s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
יום הנכבה – המשכו של הקמפיין הארסי
מאת: דוד מרחב  |  10/05/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
האמת תנצח
  ע. הנביא   10/05/11 10:43
הבאת ציטוטים היסטוריים היא מלאכת קודש כיום במערכה לניפוץ השקר הפלסטיני הגדול. זהו כלי הנשק העוצמתי ביותר במלחמה נגד אינטרנציונל השקר האנטישמי הבינלאומי לחיסול ישראל. כל ציטוט כזה חייב "קופי פייסט" והפצה בכל פורום אפשרי. כל הכבוד על הנבירה בארכיונים!
כתוב תגובה ל- ע. הנביא
2
ביום חגה של מדינת ישראל-יום הע
  ראספוטין בן מדביד   10/05/11 10:59
63 לעצמאות עם בישראל,וליברמן?בלי נאמנות אין אזרחות?
רבותי!בלי תאי הגזים,בלי תנורי אושוויץ,השואה היא מציאות.
5000000 יהודי USA של עגל הזהב...ובעוד 50 שנים-KAPPUT .
מיהודי העולם-אבק ישאר,למה?כי אנו לא חור השחור של אנושות.
כתוב תגובה ל- ראספוטין בן מדביד
3
מאמר מעניין ושופך אור על שקר=
  יוד יוד   10/05/11 11:28
כאדם שנוהג לקרוא כל מאמר, הפעם אני רוצה לציין שהציטוטים שהועלו במאמר,היו חדשים מבחינתי והם אמורים לשפוך אור על השקר הערבי אשר אותו מאמצים אנשי שמאל ישראלי. כאשר אני חושב על פעולות אנשי השמאל אשר לקחו חלק גדול בדו"ח גולדסטון קשה שלא לתהות על פעילותה של הקרן החדשה לישראל אשר תמכה ותומכת בארגונים אלו,איזו תרומה יש מכך כשמדינת ישראל סופגת ביקורות ארסיות על פעולות הגנה לגיטימיות והשומרת על ריבונותה, רבותי אין לטעות בדבר דו"ח גולדסטון שבעצמו אמר את דברו היה אמור להיות כעובדה גמורה על הטעות האיומה של אותם ארגונים שלא נותנים לעובדות לבלבל אותם וממשיכים להציג ולתמוך בשקר הערבי שכאילו הקמת מדינת ישראל היא שואה לערבים שגרו בארץ הזאת. בספרה של פעילת זכויות האדם ג'ואן פיטרס "מאז ומקדם" היא מגלה עובדה היסטורית שמשום מה לא עוסקים בה והיא : הגדרת הפליט החדשה אשר ניסוח שלה בארגון האומות המאוחדות חייב להעלות תהיות רבות גם בקרב מפיצי השקר הערבי, מדוע נוסחה הגדרת הפליט פעם נוספת ומהי אומרת ? בהגדרה כתוב :שכל ערבי שהיה בארץ שנתיים לפני קום המדינה יחשב לפליט ! ישנן שאלות רבות אשר עולות כתוצאה מקביעה זו. התברר שמדינות הליגה הערבית לחצו על ארגון האו"ם לשנות את ההגדרה אשר תתאים לכל אותם ערבים שהגירו לכאן ממדינות כמו מצריים ,חיג'אז (סעודיה) וסוריה.
כתוב תגובה ל- יוד יוד
4
יישר כח לדוד על דבריו הנכוחים.
  פלא יועץ   10/05/11 13:16
המשך בדרך זו הלאה ,הראה והבא בפני הקוראים והפויטיקאים את האמת אותה מנסים להסתיר מעיני הציבור.כל טוב ובהצלחה, יום עצמאות שמח לכל ישראל.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
5
המופתי ניסה להרעיל את המיים
  קול המציאות   10/05/11 15:00
בראש העיין ב-1948 ולחסל את הישוב בתל אביב ובמרכז הארץ.
השמאלנים שוכחים שגם הם היו צריכים להיות בין השותים
כתוב תגובה ל- קול המציאות
6
אני מסכים עם הרבה... אבל...
  ג'אוואן   10/05/11 15:04
עשית דבר מסוכן: בדומה לנאצים הארורים, גם אתה שונא את " השמאל " המדומיין שלכם, ועוד מעז לכרוך " שמאל ראדיקאלי " ו- " פחות ראדיקאלי " בקאטגוריה אחת. הנאצים שנאו קומוניסטים ואתה שונא " שמאל ". אגב, האם אתה כורך גם את הציונות הסוציאליסטית עם " השמאל " ? יש לי הרגשה שבשבילכם ( " הימניים " ) --- ראוי להיות רק יהודי שהולך לבית-כנסת ושם כיפ'לה על ה...; אם לא --- יש להכריתו מהארץ הקדושה... אגב, גם אני מאמין באלוקות נצחית ובשכר-ועונש, אבל זה לא חייב להיות לפי המרשם של היהדות ( האורתודוקסית ) דווקא.
כתוב תגובה ל- ג'אוואן
איך הבנת את מה שהבנת?!
  עדוש   11/05/11 13:33
מערך הסקת המסקנות שלך עקום כמו גם הבנת הנקרא שלך. אין שום התייחסות במאמר לנושא שעליו הגבת. היכן כתוב הנושא הדתי?! איך אתה בכלל יכול לדעת מיהו דוד מרחב? בדקת זאת? גיגלת מעט? לא נראה לי... מה שכן נראה הוא, שרצית סתם לשפוך את הגיגיך ואיכשהו ניסית לקשור זאת, בחוסר הצלחה משווע, לכתבה זו.

בנוסף אמרת "הנאצים שנאו קומוניסטים ואתה שונא שמאל"..שוב איך השלכת, בטיפשותך כי רבה היא, שמביקורת לגיטימית וראויה על השמאל כיום, שמרחב שונא את ה"שמאל"?! (לא שזה כל-כך גרוע, לדעתי דעות מסוימות ניתן לשנוא אם אתה חושב שהן רעות כל-כך. לא את האנשים המחזיקים בה, אלא את הדעה עצמה ולבקר אותה חזור ובקר).

כתוב תגובה ל- עדוש
כנראה ששכחתה או אתה משכיח
  יהודי שזוכר   11/05/11 17:50
את הברית בין המשטר הקומונסטי ברוסיה בראשות סטלין עם גרמניה הנאצית-חוזה ריבנטרופ שר החוץ הנאצי של היטלר עם מולוטוב שר החוץ של סטלין הקומונסטי
כתוב תגובה ל- יהודי שזוכר
7
מירב מיכאלי ודומיה קיראו!
  טלה   10/05/11 15:19
כתוב תגובה ל- טלה
מירב מיכאלי? נכדתו של י. קסטנר
  מומו   11/05/11 03:20
"קסטנר מכר את נשמתו לשטן" קבע השופט המחוזי בנימין הלוי.

"ישראל קסטנר הציל מאות אלפי יהודיות ויהודים בהונגריה מהשמדה, באמצעות משא ומתן שניהל עם קצינים נאצים בדרגות שונות" – משקרת לנו מרב מיכאלי במצח נחושה.

כי מאות אלפי יהודי הונגריה לא ניצלו – לא על ידי קסטנר – לא במשא ומתן ולא בשום דרך אחרת.

הטענה העיקרית נגד קסטנר היא שהוא שיתף פעולה עם הנאצים ואיפשר להם לבצע את מעשה ההונאה כנגד מאות אלפי יהודי הונגריה שלא הוזהרו שהם עומדים להיות מובלים לתאי הגאזים.
אילו הוזהרו בזמן – גם על ידי קסטנר – חלק גדול מהם היו מספיקים להימלט אל רומניה השכנה, ועל כל פנים הם לא היו עולים על הרכבות בקלות שכזו.
כיוון שמבצע ההונאה היה מושלם נזקקו הגרמנים ללא יותר מ-150 אנשי אס אס כדי לבצע את זממם ולהוביל מאות אלפי יהודים לאושוויץ.

ועוד לא דיברנו על העדות שנתן קסטנר במשפטי נירנברג לטובת קורט בכר – עדות שהצילה את בכר מחבל התלייה. הסיבה לעדות הזו נותרה עד היום בגדר תעלומה.



כתוב תגובה ל- מומו
8
גם היום הם לא מסתירים את רצונם
  על אפם וחמתם   10/05/11 18:35
גם היום הערבים אינם מסתירים את רצונם להשמיד את היהודים באשר הם שם. ובעיקר בארץ ישראל. כי בכול דור ודור עומדים עלינו לכלותינו. והקדוש ברוך הוא יצילנו מידם.שימשיכו לחגוג את כל החגים שלהם. ואת הנכבה שלהם. ואנחנו נחוג את חגינו. הם לא הסכימו לחלוקה , רוצים את הכול. לא הצליחו בששת הימים, לא בהתשה , לא ביום הכיפורים. וגם כעת זוממים לקבל הכרה של עמי אירופה , שלא ממש השלימו עם אובדן האיפריאליזם שלהם. וכישלון החיסול של היהודים במלחמת העולם. ראה את הבריטים ששלחו את ספינות המעפילים לקפריסין וטענו שאין מקום בארץ לפליטי השואה. ממש יפי- נפש. עד היום המלכה אליזבט לא השלימה עם אובדן המנדט שלה. נראה מי יכיר בפלסטין את חמאס כמקבילה לישראל. ונראה לאן זה יוביל. במדינת הטרור שלהם הנתמכת מכספי נדבנות - בגבולות 67 ?! ממש בדיחה. לא נראה לי שזה יצליח להם. ולא מן הנמנע שיפתחו באיתיפדה מספר 3.
כתוב תגובה ל- על אפם וחמתם
9
בן טפוחיו של הצורר המופתי הוא
  ערפת-ואתועשו שלום   10/05/11 20:56
מבלי שחזר בו ערפאת מתמיכתו ומאבלו כשמת המופתי בלבנון.
ערפאת נצפה כשהוא אבל וחפוי ראש שמורה הדרך שלו הצורר המופתי נקרא לארץ השאול ונכנס בנעליו והפך לצורר שלנו מתחתיות השאול שלו.
ואתו עשו שלום והביאו אותו על אלפי מחבליו מטוניס מזוינים מכף רגל ועד ראש - והשאר זה היסטוריה עקובה מדם. לא שכחנו את הפיגועים שהנחיל לבני עמנו. ועד היום לא שמעתי שעושי השלום אתו שנתנו לו יד והלכו עמו יד ביד - מתנערים ממנו ומטעותם ההיסטורית.

מיכל מירושלים
כתוב תגובה ל- ערפת-ואתועשו שלום
10
לשמאל המטורף ולערבים- חגי נכבה
  רפאל1   10/05/11 23:20
שמחים מכאן ועד קץ הימים. בהזדמנות זו אשמח לארח אותכם בדיסקוטק ה"נכבה" בחגים הקרובים. מומלץ להגיע עם שבריות לחג הקורבן.
כתוב תגובה ל- רפאל1
11
הקרן החדשה נשות ווטש
  רונן גולדשטיין   11/05/11 06:37
יש גבול,יש דין,רופאים לזכויות אדם,עדאללה, וכו' הם משתפי פעולה אקטיבים עם מבקשי נפשו של העם היהודי. רק ביום שרוב מוחץ של הציבור היהודי בישראל יבין זאת,אולי תהיה לנו תשובה לכל "הדמוקרטים השמאלנים חובבי חופש הביטוי".
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
12
"קיים דמיון מובהק בין האיסלאם
  קורןנאוה טבריה   11/05/11 06:42
לנאציזם"!(חאג'אמין אל חוסיני להיטלר ב-1941)!!!!!!!!!!!חלומם של ערביי ישראל והפלשתינאצים לא השתנה מאז,זה רק ההנהגה הציונית והשמאלנית שמוליכה את היהודים שולל!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
13
למה לא מקריאים לח"כים הערבים
  יהודי מן המנין   11/05/11 08:24
בערבית ואחר כך בעברית את מה שכתב מנהיגם ב 1958 בכל פעם שהם קמים בכנסת וצועקים על הימין שהוא פשיסטי ולהעמידם במקומם.
כתוב תגובה ל- יהודי מן המנין
הערבים יודעים את כל האמת-זה הי
  קורןנאוה טבריה   11/05/11 10:14
היהודונים "שלנו"שצריכים להפנים את האמת הזאת,אבל הם לא יעשו זאת כי הם מתפרנסים מעלילת דם ה"כיבוש" וה"עם" ה"פלשתיני"=להד"ם!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
14
לא כל הערבים חושבים אותו הדבר=
  יוד יוד   11/05/11 14:59
ישנם ערבים שמקדמים את הרעיון של כיבוש הארץ בדרך שונה מאלה שחושבים שכיבוש הארץ ייעשה ע"י הרחם של האישה הערביה. למשל הח"כ ג'מאל זחלק'ה התבטא כשהוא מפגין בכניסה לועידת זכויות האדם בדרבן שהוא וחבריו יכו את הציונות בביתה ע"י כליה המשפטיים והדמוקרטיים. תכף שאלתי חבר שמחשבתו איננה רחוקה מאותו נציג ערבי צבוע, האם ישראל היא מדינה דמוקרטית? ויש ערבי אחר שגדל ולמד ד'ר עאזמי בישארה שהיה לח"כ והטיף בכל הזדמנות נגד המדינה היהודית ועל כך שהאדמה היא אדמה של "עם פלשתינאי" הוא ראה שניתן לשאת דברים נגד המדינה היהודית ואין שום בעיה והוא עלה מדרגה נוספת. לפני עלייתו אל המדרגה הנוספת הוא התארח אצל השדרן ואיש השמאל ירון לונדון בתכניתו לונדון וקרשנבאום והפליא אותם בכך שאמר להם על שאין ולא היה "עם פלשתיני" אף פעם וכל זה המצאה ישראלית של הציונים. לונדון עוד ניסה ללמד את בישארה שגער בו ובחברו ואמר להם שרוב הערבים החיים בארץ ישראל הינם ערבים השייכים לאומה הסורית הגדולה. מתי אנשי השמאל ההזוי והסהרורי יבינו שהם שחקנים במצג השקר הערבי ?
כתוב תגובה ל- יוד יוד
15
מאמר חשוב ביותר
  דוד איש   12/05/11 00:39
אין מה לומר ומה להוסיף על המאמר ועל התגובות המצויינות. אני כאן רק אוסיף קטע חשוב על תעשיית הרצח והג'נוסייד של הרשות הפלשתינית בשנתיים האחרונות בלבד.מחקר מיוחד לרגל יום העצמאות, מאי 2011:
"הכנופיות הציוניות גזלו את פלסטין" [ספר לימוד פלסטיני רשמי לכיתה י"ב]
הקמת מדינת ישראל בראי האידיאולוגיה והחינוך של הרשות הפלסטינית
מאת איתמר מרכוס והראל ציוני
תקציר המחקר:
לקראת יום העצמאות ה-63 של מדינת ישראל מפרסם מכון 'מבט לתקשורת פלסטינית' PALESTINIAN MEDIA WATCH מחקר מקיף המתאר את האופן בו מוצגת הקמת מדינת ישראל במערכת החינוך ובאמצעי התקשורת הממסדית של הרשות הפלסטינית (הרש"פ), הנמצאים תחת פיקוחו של יו"ר הרשות, אבו מאזן. המחקר חושף מסרים ותיאורים דמוניים, ביחס להקמת ישראל ולהמשך קיומה כמדינה, המועברים באמצעות דוברים ונציגים של הרש"פ בתקשורת הרשמית הנמצאת תחת שליטתה. המחקר אינו מביא ציטוטים מאישים בחמאס מאחר שעמדותיה ביחס לקיומה של מדינת ישראל גלויות וידועות. מטרת המחקר היא לחשוף את עמדות הרש"פ, שאינן מוצגות כלפי חוץ, אלא רק בשיח הפנימי הפלסטיני. המחקר מתמקד באמירות וציטוטים מייצגים מפי בכירים ברש"פ, בעלי טורים בעיתונות הרשמית, תוכניות ואמירות של מגישים וכתבים בטלוויזיה הפלסטינית הממסדית בשנים 2010 - 2011.

תקציר:
"הכנופיות הציוניות גזלו את פלסטין" - ציטוט זה לקוח מספר לימוד רשמי לכיתה י"ב ברש"פ, ומתמצת את האופן בו הרש"פ רואה ומחנכת את תושביה לראות את הקמתה של מדינת ישראל. השקפת עולם זו, לפיה הקמת ישראל היא גזל וקיומה מהווה אי צדק היסטורי, היא הבסיס לאי-ההכרה של הרשות הפלסטינית בזכות קיומה של מדינת ישראל. כדי להצדיק את הטענה כי הקמת מדינת ישראל הייתה מעשה של גזל, הרש"פ מוחקת את ההיסטוריה העתיקה של היהודים בארץ ישראל, ומסלפת את ההיסטוריה המודרנית שלהם כדי להציג את הציונות כדמונית. כך יוצרת הנהגת הרש"פ את הבסיס האידיאולוגי לשלילת זכות הקיום של מדינת ישראל. במטרה להסביר את עובדת קיומה של ישראל כמדינה של עם שהיגר לארץ שאין לו קשר אליה, הציונות מוצגת כתנועה קולוניאליסטית - יציר כפיו של המערב, שנועדה לקדם אינטרסים זרים. מדינות אירופה, כך נטען, ניסו להיפטר מהיהודים, ולהקים להם מדינה למען מטרות קולוניאליסטיות – גוף זר בלב העולם הערבי. ישראל מוגדרת באמצעות דימויים ותיאורים דמוניים כגון: "בת הטיפוחים של הנאציזם", "מדינת הטרור המאורגן", "האויב האכזר ביותר" ואחרים. לפיכך, הרעיון לפיו מדינת ישראל תחדל להתקיים מוצג כהשגת צדק.
כתוב תגובה ל- דוד איש
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il