News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 707,483  סלולר - 1,568,722
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין  |  
3 באפריל 1968, יום לפני הירצחו, נשא קינג נאום שבדיעבד נראה כנבואה
עו"ד צבי שוב, עו"ד ספיר זילבר
עו"ד צבי שוב, עו"ד ספיר זילבר
בית המשפט המחוזי בתל אביב קובע: מהו מרחב שיקול הדעת התכנוני בבחינת בקשה להיתר מכוח תוכנית לפי סעיף 23 לתמ"א 38
הטכנולוגיה כאן כדי להישאר [צילום: מארק לניהאן, AP]
איציק וולף
בתי ספר ומפקחים החלו בבחינה של האפשרות לשלב לימודים מקוונים במערכת הלימודים גם בימים שלאחר הקורונה    נשיא אלביט לשעבר מעריך: הקורונה הראתה שעבודה מרחוק אינה גרועה כפי שחשבנו ושאפשר...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
רועי בלכר [צילום: תמר מצפי, גלובס]
עורך דין
רועי בלכר, (נולד: 1970) עורך דין ישראלי. שותף מייסד במשרד עורכי הדין KRB.
גורי אלפי [צילום: רונן אקרמן]
קומיקאי, שחקן
גורי אלפי (נולד: 18 בספטמבר 1976), ישראל. קומיקאי, שחקן, זמר, במאי ויוצר טלוויזיה ישראלי.
מגי אזרזר [צילום: איציק בירן, יח"צ]
שחקנית
מגי אזרזר (נולדה: 10 בספטמבר 1986), שחקנית ישראלית. שמה המלא: מרגלית אזרזר סבג.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ח"כ איתן: ארבל לא עילוי משפטי השופטת בייניש סללה את דרכה
מאת: רנית נחום-הלוי  |  05/05/2004
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כל הכבוד מיקי אל תוותר !!
  יעקב 7   5/05/04 15:38
עכשיו תיזהר האשפישתים יטפלו בך עמוד איתן וחזק ברכות
כתוב תגובה ל- יעקב 7
בפרקליטות לא קראו עוד את דוח המבקר
  אפרי הלפרין   5/05/04 18:19
אחרי שיקראו ודאי ישנו את דעתם, ויוציאו הודעת תיקון בזו הלשון:

פרקליטות המדינה רואה בתפקיד השיפוטי, ביחוד בשופט עליון, שיא בקריירה שיפוטית, המחייב מהמועמד ניקיון כפיים מעל ומעבר לשמץ שמצו של כל ספק.

משפורסם היום דו"ח מבקר המדינה, ומבלי לייחס לפרקליטה האנושית, המתחשבת, האימהית, המנהלת המצויינת ומשפטנית המעולה כל חשד - הרי שאנו מצטרפים לקריאתו של יואב יצחק לפסול על הסף את מועמדותה לבית המשפט העליון, עד אשר יוסר כל גרגריר של חשש, ככל שיוסר.

על החתום (בכאילו)
עדנה ארבל וכל פרקליטי המדינה.


אני בטוח שאנשי חוק, סדר וצדק אשר על פי דבריהם מוגשים כתבי אישום, על פי כתביהם אנשים נכנסים לכלא ואשר אם הם טועים, עבריינים מסוכנים מסתובבים בחוץ, ודאי יתאימו את דעתם למציאות, אפילו אם קשה היא.
כתוב תגובה ל- אפרי הלפרין
2
מאימתי דובר משרד המשפטים
  הוא הדובר של ארבל ??   5/05/04 17:28
חוצפה. דובר משרד המשפטים שיתוק. ש"ראשי המערכת" המשפטית לא יהיו "מודאגים מההתקפות" - אלא שיהיו מודאגים מהעובדה ששקרנית עומדת בראש הפרקליטות !!
כתוב תגובה ל- הוא הדובר של ארבל ??
3
HER CRIMES.SHE DESTROY THE COUNTRY.
  ARBEL MUST PAID ON   5/05/04 17:55
כתוב תגובה ל- ARBEL MUST PAID ON
4
כנופיית שלטון החוק. כל שחיתות שלהם
  בשם שלטון החוק   5/05/04 18:28
כתוב תגובה ל- בשם שלטון החוק
5
פרקליטות פוליטית
  לוי   5/05/04 18:59
האם הודעת דובר המשרד אינה התערבות פוליטית ? מה פתאום רתמו את רובינשטיין לעגלה . אף אחד לא דיבר עליו , עזבו אותנו המשיכו להלביש תיקים על מי שברצונכם להתעלל בו , הציבור אינו אידיוט והחשבון יגיע .
כתוב תגובה ל- לוי
6
בייניש גמרה לבשל ואז יצאה מהמטבח!!!
  יגאל כהן   5/05/04 19:15
מושחתים נמאסתם!!!
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
7
מושחתים נמאסתם -כנופיית החוק!!!
  יגאל כהן   5/05/04 19:21
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
8
די להתעלל במועמדת, השתכנעתי
  מוחה   5/05/04 19:26
מר מיכאל איתן ודאי לא יוכל להתנגד לטענתי שהוא אינו נכס גדול לדמוקרטיה. בכנסת שיושבים בה חכים כמו הגברת אברהם, או גמליאל או גבריאלי ואדונים כמו יתום, בן לולו או ארדן, ויסלחו לי אלו ששכחתי להזכירם, הוא נחשב לעילוי, אך אין זה כבוד גדול. אולם כדי להבחר לכנסת אין כל צורך להוכיח אינטליגנציה מזערית, אפילו לא ידיעת לוח הכפל, ואת הפירות המרים אנו אוכלים יום יום.
כתוב תגובה ל- מוחה
9
ואללה - פתאום הם נעלבים מהתקפות
  סביאטוסלאב   5/05/04 20:43
המערכת המשפטית סובלת מכך שהצבור פוגע בהוד מעלתם?
ושהם רואים יום יום איך שותים דמם של פקידי מדינה, מכפישים אותם בעתונות, פוגעים בהם ופוגעים בתפקודם - הם יושבים ונהנים, ספונים בענוגיהם וברכלנותם.
זילות בית משפט? כבר ישנו רק המערכת המשפטית לא רואה זאת
כתוב תגובה ל- סביאטוסלאב
10
העליון הוא מועדון.חבר מביא חבר....
  יוסי,הנגב   5/05/04 21:06
כתוב תגובה ל- יוסי,הנגב
11
עדנה ארבל - כתם על ביהמ"ש העליון
  שמאלן   5/05/04 21:08
חובה לסכל את מינוי האישה הנפשעת הזו
כתוב תגובה ל- שמאלן
12
כל הכבוד למיקי איתן
  ח"כ אמיץ והגיוני   6/05/04 07:09
הגיע הזמן להצדיע למיכאל איתן, ח"כ שמוכיח שהוא רציני יותר מכל האחרים.
בוז לדליה איציק ולטומי לפיד - שניהם חרפה הגינות הציבורית.
כתוב תגובה ל- ח"כ אמיץ והגיוני
תגובה
  אזרח קטן   6/05/04 16:20
אני אתך. חברה מביאה חברה. פשוט גועל נפש
כתוב תגובה ל- אזרח קטן
13
מיקי איתן ביזיון נוסף לליכוד