הפוך לדף הבית
    |  
ראשי יומן ראשי בלוגים אקטואליה בעולם סקופים משפט כלכלה בריאות המגזין מנוי VIP
ארכיב יומי  |  כל הקישורים  |  סיפורים חמים  |  ניוזלטר  |  נדל"ן  |  תגיות  |  משובים  |  משמר המשפט  |  ספרייה מקוונת  |  בימה חופשית  |  מיוחדים  |  ערוצים נוספים
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
 
 
 
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת
מועדון + / תגיות מחלקה ראשונה
אישים פירמות מגשרים
מוסדות אתרים מושגים
אדריכלים בנקאות/השקעות יועצים
רופאים חברות ביטוח רואי חשבון
שמאים חברות ציבוריות רשויות
עיתונאים ביה"מש/שופטים עורכי דין
שי ג'ינפינג [צילום: מארק שיפלביין/AP]
נשיא סין
שי ג'ינפינג (נולד: 15 ביוני 1953). פוליטיקאי ומדינאי סיני. החל ב-2013 מכהן כנשיא סין.
הדר גולדין ז"ל
חלל צה"ל
הדר גולדין (נולד: 18 בפברואר 1991) קצין בסיירת גבעתי, נהרג באחד מקרבות מבצע צוק איתן.
ניר דבורי [צילום: פלאש 90]
עיתונאי
ניר דבורי (נולד: 30 בינואר 1972), עיתונאי ישראלי ואיש טלוויזיה ישראלי.
 
 
 
 
 
בלוגרים News1  /  דעות ▪ כתבות ▪ תחקירים
 
פוקס ניוז בדרך לפילוג?
16/11/2018   |   איתמר לוין
 
 
 
בנט במחילות עזה תחתית
16/11/2018   |   יוסי דר
 
 
 
"פוליסת סייבר - החשובה ביותר בענף הביטוח"
16/11/2018   |   אלעזר לוין
 
 
 
החמאס מציג את הישגיו
16/11/2018   |   יוני בן-מנחם
 
 
 
טראמפ מול ניקסון
16/11/2018   |   איתמר לוין
 
 
 
 
לרשימות נוספות לבימה חופשית לרשימת הכותבים
 
 
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מנכ"ל בצלם מזגזגת לגבי השייח' אחמד יאסין
מאת: יהונתן דחוח-הלוי  |  15/01/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
4 השרים מהליכוד שנגד חקירת בצל
  כנסו דחוף   15/01/11 13:54
לא לנלח ל 4 השרים מהליכוד שנגד חקירת אירגוני הסמול
ריבלין,בגין,איתן,מרידור
אתם תשלמו על זה
כתוב תגובה ל- כנסו דחוף
2
תגובה
  צנחן   15/01/11 14:59
ג'סי ג'סי ג'סי ג'סי ג'סיקהההההה.עוד מעט חקירהההההההה.
כתוב תגובה ל- צנחן
3
איבדת כל צל של הגינות מר דחוח-
  יריב א.   15/01/11 21:06
כתוב תגובה ל- יריב א.
יריב וחבריו איבדו צלם אנוש:
  צבי גלברד   16/01/11 00:39
אם אחמד יאסין לא מחבל אז מי כן ?
כתוב תגובה ל- צבי גלברד
למה יריב? כי הוא דובר אמת?
  שואלת   16/01/11 03:28
וחושף את שקרי העמותות שלכם? לעיני כל ? ואולי זה יאלץ אתכם להפרד ממשכורות מכובדות מאוד. כמו המערכונים של לאטמה בהם אתה מסביר שהסכסוך הזה תורם לך כלכלית מאוד.
כתוב תגובה ל- שואלת
4
דווקא נשמעת כמו החלטה סבירה...
  יאירר   15/01/11 23:42
ברור שיש בעייתיות בכך שלארגון יש מספיק מודיעין לקבוע נחרצות כי הרוג אנונימי מסויים לא עסק בטרור אבל אין לו את המידע על גורם כה מוכר... אם כך למה שנסמוך על התיאור שלהם לגבי האזרחים התמימים לטענתם? אך אפילו בהצורה שאתה מציג את הדברים זה לא נשמע כל כך לא סביר. הוא בטוח לא תמים אבל בעייתי להגדיר נכה חלוש כסכנה וכמשתתף בלחימה התיאור של יעד להתנקשות נשמע לי כמו פשרה הגיונית...
כתוב תגובה ל- יאירר
5
מי זו הגסיקה הזו מה נותנים
  ןוטןם   16/01/11 00:08
בכלל להיכנס לארץ טוב יעשו לפרסם את התמונות האלה של כל אלה שעומדים בראש
כתוב תגובה ל- ןוטןם
6
שיאבדו כל אויביך ישראל ללא הבד
  קורןנאוה טבריה   16/01/11 04:00
הבדל דת ומעמד=אמן!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
7
היטלר השתתף בלחימה...!?
  כסף מעוור ומסלף   16/01/11 06:11
היא דואגת לפרנסתה בלבד ובשביל זה היא תגנוב, תרצח ,תשקר, תנאף!
כתוב תגובה ל- כסף מעוור ומסלף
8
קצת דלוח החוקר הלוי
  קושמרו 1   17/01/11 00:05
אני יעזור לסגן אלוף מודיעין, אולי כי אם עסקנו בקונספרציה ואנשי מחקר, התשובה בגוף השאלה. אדם שמחפש 100% בגוף מחקר, הוא שקרן או לא חוקר. לא מכיר גוף מחקר כולל אמן, שאין לו טעויות, אז האם כל טעות של צהל, אתה תטען שצהל מלא שקרים? אולי המציאות רחוקה מידי, לאיש מחקר פרפקציוניסית, כי העולם שלנו הוא פשוט מורכב מידי, לצפות ל 100%. גדול עליך!!!
כתוב תגובה ל- קושמרו 1
9
מימון ארגון בצלם
  החששן   17/01/11 14:26
מתברר שקרן פורד האמרקאית תרמה חצי מיליון שקל ל"בצלם". הקרן הזאת היא ששלחה ערב מלחמת העולם את ה"פרוטוקלים של זקני ציון" לכל החיילים האמרקאים . הצדקנות של ה"צלם" לגבי יאסין היא רצון להראות לממנים שלהם שהם ממשיכי דרכם במטרה להשמיץ בכל צורה את היהודים. טוב עשתה הכנסת שהחליטה על הקמת ועדת חקירה.
כתוב תגובה ל- החששן
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
אקסלנס ייעוץ משכנתאות
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
קלאב הוטל
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |  חדשות |  סדרות |  ספורט