם, מפי אדם שבדרך כלל, כלי תקשורת אחרים, אינם נוהגים להתכבד בתבונתו.
כתוב תגובה ל- ורדין
עם כל הכבוד, לא כל אמצעי מקדש מטרה
  מ ב   13/10/03 12:54
אני מכירה את אריק טוב מאוד. עבדתי תחתיו תקופה של שמונה חודשים בארץ, ובחו"ל. אין ויכוח שהאדם מבריק ומצפוניסט מושבע. אבל... באדם הזה טמונה בעיה יסודית קשה: הוא נגיש ושולט במידע מכל המינים והסוגים כאילו כל המדינה זה ספר פתוח עבורו, כאילו הוא חסין ומעל כל חוק.

האיש מסוגל להאזין לכל שיחת טלפון סלולרית מהמחשב הנישא שלו (ואולי גם ל"בזק", לא בטוחה), רק על ידי הקלדת המספר. הוא מנטר בשיטתיות אמיילים מכל שרת אפילו מאובטח, הודעות SMS ישר מספקי השירות (ישירות למחשב של קומברס או משהו דומה), ופקסים של אנשים שמצויים אצלו ברשימה שחורה. הוא מנתח את המידע הרב שמצטבר בתוכנות תמלול ו OCR אוטומטיות שלא ניתן לומר שהן תוכנות אזרחיות, ומידי יום מקדיש זמן רב לניתוח והערכה של המידע באומנות שאם לא הייתה מדאיגה כל כך - הייתה מעוררת השתאות.

הוא מצליב, דולה מידע ממאגרים מודיעיניים, ממחשבי משטרה, פרקליטות, ומערכות מחשוב המשרתות את מס הכנסה והמכס\מע"מ, תוך מחיקת הלוג ממערכות הבקרה של בסיסי המידע הנ"ל. כמעט כלום לא באמצעות האינטרנט, השד יודע איך (אני יודעת כי פעם הייתה בעיה באינטרנט אצלנו במשרד בהונג קונג, והבחור האזין לשיחה ברמת גן בין ניצב בכיר במשטרה ושר משטרה - שניהם בדימוס, והפטיר שהם יותר גאונים מאהרון ברק בקומבינות שהם עושים).

כן, אהרון ברק ברשימה השחורה שלו (ועכשיו אני מבינה למה), לצד המעגל הקרוב של אהרון ברק. זה לא תקין לדעתי. זו סמכות שאסור שתהיה לאיש, גאון ומוסרי ככל שיהיה. חשוב לי להדגיש כי ברמה האישית אני סומכת עליו מאוד, ומכבדת את דיעותיו ביותר - אבל הוא בעצמו נוהג לומר כל הזמן "כוח משחית, וכוח אבסולוטי משחית אבסולוטית".

הוא מדגיש כל הזמן "אם להם מותר לדעת עלי הכל - לי מותר לדעת עליהם הכל. אין לאיש מונופול על הצדק. הם לא יותר טובים ממני, הם מושחתים מסוכנים לציבור ואני יצרן של טכנולוגיות טובות מועילות לציבור" יש לו תפיסת עולם משונה, אם כי מקורית ולעיתים בעננים לדעתי. הוא מאזין לפגישות בכירים בבתי קפה וצוחק עליהם שהם מנתקים את הבטריה מהסלולרי שלהם כי הם חושבים שככה ניתן להאזין להם, ומסנן כל הזמן "אם השחיתות הזו לא הייתה תופעה כל כך המונית - היה צריך להרוג אותם אחד אחד. הם מחסלים את המדינה"

הוא אמנם טוען שהוא אינו עושה שימוש במידע לצרכים עיסקיים שלו, אלא רק למה שהוא מגדיר "מטרות חברתיות", אבל בעובדה לאיש הזה יש המון כסף ורכוש, וזה נראה לי תמים להאמין שלמישהו יש את היכולות האלה והוא מתאפק.

אני לא חושבת שיואב יצחק צריך לתת לאנשים כאלה במה. הדברים שאריק אומר הם מה שנקרא "פירות עץ מורעל" והטענה שלו שאם אהרון ברק הוא נשיא בית המשפט העליון אז אין לו זכות לפרטיות וזה חובת הציבור ולא זכות הציבור לעקוב אחר כל שיחה שהוא עושה, גם -או במיוחד- בבית המשפט העליון (שהוא מגחך שהוא שמור כמו יצחק רבין...) בין שופטים בדיונים משפטיים- זה כבר יותר מידי.

צריך להתעלם ממה שהוא אומר, כי אסור להשתמש בדברים. אני עזבתי את העבודה איתו בטריקת דלת לאחר שגיליתי שכל הודעת SMS שאני שולחת ומקבלת -אפילו לחבר שלי- עוברת גם אצלו במחשב אוטומטית... "בקרת נאמנות" הוא קרא לזה במשיכת כתף והמשיך להקליד כאילו שגם אני עובדת ציבור...
כתוב תגובה ל- מ ב
עוד סיפור על אריק באך
  יש לי, יש לי!   2/05/07 22:26
אומ"ץ חשפה בפורים:

אריק באך מחזיק אותנו בביצים


כתוב תגובה ל- יש לי, יש לי!
2
נהדר. פשוט נהדר!
  רמי ש   12/10/03 12:33
אריק, תמיד היית גדול, ומפתיע. מי שיודע לקרוא את כתביך גם בין השורות, מבין כמה ידע וחוכמה טמונים בדבריך. מקורות האינפורמציה הסמויים שלך תמיד הפתיעו, בכל התחומים (אף כי בצורה מעוררת חשד, צר לי לומר).

אוסף השמות שהעלית כמועמדים ראויים לתפקיד היועמ"ש הוא טהור מידי וחף מאינטרסים. לכן כל השמות הנהדרים הללו הם עוד אוטופייה חברתית המאפיינת את כמיהותיך מאז ומתמיד.

השיקולים והרעיונות המקוריים שלך נבונים מידי, כרגיל בכמה מספרים, על הכתובת שאמורה לשקול אותם ברצינות, ולכן ייגזר עלינו ככל הנראה להסתפק ביועץ משפטי לממשלה מהסוג שאתה פוסל כל כך.

לזכותך יאמר שהכתוב זה הדבר העדין ביותר שקראתי על מערכת המשפט, ולחובתך אאלץ להודות שהוא עדיין ספוג מידיי במרורים והעוול הנורא שהאכילו אותך, לשווא. ולהביט שמהעז הזה הוצאת כל כך הרבה מתוק... אכן, "ככל שיענוהו כן ירבה ויפרוץ"! אני הופך למעריץ של יואב יצחק על הבמה הנהדרת שנתן, לאחד שהלוואי והיינו שומעים ולו מעט מכל השפע החכם שיש לאיש האיכפתי והידען הזה לתת. כל הכבוד!


כתוב תגובה ל- רמי ש
3
אוי אם החשיפה תמשיך להתגלגל
  עוד רועד מפחד   12/10/03 13:58
קופת השרצים המתוארת להלן היא כל כך גדולה ומסועפת שספק גדול אם המדינה עצמה תשרוד לאחר ניקוי אמיתי.

בל נשכח שמערכת המשפט, כמו מערכת התקשורת, והממשלות השונות, וכל מערכות שילטוניות אחרות במדינה, במשך שנים רבות תלויות זה בזו, זה הכל שמור לי ואשמור לך, וכעת שאנו שומעים שהעבודה (שהיא פושטת רגל) מבטיחה להסתדרות (שגם היא פושטת רגל) לשלם את חובותיה אם תצרף את כוחה לעבודה...

אז כל נסיון לנקות מערכת אחת בהכרח תכנס למערכת הבאה, וזו שלידה, וישנם אנשים חזקים מדי במדינה הזו שלא יאפשרו לנקיון כזה להערך כי בנפשם הוא הדבר.

כל הכבוד לגילויים הללו, ויש כאב ופחד לאור קריאת מאמר זה.

כתוב תגובה ל- עוד רועד מפחד
4
ברק
  השרוף   12/10/03 15:55
יו"ר ועדת חוקה ומשפט בכנסת - מיכאל איתן: ברק הפוליטיקאי מס' 1 במדינה.

יו"ר הכנסת - ראובן ריבלין: ברק גונב מהכנסת את הסמכויות לטובת בית המשפט העליון.

השרוף: ברק גדול השקרנים במערכת המשפט.

כתוב תגובה ל- השרוף
5
אריק נוכל לקבל יותר מידע ממוקד?
  נחום שחף   12/10/03 16:03
אני קורא כמה מהתגובות כאן החושפים עוד טפח מהביצה המעלה שאלות קשות באשר ל"נקיון הכפיים" במערכת המשפט.
די עצוב, בעיקר לאור מה שאני מכיר באופן אישי (זיופי הפריימריס של מפלגת העבודה ב-99. הממצאים הברורים נקברו ע"י התקשורת והמערכת המשפטית) ולאור מה שנחשף בספריו של עו"ד יוסי דור בשני ספריו אודות אהרון ברק. מפחיד.
הפכנו למדינה מושחתת דוגמת מדינות העולם השלישי.
לא פלא שבבדיקת הסניף הישראלי (באונ' תל-אביב) של המכון הבין לאומי לשחיתות עולה שמערכת המשפט הישראלית בתחתית הסולם ורק הפוליטיקאים נמצאים למטה מהם.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
מידע? לקבל? על שופטים? בישראל???
  אריק באך   12/10/03 17:06
בחמש הדקות הראשונות שבהן יהיה אפשר לדעת פרטים על עברם ומעשיהם מאחורי הקלעים ומתחת לשולחן של שופטים בישראל, יגדל תקציב מדינת ישראל בששים מליון שקל בשנה, שזה שכרם השנתי של השופטים אשר יברחו לברזיל, עימה אין לישראל הסכם הסגרה.

אתה זוכר שאהרון ברק אמר פעם בראיון, שאם הוא היה נדרש לחשוף פרטים מעברו לציבור, הוא היה מסיר את מועמדותו למשרת שופט בית המשפט העליון?

ובכן זה כנראה היה רגע של חולשה נוראית, בה אהרון ברק סטה מדרכו ואמר לציבור את האמת...




כתוב תגובה ל- אריק באך
שכל אחד יתרום את מה שהוא יודע
  נחום שחף   12/10/03 18:46
אם כל אחד ימתין לאחרים שיוציאו עבור כולנו את הערמונים מהאש, נשאר רפובליקת בננות בסגנון מדינה דרום אמריקאית טיפוסית.
אפשר לבכות ואפשר לעשות.
השאלה מה אני יכול לתרום.

בלא ביצים לא ניתן להכין חביתה!
כתוב תגובה ל- נחום שחף
עם ביצים כל כך רקובות גם כן לא ניתן
  להכין חביתה   13/10/03 03:30
עם ביצים רקובות כל כך - גם כן לא ניתן להכין חביתה.

אתה כל כך תמים אם אתה חושב שאזרחים ינדבו מידע על אהרון ברק. מי שיש לו מידע של ממש, כבר לא בארץ או משוחד היטב היטב על ידי הקמב"ץ של ברק, עו"ד דן כהן.

סוד כוחו של ברק טמון במידור: לכל העולם ואישתו יש טענה מסויימת כלפי ברק, יש ראיות מסויימות שמשהו שהוא או משפחתו עושים מסריח, חשוד או מושחת, אבל כל בעלי הראיות הללו לעולם אינם נפגשים.

כך שכמו בפאזל, כל דבר בודד ופסול-לכאורה שחושפים לגבי אהרון ברק, נראה על פניו כטעות מצערת, כשלון חד פעמי, מעידה שניתן להאשים בה אחרים ולאו דווקא את הטפלון במישרין, או שחיתות המתקבל על הדעת לנוכח הנורמות הרווחות בקרב שופטים אחרים.

אלא שככל שמתקבצים הפרטים, התמונה הכוללת והמצטברת הופכת לברורה וחד משמעית, עד שכדי להשלים אותה לא חייב לראות את כל חלקי הפאזל אלא די בעיקריו.

כי מה שמקשקש בזנב כמו כלב, נובח כמו כלב, והולך על ארבע כמו כלב - זה ככל הנראה כלב.

אז לנו לא נותר אלא רק להמתין בסבלנות להתגשמות הכלל, לפיו כול כאלב ביג'י יומו... (כל כלב, יגיע יומו)

כתוב תגובה ל- להכין חביתה
ניחוח החביתה הרקובה חזק. מה רע?
  והגיע הזמן שנדע.....   13/10/03 09:04
היום הציובר מאמין שברק והמערכת מדיפים ריח משובח. ידיעות אחרונות משתפת פעולה עם המאפיה. שמור לי ואשמור לך. המערכתה משפטית מכפה על נוני מוזס, נוני מוזס מחפה על מערכת המשפט.
מזרחי מחפה על נוני ונוני מחפה על מזרחי.
עדנה ארבל מחפה על מוזס, ומוזס מחזיר בהסתרת מעשיה של הגברת עדנה ארבל.
נוני מסתיר את הגב' ביניש ובעלה יחזקאל ובייניש תדע להחזיר בבוא היום.
נוני מסתיר את זהבה גלאון, וזהבה והחברים תומכים (בעסקה סיבובית) בבית המשפט העליון נגד יו"ר הכנסת ומיקי איתן.

והיועץ המשפטי החדל האישים החסר עמוד שידרה יודע מאיפה מרוחה החמאה.
יופי של מדינה.
כתוב תגובה ל- והגיע הזמן שנדע.....
הגיע הזמן לחשוף את מקורו של הריח
  כמה שאני מצפה ליום   13/10/03 09:35
כתוב תגובה ל- כמה שאני מצפה ליום
לנחום שחף
  עוד רועד מפחד   13/10/03 03:40
אכן לא תהיה חביתה...כי לאיש אין ביצים...

אבל בננות? יש בשפע...

אחרי הכל המדינה הזו נהפכה לרפובליקת בננות כבר מזמן, רק שלאיש אין ביצים להודות בכך.

וכל השאר לא שמים קצוץ על כלום, או שלא מבינים מה הולך, וחיים מיום ליום ומהיד לפה עד שהגג יתמוטט.
כתוב תגובה ל- עוד רועד מפחד
הנה אני מתחיל - ספריו של יוסי דר
  נחום שחף   13/10/03 08:35
ספר אחד "צדק של פלנגות" פרשת "כיסוי התחת" ובשביל מה יש חברים?

אהרון ברק, שהיה הדומיננטי בועדת כאהן כיסה את התחת של זמיר. זמיר היועץ המשפטי שהיה בישיבות הממשלה שמע התרעות על טבח אפשרי, ושתק. והוא היה האיש שהיה מופקד על הסבירות שבפעולותיה של הממשלה שאישרה את המהלך.
אבל אהרון ברק כיסה על התחת של החבר הטוב והפיל את הפרשה כולה על שרון ועל הדרג הצבאי.

ספר שני "אהרון ברק ומנעמי שלטון החוק"
אהרון ברק בשורה של מעשים מושחתים שהדעת לא מרשה. לקרוא את המסמכים ולא להאמין.

ויוסי דר עו"ד שכתב את הספרים עומד לעזוב את הארץ.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
הילדים של ברק וזמיר עושים מליונים
  מי שיודע   13/10/03 08:47
הילדים של אהרון ברק וזמיר פתחו משרד עו"ד וראה זה פלא ללא נסיון עשו 15 מליון שקל בשנה אחת!
כך מדווח באימייל שהופץ באינטרנט.
והנה הצטרף אל החבורה עו"ד כהן, (החתן של ברק), ובתוך שנה הגיעו ל-75 מליון ש"ח.
משרד עו"ד רגיל שאינו מחובר לנשיא בית המשפט העליון בקושי מגרד אחוז או שנים מהסכום.

הממצאים מבוססים על דוחות מע"מ!!!

על פי עדויות של עורכי דין שעמדו מול המשרד של "הבנים של" אין לך סיכוי מול החבורה. אתה תפסיד גם עם יש לך צילומים ומסמכים מכאן ועד הודעה חדשה.

וזהו רק קצה הקרחון.
ואריק בך יודע יותר.
אריק - לא הגיע הזמן לחשוף?
כתוב תגובה ל- מי שיודע
לקרוא תגובות 1 ו-4 וללמוד
  רמזים של כלום?   13/10/03 09:33
כתוב תגובה ל- רמזים של כלום?
6
יישר כוח לכותב. הרעיון לשדרג
  טילגרם   12/10/03 16:57
את מעמד היועמ"ש באמצעות מינוי שופט עליון - מצביע על גישה רעננה ומקורית הראוייה לבחינה מעמיקה.
עיסקת הטיעון הנזכרת בשולי המאמר מוכיחה פעם נוספת, שכאשר המדינה חותמת על עיסקה - פעמים רבות היא עושה כן כדי להחלץ ממבוכה, ומה שיותר גרוע: להסתיר מעשים נפשעים של פקידי שלטון החוק המתיימרים לפעול מטעמה.
כתוב תגובה ל- טילגרם
7
ומה עם גומא שנותנת שרותי תרגום
  גומא   14/10/03 07:04
לביהמש והבת של ברק
מעורבת לפי פרסום בהעיר
כמו כל דיקטטורה משאבי הציבור משועבדים לרודן
כתוב תגובה ל- גומא
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il