s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ישראל היום או ביביתון?
מאת: קיריל הדר  |  19/09/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כל בבעלות אשכנזית ולא יהודית
  נבו 93206   19/09/10 11:55
אז ככה זה לא משנה זה לא עיתון של עם ישראל .
ידיעות זה עיתון שנגוע ומושחת שקשור להון שלטון בין האליטות האשכנזיות לממשל ,מעריב אותו דבר ,ועכשיו ישראל היום מהצד הימני רק האשכנזים אוכלים מהעוגה .

וסלון דבורה אוכל את הלב בגלל הדעות הימניות של העיתון וזה הכל .

ולעם ישראל האמיתי לא נשאר רק הערב רב אוכל ואוכל עד שנחנק .
כתוב תגובה ל- נבו 93206
2
ישראל היום = תחילת הפשיזם
  יוסף השופט   19/09/10 12:04
ישראל היום הוא עיתון ימין רדיקלי המנותק מהזירה הבינלאומית. עיתון בריא חייב להיות אובייקטיבי ולהקשיב לרחשי התנודות בעולם. ושוב, אין את זה בעיתון ישראל היום.

הסיקור המעוות בנוגע נתניהו, כל מילה בסלע.
כתוב תגובה ל- יוסף השופט
3
"ישראל היום" לא מאוזן
  אריה פרי   19/09/10 14:13
ישראל היום הוא עיתון שהולך בצורה עיוורת אחרי נתניהו, גם לאחר שנתניהו זז שמאלה, ישראל היום המשיך לגבות אותו ללא שמץ של ביקורת...
הוא הדין בכל הנוגע למערכת המשפט, משום מה ב-"ישראל היום" מתעלמים מכל השחיתויות "הקטנות" שקיימות במערכת המשפט ומגבים בצורה עיוורת את בייניש,לדור,אהרון ברק הגודע מישאל חשין ורבים אחרים.
כל מאמר ביקורת כנגד "הנאורים" ממערכת המשפט לא יזכה אפילו לאזכור זניח ב-"עיתון ההוגן והמאוזן שאומר את האמת ישר ולעניין"...
בכל הנוגע להליה העיוורת אחרי נתניהו (חברו של המו"ל אדלסון) ובכל הקשור להליכה ולתמיכה העיוורת ב-"בני האור"(מונח בולשביקי של דן מרגלית) ממערכת המשפט-ישראל היום מלכלכים ובגדול!
כתוב תגובה ל- אריה פרי
4
כבוד הכותב היקר
  אהוד ג   19/09/10 15:34
אפשר לקחת את מאמרך, במקום "אולמרט" לרשום "ביבי", במקום "ישראל היום" לרשום "ידיעות אחרונות", וייצא בדיוק אותו הדבר. הרי לשאר העיתונים יש ביביפוביה חמורה, וגם בהם אין כתיבה ספרותית נעלה. אז עשה טובה, אל תמשיך את קו התעמולה הרדודה נגד העיתון שמאיים על שליטת האליטות הרקובות בארצנו.
כתוב תגובה ל- אהוד ג
5
לא יעזור
  רונן גולדשטיין   19/09/10 16:13
לקיריל הדר וכל הבולשביקים האחרים שום דבר.העם אמר את דברו בבחירות,העם אמר את דברו בסקר נתוני הרייטינג,והעם החליט: נתניהו הוא ראש הממשלה,וישראל היום הוא העיתון הנפוץ והמבוקש ביותר,ושום הפחדות ואיזכורים של גבלס לא יעזרו.הלאה הבולשביזם.הלאה הצביעות.
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
רונן, אני מתפלא עליך....
  מטאטא   19/09/10 18:08
רק לסמולנים מותר להוציא עיתוני כזב פאשיסטים. עשרות שנים חותר עיתון תומך הטרור, "הארץ", לחיסול מדינת ישראל רק להם יש את המונופול על השקרים, הכזב, ההכפשה של מתנגדיהם הפוליטיים. כל השאר חייבים להתכופף בפני הסמולנים הדיקטטוריים. כל השאר חייבים להתכופף בעוד הסמולנים מבצעים בהם מעשים מגונים(בהשאלה, כמובן) הם מעל החוק. הם מעל השיוין בפני החוק. הם הקובעים למי מותר לדבר ולמי אסור. הם האורים והתומים. הם נמשחו בשמן מלכות השמיים. קיריל הדר, אני מלא קנאה!! טפשות היא ברכה. "אין שכל אין דאגות".
כתוב תגובה ל- מטאטא
6
יו"ר ארגון המירפסת של ברוך
  קפטן קירק   19/09/10 16:55
מאיפוא הם צצים האירגונים האלה מישהו יודע ???
כתוב תגובה ל- קפטן קירק
7
השוואה נוראית
  דודי ד.   19/09/10 17:04
ההשוואה שעושה הכותב לגבלס - פשוט נוראית, מלמדת על הכותב, שאיבד לגמרי את השכל הישר וההגון, ופוסלת לחלוטין את כל טענותיו. חבל שהשוואה מזוויעה כזאת מופיעה באתר זה. היא מלמדת על שנאה שאינה יודעת גבול, על ביקורת מלוכלכת , ועל מניעי הכותב ההזוי. אוי להם לעיתונים האחרים שעל תמיכה מסוג זה הם נשענים.
כתוב תגובה ל- דודי ד.
תגובה
  צנחן   19/09/10 17:40
גם אני שואל את עצמי אם יואב יצחק החליק על הראש .....דעות צריכות להישמע אני מסכים אבל כאלה??אם המאמר הייה כתוב ברוסית או גרמנית הייתי מרגיש כמו יהודי בליל הבדולח.
כתוב תגובה ל- צנחן
8
תגובה
  צנחן   19/09/10 17:15
קיריל הדר.קשוט עצמך תחילה מכיר???מה דעתך קודם לשנות את מילון המונחים המגעיל שלך???קצת נמאס מ"פאשיסטים"...! שגיאות -כתיב.אתה בטוח???ומה עם שגיאות הכוונה שלכם בסלון דבורה???מה עם הכוונה להשמדה והעלמת העם היהודי בארצו??ואתה??לא תחליף את השם קיריל מתישהוא??או שזה באמת מייצג אותך ואת הנתק או חוסר הקשר מלכתחילה בינך לעם ישראל מורשתו וההיסטוריה שלו.שמחתי שהבאת חבר'ה מהביית לארבעת התגובות הראשונות אבל המתן עוד יום ותראה כמה תגובות מתעבות כנגדך ונגד "סלון-דבורה " ייכנסו בהמשך.אתה רגיל להיות מלשן של פראבדה-כל עיתוני השמאל- ואילו עתה מה לעשות??יש כוחות אחרים אתה יודע...דמוקראטיה קוראים לזה. ביבי הוא בנימין להזכירך.ראש ממשלתינו.נהג בו כבוד לפחות בשמו.בנימין נתניהו שמו אתה זוכר??הוא לא חבר שלך מהחונטה הקומוניסטית הוא ראש הממשלה שלנו.אני לא יודע מה הטעם מצא העורך להביא את הגיגיך לכאן.זוהי חלקת אלוהים קטנה שטרם כבשתם אתה ואירגוני השמאל.בהחלט יש לכם אחרים ורבים .ידיעות אחרונות בראשם.אבל אתה אינך רואה ייתרון באיזון כלשהוא אפילו לפי שיטתך.עדיף שלא יישמעו קולות ודעות אחרים אפילו אם הם רוב העם הפלבאי.ככה נהוג הייה שם מעבר למסך הברזל.להעלים מתנגדים. העם אומר את דברו ומביע הערכה לישראל היום.הוא העיתון המוביל בישראל והמגמה מראה עלייה. העם אינו אוהב את השמאל על כל סטיותיו והמגמה מראה ירידה.לטעמי אתה אוייב.לא פחות.ארצה לראות בנפילתך ובנפילת השמאל בישראל .החל בשם שלך וכלה בסלון שלך אתה מסמל בעיניי את כל המתועב המתייון והלא מוסרי.אתם אנשים רעים ולא ישרים המתעים ומבלבלים את הציבור.בבנין ירושלים ננוחם.
כתוב תגובה ל- צנחן
9
ומה קורה בידיעות?!
  רעמסס   19/09/10 19:10
אוכלים את ביבי ושרה כל בוקר לארוחת בוקר ומעבירים מידעים עם ערוץ 2 ומעריב.ומה עם בן כספית ונחום ברנע ורזי ברקאי
שכל יום משפדים את ביבי וברק על האש?!
כתוב תגובה ל- רעמסס
10
לא הדר ולא בטיח
  איש עצוב   19/09/10 19:23
בואו נתחיל מהשאלה, ישראל היום או ביביתון? והרי ברור לכל אחד מאיתנו שזה גם וגם, גם העיתון "ישראל היום" וגם בפועל ביטאון של בנימין נתניהו. ומה רע בכך, הרי ברור וידוע כי הבעלים של העיתון תומך בביבי, וכמו שלדוגמא לעיתון הארץ יש קו פוליטי (שמאל, מר"צ), לדיעות אחרונות יש קו פוליטי (אולמרט - ככל שיש קשר בין אולמרט לפוליטיקה) כן וגם במעריב נוטה הכף משמעותית לכיוון אולמרט (אך שם יש לדעתי קצת יותר איזון.

אבל מילא הביקורת על הלגיטימית הזו, אך המאמר הוא מלא שנאה ושטנה, ונראה שהגיע ממקור השנאה הכי גדול בארץ, אזור היושב כעת ורועד מפני קריסת מנהיגו הנערץ, אהוד אולמרט, כי אם אולמרט יפצח את הפה, הרבה הרבה יצטרכו לקבור ראשם באדמה, ובבית המעצר יש רצפת בטון, אי אפשר לקבור.

מה עניין גבלס לויכוח על עמדה זו או אחרת של עיתון, מאיפה הדר מביא את הדוגמאות הדגנרטיות האלה? ואיך זה שהוא לא מזכיר את האולמרטוטונים, עיתונאים ועיתונים אשר בזכותם אולמרט קיים, באשר לא היה לו כל קיום מנהיגותי משל עצמו, ובכללם אותו עיתונאי שמעורר בי דברים שאני לא רוצה לדבר עליהם, אשר ליווה את אולמרט בכל תקופת מעלליו, שימש לו כסות ועלה תאנה כאילו הוא איש יושר ואיש אשכולות, העלה עם שניים מחבריו למעריב את אולמרט לשלטון, ויום אחד מסיבות השמורות עמו בלבד יצא למסע נקמה, תוך שהציבור הרחב והתמים לא מצליח לחשב 1 + 1 ולהגיע למסקנות בנוגע לרמת עיתונות שלו.

וכל שאר העיתונות ידיעות אחרונות, עם נחום ברנע בראש, (תן פרס ישראל אולמרט), ורבים אחרים, שהיו והינם "פראבדה" ממשרד ההפקה של אהוד אולמרט.

הדר, אם איש הדר אתה, קח את דבריך בחזרה, אל תכניס את הרוצחים הבזויים והמאוסים של סבי, סבתי, דודי ורבים רבים מבני משפחתי, ובאופן כל כך בלתי אנושי ומקומם, לויכוח הפנימי, אם כך תמשיך לעשות, וכך ימשיכו לעשות שולחיך, אל תלין אם החברה המתורבתת תנדה אתכם מכל קשר אנושי עמה.

ואם וכאשר תישארו לבד ביגונכם, תמיד תוכלו ליצור קשר באוב, עם היצורים מן העבר אותם אתה מזכיר, כי ככל שלא תיקח דבריך בחזרה, אנשים עוד עלולים בטעות לחשוב, שנוצרת באותה מבחנה.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
11
ומה עם ידיעות העוטף את אולמרט
  בסרטים ופרחים?   19/09/10 20:33
נותןלו במה ללבן פניאדם בערב יום כיפור.
אבל הכותב מן הסתם קשור לעיתונאים וחברים בצד הידיעותי (ידיעת) ולכן יורד על ישראל היום. ומה לעשות, תלך אדון נכבד ברחוב ותיראה כמה מעדיפים את העיתון הזה על עיתונים אחרים. לדעת הקהל יש מה להגיד.
כתוב תגובה ל- בסרטים ופרחים?
12
תלמד לפרגן לעיתון מעולה העם בח
  ירדנה   20/09/10 09:40
העם אוהב את "ישראל היום" ולכן זרק את ,"ידיעות ומעריב" לקרשים זה המקום שמגיע לעיתון שכל מטרתו להכפיש את ביבי ולהטריד את שכניו כדי שיספרו להם רכילות על ה עוזרת והגנן וכל מיני נותני שרותים
העיתון ידיעות מתעסק באשפה ולכן מקומו באשפה
כשהוגש כתב אישום נגד אולמרט שזו ידיעה מרעישה בכותרת ראשית ידיעות התעלם רק העוזרת של ביבי זכתה בכותרות ראשיות לזה ייקרא עיתון?
כל הכבוד לישראל היום ותאכלו את הלב על זה שהפסתם את הבליעדיות על הציבור והכתבתם את סדר היום שאתם רציתם והרעלתם את מחשבותינו
כתוב תגובה ל- ירדנה
13
קיריל הדר מאמר פנטסטי
  מכיר מקרוב   20/09/10 10:06
וחשוב לציין שאין קשר לעמדות נתניהו.

גם אם נתניהו יצהיר שוב ושוב שהוא מוכן להמשיך את הקפאת הבנייה, או אפילו יחבור לציר איראן-סוריה, עדיין העיתון ימשיך לתמוך בנתניהו מכיוון שהעיתון תומך בו כאדם ולא כדעתן.

למעשה דעות נתניהו בנושאים השונים כלל לא רלוונטים מבחינת ישראל היום. שימו לב לכותרת האומללה מהיום על אולמרט "רץ לספר לחבר'ה" - בחיים לא היו רושמים נוסח כזה על נתניהו.
כתוב תגובה ל- מכיר מקרוב
14
קיריל,אתה פסול לעדות
  נוני   20/09/10 15:04
כתוב תגובה ל- נוני
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il