s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
מלחמת חרבות ברזל, בצד מוראותיה, חשפה לנגד עינינו מציאות הטעונה שינוי דחוף    אנו חיים בעולם "פתוח", כפי שנוהגים לומר: "כל העולם הוא כפר אחד גדול"
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
אלי אלון
אלי אלון
נזילה ברפת מזרע    פרה מפרישה צואה ושתן בכמות גבוהה פי 40 משל בני-אדם, ורפת בגודל בינוני יוצרת זיהום בכמות גדולה מאוד    הריכוזים העצומים של השפכים הללו לעתים קרובות מגיעים למקורות ה...
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המשפחה הסודית
מאת: יפעת ארליך  |  05/03/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הימין אשם בכל!!!!
  מטאטא   5/03/10 23:07
כל עוד הימין בעח הרוב המוחלט,לא מחוקק חקיקה מתאימה, השמאל ימשיך להשתולל. כדאי שמצביעי הימין יידרשו מהאפסים, שלהם הם הצביעו, לחוקק חוקים מתאימים. למעשה חוק אחד קטן, שומט סופית את כל המתקפה השמאלנית על מדינת ישראל. והחוק הוא: אין לחוקי ייסוד במדינת ישראל כל מעמד חוקתי, ועל כן אין כל אפשרות לפסוק על פיהם בבג"ץ. וכך ייעצרו גרורות הסרטן השמאלני. חוק נוסף הכרחי: יש להפריד לאלתר את תפקיד היועץ המשפטי מתפקיד התובע הראשי. תפקיד היועץ ייקבע ע"י ממשלת ישראל ללא כל התערבות מבחוץ.
עכשיו תבואו בטענות לחבורת הבוגדים שיושבת בכנסת ישראל!!! הצבעתם ביבי, קיבלתם אהרון ברק!!! נתנייהו מנהיג רקוב לעם נבוב!!!
כתוב תגובה ל- מטאטא
הדרך הטובה להגנה - התקפה
  דוד איש   12/07/11 00:08
לתקוף בכל הכלים את הגייס חמישי שהשתלט על המדינה ודוחף אותה לאבדון. את זאת עושה משפחת העצני בועז ואליקים אביב בדבקות ובכישרון רב זה עשרות בשנים. והריבון מה הוא עושה? חברי הכנסת כמעט ולא נוקפים אצבע. מעטים ניתן לתת בהם אמון ראש וראשון הוא ח"כ ד"ר מיכאל בן ארי ובמידה גם ח"כ פרופ אריה אלדד. גם יריב לוין מהליכוד ודני דנון. אך גם הם העבירו את התקציב לגלי צה"ל "הבית של הפלשתינים" וניצח על המלאכה כרמל שאמה, כך שנאלץ לסבול את חתרנותה הבלתי נלאית של התחנה שנושאת את שם צה"ל אך מקדמת את ענייני האויב. לאחרונה הצטרפה ח"כ מירי רגב להחתמת חברי כנסת לשם מה? בקריאה לשחרור אלפי מחבלים מורשעים ומיומנים לרחובותינו! אלה הם חברי הכנסת שלך עם ישראל הלאומי.
כתוב תגובה ל- דוד איש
כל הכבוד
  יוסף המתופף   13/07/11 14:54
לך אהבתי כל מילה שכתבת , רק דבר אחד לא הבנתי אני למשל הצבעתי לאיחוד הלאומי, למי אתה הצבעת ? כניראה שלנתניהו לא?
כתוב תגובה ל- יוסף המתופף
שרהאשם...גם בגשם
  בדרום ספרד   20/09/13 09:06
כמובן ששרה בגלל שפרס אלמן...ידועות בציבור לא נחשב... חנן וייס
כתוב תגובה ל- בדרום ספרד
מי שלא הפנים את לקחי השואה
  הנרי   22/01/14 19:09
לא יבין את חשיבות זכויות האדם. מטאטא מטומטם- רוצה חקיקיה שמתאימה רק לך- תקים מדינה. רחוק מכאן.
כתוב תגובה ל- הנרי
צריך לעשות ניקוי אורוות המשפט
  עמיש שחם   26/04/14 17:53
משמאלנים שמסכנים את קיום המדינה וזהותה היהודית.
כתוב תגובה ל- עמיש שחם
2
יצאו הנחשים מחוריהם
  מב"י   5/03/10 23:37
ראשית כל יש לדייק ולכתוב": הקרן לישראל חדשה", שבד בבד עם הקמתה של "ישראל חדשה" תחוסל "ישראל הישנה", כלומר יבוא הקץ על "ישראל הותיקה". רק כך ניתן להבין את חתירתה של הקרן עם כל בוגריה ותומכיה לקעקע את יסודותיה של מדינת ישראל כמדינה יהודית. בשיטה מהפכנית בדרך של חתרנות יבוא הקץ על קיומה של מדינת. "הקרן לישראל חדשה" פועלת במחתרת וזה מצב נורא ואיום שיביא חורבן על מדינת ישראל.
המאמר הזה האיר את עיני, כי לא היה לי מושג על החיילים הטרוניאניים שהוכנסו ל"מערכת שלטון החוק" ומצד שני חשכו עיני בגלל המצב המדאיג!
כתוב תגובה ל- מב"י
3
לא הבנתי
  אורן מ.   5/03/10 23:39
לא הבנתי האם את נגד זכויות אדם באופן כללי, או רק כאשר מדובר בהענקתן לערבים-ישראלים, רוסים שאינם יהודים ולפלסטינים. זכותו של כל אדם לחופש, לשוויון ולכבוד היא ממש לא קונספירציה של הקרן החדשה לישראל או מקבלי מלגה מטעמה. ה"תחקיר" חושף את מה שידוע בעולם כבר לפחות 60 שנה: זכויות אדם הן אוניברסליות, וכדאי וראוי שהדברים יופנמו גם בישראל, וגם "משני צידי המתרס". תגובת משרד המשפטים ממחישה זאת.
כתוב תגובה ל- אורן מ.
הכלל הוא שכל המקבל תמיכה מגוף
  חייב לדווח על כך   6/03/10 14:34
לא יתכן שעו"ד פרקליט או שופט שקיבלו טובת הנאה מגוף-חברה במקרה זה הקרן לישראל החדשה ....יעסקו בענין הנוגע לאותה חברה מטעם המדינה או בית המשפט.
במקצועות כמו רפואה על האדם החוקר - מפרסם או מגן על תרופה או תהליך - חובה למסור על כל קשריו עם הגוף הקשור לעניין. conflict of ineterest קוראים לזה בלעז - מקובל בכל מדינה שפויה ונרומלית וישראל לא כזו..לא בגלל הכיבוש (כיבוש 1967) אלא בגלל כיבוש כל עמדות הכוח על ידי השמאל שחושב שהכל מותר לו. לא כיבוד זכויות ולא שמירה על ערכים אלא שמירת מוקדי הכוח בעוד יותר כוח.
כתוב תגובה ל- חייב לדווח על כך
לא הבנת? בוא אני אסביר!
  ג'קסון   8/09/13 08:07
זכויות אדם זה רק מסיכה שהקרן החדשה וארגוני זכויות האדם לובשים , בעצם אף אחד מהם לא בא להגן על האזרח הקטן שהמדינה הורסת לו את הבית אלא אם כן הוא ערבי, לא מעניינם אסירים יהודים אלא אסירים -מחבלי החמאס (שאלו בעצם שוללים זכויות אדם על בסיס יומי שלא נדבר על רציחות ללא חרטה) , הדוגמאות ממשיכות וממשיכות כשהמוטיב השולט הוא עזרה למגזר הערבי או למגזר רוסי (לא יהודי) ואין שום רצון או מאמץ לעזור לאזרחים יהודים או אזרחים ששירתו בצבא ,לכן המסקנה המתבקשת היא שהם פועלים לקדם אינטרסים זרים והקשר בינם ובין זכויות אדם לא קיים אלא הסוואה מתוחכמת כדי להעלים מאנשים תמימים כמוך את האמת.
כתוב תגובה ל- ג'קסון
4
אולי תואילי לתקן סוף סוף ????
  קורא   5/03/10 23:40
אם הגברת העיתונאית תהיה נאמנה לשם האנגלי כי אז הקרן איננה נקראת "הקרן החדשה לישראל" אלא גרוע מזה פי כמה: "הקרן לישראל חדשה".

נא לדייק גברתי!!!
כתוב תגובה ל- קורא
אכן, אין מקום בו חייבים לדייק
  בוש ונכלם   6/03/10 01:08
יותר מהמקום הזה !!!
כתוב תגובה ל- בוש ונכלם
נכון אנא קיראו את טורי מטה
  שפרירית   20/10/16 16:13
'הקרן לישראל חדשה' – זהו שמה האמיתי שכן זהו התרגם מ: The new Israel fund על פי כללי התחביר של השם והתואר. באנגלית ובעברית הסדר במשפט מתהך וה new החדש/ה מתיחס לישראל ולא לקרן. קל מאוד ללמוד זאת היות וגם סדר הכתיבה הוא הפוך - ימין לשמאל , שמאל לימין כך שאם כותבים אחד מתחת לשני יוצא בדיוק באותו המיקום הנה: הקרן לישראל חדשה new Israel fund לא כפי שהיא מציגה את עצמה בשם 'הקרן החדשה לישראל'. תרגום שגוי זה איננו מיקרי, הוא נועד להטעות ולהסתיר את הכונה האמיתית של האירגון והיא לשנות את אופיה של מדינת ישראל, לבטל את אופיה היהודי ולהפכה למדינת כל אזרחיה ומסתנניה.
כתוב תגובה ל- שפרירית
5
מפחיד האנשים האלה זה הפשע
  איצ   6/03/10 00:00
מאורגן זה מה שנקרא משפחות פשע עם ישראל תתעוררו האנשים האלה פוגעים בילדנו והם ורק הם מונעים מילדנו להצליח
יהודים להתעורר
כתוב תגובה ל- איצ
6
תודה ליפעת על הכתבה המאלפת
  ירדנה   6/03/10 07:33
כתוב תגובה ל- ירדנה
7
חדירת הקרן לשרות המדינה שערורי
  dodel   6/03/10 07:52
כתוב תגובה ל- dodel
8
הבוטחים בהר שומרון
  ציוני-שמאלי   6/03/10 08:25
והנה פרי הילולים חדש של הימין מוכה הפאראנויה, מין צאצא
כתוב לפרוטוקולים של זקני ציון, המתאר נסיון של יהודים להשתלט בהסתר על מערכות הכח, השלטון והמשפט. ואת זה כותבת "רדופה" ש- 72% מכוחם האלקטורלי של אזרחי ישראל ניצב מאחוריה. אין קצה לדמוניזציה שמנסה הימין לעשות לשמאל. אז לש"ס שרוי ומותר להבריג את אנשיה לכל עמדת כח אפשרית במערכת השלטונית, בגלוי וללא בושה . ולחרד"לים, אנשי שלומה של גב' ארליך , מותר להשתלט אט-אט על עמדות הקצונה בצה"ל, בתהליך ממושך, יזום ומתוחכם, שמטרתו הסופית שקופה לחלוטין. אבל לשמאל הבוגדני אסור באיסור חמור לנסות ולקנות לעצמו עמדות השפעה. ואין כל הכתבה הארכנית הזו אלא נדבך נוסף של מלחמתם חסרת הפשרה של חובשי הכיפות והשביסים במערכת החוק במדינה, המוצפת (לדעתם) בשמאלנים עוכרי ישראל שנקנו בכסף, אשר חותרים תחת האינטרסים האמיתיים של המדינה בשם אירגונים לזכויות האדם והאזרח (רחמנא ליצלן), לרבות ערביים (ישמור השם). עוד נראה גב' ארליך מה יביא יום ולאן את וחבר מרעיך תביאו את כולנו. לכי והמשיכי לצווח ככרוכיה בטלוויזיה ולקדש גבעות, עצים ואבנים, ממש כפי שהורונו ישעיהו, ירמיהו ועמוס ; אולי תגיעי גם את לכנסת, ויתאפשר גם לך להאביס אותנו בדברי הקורצא שלך מעל הדוכן הרם.
כתוב תגובה ל- ציוני-שמאלי
השוואה פסולה של השמאלני
  צבי גלברד   6/03/10 14:03
המתלוננים על כך שיש יותר מידי קצינים דתיים, יכולים להתגייס לצה"ל ולהתמודד על תפקידי קצונה. השירות בצה"ל כרוך בהקרבה אישית. יותר ויותר שמאלנים צפונבונים עושים חים קלים ומתחמקים משירות קשה.
לעומת זאת המשפטנים של הקרן לישראל חדשה נהנים ממשכורות ויונקים מעטיני המדינה, ממש אבסורד. עד לאן תחדור הקרן החתרנית והמרעילה הזו ?
כתוב תגובה ל- צבי גלברד
דברי הבל ורעות רוח
  ציוני-שמאלי   6/03/10 18:17
1.בדוק את מספר ואחוז המתגייסים (בנים ובנות) בבתי הספר של צפון ת"א ורמת אביב, ותבין שאתה משמיצן הדובר שטויות.
2.שיעור המשתמטים הגבוה ביותר באוכלוסיה היהודית הוא דווקא מהאגף הימני של המפה הפוליטית : 55,000 אברכים דתיים, בנות חרדיות, בנות אולפנא (שלא כולן מתגייסות לשירות לאומי ; רחוק מכך), ויש עוד סוג של השתמטות, הגרועה מכולן : זו של הכיפות הסרוגות מכל מיני ישיבות הסדר ; הצפונבונים משרתים 3 שנים מלאות. החרד"לים - 16 (!) חודשים בלבד.
3. אצל החרד"לים "כיבוש" הקצונה בצה"ל הינו מושא פוליטי המכוון ע"י מנהיגיהם . אם אינך מבין זאת - אתה טיפש גדול משחשבתי. שאיפתם אחת : כשתגיע הוראת הפינוי מהממשלה, הצבא יסרב למלאה.
4. מה שההתנחלויות והמתנחלים ינקו מעטיני המדינה - לא יצליח צבא משפטנים שמאלנים בן אלפי-אלפי משרתים בו לינוק
במשך דורות. טול קורה מבין עיניך.
כתוב תגובה ל- ציוני-שמאלי
שמאל מקארטיסתי וגועלי
  אמיר ש   6/03/10 19:29
ההשוואה לה"שתלטות" על צה"ל היא בזויה ונובעת משנאה לא רציונאלית. כולם מחוייבים התגייס לצה"ל, זה שהשמאל החליט שצה"ל הוא צבא לא מוסרי ולכן הוא לא מתגייס, הוריד את חלקו היחסי בקצונה הזוטרה של צה"ל - זה מה שקורה כשאתה בוחר לא לקחת חלק. הימין מדבר על דבר אחד בלבד - כשהימין נבחר, הוא לא יכול לשלוט. כי כל הפרקליטות, שאמורה לייצג אותו מול בג"צ, מלאה בשמאל קיצוני, ובעצם מסכימה עם העתירות של הגוף האנטי ציוני הבזוי שנקרא הקרן לישראל החדשה. וכך, השמאל באמצעים אנטי דמוקרטיים, ממש את מדיניותו גם כשהימין נבחר ע"י העם לשלוט. בתור איש שמאל ציוני, זה צריך להדאיג אותך יותר מכל - כי הדמוקרטיה נגנבת לנו מתחת לרגליים. היום אני הקורבן, מחר זה אתה.
כתוב תגובה ל- אמיר ש
שטויות במיץ
  ציוני-שמאלי   6/03/10 20:51
אתה סובל מערפל כבד בסמטאות מוחך. אין הסבר אחר לשטויות שאתה כותב.
כתוב תגובה ל- ציוני-שמאלי
פחדנות אינטלקטואלית טיפוסית
  אמיר ש   7/03/10 09:35
כמו רוב השמאל הקיצוני האנטי ציוני גם אתה מגיב לביקורת לגופו של אדם ולא לגופו של עניין. כשאין טיעונים מגיבים בגידופים. עלוב, אבל באמת שלא ציפיתי ליותר ממך ומשכמותך.
כתוב תגובה ל- אמיר ש
קורא וקורא ולא מבין
  ציוני-שמאלי   7/03/10 17:22
אתה הדיוט הלוקה באי-הבנת הנקרא . 'שטויות במיץ' אומרים על דבריו של אדם, ולא על הבנאדם עצמו. כך שהתגובה הייתה בהחלט לגופם של דברים, ולא לגופו של אומרם.וחסוך ממני במטותא את תגובתך.
כתוב תגובה ל- ציוני-שמאלי
אתה כנראה באמת לא מבין את
  רות איזיקוביץ   11/07/11 09:19
את ההבדל בין השפעה בכנסת לבין "לנסות ולקנות עמדות השפעה" פוליטיות במערכת המשפט. אלה שרוממות הדמוקרטיה על לשונם המשפטית (זכויות אזרח שוות יותר לערבים) הם אלה שהשתחלו למערכת כדי להשפיע פוליטית במסווה של הגינות וצדק, מאחורי גבם של הבוחרים שעדיין ממשיכים להאמין שכל 4 שנים הם יכולים להשפיע בקלפי.
כתוב תגובה ל- רות איזיקוביץ
אז לשיטתך, מאיר כהנא ("כך")?
  גל א 1   25/07/11 08:08
אז לשיטתך, צריך פרקליטים מבית מדרשו של מאיר כהנא, לאיזון? או שפתאום שם הקשרים וה"קונספירציות" כן יקפצו לך לעין? אתה באמת לא רואה שעדיף ששני אלה ישארו בחוץ? למה אתה תומך בהשארת נציגת השמאל האולטרא-קיצונית הזו?
כתוב תגובה ל- גל א 1
סמולן יקר, אתה כמובן צודק
  נחום שחף   28/11/11 18:37
אף אחד לא רוצה לפרק את המדינה הציונית, אף אחד לא רוצה להשמיד אותה. כיף לחיות על הירח.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
9
לא מובן מהיסוד
  איל   6/03/10 09:29
לא מובן למה שליחי הציבור שלנו הממונים על מערכת המשפט לא מבצעים את תפקידם ומפטרים את עובדי המדינה הנל? לא מובן. אין להם סמכות? ואם כן אז למה הם לא מפעילים אותה?
כתוב תגובה ל- איל
10
תודה רבה
  אראיק   6/03/10 09:47
כתוב תגובה ל- אראיק
11
יישר כוח רב לארליך
  א מ רול   6/03/10 10:27
כתוב תגובה ל- א מ רול
12
בכל מקצוע יש דיווח על ניגוד
  אינטרסים   6/03/10 10:37
חוץ ממערכת המשפט.
פרקליט..עו"ד ושופט נגועים בניגוד אינטרסים ולא מדווחים.
כתוב תגובה ל- אינטרסים
13
השיטה הסטליניסטית בפעולה .
  ישמעאל   6/03/10 11:05
אחת השיטות במשטר של עריצים כדי לשמר את השלטון היא הטלת מגבלות על חופש הדיבור ומאידך , בניית תקשורת תועמלנית וכן , בניית כח נאמן במוסדות השלטון שיאכוף את פעולות השלטון . במדינה דמוקרטית , השיטות האלה לא מקובלות ולכן , כאן , בדמוקרטיה הישראלית , פונים לשיטה אחרת . השתלת דוברים ותועמלנים של השמאל בכל כלי תקשורת אפשרי והטמעת דוקטרינת השמאל בבתי המשפט . השיטה שפרסמתם בקשר להשתלטות על בתי המשפט עובדת לא מהיום . עובדה היא שבוועדה למינוי שופטים , יש רוב לשופטי בגץ [3 נציגים מתוך 6] ומספיק להכניס נציג אחד , בודד , של מפלגת שמאל לתוך הוועדה כדי שיהיה רוב ברור למינוי שופטים כטעמם של שופטי בג"ץ קרי , בעלי אוריינטציה שמאלנית . בפרקליטות המדינה , גם שם , עושים סלקציה קפדנית כדי שלא ייכנסו גורמים לא רצויים למערכת שלטון החוק ובכך נסגר מעגל מושלם בו , פרקליט מהפרקליטות בעל אוריינטציה ידועה , מייצג את הממשלה מול שופט , בעל אותה אוןריינטציה והתוצאה , פסק דין ידוע מראש . אחכ בא תורם של המסבירים את החלטות בג"ץ בתקשורת [כמובן מאותה קבוצה רעיונית ובכך הושלם המעגל . הפעולה בוצעה כמתוכנן וגם הוסברה בתקשורת .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
14
תקימו תוכנית לאפליה ודיכוי
  מה הבעיה?   6/03/10 13:22
שתתחרה בתוכנית לקידום זכויות אדם. בהנחה שציבור עורכי הדין מייצגים את העם הרי שרובם גזענים ולאומנים בדיוק כפי שהייתם רוצים. באשר ל"מהפך" של ברק הייתי מתפלא על מסקנות הכותבת. להיטפל דווקא לשינוי במעבר מסמכויות המושל הצבאי לזכויות אדם בעוד שבבסיס הראייה הממלכתית היא שיש כיבוש היא מצחיקה. אם מדינת ישראל הרשמית על הרשות השופטת והרשות המבצעת שלה אומרות שיש "כיבוש" הבעיה התחילה הרבה לפני הקרן החדשה לישראל והיא גם עמוקה יותר. נו, אבל הרי מציאת בוגדים זה העיסוק האמיתי של המחנה הלאומני - חס וחלילה להתמודד עם תוכן ממשי. הדוגמא המוצלחת ביותר לתחביב הזה הוא הדו"ח של "אם תרצו". תנועה הממומנת ע"י אמריקאים תוקפת תנועות אחרות שממומנות ע"י אמריקאים בגלל שהן מסרו מידע כאשר השאלה אם המידע נכון או לא אפילו לא עולה. גב' ארליך, במקום לנסות להסתיר את ערוותכם אולי מוטב שלא יהיה מה להסתיר?
כתוב תגובה ל- מה הבעיה?
15
תודה על הכתבה החשובה הזו. יתכן
  עין צופיה   6/03/10 14:26
שמה שמובא בה הוא רק קצהו של קרחון.
יש לשער שמעשיה של הקרן רבים גם בתחומים נוספים מלבד משפטים, ולא מעטים זוכים מטעמה למלגות-לימודים ולגמול כזה או אחר, על פעילותם המוערכת על ידי הקרן הזו.
יש טעם להמשיך לחקור ולבדוק את מהלכי הקרן הזו וכן, גם לפרסם שמות, כפי שנעשה כאן!
לתגובה 2 - תודה רבה! דברים יפים נכתבו.
לתגובה 3 - כן, הדאגה לזכויות כולם נוגעת ללב, רק ש"נשכחה" הדאגה לזכויות היהודים ומדינת ישראל.
כשנשמע, ברחבי העולם ובקרב שכנינו הסמוכים, דאגה לזכויותינו אנו, נדע שצדקת, עד אז לא נותר לנו אלא לדאוג לעצמנו תחילה! וכן, אני מודעת היטב לכך שהדאגה העמוקה לזכויות האחרים נובעת אך ורק מהדאגה לעוצמתנו המוסרית... אך תחילה עלינו לדאוג לעצם הקיום שלנו...




כתוב תגובה ל- עין צופיה
16
הקרן לא שמאלנית ואנטי ציונית.ה
  איל   6/03/10 16:13
היא מכילה את ההתנגדות ומובילה את ההתנגדות לקרן האם: קרן פורד שמחפה על פורד ותאגידים אחרים שמנצלים בני אדם ברחבי והעולם וגם מעורבים בהפיכות של דיקטטורים כמו פינושה וחברים של תאגידים רב לאומיים ואמריקאים שהתעלל בבני עמו וגם גנב אותם בישראל הנאמנים לאותה שיטת שקשוקה הם גם עובדי הקרן אבל בראש ובראשונה משפחת עופר,יעקוב נאמן העורך דין של אותם אינטרסנטים רב לאומיים,סטנלי פישר שגם הוא מנערי שיקגו שמומנו וטופחו ע"י קרן פורד ואשר על ידיו ינה ההפרטה של רוסיה שעלתה בחיי 10 אחוז מהאוכלוסיה שם,עוני ורעב משווע,פשע מאוגן משתולל והרטה של ההון לידי האוליגרכים שנהנים נכל הפשע וסחר הנשים הגואה
כתוב תגובה ל- איל
17
איפה המח' היהודית בשבכ כשצריך?
  ש. עליון   6/03/10 19:21
איפה המחלקה היהודית בשב"כ כשצריך אותה? החזית העיקרית שבה מדינת ישראל נלחמת כיום היא המלחמה נגד הדה-לגיטימציה שאויביה מנסים לעשות לה. הגיע הזמן שישראל תפעל כנגד הגיס החמישי הזה, שחותר נגדנו בכול האמצעים הבלתי כשרים ומביא למפלתנו.
כתוב תגובה ל- ש. עליון
18
תחקיר מעולה
  מד' ליונה עיוורת   6/03/10 19:52
כל המגיבים הסמולנים כאן לא מבינים דבר אחד: אין יותר סמול ציוני או יהודי. סמולנות וציונות או יהדות זה תרתי דסתרי. אירגוני הקרן מהווים את חוד החנית של הגיס החמישי המקדם סדר יום חיצוני, אירופי או זר, על ידי יהודי חסות משומנים היטב וחסרי כל נאמנות ליהדות, לציונות ולמדינה...
כתוב תגובה ל- מד' ליונה עיוורת
איפה הנציגים שלנו בכנסת?
  נחום שחף   8/07/11 12:10
ח"כ שר או ראש ממשלה שאינו יודע ליצג את האינטרסים של המדינה מול הגיס החמישי, למה אנחנו צריכים לבחור בו? הנציגים שלנו בכנסת אינם אשמים, אנחנו אשמים שבחרנו בהם.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
אתם, לא "אנחנו" אשמים שבכלל
  נתין מדמנת ישראל   11/07/11 16:20
הלכתם "לבחור". די לבחירת פרזיטים הפכפכים ומושחתים על חשבוננו. תשאירו את הבחירות ה"דמוקרטיות" לערבים ולשונאי ישראל, כדי שיהיה ברור מי הם ללא כחל וסרק. לפחות לא יוכלו לדבר בשם ה"בוחרים", "העם" הציבור". וממילא לא חשוב איזה אות מושלכת (בבחילה) לקלפי. כולם מאותו ארגז הברָרה.
כתוב תגובה ל- נתין מדמנת ישראל
19
מישהו אמר מאפיה שמאלנית
  ציוני   6/03/10 22:08
כך פועלת המאפיה. ארגוני התמנון של הקרן החדשה לפירוק ישראל שולחת את אנשיה לזרועות מערכת המשפט - פרקליטות, שופטים ובסוף אנשיה השמאלנים מקבלים מראש את עמדות העתירות של ארגונים שהיו חברים בהם. ניגוד עניינים מובהק והשתלת אנשים שלהם כדי לפעול נגד האינטרסים הלאומיים של ישראל.

אח"כ העתירות באות ומוצגות מול שופטי העליון שכידוע נשלט בידי שופטים בעגי תפישת עולם הנעה בין מרצ לחד"ש.

מעבר לזאת יש כאן תקשורת שמאלנית שמקור ראשון הוא נחשון נגדה.

שאר התקשורת פועלת כמו מאפיה שמאלנית לכל דבר.
כתוב תגובה ל- ציוני
20
האם הכתבה תעורר דיון ציבורי?
  אין סיכוי.   6/03/10 23:33
כתוב תגובה ל- אין סיכוי.
21
מימון המלגה זאת לא הבעיה
  אלון_   7/03/10 00:35
הבעיה היא למה מינו דווקא את בוגרי המלגות של הקרן החדשה לפרקליטות, ולא עורכי דין מן השורה. שיטת מינוי עובדי הפרקליטות היא הבעיה, כמו שיטת המינויים באקדמיה ובמערכת המשפט.
כתוב תגובה ל- אלון_
22
תודה ליפעת !
  איתי8   7/03/10 08:56
כתוב תגובה ל- איתי8
23
אם זה נכון-אנו בדרך לאבדון
  מיכל מירושלים   7/03/10 09:32
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
24
אסור שהנושא ירד מסדר היום
  שירה א.   7/03/10 10:47
כתוב תגובה ל- שירה א.
25
אותו המצב במוסדות התכנון
  ישראלה הגלילית   7/03/10 11:56

הקרן החדשה לישראל השתלטה על מוסדות התכנון, החל מהועדות המחוזיות ועד למנהל התכנון במשרד הפנים. בנוסף היא מממנת גם את הארגונים הירוקים שנלחמים נגד כל הרחבה של ישוב יהודי (למשל בגליל) ומאשרים שטחים נרחבים להתישבות בדואית וגם תומכים תמיד בהכשרת בנייה ערבית בלתי חוקית.
נחוץ תחקיר טוב לגבי התחום הזה ועדיף מאוחר מאשר אף פעם.
כתוב תגובה ל- ישראלה הגלילית
26
מימון:עג'מי/פרקליטים בפרקליטות
  עמדת המדינה   7/03/10 14:38
מימון השכלה משפטית מטעם הקרן לישראל חדשה לפרקליטים בפרקליטות, חמור שבעתיים ממימון המדינה סרט נוסח עג'מי.
עמדת המדינה במשפט נקבעת עי פרקליטים בפרקליטות.
היתכן שאת "עמדת המדינה" במשפטים קונים בכספי הקרן לישראל חדשה?
כתוב תגובה ל- עמדת המדינה
27
כל הכבוד יפעת!!! המשיכי במלאכת
  רושם   7/03/10 14:46
הקודש לחשוף את הנכלולים האלה!!!
כתוב תגובה ל- רושם
28
רוצים תגובת השר נאמן
  אחריות מניסטריאלי   7/03/10 14:46
כתוב תגובה ל- אחריות מניסטריאלי
29
בושה וחרפה לדמוקרטיה הישראלית
  מיואש 1   7/03/10 15:15
כתוב תגובה ל- מיואש 1
30
השוחד כבר בפנים- Bribe Inside
  הקרן החדשה   7/03/10 19:05
עד שלא יעצרו את החדירה הזו אנו עלולים למצוא ריקבון בכל המערכת המשפטית והעיתונות
כתוב תגובה ל- הקרן החדשה
31
המצב מוכיח טימטום של מנהיגינו
  sapapo   20/06/10 16:01

היות ורוב ניבחרינו הינם לא פאר של אופי מצפון ונפש ונושית למען להשאר עם ישבנם על כסאם הם זקוקים ךפרוטקשן מאפיה שיפוטית!
אתם מתפלש בסחי הזה גם שב"כ כמובן פעולות הקרן אינם מכוונות לטובת המדינה ואזרחיה! ואין גוף שיתרגן ויעלה על קרן בצורה מילולית של המילה!
כתוב תגובה ל- sapapo
32
מי הוא 'אדם'?
  יואל אליצור   11/07/11 09:53
בתלמוד נאמר בשם ר' שמעון בן יוחאי: "אתם קרויים אדם ואין אומות העולם קרויים אדם". אנחנו, אנשים מודרניים ונאורים, התקשינו מאד אפילו לשמוע דיבורים כאלה, התעלמנו ממה שראו עינינו בתרפ"ט בחברון ובשנות הארבעים באירופה, וקראנו בקול גדול שכל אדם הוא אדם וכולם נבראו בצלם. אז הנה זה בא עלינו בהפוכה: זכויות 'אדם' זה זכויות הערבי, המחבל, העוין, המסתנן הסודאני, המהגר האוקראיני, רק לא זכויות היהודי. היהודי חייב לחלק את כבשת הרש שלו לכל העולם, הוא חייב לאבטח ולמגן כל בית ספר וכל בית קפה, אין לו אישור כניסה לערי אבותיו ואפילו לא לאתרים שלפי הסכמי אוסלו היו אמורים להיות שלו, הוא לא רשאי להקים בארצו ומכספי הקרן הקיימת שלו, יישובים לבני עמו בלבד, אבל אם ינסה לקנות כמה בתים ולהחזיר את הנוכחות היהודית לפקיעין הוא יועף משם בפוגרום בגיבוי המשטרה, ושום גוף זכויות אדם לא יגן עליו כי הוא לא 'אדם'. (אני מודע לכך שלא הגבתי לנושא העיקרי של המאמר אבל זה מה שהיכה בי כשקראתי את הדברים)
כתוב תגובה ל- יואל אליצור
33
הסרטן חדר לכל איברי מערכתהמשפח
  ניקולא   11/07/11 10:39
כתוב תגובה ל- ניקולא
34
32 "יואל אליצור"היא זיוף ניבזי
  גדעון ארליך   11/07/11 11:29
תגובה 32 היא זיוף ברור .
יואל אליצור הוא אדם יודע תורה ומכיר מקורות ואילו ה"תגובה" איננה אלא מעשה נוכלות ועיקום מקורות כדי לעודד יותר שינאה ליהודים .
כל התגובה כתובה רק למען הפסקה הניבזית הראשונה .

" בתלמוד נאמר בשם ר' שמעון בן יוחאי: 'אתם קרויים אדם ואין אומות העולם קרויים אדם'. אנחנו, אנשים מודרניים ונאורים, התקשינו מאד אפילו לשמוע דיבורים כאלה ... " .

מה פרוש "דיבורים כאלה" ? במקור בכלל לא מדובר על התייחסות, על זכויות אדם או משהו מכל זה, אלא על נושא טומאת מתים שלחלוטין לא קשור לזה.
הביטוי "מאכל אדם" לדוגמא כולל גם מאכלי טרפה שרק גוי אוכל.

יואל אליצור יודע עברית ומכיר את המקורות , ולא היה עולה בדמיונו לכתוב משהו דבילי כזה.

מדובר כמובן באחד מהטוקבקיסטים בשכר שמעסיקה הקרן הידועה.

כך ההמשך אחרי הקטע הראשון נועד להסוות את העובדה שהכותב איננו יואל אלא תעמלן שמאלן ניבזה.
כתוב תגובה ל- גדעון ארליך
35
עוד עברינית מארגון הפשע הגדול
  גדעון ב   11/07/11 14:06
בישראל, אולי כדאי גילוי נאות, לביתך בעמונה, או שהחוק הוא בדיחה עבורך, גועל נפש שאת יהודיה, שחייה על חשבון תושבי המדינה, לא תורמת מהומה מלבד שנאת ישראל. אני מתבייש בעברינים יהודים שכמוך, יש מטרה לארגון הפשע הגדול ההתנחלויות בישראל, לפגוע בשלטון החוק, את כעיתונאית נגיד ש. חלק מאותה הקונספרציה, מעיזה לדבר על החוק, לאחר שגורשת מבית לא חוקי? כל הכבוד לכל ארגון פשע גדול בהיסטוריה, היו עיתונאים מבית!!!
כתוב תגובה ל- גדעון ב
36
הקרן גם פועלת בתוך צה"ל
  דוד איש   12/07/11 00:22
בקרב ארגונים פמיניסטים שהשתלטו במימון הקרן לישראל חדשה על האג'נדה של הנשים המשרתות בצבא. תוך עירעור בוטה וברור של רוח הלחימה, ההקרבה והמסירות שצה"ל נדרש להם. מן הראוי שיובא תחקיר בנושא זה.
כתוב תגובה ל- דוד איש
37
גם האמת הזאת תרד לטמיון,כנראה
  מזועזעת וכואבת!   21/07/11 09:19

אם ראש הממשלה יכול היה לגרום להפלת ההצבעה על החוק שיזמו דני דנון ופאינה קירשנבוים - אני מבינה שגם התחקיר החשוב הזה שעשתה יפעת ארליך, "יטופל" באותה הדרך.

יאוש אחד גדול !!!!!!!!
כתוב תגובה ל- מזועזעת וכואבת!
38
הקרן המכוערת
  ישעיה   5/01/12 17:41
היכן מדינת ישראל, מדוע מבוזבזים כספי הציבור נגד הציבור ? הלא על הרבה פחות מזה מעמידים אנשים לדין פלילי, מה קורה כאן לעזאזל ? מדוע האנשים הללו אינם מאוחרי סורג ובריח ? האמת שזה הכל עניין של זמן יקום מישהו ויעשה מעשה גבורה, ואני כן מאחל שיקום אחד כזה וכן יהיה רצון ונאמר אמן.
כתוב תגובה ל- ישעיה
39
כתבה לא מרשימה
  אוריX   5/01/12 19:41
קראתי ולא התרשמתי. ארגוני זכויות אדם זו לא קללה ואין סיבה להחרימם. זה טוב שיש ארגונים כאלה גם בארץ ובסדר גמור שיש משפטנים שזכויות אדם בראש מעייניהם כל עוד הם עושים עבודתם ביושר. אגב, גם לשנות את ההמנון נשמע לי רעיון מצויין. כל עוד ההמנון מדבר רק ליהודים, אזרחי ישראל האחרים לעולם לא ירגישו חלק ממנה, תמיד ירגישו דחויים "ובצד". מדוע שערבי יתגייס לצה"ל אם המדינה משדרת לו שהוא לעולם לא יהיה חלק ממנה? המדינה צריכה להיות מדינת הלאום היהודי, הבית הלאומי של היהודים, אך לא לבזות ולדחוק את אזרחיה האחרים. לעודד אותם לתרום ולשדר להם שכל מי שתורם יש לו זכויות שוות.
כתוב תגובה ל- אוריX
40
קטע ממאמר שלי, תחת הכותרת
  חנה שרה-   29/03/12 10:45
כן לדורית בייניש -

דורית בייניש היא אחד ההישגים הגדולים של בית החינוך לילדי עובדים בתל-אביב. אפילו יצחק רבין, בעל המח האנליטי, שהופקד על ידי אמו יולדתו, רוזה (האדומה) כהן-רבין, בידי מחנכי הדור, באותו מוסד חינוכי, לא הגיע לכלל שלימות כדורית. למעשה, אין היום מתאים/ה מדורית בייניש לעמוד בראש ההנהגה של מדינת ישראל, אלופת הנפוטיזם, הרודה בלא כל מעצורים בעם היושב בציון.
ואכן, זו משמעות הצנחתה לנעליו של הדיקטטור הגדול אהרון ברק, שטיפח באדיקות חסודה את ה"אקטיביזם השיפוטי" להפקעת השלטון מידי העם.

על פי מבחן התוצאה, בית החינוך לילדי עובדים נחל הצלחה רבה יותר בחינוכה של דורית מאשר בחינוכו של יצחק; בחורף 1992 אירע נס בישראל, ממשלת ישראל, בגילוי נדיר של שפיות מה, החליטה לגרש 415 מרצחי חמאס מרצועת עזה ללבנון, אל החבר'ה בחיזבאללה. אילו היתה השפיות מלאה, היתה מדינת ישראל מחסלת את כל מאמיני הג'יהאד, בעזה ובלבנון, מורי הנאצים וממשיכי דרכם (טלאי-צהוב ליהודים זו המצאה מוסלמית, למי שלא ידע).
"רחמנים בני רחמנים" קפצו מיד אל הבג"צ, איך לא, והגישו תביעה נגד הגירוש. כתבלב "מצפוני" אחד קבע ש"גירוש גרוע ממוות", ודורית יצאה נגד יצחק. בהיותה פרקליטת המדינה, היתה אמורה לייצג את המדינה בבג"צ האמור. דוריתי סירבה! דורית זרקה את התפו"א הלוהט, לקחה את כל הפרחים, ואלה מרפדים היום, למענה, את נעליו הגדולות של אהרון ברק.
כתוב תגובה ל- חנה שרה-
41
אין חדש תחת השמש.רוב הדברים
  רותי איזיקוביץ   11/12/12 14:16
ידועים מכבר. טוב להזכירם כי תמיד קם דור חדש שלא ידע את פרעה שקם עלינו לחסלנו.אלא שעצם היות הפרעונים הללו במערכת, אומרת דרשני.נתניהו אינו נמנה על הבורים ועמי הארצות הטוענים כמו שאר ירקות עונתיים לכסא רה"מ,ובכ"ז מטרפד כל אפשרות לקרוע את המסך מפרצופם של עוכרי ישראל. למה? כי גם ה"צדיקים" של שדולת א"י שומרים את ישבנם קרוב לכסא ככל האפשר. ורק בחסות הברבורים ללא תכלית, אפשר. מישהו ראה אותם מצביעים נגד רה"מ המכין לנו בסיוע אותם משפטנים את "שתי המדינות לשני עמים"?
כתוב תגובה ל- רותי איזיקוביץ
42
גם לנו מגיע בילדברג
  גל 2   22/09/13 13:39
כתוב תגובה ל- גל 2
43
גיס חמישי מכרסם בישראל
  מגרגור   22/09/13 20:10
כתוב תגובה ל- מגרגור
44
ניגוד אינטרסים
  חיים כהן-ישר   18/12/13 07:14
מעניינת תהיה תגובת מערכת המשפט לדרישת פרקליט לפסילת שופט שממומן ע"י הקרן בטענה של "ניגוד אינטרסים"
כתוב תגובה ל- חיים כהן-ישר
45
וכעת - מועמדת למחוזי ת"א/מרכז
  לא ייתכן!!   23/12/13 12:15
כתוב תגובה ל- לא ייתכן!!
46
וואו
  מולר   20/06/14 11:39
רק במדינה עם אמצעי תקשורת שמתפקדים שסניפי מר"צ , התחקיר המדהים הזה הוא לא כותרת ראשית בחדשות ערוץ 2 או 10. כל הכבוד.
כתוב תגובה ל- מולר
47
רק הממשלה אשמה
  אלכס נחומסון   24/06/14 06:40
רק הממשלה והעומד בראשה אשמים שהקונספירציה החתרנית והקטלנית הזאת עולה כפורחת ולא פועלת כנגדה. השיתוק שאחז ברוהמ חמור עד כדי כך שהנושא אפילו לא נמצא על סדר היום. ההסטוריה היהודית לא תסלח להם.
כתוב תגובה ל- אלכס נחומסון
48
הקרן
  חיים מערות האף   24/09/14 18:22
הקרן להשמדת ישראל מחנה ריכוז נבנה באתר חולות ייפנו את האפרקאנים ויכניסו יהודים ואת האפרקאנים יעסיקו בתור קאפוס חכו תראו הקרן אלו צאצאי הנאצים
כתוב תגובה ל- חיים מערות האף
49
כך השתלט ארדואן על השילטון
  גול   29/05/15 07:19
בטורקיה.
עבדוללה גול באמצעות רשת המכללות ומימון לימודים שלט במערכת המשפט בטורקיה ואיפשר לארגואן לעשות את השינוייים בחוק בצבא ובמערכת המשפט עד אשר הפך לשליט כל יכול.
כתוב תגובה ל- גול
50
הקרן לישראל חדשה
  אוקנין שושנה   29/05/15 21:44
שנאמר : מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו!!
כתוב תגובה ל- אוקנין שושנה
51
דאעש זה הכאן
  ניסים כהן   8/09/15 17:56
כבר מזמן
כתוב תגובה ל- ניסים כהן
52
שהשופטים יתחילו להתחבא
  מאייה   15/09/15 13:02
כתוב תגובה ל- מאייה
53
בג"צ מגרון דוגמא יפה
  חגי   29/05/16 07:06
עותרים שלום עכשיו וכמה ערבים.- עו"ד ספרד ,זכריה משיבים המדינה ממשלת אולמרט חמושים בדו"ח המאחזים טליה ששון- עו"ד ענר הלמן, אסנת מנדל שופטי בג"צ בייניש נאור וג"ובראן
כתוב תגובה ל- חגי
54
משפטנים בעד חיסולה של ישראל1
  שפרירית   20/10/16 15:32
הממסד המשפטי בישראל – בית המשפט והפרקליטות סנגוריה ציבורית ומרצים למשפטים הוא זרוע מרכזית לביצוע מטרות 'הקרן לישראל חדשה' – זהו שמה האמיתי שכן זהו התרגם מ: The new Israel fund על פי כללי התחביר של השם והתואר, ולא כפי שהיא מציגה את עצמה בשם 'הקרן החדשה לישראל. תרגום שגוי זה איננו מיקרי, הוא נועד להטעות ולהסתיר את הכונה האמיתית של האירגון והיא לשנות את אופיה של מדינת ישראל, לבטל את אופיה היהודי ולהפכה למדינת כל אזרחיה ומסתנניה. הממסד המשפטי הפך לכוח פוליטי מוסווה החותר תחת אוישות הדמוקרטיה (אהרון ברק נהג לצעוק תוך הקשת אצבעו בשולחן שפוגעים באושיות הדמוקרטיה) מבלי להיבחר על ידי הציבור מבלי לתת לו דין וחשבון או אף לשאת באחריות. כל זאת תוך גניבת דעת על ידי הסתרת כוונותיו האמיתיות. מאז אהרון ברק, בית המשפט העליון הביא את "הדמוקרטיה המהותית" – שהיא מערכת הערכים של היושבים בו ולשיטתם הם המחייבים בלא להתחשב בבחירת רוב העם. כלומר לשיטתם דמוקרטיה אין פירושה שלטון העם לפי הכרעתו וכפי שמתגלה אף לא למענו. לפי שופטי בית המשפט העליון יש להפעיל "דמוקרטיה מהותית" לפי אותם ערכים "נכונים". הקובעים במדינת ישראל הם אותם חברי עלית הבוחרים את עצמם ולהם זכות לכפות את רצונם על העם. שופטי בית המשפט העליון קובעים על פי השקפת עולם פרוגרסיבית השוללת כל גישה יחודית של נאמנות ללאום לתרבות. גישתם הינה אוניברסליסטית מנוגשת אף אם בדרך זו מקדמת את הגישה היחודית של המתחרה האויב. כל זה ללא כל קשר לעובדות או לצדק. את החלטות בית המשפט לפי תורתם זו, על הציבור לקבל כדבר מקודש! גישה זו בישראל נתקבעה בימיו של אהרון ברק וממשיכיו, לפי נאוה ברק ארז: לגבי ביקורת על בתי המשפט: "ביקורת על בתי המשפט צריכה להטריד את כל מי שחרד לחוסן הלאומי והדמוקרטי... ביקורת על היושרה הבסיסית והשיקולים של השופטים או הפרקליטות, פוגעת באמון הבסיסי במערכות השלטון"... לשיטתה ממש מסוכן לבקר את בית המשפט או הפרקליטות. עוד לשיטתה צריך לתת אמון ללא סייג באגפים שלטוניים אלו. הדוצ'ה תמיד צודק... זוהי בורות מוחלטת וחמורה בענין יחסי אזרח ורשויות בדמוקרטיה, ועל ביקורת על שופטים לדבריה "פשוט הורסת את התשתית הדמוקרטית של המדינה", עוד טוענת "הדבר הזה פוגע במתדיינים, ביכולת לשמר מערכת משפט שהיא עצמאית, וביכולת של אנשים להרגיש טוב כשהם נכנסים לאולמו של שופט ולהרגיש שהם יקבלו שירות שהם ראויים לו". השופטת מרים נאור אף טוענת שהמבקרים צריכים להענש (מגיע לי עונש). תפיסה פאשיסטית סותמת פיות זו לגופים ציבוריים בכלל וכלפי מערכת המשפט בפרט הדורשת חסינות מפני ביקורת עניינית. לידיעתה של השופטת נאוה ברק ארז כמו גם מרים נאור הזכות לבקר ולבחון את מוסדות השלטון היא מיסודות המשטר הדמוקרטי. התיקון הראשון לחוקה האמריקנית, אוסר על שלוש הרשויות לפגוע בחופש הביטוי ולהגביל את הזכות לבקר את השלטון. בישראל ישנו חוק זילות בית המשפט האוסר להעליב שופט ומה זה להעליב? גם לבקרו קשות! עליה להפנים שמי שפוגע באלו הם שופטים עצמם ובאי יכולתם לקבל ביקורת ובחוסר קיומו של פיקוח חי צו ני! על בית המשפט. באשר לפגיעה ביכולת להרגיש טוב כאשר נכנסים לאולמו של שופט כי יקבלו שירות ראוי, הפוך ברק ארז הפוך, מי שפוגע הם לא אחרים משופטים עצמם כשאינם מאפשרים לבעלי דין לקבל את יומם בבית המשפט התנהלותם המחפירה הזו היא שהורסת כל אמון בבית המשפט.
כתוב תגובה ל- שפרירית
55
משפטנים בעד חיסולה של ישראל2
  שפרירית   20/10/16 15:49
לגבי המדינאים: מקבלי ההחלטות צריכים להפנים שהביקורת של בית המשפט נועדה לשפר את החלטותיהם ואם ימתחו ביקורת הם יכרו בור לעצמם, בדמות אובדן האמון גם בהם. השופטת דפנה ברק ארז כמו רוב שופטי בית המשפט העליון רואה עצמה כבעלת עליונות מוסרית ובעלת זכות מובנית לשפוט מוסכרית את המדינאים. את העליונות המוסרית הזו אנו רואים בדרך השפיטה. חשודים נעצרים לשנים עוד לפני שמתחיל המשפט ובכל מהלכו , באם גם השופטים הודו שאין אשמה הרי שזו ההתנהלות ועל אומללים אלו לקבל זאת ללא כל פיצוי. אלא שרוב החשודים מורשעים אחוז ההרשעות בארץ אינו דומה לשום מדינה אחרת דמוקרטית וגם בין המדינות הבלתי דמוקרטיות! לדוגמא באירן שיעור ההרשעות נמוך יותר. בג"ץ נוצר באנגליה במאה 17 כדי למנוע מעצרים שרירותיים של אזרחים על השלטונות היה לנמק חוקית את צו המעצר. בג"ץ הישראלי עושה את ההפך המוחלט, הוא מחזיר לכלא את מי שהשלטונות החליטו לשחרר. למותר לציין כי איש לא הסמיך את בית המשפט לפקח על המדינאים, את זאת עושה העם הבוחר לפחות כל ארבע שנים במיצגיו. בית המשפט במדינה דמוקרטית צריך להתבסס על עקרון החוקיות ולא על ערכיהם הפרטיים של השופטים. בית המשפט צבר כוח מוחלט במסווה משפטי, דוקא את זאת יש לרסן. דוגמא התערבות בעניין הבניה ביהודה ושומרון. הערכאה היחידה הדנה בעתירות בנוגע לבנייה בלתי חוקית הינה בג"ץ – בית הדין הגבוה לצדק המורכב משופטי בית המשפט העליון. בית המשפט העלין אינו דן ואינו עוסק בראיות, כך מתקבלות החלטות שיפוטיות בלי עדויות או בחינת ראיות או חקירות נגדיות. מה שקובע שם הם בלעדית תצהירים וסיכומים. בתור הערכאה היחידה פסק הדין סופי ולא ניתן לערער עליו, זאת בניגוד מוחלט לעקרון היסוד של שתי ערכאות . אלו הם תנאים שלא רק שאינם דמוקרטים אלא הם פאשיסטים גם אם אינם מכוונים להעצים את כוח המדינה והעם אלא להחלישו. מערכת המשפט הינה ערלת לב לכאב האזרחי בישראל, את כל מידת החסד והרחמים שלהם הם מפנים כלפי מחבלים ,כלומר בית המשפט העליון לקח לעצמו כוח פאשיסטי אך לא לטובת המדינה והעם אלא לרעתו ולטובת אויביו, מה שלא עושה את אופן פעולתו פחות טוטליטרי פאשיסטי. שופטים בהבחרם נשבעים אמונים למדינה ולציונות והם כמעשה של יום יום מפריהם את שבועתם. בדמוקרטיה "שלטון על העם על ידי העם ולמען העם לא ימוגר מעל פני האדמה" כפי שאמר נשיא ארצות הברית אברהם לינקולן. את שלטון עלית למען עצמה לפי רצון האויבים יש למגר לפזר לאלתר! זוהי מערכת משפט שהשתלטה על המדינה ומקיימת שלטון רודני חסר מעצורים. מאפייני הרודנות: הרודן נוטל לעצמו סמכויות בכוח או בערמה. בכוח כפי שבית המשפט בשיראל עושה בעזרת הפרקליטות וזו בעזרת המשטרה, או בערמה כמו אהרון ברק אשר הציג עצמו כדואג לדמוקרטיה ובקש לחוקק חוקים להם החליט לקרא חוקה ובעטיה החליט שהיא מאפשרת ל.התערב במדיניות. בתור רודן בית המשפט אינו רואה עצמו ואינו מתנהג כמי שכפוף לחוק ועל אחת כמה וכמה לא נתון לבקורת ציבורית או כל סמכות אחרת זולת הוא עצמו. כרודן בית המשפט פוסק בכל עניין משעמעותי ועל פי הערכים שלו בלבד ותכופות בניגוד לערכי החברה או רובה. כרודן שופטיו משכפלים עצמם מעבירים את סמכותיותיהם לבני דמותם. כרודן בית המשפט הופל ליותר ויותר כוחני כדי להבטיח את המשך כוחם וזכויות היתר החוקיות המשפטיות והכלכליות של היושבים בו. המערכת המשפטית הפכה לממשלת על באמצעות ההפיכה החוקתית השיקרית ללא כל סמכות או רשות מהכנסת..במדינות דמוקרטיות נורמליות אין לשופטים דריסת רגל בכל הקשור לבחירת שופטים. אצלנו הם הקובעים. שופטים בה
כתוב תגובה ל- שפרירית
56
מדוע התחלתם לאחד פיסקאות??
  שפרירית   20/10/16 16:44
רק בגלל שבוולה מאחדים פיסקאות בתגובות והופכים אותן לפיסקא אחת, זה לא אומר שגם בחדשות המחלקה הראשונה צריכים לעשות את אותו הדבר. זה מאוד לא קריא! כפי שהיה עד עכשיו היה מצוין! החזירו כפי שהיה.
כתוב תגובה ל- שפרירית
57
לה פמיליה
  איתן כהן   13/11/17 15:49
חייבים להוציא את הקרן מחוץ לחוק. בכל מקרה כדאי שאירגוני ימין שונים יטילו חרם על כל אדם או אירגון שמועסקים בו אנשים בעלי זיקה כלשהי לקרן
כתוב תגובה ל- איתן כהן
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il