s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל חקק
הרצל חקק
נאבק למען ספרות שביסודה ערכים אנושיים    זכה בפרסים רבים על הישגיו הספרותיים: פרס ראש הממשלה, פרס ברנר, עיטור ההתאחדות הבינלאומית לספרות נוער בברלין, פרס רוטרי ועוד
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
דן מרגלית
דן מרגלית
אין עתה צורך בהתלהטות היצרים, בפאטה-מורגנה כאילו עוד מכה אחת ו"זבנג וגמרנו", והניצחון המוחלט בידינו    יותר מכל יש לישראל אינטרס אסטרטגי לבנות נדבך נוסף לברית ההגנה ההולכת ונרקמת בי...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
גם בשעתה היפה של ישראל, כאשר העולם מוחא לה כפיים והתעשיות הביטחוניות הישראליות זוקפות קומה לנוכח ההצלחות הטכנולוגיות ללא אח ורע, יש בקרבנו כאלה המתעקשים "להשבית שמחות" ולגמד את ממד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"ישראל גרמה לנו יותר נזק מתועלת עם העולם הערבי"
מאת: גל ברגר  |  02/01/2004
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
and what are they saying today?
  vpog   2/01/04 16:44
if those things were said 28 years ago ,it makes me think that some other "american public officials"said the same and worse ever since .
we have no one but ourselfs and the hell with everyone else !!
כתוב תגובה ל- vpog
2
נוכלים מטופשים שלא חושבים על המחר
  משקיף   2/01/04 16:50
בעל משפחה שאינו רוצה להרוס את משפחתו, ויחד עם זה מתכונן לבגוד באשתו, חייב לזכור שאי אפשר להסתיר דברים לעולם..

כי כמו שהריון אפשר להחביא רק לזמן מה וזה יוצא לבסוף, גם נוכלים פוליטיים צריכים לזכור שדברים שהם אומרים עלולים לגלוש החוצה ביום מן הימים וזה מה שאנו רואים כאן.


ישראל, ובעיקר מפאי השלטת של אז יכולים להכחיש זאת, אבל הקיסינג'ר הזה עשה לגולדה ודיין מה שקלינטון עשה לאחרונה לאהוד ברק כשהזמין אותו לקמפ דייויד וכופף את זרועו כדי לסחוט ממנו מה שישראל לא יכולה לתת.


הקיסינג'ר הזה זימן אליו אל גולדה ודיין ונפנף לשני הרעבים הללו במזון שהם כה מיחלים לו, ב ""שלום"" עם מדינה ערבית.


לבטח הוא עשה את אותו הדבר עם אנוואר סאדאת אם כי אנו לא יודעים מה אמר והבטיח לסאדאת כמו שעכשיו אנו יודעים את הדברים האנטישמיים שהיהודי הזה אמר אז לשר החוץ העיראקי.

תוצאת פעילותו של קיסינג'ר אז, בהתאם לכל השמועות """הלא נכונות""" וה""בלתי מאושרות"" היתה בואו של סאדאת לישראל, והשלום הקפוא שיש לנו עתה עם אויב עצום כמו מצרים שארה'ב מחמשת בכל כוחה ובמיטב נשקה..


וכרגיל, לא החכמה שלנו היא שמצילה אותנו אלא טפשותם של אויבינו, או הגורל שאין לנו הסבר לו, והנה האיסלם המטורף החליט שעכשיו זה הזמן לצאת למלחמה נגד המערב ואמריקה בראשו, ויזמו את ה 9/11

השאר זה היסטוריה שעכשיו ממש מתגלגלת
לה לפתחו של העולם.

לדאבון לבם, פוליטיקאים כמו קיסינג'ר וכל הממסד האמריקאי, עכשיו מוצאים את עצמם בסירה אחת עם ישראל בין אם הם אוהבים אותנו או לא.

ואם הם אתנו באותה סירה אז אינם יכולים לזלזל בנו כמו הזלזול של הפוליטיקאי הזה שעכשיו הוסרה ממנו המסיכה. קשה להניח שקיסינג'ר מאושר ממה שעשו לו עכשיו הערבים שהורידו מעליו את המסיכה האנטישמית, אבל כשהולכים לישון עם הנחש לא צריך להתפלא אם הוא נושך אותך.

אני מקוה שהקהילה היהודית בארה'ב תחדל להזמין אותו להרצאות שבהן הוא גובה, כך אומרים, חמשים אלף דולר לחצי שעה של פטפוטי הבל שעבר עליהם הכלח.

כתוב תגובה ל- משקיף
3
יצא המרצע מן השק FUCKEN JEWBAG
  יובב   2/01/04 16:55
יהודון בזוי ושמו הנרי קיסינג'ר היה מוכן למכור אפילו את האמא שלו עבור הכבוד מהפריץ. אני מקווה שהוא יגיע לגהינום.
כתוב תגובה ל- יובב
4
קסינג'ר יהודי == שמאלני
  אמנון לוי   2/01/04 17:09
בינו לבין השמאלנים אין שום הבדל..הוא אמר את אשר חשב שיהיה עתיד המדינה..אך..השמאל מנסה לבצע זאת בפועל..ישמור אותנו אלוהים מכאלה אוהבי ישראל..מהשמאל ומאוהבינו השונים....
אמנון לוי
כתוב תגובה ל- אמנון לוי
לא בדיוק
  עפרר   2/01/04 17:33
הוא לא ישראלי. הוא אמריקאי. הוא היה שר חוץ בממשל אמריקאי ימני של ניקסון ופורד. הוא תמך במשטרים פאשיסטיים בדרום אמריקה שנלחמו במורדים קומוניסטים וטבחו בהם בעשרות אלפים. על זה עד היום השמאל הבינלאומי רוצה להעמיד אותו לדין כ"פושע מלחמה". במקרה המתואר הוא פעל לקדם את מה שראה כאינטרסים אמריקאים, אפילו אם זה היה על חשבון ישראל. האם לדעתך יהודי אמריקאי נאמנותו נתונה לישראל או למדינתו ארה"ב?
כתוב תגובה ל- עפרר
שלום לך עופר.
  אמנון לוי   2/01/04 17:41
אני יודע שקיסינג'ר היה יהודי אמרקאי בשרות האמרקאים..תודה לך...אני סה"כ בן 47 והייתי בתקופת כהונתו של היהודי הנ"ל...עשיתי השוואה ישירה בינו לבין השמאל הישראלי,יש בניהם דמיון מדהים,,גם אלו וגם הוא לא כל כך מחבבים אותנו ואת א"י......אכן כן,אני חושב שכיהודי הוא צריך להיות נאמן לא פחות לא"י ולמורשת היהודית...משם הוא צמח "השמאלני עוכר ישראל " הקטן הזה...
אמנון לוי
כתוב תגובה ל- אמנון לוי
הימין הישראלי=מנחם בגין=בוש ובייקר
  שמאלני עוכר ישראל   2/01/04 18:03
הימנונים הם אלו שתמיד ניכנעו ללחץ אמריקאי לסגת מא"י מאז ומעולם:
בגין וקמפ-דיויד(הסכם הכניעה וההתרפסות של ישראל בפני מצרים)
שמיר וועידת מדריד(מדינת ישראל ונציגי אש"ף סביב אותו שולחן דיונים)
נתניהו וביקור קלינטון בעזה ואחרון חביב אריק שרון שהוא לא יותר מיו"ר סניף המפלגה הרפובליקנית בישראל!
כתוב תגובה ל- שמאלני עוכר ישראל
מאוד לא מדוייק
  פנחס   2/01/04 19:00
במדריד ישבו האשפיסטים כחלק מן המשלחת הירדנית.
וכל השיחות במדריד הסתכמו בויכוחים על איך ישבו מסביב לשולחן ומה יהיה סדר היום.
כלאמר רק אחרי עשר שנות דיונים היו מתחילים לדבר תכלית. וכמובן ועידת מדריד התפרקה עוד הרבה קודם.
כתוב תגובה ל- פנחס
לשמאלני עוכר ישראל, מס' 4
  a123   2/01/04 22:34
איך אני אוהבת לקרוא את ההתהלמויות שלכם. איך אני אוהבת כשאתם מכופפים את ההיסטוריה כדי שתתאים לספורים שלכם.
"הימנונים הם אלו שתמיד ניכנעו ללחץ אמריקאי לסגת מא"י מאז ומעולם", וכאן בא פרוט לתפארת מדינת ישראל. אבל מה קרה לפני 77'? היה פעם אחד, בן גוריון, שהחזיר את סיני בלחץ אמריקאי. ואח"כ היתה אחת גולדה, שגם היא החזירה את סיני (למעשה זה כבר היה רבין שהחזיר). כולם מפא"יניקים למהדרין, שמאל שבשמאל!
וכשהחזרנו את סיני בשנות ה-70', החזרנו את שדות הנפט של אבו רודז, שיכלו להכניס אותנו בכבוד למועדון אופ"ק של מוכרי הנפט. אבל החזרנו. זו בטח היתה מזימה ימנונית שפלה, רק שלא ידענו על זה.
כתוב תגובה ל- a123
לעופר. מדוע לדעתך עדיפים קומניסטים
  פנחס   2/01/04 19:03
על פשיסטים
כתוב תגובה ל- פנחס
אמנון לוי
  מהנגב   2/01/04 19:06
אמנון לוי הוא אדם מסוכן לא פחות מיגאל עמיר. בעיניו כל מי שאינו חושב כמוהו נחשב ל"שונא ישראל" כאשר לאמיתו של דבר כל הצרות של מדינת ישראל באות מהתיפוסים שכמותו
כתוב תגובה ל- מהנגב
טיפוסים ב'טית'.
  xyz   3/01/04 11:03
כתוב תגובה ל- xyz
5
קיסינג'ר - מלחך פנכה מדופלם.
  מאסתי בכם   2/01/04 17:28
כתוב תגובה ל- מאסתי בכם
6
קיסינגר יהודי חם אוהב ישראל.
  אל תלכו שולל   2/01/04 17:31
כתוב תגובה ל- אל תלכו שולל
אוהב ישראל כמו ביילין:אוהב עצמו עד
  האמת   2/01/04 20:52
כדי דריכה על גוויות
כתוב תגובה ל- האמת
קיסינג'ר ה"חם", למס' 6
  a123   2/01/04 22:36
כן, היום הוא "יהודי גאה" והוא נורא מתגאה בנו. וגם מיעץ לנו כל הזמן מה לא לתת ומה לא לעשות. אבל זה לא היה כך בשנות ה-70', והוא עזר לנו להגיע למצב שבו אנו היום. הוא היה דיפלומט אמריקאי, ועשה מה שעשה לטובת ארה"ב. אולי אי אפשר לבוא אליו בטענות, אבל לא צריך להתפעל מה"יהודיות" שלו.
כתוב תגובה ל- a123
בשנת 1983 תכנן קיסינג'ר,יחד עם סאדת
  השפוי מן ההר   3/01/04 08:52
את מלחמת יום כיפור,בהסכמה בשתיקה של גולדה.סאדאת הזמין את אסאד,בלי ליידע את השניים.קיסינג'ר כעס והתוצאה ידועה.
כתוב תגובה ל- השפוי מן ההר
1973 לא 1983
  תיקון   3/01/04 13:56
כתוב תגובה ל- תיקון
7
אם אין אני לי,מי לי
  אורי המיואש   2/01/04 17:35
כתוב תגובה ל- אורי המיואש
8
ה"מומחה לאסטרטגיה" קיסינג'ר
  נ.מ.   2/01/04 17:42
הכתבה אינה מפתיעה.
הרי כבר מזמן ידוע כי מלחמת יוה"כ נוצלה על ידו כדי להתקרב למצריים של סאדאת.
פוליטיקאי קטן וציני שאין לו בעיה לשלם (הרבה) בדם של יהודים בשביל לקדם אג'נדה פוליטית מפוקפקת.
זה שהוא יהודי לא הופך אותו לידיד ישראל!
כתוב תגובה ל- נ.מ.
9
מה חדש? הוא התנגד גם לרכבת האוירית
  במלחמת יום כיפור!   2/01/04 17:46
מה חדש? הוא התנגד גם לרכבת האוירית במלחמת יום כיפור! היה ונשאר עוכר ישראל. אז בפעם הבאה שלאמריקאים יש נציג יהודי, תהיו יותר חשדניים ופחות נאיבים.
דוגמאות נוספות, זאקהיים שסגר לנו את פרוייקט הלביא, דן קארצ'ר החצוף שמתערב בעניינינו הפנימיים, ועוד.
כתוב תגובה ל- במלחמת יום כיפור!
10
תומך נלהב בביילין מה עוד יהודון
  מה חדש   2/01/04 18:01
ששכח מאפה ולאן אנו נגיע
כתוב תגובה ל- מה חדש
11
קיסנג'ר דיפלומט מבריק וחכם
  דיפני   2/01/04 18:17
הוא צודק בכל מה שאמר על מגמת ההתפשטות של ישראל. ישראל לא רק הזיקה לארה"ב היא הזיקה גם לעצמה. מי שחולה במחלת "שטחים" סופו שיאושפז בבית חולים.
כתוב תגובה ל- דיפני
לדיפני, מס' 14
  a123   2/01/04 22:40

מי שחולה במחלת "שטחים" סופו שיאושפז בבית חולים, ומי שחולה בשנאה עצמית, מצדיק את אויביו ושונא את אחיו סופו שישחה בים. אז תתחיל להתאמן מחיפה לכוון קפריסין. ואם תטבע אף אחד לא יצטער יותר מדי. גם לא קיסינג'ר, המבריק והחכם.
כתוב תגובה ל- a123
kisinger
  shlomoisrael   3/01/04 08:22
well said a123
כתוב תגובה ל- shlomoisrael
12
urnidiotnotme@yahoo
  Pini,...,.,.,,.,.,.,   2/01/04 18:17

Two (2) things about this Jew Boy Kissinger:
1) Yes, it was extremely frustrating to be in a position to finish off the 3RD Egyption Army in 73. But, thanx to this Jew Boy, we were forced to helplessly watch from only 100 meters from us, as that circled army being re- supplied !!!
2) Anti-Semitism will grow in leaps and bounds once this Drek departs this earth. Why? who do you think WAS DEEP THROAT that caused the demise of Nixon back in 74????

The day of recoking in the States is coming. Jew-Haters will be getting their biggest argument and justification for Anti-Samitism since the crusifiction of Christ. Remember, the basterd is pushig 90!
Wait and see
כתוב תגובה ל- Pini,...,.,.,,.,.,.,
the new world order
  tawelie wonagethai   3/01/04 11:26
kisinger is the father of all "new world order"marxizem(please read the new american" magazin."
כתוב תגובה ל- tawelie wonagethai
13
מעניין מה חושב עלינו פאוול...?!
  יבגני   2/01/04 18:20
באמת מעניין... רק שלא צריך לחכות 30 שנה כדי שזה יפורסם!
ישראל חייבת להתחיל בתהליך התנתקות הדרגתי מארה"ב ולהפוך למדינה עצמאית באמת. יש לנו כבר כמעט 6 מיליון יהודים פה (אנחנו כבר לא "אומה של 3 מיליון"), יש לנו תעשיה צבאית משלנו (טנק 'מרכבה', רובה 'תבור', וכדאי גם להחזיר לייצור את מטוס 'לביא' (שייצורו הופסק כתוצאה מלחץ אמריקני בכדי שנמשיך לקנות את המטוסים האמריקנים). כדאי גם לזכור שיש לנו כמה דברים "נחמדים" שלא מצאו אצל סדאם, וגם הרבה יותר, כך שבהחלט נוכל להסתדר ללא ארה"ב בעימות שלנו מול העולם הערבי בפרט והאיסלאמי בכלל.
אם ארה"ב תרצה להשתתף ולעזור - בבקשה - אבל אם לא - לא נורא!
אם אתם שואלים מאיפה יבוא הכסף (אנחנו במיתון...) אז אני יכול להזכיר לכם עובדה מעניינת: 8% מהשכר של כל אחד מאיתנו הולך למימונם של הערבים והחרדים. מה אם כל הכסף הזה יופנה למטרות נכונות?! ומה עם הועדים הגדולים של המונופולים הפוגעים בכלכלה הישראלית ומפריעים לה להתפתח? יש הרבה מאוד כסף שאפשר להוציא מפירוק ההסתדרות!
ואפשר גם לייעל את משרדי הממשלה השונים, להקטין את מספר חברי הפרלמנט שלנו ל- 100 וכו'... בהחלט יש איפה לקצץ, ו"פיתאום" יופיע המון כסף!
במקרה כזה ממש לא נצטרך להשתמש בסם הממכר והמזיק הנקרא "הסיוע האמריקני", ונוכל לפתור את הבעיה הפלסטינית בדרך שאנחנו נבחר - סיפוח השטחים והענקת מעמד "נתין" לפלסטינים (וגם לרוב ערביי ישראל) וטרנספר הדרגתי שלהם. נוכל גם "לטפל" בסוריה ובחיזבאללה בדרך שנרצה, ואז כל הדרכים יהיו פתוחות לפנינו!
צריך רק אומץ של מנהיג צעיר כדי לבצע את כל זה. תחשבו על זה כשתצביעו בבחירות הבאות...
כתוב תגובה ל- יבגני
14
תחשבו מה יקרה אם פעם יהיה נשיא...
  שמור אותנו מ"ידידנו"   2/01/04 18:22
אמריקאי ממוצא יהודי או סגן נשיא (ג'ו אצל אל גור)...

אלוהים ישמור !
כתוב תגובה ל- שמור אותנו מ"ידידנו"
ג'ו ליברמן - למס' 17
  a123   2/01/04 22:47
דווקא ג'ו בסדר" כשזה מגיע לעניני מדינת ישראל הוא נץ שבנצים. הוא שמאלני דמוקרט, כמו רב היהודים בארה"ב, אבל בהחלט קרן אור באפלה בהשואה לרבים מהם. הצרה היא שאנחנו לא יכולים לסמוך על קו מפלגתי, מפני שאפילו על בוש, שהוא מהימין, אי אפשר לסמוך: הוא, יש לו "חזון" (שיכנס הרוח בחזון העצמות היבשות שלו), וגם הוא, אפילו שהוא רפובליקאי, לא נותן לעובדות לבלבל לו את המח עם המציאות.
אבל מה לנו כי נלין על האמריקאים כשאנחנו בעצמנו עושים את רב עבודת ההשמדה העצמית לבד?
כתוב תגובה ל- a123
ייבגני,אתה גבר,אתה תותח,נאה דרשת
  Wודי ירושליM   3/01/04 11:49
כתוב תגובה ל- Wודי ירושליM
15
עכשו רואים איזה"מעוף" היה לקיסינגר
  יהודה דרורי   2/01/04 18:34
היה לי פרופסור בארה"ב שדיבר רעות על קיסינגר ואנשים נטו לומר שהוא אנטישמי. הפרופסור הזה צדק, הוא טען שאמנם קיסינגר הינו מדינאי מאד פרגמטי ורואה את הדברים נכונה אבל הוא חסר מעוף לגבי התפתחויות עתידיות.(למעשה הוא אמר זאת בצורה מאד חריפה..). גם אצלנו בשלטון זיהו את הבעייה הזו, אבל, ראו בקיסינגר את הרע במיעוטו ולא אחד שצריך להפטר ממנו--וזאת אוכל לומר לבטח מהיותי קשור באמצע שנות השבעים לקובעי ההחלטות במדינה. בכלל,"אגדת קיסינגר" היא בלון מנופח יותר מידי.הוא לא חזה את המהפכים בעירק ובאירן, לא ראה את ישראל המתחזקת ואפילו לא צפה את התמוטטות המשטרים הקומוניסטים (שטח מומחיות ספציפי שלו..)
כתוב תגובה ל- יהודה דרורי
16
גם אמריקאים אמרו שהוא מאקוויאליסטי
  פנחס   2/01/04 18:54
כתוב תגובה ל- פנחס
17
מחירת יהודים ע"י יהודים לא חדש
  zoroy   2/01/04 19:15
גם היום כשיהודי בעל עמדה(ראה פוליטיקאיים שלנו ,ביילין ושות. אנשי אקדמיה ואומנות)מתחנף לגביר גוי,הוא יודע ממש גנטית שמחירת אחיו תבורך.קיסינגר לא שונה.כך לטובת הנרצחים
בשואה פעלו מנהיגי יהודות ארה"ב למעשה כלום.קיסינגר בן מהגרים גרמניים מוכיח את מורשתו, הם ראו את עצמם קודם כל גרמנים ,גרמנים בעלי דת יהודית.ולא כעם נפרד! היטלר הסביר להם את טעותם.למרות זאת כשחלקם הועבר לגטו ורשה הם ראו את עצמם נעלים מיהודי פולין,ולא "התבוללו"
אתם.
כתוב תגובה ל- zoroy
18
מדינאי או חוזה עתידות
  נעמי סמוטריץ   2/01/04 19:31
יהדותו של קיסינג'ר, בעיני, אינה רלוונטית לנושא. הדברים נאמרו בתקופה בה התחרות על השפעה באיזורים השונים בעולם, הייתה בין ברית המועצות וארצות הברית. השיחה התקיימה ב-1975 עם תחזית ל-15 שנה , קרי עד 1990. עם התפוררות ברית המועצות, ארצות הברית נשארה יחידה בזירה, לפחות מבחינת מבחינת ממשלים מוכרים.עלינו לבדוק מה מערכת היחסים שלנו עם ארצות הברית מ-1990 עד היום, באיזו מידה ההחלטות הנוגעות לנו, המתקבלות בוושינגטון עשויות או עלולות להשפיע על קיומנו כמדינה "עצמאית", באזור בו איננו רצויים
כתוב תגובה ל- נעמי סמוטריץ
יהדותו של קיסינג'ר - למס'24
  a123   2/01/04 22:59
יהדותו של קיסינג'ר מאד רלוונטית לנושא. אילו לא היה יהודי לא היינו מתרגשים מדבורים כאלה, מפני שממילא רב העולם חושב כך ואומר את זה.
אז היתה תחרות ("מלחמה" יהיה יותר נכון) בין שני הגושים. ברה"מ נעלמה. זה עדין לא משנה לענין התחזית שנתן.
מערכת היחסים שלנו עם ארה"ב למעשה נשארה כפי שהיתה בשנות ה-50': ישראל הותקפה (אז הם נקראו "פדאיון", אבל רצחו בנו כמו הג'יהד המוסלמי, חמס, פתח וכל ארגוני הרצח האחרים), אנחנו יצאנו ל"פעולות תגמול", היו מוציאים את אייזנהאואר, נשיא ארה"ב דאז, ממשחק הגולף שלו (פלא שהוא שנא אותנו? את כל המשחקים קלקלנו לו...), והוא היה מצווה עלינו לחזור הביתה. וחזרנו. וחוזר חלילה כל השנים.
ההחלטות המתקבלות בוושינגטוןב עניננו עלולות להשפיע על קיומנו כמדינה
"עצמאית" באזור בו איננו רצויים -- למה "עצמאית" במרכאות? והאם את חושבת שנהיה רצויים באזור אחר?
כתוב תגובה ל- a123
יהדות קיסינג'ר
  נעמי סמוטריץ   4/01/04 14:43
עדיין יהדותו של קיסינג'ר עדיין אינה רלוונטית לנושא קשרינו או ליתר דיוק תלותנו בארה"ב. ברוב המקרים לא פעלנו באופן עצמאי, למעט אותם מבצעים מזהירים, כדוגמת פיצוץ הכור האטומי בעירק. יתכן שיידעו את ארה"ב וקיבלנו הסכמה בשתיקה. בכל מקרה אנו נמצאים בפרשת דרכים מסוכנת. לצערינו הכנסת נראת כפי שהיא נראת, הממשלה אינה פועלת
בנחישות, על בסיס קו מנחה מוגדר וברור.
נוסף לכל הבעיות מן החוץ, האוצר מפעיל מדיניות כלכלית עפ"י מודלים כלכליים לא מתאימים למדינתינו, מודלים שאפילו בארה"ב ננטשו מזמן. אם כוחנו יוחלש מבפנים, דבר שקורה, סיכויינו לעמוד מול נחשול השנאה העולמית, כיצד נעמוד מולו?
כתוב תגובה ל- נעמי סמוטריץ
19
הוכחה שארה"ב אף פעם לא היתה ידידה
  בטוח שהוא יהודי???   2/01/04 20:02
מהמסמך מתברר שמי דאג לאורך כל השנים לשמר את הסכסוך במזרח התיכון היו האמרינים ("הם רוצים לשסות את הערבים בינם לבין עצמם").
כתוב תגובה ל- בטוח שהוא יהודי???
לפי המחלה-שנאה עצמית-בטוח יהודי!!!!
  החיידק   3/01/04 16:18
כתוב תגובה ל- החיידק
20
קיסינג'ר תאכל את הכובע
  תחזיותיו התבדו   2/01/04 20:08
זאת הדרך של ארה"ב לעשות שלום? באמצעות סכסוכים וחנפנות לערבים?
כתוב תגובה ל- תחזיותיו התבדו
21
איפה תגובות 23-13 ?
  הגולש   2/01/04 20:36
כתוב תגובה ל- הגולש
22
תגובה
  מטלון   2/01/04 20:48
האיש הזה התנגד כל הזמן להקמתה של מדינה פלשתינית.את אוסלו הוא לא ראה בעין טובה בלשון המעטה.הוא הוריד אותנו יפה מאוד מן העץ אחרי מלחמת יוה"כ.וסלל את הדרך להסכמים אחרים ,שבזכותם יהיה סיכוי לנו לחיות כאן.לא צריך ישר להתלהם ולקרוא לו בכל מיני שמות.אנחנו עדייןזקוקים לאמריקה,אם לא בסיוע כספי אז בודאי באו"ם.אחרת היינו מורעים כמו צפ'קוריאה ושןת'
כתוב תגובה ל- מטלון
תגובה לתגובה - מס' 28
  a123   2/01/04 23:08
הוא "התנגד כל הזמן להקמתה של מדינה פלשתינית. את אוסלו הוא לא ראה בעין טובה בלשון המעטה" -- ממתי הוא נעשה כזה ציוני גדול?
"הוא הוריד אותנו יפה מאוד מן העץ אחרי מלחמת יוה"כ" -- על איזה עץ בדיוק ישבנו אחרי המלחמה? חצי שנה אחרי "תום" המלחמה עוד ישבנו בגבולות ועוד לא היה שקט.
הוא "סלל את הדרך להסכמים אחרים
שבזכותם יהיה סיכוי לנו לחיות כאן"? איזה הסכמים? "בזכות" ההסכמים האלה יורקים עלינו היום מכל הכוונים, אבדנו את הכבוד העצמי, אבדנו את הכבוד שהעולם רחש לנו.
דרך אגב, גם "הסכמים אחרים" שלו הובילו לאסונות -- טייוון משלמת את מחיר ההסכמים שלו. אתה רוצה לגור בסין? גם הנרי לא. אבל לא אכפת לו שאלפי אנשים עברו לשם. נראה שקל לדפוק את ידידיך, מפני שאויביך לא נותנים לך צ'נס ממילא.

ואל תשמח יותר מדי: לאמריקאים סדר יום ועדיפויות משלהם (לכן טייוון..), והם ימכרו אותנו בזול ברגע שיתאים להם. האו"ם ממילא הוא ארגון מושחת של מדינות עולם שלישי וכשסוריה ולוב יושבות ראש של מועצת הבטחון וארגוני זכויות האדם והאמריקאים נבעטים החוצה - גם על זה אי אפשר לבנות יותר מדי.
כתוב תגובה ל- a123
23
רק אל תגידו אנטישמי
  ערבי מטייבה   2/01/04 21:09
לא כל מי שחושב או אומר משהו נגד ישראל או העמדה של ישראל הוא אנטי שמי שהרי, גם בישראל אומרים המון דברים נגד כל מיני מדינות בעולם ואף אחד לא מאשים אותה בשנאת עמים. אז קסינג'ר חשב שישראל מזיקה ( וזאת עובדה) אז מה כך הוא חושב ולא בגלל שבישראל יש יהודים אלא בגלל שישראל הזיקה לארצות הברית מבחינה פוליטית אז מה זה קשור לאנטי שמיות, רק אם מישהו שונא את היהודים בגלל שהם יהודים ניתן להגיד עליו שהוא אנטי שמי ולא כל מי שדיעתו לא זיהה לזו של ישראל הוא אנטי שימי. נמאסתם עם הסיפור הזה של אנטישמיות.
כתוב תגובה ל- ערבי מטייבה
תגובה לערבי מטיבה
  יהודי מצור יגאל   2/01/04 22:58
לצערי ןלשמחתך אין לך מושג באנטישמיות.
אתה יכול ללמוד מאתנו הרבה על שנאה,כי אותנו רדפו במשך מאות בשנים.ולא אותך.
אפשר לחשוב שמדינות ערב הם המאור הגדול לדמוקרטיה וזכויות אדם.
כתוב תגובה ל- יהודי מצור יגאל
לערבי מטייבה, גם אתה אנטישמי!
  איך שגלגל מתהפך...   2/01/04 23:21
לשמחתי קיסינג'ר הוא הסטוריה, הערבים הם הסכנה הגדולה ביותר לשלום העולם הזה, ואמריקה של היום יודעת זאת!
אתה פרזיט שנהנה מנאואותם ומקדמתם של היהודים ומדינתם... מי היה נותן לשכמותך לפתוח לוע באיזושהי מדינה מוסלמית? שמור את דברי הבלע שלך לחברייך!
כתוב תגובה ל- איך שגלגל מתהפך...
לערבי מטייבה, גם אתה אנטישמי!
  איך שגלגל מתהפך...   2/01/04 23:28
לערבי מטייבה, גם אתה אנטישמי! ובטוחני שאתה אף גאה בזאת! אבל מה?
לשמחתי קיסינג'ר הוא הסטוריה, הערבים הם הסכנה הגדולה ביותר לשלום העולם הזה, ואמריקה של היום יודעת זאת!
איך שגלגל מתהפך...
ואילו אתה סתם פרזיט אנטישמי שנהנה בגניבה מנאורותם ומקדמתם של היהודים ומדינתם... מי היה נותן לשכמותך לפתוח לוע באיזושהי מדינה מוסלמית? שמור את דברי הבלע שלך לחברייך!
כתוב תגובה ל- איך שגלגל מתהפך...
להעביר את טייבה לרש'פ ומיד
  יוסי,הנגב   3/01/04 08:49
כתוב תגובה ל- יוסי,הנגב
24
KISINGER was a TRAITOR JEW
  amirush   2/01/04 21:32
a self hating Jew !
כתוב תגובה ל- amirush
25
פני קיסינג'ר כפני אמריקה - אז והיום
  נביא זעם   2/01/04 22:14
ה'מצע' האמריקני מאז ומתמיד היה כזה.

במשך כל השנים הם אמרו דבר אחד אך עשו
את ההפך.

במלחמת העולם השניה 'לא תמכו' ביהודים.
במילים אחרות: הם מנעו את הצלת היהודים שחיפשו חוף מבטחים.


בכל מלחמות ישראל הבטיחו הבטחות, אך באופן מעשי מנעו וטירפדו כל עזרה.

הם מנעו תמיכה מדינית וכלכלית, למרות שהיו מחוייבים לכך.

גם היום הם אמנם טוענים שהם 'החברים הטובים של ישראל', אך הם חותרים בכח לקראת הקמת מדינה פלשתינית.

כל התרומות שלהם, הינן דרכים לתמיכה בחברות אמריקאיות שבוש חייב להן...


בוש מכר את ישראל לסעודים, בתמורה לנפט... הוא מחוייב להקמת המדינה הפלשתינית, והוא ילחץ את שרון עד להשלמת התהליך...


קלינטון לא היה טוב ממנו... הוא הצית את האש במודע, והיום הוא עדיין חותר מאחורי הקלעים.

אז אולי הגיע הזמן לומר לאמריקה:

No More !

תפסיקו לבלבל לנו את המח.

הכסף שלכם היה לנו לרועץ: לא פיתחנו תשתית ותעשיות, כי אתם מנעתם מאיתנו לצמוח ולהתחזק, לא מכרנו ופיתחנו שווקים, כי רציתם אותנו קטנים, חלשים ותלויים בעזרה שלכם.
תמיד הבטחתם, אך השארתם אותנו לחכות...
טענתם שאתם פרו, אך עשיתם נגד.
מנעתם מאיתנו להיות מעצמה כלכלית,
להיות המובילים בפיתוח הי-טק בכל העולם, לייצר מטוסים ונשק מתקדם באופן עצמאי, בלי להיות תלויים ומוגבלים בטובות שלכם.

הכנסתם אותנו למסלול של סחרחרת האבדון,
כמו טורנדו הסוחף הכל אל האין-כלום.

אז הגיע הזמן להתנתק, לבנות שווקים חדשים, לעשות עסקאות עם סין, הודו, המזרח הרחוק, וכל מי שמוכן ליצור קשרים של כלכלה בריאה, בלי תלות חולנית...



ואנחנו נלמד םוף-סוף שלא לסמוך על אחרים...



כתוב תגובה ל- נביא זעם
26
השאלה היא מה באמת נאמר
  a123   2/01/04 22:26
"מסמכים" שמתפרסמים בעתונות הערבית חשודים בעיני. השאלה היא מה באמת אמר קיסינג'ר. וחוץ מזה, קיסינג'ר היה "היהודי התורן" של ניקסון, שהיה אנטישמי חריף, ושרת את אדונו כמיטב יכלתו. היום הוא מסביר לנו שאסור להחזיר ואסור לתת... איפה הוא היה בשנות ה-70? לוחץ על ישראל כן להחזיר וכן לתת. ואנחנו נמצאים היום איפה שאנחנו בהרבה בעזרתו האדיבה של מר קיסינג'ר. אז אולי ה"מקורות" וה"מסמכים" נכונים אחרי הכל. צריך לראות מה יצא לפרסום בארה"ב.
כתוב תגובה ל- a123
התשובה החשובה באמת ,וזה אומר הכל:
  האמת   3/01/04 13:04
קיסינג'ר גילה לאדמירל זומוולד, מפקד כוחות הים האמריקאים ב- 1973ש"כוונתו(של ק') לראות בהקזת דם ישראלי במידה מספקת כדי לרכך אותה לקראת הדיפלומטיה שהוא מתכנן לתקופה שלאחר המלחמה". (בראיון האדמירל ל'ניו יורק טיימס')
כתוב תגובה ל- האמת
27
הוא קודם כול אמריקאי
  שלמה צאלים   2/01/04 22:29
מי שטוען כלפי קיסינג'ר על עמדותיו מתעלם מנקודה מרכזית ןעקרית הוא היה מזכיר המדינה של ארצות הברית ולא שר החוץ של מדינת ישראל. כול מי שחושב שעל ידי שימוש מסיבי במותג העם היהודי כול בני הדת היהודית באשר הם שם יהפכו לישראליםקיבל הוכחה נוספת שזה חלום. אין דבר כזה עם יהודי יש דת יהודית שרבים ממאמיניה חיים כאן ועוד יותר רבים חיים בארצות אחרות כול אחד מהם נאמן קודם כול למדינה שבה הוא אזרח וכול לחוש אמפטיה לישראל.
כתוב תגובה ל- שלמה צאלים
28
קיסינגר ניצול שואה.אילו היה יכול
  האמת   2/01/04 22:31
היה מחזיר לעצמו את העורלה כדי להיות יותר אדוק מהאפיפיור.יש יהודים שהשואה גרמה להם להתנקם בעמם שבגללו כביכול סבלו. הוא היה עשוי להיות ראוי לרחמים אילולא נהרגו בגללו 3000 חיילים במלחמת יום-כיפור.הוא היה מי שדירבן את המצרים למלחמה!עכשיו הוא ראוי לבוז שלנו ולנקמת FORCE MAJOR
כתוב תגובה ל- האמת
ל"האמת" - אני כל כך מסכימה אתך על
  ברוריה מקרית חיים   3/01/04 08:53
מה שכתבת בענין אחדים מניצולי השואה - שפשוט אני המומה..תשים לב שיוסי שריד הוא בן לניצול שואה (דתי, שהפך לשונא דתיים פתולוגי. שריד סיפר בראיון בגלי צהל שאבין ציוה עליו בעת גסיסתו לנקום בדתיים, או שנכון או שלא נכון אבל אנחנו רואים את פעולתו של שריד) גם בילין בן לניצולי שואה..גם שולמית אלוני..וכולם פועלים בדיוק כפי שתיארת..חבל שלא כולם מבינים את הזה ומפנים אותם לטיפול..אנשים כאלה גוררים גם אותנו שרוצים להמשיך לחיות בכבוד ובחופש - לאבדון
כתוב תגובה ל- ברוריה מקרית חיים
29
עם יהודים כאלא לא צריך אויבים
  קרל מרכס   2/01/04 22:57
כתוב תגובה ל- קרל מרכס
30
עצמאות
  הראשוני   2/01/04 23:42
המסקנה היחידה מהכתבה היא שאנו צריכים לדאוג לעצמנו בלבד,לכלכל בתבונה את מעשינו, אך מה לעשות שלא נתברכנו במנהיגים כאלה בקרבנו עד היום?
כתוב תגובה ל- הראשוני
31
כל זה נאמר בשנת 75 בנסיבות מיוחדות!
  המצליף   3/01/04 01:50
לא יזיק לאף אחד לשמור על פרופורציה, ככלות הכל עברו 28 שנה מאותה "שיחה" ומאז התחלפו כמה שרי חוץ טובים יותר או פחות .לא שווה לריב/להתוכח על חלב שגלש !
כתוב תגובה ל- המצליף
32
עברו יותר מ 25 שנה וקיסנגר לא צדק
  סרבנות היא הדרך   3/01/04 07:39
עובדה
כתוב תגובה ל- סרבנות היא הדרך
33
בזאת טועה היהודי קיסינג'ר.הערבים
  יוסי,הנגב   3/01/04 08:48
הלכו עם ברית המועצות ולכן ארה'ב תמכה ביהודים.יכול להיות שהוא היה רוצה ההיפך אבל זה מה שיצא.
כתוב תגובה ל- יוסי,הנגב
34
קיסינג"ר ניצול שואה?
  קיקו   3/01/04 09:30
איך הוא ניצל מעניין לחקור.בטוח דבר אחד הוא ומשפחתו הסגירו יהודים לגרמנים כמו כל משפחות השמאלנים אצלנו.
כתוב תגובה ל- קיקו
חבל
  zzzz   3/01/04 10:50
כתוב תגובה ל- zzzz
35
אין מה לעשות,כולם אנטישמים...
  ד.ר   3/01/04 10:53
כתוב תגובה ל- ד.ר
36
אמריקה כבר לא חושבת במושגים כלכלים
  יוחאי שלום   3/01/04 11:13
אמריקה נלחמת בטרור
היפאנים תקפו את פרל הארבור ומאז 55 שנה כוחות אמריקאים יושבים ביפאן

המוסלמים תקפו את ניו יורק ועכשיו ישבו כאן האמריקנים לעשרות שנים
כתוב תגובה ל- יוחאי שלום
37
קיסינג'ר יהודי חכם ופוליטיקאי מעולה
  Wודי ירושליM   3/01/04 11:32
ככזה,הוא יודע למכור קרח לאסקימוסים וכל מיני 'אמירות' לכל ערבוש שמוכן לשמוע..אפילו במצוטט לא הסכים להשמדת ישראל ולא רק בגלל שהוא יהודי,בעיקר בגלל שהוא אמריקאי..כי ללא קיום ישראל חזקה,מה יש לערבים לחפש באמריקה?..תחשבו על זה באבונים.
כתוב תגובה ל- Wודי ירושליM
אני
  באבונה   3/01/04 17:52
בטוח לא אומרת ערבושים!!!!
כתוב תגובה ל- באבונה
38
קיסינג'ר טינופת דו-פרצופי כמו הבוס
  מוטי   3/01/04 12:16
שלו באותם ימים. נאמר על העם היהודי שמהרסיו יצאו ממנו........אבל היהודון הזה קיסינג'ר לשמחתינו, לא הצליח בזממו.
כתוב תגובה ל- מוטי
39
מהרסייך ומחריבייך ממך ייצאו
  רונק   3/01/04 15:21
קיסינג'ר כיהודי צריך להתבייש בכך שמכר אותנו בנזיד עדשים. הוא גם גילה בכך שתחזיתו שווה כקליפת השום. הערכתי אליו התאפסה ואני חש זעם ובוז כלפיו.

רון
כתוב תגובה ל- רונק
40
שימו לב! הוא אמר זאת אחרי 11 בספטמב
  איילת   3/01/04 15:51
בספטמבר!!
הנוצרים עוד לא הפנימו את כוונתם האמיתית של המוסלמים.
הם כנראה צריכים לקבל עוד ועוד מנות
כתוב תגובה ל- איילת
בשנת 1975 (25 שנה לפני התאומים)
  מטומטמת   3/01/04 17:32
כתוב תגובה ל- מטומטמת
אז היא לא שמה לב ביג דיל ישר מטומטמ
  ממש חשוב   3/01/04 18:42
כתוב תגובה ל- ממש חשוב
41
לעומת הערבים שתרמו רבות לארה"ב
  אבנר   3/01/04 21:17
כתוב תגובה ל- אבנר
42
אני מתפלל שהדוח מזוייף,צריך לבדוק
  מגיב   3/01/04 23:19
יכל להיות שזו תעמולה ארסית ערבית ,צריך לאמת אותו עם שאר המשתתפים כגון פיטר רודמן והשני,ואם יתברר מעל לכל ספק שכך דיבר קיסינג'ר ,זה מצער מאוד,כי לא אלה הדברים שאמר בשנים האחרונות וכן עזרתו בימים הקשים של מלחמת יום הכיפורים , ברוך השם ישראל לא הצטמקה והשפעתה גברה, לעומת זאת עיראק הלכה פייפן, ללמדך שאלה המשתתפים בבניית הבית השלישי לא מודעים לעוצמת הכוח המנחה אותם והוא כוח אלוהי ,
תראו דוגמא מצחיקה : באתר של מיניסטריון האינפורמציה המצרי , היה טבעי אילו בעמוד הראשון היו מתעסקים בפיראמידות ובפרעונים על מנת למשוך תיירים , אבל הם לא ,קודם כל :הם מתאמצים להוכיח שלא הייתה יציאת מצרים ושהעם העברי מעולם לא היה שם ,הכל במסווה פסוידו מדעי, מסקנה : השנאה שלהם כל כך רבה עד שהם מסוגלים לזייף כל דבר לכן צריך לבדוק היטב אם באמת קיסינג'ר דיבר כך ,צריך לשאול אותו ,.לעצם הענין הערבים שונאים אותנו כי הם מרגישים מסורסים שעם קטן כיסח אותם כל כך ,זה מה שמדריך את מובראק וזה מה שמדריך את בני הבליעל הפלישתים שהם לא ערבים אלא גזע של ממזרים ,.

אם כן ,התפתחות המדינה הזו אינה תלויה בבן אנוש אלא בכוח אלוהי ,לכן צריך להפסיק לעשות תכניות של פסוידו שלום ולהתרכז בבנין הארץ ובבניית הגדר כי הגדר הזאת עומדת לשמש אותנו לפחות בחמישים השנים הקרובות
כתוב תגובה ל- מגיב
43
קיסינגר צדק!!!
  ArieO   4/01/04 00:26
קיסינגר צדק! בעזרת האמריקאים, השמאל הישראלי הכסף שהשמאל קיבל מהערבים בסעודיה, הנרקומנים והזונות בישראל ,
ישראל תהיה מדינה קטנה דו לאומית,
אנומליה באיזור זה.
כתוב תגובה ל- ArieO
44
הנביא הנרי בומבה של נביא
  פלוני   4/01/04 02:33
מסתבר שקיסינג'ר לא ראה את הנולד. בעוד שמדינות ערב התדרדרו ברוב המובנים והסתבכו עם הטרור, ישראל (למרות הקשיים, המשברים, והקוטרים) היא מדינה דמוקרטית עם 6.7 מיליון אזרחים כלכלה וצבא שמדינות ערב יכיולות רק לחלום עליהן.
ליהדות של קיסנג'ר מעולם לא היתה שום משמעות כלפינו. לא צריך להתרגש ולהתלהם.

ואיפה ארצות הברית? בעירק ואפגניסטן.
כתוב תגובה ל- פלוני
45
מדינה כלבנון ומה הלאה?.......
  א.ד.   4/01/04 03:14
יצא המרצע מהשק: קיסינגר רצה ישראל מצומצמת , למעשה מדינה דו-לאומית שתתפתח למדינה ערבית עם מיעוט יהודי (שגם סיכוייו לשרוד לא גבוהים).
כך נהג מי שקרא לעצמו "ידיד ישראל".
אין לסמוך על ידידים אלא רק על עצמנו.
כתוב תגובה ל- א.ד.
46
נו, וויתרנו על שטחים, והתוצאה הפוכה
  הימין התריע מראש   20/01/04 17:46
מה שהימין תמיד אמר מתגשם!
נו, היינו חלשים והתחנחנו לאמריקאים, והתוצאה היא שהם כבר לא צריכים אותנו!
רק אם נהיה מעצה איזורים הם יכבדו אותנו ולבסוף יתמכו בנו יותר.

שמאלנים- הצלחתם לעשות נזק בכל תחום שבו הייתם!!!!!!
כתוב תגובה ל- הימין התריע מראש
47
Kissinger a great STATESMAN ha ha
  Sanity   5/02/04 16:33
Realize that he said that 3 years after he " GREAT SUCCESS" with the Paris agreement . There he orchestrated a permamnant deal with the North Vietnamese to give peach and territorial integrity and security to the South Vietnamese ... The great statemean that he is he could have arranged , together with Bailin and Abu Rabu a similar deal for Israel whereby we would be allowed to have out own state f or three years and then ABU Rabu will be the next president of this NEW PALESTINE now defeatist and defeated EX state of Israel
כתוב תגובה ל- Sanity
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il