s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
החשד: טננבאום בגד בישראל; שיקר בנוגע לנסיבות הגעתו לביירות
מאת: רנית נחום-הלוי  |  18/02/2004
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
צפונבוני רודף בצע.
  דרומבוני   18/02/04 14:05
כתוב תגובה ל- דרומבוני
2
טננבאום
  איש מוסד   18/02/04 14:21
היו צריכים להשאיר אותו שם
כתוב תגובה ל- איש מוסד
גם אותך היו צריכים להשאיר במוסד הפס
  ניר איש הצנחנים   18/02/04 14:30
הפסכיאטרי הקרוב
כתוב תגובה ל- ניר איש הצנחנים
אבל זו בדיוק הסיבה שהוא חולץ...
  מוצי   18/02/04 14:55
הידע הרב שטמון בזכרונו של אל"מ (מיל /בדימוס) הוא הסיבה היחידה לחילוצו. ישראל ומוסדותיה רוצה לוודא מה נמסר.

אם היה קצין זוטר (נגיד סרן במיל) אפילו ביחידה יותר נחשבת (נגיד נווט חיל האויר) היו משאירים אותו שם גם 17 שנה (נגיד).

אילו היה סתם לוחם סער (נגיד שריון או מוהנדס או אפילו צנפן) היו מכריזים על היותו חלל כדי להנמיך ציפיות

כתוב תגובה ל- מוצי
3
אלחנן טננבאום
  bbm69   18/02/04 14:21
פושע.מקומו בכלא שמור ביותר ללא בקורים.
כתוב תגובה ל- bbm69
טננבאום
  מן הדין   18/02/04 15:31
זה שהוא שירת בצבא לא נותן לו את הקרדיט להשתמש במקום העבודה שלו כדי למכור את המדינה תמורת בצע כסף.
כתוב תגובה ל- מן הדין
לגלות את האמת
  wgner770   18/02/04 18:26
עזבו את אלחנן טננבאום הוא אומנם עשה מה שעשה אבל כנראה שאף אחד לא יודע מה הולך פה כל הפרשיה הנ"ל היא בשביל להסיט את פרשית שרון ובניו ופרשית מכירת ארץ ישראל לידי שונאי ישראל מתי כבר תפתחו את העניים ותראו את האמת הנמצאת פה.
טננבאום שילם כבר מספיק גם בזמן שישב אצלם ימח שמם וגם שהוא סובל בבעיות בראותיות ונפשיות.
אני מציע שימצו קודם כל את הדין עם כל הממשלה וכל השחיטויות שיש שם ומסירת ארץ ישראל לערבים ימח שמם ואחר כך יאמרו לנו את חוות הדעת של הועדה ומה ממצאהה לגבי אלחנן טננבאום שללא ספק חטא אבל לצערינו הרב אני חושב שאת הנעשה אין להשיב אבל תמיד אפשר לתקן בתודה ובכבוד רב אלי.
כתוב תגובה ל- wgner770
4
אלחנן
  חייל 22 מפקד   18/02/04 14:23
טננבוים הוא אדם מסכן כמו רוב האנשים במידנה הזו שהיה צריך כסף להאכיל את ילדו זוהי מדינה לא מוסרית מצד אחד היא אינה דואגת לתושביה לכבוד ופרנסה ומצד שני היא יודעת ל"דפוק" את המסכנים שצרך יש לזכור שאלחנן טננבוים היה קצין בצ"הל ותרם רבות למדינה בשנים רבות של שירות המדינה ואני בתור חייל מצדיע לו ואומר לכם מי שמועד נתפס אין מה לעשות!!!!
כתוב תגובה ל- חייל 22 מפקד
Tennenbaum was not a poor guy
  Fritz Wunderfitzig   18/02/04 15:21
You must be crazy. Tennenbaum is no poor Israeli who had nothing to eat. He hat too much money, and it was his own decision to go to the casino in Jericho and gamble with it. Because of his greed hundreds of Israelis will have to die in future. Think about it. i
כתוב תגובה ל- Fritz Wunderfitzig
5
איזו מדינה...
  נירה   18/02/04 14:24
במקום לשחרר את העבריין הזה שלא הועיל
אלא ככל הנראה רק הזיק למדינת ישראל
הייתם צריכים בממשלה הדפוקה הזאת להתעקש
על רון ארד שהוא נלקח לשבי בשליחות המדינה ולא לדאוג לשחרר אזר שכנראה חשוד
בפלילים. איזו מדינה תתחילו לדאוג לשחרר
את ארד אחרי 12 שנה באמת הגיע הזמן
הייתם צריכים להתעקש על ארד ולוותר על
טטנבאום בשלב הזה ורק אחרי שהיינו מקבלים את רון ארד חי או מת הייתם
ממשיכים את עיסקת השבויים שתכלול
את טננבוים....
כתוב תגובה ל- נירה
6
פושע קטן
  אלמונימי   18/02/04 14:25
כתוב תגובה ל- אלמונימי
פיספוס ואת מזה צודקת?
  גצון   18/02/04 14:37
מה אגיד לך נירה, את מזה צודקת, גם אריק שרון -לדעתי- היום, חושב כמוך,
אבל מה לעשות כנראה שאיזו אישה או פוליטיקאי משופשף סובבו לו את הראש.
אז, ולכן החליט מה שהחליט, לעומת זאת לימור ליבנת התנגדה בתוקף אך הייתה במיעוט.
לבי ןלב כל עם ישראל עם רון האומלל ומשפחתו הכואבת ודואבת.
כתוב תגובה ל- גצון
7
אוי ואבוי
  sharit   18/02/04 14:27
זה מה שהיה חסר למדינה הקטנה והמסכנה שלנו צרותינו היו מושלמים בלעדיו
כתוב תגובה ל- sharit
מה כבר עדיף?
  סתם אזרח   18/02/04 15:34
עדיף להיות מטורטר ע"י השב"כ והמשטרה מאשר לחיות על זמן שאול בשבי החיזבאללה. ואם משהו לא מבין זאת, הוא תמיד יכול ללכת בדרכו של טננבאום ולבדוק זאת בעצמו.
כתוב תגובה ל- סתם אזרח
8
רואים שכאן יותר קשה לו
  ערבי מטייבה   18/02/04 14:28
רואים שמתסבו של טננבאום הולך ונהיה יותר גרוע בישראל מאשר היה בלבנון וזאת עוד בתנאי מעצר מקלים ומיוחדים.
כתוב תגובה ל- ערבי מטייבה
גם לערבי מטייבה
  יהודי מארץ היהודים   18/02/04 15:10
קשה כאן אז אולי לעיראק? איראן?
צריך פה יותר מקום ליהודים טובים
כתוב תגובה ל- יהודי מארץ היהודים
טוב לי ולא בגללך
  ערבי מטייבה   18/02/04 19:42
טוב לי כאן ולא מחסדך ולא מחסדי אף אחד אחר. לצערך אני נשאר כאן במדינה שלי על אדמתי. ומי שלא מוצא חן בעיניו שישתה מהים של עזה.
כתוב תגובה ל- ערבי מטייבה
גם אתה רוצה לזרוק את כל היהודים לים
  תמימה   19/02/04 12:15
כשעראפת אומר למי שלא מוצא חן בעיניו שישתה מהים של עזה הוא מתכוון לזרוק את כל היהודים לים. האם זה גם מה שאתה חושב - האדון הערבי מעזה?
כתוב תגובה ל- תמימה
מה אתה מנסה לרמוז
  בני   18/02/04 15:13
מהכתוב אין משמעות ברורה.אם טננבאום ריגל או מסר ידיעות למדינת אוייב ברור שהיחס אליו יהיה יחס טוב בלבנון או בכל מדינה עויינת .האם את זאת רצית לאמר
כתוב תגובה ל- בני
9
עם היו תופסים אותי ההתיא מספר הכול
  מצאותי   18/02/04 14:28
המדינה לא שווה למות בשבילה
כתוב תגובה ל- מצאותי
אתה דבע או מה???
  אתה טועה בגדול!!!   18/02/04 14:55
מה זה לא שווה למות למען המדינה אני מקווה שאתה לא בצבא חוצפן מה אתה דפוק הדבר היחיד שהייתי מת בשבילו זה המדינה שלי שהיא הגאווה שלי אולי לא שלך אז תעזוב את הארץ אל תישאר כאן לא צריכים כמוך וזה בושה לדעת שחיילים נילחמים למען אנשים כמוך תחזור בך קצת כבוד!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- אתה טועה בגדול!!!
עם האיתי....
  מרקו   18/02/04 17:45
כתוב תגובה ל- מרקו
10
משפחת טננבום=משפחה מקוללת!
  אבני   18/02/04 14:31
כתוב תגובה ל- אבני
11
למה לא השארתם אותו עם נסרראלה
  הצהוב   18/02/04 14:33
כתוב תגובה ל- הצהוב
12
חברה זו המראה שלנו !!!!!!!!!!!!!!!!
  לא משנה   18/02/04 14:34
כתוב תגובה ל- לא משנה
13
נענש מספיק
  עובר אורח   18/02/04 14:34
חברים, מספיק עם ההתלהמות, שלוש שנים בשבי החיזבאללה זה לא הולך ברגל, זאת לא הקייטנה שדיראני ועובייד נהנו ממנה פה.
הבנאדם עשה שגיאה ונענש בחומרה עליה, עכשיו צריכים לשבת ללמוד את המקרה ולהסיק מסקנות איך מונעים מקרים כאלו מלהשנות וסוגרים את הפרצות.
אם טננבאום ידע יותר מדי ופיטפט בשבי זאת בעיית ביטחון שדה של צה"ל וצריך למדר יותר טוב את הסודות הבטחוניים שלנו, כך שכל אחד יידע רק את מה שהוא צריך ולא מעבר לזאת.
וכמובן שתמיד קיימת האפשרות שעקב מצב כלכלי או חולשות אנושיות אחרות חייל או קצין יהיו נתונים לנסיונות פיתוי וסחיטה ע"י גורמים עויינים.
כתוב תגובה ל- עובר אורח
אולי נענש ....
  איכפת לי   18/02/04 14:47
כתוב תגובה ל- איכפת לי
שים לב ! רוצים לדעת מה מסר להם !!!
  צקלג   18/02/04 18:25
לצורך הפקת לקחים בטחוניים, יש צורך לגורמי הביטחון, לדעת בדיוק נמרץ, מה נמסר לחיזבאללה ו/או לכל גורם עוין אחר שחקר אותו !
אף אחד בארץ לא נהנה מחקירה כזאת, אלא רואה בחומרה יתירה את נסיבות הגעתו ללבנון(זוכר אלוף משנה במי"ל) !
כתוב תגובה ל- צקלג
14
גועלי-הנפש
  יענקלה   18/02/04 14:35
רוב הימין, שמכנה בעלי דיעות שמאליות כמוני כ"יפי-נפש" יוצא ממש מכליו כאשר מאשימים את שרון בשחיתות. הרי עוד לא היה משפט והתקשורת כבר דנה אותו. כך הם, גועלי-הנפש, אומרים. והנה פתאום, לגבי טננבאום, אין צורך לחכות??? אולי תיזדיינו בסבלנות ושבו פעם בשקט??? עוד מעט תהפכו את טננבאום לשמאלני כי אם הנוסחה היא "שמאל - בוגדים" אז צריך להיות גם "בוגדים - שמאל". אהה???
כתוב תגובה ל- יענקלה
15
לכל המגיבים......נראה אתכם.........
  איליין   18/02/04 14:36
נראה איך אתם הייתם מתנהגים אם חס וחלילה הייתם נופלים לידי החיזבאללה. בעיקר אם אתם מחזיקים בדרגת אל"מ בצה"ל.

נראה איך אתם הייתם עומדים בעינויים יום-יומיים הכוללים עקירת ציפורניים ושיניים. נראה איך אתם הייתם עומדים בלחץ של לוחמה פסיכולוגית בכך שאומרים לך שמדינת ישראל הושמדה ושהבת שלו התחתנה ועוד כאלה שקרים.

זה שהבן אדם עסק בפעילות מפוקפקת עוד יוכח בבוא הזמן אך אם הוא נשבר תחת העינויים אז קשה לי מאוד להעמיד את עצמי במקומו ולהגיד שלא הייתי עושה אותו דבר. עדיף היה לי להתאבד ולא לבגוד במדינה שלי.

כתוב תגובה ל- איליין
אני לא הייתי נתפס כי...
  אלון בלון   18/02/04 15:04
אני לא הייתי נתפס כי לא הייתי מגיע ללבנון.
את שוכחת דבר אחד, חשוב מאוד, הוא הגיע לשם לשם בצע כסף עם דרכון מזוייף (ועל זה כולם מסכימים)
זאת כבר עברה חמורה, בעיקר כשאתה נושא דרגות.
אומרים "מי שבישל את הדיסה שיאכל אותה"
כתוב תגובה ל- אלון בלון
הוא לא היה צריך להמצא שם
  אבי111   18/02/04 15:04
אילין,

יש גבול לאחריות של מדינה כלפי אזרחיה.
עם כל הסימפטיה לגבי מה שהוא עבר בשבי, הוא לא נשלח מטעם שום גורם במדינה ללבנון, לכן המדינה גם לא צריכה לשלם מחיר כל כך כבד בשביל לשחרר אותו.
מדינה צריכה להיות אחראית לגבי החילים שאותם היא שולחת לקרב...
לא יתכן שכל הרפתקן שמחליט לעשות משהו חוקי/לא חוקי יעמיד את כל המדינה על הרגליים...
עשית משהו, הסתבכת, תשלם!!

ולגבי הנזק שנגרם.. אל"מ במילואים של תותחנים לא יכול לדעת יותר מדי דברים ששירותי מודיעין זרים לא יודעים ממזמן..
כתוב תגובה ל- אבי111
בדיקת מציאות
  NC   18/02/04 17:05
איליין חמודה - תבדקי טוב בתמונות. אני מסופק מאוד אם תמצאי ששיניים חסרות בפיו של מר טננבאום, או שתגלי פתאום שציפורני ידיו הנוכחיות הן ציפורניים מלאכותיות.
ברור שתנאי השבי הם קשים - פיזית ופסיכולוגית, אבל אל תשכחי שטננבאום זכה לביקורים של הצלב האדום ושל נציגים גרמנים. GET REAL.

כתוב תגובה ל- NC
16
כול מילה כבר מיותרת...
  dot   18/02/04 14:37
מדינה מושחתת ושכול נוהל של הגיון בריא מוקצה מחמת מיאוס... מתנהגת בנוירוטיות והרס עצמי בדרגה הגבוהה ביותר.
כול כלא הוא סבל כול עינוי הדין הוא בילתי נסבל אבל.. יש גבול ולמחיר הזה לא יהיה גבול .
זה שמחליש מדינה שלמה צריך שיענש בהתאם ולפי הדין...
כתוב תגובה ל- dot
17
טננבאום
  333   18/02/04 14:41
כתוב תגובה ל- 333
18
מסכן
  ענבל 12   18/02/04 14:41
אני חושבת שכולם במדינה הזאת מגזימים...
הוא עדיין בן אדם שסבל לא מעט. אני בעד שחרורו מספיק הוא סבל בשבי. אתם עושים עוול, הוא לא ראה את הילדים שלו ואת המשפחה שלו שלוש שנים אתם לא חושבים שהוא נענש מספיק???
כתוב תגובה ל- ענבל 12
19
הכלב צריך לקבל עונש מוות
  לורנס איש ערב   18/02/04 14:42
כתוב תגובה ל- לורנס איש ערב
20
קיבל את עונשו
  אילניה   18/02/04 14:45
כתוב תגובה ל- אילניה
21
מדינה דפוקה - תתבישו.
  tdi   18/02/04 14:46
איך אפשר בכלל להעלות על הדעת שיהודי ישראלי יישב בכלא וזה אחרי שהוא ישב 3 שנים!!! בשבי......אתם השתגעתם???
אין לכם לב , אין מוסר הוא בן אדם מסכן שנקלע למצב שאני לא מאחל לאף אחד אז במקום שתהיה רחמנות על האיש כבר גוזרים את דינו????
ובואו לא נשכח שכל מה שמדברים עליו זה רק דיבורים ועדיין לא יודעים את העובדות... מי יודע אולי הוא באמת ניסה להביא מידע על רון ארד לא חשבתם על זה?? נבלות......
כתוב תגובה ל- tdi
היהודי שיתף פעולה עם האויב במלחמה
  אזרח מודאג   18/02/04 14:50
כתוב תגובה ל- אזרח מודאג
מה זה " מדינה דפוקה"?? איפה כבוד
  מדינה אלופה!!!!!   18/02/04 14:53
סבבה אתה צודק אבל מה הקשר לעזאזל "מדינה דפוקה" שאתה אומר מה זה איפה הכבוד למדינה שלך אה????
ואסור להכליל את כולם יש עוד כמוך שחושבים את דעתך אז מה קצת כבוד למדינה וחוץ מיזה זה כבר נושא אחר!!!!
כתוב תגובה ל- מדינה אלופה!!!!!
אתה לא מבין את חומרת המצב, אה?
  whazaza   18/02/04 14:54
הוא מואשם במכירת נשק לאובי המדינה, ואם הוא כזה בוגדני כמו שאומרים עליו, אז כנראה שהוא גם הביא סודות צבאיים לחזיבאלה. אתה לא יודע איזה שימוש יש למידע מודיעיני סודי בידים הלא נכוונת.
כתוב תגובה ל- whazaza
צודק
  רינה גולן   18/02/04 14:57
צודק! אין עונש יותר גדול מלשבת 3 שנים בידים של החיזבאללה - פשוט אין.
יותר ממה שהוא סבל, הוא כבר לא יסבול.
ולא משנה מה הוא עשה, את הלקח הוא למד לא?!
כתוב תגובה ל- רינה גולן
22
טננבאום
  @@@   18/02/04 14:48
חרה גדול!!!
חבל שהחזירו אותו בכלל, עכשיו צריך להוציא לו את הנשמה.
בלי ביקורים של המשפחה, פשוט לשים אותו בבידוד מוחלט.
שירקב לאט לאט.
כתוב תגובה ל- @@@
23
האם נענש ????
  איכפת לי   18/02/04 14:49
האם אחרי העונש שלכאורה קיבלבידי החיזבללה ..... לא יביא אותנו לשאת בתוצאות ולשלם ביוקר על עונשו של זה .........
כתוב תגובה ל- איכפת לי
24
ליצן, תחשוב לפני שאתה מדבר
  שמוליק קיפוד   18/02/04 14:50
שיחררו בשבילו מאות פושעים ועבור מי ? מדובר במהמר ופושע, מדינה אחרת דואגת כך לאזרחיה ?
חוץ מזה, הוא יכל להישאר שם אם רצה, תאמין לי, אין יום שהוא לא מודה לאלוהים, על זה שהוא יצא מהגיהנום ההוא.
כתוב תגובה ל- שמוליק קיפוד
25
טננבאום = נוכל
  רובספייר   18/02/04 14:52
לא היה צריך לשלם את המחיר הגבוה עבורו
אלא להשאירו בלבנון
המדינה לא אחראית לכל נוכל ופושע שניתפס
איך ויתרו על רון ארד ?????
טפשות מוחלטת !!!
כתוב תגובה ל- רובספייר
26
חקירת טננבאום
  רובספייר   18/02/04 14:54
יש לחקור אותו כמו כל מחבל נקלה !!!
להפסיק את הקייטנה וביקורי המשפחה
מה גם שאינו משתף פעולה ומשקר את החוקרים
כתוב תגובה ל- רובספייר
27
טננבאום
  ויטו   18/02/04 14:56
רק טננבאום
יודע את האמת המרה על פרשת הרגיול
כתוב תגובה ל- ויטו
28
על טטנבאום לשתף פעולה
  ש.ב   18/02/04 15:00
כל שנדרש הוא שמר טננבאום יועיל בטובו לשתף פעולה ובכך תיחסך המבוכה, כספים משאבים וזמן מיותר. כל זמן שהמדינה איננה יודעת איזה סוגי מידע הוא העביר לאויב היא לא תדע/תוכל להתמודד עם ההשלכות הצפויות. למדינה יש רצון לסיים ולשחרר את טננבאום לחופשי אך חייבים למצות את החקירות למען ביטחוננו.
כתוב תגובה ל- ש.ב
29
לזרוק את המפתח לפח
  גלי 511   18/02/04 15:03
במידה והאדון סיכן את ביטחון ישראל בכל דרך יש ללמד את הצבור על גבו של האדון ולזרוק את המפתח לפח יחד עם המפתח של יגאל הזבל. אין סיבה לשחררו לעולם
כתוב תגובה ל- גלי 511
30
כתבה טובה
  אבי10   18/02/04 15:05
יש לציין את הכתבה הטובה
ואת הכתבת רנית אשר כותבת בצורה ברורה ועניינית את כל הסיקור של אלחנן טננבאום
כתוב תגובה ל- אבי10
31
טננבאום המניאק!
  אני!   18/02/04 15:07
לא מעניין אותי כמה סבל בשבי! מעניין יותר כמה היו סובלים האנשים להם רצה למכור סמים וכמה כ ו ל נ ו עוד נסבול - אני מקווה שהקרוביםלו אבל נראה לי שזה לא יקרה - מהמנוולים שיצאו לחופשי כדי ש"אלחנן" יוכל להסתובב כאן ולשחק עם הנכדה שלו!
כתוב תגובה ל- אני!
32
הבעיה היא עצם נסיעתו לשם
  ronitl   18/02/04 15:07
ועל זה יש להענישו, כי בגלל כסף הוא סיכן את עצמו כאדם, ואת המדינה בשל הידע הבטחוני שלו.
כתוב תגובה ל- ronitl
33
כתבתי על זה לפני שבועים לגבי טננבא
  המבקר   18/02/04 15:08
טננבאום. כתבתי שאני לא התפלא שהוא שיתף פעולה עם החיזבאללה מתוך בצע כסף !!
אף אחד לא התייחס למה שכתבתי. כולם התייחסו לטננבאום ככבשה תמה.

אז אני רוצה עכשיו לאמר משהוא..

טננבאום הוא לא היחיד שמוכן למכור את עמו בעבור נזיד עדשים יש פה מאות ואפילו אלפים שיהיו מוכנים לעשות זאת עבור בצע כסף.
היות ואני מאמין בגלגול נשמות ובמשיח
כמו שכתבתי אותם אנשים "עוכרי ישראל" הם אותם זבל שעמדו מתחת הר סיני ועשו פולחן סביב עגל הזהב כדי להחטיא את שאר העם הטהור. אלה אותם אנשים שמסרו יהודים בשואה (יודנראטים) ואלה אותם אנשים שמוסרים אותנו לחמאס, לחיזבאללה ראה טננבאום ושותפיו אנחנו חייבים להוציא אותם מתוכנו הם רעה חולה ומוטב מוקדם מאשר מאוחר !!!

כתוב תגובה ל- המבקר
34
טננבאום עשה זאת למען הקהילה העולמית
  חופש   18/02/04 15:09
כתוב תגובה ל- חופש
35
אני מבקשת שכולם יכנסו ויקראו את זה
  מישהי שיודעת... !   18/02/04 15:10
דבר ראשון שלא תחשבו שאני קרובת משהו או משהו כזה שלהם ..
אני פשוט יודעת אני שמעתי מאנשים שכן
קרובים אליו דברים
ומה שיש לי להגיד
הסיפור של רון ארד זה בסה"כ כיסוי לעובדה שהוא נסע לאן שהוא נסע כדי להרוויח כסף ולעיסקאות סמים שגם משם הוא ירוויח יותר כסף , הבנאדם היה מהמר כפייתי , הוא היה בחובות כספיים קשים !
לכן הוא נסע ..
והמממממממון אנשים עושים טעויות , אני
לא מאמינה שהוא אמר דברים חשובים בשבי ,
אם אתם לא ידעתם , הבנאדם הזה הוא אחד
האנשים היותר אינטילגנטים בארץ !
יש לו חוכמה והיא רבה מאוד ! , רק
שהוא לא ידע לנצל אותה לטובה @
בעבודה שלו בעבר הוא היה עובר מצויין
יש לו שכל , תאמינו לי שאם הוא היה
בוחר לנצל את זה לטובה , הבנאדם היה
מגיע רחחחחחחחחוק מאוד ! בכל תחום
שהוא היה בוחר לעבוד בו !
וכן , הוא נענש מספיק !
חקירה הזו הישיבה בשבי , זה לפי דעתי
העונש המקסימלי שכדי לתת לו, לפי דעתי
בנוסף יהיה כדי טיפול פסיכולוגי לא רק
על המצב הנפשי אלא גם על מחלת ההימורים
שלא רק אני יודעת עלייה ..
אז .......
בבקשה ממכם ! כל אחד פה עושה טעויות
בסדר גודל כזה או אחר !
אל תשפטו בנאדם בלי להכיר או לדעת
המדינה במצב איום ! ואנשים נגררים
למקומות שלא חלמו להיגרר אליהם !
אז במקום לשפוט ולהגיד דברים שבאמת אתם
תצטערו אח"כ , תחשבו בהיגיון מה הייתם
מרגישים אם הייתם במצב ההפוך!
תודה ויום טוב !
כתוב תגובה ל- מישהי שיודעת... !
יודעת מעט
  motial   18/02/04 15:17
את יודעת מעט מאוד וזו הבעיה, את לא יודעת מה מסר זה שהוא מהמר זה בעיה
שלו אבל ביטחון המדינה [ הציבור ]
זה בעיה שלנו ,תחשבי טוב ,
כתוב תגובה ל- motial
כנסווו ! !!!!!
  מישהי שיודעת ... !   18/02/04 15:31
אוקיי , נכון שאני לא יודעת הכל בפרטי פרטים . אבל אני אגיד לך שכן אני יודעת
הרבה , לא הכל, אבל הרבה !
ואני ממש לא אומרת שנסלח לכל מהמר או עבריין וכו' , ברור שלא !
אבל , מה שאני כן אומרת , שאנשים פה זורקים הערות בלי לחשוב בכלל , סתם הערות , שצריכות לבייש את האנשים כאן !
וגם אם הוא מסר מיידע , כמו שאמרתי הבנאדם מבריק בצורה יודעת דופן , אני
כן מאמינה ..ואולי זו התמימות הקטנה שיש בי , שהוא אולי נתן להם חלק מהמידע שהיה ברשותו אבל ידע לעוות את הדברים כדי שהם ישמעו הגיונים ועדיין
השובים שלו יחשבו שזו האמת לאמיתה .
ובקשר למי שרשם על עופר מקסימוב ועל
אתי אלון , אני ממש לא חושבת שזה אותו
הסיפור , האישה גנבה בברור כסף !
האח לא משנה כמו חולה הוא היה , הוא לא
הימר בכלל במדינה הזאת , הם נולדו
למשפחה של פשע , כל הסיפור הזה ואני לא
אכנס אליו כרגע , הוא מאוד שונה מהסיפור
הזה ,
ואני כן מאמינה ! שאם מישהו מפה היה חס
ושלום איכשהוווו נתפס ע"י החיזבלאה לא
משנה איך מה ולמה וסתם אזרח תמים
תמיד יש אנשים רעי לב שידעו להשמיץ ולהגיד , וכמו שידוע לנו הממשלה הזאת
יודעת להגזים וכן לשקר .
ויודעים מה הכעיס אותי בצורה יוצאת
דופן ?
שמתי שפירסמו את הראיון הראשון שלו
מהשבי , כל צוותי החדשות רצו ואמרו
הוא בסדר גמור הוא לא נפגע בכלום ,וכו' וכו' . ואחרי מס' שעות וימים נזכרו
להגיד כן מסכן מסכן וכו' וכו' .
אז זאת רק דוגמית קטנטנה למדינה שאנחנו
חיים בה !
שכל דקה בנאדם אומר משהו קשה ורע ובדקה
השנייה סותר את כל הדברים שאמר .
אז , תפסיקי להגיד דבריפם קשים .
היה פה מישהו שהשווה את זה ל"יודנראט"
בשואה . מאיפה כל הרעיונות המעוותים
האלה באים לכם ?????
יכול להיות שיש פםה אנשים שיחלקו על דעתי
אבל זו דעתי !
ואני חושבת שכדי לכם לקרוא את זה טוב !
כתוב תגובה ל- מישהי שיודעת ... !
זהו אדם שפל
  אביב .א   18/02/04 17:08
מה שהניע את האדם הזה,הוא בצע כסף ,תרתי משמע,הייתי מעדיף שישחררו אצבע אחת של רון ארד,ולא אותו,אני מבין ללבך הרחום,אך אדם ברמה שלו,כפי שאת מציינת ,אינו תמים,והוא צריך להיות הרבה יותר אחראי למעשו.
כתוב תגובה ל- אביב .א
את צודקת
  shimonm   18/02/04 15:17
אני מסכים איתך ואת נשמעת כמו מישהי שהייתי רוצה להכיר
כתוב תגובה ל- shimonm
wake up ME-- TUM- TE- MET
  Gever   18/02/04 15:17
כתוב תגובה ל- Gever
ומאיפה את יודעת כל כך טוב?????
  almony   18/02/04 15:18
מאיפה את יודעת פרטים בכלל שבי בשקט!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אין מקום ליפי נפש במדינה הזאת כי אם כולם יהיו יפי נפש הערבים האלה יימח שמם וזכרם בסוף ינצחו אותנו !! ולמה??
בגלל שהם לא יפי נפש הם מאוחדים כולם באותה דעה אין שמאל וימין!!!!
אז יאללה חלאס!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- almony
טוב אנשים לא בוגרים תיכנסו ...
  מישהי שיודעת ..... !   18/02/04 15:43
קודם כל נתחיל בזה שכדי שאתה ספיצפיט
תדבר יפה למה חינוך קודם לכל
ואל תגיד לי מה אני יודעת ומה אני לא
כי אני יועדת מספיק ואם זה לא מוצא חן
בעייניך אז אתה תשב בשקט לא אני ....
יש דרך ויש צורה להתבטא .
שלום !
ואם היית מגיב ענייני אז הייתי טורחת
לענות .......
כתוב תגובה ל- מישהי שיודעת ..... !
טיפש
  ש.   18/02/04 15:49
אתמה ממש מטומטם תיסלח לי
למה לשרון ולבנים שלו ועוד...מותר להיכנס לעסקאות פרטיות וקזינו... ועוד עם ערבים, אז למה לאחרים אסור????

תחשוב
תפתח את העיניים לפני שאתה מדבר
כתוב תגובה ל- ש.
נסלח לכל מהמר?
  אורנית   18/02/04 15:19
אולי נסלח גם לעפר מקסימוב, אמנם הוא לא ישב בשבי, אבל הוא מסכן מהמר, נסלח גם לאחותו אתי שגם היא מסכנה, אהבה כפייתית לאחיה המהמר, ובכלל, נתיר לכל מהמר לפשוע, לעשות כרצונו, למכור את המדינה, לשאת לשוא שמו של אדם שנתן נפשו וגופו למדינה (רון ארד)ועל הכל נסלח, כי הם מהמרים המסכנים.
יש למצות איתו את הדין, אם פשע, שיבלה בכלא, אל תדאגי ליד כלא החיזבאללה, הכלא שלנו באמן בית הבראה.
כתוב תגובה ל- אורנית
טיפשות
  עצוב   18/02/04 15:39
זאת ממש טיפשות להגיד דברים כאלה,
מקסימוב גנב - טננבאום הגיע ללבנון בדרכים לא כשרות. את מסוגלת לראות את ההבדל או שאת אטומה.
חוץ מזה טננבאום כבר שילם מחיר הרבה יותר גדול ממה שמקסימוב אי פעם ישלם...
כתוב תגובה ל- עצוב
At shakranit gedolah
  Chaver Neurim   18/02/04 15:30
I know Tennenbaum personally. This man was no good, is no good, and will never be good. He is the greatest egoist in the world, and was always ready to sell his mother for a few dollars. capito
כתוב תגובה ל- Chaver Neurim
למרות זאת הוא צריך לשבת בכלא
  אתי עטיה   18/02/04 15:32
גם אם מה שאת אומרת זה נכון ומבוסס שהוא בן אדם כ"כ אינטיליגנטי וחכם ולא שיחרר אף פירור מידע, עצם העובדה שהוא גרם למדינה לשחרר רוצחים בתמותו צריכה להספיק כדי להתייחס אליו בכל החומרה!!
כתוב תגובה ל- אתי עטיה
ונהג שיכור?
  בלונדי   18/02/04 15:45
האם צריך לסלוח לנהג שיכור שהרג אנשים בתאונה, בגלל ששכרות זו מחלה?
קשה מאוד לדעת כמה אנשים שילמו וישלמו בחייהם על מעשיו!!! ואם הוא אכן אשם, יש להאנישו בכל חומרת הדין!
טיפשות אינה חיסיון.
כתוב תגובה ל- בלונדי
כנס! !!
  מישהי שיודעת ... !   18/02/04 15:54
למה אתה מסיק מסקנה שיכול להיות שהיא
מוטעת ע"י השילטונות ?
למה אתם ישר תוקפים את הבנאדם ?
יכול להיות שהוא אכן אשם , אבל גם יכול
להיות שהוא לא !
העם הזה מצחיק אותי ! כל פעם מאמינים
למישהו אחר מושחת . פעם שזה מתאים
מאמינים לממשלה , 5 דקות אחרי זה , שזה
לא מתאים , משמיצים ומלכלכים !
אחח אחח .... המדינה הזאת רק הולכת
ומידרדרת !
אני מאמינה אבל מאוד מאמינה שהבנאדם הזה
ידעמ ה הוא עושה ולא הסגיר פרטים חשובים
לחיזבאללה , אני פשוט יודעת את זה !
ואם אני טועה ובגדול , אז אני מקבלת את זה! אבל תפסיקו להשמיץ בנאדם כזאת
חומרה !!!! ואני לא חושבת שיש קשר
בין התיאוריה שלך לבין מה שקרה ..
ובוודאי אני לא חושבת שהוא עשה נזק
לאנשים מסויימים... !
כתוב תגובה ל- מישהי שיודעת ... !
את רצינית???
  אני בשוק!!   18/02/04 17:14
אין אנשים שיפגעו מהדברים שהוא אמר?? במידה והוא באמת חשף סודות מדינה ואני מאמינה שכן אחרת הפרשה הזאת לא היתה מכה גלים בצורה שהיא מכה, כל המדינה בסכנה- ונחשי מה? גם את!
אני מקווה בשביל כולנו (ותקראו לי אופטימית) שבאמת לא קרה שם שום דבר והוא ידע לשמור את מה שהוא יודע לעצמו, וכל הפרשה הזאת תבוא לקיצה.הלוואי.
כתוב תגובה ל- אני בשוק!!
"אני בשוק!!" כנסיי ..
  מישהי שיודעת... !   18/02/04 18:29
ממתי החברי הכנסת וצוותי העיתנאות לא
מגזימים במה שהם אומרים ?? ומנפחים
דבר מכל פורפורצייה?!!?
פעם ראשונה ?? ממש לאא !
פעם אחרונה ?? ממש לא !
אז מה הפעם את חושבת שהמקרה הזה כ"כ טראגי וכו' וכו' ..
אל תביני אותי לא נכון ! אני לא אומרת שהוא לא עשה כלום והוא נקי מכל דבר וחף מפשע!
אבל אני רק אומרתת ..שלא צריך לקחת כל מה שרושמים במיוחד במדינה שלנו ללב ...
!
הריי כולם יודעים שהעיתונאות והחברי
כנסת יודעים לנפח ולהגזים ואף לשקרר..
כתוב תגובה ל- מישהי שיודעת... !
צודקת
  נירה   18/02/04 15:47
אני חושבת שאת צודקת, יש יותר מושחתים בתוך השלטון, שיחקרו את עצמם.
כתוב תגובה ל- נירה
בילבול ביצים, חבל שהחזירו אותו.
  דוד. א   18/02/04 16:01
כתוב תגובה ל- דוד. א
אם מה שאת אומרת, נכון והוא גם בגד
  דוד מנצרת עלית   18/02/04 16:11
אם מה שאת אומרת, נכון, ובנוסף לסמים הוא גם בגד במדינה ע"י מכירת סודות מדינה לחיזבאללה (יימח שמם וזכרם). כדאי לך לזכור שעם כל הסימפטיה בדעת הקהל, שהתקשורת עשתה בעבורו-
1) סמים הורגים וגורמים להרס וחורבן של משפחות שלמות ושל כל הסובבים את הנרקומן !.
2) מכירת סודות ביטחוניים לאוייב עלולה לגרום לנו לאבידות קשות בזמן מלחמה.

לכן גברת "מישהי שיודעת" אם אכן זה נכון כל מה שאומרים עליו, יש לגזור עליו עונש של מאסר עולם עד יומו האחרון, ושאת משפחתו יראה רק מאחורי סורג ובריח, כי על אף כל מה שעבר זה כאין וכאפס לעומת כל החיים שיאבדו או יהרסו כתוצאה ממעשיו ! ! !.

דוד.
כתוב תגובה ל- דוד מנצרת עלית
תגובה "לזו שיודעת"
  petarpan   18/02/04 16:47
אני מאחלת לך שיכנס לך קצת שכל הרי בשביל האידיוט טננבאום שילמנו בשיחרורם של הנבלות דיראני ועובייד שימשיכו לנהל את הפיגועים והחטיפות של חיילנו הנבלה טננבאום נסע במטרה למכור נשק ולסחור בסמים ולא מדאגתו לנווט היקר רון ארד ולכן דעתי שירקב בכלא עד סוף ימיו אדיוט טננבאום הלוואי שיאריך ימים ויסבול!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- petarpan
This is untrue
  Reuven Goldberg   18/02/04 17:34
Your statement is false. Tennebaum never went to Lebanon in order to buy drugs. He went there for only one purpose: to sell our most sensitive secrets to the Hisbollah. Tennenbaum is a dangerous spy, and if we do not stop him, he will continue doing this. i
כתוב תגובה ל- Reuven Goldberg
על טעויות גדולות יש לשלם
  יולה   19/02/04 08:36
הרי לא יעלה על דעתך למשל, שמישהו יעשה תאונה וידרוס הולך רגל ואח"כ יאמר סליחה טעיתי, לא שמתי לב. אדם ברמה של טננבוים (אל"מ בצה"ל, בוגר ואינטליגנט כדברייך) מבין את זה. תמיד מגיע רגע שעל מעשים שליליים משלמים (כגון ההימורים שהובילו אותו לעיסקאות אפלות )
בשורה התחתונה ומבלי לדעת על ממצאי החקירה שלו - על פניו- הוא סיכן את תושבי מדינת ישראל! אדם אחד קטן מול ארגון מרצחים המסוגל לכל- וכל זה בגלל בצע כסף?!
תחשבי שנית..
כתוב תגובה ל- יולה
שיתאבד
  שושיק   20/02/04 13:35
כתוב תגובה ל- שושיק
36
טננבואים
  טומי2   18/02/04 15:11
נקווה שעוד נרוויח מהעסק ויתבררו כל מיני דברים שהנ"ל עסק בהם ומי יודע כמה חפים מיפשע נהרגו ביגלל תעבת הבצע שלו אני תיקווה שמישפחתו תגולה מהארץ והוא יוצא להורג באים ביגללו נירצח או נהרג אדם אחד
כתוב תגובה ל- טומי2
37
לשחרר אותו חבל על הזמן הוא זכאי-
  יפה הנפש   18/02/04 15:12
כתוב תגובה ל- יפה הנפש
38
מידע מכור
  motial   18/02/04 15:12
ידוע כבר שהוא סיפר להם הכל גם על
תפקידו המסווג, הבעיה שהוא לא מספר
לחוקרים שלנו את האמת וזו הבעיה
כנראה קיבל הבטחות מהחיזבלה ואת זה
צריך לחקור עד הסוף יתכן שהוא מסתיר
ביודעין ואסור לשחרר אותו,נקודה ,,,
כתוב תגובה ל- motial
התייחסות לא רצינית
  יורם   18/02/04 17:27
במדינה כמו שלנו ועם אנשים כמו שלנו
הכל יכל להיות.
צריך להמתין לתוצאות החקירה ואז להסיק
מסקנות.
כתוב תגובה ל- יורם
39
חרתות
  ארז26   18/02/04 15:12
תנו לבן אדם לנשום הרגע חזר מהשבי מה אתם יושבים עליו עם חקירות
כתוב תגובה ל- ארז26
40
תגובה לאיילין
  אזרחית שפויה   18/02/04 15:13
איילין יקירתי תחשבי לפני שאת כותבת.
אם האדון היקר טטנבוים לא היה נכנס
לשטח שמחוץ לגבולות המדינה ביודעו
שאסור להכנס לאזור אזי הוא לא היה נלקח בשבי. נכון? או לא נכון. אז לכל
המרחמים למינהם על העבריין הזה
תשבו בשקט ועדיף שלא תביעו דעות
מטומטמות.
כתוב תגובה ל- אזרחית שפויה
41
אם הוא שיתף פעולה עם הערבים שימות
  impreza turbo   18/02/04 15:13
זה שהוא ישב בשבי זה לא אומר שצריך להתייחס אליו יה או משהו
אף אחד לא אמר לו לעשות עסקים עם החולרות האלה
לדעתי היו צריכים להשאיר אותו שם לא חייבים לו כלום!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- impreza turbo
42
לכל המגיבים
  זה שחושב   18/02/04 15:13
הכותרת אומרת שפרשת טננבאום המחמורות שהיו אי-פעם. מתי ראיתם כותרת שכזאת לאחרונה? משמע המקרה חמור ביותר . למה לישיבתו של וענונו בכלא הסכמנו ? כי זה היה חמור , זה אטום. מי אמר שכאן המקרה פחות חמור? מי יודע מה ידע אל"מ בצה"ל , מקורב לצמרת , מצוי בסוד העניינים ? אולי וענונו הוא "ילד" לעומתו ?
הנזק נעשה. האיש לא הגיע כשבוי בשדה הקרב אלא כאיש "עסקים" אשר פסח על כל הוראות בטחון שדה ויצא למדינה אסורה , הוא מייצג בעיני את ה"חפיף" בהתגלמותו, מבריק שיהיה ככל שיהיה, ומשום מה נראה לי שמה שעבר אצל החיזבאללה זה 10% ממה שמגיע לו.
ואל לנו לשכוח , באותה נשימה יש לחקור ולמצות את הדין עם כל המומחים לביטחון שדה אשר מציקים לך ולי כאשר רוצים לצאת לחו"ל , אך אותו לא תחקרו מ- 1980 !!!
זה מחדל בפני עצמו. ראוי שיחשבו על זה שם למעלה.
כתוב תגובה ל- זה שחושב
43
הפשע שלו ,הוא לא בעובדה שנשבר...
  אכפת לי   18/02/04 15:18
עצם הנפילה בשבי בנסיבות מפוקפקות. כאשר הוא יודע שיש לו בראש מידע רגיש זה הפשע.
הוא כנראה ידע יותר ממה שהוא היה צריך לדעת וזה עושה את זה לפשע יותר חמור.
אין פה על מה לרחם, ב"זכות" המידע הזה אויבינו יצליחו לפגוע ביותר חיילי צה"ל
כתוב תגובה ל- אכפת לי
44
כמה אתם תמימים.....כנסו ותקראו
  נביא הזעם   18/02/04 15:19
האיש שיתף פעולה עם החיזבאללה ביודעין ,כל עניין החטיפה היה מבויים.
מדינת ישראל עשתה הכל להביאו ארצה לא מתוך טוב לב,אלא מתוך רצון לגלות מה בדיוק הוא מכר לחיזבאללה,המחבל הזה שירת בגיזרה הצפונית וידע הכל על הכל.
ולתשומת ליבכם...לו היו קוראים לו אבוטבול,במקום טננבאום...היו מוציאים אותו להורג מייד.
כתוב תגובה ל- נביא הזעם
אח שלי אתה צודק
  סירק והאפונים   18/02/04 15:54
כן אחי הוא סגר איתם את עיסקת חיו
הוא סגר איתם על כמה מיליונים תמורת כיביכול חתיפתו ולאחר שחררו יקבל את כספו כמובן שזה יהיה בשושו
כתוב תגובה ל- סירק והאפונים
טננבאום ניסה להרוויח את הפרס
  שמריהו   18/02/04 16:23
טננבאום ניסה להרוויח את הפרס שהמדינה הקציבה לכל המוסר מידע על רון ארד.תאוות הבצע שלו הובילה אותו עד לביירות.(גם פרס מהמדינה,וגם עיסקת סמים גדולה)וכל זה על מנת לדאוג למשפחת האשכנזים השמנמנה שלו(כולל ההימורים,והמאהבת)
כתוב תגובה ל- שמריהו
45
מ-ז-ע-ז-ע (לא מגיע לו פרס נובל?!
  רוניתוש   18/02/04 15:20
אולי שיתנו גם לטננבוים פרס נובל כמו שנתנו לוענונו?!??!?!

פשוט ביזיון למדינה!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- רוניתוש
Magi'a lo perass Naval
  Ida Oxymoron   18/02/04 15:37
כתוב תגובה ל- Ida Oxymoron
46
תגובה לתגובות
  yes   18/02/04 15:20
אנשים!!!

איך אתם מרשים לאצמכם לשפוט את המסכן הזה אף אחד עוד לא יודע בדיוק מה הוא עשה וחוץ מזה הוא סבל שם בשווי כל כך שהוא שילם כבר עם ריבית מה שהוא עשה.
כתוב תגובה ל- yes
47
טננבאום רוצח חבל ששוחרר
  אורן22   18/02/04 15:22
כתוב תגובה ל- אורן22
48
להביא מידע על רון ארד ?!?!
  צדק צדק תרדוף   18/02/04 15:26
1. תירוץ עלוב לטשטוש רדיפת הבצע האמיתי במקרה.
2. נקודה למחשבה -
הידעתם שלכל המביא מידע על רון ארד שיוביל להתפתחות ממשית מובטח פרס בן מספר מיליוני דולרים מטעם מדינת ישראל? הידעתם שלאורך השנים המוסד שילם הון תועפות לכל מיני רמאים כאלה ואחרים בתקווה למצוא קצה חוט בנושא?

לא הומאניות ולא פילנטרופיה הניעו את האדם הזה...

כתוב תגובה ל- צדק צדק תרדוף
49
=לענונו =לעורכת דין שהדליפה על שרון
  אובייקטיבי   18/02/04 15:29
לככככוווולםםםםםםם (עלק)
היו כוונות טובות
טובות מאוד

שהן לא טובות לעם ישראל
רק לגחמות האישיות שלהם
כתוב תגובה ל- אובייקטיבי
50
חכו ליחצ"נים
  הרואה שחורות   18/02/04 15:31
הכל טוב ויפה יש חקירה, יש מודעות של הציבור, יש דעה ציבורית וכולם תמימי דעים שיש לחקור ונעשה דבר נורא.
עכשיו, כל מה שנותר לנו הוא לחכות מעט עד שקברניטי היח"צ של האדון ייתפסו את המושכות ויידאגו לשטוף לנו את המח כך שכ-ו-ל-נ-ו לא נבין "מה הרשויות רוצות מהאיש האומלל"... ואז נהיה כולם תמימי דעים בדעה אחת נגד השלטונות מה שיחזק אותנו וייגרום לנו לחשוב שאנו שותפים להתקוממות מוסרים הירואית.
הם הרי הצליחו לשכנע אותנו שמחיר החלפת השבויים שווה את המחיר המוסרי שבהזנחת בוגדן לכאורה... לא?!
וראוי לזכור: אדם הינו בחזקת חף מפשע עד ש...(ממציאים אחרת)
כתוב תגובה ל- הרואה שחורות
51
טננבאום הנוכל לגיליוטינה
  רובספייר   18/02/04 15:38
להפסיק מיד את הקייטנה וביקורי המשפחה
לחקור אותו כמו את המחבלים והרוצחים
הנזק שהוא המיט עלינו רב ביותר
מי יודע למה שרון שיחרר אותו והפקיר את רון ארד ???
מי יודע למה שרון נתן הוראה לחקור אותו בכפפות משי ???
בושה וחרפה - למצות עם טננבאום את הדין
כמו עם אחרון הפושעים והבוגדים !!!
כתוב תגובה ל- רובספייר
תיפתח את העיניים
  שר   18/02/04 15:52
אתה לא חושב שלשרון ולבנים שלו ועוד מקורבים יש עסקי מסחר עם ערבים?
למה שלא ישב גם בכלא?
תחשוב ואחרי זה תגיב
יום טוב
כתוב תגובה ל- שר
52
הון פוליטי
  שלמה מ   18/02/04 15:50
"פרשה בין החמורות בתולדות ישראל?" באמת ....חושבים שכולם דבילים.
פוליטיקאים ועתונאים קופצים על העגלה ומוצאים שלל רב כמו עוד כותרות ועוד מצלמות.
זה לכל היותר פרשה אומללה של בן אדם טיפש שנענש כבר קשות וגרם לנו גם להענש.

אז מה , רוצים להכניס אותו לעוד כמה שנים של כלא.
צריך לשים את הכל בפרופורציות
כתוב תגובה ל- שלמה מ
53
איפה ג'ורג' כשצריך אותו
  יוחנן המטביל   18/02/04 15:53
שמעתי שהוא מהתל בחוקריו ומשחק אותה "קשה להשגה".
המממממ... אני חושב שניתן לפתור את הבעייה הזו די בקלות.
מה שצריך זהף אחד ג'ורג', אחד מקל של מטאטא, מעט סבלנות והרבה מצב רוח...
כתוב תגובה ל- יוחנן המטביל
54
המוסד מכה שנית
  שב"כ ס   18/02/04 16:00
אם כולם חושבים שהוא נוכל

כנראה שסיפור הכיסוי של המוסד הוא מספיק טוב
ומה אם הוא תמים לגמרי שהלך לשחרר את החטופים? וכל היתר כיסוי ?
וכעת רק מנסים לצמצם את הנזק שנגרם ואת המוניטין

תחשבו על זה
כתוב תגובה ל- שב"כ ס
כל הכבוד לתקשורת
  huck   18/02/04 16:52
חשבתי על הרעיון הזה כבר כשהוא הגיע מהשבי, ויתכן שזה נכון. תקשורת מגוייסת ועדר טיפש וקיבלת את הכיסוי המושלם.
(ושרק לא יעלימו אותנו (-:)
כתוב תגובה ל- huck
55
כיסוי תחת
  שננדואה   18/02/04 16:07
ה"וועדה" (עלאק) במסווה של "גילוי האמת" לציבור, עושה כל שביכולת כדי לברר איזה שמות ושל איזה אישים במערכת הביטחונית, הודלפו לחזבלה ושולחיהם. מערכות היחסים של (אנשים אלה ה"אמונים" על ביטחון המדינה) בנושאי נשק עם מדינות ואירגונים אחרים בעולם ולטובתם הכספית, היא זו המניעה אותם "לגילוי האמת". זאת, כדי לוודא שלא ייפגעו בגלל מערכות היחסים הקלוקלת שלהם על חשבון אזרחי המדינה.
כתוב תגובה ל- שננדואה
התעמרות בנענשים לכיסוי המחדלים
  בטחוניסטית   18/02/04 17:31
לי נראה שמכל המגיבים, המתלהמים והרחמנים כאחד, דווקא אתה קולע לאמת. נפילתו בשבי של טננבוים, ממש כמו פרסום סודות המחקר הגרעיני בסאנדיי טיימס באדיבות מרדכי ואנונו, פגעו אולי פחות בבטחון ישראל, זו הפרה הקדושה שמנפנפים בה תמיד,לצורך ובעיקר שלא לצורך, ויותר ביוקרה של השרותים החשאיים שלנו.אז מה הפלא שראשי השרותים מנסים לטשטש את אשמתם במחדלים על ידי התאכזרות למי שכבר נשאו בעונשם. ועולה על כולם איש המופת החכ אהוד יתום, האיש שלא נתן את הדין ולא מיצה את עונשו וכנראה גם לא הפנים את חומרת מעשיו.
כתוב תגובה ל- בטחוניסטית
56
למישהי שיודעת=מהטלויזיה - כנסי!
  מישהי שלא יודעת כלום   18/02/04 16:18
את נשמעת כמו החברה של טננבוים שרואינה בשבוע שעבר בטלויזיה ושאותה הוא השאיר זרוקה לאנחות, בגד בה ובאמונה. את אומרת את אותם הדברים שהיא אמרה ואת אפילו מתנסחת כמוה.
לדעתי, זאת את! ואם זה כך אז תספרי לנו עוד ואל תתחבאי.
כתוב תגובה ל- מישהי שלא יודעת כלום
חחחחחחחחחח לצערך !! אני רק בת 18 !!
  מישהי שיודעת .. !   18/02/04 17:17
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.....כן אני
ראיתי את התוכנית הזו ......
ולא זאת ממש לא אני ..חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אולי אני נשמעת כמוהה כי אני פשוט יודעת להתבטא ..
כתוב תגובה ל- מישהי שיודעת .. !
57
555
  5556666   18/02/04 16:19
סוף האמת לצאת
כתוב תגובה ל- 5556666
58
אם שמו היה וענונו..(מרוקאי)
  בראל   18/02/04 16:29
הוא היה מקבל גזר דין מוות
כתוב תגובה ל- בראל
וענונו קיבל גזר דין מוות?
  huck   18/02/04 16:54
כזכור לי הוא משתחרר בקרוב. נמאס כבר מהמיסכנות העדתית שכמה עוד מנסים ללבות.
כתוב תגובה ל- huck
תגובה לבראל
  El nino   18/02/04 16:59
יחת'כת אפס לא מתבייש שסובל מרגשות נחיתות ותוכן מים אכורים בלי היכר, על מה אתה מדבר וענונו חשף סודות חמורים וזאת לאחר שהמדינה נתנה בידיו תפקיד באחד המקומות הכי מסווגים,הוא מכר את המדינה ואתה משווה?!, תחשוב לפני שתכתוב אתה סתם מתסיס ותו לא ותסלח לי אדון בראל הנכבד במה אתה כל כך מרגיש מופלה לרעה?
כתוב תגובה ל- El nino
59
תנו לאנשי חוק להחליט
  אדיר   18/02/04 16:30
אם הוא פגע בבטחון המדינה ישלם על כך
ולכל התגבובות למיניהם אם ואם זה לא מ
שנה כי בסך -הכל גם בעסקים האישיים שלו שהוא עושה זה פוגע .לא רק בשביל בטחוןנילחמים ,יש את מלחמת הסמים במדינה הקטנה הזאת.
כתוב תגובה ל- אדיר
60
אולי אם ישכנו אותו בהילטון הוא ידבר
  שבק   18/02/04 16:36
כפפות של משי לבוגד בעת מלחמה
עלובים שכמונו
כתוב תגובה ל- שבק
61
הוא בקרוב יוחזר לחיזבאללה...
  kaudoug   18/02/04 16:39
בקרוב מאוד הוא הרי ישוחרר...החיזבאללה בטוח ידרוש אותו ביחד עם קונטאר בעיסקת השבויים הבאה...הרי הוא משלהם.
כתוב תגובה ל- kaudoug
62
עוד יגידו שהוא סובל ממחלה קשה וישחר
  רופא   18/02/04 16:52
וישחררו אותו בדיוק כמו את עיזר וויצמן
כתוב תגובה ל- רופא
63
אשכנזי עלוב נפש
  ציונים   18/02/04 16:53
כתוב תגובה ל- ציונים
64
אתם טיפשים ישראלים כולכם פה
  כפריאל המנהל   18/02/04 16:53
מה אכפת בכלל ממנו עכשיו שימות ...
לפחות הוא בישראל אז זה שקט מה כואב לכם עכשיו?
כתוב תגובה ל- כפריאל המנהל
65
בושה לישראל שהחזירה אותו- בושה לו!!
  s   18/02/04 16:54
כתוב תגובה ל- s
66
בסה
  מרי   18/02/04 17:00
למה לעשות דרמה מכול דבר
כתוב תגובה ל- מרי
67
הוא טוב
  מי   18/02/04 17:01
הוא טוב
כתוב תגובה ל- מי
68
לחקור למה אריאל שרון מגן עליו ומונע
  מוזר ביותר   18/02/04 17:07
מחוקרי השב"כ לחקור אותו כמו שצריך ולהוציא ממנו את כל האמת. מוזר בעיני ששרון הורה לחוקרים לא ללחוץ עליו ולהתחשב בו. פתאום הוא נהיה רחמן? איפה האחריות שו לבטחון המדינה???
כתוב תגובה ל- מוזר ביותר
69
מוקדם להסיק- זכרו את פרשת פולרד
  daan   18/02/04 17:11
לא כדאי לשפוט אותו, יש אנשי חוק ומשפט שיחקרו ויסיקו את המסקנות, אוליי טננבאום פשע ואוליי לא, בעתיד הרחוק נדע יותר פרטים. אולי זה לא המקרה, אבל זיכרו שכשפולרד נתפס האחראים הכחישו.

השמועות והרעש עשויים להזיק לאנשים הקשורים בפרשה ואף לבטחון המדינה, ולכן תרדו מהעיניין.
כתוב תגובה ל- daan
70
די כבר!!
  עומר ומשהו   18/02/04 17:13
מי אנחנו שנשפוט את טננבאום עם הוא פושע או לא, או היה צריך להחזיר אותו לארץ או לא ואת שאר השטויות.
התקשורת בארץ וכל השמועות וסיפורים שהסתובבו באוויר הם לא הוכחה חותכת לכך שהוא פושע...
ואתם סתם שופטים אותו, בלי להאמין למה שהוא אומר, ולא חשוב מה הוא אומר, העיקר לא להאמין לו.
הלוואי שכל מי ששפט אותו בטרם זמן, ילקח בשבי, יואשם במשהו ומשהו וישאר בשבי עד שירקב!!!
כתוב תגובה ל- עומר ומשהו
71
למה ג'ורג' לא חוקר אותו??
  שמעתי שהוא מאוד יעיל   18/02/04 17:14
התקשורת עשתה עוול לג'ורג' ורק אנשים שמתנהגים כאילו יש להם שריטה בראש יכולים להוציא מידע. צריך להחזיר אותו לשירות.
כתוב תגובה ל- שמעתי שהוא מאוד יעיל
72
מי יודע מה קרה ?
  גלעד8   18/02/04 17:17
מה הבחור הזה עשה שם -?
חוץ מספקולציות של כולם, נראה לי שרק הוא והחיזבאללה יודעים
אני לא חושב שגם החוקרים שלו ידעו מתי שהוא
כתוב תגובה ל- גלעד8
73
מה עניין אשכנזים/ספרדים לטננבאום??
  יעקב הספרדי   18/02/04 17:19
לכל אלה שמדברים על כך שאם הוא היה ספרדי אזי היו הורגים אותו מייד או מעמידים אותו לדין מייד בלי חקירה, זה חנטריש מחונטרש שמתאים לבעלי רגשי נחיתות שאצלהם כל הצרות לאי הצלחתם בחיים הן בגלל המוצא. עובדה, יש ערבים ישראליים שעשו דברים יוצר חמורים ואיש לא תלה אותם, חלקם בכלל לא יגיעו למשפט, והם לא ספרדים.
כתוב תגובה ל- יעקב הספרדי
74
סבלנות
  747   18/02/04 17:30
עדיין מוקדם לשפוט רוב הסיכויים שהוא לא תמים כפי שטוענת משפחתו אבל אם יבוטל צו איסור הפרסום יהיה ניתן לדעת מה קרה שם
כתוב תגובה ל- 747
75
בכלא בכלא
  עומרי שרון   18/02/04 17:33
אלחנן צריך להיות בכלא כי הוא מסר מידע על צבא ישראל ומקומו צריך בכלא לא חופשי ....... ואך תדעו אולי הוא מרגל לחזבאלה .......... צריך לחזיר אותו לשם ............
כתוב תגובה ל- עומרי שרון
76
להחזיר אותו
  החץ   18/02/04 17:34
מרוב שהתעסקתי במדיניות ובבטחון אני רואה לנכון להחזיר את טננבאום ל-לבנון ושישאר שם כל ימי חייו מכיוון שערוץ אחד שתיים ועשר עוד ידברו על עליו המון והם ישגעו אותנו בעניין הזה!!!
אז בוא נעשה לזה סוף אפילו לפני שנתחיל לגרש אותו מהארץ ונמשיך בעניינים הרגילים שלנו...

להמשך חיים יפים לכוווווולם

בכבוד רב,
החץ
כתוב תגובה ל- החץ
77
על מה הקשקושים ?
  סתם אחד   18/02/04 17:37
לא יאומן כמה שטויות יכולים אנשים לפלוט בלי לדעת על מה הם מדברים.הרי אין לכם מושג מה קורה בפרשה הזו.היא רק נחקרת,הדברים עדיין לא ברורים עד הסוף ושום דבר מוסמך לא פורסם,אז מאיפה "מקורות" המידע ? אולי ממקור המקורב לחדשות של שבע...
והודעת ועדת המשנה למודיעין-על מה ולמה ? וכי מישהו אמר שלא ימצו את החקירה ? וכי מישהו התלונן שלא נותנים לחוקרים את כל האמצעים ואת האפשרות לעבוד ? ח"כ המוכן לכהן בוועדת המשנה הזו צריך לדעת שעליו לשלם מחיר כבד- אין כותרות בעתון.
כתוב תגובה ל- סתם אחד
78
את לא מבינה את המילה "חוכמה"
  בן-ציון   18/02/04 17:43
אילו היה חכם לא היה מגיע לאן שהגיע.
מקסימום אפשר לומר שהיה פיקח או בשפה עממית "תחמן" אבל בשום פנים לא חכם, אין לא שבריר של זה.
הוא כנראה מכר את נשמתו בעבור הימורים ועקב כך לפי הנראה עשה נזקים חמורים
לביטחון המדינה.
העבר הצבאי שלו אינו מקל עליו ההיפך הוא הנכון, צריך למצות עימו את הדין עד תום ואף להחמיר איתו.
כתוב תגובה ל- בן-ציון
79
sos
  em-el sos   18/02/04 17:45
alah la yemko ... mstahlen
כתוב תגובה ל- em-el sos
80
טננבאום
  ישראלוביץ   18/02/04 17:45
דבר! או שנחזירך לאדון נאסראללה ימ"ש!
כתוב תגובה ל- ישראלוביץ
81
חרגקו
  soso   18/02/04 17:46
אלא לא יקימקו .. מסתאהלין
כתוב תגובה ל- soso
82
חנן טננבוים
  henri   18/02/04 17:48
התקשורת והאזרחים חדלו להיות רחמנים בני רחמנים יש לזכור שעד היום אין כתב אישום וכבר כולם יורדים לחייו תנו לנשום במדינה הזו
כתוב תגובה ל- henri
83
אנ י שותק
  שתקן   18/02/04 17:57
אני אינני אומר מילה על הפרשה.
אותי מפליא םבול הדיבורים של חברי הוועדה.
הוועדה הוציאה הודעה. מספיק.
אתם שתקו!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- שתקן
שתקתקן
  מאסף   18/02/04 21:01

קראנו אותך ומבינים מדוע אתה שותק, וחייב לשתוק .
גם אוויל מחריש לחכם ייחשב .
המשך לשתוק.

תודה מכולנו
כתוב תגובה ל- מאסף
84
what about sharon? is he gulity? i
  dibi   18/02/04 17:58
כתוב תגובה ל- dibi
טננבאום והתגובות
  גל.נ.   18/02/04 20:10
פרטים מסוימים בענין זה ברורים ידועים
ומוסכמים על הכל,והם:

1.טננבאום הינו איש צבא בכיר אשר ברשותו ידע בעל ערך עצום לאויב וחשיפתו
מהווה פגיעה קשה מאד בבטחון המדינה.

2.אין כל ספק שבמשך השבי הוא אמר ומסר לאוייב אינפורמציה שלא היה בידי האוייב להשיג גם באמצעים הטובים ביותר שבידיהם,
מפני שאין אדם מסוגל לעמוד באמצעי חקירה
של שובים טהורי נפש אלה,

3.מחיר פגיעה זו של מסירת סודות צבאיים עלול חלילה להיות מחיר דמים כבד מאד שלא ניתן להעריכו,

4.ברור לכל שחשיפת סודות צבאיים לאוייב
תחייב שינוים רבים בתכניות,נהלים,קודים סודיים ואולי גם טקטיקות צבאיות,כל אחד מן השינויים הללו מחירו הכספי עצום,ורק אנשי מקצוע יכולים להעריך את היקפן ועלותן.

5.אינני יודע האם הפרסום כאילו טוען טננבאום שנסע ע"מ לברר פרטים אודות רון ארד נכונים, בכל אופן אם אמנם העלה טענה שכזו הרי שהוא טועה בגדול בהבנתו עם מי יש לו עסק.

6.יש להמתין בסבלנות למיצויה המכסימלי של חקירה חיונית זו מבלי לכבול את ידי החוקרים כיון שיש בידיעות שמסר הפוטציאל
לנזק עצום ממדים.

ידוע שטננבאום מכור להימורים וחייב סכומי כסף שלא יוכל לשלם ממשכורת רגילה ואולי היו איומים עליו בגין חובות אלה, צרוף נסיבותזה טומן בחובו סכנות גדולות לו אישית ולבטחון המדינה.

ישיבתו בשבי אינה יכולה ומן הדין שלא תהיה חלק מעונשו מפני שהוא הביא זאת על עצמו במכלול מעשיו נטולי האחריות ובכך מצבו אפילו חמור ממצבו של אדם ההורג עקב גרימת תאונה מתוך שיכרות.
כתוב תגובה ל- גל.נ.
85
את כל האמת
  את כל האמת   18/02/04 18:03
מכלל התגובות משתמע שלאף אחד אין למעשה מושג מה הוא עשה. מאד חשוב שגלגלי מערכת החוק ינועו ללא מעצורים לחשיפת כל האמת. חשוב שכל מי שיש לו מידע יעביר אותו לשלטונות החוק. בנוסף לנאמר יש גם לבחון את הנזק הפוטנציאלי לשם המדינה בעולם שהוא כל כך עויין לישראל ליהדות ולציונות.
כתוב תגובה ל- את כל האמת
86
אלי ישי ? שרותים חשאיים???! רע מאוד
  אריק אמריקה   18/02/04 18:11
יו"ר סיעת ש"ס, אלי ישי, החבר בוועדה לשירותים חשאיים ?!?!?! ןמי מינה אדם שאין לא סיווג בטחוני של זבוב להיות חבר בוועדה זו לא לא איש צהל במקום דום אוכל חינם !!!
תעזבו את אלחנן יש דברים שבממשלה לא יודעים שגם אנשים פרטיים עושים !
כל מי שרוצה לרדת מהארץ וצריך עזרה שישלך לי מייל
כתוב תגובה ל- אריק אמריקה
אידיוט
  צחיצח   18/02/04 23:09
אתה בכלל יודע מה היה אלי ישי בצבא?
כתוב תגובה ל- צחיצח
Learn to spell
  Dodo10   19/02/04 02:30
If your spelling in English is the same as in Hebrew you are in trouble.
כתוב תגובה ל- Dodo10
87
היו צריכים להשאיר אותו בשבי...
  זועמת(ח.ק)   18/02/04 18:33
אני לא מאמינה שבישביל המטומטם הזה ישראל שחררה מלא מחבלים מילא בשביל החיילים הם שווים אפילו יותר...הם מתו בהגנה על ארצם ועלינו.
אבל טננבאום הולך לארץ זרה ומתנקלת מתוך ידיעה שבכך הוא מסכן את חייו ואין לדעת מה יקרה לו -וכל זאת למרות שזה עבירה על החוק...לפי מה שהבנתי היה לו תפקיד גבוה מאוד בצבא אז הוא יותר מכולם יודע כמה הוא מסתכן ומסכן אחרים
אבל מה אכפת לו הוא רוצה למצוא פרטים על רון ארד-רוצה לצאת גיבור אמיץ
קיצר חברים וחברות מה שאני מנסה להגיד הוא שבשביל אדם כזה היה אסור לנו לשחרר עשרות מחבלים הרי זה ברור לכולנו(אני מקווה)שהם יחזרו לכאן שוב במטרה לפוצץ אותנו ולפגוע בנו פי 10 אז למה אנחנו צריכים את זה אני שואלת למה בדיוק...
ולפי הכתה הנ"ל נשמע שהוא כבר פתח את הפה שלו יותר מידי - אני חושבת שמדינת ישראל שחררה אותו משם רק בגלל הדברים הסודיים שהוא ידע ולא בגלל שהוא באמת חשוב
אלחנן טננבאום צריך לקחת על מצפונו את כל הפיגועים הקרובים ואת כל הפצועים והמתים כי בגלל השטות הלא אחראית שעשה אנחנו נתבקש לשלם-ולכו תדעו אם ז לא יהיה אחד מאיתנו....חס וחלילה
כתוב תגובה ל- זועמת(ח.ק)
88
עשה למען ביתו
  הארי   18/02/04 19:02
האיש מה היה לו למכור סודות מדינה בשביל זה הוא נסע ללבנון לכן אין לרחם על האיש ולתת לו את עונשו והרי אין בר דעת שיסע סתם כך ללבנון ומגיע לו עונש לפחות כמו וענונו.
כתוב תגובה ל- הארי
89
144 אני איתך יפוסטרו החיזבלונים
  הצהוב   18/02/04 20:48
כתוב תגובה ל- הצהוב
90
תן לו לטננבאום
  מאסף   18/02/04 20:52
זכור את אשר עשה לך עמלק וענונו ותלמד את הלקח .

חבל התליה לבוגדים !!!!!!!
כתוב תגובה ל- מאסף
91
משפחה בוכיה
  מאסף   18/02/04 20:55
צר לי עליכם משפחה אומללה . בגלל אביכם הנאלח בוכים וייבכו רבים בארץ הזו .
תתכחשו לשייכותו אליכם וזירקו את נבלתו לכלבים . בכך אולי יכופר משהו ממעלליו של האיש הנבל הלזה .
כתוב תגובה ל- מאסף
92
הטננבוים הזה מתגלה כפרזיט אמיתי
  חסר-בושה   18/02/04 22:09
וילדיו - אינם טובים ממנו.
ועל זה נאמר - התפוח אינו נופל רחוק מהעץ.
כתוב תגובה ל- חסר-בושה
93
משפחת טננבוים חסרת המצפון
  עד מתי   18/02/04 22:46
כתוב תגובה ל- עד מתי
94
כמה נשים יש לטננבוים הזה?
  אני קצת מבולבל   18/02/04 22:47
כתוב תגובה ל- אני קצת מבולבל
95
טננבאום
  מ.   19/02/04 00:00
לאחר שקראתי 100 תגובות ברור לי לגמרי
שהוא זימר יפה מאוד אצל החיזבאללה
ולכן הוא נראה כל כך טוב.
כנראה שיש להעמידו לדין בגין בגידה!!!!!
כתוב תגובה ל- מ.
96
את האמת.
  בגר   19/02/04 00:40
מקריאת תוכן התגובות אני מניח שרובנו ניזונים משמועות או מעיתונות זו או אחרת לדעתי כשהאמת תצא לאור נראה שהבחור מכר אותנו בעד חופן שקלים עלובים וזה עוד בטענה שהוא חיפש את יקירנו רון ארד.
כתוב תגובה ל- בגר
97
מה רוצים ממנו? הוא היה כל הזמן בבית
  גדיבו   19/02/04 02:23
כתוב תגובה ל- גדיבו
98
לא יאומן!
  אתי, בת-ים   19/02/04 06:36
לא יאומן כמה תגובות סוחפת פרשה זו.ייטיבו כמה אנשים אם יפטפטו פחות ויחכו לסיום הפרשה ע"מ להגיב.יש עדיין כל כך הרבה ייתכן, ואולי, וכנראה. נסו להמתין כדי לראות בדיוק במה המדובר.ידוע לכם על מי נאמר:".... קופץ בראש".
כתוב תגובה ל- אתי, בת-ים
99
למה לא מזריקים לו זריקת אמת ?
  יש כזה דבר   19/02/04 07:10
כתוב תגובה ל- יש כזה דבר
זריקת אמת? רעל צריך להזריק לו
  שושיק   20/02/04 13:37
כתוב תגובה ל- שושיק
100
בתו של טננבואם
  גימבורי   19/02/04 07:30
מעניין היה לשמוע את תגובתה של בתו לממצאים החדשים שגילו אשר בכתה בעיניים זולגות על אביה האמיץ הנמצא שבי החיזבללה ממש רחמנות !!!
לחשוב ששיחררו אותו מבלי כל מידע על רון ארד
כתוב תגובה ל- גימבורי
101
לעניות דעתי הוא לא ממש
  דיאגנוזה   19/02/04 07:55
מסוגל להבחין כבר בין אמת ושקר
והמוח שלו נהיה מרק סמיך מזמן

כתוב תגובה ל- דיאגנוזה
102
הוא מכר עמו ומדינתו עבור כסף. בושה!
  s   19/02/04 08:48
כתוב תגובה ל- s
103
אם תרחמו עליו תתאכזרו בסופו לרחמנים
  ממש מרגל מרושע   19/02/04 09:35
כתוב תגובה ל- ממש מרגל מרושע
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il