|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
אייל 6999 |
|
22/03/04 06:54
|
|
|
|
|
2 |
|
|
just me |
|
22/03/04 07:33
|
|
|
|
finnaly he got something we owed him long time ago ,how is next?
|
|
כתוב תגובה ל-
just me
|
|
|
|
3 |
|
|
המחייכת |
|
22/03/04 07:35
|
|
|
|
אני מאוד מברכת על הפעולה הזאת. אני מחזקת את הממשלה על החלטתה זאת ואת ידי ראש הממשלה בפרט.
כצפוי, ח"כ הערבים, השמאלנים וכמובן הפלשתינים מגנים את הפיגוע (זה לא דבר חדש). אולם אנו מצידנו אומרים שהגיע הזמן סוף כל סוף להראות להם מי הבוס.
יישר כח.
|
|
כתוב תגובה ל-
המחייכת
|
|
|
|
4 |
|
|
יופי פגענו בול!!! |
|
22/03/04 07:41
|
|
|
|
חברי הכנסת הערבים הולכים בראש המחנה המעודד מאבק מזויין בישראל ומסיטים את האוכלוסיה של הערבים ה"ישראליים" לכוון זה.
ברגע שהם מתחילים לצרוח סימן שפגענו במטרה אשר משבשת את מהלכיהם ובאמת מסייעת למלחמה ברצון הערבים לכבוש להשמיד ולאבד רת כל היהודים ומדינתם.
בגלל חוסר ההרתעה מרשים החכי"ם הערבים לעצמם לפגוע בישראל בלי שום פחד (הסטות, שת"פ עם מנהיגי טרור, להזיק לנו בהאג וכו וכו')
|
|
כתוב תגובה ל-
יופי פגענו בול!!!
|
|
|
|
5 |
|
|
רנתיסי |
|
22/03/04 07:42
|
|
|
|
|
|
|
|
פינוקיו |
|
22/03/04 10:51
|
|
|
|
|
6 |
|
|
מיכאל 7 |
|
22/03/04 07:42
|
|
|
|
אדוני ראש הממשלה אני מבקש לברך את החלטתך לחסל את הג'וק על כיסה הגלגלים.
כפי שעם ישראל יודע וכל העולם רק אתה יכול! יש להמשיך את המבצע ולחסל כל מנהיגי הטרור! בכל מקום בכל שעה בכל רגע! ברכות חזק ואמץ!
|
|
כתוב תגובה ל-
מיכאל 7
|
|
|
|
7 |
|
|
ישראל 1 |
|
22/03/04 07:43
|
|
|
|
|
8 |
|
|
שם |
|
22/03/04 07:43
|
|
|
|
ואכן כן מוטב מאוחר מאשר בכלל .
יישר כח למחליט וברוך יהיה המבצע.
|
|
כתוב תגובה ל-
שם
|
|
|
|
9 |
|
|
שפויה |
|
22/03/04 07:43
|
|
|
|
לא צריך להרבות במילים..הנושא מדבר בעד עצמו.
|
|
כתוב תגובה ל-
שפויה
|
|
|
|
10 |
|
|
אודי ר |
|
22/03/04 07:44
|
|
|
|
יש לברך את כוחות הבטחון על פעולה מוצלחת.רצוי גם לזכור כי בצד הפלשתיני אין בעית מוטיבציה,אלא בעית יכולת.במידה
והם היו יכולים לבצע 10 פיגועי טרור ביום,הם היו עושים זאת.רצוי שהפלשתינים יבינו כי אנו חזקים יותר,ומנקודה זו יהיה יותר קל לנהל מו"מ לחיים משותפים באזור.
|
|
כתוב תגובה ל-
אודי ר
|
|
|
|
11 |
|
|
גג |
|
22/03/04 07:46
|
|
|
|
סוף סוף עשו החלטה נבונה לשם שינוי בממשלה הזאת אולי בטווח הקרוב נצטרך יותר להיות עירנים וזהירים אבל לטווח הרחוק יותר המבצע הזה יביא תוצאות חיוביות
|
|
כתוב תגובה ל-
גג
|
|
|
|
12 |
|
|
====> |
|
22/03/04 07:47
|
|
|
|
לצאת לרחובות עכשיו...
פצצה מתקתקת
ובכל זאת -
ישר כוח לממשלת ישראל על הביצוע המושלם
כל הכבוד, הגיע הזמן באמת!!
====>
|
|
כתוב תגובה ל-
====>
|
|
|
|
13 |
|
|
danidin nyc |
|
22/03/04 07:49
|
|
|
|
untill pesach, for this stupidity ???
|
|
כתוב תגובה ל-
danidin nyc
|
|
|
|
14 |
|
|
מודאג ישראלי |
|
22/03/04 07:49
|
|
|
|
" ה' צדיק, קצץ עבות רשעים. יבשו ויסגו אחור כל שנאי-ציון".
|
|
כתוב תגובה ל-
מודאג ישראלי
|
|
|
|
15 |
|
|
ג הדרום |
|
22/03/04 07:50
|
|
|
|
|
16 |
|
|
ראליסט |
|
22/03/04 07:51
|
|
|
|
מעניין מי שטוען שאחמד יסין מודרני וגורם מאזן בין בפתח לחמס. מה הוא מאזן את מאזן האימה?
מנהיגי פתח חושבים כך ומדברים אחרת. אין יותר שמחים מהם בעזה. רנטיסי הולך לכס המלכות הפנוי? יומו יגיע אם לא ידבר אחרת.
|
|
כתוב תגובה ל-
ראליסט
|
|
|
|
17 |
|
|
שרית |
|
22/03/04 07:52
|
|
|
|
פחות את התגובה של מרץ,המשתלבת עם תגובת הפלסטינאים,והערבים הישראלים.
|
|
כתוב תגובה ל-
שרית
|
|
|
|
|
|
|
דניכ |
|
22/03/04 08:18
|
|
|
|
למרות שאני בצד השמאלי של המפה הפוליטית אני סבור שהחיסול היה במקום. חייבים לחסל את הטרור ומעודדי הטרור (כולל אנשי רש"פ המעודדים טרור).
אני אף בעד גירושו של יאסר ערפאת כדי שיפנה את מקומו למתונים, מאמין ש"שלום עכשיו| או "יש גבול" פלסטינאים ירימו את אפם לאחר גירושו של ערפאת.
|
|
כתוב תגובה ל-
דניכ
|
|
|
|
18 |
|
|
אחמד ביילין |
|
22/03/04 07:57
|
|
|
|
מה עשיתם
לא יהיה לנו ולשמאל החביב תירוץ "שאם עראפת לא יהיה אחמד יאסין יקח הכל"
הרסתם לנו את "השלום"
|
|
כתוב תגובה ל-
אחמד ביילין
|
|
|
|
19 |
|
|
שקד מיכה |
|
22/03/04 08:11
|
|
|
|
|
20 |
|
|
כך יפנו את עזה? |
|
22/03/04 08:12
|
|
|
|
אחד בפה ואחד בלב.
האם מישהו מאמין שניתן לפנות את עזה אחרי חיסול מנהיגה?
עכשיו יבוא הפזמון החדש של שרון - "מסוכן לפנות את עזה.
ישראל צריכה לשמור על בטחונה - ובשל התוהו ובוהו - אין אפשרות לפנות עכשיו"
|
|
כתוב תגובה ל-
כך יפנו את עזה?
|
|
|
|
|
|
|
לא ערבי |
|
22/03/04 09:04
|
|
|
|
כל טרוריסט מגיע יומו
|
|
כתוב תגובה ל-
לא ערבי
|
|
|
|
|
|
|
שנדי |
|
22/03/04 10:33
|
|
|
|
|
21 |
|
|
נס ציונה |
|
22/03/04 08:12
|
|
|
|
אני לא מבין למה מתלהמים
בסך הכל לשיטתם עשינו לשייח טובה
סוף סוף הוא יזכה ל-72 בתולות, מה שנראה לי שהוא לא זכה לעשות כבר הרבה זמן (אם בכלל)ומסביר את האגרסיות הצבורות שהיו לו.
יישר כוח
|
|
כתוב תגובה ל-
נס ציונה
|
|
|
|
|
|
|
דגכד |
|
22/03/04 09:08
|
|
|
|
|
22 |
|
|
גלילי |
|
22/03/04 08:14
|
|
|
|
המשך לחימה בדרך זאת תביא לניצחון המוחלט !\
כולנו מאחורי מדינת ישראל גם על אף כל מחיר שנשלם, הם צריכים לדעת כי המחיר שלהם יהיה גבוה ביותר עד שיבינו שזכותנו להיות במדינתנו ויחזרו לשולחן הדיונים.
הבא להרגך השכם להורגו
|
|
כתוב תגובה ל-
גלילי
|
|
|
|
23 |
|
|
אתי, בת-ים |
|
22/03/04 08:25
|
|
|
|
שמעתי הבוקר את תגובתו של מר אחמד טיבי שאמר כי זהו טרוף מערכות מוחלט!נכון מר טיבי!זהו טרוף מערכות מוחלט שחיי אזרחים הפכו להיות בלתי נסבלים,בלתי בטוחים ובלתי שפויים לגמרי!כל הכבוד למי שהחליט על הפעולה לחיסול יאסין!אולי מנקודה זו יבוא שינוי חיובי דווקא! יובן שאין ישראל לוקה באזלת יד,אלא במעשה שראשיתו במחשבה תחילה!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
אתי, בת-ים
|
|
|
|
24 |
|
|
אביסרור |
|
22/03/04 08:27
|
|
|
|
הגיע יומו של הכלב המסורס.
ככה לעשות בשיטתיות עם כל אחד ואחד מראשי הנחש.
פשוט אין ברירה כשאנחנו נלחמים באויב פנאטי.
לכל העושים במלאכה,יישרו כח ואל תיפול
רוחכם,ותודה על עבודת הקודש שאתם עושים.
|
|
כתוב תגובה ל-
אביסרור
|
|
|
|
25 |
|
|
ש.ג |
|
22/03/04 08:27
|
|
|
|
אני שומע וקורא על תגובת השמאל הישראלי ואני המום.כשיש פיגוע אצלנוכל השמלאנים פתאום נעלמים מהתקשורת .לדעתי הם צריכים להחליט באיזה צד הם חיים.מהבוקר כל הכתבים כמו תוכי מדגישים שהשייך יאסין היה מנהיג רוחני על מי הם מנסים לעבוד מה הם חושבים שהעם טיפש?פיגועים מתוכננים בלי קשר לחיסול.הצבעת שרי שינוי צבועה.
|
|
כתוב תגובה ל-
ש.ג
|
|
|
|
26 |
|
|
ןנוס |
|
22/03/04 08:28
|
|
|
|
בן מוות צריך להמשיך בחיסול גם בהלוויה,
ולהודיע להם שאדמה חרוכה קל לנו לעשות להם, מאשר הם לנו,
כמו כן להבהיר להם שלנו קל פי מליון לפגוע באזרחים מאשר לנו, אז שיקחו זאת בחשבון.
הצרה היא שכמה שהביצים שלנו גדולות הן עדיין לא מספיק גדולות.
למה לנו אסור לפגוע באזרחים בתגובה לפגיעה באזרחים שלנו ?
|
|
כתוב תגובה ל-
ןנוס
|
|
|
|
27 |
|
|
המאושר |
|
22/03/04 08:29
|
|
|
|
לפי דעתי הגיע גם תורם של אנשי השמאל שהם לא פחות ערבים מהשיח "המסכן" העדיפות תינתן למר ביילין המתרומם
|
|
כתוב תגובה ל-
המאושר
|
|
|
|
28 |
|
|
אסף מרמת גן |
|
22/03/04 08:33
|
|
|
|
מדינת ישראל התמימה.
האוייב האמיתי שלנו הוא השמאל הישראלי.
הערבים הם רק החיילים שלו.
הערבים בסך הכל מושפעים מההסתה השמאלנים הרצחנית נגדנו.
את ראשי השמאל יש לשפוט,
רק אז יירגעו הערביים.
עובדה: פיגועי ההתאבדות החלו רק לאחר הסכמי אוסלו!!!
אסף מרמת גן
|
|
כתוב תגובה ל-
אסף מרמת גן
|
|
|
|
|
|
|
ניסים 1 |
|
22/03/04 09:03
|
|
|
|
ראש הממשלה שלך לא רחוק מזה. דרך אגב גם בחיים הפרטיים שלך אתה מחסל כל מי שמפריע לך?
|
|
כתוב תגובה ל-
ניסים 1
|
|
|
|
|
|
|
eric |
|
22/03/04 09:48
|
|
|
|
that is the best news. i think that we should pay attention more how to dismentel the left wing baylin and all his party members.
i do think that today in the funneral of this pig will be more pigs that it won't be a bad idea to eliminat.
plus we should go out to street and let sharon and mopaz know that thats what we want TAKE THE HEADS OF THOSE PIGS OFF. Rantisi & arafat you are next.
thank you sharon thank you mopaz
|
|
כתוב תגובה ל-
eric
|
|
|
|
29 |
|
|
עם ישראל תתעורר |
|
22/03/04 08:36
|
|
|
|
עמו משוגע , שלא יודע מאיפה יגיע הפיגוע
איזה טיפשות ? מה החוכמה לדבר על נסיגה , וחיסול ? הרי עכשיו כולנו יודעים שבמערכת הבטחון מחכים לעשרות פיגועים , מה אחראי לזה ????????????????????????????????????????????????????????????
|
|
כתוב תגובה ל-
עם ישראל תתעורר
|
|
|
|
30 |
|
|
חגיגה לשבוע |
|
22/03/04 08:39
|
|
|
|
כל הכבוד לצה"ל הרבה זמן לא ביצעו פעולה
רצינית
|
|
כתוב תגובה ל-
חגיגה לשבוע
|
|
|
|
31 |
|
|
שמאלנית לשעבר |
|
22/03/04 08:40
|
|
|
|
הגיע הזמן שגם מהשמאל יגיבו בהתאם למצב ויפסיקו עם החלומות שאין בינם לבין המציאות שוב קשר.
חיים רמון, האמת, הפתעת אותי לטובה ואני שמחה על כך, אולי בכל זאת נשאר קצת כבוד ואהבת הארץ בצד שמאל.
כולנו רוצים שלום, אבל אין פרטנר.
אנחנו לא יכולים להכריח את הפרטנר שלנו ללכת לשלום, אז לכל מי שלא התעורר, זה הזמן, אנחנו במלחמה קשה שלא אנחנו קבענו אותה ולא אנחנו התחלנו אותה, אבל אנחנו לא ניתן לאף אחד להרוג אותנו בלי לשלם על זה מחיר יקר. אז עד שמישהו בצד השני יבין שאנחנו רציניים וירצה שלום כמונו (וזה יכול לקחת עוד 50 שנה), אנחנו נמשיך להגן עלינו בכל דרך בלי לפחד מהתוצאות כי התוצאות קשות גם ללא התגובות שלנו.
|
|
כתוב תגובה ל-
שמאלנית לשעבר
|
|
|
|
|
|
|
בית עזרא |
|
22/03/04 14:59
|
|
|
|
|
|
|
|
בית עזרא |
|
22/03/04 15:02
|
|
|
|
את צודקת במאה אחוזים
|
|
כתוב תגובה ל-
בית עזרא
|
|
|
|
32 |
|
|
אפ |
|
22/03/04 08:49
|
|
|
|
|
|
כתוב תגובה ל-
אפ
|
|
|
|
33 |
|
|
פסח |
|
22/03/04 08:52
|
|
|
|
לכל אותם יהודים מבולבלים הן בקהל והן בממשלה עדיף לשתוק מאשר להטיל מורך בלב העם. ראו את אשר כתוב בתנ"ך: כאשר יצאו להלחם באויבים נתנו שוטרים בעורף הצבא התוקף כדי שיחסלו את הבורחים מן המערכה.
מי שהיה כאן במלחמת ששת הימים זוכר שלא היה מורך בלבבנו לא פחדנו מהם. אם נפסיד את המדינה זה יהיה רק בגלל אותם יהודים פחדנים המפחדים מהתגברות הטרור - אותם יהודים שיצורפו לאותם 1000 שנרצחו כבר ע"י אויבי ישראל!
|
|
כתוב תגובה ל-
פסח
|
|
|
|
34 |
|
|
קד |
|
22/03/04 08:54
|
|
|
|
|
|
כתוב תגובה ל-
קד
|
|
|
|
35 |
|
|
מוחמד |
|
22/03/04 08:55
|
|
|
|
|
|
|
|
סיזיפוס |
|
22/03/04 09:21
|
|
|
|
נכון הדבר שאלימות מוסיפה עוד אלימות,אך משום מה נראה כי אין זו בעייתך, והראיה שלך אינה אובייקטיבית כפי ששלי אינה אוביקטיבית.
|
|
כתוב תגובה ל-
סיזיפוס
|
|
|
|
36 |
|
|
ניסים 1 |
|
22/03/04 08:58
|
|
|
|
עם תגובות כאלה כל מה שיש לי להגיד לאלה ששמחים על הפעולה - מגיע לכם!
מגיע לכם שיש לכם ממשלה מתומתמת שבראשה מתומתם. ומגיע לכם מה שכולנו נקבל בתגובה. מעניין אם עדיין תחשבו שזה היה נכון אם קרוב שלכם יפגע בפיצוץ הבא.
|
|
כתוב תגובה ל-
ניסים 1
|
|
|
|
|
|
|
לערבי |
|
22/03/04 09:19
|
|
|
|
רק חבל שלא הלכת לביה"ס במקום לזרוק אבנים מטומטם רושמים עם ט' ולא עם ת'
|
|
כתוב תגובה ל-
לערבי
|
|
|
|
|
|
|
שנדי |
|
22/03/04 10:31
|
|
|
|
אחיין שלי נרצח בפיגוע בדיזינגוף-אז אני עומדת בקריטריונים שלך-ראשית, ושנית כן צריך להרוג את כל הצמרת ולקנח באנשים כמוך!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
שנדי
|
|
|
|
|
|
|
amir2205 |
|
22/03/04 13:33
|
|
|
|
בין אם אתה ערבוש ובין אם אתה יהודון זה לא משנה - כי באותה מידה אתה יכול למות בפיגוע הבא או יכולתה בפיגוע הקודם של השייח יאסין עיפרון...
|
|
כתוב תגובה ל-
amir2205
|
|
|
|
|
|
|
מושה |
|
22/03/04 13:50
|
|
|
|
מה תהיה התגובה הבאה לפלסטינים
היום מחר מחרתיים פיגוע 100+ הרוגים
|
|
כתוב תגובה ל-
מושה
|
|
|
|
37 |
|
|
קפה |
|
22/03/04 09:01
|
|
|
|
מחזק את ראש הממשלה על החלטה נבונה וצודקת.דם יהודי הוא לא הפקר.שופך דם יהודי לא ינוקה שלום ישלם כפול
|
|
כתוב תגובה ל-
קפה
|
|
|
|
38 |
|
|
אלחנן |
|
22/03/04 09:10
|
|
|
|
|
39 |
|
|
פליקס |
|
22/03/04 09:12
|
|
|
|
שלום לכולם!
השייח יאסין מת ככלב...כי היה כלב ועל זה יש פתגם ידוע:"כל כלב ביג'י יומו" וזה אומר דרשני...מגיע לו למות הוא היה בן מוות...אבל לאחר מותו...צפוי החמ"ס להגביר את הפיגועים לקראת "חג-הפסח" וכשהוא מאיים בפיגועים הוא גם מבצע זאת הלכה למעשה...ולכן על כל "גורמי-הביטחון" להערך לגל-פיגועים גדול ביותר בישראל.
|
|
כתוב תגובה ל-
פליקס
|
|
|
|
40 |
|
|
שאלה |
|
22/03/04 09:12
|
|
|
|
איפה שמתי את הויאגרה שלי?????
|
|
כתוב תגובה ל-
שאלה
|
|
|
|
|
|
|
טיבי |
|
22/03/04 09:23
|
|
|
|
|
41 |
|
|
אלכס |
|
22/03/04 09:12
|
|
|
|
ח"כ טאלב א-סאנע ואחמד טיבי היקרים
נכון שהייתם רוצים לראות את השמדת מדינת ישראל?!.
אפילו הייתם יוצאים לחגוג איתם בראש חוצות את השמדתנו.
צריך לשלול מכם את האזרחות ולגרשכם לעזה
בוגדים שכמוכם!!!
אתם פשוט מגעילים.
|
|
כתוב תגובה ל-
אלכס
|
|
|
|
|
|
|
נ. משב"כ |
|
22/03/04 18:27
|
|
|
|
אלכס . אם אתה גבר בן גבר .. תזדהה
בפומבי- תאמין לי - אתה תמכור את הבית את האשה ואת הילדים - על מה שאמרת.
|
|
כתוב תגובה ל-
נ. משב"כ
|
|
|
|
42 |
|
|
woody Jerusalem |
|
22/03/04 09:12
|
|
|
|
|
43 |
|
|
יהשוע |
|
22/03/04 09:14
|
|
|
|
ממשלת ישראל צמאה להרבה דם ,לא משנה מאיזה צד והם יודעים מראש שאחרי רצח יאסין יהיו הרבה פיגועים בארץ.
שרון וממשלתו, הרבה אנשים חפים מפשע נרצחו בזכותכם,יש לכם הרבה דם על הידיים,ההיסטריה תשפוט אותכם כרוצחים
של השלום גם.
|
|
כתוב תגובה ל-
יהשוע
|
|
|
|
|
|
|
אנט |
|
22/03/04 09:19
|
|
|
|
ככל הנראה, ושלא באשמתך יהשוע,יש לך לקות קריאה מסויימת.לקות קריאת ארועים מציאותיים. אחרת לא ניתן להבין איך הגעת למסקנות מסוג זה...
|
|
כתוב תגובה ל-
אנט
|
|
|
|
|
|
|
יהשוע |
|
22/03/04 09:25
|
|
|
|
|
|
|
|
אתה טועה |
|
22/03/04 09:25
|
|
|
|
תמיד היה להם את הרצון אבל היכולת שלהם נפגעת מחיסול לחיסול למרות שלפעמים הם מצליחים לבצע פיגוע בלי חיסולים הם היו עושים יותר פיגועים
|
|
כתוב תגובה ל-
אתה טועה
|
|
|
|
|
|
|
מלך ישראל |
|
22/03/04 11:10
|
|
|
|
המלחמה תיגמר רק כשאר הם יובסו
עם ישראל חי
|
|
כתוב תגובה ל-
מלך ישראל
|
|
|
|
|
|
|
Dartson |
|
22/03/04 14:09
|
|
|
|
שהביא מחבלים לישראל ונתן להם בסיס פעולה והכרה בינלאומית.
|
|
כתוב תגובה ל-
Dartson
|
|
|
|
44 |
|
|
joey2 |
|
22/03/04 09:15
|
|
|
|
מוח טרוריסתי אחד פחות בעולם וטוב שכך.כלזמן היה חי רק רעל יצאה מפיו.
|
|
כתוב תגובה ל-
joey2
|
|
|
|
45 |
|
|
חיים רמון |
|
22/03/04 09:15
|
|
|
|
|
|
|
|
מתי יהיה להם מנהיג? |
|
22/03/04 09:20
|
|
|
|
כל אחד מדבר לפי האינטרס הפוליטי שלו מפלגת העבודה פשטה את הרגל
|
|
כתוב תגובה ל-
מתי יהיה להם מנהיג?
|
|
|
|
|
|
|
שלי.ח |
|
22/03/04 09:21
|
|
|
|
|
46 |
|
|
אורן1 |
|
22/03/04 09:17
|
|
|
|
|
47 |
|
|
מוריס321 |
|
22/03/04 09:20
|
|
|
|
סוף סוף תגובה כמו שצריך,הם צריכים לדעת שאף אחד מהם לא חסין,כעט צריך לערוף את ראש הנחש שיושב במוקעטה.
|
|
כתוב תגובה ל-
מוריס321
|
|
|
|
48 |
|
|
תל-אביבי |
|
22/03/04 09:24
|
|
|
|
גם אם זה היה מוצדק או לא ימים יגידו
וכמו במשחק שח צריך לראות את המהלכים הבאים. אני חושש שהתלהבנו מדי להרוג את יסין ומעשה מצבנו בזירה כרגע פחות טוב.
בכל מקרה לא להתלהב מדי .
בשמות רבה נאמר שהמצרים טובעו אומר אלוהים ''בני טובעו בים ואתם אומרים שירה?''
גם אם זה מוצדק האיפוק חשוב.
והכי חשוב שבנו נהרג כי האינפורמציה שהיתה בראשו חשובה לא פחות
|
|
כתוב תגובה ל-
תל-אביבי
|
|
|
|
49 |
|
|
עם גלולת אקמול |
|
22/03/04 09:26
|
|
|
|
|
50 |
|
|
symon_e |
|
22/03/04 09:28
|
|
|
|
חברי הכנסת טיבי וא-סאנע אומרים שיאסין היה בעצם מתון והוא גם חליפת המגן של אזרחי ישראל. אז לידיעתם הנכה הזקן והצפצפני לא יכול ללכת לשירותים לבד ולכן גם לא יכול לעשות הרבה דברים אחרים.טבל טוב שהורידו אותו ולו רק בגלל הקול המעוות והנעדר משמץ ניגון,כמו חריקה של בלמים. אזטוב שהוא נכנס למוסך,והבלמים כבר לא חורקים
|
|
כתוב תגובה ל-
symon_e
|
|
|
|
51 |
|
|
עושים גלים |
|
22/03/04 09:29
|
|
|
|
מתאים למדיניות האמריקאית העכשוית. יצירת אנדרלמוסיה בקרב האויב.
למישהו יש פתרון יותר טוב?
אין ספק - מעלה את המורל.
|
|
כתוב תגובה ל-
עושים גלים
|
|
|
|
52 |
|
|
מגיבה מהשמאל |
|
22/03/04 09:32
|
|
|
|
מצטרפת לגיבוי של חברי השמאל,רמון
ויתום.
זה היה לעניין ושימשיכו כך ללא חשש
מתגובות העולם.
|
|
כתוב תגובה ל-
מגיבה מהשמאל
|
|
|
|
53 |
|
|
u.s.a |
|
22/03/04 09:36
|
|
|
|
|
54 |
|
|
פרגמטיסט |
|
22/03/04 09:41
|
|
|
|
שרון !
אנו מתנהגים בחוסר החלטתיות !
אם החלטת לחסל את מנהיגי הטרור למה לחסל רק אחד ולעורר את זעמם של האחרים עלינו, הרי ברור שהם יגיבו.
אבל...
אם היית מחסל את כל מנהיגי הטרור במכה אחת - "קפד ראשו"
כי אז היית במחי יד מחסל את כל הטרור ללא חשש לתגובת נגד מאורגנת.
|
|
כתוב תגובה ל-
פרגמטיסט
|
|
|
|
55 |
|
|
עמוס חגג |
|
22/03/04 09:45
|
|
|
|
|
56 |
|
|
joey2 |
|
22/03/04 09:50
|
|
|
|
יכול להיות שהציבור מדומדםץ אבל הציבור נשאר. והטרוריסתים הולכים.
|
|
כתוב תגובה ל-
joey2
|
|
|
|
57 |
|
|
ימני |
|
22/03/04 09:54
|
|
|
|
כל הכבוד לחברי הכנסת מהאופוזיציה יתום ורמון. הגיבוי שלכם מראה בגרות פוליטית לעומת הצביעות של דליה איציק, פורז ווילן.
על טיבי המשת"פ ויועץ ערפאת אין אפילו מה להתייחס
|
|
כתוב תגובה ל-
ימני
|
|
|
|
58 |
|
|
הקדמון |
|
22/03/04 09:55
|
|
|
|
יש לצין את ביבי שהוא גדול ואני מקווה שיהיה ראש הממשלה הבא של המדינה הזאת והוא כמו מצביא גדול לפניו בגין יוביל אותנו לניצחון סוחף ישלצין את זאב בוים על דבריו אתה מנהיג ניבחר ומעולה ומגיע לך תפקיד יותר בחיר ורק שתדע היתה בן ראשי העיר הטובים אנחנו גאים בך אתה עוד תגיע רחוק ולגדולות...
|
|
כתוב תגובה ל-
הקדמון
|
|
|
|
59 |
|
|
צבאי |
|
22/03/04 10:08
|
|
|
|
|
60 |
|
|
רמי לוי |
|
22/03/04 10:11
|
|
|
|
בשתי משפטים
א.כל הכבוד ללוחמי צהל באוויר וביבשה ולמודיעין הטוב
ב. "כן יאבדו כל איביך ישראל". אמן
|
|
כתוב תגובה ל-
רמי לוי
|
|
|
|
61 |
|
|
השפוי מן ההר |
|
22/03/04 10:28
|
|
|
|
שביילין ושריד רצן לשמוע.
שיקר ביחס לתרגום דבריו של יאסין.אבל זה מה שהשמאל רוצה לשמוע.
|
|
כתוב תגובה ל-
השפוי מן ההר
|
|
|
|
62 |
|
|
יושי טבק |
|
22/03/04 10:31
|
|
|
|
אכן, אחמד יאסין היה אחד האנשים המודרנים ביותר שהיכרנו. הוא בכלל היה צריך לגור בשוויץ ולא פה.....
|
|
כתוב תגובה ל-
יושי טבק
|
|
|
|
63 |
|
|
אתי.. |
|
22/03/04 10:38
|
|
|
|
לשרון ראש הממשלה!
תמשיך לחסל את הטרוריסטים!
מה עם עראפת?
גם הוא עוסק בטרור!
כל הכבוד לצה"ל ולממשלה!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
אתי..
|
|
|
|
64 |
|
|
תוקף |
|
22/03/04 10:41
|
|
|
|
הבאים בתור הם נסראללה וערפאת.רק יד חזקה מבינים שכיננו החושבים שהם יכולים להכניע אותנו עם פיגועים .
צה"ל צריך לחסל על כל הרוג שלנו , חמישה שלהם. כך ידעו שיש להם באמת מה להפסיד לבני הבליעל הללו. ולהחזיר עטרה ליושנה
|
|
כתוב תגובה ל-
תוקף
|
|
|
|
65 |
|
|
אתי.. |
|
22/03/04 10:43
|
|
|
|
מי שצמא דם הם הערבים!!
גם למנהיגים שלהם לא חסר!
מי שיש לו דם על הידים הם הטרוריסטים!
הורגים בלי אבחנה.
אין לי מושג היכן אתה חיי!!
בזמן שהמדינה מוכה בטרור עלייך לתמוך בה!!
יש לאזרחי מדינת ישראל לחיות בביטחוןוחסל כל נגע המפריע לשלווה!!
|
|
כתוב תגובה ל-
אתי..
|
|
|
|
|
|
|
יהשוע |
|
22/03/04 11:05
|
|
|
|
ממשלת ישראל אפילו לא מנסה להגיע להסדר שלום אלא קביעת עובדות בשטח.
|
|
כתוב תגובה ל-
יהשוע
|
|
|
|
|
|
|
RONITL |
|
22/03/04 12:48
|
|
|
|
הרי אין להם הנהגה שולטת ומובילה , שאפשר להתדיין איתה.
וגם בעבר לא יצא מכל המפגשים והשיחות כלום.
|
|
כתוב תגובה ל-
RONITL
|
|
|
|
66 |
|
|
צבאי |
|
22/03/04 10:49
|
|
|
|
|
67 |
|
|
יאסר |
|
22/03/04 10:59
|
|
|
|
מה עם ראש גדודי אל אקצה השפן מהמוקעטעה? הלא הוא יאסר שידיו מגואלות בדם המקביל של בן לאדן!!!ורצוי היועץ שלו יהיה לידו...
|
|
כתוב תגובה ל-
יאסר
|
|
|
|
68 |
|
|
ברברה |
|
22/03/04 11:08
|
|
|
|
ממש מפחיד עכשיו להסתובב במדינה. לפני פסח. החיסול היה צריך להיות ממש מיד לאחר פיגוע ולא בדחייה. כמה שזה קשה אופרטיבית, אחרת זה נראה רע והם מגיבים בהתאם.
בקיצור, עכשיו התוצאה: פחד מוות.
שהשם ישמור עלינו.
|
|
כתוב תגובה ל-
ברברה
|
|
|
|
69 |
|
|
ישראל המאוחדת |
|
22/03/04 11:08
|
|
|
|
|
70 |
|
|
אבל על אחיי היהודים |
|
22/03/04 11:13
|
|
|
|
חבל שהדבר נעשה כעת לאחר שהמנוול הצליח לעודד ומעידודיו נרצחו כ1000 מאחינו ואמלל אלפים כן יאבדו כל אויבך השם
מי יתן והממשלה תתחזק ותתעורר לאמלל את כל חייהם של כנופית המרצחים הניבזית והשפלה
הייתי ממליץ ליוץ המשפטי להתחיל בהליכים נגד שונאנו מהכנסת כטיבי ושאר מעריו בהסתה לרצח יהודים מכיון שכאשר ערבי מצדד בעיניין הרי אחיו נשמעים לו בניגוד לאנשי השמאל שהם מזוכיסטים ומלאי שנאה עצמית לעמם
|
|
כתוב תגובה ל-
אבל על אחיי היהודים
|
|
|
|
71 |
|
|
אבי-רון |
|
22/03/04 11:20
|
|
|
|
כל הכבוד - חבל שכל כך מאוחר
|
|
כתוב תגובה ל-
אבי-רון
|
|
|
|
72 |
|
|
נעינ |
|
22/03/04 11:21
|
|
|
|
מתוקים גם להרוג אלפי אזרחים חפים משע שלנו זה לא בסדר!!!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
נעינ
|
|
|
|
73 |
|
|
רודינה |
|
22/03/04 11:25
|
|
|
|
אז תנו לשרון ולמופז לשקר לכם עד שהמדינה הזאת תיגמר ולא ישראל בה אף יהודי עצה ממני תפקחו את העינייים כבר
|
|
כתוב תגובה ל-
רודינה
|
|
|
|
|
|
|
האחד |
|
22/03/04 12:50
|
|
|
|
אוי כמה שאת צודקת
|
|
כתוב תגובה ל-
האחד
|
|
|
|
74 |
|
|
ארצי |
|
22/03/04 11:26
|
|
|
|
כן יאבדו כל אויביך ה' מדוע לא עשו את זה לפני 3 שנים ולמה מחכים ליאסר עראפעתהיו צריכים את שניהם להרוג באותו זמן. שוב כשלון של הממשלה
|
|
כתוב תגובה ל-
ארצי
|
|
|
|
75 |
|
|
אתי.. |
|
22/03/04 11:33
|
|
|
|
כמה פעמים ניסו לדבר איתם להזיכרך!!
אני ממש לא מבינה אותך!!
חייב למגר את הטרור!!
אי אפשר לעשות שלום עם טרוריסטים!!
ואחר כך יבוא השלום!!
|
|
כתוב תגובה ל-
אתי..
|
|
|
|
76 |
|
|
יום חג |
|
22/03/04 11:50
|
|
|
|
|
77 |
|
|
SUEדורון |
|
22/03/04 11:52
|
|
|
|
לעניות דעתי מהלך זה היה צריך להתבצע
לפני זמן רב. כך שיידעו כל אוייבי ישראל
שאין הם יכולים לישון בבטחה כמו הרבה מילדי ישראל שהחמס מאיים לרוצחם ולהורדם
|
|
כתוב תגובה ל-
SUEדורון
|
|
|
|
78 |
|
|
פתחי |
|
22/03/04 11:52
|
|
|
|
כבן לאומה הערבית אני מחזק את ידי הממשלה ואת ידי צהל על פעולת החיסול אולי יתחילו להבין מנהיגי הטרור שהם לא חסינים מפני המוות ואני מוכן לממן את משלוח הנעליים ליאסין שלא יתקרר שם למעלה עם 85 הבתולות
|
|
כתוב תגובה ל-
פתחי
|
|
|
|
79 |
|
|
אור 1 |
|
22/03/04 11:53
|
|
|
|
הפגינו סולידאריות...עמדו במבחן...
|
|
כתוב תגובה ל-
אור 1
|
|
|
|
80 |
|
|
קול העם |
|
22/03/04 11:54
|
|
|
|
חיסולו של אחמד יאסין הוא צעד מוסרי. אין סיבה שאדם שגרם כל כך הרבה סבל לנו ולבני עמו ימשיך לחיות. הוא חשוב גם מן הבחינה המוראלית. הידיעה כי אנו נחושים בדעתנו להעניש כל מי שיפגע בנו ללא חשש מהתוצאות היא חשובה להמשך המאבק.
אולם מי שחושב כי חיסול זה מקדם אותנו במאבק בטרור משלה את עצמו. ברצועת עזה וביהודה ושומרון מצויים אלפי אם לא עשרות אלפי מחבלים חמושים בעלי כוונות רצחניות וחדורי מוטיבציה. חיסול של כמה בודדים מהם לא יגרום להם להפסיק, להתנצל על מעשיהם ולחזור בתשובה. למה הדבר דומה? תארו לעצמכם שבמלחמת יום כיפור היינו מחסלים איזה גנרל מצרי ועוד כמה קולונלים ואז נחים בשקט ומצפים שזה מה שיכריע את המלחמה. במלחמה יש לפגוע בכל כוחות האויב ובכל היכולת הצבאית שלו ולא להסתפק בחיסול של כמה מובחרים. אנו מנהלים כיום מלחמה בטרור, ויש לנהוג כמו במלחמה. לא חיסול של כמה בודדים יחזיר לנו את הביטחון אלא לחימה וחיסול של כל אלפי או עשרות אלפי המחבלים בכל מקום בו הם נמצאים.
welcome.to
|
|
כתוב תגובה ל-
קול העם
|
|
|
|
81 |
|
|
gl7 |
|
22/03/04 11:55
|
|
|
|
בדיוק כמו שיאסין לא היה חסין
יאסר-ערפאת לא יאסר, יערף!!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
gl7
|
|
|
|
82 |
|
|
לא מבין |
|
22/03/04 12:02
|
|
|
|
במסגרת מחקר על תרבות העם "הפלשתינאי" ערכתי מעקב אחר המסורת המפוארת של חלוקת הםוכריות, לאחר מות "השאידים".
יש מישהו שיכול להסביר מתי התרבות "הפלשתינאית" הגאה מכתיבה חלוקת סוכריות ומתי לא.(אחרי שמשון חילקו סוכריות?)
עכשיו לא מחלקים סוכריות? למה? מה הקריטריונים ? אולי צריך פתווה?
|
|
כתוב תגובה ל-
לא מבין
|
|
|
|
|
|
|
הראשוני |
|
22/03/04 13:23
|
|
|
|
|
83 |
|
|
שורשים |
|
22/03/04 12:06
|
|
|
|
את החיסולים האלה היה צריך להתחיל בשנת 74 אחרי הפיגוע במעלות
|
|
כתוב תגובה ל-
שורשים
|
|
|
|
84 |
|
|
שלום על ישראל |
|
22/03/04 12:09
|
|
|
|
המעשה המטורף הזה יעלה לכולנו ביוקר, האם אין גבול? אי אפשר לחסל אומה שלמה בשום דרך, ומעולם לא הצליחה מלחמה נגד טרור עממי (ובעיקר טרור נגד אזרחים), במקום השייח יאסין יקומו מנהיגים לא פחות מטורפים (ואולי יותר...). עד עכשיו לא פחדתי... שרון גרם לי לפחד...
|
|
כתוב תגובה ל-
שלום על ישראל
|
|
|
|
|
|
|
השם יקום דמך |
|
22/03/04 12:41
|
|
|
|
תתפוצץ אתה בפיגוע הבא יכלב שמאלני
אם ערפאת ויאסין וכל הכלבים מסביבו היו חיים בזמנם של בגין ובן גוריון גורלם היה מסתיים מהר מאוד ולפני הרבה זמן
הגיע זמן ששרון יחזור לעצמו וירים לעמנו את המורל השפוף והירוד
שרון הוא דוד המלך של ימינו
|
|
כתוב תגובה ל-
השם יקום דמך
|
|
|
|
|
|
|
קול הרגוע |
|
22/03/04 13:37
|
|
|
|
אתה סתם פחדן
מה אתה חושב שהם החמא"ס לא רוצים לחסל אותך אישית כל יום מימות השנה ורק בגלל שאתה ישראלי
ולחיסולו של השי"ח יאסין אין שום קשר לחשק החזק שלהם לשלוח אותך ואת כל העם שלנו לתוך הים
רק אם אנחנו נהיה מסםפיק חזקים ואמיצים
נחזיק פה מעמד לנצח והחמא"ס ישארו רק עם הרצון
|
|
כתוב תגובה ל-
קול הרגוע
|
|
|
|
85 |
|
|
הצהוב |
|
22/03/04 12:12
|
|
|
|
|
86 |
|
|
tk |
|
22/03/04 12:12
|
|
|
|
|
|
כתוב תגובה ל-
tk
|
|
|
|
87 |
|
|
גינגי |
|
22/03/04 12:15
|
|
|
|
מוות לכל שונאי ישראל
|
|
כתוב תגובה ל-
גינגי
|
|
|
|
88 |
|
|
הלא פחדן |
|
22/03/04 12:18
|
|
|
|
שלום חברים,
תבינו דבר אחד , לא משנה יאסין או לא
כולם ימשיכו לעסוק בטרור יום יומי.
ולכן זה עוד שרץ שחוסל.מטרת הערבים לסלקינו מכאן ומטרה זו לא תושג לעולם.
זו מדינתינו ונילחם כאן לעולמי עד. הערבים לא ישתנו לעולם. לכן תסיקו את המסקנה שיסין הוא הראשון וטיבי השני וכו'......
|
|
כתוב תגובה ל-
הלא פחדן
|
|
|
|
89 |
|
|
שחר שניצר |
|
22/03/04 12:22
|
|
|
|
ראש ממשלת בעלי ההון, אריאל שרון, שבריאותו הנפשית דומה לזו של מורו ורבו בוש, ואשר בכל חברה מתוקנת היה מוצא עצמו לפחות במחלקה פסיכיאטרית סגורה, מוכיח לנו כי למרות מצבו הנפשי הוא מבין טוב לפחות דבר אחד. הוא מבין כי אין לו כל פתרון לשואה הכלכלית שהביאו הוא וחבריו על ההמונים הערבים והיהודים. בשעה שהוא ממשיך לצוף בקושי בתוך ביצת השחיתויות הוא ממשיך במלחמתו המפלצתית נגד ההמונים באמצעות תהליכי ההפרטה, המאבק במקבלי הקצבאות, המתקפה האחרונה על ציבור המורים ועוד. מלאכת החיסול של אחמד יאסין, אשר ללא כל ספק קיבלה את אישורו של הבוס מוושינגטון (די לשמוע את התגובה האמריקאית הרשמית אשר קוראת, לאחר החיסול הנפשע, לכל הצדדים לשמור על איפוק) מנצלת את רמת ההכרה הנמוכה של ההמונים היהודיים שחלקם רואה בטרור הפלסטיני גזירת שמיים ונטול קשר לטרור המדינתי של שרון וחבר מרעיו ושל ההמונים הפלסטיניים הממשיכים להתייצב מאחורי פיגועי הטרור של החמאס שהנהגתו בוגדת פעם אחר פעם במאבקם ומשרתת בסופו של דבר את האינטרסים של שרון.
שרון וחבר מרעיו מבינים כי בחיסולו של אחמד יאסין פתחו במעגל דמים מחודש. הם יודעים כי ההנהגה הריאקציונית של החמאס לא תאחר להרים את הכפפה וכרגיל מי שישלמו את המחיר יהיו ההמונים היהודיים, הפועלים, הקשישים, הילדים וכו'. כאן המקום להדגיש שוב את ההכרח בהנהגה מהפכנית של ההמונים הערביים והיהודיים אשר תפעל באופן עצמאי משתי הבורגנויות גם יחד, תפעל על מנת לאחד את ההמונים על בסיס האינטרסים האמיתיים שלהם למען החלפת השיטה ויצירת פדרציה סוציאליסטית במזה"ת בה תינתן לכל עם אוטונומיה וזכות להגדרה עצמית. ההמונים הספרדיים הוכיחו לנו בשבוע שעבר את הפוטנציאל העצום הטמון בהם כאשר סילקו ממשלה פושעת אשר תמכה בפעולות הנפשעות של האימפריאליזם בעיראק. הגיע הזמן שגם באזור זה של העולם, בו התפקיד היחידי שהטילו האימפריאליזם ומשרתיו הציוניים על ההמונים היהודים הוא להוות בסיס צבאי עבורם, כאשר המחיר שההמונים היהודיים משלמים הולך ומתייקר, תתפתח תנועת התנגדות חזקה לאימפריאליזם ולציונות. תהליך כזה דורש כמובן הנהגה מהפכנית מודעת של העובדים שתפעל לפיתוח ההכרה של ההמונים על בסיס האינטרסים האמיתיים שלהם ופיתוחה של הנהגה כזו הוא חשוב היום יותר מתמיד.
|
|
כתוב תגובה ל-
שחר שניצר
|
|
|
|
|
|
|
שחר שניצר (בן 15.5) |
|
12/11/04 08:59
|
|
|
|
|
90 |
|
|
אמיר לביא |
|
22/03/04 12:25
|
|
|
|
אני לא שואף נקם בד"כ ובעד חלוקת הארץ לשתי מדינות וכו' וכו'. אבל תגובתי הראשונה כשראיתי את הידיעה היתה יש!!!
האיש הזה חייב היה להיות בן מוות. כל אדם שאינו מכיר במדינת ישראל. והמשתמש בטרור כדי לחסל אותה או להשיג מטרות פוליטיות שכבר הוסכם עליהם בחוזה שלום (אוסלו). ראוי כי לא יזכה לראות במו עיניו את המדינה הפלשתינאית בעתיד. אני לא יכול שלא לבוז לאותם אלה שחוששים מתהרחבות מעגל הדמים. או מפעילות נקם כאילו שהמעגל לא רחב דיו כבר עכשיו. וכאילו שמחכים לאיזה פרובקציות ישראליות כדי ל"טרר" בנו. יש לחסל את מנהיגות החמאס ולו בשל העובדה שלא קבלה על עצמה את הסכמי אוסלו ועשתה הכל כדי לטרפד אותם ואת תהליך השלום.
|
|
כתוב תגובה ל-
אמיר לביא
|
|
|
|
91 |
|
|
אנטי אנטי |
|
22/03/04 12:33
|
|
|
|
ממשלת גנבים שרוצה להעסיק את הטפשים בהשערות ושטויות בצעה מעסה שרק ימשיך להזיק לעמי הארץ.כמה דם עוד ישפך בתמ
ורה לשערוריות של שרון ובני ביתו?
מדוע על בנינו לשלם את המחיר בזמן שבניו קונים איים ביון?
|
|
כתוב תגובה ל-
אנטי אנטי
|
|
|
|
92 |
|
|
יהודי מן הארץ |
|
22/03/04 12:35
|
|
|
|
הסכם שלום במקום טירור:מתי תבינו כבר. אין! פיתרון - בלי: הסכם-שלום. וכדאי לפלשתינאים להתרגל לעובדה, ש-: אותנו - מ-ארץ היהודים מאז ועד עולם - שום דבר!: לא יזיז.
|
|
כתוב תגובה ל-
יהודי מן הארץ
|
|
|
|
|
|
|
יגל יוסף |
|
22/03/04 13:53
|
|
|
|
אין לי מושג בן כמה אתה אבל אתה בטח ילד בן 15 של שמאלנים עשירים. אני לא חושב שאתה יודע על מה אתה מדבר ועם מי יש לך עסק. ערבי מבין רק כח... אם הם ידברו איתנו זה בשביל להשיג עוד שלב בדרך ליעד הסופי שהם לא ינוחו עד שיגיעו אליו. את זה תבין כשתגדל...
|
|
כתוב תגובה ל-
יגל יוסף
|
|
|
|
93 |
|
|
ערן - ת"א |
|
22/03/04 12:36
|
|
|
|
|
94 |
|
|
ישראלית מאוד מודאגת |
|
22/03/04 12:45
|
|
|
|
|
95 |
|
|
ישראלית מודאגת |
|
22/03/04 12:49
|
|
|
|
מעשה טירוף של ממשלה שבראשה עומד אדם מטורף שיוביל את כולנו לאבדון
|
|
כתוב תגובה ל-
ישראלית מודאגת
|
|
|
|
|
|
|
בעינייך?צר לי עלייך |
|
22/03/04 15:02
|
|
|
|
|
96 |
|
|
קוברה |
|
22/03/04 12:56
|
|
|
|
כל הכבוד לטייסי חיל האוויר המוכשרים
תעריכו אותם
אין הרבה כאלה בעולם
|
|
כתוב תגובה ל-
קוברה
|
|
|
|
97 |
|
|
שלום ... |
|
22/03/04 13:01
|
|
|
|
לצערי גם הפעם שרון מכניס אותנו לצרות!!! עד מתי???????????????
האם זהו הפתרון???? מי יודע מה עוד צפוי לנו...ושיהיה לכולנו פסח כשר ושמח!
|
|
כתוב תגובה ל-
שלום ...
|
|
|
|
98 |
|
|
יוסי מפתח תקוה |
|
22/03/04 13:11
|
|
|
|
שכחנו אך האמריקנים פעלו במלחמת העולם בהירושימה ונגסקי,
לדעתי לתת לכל העזתים התראה שבאם תוך חודש לא יפסקו פעולות הטרור מהחבל
נפעל כפי שהאמריקנים פעלו, למחוק את כל חבל עזה מהאדמה . די לראות משפחות של ישראלים שנהרסות. הם רוצים להיות שהידים אז בואו ונהפוך את כולם לשהידים.
|
|
כתוב תגובה ל-
יוסי מפתח תקוה
|
|
|
|
99 |
|
|
גדי בן יעקב |
|
22/03/04 13:12
|
|
|
|
|
100 |
|
שרון התעורר,אמרתי זאת לפני,,,,,,,,, |
|
|
הראשוני |
|
22/03/04 13:19
|
|
|
|
מספר חודשים,ברור כי אי אפשר להגיע לשום פריצה בנושא השלום אם יש תנועה כמו החמס.
גם ברשות לא יהיה אפשר להגיע לשום הסכם ,כל זמן שערפאת וחבר מרעיו שולטים וכופים את רצונם על השטח.
טוב ששרון הגיע למסקנה הזאת כעט, אין הוא צריך לעשות חשבון לשום גורם,כולל מדינות צבועות,שתמיד נוח להם להכות בישראל בכל הזדמנות.
ולשמאל אני אומר, הגיע הזמן לפתוח את העיניים,נפתח עידן חדש לתקן את אשר קלקלתם מזמן.
|
|
כתוב תגובה ל-
הראשוני
|
|
|
|
101 |
|
|
הראשוני |
|
22/03/04 13:25
|
|
|
|
|
102 |
|
|
עוד אחד |
|
22/03/04 13:27
|
|
|
|
בדר"כ מתבקש להגיד השם ירחם - אבל אני בספק אם הוא ירחם עלינו הפעם, בכל אופן כל הכבוד לצהל ויאללה -למקם מחדש את עזה ליד מיקרונזיה...
|
|
כתוב תגובה ל-
עוד אחד
|
|
|
|
103 |
|
|
הראשוני |
|
22/03/04 13:28
|
|
|
|
|
|
|
|
יגל יוסף |
|
22/03/04 13:46
|
|
|
|
יש'ך עתיד אחי....
|
|
כתוב תגובה ל-
יגל יוסף
|
|
|
|
|
|
|
אופיר |
|
22/03/04 14:12
|
|
|
|
|
|
|
|
צבי תמרי , רשל"צ |
|
22/03/04 14:38
|
|
|
|
אני אכוון אותך לכתובת האחת-והיחידה
שקיימת ל-כ-ך במזרח-התיכון :
גש למטה ולמשרדי דח"י ( ש-אלה הם ראשי
-תיבות : ד-כאו ,ח-לאות, י- מח שמם),לשעבר
שרץ-מרץ,...פנה שם לאם-הבית, ששמה
ידוע בקרב הפלישתים כ- זהבה אבדון, ... היא
אולי לא תמצא עבור יסין בדיוק את מה שאתה
מחפש (היינו, 72 בתולות נכות-פיזית) , אבל
תוכל לספק ליסין כ-172 נכות- נ-פ-ש-י-ת !
ובכך גם תפתור את הבעיה "ההילכתית"
של יסי-נאצי, גם תוכל להעניק תחושה של
הישג לזהבה אבדון וגם...תוכל אתה
להביא "גועל" (לא גואל) לשותף בדם
של השמאל-הקיצוני הארור !
...ואם שם לא תמצא -- אז נסה בעוד 2
מקומות רלוונטיים אחרים :
1. במערכת הצהובון האנטישמי ,הארץ ;
2. באתר האינטרנט של גלי-צה"ל, שזהו
מקום שופע בשמאלנים-קיצוניים,
שונאי ישראל .
|
|
כתוב תגובה ל-
צבי תמרי , רשל"צ
|
|
|
|
104 |
|
|
ahmed yasin |
|
22/03/04 13:32
|
|
|
|
kirazy all of moslem are ahmed yasin
|
|
כתוב תגובה ל-
ahmed yasin
|
|
|
|
105 |
|
|
יגל יוסף |
|
22/03/04 13:45
|
|
|
|
כולנו שמחים אבל החיסול הזה בלבד הוא כמו כוס רוח למת. הרי לצערנו אם נעצור כאן כולנו יודעים שתוך כמה ימים במקרה הטוב יהרגו עוד כמה עשרות ישראלים, כמה שזה נשמע טריויאלי אבל לצערנו אנחנו כבר רגילים לזוועה. אני אומר: רוצים סיכוי לשקט אמיתי? לכו על כל הקופה, ומהר. מלחמה של ממש. חודש חודשיים של מלחמה. ערפאת רנטיסי. כווולם. כל מי שקשור לטרור- זבנג וגמרנו. ממש לטבוח בהם בלי רחמים. עזבו את העולם והגינויים. גם ככה כולם שונאים אותנו. זה לא ישנה הרבה. אם נעצור כאן – לא עשינו כלום. תראו את בוש הגבר מה עשה באפגניסטן ובעיראק. ראיתי בטלויזיה את ההפצצות בעיראק – חרבנו שם פצצות על ימין ועל שמאל, ועוד בלב אוכלוסיה. מי ידבר איתם. אומרים לנו לא לעשות מה שהם עושים. בקיצור אני חושב שהנקודה ברורה – ללחוץ על כל הדוושה ולגמור עם זה. אין זמן לחשוב יותר מידי הפיגועים בדרך….(אשמח לשמוע תגובות...:))
|
|
כתוב תגובה ל-
יגל יוסף
|
|
|
|
106 |
|
|
יגל יוסף |
|
22/03/04 13:57
|
|
|
|
אתם שם במערכת איפה אתם? תכניסו הודעות
|
|
כתוב תגובה ל-
יגל יוסף
|
|
|
|
107 |
|
|
Estrel |
|
22/03/04 14:11
|
|
|
|
הידד לשרון, הגיע זמן לפעול!
לחסל גם ארפאת וכנופייתו.
|
|
כתוב תגובה ל-
Estrel
|
|
|
|
108 |
|
|
בולי19 |
|
22/03/04 14:13
|
|
|
|
|
109 |
|
|
כך היה וכך יהיה |
|
22/03/04 14:41
|
|
|
|
|
110 |
|
|
תמונת נתניהו מחייך |
|
22/03/04 15:39
|
|
|
|
מן שמחה של נתניהו. יכולתם לשים תמונה נייטרלית. לא היה צורך בתמונה פרשנית, וחבל.
|
|
כתוב תגובה ל-
תמונת נתניהו מחייך
|
|
|
|
|
|
|
צבי תמרי , רשל"צ |
|
22/03/04 16:57
|
|
|
|
בכך ,שעורכי האתר הסכימו /נאותו
לפרסם את תגובתך האידיוטית !
אם זה אינו היום שבו כוווווול עם
ישראל צריך לחייך אז ... אולי נמתין
עד ליום המבורך שבו שמאלני-קיצוני
כמוך יוסע ברכב שחור ,שעל חזיתו
כתוב באותיות קידוש-לבנה :
" והלך לפניך צידקך "
אני בתוך אותם כ-5,000,000 ישראלים
ויהודים שכולנו שמחים ועולזים על
התפוצצותו של חלאה אנטישמית הדומה לך !
אתה מעדיף אולי שנחייך ונשמח כאשר
ילדינו ויקירנו-שלנו מתפוצצים ודמם
נשפך ?!?
אתה סתם פחדן עלוב ונמושה מלוכלכת
כי אתה גם מתאבל על התפגרותו של
שונא-ישראל -- ואתה גם חושש להזדהות
פן ההמון הזועם יעשה שפטים בגופתך
השחוטה , נכון, יא-פחדן ?!
|
|
כתוב תגובה ל-
צבי תמרי , רשל"צ
|
|
|
|
111 |
|
|
ידגע |
|
22/03/04 16:30
|
|
|
|
מה עם רנטיסי
|
|
כתוב תגובה ל-
ידגע
|
|
|
|
112 |
|
|
יעל סבינצר |
|
22/03/04 16:40
|
|
|
|
טוב,אני חושבת שהשיח יאסין היה גואל הדם שלנו הוא היה אחראי לכל הפיגועי טרור הזוועתיים שקרו במהלך השנים שעבר עלינו ושנים לא קלות אבל, אני עדיין חושבת שזה לא היה נכון להרוג אותו כי עכשיו כל המדינות האחרות יהו נגדנו ויעברו לצדם של האויבים שלנו... וזה יחמיר מרגע לרגע וזה לא מה שיפתור את הבעיה הזאת של הפיגועי טרור.
תודה יעל :)
|
|
כתוב תגובה ל-
יעל סבינצר
|
|
|
|
113 |
|
|
לא יהודי ולא ערבי ! |
|
22/03/04 18:35
|
|
|
|
חבל על כל נפש - גם אם של אויבך.
כל הפושעים לדין . זה הזמן לסיים
את הסכסוך ! .
מחנה השלום מזמין את כל אשר חפץ בשלום. כל מתאבד שאינו בחפץ ליבו שלום. שילחם לבד שימות לבד.
יותר מעניין כלכלה . יותר מעניין סגסוג - קדמה . ולא להעסיק את העם בכותרות
|
|
כתוב תגובה ל-
לא יהודי ולא ערבי !
|
|
|
|
114 |
|
|
בלוויה ??? |
|
22/03/04 20:13
|
|
|
|
|
115 |
|
|
אחמד |
|
23/03/04 12:31
|
|
|
|
אני רוצה להגיד דבר שישראל למרבה הצער עשתה טעות איומה בשל חיסולו , בס"כ הוא איש זקן לא יותר ... ואני יודע שיום הדין מתקרב.............
|
|
כתוב תגובה ל-
אחמד
|
|
|
|
116 |
|
|
אלמוני |
|
23/03/04 15:03
|
|
|
|
מהומה בגן עדן כל השאיהידים התנפלו על יאסין "איפה כל מה שהבטחת"
|
|
כתוב תגובה ל-
אלמוני
|
|
|
|
117 |
|
|
אברי1 |
|
23/03/04 18:24
|
|
|
|
בסוף לא יהיה לנו עם מי להלחם, אם ככה תחסלו את כל האוייבים.
|
|
כתוב תגובה ל-
אברי1
|
|
|
|
118 |
|
|
ימים היגידו... |
|
27/06/05 21:29
|
|
|
|
כמה דם נחסך מאז שחוסל יאסין?!
מסקנה - בעד לחסל מנהיגי טרור
|
|
כתוב תגובה ל-
ימים היגידו...
|
|
|
|