s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
יורם אטינגר
יורם אטינגר
הפקת לקחי 7 באוקטובר מחייבת להימנע ממדיניות של תגובה, הכלה ומתקפות נקודתיות, ולנקוט במלחמת-מנע ומתקפות מערכתיות ולא רק נקודתיות
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ארבל מסרה במשך שנים דיווח כוזב לפיו "סיימה את לימודיה לתואר שני"
מאת: יואב יצחק  |  15/07/2004
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ומה עם הכסף שלקחה
  השרוני   15/07/04 10:37
כל אדם בעל תואר שני בשירות המדינה משכורתו מורכבת ממספר רכיבים וביניהם ההשכלה האקדמית שנרכשה. בעל תואר שני משתכר יותר מבעל תואר ראשון אם כך הגברת ארבל במשך שנים קיבלה שכר שלא מגיע לה.יואב יצחק באמצעותך שתחזיר את הכסף בחזרה למדינה זו ממש גניבה של עובד ציבור מהציבור
כתוב תגובה ל- השרוני
ולפי איזה תואר קיבלה דרגה ושכר????
  מושיקו   15/07/04 11:18
כתוב תגובה ל- מושיקו
2
יואב, אתה מתחיל להיותר פתטי
  ד"ר א. שמיר   15/07/04 10:38
כל בר-דעת יודע שהשלמת מסלול לימודים אינו מצביע על קבלת תואר. רק מי שאאין בו מודעות לתאריחםפ אקדימאים ודרך השגתם יכול להתבטא בעליבות שכזאת - תוך מרדף של רוטוויילר אחוז אמוק בעקבות השופט העליונה. כל מי שעיניו בראשו גם מכיר את שיטת הרדיפה של יואב יצחק שאין לה קשר ישיר לעבודתו כעיתונאי. גם הרשימה הזאת מצטרפת בעליבותה לרשימות אי-עיתונאות לאין ספור שמפזר יואב יצחק במועדון הפריקים שלו.
כתוב תגובה ל- ד"ר א. שמיר
שמיר הבעיה שלך היא שאתה
  נפקא מינה   15/07/04 10:46
אשכנזי
כתוב תגובה ל- נפקא מינה
PROBLEMS.BESIDE LOW SELF-ESTEEM
  YOU PROBABLY HAVE NO   15/07/04 13:49
כתוב תגובה ל- YOU PROBABLY HAVE NO
פאתטי? אולי אמיץ ודבק בנושא?
  ד"ר גדעון לוריה   15/07/04 10:56
ד"ר שמיר הנכבד, איני בטוח כלל שהינך ד"ר כפי שאתה מוצג.יואב יצחק אכן נלחם בדבקות יתר ,גם לטעמי, בארבל אך זהו בדיוק תפקידו האמיתי של עיתונאי אמיץ ושקדן.מלקקים בקרב העיתונאים לא חסר לנו,לוחמים חסרים לצערי.העובדה הפשוטה והברורה שפרקליטת המדינה,כיום גם שופטת בעליון,הציגה רזומה שאין ולא היה לה מעולם.זה חמור,זה מעשה שלא יעשה,השופטת הנכבדת חייבת! להגיב על זה ומייד.היא לא מגיבה וחבל מההיבט הציבורי והמשפטי.מעבר לכך הדברים מדברים בעד עצמם והם לא נקראים טוב בעיני.חבל ומזיק לארבל ולשלטון החוק.
כתוב תגובה ל- ד"ר גדעון לוריה
לא רק רזומה "לא מדויק" יותר מכך...
  צקלג   16/07/04 01:21
בתגובה של עדנה ארבל ,לועדה למנוי שופטים היא אמרה -ע"פ הפרסומים- טעות של מזכירה !!! אם אכן היתה טעות בקו"ח
שנמסרו לועדה, איך היא תסביר את הקו"ח
המפורסם כאן למעלה במשך שנים רבות?
כתוב תגובה ל- צקלג
תגיד, מה אתה מקשקש ?
  פעמיים תואר ראשון   15/07/04 10:56
או שהגב' הנכבדה סיימה לימודי תואר שני, או שלא. ולפי הצילום המצורף של קורות החיים, מצויין במפורש שהיא סיימה לימודיה לתואר שני.
חשבתי שבעל תואר דוקטור, כפי שאתה מציג עצמך, יודע לקרוא.
כתוב תגובה ל- פעמיים תואר ראשון
כנראה שאת הד"ר שלך עשית כמו שארבל
  עשתה את המסטר שלה   15/07/04 10:58
כתוב תגובה ל- עשתה את המסטר שלה
ד"ר שמיר אתה נותן יד לשחיתויות
  ד.א.   15/07/04 11:12
לא משנה כרגע נושא הלימודים עצמם, משנה שהיא שיקרה לאורך כל הדרך.
עפ"י תגובתך נראה כי לשקר זה לא נורא, גם אם מדובר במשרה של שופטת בית משפט העליון.
אנו מצפים כי בבית המשפט ימוצו הצדק, היושר וההגינות, אולם אנו נתקלים בשקרים, בחוסר יושר ובחוסר הגינות דווקא מצד שופטים.
אינני בטוחה שמגיע לך התואר ד"ר עפ"י התבטויותיך.
נראה כי דווקא אלו שאינם מחזיקים בתואר כלשהו, עשויים לשמש דוגמה ומופת לאנשים כמוך וכמו השופטת ארבל.
כתוב תגובה ל- ד.א.
MASTER, I STOPED.CAN I PUT FINISHED
  AFTER ONE MONTH TO   15/07/04 12:08
MASTER IN ADVANCE MATH.

THE SAME I WILL DO FOR MY PHD.

כתוב תגובה ל- AFTER ONE MONTH TO
מועדון פריקים תגיד לאחותך יה שמירון
  ניצןן   15/07/04 14:36
וחוץ מזה, תזהר לא לדרוך על זנב של תימני.

רוטווילר זה פינצ'ר לעומת הביסים שתקבל מהם גם אחרי שתהיה ארבעים שנה באדמה.

אז תן ליואב יצחק לבער את הטינופת הלבנה מנגד לעינינו היגעות.

בורנשטיין ניצן
כתוב תגובה ל- ניצןן
דברי אלוהים חיים
  דן כוכבי   17/07/04 09:22
כתוב תגובה ל- דן כוכבי
Response to Dr. Shamir (#2)
  AkivaM   15/07/04 15:19
Well Said!.
כתוב תגובה ל- AkivaM
Palestine for ever
  ahmed   15/07/04 23:32
Shmok
כתוב תגובה ל- ahmed
I agree with you fully
  Papalestini   17/07/04 01:03
כתוב תגובה ל- Papalestini
שמיר צודק במידה מסוימת-אבללל אם היא
  ישראלי מן השורה   15/07/04 15:47
קבלה גמול עבור תואר שני אזי כל הגישה
של שמיר מוטעת כי אז היא רימתה ביודעין
ואם הדבר אכן כך אז באמת יואב צודק
ו ב ג ד ו ל
כתוב תגובה ל- ישראלי מן השורה
שמיר . אתה משתמש בתור שלך ע"מ
  גד   15/07/04 16:56
לתת גושפנקא לשטויות .תאר לך שאני מקבל גמול השתלמות לפי תואר שני שאין לי . או אני זוכה ממכרז לאור "התואר" שהקנה לי עדיפות על האחרים , ואז - אני נתבע למשפט . האם ארבל ושכמותה יכולים לשפוט אותי ? הרי מן הסתם היא הועדפה על האחרים בקרירה שלה גם על סמך התואר שאין לה .
אז לדעתך מה שאסור לאדם מן הישוב מותר לשופט .
קשה לי להאמין שאתה לא מודע למשמעות התפקיד ( אלא אם אתה הדיוט ולא ד"ר),
ולכן , לדעתי גישתך מוטה משיקולים לא ראויים בלשון המעטה .
כתוב תגובה ל- גד
אנו מבקשים לעשות חישוב מדוייק
  הגובים בע"מ   15/07/04 22:21
מה עלות השכר העודף?
ה שעדנל'ה קבלה עד כה ללא כל הצדקה
מכספי משלם המסים, בשל דיווחיה הכוזבים!

נציע כי ביבי יכין לנו תחשיב,
כמה מגיע לכל אזרח לקבל בחזרה.

אנו מציעים בזאת חינם
לכל אזרחי המדינה
את שירותי הגבייה שלנו!
כתוב תגובה ל- הגובים בע"מ
אתה לא ד"ר ע"פ סגנונך אלה סתם מושתל
  רופא   15/07/04 23:29
כתוב תגובה ל- רופא
השלמת מסלול לימודים = זכאות לתואר
  הדר1   18/07/04 23:05
אני בספק אם אתה בעל תואר אקדמישלישי (ד"ר), עפ"י התוכן והניסוח שבתגובתך.

לכל בר דעת ואקדמאי ידוע היטב ש"סיים לימודיו לתואר" , שקול ל"סיים חובותיו לתואר". סיום זה מקנה את הזכאות לתואר.

אם הינך בעל תואר כשר, מסופקני אם היית רושם את אשר רשמת.

אני, הפסקתי לפני שנה את לימודי לתואר שני, ובקו"ח שלי, רשום מפורשות: "טרם סיימתי חובותי לתואר" . על אחת כמה וכמה שגב' ארבל בתפקידיה השונים הייתה אמורה לעשות כן.

מוזר מאוד, שאתה מקל ראש בכל הנוגע לקבלת כספים במרמה מהמדינה במשך שנים רבות מאוד.

אל תשכח מדוע בן-שבת, יו"ר הסתדרות המורים יושב בביתו, אבל ארבל עודה מחזיקה בקרנות המזבח. לדעתי הפשע של ארבל גדול משלו.
כתוב תגובה ל- הדר1
3
יגאל כהן, אתה מוצע לנשיא הפריקים
  של יואב יצחק   15/07/04 10:39
כתוב תגובה ל- של יואב יצחק
4
רק עתירה לבג"ץ
  סאטי   15/07/04 10:39
להורות ליועץ המשפטי לפתוח בחקירה תאלץ את המערכת להתמודד עם העניין.
כתוב תגובה ל- סאטי
בג"ץ לא יכול לשפוט את עצמו. ארבל
  היא חלק מבג"ץ   17/07/04 01:04
קופת השרצים של דורית בייניש הרבה יותר מלאה מזו של עדנה ארבל. הייתי יותר שמח לו היו מסלקים את הפושעת הזאת מביהמ"ש העליון
כתוב תגובה ל- היא חלק מבג"ץ
5
המדינה נמכרת לערבים ואתה עוד בארבל?
  יואב יא כריש   15/07/04 10:42
חלאס צא מזה, תראה מה קורה מסביב. מוכרים אותנו בזול, מה זה ארבל לעומת הדברים האמיתיים, לעומת 1300 הרוגים מאז הסכמי אוסלו, לעומת ההתקפלות, הנסיגה מערכים, חלוקת ירושלים, עקירת ישובים.

חלאס מספיק!! הבנו שהיא מושחתת אבל עם כל הכבוד היא לא שומטת את הקרקע מאחיזתנו בארץ הזאת, היא לא שוברת לנו את הלב כמו אריק שמוכר אותנו בשקל, היא לא תחלק את ירושלים, היא לא משנה את צביונה של המדינה מיהודית לכל אזרחיה.

די מספיק - בוא תחשוף למה שרון בורח מעזה? בוא תחשוף את האינטרסים של וייסגלס בשיתוף הפעולה עם הפלסטינים, בוא תחשוף את מרטין שלאף, את הקרטלים שעשו מיליונים מהסכמי אוסלו על גבו של הציבור. תחשוף את אלה! מהי ארבל לעומת הטרגדיה היהודית המדהימה שאותה אנו חווים???

די מספיק - הבנו, שכנעת, - תתקדם!!
יש עוד בעיות חוץ מארבל במדינה הזאת.
כתוב תגובה ל- יואב יא כריש
יואב תקרא בבקשה תגובה זו!!!!!!!!!!!
  נכון מאוד מסכים   15/07/04 10:56
כתוב תגובה ל- נכון מאוד מסכים
זו הטעות הגדולה שלך !
  המסביר הלאומי   15/07/04 11:01
המאפיה בפרקליטות (כמו במשטרה ובתקשורת) מחזיקה את אנשי הימין בביצים.

שרון בהלם ממה שעשו לו ב-82 ולכן יעשה הכל כדי להחלץ מציפרני השמאל.

גם ביבי חטף אותה מהם ואולי צריך אחד כמו ליברמן שיפזר אותם לכל עבר.
כתוב תגובה ל- המסביר הלאומי
6
ליואב יצחק,יש לך אובססיה לגביה,אבל
  יעקב ב   15/07/04 10:42
יחד עם זאת,שכנעת אותי,שהיא צריכה להיות
בתפקיד אחר.
כתוב תגובה ל- יעקב ב
אל תופיעי כשופטת בעליון כי את בזיון
  ארבל לכי לדרכך   15/07/04 12:17
כתוב תגובה ל- ארבל לכי לדרכך
7
התחזות
  פרקליט-סמרטוט   15/07/04 10:44
התחזות שאופיינית לכל בעל שררה שאינו מסתפק בכוחו ורוצה עוד ועוד......
זה פרצופה של המדינה ואלו פרצופיהם של פרנסיה.
גועל נפש.
כתוב תגובה ל- פרקליט-סמרטוט
8
ארבל חייבת להתפטר או להגיב
  ד"ר עקיבא יקיר   15/07/04 10:47
כיוון שהנתון בכתבה נכון,כיוון שהוא מצטרף לשורת נתונים "בעייתיים" נוספים,על ארבל להגיב מייד או להתפטר מיוזמתה מייד.
כתוב תגובה ל- ד"ר עקיבא יקיר
בעל תואר - מפוקפק
  עקץ   15/07/04 11:15
כמי שמציג עצמו כבעל מסלול אקדמי שלם, יכולת הכתיבה שלו מתאימה יותר לבוגר חמישית או שישית בתיכון. הערה נוספת: לא צריך להיות משכיל בכדי להבין שראש וראשונה ראוי ללמוד את העובדות כהווויתן - ולא כך נהג ה"ד"ר".
כתוב תגובה ל- עקץ
9
בתקוה לממשלה ללא שינוי !!!!!!!
  גורג   15/07/04 10:47
כתוב תגובה ל- גורג
10
קבלת דבר במרמה- כמה כאילה היא הכניס
  קבלת דבר במרמה- כמה   15/07/04 10:59
קבלת דבר במרמה- כמה כאילה היא הכניסה לכלא - אבל עליה החוק לא חל - אני לא היתי נרדמת בלילה מחשש שיתגלה הדבר - איזה אומץ יש לה לעשות דבר כזה- אומץ או ידיעה שהחוק לא חל על נוכלים ורמאים כמוה
כתוב תגובה ל- קבלת דבר במרמה- כמה
11
קבלת דבר במרמה- כמה כאילה היא הכניס
  קבלת דבר במרמה- כמה   15/07/04 11:01
קבלת דבר במרמה- כמה כאילה היא הכניסה לכלא - אבל עליה החוק לא חל - אני לא היתי נרדמת בלילה מחשש שיתגלה הדבר - איזה אומץ יש לה לעשות דבר כזה- אומץ או ידיעה שהחוק לא חל על נוכלים ורמאים כמוה
כתוב תגובה ל- קבלת דבר במרמה- כמה
12
כשהסירחון בא משמאל.
  פודליקו   15/07/04 11:05
כלבי השמירה של הדמוקרטיה (יענו התקשורת השמאלנית) רדומים לחלוטין וחוש הריח אבד להם זמנית.

כתוב תגובה ל- פודליקו
13
למה אף אחד לא מגיש תלונה במשטרה
  חזיב   15/07/04 11:06
כתוב תגובה ל- חזיב
14
כותרת שקרית מלמדת על התוכן
  רב-תושיה   15/07/04 11:07
אין חדש בידיעה הזאת שיואב יצחק דוחף אותו בשארית כוחותיו המתדלדים מאז הועף ממעריב. אין גם בה אמת המובילה לכותרת המסולפת. יש ה לעומת זאת תסכול נורא של אדם שמתחיל ללמוד את מגבלותיו. והדרך הזאת, יואב, ארוכה, מייסרת ולעתים מחכימה, כשיש שכל להחכימו.
כתוב תגובה ל- רב-תושיה
ולעצם העובדות?
  לזה שמתבלבל מעובדות   15/07/04 11:32
מה כאן שקרי ?

היא כותבת שהיא בעלת תואר שני, אונ' בר אילן הודיעו כי היא לא סיימה את חובותיה ולא עשתה עבודת מסטר.
כתוב תגובה ל- לזה שמתבלבל מעובדות
שקר לא יעשה אמת לשקר
  סתם קורא   15/07/04 11:51
בשום מקום לא נכתב שהיא "בעלת תואר שני". היא ציינה את הועבדה הפשוטה שהשלימה את מסלול לימודי תואר שני, וזו הגדרה אחרת לגמרי ואין בה להטעות מי שבקי ומנוסה. אלא שיריעת השכלתו של יואב מתכווצת תמיד בשעה שהוא צריך לגלות רוחב דעת. מוזר.
כתוב תגובה ל- סתם קורא
כתוב שם "סיימה"
  פשוט מאד   15/07/04 22:55
הכיצד אפשר ל"סיים" ללא קבלת תעודת סיום?

ואם עדנה לא השלימה את כל הדרישות לקבלת התואר השני, אז היא פשוט לא "סיימה".

משמע, מה שכתוב במכתב קורות החיים זו הונאה לשמה!

חיים ומוות ביד הלשון, במיוחד כאשר מדובר בפרקליטה מכובדת וכיום שופטת עליונה (עלק).
כתוב תגובה ל- פשוט מאד
15
מה כואב ליואב יצחק
  גורביץ   15/07/04 11:08
מדוע יואב יצחק לא טורח לעדכן את הקוראים בכך שהוא עובד ו/או מי שמקבל שכר ממעריב וכי למעריב (נמרודי) חשבון ארוך עם ארבל ? עם כל הכבוד ליצחק "ידיעותיו" משרתות את האינטרסים של משפחת נמרודי. בכך אין פסול אולם יושר עיתונאי מחייב ציון העובדות הנ"ל בכל "סקופ" חדש לכאורה היוצא ממנו.
דרך אגב - אמנון דנקנר כבר הביע דעתו על פרסום ידיעה קודמת של יצחק בענין זה ואף נקט בצעדים נגדן.
כתוב תגובה ל- גורביץ
16
ארבל תהייה שופטת מצטיינת
  שוקה בצלאל   15/07/04 11:09
בכל תחנות חייה הצטיינמה עדנה ארבל בכישרון, בצמידות למטרה, ברדיפת האמת וןבהגינות בלתי-רגילה. אין ספק שהיא תצטיין גם בבית המשפט העליון לתפארת יואב יצחק ופריקיו. דבר לא יעצור בה. לה לא יקרה מקרה העכוז הנבעט המוכר היטב למישהו באתר הזה.
כתוב תגובה ל- שוקה בצלאל
הכל מתחיל מקטן
  שלמי   15/07/04 11:44
אז למה היא כתבה משהו שיכול להיות לא היה לה
שהיא קודם כל תגיב
כתוב תגובה ל- שלמי
17
מה התואר שלך בעתונאות?
  בגור מגמת עתונות   15/07/04 11:12
אולי תספר לנו מר יואב יצחק, מעצב דעת הקהל המפורסם, איך הכשרת את עצמך לעתונאות? איזה תוארים צברת במרוצת השנים, האם רק סיימת מסלולים או זכית גם להגיש עבוודות גבר שהוכרו? בינתיים, עושה לך עדנה ארבל בית-ספר שלא תשכח אותו כל חייך.
כתוב תגובה ל- בגור מגמת עתונות
אולי בוגר בעיתונות, אבל בור עם
  שגיאות כתיב   15/07/04 11:26
תלך תלמד לכתוב בלי שגיאות ואחר כך תבוא לספר לנו על התארים שלך, תוך כדי ליקוק לארבל.
כתוב תגובה ל- שגיאות כתיב
הוא יש לו קבלות. היא? רק כשלונות!
  הלועג מהצד   15/07/04 11:29
נניח שיואב לא גמר כיתה ג'. אבל איש אינו יכול לקחת ממנו את ההצלחות המרשימות והחשיפות המקצועיות והסקופים שאילצו אפילו נשיא מדינה מיתולוגי להסתלק בבושת פנים לאחר שיואב חשף את הסיריל קרן שלו.

ואילו עדנה ארבל???
האם מישהו יכול להצביע על הצלחה קטנה כלשהיא שלה?

כפרקליטה-סתם, כשופטת, וכפרקליטת מדינה, הקריירה שלה רצופה כעשלונות, מעשי הונאה, תככנות ותכסיסנות, הפגנת בורות ובערות.... ואם חשבנו שהאפס המפוצלח הזה הוא בעל תואר שני לפחות, אז מסבר שכולם יכולים להירגע, וזו לא היתה אלא עוד סתם הונאה שגרתית מבית מדרשה של הנוכלת העליונה שלנו.

כתוב תגובה ל- הלועג מהצד
תגובתך פבלובית אופיינית !
  מיכאל ב   15/07/04 13:48
כתוב תגובה ל- מיכאל ב
MA???
  WHAT????   15/07/04 13:54
כתוב תגובה ל- WHAT????
Journalism Degree
  Elilev   16/07/04 04:40
You don't need a degree in journalism in order to be a journalist. What you need is common sense and writing ability - Mr. Yitzchak has both of these qualities. Mr. Yitzchak does not represent himself as having a degree in journalism,. From the copy of the document in the body of this article, Ms. Arbel implies that she posses a graduate law degree. If she does not posses such a degree than she misrepresents her education.
כתוב תגובה ל- Elilev
18
ליואב יצחק - כל הכבוד
  א.ד.   15/07/04 11:15
גם אם תחזור על דבריך 100 פעם, עדיין מגיע לך כל הכבוד שכן אסור לתת לענין מעין זה לרדת מהכותרות.
לא יתכן שבאמצעות שחיתויות בצמרת, אנשים בעלי כוח ושררה יעשו ככל העולה על רוחם.
כן, יש להחדיר את נושא ארבל טוב טוב לראש האזרחים, יום ולילה, עד שמר טומי לפיד - הטוען להגינות ויושר - יפטר אותה, יחקור טוב את הנעשה בתוך מפלגתו ואת מי משאני מפלגתו קנתה חברת חשמל.
כתוב תגובה ל- א.ד.
19
אין לצפות ליושר ואמינות מיואב יצחק
  קורא שגרתי   15/07/04 11:19
אין להאמין לנתוניו של יואב יצחק. הנ"ל עשה קנוניה עם השב"כ למסור להם כתובות של גולשים ללא ידיעתם. כמו כן כרת הסכם עם וועד עובדי הנמל לא לפרסם תגובות קוראים המתנגדים לשביתתם הבלתי חוקית. מאדם לא ישר כזה אפשר לצפות לכל זיוף ומירמה. איני מוציא מכלל אפשרות שצילום המסמך שפורסם במאמר זה הוא זיוף של יואב יצחק
כתוב תגובה ל- קורא שגרתי
מישהו צריך להענש על שקר
  שלמי   15/07/04 11:41
אין מה לסמוך על יואב אלא לבדוק כל מקרה לגופו
לפי העובדות אם הוא צודק היא צריכה להתפטר לאלתר
ואם השופט אהרון ברק לא יעשה משהו זה ימשיך לכרסם מכוחו של בית המשפט העליון
ואם יואב לא צודק צריך להעמיד אותו למשפט על ביזיון בית המשפט
כתוב תגובה ל- שלמי
יש בארבנל
  חתול-רחוב   15/07/04 11:44
כתוב תגובה ל- חתול-רחוב
יש באברבנל מחלקה טובה
  חתול-רחוב   15/07/04 11:46
שם יטפלו בך יופי, כמה מכות חשמל ואתה מסודר .
כתוב תגובה ל- חתול-רחוב
האם אתה מאיים מטעם השב"כ
  חתול שדה   17/07/04 01:01
כתוב תגובה ל- חתול שדה
השב"כ מאיים על חופש הביטוי בישראל
  סנטור יוזף מקארתי   18/07/04 11:46
הם מאיימים על קוראים בעלי תגובות שלא נוחות להם שיאשפזו אותם במוסדות פסיכיאטריים. שירות הבטחון הכללי ממונה על בטחון המדינה ואין זה מסמכותו לבטל כאן את הדמוקטריה ולהנהיג דיקטטורה של השירות החשאי
כתוב תגובה ל- סנטור יוזף מקארתי
20
האם השפיע גם על מרכיבי המשכורת?
  ש.ש.   15/07/04 11:21
לעובדי מדינה יש מרכיבים במשכורת שמושפעים מהתואר.
בדוק הנושא.
יפה מאד נהנים מאד מחקירתך.
כתוב תגובה ל- ש.ש.
21
כפני השופטים,,כך פני המדינה.
  אמנון לוי   15/07/04 11:23
עצוב מאד...אין פלא למה שקורה כאן,,אם כאלה הם השופטים שלנו...
אמנון לוי
כתוב תגובה ל- אמנון לוי
22
יש לבדוק את הדיווח שלה לאגף כח אדם
  פניה ליואב   15/07/04 11:38
יואב יצחק, טוב תעשה אם תבדוק את הדיווחים שלה לאגף כח אדם במשרד המשפטים ותלושי השכר בהתאם.
אם יסתבר שהיא קבלה דרגה גבוה יותר המתאימה לבעלי תואר שני ושכר בהתאם, הרי שאז מדובר בחשד לקבלת דבר במרמרה.
אם חשד כזה יסתבר כנכון, אפילו השופט ברק לא יוכל לחץ אותה מאותה מערכת עליה מופקד.
כתוב תגובה ל- פניה ליואב
23
יואב ה"להוט" - שוב אותה "חרטה"
  אירית   15/07/04 11:43
אני מקווה שהפעם לא תנצל על הטועת. הלהיטות שלך נגד ארבל כבר הפכה להיות מוגזמת ופאטתית.
כתוב תגובה ל- אירית
24
גם אני הייתי מסרב להשיב ליואב יצחק
  ייציק שפינוזה   15/07/04 11:48
עזות-מצז של עיתונאי שנכשל לא פעם בדיווחים רצופים בשגיאות. עיתונאי שרודף ורוד, כאילו הוא מבצע מקצועי של "דין רודף". עדנה ארבל חייבת לו משהו? את מי הוא מייצג? היום בקושי את עצמו. היא גם לא צריכה להתייחס למי שמשמיץ אותו כחסיד שוטה של הרב עובדיה. היא צריכה לענות לו בכלל? אשה כזאת, בעלת שיעור-קומה שמכבר לא היתה לנו במקומות בהן היא נמצאת לא מתעסקת עם חגבים מלעיזים. זו זכותה.
כתוב תגובה ל- ייציק שפינוזה
על זכות הציבור לדעת את האמת שמעת ?
  חתול-רחוב   15/07/04 12:20
או ששם במרומי מגדל השן של החונטה השיפוטית הציבור בכלל לא קיים ורק האינטרס ההגנתי של החונטה עומד .
כתוב תגובה ל- חתול-רחוב
לייציק שפינוזה
  מאיציקל   15/07/04 16:50
איזה כבוד מביאה לנו הגברת שופטת עם שקריה? למה לא לחשוף את מעמרומיו של בית המשפט העליון? מי יודע איך נראים יתר השופטים?
כל הכבוד ליואב!!
כתוב תגובה ל- מאיציקל
25
ארבל = מושחתת ממש. כל הכבוד לך יואב
  הפרקליטים   15/07/04 11:53
ארבל שוב מתגלה כמושחתת ממש כדי עבריינית. בושה לבית המשפט העליון. בוז לטומי לפיד ולפריצקי חברו. לך יואב יצחק - כל הכבוד וישר כוח. המשך כך. אתה אחינו היקר.
כתוב תגובה ל- הפרקליטים
קרא מה כתוב בקורות חיים
  מנסה להבין את הנקרא   15/07/04 22:49
כתוב תגובה ל- מנסה להבין את הנקרא
26
המשמעות- רמאות
  גלילי   15/07/04 11:53
אם נדרשים משופט יושר ויושרה - מה ניתן לומר על שופט שמתחזה כבעל תארים אקדמיים שלא השיג באמת ?


כתוב תגובה ל- גלילי
27
סדק ב"משכן הצדק",אין לי אמון במעהמ"
  נתי-כרמיאל   15/07/04 11:59
כתוב תגובה ל- נתי-כרמיאל
28
YUAV IZTCHAK IS RIGHT AND SO ARBEL
  LAPID2   15/07/04 12:01
כתוב תגובה ל- LAPID2
29
I LIKE TO CHASE SHARON FROM SABRA-S
  ARBEL-MASTER IN ADV.   15/07/04 12:04
כתוב תגובה ל- ARBEL-MASTER IN ADV.
30
זו הפרקליטה שהתחסדה בפרשת לטביה???
  אזרח בננה ריפבליק   15/07/04 12:06
לא יאומן...

אם זה הזבל בעליון, מי זה שופט מחוזי או בשלום? מפגר ממוסד לילדים מופרעים, או מה?

אני לא מבין...
כתוב תגובה ל- אזרח בננה ריפבליק
מוג לב
  אהוד דקל   15/07/04 12:27
מי אתה?
למה אתה מסתתר מאחורי כנוי ולא בשמך המלא?
איזו גבורה!!!
כתוב תגובה ל- אהוד דקל
אהוד דקל היקר,שלום
  הברוש שבחצר   15/07/04 13:31
אל תתנשא ואל תציג עצמך כ-ל-ו-ח-ם-.
כתוב תגובה ל- הברוש שבחצר
שם עלום - הברוש שבחצר
  הספינה שבחצר   15/07/04 20:26
Yes Mr. Anonymous

In Yiddish they call it "agiber
mit atuches ariber"
כתוב תגובה ל- הספינה שבחצר
RELAX.WE UNDESTAND AND LIKE U.MOSHE
  DEKEL,TAKE IT EASY.   15/07/04 15:24
כתוב תגובה ל- DEKEL,TAKE IT EASY.
31
OF HIS RVIVALPRITZKI INSTEAD ARBEL.
  LAPID GIVE THE HEAD   15/07/04 12:09
כתוב תגובה ל- LAPID GIVE THE HEAD
32
החוב האחרון לתואר השני
  גם אני לא הגשתי   15/07/04 12:13
ומעולם לא עלה בדעתי לשקר שיש לי תואר שני (אני כותבת שלמדתי כי גם להתקבל, לפני 30 שנה היה משהו!)

ואילו היה עולה בדעתי לשקר לא הייתי יכולה - הרי כל מעביד מבקש לראות תעודות.
גם אני הייתי פעם עובדת מדינה ונדרשתי להציג תעודות. איך היא לא נדרשה?
למה?
כי עוכרי דין אינם משקרים?
כתוב תגובה ל- גם אני לא הגשתי
מה שאומר שכל אחד ובעיקר שקרן יכול
  דורית בייניש   15/07/04 15:24
כתוב תגובה ל- דורית בייניש
שיש לה תואר שני ?
  איפה היא אמרה   15/07/04 15:43
היא אמרה שהיא למדה לתואר שני.
כתוב תגובה ל- איפה היא אמרה
דקל! מה הקטע?
  נמאס לך?   15/07/04 22:58
אז פשוט, אל תקרא את הכתבות של יואב יצחק.
כתוב תגובה ל- נמאס לך?
33
מספיק ודי
  אהוד דקל   15/07/04 12:13
יואב יצחק היקר
רד מזה אתה מתחיל להיות "נודניק"
שלמת מחיר יקר
אתה הרבה יותר טוב
צא ולמד מאילה חסון
בברכה
אהוד דקל
כתוב תגובה ל- אהוד דקל
למה שירד מזה?
  יובל ברנדשטטר   15/07/04 12:22
עיתונאות חושפנית היא נשמת אפה של הדמוקרטיה. אם לארבל יש טיעון נגד טוב, היא תתבע את י.י. למשפט עם גילוי ראיות מלא.
עד אז, טוב עושה מר יצחק שימשיך לבדוק את מורסות המדינה היחידה שיש לנו.
כתוב תגובה ל- יובל ברנדשטטר
34
תמשיך !!!
  yosa   15/07/04 12:23
יואב יצחק אל תרד מהחבורה הזו כולל עדנה ארבל,
תמשיך לרדת לתייהם של רביעיית חובבי הצדק מהמפגש החברתי התמים.
אסור לוותר זה עיניין עקרוני וחשוב מדי מכדי להשאיר אותו פתוח.
חייבים להמשיך לערער את האליטה המשפטית המתנשאת ובאי כוחה באקדמיה ובתקשורת.
כתוב תגובה ל- yosa
35
לפיד= פריצקי, ארבל, גזענות.
  ממש הומאני ואנושי   15/07/04 12:26
כתוב תגובה ל- ממש הומאני ואנושי
36
יואב עיוני, לפיד קיבל בעיטה בתחת
  יגאל כהן   15/07/04 12:27
הגיזעני שלו.
עוד יפציע יום חדש על עם ישראל.
אמרתי לך "לא אלמן ישראל".
"חלפון יום הדין"!!!
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
הו שריך לקבל גם קדימה
  יעקובסון   15/07/04 15:35
זה לא מספיק בעיטה בתחתח,צריך גם בעיטה בביצים שיתגלגל החוצה במדרגות משרד המשפטים כמו קיפוד מגולגל.
כתוב תגובה ל- יעקובסון
37
יואב יצחק נמאסת!
  אודי חמודי   15/07/04 12:31
אני לא יודע אם תפרסם את התגובה שלי, אך אני הערכתי אותך ואת המקצועיות שלך, אך בפרשת עדנה ארבל אתה הולך ונמאס על הציבור.
די, חדל מהאובססיה שלך, אתה נמאס ומאבד אוהדים וקוראים, אני לא יודע אם אתה מודע לכך, אך שרון איילון שהיתה הכי פופולרית בישראל - הפכה היום לסוס מת שאיש לא מוכן לראות אותה יותר, והכל מחשיפת יתר.
די יואב. תירגע, מספיק.
כתוב תגובה ל- אודי חמודי
נמאס
  אורי פ   15/07/04 12:57
קיימים מאות אתרים לגלוש בהם מבלי לפגוש כתבה של יואב יצחק. ממליץ בפניך לנצל אופציה זו.
כתוב תגובה ל- אורי פ
דווקא הכתבות של יצחק הכי מענינות!
  כהן דניאל   15/07/04 13:30
על זה אין מחלוקת,לכן אני תמיד גולש באתר שלו.
כתוב תגובה ל- כהן דניאל
למה נמאס?-מגיע לו צל"ש
  יעקובסון   15/07/04 13:14
האם עתונאי שנלחם בעקביות וללא נשוא פנים נגד הממסד המושחת הוא מאוס?לצערנו,אין סוף לשחיתות בממסד הממשלתי והציבורי,וכל הכבוד שיש עתונאי עם ביצים שלא מפחד מאף אחד ואומר את מה שהוא מוצא לנכון לומר !!!!!!!!!!!!!
להזכירך,כי כל תהליך הבחירה של ארבל ועצם כל תהליך הבחירה של השופטים הוא מלא עיוותים ואינטריגות,וזאת כולנו יודעים!אז נא לא להשמיץ סתם בבקשה!
כתוב תגובה ל- יעקובסון
איך זה שיצחק לא הגיש ולו תלונה
  אחת למשטרה   15/07/04 15:48
אולי כי הוא יודע שאין לו שום קייס כשהוא מציג חצאי עובדות ובונה עליהם תילי תילים של פרשונויות הזויות.
כתוב תגובה ל- אחת למשטרה
sugrim e-ska.no chance against them
  arbel,police,bagtaz   15/07/04 23:54
כתוב תגובה ל- arbel,police,bagtaz
תשובה לאודי הלא חמודי
  אזרח מן השורה   15/07/04 13:47
למה לא לחשוף שחיתות ועבירות של שליחי ציבור? האם אתה דוגל בשחיתות ? אז אתה אדם מושחת ואני מעריך מאד את החשיפות של יואב יצחק אילולא הוא לא היינו מודעים לכל השחיתויות של שליחי ציבור ואחרים כמוך וטוב תעשה אם לא תכלול אנשים הגונים וישרים באותה השורה אתך
כתוב תגובה ל- אזרח מן השורה
ולענין, חמודי?
  אתגר   15/07/04 15:22
כתוב תגובה ל- אתגר
אודי חמורי הקטן . אתה טיפש
  יעקב א   15/07/04 16:44
הרי עדנה ארבל רדפה עד צוואר אנשי ציבור שסרחו ולפעמים בצדק לרוב לא בצדק . אז מה לה מותר לשקר . לה מותר למעול . דרך אגב לימודי תואר שני מקנים זכויות נוספות במשכורת . האם היא נהנתה מאותן תוספות כספיות בגין תואר שלא היה לה . בוגרי אוניברסיטת לטביה הוקעו ע"י הפרקליטות ואני מניח שארבל הייתה בעניין . הם לפחות למדו(לא ממש משהו)אבל היא לא סיימה . אני וגם אתה וכולנו לא היינו מקבלים כלום בשביל תןאר לא מושלם . פשוט אין תעודה . נקודה .
כתוב תגובה ל- יעקב א
אילו שפטה ארבל מתחזה בהשכלתו?
  מאיר א.   15/07/04 19:39
ידוע מה היה קורה אילו כשופטת היתה עדנה ארבל צריכה לשפוט פקיד/ שופט/ רופא/מרצה/שוטר/מהנדס/מורה/קצין וכד' על הולכה שולל והתחזות לבעל השכלה - שאין לו?! הרי ההשכלה מזכה גם בשכר גבוה הרבה יותר, כלומר זאת הפירוש הונאת אוצר המדינה במאות אלפי שקלים במשך זמן ממושך!
במשרד המשפטים כבר הודו, כי אין לה תאר שני במשפטים. מדוע לא יחקרו אותה, ואם תימצא מתחזה צריך להעמידה לדין כמו את "בוזגלו", אבל בוזגלו לא היה ולא נברא אלא משל היה לשרת את הצביעות של השופטים.
אודי חמודי, כמה זה אופייני לך ולכל חבריך, שרותמים את המפלגה וההשקפה לפני המצפון ולפני החוק. אתם המאמינים שהחוק צודק רק כאשר הוא משרת אתכם!
זהו בדיוק הבולשביזם במלוא תפארתו!
כתוב תגובה ל- מאיר א.
38
הבט יואב איך הטליבן מרים את שולי
  יגאל כהן   15/07/04 12:39
גלימתה של "המלכה" "מאליסה בארץ הפלאות"
שומר הברים ליברמן, הזה להם שני תסריטים, של ניצחון נתניהו הביבי על אריק.
הראשון שהתופרת תסלק את אריק ו"ביבי מלך ישראל"
השני. הזה להם חשבון של 61 חברי כנסת, שהם בלוק חוסם של נתניהו הביבי ,אשר בעזרתם בכל רגע יכול הביב להקים קואליציה חלופית לאריק.
המסכנים שאינם מכירים כמוני את הנוכלים האלה, בראותם שגם ה"תקווה" השניה הכזיבה, ממשיכים לחצצרצצץ "הוא אשם, הוא גנב, כגודל כך גודל" וכו'.
ומכאן ואילך הריהם חסידיה השוטים של התופרת ולכן צפה לעוינות מצידם.
אך אל דאגה, מפקד גדודי הטליבן ,נעלם והפקיר את האספסוף לנפשו.
צפה שאחד אחד באין רואה הם יחזרו אלינו, יבינו אחרי איזה צדיקים הלכו, ויהיו בעלי תשובה לכל דבר וענין.
תן להם קצת זמן.
"מעלייש"
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
יגאל כהן האמיתי יודע את האמת!
  יגאל כהן האמיתי   15/07/04 13:14
יגאל כהן האמיתי יודע שכל הסיפור עם הנוכלת הזו - כבוד השופטת ארבל, בא כדי שיגאל כה המתחזה ישפריץ את השמצותיו על ליברמן ויגדיל את ליקוקיו לגדול נוכלי ישראל שמנסה כעת לעקור את גוש קטיף ושים ספר לבן על ההתיישבות היהודית בארץ ישראל
כתוב תגובה ל- יגאל כהן האמיתי
וחוץ מזה ארבל אמרה שהוא פושע???!!
  יגאל כהן   15/07/04 17:23
אז אתה חושב שארבל תפרה תיק לאריק.
או שאתה מצטער, שאריק ברח, ברגע האחרון, מידי הצדקת???????
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
יואב,אמרתילך שהם טאליבנים!!!!!!
  יגאל כהן   16/07/04 03:21
שומע את הטליבניסט נובח על ראש ממשלתנו ועלי כמו כלב.
אל תדאג ,זה כבר לא החטיבות של פעם.
זה חוליות, של כנופיות מקומיות, שאיבדו קשר עם המטה שנסגר.
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
תורידו כבר את המטריד המוזר הזה
  בקשה מ-NFC   15/07/04 13:21
המשך כיכוב ההבלים שלו, ממש לא לכבוד האתר! אפילו בענין כל כך ברור ופשוט כמו השופטת המתחזה, הוא מסוגל ללכלך כך, שאנשים יקבלו גועל נפש מלהכנס לאתר
כתוב תגובה ל- בקשה מ-NFC
תגובה ליגאל הנודניק
  עליזה   15/07/04 16:46
כאן בכתבה כתוב על שקריה של ארבל! מה אתה דוחף פה את ענין הטליבן הרגיל שלך??
ומה שוב נטפל לביבי?פה כתוב על גברת
א ר ב ל! ומה ענין מחט ל-......
עוקבת אחריך מתי תפסיק כבר לקטר? מה נמאס להם ממך ברחובות? אתה עובד לפעמים?
כתוב תגובה ל- עליזה
39
כל כך הרבה שחיתות בשופטת אחת!
  עידנוש   15/07/04 12:41
כתוב תגובה ל- עידנוש
40
דין ארבל כדין ניצב אליק רון
  אופיר   15/07/04 12:41
כתוב תגובה ל- אופיר
41
האם קיבלה בשכרה תוספת למ.א.
  קובי ר.   15/07/04 12:48
מציע ליואב יצחק לבדוק, באם יש בדרוג המשפטנים תוספת לבעלי תואר שני, (כמו בדרוג מורים ושוטרים) האם קיבלה הגב' ארבל תוספת על תואר שני ?
כתוב תגובה ל- קובי ר.
42
ולכן היא שופטת בעליון.....
  שומרי החוק   15/07/04 13:01
מכיוון ששיקרה כל השנים - ברור שהיא מתאימה לעליון.
הרי מישהו צריך להמשיך ולתמוך בשיטת הודעות ומצגי השקר של הפרקליטות המוגשים לבתי המשפט, לא ?
כתוב תגובה ל- שומרי החוק
43
מדוע לשקר?
  אזרח   15/07/04 13:04
כי, עובד במדינה בעל תואר שני, זכאי לקיצור פז"מ בעליה בדרגות .
יואב, בדוק את קצב העליה בדרגות של ארבל בנציבות, באם היא קיבלה קיצור פז"מ כמו בעלי תואר שני.
כתוב תגובה ל- אזרח
ארבל תפרשי
  עוד שקר נחשף   15/07/04 13:27
לשקר בענין פעוט משמעו לשקר בענינים גדולים באמת,תפרשי ארבל לטובת כולנו וגם לטובתך.
כתוב תגובה ל- עוד שקר נחשף
44
יואב, מה זה הקשקוש בסוף הכתבה ?
  אלישיב   15/07/04 13:08
כבעל אתר אקטואליה, אתה בודאי מכיר את אותם טרולים, שכותבים תגובה מתלהמת לכתבה, ומקנחים ב"ואני בטוח שלא תכניסו את התגובה שלי !!!!!!!".

במה אתה שונה מהם ?
כתוב תגובה ל- אלישיב
45
מי ישהה את ארבל
  נחמה   15/07/04 13:12
מי ישהה את עדנה ארבל? טומי לפיד?אהרון ברק?או אולי בכלל אמנון דנקנר
כתוב תגובה ל- נחמה
46
המאפיה השמאלנית והמושחתת מחפה עליה
  אהרון1   15/07/04 13:17
היישר כוח יואב יצחק!!!!
תמשיך כך רק אתה יכול....
כתוב תגובה ל- אהרון1
47
השקר מדאיג וכן אי לקיחת אחריות!!
  חמור ביותר   15/07/04 13:18
תמיד מישהו אחר אשם רק לא היא - המזכירה טעתה, לא הבינו אותה, לא יצרה קשר אלא מישהו אחר בקשר לג'וב לבעל וכו'. שקרים ברמה של גנון ופלא ממש שזה עובד במקרה שלה.
מעשים כל כך נמוכים - גם השקרים עם דמי הפרישה ועוד ועוד - ותפקיד כל כך גבוה.
מהיחס של ה' למשה למדנו כי ככל שהתפקיד רם יותר כן גבוהות הדרישות.
ואילו כאן אנו למדים שהמצב הפוך. ככל שהתפקיד רם יותר, כן יש חברים שעוזרים לך יותר להסתיר האמת ולהסתדר על הכיסא.
ליואב יצחק - יתכן שמעריב ניצל הזדמנות די שולית להתנער כבר מסיפור ארבל ונימוקיו עימו.
בינתיים הוא גם הופך לפחות רציני וליותר ויותר צהוב.
הסיפור של ארבל כל כך חמור, שברור שרבים לא רוצים להתעסק איתו. יש לה חברים טובים, ולא פשוט להילחם בחבורה הכוחנית הזו.
לא ברור מה מריץ אותך בעניין הזה, אך ללא ספק זה ראוי לשבח במדינה כמו שלנו שהכל כל כך רגעי, שטחי ורייטינגי. בהצלחה!
כתוב תגובה ל- חמור ביותר
48
אני מוחה - "ילקוט כזבים" ??!!
  דן בן אמוץ   15/07/04 13:24
ממקום מושבי אני מביע מחאתי על כך שנותנים למעשי הגב' הזאת את בכינוי "ילקוט הכזבים".

ילקוט הכזבים שלי היה אוסף עלילות ובדיות, אולי לא תמיד הכי מדוייק, אבל תמיד עם חן כבוד וחוש הומור.

מעשי הגב' הזאת שייכים למישור של מירמה, הונאה , כזבים ורוע לב, ולכן אין לשייכם כלל ל"ילקוט הכזבים" המכובד.

אודה לכם אם תמצאו מקום אחר לשים בו את עלילותיה.
כתוב תגובה ל- דן בן אמוץ
49
Kמי איכפת? לברק? לרובינשטיין?
  למי זה משנה?   15/07/04 13:34
כתוב תגובה ל- למי זה משנה?
50
האם כ"כ חשוב לצרף את קוח?
  אננניי   15/07/04 13:37
לא מספיק לכתוב את הדברים, שגם כך נראים ככניסה לנשמה של האנשים? אחרת, עיתונאים היו מצרפים את כל הרשימות, גליונות והוכחות ועיתונים היו נראים כמו תיק הוכחות בבימ"ש.
יואב אם יש לך בעיה תגיש תלונה לנציבות המדינה או משהו אפקטיבי כזה. לא צריך לרדוף אדם בצורה כזו. יש צורה לעשות דברים.
לגבי הסיום של הכתבה, האם יש לצפות היום אחה"צ להתנצלות פומבית שלך בטלויזיה כמו בפעם הקודמת?
מה אתה מצפה ששופטת בית המשפט העליון תתנצח איתך דרך התקשורת, אתה יודע שידיה כבולות ואינה יכולה להגיב, ולכן צורת התקיפה שלך אינה בסדר.
למרות הכל אני לא טוען שהיא צודקת וכשרה, אך הטיפול צריך להיראות אחרת וגם הכתבה צריכה להיכתב באופן יותר מכובד. מסופקני אם אותה כתבה באותה הלשון והניסוח היתה מופיעה על גבי העיתונים היותר מוערכים בארץ!!!!!!!
כתוב תגובה ל- אננניי
51
כל הכבוד ליואב יצחק
  מכתוב   15/07/04 13:39
תמשיך כך ואל תפסיק. מעריך מאוד את עמידתך מול הכנופיה הזו.
ארבל היא קצה הקרחון של מאפיית השמאל. להיות שמאלני זה לשנא את הצדק של מישהו אחר.

עדנה ארבל, מציגה לראווה את המאפייה השמאלנית האריסטוקרטית שמיצגת שינוי והשמאל הרדוד והקרייריסטי.
כתוב תגובה ל- מכתוב
52
יואב תמשיך מחזיקים לך אצבעות
  עו"ד ירון   15/07/04 13:54
יואב אל תפחד מכל הזבלים שרודפים אחריך האמת איתך המשך זה אור השמש שעליו מדבר נגבי תמיד.
כתוב תגובה ל- עו"ד ירון
53
הילכו שניים יחדיו אלא עם נועדו
  ORDOV   15/07/04 13:55
יש להדיח את ארבל מכהונת שופטת בבית המשפט העליון את שר המשפטטים יש להדיח ולכוות כי ישבו בביתם ולא נשמע מהם יותר.
כתוב תגובה ל- ORDOV
54
עובדות קשות ומזעזעות
  העליון נמצא בתחתון   15/07/04 13:56
אם הדברים נכונים נשאר לנו רק לסגור את המדינה ולברוח. אשרי התמימים שאינם מבינים את גודל השערוריה. בית המשפט העליון היה מאז ומתמיד חוד החנית של הצדק והמוסר במדינה. מי שכיהן בעליון נחשב מאז ומתמיד למורם מעם, לא בזכות מעמדו וכספו אלא בזכות חוכמתו אישיותו ותרומתו למדינה ולערכיה. עם מוסר כמו של ארבל היא לא היתה מתקבלת גם לעבודה במלצרות, אז איך אפשר להכניס אותה לעליון? מי יבטיח לנו שאותה גב' לא תטה משפט על פי דעותיה ונטיותיה? מי אמר לנו שאותה גב' לא תתעלם משקרים והעלמות מאחר והם תואמים את מוסר התנהגותה?
היום בו נכנסה ארבל לעליון הוא היום שבו קרס המשפט בישראל שגם כך עומד על כרעי תרנגולת.
כתוב תגובה ל- העליון נמצא בתחתון
55
פסולה לעדות במשפט לראש ממשלתינו
  שלמה איזנברג   15/07/04 14:02
כתוב תגובה ל- שלמה איזנברג
לסגור ת'מדינה ולברוח?
  יא פחדן   15/07/04 23:05
זה לא הפתרון.

הפתרון הוא אולי לטרנספר את עדנה ממקום מושבה הנוכחי.

מצדי, שעדנל'ה תשאר במדינה, אם היא תהיה מסוגלת להסתכל לנו בעיניים (אם וכאשר תודח מבית המשפט העליון).

בביקורי הבא בבית המשפט העליון אבדוק אם ברק יסתכל לי בעיניים.

בדרך כלל כשאומרים לו, לברק (השפן), דברים כדוברבנות, העיניים שלו מתחילות לרוץ למקום אחר.

(נו טוף, זה תלוי גם מי אומר לו)
כתוב תגובה ל- יא פחדן
56
יואב, הצחקת אותי
  גגג   15/07/04 14:07
אתה קורא לעצמך עיתונאי חוקר, ואתה לא יותר מאשר עיתונאי חצר. התחקירים הממוחזרים והשקריים שלך לא מעניינים אף אחד.
כתוב תגובה ל- גגג
57
לכל הסניגורים
  גלילי   15/07/04 14:17
מפליא עד כמה העולם מעוות בראשכם ! עד כמה אפשר להיות צבוע ולהתחסד ?!
אם במקום העבודה של כל אחד מכם עובד היה טוען שהוא בעל הכשרה שמקנה לו זכויות אך למעשה לא היתה לו מעולם - מה הייתם חושבים עליו ?
עליכם הסניגורים למצוא ולהמציא טיעונים חזקים יותר . כעקרון , אדם המציג עצמו בתור מה שאיננו אינו אלא שקרן, נוכל ורמאי.
אצל הנסיגורים של ארבל , גם כנגד העובדות המוצקות, היא "זכאית".
יחד עם זאת, אין בכל אלה כדי "להכשיר" את שרון וקבלת סכומי עתק לחשבונו, כאשר יש לבקר נחרצות את קביעת כב' היועמ"ש כי שרון ,המקבל כ-975,000 ש"ח לחשבונו בבד אחת , אינו יודע על מה ולמה .

כל אלה אינם אלא מלמדים כי ללא יושר אישי , המשפט הוא רק עוד אמצעי שילטון בו הכל אפשרי במצב זה , המשפט נתון לויכוח וביקורת ציבוריים וכן הוא נטול כל הילת עליונות , כפי שכב' הנשיא ברק מנסה ללמדנו בנאומיו לאומה.במשפט מושחת ניתן להגיע לכל תוצאה לפי הצורך וזאת לימדו אותנו משפטני האימפריה הרומית עוד לפני אלף - אלפיים שנה. שבת שלום!
כתוב תגובה ל- גלילי
58
מ-13.6.88 מכהנת כשופטת..."
  שימו לב   15/07/04 14:25
לשון ההווה הזאת מרמזת שקורות החיים האלה נכתבו עוד כשהיתה שופטת והשאלה היא:בשביל מה? האם קורות חיים אלה הוגשו גם לצורך בחירתה לתפקיד פרקליטת המדינה?
כתוב תגובה ל- שימו לב
59
יואב יצחק קטן מיום ליום
  ספי   15/07/04 14:38
אתה לא מתבייש. צייד המחשפות הופסק לפני 500 שנה בערך.
את מי זה מעניין בכלל.
ובעניין מי מתארח אצל מי. אצל מי אתה אוכל ארוחת ערב - אצל נמרודי, האב ? הבן ? היכן התחקירים בעיניינם ? רק מי שהכניסה את נימרודי לכלא ראויה לתחקיריך המאלפים?
כתוב תגובה ל- ספי
60
הצעה ליואב יצחק מפנדורה
  גרון עמוק   15/07/04 14:53
המתחיל המצווה אומרים לו גמור..למה שלא תבדוק את שאר קורות החיים של שופטנוושאר הדמויות בפרשה?!
אפרופו שמור על הגב כמו שאמר ברוטוס.
כתוב תגובה ל- גרון עמוק
61
סליחה!מה פירוש דיווח כוזב?לא מבקשים
  פשוט תעודה?   15/07/04 15:19
כתוב תגובה ל- פשוט תעודה?
62
איזו שופטת טפשה.חשבה שלא יעלו על זה
  אנחנו בסדום או בחלם?   15/07/04 15:29
כתוב תגובה ל- אנחנו בסדום או בחלם?
אנחנו ב ס ד ו ם !!!!
  יעקובסון   15/07/04 16:57
כן,אנחנו בסדום!לצורך ביביליוגרפיה הייתי ממליץ לך לפתוח את התנך ולקרוא את
פרק א' בישעיהו.
כתוב תגובה ל- יעקובסון
63
LO ME-SHA-NE.OM-RIM, TO-IM, KO-RE
  LO NURA,AMRA AZ AMRA   15/07/04 15:29
כתוב תגובה ל- LO NURA,AMRA AZ AMRA
64
הוא(ברק)אותה אוהב.את לבה(של ארבל)
  נ.אלתרמן(פראפראזה)   15/07/04 15:35
אחר (לפיד)גונב.ובינתיים האחר עם אחרת (שרונה אריאל)מתאחר... וכבר אי אפשר לדעת הן בפרט והן בכלל, מי צדיק ומי נבל
כתוב תגובה ל- נ.אלתרמן(פראפראזה)
65
אז מה?כדי להיות שקרן לא צריך תואר
  שני במשפטים?   15/07/04 15:36
כתוב תגובה ל- שני במשפטים?
66
המקטרגים
  שמעוני   15/07/04 15:36
לכל המקטרגים..זכותכם לומר את כל אשר בלבכם..אולם מדבר אחד אתם מתעלמים מהאמת...והיא כתובה שחור על גבי לבן..
איני מתכוון לסנגר על יואב יצחק..אולם דבר אחד צריך להיות בראש מעייניכם...
האם עדנה ארבל שקרה או לא???
וזה העקר..וממנה אל תתעלמו
כתוב תגובה ל- שמעוני
איפה יש בכתבה איזושהי הוכחה
  לכך שהיא שיקרה ?   15/07/04 17:34
כתוב תגובה ל- לכך שהיא שיקרה ?
קרא בעיון פרטי קורות חייה !!!
  סשא   16/07/04 00:35
כתוב תגובה ל- סשא
67
התנועה לאיכות השלטון? נו?? מה אתכם?
  הכל צפוי   15/07/04 15:37
הייתי מצפה שהתנועה לאיכות השלטון תגיש בג"צ נגד עדנה ארבל ... וטוב שעה אחת קודם .....
כתוב תגובה ל- הכל צפוי
68
במשפט כמו במשפט - נא לדייק בעובדות
  איציק, חיפה   15/07/04 15:38
קבלת תואר שני מותנית בשני דברים:

1. לימודי תואר שני.
2. הגשת עבודה והגנה עליה בפני וועדה.

בפתיח של העבודה המוגשת לצורך קבלת התואר נכתב "...כחלק מהדרישות לקבלת תואר שני"

בקורות החיים לא כתוב שלארבל יש תואר שני אלא שהיא סיימה את לימודיה לתואר שני. חשוב להבין את ההבדל

אז כמו בפרשת האי היווני - אולי מסריח אבל כשר. תשאל את מזוז.
כתוב תגובה ל- איציק, חיפה
to master after one month.si-yam-ti
  i finished learning   15/07/04 17:20
my education to master.
כתוב תגובה ל- i finished learning
קרא פעם נוספת פירוט קורות חייה !!!
  סשא   16/07/04 00:33
כתוב תגובה ל- סשא
69
העליון איבד את סמכותו המוסרית
  הפרה האחרונה   15/07/04 15:44
שופטי בית המשפט העליון המדקדקים עם נבחרי ציבור נכשלו מכשלה חמורה במקרה של עדנה ארבל שיצרה מצגי שווא. לבית המשפט העליוןיש סמכות חוקית רחבה, אבל ללא סמכות מוסרית ותמיכה ציבורית, הוא נטול שיניים. שופטי בית המשפט העליון מחרישים לנוכח מעשיה של עדנה ארבל - ולדידי הם איבדו את סמכותם המוסרית ..... והנזק הוא לציבור בכללותו. אילו היה לעדנה ארבל מעט כבוד עצמי היא הייתה מתפטרת לאלתר, אבל, ארבל, עשתה כמעשה פריצקי, ונאחזת בכל כוחה בכיסא הרם ... שאיבד מקסמו המוסרי.
כתוב תגובה ל- הפרה האחרונה
70
יואב היקר
  מה עושים   15/07/04 15:49
יואב היקר
אני מסכים איתך לאורך כל הדרך . השאלה מה עושים עם אנשים אלה שמכסים האחד את פדחתו של השני. כיצד מורידים אותם? עלה בדעתי שיש לרכוש את ידיעות אחרונות. מה דעתך?
כתוב תגובה ל- מה עושים
מה עושים?מפרקים את כל המערכת!!!!!!
  עקובסון   15/07/04 16:33
מאחר וכל מערכת המשפט רקובה ומושחתת מן המסד ועד הטפחות,הרי שהפתרון הכי טוב לפרק את כל המערכת,החל ממשרד המשפטים דרך כל מחלקותיו וכלה בבית המשפט העליון,לשלוח את כולם לשרות התעסוקה,ולבנות מערכת חדשה שנקיה מכל האינטריגות והשחיתויות והסאוב !!!!!!!
כתוב תגובה ל- עקובסון
מלים כדורבנות . אתה צודק .
  יעקב א   15/07/04 16:58
כתוב תגובה ל- יעקב א
71
אל תרפה יואב!
  יאצק   15/07/04 15:55
זכות הציבור שלפחות מקום כבית משכן עליון לצדק יהיה נקי מכול רבב.
המשך כך יואב עד אשר נהיה כולנו בטוחים שבמקום הצדק שוכן היושר.
כתוב תגובה ל- יאצק
Hay Jatzek
  jatzeg   16/07/04 19:30
We have the same name
כתוב תגובה ל- jatzeg
72
יואב יצחק מציל את כבוד העיתונות!
  משה99   15/07/04 16:13
כתוב תגובה ל- משה99
WELL DONE YOHAV IZAT
  SHACKED   31/07/04 15:02
כתוב תגובה ל- SHACKED
73
והיא אמורה לשפוט בעליון????????????
  מחפש יושר   15/07/04 16:22
לאיזה רמה מוריד שר המשפטים את בית המשפט העליון, מקרה כזה דורש חקירה יסודית למען האזרחים שימשיכו להאמין בבית המשפט שלא נדבר על הסניגור של ראש הממשלה מזוז, לאן הגענו?
כתוב תגובה ל- מחפש יושר
74
יואב יצחק, מה אתה רוצה ממנה ?
  זמיר   15/07/04 16:30
הרי היא שקרנית עם קבלות (המסמך שאתה מציג!).

אתה מצפה שהיא תקום, כמו פריצקי, תתודה ותבקש סליחה ותתפטר מהממשלה?, סליחה מבית המשפח העליון?

לא, היא לא תעשה כך ולא תתן לך ליהנות מנפילתה.

גם טוני לפין ימשיך להגן עליה (כמו השגן על פריצקי-סליחה טעיתי!).

וכן הלאה! וכן הלאה!

הפיסקה האחרונה: "הלאה המושחתים!"
כתוב תגובה ל- זמיר
75
מר יואב יצחק, אנא המשך בגילוייך
  רודף צדק   15/07/04 16:37
מר יואב יצחק, אנא המשך בגילוייך. אולי בסופו של דבר מישהו יתעורר.
מעניין מדוע לפיד מחפה עליה כל הזמן?
כתוב תגובה ל- רודף צדק
76
טומי לפיד למד להיות מפא"י בשנה וחצי
  יעקב א   15/07/04 16:48
מה שמפא"י למדה להיות מפא"י בחמישים שנה . מסתבר שלאיש הזה יש מוסר כפול . אם היה מדובר במועמד ספרדי ודתי , יש להניח שטומי לפיד היה מתיחחס אחרת ובקול רועם . אבל , מדובר באיש קטן וגלותי ביסודו , שחיל ורעדה אוחזים בו כשהוא מול נציגת האליטה . עולם כמנהגו נוהג .
כתוב תגובה ל- יעקב א
77
ככה כל הפרקליטות: למה לעדנה אסור ?
  המנוסה בבג"צים   15/07/04 16:59
מאחר ומחלקת הבג"צים של הפרקליטות נתפסה כבר עשרות פעמים בקלקלתה - עת מסרה תשובות כוזבות לבג"צ
ומאחר והמחלקה הפלילית רגילה להגיש כתבי אישום על בסיס הודאות חשודים שנסחטו באלימות ומכות - והפרקליטות ידעה והסתירה מבית המשפט
ומאחר והמחלקה האזרחית של הפרקליטות עשתה לה למינהג הגשת תצהירים כוזבים -

אז למה אתם באים בטענות רק לעדנה ארבל ?
מה שמותר לכל הפרקליטות - ודאי מותר גם לה.
כתוב תגובה ל- המנוסה בבג"צים
זה עניין של נורמה
  הסנגור של עדנה   15/07/04 23:31
סיכום התביעה:
יש להדיח את הנאשמת מכס השיפוט עם אות קלון לכל חייה. על המשיבה להחזיר לקופת המדינה את כל הכספים שקבלה שלא כדין.
יש להשית על המשיבה הוצאות לדוגמא.

סיכום ההגנה:
שמתם לב מה קורה פה?
כמעט כל עובדי הפרקליטות מרמים דרך קבע.
זה הכל עניין של נורמה!
לכן היא ז.כ.א.י.ת!

פסק דין:

ברק: אין ממש בעתירה זו. העתירה נדחית!

שופט א: אני מסכים

שופטת ב: אני מסכימה

שופט ג: מ..מ.. מסכים

שופטת ד: מי זאת נורמה? אני לא מכירה אחת כזאת. אולי התכוונתם לעדנה?
בהסתייגות האמורה לעיל אני מסכימה.

שופט ה: מה, כבר נגמר הדיון?
או קיי אני מסכים
_________________________________

לפיד (בטלויזיה ובעיתונות):
שוב הוכיח בית המשפט העליון כי "האמת מנצחת".
יואב יצחק, העיתונאי ההזוי, בדה דברים.
יש מקום להעמידו לדין על הסתה וזילות מערכת המשפט כולה.

תגובות הציבור:
למה לא אמרתם לנו קודם שזה רק עניין של נורמה?

יאללה, ממחר כולם ישראבלוף!

כתוב תגובה ל- הסנגור של עדנה
78
להוציא בג"צ למזוז שיחקור
  פשוט מגעיל   15/07/04 17:15
כתוב תגובה ל- פשוט מגעיל
79
יואב: אל תרפה. אתה צודק במאבקך
  מנפגעות המערכת   15/07/04 17:18
יואב, אתה צודק ב100% במאבקך.

התעלם מקהל החכמולוגים המלעיזים, שפתאום קמו להגן על עדנה ארבל. זאת לא חכמה להילחם בחלשים אלא בחזקים, שחושבים שהמדינה היא רשומה על שמם בטאבו.

ארבל היא אשה כוחנית וצבועה. יש להילחם גם בהטעיות קטנות שהטעתה את הציבור, ממש כמו בהטעיות הגדולות שביצעה.

הרעיון שהועלה ע"י מספר מגיבים, לבדוק אם אכן קיבלה במשכורת רכיב שכר, המתייחס לתואר שני, הוא רעיון מצוין וקל לביצוע. כעובדת מדינה אני יודעת, שזה אכן קיים.

יישר כוחך.
כתוב תגובה ל- מנפגעות המערכת
victims of law israel
  volisra   16/07/04 19:35
We have to fight - -victims of law israel
כתוב תגובה ל- volisra
80
יישר כח- יואב.
  סתם איש   15/07/04 17:37
כתוב תגובה ל- סתם איש
81
מלאכים ושופטים בשחור
  בן המאמין   15/07/04 17:45
מה חדש מה ציפיתם שמלאכים בלבן ישפטו אותנו או יטיפו לנו מוסר וזה לא חדש מבטיח לכם שנישמע עוד בעיתונות על מלאכים בשחור שמנהיגים את המדינה והיום יטיפו לנו מוסר ומחר נישמע עליהם ועל מעלליהם פני הדור כפניי הכלב ותאמינו לי מתאים הצבע של הלבוש של השופטים כי לבן יש לא סטיגמא של טוב ושחור יש לא סטיגמא רעה ותפור עליהם הצבע הזה חכם מי שבחר להם תצבע וגם אם לא ידע בן המאמין מדינה של צדיקים.
כתוב תגובה ל- בן המאמין
82
ארבל = אישה מושחתת ומסוכנת
  עורכי הדין בישראל   15/07/04 17:50
כל הכבוד יואב. ארבל היא אישה מושחתת ומסוכנת. בעליון מעמדה רעוע. היא חובבנית ושקרנית. בושה לנשיא ברק שיושב הוא לצידה.
כתוב תגובה ל- עורכי הדין בישראל
83
צריך לכתוב לטומי לפיד מה
  סופיה   15/07/04 17:57
אנחנו חושבים על המינוי הזה
זה האימייל שלו
ylapid@knesset.gov.il
כתוב תגובה ל- סופיה
84
כשר אבל מסריח
  רבי   15/07/04 18:35
אשה באה לרב מעירה אותו משנתו, ואומרת רבי רבי , אל תשאל, התבלבלתי, טעיתי, כל יום אני מבשלת קציצות בסיר לחץ, והיום בטעות היה חושך לא ראיתי, בישלתי את הקציצות בסיר הלילה!!!
רבי, שאלה האישה, האם הקציצות כשרות?
הרבי ענה לה, חמודה, הקציצות כשרות, אבל קצת מסריחות!!!!
לצערי, כך גם אצלנו בחברה, אולי הכל חוקי .....אבל קצת מסריח!!!
כתוב תגובה ל- רבי
85
הגנרל המכסקני קסטניטה היה רמאי היה
  הגנרל המכסקני קסטניט   15/07/04 18:47
הגנרל המכסקני קסטניטה היה רמאי היה נוכל ומתחזה - ומשום כך הגנרל ראוי להיות בממשלה -ואפילו שופט עליון
כתוב תגובה ל- הגנרל המכסקני קסטניט
86
הגנרל המכסקני קסטניטה היה רמאי היה
  הגנרל המכסקני קסטניט   15/07/04 18:49
הגנרל המכסקני קסטניטה היה רמאי היה נוכל ומתחזה - ומשום כך הגנרל ראוי להיות בממשלה -ואפילו שופט עליון
כתוב תגובה ל- הגנרל המכסקני קסטניט
87
הגנרל המכסקני קסטניטה היה רמאי היה
  הגנרל המכסקני קסטניט   15/07/04 18:53
הגנרל המכסקני קסטניטה היה רמאי היה נוכל ומתחזה - ומשום כך הגנרל ראוי להיות בממשלה -ואפילו שופט עליון
כתוב תגובה ל- הגנרל המכסקני קסטניט
בסיום השיר,מ1949-הוא התפוצץ.....
  יוסי,הנגב   15/07/04 21:54
כתוב תגובה ל- יוסי,הנגב
88
עתונות לוחמת?
  צב"י   15/07/04 18:58
יואב יצחק. ראשית אני מכבד את מאבקיך לחשיפת 'ליכלוכים'. בכך אתה גם על חשבונך מדגים כיצד עתונאי אמור לפרסם והריני מצטט עתונאית שדווקא לא תואמת להשקפותיי.העורכת (בה'הידיעה רבתית) של עתון שמאלי גב' חנה זמר. "... חובת הציבור לדעת..."
אך לדעתי גם אצלך יש 'באג'.
מרוב עצים (ארבל ארבל ארבל...) לא רואים את היער. היער הוא עבות אך כמה דוגמאות. גב' בייניש היתה ונשארה ועוד תהיה נשיא ביה"ד העליון חרף היותה בצד השני של היושר. הדיקטטור המשפטי שבחירתו בארבל איננה הנלוזות הראשונה שלו. טומי לפיד (יש לי חשבון ארוך עם אי יושרו (רק עקיצה) הכביכול ג'קוזי של דרעי וממול ביתו והנדל"ן שבבעלותו שעליהם לא שילם ולא כביכול.
ובינתיים האי שוויון של משפחת שרון מתמסמס "ארבל מושחתת...."
ועוד שם אחד מני מזוז. בהחלטתו שלא להגיש כתב אשמה נגד שרון (ואם אין לך כמה טונות של רפש אעזור לך)הפך אותו לפודל של מערכת המשפח. כך עשתה השופטת לגלעד ובלית ברירה דודי אפל יצא צדיק מה שלום ב 'בוזגלו'
כתוב תגובה ל- צב"י
89
חולה נפש
  שוב יגאל כהן?   15/07/04 18:59
למה נותנים לחולה הנפש הזה במה? בשום אתר הוא לא יכול להיכנס. אנא, יואב, תסננו אותו לכל הרוחות.
כתוב תגובה ל- שוב יגאל כהן?
הריח הביבי זה ממך או מהמקלחת שלי?
  יגאל כהן   16/07/04 03:16
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
90
מדוע לפיד מגן על ארבל???
  תבת   15/07/04 19:12
לפי דעתי (עדיין אין הוכחות אבל גם זה יגיע בקרוב!) יש לארבל ולשאר "החייטים" בפרקליטות חומר מרשיע נגד שונא יהדות ומזרחים,הדמגוג והגזען לפיד!וחלק מאנשי שינוי.פריצקי זה רק הראשון!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- תבת
יש לה תיק עליו
  xyz   15/07/04 21:54
כתוב תגובה ל- xyz
91
בשרות המדינה מקבלים תוספת שכר עבור
  תוארים   15/07/04 19:21
האם ארבל קבלה תוספת שכר עבור התואר השני המפוברק שלה??
כתוב תגובה ל- תוארים
92
אין לעבור על הענין בשתיקה
  עו"ד ותיק   15/07/04 19:37
אם דבר כזה היה קורה למשפטן מהשורה הוא היה ננזף,ארבל חייבת להנזף למען יראו.
כתוב תגובה ל- עו"ד ותיק
93
יואב, למה בעיתון שלך לא התנצלת?
  r   15/07/04 19:40
אחרי שפרסמת דברי שקר, על הפגישה המשותפת עם שלי יחימוביץ וטומי לפיד?
ולמה אתה מטעה את קוראיך כשאתה טוען שארבל משקרת לגבי התואר. בקורות החיים כתוב במפורש שהיא סיימה את לימודיה. כל מי שמסיים את לימודיו לתואר שני ולא מגיש בסיומה עבודת גמר (בין אם בחר במסלול ללא עבודת גמר, או שפשוט לא הגיש), מקבל תעודה על סיום לימודיו. הדבר מעיד על מילוי החובות ועמידה במבחנים. אך אין הדבר מעיד על היותו בעל תואר שני (mba).
כתוב תגובה ל- r
מניפולציה זולה על עובדות
  אריק באך   15/07/04 20:50
הרי הנוסח שבו הנוכלת משתמשת הוא זהה: "סיימה את לימודי התואר הראשון", ו"סיימה את לימודי התואר השני".

כלומר, מי שכתב את הנוסח הזה, הייתה רק כוונה אחת: להונות. את כולם. במשך עשרות שנים. להסתיר את בורותה, בערותה ועצלנותה מהציבור, אשר באמונו היא בגדה, פרשה אחר פרשה.

אם יבוא אליך מישהו ויגיד לך שהוא סיים קורס טייס, רק לא יגלה לך שהוא סיים אותו באמצע או בכלל בהתחלה - מה תבין מזה? שיש לו רשיון טייס או לא?

אין טעם להגן עליה. זה נסיון פתאטי. מוטב להודות בטעות, ולתת לנוכלת הזו להסתלק בשקט מהחיים של כולנו. ויה שעה אחת קודם. כי הנזק המערכתי שהיא מעוללת לכל השופטים, ובהם שופטים משובחים ומקצועיים וישרים להפליא - הוא נזק חמור, בלתי הפיך, המהווה פגיעה חמורה בכבודם של כולם, וממילא בכבוד שכבר לא נשאר למערכת המשפט כמערכת.

אף אחד לא מושלם. וכל אחד עושה טעויות. היא עסקה בהונאה שיטתית של הציבור כפרקליטה, והצליח לה. לבריאות.

היא נתפסה בהונאה. יש ראיות המוכיחות מעל לכל ספק סביר שהיא נוכלת - אז היא צריכה להצטער ואנחנו לשמוח שהעסק נחשף, ולהתקדם הלאה. אלה החיים. שיטת המצליח של עדנה ארבל עבדה ועבדה, וכמעט עברה חלק. לא נורא. שתלך להמשיך לרמות בתוך עורכת דין או פנסיונרית עלובה, ותניח לציבור!

ההתבצרות שלה בכיסא מורידה את כל בתי המשפט ואת כל השופטים ביגון שאולה.

גם לברק ולפיד עצתי דומה. פישלתם. נתפסתם. תתקדמו הלאה! מוטב להקיא רעל מאשר להתעקש לעכל אותו!!!
כתוב תגובה ל- אריק באך
תודה לאריק
  כל הכבוד לניסוח   15/07/04 23:13
מוטב להקיא רעל מאשר להתעקש לעכל אותו!!!
כתוב תגובה ל- כל הכבוד לניסוח
דברים כדורבנות ביחוד
  אריה הזכאי   15/07/04 23:27
למי שנשפט על עבירות הונאה מירמה ונדון לתשע שנות מאסר,אתה ממש דמות להטפת מוסר,ביחוד למי שדאגה שתיכנס לכלא בעבור מעשי החסד שלך.
כתוב תגובה ל- אריה הזכאי
הנה לך אריק עוד דוגמא למניפולציה...
  מידע פנימי   16/07/04 08:07
כידוע, הן שינוי והן עדנה ארבל וחבורתה מעסיקים מגיבים סידרתיים אשר תפקידם לזרוע ערפל בציבור. כמו בפרשת אבישי רביב, אבל באינטרנט.

הנה לך אריק דוגמא צינית למניפולציה שעליה הצבעת: הם מאשימים אותך שהורשעת על ידי ארבל וחבורתה, ולא ציינו שלאחר מכן זוכית וארבל חזרה בה בבושת פנים מתפירת התיק נגדך.

אנחנו לא מכירים - אבל אני מכיר את העניין שלך היטב ומעריץ את הדרך שבה סיבכת את ארבל וחשפת את השיטה הרבה לפני כולם. מי כמוך יודע כמה חמורה נורמת תפירת התיקים לחפים מפשע.

חזק ואמץ על תגובה הקולעת.
כתוב תגובה ל- מידע פנימי
זה מה שנקרא עבודה עצמית
  אריה הזכאי   16/07/04 10:57
אתה לא זוכית אתה ישבת חמש שנים בכלא
אתה ממשיך לשקר כי אנשים כאן לא יודעים שהשתמשת בתישעה שמות שונים אבל אני יודע אותי לא תנכל,אני מחזיק במסמכי בית המשפט.
ספר לסבתא שזוכית רק תדאג שלא אקרא את שקריך.
כתוב תגובה ל- אריה הזכאי
קישקוש
  אחד שיודע   16/07/04 19:31
לא ברור לי מה הטינה ביניכם. בכל אופן, וזו עובדה - הבחור שוחרר מייד עם שמיעת ערעורו.

כמדומני, הוא הגיש תביעה אזרחית נגד השופט שהרשיע אותו, לאחר שאסף נגדו ראיות שהוא לקח שוחד כדי לרשיע אותו בעבירות שהוא (כנראה) לא ביצע. השופט עף מתפקידו בעקבות הפרשה הזו.

גם אני ראיתי בזמנו מסמכים, ולכן מוזר לי שאתה מסיט את הויכוח לנושא אחר, בעוד הבחור -יהא מי שיהא- טוען דיברי טעם של ממש, ומצביע על לקויים חמורים ביותר בכשירותה של הגב' ארבל לתפקיד ציבורי כלשהו.

הייתי ממליץ לו להגיב בעילום שם כמו כולם, או לך להיות גם כן ישר וגלוי כמוהו ולעמוד בשימך המלא מאחורי הדברים שאתה טוען - לא לגופו של עניין אלא בכיוון המסיט מהעניין.
כתוב תגובה ל- אחד שיודע
כלומר, מאמירה "סיים את לימודיו
  יעלוש   15/07/04 21:19
לתואר עורך דין" לא משתמע שהנ"ל עורך דין? נו באמת! יש גבול לתחמנות.
כתוב תגובה ל- יעלוש
עדנה מסיימת אך
  לא גומרת   15/07/04 23:17
כתוב תגובה ל- לא גומרת
94
מסריח כרגיל
  משה זוכמיר השלישי   15/07/04 20:25
כתוב תגובה ל- משה זוכמיר השלישי
95
נו בחייכם מה קורה לכם ? מה חדש?
  זרגיאלה שפריצמן   15/07/04 20:26
כתוב תגובה ל- זרגיאלה שפריצמן
כלום. אצל ארבל כלום כבר לא חדש.....
  מעריץ נשים   15/07/04 21:07
כלום כבר לא חדש אצל ארבל. מה שחדש ומדהים - זה שאנו לא עולים על ירושלים ומפרקים את בנין הפרקליטות ממנו יצאה אישה כזו - ובראשו עמדה
כתוב תגובה ל- מעריץ נשים
96
המסמך אינו כוזב
  דיפני   15/07/04 20:35
"סיימה לימודיה לתואר" אינו אומר שהיא "בעלת תואר". לכן, אין פה שום הונאה. השאלה אחרת: האם פרקליטת המדינה לא צריכה להיות בעלת תואר (ראשון או שני) כתנאי לקבל את המשרה. אבל זה אינו קשור לארבל. מהתנהגותו של יואב יצחק נודף ריח לא טוב. אם עדנה ארבל עברה עברה נא להגיש נגדה תלונה במשטרה.
כתוב תגובה ל- דיפני
מה אנחנו מטומטמים?! גם לזה צריך עו"
  עורך דין   15/07/04 22:31
כתוב תגובה ל- עורך דין
המסמך אינו כוזב המסר שבו דווקא כן
  איפכא מסתברא השלישי   15/07/04 23:18
כתוב תגובה ל- איפכא מסתברא השלישי
97
חשוב לבדוק האם קבלה גם גמול השכלה
  אראל ישראלי   15/07/04 20:59
יואב,

חשוב לבדוק האם השופטת ארבל זכתה לתוספת גמול השכלה בגין תואר שני במשכורותיה לאורך השנים. אם היא קבלה עליה להשיב את הכסף ללא דיחוי.
כתוב תגובה ל- אראל ישראלי
יש תוספת ותק גדולה יותר,וקידום מהיר
  יוסי,הנגב   15/07/04 21:53
יותר לבעלי תואר שני בשרות המדינה.
יש לקחת ממנה הכסף ששולם בטענת שוא וריבית לכסף זה.
כתוב תגובה ל- יוסי,הנגב
98
יואב! סזיפי, אבל עם קבלות.
  אלי בובליל ר"ג   15/07/04 21:40
כל הכבוד לך יואב, על עבודות התחקיר שלך.
צריך להיות עם עור של פיל, לצאת בפומבי בעבודות תחקיר על שופטת עליון.
היה חזק אני אוהב לקרא אותך.
אתה איש בלי פחד, כי אתה דובר אמת.
הברנז'ה לא מםרגנת ולא עושה follow up
אבל שורת המגיבים הארוכה, מעידה שיש לך אוהדים.
תקים עיתון, אני קונה מניות ראשון.
כתוב תגובה ל- אלי בובליל ר"ג
99
ברור שארבל תעוף בסוף
  ממי   15/07/04 22:16
ארבל מונתה לתפקידה בצורה מעוותת וקלוקלת. היא הייתה חייבת לעבור תקופה של צינון בדומה לאנשי צבא שרוצים להיות פוליטיקאים. תקופת הצינון הייתה מאפשרת שדברים כגון זיוף תואר היו מתגלים ומינויה היה נמנע ועם זאת בית המשפט היה שומר על כבודו. לפרוצדורה הקלוקלת אחראי טומלה לפיד השר, שעד היום חושב שהוא נמצא בפוצפוליטיקה.
כתוב תגובה ל- ממי
100
ל-152
  שמי   15/07/04 22:27
לפי דבריך יוצא שגם בתואר הראשון אולי אין לה תעודה ולא הוסמכה כי השפה אותה שפה ולכן, מתוך ההנחה שיש לה בכל זאת תואר ראשון יוצא שיואב יצחק לצערך אולי בכל זאת צודק שיש כאן הטעיה!!!
כתוב תגובה ל- שמי
101
אכן האשה מושחתת. לא ידעתי
  דן ארבל   15/07/04 22:33
הגברת הזו מקומה בכלא. מושחתת. לכי הביתה.
כתוב תגובה ל- דן ארבל
102
יש לגברת ארבל חואר שני עם דיפלומה
  אבן עזרא   15/07/04 22:35
בפרקליטות המדינה קיבלה תואר שני בתפירת תיקים ,בזמנו אספה ראיות בפרשת סברה ושתילה מאז ועד היום רודפת אחרי אריק שרון בצורה חשודה ולא טהורה....
כתוב תגובה ל- אבן עזרא
103
צדק ויושר
  חנה   15/07/04 23:23
"השיבה שופטינו כבראשונה ויועצינו כבתחילה והסר ממנו יגון ואנחה..." אם לו הם השופטים, האליטות מה יאמרו אזובי הקיר?
כתוב תגובה ל- חנה
104
a banana republic
  DAVID   15/07/04 23:35
BORN IN CENTRAL AFRICA
EARNED 2 MASTERS FROM TWO DIFFERENT EUROPEAN UNIVERSITIES

CAME TO ISRAEL BUT DID NOT SUCCEED IN FINDING A JOB ENABLING ME TO DISPLAY MY PROFESSIONAL CAPACITIES

?DID I HAVE THE RIGHT CONNECTIONS
....I WONDER
D
DECIDED TO OPEN MY OWN BUSINESS WHICH IS FAR FROM WHAT I REALLY AIMED AT
BUT THANK GOD I CANNOT COMPLAIN TOO MUCH


WE ARE IN FACT LIVING HERE IN A BANANA REPUBLIC BUT THOSE FROM CENTRAL AFRICA WERE TASTY BECAUSE REAL

IN THIS COUNTRY THEY ARE UNFORTUNATELY FAKE AND ROTTEN

WHO AND WHAT WILL FINALLY PUT AN

END TO THIS

?UNBEARABLE SITUATION


REMEMBER :THE DECADENCE OF A COUNTRY
IS FIRST TO BE FOUND IN ITS LEADERSHIP, NOT AT ITS BASE




כתוב תגובה ל- DAVID
105
האלו שופטיך ישראל? רמאים ושקרנים!?
  יהודיה המומה מהשפלה   15/07/04 23:37
האמת שבשל אופן פעולתה של המערכת המשפטית הקלוקלת וחסרת המוסר והצדק, אני כבר לא מתפלאת על שום מידע חדש, המתפרסם חדשות לבקרים. אולם, אסור להרים ידיים. יש לדרוש בכל תוקף את גירושה מהמערכת המשפטית ויפה שעה אחת קודם. אנשים אחרים שהתחזו לבעלי מקצועות שלא היו ו/או לבעלי תארים שלא היו להם (כזכור לכם, אני מקווה)שילמו על טעותם. מדוע שהיא לא תשלם סוף כל סוף? הבעיה שבמערכת המשפטית יש "קליקות" וחיי חברה סגורים של אלו "המורמים מהעם" וכולם בחזקת "שמור לי ואשמור לך". עצוב מאד!!!
כתוב תגובה ל- יהודיה המומה מהשפלה
106
קשוט עצמך ואחר כך - קשוט אחרים
  מושיקו ע.   15/07/04 23:46
כנראה שכיוונו בכינון ישיר לגב' ארבל.

אני בוש ונכלם כי הגברת עטויה הצעיף של תכלת בכלל נמצאת במקום שממנו אמור לצאת צדק.

החשדות כל כך מגעילים, בוטים ופתאום השתיקה שלה לגיטימית בעיניה

לכל הפחות יש להשאירה בביתה ולא לראות את פניה בכתלי העליון.

בדק בית בדחיפות, יש גבול עד כמה ציניות יכולה לקבל גיבוי - גב' ארבל - לפני שאת מוציאה מכונת תפירה לתפירת תיקים, כדאי שתקדימי ותתפרי לעצמך ערסל - למנוחה בביתך.

ברכות
כתוב תגובה ל- מושיקו ע.
דין פרוטה כדין מאה,
  jatzeg   16/07/04 19:18
נוסח מטעה זה שקר.אחריות הנוסח על ארבל
ולא על ה שג. ארבל זורקת אנשים לכלא,והיא בחוץ,כי היא שבכניקית.
כתוב תגובה ל- jatzeg
107
עם כל הכובד, לא ברור על מה הרעש
  אליעזר2   15/07/04 23:52
עם כל הכבוד, לא ברור על מה הרעש.
אז עדנה ערבל כתבה בקורותה חיים שיש לה תאר שני, ובעצם היא חייבת עוד עבודה לסיים אותו.
מה הסקופ הגדול כאן?
איזה שקר נורא של שופט בית משפט עליון?
(הרי היא הצהירה זאת לפני שנים, לא?)
נראה שעם כל הכבוד למאבק הלא מתפשר נגד ערבל, זה הופך ממאבק לגיטימי, לרדיפה אחר הזנב, שפוגעת, אם בכלל, ברודף עצמו
ותו לא. פרט לכך זה ממש לא משיג כלום.
נראה שיש דברים חשובים בהרבה מכן אמרה תאר שני או לא...
תקנו אותי אם אני טועה.
כתוב תגובה ל- אליעזר2
נכון. הונאת ארבל בפרשת נאמן
  ד"ר פרוייליך   16/07/04 09:08
מעשי ההונאה של ארבל בפרשיות כגון יעקב נאמן, היו גם לדעתי הרבה הרבה הרבה יותר חמורים ממעשה ההונאה של ארבל בפרשת ההתחזות שלה לבעלת תואר שלא היה ולא נברא.

צריך לזכור שגם נשיר בית המשפט לענייני עבודה התחזה לבעל תואק דוקטור שהסתבר שגם הוא היה מפוברק.

ואיש לא בדק אם יתר התוארים של יתר השופטים באמת אמיתיים או מזוייפים גם כן.

חכמים גדולים הם לא, כל השופטים הללו. זה בטוח. אחרת מה הם מחפשים במסגרת פקידותית במקום לפתח קריירה מעניינת, עצמאית ומשגשגת?

אדם מגיע רק עד לאן שהוא יכול. לא לאן שהוא רוצה...
כתוב תגובה ל- ד"ר פרוייליך
יש דברים יותר חשובים
  מדריך ליונה עיוורת   16/07/04 15:53
למשל אם נתניהו כן גנב עציץ ותמונה או לא. או למשל אם הוא כן שילם לעמדי או לא. או אם שרון כן כשל בפרשת האי היווני ובפרשת סיריל קרן או לא. או לחילופין אם נאמן כן היה ראוי להיות שר משפטים או לא. או לחילופין אם רפול כן יכול היה להיות שר משטרה או לא. או לחילופין אם רצוי היה לתת לרביב אישור מקיף לפגוע בחפים מפשע - למען השלום כמובן - ולהשמיץ כדי לחולל דמוניזציה של הימין גם במחיר פגיעה בחוק או לא. או לחילופין אם פעלה ארבל כדי לסדר ג'ובים לבעלה בין היתר ע"י הפעלת לחץ על אישי ציבור שהיו נתונים תחת חקירתה בזמנו. או אם תרצה, להעלים עין מקשרי ברק/עמותות/מליונים/בוז'י/ מארק ריץ' וכו'. או אם תרצה התעלמות הפרקליטה המהוללת מכספי סמים שקיבל מצנע במהלך מערכת הבחירות שלו מהאחים רייס מארה"ב היושבים כעת בכלא. או אם תרצה, נסיונה לסייע לחברתה השופטת בייניש בהגנה על בעלה של בייניש עו"ד יחזקאל בייניש אחר שזה שדד, לכאורה, את קופת הפילהרמונית והביא לקריסתה.
אלו הם רק מקצת הדברים החשובים יותר מן השאלה אם הגב' ארבל כן קבלה תואר שני או לא, ומאם היא כן שיקרה ועברה עבירה פלילית בכך שמסרה דיווח כוזב מעין זה או לא. אמה מה, פליליות המעשה הנוכחי לכאורה, מצטרפת לשאר המעשים הפליליים דלעיל, שבכולם הייתה מעורבת הגב' ארבל, ומכאן שהשקר הלכאורה קטן - 'מה זה כבר חשוב אם יש לה תואר שני או לא'? - מעיד על וואחד קופת שרצים על גבה של הפרקליטה המהוללת.
הכותב, אגב, הוא בעל תואר שני מן האוניברסיטה העברית בירושלים, אותו קיבל בפועל חתום ע"י הדיקן ומאושר ע"י רשויות האוניברסיטה.
כתוב תגובה ל- מדריך ליונה עיוורת
108
עדנה ארבל
  עמוס שריג   16/07/04 00:25
זה לא סוד, כי כל אימת שמתפרסם סקר אודות האמינות שרוכש הציבור לגוף או מוסד זה או אחר, מערכת המשפט שלנו זוכה לדירוג הכי גבוה. לא עוד. לא עוד, כי בראש המערכת ניצבים היום שר משפטים בעל אורינטציה גזענית, נשיא בית משפט אמיץ כשלא צריך, ופחדן כשכן צריך, ושופטת בית משפט עליון שקופת שרצים על גבה, ושעד לא מכבר שימשה בתפקיד פרקליטת המדינה.

לכן ספק אם גם בסקרים הבאים תדורג מערכת המשפט שלנו מבחינת האמינות גבוה בסקאלה. חוששני, כי אם נותר עוד קמצוץ של אמון בבית המשפט העליון, אזי עם מינויה של הגברת ארבל לשופטת ובמקביל ולאחר החשיפות הרבות בדבר התנהלותה במישור המוסרי, הציבורי והפלילי, מן הסתם גם קמצוץ זה נעלם, נמוג, נגוז.

המצב החדש לפיו יודע כל פג בסורוקה, כי בבית משפט העליון יושבת בדין שופטת החשודה כרונית במעשים שלא ייעשו, לא מוסיפה לא למערכת המשפט ולא למבקשים להתדיין בבית משפט זה. לפיכך עד אשר לא תושעה השופטת ארבל מכהונתה, לפחות לצורך בדיקת הפרסומים של העיתונאי יואב יצחק על אודותיה, אני לא רואה רבים וטובים נוהרים להיכל הקודש החילוני של מדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- עמוס שריג
109
סיימה, אך לא קיבלה.
  גדי יערי   16/07/04 01:07
כב' השופטת ארבל אומרת שהיא סיימה לימודי תואר שני. היא אינה טוענת שקיבלה אותו. באם תואר שני דורש גם לימודים וגם תזה, יתכן שהיא סיימה את הלימודים, אך עדיין תקועה בכתיבת התזה.
כתוב תגובה ל- גדי יערי
סיים קורס טייס אך עף ממנו. טייס?
  מורה חינם לדבילים   16/07/04 08:21
מי שמתקבל ללימודים, מסיים אותם אפילו אם הוא חמור גדול וטיפש מדופלם. כי הדבר שבודק את הכשירות שלו זה המבחן הסופי.

ארבל התחמקה מהמבחן הזה. היא ידעה כמה הידע שלה עלוב ולא מספיק לעבור את המבחן הזה.

אז מי אתה שתקבע שהיא לא אהבלית, כשהיא החליטה זאת נגד עצמה ואפילו לא ניגשה למבחן הסופי?
כתוב תגובה ל- מורה חינם לדבילים
אילו רק יכולנו להתהדר בכל ההתחלות
  ארבל הבורות העליונה   16/07/04 10:32
אילו רק יכולתי גם אני להתהדר בכל ההתחלות שלא הסתיימו לי, אז:

הייתי עם שירז טל
(כלומר הצגתי את עצמי בנימוס. לא יותר)

הייתי עם יעל בר זוהר
(כלומר הבטנו זה לזו בעיניים. לא יותר)

הייתי בקורס טיס
(וסיימתי גיבוש בהצלחה. לא יותר)

הייתי במוסד
(לביטוח לאומי)

הייתי מליונר
(הבאתי כמעט 6 בלוטו)

הייתי שופט
(כדורגל)


חצי אמת גרועה משקר, ומאפיינת את המסכנים שבנוכלים בכל ההיסטוריה!!

כתוב תגובה ל- ארבל הבורות העליונה
110
לא יאומן !!!!
  חיפאי   16/07/04 01:53
שופטת של בית המשפט העליון מרמה בתואר אקדמי?
זה מזכיר לי את אשתו של צ'אוצ'סקו.
נשיאת האקדמיה למדעים, ולא יודעת כפל ויחלוק רגיל.

אני מקווה שסוף סוף היא תודח מהעליון.
אגב למה יואב יצחק לא מגיש תלונה במשטרה נגדה?
כתוב תגובה ל- חיפאי
111
מר יצחק היקר
  שופט בדימוס   16/07/04 02:08
מעניין מאוד מדוע אתה כול כך מתאמץ לחשוף את עובדת השכלתה של עדנה ארבל
האישה שקבעה כי אריאל שרון קיבל שוחד ויש להעמידו לדין.
תרשה לי לנחש שאתה חבר במפלגת הליכוד ומשוכנע שראש הממשלה שלך הינו אדם ישר ונקי כפיים ושבנו קיבל 3 מיליון דולר בשביל שעתיים של גלישה באינטרנט הוא פשוט אדם חרוץ.
המאמץ המגמתי שלך להתעסק בעובדות סזיפיות אילו נותן לי שתי אפשרויות בלבד 1. אתה פועל בשרות ראש הממשלה וממונה על הכפשתה של גב' ארבל
2. אתה מקורב לאדם שלא הצליח להתקבל לתפקיד שופט בבית המשפט העליון ומבטא את תיסכולך בכתיבת שטויות אילו.
ועצה קטנה לי אליך, בפעם הבאה שתחליט לכתוב כתבה, כדי שזו תהיה בעילום שם.
כתוב תגובה ל- שופט בדימוס
שופט כדורגל...
  מאתר פלצף   16/07/04 07:56
כתוב תגובה ל- מאתר פלצף
אפילו שופט מסוגל לא להבין שגם מי ש
  נקווה שאתה רק מתחזה   16/07/04 08:06
תובע את המושחתים (משפ' שרון) יכול בעצמו להיות מושחת?מה הסתירה?
כתוב תגובה ל- נקווה שאתה רק מתחזה
לא היה מועמד תימני לשופט בעליון
  דן כוכבי   16/07/04 14:58
כתוב תגובה ל- דן כוכבי
צודק במאה אחוז
  גד   17/07/04 18:51
כתוב תגובה ל- גד
תשובה לשופט בדימוס
  גלילי   16/07/04 16:53
המערכת כ"כ רקובה , מנוונת ומושחתת בגלל אורח מחשבה כמו שלך : לגבות נבל רק בגלל שקיבלנו אותו כבר למועדון.
אפסים כמוך בני מעמד של שופטים עבריינים מוכחים כמו מלץ , ארשיד , עדווי , כתילי (שטרם נכלא). ממש כבוד גדול למעמד הנוכלים כמוך.
כבוד השופט בדימוס , כב' השופטת ארבל טענה בכתב ויצרה הרושם כאילו יש לה תואר אשר לא הוענק לה .זאת נוכלות לשמה ,כאשר מעשיה פליליים בדיוק כמומשעי מלץ וארשיד . לך גמור....בחוץ!
כתוב תגובה ל- גלילי
SURFING, ARE U SURE.DID YOU MEASURE
  YA TIPESH.2 HOURS   16/07/04 19:22
DO U KNOW EXACTLY WHAT GILAD DID.

ONE GOOD IDEA FROM CREATIVE PERSON, CAN MAKE 100 OF MILLIONS TO THE RIGHT MAN.

AND THIS CAN BE DONE IN A SECOND.

SHOFET BTACHAT SHELI.
כתוב תגובה ל- YA TIPESH.2 HOURS
זה ממש לא לעניין . אתה מנסה בדרכים
  רן ס.   17/07/04 18:53
פסולות להטות או לבטל את הטענות והעובדות .
כתוב תגובה ל- רן ס.
האמנם היית שופט בישראל?
  איש חסד   19/07/04 02:52
קשה להאמין ששופט - גם אם הוא מושחת - יעז להגן על הונאה וקבלת דבר במרמה של שופט בישראל.
כתוב תגובה ל- איש חסד
אדון שופט
  יוסי111   4/03/07 01:52
תרשה לי לנחש שאתה וארבל היקרים רחוקים מאות קילומטרים ממפלגת הליכוד וזאת הסיבה שהתקשורת מתעלמת מארבל.
כתוב תגובה ל- יוסי111
112
בצעירותי לא הבנתי מדוע נטפלו ..
  יגאל כהן   16/07/04 03:54
הנביאים שלנו באובססיביות לשופטינו.
הבנתי את הביקורת והכעס שלהם, על הכהנים שאני מהם, אך לא הבנתי מה הם מערבים את שופטינו באשמות חורבן ,והרי מפקדי הצבא הם שהפסידו את המלחמות.
ומנהיגי העם הם שעשו את הטעיות הפוליטיות,
כגון התמיכה של רבי עקיבא בבר כוכבא/כוזיבא.
עכשיו אני מבין. חוסר האונים הזה שהאזרח מרגיש ברגע שהוא מאבד אמון במערכת המשפטית
הוא מרשם רצחני להתפוררות החברה ולהתדרדרות בכל התחומים.
אסור בשום פנים ואופן להרשות לשופטים להערער את אמון הציבור במערכת על ידי ,חסימת ביקורת, חוסר כלים לבדיקתם והאלהתם מעל לחוק.
אסור !זה מפורר את המדינה בצורה מפחידה.
יש להקים מייד ועדת חקירה :"להחזרת אמון הציבור במערכת המשפטית.
ואם לא ,כדאי להכין דרכון זר ליתר בטחון.
ככה אי אפשר להמשיך עוד!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
113
Teir Mission screw the tax payers
  DIRTY CORRUOT SYSTEM   16/07/04 06:59
This are the people that decide on our future


We have no future

WHAT A SHAME
כתוב תגובה ל- DIRTY CORRUOT SYSTEM
114
Finished forever
  Maximus   16/07/04 08:14
כתוב תגובה ל- Maximus
115
זה הזבל בעליון? מה במחוזי ובשלום?
  עימנואל קאנט   16/07/04 08:17
חברים - חשוב ללמוד הפרשה הזו משהו מאוד חשוב!

יש בישראל מעל 650 שופטים!

השופט הכי הכי עליון, הכי הכי מובחר, הכי הכי משובח שמצאו מבין כולם להתמנות לבית המשפט העליון זו... עדנה ארבל!

כלומר, כל מי שמיתחתיה, נחות ממנה בהרבה.

פחות משכיל, פחות ידען, פחות מקצוען, ופחות ישר!

ואני שואל, אם זה הזבל שנמצא ראוי לעליון - מי ומה העלובים שהם אפילו הרבה יותר נחותים ממנה ומכהנים כשופטים בבית המשפט המחוזי, השלום, התעבורה, בתי הדין לענייני משפחה, בתי הדין לעבודה...

אוי ואבוי איזו בושה...
האם הם בכלל יודעים לכתוב ולקרוא, או שהקלדנית זה הדבר הכי אינטיליגנטי שם, והם סתם בובות על חוטים שמדקלמות סיסמאות מתוכנתות מראש?

כתוב תגובה ל- עימנואל קאנט
זה נורא. זה נכון. זה עצוב.
  אנונימי   16/07/04 11:27
למה השופטים האיכותיים שקרוב לודאי יש במערכת שותקים???

(פה ושם אני בטוח שיש גם שופטים שאינם מושחתים ואינם משוחדים ואינם בורים ועמי ארצות).

הרי כבודם נרמס על ידי כל התהליך הבעייתי של מינוי ארבל. כולם כעת חשודים, ובצדק אשר חייב להדאיג כל אחד מאיתנו.

כתוב תגובה ל- אנונימי
116
יישר כח יואב
  עכבר בספינה טובעת   16/07/04 08:25
א. הייתי מגיש תלונה במשטרה אם היו לי
כל הנתונים.
ב. יש לחקור בדחיפות כמה השתכרה גב'
ארבל בגין הצהרתה.
ג. בהמון אי יושר, ובהרבה חוצפה ניחנו
אלה הדורשים מהכתב הישר לחדול
מחקירתו.
פני חלק מהעם כפני הכלב
כתוב תגובה ל- עכבר בספינה טובעת
117
לא מבין במשפטים אבל האם יואב יצחק
  חכו חכו   16/07/04 09:47
יכול נוכח עובדות שהוא מעלה על שקריה והעלמת האמת מטעם עדנה ארבל, האם יש באפשרותו להגיש בג"ץ ובו עתירה כנגד אי אמינות שבמינוי למשרה בכירה והאם קיימת אפשרות לבקש לפסול מינוי שנעשה על סמך תצהיר שקר? הרי בג"ץ יהיה חייב לדון בעתירה זו ואז נוכל כולנו לדעת האם בית המשפט העליון נותן ידו במעל הציבורי?
יואב יצחק תגיש בג"ץ נגד מינוי שנעשה על סמך רזומה שקרי.
זה התפקיד שלך
כתוב תגובה ל- חכו חכו
118
תגובה ליעלוש-148
  יוסף ק.   16/07/04 10:03
הבאת דוגמא מצוינת, שמסבירה למה יואב יצחק מטעה את הציבור. כמו לימודי מנהל עסקים כך גם לגבי בלימודי משפטים, אדם יכול לסיים את לימודי התואר, ולא להיות עורך דין מוסמך מאחר ולא ניגש או לא עבר את מבחני ההסמכה של לשכת עורכי הדין. בכל מקרה, אדם שסיים את לימודיו ועמד בכל חובות התואר, הוא בעל תואר ראשון במשפטים-אך בשום פנים אינו עורך דין! אם בקורות החיים אדם כזה יצהיר שהוא סיים את לימודי המשפטים -הוא דובר אמת!
כתוב תגובה ל- יוסף ק.
מה אתה מבלבל את המוח? הטעיה גרידא!
  תשובה לאורי ארבל   16/07/04 11:34
המבחן שבית המשפט העליון קבע הוא, מבחן האדם הסביר.

כל אדם סביר הקורא את קורות החיים שעדנה ארבל כתבה על עצמה, מתרשם שהיא בעלת תואר שני ומאמין להתחזות שלה!

היא ניסתה להסתיר במשך שנים מכל הציבור כי היא כלומניקית!

היא ניסתה להתהדר בנוצות לא לה!

היא ניסתה לחפות על הכשלונות המחפירים והמבישים שלה על ידי ניפוח פיקטיבי של חזות אקדמית כביכול, בשעה שהיא התמודדה על תפקידים ציבוריים מול אנשי אקדמיה בעלי שיכור קומה של ממש!

מדובר במתחזה עלובה, ריקה ופוחזת, וכל ההתחכמויות והמניפולציות וההסברים המאולצים של כל המגיבים מטעמה של עדנה ארבל רק ממחישים כמה האישה הטיפשה הזו מסוכנת לציבור!
כתוב תגובה ל- תשובה לאורי ארבל
הדברים אמורים רק לגבי תואר 1
  אאא   19/07/04 02:54
כתוב תגובה ל- אאא
119
לשופט בדימוס
  xxx   16/07/04 10:06
אם לא ידעת מי שמעסיק ומממן את "תחקיריו" של יואב (הצחקת אותי) יצחק, הוא הצדיק נמרודי.
כתוב תגובה ל- xxx
120
קבלת דבר במרמה- כמה כאילה היא הכניס
  קבלת דבר במרמה- כמה   16/07/04 11:09
קבלת דבר במרמה- כמה כאילה היא הכניסה לכלא - אבל עליה החוק לא חל - אני לא היתי נרדמת בלילה מחשש שיתגלה הדבר - איזה אומץ יש לה לעשות דבר כזה- אומץ או ידיעה שהחוק לא חל על נוכלים ורמאים כמוה
כתוב תגובה ל- קבלת דבר במרמה- כמה
121
יואב יצחק - איך הפשפש עלה למעלה !!!
  א.ש.   16/07/04 11:39
כולך, עיתונאי ( אגב כדאי מאוד לבדוק האם יש לו בכלל תואר בעתונאות ובעיקר כיצד קיבל אותו) קטנטן, עם פה גדול, אתה ויגאל כהן מרעננה - קורצתם מחומר אחד, האמצעים מקדשים אצלכם את המטרה, והמטרה היא כל מי שאינו מסכים לדעותיך, אחת דינו - דין רודף !!!!
אני תקווה, שימצא האדם שיפשפש בעברך שלך, וימצא שם אי-אילו פשלות, ויפרסם אותן, ואז אתה תרגיש כמו שמרגישים קורבנות רדיפת האמוק שלך !!!!
כתוב תגובה ל- א.ש.
אתם שומעים?הארבלית הקטנה מאימת
  יגאל כהן   16/07/04 17:20
לפשפש ולתפור לנו תיקים!!
אם היה חוק במדינה ,היו עוצרים אותך עכשיו על האיומים שלך.
אין שבר ,הגזען הולך ואנו עוד נבא חשבון עם המאימים בתפירה ועם התופרים!
חלפון יום הדין!!!!!
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
FROM PITY ON ARBEL.E-SHA MIS-KENA
  I AM ALMOST CRYING   16/07/04 23:34
כתוב תגובה ל- I AM ALMOST CRYING
אין דבר תואר בעיתונות. סתם שתדע
  תמה   17/07/04 13:15
ולא הבנתי מה בדיוק הבעיה שלך נגד י.י.
כתוב תגובה ל- תמה
122
"ארבל"
  המורה לנהיגה   16/07/04 12:18
איך אפשר יהיה לסמוך על משפט הוגן אם "כבוד השופטת" משקרת במצח נחושה ומצד שני תופרת תיקים לאישי ציבור שאגב רובם יוצאים זכאים.
עליה ועל אלו שמגינים עליה נאמר

מ ו ש ח ת י ם נ מ א ס ת םםםםםםםםםםםםםם
כתוב תגובה ל- המורה לנהיגה
חשיפת שופט-כוזב כלל אינו פשפוש
  הדר1   16/07/04 18:56
על מה את כובלת? העל כך,שאדם האמור לסמל את טוהר המידות נתפס ברקבון קלקלתו? האינך מזועזעת מעצם העובדה, שמלוא מערומיה של ארבל גלויים לרבים והיא מתעקשת להחזיק בקרנות המזבח? האינך מזועזעת מהטמאת קודש הקודשים שלנו? או שמא את חוששת לעורך?

יפה היית עושה, אם היית פונה לארבלתך ואומרת לה: לכי הביתה לפני שתגיעי למקום בו הולכים כל האזרחים שפעלו כמוך.
ובאותה הזדמנות, אמרי לה שבהתנהגותה היא מסכנת אתכם - צאן מרעיתה.

ד.א - כל הכבוד ליואב יצחק. לו יהי שירבו כמוהו. בין אם יש להם ובין אם אין להם תעודת עיתונאי.
כתוב תגובה ל- הדר1
123
כל כלב בא יומו
  א.   16/07/04 13:38
כתוב תגובה ל- א.
124
למה ללכת עד האג..יש לנו בבית
  יאיר 5656   16/07/04 14:34
כתוב תגובה ל- יאיר 5656
125
עדנה ארבל שומרת על זכות השתיקה.....
  יאיר_1   16/07/04 16:12
איפה כל התקשורת הצבועה והמגמתית שעושה רעש עם הרבה דציבלים על כל שתיקה של איש ציבור בפרשות שבהן הוא נחשד ???

מדוע עדנה ארבל אינה מגיבה על כל הטענות לכאורה המאוד נכונות נגדה ????

עדנה ארבל שומרת על זכות השתיקה אבל הפעם, זה לא מפריע משום מה לתקשורת הצבועה והמתחסדת.
כתוב תגובה ל- יאיר_1
126
מישהו יודע לאן נעלם המגיב המגניב יו
  היכן יוסי מהנגב ?   16/07/04 16:54
כתוב תגובה ל- היכן יוסי מהנגב ?
127
שופטים פליליים - מלץ ואח'
  גלילים   16/07/04 16:55
כב' השופטת ארבל שייכת לשורה הנכבדה של השופטים שהורשעו בפלילים : מלץ , ארשיד ....לתפארת מדינת ישראל וההעדפות המתקנות
כתוב תגובה ל- גלילים
128
בסקר אחרון התגלה ש 70 אחוז משקרים .
  אני לא ולכן מובטל...   16/07/04 17:00
מעל ל 70 אחוז משקרים בקורות החיים אני לא ולכן אני מובטל כולם אומרים תשקר תרמה ותמצא עבודה ואני מתעקש להישאר אדם ישר אך התוצאה מובטל ............
כתוב תגובה ל- אני לא ולכן מובטל...
129
יד לוחצת יד
  דניאל 235   16/07/04 18:26
כתוב בתהילים ואני חשבתי אלהים אתם ובני עליון כולכם אכן כאדם תמותון וכאחד השרים תפולו.מר מזוז היקר כדי שלא נחיה בהרגשה שכל המערכת מושחתת כך את הענינים לידים ותתחיל לנקות את האורוות [כך זה נראה היום] שאתה ממונה עליהם.דע לך במקום שיש אמת וחסד יש צדק ושלום.
כתוב תגובה ל- דניאל 235
130
נקודת ציון חמורה
  "מחלת הארבל"   16/07/04 18:30
מי שמשקר בנושא שלכאורה כ"כ קטן, ואכן יש לבדוק אם קיבלה כספים במרמה עבור תואר שלא סיימה לבטח "נושא את התואר שקרן"

שתיקתה מהווה שתיקה כהודאה באשמה ואין פוצה פה מן הפרט אתה יכול ללמוד על הכלל, כלומר משקר שלכאורה קטן אתה יכול ללמוד שהיו ויהיו עוד הרבה שקרים, השאלה היא אם השקרים קיימים בכל מערכת השיפוט, זה מתחיל בשקרים וממשיך בקומבינות ותפירת תיקים מפורסמים טוב תעשה מערכת המשפט אם תקיא את האישה הזו מתוכה למען מערכת המשפט והצדק שחייב להראות ולהעשות ורק כך נוכל להאמין שלא כל שופטי ישראל נגועים ב"מחלת הארבל".
כתוב תגובה ל- "מחלת הארבל"
131
מלץ פושע
  רומאי   16/07/04 18:34
מלץ הפשע הורשע בגרימת מוות ברשלנות לאחר שהרג אדם חף מפשע .
כתוב תגובה ל- רומאי
האם לא רק קדמי הורשע בפלילים?
  סקרן   16/07/04 19:34
עד כמב שזכור לי, רק השופט קדמי הורשע בעבירות פליליות של עדות שקר ובידוי ראיות, סדעת מיעוט של סגן נשיא בית המשפט העליון מנחם אילון (בפיברוק פרשת עמוס ברנס).

לא ידעתי שגם מלץ. התוכל לפרט?

כתוב תגובה ל- סקרן
מלץ פושע
  רומאי   17/07/04 06:02
פורסם בעיתונות הגלויה כי כב' השפט בדימ' יעקב מלץ הועמד לדין פליל והורשע באשמת גרם מוות ברשלנות . האיש דרס למוות אדם בצומת רחובות בתל אביב . תבדוק בארכיונים ....
כתוב תגובה ל- רומאי
דריסה למוות לא הופכת איש לפושע!
  הלוחש לסוסים   17/07/04 13:50
השאלה היא אם הוא, כמו נוני מוזס, רצח הולך רגל כשנהג ללא רשיון, או שמה הוא, להבדיל ממוזס, נהג באופן סביר ובכל זאת קרתה לו תאונה מצערת, אשר כשמה כן היא - תאונה ותו לא.
כתוב תגובה ל- הלוחש לסוסים
נקמת השם
  רומאי   17/07/04 16:37
טכנית, במינוח המשפט הפלילי - אתה צודק.
יחד עם זאת, הנפילה ממרומי ביהמ"ש העליון לספסל הנאשמים בבימ"ש השלום בת"א היא נקמת השם . אידו של מלץ ושברון לבו הם נקמת השם בפולני יהיר אשר השם ייסר אותו מעתה עד לבעוד עשר דורות , לבטח לא עבור מעשיו הטובים כי אם עבור פשעיו, לוא דווקא לפי חוק העונשין.
כתוב תגובה ל- רומאי
132
יואב יצחק, נשבר מהצדקנות שלך
  יגאל לוי-כהן   16/07/04 22:33
כתוב תגובה ל- יגאל לוי-כהן
מדוע זו "צדקנות"????
  נא הסבר   17/07/04 13:12
כתוב תגובה ל- נא הסבר
133
מצטער רבותי אבל לשופט, בית המשפט
  sr דוליטל   16/07/04 22:39
העליון בארץ ישראל אסור להיות שקרן! שקרן = אדם לא אמין! ואסור שאדם לא אמין ישב בבית המשפט הכי גבוה בישראל.
עכשיו נשאלת השאלה אם היא שיקרה לגבי תואר שני כדי להתמנות לתפקיד זה או אחר
בלי שתהיה לה את ההשכלה הדרושה. אחד למה היא עוד מסוגלת. ואיך אפשר להיות בטוח שהיא לא שיקרה לגבי דברים נוספים. גברותי ורבותי אני מצטער, אין לי דבר נגד גב' ארבל, אבל היא חייבת להית מודחת בבושת פנים, ובאופן מידי, מבית המשפט העליון.
כתוב תגובה ל- sr דוליטל
134
סיימה את לימודיה = זכאות לתואר
  אאא   17/07/04 04:39
האוניברסיטאות מעניקות תארים אך ורק למסיימים את חובותיהם לתואר.

לארבל חסר סימינריון וגם תזה - הרי שהיא רחוקה כמזרח ממערב מסיום לימודיה לתואר שני.

הגיע הזמן, להנכין כתב אישום. בדוק.
כתוב תגובה ל- אאא
135
בחודש אוקטובר אני אמור להופיע בפניה
  דן כוכבי   17/07/04 09:04
אם אבקש לפסול אותה מן הטעם שאינה ראויה לשמש כשופטת על יסוד הראיות הרבות שהצטברו בדבר אי ניקיון כפיה , כב' הנשיא ברק ידחה את בקשה וחבריה יתנקמו בי , בלי משים , על ידי עיוות הדין.

האם לדעתכם יהיה ליואב יצחק אומץ לפרסם באתר , מבעוד מועד , את בקשת הפסילה , למען יראה כב' הנשיא וירא ?

בהנחה שהתשובה חיובית , מהם לדעתכם תמצית הנימוקים לבקשת הפסילה?
כתוב תגובה ל- דן כוכבי
תמצית בקשת הפסילה
  אכפתית   17/07/04 16:52
האם אתה מופיע לבד? הטוב ביותר, כמובן, הוא שעוה"ד שלך יעשה זאת, אךגם הוא יכול ל"שלם" על כך.יחד עם זאת,הרי פסילה צריכה להתבסס גם על סעיפים
בחוק עצמו.האם אתה בנוי לכך לשאת את
לפיד היושר לבדך?? צריך לזאת כוחות כמו
למשל שיש ליואב יצחק.
כתוב תגובה ל- אכפתית
את צודקת . צריך כוחות כמו ליואב
  דן כוכבי   17/07/04 18:42
כדי לצאת כנגד שחיתות של בעלי שררה כמו ארבל , שהותירה אותי ללא כוחות. יחד עם זאת יצר הנקם שבי ביחד עם תחושת השליחות למנוע ממנה להרוס עוד משפחות , מזין את נשמתי להילחם בה עד טיפת כבודי ודמי האחרונה. מאחר שלפי ערכי המוסר אוסרים עלי לשסף את גרונה בחרב - לא נותר לי אלא להשתמש בכלים שהעמיד לרשותי העם באמצעות החוק היינו לבקש את פסילתה כשופטת בכלל ובתיק שלי בפרט. אם תשמעי שנדרסתי או קיבלתי התקף לב או מתתי מסיבה לכאורה סבירה , תדעי שהמוציא לפועל שלה בממסד עשה כן על פי הוראות שנתנה לו בארוחת ערב חגיגית על כוס יין וספגטי.

כב' השופט אהרון ברק יגן על עצמו משום שנתן ידו למינויה. לכן הוא ידחה את בקשת הפסילה בנימוק שהעוול שגרמה לי ארבל למרות שנעשה ברשעות ובזדון והרס את חיי כמו רבים אחרים על לא עוול בכפם , אינו משמש נימוק לפסילה , אלא אם כן אמציא לו הר של ראיות אובייקטיביות לחשש ממשי למשוא פנים כמו הקלטה של השיחה הללית הנ"ל בה נשמעת ארבל מורה למוציא לפועל לחסל אותי.

אם יפרסם יואב את בקשת הפסילה באתר יקשה על כב' הנשיא להוציא אותי להורג בהיזדמנות הזו.
כתוב תגובה ל- דן כוכבי
זה שעוד לא הלכת למשטרה ?
  אם יש לך קלטת איך   19/07/04 14:27
אולי כי אין לך כלום.
אולי אתה אוכל יותר מדי ספגטי ושותה יותר מדי יין ?
כתוב תגובה ל- אם יש לך קלטת איך
מה עוד ארבל הזאת עשתה
  אולי תאיר את עינינו   19/07/04 15:20
כתוב תגובה ל- אולי תאיר את עינינו
136
היא העמידה לדין בעלי תעודות קנויות.
  מופתע   17/07/04 16:16
זוכרים איך היא העמידה לדין את בעלי התעודות המועתקות מאוניברסיטת לטביה נדמה לי ועשתה רעש כזה גדול והנה היא בדיוק כמוהם....
עכשיו מי יעמיד אותה לדין?
כתוב תגובה ל- מופתע
137
תואר שני לעדנה ארבל
  bozman   17/07/04 17:22
יש להעניק לעדנה ארבל תואר שני של כבוד במשפטים, עבור השגיה הגבוהים.
כתוב תגובה ל- bozman
138
ארבל שייכת לאליטה השמאלנית
  רוני ב   17/07/04 19:02
אותה אליטה שרואה במדינה כעסק פרטי שלה וכל השאר אמורים לשרת אותה . לכן, לה מותר וחבריה מסכימים איתה שלה מותר . אבל לשאר עובדי המדינה רופאים פרקליטים מורים קצינים ועוד , אסור . ואם הם ישקרו לגבי השכלתם היא וחבריה (בייניש לפיד שריד ועוד) ישפטו אותם ויתבעו מהם להחזיר את הכסף ואפילו הם יפוטרו .זה בית המשפט העליון שלנו . על זה נאמר "עבדים משלו בנו" .
כתוב תגובה ל- רוני ב
139
כל הכלים כשרים במלחמה במחלקת הרשע
  הקם להרגך-השכם להרגו   17/07/04 22:36
כתוב תגובה ל- הקם להרגך-השכם להרגו
140
עוד יתברר שגם תעודת בגרות אין לה
  גננת   18/07/04 00:20
אלה הם שופטיך ישראל...פשוט בושה וחרפה.
איך אפשר להישפט אצל אדם לא ישר ונקי כפיים?
זה מה שנקרא "רק בישראל".
כתוב תגובה ל- גננת
141
תחקיר יפיפה וממוקד
  מעריך מאד   18/07/04 00:40
כתוב תגובה ל- מעריך מאד
142
נא לפתוח.
  לשים לב   18/07/04 01:06
אין כאן טענה שהיא בעלת תואר שני או שעמדה בדרישות או חובות לקבלת תואר שני. ויתכן שיכולה להוכיח שהיתה רשומה (לפחות) לכל קורסי התואר השני.

לכאורה, יש כאן נסיון להטעות כיוון שהניסוח הוא כזה שבקריאה ראשונית ניתן להבין שאכן יש לה תואר שני.
כתוב תגובה ל- לשים לב
הניסוח לתואר הראשון והשני זהים =>
  ההר1   18/07/04 22:42
ולכן,
1. הייתה כוונה להטעות.
2. קיבלה כספים במרמה עבור תואר שאין לה. (ולא רק כספים)

ניתן להוסיף על הנ"ל עוד הרבה סעיפי אישום - ובל נשכח שמדובר בשופטת עליון.
כתוב תגובה ל- ההר1
הפז"ם קידום הדרגות מתקצר לחצי
  נחום שחף   28/03/09 13:51
החוק קובע שהקידום בדרגות במשרה ציבורית לבעלי תואר שני - מתקצר לחצי, משכך מדובר במעשה הונאה להשגת כספים שלא כדין
כתוב תגובה ל- נחום שחף
143
חבל על כל התכתובת . הם לא משתינים
  מאוכזב   18/07/04 14:01
חבל על כאבי הלב ,בעלי המאה והשליטה לא משתינים לכיוון שלכם , שלנו!
כתוב תגובה ל- מאוכזב
144
גמול השתלמות לתואר שני
  אוהב צדק   18/07/04 17:15
האם הגברת קיבלה גמול השתלמות על תואר שני? ואם כן ,האם זה לא הוצאת כספים במרמה??
כתוב תגובה ל- אוהב צדק
145
הגועל נפש.
  האיכפתית****   15/10/04 02:01
איך אפשר לכנות את המכוערת בנפש הזאת,
תציעו אתם הקוראים.
לי כבר יש שם הנ"ל.
כתוב תגובה ל- האיכפתית****
146
מה, היא בבית המשפט העליון ????
  רוני ר.   28/02/07 01:46
בושה לבית המשפט העליון ולמדינה כולה
כתוב תגובה ל- רוני ר.
147
אם הגישה מסמך כוזב היכן הוא
  צוחק מי שצוחק אחרון   28/02/07 08:27
מר תחקירני,ליכלכת ולא הצגת מעולם מסמך כלומר אתה מסתמך על פרסום שלא נעשה על ידי ארבל עצמה.
מעניין אותי מה יקרה שארבל תפרסם מסמך של אונ' בר אילן על סיום לימודיה לתואר שני.
לאחר שצבעי פניך יתחלפו לצבע שוודי,אתה תמשיך לדבוק בשקריך כי כזה אתה ,
תזכורת הפיצויים שקיבלה שכחת לציין שמבקר המדינה קבע שאין עליה להחזיר כספים כלשהם ,אבל אתה המשכת וממשיך לשקר.
האובססיה שלך שוכחת שנמרודי כבר סיימו את תקופות מאסרם וארבל כבר שלוש שנים שופטת בכשרון רב בבית המשפט העליון.
מה אנחנו מקבלים כתבלב שקרן ושופטת מוכשרת וישרה כסרגל.
לא יעזור לך למרות המאמצים הליכלוך והשינאה שפיזרת בראש חוצות.
כתוב תגובה ל- צוחק מי שצוחק אחרון
148
לשופטת בעליון מותר לזייף, מה הבעיה?
  נחום שחף   28/02/07 16:00
כתוב תגובה ל- נחום שחף
149
עוד על מעשיה של ארבל כפרקליטה בעבר!
  האמת על ארבל!   28/02/07 18:43
בתקופה בה כיהנה השופטת עדנה ארבל כפרקליטת המדינה ניתנו לפרקליטות הנחיות שמשמעותן בפועל היא שאין לפתוח בהליכים פליליים נגד מי שהגישה תלונה כוזבת על עבירת אלימות במשפחה או עבירת מין. כתוצאה, תלונות כזב של נשים - המהוות נשק יעיל נגד גברים לפחות מאז ימי יוסף אבינו ואשת פוטיפר - הפכו לאופציה מפתה במיוחד. גם אם לא מוגש כתב אישום, כל תלונה כזו הופכת כיום באופן אוטומטי כמעט לתיק פלילי, ובפרקליטות אין ממהרים לסגור תיקים אלה. עובדת היותן כ-80% מעובדות הפרקליטות נשים, חלקן עם מודעות פמיניסטית מיליטנטית, אינה מסייעת לעשיית הצדק.
כתוב תגובה ל- האמת על ארבל!
150
מערכת המשפט קורסת!!!
  דבושקה   28/03/07 22:45
מערכת המשפט שלנו היא המושחתת. אמנם יש פוליטיקאים מושחתים גם כן, אבל לדעתי מערכת המשפט מנסה להבליט את השחיתויות הפוליטיות כדי שלא יכוונו את האצבע עליה. כיום מעטים השופטים שכשמם כן הם. כל אחד חושב על הקידום שלו, איזו פסיקה לפסוק שתקדם אותו. בית המשפט העליון קליקה סגורה. ללא ספק תופרים תיקים לאנשים שמתנגדים להם. זה פשוט נורא. אני שמחה שמתחיל תהליך של שחיטת הפרה הקדושה הזו שנקראת בתי המשפט ומתחילה ביקורת ציבורית. אני תקווה שהביקורת הזו תביא לניקוי האורוות וקבלת אנשים ישרים ונקיים למערכת. נמאס שכל פרקליט מדינה, יועץ משפטי ולקקנים עולים במעלה הסולם המשפטי. אני אישית התמחתי אצל שופט משכמו ומעלה, ישר כמו סרגל, ודווקא אותו לא קידמו לעליון. למה?כי הוא לא לקקן. חבל. אני תקווה שיהיה שינוי לטובה.
כתוב תגובה ל- דבושקה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il