s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נתניהו החליט: לא אתפטר גם אם יוגש כתב אישום בפרשת המתנות
מאת: יואב יצחק  |  14/02/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
החלטה הגיונית
  אורי יהודה   14/02/17 11:02
אם יורשע יפרוש. שמירת הקואליציה בתקופה כזו היא משימה קשה מכל היבט.
כתוב תגובה ל- אורי יהודה
אורי אכן אתה צודק .
  מפוקחת   14/02/17 12:15
חובה לשמור על הממשלה והכנסת כפי שהיא משום שניצבים לפנינו אתגרים לא פשוטים וזה בלשון המעטה. רוב העם מעדיף גם במצב הזה את מר נתניהו כראש ממשלה. רוב העם מאמין שגם בבחירות הבאות נתניהו יזכה לנהל את המדינה כפי שעשה זאת עד היום . ולכן אין צורך ללכת לבחירות לפני הזמן .
כתוב תגובה ל- מפוקחת
אתה רותם את העגלה לפני
  בני בנקר   14/02/17 14:06
הסוסים. רק אם יורשע בעברה שתגרור הטלת קלון יהיה חייב לפרוש. אם יורשע בקבלת מתנות אסורה,אין קלון,רק קנס ואין סיבה חוקית שבגלל נהנתנות שהיא מגעילה, ראש ממשלה יפרוש. גם צ'רצ'יל הנהנתן לא פרש בגלל מתנות של סיגרים ומשקאות חריפים.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
בנקר, אבל צ'רציל לא בדק צוללות
  צ'רצ'יל וידיעות א   15/02/17 03:03
עזוב את צ'רצ'יל אצלנו ביבי כתב ספרים איך למגר טרור עשה כנראה ימבה כסף, עכשיו גם הקוראים רוצים כסף חזרה... צ'רצ'יל עאלק...
כתוב תגובה ל- צ'רצ'יל וידיעות א
שישב בכלא כראש ממשלה...
  יצאתם מדעתכם...   14/02/17 19:36
כל הכבוד לליצנים שמוכנים שבראש הממשלה יעמוד אדם שהמדינה עצמה חושבת וטוענת בבית המשפט שהוא עבריין שמקומו בכלא.... כל הכבוד להזויים האלה שאיבדו כל מושגים בסיסים של יושר, צדק, מנהל תקין ואמון במוסדות המדינה. העבריין הזה ישלח אנשים לקרב? העבריין הזה ינחה דרכה של המדינה? מה השלב הבא - שסרסור הזונות וההימורים ממפלגתו יהיה שר החינוך?
כתוב תגובה ל- יצאתם מדעתכם...
תגובה אופיינית לשמאלן הזוי
  מקס פאואר   14/02/17 20:46
לא הפריע לכם השמאלנים, שבוז'י הלבין הון של מיליונים, ושמר על זכות השתיקה בחקירת משטרה, והפרקליטות השמאלנית סגרה את התיק, רק תתארו לכם שסוחר סמים נתפס עם מזוודות מלאות הרואין, הוא שומר על זכות השתיקה, כעת הוא יכול לעמוד בראש מפלגת האבודה של השמאלנים.
כתוב תגובה ל- מקס פאואר
2
צודק נהנתניהו .
  החושף   14/02/17 11:05
אם לא הגישו כתב אישום נגד רות דוד אז למה שיגישו נגדו ??!!
כתוב תגובה ל- החושף
3
טוב מאוד! שיתמודד וינצח!
  אהוד פרלסמן   14/02/17 11:10
כולם מבינים, וזה גלוי וידוע, שאין פה סיפור של שוחד ושחיתות, ואין פה אולמרט שלא הפסיק לגנוב, ואין פה דכנר שלא הפסיק לשחד, ושכל מה שיש פה זה אנשים שלא יכולים לקבל את העובדה שבבחירות האחרונות קיבל הימין 76% יותר קולות מהשמאל, ורוצים להפיל את ראש ממשלת הימין כנגד רצונו של רוב העם. שיתמודד וינצח את הנבזים והשפלים האלה!
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אודי חמודי, הסנילי מרמת השרון
  אוהד פרלמן   14/02/17 15:59
מכה שוב. בגיל 74 אתה כבר אבדת כ-40% מהתאים האפורים בין שני אוזניך, וסאת השטויות שאתה מקליד ממש בלתי נסבלת. אגב, האם כבר בקרת את ידידך האנס מקריית מלאכי?
כתוב תגובה ל- אוהד פרלמן
2,376,498 נגד 1,370,624
  אהוד פרלסמן   14/02/17 20:01
אלה תוצאות הבחירות האחרונות, וכך קיבלנו הפרש של 1,005,874 לטובת הימין. אבל באמת טעיתי, וזה רק 73% יותר ימניים משמאלנים. קשה לך לקרוא את האמת הזאת, ואפילו מדכא אותך כמי ששיך למיעוט השמאלני, אבל אלה המספרים. ובדמוקרטיה, כשיש רוב של 2,376,498 בוחרים מול מיעוט של 1,370,624 בוחרים, הרוב קובע. והרוב רוצה את נתניהו כראש הממשלה.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אז הוא יזוכה במשפט
  עובדיה הוכמן   14/02/17 21:28
קודם כל לפי חוק המתנות עליו לשלם כפל משווי המתנות.
כתוב תגובה ל- עובדיה הוכמן
אז הוא יזוכה במשפט
  עובדיה הוכמן   14/02/17 21:28
קודם כל לפי חוק המתנות עליו לשלם כפל משווי המתנות.
כתוב תגובה ל- עובדיה הוכמן
למה בכלל חוק ; משפט ; משטרה..?
  לגלוי וידוע   15/02/17 01:22
גמרת כבר ללמוד את תקופת לואי ה - 14...? האם להזכירך עוד כמה תקופות ו'מנהיגים' בתולדות האנושות , על המנהיג 'שהעיז ואמר' : 'יש שופטים בירושלים' כנראה כבר מזמן אתה מצפצף...כי לך 'הכל' גם גלוי וגם ידוע...
כתוב תגובה ל- לגלוי וידוע
4
ביבי מוקף פושעים שמחזקים את
  שבצי חלובצי   14/02/17 11:26
את ידיו. אם דרעי והנגבי חברי ממשלה אחרי כל מה שעבר עליהםן אז למה שהוא לא? מנסה להלך איימים על היועץ המשפטי שמפחד להסתבך עם הגשת כתב אישום נגדו...כמו שהוא מכיר את הפחדן והמוג לב הזה הוא יעדיף לחתוך לעצמו את האשך הימני ולא להגיש כתב אישום. עד היום 1:0 לטובת לוקח השוחד.
כתוב תגובה ל- שבצי חלובצי
5
ומה אתה אומר יואב יצחק?
  מיכאל11   14/02/17 11:58
בתור אחד, שבצדק, לחץ להתפטרות אולמרט בהיפתח החקירה נגדו? ואכן אהוד ברק הראה לאולמרט את הדלת והוא התפטר עוד לפני שהוגש נגדו כתב אישום. וכאן, נתניהו רוצה להמשיך ולהיות ראש ממשלה גם לאחר הגשת כתב אישום? מה דעתך על זה יואב יצחק? נשמח לשמוע את דעתך ולא רק את ידיעותיך. האם דין נתניהו כדין אולמרט, או שבעורקיו של ביבי זורם דם סמיך יותר?
כתוב תגובה ל- מיכאל11
ההבדל הוא באתנן תמורת
  משה כרמל   14/02/17 12:23
ההבדל הוא במחיר שאולמרט היה מוכן לשלם כדי שהתקשורת תרד ממנו. זה היה הסיבה לצורך שיפסיק בדחיפות את תפקודו. ההגנה (להלן: איתרוג) של התקשורת אם אולמרט יציע וויתורים במסגרת המו"מ עם הפלשתינים משיקולים של להוריד את התקשורת מגבו, זו היתה הסכנה. הסכנה מוחשית לנוכח האיתרוג שקיבלו כל המדינאים שפנו לדרך הזו.
כתוב תגובה ל- משה כרמל
משה כרמל - לא קונה!
  מיכאל11   14/02/17 16:59
כמו שאולמרט היה אולי מוכן לעשות ויתורים גדולים להוריד את התקשורת ממנו, כך ביבי יהיה מוכן אולי לעשות מלחמות כדי להוריד את התקשורת ממנו. הכל אפשרי. ההבדל שאתה עושה בין השניים הוא סובייקטיבי ולא מבוסס. ראשי הממשלה בישראל לא מפנים את כיסאם מרצון. ויהיו מוכנים לעשות הכל כדי להיאחז בשלטון. לכן, נתניהו לא פחות מסוכן מאולמרט בהיבט הזה. הפתרון לדעתי צריך להיות שהימין ישאר בשלטון אך ידיח את נתניהו. יש עוד מנהיגים בימין. בנט, כץ, סער, יעלון, כחלון... לא אלמן הימין. כך יישמר רצון הבוחר מצד אחד שהימין ישלוט והשלטון לא יוחלף דרך בית המשפט, ומצד שני לא ניאלץ לחיות תחת ראש ממשלה מושחת המואשם בפלילים במשך תקופה ארוכה של המשפט.
כתוב תגובה ל- מיכאל11
ולמה שדעתו של יואב יצחק תהייה
  קורא ונהנה   14/02/17 12:35
חשובה יותר מדעתו של מוכר דגים בשוק ? יואב יצחק הוא עיתונאי (הגון) ולא מי שמקטלג דעתם של אנשים במשטר דמוקרטי .
כתוב תגובה ל- קורא ונהנה
6
אולמרט התפטר במקרה פעוט מזה.
  שאלות קשות   14/02/17 12:17
מי שהיה אמור להדיר את עצמו מטיפות בתיקי משחת נתניהו הוא מנדלבליט . יואב יצחק בכתבה שפירסם כאן אתמול מציין שמנדלבליט היה עד ראיה ושמיעה למקרה שבו לכאורה מעורבים שרה וביבי וממנה לכאורה ניתן לקבוע שאחת הסיבות לכאורה לסגירת תיקי אולמרט תיהיה האירוע שהיה מנדלבליט עד לו עת כיהן כמזכיר הממשלה. על אירוע זה היה מקום לגבות עדותו. מדוע מנדלבליט לכאורה לא פנה מיוזמתו ? אם כך מדוע מנדלבליט לכאורה לא מסר עדות בפרשות השונות הרי כמזכיר ממשלה הוא טיפל בתאום בין משרדי הממשלה במיוחד בתקשורת ובביטחון.השיהוי לכאורה בפתיחת חקירה לכאורה גרם לצוות החוקרים לקשיים קשים אם לא מעבר לזה. סיפור כלי השיט מסמר שיער !! לכאורה מדובר בסכומים כסף עצומים של מיליוני יורו כעמלה !!
כתוב תגובה ל- שאלות קשות
7
שמנדלבליט יגיש כתב אישום,
  בהצלחה לשניהם.   14/02/17 12:27
ורצוי אפילו כתבי אישום, ושראש הממשלה ילחם עד הסוף, רצוי במשפט ארוך ומרובה עדים. בינתיים גם המצב של השלטון האנטישמי והגזעני בארצות הברית מסתבך, ובעזרת השם גם שם נגיע להליכים משפטיים של הדחה, אם הכל ילך למישרין, ושני החברים ימשיכו בדרכם הזו, נקבל התמוטטות של שניים במחיר אחד. קדימה הפועל!!!!!
כתוב תגובה ל- בהצלחה לשניהם.
8
ביב לא הבין משהו...
  שמין   14/02/17 12:39
בחירה שעליה ביב הולך להסתבך.
כתוב תגובה ל- שמין
9
צביעות בזויה ומבישה !
  עידןסובול   14/02/17 13:09
נאה דרש, אבל מעולם לא חשב אפילו להרף-עין נאה לקיים. זה האיש : themarker.com
כתוב תגובה ל- עידןסובול
אולמרט גנב מוכח כמוך
  מגיב ותיק   14/02/17 18:04
לא דומה יא טמבל.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
השוטה - אתה..גם יעקב אבינו גנב
  למגיב לא חכם   14/02/17 18:57
לתגובותיך תואמת האמירה 'מה עניין שמיטה...'...וד"ל...
כתוב תגובה ל- למגיב לא חכם
10
היוהמ"ש כבר הדליף באמצעות יואב
  פועה   14/02/17 13:24
שרק אם יהיה משוכנע שיש 100% סיכויים להרשעה יגיש תביעה נגד נתניהו. אז לשם מה דולף באמצעות יואב יצחק איום או הכרזה של נתניהו, שבכוונתו לעמוד למשפט ולא להתפטר?... הסיבה הסבירה לרמוז למנדלבליט שהוא יסתבך משפטית אם יגיש תביעה עם בעיה שראש הממשלה לראשונה בישראל, יסרב לציית להוראת היוהמ"ש להתפטר מתפקידו ויגרור את כל הסבך הפוליטי משפטי שייגרם לפתחו של בית המשפט. זה הימור מסוכן של נתניהו, כי שרה הלא מאוזנת אמורה לככב במשפט הזה. זה מבחן קריטי למנדלבליט לא פחות מלנתניהו, ומנדלבליט עלול להגרר למצב שבו יודיע על התפטרותו מתפקידו אם נתניהו אכן יממש את איומו ולא יציית להנחיית היוהמ"ש. התפטרות כזאת תפיל את נתניהו בביה משפט עוד לפני שיקבע הרכב השופטים, כי משמעותה שהיוהמ"ש הרשיע את נתניהו מרגע שהגיש נגדו תביעה והתפטר.
כתוב תגובה ל- פועה
מנדלבליט לא יתפטר
  ארי כספי   14/02/17 15:38
וגם לא יגיש כתב אישום, כי בכך יחסום את דרכו לבית המשפט ה"עליון". גם כך הוא חייב לא מעט לאלה ש"מינו" אותו בתור מועמד יחיד .
כתוב תגובה ל- ארי כספי
תיקון: לא מינו אותו,"איתרו
  בני בנקר   14/02/17 19:52
אותו" כמועמד יחיד בדורו,מכל השופטים,מרצים ועורכי הדין שמתאים לכהן בתפקיד,כמו ש"איתרו" את שי השקרן ניצ,ן כיחיד סגולה שרק הוא יכול להיות פרקליט המדינה ויש עוד דוגמאות ל"איתורים" של מועמדים יחידים לתפקיד,בדיחה גרועה על חשבון המשילות,השרים והממשלה,בדיחה שניצבת לפתחה של שרת המשפטים העלובה שנותנת יד להמשך שלטון הפקידים הממונים.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
11
יפה עשה נתניהו
  באום   14/02/17 13:35
אלה מהתקשורת הדוחפים את היועץ להגשת כתב אישום יגלו פתאום שכתב אישום,אם יהיה בכלל,לא יביא אותם אל המנוחה ואפילו לא אל הנחלה.פתאום הדרך תתארך לגביהם והם עשויים לדעוך אל תוך כלי נשקם העיקרי,המקלדת.בכל מקרה הם כבר הבינו כשמאלנים שמשהו השתבש בתוכניות שלהם.הם אמנם החלישו את נתניהו אבל משום כך הימין האקטיביסטי פרץ יש מאין וקבע עובדות בשטח והיום מדברים כבר על סיפוח.מה בעצם עשתה התקשורת השמאלנית? ירתה לעצמה כדור מעל הירך.
כתוב תגובה ל- באום
באום, בקרוב מאוד יורשע ביבי
  בנימין מטודלה   14/02/17 17:08
בעבירות חמורות בתיק הצוללות, ויושלך לכלא.
כתוב תגובה ל- בנימין מטודלה
wish full thinking
  באום   14/02/17 19:36
כתוב תגובה ל- באום
בושה וכלימה יושרה רק שמאל ?
  לחשוב באום !   14/02/17 19:24
להיות ישר ולבקש יושרה זה עניין של 'שמאל' ו'ימין' ? כדאי שתלמד מבני בגין את מה שלמד בבית אביו !
כתוב תגובה ל- לחשוב באום !
הבעיה
  באום   14/02/17 20:51
שבני בגין לא למד כלום בבית אביו.אם הוא היה לומד הוא לא היה הופך לרכיכה.אם מנחם בגין היה נוהג כמו בני בגין,לא היה ימין היום,לא היתה ארץ ישראל גדולה,היתה רק מדינה בין גדרה לחדרה שכל פלסטינאי היה מטיל עליה את מימיו מהמקפצה.אולי בני בגין היה נהנה מזרם חם שיורד עליו מאי שם אבל לא אני.
כתוב תגובה ל- באום
הבנה וידיעות - לוקים בחסר
  מה לעשות...   14/02/17 22:56
כתוב תגובה ל- מה לעשות...
12
פרופ' נגבי לפי בג"צ הפוך ממך !
  לעו"ד יצחק   14/02/17 13:38
כתוב תגובה ל- לעו"ד יצחק
"פרופסור נגבי" ? זה השדרן
  בני בנקר   14/02/17 20:12
שאסור להחליפו ברשת ב' ועדיין לא השלים כנראה את לימודי הדוקטורט.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
13
לא יתפטר ולכן לא נקטע שלטונו
  קל למנדלבליט   14/02/17 13:57
ליואב יצחק אנא העבר לוינרוט . מעתה - הקלתם המלאכה על מנדלבליט , אינו צריך להתלבט באשר אם 'כן' או 'לא' להגיש כתב אישום . כי הרי אם יגיש כתב אישום הרי לא נקטע לעת עתה... רצף שלטונו של ביבי...
כתוב תגובה ל- קל למנדלבליט
14
985,408 קולות בקלפי - לא לפח!!
  אחלה בשורה   14/02/17 14:35
נישטו קיין בפלה וינט:קו ההגנה של נתניהו : שילמתי במזומן על הסיגרים (הלך התיק) מפלגת עיתון הארץ שלא עובר את אחוז החסימה מורטת שערות היום בכותרות למנויים פולנים קשישים בבית לוינשטיין.לליכוד רק 985,408 קולות כשרים בקלפי - 30 מנדטים.מי שרוצה את ביבי תלוי עם הראש למטה ואת שרל'ה בבית משוגעים ו/או חובב של ציפורע שפיצר ו/או זעזוע המוח "נשמור את נתניהו מאוחדת" יאלץ להימנע מלעלות לגג ביום הבחירות.המלצת יו"ר ועדת הבחירות 2019 יש לפקוח עין על שמאלנים המצויים על גגות מחשש להתאבדויות.המקום ינחם את קלויזנר/אדלר/שפיצר/קסטנר/סגלוביץ' ויחימוביץ' בתוך שאר אבלי ציון וירושלים.אלזו השכן שלי הוא שואייל איך ייתכן שכל האזיאתים מעל חצי מיליון ישתו עראק ביום הבחירות וישימו את הקול שלהם לד"ר המתחזה לפיד (ארבע אבות וארבע אמהות בבסטה של ידיעות לאידיוט במאמר). חגיגה בבסטה של ישראל איום.
כתוב תגובה ל- אחלה בשורה
15
הנבל ואשתו יאחזו בקרנות המזבח
  הירונימוס   14/02/17 15:59
אבל לא יעזור להם שום דבר.
נגרור אותם משם ישר לכלא.
כתוב תגובה ל- הירונימוס
16
מלאכתם של צדיקים..
  צוללן   14/02/17 17:04
הידיעה הזאת חשובה ביותר להליך המתקיים. כפי הנראה זהו ציטוט של עמדת נתניהו באמצעות ויינרוט. המטרה, להפחיד את היועמש מלהגיש כתב אישום. התוצאה, ההפך.. כעת הטיעון המרכזי של היועמש הוא שיגיש כתב אישום רק במקרה של 100 אחוז הרשעה,(כי המהלך הוא בלתי הפיך), כבר אינה רלוונטית. אין סכנה שכתב אישום כשלעצמו יפיל את הממשלה ולכן אין מניעה מלהגישו. מה שמלמד שלפעמים עודף תחכום חוזר כבומראנג..
כתוב תגובה ל- צוללן
שותף לתגובתך ראה שלי במס' 13
  לצוללן   14/02/17 19:05
מסכים לחלוטין לתגובתך . ניסחתי גם את עיקריה במספר 13 .
כתוב תגובה ל- לצוללן
אכן צודק, נסחת זאת בבהירות!
  צוללן   14/02/17 22:02
כתוב תגובה ל- צוללן
17
מהר מאד יגלה שתיק המתנות זו
  איריס ב.   14/02/17 19:02
הצרה היותר קטנה שלו. וכן,ההודעה הזו שלו נועדה להיות בלון ניסוי: איך מתקבלת בציבור
כתוב תגובה ל- איריס ב.
18
ביבי מקבל חיזוק מליברמן וצחי .
  קיקו   14/02/17 19:21
ביבי קיבל חיזוק תמיכה ועצה לא להתפטר מתפקידו כראש הממשלה באם יוגש נגדו כתב אישום -מליברמן שהוא מח כשלג, ומצחי הנגבי שאף הוא צח כשלג.........!
כתוב תגובה ל- קיקו
19
אם יהיו בחירות -הימין שוב ינצח
  גימי-יהודי מיהודה   14/02/17 22:08
כתוב תגובה ל- גימי-יהודי מיהודה
20
בנימין נתניהו אריה דרעי בג"צ
  קירשטיין משה   14/02/17 22:09
למה בג"צ קיבל את העתירה ומורה ליצחק רבין ראש ממשלת ישראל שנרצח לפטר את השר אריה דרעי שהוגש נגדו כתב אישום . ולמה בית המשפט בשבתו כבג"צ לא יתערב בהחלטה של ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו אם יוגש נגדו כתב אישום ויחליט לא להתפטר . אם יוגש כתב אישום נגד ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו אם לא עשה כלום כי אין כלום אם חכם לא מתפטר . ואם תוגש עתירה לבית המשפט העליון בשבתו כבג"צ להורות לראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו להתפטר מתפקידו כנבחר ציבור ראש הממשלה שופטי בית המשפט העליון אם חכמים כמו שלמה המלך וחכמים בחשיבה משפטית הבקשה תדחה לא על הסף אבל תדחה . משה קירשטיין כותב מאמר זה הגיש עתירה לבית המשפט העליון בשבתו כבג"צ ודרש משופטי בית המשפט העליון שמגר נשיא , ברק נשיא ,חשין ,מצא ואחר לא להתערב בסמכות שנתונה בחוק לראש ממשלת ישראל יצחק רבין שהחליט לא לפטר את השר אריה דרעי למרות כתב האישום שהגיש היועץ המשפטי לממשלה נגד אריה דרעי וטענתי כי אין חוק המורה לראש ממשלת ישראל יצחק רבין לפטר אדם אפילו שר שלא הורשע בדין . פנו אלי פואד בן אליעזר ואחרים ושאלו אותי מה לדעתי יחליטו שופטי בג"צ אמרתי החל משעה שבדין ישב הרכב רחב בג"צ יפסוק כי ראש הממשלה חייב לפטר את השר אריה דרעי ואמרתי לפואד ואחרים שענין תום הלב הוא עמוד תיכון בפסיקה ולמרות שיש דברים שלא כתובים בחוק השופטים יקבעו כי לשופטים יש שכל ישר והשכל הישר אומר שרבין חייב לפטר את השר אריה דרעי ובדיון עצמו טענתי בפני שופטי בג"צ שאם תחליטו להתערב בשיקול דעתו של רבין שהחליט לא לפטר את השר דרעי זה באותו משקל כמו להעניש אדם טרם שהגיע זמנו לא להענש וזמנו יגיע רק אם יורשע בדין ואז טענתי לראשונה במשפט בבית המשפט העליון מה היה קורה אם היה מוגש נגד ראש הממשלה כתב אישום לא הייתם מתערבים כי השיקול דעת הוא של העם שבחר בראש הממשלה ובמילים אחרות טענתי כמו שבית המשפט לא יכול להורות לפטר ראש ממשלה שהוגש נגדו כתב אישום כי השיקול דעת הוא של העם כך גם על בג"צ לא להתערב בשיקול דעתו של ראש הממשלה יצחק רבין . החלטת בית המשפט לא הפתיעה אותי . גם היום חלק יטען שצדק בג"צ וחלק יטען שבג"צ לא היה צריך להתערב בשיקול דעתו של ראש הממשלה רבין. יתכן לכאורה מצב דומה שראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו יועמד לדין ולא יתפטר ואדם או חבר בני אדם יגישו בג"צ להורות לו להתפטר במקרה של אריה דרעי הוא נבחר לכהן כשר על ידי רבין ורבין יכול לפטר אותו בכל עת שיחפוץ ראש הממשלה נבחר על ידי העם ורק העם יכול לומר את דברו באופן ברור בקלפי . לאור האמור בג"צ לא רשאי לפטר את ראש הממשלה או להורות לו להתפטר , וזו העילה שבג"צ לא יתערב . משה קירשטיין רמת - גן
כתוב תגובה ל- קירשטיין משה
21
יואב , נהיית סמרטוט , פח
  יואב עיתונאי פח   14/02/17 22:54
כתוב תגובה ל- יואב עיתונאי פח
22
ביבי גם החליט.. לא אלך לכלא..
  יואב לא יעזור כאן   15/02/17 02:55
גם אולמרט היה נהנתן משחיתן יהיר בבחינת וישמן ישורון ויבעט עד שפגש את השופט רוזן וכך ביבי..
כתוב תגובה ל- יואב לא יעזור כאן
23
לא יתפטר המתנות עדיין מגיעות..
  לקוח מרוצה   15/02/17 03:27
ממה שלמדנו עד היום, ביבי לא ילך לשום מקום ויהי מה.. כל עוד המתנות ממשיכות להגיע..
כתוב תגובה ל- לקוח מרוצה
24
יואב היקר ,ההפכת לשופר ההגנה ?
  ליכודניק ציוני!   15/02/17 07:10
יואב,האתר שלך רציני מידי בשביל לכאורה לדקלם מה שמכתיבים לך משרדי עורכי דין בכירים ככל שיהיו. נראה לכאורה ששולחים דף מסרים שמעוברים לאתר על מנת : ריכוך דעת קהל הכנת פלטפורמה נוחה ליועמ"ש לסגירת התיק תוך הבנה ששיקול דעתו של היועמ"ש ככל שיחליט על סגירת התיק יבחן במסרק בג"צי שכן רוה"מ אולמרט על 60 אלף זוזים הורשע וקיבל 18 חודשי מאסר.מנדלבליט יודע שככל שבג"צ יתן החלטה לא נוחה עם ביקורת על שק"ד הדבר עלול חלילה וחס לחסל את הסיכוי להתמנות לשיפוט שכן כבר היה איזה מקרה לא נעים בפרשת המסמך ההרפזי והוא נחקר עליו ויצאה חוו"ד של וווייינשטייין.
כתוב תגובה ל- ליכודניק ציוני!
25
הדבר האחרון שמעניין את נתניהו
  זה מדינת ישראל   15/02/17 07:54
כתוב תגובה ל- זה מדינת ישראל
26
לא יכול להיות שהימין בשלטון
  חייב להתפטר   15/02/17 09:17
ביבי חייב להתפטר. למה? כי לא הלך לנו בבחירות. לא יכול להיות שהימין בשלטון.
כתוב תגובה ל- חייב להתפטר
שיחליף הימין את הראש הרקוב
  מיכאל11   15/02/17 18:36
בראש אחר לא מושחת. לא אלמן הימין. לא צריך ללכת לבחירות כדי לזרוק את המושחת לכלא. לא מבין את עדר העיוורים שהולך אחרי נתניהו באש ובמים כי 'הוא ימין'. אין ולא צריכה להיות זהות מוחלטת בין ביבי לימין.
כתוב תגובה ל- מיכאל11
27
ביבי הכושל והרפס נכשל בכל!
  אלי תל אביב   16/02/17 06:53
ראש ממשלה כושל רופס נהנתן וחמדן. מחירי דיור גבוהים,תקציבי עתק להתנחליות סרק , הזנחת הפריפריה ועוד. יוצאי צבא מקופחים מול חרדים, ערבים ומשתמטים. נגרר אחרי בנט עוד כושל ורופס שמזלזל במורים ובחינוך. חוץ מזה ביבי מושלם!
כתוב תגובה ל- אלי תל אביב
28
יואב יצחק ומשפחת המלוכה
  לחופש נולד   16/02/17 10:25
אני קורא ואינני מאמין. יואב יצחק, חושף השחיתויות הידוע, לא מוצא בדל של רבב בהתנהגות שרה וביבי. כל המעשים המושחתים שלהם נעלמים והזוג הנהנתן והקמצן שמנצל את מנעמי השלטון עד תום ומעבר לכך, שמתחבר למיליארדרים כדי שאלה יזרימו להם מתנות בשווי מיליונים (!)לא מזיזים לו. ההתנהגות השערורייתית של ביבי בניסיון למחוק את התאגיד הציבורי (רק ההתעקשות לדחיית תחילת השידורים לסוף אפריל עלתה למשלם המסים 150 מליון שקל) עובר ליד יואב יצחק בטבעיות. הקדמת הבחירות בגלל "עיתון" מטעמו שעמדו להגביל, עלה למשלם המסים כמיליארד שקל. אבל הכל דבש אצל הקיסר ואשתו. כדי להציל את שרה מהגשת כתב אישום, יואב יצחק מתחיל לספר על מצבה הנפשי הקשה (בגלל התקשורת). וכעת יש לנו הסבר פנטסטי בנושא הסיגרים ממילצ'ן. הדוד העשיר של נתניהו הגניב לו בלא ששרה תדע אלפי דולרים והוא המסכן רץ וקנה בהם סיגרים. אני חושב שהטענות הללו הן עלבון לאינטליגנציה של הקוראים. יואב יצחק, הגזמת.
כתוב תגובה ל- לחופש נולד
29
בנימין נתן יה הוא צודק ב100%
  צאליק   27/02/18 00:52
כתוב תגובה ל- צאליק
30
ביבי צודק.
  נגר יוכבד   27/02/18 13:28
כתוב תגובה ל- נגר יוכבד
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il