s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
אלי אלון
אלי אלון
נזילה ברפת מזרע    פרה מפרישה צואה ושתן בכמות גבוהה פי 40 משל בני-אדם, ורפת בגודל בינוני יוצרת זיהום בכמות גדולה מאוד    הריכוזים העצומים של השפכים הללו לעתים קרובות מגיעים למקורות ה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הסכם ז'נבה - חוסר יושר אינטלקטואלי
מאת: ד"ר שמואל גורדון, אל"מ (מיל.)  |  24/11/2003
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מאמר מצוין וניתוח נעולה
  משה, עורך-דין   24/11/03 15:26
כל הכבוד לאל"מ ד"ר שמואל גורדון, על ניתוחו המזהיר והאמיץ. אמיץ - מאחר שמאמר כזה עלול להפנות אליו את הבליסטראות של כנופיות השמאל, שכל החולק על דעתן הוא מטורף, קיצוני וכדומה.

ראוי לציין במיוחד את הבחנתו, כי בכל הפלפולציה שבאותה "טיוטת הסכם", אין הכרה חד-משמעית בכך שמדינת ישראל היא מדינה יהודית. אכן, הערבים מוכנים להכיר בזכות היהודים למדינה משלהם - על כך אנחנו כורעים ברך וקדים קידה עמוקה, לאות תודה - אך לא נכתב היכן תהיה מדינה מסתורית זו. מי אמר שדווקא כאן, בפלסטין הקדושה?. אולי בקמצ'טקה, ואולי במדבריות אוסטרליה.

למרבה הצער, חבורת ביילין מוצאת מספר מספיק של תמימים בישראל, והיא מוצאת גם מספיק רשעים בעולם המוכנים להשתתף בחגיגה לכבוד הסכם מביש זה. וככל שישראל תוותר יותר, כך נמצא יותר רשעים - בדיוק כפי שנמצאו כאלה לאחר הסכם אוסלו. אילו חתמנו על הסכם לוויתור על תל-אביב, היינו מוצאים אהדה עולמית פי מאה (למשך שבועיים, כמובן).
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
To Moshe Lawyer, No. 1
  a123   24/11/03 18:02
You raise a very good point, thank you for clarifying

ראוי לציין במיוחד את הבחנתו, כי בכל הפלפולציה שבאותה "טיוטת הסכם", אין הכרה חד-משמעית בכך שמדינת ישראל היא מדינה יהודית. אכן, הערבים מוכנים להכיר בזכות היהודים למדינה משלהם - על כך אנחנו כורעים ברך וקדים קידה עמוקה, לאות תודה - אך לא נכתב היכן תהיה מדינה מסתורית זו. מי אמר שדווקא כאן, בפלסטין הקדושה?. אולי בקמצ'טקה, ואולי במדבריות אוסטרליה.

כתוב תגובה ל- a123
2
In one word: SURRENDER
  Dodo10   24/11/03 15:55
The first total surrender in Jewish history. Indeed, an historical achievment, according to Mizna and Baylin
כתוב תגובה ל- Dodo10
3
להחזיר לשולח......................
  צביקה37   24/11/03 16:00
כתוב תגובה ל- צביקה37
אם גורדון טעה בכתובת סימן שאתה
  הדוור   24/11/03 16:50
לא חי במדינה אלא על המאדים
כתוב תגובה ל- הדוור
4
מדוע נפל עליכם פחד ?
  ד.אבי יריב   24/11/03 16:38
גם מי שאינו נושא תואר של ד"ר ואלוף משנה (מיל) יכול להבין שהחוברת שחולקה בבתי ישראל לאחרונה , ( הד"ר המכובד , כנראה , קבע עמדתו לגביה עוד טרם ראה אותה וביקש לא לשולחה אליו , כדי לא לשבש לו את התנגדותו מראש לכל רעיון של הידברות ) , אינה כליל השלמות .גם אינה המילה האחרונה , לכל היותר אולי צעד ראשון .

אם תרצה ד"ר גורדון הנכבד , יתכן שניתן היה גם בלעדיה, אלמלא הייתה ממשלה בישראל שמתעבת כל ניסיון אמיתי להידברות . הרי מה הייתה הטענה ? אין עם מי לדבר , אין על מה לדבר . "הסכם ג'נבה" בא לעולם בין השאר כדי להפריך טענה אווילית זו .

חברי הצוות הישראלי שניהלו את השיח עם הפלשתינאים לא התיימרו לטעון : כזה ראה וקדש . אין ספק שהצד השני מבין , שמימוש המסמך טעון אישורה של ממשלה שחברי הצוות הישראלי אינם חברים בה . אין אשליות .
ולגופם של דברים : יתכן שבמו"מ של אמת שיתקיים , אם יתקיים ,והלוואי שיתקיים יילקחו בחשבון כל טיעוניך המלומדים וייצא עם ישראל נשכר .
כתוב תגובה ל- ד.אבי יריב
לאבו דאבי
  א.ג   24/11/03 18:12
אתה לא בקו הבריאות היום?

מה קרה, סתם ככה תגובה בלי כמה גידופים?

או אולי התחנכת בינתיים.

לתוכן התגובה שלך, סתם בבל"ת.

לסיום,ברוך שובך מהמחתרת!
כתוב תגובה ל- א.ג
No. 4, ד.אבי יריב To
  a123   24/11/03 18:24


1. החוברת שחולקה בבתי ישראל לאחרונה...
אינה כליל השלמות .גם אינה המילה האחרונה , לכל היותר אולי צעד ראשון -
Which is exactly what Dr. Gordon is talking about. It's the first step, right, but in what direction? By whom? x

2. ..."הסכם ג'נבה" בא לעולם בין השאר כדי להפריך טענה אווילית זו -
Actually it does not, because it has no connection to the GOVERNMENT. We do not have to justify our objection, and it is not "silly" as you refer to it, it's dangerous

3. ...אין ספק שהצד השני מבין , שמימוש המסמך טעון אישורה של ממשלה שחברי הצוות הישראלי אינם חברים בה -
What makes you think that the other side understand, or even cares, that the "accord" needs anybody's agreement other than Mr. Beilin and his cronies? x
אין אשליות -
The Arabs don't have any, but you seem to be having them

4. יתכן שבמו"מ של אמת שיתקיים , אם יתקיים ,והלוואי שיתקיים, יילקחו בחשבון כל טיעוניך המלומדים וייצא עם ישראל נשכר -
And what if they are not taken into consideration, as Mr. Beilin is likely to do? What then? Will
האם עם ישראל יצא נשכר אז?
And then there will be no way to back off this new disaster that Mr. Beilin is trying to force on us. So, spare us your righteous flood of words. If you like to go live in a ghetto again, as if we did not have enough for the last 2,000 years, you're perfectly entitled. All you need to do is go live in the PA, which you seem to think has the right on our land, anyway. I don't! x
כתוב תגובה ל- a123
לחשוב על "איש הערווה" ולמות מצחוק
  ירון חי   25/11/03 14:23
אני כל פעם נזכר בנפילה שלך בנושא "הערווה המטלטלת". הייתי נותן הון כדי לראות את הפרצוף שלך לאחר שקבלת ממני את הצטוט ממילון אבן שושן.
חבל שיגאל שילון לא היה שם עם מצלמה נסתרת - על מנת לקלוט את ההבעה של קשיש טפש שנתפס בטמטומו כי רב. לא פלא שכל פעם שמזכירים לך את זה את נעלם.
כתוב תגובה ל- ירון חי
אל תטרח. הפחדן לא יענה
  הפסיכיאטר   26/11/03 09:16
כתוב תגובה ל- הפסיכיאטר
5
כדאי לכולם להפיץ את הדברים לחבריכם
  דני21   24/11/03 16:38
כתוב תגובה ל- דני21
6
צודק במאת האחוזים
  משה123   24/11/03 16:40
כתוב תגובה ל- משה123
7
תוכנית ז'ה נה ווה
  מדינה בהיסטריה   24/11/03 16:49
התוכנית שווה לקליפת השום היא נעשתה בין שתי קבוצות חנוונים שלא נבחרו על ידי העם לא מיצגים את ממשלת ישראל שנבחרה באופן דמוקרטי! מעין תוכנית עוקפת בחירות . זה רעיון אחד מני רבים שיעמוד במבחן הבחירות הבאות .זה ביזיון שקבוצת אנשים שלא נבחרו לייצג את המדינה מתיימרת לסגור הסכם בין "החברה" שלא מקובל אפילו על הקבוצה הפלישתית .
האנשים מכובדים אך הדרך בה פעלו לא נכונה. תארו לכם את המתמודד המפסיד בבחירות בארה"ב סוגר הסכמים עם ישראל שלא לדבר עם עירק או אפגיסטאן וכו" ושולח את ההסכם לכל התושבים לא יותר מוסרי להעניק את הכסף לנזקקים התמורה הפוליטית תהה גדולה יותר
כתוב תגובה ל- מדינה בהיסטריה
8
כל מלה בסלע
  Zיצחק   24/11/03 17:19
הכאילו הסכם מתאים לאנשי מרשל פטן.הצרה שהביילינים מורכבים משוטים וממשתפים.בכל הדורות היו יהודים שבגדו בעמם .
כתוב תגובה ל- Zיצחק
9
הוזדים ומתעתעים על גבול הטירוף
  דעואל הלוי   24/11/03 17:57
כל הנקודות שהעלה הכותב - אמת. כמי שקרא מלה במלה את המסמך המוזר הזה, אני רוצה להוסיף עוד נקודות אחדות, המעידות על-כך שלמעשה זהו מסמך ההופך את ישראל למדינה דו-לאומיתץ כבר עכשיו, וחיסולה כמדינה לאומית-יהודית תוך תהליך זמן קצר ביותר.

לגבי מי שמבין כי רק היפרדות מוחלטת מהפלשתינאים אולי עוד תעניק לנו שהות מספקת להתעשה - נדהם נוכח המסמך הזה המעיד שחיבוק דוב לעומתו הוא שעשוע דובי בלבד. מדובר על חיזוק קשרים כלכליים, תרבותיים ואחרים בצורה כזו שאין להפירם. מדובר במתן הרשאה לתעשייה צבאית פלשתינאית. מדובר בסיוע שנגיש לפלשתינאים בלימוד ההיסטוריה שלהם ואף בהקמת מוסד לזכרון חמישים שנות היותם פליטים, ומוסד מקביל ל"יד ושם" שינציח את פלשתיין ערב תש"ח על כל הכ]פרים הערביים שהיו כאן וקהילותיהם שהתפזרו...

מעל לכל: אין ספור עמימויות על גבול התרמית בנקודות החשובות והעקרוניות ביותר לעם כשלנו המתבקש להמשיך ולהתקיים כיחידה עצמאית - ובצד היסטורי שאפילו החבורה הביילינית לא מסוגלת לעוותו, אף כי מעשיהם כאלה.

אפשר להמשיך עוד ועד לדון בפלאי "מסמך תעתץועים זה". אבל טוב סיכומ הדברים באמצעות המשפט החד והכואב של כותב הרשימה הזאת: "כיצד לא רעדה היד שכתבה זאת?"


כתוב תגובה ל- דעואל הלוי
10
יותר חשוב שאנו נכיר במדינה יהודית
  מדינה עברית   24/11/03 18:05
אין שום ערך מעשי אם הפלסטינים יכירו בישראל כמדינה יהודית, כאשר היא כיום מדינה דו-לאומית. יותר חשוב שאנו נכיר בישראל כמדינה עברית ברגע שתקום מדינה ערבית בשטחי א"י.
זאת ע"י ביטול הערבית כשפה רשמית של ישראל.
כתוב תגובה ל- מדינה עברית
11
מה מפליא פה?
  רובי ע   24/11/03 18:26
מה ציפית מחבורת חנונים בראשות יוסי (ילד שלי מוצלח) להוציא מתחת ידה?

לא היה מספיק לנו סיפור אוסלו, כדי לדעת באיזה חבורת אווילים מדובר?
כתוב תגובה ל- רובי ע
12
אז תגיד שאתה מפחד מסוף הסכסוך ודי
  נועם, תל אביב-יפו   24/11/03 18:42
מבחינתך, הסכם ריאלי מחייב את הפלסטינים לוותר על זכויות אדם יסודיות של הפליטים, להסכים שיגדירו אותם כטרוריסטים עד שלא הוכח אחרת, להסכים שישראל תיסוג חד-צדדית מישום ההסכם מתי שבא לה (זכות וטו), בלי לשאת באחריות של ביטול הסכמים. אבל מה הכי משונה? אתה גם רוצה שהפלסטינים יתערבו בענייני הפנים שלנו ויגדירו בשבילנו את מדינת ישראל כמדינה יהודית - נושא שמצוי בכל זאת בויכוח פנימי בקרב אזרחי ישראל, שרבים מתוכם (לא יהודים ויהודים כאחד) היו מעדיפים דמוקרטיה על אתנו/תאוקרטיה. אולי הפלסטינים גם צריכים להכיר בישראל כמדינה קפיטליסטית, או כרפובליקת בננות מושחתת? או שזה כבר לא ריאלי?

תגיד, אם היית נוסע לחו"ל ולא היו נותנים לך לחזור, לא היית טוען שיש לך זכות לחזור לביתך או לפחות לקבל פיצויים? אתה היית מוכן לתת לפלסטינים זכות וטו חד-צדדית על אספקטים בהסכם שנוגעים לענייניהם החיוניים? נראה לי שלא. אז אולי פשוט תגיד שאתה מפחד מסוף הסכסוך? אולי תודה בכך, שכל החיים התרגלת לראות את העולם במשקפיים של מלחמות ישראל-ערב, ואתה לא תדע להסתדר בלי? דור המדבר צריך ללכת.
כתוב תגובה ל- נועם, תל אביב-יפו
13
איש חכם
  דיפני   24/11/03 20:26
יש להתייחס בכובד ראש לחוות דעתו של גורדון על הסכם ז'נבה. לתקן את הטעון תיקון. עדין לא מאוחר. חשוב שההסכם יהיה ברור וללא שטחים אפורים. קיום המדינה תלוי בו.
כתוב תגובה ל- דיפני
14
ומה היה הסכם אוסלו בנוסחו העברי כול
  יהודי שלא שכח   24/11/03 20:29
אחיזת עינים בערבית ובאנגלית הערבים קבלו דבר ממשי ונתנו דאר ורטואלי שבסופו
של דבר הפך לטרור.

נ.ב.
בראיונות שנתן בורג לעיתונים מחוץ לישראל אכן הוא אמר שבסופו של דבר ישראל תפסיק להתקים במדינה יהודית.וכתקפו אותו על זאת התחיל להתפלפל ואמר שהוא התכוון שבמידה וישראל
לא תקבל את מסמך גנבה זה מה שיקרה.
ועל זה נאמר מהרסיך ומחריביך מקרבך(ממך)
יצאו.
כתוב תגובה ל- יהודי שלא שכח
15
ביללין וחבורתו נדחו מהעם ומתנקמים
  שמחה העצוב   24/11/03 22:04
ביללין וחבורתו נדחו מהעם בצורה דמוקרטית.יוסי וחבורתו בצורת גיוס הון עויין שירבב מסמך אשר הוא ראשית דחיסת ארץ ישראל הריבונית למסמך מסוכן ביותר. יודעי קריאה והבנת מסמכים בין לאומיים מפרשים את המסמך הסכם שוייץ לחזרת היהודים לגלות. הרי באירופה כבר אומרים הקמת מדינת היהודים היתה טעות. הנה ביילין וחבורתו מקעקעים את זכות היותנו ריבוניים בארצנו .הוא מחזירנו לגבולות החלוקה.האם יש מישהו במדינה זו לעצור את הדוקטור המסוכן הזה? עם ישראל התעורר
לפני שיגידו שוב כמו בלחמת יום כפור היינו שבויים בקונצפציית השלום....
כתוב תגובה ל- שמחה העצוב
16
זה לא הסכם, זה נייר, כמו נייר טואלט
  גדיבו   24/11/03 22:44
כתוב תגובה ל- גדיבו
17
עם שלא לומד כלום מטעויות
  יהודיה   25/11/03 02:05
אם לרגע נטינו לחשוב שאחרי מפולת אוסלו ההוזים יתחילו להפנים שאין לנו עם מי לדבר, ושהביאו אותנו , מדינת ישראל, למצב בעייתי ביותר, הרי שהסכם זנבה בא ומוכיח לנו שיהודים טובים לא לומדים מטעות אלא מעצימים אותה כל פעם יותר.
ועוד, מסתבר שאין גבול לחוצפה של חבורת אוסלו המהוללה.
כתוב תגובה ל- יהודיה
18
one day i say one day.
  nosterdamus   25/11/03 04:21
belin is going to israel prime minister if you like it or not.
כתוב תגובה ל- nosterdamus
19
מה שוה "הסכם " ז'נווה? אלל"ש
  ישראלי פשוט   25/11/03 14:07
בהסכם הושקעה עבודה רבה. למרות זאת חסרונותיו רבים:
1. ההסכם איננו בין הצדדים עם הסמכות, ולא שותפות בו
הממשלות הישראלית והפלשתינית, שלא לדבר על אירגוני
הטרור הרבים. לפיכך זה אינו הסכם, אלא לכל היותר
"משאלת לב".
2. ה"הסכם" מציע הבאת כח רב-לאומי שיפקח עליו. נסיון
העבר מראה שפקחים אינם יכולים להיות בכל מקום. מה
שקורה בפועל, שהפקחים מוטים בדיווחים שלהם, אם מפחד
איומי הטרור, או מאנטישמיות, או סיבות אחרות.
בנוסף, הטרוריסטים מבצעים את מעשי הטרור שלא לעיני
הפקחים, אבל המעצרים ומעשי התגובה וההתגוננות הישראלים
נעשים לעיני הפקחים, ומדווחים על ידיהם כהפרות ישראליות.
3. הפלשתינים ביימו לא רק את הסרט "ז'נין ז'נין", אלא
גם את סרט ה"חדשות" על מותו של הילד מוחמד דורה, וגם
את קבורתם של "קורבנות פלשתינים", כשסרטים ישראליים
הראו את ה"קורבנות" לאחר ה"לויה" קמים והולכים לדרכם.
הפלשתינים לקחו בכוח ילדים מבית הספר להפגנות נגד
ישראל, כשטרוריסטים חמושים הולכים אחרי הילדים, ויורים
מנשקם גם בחיילים ושומרים ישראלים, וגם בילדים
הפלשתינים בגבם, כדי שיוצגו כ"קורבנות הכיבוש הישראלי".
הסכם אוסלו לא חזה זאת, ואין בו סנקציות נגד מעשים
נתעבים כאלו. אבל "הסכם" ז'נווה נעשה לאחר שישראל
למודת נסיון במעשים נתעבים אלו של הפלשתינים. למרות
זאת אין ב"הסכם" ז'נווה שום סנקציות נגד מעשים אלו,
וגם לא איסורם.
4. בכל הסכם, פרט להסכם אוסלו, יש סנקציות נגד מפרי
ההסכם, וסעיף האומר שצד המפר את ההסכם, לא יהנה
מהסעיפים לטובתו שבהסכם, והצד השני פטור מהתחייבויותיו.
בהסכם אוסלו הפלשתינים קיבלו מדינה על מגש של כסף מישראל,
כולל נשק למלחמה בטרור, כשהתחייבותם היחידה היתה למנוע
טרור. כאשר הפלשתינים הפרו את התחייבותם ופנו לטרור,
הם והעולם רואה בטרוריסטים "לוחמי חופש", ופעולות ישראל
למניעת הטרור הם "הפרת ההסכם ופלישה לפלשתין".
גם ב"הסכם" ז'נוה אין כל זכר למה הפלשתינים יפסידו (מדינה)
אם ימשיכו בטרור, ומה ישראל תהיה רשאית לעשות נגד הטרור,
אם ימשיך.
5. ל"הסכם" חסרונות נוספים, שמוטב לא לפרטם, כדי לא לפרט
לפלשתינים באיזה דרכים יוכלו לגרום נזקים נוספים לישראל.
6. הפצת ה"הסכם" ממומנת ע"י גורמים זרים באיחוד האירופי,
שמקוים תמורת תמיכתם המוסוית בפלשתינים ובטרור, לקבל
נפט יותר בזול ממדינות ערב.
7. ל"הסכם" חסרונות נוספים, שמוטב לא לפרטם, כדי לא לפרט
לפלשתינים באיזה דרכים יוכלו לגרום נזקים נוספים לישראל.
8. בהתחשב בכל הנ"ל לא ברור אם החותמים על ה"הסכם" "מטעם
ישראל" הם תמימים או בוגדים המתפרנסים מהשוחד של האיחוד
האירופי.
9. מה שוה "הסכם" ז'נווה? בהתחשב בנ"ל ובכך שחולק על
נייר חלק מאוד - אלל"ש (אפילו ל... לא שווה).
כתוב תגובה ל- ישראלי פשוט
20
תכנית הימין
  הרופא   25/11/03 14:12
היום התבשרנו שהימין מציע לתת אזרחות לערביי הגדה והבחירות לכנסת יהיו על פי אזורים לא לפי מפתח גודל אוכלוסייה.
זה יותר טוב?! זה רציני?! מי יסכים לכך?!
אין לנו אלא לקוות שהערבים יתעשתו ויהכימו לתנאי שלום.יוזמת זנבה אפשרית
כתוב תגובה ל- הרופא
21
בטרם יחתם ההסכם עם הצדיקים הערבים
  משה, עורך-דין   25/11/03 22:46
יוזמי המסמך מהצד הישראלי, טוענים כזכור שהוכיחו כי "יש עם מי לדבר". מעניין, שאותם צדיקים ערבים שעמם אפשר לדבר, לא השמיעו הגה מאז הסכם אוסלו, ובוודאי לפני-כן, בקריאה להפסיק לחלוטין, או לפחות למתן ולהחליש, את ההסתה האנטי-יהודית והאנטי-ישראלית הנוראה בכלי התקשורת שלהם. כמובן, איש מהם לא הופיע בפומבי ואמר בערבית: "בני עמי היקרים, הגיעה השעה לפשרה עם היהודים ולכן נחדל מלרצוח אותם וניישב את הסכסוך בדרכי שלום". כל סיפור יוזמת ג'נבה הוא ספין תקשורתי ערבי מתוחכם, שלא ישאר ממנו זכר לאחר שהם יגרפו את הדיווידנדים התעמולתיים ממנו.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
22
מאמר מצויין - לשלוח בתפוצה רחבה
  אלון ב   26/11/03 23:58
כתוב תגובה ל- אלון ב
23
לגורדון-
  רפיאשכנזי   22/01/04 21:22
לשמואל גורדון, אדם חכם שמורשתו בתנועת העבודה, ישר כוח על הדברים הברורים והחד משמעיים על "הסכם- ז'נבה".
רק איש כגורדון שהוא בשר מבשרה של תנועת העבודה מסוגל בלשונו הרהוטה לחשוף את מלאכת ההונאה של מובילי ההסכם המהולל...
יש כוח!
כתוב תגובה ל- רפיאשכנזי
24
כן, ישראל לא עשתה טרור בכלללל.
  מלפפון ים   9/05/09 11:39
הרשה לי לצטט את חומסקי -

"שנית זוהי טעות מחקרית רצינית מאוד לטעון, כפי שנעשה בדרך כלל, כי טרור הוא נשקו של החלש. כשאר אמצעי האלימות, טרור הוא בעיקר נשקו של החזק, מכיוון שהחזק גם שולט במערכות הדוקטרינות, והטרור שלו לא נחשב כטרור. דבר זה קרוב להיות אוניברסלי. איני יכול לחשוב על יוצא דופן היסטורי, אפילו הגרועים שברוצחי ההמונים רואים את העולם בדרך זו. כך, למשל, הנאצים. הם לא ביצעו טרור באירופה הכבושה. הם הגנו על האוכלוסייה המקומית מהטרור הפרטיזני. וכמו תנועות התנגדות אחרות, היה זה טרור. הנאצים הפעילו טרור נגדי"."
כתוב תגובה ל- מלפפון ים
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il