s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
רואי השחורות אצו להכריז על השלב הנוכחי כסיום המערכה הצבאית ובדרכם הדהדו את חוסר האחריות ההיסטורי של המפגינים ברחובות    אבל אנחנו רק בעיצומה של המלחמה    עוד לא סיימנו    ומה רוצה ניק...
דן מרגלית
דן מרגלית
אין עתה צורך בהתלהטות היצרים, בפאטה-מורגנה כאילו עוד מכה אחת ו"זבנג וגמרנו", והניצחון המוחלט בידינו    יותר מכל יש לישראל אינטרס אסטרטגי לבנות נדבך נוסף לברית ההגנה ההולכת ונרקמת בי...
חיים רמון
חיים רמון
מתוך כ-120 טילים בליסטיים שאירן ירתה לעבר ישראל כ-8 אחוזים הצליחו לחדור את מערך ההגנה הישראלי    לפחות תשעה טילים בליסטיים פגעו במטרותיהם: בסיס נבטים, בו מוצבות כל טייסות ה-F-35 של ...
איתמר לוין
איתמר לוין
השופט ליאור גלברד שם לב לכל פרט בדיוני חדלות פרעון, גם כאשר יש הסכמות בין הצדדים, ודוחה בקשה חסרת בסיס לקיים דיון בדלתיים סגורות. חבל שהוא אינו מקפיד על עמידה בזמנים וכך נוצר על הב...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שופטים ללא אתיקה
מאת: אינג' שבתאי עזריאל  |  29/03/2004
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כל מילה זהב, אבל זה רק קצה הקרחון
  ככה זה   29/03/04 20:52
השופטים בארץ עושים ככל העולה על רוחם. שופטי בג"ץ מערבים את השקפתם הפוליטית המסוימת בפסיקותיהם.
אי אפשר יהיה להפסיק זאת ללא הקמת בית משפט לחוקה, שייבחר על ידי נבחרי ציבור, כמו בכל העולם. רק בארץ ישנה שיטת "חבר מביא חבר".
כתוב תגובה ל- ככה זה
הקמת בית משפט לחוקה???
  לככה זה   29/03/04 22:45
הכיצד זה ישנה לך הפתרונים, הכיצד זה ישנה החבר מביא חבר לך הפתרונים, אבל העקר הגבת.....כל הכבוד
כתוב תגובה ל- לככה זה
2
מינוי שופטים כממקח הכוחות בשוק
  איתי יהל   29/03/04 20:58
לא פחות ולא יותר אך בעוד בשוק, יש היצע ומימכר, הנעשה בגלוי ובו המעורבים יכולים לקבל החלטה, הרי שבבתי המשפט, המינויים וכן הממונים, והמתמנים, הכל שם נעשה באופן חסוי ובחדרי חדרים, והלוואי וזה היה מתקרב לרמת התהליכים בשוק!!! החמור מכך שאחר כך הם האנשים שיקבעו את גורלנו אנו האידיוטים, אשר בדיוק כמו ביתר הנושאים, טמטום הגובל באדישות גוברת, למרות שאולי אפשר והיא מוסברת, היא ולא אחרת תהרוס כל חלקה אצלנו במולדת. לא לחינם הרקב והשחיתות הממלאים כל חלקה בעולם, אצלנו ביחס הפוך לגודל המדינה וגודלה של האומה אצלנו, כבר אפשר לומר ששברנו שיאי עולם. ההצואה לפועל והמשטרה הפועלת בשיתוף עימה, לא בגלל עומס התיקים, הינם גופים הפוגעים בחלש ובמסכן, ובנוכל והנבל, לעולם לא יפגעו!!! הם כמו השופטים והממנים אותם, חיים בתוך בועה נוראית שמחסלת כל חלקה, וזה יותר גרוע ונורא מכל מעשה אחר. לא מחבלים, ולא טרור ינצח את המולדת, אלא רק איום ונורא. גם פה כמו ביתר תגובותי, אני פונה למציעים למיניהם לשכמוני להגר או לרדת מהארץ לחשוב היטב אם זה הפתרון. האם זה יביא למיגור הרקב האיום? פרנסה לחלש ולאביון, רפואה לחולה? או משפט צדק מעשה יום יומי הנעשה על ידי שופטים שבעים אשר קהות חושים אצלם הפכה לדרך חיים, כי להם מה כבר יכול לקרות? והם כממנים אותם יודעים כי את/ה המגיב הנחמד במקום להתקיף ולנסות ולשנות המצב תמצאו להתקיף...מגיב שכמוני, אשר גם הפעם סולח ואוהב את כל בני עמי, למרות שהדרך מובילה את הרוב הדומם והשקט...לאסון, שהמצב שלנו דהיום יחשב בעתיד הלא רחוק למשהו שכל שנרצה זה רק להתגעגע, כי מה שמצפה הוא עוד הרבה יותר איום, אלא אם..........אבל אני האשם כל עוד אני נושם אזעק, כי אולי יקום דור ויעשה לכל הרקב החברתי הכלכלי המשפטי הזה סוף. או לנצח ירצו ההמונים לשרת ולהקריב הכל למען המשך הרקב, אשר אם לא פגע במישהו היום הוא, יפגע בו מחר!!! שיהייה לכם חג פסח כשר ומהנה ואולי אחריו תחול ההתעוררות ...שתעשה לכולנו רק טוב!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- איתי יהל
3
מנוי שופטים צריך להתבצע על ידי גוף
  אזרח-מודאג   29/03/04 22:30
צבורי שנבחר על ידי העם!!!

אנשים אלו לא יוחלפו עד ליום מותם

מספרם צריך להיות 13 והם צריכים לעשות זאת מתוך התנדבות

הם צריכים להיות בעלי רקע אקדמאי וידע כללי נרחב

רק אז הלחץ יפסק
כתוב תגובה ל- אזרח-מודאג
נו באמת איזה הצעה גאונית
  לאזרח המודאג   29/03/04 22:48
העם יבחר???איזה עם? איזה שמחובר לך? או לאחר? זה יהפוך הכל לפארסה בדיוק כמו כעת. הפתרון צדק חברתי כלכלי, הפסקת שלטון אליגרכי, והפעלת הראש גם של שכמוך, אחרת לעולם לא יתנו העשירים והרקובים והמושחתים ידם להפסקת גן העדן שלהם ולשליטתם על הכל כולל השופטים הקנויים, על ידי בעלי כוח והשפעה
כתוב תגובה ל- לאזרח המודאג
4
כתבה חשובה
  אחינועם   30/03/04 00:56
כתוב תגובה ל- אחינועם
5
עין בוחנת - כל הכבוד
  קורא מופתע   30/03/04 01:47
זוהי תעודת-עניות לכל גדודי המשפטנים, שאף אחד מהם לא הבחין במה שהבחין אינג' שבתאי עזריאל: שתי סטירות-לחי לביהמ''ש העליון. ואולי כן הבחינו, אבל זה לא מזיז להם? ימים יגידו.
כתוב תגובה ל- קורא מופתע
6
לא מאמין המערכת המשפט
  יכנניה המיסר   30/03/04 02:00
רק מיעוט השופטים הוא מכובד. הרוב לצערי הם מושחתים ובמיוחד אלו היושבים בעליון ובראשם הדיקטטור ברק
כתוב תגובה ל- יכנניה המיסר
7
ברק דיקטטור כי אנו מאפשרים לו זאת
  ברון דה מונטסקיה   30/03/04 06:49
ניתן מהיום למחר לסיים את הדיקטטורה השיפוטית של אהרון ברק אם יקום רוב בכנסת ויבטל את הדיקטטורה השיפוטית שהוא הנהיג. לעניות דעתי חברי הכנסת בוגדים באמון שנתנו בהם. תפקידם העיקרי הוא לשמור על מבנה הדמוקרטיה ועל מתן ביטוי לרצון העם. נראה לי שחלק מחברי הכנסת הם גמדים אינטלקטואליים שאינם מבינים סוגיה חמורה זאת. חלק אחר עסוקים בקידום עניניהם הפרטיים, והחלק השליש פשוט עצלן. פרופ' אהרון ברק ניצל את הואקום התחוקתי הזה ברגל גסה. לצערי אני פסימי. איני מאמין שתקום כנסת שמסוגלת להילחם על זכויותיה, כך שדיקטטורת הפרקליטות ובית המשפט העליון תימשך עוד שנים רבות באין מפריע
כתוב תגובה ל- ברון דה מונטסקיה
8
BAGAZ
  The Bat   30/03/04 08:33
The Kenesset should form the constitution, and thus limit the Political acrobatic of the supreme court. That lately also intervene in Political issues- The Fence. If the citizen seeks Help from court he should get it but not on the cost of Nation security- Like the confiscation of land for a railway- pay the owner if he likes it or not.-
כתוב תגובה ל- The Bat
9
הכונו ליום שחברי המרכז ימנו שופטים
  חבר מרכז ב 1977   30/03/04 08:38
רק תדאגו לאיזה מפלט במדינה אחרת.

היום כבר ממונים מנכ"לים של משרדים ממשלתיים ע"י פוליטיקאים.

קרוב היום שחברי המרכז ימנו שופטים

הלכה המדינה.

כתוב תגובה ל- חבר מרכז ב 1977
הערה מוחצת ומכאיבה
  נפתלי המואבי   30/03/04 14:45
כתוב תגובה ל- נפתלי המואבי
10
לא לעדנה ולא לאלייקים
  ה פ ר ק ל י ט י ם   30/03/04 08:57
העיקר שעדנה ארבל ושאלייקים רובינשטיין לא ישבו בעליון.
כתוב תגובה ל- ה פ ר ק ל י ט י ם
מצטרף לקריאה - אולי נקים עמותה?
  שמאי, עורך דין   31/03/04 14:26
בעיני זו המשימה הלאומית החשובה ביותר.
רק לא רובינשטיין וארבל.
זה יהיה סופו של תהליך הגסיסה של בית המשפט העליון שיהפוך לחותמת גומי לרשויות המדינה. אסון בממדים שטרם הכרנו.

הייתי מציע שנקים עמותה בעניין, ונעשה לנו אג'נדה איך מונעים את האסון הזה.
תענו לקריאתי דרך האתר.
כתוב תגובה ל- שמאי, עורך דין
מתי אנחנו עם חלכה נתעורר?
  נחום שחף   28/05/10 05:16
מי יהיה זה שירים את נס המרד? מי יהיה זה שיקום וישכב עבורי אזרח חסר שם על הגדר?
ואם כולנו נאמר כך הרי שנשאר כולנו מדממים.
ומדוע לא יקום זה שיאמר - אהיה זה אני?
ואני מה אני?
כתוב תגובה ל- נחום שחף
11
ברק האמיתי
  גלילי   30/03/04 10:10
כל הכבוד למחבר המאמר ועל המובאות שהביא . בולט בהקשר זה ברק האמיתי : הטפת מוסר לזולת ועשיית בדיוק ההפך לביתו. כיצד אדם בעל יושר אינטלקטואלי מינימאלי יכול לחשוב שיש בו טיפת יושר אינטלקטואלי כאשר הוא נותן ומקבל טובות על מנת למנות ולקדם את אשתו או כדי שילדיו יזכו בג'ובים כגון גומא ?
ברק האמיתי חושב שהוא מקור הצדק והתגלמותו האינטלקטואלית .במשך השנים הצליח לקנות לו במשרות ציבוריות די חסידים שוטים כדי שאלה יזמרו לו את הזמירות הנעימות לאוזנו,מתוך שותפות למטרה של אוזורפציה בכסות הפרשנות המשפטית.
הדמוקרטיה חייבת לעצמה לשנות על פי חוק את המצב בו אדם אחד יוכל למשוך בחוטים ,לשטות במדינה שלמה , להופיע כשופט מכהן בכנסים על מנת לקדם את דעותיו ולקבל עבור משפחתו וחבריו את מיטב הג'ובים .
כתוב תגובה ל- גלילי
12
משחקי חקיקה על גב הציבור, אטימות
  שימי 1   30/03/04 12:42
אין בחוקים אלה , או בחוקים דומים אחרים, כדי לתקן את העוולות השיפוטיות שמבצעים בזדון שופטים יום יום. מי שיפרש חוקים אלה הם אותם שופטים שהחוק אמור ל"תקן" התנהלותם. אם אתם חושבים שחוק זה ישנה משהו בהתנהלותם של שופטים אתם חולמים ותמימים עד כדי אסון למדינה כולה מתמימותכם. המחוקקים עם כוונות טובות אבל עקרים בפעולותיהם. המחוקקים צריכים לאכוף קיום חוקים יותר מחיקוק חוקים סתמיים כמו אלה. המחוקק היה צריך , וצריך גם היום, לקבוע כי הפרשנות שנתן בג"צ לעתירה לפסול את השופט תאודור אור הנה שגויה ופסולה וסותרת את החוק (העונשין והשרות הציבורי) האוסר פעולה בניגוד עניינים, ולהכריח את הרשות השופטת לקיים חוק כלשונו ככוונת המחוקק.
אינינו צריכים חקיקות נוספות, כי אינן מועילות כאשר שופטים מעקרים את כוונתם, אנו צריכים אכיפת חוק ואכיפת כוונת המחוקק שבו (ולא כוונת השופט) בעיקר על שופטים. כל עוד לא תאכוף הכנסת קיום חוק על שופטים אזיי אין טעם בחיקוק חוקים נוספים גם כן.
אציבור אינו מטומטם, אל תעבדו עלינו כאילו הנכם פותרים בעיות, עשו את עבודתכם נאמנה.
כתוב תגובה ל- שימי 1
הציבור לא מטומטם?
  לשימי1   30/03/04 17:49
אז אולי תסביר איך הגענו למצב שהמעטים שהם השולטים והמקושרים והמחוברים, לוקחים לעצמם הכל, והציבור הלא מטומטם מקבל הכל.......ביותר מחצי שתיקה. לוקחים לו הכסף עושים אותו חסר אונים.....ואחרי שאין לו כוח משלימים המלאכה. ככה היה בימי מפאי ומפלגת העבודה וככה זה עכשיו בימי הליכוד. אז הציבור מטומטם או לא? השופטים מושחתים או לא? האם אפשר לסמוך על אלו ששותפים למצב שהמדינה נראית כמו שהיא?
כתוב תגובה ל- לשימי1
העם כעיקרון אינו מטומטם....
  שימי 1   31/03/04 14:04
אתה מכנה את מי שלא פועל כנגד עושקו כמטומטם. צריך להבין שכאן מדובר בציבור גדול, הרוב במדינה, שצריך להתלכד ולפעול ביחד. דבר זה כשלעצמו קשה מאוד לאירגון וצריך מנהיגות חזקה להצליח בכך.
אבל בכך לא דיי, כי השלטון והאליטות הנהנתנים מהמצב מכשילים התארגנויות כאלה, ויש להם כוח רב והם עושים בו שימוש ללא היסוס נגד מגמות כאלה.
הציבור ברובו מבין את השחיתות והעושק שמנהיגים אליטות במדינתנו. זה רק שאלה של זמן עד שיקום אירגון חזק ועירני ויוביל ציבור לעמידה על זכויותיו ורכושו.
העם אינו מטומטם!!!
כתוב תגובה ל- שימי 1
13
ומה דעתם של חברי הכנסת על עצמם ?
  אהרון   30/03/04 18:30
הצורך בחוקי ייסוד וקודים אתיים, לבכירי ונבחרי האומה החל מ ראש הממשלה, דרך, חברי הכנסת, ראשי הערים, והנבחרים האחרים בסקטור הציבור אינו חדש.
על ראש הגנב בוער הכובע,הכנסת מטיפה באמצעות חקיקה לרשות השופטת. המאמר, כל מילה כסלע, הבעיה המרכזית, אנו, ממשיכים להתקיים כעם בגלות שמסרב להתנתק ממנהגים ותופעות שליוו אותו בכל הגלויות ולא מקרה הוא שאהבו כולם לשנוא אותנו.
כתוב תגובה ל- אהרון
14
שחיתות
  לוי   30/03/04 22:45
מצער מאד אבל שבתאי עזריאל צודק . התרחשה תקלה קשה ולבית המשפט העליון הסתננו כמה עשבים שוטים אשר גדלו לארזים שוטים . אחד מהם הוא אהרון ברק . מהלך זה קעקע לחלוטין את אמון הציבור במערכת המשפט .חבל.
כתוב תגובה ל- לוי
15
הצדיק ה-ל"ז
  משה, עורך-דין   31/03/04 05:55
אפרופו השופט תיאודור אור ועו"ד פנחס רובין. ביום ו' האחרון הזדמנתי לאזור בית המשפט בתל-אביב, קרוב לחצות. ראיתי שני אנשים מהלכים בנחת, שקועים בשיחה וכל מראם כמראה שני חברים קרובים שיצאו מבילוי משותף בתיאטרון והם חוזרים לבתיהם יחדיו, כשנשותיהם מהלכות ומשוחחות כך בסמוך. השניים קרבו אלי, וראיתי שהיו אלה תיאודור אור ופנחס רובין. או-אז נזכרתי במשפטו של אלי הורביץ, ובהנמקתו של תיאודור אור כי אין שום מניעה בפני ישיבתו בדין שבו פנחס רובין נשכר כפרקליט עקב היות אור ראש חבר השופטים. אני מציע להרחיב את רשימת ל"ו הצדיקים, ולהוסיף לה את הצדיק ה-ל"ז - תיאודור אור. לא רק בגלל זה, אלא גם בגלל תבונתו השופעת במסקנות הוועדה שבראשה ישב, לחקירת אירועי אוקטובר 2000, וגם בגלל צניעותו הרבה בדרשו לקבל יותר ממיליון שקל פדיון ימי החופשה שלו. אין, ולא יכול להיות, אדם מתאים ממנו לשמש שופט צדק ולדון בעניינם של חלכאים ונדכאים.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
16
דברים ערבים, הייתנו לחם לרעבים?
  אריק באך   1/04/04 13:17
כותב מאמר זה כבר הוכיח הרבה יותר מפעם יכולת מרשימה של איסוף נתונים, ניתוח חד כתער של העובדות ומקוריות ויצירתיות מרשימה בהסקת מסקנות.

כל עוד שהוא ואנשים כמותו רק כותבים, ומי שממונה על העשייה זה אנשים חשוכים, אנחנו נמשיך להתמוגג מהקריאה של הדברים הללו תוך כדי סיבלותינו למעשיהם של האחרים.

עט חזקה מחרב? אז למה בוש לא כתב לסדאם מכתב במקום לעקור את הרשע מכיסאו? מדוע צ'רצ'יל לא כתב להיטלר איגרת במקום לעקור את הרשע מכיסאו? מדוע לא כתבו לצ'אוצ'סקו מכתב במקום לתלות אותו? מדוע מופז לא שלח ליאסין אי-מייל מנומס במקום טיל ממוקד?

כתיבה נהדרת שכזו יכולה להיות הרוח, אבל לא המפרש ובטח לא הסירה.

דרוש שייט מהפכן להנהיג את המדינה בכלל ואת שלטון החוק בפרט. וכדאי כל עוד הספינה לא טבעה לגמרי...

(ומנהיגות במשטרים רקובים לא מקבלים, אלא לוקחים!)



כתוב תגובה ל- אריק באך
אריק רשום אותי כאחד מחילך.....
  שימי 1   1/04/04 17:03
אתך אני בן כמנהיג משנה או כחייל מן השורה. אני אחריך אל תחת.
את הפשע החמור ביותר המתרחש כיום במדינה רק העם בעצמו יכול לעקור ולשרש.
אין כבעל נסיון אישי כדי להבין את גודל הפשע המתרחש כיום בלשכות המשפטנים. אני מכליל למרות שאני יודע שישנם הרבה משפטנים אמיתיים וראויים לתארם, אך כיום המושחתים שביניהם השתלטו על המדינה כולה ואין למצטיינים שביניהם כל ביטוי, בין מפחד שלהם או בין מחוסר יכולת שלהם. על כן כל עוד לא הוכיחו עצמם הם בכלל ולא מחוץ לו.
כתוב תגובה ל- שימי 1
מי יהיה זה שירם את נס המרד?
  נחום שחף   28/05/10 05:08
כתוב תגובה ל- נחום שחף
17
תגובה מאוחרת
  אמיר_   2/04/04 17:52
שבתאי שלום רב !

קראתי את המאמר כבר מספר פעמים, וכל פעם השתכנעתי מדבריך המדוייקים.
ואפילו שאלתי את עצמי, איך אחרי מה שכתבת וזה נראה כל כך מובן מאליו, איך לא חשבו על זה קודם.

אלה הם חוקים, שהם ביזיון למערכת המשפט, אשר קובעת לעצמה כללי אתיקה והתנהגות, רק כדי לטעון ביום פקודה כי מדובר בהוראות מנחות ..

נתת למשפטנים שיעור בתורת המשפט - הרי יש נורמות התנהגות בחברה, חלקם תורה שבע"פ, וחלקם חייבים להעלות על הכתב (החוק) כדי שיהיו ברורים לכולם כיצד ראוי להתנהג - מפליא ביותר ששופטים צריכים חוקים כדי שיגידו להם כיצד להתנהג.
כתוב תגובה ל- אמיר_
18
נפילת מיגדל פיזה
  עידן סובול   31/05/04 01:53
הסיכוי ששופט בישראל יפסול את עצמו מלשפוט בתיק מסויים - הוא נמוך מהסיכוי שמיגדל פיזה יפול במהלך שנת המשפט הנוכחית.

ניתן להניח שבשעה ששופט "דן עם עצמו" בבקשה לפסילתו, משתתפות בהחלטתו לדחות את הבקשה, מלבד האלמנטים הפורמליים (שהם כרגיל רבים וגלויים), גם עכבות נפשיות (שהן, על-פי-רוב, מעטות וסמויות, אך מסובכות זו בזו בתסבוכת גורדית בלתי ניתנת להתרה, ביחוד כשהלוקה בהן מסרב להכיר בקיומן וללכת לטיפול מתאים - וזאת מתוך פחד מודחק שהדבר יפגע בכבודו של כבודו).

הינה כי-כן אנו נתקלים לעתים רבות מדי בבקשות-פסלות שנידחו על הסף.

חיטוט בנימוקי דחיית הפסלות (שלעתים קרובות מדי קשה לכנותם נימוקים) מעלה חשד סביר שלא פעם דוחה שופט זה או אחר בקשת פסלות זו או אחרת "מסיבות השמורות עימו" אותן הוא משליך מעצמו בהזדמנות הראשונה על המבקש, ומבלי משים משתמש ממש באותן מילים שלפני רגע כלאתי לעיל בין מרכאות כפולות.

טוב יעשו השופטים למשפט ולצדק ובראש ובראשונה לעצמם - אם לא ינהגו בפזיזות בבואם לדון בבקשות-פסלות.

שופטים הזהרו בדבריכם ובנימוקיכם:
אלת הצדק היא כידוע עיוורת, אך דווקא משום כך חוש הריח שלה מפותח מאין כמוהו והיא מריחה בקלות את ערוות הדברים...






כתוב תגובה ל- עידן סובול
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il