s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
"העקרונות המוסכמים" שעליהם מרבים לדבר בשנה האחרונה אינם מגילת עצמאות - הצהרת הכוונות של האבות המייסדים, חוקי-יסוד וחוקים שחוקקה הכנסת הנבחרת על-ידי העם. בארגון דמוקרטי אלה העקרונות...
דן מרגלית
דן מרגלית
איש העסקים ליאור רייטבלט השיק את ספרו "קראוס" בגן העיר בתל אביב    בלילה לא ישנתי כי לא הצלחתי להינתק ממנו
צבי גיל
צבי גיל
הגליל והכינרת בטבורו, שבעונה זאת של השנה פורח ומרהיב בשלל צבעים ובמיים זכים הזורמים בנחלים - נראה עצוב ורדום ביופיו ומשווע לתושבים העקורים ולתיירים שישובו אליו
יוסף אליעז
יוסף אליעז
ביבי הבליג על כל הפגיעות בישראל, בחייליה ובאזרחיה    למרות דרישות שר הביטחון וצה"ל לקבוע יעדים ברורים מעבר להצהרות ריקות מתוכן, להחליט סוף-סוף מה הן מטרות המלחמה ולקבוע מתווה ליום ש...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בג"צ דחה העתירות נגד פיטורי אלון וליברמן
מאת: נועם שרביט  |  22/06/2004
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מופתעים?יש שם פה אחד:אהרון ברק
  בי"ד גבוה לאי-צדק   22/06/04 13:42
כתוב תגובה ל- בי"ד גבוה לאי-צדק
2
נהגי מוניות
  צדוק   22/06/04 13:47
כבר ביום ראשון כתבתי כאן במקום הזה , כי חברי, נהגי המוניות יודעים איך יפסקו עובדי הבג"ץ-הם ידעו שחמש העתירות יידחו. והנהגים ידעו את הפסיקה לא מפני שהם נביאים אלא משום שתמיד החכם יודע לצפות את התנהגותו של הטיפש. יש לחפסיק את בזיון האומה ע"י איוש מקומות העבודה ב"עליון" בטיפשים ריקים ופוחזים. במקומם להציב ברוטציה תקופתית אנשים חכמים וטובים משדה התעשיה, המחקר. המסחר ואחרים שהצד השווה להם הוא הצורך בשכל ואינטגריטי כדי להצליח. אין לאפשר שמוסד ביהמ"ש העליון יהפך למקור ג"ובים ועיר מקלט תעסוקתית - לריקים ופוחזים שלא הצליחו להיקלט בשוק הפרטי...
כתוב תגובה ל- צדוק
לידיעת צדוק ודומיו
  י. גן   22/06/04 17:35
בכדי להווכח עד כמה טועים ושוגים כל אלו התוקפים את שופטי העליו, צריך לעשות כעצעת צדוק ודומיו ולהושיב בעליון שופטים דוגמת מני מזוז ולהכריז על אריק שרון כעל דיקטטור.
הבעייה היא, וזה הוכח באופנים קשים מאוד מאוד, שברגע שגם הצדוקים "נהנים" מנחת זרועם של דיקטטורים ושל שופטים עושי דברם, קשה מאוד מאוד להחזיר את הגלגל.
כך היה בגרמניה (המטורף עם השפם) באיטליה (המגוחך עם המצנפת) בארגנטינה (דונט קרי פור מי ארחנטינה) ברומניה (צ'או צ'או צ'סקו) בפנמה (שכחתי את שמו של החרה ההוא) בבוסניה ( זה שעומד למשפט בהאג) בעיראק ( זה עם הכנים בראש)
ובעוד כמה וכמה ארצות בעולם.
עד שהנבלות האלה באו על עונשם, נרצחו על ידם עשרות ומאות אלפי בני אדם. רכושם הוחרם ובני משפחותיהם גורשו
(במקרה הטוב) ובנותיהם היפות נאנסו לפני שנרצחו גם הן.
ו"המצחיק" בכל הסיפור הוא שדווקא אלה הקוראים לשלטון דיקטטורי הם הנפגעים הראשונים.
הבנת את זה ... צדוק.
כתוב תגובה ל- י. גן
יגן
  צדוק   22/06/04 23:51
על מי אתה מגן בדיוק מר יגן. עם כל הכבוד יש לך בעיה בהבנת הנקרא, גם אם נתעלם מהמשנה הסדורה הנוטפת מהגיגיך(אנו זוכרים את הפרסומות נגד נתניהו בעזרת דמותו של מוסוליני, ואת תמונותיו של רבין המנוח במדי קצין אס אס, בהשראתה ואישורה של עובדת הבג"ץ -בייניש. מר יגן , אחזור ואדגיש בעברית קלה. לא הצעתי לאייש משרות בעליון במשפטפטנים אחרים דווקא (למרות שגם ביניהם יש עדיין כאלה שניחנו בתבונה וביושרה). הסברתי שבצמת כ"כ חשוב יש להציב אנשים נבונים ולא נבובים. בעלי הצלחה מוכחת בעשייתם(איזו שתהיה-מסחר מדע או תעשיה-העיקרממקום בו קובעים יושרה אינטליגנציה וכישורים, ולא קשרים אפלים. תקרא לאט ותבין מר י.גן המגן מטעם. יום טוב ליהודים.
כתוב תגובה ל- צדוק
3
אדמונד לוי פותר בעיות בכך שמחליט
  מיטבל שרצים   22/06/04 13:48
ש...אין בעיה. במשפט יגאל עמיר שמע 2 עדויות:אחת של גלדשטיין, מומחה ממז"פ שקבע טווח יריה אפס; שניה של ד"ר היס שקבע טווח יריה מטר אחד.נו????? אז זהו, שאין פה בכלל בעיה.עובדה שיותר לא דנו בענין.
כתוב תגובה ל- מיטבל שרצים
4
מוקדם להסיק מסקנות
  עפרר   22/06/04 13:53
בלי נימוקים, מוקדם להסיק את המסקנות שאליהן מגיע נועם שרביט. יש לזכור כי במקרה הנדון, סיעת האיחוד הלאומי לא היוותה לשון מאזניים בקואליציה, והחלטת הממשלה שהתקבלה ביום ראשון לאחר הפיטורין נעשתה בקואליציה שמגובית ברוב בכנסת של 61 קולות. יש לכך משמעות, ויתכן שזה שיחק תפקיד מכריע.

הביקורת של השופט לוי היתה לאחר ששמע צד אחד בלבד. עתה נשמעו שני הצדדים.
כתוב תגובה ל- עפרר
5
יופי ליברמן ואלון.אז הוכחתם בפעם ה
  העליתי רעיון   22/06/04 13:54
מי יודע כמה שבג"צ כדיקטטורה שיפוטית, תומך בדיקטטורה של השמאל.אולי תפסיקו לפנות אליו? רעיון טוב הוא להקים בית משפט גולה או בימ"ש ציבורי שיכהנו בו ממיטב המשפטנים ההגונים (יש כאלה גם בשמאל) ואליהם יפנו העותרים היודעים בדיוק את התוצאות המגוחכות שהעליון מנפיק תמיד לעתירות מימין.
כתוב תגובה ל- העליתי רעיון
6
בית המשפט נגוע בפוליטיקה
  אמנון לוי   22/06/04 14:06
בית המשפט נגוע בשחיתות ופוליטיקה...אל לנו לסמוך על השופטים ובתי המשפט...כל המערכת רקובה..
אמנון לוי
כתוב תגובה ל- אמנון לוי
7
זה מזכיר לי
  המושך בגזר   22/06/04 14:16
תגובת שופטי בג"צ מזכירים לי את הבג"צ עצמו: גם שם המדיניות מוכתבת על ידי העומד בראש ואוי למי שימרה את פיו. לכן מבחינתם תגובת ראש הממשלה סבירה וקבילה. הדבר המצחיק הוא שהנימוקים יינתנו במועד מאוחר יותר: קודם נחליט ונודיע ןאח"כ נחשוב וכבר נמצא את התירוץ המתאים להחלטתנו.
כתוב תגובה ל- המושך בגזר
8
השופטים השמאלנים יעשו הכל שטיהור
  אהרון1   22/06/04 14:30
אתני יתבצע.
שופטים של מדינה "בננות".
כתוב תגובה ל- אהרון1
9
צחוק הגורל
  דמוקרט   22/06/04 14:47
ליברמן ואלון ,במיוחד ליברמן הם משונאי הדמוקרטיה המובהקים. למה הם מיללים שהדיקטטורה פוגעת בהם?
המצב הזה הוא בדיחה ענקית לתשומת לב מר אלי יאצפאן.
כתוב תגובה ל- דמוקרט
10
מי שהופתע חסר בינה!!!!!!!!
  יגאל כהן   22/06/04 14:55
אמרנו וצעקנו עד שגרוננו ניחר שהעתירה מגוחכת על פניה !
מי שכל כך רצה אחרת, עליו נאמר "איל עייז אהבל"( מי שרוצה כל כך במשהוא מאד נהיה אהבל) אז לידיעתך לי היה ברור שזו תהיה ההחלטה פה אחד.
ואני כל וכלל לא היחיד. אז אנא ממך תופתע לבד ואל תשתף אותנו בהפתעתך הטיפשית!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
תגובה ליגאל כהן
  רחמים   22/06/04 16:50
חסר בינה כמוני, מסיק מדבריך שאתה בעל בינה ולכן לא הופתעת מההחלטה פה אחד. אם מסקנתי זו נכונה אז נוצר "פלונטר", שהרי היכולת להסיק מסקנות נכונות מוכיחה שיש לי בינה.
מצב זה לא נותן לי מנוח. איני יכול להסכין עם המצב בו יימצא שאתה טעית בהגדרתך אותי ואת שכמותי. לפיכך אני חייב לחזור בי ממסקנתי הקודמת. מסקנתי החדשה היא שהואיל ואתה לא הופתעת מההחלטה פה אחד של שופטי העליון, אזי המסקנה היא שראשך מלא גבינה. אבל יכול להיות גם מסקנה זו בטעות יסודה. שהרי אני הופתעתי מההחלטה.
כתוב תגובה ל- רחמים
אם תדפדף באתר תמצא תגובות שלי ..
  יגאל כהן   22/06/04 23:27
הייתי אומר אפילו לעגניות, למי שלא מבין,
וכן תגובות משעשעות על אי ההבנה של השופט לוי!!!!
מה אתה רוצה שלא אגיד אמרתי לכם??!!!!
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
11
אין על מי לסמוך אלא על אבינו שבשמים
  בן מאיר   22/06/04 15:15
השיבה שופטינו כבראשונה ויועצינו כבתחילה והסר ממנו - יגון ואנחה. ומלוך עלינו מהרה, אתה ה' לבדך, בחסד וברחמים, בצדק ובמשפט. ברוך אתה ה', מלך אוהב צדקה ומשפט.
כתוב תגובה ל- בן מאיר
תגובה לבן מאיר
  מושון   22/06/04 15:27
כתוב תגובה ל- מושון
12
החלטה צפויה, עותרים טיפשים
  שימי 1   22/06/04 15:32
כבר כתבתי בתגובתי לידיעה , למרות שהשופט אדמונד לוי כתב כי המעשה אינו ראוי, כי אסור לשופטים להתערב בהחלטתו של ראש הממשלה וכי זה מחוייב בדין וחשבון רק לציבור ואינו כפוף לשיקולי שופטים. והסברתי זאת בעיקרון הפרדת הרשויות שלפיו כל עוד אין חריגה מסמכות אסור לשופטים, כרשות שופטת, להתערב בשיקולי הסמכות - ראש הממשלה - כרשות מבצעת, כי אין זה תפקידם בכלל.
עורכי דין יודעים זאת, ובכל זאת הם עותרים, מדוע? כוון שהנם טיפשים במקרה הטוב, או מנוולים.
מנוולים כי הם מנסים לעוות את מציאות והחוק כדי להציג לציבור מצג שווא כאילו יש למשפטנים סמכות להתערב במהלכי נבחרי העם וכאילו הם הם השליטים האמיתיים הפוסקים אחרונים ולא נבחרי העם, ולא היא.
אין לשופטים סמכות להתערב בהחלטה שניתנה ע"פ בשיקול הדעת, המסורה לבעל סמכות ציבורית, שניתנה כדין.
התערבות כזו הנה חריגה מסמכות של השופטים המתערבים עצמם.
כתוב תגובה ל- שימי 1
כפתור ופרח@%@%@%
  יגאל כהן   22/06/04 23:30
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
הבנת הנכתב
  בן מאיר   22/06/04 23:38
אתה עצמך לא מבין את מה שכתבת. איך אתה רוצה שאחרים יבינו? ונאמר: אל תען כסיל כאיוולתו פן תשווה לו גם אתה. תפסיק להגיב בכלל. טמבל!
כתוב תגובה ל- בן מאיר
בן מאיר אתה עייף לך לישון!!!!
  יגאל כהן   23/06/04 01:04
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
13
צבי הנדל צודק בהחלט
  משה, עורך-דין   22/06/04 16:19
לצערי הרב, צבי הנדל צודק לחלוטין: אילו פיטר ראש הממשלה אפילו שר אחד, כדי להשיג רוב למען גירוש ערבים, למען סיפוח שטחים או למען שלילת אזרחות מערבים המעורבים בפעולות חבלה - היתה האופוזיציה השמאלנית מזעיקה שמיים וארץ, ובג"ץ היה קובע את שהשופט אדמונד לוי אמר בצדק בדונו בעתירה לצו ביניים, דהיינו כי ראש הממשלה עשה מעשה לא-סביר. ואני מחכה בקוצר-רוח ליום שבו יפטר ראש הממשלה, שישתגע, לא שני שרים אלא עשרים. הרי יש לו מעכשיו הכשר של בג"ץ. נחיה ונראה, האם מישהו יגיש הצעה לתיקון החוק המשונה, ההופך את החלטות הממשלה להחלטות-יחיד של העומד בראשה.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
14
עוד נדבך בטרוף המערכות שלנו
  ל רפי   22/06/04 16:42
מותר היה לצפות שבג"צ יתעלה ואם כבר נטל זכות לעצמו לעסוק בכל, לפחות יעשה זאת באופן שגם הצדק, גם טוהר המידות וגם נורמות שלטוניות וניהוליות תקינות יצאו נשכרים מכך. אבל מותר אין פרושו צריך. עפ"י התנהלות המערכת השיפוטית לאחרונה, ובג"צ בכלל זה, אין יותר מקום לאשליות. עתה נותרה רק הכנסת שביכולתה, ע"י חקיקה מתאימה, "למתן ולרסן" את התנהלות הבג"צ. ראוי שתדרש לסוגיה זו בהקדם, משום שחוסר אמון בהתנהלות בית המשפט העליון (הלא הוא בג"צ תחת כובע אחר - ובעצם מדוע?!) מסוכנת ביותר לחברה השסועה שלנו.
דרושה חקיקה בכנסת שתקבע תחומי עיסוק וסמכויות החלטה של בג"צ. לא סביר, עם כל הכבוד לבית המשפט העליון, שיהיה הגורם היחיד במדינה שגם קובע במה יעסוק, גם קובע כיצד יעסוק וגם קובע את מגבלות העיסוק של עצמו. הדבר מנוגד הן לעקרון הפרדת הרשויות והן לאיזונים ובקרים הדרושים לכל רשות במשטר הדמוקרטי בכדי שלא תסחף למגלומניה ולא תצא מאיפוס. בנושאים ערכיים ופוליטיים, אל לו לבג"צ לעסוק כלל. הוא אינו נבחר ציבור, הוא אינו מייצג את הציבור, והוא אינו עומד לבקורת ציבורית. לכן בנושאים פוליטיים וערכיים הוא יכול להיות לכל היותר "רשות מייעצת משפטית". את הקביעות צריך לעשות הציבור או נציגיו הנבחרים.
הגיע השעה שהכנסת, שאמורה לתת את הטון במדינה בהיותה הגורם הנבחר היציג ביותר בדמוקרטיה שלנו, תתחיל לפעול ככזו. עד כה אנו רואים אותה הולכת ומתקפלת תחת לחץ הממשלה מזה ובית המשפט העליון מזה, וקולה - מלבד אי אלו גמגומי מחאה מפוקפקים - בל ישמע.
לסכום: אין זה משנה מה תהיה הנמקת הבג"צ להחלטתו (שלאור רגישות הנושא חיייבים היו לפרסמה יחד עם ההחלטה), עצם העובדה שמהלך, שברור לכל שהוא אנטי דמוקרטי, מניפולטיבי, וקשור יותר מכל באינטרס אישי של ראש הממשלה, לא נפסל ככזה, היא דוגמא רעה ומשחיתה ועתה בג"צ עשה עצמו שותף מרצון לכך.
כתוב תגובה ל- ל רפי
אתה צודק אבל!
  משהו   23/06/04 00:58
מי לדעתך יעשה זאת הח"כים שבקושי קוראים עברית מי יעשה את כל זה מני מזוז ?ראית את הדוח שלו? ילד בן 8 מתנסח טוב יותר
אל תחלום חמוד אל תחלום
כתוב תגובה ל- משהו
15
בראבו בג"צ בראבו
  י.גן   22/06/04 17:18
ותקבלו שבעים ושבע בראבו עם תנפנפו את מני מזוז.
כתוב תגובה ל- י.גן
16
מישהו מופתע?
  נחום שחף   22/06/04 17:26
כתוב תגובה ל- נחום שחף
לא, כי מה שהיה הוא שיהיה
  רחלה   22/06/04 19:48
כתוב תגובה ל- רחלה
ההחלטה פה אחד איננה מפתיעה
  דורון טל   22/06/04 20:03
אולי הנימוקים של השופטים יפתיעו.
_____________________________________

מבחינת החוק היבש שרון רשאי היה לפטר את השרים ואין בפיטוריהם חוסר סבירות קיצוני. לכן בג"צ לא יתערב במקרה כזה.

זכותו של ראש ממשלה לשנות את הרכב הממשלה, כדי לאפשר לו להוציא לפועל את המדיניות עליה הצהיר זה מכבר.

נראה לי כי בנסיבות העניין שרון פעל בדרך שאיננה ראוייה ואפילו מבזה.

-------------------------------------
אין באמור לעיל משום הבעת עמדה פוליטית (זו או אחרת) לגבי תכניתו הפוליטית של שרון.
כתוב תגובה ל- דורון טל
איך קפצת ללא ראויה ולמבזה..
  יגאל כהן   22/06/04 23:32
זה לא משתמע משום מלה מדבריך.
סתם כמו "אישו רועו" ירית מהמותן!!
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
תגובה ליגאל
  דורון טל   23/06/04 13:26
תהליך פיטורי השרים נעשה כאילו בחופזה, בדומה למחטפים בהצבעות הכנסת הנעשות לעתים במפתיע כדי להשיג רוב מלאכותי לעניין מסויים.

שרון ידע מראש על תוכניתו העקרונית ל"התנתקות" והוא גם ידע מראש כי השרים אותם פיטר כעת לא יסכימו עמו על מהלך היציאה מהשטחים. לכן תהליך צירופם לממשלה לא היה ראוי מלכתחילה.

ר"ל - מרגע ששרון צרף את שרי הימין, השתמע הדבר כאיתות לעם ולעולם כולו כי שרון מתחשב גם בדעתם שלא ליסוג משטח שבו גרים חיים ופועלים יהודים ואם תהיה נסיגה הרי שיש לבצעה תוך מו"מ עם היריב - מו"מ שיש בו כדי לתת למדינת ישראל יתרון משמעותי.

אני סבור שהליך הפיטורין היה גם מבזה, משום ששרון ניצל לרעה את סוף השבוע וכידוע ימי מנוחה אינם נכללים במניין הימים או השעות למסירת מכתב רשמי.

גם שרי הימין לא נהגו בצורה ראויה, משום שהם ידעו שהכל משחק מכור מראש.

ויש הסוברים כי השרים המפוטרים ביזו את עצמם בכך שלא התפטרו מרצונם בטרם "נאלץ" שרון לפטר אותם.

כתוב תגובה ל- דורון טל
דורון קודם כל תענוג לקרא אותך...
  יגאל כהן   26/06/04 23:52
שנית אתה טועה אריק לא צפה שביבי לא יעמוד ביצרו וישלח את ליברמן ופייגלין שליחיו להפיל את המשאל!!!!!!!
אגב גם אני לא צפיתי. כי היה ברור לנו שהוא רק יפסיד ממעשה מכוער כזה, כפי שהסתבר לו בדיעבד. אך ביבי כמו ביבי לא יפספס תיכמון שמזדמן בדרכו.
לא האמנתי שביבי יעז להדליק את הגפרור הזה. והוא הפתיע,תמך ברדיו בטלביזיה ובעיתון ,ובמו עיני ראיתי את האיש שלו ברחובות מתגנב לטלפון בסודיות של איש שב"כ לדווח למטה.
אתה צריך לדעת שבפוליטיקה דיווח למטה נעשה בגאוה לא בהתכופפות שלא ייראו.
איכסססססססססססססססססססס.
ואז ברח ביבי עם חזית הסרוב ורק אז,
לא היתה לאריק ברירה אלא להתחיל לנקות את האורוות!!!!!!!!!
ואינשאללה בעזרת ה' יישלח את ביבי אחרי ליברמן,"והים ינוח מזעפו"
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
17
בג"ץ?
  בול   22/06/04 23:12
שלטון העריצות מגובה על ידי בית המשפט העליון.
מאיפה תבוא הישועה?
כתוב תגובה ל- בול
18
בג"ץ
  גבי אני   23/06/04 07:20
בג"ץ בבקשה תחליטו היועץ המשפטי אדון מני מזוז אמין למדינה או משחק אותה .
כתוב תגובה ל- גבי אני
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il