s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
יורם אטינגר
יורם אטינגר
הפקת לקחי 7 באוקטובר מחייבת להימנע ממדיניות של תגובה, הכלה ומתקפות נקודתיות, ולנקוט במלחמת-מנע ומתקפות מערכתיות ולא רק נקודתיות
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"התעללו בעצורים פיזית ונפשית"
מאת: עידן יוסף  |  17/12/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
לא יאומן כי יסופר!
  אהוד פרלסמן   17/12/15 23:51
יש לשים לב לכך שבהודעת השב"כ אין אפילו רמז להכחשת העדויות האלה. עכשיו נראה אם מישהו מחברי הכנסת של הימין יעלה הצעה לסדר היום, או שכולם יפחדו להראות כמי שמזדהים עם שורפי התינוק מדומא, וימלאו פיותיהם מים. אני רוצה לראות את נתניהו, שהוא vאחראי על השב"כ, מגיב על הדברים האלה.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
מותר ע"פ חוק לענות טרוריסטים
  תלמד משהו   18/12/15 09:54
כתוב תגובה ל- תלמד משהו
מותר להתעלל רק ביהודים מהימין
  מקס פאואר   18/12/15 12:46
לו היה מדובר במחבלים פלסטינים ארגוני הטרור של השמאלנים, שמקבלים מימון מהפלסטינים, היו מגישים ערעור לסניף מר"צ=שרץ ירושלים המכונה בית המשפט העליון, ובית המשפט העליון היה מורה לחטיבת שריון לעלות על משרד ראש הממשלה ולבצע הפיכה צבאית, כדי לתמוך במחבלים הפלסטינים. זה מכונה צדק שמאלני בולשוויקי.
כתוב תגובה ל- מקס פאואר
2
ושלו יספרו לנו שהם לא היו
  משה מרמת גן   18/12/15 01:34
חלק חשוב בפרשת רצח רבין.

הם מנצלים את הרצח של רבין, שכאמור היה להם חלק, כדי לבצע עינויים בקטינים ולקבל הבנה של מערכת המשפט שלנו שלא יודעת וכנראה לא רוצה לשמור עלינו כמדינה דמוקרטית באמת.

האמת היא אחת והיום הכל מתגלה, הגיעה הזמן.



כתוב תגובה ל- משה מרמת גן
3
אני מאמין לעצורים ולא לק.ג.ב
  מזועזע   18/12/15 02:44
יש להעמיד את כלל החלאות שם לדין פלילי בינלאומי ולמות איתם את הדין עד תום. כועס על נתניהו שמאפשר את הפשעים הללו, מקווה שהלילה יסבול מעט בניתוח שעובר וירגיש מה אחרי מרגישים, ואני לא מאמין שאני כותב את זה כליכודניק.
כתוב תגובה ל- מזועזע
4
מחל(ק)ה יהודית - מי צריך ?
  רוני מכפר שלם   18/12/15 03:45
את הטרור הערבי הנמשך 100 שנה הם מכנים בשלל כינויים יצירתיים כגון : מפגע בודד או אינתיפאדה או גל חולף , בצד היהודי היו מקרים בודדים על פני עשרות שנים ובכל זאת הם יוצרים משוואה כאילו קיים טרור יהודי או קבוצות שזהו עיסוקן . את ציירי הגרפיטי הם מכניסים למשוואה כאילו ערפו ראשי תינוקות פלסטינים , מוכנים להגדירם כטרוריסטים . מישהו כאן פועל להכתים ציבורים שלמים על מעשים מינוריים שאין בהם נזק ממשי אלא יותר תיסכול כנגד אוזלת יד של השלטון מול מבול של הפרות סדר ידויי אבנים סכינאות פיגועי דריסה וכדו' . המחלקה היהודית בשב"כ לא הוכיחה לציבור כי יש בה צורך ממשי . היא מפריחה האשמות מדומות ומאדירה את הצורך בקיומה ללא שום קבלה בשטח . היה עדיף להשקיע תקציבים ומאמצים במקומות מועילים יותר .
כתוב תגובה ל- רוני מכפר שלם
כל מילה אמיתית...רק שתדע
  עזרא.כ.   18/12/15 09:00
שזה קומץ,קטן בשב"כ שלא עושה את עבודתו במקצועיות...קומץ שמוציא שם רע מאוד לכל המוכשרים שעובדים מסביב לשעון וזמן שאינו קיים שבזכותם נשים וגברים יחד אנחנו חייבים להם את חיינו..נכון שאותם חוקרים אומללים ולא מוצלחים פגעו בילדים והרסו להם את החיים הכול רק כדי "להצדיק" את עבודתם מה יצא להם מזה... ש ע ר ו ר י ה ...הם יטופלו בדין משמעתי חריף ביותר ב ד ו ק!!!!
כתוב תגובה ל- עזרא.כ.
אבישי רביב כמשל
  כרכשת   18/12/15 15:04
הסית הדיח חימם ויצר פרובוקציות ההרגשה שלי שכאן המקרה דומה והדרדר - יצא משליטת המפעילים החץ נתקע כעת מסמנים המטרה
כתוב תגובה ל- כרכשת
5
מיכאל איתן בתגובה:"יש לי עדויו
  קורןנאוה טבריה   18/12/15 04:06
עדויות לכך, שפרקליטות המדינה אישרה מראש פעולות של אבישי רביב, שהיו עלולות לפגוע באנשים על לא עוול בכפם ולסכן אותם.. עדנה ארבל ועמי איילון עזרו זה לזה להסתיר את האמת"!! (ידיעות אחרונות, 2/10/98)!! 'שומרי הסף' הלשעברים לא ינוחו עד ש'יוכיחו' לנו שיש 'טרור יהודי'= שמישהו יפסיק את הפשעים הללו נגד יהודים חפים מפשע!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
6
האלוף מאיר זורע ז"ל:"השב"כ הור
  קורןנאוה טבריה   18/12/15 05:31
הורס את המדינה"!! ('דמי אחיך', מיכאל רז)!! אם המדינה שלי בחרה בראש שב"כ חובש כיפה- כדי להמשיך ולהתעלל בשנואי נפשם, המתנחלים, ולהעליל עליהם עלילות סרק סרק= שיפטרו אותו לאלתר!! מאתמול אינני ישנה והלב שלי בוכה- נוכח מסע צלב הסיזון שלא נגמר נגד יהודים וילדים חפים מפשע!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
שלטון זר, נקודה!
  נתין מדמנת ישראל   18/12/15 21:37
כתוב תגובה ל- נתין מדמנת ישראל
7
מזימת ה "החיסול של נערי הגבעות
  דה לה פניה   18/12/15 07:00
מי שמכיר את המיקום והממצאים בכפר דומא מבין שאין סיכוי שאלו יהודים כי יהודים לא מתאבדים פושעי "השב"כ" של המחלקה ה "יהודית" מהגרועים שבאיבינו בכל הזמנים ו שלטון המיתיונים נותן להם גיבוי לחיסול היהודים עם הפאות והכיפות הגדולות על לא עוול בכפם רק משום חזותם ודרך התורה שהם הולכים בה שלא מפחדים מהאויב הערבי לכן רוצים לחסלם .
כתוב תגובה ל- דה לה פניה
8
הצעת חוק ברוח המדינה היהודית
  א.   18/12/15 07:18
נוסח החוק: בכל מקום בו נאמר בחוק "אדם" תוחלף המילה ל"יהודי". הסבר: אם זו מדינה יהודית אז אזרחיה הם יהודים והמדינה דואגת רק להם. אין למדינה יהודית שום עניין בגויים ובעלי-חיים אחרים. כל מי שאינו מקובל על מפלגות הקואליציה ייחשב כ"לא יהודי" ויאבד את זכויותיו הקניניות (רכושו יוחרם) והאישיות (נישואיו יבוטלו ובניו יהיו ממזרים). די לסמולנות הצמחונית!
כתוב תגובה ל- א.
9
לא יאומן.....כנסו
  טלית   18/12/15 08:23
השב"כ- קניתי כל ספר שקשור למוסד ולשב"כ.פריקית של ספרי ביון.... אני בהלם המומה ולא מעכלת שכך מתעללים בילדים.זה סוג התעללויות שקראתי עליהם בספרים בחטופים ישראלים בכלא המצרי...הסורי וכו'.... יהודים נגד יהודים?יהודים נגד קטינים. אני קוראת מיד לחקור את המתעללים.לא יתכן שדבר כזה קורה במדינת ישראל. אני מהציונות הדתית.מעריצה של מדינת ישראל הדמוקרטית.מתפארת בכל עת במדינה שלי ונלחמת בכל דיון על כך שאין טובה ומוסרית יוצר ממדינתנו אני כואבת.פשןט כואבת באמת את מה שאני שומעת.מידל מצער מאוד.אני מתחננת בפני המדינה לקום ולעשות משהו כנגד השב"כ. אל תהרסו לנו את הילדים.אינני יודעת אם הם חפים מפשע או לא אבל אל תהרסו את נפשם.כי מעבר לחשד אין שום הוכחות.ואנו לא רוצים את הנערים הללו שיגדלו להיות גברים שבורים,אבות משפחה פוסט טראומתים. השב"כ השתגע לגמרי.אין לו תשובות מי עשה זאת אז מנסה לחלץ הודאה כמו במשטרים אפלים.לא יאומן....לאיזו שפלות הגענו.שלא תעזו לגעת בנערים הללו עוד.אפשר לחקור וצריך אך לא בעינויים.בבקשה.ליבי ליבי על הצער שאתם עושים להם.ליבי עם האמהות שלהן.תתביישו לכם שרות בטחון.איך אני יכולה להיות בטוחה במדינתי שאני שומעת שכך היחס לנחקר.בושה וחרפה למדינה.הורידו הדגל!
כתוב תגובה ל- טלית
שן תחת שן.בעיטות באשכים תחת
  עין תחת עין   18/12/15 21:43
בעיטות באשכים. 5 יממות ללא שינה, תחת יממה אחת ללא שינה. ואת כל זה לעשות לילדים של פושעי ה-ק.ג.ב.ולהם עצמם. "הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון"...פחחחחח
כתוב תגובה ל- עין תחת עין
10
יידע לו ראש הממשלה וראשי
  כמו היחס לפולרד   18/12/15 08:25
ה-ש.ב. ושר הבטחון - שבציבור יש זעם עצור ואדיר כנגד ההתנהגות הזו לשלושת העצורים. יש תחושה עזה אצל האזרחים שהם שעיר לעזאזל, מנסים לשבור אותם ולגרום להם להודות במה שלא עשו. הם חוליה חלשה וקל להטפל אליהם משום שאין להם הגיבוי של התקשורת והשמאל. והתקשורת מחרישה ולא מעלה נושא זה לאג'נדה שלה. האין זה מזכיר לנו את יחס הרשע של האמריקנים לפולארד, שגם כששחררו אותו הוא נעדר זכויות אנוש? ובכן, הציבור דורש מראש הממשלה ומן הממונים על זועה זו לחדול מכך.
כתוב תגובה ל- כמו היחס לפולרד
אם יש אנשים כמו דיסקין בשב"כ,,
  מ.אלקרייאף   18/12/15 21:31
אם יש אנשים כמו דיסקין וכמו כמעט כל ראשי השב"כ לשעבר.. שמתברר שהם שמאלנים אוהבי ערבים ושונאי יהודים..אין פלא שהם יעונו ויפוררו את נפשם ואת גופם של החשודים השנואים עליהם בשנאה תהומית.עד שיודו בפשעים שלא עשו..הנה הוכחה שיש במדינתינו שתולים סמויים שהשאיר דיסקין אחריו.. שנאת השמאלנים בשב"כ לפעילי ימין..גרועה יותר מכל משטר סטאליניסטי..כפי שפועלים היום נגד השתולים השקופים...אנו חייבים לפעול נגד השתולים הסמויים בשב"כ.....
כתוב תגובה ל- מ.אלקרייאף
להזכירך מר אלקרייאף שהיום
  אל: מ. אלקרייאף   18/12/15 22:31
ראש הש"ב הינו יורם כהן, אדם דתי וימני. זה כבר לא דיסקין. כיצד קורה שבזמנו קיימים במחלקה העברית בריונים כאלה המתעללים בקטינים התעללות אכזרית?
כתוב תגובה ל- אל: מ. אלקרייאף
אין להם גיבוי גם של רבנים ו
  רותי איזיקוביץ   19/12/15 00:13
ראשי ציבור שלהם, אין להם גב גם מצד רוב המתנחלים שלא יצאו לרחובות, לא מצד חברי כנסת שלהם, לא מצד אנשי רוח שלהם ולא שלהם, לא מצד המועצה לשלום הילד ועוד ועוד. לא היה אפילו אמיל זולא אחד שייצא למלחמה על שלומם. אילו הייתי נער עצור, הייתי בוכה על זה מרוב אכזבה, אחרי הבכי על התעללות מנוולי השב"כ. אבל גם כשאינני נער גבעות אני מאוכזבת מכל אלה, גם אם מבינה שהצלחת השב"כ בהכפשת ציבור זה אחרי רצח רבין, היא שגורמת לו להשתתק.
כתוב תגובה ל- רותי איזיקוביץ
באמת, תמוהה מאד השתיקה של
  שתיקה רועמת   19/12/15 06:23
כל הנזזכרים בתגובה של רותי. מדוע הם מחרישים? הרי עצם השתיקה של הש"ב מעידה שיש כאן אכזריות כלפי העצורים. הם ל-א הכחישו! שלושה שבועות של עינויים! מדוע זרועות הימין השונות אינן זועקות ומקימות רעש אדיר שייפסק המחול הזדוני הזה כלפי שלושת הנערים? והכי מטריד שראש השב"כ הינו אדם דתי ואיש ימין, והוא נתן ידו להתעללות זו. ומנצח מעל כולם הוא שר הבטחון ה"מפואר" שלנו.
כתוב תגובה ל- שתיקה רועמת
11
ביבי השר הממונה על השב"כ
  ביבי הבייתה   18/12/15 09:21
כתוב תגובה ל- ביבי הבייתה
12
מזכיר לי את העינויים בסוריה
  כוכי   18/12/15 09:34
כתוב תגובה ל- כוכי
13
זה מצחיק מה שהם אומרים
  עובדיה343   18/12/15 09:51
בדיוק התוכן של הביטוי שלקחו.....ואני שתקתי.... שעשו את זה לעצורים פלסטינאים אז הימין שתק ותמך בכך עכשיו עושים את זה להם.
כתוב תגובה ל- עובדיה343
14
חקירות דומא=קו 300
  אכזר מכל השמאל   18/12/15 10:31
זה מזכיר לי את פרשת אוטובוס קו 300.שקרתה בחודש אפריל,שנת 1984. חפשו בגוגל.###נראה לי שבפרשת כפר דומא,השב"כ ירד מהפסים.ישנם לחצים אדירים מלמעלה,וזה גורם לחוקרים להיות רעים במיוחד.###שוב אנחנו רואים.---אכזר מכל השמאל.----מול ימנים ומתנחלים,הם שוכחים את כל הזכויות,ומתעללים חופשי.###כמה מהנחקרים האומללים האלה,יהפכו לנכים נפשית כתוצאה מההתעללות הזאת.חכו לתביעות במיליונים!### השב"כ קבלו טיפ-הרצח בדומא,זה לא יהודים.זה מישהו ערבי/ה מהכפר שלהם.ולכן לעולם לא תפענחו את הרצח,כל זמן שאתם נעולים על יהודים.כי זה לא יהודי/ה.
כתוב תגובה ל- אכזר מכל השמאל
15
סוף המדינה !
  יינגלע   18/12/15 11:24
יקירי- מלבד הזעזוע הנורא על עינוי סדיסטי של קטינים ובגירים- תתחילו להפנים -המדינה הינה סוף גלותינו- לא התחלת גלותנו ! למי שצריך שכנוע ,קבל תזכורת מהחלטת הרופאים מַשהו- להקדים הצלת מחבל לפצוע יהודי או חייל ! המדינה ר-ק-ו-ב-ה !! העניים נהיים יותר עניים והעשירים יותר עשירים ,במקרים רבים על חשבונם -ראה פר' הבטוחים הסעודיים ! רבותי -לענ"ד הקטנה- הקב"ה רוצה ,שנתחיל להרים עיניים אליו, כי בדרך הטבע, אנחנו בסכנה נוראה מכל הכיוונים ! וחייב להיות כך ,כדי ,שכמה , שיותר יהודים ייזכו בקרוב למשיח !
כתוב תגובה ל- יינגלע
תיקון- סוף גלותנו. לא-
  יינגלע   18/12/15 12:02
תחילת גאולתנו
כתוב תגובה ל- יינגלע
16
להקים וועדת חקירה
  עיניים פקוחות   18/12/15 12:50
וועדת חקירה על מה שהשב"כ עשה לילדים הללו.גם בשב"כ וגם בפרקליטות שכחו מי האויב, ואני לא מצדיק את המקרה בדומא אבל אף אחד לא יכול להגיד בוודאות שהיו אלה יהודים, למעשה אני בטוח שאלה לא יהודים . לבוא לזרוק אבן מזוהמת ואח"כ לצייר מסביבה מטרה זה מפלטם של אנשים וחוקרים עצלנים שאיבדו את הצפון המוסרי שלהם.בואו לא נשכח שיש לנו גם עבר הסטורי קרוב של קאפויים מבני עמנו. מישהו פה השתגע וצריך לשלם על כך כולל ביבי הסר אונים הזה. בבחירות הבאות אצביע למפלגה הכי ימנית שתהיה כדי להבטיח שהמחלקה היהודית והגישה שלה ייעלמו מתוך השב"כ ומתוך מערכת המשפט הרקובה שלנו.
כתוב תגובה ל- עיניים פקוחות
17
מדוע אתם לא מפרסמים תגובות ?
  עיניים פקוחות   18/12/15 13:10
מסננים את התגובות.
כתוב תגובה ל- עיניים פקוחות
18
ערבים שרפו את הבית !
  עשו גם לשאר הבתים   20/12/15 18:18
בוודאות הערבים שרפו את הבית בדומא כמו שעשו זאת לבתים נוספים בדומא עקב ריבים בין משפחות ! השב"כ עלוב הנפש קיבל גב משר הביטחון הנאלח שהחליט כי יהודים עשו זאת וכמובן עדיף מתנחלים שנואי נפשו .. כמה קל לשנוא מתנחלים ועוד יותר נערי גבעות, הם תמיד מקבלים גב לשנאה הזו מהתשקורת העלובה ! הנבלות שמתעללים בנערים יקבלו משמיים את עונשם ! אלוהים היקר חוס על נפשם של נערים אלו שיהיו חזקים בבקשה !
כתוב תגובה ל- עשו גם לשאר הבתים
כמעט אין ספק בכך ששריפת
  הטלת האשמה   20/12/15 19:54
שלושת הבתים בדומא היתה מלחמת חמולות בינם לבין עצמם. אך הקטע המכוער בפרשה זו, שהשורפים עצמם מחרישים ונוח להם שהאשמה תוטל על היהודים. כמה שהערבי האכזר חסר הגינות ויושר. בודאי גם כל הכפר יודע מי שרף וגם מחמוד עבאס יודע. והם כולם מתממים ומבקשים להכשיל את היהודי בעיני העולם ולהציגו כרוצח שפל. נקלים ומושחתים.
כתוב תגובה ל- הטלת האשמה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il