s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פחדתי למסור את הקלטת למשטרה; קצינים ועיתונאים שיתפו פעולה נגדי
מאת: יואב יצחק  |  11/01/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מוזס לא האמין שיוקלט
  שמואל יהודה   11/01/17 20:26
דבר שאינו מעיד על חוכמה יתרה...
כתוב תגובה ל- שמואל יהודה
כי הוא האמין שהוא מלך ישראל
  ישראלי מן השורה   11/01/17 21:32
שהוא בעצם השולט במדינה-הממשלה והשרים שנבחרים בבחירות הם הבובות שלו ויוכל להורידם או להעלותם לשלטון כמו שהיה בימי הבינים-
כתוב תגובה ל- ישראלי מן השורה
{{{״ישראל היום״הפסידה750מליון
  מתנה מאידלסון .   12/01/17 09:27
750מליון שם אידלסון על ישראל היום שופר התעמולה של נתניהו וליואב יצחק אין מילה לומר על זה? מה זה אומר על יואב יצחק?
כתוב תגובה ל- מתנה מאידלסון .
2
ליואב יצחק ביצים של בת יענה:
  שלום.   11/01/17 20:32
ליואב יצחק ביצים גדולות יותר מהביצים של כל העיתונאים ביחד.
כתוב תגובה ל- שלום.
ביצים
  עזרי   22/02/18 19:05
אני מצטרף לקודמי ואני מלא הערכה ליואב יצחק על היושרה ועל היכולת לעמוד מולכל חבריו בלי מורא ובלי משוא פנים יישר כוחך
כתוב תגובה ל- עזרי
3
פחדתי למסור את הקלטת למשטרה
  Aba   11/01/17 21:00
אם הדברים המאמרים בכתבה הם דברי אמת ונאמר על ידי מר נתניהו ויואב יצחק מצטט את דבריו זה מעיד על ראש ממשלה פחדן.ואם בזוטות הוא מפחד מה קורה בהחלטות הרות גורל?
כתוב תגובה ל- Aba
ביבי פה לא גן יוכבד!!!!!!
  זה לא אני זה הוא!   12/01/17 10:48
כתוב תגובה ל- זה לא אני זה הוא!
4
"ליכוד" הוא בית היוצר לעברינים
  ביבי ליד אולמרט   11/01/17 21:01
אולמרט ביבי קצב
כתוב תגובה ל- ביבי ליד אולמרט
5
אולי ביבי הקליט את מנדנבליט?
  מ.ל.   11/01/17 21:07
שאלה ליואב יצחק: אולי ארי הרו הקליט גם את מנדנבליט? כנראה שלמשטרה יש הרבה הקלטות שהרו סיפק כנגד רצונו. לקחו לו בחיפוש את הכול. מתפנה עכשיו תא נעים ונוח במעשיהו בעוד חצי שנה . אולמרט . אולי ביבי ונוני ישבו ביחד ואז יהיה לנו שקט במדינה המטורפת הזאת.
הודעה למנדנבליט: אותך לא הקליטו. את שפירא המבקר הקליטו.
כתוב תגובה ל- מ.ל.
6
עצוב לראות מה קרה ליצחק
  יואב יצחק סמרטוט   11/01/17 21:11
גיבור ישראל על אולמרט, לוחם הצדק המהולל, הפך בשלטון הנוכחי לסחבת-רצפה, לעיתונאי-חצר מסורס. עצוב מאד.
כתוב תגובה ל- יואב יצחק סמרטוט
הסמרטוט האמיתי...
  משה מרמת גן   11/01/17 23:53
מי שמסתתר מאחורי סמרטוט, הוא בעצמו סמרטוט לא נקי וגם מסריח. תתרחץ!
כתוב תגובה ל- משה מרמת גן
כסף יעוור עיני חכמים
  חומי   12/01/17 08:27
כתוב תגובה ל- חומי
7
מנדלבליט תזכור שביבי לא אשם
  ירון משה   11/01/17 21:35
מנדלבליט אתה צריך ליזכור שנתניהו לא אשם הוא הנסחט פה . הוא אדם ישר שעושה הכל למען מדינת ישראל לכן תהיה חזק ואל תשבר תחת הלחץ הכבד של העתונאים המנוולים . חזק ואמץ
כתוב תגובה ל- ירון משה
בסדר לא אשבר בזה אבל יש הרבה..
  פולישוקבליט   13/01/17 03:47
כתוב תגובה ל- פולישוקבליט
8
זוכרים איך שאמר אין כלום ולא
  שבצ"י חלובצ"יק   11/01/17 21:38
היה כלום ותפסיקו ללכת לחייטים כדי לתפור חליפות כי אני נשאר לעוד הרבה זמן. היום הוא פתאום לא סומך על היועץ המשפטי שלו...כך חולפת תהילת עולם. גם אם היועץ יחליט ללכת נגדו ולהעמידו לדין הוא יטען שהוא לא עמד בלחץ...לא מקנא ביועץ הזה שהגיע למצב של אוי לי מייצרי ואוי לי מיוצרי....עליו לבחור בין דבר לחולירע...
כתוב תגובה ל- שבצ"י חלובצ"יק
גיבורי מקלדת.איך הייתם מגיבים
  בגוב מלא תנינים?   12/01/17 00:32
כתוב תגובה ל- בגוב מלא תנינים?
9
אם לא תהא griddy אף עתונאי
  לא יוכל לך   11/01/17 21:42
אבל אהבת המתנות היא בעוכריך - לא בכדי אמר החכם מכל אדם - שלמה המלך : שונא מתנות יחיה - וההיפוך הוא כמובן אוהב מתנות לא-יחיה.
מספיק עם אהבת הבצע - אז תראה שהעם מאחוריך ואף עיתונאי וחברו יהא אשר יהא - לא יוכל לך.

מיכל מירושלים
כתוב תגובה ל- לא יוכל לך
סיפרתי
  שמ   12/01/17 23:25
עשרות פעמים באתר זה כיצד בחרתי במר נתניהו ב 29/5/1996 פעם ראשונה ופעם אחרונה,ובגינו לא חזרתי מאז ועד היום לבקר בקלפי,ולא מימשתי את זכותי וחובתי כאזרח.זאת מפני שב 1997 פירסמו שלושת עיתוני ישראל הגדולים הארץ מעריב ידיעות (ישראל היום טרם היה)כי מר נתניהו שורף בכל חודש מאז נבחר 11,700 ש"ח בחודש על עישון הסיגרים הכי יקרים בעולם.זעמתי על כך שהאיש בו נתתי אמון,מבזבז על תאוותו/נהנתנותו כסף רב כל כך,מתקציב משרד ראש הממשלה,שמיועד לצרכי הציבור ולא למטרות אישיות.למטרות אישיות מקבל מר נתניהו שכר חודשי.בחושים שחודדו במשך השנים בעזרת מר ברק ומר שרון ומר אולמרט הבנתי שגם מר נתניהו ישלם על חזירותו.הבוקר אישרה אישתי שאני טוחן את הסיפור הזה מאז 1997,קוממתי עלי את חבריי בשל סירובי לבחור בנבלות שהזכרתי לעיל,ושחזיתי את התבזותו העתידית של מר נתניהו.רבים מהמגיבים באתר בשנים האחרנות הם שוטים מוחלטים שמקבלים ומסכימים לכל מעשיהם המגונים של רהו"מ(רוש הלענה והמשלה) ורעייתו,בהתלהבות מתלהמת מגוחכת ואידיוטית.במקום שינהל את עיניינינו,הוא עסוק בדברי הבל כדי להצדיק את מאמר חז"ל " ככל שאדם גדול יצרו גדול הימנו ".איש שאינו ראוי להיות ראש ממשלתי.
כתוב תגובה ל- שמ
נתניהו לא ראוי?
  ב_שמואל   13/01/17 07:01
נתניהו לא ראוי, ולכן האחרים כן ראויים? אין שום פוליטקאי ראוי יותר מנתניהו. העובדה שכל שונאי ישראל התאחדו להחלפו באמצעות שקרים ועלילות מוכיחה שהוא הטוב מכולם. אשרי ישראל שנתניהו משרתנו.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
לו היה מעשן את הכמויות הנ"ל
  היה חוטף סרטן   13/01/17 17:42
והתקף לב ושאר מרעין ובישין. יש כאן משהו לא הגיוני בכמויות המיוחסות לו.

מיכל מירושלים
כתוב תגובה ל- היה חוטף סרטן
10
סקופ! מי פעל נגד 'ישראל היום'?
  חשדנית   11/01/17 21:49
תתפלאו, אבל מי שעמד מאחורי 'חוק ישראל היום' היה לא אחר מאשר ביבי נתניהו, בתאום עם מוזס.
הנה תקראו את כל האמת כאן:

1.רקע (מתוך אתר "העין השביעית"):
"הצעת חוק לקידום ולהגנת העיתונות הכתובה בישראל", יוזמת חקיקה שאותה הוביל ח"כ איתן כבל (העבודה), נועדה להגביל את הפצתו החינמית של העיתון "ישראל היום". ההצעה, שגרמה ליומון החינמי של שלדון אדלסון לצאת לקמפיין רחב היקף לבלימתה, עברה בכנסת בקריאה טרומית ב-12.11.14, אך לא קודמה מאז."
מקור:
the7eye.org.il/

2. העיסקה בין נתניהו ובין מוזס הייתה כזאת - ביבי יקדם את החוק נגד הפצה חינם של עיתון ישראל היום, שגרם נזקים כלכליים עצומים לרשת ידיעות אחרונות, ובתמורה מוזס ייתן לו סיקור אוהד ומפנק בעיתון שלו ויקבל לעבודה בעיתון את כל העיתונאים שנתניהו ירצה בהם.

3. ביבי הסכים - והעיסקה יצאה לדרך. הצעת החוק הוגשה על ידי ח"כ ממפלגת העבודה ואיילת שקד מ'הבית היהודי', קודמה בכנסת ועברה קריאה טרומית.

4. כידוע, שום חוק או הצעת חוק לא יכול להתקבל בכנסת בלי אישור מוקדם של ראש הממשלה ביבי נתניהו. ביבי הוא יו"ר וועדת השרים לענייני חקיקה, כל חוק מובא לאישור בוועדה הזאת ואז מחליטים אם הקואליציה מקדמת או דוחה את הצעת החוק. הקואליציה בראשותו של ביבי מהווה כמובן את הרוב בכנסת ולכן בלי אישורו של ביבי שום חוק לא יכול לעבור. אם הוא מסכים - החוק עובר. אם הוא לא מסכים - החוק לא עובר. אבל הוא יכול גם לעשות תרגיל ולתת לחברי הכנסת מהקואליציה שלו 'חופש הצבעה'. 'חופש הצבעה' זו מילה נרדפת להסכמה של ביבי תחת הסוואה. החוק יעבור אבל בלי שיאשימו אותו בקידום החוק. ביבי נתן לקואליציה את 'חופש ההצבעה' במקרה של חוק ישראל היום, ולא בכדי.

4. אז מי הצביע בעד החוק נגד 'ישראל היום' בכנסת ?
43 ח"כים תמכו, 23 התנגדו, 9 נמנעו ו-45 לא הגיעו בכלל להצבעה. רק 10 מהמתנגדים לחוק היו ממפלגת הליכוד. כל שאר חברי הכנסת מהליכוד ברחו מההצבעה.

מי נמנע או לא הגיע להצבעה - ובכך הכשיר את קבלת החוק?
כל עושי דברו של בנימין נתניהו. הם לא הצביעו נגד אלא נמנעו או לא הגיעו, ובכך עזרו לחוק להתקבל.
הנה חלק הרשימה: נפתלי בנט (שנעדר בכוונה), איילת שקד שהייתה מיוזמי החוק (ברחה לאילת), דני דנון, חיים כץ, יריב לוין, מירי רגב, צחי הנגבי, גלעד ארדן (שברח לחו"ל), השרים אורי אריאל ואלי בן דהן (שברחו לחו"ל), ח"כ וורצמן, אורי מקלב ויעקב אשר (מיהדות התורה) ועוד

6. מייד אחרי שהחוק עבר במליאת הכנסת סינן נתניהו: "בושה"..
באמת בושה. תתבייש ! זה היה התשלום הראשון של ביבי במסגרת העיסקה עם מוזס - סיקור אוהד תמורת קידום החוק נגד 'ישראל היום'. באמצעות קידום החוק הזה הוכיח נתניהו למוזס שהוא רציני בכוונות שלו ומוכן ללכת הרבה לקראת מוזס וזה היה התשלום הראשון ע"ח העיסקה, משהו כמו אישור הצהרת הכוונות.

7. סוף דבר - בסופו של דבר הצעת החוק לא קודמה לקריאה שניה ושלישית בכנסת וזאת מהסיבה הפשוטה שהעיסקה בין ביבי ומוזס התפוצצה ! לכן אף אחד לא המשיך לקדם את החוק הזה, כי בלי אישורו של ביבי אף הצעת חוק לא יכולה להתקבל.. וזאת גם הסיבה שאף אחד גם לא מדבר על החוק הזה יותר. כל הרעש והפירסום שהיו סביב החוק פתאום נעלמו. כולם נאלמו דום. כל הטרראם נגמר. למה ? כי כבר לא צריך את יחסי הציבור. זהו זה נגמר.

8. ואם קראתם את כל זה ועוד לא השתכנעתם, תסתכלו על בית אל בתור דוגמא - ביבי הבטיח לתושבי השכונה שאם יסכימו לניסור בתיהם הוא יבנה להם 300 בתים במקום. הבטיח וקיים - על הקרח! ביבי אלוף בבלפנות...
כתוב תגובה ל- חשדנית
קשקוש חסר בסיס, לא השתכנעתי
  ישראלי חושב   12/01/17 04:43
ביבי לא יכול לעצור הצעת חוק דוגמת "חוק ישראל היום" משום שאז היו נכונות הטענות נגדו שהוא הורס את הדמוקרטיה או שהוא דורס ברגל גסה את התקשורת. הוא גם לא יכול להטיל משמעת קואליציונית בהצבעה לחוק שלא אמורה להיות לממשלה עמדה עקרונית לגביו, אלא שכל מחוקק צריך להחליט עפ"י מצפונו. באשר לרצונו - יודעי דבר כבר אמרו שביבי הפיל את הממשלה בגלל שחוק ישראל היום עבר בקריאה טרומית. מעבר לזה, אילו היה זה התשלום הראשון, אזי מוזס היה אמור לפנק את ביבי במהלך הבחירות, והמציאות הייתה בדיוק הפוכה. ולבסוף, קראי תחקיר על מעריב משנת 1974 - נהגו להכין תחקירים משמיצים על בעלי חברות גדולות, ואז לדרוש פרסום בעתון בתמורה לגניזת התחקיר. שיטת סחיטה שכנראה עדיין נהוגה בתקשורת הישראלית - ביבי שיחק את המשחק כדי לסנדל את מוזס - התחקיר על בנו נגנז והוא לא נענה לשוחד ולא נכנע לסחיטה. יש בישראל ליקוי מאורות - אם וכאשר תיחשף השחיתות בקשרי תקשורת - פרקליטות - משטרה, אז יהיה הזמן לעמוד מתחת למשקוף.
כתוב תגובה ל- ישראלי חושב
קשקשן....
  חשדנית   12/01/17 09:10
אז מדוע לא המשיכו להריץ את החוק והוא נקבר ב'וועדה' עד היום ואף אחד אפילו לא מדבר על זה ולא מצייץ לכיוון המשך הרצת החוק לקריאה שנייה ושלישית ?
חוץ מזה, ממשלתו הקודמת של ביבי נפלה לא בגלל חוק ישראל היום אלא בגלל חוק הלאום, שגם הוא לא קודם מאז בכלל. זה הכל היה למראית עין.
ועכשיו להמשך הסיפור - מדוע התפוצצה העיסקה עם מוזס ?
בסופו של דבר מוזס הבין שנתניהו לא באמת מתכוון לחוקק את חוק ישראל היום. ביבי כאילו עשה צעד אחד לקראת זה והחוק נתקבל בקריאה טרומית. שם זה נעצר. כשמוזס בדק עם נתניהו מדוע הצעת החוק לא ממשיכה הלאה הוא קיבל תשובה מתחמקת מנתניהו ואז הבין שביבי מוליך אותו שולל ולא מתכוון באמת להביא לחקיקת החוק באופן סופי.
ולכן התפוצצה העיסקה ומוזס 'גמל' לנתניהו בהתקפה עיתונאית אדירה, עם כל התותחים שהירשה לעצמו להפציץ אתם (יש עוד), ערב הבחירות לכנסת הנוכחית.
מוזס הבין את דרך הפעולה של נתניהו. ביבי עושה צעד אחד קדימה כדי לשכנע אותך באמינות דבריו וכאילו מוכיח את כוונותיו אבל מייד מבצע שני צעדים אחורה כי למעשה בכלל לא התכוון לעשות מה שרצית שיעשה. בדיוק כמו בחוק ההסדרה - ביבי הסכים להריץ אותו אבל רק לקריאה טרומית. הכל היה למראית עין רק כדי לשכנע את אנשי עמונה וההתיישבות. אבל זהו. ביבי בכלל לא התכוון להמשיך אתו. החוק הזה הלך להקפאה עמוקה ב'וועדה' ולעולם לא ייצא משם, בכל אופן לא בזמנו של ביבי, לקריאה שניה ושלישית. זו כל האסטרטגיה של ביבי. אגב, בשביל לא להמשיך להעביר את חוק ההסדרה ביבי רתם את אובמה להחלטה מחייבת באו"ם עוד לפני כניסתו של טראמפ לנשיאות.
הנה תקראו כאן
על אותו משקל ביבי הבטיח לאנשי עמונה לבנות להם בתים בקרבת מקום, הבטחה על הקרח, רק כדי שיסכימו לפנות את הבתים שלהם בשקט בלי הרבה רעש ובלגן וחתם אתם על הסכם, שעל מימושו המעשי נאלצו בעצם לוותר בבג"צ.. השקט מצד ימין חשוב מאוד לביבי כי הוא לא רוצה להראות שהוא שמאל (הוא כן). הוא לא רוצה מראות של עמונה ההיא בזמן כהונתו. אז הוא מרמה ומבלף. ביבי אלוף בבילופים. בדיוק כמו שאמר לאבא של הצדיק אלאור אזריה שהוא בטוח שיהיה לבן שלו משפט הוגן...פחח נבלות !
ביבי מבלף אותנו כל הזמן. הידיים ידי יעקב והקול קול עשיו. שנו רבותינו "עשיו שונא לישראל".
זוכרים את עמוד ענן ? זוכרים את צוק איתן ? זוכרים את המרמרה ? זה בדיוק אותו דבר. רמאות. הנה תקראו כאן:
מה באמת קרה בפרשת המרמרה ?
news1.co.il
המטרה הנסתרת של מבצע עמוד ענן
news1.co.il
הבנות מבצע צוק איתן
news1.co.il


כתוב תגובה ל- חשדנית
המשך
  חשדנית   12/01/17 09:57
ביבי רתם את אובמה להחלטה מחייבת באו"ם נגד ההתיישבות ביו"ש, כהכנה לקראת עידן טראמפ. כידוע, טראמפ בעד ההתנחלויות ונגד מדינה פלסטינית ביו"ש וכדי למנוע את זה ביבי ואובמה שיתפו פעולה בהחלטה מחייבת נגד ההתיישבות היהודית ביו"ש. וזה לא הכל - ב-17.1.17 האו"ם יתכנס להחלטה נוספת נגד ישראל ובעד הקמת מדינה פלסטינית וגם אז אובאמה לא יטיל ווטו...גם זה בתיאום עם נתניהו. לא מאמינים ? חכו עוד כמה ימים...

הנה תקראו כאן את כל הפרטים:

news1.co.il
כתוב תגובה ל- חשדנית
ח ש ד נ ית -
  י יעקב   12/01/17 10:44
מספיק -- שקט-- התעייפנו -- גם נמאס עד להקיא-- מה זה ?? אין עבודה-מבוטלת על כיסא גלגלים - מי בכלל קורא אותך-
כתוב תגובה ל- י יעקב
י. יעקב
  חשדנית   12/01/17 11:43
לא מובטלת ולא על כיסא גלגלים, לא מעניין אותך אל תקרא, דלג.
כתוב תגובה ל- חשדנית
ישראל היום עשה חור בכיס
  הגוי..   12/01/17 10:46
הארץ ידיעות אחרונות וזהו המניע היחיד לאלהום נגד נתניהו..נו מה זה חשוב, העיקר להפיל אותו ובכל מחיר כולל מחיר התהו ובהו העיקר המליונים כי אני החכם ואתם הטפשים ואם ביבי יכול אני החכם יכול כפליים כי אנחנו העילית והדור החדש תמיד יהיה מוכן למות וימות בעד "ארצינו מולדתנו" "ויהי אור" וכסף, הרבה כסף, המון כסף.. מה לעשות, אני החכם, אני יודע אני אחליף לכם את ביבי בי ואתם הטפשים תמשיכו לחיות ולעבוד בעבור דירה ומכונית כל מה שאתם מכנים זאת חיים במקרה שלכם וחייכם במקרה שלי. מה שחשוב באמת זה, שתהיו בריאם כי טוב למות בעד ארצינו מולדתנו היקרה כי זהו המחיר וסיר הבשר דורש ומקבל בשר ואני את המליונים.. מחר אהיה גם אני ראש ממשלה. זה כל כך פשוט כשיודעים לשנוא. שוקן, תביא לי גפרור בבקשה. הי אובמה, זה עובד.. תודה. הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
הגוי
  חשדנית   12/01/17 12:05
הבעיה שאין מחליף לביבי בימין. מי יחליף אותו ? במפלגה שלו כולם כבשים (חוץ מחזן). בנט רמאי ושקרן לא פחות. איילת שקד אותו דבר. שניהם היו חלק מצוות הלשכה של ביבי ולמדו מהבוס הגדול. סער - יש לו 'היסטוריה' פלילית משלו (יש למוזס תחקיר מוכן גם על זה). גם לכחלון השקרן יש 'היסטוריה' משלו (מלבד ההבטחות השקריות מהבחירות) שהשאירו לו אחיו ואחותו. ליברמן כבר סחורה מתה. אז מי נשאר לייצג את הימין האמיתי ?
היחידים שפיהם וליבם שווים והם לא שפוטים של האמריקקים - לא עוברים את אחוז החסימה - מיכאל בן ארי, ברוך מרזל, אלי ישי, ואולי גם פייגלין (לא בטוח). אם בבחירות הבאות הם ישתפו פעולה ויוסיפו את יהדות התורה - כל הימין האמיתי יצביע עבורם. ואם לא ישחקו עם הפתקים שלהם בקלפי, הם בטח גם יקבלו את כל המנדטים האלה...
(י.יעקב הרי כבר כתבתי לך שזה לא בשבילך. למה אתה מתעקש להמשיך לקרוא ? דלג...)
כתוב תגובה ל- חשדנית
זאת לא הבעיה. זאת עובדה..
  הגוי..   12/01/17 14:46
עם עובדות צריך לדעת להשלים..אי אפשר להאשים אותי באהבה לנתניהו ממש כפי שאין לעשות פוטש לראש ממשלה מכהן ועוד בידי מי, בידי העבדים הישראליים המסורתיים של הממשל הגוסס בבית הלבן שיילחם כאן ברצון עד החיל הישראלי האחרון מול האויב שאותו הבית הלבן מציב לנו ואותו הממשל ועושי דברו כאן בתוכינו כי להם יש מיליונים להרוויח מתוצאות של מלחמה כזאת כי צהל חזק וחיילים יש הרבה וסיר הבשר דורש בשר..ביבי כלוא היום בין רוסיה לארהב וארהב לא מישתנה בגישה הפוליטית שלה מהרעיון לשלוט על העולם.. כבר אמרתי, רוסיה וישראל תקועים להם בדרך להשיג מטרה זאת.. רוסיה מבחינה פיזית מהיותה המדינה היחידה המסוגלת להשיב מלחמה ולהשמיד כל תוקף וישראל אם תעלם ממפת העולם, יקח העשיו את הבכורה אותה מכר בעבור נזיד העדשים אז ומספק לנו נשק ואויבים היום..הנצרות הפרוטסטנתית והקתולית חד המה.. שתיהן חותרות תחת היהדות. כעת נא לחבר 1 ועוד 1.. רוסיה אינה נוצרית קתולית ופרוטסטנתית ואינה יוצאת חלצי הוותיקן.. רוסיה היא החידה העומדת מול ארהב והמערב ואת זה אני מקווה מבין אפילו נתניהו ואם לא, אז עכשיו הוא יבין.. עוד משהו? תודה. הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
הגוי, הבעיה שלך שאתה מסתפק
  חשדנית   12/01/17 16:11
במועט. אתה מסכים שיהיה לך ראש ממשלה נוכל רמאי שקרן שמתחפש לימין אבל מבצע מדיניות שמאל ? אני לא. אני לא מסכימה שיהיה לי ראש ממשלה שיאפשר לרמטכ"ל שלו להתעלל בחייל צדיק אלאור אזריה ובחיילי צה"ל כולם הבנים שלנו בלי שהוא יעצור את הפארסה ויגיד לרמטכ"ל שלו - עד כאן!
ראש ממשלה שממנה שמאלנים אנטישמים לעמוד בראש הצבא הוא לא הבחירה שלי. אני רוצה ראש ממשלה כמו יהודה המכבי ! יהודי שלא חושש להגיד שהוא יהודי. יהודי שיש לו גאווה. יהודי שלא חושש מהפריץ האמריקקי. יהודי שלא מוסר את הר הבית לידיים של המוסלמים. יהודי שלא מוסר את קבר דוד לאפיפיור מהוותיקן. מי בכלל נתן לו רשות לוותר בשם העם היהודי על המקומות הקדושים שלנו אחרי שנלחמנו והקזנו דם כדי שנחזיר אותם אלינו ? מי נתן לו רשות לוותר על חברון עיר האבות ? מי נותן לו רשות לוותר בשמנו על יהודה ושומרון ? שיילך לעזאזאל !!
כתוב תגובה ל- חשדנית
עמדתך ברורה וזה נחמד מצידך
  הגוי..   12/01/17 17:48
אני לא חייב להסכים עם עמדתך הפוליטית למרות שיש הסכמה בעניינים עקרוניים מסויימים..בניגוד לך איני שייך ואו משתייך לאי זהו זרם פוליטי בין אם ימין הוא או שמאל. דבר 1 בטוח והוא, אני אנטי נאצי מובהק ונאציזם אם לא ידוע לך סוווג תמיד כ ימין. לא נעים, זאת עובדה. קומוניזם סוווג כשמאל ועכשיו לגופו של עניין.. השוואה בין מנהיגים. רוזוולט-אחשוראש.. צ'רצ'יל-אחיתופל.. היטלר-עמלק-המן ההגגי..והשאר היסטוריה.. חסר רק סטאלין ולך בוודאי ידוע מדוע. ברור כי אם אומר חלילה מילה טובה עליו מיד אסוווג כשמאלן ואם אומר מילה טובה על היטלר, מה שלא תשמעי ממני לעולם, אסוווג כנאצי. לכן אדבר על משה רבינו שבעזרת השם חיסל את כל האופוזיציה הקפיטליסטית שלו ושל העם וקבע כי להם לא תהיה לעולם יד וחלק בשלטון וכי במובן זה אין הקפיטליסטים שונים משאר העם ולכן משה רבינו הוא למעשה הקומוניסט הראשון. איש לא בחר בו מעולם למנהיגות העם אותו העביר משה מהפיכה מחשבתית וחשיבתית שורשית מזה 40 שנה במדבר וטוב שכך.. להבדיל מסטאלין,את צרציל,רוזוולט והיטלר בחרו העמים אותם הם מייצגים ואז נשאלת השאלה, מי בחר בסטאלין אם איש לא בחר בו? נו טוב, הוא רודן, הוא בחר בעצמו את עצמו כי הוא רק חצי יהודי ורק חצי מהאלהים יכול היה לבחור בו ולא אלהים שלם שבחר במשה כי יש רק אל אחד. אז תאמרי לי בבקשה, מי מסובב את העולם אם המערב נחרד עד היום לשמע המילה סטאלין?..מעניין מה חושבת את החשדנית.. תודה. הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
תשובה לגוי
  חשדנית   12/01/17 19:55
בעניין משה אתה קצת טועה. משה לא באמת חיסל את האופוזיציה הקפיטליסטית שלו (קורח ועדתו). הם המשיכו להתקיים וגם לקחו חלק בשלטון. ראשית, אל תשכח שקורח ומשה הם בני אותה משפחה -משה בן עמרם וקורח בן יצהר הם בני דודים, כלומר שניהם מאותה עליתה (לוי>קהת>עמרם+יצהר). שנית, אמנם נאמר שקורח ועדתו נבלעו באדמה אבל מיד אחרי זה מופיע המשפט הבא: "וּבְנֵי-קֹרַח, לֹא-מֵתוּ", ולמה? כי משפחת קורח ממשיכה להתקיים ולקחת חלק בשלטון - שמואל הנביא הוא בן משפחת קורח. אסף והימן המשוררים בבית המקדש גם הם בני משפחת קורח (דברי הימים א ו).
בקשר לסטאלין - הוא כמובן דיקטטור שהביא למותם של מיליונים. הוא לא היה קומוניסט למעשה האידיאולוגיה שלו הייתה רק 'סטאלין'. נקודה. אבל גם האמריקקים לא צדיקים.
המימשל האמריקאי הוא מחרחר המלחמה הזוועתי ביותר בתבל. אין מקום על הגלובוס שלא טינפו בדם, מווייטנאם ועד לוב מעיראק ועד אפגניסטאן, מקמבודיה ועד סוריה תנו להם דם דם ועוד דם. עם צמא דמים (כסף ודם), שחיסל 40 מיליון אינדיאנים כדי להתיישב במקומם ואחרי זה פצח במלחמת אזרחים כדי שהצפון יוכל להשתלט על הדרום (ותשכחו מהשחורים, הם בכלל לא היו האישו)הדמוקרטיה והחירות על לשונם כל היום אבל החרב בידם מוכנה תמיד להרוג. שומר נפשו ירחק....כי אין בהם רחמים. ענף הייצוא מס' 1 של האמריקקים הוא מלחמות אזרחים. הם גרמו למלחמות אזרחים כמעט בכל המדינות שבהן התערבו - מאפריקה ועד אמריקה מאסיה ועד אירופה. גם מלחמת העולם השנייה נפתחה ביוזמתם. מי תמך בהתחלה בהיטלר ? המיליארדרים האמריקאים. ע"ע הנרי פורד שקיבל מדליית הוקרה 'צלב הברזל' מהיטלר על תמיכתו בנאצים. וזה לא היה רק פורד. למעשה, המימשל האמריקאי קידם את מלחמת העולם השנייה כדי שיוכל להשתלט על אירופה. האידיאולוגיה שלו היא כזאת - להרוס ולהשמיד כדי להשתלט. ובמילים שלהם - מתוך הכאוס יקום סדר עולמי חדש. 'Order Out Of Chaos' הכאוס הוא כמובן תוצאת 'העבודה' שלהם.
הנה חזון 'סדר עולמי חדש' של בוש BUSH הבן:
youtube.com
כתוב תגובה ל- חשדנית
אמנם לא שאלתי ממך דבר..
  הגוי..   13/01/17 00:41
נהינתי מבקיאותך התורנית ולעדת קורח לא היה חלק בשלטון ויש הוכחות כי קורח הבין מהי טעותו אשר קברה את עדתו.. שמואל הנביא הינו 1 האהובים עלי. הומניסט מופלא וישר דרך ובכל זאת, לא היה 1 מהשלטון ולא בשלטון ולא בממסד השלטוני. הוא נבחר להמליך מלך על העם למרות שמלך כאצל הגויים ולדרישת העם היה רע בעיניו ככתוב לפי זכרוני, "וירע הדבר בעיני שמואל" כי לא רצה מלך בשר ודם ומובן מדוע, משמע למד היטב את לקח קורח ולא עסק בקדושת אוהל מועד.. בעניין סטאלין, סטאלין לא רצח מליונים וגם לא מליון בודד. סטאלין כמו משה, חיסל את עדת טרוצקי שרצח מיליונים..לפי מסמכי ארכיון קגב חיסל סטאלי כ 650-670 אלף ממתנגדיו וזאת עובדה היסטורית שכדאי ללמוד לפני שיורדים לפופוליזם ורכילות זולים..נ.ב. מה היה מניין קורח ועדתו מהעם באחוזים? מליון מ250 מליון זה חצי אחוז ועוד חמישית האחוז משמע הרבה פחות מכמות יושבי בתי הכלא בארהב של היום..לא נהינתי לקרוא על האמריקנים כי איני נהנה לקרוא את דברי שלי ואת תגובותי לפני 5-4-ושלוש שנים ושנתיים ושנה כאשר כתובות הן בידיים זרות לידי.. תודה. הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
11
מה הוא באמת חושב שנאמין לו?
  אזרח תמים   11/01/17 21:59
אם הדברים שכתובים בכתבה זו אכן נכונים, אז זו תעודת עניות לנתניהו. רק בגלל זה עליו לקום ולהתפטר. אבל זה לא יקרה, המבט שלו עלינו מלמעלה והזלזול באינטליגנציה שלנו מושרשים אצלו בדם.
כתוב תגובה ל- אזרח תמים
12
מוזס. וייסגלס אלמגור .ליואב
  ש.ב   11/01/17 21:59
ליואב תזכורת מש.ב אינני אוהב אפילו סולד מביבי . אולם גרוע ממנו ומסוכן ממנו הוא מוזס . הפרשה שלי מול השופטת שושנה אלמגור לו היתה נחקרת יכול להיות שהיתה מחלישה את המוניפולציות של מוזס . השופטת אלמגור היא לא פחות מאשר סוס טרויאני . במערכת המשפט . נציגה של וייסגלס אלמגור עורכי הדין של ידיעות אחרונות . אני מודע למה יכולים גורמים אלה לעולל לי על דבריי . ולמרות זאת אני עומד מאחורי כל מילה .
כתוב תגובה ל- ש.ב
13
אני מציע ליואב יצחק לא ללכת בק
  אופיר   11/01/17 22:15
מוזס בקלות יכול לשלוח מרצחים שכירים להרוג אותו.
כתוב תגובה ל- אופיר
14
יצחקי וריטמן צריכים לשבת בכלא
  דן ה   11/01/17 22:15
מי שמנסה לתפור תיקים לרה"מ מכהן בנסיון להפיל שלטון מקומו בכלא ולא משנה באיזה תפקיד רם הוא נמצא.
כתוב תגובה ל- דן ה
15
הסרה מרשימה
  נפתלי ב   11/01/17 22:42
מבקש בזאת להסיר אותי מרשימת התפוצה שלכם. בושה וחרפה.
כתוב תגובה ל- נפתלי ב
16
נתניהו לא מאמין
  למשטרה   11/01/17 22:54
מה יגיד האזרח הקטן ומה הסיכוי שלו נגד כוחו של שלטון מושחת? לפני שנתיים נחקר במח"ש מפקדו של ערן מלכה, סנ"צ ירון ארם. על פי הודאתו הוא היה מצוי בניגוד עניינים בעניין חקירה נגד גורמים בעיריית ראשל"צ עליה פיקד. החקירות שובשו! גם החקירה נגד סנ"צ ירון ארם שובשה ע"י מח"ש. לפני 13 חודש הוגש לפרקליט המדינה ערר כנגד ההחלטה לסגור את תיק חקירתו של סנ"צ ארם. המועד הנקוב למענה חלף. פרקליט המדינה מצפצף על הוראות החוק וההנחיות. את הנציבה כבוד השופטת הילה גרסטל טרפד פרקליט המדינה, עכשיו הוא עסוק בסיכולו של הנציב החדש כבוד השופט דוד רוזן.
כתוב תגובה ל- למשטרה
17
הקצונה המשטרתית..אינה תמימה.
  Sergei   11/01/17 23:34
לא חייב ליינות מסובך לאתר את אותן שוטרות צעירות שחששו לפתוח הפה בימים שצונאמי הזיקפה המשטרתית חלפה על ארצנו. לא סביר שאלו הם שני הצדיקים אותם חיפש לוט בעיר התועבה, סדום!!!
חובה לקבל משני צדיקים אלו, דגימות D.N.A וכל רופא שיניים מיומן בשיתוף מעבדה, יאתרו התאמות מלאות
בפיהן של הנערות המפוחדות.
כתוב תגובה ל- Sergei
18
העיתון היחיד שכותב בהגיון
  קורא   11/01/17 23:42
הרי זה ברור שהמשטרה מדליפה בלי הפסקה חלקי דברים לתקשורת, מתוך מטרה לחרוץ דין מראש, וללחוץ על המערכת המשפטית ועל דעת הקהל. אך כל העיתונים האחרים משקרים במצח נחושה, כאילו הכל תלוי במפכ״ל שנתניהו מינה. לכן, הם אומרים, אין מקום לטעון אחרת, שלמישהו במשטרה יש עניין להפיל את נתניהו. בכך הם מכסים על המקור לכל ההדלפות ומיתממים: ״למה ביבי לא הלך למשטרה עם ההקלטה?״.
כתוב תגובה ל- קורא
19
אשרי המאמין
  הילוש   11/01/17 23:49
לשמוע ולא להאמין, את היועץ המשפטי הוא לא מכיר? גם ממנו הוא פחד? תירוצים עלובים שרק מגבירים את החשד שהוא מסובך היטב, כדאי שיזכר במקרים קודמים, מתקפה על אנשי החוק לא תסייע לו , היא יכולה רק להזיק.
כתוב תגובה ל- הילוש
20
מסיתיהו
  מיכאל11   12/01/17 00:00
טוב שיואב יצחק מביא את הגרסה של נתניהו לציבור. זאת גרסה מטורפת, וחשוב שהציבור ישמע אותנו ויחליט. עכשיו ביבי מנסה להסית נגד המשטרה, כדי להצדיק את זה שלא הלך אליה עם הקלטת לאחר שהקליט את מוזס. יענו כולם - עיתונאים אנשי משטרה אנשי צבא, כולם נגדו. רוצים להפיל אותו. חותרים נגדו. אני לא חושב שדנינו המפכ"ל דאז היה נגדו. אבל אולי הוא באמת מאמין לזה, שכולם חותרים נגדו. אם זה כך, קוראים לבעיה פאראנויה. כמובן שכלל לא היה צריך ללכת למשטרה, הוא היה יכול למסור את הקלטת לוויינשטיין היועץ המשפטי הנאמן, שהיה מנהל את החקירה והתביעה כנגד מוזס לשביעות רצונו. אבל הוא לא עשה את זה, כי שקל את ההצעה ברצינות. שתי פגישות לפחות, במשך שעות, זה לא ניסיון סחיטה, זה משא ומתן על עסקה. אבל הוא עכשיו יסית נגד המשטרה כדי לשרוד. הוא יעשה הכל כדי לשרוד ולכן הוא מאד מסוכן. אין לו אלוהים. זה ראש ממשלה מסוכן, שכדי לשמור על משרתו, יהיה מוכן לקרוע את כל החברה הישראלית לגזרים, ימין, שמאל, יהודים, ערבים, מזרחים, אשכנזים, עיתונאים. שאלוהים ישמור אותנו.
כתוב תגובה ל- מיכאל11
21
לא ברור שרודפים אותו??שמאל
  מאשים קורבן!   12/01/17 00:39
כתוב תגובה ל- מאשים קורבן!
ידיעות אחרונות זה שמאל?
  צנזורעה   12/01/17 10:57
מוצקלה תתעורר.
כתוב תגובה ל- צנזורעה
22
יואב זו כתבה מוזמנת בתשלום?
  doozy@netvision.net   12/01/17 02:00
כתוב תגובה ל- doozy@netvision.net
23
השקרים של יואב יצחק על "הארץ"
  הירונימוס   12/01/17 07:05
הנה ציטוט ממאמר הערכת של הארץ מהיום:
"מזעזע להיווכח, שהמו"ל היה מוכן "למכור" את הקו המערכתי הזה משיקולים כלכליים וכנגד הבטחות של נתניהו לריסון "הפלישה" של "ישראל היום" לשוק העיתונות".
כתוב תגובה ל- הירונימוס
24
מדוע לא מעיפים את יצחקי וריטמן
  שמעון לוי   12/01/17 07:19
מדוע לא מעיפים את יצחקי וריטמן מהמשטרה ??? מדובר בשני מושחתים . רואים מהפרצוף של יצחקי שהוא רשע . איפה המפכ״ל שיעיף אותם .
כתוב תגובה ל- שמעון לוי
25
מסכן ביבי, פחד כי ״אין כלום״.
  שמין   12/01/17 08:42
לביבי מגיע עוד תיק ועוד תיק ועוד תיק כי שלב אחרי שלב הוא שיקר במצח נחושה לאזרחים במשך שנים. איש השתלט והתבצר בשלטון בישראל בדרכי הון-שלטון, במסתורין ובגלוי עשה לינץ׳ לשמאל לגיטימי בישראל, אפילו כאשר שמאל הפך למיעוט המשיך להסית. לאחרונה שקרן הזה החזיק במספר תיקים מיניסטריאליים ורשם לעצמו שיאים במינוי אנשיו בשירות הציבורי. קו הקיצוני הפאשיסטי הוא הוביל על ידי שני שרים ממפלגה אחרת תוך כדי הצגות שונות בתקשורת (אתם זוכרים את המניפולציות נאומי בר אילן?). הדברים שנחשפו הם קצה הקרחון ואם הפחדן ושקרן הזה לא יקום וילך כמו גבר וימשיך לבזות את ישראל יגרם נזק למדינה.
כתוב תגובה ל- שמין
26
יואב יצחק - לשון ארוכה ארוכה
  מסעוד איינשטיין   12/01/17 08:43
יואב יצחק אתה פשוט עלבון לאינטיליגנציה , כל כך שקוף שלשונך הארוכה נעוצה כל כך עמוק בישבנו של נתניהו , על פי יואב יצחק נתניהו הוא הקרבן בפרשת הצוללות , בפרשת השמפניות והסיגרים, בפרשת נוני מוזס , בפרשת מעונות רוה׳׳מ ,בפרשת ביביטורס, וכולם כזבנים רביב דרוקר , בן כספית וכל היתר שאני כבר לא זוכר את שמם , אני לא אתפלא אם ייחשף שאתר זה ממומן על ידי פטרוני נתניהו - אדלסון לדוגמה !
כתוב תגובה ל- מסעוד איינשטיין
27
אני מאמין שביבי פחד
  ארי כספי   12/01/17 08:53
אבל משרה'לה. מעניין מדוע הוא לא מפסיק לפחוד ממנה.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
28
סיפורי פוגי
  אלון חסן   12/01/17 09:18
פחד להשתמש בהקלטה?אז למה הוא הקליט מלחתחילה?תארו לכם מה BB עשה ודיבר כשהוא מקליט,מה קורה כשהוא לא מקליט?
כתוב תגובה ל- אלון חסן
השנאה שלך לרא"ה מעוורת אותך
  המסביר לצרחן   24/01/17 02:45
אתה עיוור? הוא אמר שההקלטה נועדה להוכיח את טענותיו אם יהיה צורך, ועכשיו שיש צורך שההקלטות נתפסו שלא במתכוון הם מוכיחות מי הסוחט ומי הנסחט...
כתוב תגובה ל- המסביר לצרחן
29
תמיד היה "לנו" דור חדש שמוכן
  הגוי..   12/01/17 09:25
תמיד היה לנו דור חדש שמוכן למות בעד "ארצנו".. אתם מבינים נכון.. הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
צנזורה מחלה ממארת טובריש
  הגוי..   12/01/17 10:01
יואב יצחק. אף 1 לא בורח מן האמת לעולם. כשבורחים, אי אפשר להסתתר. כשמסתתרים, אי אפשר לברוח.. האמת תתפוס את כולם.. תודה.
כתוב תגובה ל- הגוי..
30
פחדתי למסור את הקלטת למשטרה
  מרים פריימן   12/01/17 09:44
הטיעון הזה ממש ממש הצחיק אותי, ראש ממשלה שתמודד עם האיום האירני , עם הפלשתיניים, "מפחד" מהמשטרה במדינתו שלו??? נשמע לכם הגיוני???
כתוב תגובה ל- מרים פריימן
31
חובה על הש"ב והמוסד לחקור את ח
  יעקב יעקב   12/01/17 09:53
--חוקרי המשטרה ---מימון מחו"ל וכסף זר נכנס בטונות לתוך מדינת ישראל למטרה אחת ויחידה לסלק את נתניהו באמצעות "יצחקי וחבריו" החקירות החלו מיומי הראשון של נתניהו כראש ממשלה וממשיכים עד ליום הזה -רעייתו שרה נחקרה 12 שעות ביום אחד על דברים של מה בכך -לשיא הגיעו בברוטליות שלהם כשחקרו אותה על אביה ששכב על ערס דוואי בביתה -יוצא מכך שגם המדינה ואזרחיה נפגעים -זה לא הוא זה גם אנחנו- עלכן שרותי הביטחון הכללי והמוסד חייבים להתחיל לחקור את חוקרי המשטרה עכשיו ומיד - זו חובתם העליונה של שני מוסדות אלה להגן על המדינה ואזרחיה מפני אויבים מבחוץ ומבפנים-כי יש כאן צבא שלם שמנסה להפיל ממשלה באמצעות תחנות משיטרה "ויצחקי" ולא דרך הקלפי
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
32
מני יצחק הוא חפרפרת של נוני
  רון4   12/01/17 10:18
מדובר בקצין שלמעשה מהווה כחפרפרת של נוני מוזס, זו חרפה שהאיש הזה הגיע לאן שהגיע בצמרת המשטרה.הפכנו למדינת בננות בגלל קציני משטרה ירודים
כתוב תגובה ל- רון4
33
מה ההבדל
  אלי1900   12/01/17 10:56
יואב יצחק כתב חצר של ביבי, לא פחות מנחום ברנע, המותקף על ידי יואב יצחק
כתוב תגובה ל- אלי1900
34
ביבי משנה גרסאות
  מיכאל11   12/01/17 11:00
כמו אחרון החשודים. לפני יומיים מסר יואב יצחק שביבי שמר את הקלטת כ'נשק יום הדין'. עכשיו אותו יואב יצחק אומר שביב פחד מהמשטרה. אז מה האמת? כנראה שהבינו שהגרסה הראשונה היא בעצם הודאה בקשירת קשר לסחיטה עתידית של מוזס. אז עשו סיבוב פרסה. עושה רושם שביבי מנסה לעשות תיקונים לגרסה שלו, בהתאם להתפתחות החקירה. זה לא יהיה לטובתו כמובן.
כתוב תגובה ל- מיכאל11
אתה סתם קשקשן - זה לא סותר
  קידי   13/01/17 03:01
כתוב תגובה ל- קידי
35
המשך - איך הכל התחיל ?
  חשדנית   12/01/17 11:33
הכל התחיל כאשר מוזס רצה לפרסם בעיתונו תחקיר על יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה. ביבי ביקש להיפגש אתו כדי שלא יפרסם את התחקיר. כתוצאה מכך נולדה ה'עיסקה'. ביבי הקליט את הצעת השוחד של מוזס - סיקור אוהד ו'פינוק' לביבי תמורת החוק נגד ישראל היום - ושמר את ההקלטה אצלו. ההקלטה של הצעת השוחד שימשה בידי ביבי מנוף נגד מוזס שלא יפרסם את התחקיר על יאיר (חלק מהתחקיר פורסם לאחרונה על ידי דרוקר). זאת הסיבה שביבי לא רץ למשטרה בזמן אמת עם הקלטת על הצעת השוחד. זאת גם הסיבה שביבי ניסה להרוויח זמן עד הבחירות (כדי שעיתון ידיעות אחרונות יספק לו סיקור אוהד..) ופעל מאחורי הקלעים כדי שהחוק נגד ישראל הום יעבור בקריאה טרומית בכנסת...ברור שבסופו של דבר ביבי לא התכוון לממש את העיסקה ולהביא את החוק להצבעה שניה ושלישית. הוא פשוט רצה להרוויח זמן עד לתום תקופת הבחירות. מוזס שהבין את זה (קצת באיחור) פוצץ את העיסקה, עוד לפני הבחירות ושפך טונות של זבל על ביבי והימין....הבעיה שלו - הוא לא הצליח להבין שהעם כבר הפסיק להאמין בתשקורת...זהו, נגמרו הימים שהתקשורת עיצבה את דעת הקהל. היום יש אינטרנט, יש בלוגים, יש אתרים כמו יואב יצחק, רוטר. לא אלמן ישראל. תודה לאל. ותודה ליואב יצחק שמאפשר לי להגיב כאן בחופשיות, בלי לצנזר. תנסו להגיב ככה בטמקא...חחח אצלם הצנזורה על טוקבקים מהימין זה כבר על אוטומט. בעע
כתוב תגובה ל- חשדנית
ולי הוא צנזר! כי לא הבין נכון?
  הגוי..   12/01/17 14:53
אולי ואולי לא. זאת עובדה.. אני מצלם את שאני כותב..
כתוב תגובה ל- הגוי..
36
פרקליטות ו המשטרה לא מפרסמים
  ישע   12/01/17 11:44
תוכן ההקלטות כדי לא לגרום נזק ל נוני עם בהקלטות היה חומר נגד נתניהו היו מפרסמים עוד ביום הראשון
כתוב תגובה ל- ישע
37
הבטחות הבטחות
  סיירוס   12/01/17 13:36
אם יש תחום שנתניהו מצטיין בו זה ״הבטחות ״: הבטיח שתי מדינות לשתי עמים ,יוק הבטיח בניה בשטחים יוק הבטיח לכל מנהיגי העולם שהו יפעל לקידום השלום ויגיש תכנית יוק ,הבטיח והבטיח בכל תחום לכל אדם או גוף שנפגש איתו ,מעשיו לא אישרו את הבטחותיו ,למה? האיש בנוי ומעוצב כרהיט זול עם הרבה לקה .בשביל לתת מראה טוב לרהיט ,מעשנים אותו בעשן סיגרים ,סיגרים אגב שהבטיח לשלם ולא עמד בהבטחתו.
כתוב תגובה ל- סיירוס
38
למה לא תובעים את מני יצחקי על
  עבירות בניה   12/01/17 14:59
תקראו כתבה על מני יצחקי bizzness.net/
כתוב תגובה ל- עבירות בניה
39
נתניהו מפחד ההההההההההההההה
  סיירוס   12/01/17 16:00
האיש מפחד ממה ? מסחיטה ,נו ,ניתן להבין ,הרי הוא יוצא סיירת מט״כל למרות שהוא לא השאיר חותם של פייטר רציני ,פחדן הוא לא היה .אולי עם זקנתו הפחד השתלט עליו ,ועוד ממשטרת ישראל ? ימים טובים הגיעו .האיש יזם את השיחות עם נוני ,לא פגישה אחת ,הקליט ונשמע מאיים שהוא יחסל אותו(את נוני ) והוא עדיין מפחד .די יש גבול למה שהשכל וההגיון יכולים להסכים . יעשה טוב לנו ,אם ישמור את פחדיו ויתפטר עוד היום ,זה ההחלטה הנכונה ,להיום.עם התפטרותו יוכל לחשוב ולהכין את עצמו טוב טוב למשפט . כי משפט יהיה גם יהיה ,אין אלטרנטיבה אחרת
כתוב תגובה ל- סיירוס
40
עלבון לאינטליגנציה
  navnuhv   12/01/17 17:22
ראש ממשלה שמזמין מישהו לטמון לו פח, ראש ממשלה שמאיים על מישהו שאם יבקר אותו יטפל בו. ראש ממשלה שמקליט באמצעות הארו הקלטות סתר. ראש ממשלה שפוחד לפנות למשטרה כי מני יצחקי וריטמן החליטו להדיח אותו. ראש ממשלה כזה הוא מאפיונר וכאחרון השטינקרים. לאן הדרדרה המדינה? תדמיינו את מנחם בגין שמיר ואשכול מקליטים ומאימים "נטפל בך"...
כתוב תגובה ל- navnuhv
41
קצה הקרחון
  דורין אלן בל-דותן   12/01/17 18:14
החקירה עדין שטחית. זאת התחלה טובה. אך, בכלל לא הסוף. החקירה אינה נגמרת עד שנקבל את כל התשובות בענין המסורת של סחר בילדים במדינה זאת מאז שהיא נוסדה ועד היום, כולל שיקום ופצויים לנפגעים, ובדיקת עיתויי הפיגועים.
כתוב תגובה ל- דורין אלן בל-דותן
42
מענין ממי נתניהו לא מפחד
  צ'יקן שיט   12/01/17 19:32
כתוב תגובה ל- צ'יקן שיט
43
ואולי יש לו הקלטות של מנדלבליט
  פולישוק שר התחת   13/01/17 05:03
הייתכן שלנתניהו - מחקה שולה.. יש הקלטות גם על מנדלבליט אותם הוא שומר ליום פקודה..? כי עכשיו ברור למה אין לביבי ארנק, הוא צריך מקום בכיס לטייפ..
כתוב תגובה ל- פולישוק שר התחת
44
כאישה מסורתית ביבי לא מצא חן
  הניה   13/01/17 06:45
בעיני כבר משנת 1995 כאשר הוא יצא בהודעה לציבור על כי זנה עם אישה אחרת. זה מבחינתי ייהרג ובל יעבור, ואיך אפשר להאמין לאיש כזה העובר על הדיבר החמישי. שומו שמיים.
כתוב תגובה ל- הניה
45
ביבי
  אליקו   13/01/17 11:56
מרוב פחד ביבי משותק ואינו מתפקד--הוא ודאי זקוק לכמה סיגרים להתאושש--איזו תירוצים נלוזים והאשמות על קציני משטרה לאן הגענו? ואיפה כל מלחכי הפינכה שסביבו פוחדים לפתוח את הפה--כאילו שהם חיים במדינה אחרת וישראל לא מספיק חשובה ולא רוצים להפסיד את הכיסא--פחדנים!
קבלת מתנות לאנשי ציבור --אסורה על פי חוק!!וקבלת סיגרים ושמפניה --אסורה לאיש שממלא תפקיד ציבורי והוא יודע את זה -רק שהוא חשב שלא יגלו את זה
כתוב תגובה ל- אליקו
46
להעיף את יצחקי ריטמן ורוזנברג
  למי שלא מיישר קו   13/01/17 17:46
הוספתי גם את אסף רוזנברג - מאנשי נציבות שירות המדינה שהוא ישר - אמין - מקצוען אבל 'שוד ושבר' אסף גם מי שמרענן המידעים הנוגעים לאיסור החל על עובדי הציבור לקבל מתנות...וכבר מזה זמן 'מעלילים' עליו עוד עלילות... ודווקא את אסף "כמובן" לחורשי הרשע , רוצים להעיף !
כתוב תגובה ל- למי שלא מיישר קו
47
עוד הוכחה שיש לנו
  איתן 1   13/01/17 18:42
ראש ממשלה פחדן.
כתוב תגובה ל- איתן 1
48
עובדה: בדיעבד רה"מ צדק! יש לנ
  קורןנאוה טבריה   11/02/18 15:58
עובדה: בדיעבד רה"מ צדק! יש לנו עסק עם קצינים פוליטיקאים ולא עם חוקרים במשטרה של מדינת היהודים?! לאחר הראיון המביך שהוקלט שנה שלמה של המפכ"ל ואילנה דיינו, ופרשת ריטמן-צ' - ועלילת הסרק נגד רה"מ הציבור ברובו מבין מדוע חשש רה"מ - ועד כמה צדק ראש מפלג החקירות בדימוס בועז גוטמן: "המשטרה והפרקליטות רוצות להפיל את שלטון הימין". מה שלא לקחו בחשבון שונאי נתניהו מני יצחקי, רוני ריטמן ורוני אלשיך הוא: את חוש ההומור של בורא שמיים וארץ - ככתוב בחוקותיו: "בור כרה ויחפרוהו ויפול בשחת יפעל. ישוב עמלו בראשו ועל קדקדו חמסו ירד". (תהילים ז'). צריך לחיות את הזמן הזה כדי להאמין שזה מה שקורה במשטרה שלנו - של עם ישראל - בושה ליהדות וחרפה לציון!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il