|
נושא ההודעה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
+ |
|
|
שמחה חן |
|
7/10/19 15:12
|
|
|
|
כל מילה בסלע תבורך
|
|
כתוב תגובה ל-
שמחה חן
|
|
|
|
+ |
|
|
שמחה חן |
|
7/10/19 14:59
|
|
|
|
עם כל היתר שלך,its all you getכמה עלוב ופטטי אתה ,חסר השכלה חוסר יכולת מחשבתית ואנליטת כמו כל דומך השמאלנים המתימרים להיות העילית....חחחחחח
|
|
כתוב תגובה ל-
שמחה חן
|
|
|
|
+ |
|
|
שמחה חן |
|
7/10/19 14:49
|
|
|
|
אחרי כל מה שפורט לפניכם ,תחקירים ,עדויות וכו,ללא ספק הבנת הנקרא שלכם שואפת לאפס.אבל אם כן הבנתם אז אני מרחמת עליכם.בזויים.
|
|
כתוב תגובה ל-
שמחה חן
|
|
|
|
+ |
|
|
Tt |
|
28/02/19 18:52
|
|
|
|
סגרה תיק עמותות זה היה צריך להיות משפט
הבנתם ?
|
|
כתוב תגובה ל-
Tt
|
|
|
|
|
|
|
הניה פינטר |
|
1/03/19 10:20
|
|
|
|
חברתי לשעבר מהעיר פלוישטי ברומניה, בה למדנו בבית הספר העממי ע"ש בולשקו. רות תמיד הצטיינה ביופייה הכובש, ואפילו רונאל פישר נפל שדוד בחיקה החם. היא לדעתי אחת הפרקליטות ההגונות ביותר בתל-אביב, ואני מאחלת לה שתצא נקייה בחקירות, או שתקבל מקסימום 2-3 שנים בנווה-תרצה.
|
|
כתוב תגובה ל-
הניה פינטר
|
|
|
|
+ |
|
|
ירדן חלמיש |
|
16/05/18 22:55
|
|
|
|
המפכל הדפוק יחד עם ריטמן חשבו שהם ימכרו את נתניהו בהתאם להוראות כתבי השמאל . יצא להם הפוך על הפוך. מה לא ראו את הסיקור האוהד לליבני ?? לא ראו את הסיקור האוהד לאיתן כבל . ובדרך חכים נוספים.
מ\ימה לרדוף את נתניהו וריטמן ואלשיך וחבר 300 החוקרים נחלו מפלה לשלוח אותם הביתה ומייד.
|
|
כתוב תגובה ל-
ירדן חלמיש
|
|
|
|
+ |
|
|
החתול שמיל |
|
8/02/18 09:42
|
|
|
|
צוות החקירה של ביבי מורכב מעשרות אנשים שבראשם כורש ברנור, מני יצחקי, ליאת בן ארי, ועוד. הטענות של ביבי וחבר צעקנים שלו על סגירת חשבון אישי הנה שקר גס במטרה לערער את כל מערכת החוק של ישראל ולהציל אותו ואת בני משפחתו מישיבה בכלא והשפלה.
ביבי שמגן על נתן אשל, עבריין מין עם קבלות במשרד ראש הממשלה, הוא האחרון שיכול להטיף מוסר לרוני אלשייך
|
|
כתוב תגובה ל-
החתול שמיל
|
|
|
|
+ |
|
|
מייק |
|
9/11/17 21:59
|
|
|
|
וגם את הלבלב
|
|
כתוב תגובה ל-
מייק
|
|
|
|
+ |
|
|
יואב חרטטובסקי |
|
19/10/17 08:57
|
|
|
|
כל לשחקני השמאל וכל הסיסמאות הנסיבות שלכם תפנימו כבר 40 שנה אתם מבלבלים את המוח , מתפללים שמשהו יקרה ולא קורה העם הוא ימני והשמאל הוא מיעוט קטן קטן שהולך ונעלם .
העם היהודי הוא עם רוב ציוני ולאומי ,
תמשיכו לפנטז , וביבי ימשיך לעשות טוב למדינה .
|
|
כתוב תגובה ל-
יואב חרטטובסקי
|
|
|
|
+ |
|
|
דודו מהשרון |
|
30/08/17 10:23
|
|
|
|
|
+ |
|
|
מייק |
|
8/08/17 17:49
|
|
|
|
|
+ |
|
|
מיכאל צ |
|
5/08/17 19:11
|
|
|
|
כשכתבת נגד אולמרט חשבתי אתה אובייקטיבי ... אבל כעט אתה מגונן על ביבי ...
העם אתה מכור כמו כולם? הרי יש מצב שביבי מושחט,נכון?
אז או שדווח עובדות, כמו שעיתונאי אמור או שתצטרף למיליוני פרשנים מטעם ואז אתה כמו כולם - זבל של עיתונאי. רק תבחר
|
|
כתוב תגובה ל-
מיכאל צ
|
|
|
|
|
|
|
ע_הראל |
|
6/08/17 22:03
|
|
|
|
בושה שאנלפבתים שכותבים עם שגיאות כתיב כל כך טפשיות - שהם גם מתיימרים ללמד פתאום את יואב יצחק את מקצוע העיתונאות! תעמוד ותתבייש בפינה.
§¥§¥§
אין כמו יואב יצחק שמקפיד על הפרדה בין ידיעות (או עובדות), לבין פרשנות עצמאית וקולעת; אם הוא ידע לפרשן (נניח) שלפי העובדות הידועות לו, צפוי שיוגש כתב אישום (או לא) בפרשה מסוימת - אז זוהי בדיוק הפרשנות הסבירה ביותר שעולה לו במחשבה, והוא יכתוב אותה מבלי לעשות חשבון לאף אחד (או צד).
§¥§¥§
|
|
כתוב תגובה ל-
ע_הראל
|
|
|
|
+ |
|
|
אזרח תמים |
|
21/01/17 23:02
|
|
|
|
יואב יצחק
אל תדבר איתנו כמו למטומטמים. אם רביב דרוקר מפיץ כזבים? מדוע לא מוגשת נגדו תביעת דיבה?
לגבי המתנות. כן פלילי לא פלילי. מדובר בראש ממשלה ולא באיזה שהוא פקיד זוטר.
ההתנהלות הזו דייה כדי להביא להתפטרותו.
"לא יהיה כלום כי אין כלום" לא תופס יותר חוץ מאשר אצל הלקקנים הדבילים מהליכוד.
די, לך הבייתה.
|
|
כתוב תגובה ל-
אזרח תמים
|
|
|
|
|
|
|
yrevach |
|
7/08/17 20:25
|
|
|
|
עבור מי את עובד כמה משלמים לך בשביל לתקוף בכל הזדמנות שיש לך את יואב יצחק?
|
|
כתוב תגובה ל-
yrevach
|
|
|
|
|
|
|
ע_הראל |
|
7/08/17 00:00
|
|
|
|
אדם לא יכול לתבוע דיבה, אם לא ברור שנגרם לו נזק!
§¥§¥§
למשל נניח שהשמיצו בחורה רווקה שהיא עקרה ולא יכולה ללדת! אז ברור כשמש שנגרם לה נזק ועל זה היא יכולה כבר לתבוע דיבה (היא לא חייבת להוכיח שהנה פלוני רצה לשאת אותה וחזר בו, אלא בוודאי ברור שנגרם לה נזק - אף שלא ניתן לכמת נזק כזה לעולם)!
§¥§¥§
לעומת זאת, איך יוכיח נתניהו בדיוק שנגרם לו נזק? האם היה מועמד לראשות הממשלה אך נכשל בגלל הכזבים של דרוקר?
§¥§¥§
וממה נפשך? אילו המשטרה האמינה לדרוקר וקיימה הליך פלילי אז אין כאן דיבה! קל וחומר אם המשטרה לא התרשמה ולא החלה בהליך, אז על מה ילין רה"מ?
§¥§¥§
האם יתלונן על אותם טפשים שהאמינו לחתול ולעכבר (ולדרוקר) - לפני או אחרי שהמשטרה התנערה ונסוגה מכל הכזבים של דרוקר? וגם אז, איזה נזק נגרם לביבי? ברור שאין עילה לתביעת דיבה כזו!
§¥§¥§
בקיצור, המקרים לתביעת דיבה הם מצומצמים למדי!
§¥§¥§
|
|
כתוב תגובה ל-
ע_הראל
|
|
|
|
|
|
|
דודו מהשרון |
|
8/02/18 11:19
|
|
|
|
ספר לנו, מנין יודע יואב יצחק את כל פרטי הפרטים על המפכל ועל הפרשיה?
|
|
כתוב תגובה ל-
דודו מהשרון
|
|
|
|
|
|
|
משה מוזס |
|
7/05/17 07:15
|
|
|
|
וואאללה תמים! הצחקת אותי עם התמימות שלך, תמיד חשבתי שאתה כזה אבל שיכנעו אותי אחרת. עכשיו אני יודע שאתה כזה! חתמת על תצהיר
|
|
כתוב תגובה ל-
משה מוזס
|
|
|
|
|
|
|
ירושלמית |
|
7/03/17 20:58
|
|
|
|
ביבי יילך הביתה כשירצה, בינתיים החפירות מעלות חרסים בשפע וה0מול הרוס כבר, מסכנים...
כדאי להפנים שביבי ייבחר שוב ושוב לראשות הממשלה, כולם גמדים עלובים לידו...
|
|
כתוב תגובה ל-
ירושלמית
|
|
|
|
|
|
|
לירושלמית |
|
10/02/18 19:30
|
|
|
|
אתמל קראתי רבע שעה כתבה על מה שקורה בין אלוביץ לביבי ועתון וואלה.
איך ביבי ביקש שלא יכתבו עליו דברים רעים ולהשתדל לכתוב רק דברים טובים.
והכל תמורת מה את חושבת ????
היה כתוב שם שזה תיק 4000 וכנראה עוד ידובר ויסופר על זה, רק שכעת
היה מזל לביבי והצפון מתחמם וא יעסקו בשחיתותו .
|
|
כתוב תגובה ל-
לירושלמית
|
|
|
|
|
|
|
ירושלמי-עסלי |
|
6/05/17 17:51
|
|
|
|
גם הליכודניקים הכי שרופים כבר יודעים שביבי גמר. מושחת שהסירחון שלו עולה מעל לכל הבשמים של אשתו הפסיכופטתית. לא סמול ולא ימין. על השחיתות של ביבי והחבורה המגעילה שלו, כל הביטנים האלה, הוא ישלם. גם בכלא וגם בקלפי. הסמול אולי ירוויח מזה, ישראל בטוח תרוויח מזה.
|
|
כתוב תגובה ל-
ירושלמי-עסלי
|
|
|
|
|
|
|
yrevach |
|
7/08/17 21:11
|
|
|
|
מי אתה חתיכת אויל שמד
|
|
כתוב תגובה ל-
yrevach
|
|
|
|
|
|
|
מגיב ותיק |
|
5/08/17 13:55
|
|
|
|
שלא תופס כי השמאל עושה לו בית ספר בקיעקוע ניבזי של השלטון.
אוי, נחוץ ימין חכם יותר.
|
|
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק
|
|
|
|
|
|
|
אזרח לא תמים |
|
29/01/17 20:27
|
|
|
|
הנך רחוק מלהיות תמים, אתה אזרח מרושע, החותם בשמות שונים, שמותאמים לתגובות שלך. קרא נא את תגובת הגולש שמעלי וזכור שהקוראים אינם קונים את דברי הבלע שלך. לציבור הרחב ידוע היטב שישנה כאן רדיפה מכוערת ואגרסיבית של גורמי שמאל שונים כדי להפיל את ראש הממשלה. מעולם לא נגעו בפרס שהיה מלך מקבלי המתנות, שהיה אלוף הנהנתנים מאז ומתמיד. אדם נתעב שכמותך.
|
|
כתוב תגובה ל-
אזרח לא תמים
|
|
|
|
|
|
|
משה הרואה |
|
1/08/17 20:23
|
|
|
|
הראיה בוגי הצהיר על כך וביבי שיודע היטב איך מגישים תביעת דיבה לא עושה כן.המשמעות אחת ביבי מסכים עם דברי בוגי שהוא אכן מושחת.ואתה מגן על מושחת
|
|
כתוב תגובה ל-
משה הרואה
|
|
|
|
|
|
|
medan66@gmail.com |
|
10/02/18 18:45
|
|
|
|
אם ביבי יגיש תביעת דיבה נגד כל אידיוט, לא יהיו בתי משפט בישראל לטפל בתביעותיו. לכן חובה להתעלם מכל אידיוט שימושי. ולאנשים כמוך, מיליון בוחרים מאחוריו, גם אני, ולכן שחרר קיטור חביבי, זה בסדר
|
|
כתוב תגובה ל-
medan66@gmail.com
|
|
|
|
|
|
|
ע_הראל |
|
6/08/17 22:15
|
|
|
|
הנה הוכחת בעצמך שאתה אנלפבית; כי ניתן לתבוע דיבה על שקרים מכל סוג (ידיעות לא נכונות); אך בתי משפט לא מוכנים לקבל את הכינוי "מושחת" בתור דיבה, כי מבחינתם זו פרשנות פוליטית שהקוראים יכולים לאמץ או לא (זו לא ידיעה לא נכונה או שקרית).
§¥§¥§
|
|
כתוב תגובה ל-
ע_הראל
|
|
|
|
|
|
|
אלי שבח |
|
1/07/17 15:53
|
|
|
|
ממש תמימות מיוחדת! ובכן דע כי מהפכת צוקרברג כבר אינה משאירה "תמימים"מסוגך ללא תגובה. לחום דום!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
אלי שבח
|
|
|
|
|
|
|
דניאל י.י. בן אבו |
|
29/01/17 09:49
|
|
|
|
כי אם לא היית תקוע והיית קורא את דוחות מבקר המדינה בימי אולמרט העליזים והעטים והשתיות כדת וימי רבין העליזים וכוסות "התה" שהיה שותה... ולפניהם. שלא לדבר על אותם כספים מ"תרומות" שנחשפו על ידי מבקר המדינה אצל פרס ושבסופו של תהליך הפרשיה נסגרה בזכות עורך דינו רם כספי. אבל מה לא היו פוצי פה וצפצופים.
היום כול הלשעברים מוצגים כטליתות שכולן תכלת, שמן זית זך אפילו בן גוריון שבנו עמוס זכה להימנות על צמרת המשטרה ובזכות מי ומה? כישורים? אפוה הכל קשרים.
|
|
כתוב תגובה ל-
דניאל י.י. בן אבו
|
|
|
|
+ |
|
|
פורש ליכוד |
|
3/08/17 21:36
|
|
|
|
אף אחד לא נופל מהכיסא, האיש ובני ביתו כנראה נכללו את כולנו במשך שנים והחסידים השוטים שלו בכנסת , בממשלה ובקואליציה פשוט אתרגו אותו, אבל כנראה אי אפשר לרמות הרבה אנשים הרבה זמן ותוצאה מונחת לפנינו.....
|
|
כתוב תגובה ל-
פורש ליכוד
|
|
|
|
|
|
|
הפוזל מבלגרד |
|
25/02/19 07:15
|
|
|
|
תהיה תקווה... מה שביבי עושה למען ישראל ותושבי ישראל זה חלום וקנאת כת הסמול שחולמים למכור ומהר את ירושלים ואת יהודה ושומרון וכל תושביה..עבר זמן ואנחנו לפני בחירות הגיע הזמן ליועץ המשפטי המהולל שעומד בלחצים שמפעילים עליו הסמולנים שחושבים שלהקים מפלגה פוליטית זה כמו להקים חברת סטארט אפ פשוט לא מהחומר הקרוץ כדי להוביל ארץ מדינה לתפארת שמשאירה אבק מאחור לכל שונאינו הקרובים והנראים לעין וגם הנסתרים לעין.., בקיצור עם שלם עומד מאחורי ראש ממשלה מוכשר ותומך בו כי אנחנו כל כך מבינים כמה מסוכנים ולא ראויים אנשים שמתיימרים להוביל אך אין להם ניסיון מדיני ובין לאומי ואחרי זה יבואו וימכרו לנו סיפורים כמו אסון אוסלו בפיקודו של המנוח רבין ואהוד ברק בחיים הפעם לא תצליחו להוליך אותנו שולל אין סיכוי....
|
|
כתוב תגובה ל-
הפוזל מבלגרד
|
|
|
|
|
|
|
יאיר ל |
|
24/02/19 21:38
|
|
|
|
חמגשיות, סיגרים, חליפות ...
אולי תקרא כמה עלתה מסיבת השחרור של גנץ (600,000 ₪ על חשבוננו !!!)
ומה אמרת בנדון?
ש ש ש
ומה לגבי התמיכה של נוני בלפיד והתמיכה של לפיד בנוני (בתפקידו כמחוקק וכשר אוצר)?
ש ש ש
ומה לגבי הטייקונים שמממנים כיום את גנץ?
ש ש ש
ואולי נתייחס לתמיכה הכספית של מילצ'ן בלפיד והאופן בו לפיד ניסה לגמול לו?
ש ש ש
ומה לגבי השוחד התקשורתי לאלשיך?
או שאתה ליכודניק רפה שכל או שאתה מתחזה
|
|
כתוב תגובה ל-
יאיר ל
|
|
|
|
|
|
|
רמי12 |
|
2/10/18 23:07
|
|
|
|
|
|
|
|
יואב חרטטובסקי |
|
19/10/17 09:04
|
|
|
|
נתניהו צדיק וישר
מסכן שהוא צריך גם להיות ראש ממשלה של כל מיני שמאל נבזי חתרני . ונכלולי
אבל הוא חזק והוא ימשיך להוביל אותנו רוב העם רוב מוחלט
הוא וגם שרה שתבורך
|
|
כתוב תגובה ל-
יואב חרטטובסקי
|
|
|
|
|
|
|
suyt |
|
4/08/17 15:13
|
|
|
|
נתניהו אשם עד שתוכח חפותו - כך מפגינים עם שלטים בכיכר העיר בפתח תקוה
הצדק הפואטי של השמאל הבולשביקי
|
|
כתוב תגובה ל-
suyt
|
|
|
|
|
|
|
דוד ג |
|
10/05/19 13:52
|
|
|
|
נרדף ע"י שרלה ומיקי אמסלם ביטן מורדי קצב חח
|
|
כתוב תגובה ל-
דוד ג
|
|
|
|
|
|
|
שונא שקרנים |
|
7/08/17 08:02
|
|
|
|
שקרניהו סיכסך ופילג את העם בישראל כדי שיוכל לדוג דגים במים עכורים.
אף אחד לא רודף אחרי שקניהו חוץ משוטרים ושליחי בית משפט שתפקידם להגן עך העם מפני נוכלים מכמו נשקניהו (שעושק את העם ומעביר כספים לטייקונים). תפקידם של השוטרים ושליחיע בתי משפט הוא לרדוף אחר נוכלים ולדאוג שיוכנסו לכלא.
|
|
כתוב תגובה ל-
שונא שקרנים
|
|
|
|
|
|
|
שוחר-שלום |
|
9/08/17 22:55
|
|
|
|
זאת מאחר ואתה משקר לעצמך ומשקר לכל העולם. הנה כי כן, שקר ושנאה הם המאפיינים העיקריים שלך, וזה חבל מאוד משום שאתה הוא הנפגע העיקרי מכך. אתה יכול לכנות את ראש הממשלה שלך בכל כינוי גנאי שתחפוץ אבל זה רק מעיד עד כמה אתה קטן ואומלל.
|
|
כתוב תגובה ל-
שוחר-שלום
|
|
|
|
|
|
|
שוחר-שלום |
|
4/08/17 14:03
|
|
|
|
שאתה טועה. התקשורת והפרקליטות בגיבוי הפוליטיקה המקייאבלית מטיחים בוץ בראש ממשלה מעולה. מה שקורה כאן זו רדיפה מכוערת, מהסוג שהעם היהודי מורגל בה אלפיים שנות, והיא אינה מוסיפה לנו לכבוד הלאומי. מכל ראשי הממשלה שהיו כאן, אולי למעט בגין ו-BG, נתניהו הכי פחות מושחת.
|
|
כתוב תגובה ל-
שוחר-שלום
|
|
|
|
+ |
|
|
מייק |
|
11/04/17 08:38
|
|
|
|
|
+ |
|
|
רפי לאופרט |
|
15/01/17 13:58
|
|
|
|
המאמר הנ"ל מעורר כמה שאלות לא נעימות, אולי אפילו קשות.
ראשית, צריך לזכור שיש מי שדאג כבר לשמר את מקום העבודה מבלי להתאמץ, ופיתח את המושג ההזוי: "עידן הפוסט אמת". כלומר, על כל קורא עיתון או צרכן תקשורת להניח אפריורי, שמאכילים אותו שקרים, וכי גם אלה שעושים זאת וגם הוא עצמו לא נולדו אתמול ולכן זהו שקר ידוע ומוסכם על כולם.
אבל, אם זהו המצב, האם הוא חל רק על ידיעות פוליטיות ואישיות, או גם על ידיעות כלכליות, מדעיות, בריאותיות ואחרות. אם זהו מצב אוניברסלי, וכולם יודעים הכל מראש, מדוע צריך לקרוא זאת בכתובים או לשמוע ברדיו או בטלוויזיה?
מאחר וכים ברור לכל שהתקשורת איננה עוד כלב השמירה של הדמוקרטיה, אלא טרום-קטגוריה של מערכת המשפט, שמנהלת חקירות ומשפטים מפני שהתקשורת דורשת זאת, ומגיעה למסקנות העולות בקנה אחד עם מטרותיהם של מחוללי החקירה/משפט? נראה שהתקשורת היא כיום הריבון, ומיכון שהיא אינה כפופה לעם, היא לא דמוקרטית!!!!!!!!!!
מסקנה: אם כולם יודעים שהתקשורת משקרת, כולם יודעים שהיא מנהלת כאן את החיים וכולם יודעים שהיא אינה כפופה לעם ואינה משרתת אותו - מדוע בכלל צריך תקשורת? לא חבל על הזמן והכסף?!
|
|
כתוב תגובה ל-
רפי לאופרט
|
|
|
|
|
|
|
עוז112 |
|
4/02/17 22:47
|
|
|
|
נראה אותך קם בוקר אחד והעיתון שאתה מנוי עליו לא נמצא ליד הדלת, או שאתה פותח את הטלביזיה ואין כלום, כי אין יותר תקשורת. אתה יושב מול המחשב ו..אין אינטרנט - כי אין יותר תקשורת. אבל אז אתה יוצא לרחוב ושלדון אדלסון מחלק חינם את "ישראל היום" - איזה יופי! יש תקשורת דוברת אמת, צחה כשלג!
|
|
כתוב תגובה ל-
עוז112
|
|
|
|
|
|
|
סתם אני |
|
18/01/17 13:44
|
|
|
|
להצליב מידע מהרבה עיתונים. מכיון שזה קצת יקר מדי הן בכסף והן בזמן יסתפק באתרי החדשות במרשת, (שגם אותם חייב להצליב). זמנה של העיתונות הכתובה עבר, וכן זמנו של נוני מוזס ה.....
|
|
כתוב תגובה ל-
סתם אני
|
|
|
|
|
|
|
עמעד |
|
17/01/17 11:27
|
|
|
|
אותם שרלטני עיתונות, אותם כתבלבים, משרתים נרצעים של אדוניהם המוזסים והשוקנים צריכים להתפרנס. גם הקרן החדשה מספקת מקומות פרנסה, וגם ב"שלום עכשיו" מתפרנסים לא רע.
צדקת, נכון, צריך לקחת בפרופורציה הנכונה.
אין מעמד העיתונאי בישראל גבוה ממעמד מוכר נעליים, אלא שהאחרון מספק סחורה העולה בטיבה על הסחורה הרקובה שמספקים רב עיתונאי ישראל - כפי שהעיד עצמו המלך הממליך נוני מוזס.
לא נכללים ביניהם העיתון ישראל היום ו - News1 של יואב יצחק, אותם אני קורא ומשבחם על הבמה שהם נותנים לאנשים שחושבים אחרת
|
|
כתוב תגובה ל-
עמעד
|
|
|
|
|
|
|
עוז |
|
11/02/17 02:17
|
|
|
|
איזה קשקשן! ב"ידועות אחרונות" יש כתבים רציניים שלא היססו לכתוב דברי ביקורת על נוני מוזס, הבוס שלהם. אני רוצה לראות דבר דומה ב"ישראל היום" - רשימות ביקורת על שלדון אדלסון - אולי כשיבוא המשיח! מבחינת הנטייה הפוליטית - ב"ידיעות אחרונות" יש איזון בין ימין לשמאל, כאשר ב"ישראל היום" יש עיתונאי אחד עם נטייה דמוי-שמאלנית -דן מרגלית, שהוא עלה התאנה ה"שמאלני" בעיתון הימני ביותר, העיתון שהוא כלי-הביטוי של ראש הממשלה נתניהו.
|
|
כתוב תגובה ל-
עוז
|
|
|
|
|
|
|
עם הספר חחח |
|
18/01/17 20:21
|
|
|
|
עיתון חחח דש לאיל הקזינו שמרקיד את הבובות ויואב יצחק מי מרקיד אותך???
|
|
כתוב תגובה ל-
עם הספר חחח
|
|
|
|
+ |
|
|
כוכי |
|
29/01/17 20:37
|
|
|
|
|
|
|
|
מתנה לחג המתנות |
|
1/07/17 12:02
|
|
|
|
|
+ |
|
|
כלבי הצייד |
|
22/01/17 22:20
|
|
|
|
לדעתי גדולים רווחי העיתונים והמדיה -מאי פירסום,
מאשר מהפירסומים.
כל המיתממים במדיה,שוכחים לדרוש פירסום הנושאים שלא יצאו לשידור,כל הכתבות שנפסלו ,כל אלו שקוצצו בעריכה...ואת הגילוי הנאות למי שנגע בעריכה, בקיצוץ,או בביטול.
אז היינו רואים כמה צבועים כל הדרישות לפרסם תקלות בתעשייה, (למשל זיהומים) אבל כמה הסתר יש בתקלות המדיה,שחלקן מניעים כלכליים, ותו לא.
|
|
כתוב תגובה ל-
כלבי הצייד
|
|
|
|
+ |
|
|
גינגי רחובות |
|
17/01/17 21:33
|
|
|
|
לזרות חול בעיניים , הקוראים לא מטומטמים !!!! כך כתוב למעלה "מנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי ביקש וקיים לפחות שלוש-ארבע פגישות עם נתניהו ובמהלכן ביקש הקלות לערוץ שעמד בסכנת קריסה נתניהו דרש מורשבסקי לפעול למניעת פרסומים עוינים ו/או כוזבים התוצאה: נתניהו פעל למתן הקלות; ורשבסקי פעל למיתון ההשמצות" .
זה לא סוד שערוץ 10 נמצא במצב לא הכי טוב . ולמי פונים כדי לקבל הקלות , אם לא לאוחז בברז הכסף . ורשבסקי אם הבנתי נכון ביקש רק עזרה כדי הערוץ ימשיך לתפקד .
אבל כתוב שחור על גבי עיתון שנתניהו דרש מורשבסקי פעולה למניעת פרסומים נגדו . אז מי כאן ביקש שוחד תמורת מה שהוא יכול לתת ? אם הבנתי נכון זה ביבי בכבודו ובעצמו .
או במילים אחרות כדי לקבל את עזרתי אני מבקש , כך וכך כך .
ועוד משהו - תפקידו של עיתונאי חוקר , לבדוק כל דבר שעולה ממנו סירחון של מה שקשור להתנהלות שלטונית במקרה זה . אז רם דרוקר קיבל מידע על שרה , חקר אותו , מצא ממש במה שקיבל . חובתו כעיתונאי , להביאו לציבור , כי זכות הציבור לדעת .ואם יש כאן כזב כלשהו , תמיד ביבי ושרה יכלו להגיש תביעת דיבה על תחקיר זה או אחר . אם הם טוענים שזה כזב . אבל לא הוגשה כל תביעה נגד דרוקר עד היום .
מה שמלמד שהתחקירים שלו הם אמת .
|
|
כתוב תגובה ל-
גינגי רחובות
|
|
|
|
|
|
|
ישראלי חושב |
|
20/01/17 08:15
|
|
|
|
זה לא טובת הנאה, אלא מה שמגיע לנתניהו בדין. נתניהו דרש לתת הקלות לערוץ שממלא תפקידו נאמנה ומפרסם אמת. זוהי הדרישה הכי לגימטימית שניתן להעלות על הדעת. האם באמת ציפית שהוא לא יתייחס לעובדה שהערוץ מפרסם עליו שקרים והשמצות? הלוואי והם באמת היו ממלאים את חלקם בעסקה - האם מישהו יכול להיזכר בתקופה שערוץ 10 אהד את נתניהו? אני לא, ואני בטוח שבדיקה שיטתית תוכיח שנתניהו לא זכה מעולם לחסד כלשהו בערוץ 10.
|
|
כתוב תגובה ל-
ישראלי חושב
|
|
|
|
|
|
|
ונתן |
|
18/01/17 13:06
|
|
|
|
בעסק שלי כל הזמן פועלים נגדי. אני משלם כסף כדי שיפסיקו להתנכל לעסק שלי. אני מבקש מהפושעים שיתנו לי לחיות בשקט ומשלם על זה עכשיו נודע לי שזה שוחד
|
|
כתוב תגובה ל-
ונתן
|
|
|
|
+ |
|
|
טרובו |
|
15/01/17 18:59
|
|
|
|
וואלק ברק והעמותות ובוזי השתקן חהחהחהחה.... מה אמר אולמרט על ברק ? תשאלו את אולמרט " ארור לוקח שוחד"
|
|
כתוב תגובה ל-
טרובו
|
|
|
|
+ |
|
|
טורבו |
|
15/01/17 18:47
|
|
|
|
תבינו הכל לעניין המתנות שקיבל רבין ז.ל היה ידוע בהאהבתו "לטיפה המרה" הוויסקי מעולם לא שמעתי ממי קיבל מי ממן הארון היה גדוש הוויסקי מישהו חקר שאל מהיכן ? פרסז.ל קיבל סויטות המלונות פאר באלפי שח ליום מישהו שאל מהיכן הכסף מי ממן .אף אחד לא שאל כי העניין לא עניין את התקשורת פתאום שמפניה אלפי שח וואלא אלפי שח מסתבר אלפי שח אלו זה הרכישות של מילצן לביתו מה שאני בא לומר ראשי ממשלות בעבר קיבלו מתנות אף אחד לא התעניין עד ביבי .התקשורת ערוץ 10 אל גזירה בעברית ידיעות תמנוני והארץ ידועים "באהדתם" לימין לראש הממשלה עושים מזה טררם תקשורתי היכן היו בעבר? הכל להפיל ראש ממשלה מכהן כל אחד ו הסיבות שלו ראשי המאפיה הללו מאיימים על הדמוקרטיה בישראל רוב התקשורת ידועה בעוינותה למחנה הימין רובה זוהי האמת לאמיתה
|
|
כתוב תגובה ל-
טורבו
|
|
|
|
+ |
|
|
טורבו |
|
15/01/17 18:36
|
|
|
|
בוזי שתק במשטרה בהוראת... הפרשה נקראת פרשת העמותות של ברק לכן מי לחץ לשתוק? אדם ששותק ובוודאי פוליטיקאי יש לו מה להסתיר אדם זה לא ראוי לעמוד בראש מחנה אופוזיציה ומי שקשור שמו "בעמותות ברק "ברק עצמו אסור לו לעמוד תפקיד ציבורי . תראו לכם בארהב טראמפ היה נחקר עי הקונגרס ומסרב לדבר יש דבר כזה . ברק צריך לסתום את הפה כעת כמו שבוזי סתם תפה במשטרה במשטרה
|
|
כתוב תגובה ל-
טורבו
|
|
|
|