|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
צדק צדק תרדוף |
|
3/03/04 06:34
|
|
|
|
התירוץ לא ידעתי לא סיפרו לי אינו תופס בכל הנוגע לשרים, מוטל עליהם החובה לברר ולחקור חוץ מן האחריות המיניסטרלית
|
|
כתוב תגובה ל-
צדק צדק תרדוף
|
|
|
|
2 |
|
|
מבואסת |
|
3/03/04 06:49
|
|
|
|
נמאס משרון המושחת שמשתמש במעמדו (בכל התחומים) כדי "לעשות לביתו " .
|
|
כתוב תגובה ל-
מבואסת
|
|
|
|
|
|
|
מבואס עוד-יותר ממך |
|
3/03/04 13:06
|
|
|
|
תתבעי את שרון על כך שהוא מבאס אותך.
ואם באמת אכפת לך - תשתדלי ביום הבוחר לחשוב לפני שאת שמה פתק בקלפי.
ובצדק את מבואסת.
ככה גם אני
|
|
כתוב תגובה ל-
מבואס עוד-יותר ממך
|
|
|
|
3 |
|
|
אמנון לוי |
|
3/03/04 07:10
|
|
|
|
לא אתפלא אם עוד יוכח כי ראש הממשלה אריק שרון עסק בריגול..הכל כבר אפשרי לגבי האיש הזה אשר לא בוחל בכלום..
העדיף לוותר על רון ארד תמורת עבריין,,
זה פשוט לא מסתדר עם ההגיון.........
אריק חייב ללכת הביתה..אם לא אנחנו העם צריכים לקחת אותו הביתה..תתפטר זקן,,
אסור לך לעסוק בדבר למען המדינה הזו..
אמנון לוי
|
|
כתוב תגובה ל-
אמנון לוי
|
|
|
|
|
|
|
התמוה |
|
3/03/04 09:13
|
|
|
|
לא ברור במה בעצם מאשימים את שרון?
|
|
כתוב תגובה ל-
התמוה
|
|
|
|
|
|
|
ערבי מטייבה |
|
3/03/04 14:28
|
|
|
|
כל פעם אני רואה שמישהו קופץ עם הרעיון ששרון ויתר על רון ארד בגלל עבריין, זאת קלישאה שנמאס כבר ממנה בעיקר בגלל שמי שאומר אותה למרות שהוא נשמע פופולארי על חשבונו של רון ארד הוא נשמע יותר טיפש, איך לכל הרוחות הוא ויתר על רון ארד בשביל עבריין, כאילו היתה הצעה או לשחרר את רון ארד או את טיננבאום והוא בחר בטננבאום.
|
|
כתוב תגובה ל-
ערבי מטייבה
|
|
|
|
|
|
|
חייל משוחרר |
|
3/03/04 15:20
|
|
|
|
|
4 |
|
|
ל.ש |
|
3/03/04 07:20
|
|
|
|
הלב כואב באמת לקרוא את העיתון הבוקר אנא מהר האם יש רגלים לסיפור או הכל עורבה פרח? למען כל תושבי המדינה והאוהבים אותה.
|
|
כתוב תגובה ל-
ל.ש
|
|
|
|
5 |
|
|
M eir Chaim |
|
3/03/04 07:23
|
|
|
|
Again Sharon has proved himself to be a liar and corrupt. Throw th e bum out!
|
|
כתוב תגובה ל-
M eir Chaim
|
|
|
|
6 |
|
|
יוסי.מ. |
|
3/03/04 07:27
|
|
|
|
שוב פעם ?...
האם יתכן שתדמית הסבא הנחמד משטה בנו שוב?
נגמרה עונת התדמיות והיועצים האישיים ,
אנו בעידן העובדות...
להתראות שרון...
|
|
כתוב תגובה ל-
יוסי.מ.
|
|
|
|
7 |
|
|
גואל |
|
3/03/04 07:27
|
|
|
|
המבליגן
|
|
כתוב תגובה ל-
גואל
|
|
|
|
|
|
|
הוא השכים והם הגיבו |
|
3/03/04 14:04
|
|
|
|
|
8 |
|
|
טעות - לעולם חוזר ! |
|
3/03/04 07:28
|
|
|
|
|
9 |
|
|
בשם חברי |
|
3/03/04 07:29
|
|
|
|
במה שהאיש הזה נוגע יש שחיטות ריקבון והרס שילך הביתה ויניח לנו לנפשנו.
|
|
כתוב תגובה ל-
בשם חברי
|
|
|
|
|
|
|
RIVA |
|
3/03/04 08:15
|
|
|
|
מושחתים כותבים עם "ת"
|
|
כתוב תגובה ל-
RIVA
|
|
|
|
10 |
|
|
עודד ש |
|
3/03/04 07:29
|
|
|
|
|
11 |
|
|
נו????? |
|
3/03/04 07:31
|
|
|
|
חבורת נוכלים עלובה.
נכון אדון יצחק?
|
|
כתוב תגובה ל-
נו?????
|
|
|
|
|
|
|
ימין ושמאל תפרוצי... |
|
3/03/04 16:00
|
|
|
|
א- אנחנו...(ראי למעלה)
ב- שרון לא ימיני,אלא סניף של "מפם" במפלגת הליכוד הלאומי
ג- אנחנו מקווים ששרון יפול ויעלה במקומו משה פייגין ואיחוד מרכז הליכוד עם המפלגות הלאומיות.
|
|
כתוב תגובה ל-
ימין ושמאל תפרוצי...
|
|
|
|
|
|
|
רמי חוזר |
|
3/03/04 18:38
|
|
|
|
רק שאצלנו ההתאבדות היא קוקטיבית
|
|
כתוב תגובה ל-
רמי חוזר
|
|
|
|
12 |
|
|
elton |
|
3/03/04 07:33
|
|
|
|
לך הביתה ותן לנו להתקדם הלאה
כל היום אתה עסוק בהכחשות!!!!!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
elton
|
|
|
|
13 |
|
|
cudca |
|
3/03/04 07:33
|
|
|
|
עם כאלה ידידים ואנשי שלומנו, מי צריך אויבים? שרון הנחש, הנוכל, האיש שמרמה את כולם שוב ושוב, ובסוף מתברר שהוא הגן על הבוגד העלוב הזה. מעכשיו יש כבר ישראלי חדש: הוא כל כך מרמה ומאמין בעצמו שהוא צודק, שהוא כבר יכול לעבוד על הפוליגרף. זהו הסטרט אפ האחרון: איש נגד פוליגרף. רק רמאי בן רמאי כזה יכול להיות כאן, ועוד לזכות באמון נמוכי המצח הימניים בטענה ש'הביא בטחון'.
לבי לכם, ליכודניקים עלובים, והדאגה הגדולה שלי ושל כולנו-כל המנהיגים שלכם סמרטוטיים כאלה, אנשי מאפיה או בסטה עם מזוודת כסף. לבי למדינה הזו, שהליכוד הורס וממשיך להרוס בצורה כל כך שיטתית, שאפילו הביוב שזורם לים באין מפריע כבר לא אכפת לאף אחד. מדינת הביוב, והדג אכן מסריח מהראש, ומשם הוא גם משתין. אבוי לנו.
|
|
כתוב תגובה ל-
cudca
|
|
|
|
|
|
|
JGHH |
|
3/03/04 08:05
|
|
|
|
YOU ARE SO IDUOT
GO LERAN HOW TO TALK
STUPED
|
|
כתוב תגובה ל-
JGHH
|
|
|
|
|
|
|
חייל משוחרר |
|
3/03/04 15:25
|
|
|
|
קצת כבוד לבנאדם שמנהל את המדינה אתה כמו איזה פרזיט כנראה שלא עשית הרבה למען המדינה בשביל להבין מה עבר על הבנאדם היקר הזה אריאל שרון.
|
|
כתוב תגובה ל-
חייל משוחרר
|
|
|
|
14 |
|
|
כולנו קשורים |
|
3/03/04 07:33
|
|
|
|
במדינה הקטנה שלנו לכל אחד יש קשר עקיף עם כל אחד.
אני בטוח שגם לי יש איזשהו קרוב משפחה שעשה עסקים עם מישהו שמקורב מצורה זו או אחרת לשרון (אפילו שאני לא יודע על זה) ולטננבוים.
נו באמת... מדובר באבא של אשה, שבכלל לא נשואה אליו כעת.
מספיק עם הדמגוגיה !
|
|
כתוב תגובה ל-
כולנו קשורים
|
|
|
|
15 |
|
|
יפה מחדרה |
|
3/03/04 07:35
|
|
|
|
|
16 |
|
|
להיות רוה"מ- רמאי!! |
|
3/03/04 07:37
|
|
|
|
|
17 |
|
|
מה יהיה |
|
3/03/04 07:40
|
|
|
|
אבי לא היה מעורב בעסקי סמים?
טננבאום צריך להישפט בתאילנד, נראה מה יהיה סופו...
|
|
כתוב תגובה ל-
מה יהיה
|
|
|
|
18 |
|
|
לימון |
|
3/03/04 07:40
|
|
|
|
חוסר תום לב של ראש הממשלה במשא ומתן- ניתן לתבוע אותו הוא אינו מייצג את הציבור כפי שנדרש ממנו.
אריק השררה עלתה לך לראש יותר מדי.
ובכלל מי רוצה ראש ממשלה שלא יודע מה קורא סביבו כל הזמן.
עוד יום אחד תמכור נשק גרעיני לאירן ותגיד לא ידעתי
רמאי!!!
אני מאוכזב ממך ולא אבחר בך או בליכוד אף פחם ימושחת
|
|
כתוב תגובה ל-
לימון
|
|
|
|
|
|
|
אחמד |
|
3/03/04 18:13
|
|
|
|
נכון לימון אני מאוד מסכים צריך לתבוע את הנוכל הזה על חוסר תום לב ועצימת עיניים והפרת חובת האמונים ויש עוד הרבה העיקר שיעוף כבר כי נמאס
|
|
כתוב תגובה ל-
אחמד
|
|
|
|
19 |
|
|
המיואשת |
|
3/03/04 07:41
|
|
|
|
ראש הממשלה מיצג ומנהל מדינה
תתחיל לקפל חפצים.
כולי בושה שאני חי וגר במדינה כזאת
|
|
כתוב תגובה ל-
המיואשת
|
|
|
|
20 |
|
|
אור מזרחי |
|
3/03/04 07:43
|
|
|
|
לשרון יש זיכרון טוב גם לאחר שנים ארוכות הוא ימצא את הדרך למעשים חריגים
|
|
כתוב תגובה ל-
אור מזרחי
|
|
|
|
21 |
|
|
אני והוא |
|
3/03/04 07:43
|
|
|
|
אם תחושות יהודיות נעורו ברה"מנו, מדוע הן פסחו על רון ארד? אם חשש רה"מנו לגבי המידע שהעביר מר טננבאום, מדוע הנחה לטפל בו בכפפות של משי? אם היה ידוע שטננבאום נסה לסחור בסמים, מדוע משרד הבטחון אשר למשפחתו סכומי כסף גדולים? אם היה ידוע שמר טננבאום הוא מהמר כפייתי, מדוע גויס למילואים בתנאי קבע? אם סברנו שלמר טננבאום אין גרוש על התחת, מדוע יש שמועות עקשניות שהועבר אליו כסף מהחיזבאללה?
יש חוט מקשר בין הדברים. מדינתנו מנוולת אך לא מטומטמת. יש גורם שבכל מקום השחיל את מילתו כדי לקדם אינטרסים פרטיים. בממשלה ספר על שיניים עקורות ועל עינויים, לגורמי בטחון העביר הנחיות על כפפות של משי, במערכת הביטחון דאג לא להשאיר משפחה מסכנה לנפשה בעת צרה ושאר המעללים בטח יתגלו בהמשך. אני מהמר, לאור התרחשויות ההווה והעבר, שלמר שרון יש אולי לב יהודי, אך יותר מכך הוא מכיר מקרוב לפחות שני אנשי עסקים "מצוינים", יש לו חשבונות בנק פתוחים ויש לו פה נעול.
הבנו את שרון, כמו טננבאום, גם הוא התכוון למעשה יהודי טוב ואם אפשר עשה לביתו באותה הזדמנות. אבל הוא לא לבד. יש תאטרון בובות של טפשים שהוא מנהל. כבר הסתבר שהוא מסוגל להעביר בתאטרון שלו כל הצגה ויהיה הטקסט נלעג ככל שיהיה. שרים בעלי עמדה עקרונית משנים את עמדתם לאחר שיחה קצרה עם רה"מ. אז נכון, רה"מ הוא ככל הנראה נוכל, אבל האחרים הם לכל הפחות טפשים. רשמו לפניכם את שמות השרים שתמכו בעסקה המנוולת ובואו איתם חשבון.
|
|
כתוב תגובה ל-
אני והוא
|
|
|
|
22 |
|
|
אלון ה |
|
3/03/04 07:45
|
|
|
|
|
23 |
|
|
הצודק |
|
3/03/04 07:59
|
|
|
|
משום מה אני מרגיש כי זה לא סוף הסיפור. עוד יתגלה הקשר לקזינו ביריחו, ולפלסטינים. אילו טננבאום היה רק מהמהר - היה לו עסק עם המאפיה, אבל הוא נלכד בקזינו המחבלים ביריחו, בואו לא נמשיך הלאה...
|
|
כתוב תגובה ל-
הצודק
|
|
|
|
24 |
|
|
מסוס תבל |
|
3/03/04 08:00
|
|
|
|
|
|
|
|
SHm |
|
3/03/04 13:45
|
|
|
|
משוש תבל ולא כמו שכתבת!
|
|
כתוב תגובה ל-
SHm
|
|
|
|
25 |
|
|
minu |
|
3/03/04 08:00
|
|
|
|
אים נכון מה שכתוב על החיבור שקמים
וטננבאום סוף הדרך לממשלת שרון
עים כל הכאב
מאור ירושלים
|
|
כתוב תגובה ל-
minu
|
|
|
|
26 |
|
|
חיים ס. |
|
3/03/04 08:01
|
|
|
|
מביאים סיפור מלפני 30 שנה על היכרות שטחית/עסקית קצרה שאף אחד מאיתנו אף לא היה זוכר אותה אם היתה קוראת לו וכך ממשיכים את סיפור עלילות ראש הממשלה מתוך ניגוח פוליטי צבוע.
כולם פתאום שוכחים שבעיסקת השבויים היו גם שלושה חיילים שהיו נידבך לא פחות חשוב מאשר האזרח טננבוים.
בנוסף גם מבחינה בטחונית חייבים לדעת מה הוא סיפר על מנת להיערך בהתאם ולכן עדיף שיהיה פה ןלא אצל החיזבאללה ואני בטוח ששיקול זה היה לא פחות חשוב כאשר אישרו את העיסקה. ובטח לא אושרה העיסקה בגלל איזו היכרות? מלפני 30 שנה.
להזכיר לכל הקוראים הצעירים והמגיבים, בתחילת שנות ה - 50 נחשף בארץ מרגל בשם ישראל בר שהיה קשור לכל המנהיגות הפוליטית והצבאית באותה תקופה (מפא"י) ואז לא הואשם אף אחד מהם בקשר עם מרגל שגרם נזק חמור ביותר לבטחון המדינה.
אז לכל הצבועים, תפסיקו להתלהם ותפסיקו להשמיץ ותפסיקו לחפש סיפורים שכבר קבורים הרבה שנים. אני בטוח שאם יחפשו אצל ההורים שלכם או הסבים שלכם או הדודים שלכם אוהחותנים שלכם, גם אצלכם ימצאו איזשהו סיפור.
|
|
כתוב תגובה ל-
חיים ס.
|
|
|
|
27 |
|
|
יובליום. |
|
3/03/04 08:05
|
|
|
|
|
|
|
|
רינת הסקסית |
|
3/03/04 13:05
|
|
|
|
|
28 |
|
|
אסתי מחדרה |
|
3/03/04 08:06
|
|
|
|
לצערי אני כבר לא מופתעת מהקשר עם שרון, איך כל דבר מושחת/פלילי/לא נקי מתקשר איתו. אבל אני בהחלט כועסת. כך גם על טננבאום וחלק מילדיו, לא על הבן הקטן שלא אשם. מרחמת על אשתו (האמיתית). אבל בעיקר כועסת על ניהול העניינים במדינה - תראו ששוב (!!!) לא יעשו צדק ומה שצריך. אצל היהודים יש פתגם שנכון מאז שנולד היהודי הראשון - "רשע וטוב לו..."
|
|
כתוב תגובה ל-
אסתי מחדרה
|
|
|
|
29 |
|
|
רומי |
|
3/03/04 08:09
|
|
|
|
ילד את טננבויים...ללך תדע<?
דיי לפשפש ולחפש...אז היה קשר שנגמר,אז מה?????
גם השכן של הדוד שלי הוא גיסו של לפיד...אז? מה זה אומר שמחר אני יכולה להשתמש בזה? דיייי לחטט יש לנו מספיק צרות!
ואת טננבויים וכל עסקתו צריך להאשים את בית המשפט על קלות הדעת המבישה הזו!
|
|
כתוב תגובה ל-
רומי
|
|
|
|
30 |
|
|
בן יוסף |
|
3/03/04 08:10
|
|
|
|
היה פעם מבריח סמים למצרים שקראו לו במקרה .טחן. ולא טננבוים .מה שרון עשה להציל אותו.נ א ד ה .אריאל די עברת כל הגבולות .מקומו של טננבוים בבית האסורים
ולא בבית ההארחה של המשטרה.
|
|
כתוב תגובה ל-
בן יוסף
|
|
|
|
31 |
|
|
דד |
|
3/03/04 08:11
|
|
|
|
ועוד עם אביה של גרושתו...נו באמת, תפסיקו לבלבל את המח עתונאים קטנים ועלובים!
|
|
כתוב תגובה ל-
דד
|
|
|
|
32 |
|
|
אזרחית מאד מודאגת |
|
3/03/04 08:13
|
|
|
|
|
33 |
|
|
אריק - ת"א |
|
3/03/04 08:18
|
|
|
|
רק היום ולראשונה נודע לשרון על"
1.גלעד שרון.....בכלל אינו מכיר אותו..
2.על דודי אפל שמע מה.....עיתונות בלבד
3.שרון האמין שהאי היווני נמצא במאדים..
4.שמעון כהן חותנו בכלל על כוכב צדק...
5.מסמכי גלעד הם ה.....מגילות הגנוזות
6.סיריל קרן איש מכוכב.....נוגה.
7.הטבות לאנשיו על הקרקעות, בכוכב צדק
8. שרון ובניו ממנזר השתקנים .....
|
|
כתוב תגובה ל-
אריק - ת"א
|
|
|
|
34 |
|
|
מוד10 |
|
3/03/04 08:18
|
|
|
|
אני לא מבין מה עושים מזה עניין ביג דיל עשה עסקים ליפני 30 שנה עוד מעט יגידו לו איך לנגב את התחת
|
|
כתוב תגובה ל-
מוד10
|
|
|
|
35 |
|
|
אריה לוי |
|
3/03/04 08:20
|
|
|
|
רק בישראל יכול להיות כל כך הרבה בלגן.
ראש ממשלה מושחת !!!!!!!!!!!!!!1
מדינה שמחזירה סוחרי סמים ולא תולה אותם כרוחצים !!!!!!!!!!!!!!
שחיתות בכל המוסדות והקרטלים הממשלתיים !!!!!!!!!!!!!
אזרחים פריירים שככל שיורקים עליהם ודופקים אותם - זה טוב ונעים וכולם שותקים !!!!!!!!!!!11
בכל מדינה מתוקנת , נהורה , דמוקרטית ומודרנית : היו מעיפים את כל המושחתים מהשלטון ומנסים לשפר את איכות החיים קצת .
צריך לחשוב ולעשות דברים חיוביים ולהתנהג כפי שאנו רוצים בכדי לשפר את החיים בארץ - חבל יש לנו ארץ נהדרת אבל - עד מתי זה יכול להמשיך ?!
אני קורא לכל האזרחים שבאמת עוד איכפת להם לעשות משהוא ....... ולא להשאר עדישים - המדינה היחידה שלנו הולכת לאיבוד עם כל המושחתים שבה ובקאשם ראש הממשלה .......
|
|
כתוב תגובה ל-
אריה לוי
|
|
|
|
36 |
|
|
אתי, בת-ים |
|
3/03/04 08:21
|
|
|
|
אני מצפה מראש ממשלה להיות קצת יותר מעורב בדברים הנעשים "בחצרו"!מר שרון, אמירות כמו לא ידעתי, אינן מקובלות "בחצר" זו!יותר ויותר דברים לא מובנים ולא מוסברים,קורים תחת הנהגתך.עצתי לך,פרוש בכבוד ובתהילה, אותן רכשת ביזע ועמל במשך השנים!!!להזכירך,תמיד טוב לפרוש בשיא.
|
|
כתוב תגובה ל-
אתי, בת-ים
|
|
|
|
37 |
|
|
איזופוס |
|
3/03/04 08:22
|
|
|
|
יובל מרמות השבים.
ד"ר לפילוסופיה מחייב מעט יותר שכל...
|
|
כתוב תגובה ל-
איזופוס
|
|
|
|
38 |
|
|
חוות השחיתות הבינלאו |
|
3/03/04 08:23
|
|
|
|
|
39 |
|
|
מוטי |
|
3/03/04 08:24
|
|
|
|
תודו באמת כל אחד מכיר מישהו , לא צריך לצעוק עליהום על כל שטות.
יש לקחת את הנתונים נמסרים ע''י העיתונות בפרופורציה.
אל תמהרו לחרוץ את דינו של האיש
|
|
כתוב תגובה ל-
מוטי
|
|
|
|
40 |
|
|
יהודי גדול |
|
3/03/04 08:26
|
|
|
|
|
41 |
|
|
חיפאית |
|
3/03/04 08:27
|
|
|
|
|
|
|
|
יוסי שלא מהנגב |
|
3/03/04 14:13
|
|
|
|
|
42 |
|
|
תומך בשרון |
|
3/03/04 08:27
|
|
|
|
אני לא מבין למה מבזמזים כסף על חקירתו,
תנו לו מיליון דולר שיכתוב ספר ואז הוא יגיד את הכל,
|
|
כתוב תגובה ל-
תומך בשרון
|
|
|
|
43 |
|
|
Sharon Stone |
|
3/03/04 08:39
|
|
|
|
פרס האוסקר לשרון על סרטו שר הטבחות
|
|
כתוב תגובה ל-
Sharon Stone
|
|
|
|
44 |
|
|
שרוליק |
|
3/03/04 08:41
|
|
|
|
מעניין שהרבה דברים עוברים ליד ראש הממשלה והוא לא יודע. לעומת זאת ישנם דברים שהוא זוכר היטב.
הגיע הזמן לומר לראש הממשלה הרבה תודה על פעילותו הרבה למען עם ישראל אבל חשוב מאד לדעת כיצד לסיים ולא לבייש את עצמו ובעיקר את עמו.
|
|
כתוב תגובה ל-
שרוליק
|
|
|
|
45 |
|
|
המיואשת |
|
3/03/04 08:42
|
|
|
|
האם לא הגיע הזמן ששרון ילך לבית אבות
|
|
כתוב תגובה ל-
המיואשת
|
|
|
|
46 |
|
|
מוטיי |
|
3/03/04 08:44
|
|
|
|
גם ככה הליכוד שולט עושים מה שרוצים אין שום התנגדות לא אופוזיציה ולכן המדינה נראית ככה כל אחד עושה דין לעצמו והוא עוד מאשים את המשטרה חוצפה.
|
|
כתוב תגובה ל-
מוטיי
|
|
|
|
47 |
|
|
פטריוט עלק |
|
3/03/04 08:44
|
|
|
|
אם הוא לא חדל מלהיות פטריוט????
|
|
כתוב תגובה ל-
פטריוט עלק
|
|
|
|
48 |
|
|
ישראל - שרון הביתה!! |
|
3/03/04 08:44
|
|
|
|
|
49 |
|
|
ישראל ציוני |
|
3/03/04 08:45
|
|
|
|
לפרוייקט ביטחוני מאד מאד סודי ומיוחד
דרושים מהמרים ,נוכלים וסוחרי סמים
שישרתו בדרגות קצונה במילואים בתנאי קבע
מובטח לכל המועמדים שיתקבלו לעבודה כי לצ.ה.ל אין מערכת מיון כח אדם וגם לא נותנים את הדין על גיוס נוכלים
|
|
כתוב תגובה ל-
ישראל ציוני
|
|
|
|
50 |
|
|
אבינתן |
|
3/03/04 08:49
|
|
|
|
למה תלינו על שרון?
יצחק רבין הוציא מליוני דולרים למשיית כמה גופות טבועות מקרקעית ים סין מהאניה מינרל דמפייר בעקבות לחץ של מקורב.
האם אז זה היה בסדר כשהיה ברור שמדובר בגוויות וכעת כששרון פעל להחזיר שבוי חי בגלל מקורב אחר אתם זועקים???
|
|
כתוב תגובה ל-
אבינתן
|
|
|
|
51 |
|
|
דבי |
|
3/03/04 08:50
|
|
|
|
עכשיו, כן רק עכשיו.....
אני ממש ממש כועסת
שחיטויות זה קורה להרבה אז לא התרגשתי
אבל אם הפירסום כאן נכון...ואם שחרור טננבוים נבע ממניעים אישיים זה ממש מכעיס
(אגב יתכן שבלי שום קשר היה נכון לשחרר אותו - ברמה המקצועית, אבל השאלה היא האם רק מקצועיות הובילה אותנו לשחרורו)
|
|
כתוב תגובה ל-
דבי
|
|
|
|
52 |
|
|
יעל.ג |
|
3/03/04 08:50
|
|
|
|
מתי יפסיקו בתקשורת ובעיתונות לנסות ולרמוס את ראש הממשלה איך קשר מלפני 29 שנים יכל לשכנע להחזיר שבויים כי לפי הבנתי ממשלה כולה מחליטה ולא ראש הממשלה לבד מבצע החלטות לכן אין להאשים את ראש הממשלה כי עוד לפני עיסקת השבויים ידעו שטננבאום נסע לבצע עיסקת סמים לפי מסמכים שגילו בביתה של החברה שלו.
|
|
כתוב תגובה ל-
יעל.ג
|
|
|
|
53 |
|
|
בעולם אנא תתפטר כבר! |
|
3/03/04 08:53
|
|
|
|
|
54 |
|
|
הנוקמת |
|
3/03/04 08:54
|
|
|
|
ואולי הפעם יתכבד ראש הממשלה המושחת שלנו ויעוף הביתה? אולי יגיע הקץ לזלזול שלו, של ניו והנה - גם של מקורביו ומרוחקיו - בכל מה שקדוש וצודק?
אולי באמת צריך לעקור לטננבוים את השיניים ולקחת חזרה את הכסף שהמדינה שפכה של משפחתו השקרנית? ולגבי שרון - פשוט שיסתלק ולא יראה יותר את פרצופו המושחת ברבים!
|
|
כתוב תגובה ל-
הנוקמת
|
|
|
|
55 |
|
|
דניאל.ד |
|
3/03/04 08:55
|
|
|
|
כל עוד שרון מותקף בפראות - הוא מוליך
בכוון הנכון
|
|
כתוב תגובה ל-
דניאל.ד
|
|
|
|
56 |
|
|
אבי גרלניק |
|
3/03/04 08:55
|
|
|
|
מה זה החוצפה הזאת שמשחררים רק את סוחרי הסמים שיש להם פרוטקציה
יש לי אח שנמק בכלא בארה"ב על כמה גרם קוקאין ופנינו לממשלה להתערב והם אמרו שזה לא מתפקידם.
וחסר ישראלים בעולם שיושבים בכלא על סמים. ולא סוחרים בקנה מידה גדול כמו טטנבאום. ולא כאלה שצריך לשחרר מאות רוצחים בשבילם. למה הממשלה לא מעניין אותה מזה בכלל. למדינה לא איכפת מאף אדם שיושב בכלא על עבירת סמים. ורק טננבאום מקבל יחס. והממשלה לא רק שלא עושה כלום עוד טוענת שזה אשמתם. וטננבאום זה אשמת המדינה???
שישחררו כל מי שקשור לסמים ביושרין או בעקיפין מכל בתי הכלא בישראל. ושעלה ירוק יארגן הפגנה. למה דמו של זה אדום יותר מחברו.
חוצפה פשוט חוצפה!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
אבי גרלניק
|
|
|
|
57 |
|
|
assaf1959 |
|
3/03/04 08:57
|
|
|
|
|
58 |
|
|
יוסף ז. |
|
3/03/04 08:57
|
|
|
|
מלוכלכים, הפקרתם את רון ארד בעבור מרגל וסוחר סמים.
תסיקו את המסקנות,והפעם מאד כדאי שיוסף לפיד הצדיק וחבר מרעיו יגיבו.
לפי איך שהם מצגים את עצמם,אני מצפה להתפטרות!
אשרי המאמין.
|
|
כתוב תגובה ל-
יוסף ז.
|
|
|
|
59 |
|
|
איתן מ |
|
3/03/04 08:58
|
|
|
|
בארץ הקומבינות התעורר לעוד יום בהיר, מלך הקומבינות אריאל שרון. תודו שזו הקומבינה של האלף. רק חבל שהאינטרסים הם אישיים ולא לאומיים.ובכלל אנחנו לא מנסים להפוך למדינה של קומבינה-FREE.
אוף דברים כאלה גורמים לך לרצות לרדת מהארץ הזאת.(נשמע מספיק, מיואש???)
|
|
כתוב תגובה ל-
איתן מ
|
|
|
|
60 |
|
|
יוסף הבוכה |
|
3/03/04 09:05
|
|
|
|
וארור תהיה
וויתרת על חייל בשרות המדינה על פני סוחר סמים מפוקפק
בוש לך
טמבל מי שיצביע עבור שכמותך שוב
זבל תאב בצע
|
|
כתוב תגובה ל-
יוסף הבוכה
|
|
|
|
61 |
|
|
8 |
|
3/03/04 09:06
|
|
|
|
אתם עיתונאים קטנים תעשו הכל כדי ללכלך
|
|
כתוב תגובה ל-
8
|
|
|
|
62 |
|
|
בן מאיר |
|
3/03/04 09:07
|
|
|
|
הפתרון היחידי להאשמות החמורות החדשות הוא ששרון חייב לשבור את זכות השתיקה.עליו עוד היום לכנס מסיבת עיתונאים ולספר את האמת שלו על קשריו עם מש' טננבאום.אם לא יעשה זאת עליו להתפטר!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
בן מאיר
|
|
|
|
63 |
|
|
ביל |
|
3/03/04 09:07
|
|
|
|
מה הקשר ?
מה הייתם עושים בשביל חבר לעבודה ?
כמה הייתם מסתכנים בשבילו ?
הוא בגד באשה שאביה היה חבר של שרון
כמו החברים שלי בבי"ס לפני מליון שנה
מה אני מוכן לעשות בשבילם ?
|
|
כתוב תגובה ל-
ביל
|
|
|
|
64 |
|
|
מוריה |
|
3/03/04 09:08
|
|
|
|
הוא אינו יודע ואינו שומע-מסוכן למדינה
אז עם כל הכבוד שיפנה מקומו-לאחר שיודע שומע ורואה
|
|
כתוב תגובה ל-
מוריה
|
|
|
|
65 |
|
|
מאירה |
|
3/03/04 09:11
|
|
|
|
ככה יעשה לאיש אשר ה... חפץ ביקרו?!
|
|
כתוב תגובה ל-
מאירה
|
|
|
|
66 |
|
|
העצובה |
|
3/03/04 09:16
|
|
|
|
עצוב לי מאוד, אוהבת את ארצי ומולדתי ומשתדלת לאחרונה לא לשמוע חדשות, אבל באמת עד מתי אפשר ליסבול את ההרס המתחיל מלמעלה באמת כדאי שנתחיל להתעורר ובאמת אנשים אוהבי ארץ ישראל היפה יתארגנו מהאדם הפשוט להפסיק את כל ההרס עד לאן אפשר להגיע כאשר כל יום שומעים את מעורבותם של אנשי השלטון בשחיתויות
|
|
כתוב תגובה ל-
העצובה
|
|
|
|
67 |
|
|
8 |
|
3/03/04 09:19
|
|
|
|
ניסיון הכפשה נוסף של תקשורת שמאלנית
אתם תעשו הההכל כדי ללכלך על ראש ממשלה
מן הימין אתם כל הזמן מחפשים בכח כותרות
(דרך אגב אני לא מעריץ של שרון)
|
|
כתוב תגובה ל-
8
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
3/03/04 10:22
|
|
|
|
איזה קשקוש מס' 8 אתה מקשקש. דוקא הימין הוא שבהתחיל בחשיפה ובטיפול יסודי בפרשה המסריחה הזאת.
|
|
כתוב תגובה ל-
9
|
|
|
|
68 |
|
|
דורון מחולון |
|
3/03/04 09:19
|
|
|
|
אין ספק שזו מדינה אוכלת יושביה,הרוע
השתלט על כל חלקה טובה,ראש ממשלה שחרר
מאות רוצחים בגלל איזה קשר עיסקי מלפני
20 שנה רבותי העיתונאים אתם מטורפים לאן נגיע,ואולי פשוט צריך לברוח מפה מקן הצרעות הזה.
|
|
כתוב תגובה ל-
דורון מחולון
|
|
|
|
69 |
|
|
יולה |
|
3/03/04 09:21
|
|
|
|
כך היה עם ביבי, וברק וכך עם שרון!
הארץ היא שלנו עוד מימי ההבטחה בתנ"כ , גם כאשר אריה דרעי נתן יד להסכמי אוסלו הוא נפל.
|
|
כתוב תגובה ל-
יולה
|
|
|
|
70 |
|
|
די.גי |
|
3/03/04 09:27
|
|
|
|
לא היה ספק כי הלחץ שמפעיל ראש הממשלה לשחרור טננבאום קשור לאיזה שהיא קירבה ביניהם , אחרת אין כל סיבה הגיונית להחזיר טיפוס נאלח זה הביתה.
|
|
כתוב תגובה ל-
די.גי
|
|
|
|
71 |
|
|
מרטין פארק |
|
3/03/04 09:27
|
|
|
|
שיפסיקו לחפש בנרות איך להפיל את שרון. התקשורת בשנה האחרונה יוצאת מכליה בשביל להפיל אותו. לא שאני חושב שיש מישהו יותר טוב אבל זה כל העניין שפשוט אין. לפני שלושים שנה לדודה של אמא של שכנה של אשתו של בעלה שמישהי שמכירה את טננבוים עבדה עם שרון. ממש ביג דיל. שיפסיקו כבר לקשקש וייתנו לו לנהל את המדינה המפורקת כלכלית-חברתית שלנו.
|
|
כתוב תגובה ל-
מרטין פארק
|
|
|
|
72 |
|
|
יוסי10 |
|
3/03/04 09:28
|
|
|
|
|
73 |
|
|
יוסי10 |
|
3/03/04 09:28
|
|
|
|
|
74 |
|
|
אחד |
|
3/03/04 09:29
|
|
|
|
דומה באופן מדהים לזו של טננבאום כפי שמצטיירת בניתוח כתב ידו המתפרסם היום ב "ידיעות".
|
|
כתוב תגובה ל-
אחד
|
|
|
|
75 |
|
|
אלוןפ |
|
3/03/04 09:30
|
|
|
|
|
76 |
|
|
ימנית גאה!!! |
|
3/03/04 09:33
|
|
|
|
בוקר טוב קודם כל לכולם...
לפי דעתי אתם חבורה של אנשים שאוהבים לאכול מהתקשורת...
במקרה אני מכירה אישית את אריק שרון, הייתי רוצה לראות איך כולכם מכהנים בתור ראשי ממשלה בתקופה כזאת קשה!!!
אני חושבת שהבנאדם מסור לעבודה שלו ועושה את המיטב.
הבנאדם נותן מעצמו כ"כ הרבה ומשקיע במדינה למרות שלפעמים הבנאדם לא תמיד צודק אבל בסה"כ הבנאדם אחלה...
בטח אתם תוהים למה כתבתי את המילה בנאדם כ"כ הרבה אז רציתי להגיד שגם בני אדם טועים לפעמים...
אבל אנשים תמיד ישפטו אותך על מעשה אחד רע ולא על 1000 טובים!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
ימנית גאה!!!
|
|
|
|
|
|
|
מהטרשים של חברון |
|
3/03/04 12:58
|
|
|
|
|
|
|
|
כל מתנחל מלך ! |
|
3/03/04 16:22
|
|
|
|
|
77 |
|
|
א.ש. |
|
3/03/04 09:36
|
|
|
|
השקט הזה של השרים מדאיג אותי , איפה טומי לפיד ש"לוחם למען הצדק?!.
איפה כל השרים וחברי הכנסת???.
האם יתכן שנקום מחר בבוקר ונישמע שבעיסקת הסמים של טננבאום היו מעורבים שרים? חברי כנסת? ואולי ראש הממשלה בעצמו?.
|
|
כתוב תגובה ל-
א.ש.
|
|
|
|
78 |
|
|
dede |
|
3/03/04 09:38
|
|
|
|
לא ידע, לא ראה ולא שמע.
איך כל פעם מתגלה מחדש שאף אחד מהפוליטיקאים החכמים שלנו לא מגלה ולא מבין דברים שהציבור הרגיל מבין מזה זמן.
לא היה צריך לחכות לגיחויי מעריב, אפשר היה לקרוא תגובות של קוראים למאמרים בשבועות האחרונים בנושא טננבאום בכל האתרים כדי לראות שהחשד הזה היה בלב האזרחים כבר מזמן.
|
|
כתוב תגובה ל-
dede
|
|
|
|
79 |
|
|
ימני |
|
3/03/04 09:42
|
|
|
|
פושע !
|
|
כתוב תגובה ל-
ימני
|
|
|
|
80 |
|
|
אלברט |
|
3/03/04 09:43
|
|
|
|
|
81 |
|
|
בושה וחרפה לך ולבניך |
|
3/03/04 10:02
|
|
|
|
|
82 |
|
|
roni bar |
|
3/03/04 10:03
|
|
|
|
How can Sharon think that he can FOOL US by transfering Jews from Gaza to hide his financial crimes with terrorists and criminal mafiosos ?!?
Sharon must be TRIED IN COURT !
|
|
כתוב תגובה ל-
roni bar
|
|
|
|
83 |
|
|
דן בקר |
|
3/03/04 10:04
|
|
|
|
|
84 |
|
|
המופע של שני |
|
3/03/04 10:10
|
|
|
|
ראשית מעניין כיצד המידע הגיע אליך,אך יותר מעניין מדוע הועבר אליך רק היום?האם המודיע לא ידע על הקשר?אני משוכנע שהמוסד והשב"כ ידעו על הקשר הזה כבר לפני שנים רבות ואין זה סוד מדינה,ולא תגלית בינלאומית.אני כשלעצמי איני חושב שדוקא ההיכרות היא זו שהאיצה את התהליך.בכל מקרה היו צריכים לעשות עסקה ולהשיב את טננבוים תהא הסיבה אשר תהא.
ההתלאמות כנגד טננבוים מוגזמת לחלוטין ועברה כל פרופורציה והופכת אט אט לנסיון להפלת ממשלה ע"י התקשורת למרות שבאופן אישי אני תומך בכך ללא קשר לטננבוים.
בן כספית רוצה להיות העתונאי השני שמפיל ממשלה,הראשון כידוע היה מרגלית עתונאי סמוך לשולחנו של כספית.
נניח שטננבוים ניסה לסחור בסמים דבר שאישית איני מאמין בכך וזה סיפור של המוסד יוצא מן הכלל כדי לכסות על ארועים אחרים כלפי חוץ.
אני לא מאמין לסיפור הפוליגרף המצחיק או לשטויות אחרות.המוסד ושרון קשורים בקשר ישיר לטננבוים כי טננבוים במוחו ,ואישיותו קלאסי לביצוע משימות שהמדינה מכחישה ולכן מר כספית אתה ממשיך את הלוקשים שמאכילים אותך ואותנו.
האם באמת יש להאמין לעורכי דין שמצהירים שהלקוח שלהם משקר?מאחר ואלי זוהר אינו נחשב לטיפש וודאי מעולם לא הצהיר כך לאף לקוח שלו הרי ברור שהוא חייב היה לומר זאת.בן כספית,אני אומר לך שאין בכתבה שלך סקופ ואני לא מבין את הרעיון שבדבר,גם אם ראש הממשלה חבר ילדות של טננבוים עצמו.ולעניין "גילוי דעת"יש מישהו בממשלה או בכנסת שאינו רץ ישר לעתונות כדי לקבל על עצמו רייטינג וזרקורים?רק הבוקר שמעתי את חיים רמון אומר ברדיו שהוא אינו מאשר או מכחיש את הפרסומים שהודלפו אבל ההדלפות נכונות.האם הבנת בן?הוא ,חיים,איש בועדת המשנה האם זה לא אוילי על פי רוזן?ברור ששרון לא יעביר לשריו מידע רגיש אלא רק לראש המוסד ולכשכאלה.לסיכום בן ,איני חושב שזו סיבה להתפטרות ראש ממשלה,למרות שאיני תומך בו פוליטית.
כמו הרבה מהרהורי ליבי אני מניח שגם מכתב זה לא יפורסם.
|
|
כתוב תגובה ל-
המופע של שני
|
|
|
|
|
|
|
העצובה |
|
3/03/04 11:59
|
|
|
|
אתה שייך לשלושת הקופים כנראה :
לא רואים
לא שומעים
ולא מדברים
וגם אם ירקו עליך תגיד שירד גשם
ת ת ע ו ר ר
אתה חי במדינה של שחיתות מהראש
חייבים לעשות משהו ומהר
ואם יש עיתונאי עם אומץ צריך לתמוך בו
כל הכבוד לבן כספית
כי שרון שולט על המשטרה ועל מערכת המשפט יכול מחר להמציא לו משהו
|
|
כתוב תגובה ל-
העצובה
|
|
|
|
85 |
|
|
amirush |
|
3/03/04 10:14
|
|
|
|
|
86 |
|
|
שלום אדרי |
|
3/03/04 10:18
|
|
|
|
זה מה שאנחנו - זה מה שמדינת ישראל בשביל דון שרון - "הפטריוט הגדול". ילה- תעוף לנו עם שני הדונים הקטנים מהעינים.
|
|
כתוב תגובה ל-
שלום אדרי
|
|
|
|
87 |
|
|
החושש |
|
3/03/04 10:18
|
|
|
|
אכן שרון חייב למסור מפתחות ניהול המדינה .איש מושחת זה הוא ממש שה תמים לא ידע על הקשר בין טננבאום לחוותו כמו שלא ידע שחוותו קיבלה 2500000 שקל ממר אפל ואם לא יודע מה מתרחש סביבו אז איך הוא מעז ואנו העם המטומטם מאפשר לו לשטות בנו ולהוביל אותנו באף ולעשות במדינה כבתוך שלו.
חייבים לדרוש וועדת חקירה ממלכתית על מנת שנדע את האמת על איש מושחת זה .
|
|
כתוב תגובה ל-
החושש
|
|
|
|
88 |
|
|
דוד שחור |
|
3/03/04 10:19
|
|
|
|
השאלה אם עצמו כבר "יודע". תמיד התגובה, לא ראיתי, לא ידעתי, לא שמעתי. הי, תגיד אולי אתה בכלל לא שרון?
|
|
כתוב תגובה ל-
דוד שחור
|
|
|
|
89 |
|
|
המכשף |
|
3/03/04 10:46
|
|
|
|
צריכים לחקור ומהר ואם שרון פעל מתוך אינטרסים של שמור לי אשמור לך....
ואם זה נכון (שלא יפתיע אןתי בכלל)
אסור לתת לשרון לנהל את המדינה!!!!
מה זה פה??? רפובליקת בננות!!!
אנחנו לא יכולים לתת לנו את הלוקסוס הזה
אנחנו לא ניקראגוה או ארגנטינה, אותנו רוצים להשמיד!!!
שרים, חברי כנסת תתעוררו לפני שיהיה מאוחר מדי...
|
|
כתוב תגובה ל-
המכשף
|
|
|
|
90 |
|
|
abuomer |
|
3/03/04 10:56
|
|
|
|
על ראש הממשלה אין מה להרחיב את הדיבור, שאלתו הרטורית של בן גוריון מלפני שנות דור (האם נגמלת מהרגלך לשקר איש צעיר..) נישארה אקטואלית כביום שנישאלה.
אולם הסיפור המרתק כאן הוא הסקופ של מעריב. אומנם ידיעות הצליחו בדקה ה90 להכניס איטם בעמ 4 בסוף. אבל לא רק ראש הממשלה יש לו בעיות עם אמירת אמת. גם אבירי הצדק מרחוב מוזס גם להם יש בעיה קטנה. ואיך מדווח אתר האינטרנט שלהם על הסקופ? "ידיעות ומעריב דיווחו".... מה נשמע אדון רוננן ברגמן ? אתה מתכנן חשיפה בנושא? מה אתה אומר על זכות הציבור לדעת? אולי אנחנו רוצים לדעת מה בדיוק קרה בדסק של ידיעות אתמול בלילה אתה מוכן לשתף אותנו?
מצורפ פוסט שאני מהבוקר מנסה להכניס בYNET ללא הצלחה.
אוי למדיה שאלה מנהיגיה ואבוי למדינה שאלו עיתוניה.
שאפו למעריב על הסקופ, ושאפו פעמים לדן מרגלית שישיב אתמול בפוליטיקה ולר פתח את הפה.
הפוסט הבא נשלח ארבע פעמים היום לאתר YNET ולא פורסם
"
מה אתם רוצים מראש הממשלה אם אתם לא נותנים קרדיט למעריב על הסקופ? בבודאי לא יפרסמו את הפוסט הזה. אבל ידידי העורך שמצנזר את התגובה הזאת. מעריב עשו סקופ ונכון שבדקה האחרונה הצילחו להכניס בידיעות איטם בעמוד ארבע, בל למה לא לתת להם קרדיט?
ומעניין אם מישהו יעשה תחקיר על מה קרה בדסק של ידיעות היום בשעות הלילה המאוחרות שהמרגל שידיעות בבית הדפוס של מעריב שלח לכם את הלייון אפ של מעריב. על מי צרחו את מי פיטרו ואיפו חופש וזכות הציבור לדעת?
|
|
כתוב תגובה ל-
abuomer
|
|
|
|
|
|
|
מסריק נ עכו |
|
3/03/04 14:15
|
|
|
|
|
91 |
|
|
איתן מ |
|
3/03/04 10:58
|
|
|
|
תקראו את תגובה מס. 59 זה גורם לך לחשוב, כמה באמת נכון בסיסמה של שרון"עדיף לשפוט את אחינו הישראלים בבית" ואם אין כלום מאחורי הסיסמה אז מה הסיבה להחזרת טננבאום. הכתבה הנ"ל נראית לי נותנת הסבר מצויין.
|
|
כתוב תגובה ל-
איתן מ
|
|
|
|
92 |
|
|
יהודה לוי |
|
3/03/04 11:19
|
|
|
|
אין שם מתאים אחר לממשלה של אריק שרון.
|
|
כתוב תגובה ל-
יהודה לוי
|
|
|
|
93 |
|
|
haiem@bezeqint. |
|
3/03/04 11:25
|
|
|
|
בהקשר לכתבה במעריב על מעורבותו של
ראש הממשלה! יש לי הרגשה שלא היה לנו ראש ממשלה כזה מעורב לכעורה בפלילים ביודעין אושלא ביודעין
לכן ראש ממשלה כזה אסור שיכהן בתפקידון לכן עליו ללכת הביתה ומיד!!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
haiem@bezeqint.
|
|
|
|
94 |
|
|
שרון לכלא! |
|
3/03/04 11:30
|
|
|
|
|
95 |
|
|
שרוליק |
|
3/03/04 11:46
|
|
|
|
|
96 |
|
|
העצובה |
|
3/03/04 11:47
|
|
|
|
|
97 |
|
|
העצובה |
|
3/03/04 11:52
|
|
|
|
גם אם יגיד לא ידעתי ו"יאמינו" אזרחי ישראל לשרון זה לא פותר אותו.
נמאסתם
אי אפשר לקרוא יותר
כבר עשיתם את כולם חולים- בא להקיא ממכם
חבורת מושחתים
באיזה עוד חקירה לא נשמע שראש הממשלה מעורב
הגענו למדינות העולם השלישי
באפריקה כבר יותר הגונים - לפחות אומרים את האמת בפנים
כאן כולם שקרנים
והכול מתחיל (מסריח) מהראש
בחירות היום ה י ו ם ומהר
והפעם להצביע מהשכל ולא מה....
|
|
כתוב תגובה ל-
העצובה
|
|
|
|
98 |
|
|
nuclear |
|
3/03/04 11:56
|
|
|
|
מה איכפת לכם אם היא שרה שיר של מישהו אחר או איך היא ניראת/רוקדת.. תנו לה להינות קצת מהחיים. אני בטוח שאם לכם הייתה כזאת הצלחה לא הייתם רוצים יחס כזה
קצת תרבות :O)
|
|
כתוב תגובה ל-
nuclear
|
|
|
|
99 |
|
|
העצובה |
|
3/03/04 12:07
|
|
|
|
כמו תמיד במדינת ה"חכמים" שרון משטה בכולם
ויוצא נקי מכל חקירה
האם אנחנו באמת כל כך מטומטמים או סתם עדר פחדנים
מגיע לנו כל האבטלה ומיתון אם אנחנו נותנים לעדת מושחתים לנהל את המדינה
ואנחנו נותנים
כי שרון נבחר על פי קולות הבוחרים
ב - 40 מנדטים
לא הוא בחר את עצמו
אלא עמו המטומטם
לכן מגיע לנו העונש ממנו
|
|
כתוב תגובה ל-
העצובה
|
|
|
|
100 |
|
|
החיפאית |
|
3/03/04 12:09
|
|
|
|
רק מעריב יכול לפרסם
נראה את ידיעות אחרונות והקשר שלו עם הממשלה מפרסם דבר כזה
כל הכבוד למעריב
|
|
כתוב תגובה ל-
החיפאית
|
|
|
|
101 |
|
|
ע |
|
3/03/04 12:27
|
|
|
|
בואו נבקש את יואב יצחק או את דנקנר או את ח"כ איתן מהליכוד או את ח"כי העבודה ומרץ:כל פעם כשאתם מתנגדים למישהו או משבחים מישהו, ספרו לנו על הקשר אתו ב-30 שנה האחרונות.
להערכתי אף אחד לא יצייץ יותר כי כולם מכירים את כולם.
|
|
כתוב תגובה ל-
ע
|
|
|
|
102 |
|
|
עמוס |
|
3/03/04 12:43
|
|
|
|
למה סתם מחפשים כותרות ?
|
|
כתוב תגובה ל-
עמוס
|
|
|
|
|
|
|
לעמוס הסת(ו)ם |
|
3/03/04 14:01
|
|
|
|
|
103 |
|
|
אני ועני |
|
3/03/04 12:46
|
|
|
|
ראש הממשלה הדגול, אשר טוען שהוא שם לב לכל פרט...פשוט לא יודע כלום ממה שמתרחש
במשפחתו....האם גם כך הוא נוהג בהנהגת הממשלה ????
|
|
כתוב תגובה ל-
אני ועני
|
|
|
|
104 |
|
|
אחרת לא היו מפרסמים |
|
3/03/04 12:49
|
|
|
|
|
105 |
|
|
אחד |
|
3/03/04 12:50
|
|
|
|
האדון ראש ממשלה לא יודע על אי יווני לא יודע על סיריל קרן
אבל לדאוג לטננבוים מעניין זה הוא כן ידע
מה מסתתר מאחרי זה
גבור סברה ושתילה נהפך להיות איש הומני אסור לחקור את טננבוים בקשיחות
באמת על מי אתה עובד מה אתה חושב שכולם מטומטמים ורק אתה חכם
מושחת לך הביתה מספיק סבלנו מימך
|
|
כתוב תגובה ל-
אחד
|
|
|
|
106 |
|
|
דני דין |
|
3/03/04 12:51
|
|
|
|
|
107 |
|
|
הכל שקר |
|
3/03/04 12:55
|
|
|
|
|
|
|
|
מליונרים נמאסתם |
|
3/03/04 13:48
|
|
|
|
|
108 |
|
|
רפי קאופמן |
|
3/03/04 12:58
|
|
|
|
מה קרה ? הקדשתם 10 עמודים לפרשה החדשה ואתם חוששים לפרסם 5 שורות של ביקורת על כתבחכם?
אני סבור שהגבתי באופן ענייני המכבד את מבקרי האתר. אבל, כנראה שזהו נוהג קבוע ב"מעריב" להמנע מפרסום דברי ביקורת על כתביו. אני מנוי וותיק, ולצערי, יש לי הכרות ארוכת יומין עם נטייתכם זו.
כל הכבוד.
|
|
כתוב תגובה ל-
רפי קאופמן
|
|
|
|
109 |
|
|
לי10 |
|
3/03/04 13:05
|
|
|
|
בושה וחרפה, אין לעיתונות מה לעשות חוץ מלרדוף ראש ממשלה שאכפת לו. מדהים כמה אתם (עיתונאים) עסוקים בלחפור ולחפש איך להכפיש אותו.
אני לא מסכימה עם כל דבר שראש הממשלה עושה, אבל מה שאתם עושים זה פשע !!! ממש רדיפה חסרת בושה.
תנו לראש הממשלה לטפל בעיקר - במה שקורה במדינה היקרה שלנו ואיך לשפר את חיינו ועתידנו.
הוא מסודר כלכלית, את התפקיד הוא עושה מתוך רצון ואהבה למולדת. האם אין לדברים אלו ערך יותר? רק לרייטינג יש?
איך אתה ישן בלילה עיתונאי קטן - כל כך קטן שלי?
|
|
כתוב תגובה ל-
לי10
|
|
|
|
|
|
|
למתנחבלת "הרחמניה" |
|
3/03/04 13:45
|
|
|
|
|
|
|
|
שש |
|
3/03/04 13:47
|
|
|
|
האם את רצני שראש הממשלה מנהל את המדינה האים אין מישהו המנהל את המדינה. נאמר מפלגת שינוי ולא הליכוד?
|
|
כתוב תגובה ל-
שש
|
|
|
|
|
|
|
ישראלים תתעוררו כבר! |
|
3/03/04 17:30
|
|
|
|
|
110 |
|
|
סילבי מרן |
|
3/03/04 13:13
|
|
|
|
אדוני ראש הממשלה, מה שהיה הוא שיהיה, מבחינתך. תניח את המפתחות על השולחן ולך לחווה (היא שלך בכלל?) ושם תפריח שקרים וכזבים לכל רוח שתרצה. רק לא אצלנו האזרחים הקטנים שאתה משתין עליהם בקשת.
|
|
כתוב תגובה ל-
סילבי מרן
|
|
|
|
111 |
|
|
נתנאלה מ רשל"צ |
|
3/03/04 13:13
|
|
|
|
חבריו של הסנדק - הם מזן הסנדקים ??
האם זה מקרי ?
|
|
כתוב תגובה ל-
נתנאלה מ רשל"צ
|
|
|
|
112 |
|
|
יוסי ואנט. |
|
3/03/04 13:19
|
|
|
|
שמעתי היום בבוקר ראיון עם שמעון כהן שדבר בעד עצמו. אין ספק שמה שעשה עיתון מעריב הינו מעשה מביש ביותר . מהראיון התברר שהקשרים העסקיים היו לפני כ 30 שנה!! ולמשך תקופה מאוד קצרה. לא היה שום קשר מאז אותו זמן ואפילו לא טלפון. אולי תסבירו לי מה כל הסיפור. אני מאמין שפה היתה התנפלות מכוונת של התקשורת על ראש הממשלה ללא כל הצדקה ואני מבקש לתת דוגמה מענינת .
כפי שזכור לכם לפני כ 3 וחצי שנים בית המשפט העליון בראש צוות השופטים , מר אור ביטל החלטה של השופטת אילה פרוקצ'ה בענין מנכ"ל טבע ,אלי הורביץ . החלטה שמשמעותה היתה אבדן הכנסות רב למדינה. מתברר שמיד לאחר פסק הדין של פרוקצ'ה שלימים הפכה לשופטת בעליון ולאחר הגשת הערעור של טבע לעליון שבראש צוות השופטים יהיה השופט אור. פתאום טבע החליטה להכניס עו"ד נוסף לצוות ההגנה ומיהו : כמובן עו"ד פיני רובין . לפי כל הפרסומים פיני רובין ו השופט אור חברים מאוד טובים וקרובים. מה לדעתכם היה צריך לעשות השופט אור ? פשוט להוציא עצמו מצוות השופטים. אבל מה פתאום שיעשה זאת ? בעיניו זה נראה תקין . ובכן בעיני ובעיני רבים לדעתי זה סופר לא תקין והראיה היא פסק הדין. האם מישהו מהעיתונאים , למעט אולי אחד , אמר משהו בענין ,כתב איזה שהיא כתבה. לא ולא. הכל קליקא אחת גדולה. שמור לי ושמור לך. בעיני המעשה של ראש הממשלה מתגמד ואולי פסיק לעומת המעשה של טבע-אור.
והמבין יבין.
|
|
כתוב תגובה ל-
יוסי ואנט.
|
|
|
|
|
|
|
הדג מסריח לאללה ! |
|
3/03/04 14:11
|
|
|
|
|
113 |
|
|
כך מפתחות וסע לשלום! |
|
3/03/04 13:19
|
|
|
|
|
114 |
|
|
עין צופיה |
|
3/03/04 13:26
|
|
|
|
איך ששינוי רימתה את מצביעיה! עכשיו רואים את זה. פעם אחרי פעם טומי פורש רשת בטחון לשרון. בבחירות הבאות ספק אם שינוי בכללל תתקיים. התנהלותה בימים אלה של הפרשה המזוהמת - היא חרפה לכל מצביעיה.
|
|
כתוב תגובה ל-
עין צופיה
|
|
|
|
115 |
|
|
גג |
|
3/03/04 13:28
|
|
|
|
מתי כבר יבוא הסוף למממשלה הזו ולעומד בראשה ? עד מתי נוסיף לשמוע על שחיתויות וכל פעם הרף עוד עולה . כזה ראש ממשלה לא היה לנו אף פעם. שיסיק כבר את המסקנות ויפרוש לגדל כבשים בחווה שקיבל מתנה על חשבון קופת המדינה - אדמות מינהל מקרקעי ישראל ששייכות לכולנו אבל על זה כבר לא מדברים. רק שילך כבר ויניח לנו ללקק את הפצעים הפתוחים . האיש הזה לא ראוי היה להיות מפקד בצבא לא כל שכן ראש ממשלה . אני לא אתפלא אם יום אחד יוודא שגם את דרגות הקצונה שלו הוא קיבל מתנה כשוחד על האיש הזה אפשר להאמין הכל הוא פשוט בלתי יאומן!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
גג
|
|
|
|
|
|
|
אריק , ת"א |
|
3/03/04 13:59
|
|
|
|
-ום והביא לחוסר ביטחון וזרק אותנו כלכלית-לחסדי ביבי ומרעיתו ! עתה -קיבלנו שחיתות מבית מדרשה של חוות השחיתות הבינלאומית !
דיייייייייייייייייייייייייי!
תסתלק כבר !
|
|
כתוב תגובה ל-
אריק , ת"א
|
|
|
|
116 |
|
|
זאת רק ההתחלה |
|
3/03/04 13:34
|
|
|
|
רקהעיתונות יכולה להביא מידע אמיתי על ראש המושחתים והלא יודעים והשתקנים יש עוד הרבה מה לחשוף על ראש הממשלה ורק העיתונות תגלה זאת כי זה הגוף היחידי שלא נתון למרותו של הראש שלא כמו המשטרה שלפי דעתי במתכונתה הנוחכית היא כוח צבאי שעסוק אך ורקבביטחון המדינה וכבר לא יכול לעסוק בפשיעה במיוחד שמדובר בפשיעה של שחיתות מיצד הראש וסביבתו הקרובה
|
|
כתוב תגובה ל-
זאת רק ההתחלה
|
|
|
|
117 |
|
|
offer jay |
|
3/03/04 13:40
|
|
|
|
|
|
|
|
גאולה מ ת"א |
|
3/03/04 13:57
|
|
|
|
גירסת העדר- הוא מושחת בעצמו !
ללמדכם - שמה שלא תסביר לעדר- לעולם לא יבין !
|
|
כתוב תגובה ל-
גאולה מ ת"א
|
|
|
|
118 |
|
|
מכל שונאי ישראל |
|
3/03/04 13:40
|
|
|
|
|
|
|
|
למתנחל הפרזיט |
|
3/03/04 13:55
|
|
|
|
|
|
|
|
תום |
|
3/03/04 14:34
|
|
|
|
|
|
כתוב תגובה ל-
תום
|
|
|
|
119 |
|
|
שש |
|
3/03/04 13:40
|
|
|
|
מסכן שרון הוא לא יודע כלום לא על האי היוני לא על דוד אפל לא על עסקאות של בניו לא על טננבויים.
בקיצור שרון לא יודע כלום, אך מה הוא כן יודע? לנהל מדינה? בודאי שלא .
אז כדאי שיך הביתה.
|
|
כתוב תגובה ל-
שש
|
|
|
|
120 |
|
|
אבא של אריאל |
|
3/03/04 13:42
|
|
|
|
כמה מגעיל מצידם של עיתונאי השמאל הפעילים פוליטית לצאת כנגד בחיר העם בכל אמצעי פסול ומכוער.
תתביישו לכם!
תנו לראש הממשלה לנהל את המדינה בשקט! העם בחר בו לארבע שנים ורצון העם הוא לראות אותו עסוק במטרה שלשמה נבחר!
אין עיתונות חופשית במדינת ישראל! יש רק עיתונות מגוייסת ואף באמצעים מלוכלכים!
|
|
כתוב תגובה ל-
אבא של אריאל
|
|
|
|
|
|
|
במה אשמנו ? |
|
3/03/04 13:52
|
|
|
|
|
121 |
|
|
לא נגרר אחרי ההמון |
|
3/03/04 13:44
|
|
|
|
שרון הרוצח מימי לבנון הארכי גנב מחוות שקמים מרעיב הילדים ומשמין על חשבונם מיום ליום והבהמות הדו רגליות ממשיכים להצביע לו. זה רק מוכיח כמה ישראל עדיין לא בשלה לדמוקרטיה
|
|
כתוב תגובה ל-
לא נגרר אחרי ההמון
|
|
|
|
|
|
|
דנה בת 16 |
|
3/03/04 13:53
|
|
|
|
כבר -לא להצביע עבור מושחת
|
|
כתוב תגובה ל-
דנה בת 16
|
|
|
|
|
|
|
אביעד ש.Vida |
|
3/03/04 16:51
|
|
|
|
|
122 |
|
|
גד |
|
3/03/04 13:45
|
|
|
|
מענין איך ישרו כביכול של טומי עומד למבחן
כל פעם שמתגלה פרשה חדשה טומי אומר נו נו נו וממשיך הלאה.
צביעותו של טומי ואנשי שינוי מגלה כל פעם מחדש .
כמו האישור שניתן לערוץ 2 לשדר מהכנסת
הרי לטומי ישנם אחוזים בערוץ 2.
ישרים כמו סרגל עקום
|
|
כתוב תגובה ל-
גד
|
|
|
|
|
|
|
bvgvfgik |
|
3/03/04 14:04
|
|
|
|
|
123 |
|
|
מורד ארגנטינאי |
|
3/03/04 13:54
|
|
|
|
|
124 |
|
|
משה007 |
|
3/03/04 13:54
|
|
|
|
איך זה שכולם פוסקים ששרון ידע.
על סמך מה?
מחר יפרסמו אליך כתבה ונראה איך תגיב.
|
|
כתוב תגובה ל-
משה007
|
|
|
|
|
|
|
תדמור נ 232 |
|
3/03/04 14:08
|
|
|
|
עליך נאמר כבר : ובא לציון ,,,,"גואל" !
|
|
כתוב תגובה ל-
תדמור נ 232
|
|
|
|
125 |
|
|
חיותה דביר |
|
3/03/04 13:58
|
|
|
|
|
126 |
|
|
שושנה ברייטברט |
|
3/03/04 13:59
|
|
|
|
אני אישית חושבת שהכתבה הזאת היא ממש אבל ממש ח->ר->א!!!!!! איזה מין דבר זה לרדת על אדם כל כך טוב וכלכך שקול (כולל במשקל).
ועכשיו ברצינות... בתור מנהלת לא הייתי מרשה לתלמידים שלי כתבה בכזאת תת רמה בושה לאנושות ממשֱ
|
|
כתוב תגובה ל-
שושנה ברייטברט
|
|
|
|
127 |
|
|
דוד שם בדוי |
|
3/03/04 14:03
|
|
|
|
איפה הייתם שהקשרים לכאורה האלו היו יכולים לשנות משהו?
הרי לא היה על זה צו איסור פירסום לפני ביצוע העיסקה?
היום אתם חכמים?
עוד קצת חומר להתקיף את ראש הממשלה?
אל תשכחו מי הרשע בסיפור הזה, טננבוים ולא אף אחד אחר.
מה קרה? נגמר לכם החומר על האי היווני, או סיריל קרן?
עוד מעט יתברר שלפני שטננבוים נסע לדובאי, הוא אכל שיפודי כבש בשכונת התקווה, ומעריב יצא בכותרת ראשית שהכבש נולד בחוות השיקמים.
זהבה גלאון ושאר צעקני האופוזיציה יגידו ששרון צריך להתפטר.
חבל על מעריב שנראה היה שהרמה שלו קצת יותר גבוהה מהצהובון הנמכר ביותר במדינה.
עוד כמה "גילויים" כאלו על הדף הראשי ולא יהיה יותר מה לקרוא בישראל.
|
|
כתוב תגובה ל-
דוד שם בדוי
|
|
|
|
128 |
|
|
ליכודניק מבואס |
|
3/03/04 14:07
|
|
|
|
חובה על חברי מרכז הליכוד לדון במעשיו של רה"מ ולקבל החלטות מתבקשות - אחרת - נאבד את השלטון ! הסירחון - הוא לא סתם סירחון קל !
|
|
כתוב תגובה ל-
ליכודניק מבואס
|
|
|
|
129 |
|
|
פלוני |
|
3/03/04 14:09
|
|
|
|
|
130 |
|
|
אלמונית 6 |
|
3/03/04 14:09
|
|
|
|
אולי תניחו לראש הממשלה הזה. כל היום מחפשים מתחת לפני השטח להמשיך ולמצוץ לו את הדם . די !!!!!!!!! הוא הנבחר שלנו ותקבלו את זה, בין אם נראה לכם ובין אם לאו.
|
|
כתוב תגובה ל-
אלמונית 6
|
|
|
|
131 |
|
|
רועי- שרוןסע לשלום |
|
3/03/04 14:14
|
|
|
|
כל חייך התמחת באומנות השקר הגיע זמן שתניח לנו ותלך לחוות השקמים לצמיתות!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
רועי- שרוןסע לשלום
|
|
|
|
132 |
|
|
תושב רחובות |
|
3/03/04 14:16
|
|
|
|
|
133 |
|
|
wapy |
|
3/03/04 14:26
|
|
|
|
יום הקרב על תל חי, י"א באדר, יצוין מחר בטקס באתר פסל האריה השואג בכפר גלעדי, ליד קברי השמונה שהגנו על החצר תל חי. באחרונה נסלל "שביל הפצועים", שעליו נישאו ששת פצועי הקרב מחצר תל חי לקיבוץ. לאורך השבילהוצבו סלעי בזלת ועליהם שלטים המתארים את ההתיישבות וההגנה בגליל בתחילת המאה ה-20
מחר שרון יוצא לקרב לטרון שלו...פרסום של פרשת אלחנן...*****@
האם שרון ילך לנשיא?
התשובה היום אצל הנשיא
קצב יקבל את 4 השגרירים
ובמסדר הכבוד יעמוד חייל
הנשיא יביט בו וישפיל מבט
שם המפתח לכל...רק לספור את הפסוקים בפרשת "כי תשא"
ולהפוך...
שאלת המפתח מה שרון ידע או לא ידע
נמצאת במועדון "אי דעת"
אך רק עם הקוד ניתן לקרוא את אשר לא רואים..
מחר גם תענית אסתר... (מוקדם)
לפני הילולה עד דלא-ידע...
לבסוף , הבוקר ביקרתי בציון "שמעון הצדיק" - כהן גדול..
בשבוע הבא פרשת "כי תשא"
כל התורה וגם התושב"ע.
שח ירושליםwap
יעו"ל יורדים עולים
|
|
כתוב תגובה ל-
wapy
|
|
|
|
134 |
|
|
אור טל |
|
3/03/04 14:29
|
|
|
|
לא פלא ממשלה מושחתת
|
|
כתוב תגובה ל-
אור טל
|
|
|
|
135 |
|
|
אורלי |
|
3/03/04 14:31
|
|
|
|
|
136 |
|
|
פוליגרף |
|
3/03/04 14:32
|
|
|
|
בדיקת פוליגרף אפשרית גם במקרה זה
|
|
כתוב תגובה ל-
פוליגרף
|
|
|
|
137 |
|
|
משועמם כבר לא משועשע |
|
3/03/04 14:32
|
|
|
|
"לא ידעתי שבניית הגדר תביא לבידודה".
"לא ידעתי שתוכניתו של ביבי תביא לקריסה
של אזרחי המדינה".
"לא ידעתי שלהיות ראש ממשלה זה תפקיד אחראי גם לאלה שאינם ממקורבי".
"לא ידעתי שאם הייתי יודע אולי הייתי נכנס לכלא"
* לא ידענו שאתה לא יודע אחרת מי היה מצביע? *
|
|
כתוב תגובה ל-
משועמם כבר לא משועשע
|
|
|
|
138 |
|
|
עופריקו |
|
3/03/04 14:33
|
|
|
|
|
139 |
|
|
הימין |
|
3/03/04 14:34
|
|
|
|
די כבר עיתונאים שמאלניים הוכחתם לא אחת שאתם מעדיפים את השמאל למעלה אבל זה ממש לא יעזור לכם ביבי ושרון לשלטון
כמו תמיד והשמאל ימשיך בנסיקה אל התהום שבו הוא שורה כבר כמה שנים
אז תפסיקו לחפש את שרון בקטנות
טננבוים הוא הפושע כאן אם במקרה ושכחתם אז לכו תתעסקו בדברים הבאמת חשובים
|
|
כתוב תגובה ל-
הימין
|
|
|
|
140 |
|
|
זורע שמעון |
|
3/03/04 14:39
|
|
|
|
שרון חזק ואמץ;;;אל תיתן שירדפו ויחתרו תחתך כל הנוכלים המגעילים ותנהג בחוכמה
|
|
כתוב תגובה ל-
זורע שמעון
|
|
|
|
141 |
|
|
יהודה-עיר הכרמל |
|
3/03/04 14:40
|
|
|
|
לא מבין מדוע מאשימים את האיש הזה במה לא עשהשרון חף מפשע.
|
|
כתוב תגובה ל-
יהודה-עיר הכרמל
|
|
|
|
142 |
|
|
רמי חוזר |
|
3/03/04 14:43
|
|
|
|
אחרי כל ההשמצות וההכפשות, הצעקות וכינויי הגנאי מי יכול לדעת האם אתם צודקים או לא.
את ערוותו של שרון הצגתם מלפני שנות דור ורוב העם לא האמין לכם.
האם השתנה המצב. או האם השתנה שרון? או אולי אתם?
קיראו נא בקול "זאב ! זאב! "
|
|
כתוב תגובה ל-
רמי חוזר
|
|
|
|
143 |
|
|
רועי בן ישראל.. |
|
3/03/04 14:52
|
|
|
|
|
144 |
|
|
אא |
|
3/03/04 14:55
|
|
|
|
איך יכול להיות שרון ראש הממשלה עם קשרים עם בוגד אחד.עוד פרשה שלו ןעליו להתפטר ומיד.
|
|
כתוב תגובה ל-
אא
|
|
|
|
145 |
|
|
בן ישראל מאוכזב |
|
3/03/04 14:57
|
|
|
|
אני לא מבין עד מתי נעמיד פני עיווורים..מה לא ברור לנו עם שראה כל כך הרבה ועדיין עיוור..שחיטות מושרשת מלמעלה.
|
|
כתוב תגובה ל-
בן ישראל מאוכזב
|
|
|
|
146 |
|
|
א.ל |
|
3/03/04 14:57
|
|
|
|
הוא לא ידע על הבנים שלו.
הוא לא ידע על טננבאום.
|
|
כתוב תגובה ל-
א.ל
|
|
|
|
147 |
|
|
ל. פ. |
|
3/03/04 15:00
|
|
|
|
בזיון נורא.
|
|
כתוב תגובה ל-
ל. פ.
|
|
|
|
148 |
|
|
בגלל כמה דולרים |
|
3/03/04 15:00
|
|
|
|
|
149 |
|
|
חרפה |
|
3/03/04 15:02
|
|
|
|
לא להאמין,בושה נוראה.
|
|
כתוב תגובה ל-
חרפה
|
|
|
|
150 |
|
|
צקי |
|
3/03/04 15:12
|
|
|
|
|
|
כתוב תגובה ל-
צקי
|
|
|
|
151 |
|
|
דל |
|
3/03/04 15:13
|
|
|
|
כל הסיפור מאחורי ראש הממשלה ומר כהן מבוסס על מלחמת מעריב בידיעות על הרייטינג. אין בסיפור הזה כלום חוץ מהרצון של מעריב להוכיח שגם הוא, הקטן, משפיע.
|
|
כתוב תגובה ל-
דל
|
|
|
|
152 |
|
|
חייל משוחרר |
|
3/03/04 15:13
|
|
|
|
כנראה שלעיתונאים השמאלנים ממעריב קשה להשלים עם זה שפעם אחר פעם הם מנסים להשפיל את ראש הממשלה וכך לגרום לו להתפטר. אתם לא תצליחו, אמנם זה נראה כי קל לפגוע באדם זקן (זו חוכמה קטנה מאוד). עזבו אותו לנהל את המדינה בשקט. מסתבר שרוב הבעיות במדינה בכלל לא קיימות אתם פשוט אוהבים להגזים בשביל עוד כותרת ששווה לכם הרבה כסף. זה אתם המושחתים. אהבתם לרשום כתבות על רצח ראש ממשלה. שימו לב לרצח האופי שאתם מבצעים כעת. התנהגותכם משווה להתרת דמו.
ת ת ב י י ש ו ! ! !
|
|
כתוב תגובה ל-
חייל משוחרר
|
|
|
|
153 |
|
|
ימנית |
|
3/03/04 15:15
|
|
|
|
שמאלנים תפסיקו, שום דרך לא תלך לכם להפיל את ראש הממשלה, במקום להתעסק כל הזמן בתככים ומזימות שטניות על מנת להפיל את רה"מ תתחילו להתעסק בעניינים שלכם!!!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
ימנית
|
|
|
|
|
|
|
לא ימין ולא שמאל |
|
3/03/04 17:35
|
|
|
|
רק האמת תשפוט את שרון ולא השמאל,מעריב פרסם סיפור וצריך לבדוק.הסיפור מענין.
|
|
כתוב תגובה ל-
לא ימין ולא שמאל
|
|
|
|
154 |
|
|
נגד הסתת חינם |
|
3/03/04 15:18
|
|
|
|
בן כספית לאור "תחקיר ההסתה" המגמתי וחסר תוכןאמת ולאור קריאתך לשרון ללכת הביתה עוד היום אני קורא לך ללכת הביתה לא רק עוד היום אלה כבר עכשיו שכן העובדות מתגלות במהירות מסחררת ועד הערב כולם כבר יבינו שכל מה שעשיתה היה הסתה לשמה, לכן לך הביתה ברגע זה ואל תחכה רגע נוסף
|
|
כתוב תגובה ל-
נגד הסתת חינם
|
|
|
|
|
|
|
אזרח ישר |
|
3/03/04 17:10
|
|
|
|
הסיפור נראה מבוסס ואין שום הסתה בפירסומו,להיפך.שרון חייב להיות חשוף כי זו מהות הדמוקרטיה.
|
|
כתוב תגובה ל-
אזרח ישר
|
|
|
|
|
|
|
שרון לך כבר הביתה!!! |
|
3/03/04 17:27
|
|
|
|
|
155 |
|
|
renana |
|
3/03/04 15:21
|
|
|
|
SHARON SHAKRAN
|
|
כתוב תגובה ל-
renana
|
|
|
|
156 |
|
|
לא מופתע |
|
3/03/04 15:43
|
|
|
|
השפעת הסקופ פרשת שרון/טננבאום על עתידו של שרון יהיה אפס כרגיל.
הדיקטטור הזה מחוסן ומוגן היטב מכל אשמה וביקורת. הרי הוא חבר בעליתה הישראלית, הוא שייך לאצולה של המדינה. בקיצור....הוא Untouchable.
מעניין מה הייתה התגובה אילו העבריין הלאומי, ביבי, היה מאושם כך.
|
|
כתוב תגובה ל-
לא מופתע
|
|
|
|
157 |
|
|
אביעד ש.Vida |
|
3/03/04 15:52
|
|
|
|
...איבד לגמרי את עשתונותיו.
הכתבה,המימדים שלה במעריב ושיחות הבוקר בקול ישראל,מעידים על כך שמיפלגות השמאל בישראל הולכות ונעלמות.כאוחזים בקרני המזבח על כל פרקליט,איש משטרה\ביטחון או עיתונאי,מהשוליים ההולכות ונעלמות של הפוליטיקה הישראלית חברי השמאל עדיין מהלכים אימה על אזרחי ישראל.50 שנות דיקטטורה שמאלנית הביאה אותם לאחוז בכל האמצעים החוקיים והדמוקרטיים(מזרחי,ארבל,דנקנר) ולהאבק תוך כדי שימושם של אותם אמצעים בצורה לגמרי פושעת על מנת לדחוק את שאר המפלגות ולחזור למרכז העיניינים של החברה הישראלית.המקרה הנ"ל לא יכול להוות מבחינה משפטית "כתם"על גלימתו של כבוד ראשהמשלה,גם עם יש בה דבר !והמקום הרב שתופס המקרה בעיתונות רק מחדד את העובדה שהעיתונות מפלגתית ולא מקובלת על כל האוכלוסיה.הם(השמאלנים)לא חוסכים מאיתנו וגם אף פעם לא חסכו אמרות שיקריות ודיברי סלף על כל מי שלא הולך בדרכם וביחוד על אריאל שרון.
כמה הדבר כבר עוזר להם...כולנו יודעים: כלום,נאדה.
ראש המשלה אריאל שרון נבחר שוב ברוב מוחץ על אפם וחמתם של כל מתנגדיו הפוליטיים,וכנראה שמיקרים כאילו ועלילות דם משונות למיניהם רק מנחיתים מהלומות קשות על השמאל,כשמיתגלה שהם חבורה של שקרנים אנוכיים שחושבים על המדינה בצורה מפלגתית.
הארוע של היום יכול כבר מעכשיו להיווסף לרשימת הניצחונות של הליכוד על ה"א"בודה ובימיוחד לזאת של אריאל שרון. משפט השקר העיתונאי כבר ידוע לציבור הבוחרים ולא מבלבל אותם.מי שאוהב את שרון יכול ליהיות בטוח שהוא יבחר שוב והכל תודות למפולגת ה"א"בודה בעיינים הקטנה והשולית שמורכבת מחבורות של גויים ויהודים שבוגדים בעמם שלא מסוגלות לשנות את האסטראטגיה הפוליטית שלהם לפעולות קצת יותר לגיטימיות.
חבל מאד שנצטרך להחזיק את שרון כראש הממשלה פעם נוספת בגלל הכישלונות האשכנזים הללו.עם ישראל צריך אופוזיציה ראלית שקשורה למציאות ויכולה להוות אלטרנטיבה לקואליציה.כיום אין אצלינו דבר כזה ! וכל עוד אנשי השמאל ישבו שם,לא תיהיה לנו אופוזיציה לוחמת !
ונהיה כולנו אסירים של החלק הצדדי-אפל של הליכוד.אני מקווה שבבחירות הבאות כל אזרח יחשוב טוב ליפני שהוא מזיין את הרשות היהודית באנשים הללו,גם אם נבחר למפלגה שאנו יודעים שתפסיד,אלינו לחשוב שאין כזה דבר להפסייד בבחירות וגם המנוצחים מעצבים את מדינתינו מהאופוזיציה.
|
|
כתוב תגובה ל-
אביעד ש.Vida
|
|
|
|
158 |
|
|
צברית |
|
3/03/04 15:52
|
|
|
|
במדינה נאורה ולא כמונו מזמן ראש הממשלה היה מתפטר ויתרה מזו ביפן גם היה מתאבד. לאור כל הגילויים וההתנהגות של ראש הממשלה.
|
|
כתוב תגובה ל-
צברית
|
|
|
|
159 |
|
|
פלומינו |
|
3/03/04 16:02
|
|
|
|
מה יודעים בני משפחת טטנבאום על קנית חוות שקמים? האם הבטחת שתיקתם, אפשרה את שחרורו ?
|
|
כתוב תגובה ל-
פלומינו
|
|
|
|
160 |
|
|
עופר |
|
3/03/04 16:10
|
|
|
|
נכון שרובנו לא מכירים את החתן של מי שעובד איתנו, אבל כשהוא "נופל" בשבי ועושים כל מה שאפשר לשחררו, אז מפעילים גם קשרי עבר עם ראש הממשלה. ומזכירים לו חברויות מלפני שנים רבות.
חוץ מזה, למי שלא הבין, הקשר נמשך כנראה גם עד 1989, ולא הסתיים לפני 29 שנים.
|
|
כתוב תגובה ל-
עופר
|
|
|
|
161 |
|
|
המכשף |
|
3/03/04 16:33
|
|
|
|
גם על העסקים של הבנים שלו "לא ידע"
|
|
כתוב תגובה ל-
המכשף
|
|
|
|
162 |
|
|
אביעד ש |
|
3/03/04 16:36
|
|
|
|
בכל הכתבה הזאת ואחרות אין אפילו רמז שיכול להוביל לרישום פלילי !
אני לא בעד שרון ולפי דעתי הוא ראש ממשלה רע.אבל אי אפשר להאשים אותו אישומי שווא שלא קשורים למציאות.
יש להורידו מתפקידו בצורה לגיטימית דמוקרטית ולא ע"י עלילות דם של שמאלנים בוגדניים.העריצות הסוציומטית-שמאלנית עומדת סוף סוף לקראת קריסה.הדבר יצור וקום הנהלתי ויהווה את המאבק על דמות הישראלי שהלך מאז שנות ה90 קצת ימינה וגם נהיה קצת דתי.הסכנה האמיתית !
|
|
כתוב תגובה ל-
אביעד ש
|
|
|
|
163 |
|
|
הכומר |
|
3/03/04 16:42
|
|
|
|
זו ממש עלילת דם .
ועל הרבה יהודים העלילו .
פשוט תזמון לפני פסח .
|
|
כתוב תגובה ל-
הכומר
|
|
|
|
164 |
|
|
רונן חסדאי |
|
3/03/04 16:42
|
|
|
|
זה כל אוצר המלים של האיש המצחיק הזה מחחות הפרים על שתים ועל ארבע: "זאת התקפה פרועה". לא מר שרון, זאת לא התקפה פרועה! אנחנו הם שצריכים להיפטר ממך מפני שאתה לא רואה, לא שומע, לא מדבר. אינך אלא ישיש עובר-בטל שאינו מבין שממשלה במדינהב מתוקנת אינה מתנהלת כמאפיה! אם זה לא פשע מאורגן אני לא יודע מה זה פשע מאורגן.
|
|
כתוב תגובה ל-
רונן חסדאי
|
|
|
|
165 |
|
|
דורי ארנון |
|
3/03/04 16:45
|
|
|
|
ראש ממשלה שלא יודע מה נעשה ממש על ידו, מימינו ומשמאלו מלךפניו ומאחוריו - ספק אם יקבלו אותו גם לבית אבות.
|
|
כתוב תגובה ל-
דורי ארנון
|
|
|
|
166 |
|
|
יואל כנר |
|
3/03/04 17:07
|
|
|
|
כל סיפורי שרון יוצרים רושם ברור שהוא לא אמין לחלוטין.
|
|
כתוב תגובה ל-
יואל כנר
|
|
|
|
167 |
|
|
אדון שרון |
|
3/03/04 17:08
|
|
|
|
אם לא ימוצא הדין עם סייעני החמאס והפת"ח הם ימשיכו בתמיכה לרוצחים צמאי דם, ויעשו הכל להפיל ולמוטט את המדינה, ולגרום לשפיכות הדם באיזור.
אריק אולי כדאי שתפנה את המקום לאנשים שיטפלו בסרח העודף התרבותי של הנוצרו-סמאלנים
|
|
כתוב תגובה ל-
אדון שרון
|
|
|
|
168 |
|
|
צלי דנר |
|
3/03/04 17:36
|
|
|
|
ומהר ככל שאפשר כי פגעת ביושר השלטוני.
|
|
כתוב תגובה ל-
צלי דנר
|
|
|
|
169 |
|
|
גלעד עמרי... |
|
3/03/04 17:39
|
|
|
|
סיפור שרון מלמד שהפוליטיקה הורסת כל חלקה בריאה בחברה.
|
|
כתוב תגובה ל-
גלעד עמרי...
|
|
|
|
170 |
|
|
בה |
|
3/03/04 17:41
|
|
|
|
|
|
כתוב תגובה ל-
בה
|
|
|
|
|
|
|
No surprise |
|
3/03/04 19:18
|
|
|
|
|
171 |
|
|
TO ALL THE DOGS WHO |
|
3/03/04 17:43
|
|
|
|
HIM. HE IS THE ONLY LEADER WHO CAN LEAD ISRAEL AGAINST THE TERROR AND EUROPE'S HATES TO ISRAEL.
|
|
כתוב תגובה ל-
TO ALL THE DOGS WHO
|
|
|
|
|
|
|
Fear |
|
3/03/04 19:14
|
|
|
|
and you fall for that.
We do not need a leader who uses fear to promote his agenda.
|
|
כתוב תגובה ל-
Fear
|
|
|
|
172 |
|
|
רוןראשון |
|
3/03/04 17:51
|
|
|
|
מה צריך את כל הח*א הזה. יש מקום מעבר לים שם הרבה יותר טוב. במיוחד ליהודים!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
רוןראשון
|
|
|
|
|
|
|
נמאס מבכיינים |
|
3/03/04 18:55
|
|
|
|
אני מוכן לעזור לך לסחוב את המזודות לשדה התעופה.
|
|
כתוב תגובה ל-
נמאס מבכיינים
|
|
|
|
173 |
|
|
moty |
|
3/03/04 18:58
|
|
|
|
|
174 |
|
|
אתי, בת-ים |
|
3/03/04 19:14
|
|
|
|
יש כל כך הרבה שמועות בענינים לא לגמרי נקיים הקשורים בהתנהלותך,אנא הסק מסקנה מתבקשת!ולך, מגיב 199 כדאי שתגנוז את אמירותיך נודף מהן ריח לא לגמרי כשר והוגן! יש גבול גם לבקורת!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
אתי, בת-ים
|
|
|
|
175 |
|
|
אורי פ |
|
3/03/04 19:20
|
|
|
|
נניח ששרון לא היה ביחסים עם הכהן הזה הרבה זמן, אין ביניהם כל מצב מתמשך, אז אני ממליץ להוציא את לילית שרון מקברה ולהעמיד אותה לדין. נרא לי שהזעם הקדוש הפעם עובר את מידה הראויה. אם מנטרלים את מימד הזמן אז כמובן צריך לשאול שאלות, אך 30 שנים? זו אפילו יותר מההתישנות.
|
|
כתוב תגובה ל-
אורי פ
|
|
|
|
176 |
|
|
המיואש |
|
3/03/04 19:21
|
|
|
|
|
177 |
|
|
אדון שרון |
|
3/03/04 19:54
|
|
|
|
רק מעריב יכול לפרסם ידיעה אמינה.
ידיעות אחרונות מקושר לפוליטיקה (שר כלשהו שמקושר).
טוב שיש בן כספית,דן מרגלית ועיתון מעריב במדינה זו שהאמת על השחיתויות יתגלו.
|
|
כתוב תגובה ל-
אדון שרון
|
|
|
|
178 |
|
|
תומר רן |
|
3/03/04 19:59
|
|
|
|
זה נראה כאילו ממש מנסים למצוא נושאים על שרון.
אמנם רב הדברים נכונים וצריכים להגיע לאוזני הציבור, אך כשדברים מסוג אלו יוצאים הכל נראה חסר טקט ומאולץ. זה מוריד מאמינות ומחשיבות הנושאים החמורים האחרים ששרון ומשפחתו קשורים אליהם.
הסנסציה הבאה תהיה שהכלב שלו אח של הכלב נסראללהץ
|
|
כתוב תגובה ל-
תומר רן
|
|
|
|
179 |
|
|
אנטי שמאלני |
|
3/03/04 20:11
|
|
|
|
אני באמת מציעה לכם לרדת מהארץ !
זאת מדינה יהודית,זה לא בשבילכם.אני מציעה לכם לרדת לגרמניה של שנות ה-40 היא ממש מתאימה לדעות,לסילופים,לשקרים ולשינאת היהודים שלכם.פעולה זאת תחזק את העם היהודי דמוקראטית ואסטרטגית.
ראש הממשלה שרון הוא אומנם לא ראש ממשלה טוב,אם זה אני מסכים בהחלט.אבל בין זה לבין מה שהחולרות השמאלניות כותבים עליו...כמרחק של השמיים מהארץ...
אריאל שרון נתן למפלגות השמאלניות לאכול חצץ.הוא הוא זה שהוריד אותם לשוליים של החברה הישראלית והוא הולך כנראה לחסל אותם לגמרי .
ועל זה אנחנו מברכים אותו.
אז באמת תעופו מפה זה לא המקום שלכם תלכו לאוסלו או לאיזהשהיא מדינה ערבית שמתאימה לדרך חיים ולאידואולוגיות שלכם. עם ישראל בחר בשרון לראש ממשלה פעמיים למרות הסיפורי ספתא שלכם,וכנראה יבחר בו בפעם השלישית.אם אתם חושבים שכתבות כאלה יעזרו לכם(חבורת הזבל השמאלני) להיבחר שוב לממשלה...אז תשכחו מזה כי מבחירות לבחירות קולותיכם מצטמצמים והשמאל הולך וניהיה גוש קטן ולא רלונטי.
|
|
כתוב תגובה ל-
אנטי שמאלני
|
|
|
|
180 |
|
|
שמאלן מצוי ולא רצוי |
|
3/03/04 20:34
|
|
|
|
...סבול את שרון בראשות הממשלה.
תמשיכו לקנאות,וזה לא יעזור לכם הוא פשוט יותר טוב ממכם.
בשנות ה-50 שרון לא התקבל למועדון חבורת הזבל השמאלנית של מחרחרי מלחמות הפנים של ישראל,קציני צה"ל,על אף יכולותיו בתחום הביטחוני מפני שהוא לא היה בפל"מח.
בשנות ה-60 נאלצה אותה חבורה באל קורחה לקבל אותו כקצין בכיר שהרי יכולותיו הביאו אותו להתבלטות.
בשנות ה-70 אותה חבורת זבל שמאלני הצליחה לבודד אותו חברתית תוך כדי שימושים בסיפרי ערףלילה בסיגנון הכתבה הנ"ל ואף להעיף אותו מהצבא...(73 דדו) אך מה גדולה היתה תבוסתם שלצערינו נפתחה מלחמת אוקטובר ולמי היה צריך ליקרוא על מנת להציל את המצב..לאריאל שרון שניצח את המערכה בקרב האבוד.אותה החבורה היתה צריכה אחר כך לתת דין וחשבון שלא ניתן עד היום ואנחנו עדיין מחכים.
בשנות ה-80 שאותם אילו(השמאלנים) שלא היו מוכנים לקבל אותו כרמט"כל קיבלו אותו כשר ביטחון,אבל משלא הסכימו לזה נלחמו על כבודם האבוד מראש והצליחו להעיף אותו מתפקידו בעזרת שקרי סברא ושטילה.
ובסוף שנות ה-90 קיבלו אותו כראש ממשלה אחרי שהמיתו שואה על עם ישראל בהסכמי אוסלו הארורה ומאז מנסים כל שקר וסילוף ידיעות על מנת להדיחו מתפקידו.
תמשיכו לנסות בוגדים !
|
|
כתוב תגובה ל-
שמאלן מצוי ולא רצוי
|
|
|
|
181 |
|
|
נעמי חסון |
|
4/03/04 04:54
|
|
|
|
מעולם לא היה מתעתע כזה בתפקיד כזה. מעולם לא היה שרון כדון שרון הזה. אם שיקולי המדינה עולים על הכל מדוע הוא ובניו מתעתעים בכולם? מדוע הוא דואג לנוחיותם של חברים על חשבון כולנו, אלה המהוים את הציבור? אין ספור שאלות ורק תגובה של משיכת-כתף נזעמת, בנוסח: השתגעתם? כן מר שרון, השתגענו כשבחרנו בך ועכשיו הספין הזה נגמר: לך הביתה. לך להיכן שתרצה. אנחנו רק רוצים שלא תשב יותר בלשכת ראש הממשלה. מגיע לנו משהו הרבה יותר טוב וערכי ממה שאתה טבני ביתך מייצגים.
|
|
כתוב תגובה ל-
נעמי חסון
|
|
|
|