הפוך לדף הבית
    |  
ראשי יומן ראשי בלוגים אקטואליה בעולם סקופים משפט כלכלה בריאות המגזין מנוי VIP
ארכיב יומי  |  כל הקישורים  |  סיפורים חמים  |  ניוזלטר  |  נדל"ן  |  תגיות  |  משובים  |  משמר המשפט  |  ספרייה מקוונת  |  בימה חופשית  |  מיוחדים  |  ערוצים נוספים
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
 
 
 
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת
מועדון + / תגיות מחלקה ראשונה
אישים פירמות מגשרים
מוסדות אתרים מושגים
אדריכלים בנקאות/השקעות יועצים
רופאים חברות ביטוח רואי חשבון
שמאים חברות ציבוריות רשויות
עיתונאים ביה"מש/שופטים עורכי דין
אלי שרביט [צילום: דובר צה"ל]
צבא ובטחון
אלי שרביט (נולד: 13 באוקטובר 1966), איש צבא ישראלי.
עמוס ידלין [צילום: פלאש 90]
צבא ובטחון
עמוס ידלין (נולד: 20 בנובמבר 1951), איש צבא וחוקר ישראלי.
גדעון שפר [צילום: יחסי ציבור]
איש ציבור
גדעון שפר (נולד: 1948), אלוף במיל., מנהל ואיש ציבור ישראלי.
 
 
 
 
 
בלוגרים News1  /  דעות ▪ כתבות ▪ תחקירים
 
חששות הרבנים והשתקת העיתונים
18/02/2019   |   עידן יוסף
 
 
 
המכחול
18/02/2019   |   ציפי לידר
 
 
 
הסתה פוליטית
18/02/2019   |   אביתר בן-צדף
 
 
 
ישראליות היא הדתה מרצון
18/02/2019   |   רפי לאופרט
 
 
 
העשיר ביותר עובר למונקו
18/02/2019   |   איתמר לוין
 
 
 
 
לרשימות נוספות לבימה חופשית לרשימת הכותבים
 
 
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אלעזר סלע קורא ליזמים להשקיע באריאל
מאת: לירון קטלן  |  07/12/2018
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אלעזר סלע כתבה נכונה
  גבי דלל   11/12/18 17:12
הי אלעזר סלע הכתבה מאוד נכונה..אני גם ממליץ להשקיע באיזור הזה..הוא ממש מתפתח!
כתוב תגובה ל- גבי דלל
2
אלעזר סלע צודק
  אריק טל   12/12/18 10:37
אלעזר סלע אתה ממש צודק.. אני הקמתי מפעל קטן באריאל לפני כ-10 שנים וזו הייתה ההחלטה הכי טובה שיכלתי לקבל מבחינה עסקית..יש שיפוי מהמדינה ויש שפע של עובדים..מה גם שזה ממשיך את החזון הציוני שלי כפי שמר אלעזר סלע אמר..ממליץ לכולם לעשות זאת!
כתוב תגובה ל- אריק טל
3
אלעזר סלע זה רעיון נפלא
  אריק סמו   20/12/18 09:21
אלעזר סלע בתור אחד שמשקיע שנים בסטארטאפים בתל אביב ובמרכז..לא חשבתי בכלל על האיזור הזה..ועכשיו אחרי שקראתי את הכתבה אני מבין שיש פוטנציאל גדול מעבר לקו הירוק..תודה על ההארה הזו.
כתוב תגובה ל- אריק סמו
4
יש מה בדבריו של אלעזר סלע
  איתן אריאל   20/12/18 09:23
אני באותה דעה כמו של אלעזר סלע .. יש יתרון גדול להקמת מפעל מעבר לקו הירוק..ואם יש הטבת מס מהמדינה אז זה יתרון עצום. במקום לקנות נכס בנגב שהוא מרוחק פה יש מרחק של חצי שעה מהמרכז..שווה
כתוב תגובה ל- איתן אריאל
5
אלעזר סלע בהצלחה לך