s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
מלחמת חרבות ברזל, בצד מוראותיה, חשפה לנגד עינינו מציאות הטעונה שינוי דחוף    אנו חיים בעולם "פתוח", כפי שנוהגים לומר: "כל העולם הוא כפר אחד גדול"
אלי אלון
אלי אלון
נזילה ברפת מזרע    פרה מפרישה צואה ושתן בכמות גבוהה פי 40 משל בני-אדם, ורפת בגודל בינוני יוצרת זיהום בכמות גדולה מאוד    הריכוזים העצומים של השפכים הללו לעתים קרובות מגיעים למקורות ה...
הרצל חקק
הרצל חקק
נאבק למען ספרות שביסודה ערכים אנושיים    זכה בפרסים רבים על הישגיו הספרותיים: פרס ראש הממשלה, פרס ברנר, עיטור ההתאחדות הבינלאומית לספרות נוער בברלין, פרס רוטרי ועוד
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שורש הרע של ציר הרשע
מאת: ניב עמית  |  10/02/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הכתבה מעולה - המצב מדאיג
  להחזיר את הכסף...   10/02/10 23:36
אחלה כתבה, מעשי הנפסדות של נשים מהסוג הזה
והגנה עליהם ע"י ארבל וחברותתיה מהסוג הזה,
גרמו כבר לאין ספור נזקים הן לאלה הנשואים,
עדיין, לילדיהם וליתר הסובבים אותם,
הרס ההורים, כאב צורב, צער והרס של ילדים,
הכל מגוייס לטובת הפמיניזם המטורף,
מוכרים רבים שלא מתחתנים בגלל המצב המטורף הזה,
וכאלה שלא יתחתנו לעולם,
ואם שואל הכותב האם פלא הוא שזורקים עליהן נעליים
התשובה היא, שפלא הוא שלא זרקו עד אותו יום,
וגם פלא שלא זרקו יותר...
ועל כך מגיע לציבור הסובל צל"שים למכביר,
ובוז גדול להוגי יוצרי ומשתמשי "השיטה".

כתוב תגובה ל- להחזיר את הכסף...
עברתי זאת על בשרי כאישה!
  גחלת   7/08/15 13:51
מה שאתה מציין כאן נכון מאוד, אך בביהמטבחיים למשפחה, עבור עוד, שאשתו מחוזית אורי צפת שאחראי על הרבני מטעם לישכת עו"ד שמוכרים את עמדות הכוח האלו בתרומות ומחוקק בכנסת מטעם הלישכה ומלמד בשערי משפט איך הורסים חיים עם צו הגנה על פילגש מטעם החוק נגד אלימות במשפחה (תועבדה ופריצות זו לא אלימות!) ולקוחו שקנה הטיית משפט במעטפות כסף, הוציא צו הגנה על פילגש בבית האשה תחת המטריה הזו, שום הוכחות, תצהיר שקר משליח כלום לא עזר, את הצו הפעילה מקייס רבקה עם צעקות "הוא רוצה רק שקט, את לא מבינה"? הבנתי שצועקים כך על האישה עבור פילגש בביה"מ כשהבעל מודה בפירוש ששיחד אותם "בכסף שלךְ" כדבריו. הצו נמשך 6 שנים (נוכלות ורמאות של ביה"מ כולל השופטות) "יש נגדה צו ללא הגבלת זמן" הכריז אורי צפת ברבנות כעילה לגט והוסיף נזיפה אישית "את מפריעה לפילגש בבית שלך" ולידי עו"ד חרדי שלא נחרד משמע אזניו תוך דיון ברבני של העיר סדום! תקצר היריעה, חלק מזה מפוזר כאן ב"שוד ההוסטל". facebook.com/
 הצו נמשך 6 שנים
כתוב תגובה ל- גחלת
2
הכותב מטעה את הציבור
  זיכרוני   10/02/10 23:49
די להסתכל בתאריכים אותם מביא הכותב הזדוני,ההנחיה החלה ב1993
ומי היתה פרקליטת המדינה אז הנשיאה ביניש.
ארבל ירשה את ההנחיה .
מאחר והיתה מודעת לתלונות שוא,פעלה להקמת גופים להערכת מסוכנות,תפקידם היה לבדוק מיידית את התלונות ליצר חו"ד על פיה ינהגו הרשויות.
הנסיון ליחס לה את מה שלא היא ילדה, ולהעלים את יוזמתה להקמת גופים להערכת מסוכנות,מעידה על פרסום זדוני,ובמקרה הפחות זדוני חוסר דעת וידיעה מינימלים.
כתוב תגובה ל- זיכרוני
הכותב (אני) לא הטעה כלל - תודה
  NBA24353   11/02/10 08:51
אני מודה לך על התגובה - לא הטעיתי כלל את הציבור אלא שהיתה זו עובדה שלא בדקתי בשלב התחקיר. עובדה זו רק מחזקת כפל-כפליים את טענתי המרכזית שמדובר בשיטה פמיניסטית-רדיקאלית המפותחת בשטניות נגד גברים.

בייניש נמנית בין מובילי השיטה והא ראיה - הנעל שהוטחה בפניה בשבוע שעבר ע"י אב גרוש.

ארבל אכן ירשה את ההנחיה אך אם תעקוב על הבדלי הנוסחים (יצאו כבר 6 גירסאות של ההנחיה מיום פירסומה ב- 1993) תראה את "תרומתה" להרחבת היריעה כך שההנחיה תוכל לשמש גם מטרית מגן לנשים המגישות תלונות שווא במשטרה, ולא בכדי - זו שליחותה וזה מקומה בהיסטוריה של העם היהודי במדינת ישראל (מהרסיך ומחריביך ממך יצאו).

גם עניין הערכת המסוכנות, שכנראה מפרי מוחה השטני גם כן, הוא כלי שרת לאותה מטרה בדיוק כי הערכת המסוכנות נעשית לגברים בלבד ועצם בחינת טופס הדיווח שלה, הכתוב בלשון זכר בלבד, ומספק שאלות מנחות להוכחה אפריורית של אלימות מצד הגבר, תהווה הוכחה לטענתי זו. מעולם לא נערכה בחינת מסוכנות לאישה, גם במקרים הבודדים שגבר התלונן על אלמ"ב מצד אישה (אם בכלל הסכימה המשטרה לפתוח תיק תלונה וחקירה...).

אני מודה לך שוב על שהרמת לי להנחתה והדגשת את הנקודה החשובה הזו!!!

כתוב תגובה ל- NBA24353
הרמה להנחתה??
  shenig   5/12/12 19:42
באמת... אתה מאמין לעצמך שהתגובה שלך הייתה ראויה?! לא רצית להוכיח שום דבר חדש פרט לרדת על הכותב הנ"ל. כל אחד והדעה שלו! לא לרמתך :(
כתוב תגובה ל- shenig
משהו על זדון
  עדינה   7/08/15 05:13
לא פחות זדוני הוא להתייחס לטעות בתאריך אם יש ולא למהות
כתוב תגובה ל- עדינה
3
בייניש וארבל מעודדות פשיעה ...
  ירון זכאי   11/02/10 00:35
השופטות בייניש וארבל מעודדות פשיעה. לשתיהן יש קופה של שרצים אשר חלקה הקטן הוזכר כאן במאמר. בכל מדינה נורמטיבית היו נמנעים ממינויים כאלה, ובטח שהיו מדיחים אותן בדיעבד! ==== התנהגות המשטרה, התביעה, ובתי המשפט בעניין תלונות השווא של נשים אשר מביאות גברים להיות חסרי בית ורכוש, חלקם מתאבדים, חלקם חולים במחלות קשות, כולם נופלים על משפחתם והציבור, ומביאה גברים רבים להימנע מנישואין והולדת ילדים בכלל....!!! זו גזרת שמד מעשי ששופטות פמיניסטיות עשו בכוח שהמדינה נתנה להן. השמד הזה יחסל בפועל תוך דור את בתי המשפט "החילוניים" כיוון שאוכלוסיה זו אינה מתרבה כלל בהשוואה לחרדים ולדתיים לאומיים. ראה מאמר בעניין זה ... news1.co.il
כתוב תגובה ל- ירון זכאי
4
ומה על רכוש זקנים וירושות
  צדק חברתי   11/02/10 00:39
ומה על סתימת פיות ומה על התנהלות שזעזעה אותי בבית משפט לעניני משפחה צריך ועדת חקירה שתבדוק תלונות באמת וביושר
כתוב תגובה ל- צדק חברתי
5
התגובה שלך מראה על שטחיות
  אליק א.   11/02/10 07:18
כתוב שההנחיה נכתבה ב-93' אבל ארבל הכניסה תיקונים 'קוסמטיים'. הבעיה אינה עם ההנחיה המקורית אלא עם התיקונים שטיבם נראה היטב בקישור להנחיה. ההנחיה תעודת הכשר לעבריינות בישראל והתגובה שלך תעודת הצטיינות בשטחיות.
כתוב תגובה ל- אליק א.
6
אותי הרחיקו מהבית..
  איל   11/02/10 08:02
לשבוע. בדיון שנערך השופט הסיר את צו ההרחקה. אני רוצה להוסיף לדברי הכותב כי לדעתי הבעיה נעוצה למעלה מהפרקליטות. הבעיה אצל המחוקק. ישנה מגמה של השילטון לפירוק משפחות במדינת ישראל. יכול להיות שהסיבה היא שהשילטון רוצה להפריד ולמשול ולדכא את האוכלוסיה ממעמד הבניים ובעיקר את הגברים שעלולים למרוד.
כתוב תגובה ל- איל
ישנה מגמה של חיסול המשפחה נכון
  גחלת   7/08/15 13:58
הם חותכים את הענף שעליו הם יושבים, מי כמותי מצטערת שגידלתי משפחה בישראל ומזהירה את ילדי מכל זה בעקבות מה שעברתי! יתרה מזאת, לא להתקרב לבתי המטבחיים למשפחה, פשוט לא להתקרב לאירגון הפשע הזה! סיפור אחד מיני רביםפרשת פישר וביהמטבחיים למשפח בשיטת המכירה ב"הסכמה": פרשת פישר וביהמטבחיים למשפח בשיטת המכירה ב"הסכמה": יצחק שנהב, סגן נשיא ביהמ לענייני משפחה, היה שותפו של פישר רונאל בשיטת נוכלות משפטית ידועה, בה נמכר צד אחד והופך שפוט תמורת שוד רכושו וחסכונותיו כ"נדוניה" שמתחלקת בין כל השותפים. מדובר בעסקאות ששווין מיליונים ומוגדרות כ"הסכמה" מאחורי הגב. אורי צפת ב"כ של אברהם שועלי ופילגשו בתיה ביאטריס שוורץ, שכפה פילגש ופריצות על אישה בחסות צו הגנה ב-2009, המשיך ב-2010 בעסקת מכירה שהפכה את ההליך המשפטי לקירקס בזוי ותו לא. בצו ללא תאריך, דרש גירוש מורדת: "כי יש נגדה צו ללא הגבלת זמן" (ללא תאריך, מכריז על צו לא חוקי איתו הם משתמשים במירמה במשך 5 שנים לבזיון מערכת השיפוט!) ו"היא מפריעה לפילגש בביתה" (צפת אחראי על הרבניים מטעם הלישכה) בשיטה זו השתמשו פישר ושותפו השופט בדימוס יצחק שנהב ס' נשיא ביהמ למשפחה ע"פ המגיב. יצחק שנהב גייס שופטים נוספים לעיסקאות בזויות אלו כשקורבנותיהם ניתפרים עם מעטפות כסף וגזל הרכוש (כינוס, בוררות וכ') שמתחלק ביניהם. לו היינו מדינה מתוקנת, היו חוקרי מח"ש חוקרים קודם לכל את פישר ושותפו השופט שרתם נוספים קודם כל, כי זה המקום לחפש את הפשע המאורגן והגזל האמיתי כשמדובר בסחר על גורלו של אדם שנמכר כסחורה בשוק (הנשים נמכרות) ומדובר בהטיית משפט ע"י מערכת השיפוט בצורה הכי בזויה שעולה על הדעת. לא פלא שמדי שנה מתאבדים 200 איש בביה"מ למשפחה. משרדו של השופט בדימוס יצחק שנהב נמצא בשכנות לזה של רונאל פישר בקומה 5 במיגדל ב.ס.ר 2 בבני ברק. השופט היה צינור החמצן הראשי של רונאל פישר ודרכו יצר קשר ישיר ונוח עם שופטי ושופטות ביה"מ למשפחה ומעוד ערכאות. מדובר ברשת בתוך מערכת השיפוט. ב-95 הקימו את ביהמ למשפחה, וכל הבוננזה הזו הפכה זמינה למשפטנים. פישר מצא כאן מכרה זהב פעיל שהניב ממון ורכוש באופן שוטף לכיסיו כשרכוש המשפחות נגזל בשיטת הכינוס ופס"ד הזויים עם קנסות ל"סרבנים" נשים וגברים כאחת, וחסכונות חייהם, שעברו כנזכר תוך קומבינות והתחכמויות של כנופיות הפשע שגרמו להרבה להתאבד ולהגיע לרחוב. תחילת העיסקה ב"מעשר" שקיבל יצחק שנהב שגייס קולגות ועו"ד להטיית משפט כשהאימרה "עשר להתעשר״ מיושמת באדיקות רבה בתיקים שהגיעו מכל הבא ליד, בהם הפך הקורבן בשר תותחים לשחיתות ולסיאוב במערכת השיפוט בה כל השותפים החסודים מתחלקים באתנן מהזוכה שחגג מצידו ניצחון מוחץ ומוחלט ללא שום קשר לדין ולחוק (כאברי שועלי שהודיע לאשה בבי"מ "זה שלךְ"). עם הניצחון קיבל שנהב עוד מעשר מהשקל הראשון. מדובר בוודאות בכנופיית שופטי משפחה ומקורביהם שהגיעו דרכו של יצחק שנהב לפישר כמו שאברהם שועלי הובל לאורי צפת כדג שמן. את הגזל הנורא הזה והבגידה באמון הציבור כשהם מבעירים שנאה להפרד ומשול (פילגש עם צו הגנה ממקייס) בכדי לשדוד רכוש במוסד הנישואין, היו מח"ש צריכים לחקור לוּ היינו מדינה מתוקנת ונורמלית כי מערכת שמעודדת פריצות ופשע ושנאה בעבור גזל רכוש וממון ע"י ביה"מ, פוגעת במוסד המספק חיילים לצבא, וגוזלת מהמדינה את הכח לו תזדקק כדי להילחם באויביה ומקדמת חורבן בית 3!!!

facebook.com
ושוד ההוסטל.
 שוד ההוסטל
כתוב תגובה ל- גחלת
7
הילדים שהוגלו לגרמניה ורוסיה
  מיכאל קריר   11/02/10 08:54
ילד ישראלי שהוגלה לגרמניה וילדה ישראלית, צברית שכבר לא יודעת עברית וגרה ברוסיה - כל אלה קורבנות ארבל ובייניש ופרוקצ'ה. אך כמו באגדות למפלצת הזאת הרבה ראשים - הראשים העליונים , והראשים התחתונים - מקייס, קיציס, טובה סיוון.
כתוב תגובה ל- מיכאל קריר
תגובה למיכאל קריר
  איציק מלאכי   11/02/10 11:23
אינני מכיר את השופטים/ות שהזכרת,אך מן הראוי כי תדע ותשמור נפשך מלהשפט אצל שמואל בוקובסקי,סגן נשיא בי"המש לענייני משפחה ברא"שלצ.
מדובר במפלצת-אדם,שאם חלילה תיפול לידיו,תתחיל להתגעגע לכל אותם שופטים/ות שהזכרת קודם...
השמר והזהר!
כתוב תגובה ל- איציק מלאכי
8
אין כאן מוסד משפטי
  אורי....   11/02/10 09:14
מה שיש לנו כאן זה לא בית משפט, אלה בית ...
cafe.themarker.com
כתוב תגובה ל- אורי....
9
הימין יודע לכבד השמאל הרס את
  צדק חבתי   11/02/10 09:48
המדינה הם רוצים לשמור על זכויות ההומואים בנהם סדומים
הם שונאים ערכים . ערכים זה דמוקרטיה כבוד ואמת.
ולא כסף שלטון הון זונות והומואים .
ויש לי הצעה חזרו לארון כי הרסתם אהבה בין גבר לאשה
זאת דעתי הרסתם מוסר הרסתם כבוד לזקנים הרסתם כבוד להורים
הבאתם חברה לאבדון, אבדו הערכים הכבוד והאמת בהיכלי הקודש.
כתוב תגובה ל- צדק חבתי
10
מאמר פיצוץ
  גיל רונן   11/02/10 10:01
ניב, אתה המועמד שלי ל"נעל הזהב" לחודש פברואר!
כתוב תגובה ל- גיל רונן
11
ציר הרשע
  פנדה   11/02/10 10:34
בדרך כלל זה בא בהפתעה. תודה על המידע. נחוץ וחשוב!!
כתוב תגובה ל- פנדה
12
נכון חד משמעית
  דוק   11/02/10 11:03
כמי שחווה את זה על בשרו, כל מילה כאן נכונה. אני לא בעד פגיעה בשופטים כמובן, בכל דרך, אבל החוק וההתנהלות של המשטרה בנדון מתאימה לימי הביניים.
כתוב תגובה ל- דוק
13
בסרט הזה כבר הייתי
  ofer309   11/02/10 11:40
רדיפת יהודים היתה אקט חוקי
בספרי החוקים של גרמניה הנאצית
ובכל זאת הפושעים הנאצים נשפטו בנירנברג
מהטעם שהצדק האוניברסלי גובר על הצדק
הטבעי (חוק המדינה)
חשוב שידעו שיישום העיקרון בכל הקשור
לנשים מעלילות יגיע לישראל
במוקדם או במאוחר
לא לעולם חוסן.
כתוב תגובה ל- ofer309
14
בדיוק ככה עשו לבן שלי
  אמא של חסר בית   11/02/10 11:57
בני אדם נורמטיבי. בהבל פה שקרי הפך להומלס חולה ושבור מחקירות המשטרה. כל הרשויות כולל ביטוח לאומי זרקו אותו ואת פרנסתו עלי לעת זקנתי. ביהמ"ש כבר טוחן אותו ואותי כבר 5 שנים. אני לא חושבת שאני אזכה לראות את סוף הקרקס הזה. כל מילה במאמר שווה זהב. יש הרבה מקרים כאלה. זאת מדיניות!  
כתוב תגובה ל- אמא של חסר בית
תגובה לבן שלך
  עודד1   11/02/10 13:43
שלום לך גבירתי אנו קבוצת גברים שרוצה לשנות דברים בואי תתצטרפי אלינו רוצים עדויות לתעד והתחלנו לתעד נשמח אם תשאירי את המייל שלך
כתוב תגובה ל- עודד1
שוד ההוסטל
  גחלת   7/08/15 14:05
facebook.com/
 שוד ההוסטל
כתוב תגובה ל- גחלת
15
יש גברים שמכים נשים ויש ...
  הטרנד הזה   11/02/10 12:46
יש גברים שמכים את הנשים ויש גם את ההפך! אבל נוח יותר לכולם, ואני מתכוון לרדיו הממלכתי, לעיתונות ועוד גורמים אינטרסנטים להשחיר את פני הגברים! למה לא מספרים לנו על תלונות השווא (90%) אשר נשים מגישות נגד גברים, וכתוצאה מכך, גברים נעצרים ונאסרים על לא עוול בכפם! למה לא מספרים לנו, שהמישטרה באופן מכוון סוגרת תיקים לגברים בעילה "חוסר ראיות" ולא "חוסר אשמה" ומשאירה להם רישום פלילי.
כתוב תגובה ל- הטרנד הזה
זה בגלל ההומואים השמאלנים
  הומו   11/02/10 19:26
כתוב תגובה ל- הומו
16
אומר לנבלות את האמת בפנים
  אלקזאי   11/02/10 13:55
עוולות ביהמ''ש ומשפחת עברייני נחוק יוצאים סוף סוף לאור. לא יירחק היום שנכה על חט ונזכור את עשרות אלפי הגברים שנפלו חלל במלחמה על זכויותיהם וזכויות ילדיהם ושימשו בשר במכונת הבשר של ביהמ''ש הפרקליטות, המשטרה, הרווחה, ארגוני הנשים בשטניים ועוד כהנה וכהנה חבר מרעין.
כתוב תגובה ל- אלקזאי
לגן עדן [אם יש] התקבלתה.
  הים אני מחר א....   11/02/10 19:07
כשותף וכאחד שעבר את הגיהינןם הזה 7 שנים.המלצתי לבקש התערבות גןפים בנלאומיים לבדיקה מידיים להצלת ילדי ישראל,וטיפול באחראים לטירוף המשתולל.
כתוב תגובה ל- הים אני מחר א....
17
אומר דרשני על העליון
  יאיר תיבון   11/02/10 19:35
פשוט לא להאמין.
כל מי שקורא את המאמר מצטמרר מול הרשע שבפרץ כתוצאה מהנחיה 2.5 ומה שעוללה לגברים בישראל.
העובדה שהמשטרה הורידה מהאתר שלה את המאמרים שמוכיחים שהם שותפים לפשע אינה מפליאה אותי כלל וכלל... האמת שדי הפותעתי בזמנו למצוא באתר המשטרה את המאמרים האלה שמפלילים את המשטרה עצמה והופכת אותה לשותפה לפשע, אבל הנחתי שזה סוג של יסורי מצפון, קורטוב של הגינות ואפילו סוג של התפכחות.
העובדה שפרקליטת מדינה שהוציאה הנחיה כל כך נפשעת ומרושעת ארוזה למופת בעטיפה חוקית (כביכול לפחות) קודמה לשופטת בבית המשפט העליון מחליאה אותי, ואומרת דרשני על רמת המוסר של המוסד הנכבד הזה.
צריך לזכור שכמעט כל הערעורים המגיעים לבית המשפט העליון מבתי המשפט לענייני משפחה מגיעים לידיה לקבלת רשות ערעור...
תוקם וועדת חקירה ממלכתית לבדיקת התנהלות בתי המשפט לענייני משפחה וערכאות הערעור - עכשיו!!!
כתוב תגובה ל- יאיר תיבון
18
עדנה ארבל פמיניסטית קיצונית
  יוסי המנשנש   11/02/10 22:05
וזו הסיבה להנחיה.
כתוב תגובה ל- יוסי המנשנש
19
כשה בארזים נפלה שלהבת
  שחיטות   11/02/10 22:53
מה יגידו אזובי הקיר? לא בכדי השקיפות של מערכת המשפט שואפת לאפס!!! הם מסתירים את הרשעות והנבזות והבושה. מזייפים פרוטוקולים משקרים בלי בושה מתנהגים לאזרחים כמו לזבל ואחר כך מתפלאים שהיחס שהם מקבלים בחזרה זהה ליחס שהם נותנים לא נורא זו המדינה שלנו! ואנחנו נתקן אותה. גם אם צריך להעיף את נשיאת בית המשפט לכלא.
כתוב תגובה ל- שחיטות
20
תלונות שווא + פיצוי כספי
  elhanan1010   11/02/10 23:45
אם אתה אב בהליכי גירושין שאשתך הגישה נגדך תלונת שווא ןלמחרת קבע שופט כי אתה מורחק מביתך ןמילדך דע כי על השופט לזמן דיון תוך פרק זמן של 48 שעות לשמיעת הצד שלך וכן אתה יכול לתבוע כי אשתך תשלם לך הוצאות על תלונת שווא אם אכן שופט קובע כי כך היה ומבטל את צו ההרחקה לכן אב גרוש אף עןרך דין לא יספר לך כי אתה רשאי ןחייב לתבוע הוצאות - רשום במפורש בחוק אלימות משפחתית יש מספר פסקי דין שקבעו כי ההרחקה היתה על פי תלונת שווא והאישה חויבה בפיצויים בין 5000- 10000ש"ח
כמו כן ניתן לערער על הרחקה בבית משפט מחוזי
לידעתכם האבות הגרושים
אני אב גרוש שהורחקתי פעמים על תלונןת שווא
אלחנן מייל : el1011@Walla.com
כתוב תגובה ל- elhanan1010
21
תלונות שווא + פיצוי כספי
  elhanan1010   11/02/10 23:52
אם אתה אב בהליכי גירושין שאשתך הגישה נגדך תלונת שווא ןלמחרת קבע שופט כי אתה מורחק מביתך ןמילדך דע כי על השופט לזמן דיון תוך פרק זמן של 48 שעות לשמיעת הצד שלך וכן אתה יכול לתבוע כי אשתך תשלם לך הוצאות על תלונת שווא אם אכן שופט קובע כי כך היה ומבטל את צו ההרחקה לכן אב גרוש אף עןרך דין לא יספר לך כי אתה רשאי ןחייב לתבוע הוצאות - רשום במפורש בחוק אלימות משפחתית יש מספר פסקי דין שקבעו כי ההרחקה היתה על פי תלונת שווא והאישה חויבה בפיצויים בין 5000- 10000ש"ח
כמו כן ניתן לערער על הרחקה בבית משפט מחוזי
לידעתכם האבות הגרושים
אני אב גרוש שהורחקתי פעמים על תלונןת שווא
אלחנן מייל : el1011@Walla.com
כתוב תגובה ל- elhanan1010
22
אשמות שווא כמוקד באינקוויזיציה
  yohanan ybzaki   12/02/10 00:10
סלחנות כלפי תלונות שווא מחבלת בחברה ובמשפט כולל בחוק מניעת הטרדת מינית.

כותב המאמר צודק: הנחיית פרקליטות המדינה מס'.2.5 "מדיניות התביעה בהעמדה לדין של עד תביעה ו/או מתלונן שחזר בו במשפט מעדותו במשטרה" כן מחפה על ייצור צווי הרחקה וניתוק אבות מילדיהם בתוך משפט המשפחה ובתעשיית גרושין.

רוב מערכת משפט המשפחה מתנהלת כאינקוויזיציה של פמיניזם רדיקלית. עיני השופטים לא לטובת הילד, לגלוי אמת ועשיית צדק אלא לכוח, לכסף והעדפת אגדת אמהות. נשיאת העליון לא מנקה את בזיון משפט המשפחה ולא מעיזה לפסול ולהדיח את נאמני רווחה, משפט ואכיפת חוק שאינם ראויים למעמדם.

תעשיית הגירושין טוחנת משפחות שלמות ומכרתת אבות מילדים בצווי הרחקה חזוים. אבות מורחקים מביתם על האשמות כזב, עלילות שווא, נדונים לשלם מזונות עתקות ולראות את ילדיהם בתוך חדר במשרדי רווחה תחת פיקוח עו"ס עויינת המאמינה לסיפורי נשים בלי שום סדר דין או חקריה ראויה לשם דין. עוול בכפם פרט להעדפת נשים ואונה עיוורת בסיפוריהן. האם מאוחר מדי לתקן? האם שליחת הנעל תהיה כנס המרד?

יש עליהום על גברים בדיות של moral hysteria כאשר הרשויות והאקדמיה מתייחסות לאלימות של נשים בכפפות משי. אבל עובדה: יש נשים שהן אלימות בדרכן - מילולית, פיזית ומינית, כולל בהתעללות בילדיהם.

גברים מגנים אלימות והטרדה מינית אבל מסתייגים מפרשנות הפמיניזם הרדיקלית.
כתוב תגובה ל- yohanan ybzaki
23
שהילדים שלה יסבלו כמו שלנו
  בינגו   12/02/10 09:04
כתוב תגובה ל- בינגו
24
תלונת כזב - מכת!!
  ג'ק   12/02/10 11:24
והכל בגלל הלובי הפמיניסטי רודף הבצע, הכוח והשליטה שניזון ומפברק "נתונים" שקריים לגבי "אלימות כלפי נשים". בפועל, נשים אלימות במשפחה לא פחות מגברים, כל המחקרים של מיטב המומחים בעולם (כולל שטראוס, אותו הפמיניסטיות נוהגות לצטט) מראים זאת מפורשות.
כתוב תגובה ל- ג'ק
25
ככה זה כמחפשים פתרון
  WolfY   13/02/10 08:02
לסימפטום ולא לבעיה. ככה זה כשלא אכפת להרוג מאה נפשות כדי להציל נפש אחת רק בגלל פופוליזם. ככה זה כשפוליטיקה משתלתת על ההגינות.
כתוב תגובה ל- WolfY
26
השטיקים והנעליים
  רוביק   14/02/10 02:25
כשהאוירה המשפטית השוררת במדינה,
רוויה בשטיקים משפטיים אין ספור "המשתכללים" והולכים...
כששופטת במחוזי חיפה כבר מסמנת שני מסמכים שונים בסימון
זהה כדי שתוכל להעלים את תוכנו של אחד מהם
החשוב יותר שהוא הקובע, מפסק הדין
עליו קורא פסק הדין לא יודע...
וחיי משפחה נהרסים עד יסוד,
אתה מבין שהציבור הסולד משופטיו, צודק,
ומתפלא שרק עתה התחילו לזרוק עליהן נעל,
וגם מתפלא שזו רק נעל אחת,
ציבור שסובל כך משופטיו/ שופטותיו,
ונוהג במתינות למרות זאת, ראוי לצל"ש,
אך ראוי גם לשופטים/ות טובים יותר.




כתוב תגובה ל- רוביק
27
את השכן שלי הוציאו בכח מהבית
  רציני   15/12/11 07:44
אשתו התלוננה במשטרה והם תפסו אותו בכח זרקו אותו לניידת ומרגע זה איבד הכול את הרכב את הילד את הדירה. השכנה , לא טענה שהוא הכה אותה, היא רק טענה שהוא אלים מילולית. את הצעקות שלה על הבן ועל הבעל שומעים בכול השכונה. מעולם לא שמענו אותו מרים את הקול על האשה או הילד שאותו הוא מאוד אוהב. ככה ביום אחד זרקו אותו לרחוב, בעצם לקחו אותו למשטרה עצרו אותו, האשימו אותו באלף סעיפים, התנגדות למעצר וכול וכולי. בקיצור כול השכונה הזדעזעה. ברגע אחד שאשה יכולה לזרוק את בעלה מהבית כול מה שהיא צריכה לעשות זה לחייג 100. "האבירים בכחול" כבר יעשו בשבילה את העבודה.
כתוב תגובה ל- רציני
28
הנחיה לא חוקית שדגל שחור מעליה
  ירון אבא   21/05/13 01:08
מעבר לכך שמדובר בפגיעה בחוקי יסוד ואפליה מגדרית ממתי הנחיה משמשת כחוק ו\או חזקה מהחוק? ממתי הנחיה גוברת על הרשות המחוקקת? המצב המעוות והמטורף ידוע לכל לנשים וגברים אשר תומכים בביטול הנחיה מעוותת זאת לאלתר!
כתוב תגובה ל- ירון אבא
29
זו שיטה לאיך מעוותים את החוק
  אלון555   21/05/13 18:45
זו כתבה שמציגה את השיטה שבה איך מעוותים את החוקים, ע"י הפמיניזם ששוטף את המדינה , ואין ארגוי הנשים יש להם יד בשינוי חוקיים , וחקיקת חוקים נוספיף לטובתן ואין מחדירות נשים לתפקידים הבכירים כדי לבצע מהלכים לטובת הנשים , תוך רמיסת זוכויות הגבר ופגיעה בו וברכושו וגם בנפשו , ואף פגיעה קשה בנפש הילדים המסכנים שעוברים תהליך גירושין קשה עם הרבה סינאה וניק מהאבא בטענה שהוא אלים .
מקווה שיקום הגוף או האדם אשר יתקן עיוות זה בהקדם .

אלון
כתוב תגובה ל- אלון555
30
"לֹא-תַעֲנֶה בְרֵעֲךָ עֵד שָׁקֶר"
  נגד תרבות השקר   22/05/13 19:32
תופעת ניצוחל שקרוהסלחנות כפליה הרבה יותר גדול מתלונות שקר במשטרה וחנייה בפרקליטות. הפיברוק של עלילות כזב, תלונות שווא ועדות שקר למען טובת האישה קיימים בגובה וברוחב בכל מוסדות חינוך רווחה ומשפחה. סקירות לסדר דין של פקידות סעד בעו"ס רווחה לגמרי מסולפים. עוד דוגמה בחוק למניעת הטרדת מינית בו בפירוש יש חיפוי וסלחנות יתר לתלונות שנמצאו "לא בתום לב". החוק לא מחיבת ספירת תלונות שקר. בניגוד לדברה הט'.
כתוב תגובה ל- נגד תרבות השקר
31
כל תחלואי החברה באבחת חרב?
  יש מיש   25/05/13 10:50
אילו דין אמת נר לרגליהם ולא דינה דאמבוסה שהרי משפט אמת וצדק שלום היו זקוקים ליום אחד בלבד לא היה עומס על בתי המשפט לא היה צורך בכל כך הרבה שופטים ומבקר שופטים ומבקר על מבקר וכהנה נפוטיזם. ראו: האידיוט מתלונן ובצדק. הבעיה היא כיצד משיגים פתרון נכון ומידי המערכת כביכול מגלה הבנה ומזדעקת לתקן. מקימה ועדות על ועדות שככלל אין מיישמים מסכנותיהן. ובעיקר מתנפחת, ע"י נפוטיזם שישמור בעתיד על השלדים של קודמיהם וכה הלאה כבירושה ממש. זיכרון העדר קצר, כי כל מה שמעניין אותו, זה סיר הבשר. [ראו כיצד מתנפל העדר החגים על הסופרמרקטים.] כדי לטפל בסרטן המעיים הזה. ועוד סוגי סרטן אחרים. יש לפעול לפי הדמוקרטור. הזדמנות הרוב בארץ ובעולם לשנות את כללי המשחק מווסל אריס צָמִית עבד לנבל צבוע לחסל תכסיס ותרמית מנבל צבוע facebook.com/ סוף למניפולציות משנים את השיטה ותהיה לנו ארץ נהדרת 41. מרחב דיוני לשינוי שיטת הממשל בלי מניפולציות ואינטריגות 42. רק שקיפות אמת ועד הסוף. האמור הוא לגבי בחירת המנהיגות. יג. המחוקקת יד. המבצעת טו. השופטת 43. לא עוד בחירות ומארגני קולות וזהויות 44. לא עוד הסתדרות וועדי עובדים המכופפים את העם על הברכיים 45. לא עוד מפלגות 46. עם אחד בלב אחד 47. להלאים מחדש כל שנגזל ע"י הפרטות מטורפות לאוליגרכים 48. כינוס נכסים במקום תספורות 49. רוב העם יצביע וישפיע על עתידו ולא שום מניפולטור המובל ע"י לוביסטים 50. שימו את מאווייכם כאן ושאו תפילה שיעלה בידנו לשנות את השיטה שהשחיטה כל חלקה במדינה לה חכינו 2000 שנה מי שראשו על כתפיו זה הזמן לבנות מחדש את שהרסו משרתי הציבור שרואים משם מה שלא רואים מכאן
כתוב תגובה ל- יש מיש
32
מנין הסמכות להורות למשטרה?
  האם המשטרה כפופה?   25/05/13 12:08
האם המשטרה כפופה בכלל להוראות הפרקליטות? מנין הסמכות להורות למשטרה במה לעסוק ובמה לא לעסוק? המשטרה פועלת ע"פ חוק ותקנות ונהלים ואין באלה הנחיות לציית להוראות הפרקליטות בכלל. בטח ובטח לא כאשר מדובר בהנחיה בלתי חוקית בכלל, הנחיה להפלות ציבור על פני ציבור אחר הנה גם בלתי חוקתית. הוראה זו של הפרקליטות חייבת להמחק לאלתר גם מהפרקליטות עצמה ולא רק מהמשטרה. ויפה שעה אחת קודם. ההנחיה הזו, וההתנהלות בכלל של מוסדות האכיפה כולן, להפלית נשים על פני גברים הנה בלתי חוקתית וממילא בלתי חוקית. אבל בדור זה של משפטנים כבר מי סופר חוקי או לא חוקי....
כתוב תגובה ל- האם המשטרה כפופה?
33
שלטון חונטת המיעוט השמאלני
  דרור מרמת גן   19/10/13 16:33
יימשך כל עוד הנהגת הימין בכלל, ונתניהו הסמרטוט בפרט,יישארו בהנהגה. ולכן תמשך הפעילות הנפשעת של הפרקליטות השמאלנית
כתוב תגובה ל- דרור מרמת גן
34
לא ניתן להגיש הליך פלילי בדרך?
  אור יהודאי   2/07/14 19:39
זה מקומם מאוד,ברצוני לשאול באם המשטרה לא מעמידה לדין נשים על הגשת תלונות שווא,האם לא ניתן להגיש בהליך אזרחי תביעה פלילית ואם כן יש לפרסם זאת בכדי שגברים שנפגעים מכך שנשותיהם מגישות שווא יתבעו אותן בהליך פלילי אזרחי אולי באם ינתנו כמה פסקי דין כנגד כמה נשים כאלו תפסק השיטה? (בזמן האחרון התברר כי בכל זאת יש שופטים בישראל שלא שפוטים למערכת שמינתה אותם ע"ע השופט רוזן.
כתוב תגובה ל- אור יהודאי
סיפור מצידו השני של המטבע!
  חובת הציבור לדעת   30/12/14 11:43
זה מתחיל בצו הגנה ע"פ החוק נגד אלימות מ-2009 שמנציחים בשיטת ה"הסכמה" כשלקוח נמכר לצד שני תוך בגידה באמונו והפיכתו שפוט חסר זכויות ונרדף על עצם קיומו. הפעלת השיטה בערכאות וביה"משפח בפרט מזעזעת כשלעצמה וגורמת לזילות המערכת ואבדן האמון, כשאדם הופך שפוט אבוד, כאותה קשישה שהפכה בת ערובה לבעלה ופילגשו המשטרתית, אמו של חתן השר לבט"פ. הזוג התגורר בדירה בבניין המשפחה, בחסות צו שהגן על התועבה מחד והפך את האישה שק חבטות ואובייקט למעקב במצלמות בילוש והתנכלויות בחצר הוסטל נשים בו טיפלה לפרנסתה מאידך, כשהפילגש והבעל מגישים תלונות שווא חדשות לבקרים ואלו גוררות חקירות סרק להטרדה. כל זה, בניהול פרקליטם ששם עינו ברכוש ורתם מוסדות ציבור למטרותיו בעודו מעודד את רדיפת האישה שקרסה מזה בעודם לועגים: "דמעותיה דמעות תנין". ציד המכשפות בחסות הצו שהפיק המאכער ממשפח' המלוכה השיפוטית שהמערכת בכיסו לגזל רכוש, מומן בכספי אלימות כלכלית שנחסכו בשוויץ תוך סחיטה טפילית ואבטלה יזומה. הזוג צד "נחש שיש לרוצץ את ראשו" כהגדרת פרקליטם, כשהמצוד מוחרף עם הנצחת הצו בשיטת ה"הסכמה" והאשה נמכרה בלא ידיעתה לרודפיה. ברבני הגיבו בז'רגון קרבי: "היא נלחמת מלחמת מאסף" על ניסיון כפיית גט כי "היא פושעת, ויש נגדה צו ללא הגבלת זמן" והאשה נלקחה לגירוש כפוי ע"י משטרת הפילגש למטרת גזל רכוש שנכשל, והוחלף לשוד שלקראתו הורחב הפרוטקשן מדירה לַ"בניין" שכלל ת'הוסטל למרות התרעת האישה על הצפוי לשווא בעודה ננזפת: "הוא שונא אותך ואת מפריעה לו ולפילגש בבניין"! בלון ניסוי בתקיפתה הצליח, והפילגש מעידה מטעם משטרת הבן חתן השר נגד האישה שביקשה עזרה מצידה בבי"מ ונקנסה בקוד: "היא התלוננה"! מעודד משני המוסדות, פרץ הזוג להוסטל. המשטרה שהוכנה לשוד ע"י המאכער במסמכים מזויפים ומכתבי שטנה והכפשה שקיבלו גם השכנים לשיסוי ונידוי מחד ולגיבוי הזוג חקרה את האישה לגבי תכולתו כשמפתחותיו בכיסה מאידך. האישה מיהרה לביתה שהיה בשלבי הריסה. כשהגיבה בזעקות שבר ותחנונים בניסיון להצילו, סולקה ע"י שכירי חרב ממכמורת שצרחו: "'סתלקי מכאן, יש לנו גיבוי מעו"ד נגדך". כשפנתה למשטרה, נאסרה. בדרכה לכלא אזוקה בגילה (65) נתוודעה למצוד ניידות שזימן הזוג שהשגיח על הגזל מהגג. ש' מעצרים יצר כסת"ח למשטרה והפֲכַהּ טלית שכולה תכלת. בבי"מ תורץ השוד עם המשטרה בקריצה: "היא הסכימה". זו נענתה בגושפנקה לפשע בשיטת ה"ריידרס": "את הסכמת, עליך לבטל את ההסכמה שממילא לא נבטל לך". האישה התעוורה כתוצאה.
כתוב תגובה ל- חובת הציבור לדעת
תגובת המאכער ולקוחו לעיוורון
  חובת הציבור לדעת   30/12/14 15:15
תגובת המאכער שאשתו שופטת לפציעה שנפערה בעין: "דמעותיה דמעות תנין", ולקוחו לעיוורון: "היא פוחדת מהשופטת (שהגיבה על שוד הוסטל שנשדד ב"הסכמה" ע"פ המאכער "את הסכמת ונמשיך להתעלל ולבזוז ולהרוס ב"הסכמה" שכפינו עליך ולא נבטל" ולכן "עושה את עצמה עיוורת". זו מערכת המשפט, וזו שופטת בביה"מ לענייני משפחה, לא משנה אם בעל או אישה, משנה על שם מי הרכוש וכמה, ראו את הסרט "ריידרס" של אלכס גונטליב ותבינו איזה כוח לשלוט ולשדוד לקח ביה"מ הממליך את עצמו ולא מאפשר שום ביקורת על הנעשה בחונטה הזו.
כתוב תגובה ל- חובת הציבור לדעת
35
נראה לי שלא הבנתם את המטרה
  בלילטי ק.   22/07/15 08:03
נראה לי שרוב הקוראים לא יודעים ולא מודעים למטרה הגדולה של הגופים הפוליטיים התומכים באירגוני הנשים. עד כמה שזה יישמע מרוחק ולא לעניין, המטרה של האירגונים התומכים באירגוני הנשים והפמיניסטיות היא פירוק מוסד המשפחה. ע"י פירוק מוסד המשפחה הם רוצים לפרק את מדינת ישראל ובעיקר את זהותה היהודית. פירוק מדינת ישראל נעשה במקביל למאמצים לעקור את זהותה היהודית של המדינה ולהפוך אותה למדינה "פלורליסטית". מדובר ב-CIA, ב"קרן לישראל חדשה", באירוגנים נוצריים שתקומתה של המדינה היהודית סותר ומערערת את דתם, במדינות האיחוד האירופי ובראשן הולנד וגרמניה ה"ידידותיות" ולבסוף, מדובר בארצות ערב. כל אלה מזרימים מיליונים לאירגונים בארץ וטווים רשת של תמיכה "נשית" בכל אחת ואחד המקדם את האג'נדה. ככה קיבלה ארבל את המינוי ואת הפנסיה המופרכת שלה. ככה יש רשת שלמה של תמיכה בפשעי העובדות הסוציאליות לחטיפת ילדים מהוריהם וקודם כל מהגברים. ככה יש חברות כנסת שרואות בתמיכה זו את בסיסן הפוליטי.
כתוב תגובה ל- בלילטי ק.
36
מאמר מצוין אבל הבעיה רחבה יותר
  משה גורליק   22/07/15 13:23
הבעיה הרבה יותר רחבה. ההנחיה 2.5 פגעה אנושות בכל גבר שיש לו סכסוך עם אישה ויש בו מרכיב מגדרי. לדוגמה כל עבירות מין, ללא יוצא מן הכלל, שייכות לקטגוריה זו. בכל הליך גרושין תטען האישה שבעלה פדופיל - וזה הוא זה, הוא מורחק, נעצר ולמעשה הורשע כמעט בודאות מוחלטת. כך בדיוק עשתה בתה של עדנה ארבל והנחיית 2.5 באה להציל את הבת מהרשעה בעדות שקר. הבעל הגרוש, אגב, בסופו של דבר זוכה מחוסר אשמה, זיכוי מרבי ומוחלט, ומשמש היום כשופט!
כתוב תגובה ל- משה גורליק
37
ציר הרשע בקרוב יעלם
  א. לוי   7/08/15 10:48
לא לאורך זמן רשעים יעלוזו
כתוב תגובה ל- א. לוי
38
ניכוס ילד עי אם מזיק לילד ולאב
  מיה אבימור   23/07/16 11:08
הגיע הזמן לבטל את חוק חזקת הגיל הרך המוסר אוטומטית את הילד לאמא, והאבא בחוץ, אורח, לא תמיד רצוי, שלא מתאפשר לו להיות חלק מחיי הילדים המשותפים. דבר שהילדים משתוקקים לו יותר ל מכל.. החוק הזה בוטל בכל העולם הנאור מזמן רק בארץ הפמיניסטיות עוצרות את הביטול משיקולים לא ענינים ובטח שלא "לטובת הילד... מוזמנים לבקר בקבוצת הפייסבוק נשים בעד אבהות . כתבה טובה ניב, לא להפסיק לדבר על זה, מצוקת האבות גדולה. זכות יסוד בסיסית ניגזלת מהם ע"י החוק המטומטם הזה. .
כתוב תגובה ל- מיה אבימור
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il