s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
יורם אטינגר
יורם אטינגר
הפקת לקחי 7 באוקטובר מחייבת להימנע ממדיניות של תגובה, הכלה ומתקפות נקודתיות, ולנקוט במלחמת-מנע ומתקפות מערכתיות ולא רק נקודתיות
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לפיד: "אתה אנטישמי"; שלום: "אתה גזען"
מאת: ענבל אביב  |  27/06/2004
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
לפיד אין מחלוקת על כך שאתה גזען!!!
  יגאל כהן   27/06/04 13:34
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
לפיד , אין מחלוקת שאתה העטרת שבכתר
  לפיד צודק   27/06/04 14:37
אל תתייחס למנגליסטים , לפיד ! בחייך !
כתוב תגובה ל- לפיד צודק
מגליסטים זה ביטוי גיזעני של תומכי
  יגאל כהן   27/06/04 16:16
הגזענות והגיזענים.
"אי ראסט מי קייס"!!!
גזען קטן תומך בגיזען הגדול!!!!!!
אגב אני יהודי תימני, שלא חובב מנגל.
האם זה עוזר לי ?או שאני ממילא מנגליסט מהסיבה העדתית בלבד!!!!!!!
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
אתה אותו ערבי פסיכי שמציף כאן
  אהרון1   27/06/04 17:30
כתוב תגובה ל- אהרון1
תשובה
  m   27/06/04 14:59
גם אין מחלוקת שאתה מטומטם.
כתוב תגובה ל- m
ואין מחלוקת שגם אתה גיזען..
  יגאל כהן   27/06/04 16:13
והראיה!!
אני שופט את לפיד, על סמך מעשיו והצהרותיו הרבות, הזרועות אמירות גיזעניות.
ואילו אתה ! על סמך מה חוץ מאשר על סמך גיזענות, היפלצת עכשיו!!!!!!!!!!
האם עשית לי בחינה פסיכומטרית?
אני מתפתה לחשוב שאתה גם טיפש ,אך אני מזכיר לעצמי, שאין לי הוכחות לטיפשותך ,
אלא רק לגיזענותך .
הלאה הגיזענות!! הפאשיזם לא יעבור!!!
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
2
מי שמדבר על אנטישמיים
  אפרי הלפרין   27/06/04 13:42
אנא יעיינו הקוראים ב:

nfc.co.il

ויאמרו לנו מי אנטישמי, ומי גזען.

וסילבן, תגיד לנו מה אתה מתנצל, אמרת דבר אמת, יש לך את כל הראיות, מדוע תתנצל?

כתוב תגובה ל- אפרי הלפרין
3
מדיניות שרון גורמת לירידה מהארץ!!!!
  ריאליסט שאכפת לו.   27/06/04 13:53
כתוב תגובה ל- ריאליסט שאכפת לו.
וכי מי חי בכייף בארץ התלאות והשחיתו
  תומר , א   27/06/04 14:48
ת הבינ"ל שרוצחת את השלום ולא נותנת מרחב מחיה לצעיריה ???
כתוב תגובה ל- תומר , א
תגיד, נפלת חזק על הראש?!
  אנדרי   27/06/04 14:51
כתוב תגובה ל- אנדרי
4
לפיד-שלום
  agyuon   27/06/04 14:00
בוקר טוב "אליהו" רק ההשמצה של לפיד עליך הביאה אותך למסקנה שהאיש הזה הוא גזען !!! הרי הוא ממציא הגזענות!
כתוב תגובה ל- agyuon
5
לשם שינוי... שניהם צודרקים !
  נביאט הזעם   27/06/04 14:07
כתוב תגובה ל- נביאט הזעם
נכון מאוד ! אלה שרים אלה ? אלה עמה
  ניר , א   27/06/04 14:49
של פאשיסטים
כתוב תגובה ל- ניר , א
למען האמת - לפיד צודק ! הוא אינו אד
  הימין=חזית הסירוב   27/06/04 14:58
-ם שונא , הוא לא הגיע מימין
כתוב תגובה ל- הימין=חזית הסירוב
אתה אותו ערבי פסיכי שמציף כאן
  אהרון1   27/06/04 17:32
כתוב תגובה ל- אהרון1
6
שניהם מטומטמים
  ניצנצ   27/06/04 14:08
כתוב תגובה ל- ניצנצ
7
המצע של שינוי - קודם החרדים. ועכשיו
  יוסי וזאני   27/06/04 14:09
הספרדים,
זוהי תוכנית שינוי - לפיד.
מדינת ישראל לאליטות -לאשכנזים.
להתעורר לפני שהלפיד הזה ישרוף את המדינה שלנו....
של כולם - ספרדים, אשכנזים, חילונים,דתיים,חרדים
יוסי
כתוב תגובה ל- יוסי וזאני
ככל שמרבה שינוי - זה רק ברכה !
  יבגני ,   27/06/04 14:53
כתוב תגובה ל- יבגני ,
אתה אותו ערבי פסיכי שמציף כאן
  אהרון1   27/06/04 17:33
כתוב תגובה ל- אהרון1
8
מדינת ישראל היא מדינה יהודית
  היהודי המושלם   27/06/04 14:10
מדינת ישראל היא מדינה יהודית ואורתודוכסית.
ובעזרת ה' היא תישאר כך.
כתוב תגובה ל- היהודי המושלם
מדינת ישראל היא מדינת היהודים-בור !
  הקב"ה   27/06/04 14:41
בעזרת השם מדינת ישראל תתנער מאמונה דתית בהמית והחרדים יחזרו כולם בשאלה ונוכל להתחיל לפתח תרבות כלשהי...
כתוב תגובה ל- הקב"ה
אנשים מושלמים יש רק בבתי-
  andrew   27/06/04 14:58
משוגעים. לא ידעתי שיש לכם שם אינטרנט.
כתוב תגובה ל- andrew
9
יש לי הצעה לשרי שינוי
  ששון לוי בן רבי צדוק   27/06/04 14:10
מה דעתכם שנצא למלחמת גיור ברחבי אירופה ואמריקה אנחנו נכריח את את הנוצרים לשלם לנו את מחצית השקל ובתמורה נהפוך אותם ליהודים או שנעלה לארץ איזה 2 מליון ניגרים ונגייס אותם ליחידות קרביות בצה"ל ואז אחרי שירותם הצבאי נהפוך אותם ליהודים
כתוב תגובה ל- ששון לוי בן רבי צדוק
נראה לך שנוצרי נורמלי ירצה גיור ???
  אלוהי ישראל   27/06/04 14:39
כתוב תגובה ל- אלוהי ישראל
נראה לך שיש מישהו שפוי מעוניין לשים
  לא לכפייה חשוכה   27/06/04 15:48
קץ לחייו ?
על מה אתה מדבר בכלל ???
כתוב תגובה ל- לא לכפייה חשוכה
דת , זה דבר מאוס ונבזי ! נמאס מרבנו
  שוש69   27/06/04 14:43
-ת ו"עסקנים" פוליטיים ! קיבינימט לממשלת האייטולות
כתוב תגובה ל- שוש69
תשובה
  m   27/06/04 15:02
ולמה לא?רק אתא יהודי כשר?
כתוב תגובה ל- m
10
כסאות
  גזוזי   27/06/04 14:13
מה שמענין את שניהם זה רק הכסאות.
כתוב תגובה ל- גזוזי
11
מה לשינוי וליהדות בכלל???????
  ששון לוי בן רבי צדוק   27/06/04 14:14
מה לו לטומי לפיד ולאברהם פורז ביהדות ????? אותם אנשים שהיהדות היא זרה בעינייהם ורומסים כל חלקה טובה ביהדות באים ונותנים הצעות לגבי גיור גויים אני מציע ללפיד ולפורז שאם לא נוח להם הם יכולים ברצון לעזוב את ישראל ולא לחזור לכאן כרטיס טיסה על חשבוני
כתוב תגובה ל- ששון לוי בן רבי צדוק
בורות וגזענות
  אביטל   27/06/04 14:27
לידיעתך הרבה אדוני הנכבד, מר טומי לפיד הינו יהודי אשר כל משפחתו נספתה בשואה, איך אתה מעז להטיל ספק ביהדותו?!נמאס כבר מכך שהאורתודוכסים חושבים שיש להם מונופול על היהדות, ומעצבן אף יותר שהמדיניות במדינת ישראל מאפשרת זאת!
כתוב תגובה ל- אביטל
צודקת לחלוטין ! הליכודניקים איבדו
  חן חן לך לפיד   27/06/04 14:42
את הראש וגם את הרגש
כתוב תגובה ל- חן חן לך לפיד
מתוך עניין
  מתעניין   27/06/04 15:01
אם כן רציתי לדעת,ברור שלאיש אין "מונופול" על היהדות,אך מי כן שומר עליה? החילונים?לא נראה לי שהם שמים עליה משהו.הרפורמים והאורתודוכסים?גם הם לא שמים,הם עושים כל מה שבראש שלהם.
יהדות זה אמנם משהו פנימי,כן. וגם נולדים יהודים אך ליהדות יש גם חיובים. אי אפשר לומר אני מאמין בה' אך לא לקיים את מצוותיו אחרת אתה ממרה את פיו-למה אתם חושבים שהוא נתן את המצוות? בשביל הכיף שלו? בשביל הכיף שלנו?
כתוב תגובה ל- מתעניין
אלהים לא משחק בקוביות (א. אינשטיין)
  אופטיסימי   27/06/04 15:30

אלהים יוצא אצל האורתודוקסים כחנווני קטן שנתן לעמו מצוות והוא יושב שם בשמיים עם פנקס ועושה חשבונות (מי ירום ומי ישפל, מי יחיה ומי ימות...) בחייכם אורתודוקסים מסכנים, ליחס פנקסנות לבורא עולם זה משפיל ומעליב לא רק את האלהים אלא גם כל הגיון אנושי, אל תעשו ממנו חנווני קטן, כי כך אתם משניאים את הדת על כל יהודי שאינו אורתודוקסי...
כתוב תגובה ל- אופטיסימי
מי צריך זבל וביזבוז זמן לריק ???
  פציפיסט   27/06/04 15:39
כתוב תגובה ל- פציפיסט
משום כך הצבענו שינוי ! ונמשיך לתמוך
  מאוכזב מהליכוד   27/06/04 14:41
בה נגד מדיניות העדר מחזית הסירוב שתומכים בחרדים האנטי ציוניים
כתוב תגובה ל- מאוכזב מהליכוד
תשובה
  m   27/06/04 15:06
מזל שיש יהודים "חכמים" כמוך שמזכירים לנו "מי הוא יהודי".אתה חושב שרק למי שיש ס"מ פחות בבולבול יש זכות לחיות בישראל?
כתוב תגובה ל- m
m
  dov1   27/06/04 21:13
Your responses are idiotic.
כתוב תגובה ל- dov1
12
טומי מגזים
  שינויניק   27/06/04 14:19
למרות שאני מצביע שינוי, החבורה של שינוי מגזימה, בכל פעם שהאורתודוכסיה צצה הם מתקיפים. הסגנון בוטה ואינו הולם,גורם למתוני שינוי כחילונים מרקע
מסורתי אי נוחות ויש רבים כאלו.
כתוב תגובה ל- שינויניק
13
לפיד - שלום
  יהושפט   27/06/04 14:20
אם יבוא ארצה כל היהודים הרפורמים מארה"ב ממילא ישתנה המצב. האמרקנים יודעים מהי דמוקרטיה היא רק יכולה להתבטא בבחירות כאן בארץ ולא על ידי השמעת טענות מארה"ב, ולשינוי יש רק 15 מנדטים זה לא מספיק כדי לשנות את היחס לרפורמים. ולמה לדבר על גיור רפורמי קודם נתחיל באלו שנולדו כיהודים והם רפורמים.
כתוב תגובה ל- יהושפט
14
טומי לפיד שומר טינה עתיקה
  ידידות אחרונות   27/06/04 14:23
טומי שהיה ידוע כמי שהתפרנס כל חייו מהעיתון מעריב לא שכח זאת נוכח עובדת היותו של שר החוץ איש המשתייך למשפחת ידיעות אחרונות (נשוי לג'ודי מוזס)
ועכשיו מצא לו טומי לפיד דרך לנסות ולפגוע בסילבן שלום ע"י קריאות גזעניות שמחטיאות את המטרה, איזה מן שר משפטים זה שבמקום להשיב עיניינית אז הוא קופץ ומתנפל על שר החוץ בקריאות כלפי שר החוץ: "אתה אנטישמי"
יש רק להתבייש בשר משפטים כזה,

עכשיו סילבן שלום החמיץ את ההזדמנות להתראיין אצל יאיר לפיד
כתוב תגובה ל- ידידות אחרונות
השתכנעתי מדבריך שלפיד צודק יותר
  חיליק , א   27/06/04 14:39
ואני מאמין לאשכנזים יותר ! מה לעשות !
כתוב תגובה ל- חיליק , א
עליך נאמר"זכה הכלב בנבילה"
  יגאל כהן   27/06/04 16:46
אתה גזען ואכן בחרת נכון !
המשיך להצביע ללפיד הגזען.
אך אם יימאס לך ממנו.
תוכל להצביע למען ליברמן הגיזען!!!!
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
15
הרפורמים מחרבים את היהדות בעולם
  ליכודניק   27/06/04 14:29
כתוב תגובה ל- ליכודניק
להיפך , הם מנקים את קן הצרעות !
  כן לניקוי הקן   27/06/04 15:36
דבריך הם טיפוסיים לעדר מזרחי חבר מפלגת המנגליסטים
כתוב תגובה ל- כן לניקוי הקן
בסגנון מתלהם ופרובוקטיבי שרק עדר
  אני מתבייש בליכוד   27/06/04 15:51
יכול לכתוב , לא תביא לשום שינוי , זולת הגדלת מספר מצביעי שינוי ע"ח הליכוד
כתוב תגובה ל- אני מתבייש בליכוד
16
לפיד ופורז אתם מתנהגים כמו גוים
  לירןכככככ   27/06/04 14:31
אישרתם למכור בשר חזיר וחמץ בפרהסיא בפסח תתביישו לכם אתם מתנהגים כמו גוים
כתוב תגובה ל- לירןכככככ
לך לחיות באיראן , שם יש מדינת הלכה
  בעד מדינה חילונית   27/06/04 15:22
שלא מוכרים בה בשר חזיר
אולי באי אכילתו , נגרמים פגמים בראש ?
מי יודע , לפחות , לי נראה שכן

לפיד , אנא דאג לאישור חוק הנישואין האזרחיים בכדי שנתנתק משונאים ושנאה , מפנאטים ופנאטיזם , ומבוזזי הקופה הציבורית
כתוב תגובה ל- בעד מדינה חילונית
אילמלא הגויים , לא היית זוכה למדינה
  לפיד את פורז   27/06/04 15:42
כתוב תגובה ל- לפיד את פורז
17
טומי הזה...
  יהודי אמיתי   27/06/04 14:33
כתוב תגובה ל- יהודי אמיתי
18
יהדות
  מגיב   27/06/04 14:34
התנועה הרפורמית הוקמה במטרה ברורה אחת באירופה בתחילת המאה ה20- לעודד התבוללות בקרב יהודים שלא רצו לעזוב את הקהילה על מגש מזוייף של זיקה ליהדות.

בפועל הרפורמים בזים להלכה ולתורה ומעוותים אותה כרצונם תוך מעבר על אקסיומות שלה, רבים ממנהיגי התנועה הרפורמית מודים בפה מלא כי הם אתאיסטים .


ה'תנ"ך ' של תהנועה הקונסרבטיבית מלא במקום בפסוקים מקוריים בתרות האבולוציה ובתיאוריות כופרניות שמי שחיפש הוכחות נגדם מצא -התנועה הקונסרביטבית מעדיפה להציג אותם כעובדות כי האמת היא שמדובר בתנועות חילוניות אנטי יהודיות.

הגרמנים דיברו רבות כנגד היהודי המרעיל את הדם הגרמני והקורא לעצמו גרמני , שנאה זו היא שהביאה אותם לפגוע גם ביהדוים שנשארו נאמנים לדתם ושהשנאה אליהם מראש הייתה קיימת אך ברמות סבילות שמהם סובל כמעט כל מיעוט.

טומי לפיד הוא אנטישמי וחזונו הוא מדינה מתבוללת שתכחיד את הזהות היהודית , אחוז גבוה מדי מיהודי ארה"ב הם רפורמים ובשל כך 54% מהם מתחתנים בנישואי תערבת -לו לא הייתה התנועה הרפורמית התופעה הזאת הייתה פוחתת בהרבה-התנועה הרפורמית מוכרת ליהודי שקרים עצמיים.

טומי לפיד מקשקש בדבר היותו ניצול שואה מכיוון שישנם ניצולי שואה שבשעתם הצביעו לתנועה הנאצית כי האמינו שבהם לא יגעו אלא רק ביהודים ממזרח אירופה וכ"ו, טומי לפיד לא הצביע למפלגה הנאצית אבל הוא עדיין האחרון שיכול לכנות מישהו אנטישמי.
כתוב תגובה ל- מגיב
19
לא לשכוח את סילבן כשר אוצר גרוע !!!
  מוקיייי   27/06/04 14:38
כתוב תגובה ל- מוקיייי
למה , ובמה כן הוא יוצלח ????
  שר יורם   27/06/04 15:43
פדיחה של שר יורם
כתוב תגובה ל- שר יורם
מוקי, זה ביבי ,שמנסה לתכמן באתר את
  יגאל כהן   27/06/04 17:02
השר שלום .....!!!!!!!!
סטיבי, הקרוק שולח את האספסוף להסית נגדך,
מחשש שהכניסה של העבודה תעמיד אתכם בניגוד אינטרסים.
שקוףףףףףףףףףףףףףףףףףף.
תן לקרוק איזה סתירה על חשבוני!!!
אני משלם!!!
בתקווה שאתה קורא מעריב כמוני!!!
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
20
העלייה היא היעד המרכזי של המדינה".
  שרון בור ועם-ארץ !   27/06/04 14:38
מנסה בדבריו לחקות את יצחק שמיר שהיה פותח כל ישיבת ממשלה בדיון על העלייה.
לאריק אין אג'נדה בשום תחום!
הוא מנסה ללכת בעקבות קודמיו(שהכיר אישית את כולם מקרוב).
אבל הכל חיקוי,וחיקוי מאולץ.
אדם שלא למד ולא דבק בעקרונות שלמד,וכל חייו היה איש ביצוע(נדיר באיכותו) לעולם לא יוכל להיכנס לנעליהם של מנהיגים ומובילי-דרך.
גם היום נדמה שהוא מעדיף להיות רמטכ"ל(כפי שאמר ליעלון שהוא מקנא בו) מאשר ראש-ממשלה... איזה עולם הפוך.
כתוב תגובה ל- שרון בור ועם-ארץ !
21
אין מקום במדינה היהודית למפלגה כמו
  שינוי. זה כאילו   27/06/04 14:42
שהאויבים שלנו הכניסו לנו לתוך המדינה את המפלגה הזאת שתזרע בנו שנאה, התלהמות עד כדי חורבן בית שלישי. חבל. חבל שהצמחנו מפלגה כזאת שמכניסה רעל למדינה, ואינה מבינה שאם ישראל לא תישאר יהודית - היא פשוט תחדל להתקיים.
כתוב תגובה ל- שינוי. זה כאילו
22
טומי לפיד מייצג את הדיעה הרווחת בעם
  לוי עומרי   27/06/04 14:42
לאור תפקודה הנפלא של סייעת שינוי בממשלה, אני צופה כי בבחירות הבאות הם יעברו את מפלגת העבודה, החסרת מנהיגות ומצע.
טומי לפיד צודק בכך שאין להפלות בין הרפורמים, הקונסרבטיבים לאורטודוקסים.
די לכפיה!
כתוב תגובה ל- לוי עומרי
23
לא לעיניין
  דנדי   27/06/04 14:42
יאיר לפיד לא הולך לפי תכתיבי אביב, לפחות לא בתוכנית אירוח שלו.
כתוב תגובה ל- דנדי
24
כינויים
  סבא של ליאור   27/06/04 14:43
נכון שהשר לפיד צודק ביחס לאפלית הרפורמים והקונסרוטיבים בארץ.
מי קבע שרק האורטודוקסים הם יהודים טובים? האורטודוקסים עצמם, וזה רחוק מהאמת.
באשר לשני השרים: האחד אנטישמי השני גזעני ושניהם לא עמדו בתור שחלקו את החוכמה.
כתוב תגובה ל- סבא של ליאור
25
ביהדות יש זרמים ותנועות הגיע הזמן ש
  זק   27/06/04 14:46
שיבינו שיהודים לא חיבים לנהוג כפי שהרב מטיף אלע שיהיו שוני בין הזרמים ואז יהיה לנו קל יותר ונוכל כולם לעלות ארצה ונסתדר אחד עם השני
כתוב תגובה ל- זק
אבל סילבם מהליכוד לא רוצה
  אורי בן 33   27/06/04 15:13
ולכן לא יהיה
כתוב תגובה ל- אורי בן 33
26
זוהי דעתי
  יהודי אמיתי   27/06/04 14:47
לפי דעתי האנטישמים הכי גדולים בכל הסיפור הזה הם טומי וחבר מרעיו-האנטישמיות היא שנאת היהודים וזה בדיוק מה שטומי ועוזריו עושים, שונאים את היהדות ומרחיקים אותה ואף עוזרים ומרחיבים את הקרע בעם-לא החרדים.
בנוגע לשר פורז המעוות:היהדות קובעת שהמגויר הרפורמי אינו נחשב יהודיץואם זה מה שאמרו גדולי עולם וענקי התורה היהודים-מי שמך,פשפש שכמוך שתבוא ותקבע מי הוא יהודי אמיתי?הרי אתה כלל אינך מנסה לקיים ולו מצווה אחת מן תריג מצוות היהדות.
אגב מטרת היהדות אינה לגייר כמה שיותר אנשים להיפך היא מנסה כמה שפחות-גוי שבא להתגייר צריך להגיד לו לשקול את זה שוב ומסבירים לו את הדברים שיהודי צריך לעשות. הגידול של העם אמור להתבצע ע"י פריה ורביה ולא ע"י גיור.
נ.ב
אני לא חרדי
כתוב תגובה ל- יהודי אמיתי
רק עברתי ..וקראתי
  אמיתית גם כן   27/06/04 15:15
צודק ב100%..כול הכבוד
כתוב תגובה ל- אמיתית גם כן
27
על דברי לפיד
  חכו חכו   27/06/04 14:49
נאמר כבר: "...ויפתח האתון את פיו..."
כתוב תגובה ל- חכו חכו
הנאמר , מתייחס אלינו , ואלינו בלבד
  רבני רשע-פשע מהמאס   27/06/04 15:24
מדוע לייחס זאת לבני אדם ???
כתוב תגובה ל- רבני רשע-פשע מהמאס
אתה אותו ערבי פסיכי שמציף כאן
  אהרון1   27/06/04 17:36
כתוב תגובה ל- אהרון1
28
סילבן, לא חידשת לטומי כלום.
  אמנון לוי   27/06/04 14:51
סילבן שלום,,אם היית מחדש לטומי לפיד דבר חדש על עצמו ..ניחא... אבל הוא יודע זאת הרבה שנים קודם לדברייך..זה לא מהיום,,שנים שהוא גזע,,,,ואף יותר מזה
אמנון לוי
כתוב תגובה ל- אמנון לוי
אל תאמר שאתה לא נמנה על עדר המנגליס
  הרב ועקנין   27/06/04 15:12
-טים ממזרח

לפיד הוא הסמל הבלתי מעורער של החברה הישראלית הדימוקרטית השפויה , נתמוך בו תמיכה בלתי מסוייגת נגד הכלבים הנובחים למיניהם
כתוב תגובה ל- הרב ועקנין
29
אנו עם אכזר שבעמים ! עם חושך לנאורי
  שניכם צודקים   27/06/04 14:51
כתוב תגובה ל- שניכם צודקים
30
ירדה למחתרת?
  אזרח מודאג   27/06/04 14:52
איפה צרת החינוק ??????????????
כתוב תגובה ל- אזרח מודאג
האם כוונתך לתופרת לשעבר ???????????
  עמוד , דום !   27/06/04 15:08
היא עורכת מסדרים !
כתוב תגובה ל- עמוד , דום !
31
הספרדים יודעים רק - לקלל ולקלקל
  זה שר חוץ זה ???   27/06/04 14:54
אני מתביישת בהם
כתוב תגובה ל- זה שר חוץ זה ???
32
שלום הוא אפס, הוא יודע את זה וזה
  כאוב לו. andrew   27/06/04 14:54
כתוב תגובה ל- כאוב לו. andrew
נכון , אמת ויציב
  בושה של שר   27/06/04 15:07
לפיד אתה ענק ! כולנו מאחוריך
כתוב תגובה ל- בושה של שר
משפטים כאלה הם שגורמים לקרע בעם
  דס   27/06/04 15:42
הספרדים יודעים רק לקלל ולקלקל?!?
אין לך טיפת בושה כמו שאין לך טיפת שכל כנראה.
משפטים שכאלה רק גורמים לשנאה ולרגשי הנחיתות והאפליה לבעבע מתוך בני העדות המזרחיות.
במקום לנסות ולאחד אנשים כמוך פותחים עוד קצת את השסע, מגדילים עוד קצת את המרחק בתפיסת העולם ומגדילים עוד קצת את החוסר רצון לדבר\לתקשר עם האחר,
עוד קצת מפרידים בינינו - האחים היהודים!
ממש כל הכבוד לך, הצלחת להוציא עמוק מתוך תוכי (ואני בטוחה שמתוך עוד אנשים רבים) כל מיני רגשות שנאה כלפי הצד השני (האשכנזים "הנאורים" שבינינו) שניסיתי להעלים ולהתגבר עליהם.
כתוב תגובה ל- דס
משפטים כאלה הם שגורמים לקרע בעם
  תוכי   27/06/04 19:04
כתוב תגובה ל- תוכי
תוכי זה לא עם זה עמה !!!!
  יוסי ממשלת שוד הקפה   27/06/04 23:51
כתוב תגובה ל- יוסי ממשלת שוד הקפה
משפטים כאלה הם שגורמים לקרע בעם
  תוכי_2   27/06/04 19:05
כתוב תגובה ל- תוכי_2
משפטים כאלה הם שגורמים לקרע בעם
  תוכי_3   27/06/04 19:06
כתוב תגובה ל- תוכי_3
33
פיד צודק לגמרי צריך להכיר עוד זרמים
  צול   27/06/04 14:55
לפיד גזען??
לפיד כולה אמר שבארץ שלנו, מדינת היהודים, לא מכירים בזרמי יהדות נוספים!! ושצריך להכיר בהם!!והוא צודק לגמרי!!
כתוב תגובה ל- צול
34
תגובה ל10
  צול   27/06/04 14:56
אידיוט זה מה שאתה פשוט אידיוט
כתוב תגובה ל- צול
35
למה טומי לפיד מסתבך עם כולם?
  הש. ג. של הכנסת   27/06/04 14:56
ומצד שני מלקק לאליטות כגון עדנה ארבל?
ולמה אין לטומי לפיד כובע?
כי אחרת הוא היה צריך לאכול אותו
כתוב תגובה ל- הש. ג. של הכנסת
טומי לפיד אוהב את הצדק והיושר , וזה
  ענבל , ר   27/06/04 15:05
הורג את העדר שהפך לשר חוץ
כתוב תגובה ל- ענבל , ר
36
לכל המתלהמים באתר : אתם חיים מתרומו
  מצביע שינוי גאה   27/06/04 14:56
-ת הרפורמים ! תזכרו זאת ותהיו כפויי טובה
כתוב תגובה ל- מצביע שינוי גאה
אני לא חי מתרומות הרפורמים
  ששון לוי בן רבי צדוק   27/06/04 16:07
אני לא חי מתרומות הרפורמים אני חי תודות לקב"ה שנתן לי בריאות ויכולת לעבוד ובעבודה שאני עובד אני מקבל משכרות ואף רפורמי בעולם לא מפרנס אותי
כתוב תגובה ל- ששון לוי בן רבי צדוק
צדוק
  חיים פ   27/06/04 17:51
אתה מנותק מהמציאות
צא בחוצה
כתוב תגובה ל- חיים פ
אני גם גאה מהבחירה שלי
  אנדרי   27/06/04 16:36
שינוי הוא אי של שפיות בים של טמטום וצביעות.
כתוב תגובה ל- אנדרי
37
הצרה של כולנו היא
  מדריך ליונה עיוורת   27/06/04 14:59
ששני השרים המכובדים צודקים.
כתוב תגובה ל- מדריך ליונה עיוורת
ואתה עוד יותר , לשם שינוי
  יונת השלום הפצועה   27/06/04 15:02
כתוב תגובה ל- יונת השלום הפצועה
38
מדוע המנגליסטים מתחנפים לרבנות ????
  מדוע ???   27/06/04 14:59
לא למדינת הלכה פנאטית
כתוב תגובה ל- מדוע ???
מדוע לא נמגליסטים בבונים עם משרוקית
  יוסי ממשלת שוד הקפה   27/06/04 23:49
כתוב תגובה ל- יוסי ממשלת שוד הקפה
39
נמאס ממושחתים ומעסקנים פונדמינטליסט
  קצין צה"ל   27/06/04 15:00
-יים
לפיד , אתה הלפיד שלנו
כתוב תגובה ל- קצין צה"ל
40
כל הכבוד לסילבן
  יואל   27/06/04 15:01
בין כל חברי שינוי שמבקשים להשמיד את כל המיוחד ביהדות, טוב ששר החוץ שומר על מסורת ישראל שלא תיפגע. אל תפחד סילבן, אתה פשוט צודק.
כתוב תגובה ל- יואל
כל הכבוד ללפיד , שרוצה לחסל את שורש
  צימרמן , א ר"ג   27/06/04 15:06
הרע , את ההשתלטות של דיבילים על מוסד התורה
כתוב תגובה ל- צימרמן , א ר"ג
41
הצעה לסדר
  חיפאי מודאג   27/06/04 15:08
לנוכח מצב האבסורד בו אנו נתונים אולי אפשר לפתור את הבעיות שלנו ואת בעיות השוחד של ה"גדולים" ע"י מכירת המדינה תמורת כל הכסף שהושקע בה תוך הצמדתו ל$ או למדד וקנייתה חזרה בשווי האמיתי של אמינות מנהיגיה .
זה יפתור את כל בעיותינו וגם ישאר משהו לכל אחד מאיתנו.
אגב דודי אפל: אני מנהל פרוייקטים בבניה עם נסיון רב ורקורד מוכח ואני מוכן לעבוד אצלך 14 שעות ביום תמורת בלבד.4750$
כתוב תגובה ל- חיפאי מודאג
אני מסכים בתנאי שתביא המלצה מהמן
  אפל דוד קבלן   27/06/04 15:45
ובניו
כתוב תגובה ל- אפל דוד קבלן
42
טוהר הגיור וטוהר הגזע
  עידן סובול   27/06/04 15:09
הדת היהודית, כמו כל דת מונותאיסטית או פוליתאיסטית, פנים רבות לה, לעתים בו-זמנית ולעתים בדילוגי תקופות.

ישנן תקופות שפניה משקפות הומניות מעודנת;ישנן תקופות שפניה משקפות חוסר-סובלנות ממאיר כלפי מיעוטים וזרים; ישנן תקופות שפניה משקפות גזענות מחליאה, וישנן תקופות שפניה ומעשיה משקפים את כל המרכיבים הללו בערבוביה.

די לנו אם נקרא בספר יהושע או בספר שמואל, כדי להיווכח שעל ציוויים רבים המופיעים בהם כלפי מי שאינם יהודים, מתנוססים דגלים שחורים מִשְחוֹר; רובם ככולם הם וריאציות על הפסוק המזעזע:
"והֵמַתָּה מאיש עד-אשה מעולל ועד-יונק משור ועד-שה מגמל ועד-חמור" (ספר שמואל); משם נמהר לדלג אל מגילת רות, ומשם בניחותא לנביא ישעיהו, ומשם... וכו'.

ציוויים ומעשים שיכולים לשמש דוגמא ומופת לגדולי ההומניסטים, משמשים ביהדות בערבוביא עם ציוויים ומעשים שיכולים להכשיר את תורותיהם ומעשיהם
של גדולי הגזענים ורבי המרצחים.

היהדות חייבת להתרחק ת"ק פרסה מכל סוג של טהרנות על רקע דתי וגזעי, מפני שלכל אורך ההסטוריה שלנו למדנו על בשרנו שאומות הדבקות בטוהר הגזע, הלאום או הדת - עלולות לעלות, ברגע שיש די כוח בידיהן, על דרך הטיהורים הפיזיים והפתרונות הסופיים.

חובה על מדינת ישראל להעניק לכל הזרמים ביהדות שוויון בפני החוק ותוך כדי כך להפריד בין הדת והמדינה;

חובה על מדינת ישראל לסלק מתעודת הזהות של אזרחיה את עובדת השתייכויותיהם לדתות שונות ולגזעים שונים ולהכיר בקיומו של לאום ישראלי.

מעשים אלה יחסכו מכולנו, בין הייתר, התנצחויות מבחילות כמו אלה שפרצו בין שר החוץ לבין שר המשפטים, כמתואר בכתבה של ענבל אביב.



כתוב תגובה ל- עידן סובול
אתה ענק ! אך מדוע אין מסקנות בסוף
  מסקנות מתבקשות ?   27/06/04 15:19
דבריך !!!????
כלומר , כבוד השר לפיד צודק בתביעתו ???
כתוב תגובה ל- מסקנות מתבקשות ?
שלוש מסקנות בתור התחלה...
  עידן סובול   27/06/04 21:06
לצערי, מסתבר שהמסקנות נבלעו בתוך התגובה לכתבה. והרי הן לפניך, בנפרד:

היהדות חייבת להתרחק ת"ק פרסה מכל סוג של טהרנות על רקע דתי וגזעי;

חובה על מדינת ישראל להעניק לכל הזרמים ביהדות שוויון בפני החוק ותוך כדי כך להפריד בין הדת והמדינה;

חובה על מדינת ישראל לסלק מתעודת הזהות של אזרחיה את עובדת השתייכויותיהם לדתות שונות ולגזעים שונים ולהכיר בקיומו של לאום ישראלי.

כתוב תגובה ל- עידן סובול
המסקנה שלי שהעם הישראלי יפרד
  יאצק   27/06/04 22:28
מארץ ישראל.בינו שנות דור ודור ואז תשכיל.ואל תדבר גבוהה סתם.כי אין זכות לעם ישראלי. אלא רק לעם היהודי לפי רצון בורא עולם. ולא לפי רצונך.את מה שאתה אומר רק באמריקה אתה יכול לממש. כאן זה לא יעבוד חבל לך על הזמן.תלמד את ההיסטוריה היהודית יותר טוב .לא רק חלקים ממנה.
כתוב תגובה ל- יאצק
נחת רוח גרמת לי בדבריך,סובול!!
  יגאל כהן   27/06/04 16:49
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
נַחַת-רוּחַ מִנַחַת-רוּחַ...
  עידן סובול   27/06/04 21:15
אני שמח שהצלחתי לגרום לך, ואולי לעוד כמה וכמה, מעט נחת-רוח בימים שרוחות רעות נושבות עלינו ללא-הרף מכל עבר.

כתוב תגובה ל- עידן סובול
אתה יכול להפריד בין הדת למדינה
  יאצק   27/06/04 17:18
אך חבל שהזיכרון שלך הוא סלקטיבי.אך רק בשביל הנאורות שלך .אני ירענן את זכרונך.אים בחוקותי תלכו וישבתם ואין מחריד ועוד. ואים לא אז חרב תואכלו.
ואתה כותב כאינטלקטואל אז בינו שנות דור וכך תחכים.
כתוב תגובה ל- יאצק
יאצק, מה עם קצת כבוד לעברית?
  עידן סובול   27/06/04 21:26
אני לא מאמין שישנם שני אנשים על-פני אדמת הארץ המובטחת שיצליחו להבין למה התכוונתָ בתגובתך.
כתוב תגובה ל- עידן סובול
תגובה לעידן סובול
  מוטי   27/06/04 22:07
יפה כתבת.אני מרשה לעצמי להאמין שאינך רוצה לחיות כמיעוט ישראלי יהודי בארץ הולדתך.אשר על כן- יש להגיד ללא בושה שיש לנו בעיה כמותית -דמוגרפית אשר נידרש בגינה מהלך קיצוני אפילו לגייר בקלות יחסית ולקבל אלינו את הרפורמים לפני שאלה יברחו לנו גם.
כתוב תגובה ל- מוטי
43
תתבישו לכם שאתם צנזורים כמו פראבדה
  ליכודניק   27/06/04 15:09
כתוב תגובה ל- ליכודניק
ומה יודע ליכודניק-מנגליסט לאמר חוץ
  המערכת   27/06/04 15:17
מלנבל את הפה ???
חסכנו לקהל מגיבינו עוד כמה משפטים מבית השימוש
האם פשענו ????
כתוב תגובה ל- המערכת
גועל נפש
  סתם מישהו   27/06/04 15:50
שנותנים במה לאנשים סטיגמטיים כמוך.
אתה מגעיל אותי..........
כתוב תגובה ל- סתם מישהו
ליכודניק מנגליסט??!!!
  לא לכודניק ,אדם!   27/06/04 16:04
מערכת יקרה .האם נפלתם על הראש?
עצם צימוד המילים הנלוז הזה מראה על צרות מוחין עלובה ביותר!!!
(סליחה על הסטייה מהנושא..)
כתוב תגובה ל- לא לכודניק ,אדם!
לאדם לא סתית מהנושא זה הנושא..
  יגאל כהן   27/06/04 16:58
הכנסת התמלאה גיזענים שלא טורחים כמו פעם, להסתיר את גיזענותם.
חברי מעדות המזרח שמרגישים נוח בחברת ליברמן הגיזען,חושבים שהוא רק גיזען נגד ערבים.
זו שטות גמורה .גיזען הוא גיזען.
ואפשר לשאול את בני עדות המזרח שניתקלו בליברמן כשומר ברים .
שם הוא עשה סלקציה של של עדות המזרח.
אז יש לנו מפלגה גיזענית במרכז(שינוי)
ומפלגה גיזענית בימין.
ובשמאל הנאור, הדבר הרבה יותר מטושטש.
ואני אומר זאת לזכותם ,כי גם שם הגזענות חוגגת, אלא שלפחות מתבישים בה שם. ומורי ורבי זאב ז'בוטינסקי הבדיל אותי מכל הגיזענים ברוך ה'!!!!!
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
אתה ולפיד "קו קלאס קלן" היהודי !!!
  יגאל כהן   27/06/04 16:19
ולפיד הינו מהדורה יהודית של ארצי באנקר. איכססססססססססססססססססססססס!!
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
אתה אותו ערבי פסיכי שמציף כאן
  אהרון1   27/06/04 17:29
כתוב תגובה ל- אהרון1
לא מנגליסטים בבונים עם משרוקיות !!!
  יוסי ממשלת שוד הקפה   27/06/04 20:53
כתוב תגובה ל- יוסי ממשלת שוד הקפה
44
מדוע הימין שונא שבת אחים גם יחד ???
  הימין=חזית הסירוב   27/06/04 15:15
ומדוע הימין שונא שלום ????
ומדוע הימין שונא אחדות לאומית ???

כי זה עניין של ,,,,,גנים !
כתוב תגובה ל- הימין=חזית הסירוב
כי האחים שלך הם המרצחים האיסלאמיים.
  xyz   27/06/04 15:29
כתוב תגובה ל- xyz
אין לי אחים שמאלנים
  יוס2   27/06/04 20:30
ברוך השם
כתוב תגובה ל- יוס2
45
לפיד שלום
  מיכל זרביב   27/06/04 15:31
תגובה ל - 51 את צריכה להתבייש בעצמך כדי לומר מישפט כזה
כתוב תגובה ל- מיכל זרביב
46
עניין של תרבות
  הזקן מהנגב   27/06/04 15:48
אף אחד מהמגיבים כאן, לא נראו בתגובות
על מותה של נעומי שמר ז"ל.
המסקנה המתקבלת היא שיש כאן2 קבוצות
האחת היא קבוצת המגיבים
השניה קבוצת בעלי תרבות
ואין שום קשר בין 2 הקבוצות
כתוב תגובה ל- הזקן מהנגב
47
האם ניצב תכמניהו לצידו של סילפן ???
  תכמניהו והיידה   27/06/04 15:52
מעניין מה היתה תגובתו !
תמיד תמצא אצלו אינטריגות !
כתוב תגובה ל- תכמניהו והיידה
48
שלום זו הזדמנות להוצי את לפיד מהממש
  צוצו   27/06/04 15:58
כתוב תגובה ל- צוצו
49
ארץ אוכלת יושביה
  שלום28   27/06/04 16:02
ואנחנו אחד את השני...
"שבת אחים גם יחד ?"
משפט מאוד פלצני לעם היהודי הנאור שלנו.
כמו תמיד הכל מתחיל בחינוך ואני שוב פעם
רוצה לציין "לשבח" את השרה לימור לבנת.
באמת תודה שמגדלים לנו בבתי-הספר דור
מה זה מצ(ז)ויין.
כתוב תגובה ל- שלום28
50
גם לפיד יקבל גידול במוח
  יאצק   27/06/04 16:02
כמו רוב שונאי ישראל דוגמת טיטוס הרשע.
אחרי שריד כנראה הוא הבא בתור.
רק הקדוש ברוך הוא יודע איך לטפל ברשעי ישראל..
כתוב תגובה ל- יאצק
יקבל גידול במוח
  חיים פ   27/06/04 17:30
כדי לקבל גידול במוח צריך שיהיה מוח
לך אין מה לדאוג
כתוב תגובה ל- חיים פ
ואהבתה לרעך כמוך
  חיים פ   28/06/04 06:23
ואהבתה לרעך כמוך
כתוב תגובה ל- חיים פ
51
חרפה ובושה שלעם ישראל יש ממשלה כזו
  יוסי בלום הלוי   27/06/04 16:02
בעת כזו, עם ראש ממשלה שמתכנן טרנפר לבני עמו.
כתוב תגובה ל- יוסי בלום הלוי
52
טומי לפיד צודק
  חיים שדה   27/06/04 16:03
התעלמות הלא שפוייה של הימין והחרדים שרוב היהודים שהחליטו להשאר יהודים בתפוצות מתפללים בבתי כנסת רפורמים וקונסרבטיבים זה המקור להעדר עלייה כמעט מוחלט מהעולם התרבותי האנגלוסקסי לישראל קטנה.
למה שאדם בן תרבות ירצה לעלות להשתקע במדינה המדרדרת באופייה לרמתן הנמוכה של ארצות ערב השכונות. למה שאדם בעל כבוד עצמי ישתקע במדינה שחבר משתמטים חרדים פסקים דיני אישות של אזרחים נאמנים שמשרתים בצה"ל, שלא מסכימים וכופרים בסמכויות הרבנות הראשית.
והשאלה שנשאלת למה הליכוד ומפלגת העבודה עושות את הכול על מנת לשמור את ההגמונייה בעינייני הדת למנהיגי המשתמטים, למה הם מרחיקים באופן שיטתי את יהודי העולם התרבותי מישראל, מה שתי מפלגות הגדולות עושות?
הן פשוט מביאות לחורבנה של ישראל. אם הממשלה לא תפעל להעלאת רמת האיכות של תושבי המדינה על ידיי השמת פלורליזם דתי
שיאפשר עלייה מסוימת מהמערב לישראל ולהידוק הקשר התרבותי בין החברה הישראלית לבין החברה האנגלוסקסית, הרי דינה של ישראל להישמד, כי הידרדרות רמתה לאיכות הנמוכה של הסביבה תביא בסופו של דבר לעליונות הגורם הכמותי על הגורם האיכותי ואז ישראל קטנה ומפגרת תושמד על ידיי שכנותיה המפגרות אבל גדולות ממנה מבחינת מס' חיילים וכלי מלחמה. הליכוד והעבודה מדרדרות את ישראל לרמת של מדינה ערבית.
אזרחים הצילו את המדינה הבציעו שינוי.
כתוב תגובה ל- חיים שדה
53
עליה ~ ירידה
  יואל   27/06/04 16:10
המאזן, דווקא מעיד, כי לא בישראל - ניתן ליהודי לחיות.
מדד התורים מול משרדי ההגירה הזרים בישראל - אל מול תעמולת הסוכנות בחו"ל (הנופלת על אזניים כמעט ריקות), עדות נוספת.
בניו-יורק, חרדים וחילוניים חיים בשלום.
כתוב תגובה ל- יואל
54
גם סילבן צודק וגם תומי !!!
  שר המשפטים   27/06/04 16:11
כתוב תגובה ל- שר המשפטים
55
אחד בפה ואחד בלב
  א.י   27/06/04 16:12
ישנם בתוכנו שאינם משלנו אף שהם מתיימרים להיות שליחי מדינתנו.
כאשר מדינת ישראל תתמוטט,לא ישארו לאנשים שישארו בחיים את מי להאשים ואת מי לתקוף.
מדיניות האיפה ואיפה שנוקטים הפוליטיקאים גורמים אף לאנשים הפשוטים לנהוג כמוהם- בסופו של יום משמעותו של נקיטת מדיניות איפה ואיפה הינה חיסולה של מדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- א.י
56
בג"צ יכריע מי צודק !!
  המכריע הלאומי   27/06/04 16:12
כתוב תגובה ל- המכריע הלאומי
57
כששני שרים מתקוטטים השם שלנו ניזוק
  אנטישמנו   27/06/04 16:13
כתוב תגובה ל- אנטישמנו
58
הלנו טומי או לצרנו !
  רעים השניים מן האחד   27/06/04 16:14
כתוב תגובה ל- רעים השניים מן האחד
59
שר לשר, או צר לצר
  שר לשר   27/06/04 16:15
כתוב תגובה ל- שר לשר
60
חבל שלא נסעתם לטורקיה לפני האמברגו
  סילבן טורס   27/06/04 16:15
לפחות הייתם נשארים שם !
כתוב תגובה ל- סילבן טורס
61
לפיד ושלום
  גבי אני   27/06/04 16:19
אפילו במדינות ערב יש כבוד , לכם איייייין , עוד נגיע יותר רחוק מזה .
כתוב תגובה ל- גבי אני
62
על פי לפיד- אני אנטישמי
  האחד   27/06/04 16:25
אסון הגשר במכביה היא דוגמה קלאסית בה מעשי ישראל משפיעים על יהדות העולם. כספי יהדות העולם מימנה את המכביה והישראלים עשו שימוש לרעה בכספים אלה ובנו כאילו גשר שהביא למותם של התורמים עצמם! הייתי מתייחס לאסון הזה כמקרה חריג, אבל, אסון נוסף נמנע ע"י רב חובל שאמור היה להביא לישראל כ- 500 בני נוער (רובם מארה"ב) באוניה רעועה בכדי לחסוך בכסף (מאיטליה) ולאחר שהאוניה יצאה לים הפתוח, הבין רב החובל את גודל האסון הממשמש ובא והחליט לחזור לנמל המוצא. רב החובל עמד באומץ רב על דעתו אל מול גל העסקנים היהודים שאמרו: "יהיה בסדר... אל תדאג... וכו'. הם לחצו, ניסו לשחד וכשזה לא עזר אף איימו עליו! רק נחישותו של האיש הזה מנעה אסון אדיר מימדים. ריבוי האסונות (ורסאי למשל) המתרחשים בישראל לא מדיר שנה מהישראלים. בעולם זה אחרת!

לפיד ועיתונאים אחרים פעלו ופועלים עבור אלה הנמצאים בזמן נתון כלשהו, בשלטון! הוא ועיתונאים רבים אחרים שיש להם יד בעיצוב דעת הציבור, קיבלו שטחים בת"א (לפני כ-40 שנה) בכדי לרצות את אלה בשלטון עובדה זו התגלתה לציבור בחדשות ובאחת מתכניות התחקירים- ואיש לא עשה דבר בנדון!
כמדינה (מישהו קורא עיתונים?)המושתת על הונאה, מרמה... וכו', בקיצור- שחיתותיות! ואני, כאדם השולל מעשים שכאלה, לא פלא שהתנגדותי לשחיתות מתפרשת ע"י מקבלי השוחד כאילו אנטישמי אני. אם אורח חיים תקין לא מקובל על שר המשפטים, אז אני אנטישמי ובגדול!
כתוב תגובה ל- האחד
תשובה
  m   27/06/04 17:02
על מה אתה מדבר?עוד מעט תספר לנו על אסון שנמנע בהונולולו בגלל חוכמתו ואומץ ליבו של יהודי פלוני.אך פה מדובר על יהדות התפוצות ובעיקר יהודי ארה"ב שלפי דעתו של כל יהודי "כשר" יכולים לתרום עבור רווחתו של העם בישראל, ובמיוחד לדתיים,אך הם לא יהודים מספיק "כשרים" בכדי שיקראו יהודים.
ולפיד צודק בדבריו.ואתה מדבר שטויות !!!!!
כתוב תגובה ל- m
צר לי עליך M
  האחד   27/06/04 17:40
מלבד לקרוא, צריך גם להבין את הכתוב. אינך אלה אחד מני רבים במדינה הזו שנחפזים להגיב בשטויות על דברים שאינם מובנים לך. יש רבים מדי כמוך, בישראל.
כתוב תגובה ל- האחד
על פי לפיד- אני אנטישמי
  חיים פ   27/06/04 17:27
גם אני
כתוב תגובה ל- חיים פ
הוא צדק 100% לגבי שניכם
  קותי . צ   27/06/04 20:12
כתוב תגובה ל- קותי . צ
63
יש אלוהים בשביל להבין את זה צריך
  יאצק   27/06/04 16:29
לקבל גידול במוח כמו טיטוס הרשע וכמו שריד?תזהר לך לפיד!!!!
כתוב תגובה ל- יאצק
64
לפיד מטעה
  שלמה מטורטנטו   27/06/04 16:30
אם יש משהו שמציל את היהדות הרפורמית קוראים לו מדינת ישראל. בלי שיהיה דבר אחד שמאחד את הרפורמים שהרי הדת עבורם היא פאסון, היהדות הרפורמית היתה מחוסלת. כדאי לדעת שעד לפני שנים לא רבות התנועה הרפורמית לא הזדהתה וחלקים ממנה אף התנגדו לרעיון של מדינה יהודית. רק לאחר שנוכחו לדעת שאין מה ש"תופס"את הנוער הם החליטו ללשים את המדינה במרכז. טומי לפיד פשוט מקדם את האג'נדה שלו ומן הסתם גם לעשות קצת כסף מתורמים בחו"ל על ידי יצירה של שנאה ליהודים שונים ממנו. בזה אגב הוא לא שונה מטויבינו המרים ביותר המנסים לגייב כספים לתנועותיהם באמצעות שנאה ליהודים.
כתוב תגובה ל- שלמה מטורטנטו
65
טמי לפיד נשמע כמו נאצי לגבי יהדות
  11   27/06/04 16:30
מציאות לכל דבר של יהדות הם מיתנגדים אני לא רוצה לומר שהוא באמת נאצי וירול להיות שהוא מיתבולל אבל סלחו לי הוא מיתנהג כמו נאצי לגבי היהדות
כתוב תגובה ל- 11
ילד מוכה הופך לילד מכה....
  יגאל כהן   27/06/04 17:12
אין כאן שום דבר חדש.
משום שיהדות אירופה חיה תחת גזענות אלפיים שנים,
הפכו רוב יהדות אירופה ללוחמים הגדולים בעולם נגד גיזענות (ראה איזה עבודה נפלאה עשו בארהב).
אך כמו תמיד בפסיכולוגיה תמצא גם את התופעה ההפוכה, של יהודים שנדבקו בחידק הגזעני, ויש לאמר זאת בקול רם וצלול.
אכן ישביניהם מיעוט קטן שהפנים את הגיזענות.
איך אני יודע?
אני זוכה לראות את זה בעיניים שלהם מילדותי ועד היום.
וזאת משום צבע עורי כתימני!!!!
אני רואה את המהפך שלהם כשנחשף שרוול בחולצתי!!!!!!!!!!!!!
קבלו ממני דיווח..
לפיד גזען חשוך.......
ליברמן גרוע ממנו, אך כיוון שהוא עסוק בימים אלה בגיזענות נגד ערבים ,הרי שחסידיו השוטים, מעדות המזרח(כולל שניים מאחי בני אבי ואימי) נופלים בפח!
גזען הוא גזען הוא גזען הוא גזען.
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
כל אות שכתבת זבל וכל הטקסט מיץ
  לזבלן   27/06/04 20:16
של זבל
כתוב תגובה ל- לזבלן
66
היהדות האמתית זה היהדות החרדית
  ששון לוי בן רבי צדוק   27/06/04 16:40
היהדות האמתית זה היהדות החרדית והדתית ולא הרפורמית והקונסרבטיבית כי הרפומים והקונסרבטיבים זה לא זרם ביהדות זה דת חדשה כמו הנצרות הרי פעם הנצרות היתה אלטרנטיבה ליהדות הפרושית ותראו מה נהיה מהנצרות דת של עובדי אלילים ואם תגידו לי שהיהדות החרדית והדתית הם מיעוט בעם היהודי והם מונים 15% אז אני יגיד לכם שמתי בני ישראל היו במצרים רק 20% מבני ישראל נגאלו ממצרים ו-80% מתו במכת החושך במצרים ואתם יודעים למה? כי הם היו רפורמים.וכל מי שרוצה שנהיה מערב ליברלים שילך לגור בגרמניה הליברלית זה מתאים להם לכל הצבועים ושונאי היהדות כגון לפיד וחבריו משינוי עושים צרות לדת היהדות ואחרי כמה שנים יורדים ובורחים ומהארץ ומשאירים אותנו עם הצרות שיש בארץ כמו שחיים רמון עשה בלאגן בהסדרות וברח ממנה ככה גם שינוי עושים בלגאן ביהדות ואחר כך יעלמו מהאופק
כתוב תגובה ל- ששון לוי בן רבי צדוק
האמתית ?
  חיים פ   27/06/04 17:26
מה עושה אותה האמתית ?
אתה ממש מצחיק
כתוב תגובה ל- חיים פ
67
מיהו יהודי?
  דיפני   27/06/04 16:40
האם אדם יכול להיות יהודי גם כאשר אינו אורטודוקסי? האם ליהדות יש רק "זרם" אחד. אם אכן כך, משפחתי שנספתה בשואה אינה יהודית משום שהיא לא היתה אורטודוקסית.
כתוב תגובה ל- דיפני
כול עוד היא נישאה כדת ישראל הוריך
  יאצק   27/06/04 17:12
זל יהודים למהדרין.רק כאשר מתבוללים הם לא יהודים.אך יהודים שלא הולכים בדרכי התורה הם בגדר חוטאים.דוגמת הומואים לסביות ועוד כאלה שמפרשים את התורה לנוחותם.דוגמת אישה עולה לתורה או נסיעה בשבת כול אלה יהודי חוטאים לדת ותורת משה.
כתוב תגובה ל- יאצק
68
לפיד גזען ואנטישמי יותר מגרמי מצוי
  סטפן טמפלהופ-גרמני   27/06/04 16:49
כגוי גרמני אני מתביש על הצביעות של היהודים ה"נאורים" חברי תנועת הנוער הגיזענית והאנטישמית בישראל 2004
אם היינו אנו הגרמנים חושבים ואומרים עשירית ממה שלפיד אומר על יהודים דתיים הייתם קוראים לי אנטישמי
לכו ליד ושם ותראו יהודים דתיים שנשחטו על ידי ברברים שחשבו ושנאו יהודים פחות ממה שהגזען הזה לפיד חושב
צביעות ישראלית טיפוסית
כתוב תגובה ל- סטפן טמפלהופ-גרמני
אתה באמת גרמני או סתם בישביל התגובה
  11   27/06/04 17:10
למרות שאתה צודק בכל מילה
כתוב תגובה ל- 11
OFF- כ"גרמני וכגוי"
  ישראלית ויהודיה   27/06/04 17:45
אני ממש לא מבינה באיזה זכות אתה בכלל בא בטענות ומוצא לנכון להטיף מוסר ל"יהודים הנאורים".
שום דבר שתצדיק, ושום דברי שיהודי זה או אחר עשה או אמר לא יכפר על מה שהעם שלך עשה.


כתוב תגובה ל- ישראלית ויהודיה
ולכן אני בעד "גזענים" מצויים
  לפיד עטרת ראשינו   27/06/04 20:14
כתוב תגובה ל- לפיד עטרת ראשינו
פעם 2 שאתה מגיב נגד שינוי.גרמני עלק
  ועוד בעברית צחה...   27/06/04 20:31
כתוב תגובה ל- ועוד בעברית צחה...
69
החזיר עלה ללפיד לראש
  גנגוש   27/06/04 16:50
שונא ספרדים שונא דתיים ספרדים זקוק לאישפוז יום
כתוב תגובה ל- גנגוש
קודם טועמים , אח"כ נדבקים לעסיסיות
  אנין טעם   27/06/04 20:15
אתה לא יודע מה שאתה מפסיד
כתוב תגובה ל- אנין טעם
70
They are both correct
  Shtetler   27/06/04 16:55
כתוב תגובה ל- Shtetler
71
Yahadut Israel and Yahadut
  shtetler   27/06/04 17:00
Ha'Olam. Israel trying to be the apotropos od world Jews is a joke . American Jews are many times better educated, more productive, more progressive and much more pleasant to live with. They are the leaders and not us.
כתוב תגובה ל- shtetler
many times better educated LOL
  חיים פ   27/06/04 17:24
when you say "American Jews are many times better educated, more productive, more progressive and much more pleasant to live with"
how many times do you mean ? LOL
כתוב תגובה ל- חיים פ
72
תגובה ל:130
  11   27/06/04 17:07
אתה צריך לדעת להבדיל בין יהדות ליהודי

יהודי בניגוד לדתות אחרות נישאר יהודי תמיד (אפילו אם יתנצר או יתאסלם הוא נשאר יהודי) אז זה לא אומר שאם הם לא היו "דתיים" זה אומר שהם לא היו יהודים
הם היו יהודים אבל לא שמרו תורה ומצוות אבל דבר אחד בטוח היהדות זה היהדות החרדית והדתית ולא רפורמים וכדומה

"זה לא זרמים שונים, זה דתות שונות "
יהדות זה יהדות.
"ורפורמים" זכמו נצרות ויסלאם, זה דתות אחרות!!!

מקווה שהבנת !!!!!!!
כתוב תגובה ל- 11
73
זה נבלה וזה טריפה
  אבי אריאל   27/06/04 17:14
כשאני שומע את שני " הבכירים" מתווכחים עולה לי בראש המשפט דלעיל.
האמת העצובה היא שמדינת ישראל רק עושה רע ליהדות העולם כי אנו מסבכים אותם צול המוסלמים במדינות בהם הם חיים, מבלי לקחת בחשבון את צראכי היהודים בעולם. לא נעים לשמוע אך זו האמת כפי שנאמרהלי ע"י הרבה יהודים שאינם מגדירים את עצמם ציונים.
אינני מסכים כישראלי עם דעות אלה אך חשוב לדעת אותן
כתוב תגובה ל- אבי אריאל
74
היהדות חייבת להיות פלורליסטית
  סקיקי   27/06/04 17:16
האורטודוקסית השתלטו עלינו למרות שהם מעוט בדת ואינם מייצגים את היהודים ואת היהדות המודרנית. חייבים לקרב אלינו את הזרמים הקונסרבטיבים והרפורמים כי הם שומרים על היהדות. חייבים להרחיק את האורטודוקסים מהשלטון לתת זכויות שוות ליתר הזרמים.
כתוב תגובה ל- סקיקי
מה אתה מיכוון?
  יאצק   27/06/04 17:59
פלוריסטית כאילו לא חשוב מה אתה אוכל אלא מה אתה מוציא מהפה?אועץ חג מולד?בקיצור התנצרות?
כתוב תגובה ל- יאצק
75
פוליטיקה= גועל
  888888888   27/06/04 17:20
אישית הפוליטיקאים מגעילים לי ת'תחת
אבל צודק שלום, לפיד שונא מיזרחיים וזו עובדה!
מצד שני מספיק כבר עם רגשי הנחיתות אנחנו בעצמנו משמנים את השנאה כלפינו.
כתוב תגובה ל- 888888888
76
סקיקי תעשה טובה -די לצביעות
  לסקיקי   27/06/04 17:36
הרי אם אתה בעד הרפורמים אין לך בעיה שהילד שלך או אתה תתחתן עם גויה ומחר תשכח מהיהדות , הרפורמים הם שאשמים בהתבוללות והיא לא הייתה מתרחשת בהיקף כזה בגללם.

ההתבוללות והחדירה לחיי עם אחר הביאו עלינו שואה , לאנשים כמוך לא איכפת כי הדבר האחרון שאיכפת להם ממנו זאת היהדות אז די לצביעות ,לשקר אין רגליים.
כתוב תגובה ל- לסקיקי
77
אין עם ששואף להיות ככל העמים
  ביבי מרמלדיהו   27/06/04 17:38
די לשקרי השמאל
כתוב תגובה ל- ביבי מרמלדיהו
78
לפיד-אתה גזען,אנטישמי,מושתח,עוכר
  אהרון1   27/06/04 17:39
ישראל,שונא הדת היהודית.
אין לך מקום בממשלת ישראל ושום קשר ליהדות.
כתוב תגובה ל- אהרון1
משום כך אנו אוהבים אותו ולא את אם
  לפיד הפנינה שבכתר   27/06/04 20:41
כל צרה , האופיום של העמים
כתוב תגובה ל- לפיד הפנינה שבכתר
ערבי שמתחזה ליהודי.מציפן עם שמות שו
  אהרון1   27/06/04 20:50
שונים.
כתוב תגובה ל- אהרון1
79
דוגמא אישית
  אשת חינוך   27/06/04 17:40
מר לפיד

איזו דוגמא אישית אתה נותן לילדינו
מה אתה בדיוק מלמד אותם
אתה שנבחרת ברב עם ופאר מרשה לעצמך להרוס את עבודתינו
אתה שמכנה את אחיך אנטישמי לאיזה שינוי אתה בכלל רוצה להגיע

הגיע הזמן שתעשה בדק בית עם עצמך
אתה רק מפלג אותנו

אינך מוסיף לנו שום גאוה
כתוב תגובה ל- אשת חינוך
80
פלגים ביהדות
  יהודי מהגולה   27/06/04 17:54
מה זאת אומרת להקל בתהליך הגיור אתם שומעים את עצמכם הרי זו לגיטימציה להתבוללות
כולנו יודעים שהגיורים הרפורמים והקונסרבטיבים הם לא אמיתיים ובמאת האחוזים הם אוחזים באיזו גויה שרוצה להתחתן עם יהודי עשיר או הפוך
או שמתכחשים למסורת אבותינו ועושים בשלהם
כשנבין כולנו שאדם שרוצה להתגייר חייב להתגייר על פי ההלכה יקל על כולנו כאב הראש הזה שנקרא גויים
הרי בתוך תוכינו מסתובבים כאלה שמעיזים לקרוא לאחיהם היהודים אנטישמים - אז מה אנחנו רוצים

מניסיון ומעבודה קרובה מאוד לקונסרבטיבים ולרפורמים - הרי שהם צרתינו המקבילה לבעיה הערבית במדינה
הם ישתלטו על היהדות ויעשו בה כבשלהם

הם כבר עושים זאת
ואסור לנו לתת להם לגיטימציה

ההתבוללות מקבלת ומקבלת תאוצה בגלל אנשים כמו לפיד שירדו להם מישראל חיים להם בכל מיני מקומות נידחים משחקים אותה אנשים גדולים ונאורים שמבינים בישראל יותר ממני וממך רובם הגדול משתמטי צבא הגנה לישראל- ואלה מרשים לעצמם לייצג אותנו בגולה
הם שנותנים דוגמא לאיך מדינת ישראל
הרי שליחיו של לפיד נמצאים בכל פינה בעולם ומשכפלים את התנהגותו המצערת ביותר

כמה אירוני שלפיד מדגיש את הסאה דווקא בחודש שכזה חודש תמוז בו איבד העם היהודי את מרכזו הרוחני את בית המקדש
ובגלל אנשים כמו לפיד שמכרו בכסף ובערך ירוד את מסורת אבותם לכאלה המתחזים למתגיירים משיגים את שלהם ולך תבטל להם את הגיור הרי זה בלתי אפשרי

יבוא יום שכולנו נבין שיש יהדות אחת שאיתה לפיד לא מסתדר
ויש לו בעיה רצינית והיות והוא לא מסוגל להתמודד עימה בכלים האנושיים שיש לו הוא משליך אותה על כל העם היהודי בעולם וזועק אליו

למרות הכל אתה אחי אבל לא הכי הכי
כתוב תגובה ל- יהודי מהגולה
ולמה שגיור יהיה סיוט מתמשך??????.
  יגאל כהן   27/06/04 19:19
למה הילכות הגיור והכשרות הולכות והופכות לגיבנת על גב העם והיהדות???
והאם זו לא הסיבה שאנו קטנים וקטנים , עד שנעלם????????
האם לא כדאי להקל על הגיור והכשרות ולהציל את היהדות.
או שדי לנו ש"בורו פארק" ישמר את היהדות?
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
כי זה סיוט לשמו ובילבול ביצים ללא צ
  לוי , מ   27/06/04 20:14
-ורך
כתוב תגובה ל- לוי , מ
תגובה ליהודי מהגולה-חשוב ורציני
  מוטי   27/06/04 21:59
תשומת לבך למבחן התוצאה-היהדות פשוט נעלמת.אף יהודי בארץ לא יהיה מוכן לחיות כמיעוט תחת שילטון מוסלמי שיקבל השילטוןבמסגרת בחירות דמוקרטיות!
פעם שהיהודים יהפכו למיעוט בארצם יחל השעון לתקתק לקראת חורבן בית שלישי אשר תוצאותיו יהיו ארות אסון אפילו יותר מהשואה, פשוט היהדות תימחה תוך פחות מחמישים שנים בלבד.היהדות כבר עייפה להיות "זרע הקודש"-כל רצונו של העם בארץ הנו לחיות בכבוד ,לכבד את מסורת אבותיו ולגדל בשלום את ילדיו.
אשר על כן ,יש לגייר יותר בקלות ,לקבל ולקרב את הרפורמים לפני שגם אלה יעזבו אותנו ואז אוי ואבוי לנו .קשה לי לתאר את מדינת ישראל ללא תמיחת יהדות ארה"ב בה.אני הייתי עושה אפילו יותר-מעלה לארץ את שארית עשרת השבטים שקיימים בדרום הודו[מדובר בכמה מליונים]תוך יהודם מחדש כפי שעשינו עם קהילת יהודי אתיופיה שאני גאה שהם חלק מעמי ואחיי.
כתוב תגובה ל- מוטי
81
מעניין מה היתה אומרת הסבתא שלו
  ממו   27/06/04 17:57
כתוב תגובה ל- ממו
גם סבתא וכל העם עם לפיד
  פנחס1   27/06/04 20:13
כתוב תגובה ל- פנחס1
82
מהי היהדות האמיתית
  אביתר55   27/06/04 18:00
היהדות האורתודוכסית בעיקר זאת מעדות המזרח וזאת החסידית ( ברסלב וחב"ד (הפלג הלא אלילי) ) .

אלו שחילקו את היהדות לפי עדות וכ"ו פגעו בה יותר מכל , הרפורמים והקונסרבטיבים אינם חלק מהיהדות -אלו שמחשיבים אותן כחלק רלוונטי מהיהדות ויתרו על יהדותם או שהם פתיים .

תנועות אלו שמו להן למטרה לבולל את העם היהודי -לרוב יהודי ארה"ב חשוב לשמור על זיקה ליהדות אבל יש להם גם יצר הרע להתבולל , היצר הזה יכל להיות שולי עד שבא השטן הרפורמי ובקריצה הציע גם וגם-מה שרחוק מלהיות נכון - הרפורמים והקונסרבטיבים הם סוס טרויאני
כתוב תגובה ל- אביתר55
מהי היהדות האמיתית
  חיים פ   28/06/04 06:18
מהי היהדות האמיתית?
ואהבתה לרעך כמוך

תילמד
כתוב תגובה ל- חיים פ
83
מלחמות היהודים
  יענקלה   27/06/04 18:05
בכול הדורות היהודים נלחמו אחד ברעהו
תמיד הינו האויב הכי גדול לעצמנו
כתוב תגובה ל- יענקלה
84
התגוששות השרים לפיד-סילבן שלום
  גבי מויאל   27/06/04 18:35
שניהם צריכים להכות על חטא בגין התבטאויות אומללות שאמרו איש כלפי רעהו.
היה ראוי שלא היו נאמרים.
" דוגמא אישית " (?) זו משחקת לידיהם של שונאי ישראל והם בהבל פיהם נותנים יד לכך באופן המחפיר ביותר ובפרהסייא !!
בוועדה למינוי פוליטיקאיים ( בחירות ) כל ישראלי ויהודי הגון וישר לב חייב להביא עניין זה בחשבון בבואו להצביע.

ציוני שאיכת לו מהמדינה המתמוססת לנו בידיים.. ..
כתוב תגובה ל- גבי מויאל
85
השום והבצל התווכחו מי יותר מסריח.!!
  שניהם צודקים   27/06/04 19:43
כתוב תגובה ל- שניהם צודקים
86
העם שבחר את שני הליצנים -שיתבייש.
  ממשלה עלובה   27/06/04 19:44
כתוב תגובה ל- ממשלה עלובה
87
טומי אתה נבלה וסטיב טרפה !!!!!!!!!!
  יוסי ממשלת שוד הקפה   27/06/04 20:27
כתוב תגובה ל- יוסי ממשלת שוד הקפה
88
להפיל את ממשלת הרשע פשע הגזל והעושק
  יוסי ממשלת שוד הקפה   27/06/04 20:28
כתוב תגובה ל- יוסי ממשלת שוד הקפה
89
ממשלה עלובת נפש פוייייי להפיל מיד !
  יוסי ממשלת שוד הקפה   27/06/04 20:31
כתוב תגובה ל- יוסי ממשלת שוד הקפה
90
צריך להכיר מיד ברפורמים והקונסרבטים
  החרדים הם הגזענים!   27/06/04 20:33
כתוב תגובה ל- החרדים הם הגזענים!
91
איזה צמד מוזר -מתאים לימין .
  טומי וסטיב .   27/06/04 21:01
כתוב תגובה ל- טומי וסטיב .
92
שנאת יהודים
  חי שדרות   27/06/04 21:20
סיל בן יש לך הצתה מאוחרת רק היום גילת את טומי יש לך דש מארצי בנקר
כתוב תגובה ל- חי שדרות
93
לפיד טועה ומטעה.
  עבור שרון   27/06/04 22:00
הזרמים הרפורמי והקונסרבטיבי קיימים כבר מאה שנה ויותר.
מספר הגיורים שמבצעים הוא אפסי, רובם כדי להשביע דמות דומיננטית שבמשפחה.
ברוב הפרידות במקרים מעין אילו, המתגייר על ילדיו חוזרים לדת המקורית.
יחד עם זאת מספרם הפורמאלי משמעותי; כמי שמשפחתו היתה חברה בקהילה כזו, אני יכול לומר בביטחה שרוב החברים הם זקנים, פנסיונרים MIDDLE CLASS שבערוב ימיהם מתגעגעים ליידישקייט, נעימות, טקסים, וזיכרונות.
זו לא אידאוךוגיה או דת, זה לכל היותר מועדוך חברים.
למרות חשיפה מועדפת ששהקהילות קיבלו, אין ולא היה להם מסק ומה לומר בשום תחום מחיינו:חברתי, פוליטי, פעירים, אמנם יש פעילות מינורית, אולם הכל עטוף בנחמדות, הם השופר של פרלמנט הזקנים של תקופה שאיננה עוד ואלי מעולם לא היתה.

כתוב תגובה ל- עבור שרון
94
למה ???? עד מתי?????
  ליאור- מאמין עדיין   27/06/04 22:24
די די לא נמאס כבר???
עד מתי לשנאה הזאת???
אתם מתנהגים כמו דשן (זבל) לצמח- במקום לזרוע אהבה בקרב העם ללכד קצוות זה מה שאתם עושים???
תחשבו קצת רואים אותכם אנשים מחכיים אותכם אנשים משתמשים במילים שלכם נגדכם
אנא התעוררו
גם שיש מחלוקת קשה והדעות מנוגדות יש המון דרכים לומר את זה
ולכם התקשורת (תשכורת) לפעמים ישנם דברים שיפה שלא לכתוב ולפרסם אותם אתם מבינים "כשם שמצווה לומר כךמצווה שלא לומר "
מי יתן ואלוקי ישראל ישריש ביננו אהבה אחוה שלום ורעות
כתוב תגובה ל- ליאור- מאמין עדיין
95
לפיד אחרי הבחירות הבאות ימכור פלאפל
  המצביע   27/06/04 22:45
לפיד לך הבייתה... אם לא תלך לבד, תגלה בבחירות הבאות שאתה הוא המצביע היחידה לרשימה שלך.
וסילבן שלום , או דבר כמו דיפלומט, או לך לסוזי שתלמד אותך..
כתוב תגובה ל- המצביע
96
חכ"ים אידיוטים, עזרו לזוגות צעירים
  רווק זקן ועני   27/06/04 22:49
חכ"ים מטומטמים עיוורים חירשים ופסיכים, אתם לא רואים כי צעירים בישראל נמנעים להתחתן בגלל הפחד מעוני ?
אין להם כסף לדיור
אין להם עבודה
נישואין בתנאי עוני הם מתכון לגירושים.
אז פסיכים מסטולים, עזרו לצעירים יהודים ישראלים כשרים להקים בית בישראל ולהביא ילדים. האלטרנטיבות של גיור, ייבוא, הם תמריץ לירידה מהארץ.
כתוב תגובה ל- רווק זקן ועני
97
עוד פרויקט של טומי לפיד - *********
  שלום גולן   27/06/04 23:53
בושה למדינה בושה לעם ישראל
הפעם לא העולם שותק
הפעם אתם עם ישראל הציונית היהודית
אתם העם השותק

עד מתי ?
איפו אתם יהודים !!!
לא מגיע לכם מדינה
לא מגיע לכם לחיות בארץ הזאת
ארץ אוכלת יושביה

חסר רק כמה צלבי קרס וצליבת יהודי ונתחיל בשואה שלנו

היום טומי לפיד קובע שהדתיים הם האויב של ההומאים.
ומחר טומי לפיד הספרדי יהיה האויב של האשכנזי

ומחרתים הבנים הם האויבים של הבנות
בושה וכלימה

איפו ראש הממשלמה
איפו שרת החינוך

עם מנהיגים כאלה - מי צריך אויבים
כתוב תגובה ל- שלום גולן
98
טוב שנשאר שר אחד לרפואה - סילבן
  שלום גולן   27/06/04 23:56
סילבן שלום - כל הכבוד לך
לפחות יש אדם אחד בכנסת שלא שותק

פעם העולם שתק
עכשיו עם ישראל שותק
עכשיו ראש הממשלה שותק
עכשיו שרת החינוך שותקת

היום זה דתים - מחר ספרדים, מחרתים נשים,

עם כאלה מנהיגים מי צריך אויבים
כתוב תגובה ל- שלום גולן
99
אלוהים - רק שמור אותי מאוהבי
  שלום גולן   27/06/04 23:58
ומשונאי אשמר בעצמי

תגיד טומי לפיד - לא בספיק לך כשהיית קטן .
ההסטוריה לא לימדה אותך משהו

או שאולי אתה מתנקם בעולם על מה שקרה לך בילדותך
כתוב תגובה ל- שלום גולן
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il