s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בעלות הברית בלמו את הצלת יהודי יוון
מאת: יעקב בר-און  |  01/05/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
היסטוריונית מבית מדרשו של ...
  ויגי גבריאלי   2/05/11 03:40
פרופסור יהודה באואר
אני לא מאמין לאף מילה שלה (פעם האמנתי קצת, היום כבר בכלל לא ...)
היא שכחה לכתוב שיצחק גרינבוים וקפלן לא רצו לתת כסף להצלה כי ראו בכך בגידה בעניין הציוני(מתברר היום שבנו של גרינבוים היה אסיר באושוויץ' ואביו ראש וועד ההצלה ניסחט ע"י הנאצים....)
ו...חיים ויצמן עם ה"אבק אדם" שאמר שלא איכפת לו שיושמדו היהודים הבזויים והוא גם כמעט מעולם לא טיפל בהצלה.
בן גוריון וברל כצנלסון גם הם אמרו שהם לא מטפלים בהצלה ובן גוריון מאחרי הקלעים אפילו טירפד אותה...
טירפוד פעולות ההצלה של קב' פיטר ברגסון הוא הלל קוק בארה"ב ע"י אבא חושי (שנלר) שליחו של בן גוריון והרב סטפאן וויז הרפורמי
הגיבוי שנתנו לקסטנר בהשמדתה המהירה של יהדות הונגריה
טירפוד ניסיונו של יואל ברנד שהתחנן לציונים שיעשו כ"אילו" הם דנים בחיוב בבקשת הימלר לסחורה תמורת דם כי זה יעכב את ההשמדה, במקום זאת הוסגר בראנד לבריטים שאמרו לו שאינם מעוניינים להציל יהודים.....וההשמדה בוצעה בהצלחה.
טירפוד פעולות ההצלה של הרב וייסמנדל בברטיסלבה.
ועוד הרבה הרבה טירפודים...
כל העולם ידע על ההשמדה והפרלמנט האנגלי אפילו עמד דום לזיכרם, אך הציונים לא האמינו ואפילו חיבלו בהפצת המידע כדי לא לגרום לפאניקה ואי שקט בארץ ובגולה...
ההנהגה של היישוב הייתה בחלקה מורכבת מסוכני ביון בריטיים ועושי דברם(פירסמו בנתיים רק לגבי טדי קולק)
מה שכתבתי כאן אלה הם פירורים בלבד מהאי עשייה הציונית בשואה.
מי שלקח לו חמש שנים לקרא את מה שכתבו העיתונים העיבריים על השואה במשך כל שנות מלחמת העולם השנייה(-5- שנות מלחמה)לא יודע טוב עיברית וגם לא מבין אותה
גם אני קראתי חלק מהתיקים שקראה הפרופ' פורת ואני מתרשם בדיוק להיפך
כתוב תגובה ל- ויגי גבריאלי
כל מילה מדוייקת, וזה, רחוק
  חנה שרה   2/05/11 10:17
מאד מלהיות אפילו על קצה המזלג.
בתקופות של שיא ההשמדה, ישב בן-גוריון עשרה חדשים בלונדון ותשעה חדשים בארה"ב, לעשות נפשות לתכנית החלוקה, כלומר, לקריעת רובה של ארץ ישראל, כדי להקים על השארית את הדיקטטורה שלו. ובעיקר, כדי לא לשמוע שאלות לא נעימות על הפקרת היהודים למשרפות!
בנו של גרינבוים היה קאפו במחנה. כבר הבאתי את דבריו של ויסמאנדל, זצוק"ל. ששאל, בשעתו, בין השאר - אם אין עם, למי תהיה האדמה, ומה קודם (שמאל לא יקר) האדם או האדמה... השמאל העדיף את האדמה ה"סוציאליסטית", על פני האדם היהודי!!
זו דרכו של השמאל מאז ומקדם, להדביק את פשעיו המובהקים ביותר, בקרבנותיו. הם, המפילים את קרבנות השלום, מאשימים אותם בקידוש ה"אדמה" על פני קדושת החיים... רק אצל השמאל מדובר ב"אדמה" וב"שטחים", כי השמאל הוא עב"מ, אי.טי, רק, מתועב. לנו יש נחלת אבות, ואת זו, מצווה על השמאל להחריב, במחיר חייהם של רבבות יהודים, כמו אז, כאשר הקריבו ששה מליוני יהודים, כדי להקים את "המדינה", שלרגל עצמאותה, אומרים כל מידי תועים וטועים "הלל".
כתוב תגובה ל- חנה שרה
2
מר גבריאלי צודק
  חגא   2/05/11 08:44
לגברת פורת היתה, ויש, אג'נדה ברורה. לטהר את שרץ ההתחמקות מעשייה להצלת יהודי אירופה מן השוחט הנאצי.
כתוב תגובה ל- חגא
3
נכון, נעשו מאמצים ע"י האצ"ל
  חנה שרה   2/05/11 09:46
כשהמימסד ה"ציוני" עושה הכל כדי לטרפד. המימסד הזה שיתף פעולה עם אייכמן, באמצעות רודולף קסטנר, להצלת שמונה מאות יהודים "נכבדים", במחיר דיכוי כל רעיון למרד או לבריחה של מליון היהודים בהונגריה.
וועד ההצלה כיוון את כל מאמציו להצלת מנהיגים "ציוניים" וסירב להקצות כספים להצלת ה"חרדים", שתרמו את עיקר כספי הוועד הזה.
הוועד של האצ"ל, שאליו חבר המחזאי המפורסם, בן הכט, סבל מהתנכלויות בלתי פוסקות מצד המימסד ה"ציוני". ויצמן בכבודו ובעצמו מיהר אל עשירי אירופה וארה"ב, שרצו לתרום לוועד ההצלה ההוא, וטען שהאצ"ל מעלה "אלמנטים לא רצויים, גנבים וזונות". בכלל, לאחר שראה בן-גוריון את האהדה המרקיעה שחקים לאצ"ל, שמסר נפשו על ההעפלה ה"בלתי חוקית", הצטרף גם הוא, כשכבר לא היה מה להציל, למפעל ההעפלה.
כתוב תגובה ל- חנה שרה
4
בושה! לאחר היתקלות בשקר
  חנהא   2/05/11 09:55
הראשון, בוודאי לא המשכתי לקרוא את כל המגילה הזו. האם הכותבת מתייחסת למסירת יואל ברנד על ידי בן-גוריון ושרת, לידי הבולשת הבריטית, כדי למנוע את הצלת יהדות הונגריה? האם היא מתייחסת למשפט גרינוולד, שהסתיים בכך, שהשופט בנימין הלוי פסק שקסטנר מכר את נשמתו לשטן?
האם היא מתייחסת לדבריו הברורים של התובע, חיים כהן, באותו המשפט: ".... תמיד היתה זו דרכנו בציונות, בארגון העליה לארץ-ישראל, לברור מעטים מרבים. אשר על כן, בוגדים היינו?"
(חיים כהן, היועה"מ לממשלה דאז, כתובע במשפט הדיבה נגד מלכיאל גרינוואלד, שהאשים את קסטנר בשת"פ עם הנאצים, "כחש", בן הכט).
ולהלן דבריו של שבתי טבת, הביוגרף של בן-גוריון: "את מאמצי ההצלה הותיר, איפא, בן גוריון לחלוטין בידי גרינבוים, שרת וקפלן. שתי עובדות ניתן לקבוע במסמרות: הוא לא שם את ההצלה בעדיפות ראשונה של המדיניות הציונית, ולא ראה במפעל ההצלה נושא מרכזי, שמחובתו לעמוד בראשו. הוא לא מצא לנכון להסביר מדוע נהג כך, לא בימים ההם ולא בימים אחרים. אדרבא, את מיטב מאמציו ואת מירב כוחותיו הקדיש לליכוד הישוב והציונות מאחורי 'תכנית בילטמור' וההכנות הדרושות להוצאתה לפועל".
כתוב תגובה ל- חנהא
5
דינה פורת יודעת גם על הפקרת יה
  קורןנאוה טבריה   2/05/11 09:56
יהדות אירופה לנאצים של ההנהגה היהודית והציונית-וכהיסטוריונית מגוייסת של מפא"י ההיסטורית,ונדמה לי גם תלמידתו של באואר,גם היא במשכתבים!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
6
מה כתב אריה קוצר בספרו -
  חנה שרה   2/05/11 10:02
"מרבד אדום":
" הם לא רצו למות. לטבוע בדמם. להישרף, הם רצו לעלות! לחמו על כל רשיון עליה, על מקום בעליה הלא-לגלית. אבל גדודי השליחים ביקשו מהם כסף בלבד. ואלה, האומללים, התפרקו בימי מאורעות בארץ, מזהבם, מטבעות אירוסיהם וקידושיהם, מעגיליהם, משרשרות זהב שקבלו בירושה, לידי המנהיגות, "למען הארץ".
המנהיגות רצתה יהודים בלי כסף וכסף בלי יהודים. יהודי העולה עם כסף עלול לשלח רסן מפיו. זאת לא אבו הם!
"עליה סלקטיבית"! מושג מופלא ואצילי בפי הפלבאים, חצאי-האינטליגנטים. לא נלבקי ולא פרגה, ולא שניפישוק. אלה יקלקלו את הנוף. מה ערך להם? למי צורך בהם? לכל היותר יבנו עוד מרכז מסחרי, עוד שכונת בעלי מלאכה, עוד עיר ספסרית כתל-אביב, עוד שכונה בורגנית כרמת-גן “ למי זה דרוש?! מה הן עשר כאלו לעומת דגניה אחת?!
"עליה סלקטיבית" מכאן, וסלקציה“ למשרפות ולבורות ההריגה...
מוכרחים לשכוח לגרמניה את המשרפות, כי אחרת עוד עלולים לזכור גם לבן-גוריון ולשרת ולגולדה, להם ולעושי דברם, לליפסקי ולסטיפן וייז, את חלקם באשמת ההשמדה.
למעשה שכחו. משכיחים. אני לא אוכל לשכוח. לא אוכל!
תועבת-ההפקרה של העם באירופה חייבת להיחקק בזכרון העם".
("מרבד אדום", אריה קוצר)

כתוב תגובה ל- חנה שרה
7
יש כששה מליוני הוכחות, לפחות
  חנה שרה   2/05/11 10:04
שהמימסד ה"ציוני" לא רק נמנע מכל פעולת הצלה, אלא, בירך על ההשמדה. לא אוכל להביא במסגרת הזו את כל הדברים, ואפילו לא על קצה המזלג.
בספרה "דרך בים - עליה ב' בזמן השואה", מביאה הד"ר דליה עופר את מכתבם של חברי הוועד המרכזי ל ההסתדרות הציונית בפלובדיב שבבולגריה (1939):
"זה עכשו אנו קוראים בעיתונות, על פי ידיעת סופרו של הטיימס בירושלים, שהסוכנות היהודית שלחה הוראה לכל סניפיה באירופה לבל תשתתף בעליה בלתי ליגלית. נדהמנו לקריאת הדברים האלה, ואין אנו יכולים לשער שיש בהם דבר של אמת. הלוא העליה הבלתי ליגלית היא בשבילנו האמצעי היחיד, הביטוי היותר חריף, היותר נחוץ והיותר נמרץ של הסיסמא 'לא ניכנע' אשר גם ההנהלה הציונית דוגלת בו.
"העליה הבלתי ליגלית היא הדבר היותר פופולארי והיותר מלהיב בשביל ההמונים היהודיים. אין אתם יכולים לתאר לעצמכם, כמה כבוד ההנהלה, ואיתו יחד גם כבודה של ההסתדרות הציונית, ירד בעם, אם בזמן הכי קרוב לא תבוא באיזו צורה הכחשה של הידיעה הנ"ל... שמא יש בדעתכם לדרוש את הפסקת העליה הבלתי ליגלית על מנת לשמור על השדיול? אין אנו יכולים להאמין בשום אופן שתביאו חרפה ובושה כזאת עלינו.
"עליכם לדעת, שלא תהיה לנו אפשרות של עבודה ציונית אם לא תבוא הכחשה לידיעה הנ"ל, שעל פיה הסוכנות היהודית היא נגד העליה הבלתי ליגלית....".
כתוב תגובה ל- חנה שרה
8
תתביישי לך! משכתבת את ההסטוריה
  ניצול שואה   2/05/11 10:18
לא נשכח ולא נסלח לעולמים לרשעים שהעדיפו אינטרסים צרים פוליטיים ושנאו את יהודי אירופה האורתודוכסים שנאה תהומית עד כדי שיתוף פעולה עקיף ושתיקה מבישה שפירושה סיוע להשמדה. לא אסלח לכם ארורים על משפחתי ועל 6 מליון מבני עמי. לא אסלח למשכתבי ההסטוריה שממשיכים לשנוא וכל חייהם מבוססים על שנאה שירשו מאבותיהם משתפי הפעולה וחברי היודנראטים ושאר הרשעים הארורים. לא נשכח ולא נסלח לכם לעולמים כל עוד נשמתנו באפנו. ארורים תהיו לעד. אלוהים ינקום בכם נקמתו ביחד עם הנאצים הארורים. אין בי כח להוסיף עוד מילים. על שבר בת עמי. ועל שנאה תהומית מרושעת מצידכם שלא פסקה עד לרגע זה.
כתוב תגובה ל- ניצול שואה
צודק בהחלט
  נכד של ניצולים   3/05/11 08:10
נשמה יקרה שלי ליבי איתך-
כתוב תגובה ל- נכד של ניצולים
9
שקרנים! ימח שמכם ביחד עם הנאצי
  להסטוריונים הארור   2/05/11 10:26
אתם מכחישי השואה הכי גדולים כיום! אחריכם הבריטים ואחריהם שאר האירופים וגם גרמניה עושה לא מעט מאחורי הקלעים להשכיח ולסלף את זכר השואה. אחד המשימות היא לטרפד את קיום המדינה. כי מה לעשות, זה מעיק מצפונית. כך גם כל שאר המשתפים שונאי העם היהודי. ולא, אנו לא "מנסים לשמר תחושת קרבנות" אנו עצמנו עברנו את כל מסע היסורים הנורא ואתם רשעים בני עוולה עמדתם מנגד ואולי גם שמחתם במות משפחתנו כדי שתוכלו להשאיר עולם "נקי מסממנים יהודיים". אבל לא הצלחתם ואנחנו פה חיים וקיימים והיהדות חיה וקיימת למרות רשעים מרושעים שכמותכם שאין לי מילים איך לומר זאת... ימח שמכם.
כתוב תגובה ל- להסטוריונים הארור
10
הבריטים - פושעי מלחמה!
  מיקיס   2/05/11 10:52
שוב מוכח עוצמת פשעיה של האומה הבריטית שעמדה מנגד בימי ההשמדה וביצעה פשעים איומים נגד פליטי החרב.

אסור לשכוח את זוועות הנאצים אך אסור לשכוח את משתפי הפעולה עמם.

כעת ניתן להבין טוב יותר את טענותיו של אברהם (יאיר) שטרן שקרא בשנת 1938 לשיתוף פעולה ישיר עם הנאצים לשם הצלת היהודים בארצות הכיבוש.

כל הישוב האמין שניתן לשים מבטחנו בבריטים.
התברר שהם טעו!
כתוב תגובה ל- מיקיס
11
יש כששה מליוני הוכחות, לפחות
  חנה שרה   2/05/11 11:42
שהמימסד ה"ציוני" לא רק נמנע מכל פעולת הצלה, אלא, בירך על ההשמדה. לא אוכל להביא במסגרת הזו את כל הדברים, ואפילו לא על קצה המזלג.
בספרה "דרך בים - עליה ב' בזמן השואה", מביאה הד"ר דליה עופר את מכתבם של חברי הוועד המרכזי ל ההסתדרות הציונית בפלובדיב שבבולגריה (1939):
"זה עכשו אנו קוראים בעיתונות, על פי ידיעת סופרו של הטיימס בירושלים, שהסוכנות היהודית שלחה הוראה לכל סניפיה באירופה לבל תשתתף בעליה בלתי ליגלית. נדהמנו לקריאת הדברים האלה, ואין אנו יכולים לשער שיש בהם דבר של אמת. הלוא העליה הבלתי ליגלית היא בשבילנו האמצעי היחיד, הביטוי היותר חריף, היותר נחוץ והיותר נמרץ של הסיסמא 'לא ניכנע' אשר גם ההנהלה הציונית דוגלת בו.
"העליה הבלתי ליגלית היא הדבר היותר פופולארי והיותר מלהיב בשביל ההמונים היהודיים. אין אתם יכולים לתאר לעצמכם, כמה כבוד ההנהלה, ואיתו יחד גם כבודה של ההסתדרות הציונית, ירד בעם, אם בזמן הכי קרוב לא תבוא באיזו צורה הכחשה של הידיעה הנ"ל... שמא יש בדעתכם לדרוש את הפסקת העליה הבלתי ליגלית על מנת לשמור על השדיול? אין אנו יכולים להאמין בשום אופן שתביאו חרפה ובושה כזאת עלינו.
"עליכם לדעת, שלא תהיה לנו אפשרות של עבודה ציונית אם לא תבוא הכחשה לידיעה הנ"ל, שעל פיה הסוכנות היהודית היא נגד העליה הבלתי ליגלית....".
כתוב תגובה ל- חנה שרה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il